Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reflector
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21-09 13:20
Op zondag 8 december telefoon besteld bij Hotmid.

21/12/2013 12:41 Delivered
20/12/2013 21:57 Departed from Destination Transit Centre
19/12/2013 14:32 Held by Customs at Destination
19/12/2013 14:31 Received at Destination Transit Centre
17/12/2013 16:48 Handover to Airline
16/12/2013 23:21 Acknowledged at Transit Centre
16/12/2013 22:13 Processing at Air Transit Center
16/12/2013 17:12 Processing at Sorting Centre
11/12/2013 20:00 Pending shipment from Merchant/Shipper

Uiteindelijk € 41,25 bij moeten betalen, omdat op de factuur een waarde van 100 dollar stond aangegeven.

Bij levering alleen even de nieuwste versie van MIUI geïnstalleerd. Verder is de telefoon helemaal vrij van chinese apps.

Over de telefoon zelf kan ik tot nu toe alleen maar goeds spreken (ik kom van een HTC Desire).

Hij ligt lekker in de hand en ziet er goed uit! Scherm is helder en de telefoon is retesnel! Echt een absolute aanrader!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goudstalen
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 18-09 23:03
Reflector schreef op zondag 22 december 2013 @ 18:56:
Op zondag 8 december telefoon besteld bij Hotmid.

21/12/2013 12:41 Delivered
20/12/2013 21:57 Departed from Destination Transit Centre
19/12/2013 14:32 Held by Customs at Destination
19/12/2013 14:31 Received at Destination Transit Centre
17/12/2013 16:48 Handover to Airline
16/12/2013 23:21 Acknowledged at Transit Centre
16/12/2013 22:13 Processing at Air Transit Center
16/12/2013 17:12 Processing at Sorting Centre
11/12/2013 20:00 Pending shipment from Merchant/Shipper

Uiteindelijk € 41,25 bij moeten betalen, omdat op de factuur een waarde van 100 dollar stond aangegeven.

Bij levering alleen even de nieuwste versie van MIUI geïnstalleerd. Verder is de telefoon helemaal vrij van chinese apps.

Over de telefoon zelf kan ik tot nu toe alleen maar goeds spreken (ik kom van een HTC Desire).

Hij ligt lekker in de hand en ziet er goed uit! Scherm is helder en de telefoon is retesnel! Echt een absolute aanrader!
Mooi om te horen. Kan niet wachten tot die van mij komt.

Had mijn toestel afgelopen donderdag besteld, maar nog steeds niet bij DHL aangekomen (tussen de verkoper en DHL zit schijnbaar nog één koerier tussen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vdbeke
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 19-09 10:59
@reflector: Waar woon je? En welke verzendmethode heb je gekozen?

Een kleine week in gebruik en het eerste probleem is een feit. Ik wou de camera gebruiken, ik open de app(?). Krijg ik niets op het scherm buiten een foutmelding dat het openen van de app mislukt. Paar keer opnieuw ge probeerd uiteindelijk opent de gebruikersinterface alleen blijft het voor de rest zwart. Daarna het toestel eens afgezet en terug opgezet. Werkt het terug :s verry strange.

ik draai MIUI-3.11 JRO03L

Ook krijg ik af en toe bij het unlocken een rood scherm, ik denk iets met beveiligingsmodus. Verdwijnt snel dus heb niet echt de tijd om het te kunnen lezen. Iemand enig idee wat dat kan zijn?

De bouw van een (bijna) passief offgrid huis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lekzzz schreef op zondag 22 december 2013 @ 15:42:
[...]

Voldoet Plex niet aan je verwachtingen?
Het is niet zo dat de apps en software niet goed zijn, het ligt aan miui zelf. De controlls op de lockscreen van miui werken niet goed met die van muziekspelers uit de playstore. De standaard muziekspeler van miui leest geen playlists, je kunt ze dus alleen op je telefoon aanmaken. Is voor mij dus heel omslachtig als ik telkens een paar 100 liedjes op je telefoon zet, of ik moet telkens mijn screen unlocken voor een ander liedje.

Edit: Net even Play Music geprobeerd (wist niet dat ie lokale muziek kon afspelen |:(). Deze leest mijn eigen playlists wel en werken de controlls op de lockscreen ook goed (ik zie alleen niet welk liedje afgespeeld wordt, maar daar kan ik mee leven).

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 22-12-2013 21:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gasman
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 20:37
Verwijderd schreef op zondag 22 december 2013 @ 00:20:
[...]

Even getest,maar die synct dus ook geen playlists (tenminste, hij synct de playlists wel, maar synct de playlist zelf niet, dus zit ik met losse liedjes). Maarja, dit was altijd al een probleem met Android voor mij, dus dat wordt maar een aparte mp3spelertje aanschaffen.
In de double twist app synct hij wel de playlists, maar inderdaad in standaard muziekspeler niet.
Is overigens ook prima mp3 speler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapitein Prozac
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19-08 23:16
Frietsaus schreef op zondag 22 december 2013 @ 01:17:
[...]

De standaard rom is Chinees/Engels en daar kan je via de MIUI market de Play Store downloaden (zie YouTube o.a.). De rom van Xiaomi.eu (Miuiandroid.com) bevat de Google Apps al, of in elk geval de Play Store waar je de rest uit kunt downloaden.

