• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
offtopic:
Mocht je er echt vanaf willen voor €75, stuur dan aub een email naar joosie[underscore]c16[at]hotmail[dot]com bij gebrek aan mogelijkheden om te DM'en
gnippep schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 18:52:
Als je een grote batterij (3050ml/amp) bestel kan je deze dan ook opladen met dezelfde lader van (2000ml/amp accu
Lijkt me wel, maar omdat ie meer capaciteit heeft zal het laden langer duren.

[ Voor 35% gewijzigd door Joosie200 op 17-01-2014 19:10 ]

• gnippep
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 22-01-2022
Als je een grote batterij (3050ml/amp) bestel kan je deze dan ook opladen met dezelfde lader van (2000ml/amp accu

Verwijderd

Klopt het dat de Mi2s geen 5GHz ondersteund? Ik kan hem alleen met de 2.4GHz verbinden, de 5GHz vind hij niet.

• Worstkaas
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11-03-2025
Superblik schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 15:23:
Ik sta ook wijd open voor een mi2s :D hoeveel euro?
Doorverkocht aan @joosie200 d:)b

• mathieu.ev
  • Laatst online: 11-10-2015
Ik heb deze weather app geinstalleerd op mijn m2s, de multilang had die er ook afgezwierd, maar nu heb ik problemen met mijn launcher:s iedere keer dat ik mijn programma's die draaien opkuis, moet hij de launcher opnieuw laden en da had ik ervoor nog niet.. en aangezien dat ik da wel veel doe is da best irritant dus kheb er voorlopig de weather app terug afgesmeten tenzij iemand weet hoe dit opgelost kan worden?:)

• Kiswum
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 16-01 18:03
Elke telefoon die geen Wifi A ondersteund zal ook niet op Wifi N werken.
Uiterzondering daarin is volgens mij Apple.
B/G werken op het 2,4GHz protocol, maar A en N werken op 5GHz.
Als de fabrikant geen 5 GHz antenne plaatst, dan is het leuk dat de chip Wifi N aankan, maar in de praktijk zal dit bijna nooit werken (in mijn geval zie ik dat aan mijn netwerk waarbij G en N via 2 verschillende namen worden weergegeven).

Lucky Joosie200, ik had misschien ook wel interesse in een gebricked toestel ;)

Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.

• BAVAROIS
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11-01 18:42
Mooie deal: Happy New Year Xiaomi MI2S

De mi2s + 3100 batterij, case, usbkabel en oortjes voor €277 :D

buy buy buy!

Een pessimist is een realistische optimist

Verwijderd

BAVAROIS schreef op zaterdag 18 januari 2014 @ 15:05:
Mooie deal: Happy New Year Xiaomi MI2S

De mi2s + 3100 batterij, case, usbkabel en oortjes voor €277 :D

buy buy buy!
Crap, net te vroeg besteld }:O

• Adion
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-01 19:33
Kiswum schreef op zaterdag 18 januari 2014 @ 13:47:
Elke telefoon die geen Wifi A ondersteund zal ook niet op Wifi N werken.
Uiterzondering daarin is volgens mij Apple.
B/G werken op het 2,4GHz protocol, maar A en N werken op 5GHz.
Als de fabrikant geen 5 GHz antenne plaatst, dan is het leuk dat de chip Wifi N aankan, maar in de praktijk zal dit bijna nooit werken (in mijn geval zie ik dat aan mijn netwerk waarbij G en N via 2 verschillende namen worden weergegeven).
WiFi-N kan ook op 2,4Ghz werken, en dan bied het nog steeds enkele voordelen ten opzichte van WiFi-G zoals verbeterd bereik en verhoogde snelheid.

VirtualDJ 2024 - Fast Image Resizer - Instagram

• Kiswum
Klopt, maar je telefoon zal dan niet op die maximale snelheid gaan werken, volgens mij is 150mbps het maximale ipv de "standaar 320mbps".

• Kapitein Prozac
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 09-01 00:36
mathieu.ev schreef op zaterdag 18 januari 2014 @ 10:19:
[...]

Ik heb deze weather app geinstalleerd op mijn m2s, de multilang had die er ook afgezwierd, maar nu heb ik problemen met mijn launcher:s iedere keer dat ik mijn programma's die draaien opkuis, moet hij de launcher opnieuw laden en da had ik ervoor nog niet.. en aangezien dat ik da wel veel doe is da best irritant dus kheb er voorlopig de weather app terug afgesmeten tenzij iemand weet hoe dit opgelost kan worden?:)
De programma's niet opkuisen ;) Laat Android het werk doen, die kan dat prima zelf en je hebt genoeg geheugen.

• Speedway4
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 03-12-2025
Worstkaas schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 13:46:
[...]

Enige wat de telefoon doet is met power en volume down zonder batterij.
USB kabel geplugged in mijn pc.

Pc herkent dan de telefoon als usb device, maar ik kan geen werkende drivers installeren.
http://adbdriver.com/downloads/
Probeer die eens.
Via ADB kan je dan een rom naar keuze flashen, je kant ook ariestoolkit gebruiken:
http://xiaomi.eu/communit...and-install-things.22314/

Ikzelf heb geen ervaring met ariestoolkit aangezien het uiteindelijk op ADB neerkomt. Ik denk dat als je een beetje leest daar dat het probleem niet al te lastig opgelost kan worden.

Ik zie trouwens dat ik je daar ook al antwoord heb gegeven op je vraag in het door jouw geopende topic.

[ Voor 6% gewijzigd door Speedway4 op 19-01-2014 03:10 ]

• Worstkaas
Speedway4 schreef op zondag 19 januari 2014 @ 03:08:
[...]

http://adbdriver.com/downloads/
Probeer die eens.
Via ADB kan je dan een rom naar keuze flashen, je kant ook ariestoolkit gebruiken:
http://xiaomi.eu/communit...and-install-things.22314/

Ikzelf heb geen ervaring met ariestoolkit aangezien het uiteindelijk op ADB neerkomt. Ik denk dat als je een beetje leest daar dat het probleem niet al te lastig opgelost kan worden.

Ik zie trouwens dat ik je daar ook al antwoord heb gegeven op je vraag in het door jouw geopende topic.
Beide al geprobeerd, werkt niet.
De telefoon komt niet in de fastbootmodus.

