Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik kan nu rom 3.11.22 er op zetten maar via ota is super langzaam, 340mb gaat me dag duren....
is het dan slim om op computer te down loaden en dan er op zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swima
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14-08-2023
Verwijderd schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 13:42:
ik kan nu rom 3.11.22 er op zetten maar via ota is super langzaam, 340mb gaat me dag duren....
is het dan slim om op computer te down loaden en dan er op zetten?
Geen verschil eigenlijk behalve dat de download veel sneller verloopt ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eleni
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 16-09 13:38
Bij mij liep de boel behoorlijk snel binnen, wel via wifi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mitch187
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 18-09 15:23
Waarom via de computer? Je telefoon kan ook gewoon downloaden vanaf een website?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 20-09 21:53
Ook handig. Je ziet bij de wifi toggle geen wifi staan maar het netwerk waar je aan gekoppeld bent. Toch wel een mooie release moet ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 17-09 15:59
@mitch187, klopt, ik haat het als ik een pc moet gebruiken. Gelukkig is jouw manier al vele maanden mogelijk :)

@tobkazoe, zie changlog van vorige week, daarin was het al mogelijk. Wel een toffe feature die goed opvalt :D

Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Love-dcp heeft een nieuwe cm11 rom uitgebracht, die o.a. verbeterde Wi-Fi prestaties en art runtime modus belooft... Die moest ik natuurlijk uitproberen:-) Het kostte wat moeite, beginnende bij het downloaden via het Chinese forum, maar met de laatste paranoid Android mini gapps is het me gelukt deze rom te installeren. Tot nu toe geen enkele klacht! Wifi benut nu net zoals in miui zowat mijn volledige bandbreedte (51 mbps down, 6 mbps up) en Art runtime maakt wel een hoop verschil in algemene soepelheid hoor. Helaas werkt nog niet elke app goed, whatsapp lust art nog niet bijvoorbeeld, maar eigenlijk wel ik niet meer terug naar dalvik, en ook niet meer naar miui...

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 24-11-2013 08:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gabliboeba
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 11-09 23:53
Weet iemand of er een mogelijkheid is om de (three dot) menuknop die sinds 3.11.22 rechtsboven zichtbaar is in apps, weg te halen? Vind het een beetje onzinnig aangezien er gewoon een fysieke menuknop op de mi2s zit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nWn
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 10:19

nWn

In Geocentric Orbit

Zo, heb de knoop doorgehakt en een Mi2S (32gb) besteld. Hopelijk komt ie snel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woutur
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-09 22:44

woutur

Klauwtjes uit!

nWn Music schreef op zondag 24 november 2013 @ 17:23:
Zo, heb de knoop doorgehakt en een Mi2S (32gb) besteld. Hopelijk komt ie snel :)
Ah, nog een EXperia P gebruiker (pun intended). Ik beloof je hierbij dat je erg veel plezier van deze telefoon gaat krijgen. Ik ben erg benieuwd wat je ervaringen gaan worden.

Als je niet de moeite neemt je post in net Nederlands te schrijven, neem ik de moeite niet hem te lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FWesten
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 24-09-2024
Ik ben op zoek naar een passende autohouder voor mijn M2S.
Wel wil ik hem graag in het ventilatierooster bevestigen.

Wie heeft er al een aangeschaft en kan me hiermee helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum
Je kunt houders van de Samsung Galaxy Advance gebruiken.
Ik gebruik zelf de Haicom autohouder voor het ventilatierooster.
o.a. te koop bij Coolblue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nWn

nWn

In Geocentric Orbit

woutur schreef op maandag 25 november 2013 @ 08:15:
[...]