Verder, ik weet niet of het nog zo is maar voorheen had de originele Chinese rom o.a. Baidu locatieservice ipv. Google locatieservice, dat zorgde er voor dat locatie ophalen op websites of enorm lang duurde (want via China) of helemaal niet werkte. Dit soort dingen zijn in de Xiaomi.eu rom ook aangepast.
Klopt, ik gebruik de Chinese rom en de Baidu locatieservice is nog steeds aanwezig. Ik heb desbetreffende service in quarantaine gezet met App Quarantine. De Google locatieservice heb ik er ook op staan, waarschijnlijk meegekomen tijdens het installeren van de Google apps. De Chinese apps gooi ik er zelf vanaf behalve de Chinese voice assist die ik ook in quarantaine heb staan. Voorheen was de voice assist ook te deinstalleren maar die hebben ze nu in system gezet. De Chinese antivirus is ook strenger geworden; ik mocht geen AdAway meer installeren dus die antivirus ging ook mooi even in quarantaine :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ch3ckmate
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 20-09 10:58
naarstig probleempje met m'n mi2 (ik post het hier want het mi2 topic is stilgevallen, en de verschillen zijn niet huge)

als ik bel valt soms plots het geluid weg, persoon aan de andere kant hoort me niet en ik hoor de persoon niet meer. ook m'n luidspreker werkt niet... ik denk niet dat het een hardware probleem is want muziek spelen via de luidspreker doet ie prima...misschien m'n simkaart? na een herstart doet ie het vaak wel weer even, echt bizar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bruffalo
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 08-04 18:33
Verwijderd schreef op zaterdag 21 december 2013 @ 21:49:
Misschien een stomme vraag, maar welke programma gebruiken jullie om muziek te syncen, inclusief playlist, voor de standaard miui musicplayer?
Ik gebruik momenteel winamp, maar met deze app werken de controlls op de lockscreen maar half. Ook al geprobeert met musicbee en wmp, maar deze leveren of geen playlist of door de standaard musicplayer leesbare playlist.
Ik gebruik al een tijdje de iSyncr app op mijn HTC Desire en werkt perfect voor het syncen van playlists uit iTunes. Hopelijk werkt het ook op mijn toekomstige m2s :)..

Ivm verzending: ik heb de mijne besteld op vrijdag 13/12 via paypal (geen ibuygou account dus) en nog steeds geen mail of reactie op mijn vraag wanneer hij verzonden wordt. Nog andere hier met een bestelling rond deze periode?
Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eleni
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 16-09 13:38
Heb je ook geen ordernummer? Wel bij Ibuygou besteld?
Dan kun je de live chat proberen, wel even rekening houden met andere tijd, vroeg in de morgen wil altijd wel lukken.
Alleen met DHL krijg je hem snel.

[ Voor 9% gewijzigd door Eleni op 23-12-2013 10:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bruffalo
Zonet toch binnen geraakt in de live chat. Ibuygou had er blijkbaar over gekeken. Ze moeten mijn bestelling nog bevestigen en zou dan binnen 24u worden verzonden..
Nochtans meerdere mails naar Ibuygou gestuurd vorige week..
Tzal dan toch niet voor kerst zijn.. :)
Idd voor DHL verzending gekozen.

Dus een tip: maak best eerst een account aan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frietsaus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Als het goed is heb je dan een mail gehad met her verzoek je adres, telnr en PayPal nummer te sturen.

Maar account is veel beter inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 17-09 15:59
Klopt, het is sowieso aan te raden om eerst een account aan te maken en daarna pas via Paypal geld over te maken bij webshops. Bij Ibuygou is het volgens mij niet verplicht om een account te hebben, maar anders krijg je daarna alsnog mailtjes dat ze je gegevens nodig hebben en dat wordt niet automatisch aan je (eventueel bestaande) account gekoppeld.
Ik heb dit overigens nog wel als feedback doorgegeven aan ibuygou zodat je altijd een account nodig hebt en daarin ook je historie/aankoopsbewijzen goed kunt bijhouden.

Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goudstalen
Afgelopen Donderdag besteld, en dan nu toch eindelijk bij DHL aangekomen (die tussenkoerier doet er wel lang over pfff...).
Zal nu helaas wel na de kerst komen, maar er zit gelukkig beweging in (en te tracken nu).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bruffalo
Ik reeds de vrijdag ervoor (13/12) en nu nog steeds status "paid", het kan erger...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eleni
Zou het mogelijk zijn de spraakbesturing in het Nederlands in te stellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14-01-2019
Eleni schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 10:55:
Zou het mogelijk zijn de spraakbesturing in het Nederlands in te stellen?
Nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eleni
Dat is nou jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedway4
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 11-09 17:20
Kapitein Prozac schreef op zondag 22 december 2013 @ 21:52:
[...]

Klopt, ik gebruik de Chinese rom en de Baidu locatieservice is nog steeds aanwezig. Ik heb desbetreffende service in quarantaine gezet met App Quarantine. De Google locatieservice heb ik er ook op staan, waarschijnlijk meegekomen tijdens het installeren van de Google apps. De Chinese apps gooi ik er zelf vanaf behalve de Chinese voice assist die ik ook in quarantaine heb staan. Voorheen was de voice assist ook te deinstalleren maar die hebben ze nu in system gezet. De Chinese antivirus is ook strenger geworden; ik mocht geen AdAway meer installeren dus die antivirus ging ook mooi even in quarantaine :P
Met Titanium Backup of nog beter, Root App Delete, kan je systeem applicaties gewoon verwijderen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PetrCech_3
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 23-09-2024
Toch nog ff één kansloze vraag. Neem aan dat de Play Store wel Nederlandse apps (lees: VI, Voetbalzone enz) beschikbaar heeft? Of hoe moet ik dat zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eleni
Maar daar gaat hij geen Nederlands van spreken....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goudstalen
PetrCech_3 schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 12:39:
Toch nog ff één kansloze vraag. Neem aan dat de Play Store wel Nederlandse apps (lees: VI, Voetbalzone enz) beschikbaar heeft? Of hoe moet ik dat zien?
Ik weet niet of die betreffende apps bestaan, maar ja; er zijn gewoon nederlandse apps beschikbaar op de Play Store.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yassine
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19-09 10:43

yassine

Nothing to it but to do it!