Ik plug m in mijn pc zonder batterij en dan wordt de telefoon heel even herkent en probeert windows7 een driver te installeren. Dan krijg ik een melding apparaat ontkoppelt.
Tevens is er geen onbekend apparaat te vinden in de device manager, zowel xp als windows 7.

ik heb ook deze tutorial geprobeerd, volgens mij de vorige eigenaar ook al :) :
http://www.miui.com/thread-1130259-1-1.html

Afbeeldingslocatie: http://s23.postimg.org/u6mt35exn/m2s.jpg

[ Voor 3% gewijzigd door Worstkaas op 19-01-2014 08:59 ]

Verwijderd

Ik heb uiteindelijk gekozen voor de Xiaomi M2s 32gb via mixeshop.com! De status (binnen de portal van mixeshop) stond sinds afgelopen donderdag op 'shipped', maar ik kan nergens een Track&Trace nummer aantreffen die ik bij DHL kan invoeren. Wat is de ervaringen bij andere mbt mixeshop en T&T?

• Speedway4
Worstkaas schreef op zondag 19 januari 2014 @ 08:48:
[...]Beide al geprobeerd, werkt niet.
De telefoon komt niet in de fastbootmodus.
Ah oke, ik dacht dat die juist wel in fastbootmodus kwam. En het werkt dus ook niet als je hem aan de pc hangt dat die dan herkent wordt en je dan de batterij er in stopt? Heb je het met een andere battery geprobeerd?
Verwijderd schreef op zondag 19 januari 2014 @ 12:06:
Ik heb uiteindelijk gekozen voor de Xiaomi M2s 32gb via mixeshop.com! De status (binnen de portal van mixeshop) stond sinds afgelopen donderdag op 'shipped', maar ik kan nergens een Track&Trace nummer aantreffen die ik bij DHL kan invoeren. Wat is de ervaringen bij andere mbt mixeshop en T&T?
Waarom niet gewoon ibuygou of merimobiles? Heb je tenminste zekerheid 8)7

• guapper
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22:30
Ik ontving een email van mixeshop met de status verandering en een dhl tracking nummer en een link naar de tracker pagina van dhl. Er kunnen wel een paar dagen overheen gaan voordat het pakket daadwerkelijk in beweging komt.

Verwijderd

Mijn vader heeft 2x een Zopo (waarom een Zopo, geen idee) gekocht via Mixeshop. Wist toen dat ze betrouwbaar waren en ze waren een kleine 40 euro goedkoper dan Ibuygou of merimobiles, dus vond dat wel de moeite waard.

• Speedway4
Ah ok. Nou scheelt het niet veel in dit geval, maar dan maakt het in ieder geval niet uit! :)

• Worstkaas
guapper schreef op zondag 19 januari 2014 @ 13:03:
[...]

Ik ontving een email van mixeshop met de status verandering en een dhl tracking nummer en een link naar de tracker pagina van dhl. Er kunnen wel een paar dagen overheen gaan voordat het pakket daadwerkelijk in beweging komt.
Het is nu chinees nieuwjaar, wordt er dan wel gewerkt door DHL?

• vdbeke
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 10:12
Hier ook tevreden besteller van bij mixeshop, was ook in mijn geval goedkoper als de andere aanbieders.
Ook mijn ervaring is dat er enkele dagen overheen gaan eer ze je een mailtje sturen met track&trace.
En als het inderdaad chinees nieuwjaar is, zouden het wel enkel dagen meer kunnen worden.

De bouw van een (bijna) passief offgrid huis

• Gasman
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19:46
mathieu.ev schreef op zaterdag 18 januari 2014 @ 10:19:
[...]

Ik had dit probleem ook van "launcher laden" zelfs bij unlocken van de telefoon (m2s).
Heb ook weather BZ erafgegooid nu en accuweather for android in de plaats genomen.
Probleem bij mij opgelost

Bedankt voor de tip.
Accuweather niks voor jou?

• Koekoeksclocker
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18-01 12:47
Chinees Nieuwjaar is de 31ste januari - Ibuygoe sluit pas de 27ste, en ik veronderstel dat dit elders ook zo is.

Zelf heb ik van de eindejaarspromotie gebruik gemaakt om ook een Mi2s te bestellen. Ik moet me nog wat inlezen maar ben nieuwsgierig of er hier mensen met ervaring met Cyanogenmod 11 zijn. Ik draai Cyanogen op mijn. Moto Defy en zou dat op de Xiaomi ook willen doen. Bij CM hangt echter veel af van hoe goed de implementatie is. CM op de Defy was een beetje traag maar vrij stabiel. Is dat met de Xiaomi CM11 versie ook het geval?

Verwijderd

Koekoeksclocker schreef op zondag 19 januari 2014 @ 21:57:
Chinees Nieuwjaar is de 31ste januari - Ibuygoe sluit pas de 27ste, en ik veronderstel dat dit elders ook zo is.

Zelf heb ik van de eindejaarspromotie gebruik gemaakt om ook een Mi2s te bestellen. Ik moet me nog wat inlezen maar ben nieuwsgierig of er hier mensen met ervaring met Cyanogenmod 11 zijn. Ik draai Cyanogen op mijn. Moto Defy en zou dat op de Xiaomi ook willen doen. Bij CM hangt echter veel af van hoe goed de implementatie is. CM op de Defy was een beetje traag maar vrij stabiel. Is dat met de Xiaomi CM11 versie ook het geval?
Ik heb geen ervaring met CM op de Mi2s, maar waarom zou je dat willen? MIUI werkt gewoon heel erg goed en heeft ( volgens mij) ook meer en handigere functies dan CM.

Verwijderd

Yes, zojuist een Track&Trace nummer gekregen van Mixeshop.com. Pakketje blijkt al in Amsterdam te liggen. Hoe lang duurde het bij de rest als het pakketje al in Amsterdam was?

• Momus
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14-01-2019
Verwijderd schreef op maandag 20 januari 2014 @ 09:11:
Yes, zojuist een Track&Trace nummer gekregen van Mixeshop.com. Pakketje blijkt al in Amsterdam te liggen. Hoe lang duurde het bij de rest als het pakketje al in Amsterdam was?
Sinds wanneer is ie in Amsterdam?

Verwijderd

Paar uur terug!

