Ik heb hem enkel met T&T verstuurd, vond dat al duur genoeg naar China (24 euro

) En hij valt sowieso in de fabrieksgarantie van 1 jaar want gemaakt/geproduceerd in april 2013

Wanneer ie dan gekocht is weet ik niet, maar kan daar nooit voor liggen

Bootloader erop zetten als in dmv een JTAG bijv? Ik trof enkel JTAG's aan voor de Xiaomi Mi1s en wou dat risico niet wagen door er een van Ebay af te halen. Nu ja, ik wacht de boel wel af. Kan maanden over heen gaan voor ik überhaupt iets terug krijg, wel of niet gerepareerd. Tot die tijd maar even niks kopen, mocht ie toch terug komen gerepareerd en al heb ik voor 105 euro toch een leuk toestel te pakken. Zo niet, dan maar als nog er zelf een halen uit China, maar dan met DHL zodat ik hem meteen heb en niet wederom 3-4 weken mag wachten

Wachten op toestellen vind ik over het algemeen niet erg, maar het wachten kan ook te lang duren imho.
Ik blijf de Mi2s namelijk nog steeds donders interessant vinden qua specs en formaat. En pas drie kwart jaar later na lancering gaat de prijs een beetje interessant worden. Althans, dat je hem her en der voor de Chinese prijs kan bestellen bij een reseller. Formaat is fijn, specs mag dan wel ingehaald zijn maar niet in dit jasje voor deze prijs (die compact Z1 van Sony is veuls te duur) Miui moet ik gewoon aan wennen denk ik en anders maar dual booten met Android kitkat. Glonass geeft mij eindelijk eens een goede gps en dat ie niet dual sim is, tja.. leuk maar zolang ik nog niet werk heb ik toch maar 1 sim om te gebruiken, zie ik het weinig in gebruik worden genomen. Dus daarmee blijft ie, ondanks de nieuwe generatie Chinaphones nog steeds eentje om rekening mee te houden
[
Voor 30% gewijzigd door
Joosie200 op 23-01-2014 22:38
]