Hey Xiaomi gebruikers :) , ik heb de Mi2s net uur geleden ontvangen.(vorige week woensdag bij Ibuygou besteld, geen douanekosten oid betaalt, prima service) Prachtig ding, lekker snel ook etc.. Echter kom ik tot een vervelende conclusie en dat is dat er een blauw stipje in het beeldscherm gebrand lijkt te zitten. Normaal valt het niet op, maar in totale witte achtergrond zie je hem wel zitten.

blauwe stip Xiami Mi2s

Baal hier wel van ivm opsturen etc.. :| Meer mensen hier toevallig ervaringen mee icm de Mi2s en wat betreft de rma afhandeling van Ibuygou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frietsaus
  • Niet online
bruffalo schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 10:23:
Ik reeds de vrijdag ervoor (13/12) en nu nog steeds status "paid", het kan erger...
Iets anders er bij besteld dat niet op voorraad is ofzo?

Ik heb 20 dec besteld en mijn pakket is al in Amsterdam bij de douane en ook al vrijgegeven zag ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bruffalo
Frietsaus schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 13:59:
[...]

Ik heb 20 dec besteld en mijn pakket is al in Amsterdam bij de douane en ook al vrijgegeven zag ik.
Ik heb er nog een cover bijbesteld maar die was ook op voorraad.
Ze waren mijn bestelling blijkbaar gewoon "uit het oog verloren", hierdoor 6 werkdagen vertraging...
Zonet heb ik tracking nummer van DHL ontvangen, hopelijk tegen eind deze week toch nog hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goudstalen
Frietsaus schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 13:59:
[...]

Het is gewoon geluk hebben heb ik zo het idee.

Ik heb hem 19 December besteld, en is nu net in Leipzig Duitsland aangekomen zie ik. Nu nog naar NL. Zou misschien nog eind deze week worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frietsaus
  • Niet online
Apart ja want die van mij is nooit in Duitsland geweest. Ik zie nu bij de status dat mijn huisbaas voor ontvangst heeft getekend, dat zou wel heel snel zijn hij stond vanochtend op locatie Amsterdam. Ik zie het vanavond wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eleni
Die van mij heeft ook een tripje Duitsland gedaan, en daarna ging het zeer snel! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goudstalen
Hij staat nu helaas al een tijdje stil op sorteercentrum Leipzig. Misschien dat ze denken 'laat maar hangen tot na de kerst'. Ook een beetje kortdag om daar nog iets mee te doen. Kan hem dan wel deze week verwachten :). Kan niet wachten er mee aan de slag te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eleni
Ik begrijp je ongeduld, het is de fijnste telefoon die ik tot nu toe heb gehad, hij is zelfs sneller dan mijn Nexus 7!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nWn
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 21:56

nWn

In Geocentric Orbit

Eleni schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 17:45:
Ik begrijp je ongeduld, het is de fijnste telefoon die ik tot nu toe heb gehad, hij is zelfs sneller dan mijn Nexus 7!
+1, de nexus 7 voelt een stuk trager aan sinds ik de mi2s heb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goudstalen
nWn Music schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 17:56:
[...]

+1, de nexus 7 voelt een stuk trager aan sinds ik de mi2s heb :)
2012 of 2013 versie? Heb hier een 2012 liggen, dus ben benieuwd of ik veel verschil ga merken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eleni
2012, vond hem eerst speedy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frietsaus
  • Niet online
Frietsaus schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 15:53:
Apart ja want die van mij is nooit in Duitsland geweest. Ik zie nu bij de status dat mijn huisbaas voor ontvangst heeft getekend, dat zou wel heel snel zijn hij stond vanochtend op locatie Amsterdam. Ik zie het vanavond wel.
Toch binnen gekregen, niks hoeven te betalen. Perfect Kerstcadeau voor mezelf. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eleni
Veel plezier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frietsaus
  • Niet online
Zo eerste indrukken, ik ben zeer positief verrast. Het toestel voelt wat betreft kwaliteit gewoon aan als een toestel wat hier wordt verkocht, adapter en usb kabel zien er ook uitstekend uit.

MIUI lijkt stabiel te draaien op Xiaomi's toestellen, maar daar heb ik wat meer tijd voor nodig om te beoordelen. Ook lijkt de Google locatieservice vanzelf al te werken, althans ik kreeg een melding of ik die wilde toestaan en locatie zoeken op een website is zo geregeld. Is er dan nog een reden om voor de Xiaomi.eu rom te gaan eigenlijk? Ik ben tevreden met Engels en alles lijkt het te doen.

Ik heb hem nog niet getest, maar die Powerbank van Xiaomi ziet er ook heel degelijk en stoer uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eleni
Mijn vorige telefoon was engels, en accepteerde geen nederlands. dat zorgde wel voor vreemd klinkende aanwijzingen bij navigatieprogramma's. Voor mij een reden om nederlands te installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goudstalen
Mooi dat die bevalt!