10 Zending gearriveerd op DHL-vestiging

AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE

07:30

-edit: net gebeld met DHL. Pakketje schijnt al onderweg te zijn, wordt de hele dag thuisblijven :)

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 20-01-2014 09:39 ]

• Momus
Verwijderd schreef op maandag 20 januari 2014 @ 09:21:
Paar uur terug!

10 Zending gearriveerd op DHL-vestiging

AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE

07:30
Dan is ie er normaal gesproken vandaag nog.

• LoeWn
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 19-01 16:40
Verwijderd schreef op maandag 20 januari 2014 @ 08:27:
[...]

Ik heb geen ervaring met CM op de Mi2s, maar waarom zou je dat willen? MIUI werkt gewoon heel erg goed en heeft ( volgens mij) ook meer en handigere functies dan CM.
Omdat CM11 veel sneller (vooral met ART) draait dan MIUI. Ik draai zelf MIUI en CM11 langs elkaar. Helaas zitten er nog een paar bugs in de CM rom. De belangrijkste bug is dat er echo optreed met bellen, maar ik verwacht dat ze deze bug een deze dagen wel oplossen. Verder is de rom zeker het proberen waard. Vooral in dual boot.

• g0tMush
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 04-01 19:34
Ok na veel getwijfel en schrik voor de gebruikelijke "lmgtfy" toch hier mijn vraag:
(en ja ik heb heel de thread doorlezen en doorzocht op "3g")

Ik wou als Belg zijnde eigenljik deze smartphone al een hele poos terug bestellen, maar uit schrik voor slecht bereik enal uitgesteld, ondertussen zijn we een jaar later en heb ik lang overwogen een mi3 te kopen/bestellen. Achteraf blij dit niet gedaan te hebben door de vele problemen met levering. (de grootte van het toestel schrikt me ook af, dus mss een geluk bij een ongeluk)
Maar door die annulatie terug bij de mi2s uitgekomen die ondertussen wat (niet veel eigenlijk) in prijs verlaagd is. En die eindejaarsactie ziet er niet slecht uit.
Die telefoon heeft dus alles wat ik wil, BUITEN (neem ik aan) een goed 3G signaal.

Om eerlijk te zijn zie ik dus door het bos de bomen niet meer. Na al dat opzoekingswerk (en ja ik ben een leek op vlak van smartphones, dit wordt namenlijk mijn eerste) had ik graag een EENDUIDIG antwoord op de vraag:
Hoe zit het met 3G in België?

(dus geen: "bij mij werkt alles naar behoren")

Correct me if I'm wrong, maar er is dus wel degelijk een 3G signaal, alleen maar op een frequentie die weinig gebruikt wordt, of niet ver doordringt?
En hoe vertaalt zich dat in de praktijk?

Ik ben snel surfen gewoon, dus regelmatig (om niet te zeggen bijna overal) 3G zou wel een serieuze troef zijn.

Ik zou hoogstwaarschijnlijk voor een Mobile Vikings abonnement gaan, dus op het BASE netwerk vertoeven.

dank bij voorbaat.

• Clukers
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 17-11-2025
g0tMush schreef op maandag 20 januari 2014 @ 13:14:

Die telefoon heeft dus alles wat ik wil, BUITEN (neem ik aan) een goed 3G signaal.

Hoe zit het met 3G in België? En hoe vertaalt zich dat in de praktijk?

Ik zou hoogstwaarschijnlijk voor een Mobile Vikings abonnement gaan, dus op het BASE netwerk vertoeven.

dank bij voorbaat.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik zelf geen last ondervindt van wat je vertelt. Ben zelf van België en ook Mobile Vikings, en heb tot nu toe geen problemen gehad met de internetverbinding. Waar mogelijk heeft het toestel altijd H+ of 3G (hij staat bij mij ook vaak op 2G met power saving mode), en ik moet zeggen dat alles ook vlotter lijkt te gaan dan bij m'n vorig toestel (HTC Sensation). Ik weet niet van waar je bent, en hoe het zit met de 3G verbinding daar, maar in regio Hasselt werkt alles naar behoren.

[ Voor 22% gewijzigd door Clukers op 20-01-2014 13:25 ]

• Joosie200
  • Niet online
Volgens de specs heeft de Xiaomi Mi2s bereik qua 3G/UMTS op: WCDMA(UMTS) 850/1900/2100MHz. Base heeft 900/2100MHz UMTS, 1800MHz LTE volgens wiki, op hun site zelf kan ik niks erover vinden. Dus of dat klopt geen idee (ben geen Belg) Dan zou ik dus zeggen op basis van deze gegevens: die M2s gaat je gewoon 3G signaal geven op zowel 900/2100MHz die Base ook benut. Afhankelijk van hoe goed hun dekking is met Mobile Vikings kun je dan wel overal prima bereik hebben of niet, das weer provider afhankelijk. Eenduidig antwoord genoeg? ;)

• Momus
Joosie200 schreef op maandag 20 januari 2014 @ 13:22:
Volgens de specs heeft de Xiaomi Mi2s bereik qua 3G/UMTS op: WCDMA(UMTS) 850/1900/2100MHz. Base heeft 900/2100MHz UMTS, 1800MHz LTE volgens wiki, op hun site zelf kan ik niks erover vinden. Dus of dat klopt geen idee (ben geen Belg) Dan zou ik dus zeggen op basis van deze gegevens: die M2s gaat je gewoon 3G signaal geven op zowel 900/2100MHz die Base ook benut. Afhankelijk van hoe goed hun dekking is met Mobile Vikings kun je dan wel overal prima bereik hebben of niet, das weer provider afhankelijk. Eenduidig antwoord genoeg? ;)
Waarom gaat hij 3G signaal geven op de 900MHz band, die de telefoon niet ondersteunt?

• Clukers
Denk dat hij 1900 bedoelde...

• Momus
Die wordt dan weer niet aangeboden door BASE, dus dat zou ook onzin zijn.

• Joosie200
  • Niet online
Momus schreef op maandag 20 januari 2014 @ 13:32:
[...]

Die wordt dan weer niet aangeboden door BASE, dus dat zou ook onzin zijn.
Verkeerd meegenomen, afijn, dan enkel 2100MHz dus. Blijft staan: 3G moet gewoon werken, als dat kan in NL waarom niet in België? ;)

• Momus
Joosie200 schreef op maandag 20 januari 2014 @ 13:41:
[...]