Ah, nog een EXperia P gebruiker (pun intended). Ik beloof je hierbij dat je erg veel plezier van deze telefoon gaat krijgen. Ik ben erg benieuwd wat je ervaringen gaan worden.
Ja, ben benieuwd! Ondanks dat ik helemaal geen problemen had met mn xperia ben ik toch voor een grotere + zelf te vervangen accu gegaan. Nu wachten op bevestiging van ibuygou dat ie is betaald / verstuurd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JustMitchie
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 27-04 19:28
Soon to be eigenaar van een Mi2A. Heeft iemand deze http://www.miui.it/forum/...at-4-4-mi2a-by-ivan.2076/ al geprobeerd? Hoe flash ik dit zodat ik toch nog terug kan naar MIUI? Schijnt een dual boot achtig systeem te zijn, kan iemand mij vertellen hou dit zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum
Houd er rekening mee dat wellicht niet alle features werken als je van MIUI af stapt.
Met de vele toevoegingen van Miui (multilanguage) hoef ik voorlopig nog geen Kitkat erop te hebben hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worstkaas
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11-03 22:12
Just_Michel schreef op maandag 25 november 2013 @ 14:59:
Soon to be eigenaar van een Mi2A. Heeft iemand deze http://www.miui.it/forum/...at-4-4-mi2a-by-ivan.2076/ al geprobeerd? Hoe flash ik dit zodat ik toch nog terug kan naar MIUI? Schijnt een dual boot achtig systeem te zijn, kan iemand mij vertellen hou dit zit?
AL die custom roms hebben issues
Blijf lekker bij miui. Dit geldt voor de m2a

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
Worstkaas schreef op maandag 25 november 2013 @ 16:04:
[...]

AL die custom roms hebben issues
Blijf lekker bij miui. Dit geldt voor de m2a
Dat weerhoudt mij er ook een beetje van. Het zal nooit helemaal perfect werken in de komende paar maanden. Gaat nog heel veel tijd overheen om alle plooien weg te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dest1
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 09-04-2022
Voor de Mi2A is er idd jammer genoeg nog geen stabiele custom ROM. Maar om eerlijk te zijn, MIUI maakt het hebben van een custom ROM overbodig.

[ Voor 39% gewijzigd door dest1 op 25-11-2013 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kriss0r
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-09 13:58
Ik denk er ernstig over om de Mi2S aan te gaan schaffen, heb nog wel een kleine twijfel mbt de 900MHz 3G frequentie die niet ondersteund wordt. Ga ik hier iets van merken / aan missen? Is het bereik met een KPN of T-Mobile op de 1800 MHz voldoende? Alvast bedankt voor enige ervaringen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met een voldoende sterk signaal heb ik altijd 3g of hspda bereik met KPN, ik mis 900hz ondersteuning dus niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoelRulez
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 19-09 10:07
Beschikt de m2a in tegenstelling tot de m2s nu wel over 3g: 900mhz of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mottert
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 28-01 17:15
RoelRulez schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 08:32:
Beschikt de m2a in tegenstelling tot de m2s nu wel over 3g: 900mhz of niet?
Van Ibuygou (M2A)
-Band: 2G,GSM 850/900/1800/1900MHz;3G,WCDMA 900/1900/2100MHz
-Data: GPRS/EDGE/HSPA+ (21Mbps)

Hier nooit problemen met 3G bereik van het KPN-netwerk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joeri
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08:24
mottert schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 10:16:
[...]

Van Ibuygou (M2A)
-Band: 2G,GSM 850/900/1800/1900MHz;3G,WCDMA 900/1900/2100MHz
-Data: GPRS/EDGE/HSPA+ (21Mbps)

Hier nooit problemen met 3G bereik van het KPN-netwerk.
3G t-mobile werkt ook.(bij mij)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zondag de 17e was mijn scherm door een jump actie van de hond helaas gebroken. Via Aliexpress.com een nieuw scherm, met digitiser en frame besteld en via DHL laten komen. Vandaag ontvangen, netjes met gereedschap en een screenprotector. Had deze video al gevonden http://youtu.be/GQ5C24UgOio Montage ziet er super simpel uit en dat is het ook, 8 langere schroeven aan de buitenrand los schroeven, en 2 korte verzonken exemplaren in het midden, en kan je het uit elkaar halen. 2 stekkertjes los halen, printplaat op nieuwe scherm plaatsen en stekkers er in zetten en het monteren kan beginnen. Eerst even getest of de telefoon en het scherm werkte, en toen in elkaar geschroefd. Super, en dat voor ca. € 85 incl. DHL kosten die $ 30 bedroegen.

Weer blij met deze super telefoon!

Linkje naar aliexpress http://www.aliexpress.com...slay-With/1403262596.html

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2013 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey,

Ik heb mijn xiaomi toestel nu één dag en mijn toetsen trillen wanneer ik een bericht typ.
Lost een wipe (vd cache) dit op of moet ik het google keyboard installeren?