Wat ik met nederlands wel altijd heb, als ik een probleem heb dan kun je het niet zo snel vinden op internet (tenzij je de precieze vertaling weet).
Ik heb toch altijd het gevoel dat engels wat makkelijker is.

Had de Miui die er standaard op zat al Google Play en Music Player enzo?
Want anders zie ik ook niet echt een reden om de eu rom te installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frietsaus
  • Niet online
Nee, je kunt een Google Apps installer uit de MIUI market halen (zoek naar 'Google' en het is het eerste resultaat). Daarmee kun je de Play Store installeren en andere Google apps, maar ik heb de rest als YouTube en Gmail uit de Play Store zelf gehaald. De Google Apps installer kun je verwijderen hierna.

Het meegeleverde toetsenbord is onbruikbaar in Nederland, dus ik heb het laatste Google Keyboard geïnstalleerd en ingesteld op Nederlands voor Nederlandse suggesties, werkt uitstekend.

Ik heb wel de tijd- en datumnotatie veranderd voor het gemak.

[ Voor 6% gewijzigd door Frietsaus op 25-12-2013 00:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eleni
Je kunt prima in het engels zoeken op internet als je een nederlands ingestelde telefoon hebt, geen enkel probleem! Ik heb nederlands engels en grieks als te gebruiken talen ingesteld en gebruik Swiftkey als keyboard, erg handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goudstalen
Eleni schreef op woensdag 25 december 2013 @ 00:40:
Je kunt prima in het engels zoeken op internet als je een nederlands ingestelde telefoon hebt, geen enkel probleem! Ik heb nederlands engels en grieks als te gebruiken talen ingesteld en gebruik Swiftkey als keyboard, erg handig.
Klopt, maar ik bedoelde iets anders.

Als je telefoon op Engels is ingesteld dan is het een stuk gemakkelijker om guides en troubleshooters op het internet te volgen omdat de namen van menu's dan gelijk zijn.

Ik vind het in ieder geval gemakkelijker. Anders moet ik zelf iets van het NL naar Engels gaan vertalen (en dan hopen dat het klopt) als ik een vraag ergens over heb.

Met de simpele dingen geen probleem, maar soms zie ik termen voorbij komen...

Hoe dan ook, lijkt er op dat mijn mobieltje kerst viert in Leipzig. Kan er dan Zaterdag denk ik wel mee aan de slag.
Had nog een mooie app gevonden waarmee je de geluidskwaliteit mooi kan verbeteren of naar voorkeur kan toepassen (viper4android), dus kan er dan lekker mee aan de slag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum
Er zitten verbeteringen in de Multi Miui die buiten China interessant kunnen zijn. Daarnaast vind ik het Swype toetsenbord (is een AOSP keyboard), de meerdere talen (die je binnen 10 sec hebt geswitched bij problemen), eventuele ingebouwde GPS fix (eigenlijk niet echt nodig door de Glonass satellieten). Verder vind ik het toestel stabieler heeft de browser een optie om google als zoekmachine in te stellen en zijn de meeste Chinese apps verdwenen en evt. vervangen door Google apps.

Je kunt de ML Miui gewoon via de updater installeren (nadat je hem via Xiaomi.eu hebt gedownload). Dit werkt veel handiger dan de Google app te downloaden en vervolgens de overige vereisten google apps afzonderlijk moet downloaden. Het kost je een minuut of 30 om hem in het Nederlands te hebben.

p.d. Dgonlag, je hoeft niet bang te zijn dat er iets fout gaat. Nadat ik de ML rom had gebruikt (na 2 maanden), had ik volgens mij geen nauwelijks bugs. Tot nu toe ben ik na 1 jaar nog zeer tevreden met mijn mi2

[ Voor 12% gewijzigd door Kiswum op 25-12-2013 10:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frietsaus
  • Niet online
Over die Chinese apps, een heleboel zijn weg als je een Factory reset doet. Blijven er nog een paar over maar die storen me niet. Ik kijk even hoe de originele ROM me bevalt en anders kan ik altijd nog naar de multilang. Tot zover lijkt alles nog prima te werken.

Verder kan je in het origineel ook Google instellen
als zoekmachine of begrijp ik je verkeerd?

[ Voor 15% gewijzigd door Frietsaus op 25-12-2013 10:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eleni
Ik gebruik ook de multilang ROM, bevalt prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapitein Prozac
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19-08 23:16
Ik gebruik al maanden de Chinese developer rom en sinds mei/juni is de rom zo stabiel dat ik geen onverwachte reboot meer gezien heb. De enige echte toevoegingen van Xiaomi.eu zijn het toetsenbord (zou je ook zelf van XDA kunnen halen) en de vertalingen. Alle verbeteringen komen nog steeds van Xiaomi zelf.