Verkeerd meegenomen, afijn, dan enkel 2100MHz dus. Blijft staan: 3G moet gewoon werken, als dat kan in NL waarom niet in België? ;)
Dat klopt. De theorie is, dat lage frequenties beter tot gebouwen doordringen. Daarom is hij bang, binnen minder ontvangst te hebben.
Hij wil het antwoord dat ik er geen last van heb, of iig niet meer dan op bijvoorbeeld mij S3 die ik hiervoor had, dus dat antwoord geef ik niet.

Verwijderd

Yes, telefoon is binnen! Prachtig apparaatje, wel een vrij stroef scherm, overigens. Love the new interface! Hiervoor Nokia 3310 software, iPhone en Android gedraaid, maar die voelt wel erg fijn aan. Wat iedereen zegt, het is een fijne combi tussen Android en iPhone, met een hint van iets anders!

Ik heb bewust nog geen hoesje gekocht, aangezien mijn andere batterij nog binnen moet komen. Maakt die 2mm zo'n ongelooflijk verschil, waardoor het standaard hoesje niet zou passen of zou dit wel mogelijk moeten zijn?

• Momus
Verwijderd schreef op maandag 20 januari 2014 @ 14:03:
Yes, telefoon is binnen! Prachtig apparaatje, wel een vrij stroef scherm, overigens. Love the new interface! Hiervoor Nokia 3310 software, iPhone en Android gedraaid, maar die voelt wel erg fijn aan. Wat iedereen zegt, het is een fijne combi tussen Android en iPhone, met een hint van iets anders!

Ik heb bewust nog geen hoesje gekocht, aangezien mijn andere batterij nog binnen moet komen. Maakt die 2mm zo'n ongelooflijk verschil, waardoor het standaard hoesje niet zou passen of zou dit wel mogelijk moeten zijn?
Nee, dat is op zeker niet mogelijk.

• mathieu.ev
  • Laatst online: 11-10-2015
In Belgie wordt voornamelijk de 2100 MHz frequentie gebruikt, nu zijn ze wel de 900 Mhz meer aan het introduceren dus normaal gezien is dit geen enkel probleem in grote steden maar kan het bereik op het platteland wat minder zijn maar normaal gezien moet je dit wel al weten als je een beetje gezocht hebt :) ik heb nu bijna een maand mijn m2s en woon zelf in een gebied waar proximus een niet echt goede 2100 Mhz bandbreedte heeft maar thuis zit ik toch altijd op wifi dus da maakt niet uit en zolang je in steden blijft is de 2100 Mhz dik in orde dus denk ik niet daje daar iets van last zult van hebben, ma da is een overweging daje zelf moet maken:) ik zit zelf meestal ook op 2g omdat da de batterij spaart en omdat ik het niet altijd nodig vind binnen de seconde een pagina te kunnen laden :)
btw, hier kan je zien waar de gsm masten staan in uw regio alsook wel frequenties ze ondersteunen: http://www.sites.bipt.be/

Verwijderd

Ik heb een paar sites gevonden, waar ze hoesjes verkopen voor 3100 mAh batterij. Echter, is het aanbod erg gering.

http://www.aliexpress.com...ry-xiaomi-cover-case.html
http://www.fulcrumall.com...e-p-261.html#.Us7-a_TuLKA

Heeft iemand nog een goede tip?

• g0tMush
Dankuwel allen voor de reacties. Ik ga hem dan maar bestellen. Ik neem aan dat het pakket van 277 euro met extra batterij de beste keuze is?

edit: OMFG is die deal nu echt weg op 1 dag tijd...

edit2: ok beter zoeken

edit3: aaaargh paypal only :(

[ Voor 28% gewijzigd door g0tMush op 20-01-2014 16:03 ]

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Niet online
Paypal is 'the way to go' wil je chinashoppen.
Of direct met creditcard, maar paypal is dan een handigere optie.

• PetrCech_3
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 18-12-2025
Verwijderd schreef op maandag 20 januari 2014 @ 14:22:
Ik heb een paar sites gevonden, waar ze hoesjes verkopen voor 3100 mAh batterij. Echter, is het aanbod erg gering.

http://www.aliexpress.com...ry-xiaomi-cover-case.html
http://www.fulcrumall.com...e-p-261.html#.Us7-a_TuLKA

Heeft iemand nog een goede tip?
Momus schreef op zaterdag 11 januari 2014 @ 19:50:
Die batterij zou ik hier kopen: http://www.banggood.com/O...mi-MI2-MI2S-p-912029.html

Verder is dat het toestel ja, meer dan prima toestel iig!
Momus _/-\o_

Verwijderd

@ hierboven
Banggood neemt overigens wel zijn tijd met die batterij. Ik heb hem op 12 januari besteld en het ding is er nog steeds niet. Zal misschien ook aan de lage prijs liggen, dan duurt het wat langer. Maar houd dus wel rekening ermee ( en nu ook met Chinees nieuwjaar) dat het wel even kan duren voordat dat ding er is.

Verwijderd

Bestel bij mixeshop.com. Snelle levering en goedkoop!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 20 januari 2014 @ 17:30:
@ hierboven
Banggood neemt overigens wel zijn tijd met die batterij. Ik heb hem op 12 januari besteld en het ding is er nog steeds niet. Zal misschien ook aan de lage prijs liggen, dan duurt het wat langer. Maar houd dus wel rekening ermee ( en nu ook met Chinees nieuwjaar) dat het wel even kan duren voordat dat ding er is.
Heb niet zo'n haast met die batterij, als die maar voor 2015 binnen is. Heb jij al een hoesje gekocht?

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 20 januari 2014 @ 17:44:
[...]

Heb niet zo'n haast met die batterij, als die maar voor 2015 binnen is. Heb jij al een hoesje gekocht?
Nee, ga ook geen hoesje kopen. Ten minste, ik ben het niet van plan. Ik wil nu gewoon eens een smartphone kunnen gebruiken zonder dat een hoesje nodig is om te zorgen dat hij heel blijft. Het enige waarover ik me zorgen maak is dan dat het scherm kapot gaat, krassen maken me niet uit.