Alvast bedankt!
Benny

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ch3ckmate
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 20-09 10:58
kijk eens onder je instellingen bij toetsenbord :) staat ergens een vinkje bij "trillen bij toetsaanraking" of iets van die aard (vibrate on key-press)

uitvinken en klaar is kees

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poeles
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 28-07-2024
Hebben anderen ook last van vrij hoge msm_hsic_host wakelocks? Ik heb de telefoon nu een aantal maanden met veel verschillende roms en ik zie op elke rom een (voor mijn gevoel) vrij hoog percentage aan msm_hsic_host wakelocks in BBS verschijnen. Zelfs als ik de hele dag op Wifi zit heb ik nog een redelijk percentage aan msm_hsic_host wakelocks.

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 13:17:
Zondag de 17e was mijn scherm door een jump actie van de hond helaas gebroken. Via Aliexpress.com een nieuw scherm, met digitiser en frame besteld en via DHL laten komen. Vandaag ontvangen, netjes met gereedschap en een screenprotector. Had deze video al gevonden http://youtu.be/GQ5C24UgOio Montage ziet er super simpel uit en dat is het ook, 8 langere schroeven aan de buitenrand los schroeven, en 2 korte verzonken exemplaren in het midden, en kan je het uit elkaar halen. 2 stekkertjes los halen, printplaat op nieuwe scherm plaatsen en stekkers er in zetten en het monteren kan beginnen. Eerst even getest of de telefoon en het scherm werkte, en toen in elkaar geschroefd. Super, en dat voor ca. € 85 incl. DHL kosten die $ 30 bedroegen.

Weer blij met deze super telefoon!

Linkje naar aliexpress http://www.aliexpress.com...slay-With/1403262596.html
Ik hoop het niet nodig te hebben maar bedankt voor de informatieve post d:)b
Fijn om te horen dat het relatief eenvoudig te fixen is.

• SgtCaffran
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 08:36
Leuk om zoveel goede reacties te lezen over een echt Chinees product. Ik heb al vele reviews en ervaringen gelezen over de Xiaomi M2S telefoon en ben overtuigd dat dit een aantrekkelijk product is voor het geld. Echter kijk ik niet naar de M2S voor mijzelf.

Mijn vriendin wil graag een iPhone 5s maar eigenlijk is dat qua budget wat te hoog voor haar, ze zou het misschien wel kunnen betalen maar in mijn ogen is het een vrij forse uitgave voor een telefoon gezien haar inkomsten.

Ze vroeg mij om hulp bij het uitzoeken van een nieuwe telefoon en uiteraard ben ik gelijk door alle android telefoons gaan zoeken. Wat bleek: er zijn maar bar weinig high end android telefoons met een compact formaat zoals de iphones dit hebben. De HTC One mini is de enige die in de buurt komt en deze is eigenlijk ook al groter dan een 5s.

Toevallig kwam ik deze Xiaomi M2S tegen en dit wekte mijn interesse vanwege het formaat icm de specs en prijs. 300 euro voor een toestel met dezelfde SoC als een HTC One of Samsung S4 is niet slecht! De telefoon ziet er verder goed uit en qua afmetingen doet deze alleen in gewicht en dikte onder aan een iphone.

Mijn vraag is de volgende: zijn er mensen die ervaring hebben met zowel een iphone 5/5s als de M2S? Zo ja zouden jullie misschien kunnen aangeven of deze telefoon een waardige vervanger is voor een niet-tweaker die graag een iphone wil?

Is deze telefoon volledig europees/compatible/etc na het installeren van het multilang pack?

• Kiswum
Geen ervaring met beide, wel ervaring met de mi2 en geschikt voor T-mobie en Vodafone!
Deze is prima te gebruiken voor niet-android mensen.

Ik heb de Hongmi 2 weken uitgeleend aan mijn schoonmoeder en die was er dol op (dezelfde software MIUI multilanguage).
De software is bijna perfect, de taalkeuze NL is prima (niet perfect) en de kwaliteit van het scherm, accu en telefoon is prima in orde. Check anders even mijn reviews over 2 Xiaomi's, wellicht kun je wat info uit de screenshots halen.