• PetrCech_3
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 23-09-2024
Zo, hij is afgeleverd bij DHL in Hong Kong. Het lange wachten kan beginnen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eleni
Weet iemand hoe een gedownload thema dat niet bevalt van de telefoon te verwijderen is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eleni schreef op woensdag 25 december 2013 @ 10:57:
Ik gebruik ook de multilang ROM, bevalt prima.
Enige nadeel aan die multilang rom is dat de Nederlandse spelling niet werkt, er staat niks in de woordenboek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eleni
Wel als je SwiftKey keyboard gebruikt, dan heb je uitstekende woordvoorspelling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swima
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14-08-2023
Eleni schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 00:41:
Weet iemand hoe een gedownload thema dat niet bevalt van de telefoon te verwijderen is?
In de Themes app zelf kun je het desbetreffende thema aanklikken dan kom je in een omschrijving van het thema met screenshots terecht .... als je daar naar beneden scrollt kun je het thema weer verwijderen 8)

Het duurde even bij mij eer ik dat doorhad ... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poeles
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 28-07-2024
Heeft er iemand al een 4.3+ Rom gevonden die stabiel werkt en een goed battery life heeft? Ik heb de meeste usual suspects al geprobeerd maar nog niks kunnen vinden waar ik echt tevreden mee ben. Lager dan Android 4.3 wil ik niet draaien gezien ik veel gebruik maak van Tasker in combinatie met Notification intercepts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eleni
Bedankt Swima!

[ Voor 132% gewijzigd door Eleni op 27-12-2013 10:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum
Verwijderd schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 03:06:
[...]

Enige nadeel aan die multilang rom is dat de Nederlandse spelling niet werkt, er staat niks in de woordenboek.
Vreemd, bij mijn toestellen werkt dat gewoon. Ik gebruik het zelfs om te swypen en dan worden de woorden gewoon gecorrigeerd.

Edit: hierdoor is Swiftkey overbodig, want dat is een 30 dagen versie en daarna moet je betalen.
Ik heb dan toch liever de ingebouwde stock android toetsenbord.

[ Voor 18% gewijzigd door Kiswum op 27-12-2013 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eleni
Ik heb wel betaald omdat ik het een top keyboard vind waarbij je meerdere talen kunt installeren. Als iemand een goed product maakt wil ik daar wel voor betalen, en waar hebben we het over, de prijs van een pilsje?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nWn

nWn

In Geocentric Orbit

Eleni schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 13:45:
Ik heb wel betaald omdat ik het een top keyboard vind waarbij je meerdere talen kunt installeren. Als iemand een goed product maakt wil ik daar wel voor betalen, en waar hebben we het over, de prijs van een pilsje?!
+1 (ik lijkt het vaker met jou eens te zijn :) ). Dat heb ik sowieso met de meeste apps, die 2 - 3 euro die het kost is niks vergeleken met wat het opbrengt. Ik heb Swiftkey nu al tientallen, misschien wel honderden uren met veel plezier gebruikt. Dat is me die paar euro meer dan waard.

Ik heb trouwens zojuist een grijze achterkant binnen, en wat me opvalt is dat het plastic een stuk minder glad aanvoelt dan de standaard witte achterkant. Erg fijn, want die witte achterkant vond ik qua gevoel echt 3x niks.

[ Voor 11% gewijzigd door nWn op 27-12-2013 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum
Je kunt de stock android keyboard ook gebruiken met meerdere talen.
Ik switch daardoor regelmatig van Engels naar Nederlands. Waarom betalen voor iets als het zonder reclame en legaal ook gratis kan?

Betalen voor een feature die al ingebouwd vind ik geldverspilling (of alcoholmisbruik doordat je 1 biertje minder kunt uitgeven) ;)

1 van de apps die ik zonder problemen zo weer zou aanschaffen is het Sygic navigatiesysteem. Ik heb deze op bijna al mijn laatste telefoons (Bada + WP) gehad en onlangs toch ook maar een officiële licentie hiervan gekocht voor Android.

[ Voor 35% gewijzigd door Kiswum op 27-12-2013 14:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eleni
quote]nWn Music schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 13:51:
[...]

+1 (ik lijkt het vaker met jou eens te zijn :) ). Dat heb ik sowieso met de meeste apps, die 2 - 3 euro die het kost is niks vergeleken met wat het opbrengt. Ik heb Swiftkey nu al tientallen, misschien wel honderden uren met veel plezier gebruikt. Dat is me die paar euro meer dan waard.

Ik heb trouwens zojuist een grijze achterkant binnen, en wat me opvalt is dat het plastic een stuk minder glad aanvoelt dan de standaard witte achterkant. Erg fijn, want die witte achterkant vond ik qua gevoel echt 3x niks.
[/quote]

[ Voor 10% gewijzigd door Eleni op 27-12-2013 14:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eleni
Ik merk het! ;) Mooie achterkant, al ben ik bang om mijn foon 'bloot' te gebruiken, stel dat ik hem op een hoekje laat stuiteren, vandaar dat er altijd een gel case omheen zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum
Het is inderdaad een mooie backplate, ik bezit zelf een glossy-gele, mat-blauwe en een mat-zwarte. Ondanks deze goedkope achterkantjes, houd ik ervan om ze in een hoesje te bewaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eleni
Deze week ook Sygic aangeschaft, is in de aanbieding: extra gratis licentie om aan iemand kado te geven. Navigatie werkt uitstekend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frietsaus
  • Niet online
Google Keyboard werkt inderdaad prima, al heb ik liever dat Xiaomi eens een mooi toetsenbord maakt met alle talen er in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eleni
Precies, ik wilde ook graag grieks erin, en dat kan lang niet altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kiswum schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 12:14:
[...]

Vreemd, bij mijn toestellen werkt dat gewoon. Ik gebruik het zelfs om te swypen en dan worden de woorden gewoon gecorrigeerd.

Edit: hierdoor is Swiftkey overbodig, want dat is een 30 dagen versie en daarna moet je betalen.
Ik heb dan toch liever de ingebouwde stock android toetsenbord.
Inderdaad vreemd... Hij toont geen suggesties en alle woordjes worden rood onderstreept, ook al staat het toetsenbord ingesteld op Nederlands.