• Momus
Verwijderd schreef op maandag 20 januari 2014 @ 17:30:
@ hierboven
Heb je nog nooit iets in China bestel met standaard shipping, of wat?
Reken gewoon op 3 weken...

Verwijderd

Momus schreef op maandag 20 januari 2014 @ 19:17:
[...]

Jawel, ik hou er gewoon niet van dat ik niet weet waar het spul is :P

• Momus
Verwijderd schreef op maandag 20 januari 2014 @ 19:44:
[...]

Jawel, ik hou er gewoon niet van dat ik niet weet waar het spul is :P
Onderweg van China naar Nederland.

Verwijderd

Momus schreef op maandag 20 januari 2014 @ 19:45:
[...]

Onderweg van China naar Nederland.
Hopelijk. Helaas had mijn pa ( die had het spul besteld) de plaatsnaam verkeerd getypt :+ Dus nu maar hopen dat ze op de postcode en adres afgaan.

• PetrCech_3
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 18-12-2025
Momus schreef op maandag 20 januari 2014 @ 19:17:
[...]

Inderdaad. Als je free shipping hebt kun je er toch wel minimaal vanuit gaan dat hij 3/4 weken onderweg is. Mijn order is op 09-01-14 geplaatst en heb hem ook nog niet binnen. Geen zorgen, die gaat echt wel komen hoor...

• horizon1978
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 18-08-2025
Verwijderd schreef op maandag 20 januari 2014 @ 20:03:
[...]

Hopelijk. Helaas had mijn pa ( die had het spul besteld) de plaatsnaam verkeerd getypt :+ Dus nu maar hopen dat ze op de postcode en adres afgaan.
Normaliter gaat posctode + huisnr voor plaatsnaam.

• heinekentap
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 29-12-2025
Normaal plaats ik geen links, maar ik denk dat deze link wel intressant is:
http://www.youblue.nl/hom...m2-m2s-beschermfolie.html
4 xiaomi m2/m2s bescherm folies voor maar 3 euro.
Best nette deal toch? Helaas kan ik ideal niet vinden toen maar paypal:)

• Momus
Ik kan al geen KVK-nummer vinden. Geeft geen betrouwbare indruk.

Verwijderd

Ja, had al hetzelfde idee. Wel een 'over ons' gedeelte, maar niet heel betrouwbaar. Had dat laatst ook met laptopbatterij.net, die bepaalde opladers 40% goedkoper aanbood. Bleek het een of andere henk in China te zijn!

Verwijderd

Andere (hele simpele) vraag. Ik had voor de grap even een IOS7 theme geïnstalleerd, en wil daar nu heel snel weer van af. Het geeft een gekopieerd idee, aan deze mooie telefoon. Hoe kan ik mijn standaard miui theme weer terugzetten?

• Momus
Verwijderd schreef op maandag 20 januari 2014 @ 21:47:
Andere (hele simpele) vraag. Ik had voor de grap even een IOS7 theme geïnstalleerd, en wil daar nu heel snel weer van af. Het geeft een gekopieerd idee, aan deze mooie telefoon. Hoe kan ik mijn standaard miui theme weer terugzetten?
Via Themes->Local. Daar staan alle lokale themes.

Verwijderd

Merci!

• heinekentap
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 29-12-2025
Heb mijn bestelling wel binnen gehad, ik heb het er op gegokt. Je hebt toch paypal dekking dacht ik zo. Passen nu prima op mijn xiaomi :)

• Speedway4
Verwijderd schreef op maandag 20 januari 2014 @ 21:47:
Haha als je al weet dat het zo een simpele vraag is -_- .... Soms verbaas ik me over het tweaker gehalte van mensen.

Kan iemand misschien uitleggen hoe ik het toestel aan of uit kan zetten?

Ok nu even serieus, waarom kiezen voor een dikkere nog zwaardere telefoon? De M2S doet bij mij 40 uur met 4-5 uur screen on time en dan ook nog redelijk wat muziek luisteren.

• Momus
Speedway4 schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 02:01:
[...]

Haha als je al weet dat het zo een simpele vraag is -_- .... Soms verbaas ik me over het tweaker gehalte van mensen.

Ok nu even serieus, waarom kiezen voor een dikkere nog zwaardere telefoon? De M2S doet bij mij 40 uur met 4-5 uur screen on time en dan ook nog redelijk wat muziek luisteren.
Dan doe je er iets mee, want ik redde soms de 16 uur niet.

Verwijderd

Momus schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 06:50:
[...]

Dan doe je er iets mee, want ik redde soms de 16 uur niet.
Mijne houd het na maximaal 35 uur en drie uur screen-on time voor gezien. En dan is het een van zijn betere dagen. Ik hoop toch nog op een smartphone die je gewoon drie dagen lang vol intensief kan gebruiken. Maar 16 uur is dan ook wel weer erg weinig.

• Robkazoe
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 16:11
Ligt denk ik ook wel aan wat voor performance stand je zet. Zet je hem op de turbo stand, dan haal je het einde van de dag niet bij frequent verbruik. Heb je hem op de energiezuinige modus staan, dan moet twee dagen denk ik wel lukken.

Verwijderd

Robkazoe schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 10:07:
Ligt denk ik ook wel aan wat voor performance stand je zet. Zet je hem op de turbo stand, dan haal je het einde van de dag niet bij frequent verbruik. Heb je hem op de energiezuinige modus staan, dan moet twee dagen denk ik wel lukken.
Dat is een goede, ik ga eens proberen hoe hij het doet als ik dat doe. Ik heb hem zelf altijd op performance staan omdat ik hem toch aan het einde van de dag oplaad.

• Eleni
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 16:31
Zonet Antutu nog eens gedraaid in prestatiemodus: 28110, best een krachtpatsertje! :)

• mottert
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 28-01-2025
Verwijderd schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 10:07:
[...]

Mijne houd het na maximaal 35 uur en drie uur screen-on time voor gezien. En dan is het een van zijn betere dagen. Ik hoop toch nog op een smartphone die je gewoon drie dagen lang vol intensief kan gebruiken. Maar 16 uur is dan ook wel weer erg weinig.
16 uur bij vol intensief gebruik is best prima. Ik snap niet dat mensen het hebben (en niet persé dbhuis) over vol intensief gebruik als ze maar 3 uur screen on time halen. En nogmaals, geen haat op dbhuis.