[ Voor 4% gewijzigd door Kiswum op 28-11-2013 23:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sc0va
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 24-07-2020
Als iemand deze backcover voor de Xiaomi mi2s wilt aanschaffen:
http://www.ibuygou.com/p-...hone-5513-usd.html#review

Ik verkoop m' ook in nieuwe staat voor een 10tje (exclusief verzendkosten).

we don't see things as they are, we see them as we are.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14-01-2019
sc0va schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 00:48:
Als iemand deze backcover voor de Xiaomi mi2s wilt aanschaffen:
http://www.ibuygou.com/p-...hone-5513-usd.html#review

Ik verkoop m' ook in nieuwe staat voor een 10tje (exclusief verzendkosten).
Waarom wil je ervan af dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
SgtCaffran schreef op donderdag 28 november 2013 @ 20:49:
Leuk om zoveel goede reacties te lezen over een echt Chinees product. Ik heb al vele reviews en ervaringen gelezen over de Xiaomi M2S telefoon en ben overtuigd dat dit een aantrekkelijk product is voor het geld. Echter kijk ik niet naar de M2S voor mijzelf.

Mijn vriendin wil graag een iPhone 5s maar eigenlijk is dat qua budget wat te hoog voor haar, ze zou het misschien wel kunnen betalen maar in mijn ogen is het een vrij forse uitgave voor een telefoon gezien haar inkomsten.

Ze vroeg mij om hulp bij het uitzoeken van een nieuwe telefoon en uiteraard ben ik gelijk door alle android telefoons gaan zoeken. Wat bleek: er zijn maar bar weinig high end android telefoons met een compact formaat zoals de iphones dit hebben. De HTC One mini is de enige die in de buurt komt en deze is eigenlijk ook al groter dan een 5s.

Toevallig kwam ik deze Xiaomi M2S tegen en dit wekte mijn interesse vanwege het formaat icm de specs en prijs. 300 euro voor een toestel met dezelfde SoC als een HTC One of Samsung S4 is niet slecht! De telefoon ziet er verder goed uit en qua afmetingen doet deze alleen in gewicht en dikte onder aan een iphone.

Mijn vraag is de volgende: zijn er mensen die ervaring hebben met zowel een iphone 5/5s als de M2S? Zo ja zouden jullie misschien kunnen aangeven of deze telefoon een waardige vervanger is voor een niet-tweaker die graag een iphone wil?

Is deze telefoon volledig europees/compatible/etc na het installeren van het multilang pack?
Ja, voor een niet tweaker echt een perfect apparaat. MIUI heeft wat weg van iOs, werkt supervloeiend en is continu in ontwikkeling. En ja. Volledig Europees en werkend met de multilang pack.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum
Dit is de reden van verkoop.
Cover ziet er goed uit, maar hij zou niet bij mij in mijn autohouder passen. Dat is denk ik de reden waarom ik deze en de batterypack zelf niet aan zou schaffen.
Prijs van de cover is overigens erg goedkoop.
sc0va schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 00:40:
[...]

Over de aluminium cover, ik heb deze na 2 dagen toch weer verwisseld voor de orignele plastic cover. Vind dat het hem toch net iets te zwaar maakt met die aluminium cover en ik krijg reacties naar me toe gegooit van collega's in de trend van "fake iPhone" maar dan moet ik ze dus uitleggen dat het puur lijkt door die cover. De aluminium cover kan echter wel ooit van toepassing zijn als ik een wilde reis door de natuur (a la bear grills) ga maken omdat deze veel meer bescherming bied. De oordopjes heb ik nog niet getest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mitch187
Volledig Europees?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum
Meer dan 25 talen kun je instellen, daarvan zijn er veel Europees, daarnaast ondersteund het toetsenbord bijna 50 talen.
Dit is echter wel pas als je Miui Multilanguage installeert waarin verbeteringen zijn toegepast voor gebieden buiten China.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nWn

nWn

In Geocentric Orbit

Kan niet wachten om met deze telefoon aan de slag te gaan. Helaas zegt DHL nu al enkele dagen "shipment information received" in plaats van dat ze hier voor de deur staan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtCaffran
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 08:36
Heeft iemand met de M2S ook wel een stock Android 4.4 geïnstalleerd? Of levert dat problemen op met drivers en bepaalde functies die niet werken?