Edit: foto verwijderd, was niet meer nodig

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 30-12-2013 21:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/Aw4OHkZ4T4EVsvzqQ4xGBYIM/full.png

Zou je even je instellingen kunnen doorsturen van je toetsenbord. Bij mij zie ik geen foutmeldingen:
Taal: Nederlands
Spellingscontrole staat aan
----> Spellingscontrole van Google staat op "systeemtaal gebruiken"

Google Toetsenbord bevag Engels GB, Nederlands
---->Invoertalen Engels GB, Nederlands
Auto-hoofdlettergebruik = aan
Trillen bij aanslag = aan
Geluid bij toetsaanslag = uit
Pop-up bij toetsaanslag = aan
Persoonlijk worden boek is in dit gedeelte leeg
Autocorrectie = uit
Correctievoorstellen weergeven = altijd weergeven
Typen via teken inschakelen = aan
Dynamish zwevend voorbeeld = aan
Gebarenspoor weergeven = aan
Bij geavanceerde instellingen heb ik sowieso niets veranderd.

Vergrootglas weergeven staat aan (onbelangrijk)

[ Voor 5% gewijzigd door Kiswum op 27-12-2013 20:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb geen Google toetsenbord maar een Android toetsenbord, dus ik denk dat het daar aan ligt. Ik heb gapps voor 4.1 geïnstalleerd, maar geen verandering.

Edit: heb net via Google de Google toetsenbord opgezocht. Op een of ander manier kon ik hem niet via de Play Store op mijn telefoon vinden. Via deze link kon ik hem toch installeren.

[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 27-12-2013 23:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goudstalen
Zo, mijn $20 replacement moederbord is er :)
Geen douanekosten, dus voor ongeveer 275 euro dit prachttoestel.

Eerste indrukken zijn erg goed: erg degelijk toestel (zo stevig dat het 3 minuten duurde voordat ik de achterkant er af had :P )
Software is prachtig, evenals het scherm. Alles werkt vloeiend, snelle processor merk je duidelijk.

Hij ligt, mede door zijn dikte, erg lekker in de hand, en het gewicht stoor ik me niet aan, sterker nog, je hebt het gevoel alsof je echt iets goeds en degelijks in de hand hebt (en dat is ook zo).

Batterij kan ik nog niet veel over zeggen, maar on-screen time lijkt vrij kort te zijn. Maakt niet uit, ik heb namelijk de Xiaomi Powerbank voor omgerekend 15 euro erbij gekocht.

Ik vond het toetsenbord dat er standaard bij kwam (standaard ROM) helemaal niets, dus maar even Swiftkey trial gedownload. Werkt lekker, dus die ga ik even aanschaffen nu die in de aanbieding is.

Ook heerlijk hoeveel opties en mogelijkheden er in Android/Miui zitten (ik kom van Windows Phone). On screen toggles die ook daadwerkelijk als toggles functioneren (en niet zoals bij WP doorverwijzen naar een menu) zijn heerlijk. Heb nu een toggle waarmee je switched tussen Power saving, Balanced en Performance modus. Erg handig.

Verschillende thema's is ook leuk om uit te proberen.

Al met al erg tevreden zover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frietsaus
  • Niet online
Die Powerbank is wel awesome voor dat geld moet ik zeggen. Top afwerking (echt aluminium) en je kunt een Mi2S er gewoon 5 keer en een klein beetje mee opladen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum
Kiswum in "[Xiaomi M2S & M2A] Ervaringen en Discussie"

Zit het AOSP toetsenbord er weeeeer niet in.... zucht.. (in de huidige MIUI Multilanguage rom bedoel ik)
VIa de playstore is hij voor inwoners van NL niet te downloaden, maar wel via mijn eerdere bericht

@dgonlag2, dat klinkt als een pakketje die je via ibg hebt besteld!
Veel plezier met je kleine krachtpatser!

[ Voor 25% gewijzigd door Kiswum op 28-12-2013 09:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eleni
Leuk hè, zo'n moederbord!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ter info, cm11 van M1cha heeft sinds vandaag een volledig werkende camera en als slagroom op de taart heeft M1cha nu ook de miui camera app geport naar cm11 :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Backman
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 26-03-2021
Ik heb hem (m2s) nu zo'n 2 weken en ik moet zeggen hij bevalt erg goed. Hij heeft een mooi formaat, is lekker snel en heeft naar mijn mening een heel mooi scherm. Ik heb verder wel mensen horen zeggen dat ze hem op een Iphone vinden lijken. Hebben meer mensen dat te horen gekregen? Persoonlijk denk ik dat het komt door het formaat van het toestel aangezien het wat kleiner is en langwerpiger is dan de meeste toestellen op dit moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nWn

nWn

In Geocentric Orbit

@Backman

Vooral MIUI vinden veel mensen in mijn omgeving lijken op IOS. Een aantal vrienden van me die fervent iPhone fan zijn vinden MIUI ook de eerste Android variant die "logisch" werkt (hier valt over te twisten :) ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathieu.ev
  • Laatst online: 11-10-2015
Hallo iedereen!
Ik heb zonet mijn M2s ontvangen, tegelijk ook direct xiaomi oortjes en die powerbank van 10400 mAh meebesteld!
Ik heb woensdagavond de telefoon besteld bij IBUYGOU, en vandaag ontvangen dus heel snelle verzending naar mijn mening:) geen douane kosten moeten betalen want de gsm was ingepakt als cadeau met een waarde van 20 dollar. De powerbank en de oortjes echter niet, en aan de plakband op de doos te zien, heeft DHL deze wel opengedaan.. Ik heb er net de multilanguage opgezet en ben er wat mee aan het spelen:)