Verwijderd

mottert schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 12:50:
[...]

16 uur bij vol intensief gebruik is best prima. Ik snap niet dat mensen het hebben (en niet persé dbhuis) over vol intensief gebruik als ze maar 3 uur screen on time halen. En nogmaals, geen haat op dbhuis.
Bij vol intensief gebruik inderdaad wel, maar ik ben dan ook een lichte gebruiker. Als ik het ding drie uur op een dag gebruik is dat veel. Mooi dat je me niet haat overigens :P

• mottert
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 28-01-2025
Verwijderd schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 12:53:
[...]

Bij vol intensief gebruik inderdaad wel, maar ik ben dan ook een lichte gebruiker. Als ik het ding drie uur op een dag gebruik is dat veel. Mooi dat je me niet haat overigens :P
Haha oké. En die verduidelijking is vaak nodig op fora, miscommunicaties gaan zo snel tegenwoordig. Bij licht gebruik haal ik inderdaad de 2 dagen ook wel op Energiebesparing.

• nWn
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online

nWn

In Geocentric Orbit

Mijne gaat makkelijk 2 dagen mee, vaak nog zo'n 40% over (in totaal ~3 uur schermtijd, wifi altijd aan, geen energiebesparing). Nu zit ik als student zo goed als de hele dag achter de computer dus heb mn telefoon verder niet heel veel nodig (+ geen tijd voor).

Wat me wel opviel is dat 3g bij mij erg veel energie slurpt, vooral als het bereik niet optimaal is. Wifi + 2g geeft echt veel betere standby tijden. En geen Facebook app hebben scheelt ook :)

Verwijderd

Speedway4 schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 02:01:
[...]

Snap je reactie. Maar als 'restore standard miui theme' en doorspitten Xiaomi fora geen duidelijkheid bieden, dan kan de vraag simpel zijn, alleen antwoord was op die manier moeilijker zoeken. Daarnaast scheelt het weer zoeken, voor een andere simpele ziel. Als hij net als ik net zijn nieuwe Xiaomi heeft en niet tegen een gekopieerd IOS7 thema wil aan blijven kijken. Traumatiserend bijna..

Verwijderd

Batterijduur is bij mij ook vrij matig. Zit nu op 17%

Android besturingssysteem: 41% (5u10)
Scherm: 36% (3u43)
Spraakoproep: 7% (22m)

Daarentegen, 3g en GPS staan wel standaard aan, maar zoals ik lees is dat bij andere niet anders.

Verwijderd

Tja, MIUI was ook als custom ROM op mijn HD2, Oppo Find 5 en SGS2 niet geweldig wat accuduur betreft. Dat is denk ik gewoon hoe het in elkaar zit.

• Speedway4
Een tip die ik ook op Miui forum heb gepost, kan toch zeker 10-30% batterij schelen, de app en de xposed module werken beide op de M2(s):
http://xiaomi.eu/communit...ly-switch-2g-2g-3g.23334/

En hier een screen van mijn batterij verbruik
Afbeeldingslocatie: http://xiaomi.eu/community/attachments/heavy-use-png.7018/
Nog 36% over dus 'do the math' hehe, veel muziek geluisterd, gebrowsed en paar youtube video's enzo.

• Joosie200
  • Niet online
Vwb de gebrickte Mi2s. Ik heb hem nu binnen, maar denk nog eerder aan een dode accu. Want normaal moet je elke smartphone aan de oplader (gebruik mijn Nexus 7 oplader want meer mAh) meteen kunnen opstarten. Maar los van dat alles moet je een oplaadsignaal zien van een batterij die oplaad + ledje wat gaat branden niet? Kortom ik haal eerst maar een nieuwe accu.

edit: aansluiten op computer met accu eruit + volume up/down en power ingedrukt levert mij Alcatel Single RNDIS interface op, zo herkent mijn Windows 7 computer de Xiaomi nu. Denk dus aan een verkeerde preloader die gebruikt is, maar hoe ik dat kan fixen is mij onduidelijk.

[ Voor 28% gewijzigd door Joosie200 op 21-01-2014 23:11 ]

• g0tMush
Iemand tips ivm accessoires? Ik kan niet goed kiezen..

Verwijderd

g0tMush schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 12:45:
Iemand tips ivm accessoires? Ik kan niet goed kiezen..
Wat heb je nodig? Als je dat weet dan kan je wat halen. Als je alleen accesoires haalt om het accesoires halen is het geldverspilling.

• g0tMush
Langere accuduur, dus ik twijfel tussen:

http://www.ibuygou.com/p-...sories_sets-5782-eur.html
en
http://www.ibuygou.com/p-...sories_sets-5771-eur.html

maw: juicepack of 3100mah

en als ge voor de batterij kiest, zit de standaard batterij er dan ook bij?

oh en wat is er speciaal aan een OTG kabeltje?

en zijn er nog dingen die er niet bijzitten die je wel zou aanraden?
(zoals een usb noodle, al zie ik daar het nut niet echt van in, zou die in de comboset dan ook vervangen door een screenprotector of... niet?)

• Joosie200
  • Niet online
Heeft iemand enig idee hoe je Xiaomi rechtstreeks kan contacteren? :) Kortsluiting veroorzaken hielp evenmin, denk dat de bootloader en/of partitie naar het gootje is. Dus de enige oplossing is een nieuw moederbord erin. Eens zien of ik hem als RMA naar hun kan opsturen.

• Momus
Joosie200 schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 13:59:
Heeft iemand enig idee hoe je Xiaomi rechtstreeks kan contacteren? :) Kortsluiting veroorzaken hielp evenmin, denk dat de bootloader en/of partitie naar het gootje is. Dus de enige oplossing is een nieuw moederbord erin. Eens zien of ik hem als RMA naar hun kan opsturen.
http://www.xiaomi.com/en/contact

Zou ook nog via FB kunnen proberen.

• Joosie200
  • Niet online
FB heb ik al gestuurd, 0 respons op. Tik nu even een mailtje naar het mailadres wat op FB staat.