Edit: Ik lees dat er wel wat mensen zijn met CM10.2 maar dat is blijkbaar nog niet officieel voor deze telefoon :)

[ Voor 28% gewijzigd door SgtCaffran op 29-11-2013 14:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik draai aosp kitkat 4.4 in CWM dual boot modus naast miui, gewoon omdat ik het leuk vind te experimenteren. Ik heb de meest recente build net draaien, in ART modus, mét werkende Whatsapp :-) Zie deze Link

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2013 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoeWn
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 18-09 10:57
Ik heb nu eindelijk ook mijn dualboot werkend. MIUI v5 3.11.29 samen met CM11 van Micha. De micha versie is de enige 4.4 versie die ik geflashed krijg. Helaas heeft deze niet de optie om animaties uit te zetten. Ik vind het jammer dat het toestel zo snel is, kitkat zo vloeiend is, maar dat je dan toch moet wachten tot een app geopend is doordat hij die animatie moet 'volgen'. Is er niet een andere manier om deze op 0 te zetten? De optie is niet aanwezig in opties voor ontwikkelaars.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bauke1994
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 10:10
LoeWn schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 15:10:
Ik heb nu eindelijk ook mijn dualboot werkend. MIUI v5 3.11.29 samen met CM11 van Micha. De micha versie is de enige 4.4 versie die ik geflashed krijg. Helaas heeft deze niet de optie om animaties uit te zetten. Ik vind het jammer dat het toestel zo snel is, kitkat zo vloeiend is, maar dat je dan toch moet wachten tot een app geopend is doordat hij die animatie moet 'volgen'. Is er niet een andere manier om deze op 0 te zetten? De optie is niet aanwezig in opties voor ontwikkelaars.
kan wel, om ontwikkellaarsmodus in te schakelen moet je 7 keer op het build nummer drukken.
dan heb je wel toegang tot ontwikkellaarstools en performance control.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waarom komt er geen officiële update vanuit xiaomi naar 4.4?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lekzzz
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11-04 06:30
Verwijderd schreef op zondag 01 december 2013 @ 07:06:
waarom komt er geen officiële update vanuit xiaomi naar 4.4?
komt vast wel...ooit

Xiaomi - Mi1/ Mi2/ Mi2S 32GB/ Mi3 64GB/ Mi4 64GB/ Mi5s 64GB / Mi Mix1 / Mi6 128GB ceramic / Mi8 256GB / Mi10 Pro 256GB Ceramic / Xiaomi 13 Pro 256GB Ceramic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum
Daarnaast wat vind je wel in 4.4 wat je niet bij de Miui 4.1 vind?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Art runtime en full screen immersive mode om maar eens twee dingen te noemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum
Wat kun je daar als gebruiker precies mee?
De eerste hit van art runtime spreekt over een experimentele versie.
Geldt de huidige immersive mode voor alle apps, want ik dacht dat je in de browser al volledig kon browsen zonder knoppen

Maar goed wat kun je ermee als gebruiker? Wat heeft het voor voordelen om er een totale 4.4 versie van te bouwen. Kun je bepaalde dingen niet gewoon als feature in de huidige release bowen zoals met zoveel dingen is gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• two
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 19-09 22:46

two

werken alle M2s'en op de Nederlandse netwerken? Mijn vader gaat naar Hongkong voor z'n werk, en wou er wel een voor mij meenemen. dan is ie maar 220 euro :>

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Art runtime is nog een developer optie ja. Maar probeer het maar eens, het maakt de hele telefoonervaring een stuk vloeiender. Voor wat betreft immersive mode: nog lang niet elke app kan het, maar ez weather wel bijvoorbeeld. Ik weet niet of alle nieuwe features uit 4.4 ook in oudere versies van android geprogrammeerd kunnen worden, maar waarom zou je daar aan willen beginnen? Ik heb er geen kaas van gegeten, maar mij lijkt dat juist lastiger dan de rom te porten naar de nieuwste versie van android.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guapper
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23:12
mimang schreef op zondag 01 december 2013 @ 20:08:
werken alle M2s'en op de Nederlandse netwerken? Mijn vader gaat naar Hongkong voor z'n werk, en wou er wel een voor mij meenemen. dan is ie maar 220 euro :>
De echte zullen wel werken.