Ik heb wel 1 vraagje, wat gebruiken jullie als gps? Want ik had er nog een soort chinese maps opstaan denk ik, die ik ondertussen verwijderd heb, maar ik ben nu aan het twijfelen of dit wel de bedoeling is? Google maps heb ik er ondertussen ook wel al opstaan en deze werkt zonder problemen, topgsm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
mathieu.ev schreef op maandag 30 december 2013 @ 13:48:
Hallo iedereen!
Ik heb zonet mijn M2s ontvangen, tegelijk ook direct xiaomi oortjes en die powerbank van 10400 mAh meebesteld!
Ik heb woensdagavond de telefoon besteld bij IBUYGOU, en vandaag ontvangen dus heel snelle verzending naar mijn mening:) geen douane kosten moeten betalen want de gsm was ingepakt als cadeau met een waarde van 20 dollar. De powerbank en de oortjes echter niet, en aan de plakband op de doos te zien, heeft DHL deze wel opengedaan.. Ik heb er net de multilanguage opgezet en ben er wat mee aan het spelen:)

Ik heb wel 1 vraagje, wat gebruiken jullie als gps? Want ik had er nog een soort chinese maps opstaan denk ik, die ik ondertussen verwijderd heb, maar ik ben nu aan het twijfelen of dit wel de bedoeling is? Google maps heb ik er ondertussen ook wel al opstaan en deze werkt zonder problemen, topgsm!
Gewoon de multilang van xiaomi.eu flashen.
En Nederlands en alle google apps... En alle Chinese meuk de deur uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goudstalen
Momus schreef op maandag 30 december 2013 @ 13:49:
[...]

Gewoon de multilang van xiaomi.eu flashen.
En Nederlands en alle google apps... En alle Chinese meuk de deur uit.
Tja, wilde bij mij niet lukken (maar ben nog niet zo bekend met Android en Miui). Ik heb gewoon de standaard ROM die er op zat gehouden (dat met die updater deed niets bij mij), chinese apps verwijderd, de Google Play Store via XDA gedownload en via GPlay weer de apps geinstalleerd die ik wilde hebben.
Volgens mij kost dat je amper meer tijd, of zelfs minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
DGonlag2 schreef op maandag 30 december 2013 @ 13:56:
[...]

Tja, wilde bij mij niet lukken (maar ben nog niet zo bekend met Android en Miui). Ik heb gewoon de standaard ROM die er op zat gehouden (dat met die updater deed niets bij mij), chinese apps verwijderd, de Google Play Store via XDA gedownload en via GPlay weer de apps geinstalleerd die ik wilde hebben.
Volgens mij kost dat je amper meer tijd, of zelfs minder.
Dat lijkt me sterk, want er is niets simpeler dan het flashen van een MIUI rom...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
Download the ROM zip file from ROM thread Mi-2 Complete ROMs: http://files.miuiandroid...._aries_3.12.27_jb-4.1.zip
Rename the downloaded ROM zip file as “update.zip” and put it on the root of SDCard (virtual)
Reboot to recovery (power off and then use Volume up + power button, release the buttons when you see MI logo),
Select the language ,
Select Wipe/reset
Select “install update.zip to system ONE”,
Select Yes to confirm ,
After completion reboot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eleni
Nog een fraaie uitleg( vind ik): http://androidworld.nl/fo...alleren-op-je-xiaomi.html
Makkelijker gaat het als je deze link op je mobiel opent, dan kun je rechtstreeks op je mobiel de rom downloaden, scheelt weer een stap.
Zo doe ik het, niks wipen, simpeler kan niet.

[ Voor 8% gewijzigd door Eleni op 30-12-2013 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
Dat kan niet, dat is een oude versie.
In mijn post heb ik de laatste gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eleni
Hoezo kan niet? Zo heb ik dit weekend de nieuwe rom ook nog binnengehaald!
BIj jou staat de m2 ipv de m2s

[ Voor 17% gewijzigd door Eleni op 30-12-2013 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
Eleni schreef op maandag 30 december 2013 @ 14:33:
Hoezo kan niet? Zo heb ik dit weekend de nieuwe rom ook nog binnengehaald!
BIj jou staat de m2 ipv de m2s
Kan wel, maar op die pagina staat een oude versie rom. In mijn post klikbaar de laatste versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eleni
Ok, ik snap wat je bedoelt. Het gaat mij om de manier waarop je een nieuwe rom kunt installeren,
en inderdaad geeft mijn link niet de juiste versie, maar het is wel een simpele manier, mits je natuurlijk wel de nieuwste even opsnort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
Eleni schreef op maandag 30 december 2013 @ 14:37:
Ok, ik snap wat je bedoelt. Het gaat mij om de manier waarop je een nieuwe rom kunt installeren,
en inderdaad geeft mijn link niet de juiste versie, maar het is wel een simpele manier, mits je natuurlijk wel de nieuwste even opsnort.
Je doet het daar via de updater. Het geniet de voorkeur eerst te wipen, daarom is het verstandig de eerste keer via de recovery te flashen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathieu.ev
Dat is alleszins de manier waarop ik het gedaan heb:) ma die manier staat ook goed uitgelegd op xiaomi.eu, a simple update guide for m2s :)