En anders op goed geluk, briefje tikken, RMA erop zetten en sturen naar:
Xiaomi Office Building, the Rainbow City of China Resources, No.68, Qinghe Middle Street, Haidian District,Beijing,China 100085
Gewoon op goed geluk en zien wat er van komt. JTAG's heb ik verder enkel gevonden voor de Mi1/Mi1s, dus dat ga ik niet eens proberen van Ebay te halen.

• g0tMush
g0tMush schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 13:16:
Langere accuduur, dus ik twijfel tussen:

en
http://www.ibuygou.com/p-...sories_sets-5771-eur.html

maw: juicepack of 3100mah

en als ge voor de batterij kiest, zit de standaard batterij er dan ook bij?

oh en wat is er speciaal aan een OTG kabeltje?

en zijn er nog dingen die er niet bijzitten die je wel zou aanraden?
(zoals een usb noodle, al zie ik daar het nut niet echt van in, zou die in de comboset dan ook vervangen door een screenprotector of... niet?)
QFA

(quoted for answer)
I'm on edge ik heb niet veel tijd meer om te bestellen. Dus als er iemand een antwoord heeft, go for it.

• Frietsaus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Is persoonlijk, maar ik vind die backcover van die grote interne batterij wel erg lelijk. Ik heb zelf die 10k mAh Powerbank en die is superstrak. Ik kom de dag sowieso wel door met vrij intensief gebruik, maar ik heb tegenwoordig ook altijd die batterij bij me en dat werkt prima.

Net waar je de voorkeur aan geeft dus. :)

• guapper
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22:30
De powerbank lijkt mij ook een stuk praktischer: kun je ook nog eens voor iets anders dan de M2S gebruiken, en je hoeft geen accu te wisselen. En op vakantie gaat je phone op die manier 2 weken mee...

[ Voor 16% gewijzigd door guapper op 22-01-2014 16:06 ]

• Joosie200
  • Niet online
3000mAh accu lijkt mij wel chill, maar als je daar dan zo'n spuuglelijke cover voor nodig hebt omdat de normale niet meer past, tegenover het krijgen van die 10000mAh powerbank, tja dan zou ik het wel weten. Liever de Mi2s mooi houden en rechargen met zo'n powerbank als het qua prijs toch niet uitmaakt ;)

• g0tMush
Dankjewel voor de replies!

Kga dan toch voor deze gaan:

• BAVAROIS
Wow... zaterdag besteld... maandag op de post in China, vanmiddag in huis _/-\o_ _/-\o_
Zelfs nog een extra gratis screenprotector erbij (wilde 'm in plaats van kabeltje, zit er gewoon extra bij)

En nu d'r maar mee aan de slag :P

• Superblik
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 13-06-2018
BAVAROIS schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 16:24:
Wow... zaterdag besteld... maandag op de post in China, vanmiddag in huis _/-\o_ _/-\o_
Zelfs nog een extra gratis screenprotector erbij (wilde 'm in plaats van kabeltje, zit er gewoon extra bij)

En nu d'r maar mee aan de slag :P
Veel plezier met je telefoontje!

• Garfieldtjuh
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03:08
Misschien past/mag het niet helemaal in het topic.

Ik vind dit ook wel een mooie deal: http://www.ibuygou.com/p-...amera_black-5721-eur.html Heb de telefoon niet goedkoper gevonden.

You Blue is trouwens van mij om de website een beetje te promoten hebben wij de xiaomi m2 screen voor een goedkope prijs : http://www.youblue.nl/hom...m2-m2s-beschermfolie.html

Sinds gisteren staat het ingeschreven bij de KVK.

We willen ons vooral gaan focussen op Xiaomi.

[ Voor 4% gewijzigd door Garfieldtjuh op 22-01-2014 16:41 ]

Verwijderd

Ik vind dat vaak video's wat schokkerig worden afgespeeld. Heb een 720p H24 met AAC 5.1, die soepel speelt. Xvid bestand die schokkerig afspeelt en een ander 720p bestand die hetzelfde heeft.

Zijn er codecs die moeten worden gedownload of een andere videospeler? Zo ja, wat raden jullie aan.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 22-01-2014 16:53 ]

Verwijderd

Garfieldtjuh schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 16:39:
Misschien past/mag het niet helemaal in het topic.

Ik vind dit ook wel een mooie deal: http://www.ibuygou.com/p-...amera_black-5721-eur.html Heb de telefoon niet goedkoper gevonden.

You Blue is trouwens van mij om de website een beetje te promoten hebben wij de xiaomi m2 screen voor een goedkope prijs : http://www.youblue.nl/hom...m2-m2s-beschermfolie.html

Sinds gisteren staat het ingeschreven bij de KVK.

We willen ons vooral gaan focussen op Xiaomi.
Kleine tip: vermeld even een postadres of iets dergelijks bij je shop. Ik vertrouw het vaak meteen niet, als ik niet iets van adres kan vinden. Vooral als het contact alleen via een interne webclient verloopt. Daarnaast zou ik bij 'over ons' ook iets meer duidelijkheid geven. Geef aan wie je bent (naam, reden oprichting, lievelingskleur, meisje waar je vroeger verliefd op was etc.) en vermeld, nu je het hebt, het KVK-nummer!

• Kiswum
@Joosie200 als je tijdelijk een accu nodig hebt en je bent in de buurt van Eindhoven, stuur me dan maar een berichtje, dan weet je zeker of de accu wel/niet in orde is.

• BAVAROIS
Heb 'm nu een dag en alles nu wel naar wens geconfigureerd (behalve WhatsApp, maar dat ligt niet aan de telefoon) ik moet zetten wat een top telefoon!! :9~ :9~
Het is mijn derde smartphone, na HTC desire waar ik heel tevreden mee was maar helaas stuk ging een Samsung i8150 gehad, deze zorgde voor veel vastlopers en frustratie... hij werd trager en trager ook al schoonde ik alles op.

De Xiaomi M2S is supersnel _/-\o_ nog geen vastlopers gehad. Scherm is kraakhelder, gezichtsverificatie voor ontgredeling: nice! Geluid top! Installatie van software ging easy door de MIUI ROM op xiaomi.eu. Alle Chinese zooi is er af of onzichtbaar (op paar details na zoals geluiden of thema's veranderen) doet volgens mij niet onder aan high end toestellen van de gevestigde merken, alhoewel ik hier niet echt ervaring mee heb.