Ik heb wel niet eerst geswipet, daarom dat de chinese apps er nog op stonden? En om mijn eerste vraag te herhalen, wat gebruiken jullie als navigatie app? Want ik had enkel die chinese staan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eleni
Om de boel af en toe op te ruimen haal ik oude roms en oude backups weg uit mijn mobiel.
Super navigatie: Sygic, verder Waze en OsmAnd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
mathieu.ev schreef op maandag 30 december 2013 @ 14:42:
Dat is alleszins de manier waarop ik het gedaan heb:) ma die manier staat ook goed uitgelegd op xiaomi.eu, a simple update guide for m2s :)

Ik heb wel niet eerst geswipet, daarom dat de chinese apps er nog op stonden? En om mijn eerste vraag te herhalen, wat gebruiken jullie als navigatie app? Want ik had enkel die chinese staan..
Als je de Multilang goed geflashed hebt, heb je geen Chinese navigatie meer. Dat probeer ik dus aan te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eleni
Bedoel je baidu? Kun je er ook zelf afgooien toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathieu.ev
Heb ik ondertussen al gedaan :) ik heb de multilang geinstalleerd via de updater, misschien moet ik het toch eens doen op jouw manier ook! alleszins bedankt!:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eleni
Momus, bedoel je idd baidu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
Waar heb je het over?
Ik bedoel de Multilang die je het beste kunt flashen via de recovery, na eerst gewiped te hebben.
Daarna is de Chinese troep weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eleni
Ik heb het over de chinese navigatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eleni
Er staat ook kuaipan op, kun je gebruiken als cloud opslag, staat er bij mij nog op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
Eleni schreef op maandag 30 december 2013 @ 14:59:
Ik heb het over de chinese navigatie.
Ik heb het niet over Chinese navigatie gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eleni
Wat vreemd, een paar posts terug lees ik deze zin van je: Als je de Multilang goed geflashed hebt, heb je geen Chinese navigatie meer. Dat probeer ik dus aan te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
Eleni schreef op maandag 30 december 2013 @ 15:10:
Wat vreemd, een paar posts terug lees ik deze zin van je: Als je de Multilang goed geflashed hebt, heb je geen Chinese navigatie meer. Dat probeer ik dus aan te geven.
Ja. Ik bedoel dus dat je gewoon de Gapps erop hebt staan en geen Chinese navigatie. Weet ik het welke Chinese navigatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eleni
O, kleine spraakverwarring dus....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meiga
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 02-01 19:55
Dag allen,

Een vraagje, de voor geïnstalleerde browser opent sinds een paar weken als standaard browser. Als ik bij de instellingen dit uit vink en iets uit de mail wil openen via een browser (chrome wil ik) dan pakt ie toch weer de gewone browser. Eerder kreeg ik een keuze welke ik wilde. Weet iemand hoe ik dit op kan lossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lekzzz
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11-04 06:30
Meiga schreef op maandag 30 december 2013 @ 15:21:
Dag allen,

Een vraagje, de voor geïnstalleerde browser opent sinds een paar weken als standaard browser. Als ik bij de instellingen dit uit vink en iets uit de mail wil openen via een browser (chrome wil ik) dan pakt ie toch weer de gewone browser. Eerder kreeg ik een keuze welke ik wilde. Weet iemand hoe ik dit op kan lossen?
Ik heb bij settings> browser> permission management> autostart permission uitgevinkt, dit lijkt bij mij te werken. Bij Chrome hetzelfde gedaan alleen autostart aangevinkt

Xiaomi - Mi1/ Mi2/ Mi2S 32GB/ Mi3 64GB/ Mi4 64GB/ Mi5s 64GB / Mi Mix1 / Mi6 128GB ceramic / Mi8 256GB / Mi10 Pro 256GB Ceramic / Xiaomi 13 Pro 256GB Ceramic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum
Als je een originele XIaomi hebt en de multilanguage versie van miuiandroid erop zet en de eerste keer terug zet naar factory settings, dan heb je geen Google apps nodig, zonde om extra te installeren, ik weet niet of het kwaad kan, maar het is dus niet nodig doordat het gewoon is ingebouwd.

Als navigatie gebruik ik overigens Sygic met lokale mappen, momenteel hebben ze een actie dat je een 2e licentie gratis erbij krijgt. Ik heb echter vorige maand een licentie gekocht voor 22 euro met alle Europese mappen. Komt daardoor ongeveer op hetzelfde neer als de huidige actie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reflector
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21-09 13:20
Dag allen,

Ik moest even zoeken, want ik had hetzelfde probleem. De oplossing:

Instellingen -> apps -> standaard app instellingen -> browser

En vervolgens Chrome aanvinken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dag allen,

Dit is niet alleen bij de browser, maar met alle standaard apps. Ook al stel je een andere app in als standaard app, toch worden de standaard Miui apps gestart. Ze hebben wel een leuke omgeving gebouwd om je standaard apps te beheren, maar deze werkt maar half. Hier is een topic daarover.
Pagina: 1 ... 22 ... 41 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van Ervaringen, andere onderwerpen horen in:
- Bestellen, levertijd en prijzen: \[(Onbekende) Chinese smartphones] - Levertijden en Prijzen.
- Rooten & Custom ROM's: Het grote MIUI custom-ROM-topic
- Unlocken van de Bootloader: [Centrale topic] Xiaomi Bootloader unlocken