En dat voor €250,- do I need to say more? :X

• Joosie200
  • Niet online
Kiswum schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 15:44:
@Joosie200 als je tijdelijk een accu nodig hebt en je bent in de buurt van Eindhoven, stuur me dan maar een berichtje, dan weet je zeker of de accu wel/niet in orde is.
Dat zal inmiddels niet meer nodig zijn, want ik heb hem een enkeltje naar het hoofdkantoor van Xiaomi gegeven inmiddels ;) Verder schat ik de kans niet hoog in dat ie met een andere accu wel plotsklaps leven zou geven. Denk echt aan een verkeerde geflashte custom rom met als gevolg: partitie is intern naar het gootje en/of bootloader is naar de mallemiezen.

Maar omdat de Mi2s rondom mijn verjaardag vorig jaar gelanceerd is, zit er nog 1 jaar internationale garantie op. Dat i.c.m. dat Xiaomi toch best een 'bekend' Chinees merk is, vind ik dat je meer mag verwachten qua foolproof als je hem zelf al rooted en al uitlevert. Ben dus benieuwd wat ermee gebeurt. In het slechtste geval zie ik hem nooit weer. In het beste geval krijg ik hem of gerepareerd terug of een vervangend gloednieuw exemplaar. Gulden middenweg: ik krijg hem retour zoals ik hem heb verzonden :P

• Kiswum
Volgens mij heeft China toch echt maar 1 jaar fabrieksgarantie, waardoor het wellicht nog enkele maanden is (mits het een originele is, ze worden zeer goed nagemaakt). Een bootloader kun je volgens mij wel op diverse plekken krijgen en die kun je er wellicht zo op zetten. Ik vewacht dat er dan wellicht iets met het interne geheugen is waardoor hij niet verder opstart.

Veel succes en houd ons maar op de hoogte.
Is hij overigens wel verzekerd verzonden? De kans bestaat dat hij niet aankomt en hij ook niet retour wordt gestuurd als hij niet wordt aangenomen op het adres van Xiaomi.

• Joosie200
  • Niet online
Ik heb hem enkel met T&T verstuurd, vond dat al duur genoeg naar China (24 euro :X) En hij valt sowieso in de fabrieksgarantie van 1 jaar want gemaakt/geproduceerd in april 2013 ;) Wanneer ie dan gekocht is weet ik niet, maar kan daar nooit voor liggen :) Bootloader erop zetten als in dmv een JTAG bijv? Ik trof enkel JTAG's aan voor de Xiaomi Mi1s en wou dat risico niet wagen door er een van Ebay af te halen. Nu ja, ik wacht de boel wel af. Kan maanden over heen gaan voor ik überhaupt iets terug krijg, wel of niet gerepareerd. Tot die tijd maar even niks kopen, mocht ie toch terug komen gerepareerd en al heb ik voor 105 euro toch een leuk toestel te pakken. Zo niet, dan maar als nog er zelf een halen uit China, maar dan met DHL zodat ik hem meteen heb en niet wederom 3-4 weken mag wachten :+ Wachten op toestellen vind ik over het algemeen niet erg, maar het wachten kan ook te lang duren imho.

Ik blijf de Mi2s namelijk nog steeds donders interessant vinden qua specs en formaat. En pas drie kwart jaar later na lancering gaat de prijs een beetje interessant worden. Althans, dat je hem her en der voor de Chinese prijs kan bestellen bij een reseller. Formaat is fijn, specs mag dan wel ingehaald zijn maar niet in dit jasje voor deze prijs (die compact Z1 van Sony is veuls te duur) Miui moet ik gewoon aan wennen denk ik en anders maar dual booten met Android kitkat. Glonass geeft mij eindelijk eens een goede gps en dat ie niet dual sim is, tja.. leuk maar zolang ik nog niet werk heb ik toch maar 1 sim om te gebruiken, zie ik het weinig in gebruik worden genomen. Dus daarmee blijft ie, ondanks de nieuwe generatie Chinaphones nog steeds eentje om rekening mee te houden :)

[ Voor 30% gewijzigd door Joosie200 op 23-01-2014 22:38 ]

• Kiswum
In het leven moet je soms risico's nemen, dit is zo'n "aanvaardbaar" risico. Ik hoop dat je snel iets van ze zal horen!
In de tussentijd kun je je (als ik me goed herinner), je nog vermaken met je motor en je Volvo ;)

• Joosie200
  • Niet online
Kiswum schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 22:43:
In het leven moet je soms risico's nemen, dit is zo'n "aanvaardbaar" risico. Ik hoop dat je snel iets van ze zal horen!
In de tussentijd kun je je (als ik me goed herinner), je nog vermaken met je motor en je Volvo ;)
Daarom, maar ehm motor noch volvo heb ik dus je verwart mij met iemand anders lijkt me ;) Overigens mag Xiaomi voor mij prima een Xiaomi Mi2s+ uitbrengen met Snapdragon 800 als vernieuwing. Gewoon zelfde formaat houden, wie weet nu Sharp ook een 4,5 inch unit met 1080p kan uitrusten dat ook doen voor die Mi2s+. Blijf je hetzelfde concept houden, prima specs in een klein jasje, maar wel een concept wat weer bijtijds is :) Maar das allemaal speculeren..

• Clukers
Heeft er iemand een idee hoe je met de standaard toetsenborden ervoor kan zorgen dat je leestekens als 2e aanslag bij je lettertjes komen te staan op het keyboard? Bij het typen van een bericht telkens naar je leestekens gaan kost zoveel tijd...
Heb het even zo geprobeerd, omdat ik dacht "dat wordt ik wel gewoon", maar het is zeer vervelend.
Toestel staat in het engels met een nederlands woordenboek voor het stock android keyboard.

Verwijderd

Yay, mijn extended battery is er :) Zorgt er ook gelijk voor dat het hele ding wat beter aanvoelt. Houd ook lekkerder vast.
Pagina: 1 ... 25 ... 41 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van Ervaringen, andere onderwerpen horen in:
- Bestellen, levertijd en prijzen: \[(Onbekende) Chinese smartphones] - Levertijden en Prijzen.
- Rooten & Custom ROM's: Het grote MIUI custom-ROM-topic
- Unlocken van de Bootloader: [Centrale topic] Xiaomi Bootloader unlocken