Maar hoe gaat je vader een echte opvissen in een zee van namaak? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• two

two

guapper schreef op zondag 01 december 2013 @ 22:34:
[...]

De echte zullen wel werken.

Maar hoe gaat je vader een echte opvissen in een zee van namaak? :P
Via hk.xiaomi.com bestellen en op kantoor af laten leveren ;)

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum
mimang schreef op maandag 02 december 2013 @ 00:20:
[...]

Via hk.xiaomi.com bestellen en op kantoor af laten leveren ;)
Aah Hongkong heeft haar eigen valuta?

Prijs lijkt overigens te kloppen, is dat een officiële site van Xiaomi?
http://74.208.202.76/curr...dollar-hkd/converter/1799

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• two

two

Kiswum schreef op maandag 02 december 2013 @ 09:12:
[...]

Aah Hongkong heeft haar eigen valuta?

Prijs lijkt overigens te kloppen, is dat een officiële site van Xiaomi?
http://74.208.202.76/curr...dollar-hkd/converter/1799
yup, HKD.'

omgerekend is de 32GB versie 2339HKD wat ong neerkomt op 222 euro.

niet vekeerd ;)

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fugitive2008
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 20-09 21:30
Mijn batterij is er 2 dagen geleden mee opgehouden. Opeens viel mijn toestel uit en begon de led rood te knipperen, ik kreeg het ff warm omdat meteen de gedachte door mij heen schoot 'ahh nee niet opsturen naar China....'. 'Gelukkig' had ik een reserve batterij bij die ik via dx.com had gekocht. Na minuutje (backcover wilde er niet af) deed de telefoon het weer met de reserve batterij.

(heb het hier gepost aangezien mensen dan via de zoekfunctie dit probleem met oplossing kunnen vinden.)

[ Voor 12% gewijzigd door Fugitive2008 op 02-12-2013 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• two

two

Fugitive2008 schreef op maandag 02 december 2013 @ 14:06:
Mijn batterij is er 2 dagen geleden mee opgehouden. Opeens viel mijn toestel uit en begon de led rood te knipperen, ik kreeg het ff warm omdat meteen de gedachte door mij heen schoot 'ahh nee niet opsturen naar China....'. 'Gelukkig' had ik een reserve batterij bij die ik via dx.com had gekocht. Na minuutje (backcover wilde er niet af) deed de telefoon het weer met de reserve batterij.

(heb het hier gepost aangezien mensen dan via de zoekfunctie dit probleem met oplossing kunnen vinden.)
Lijkt me welk even schrikken als je telefoon ermee ophoudt!

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frietsaus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Ik ben geïnteresseerd in de Mi3, maar aangezien praktisch niemand die heeft in NL kan ik deze vraag wel aan Mi2 eigenaren stellen denk ik... Hoe ervaren jullie de kwaliteit van MIUI op Xiaomi apparaten? Ik heb enkel ervaring met MIUI (v4 en v5) als custom ROM (Xperia S en Nexus 4) en ik had elke keer wel last van showstopper bugs, maar dit waren ports die niet door Xiaomi worden gemaakt, vandaar dat mijn beeld wellicht wat onrealistisch is voor een Xiaomi apparaat.

Komen jullie vervelende bugs tegen en zo ja, worden deze een beetje vlot opgelost? Voorbeeld: ik had met de Nexus 4 een tijdje terug last van een bug waarbij verbinden met een open Wi-Fi netwerk (bijv. in de trein) resulteerde in reboots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
Ik heb een half jaar de M2s, en MIUI bevalt zeer goed. Geen custom roms meer nodig, zoals ik op de S3 wel altijd had. Ik vind het een heerlijk systeem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb op mijn voorgaande 2 android toestellen ook altijd custom roms gedraaid.
Sinds mijn M2s (3-4 mnd) over naar MIUI en bevalt echt zeer goed.
Mis niks van dat custom gedoe. Integendeel zelfs. Zitten veel handigheidjes in die voor een compleet gevoel zorgen. Heb ik met "stock" android nog niet gehad. Werkt super strak allemaal.

*aldus een verse MIUI fan* 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MSchmeitz
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 08-12-2024
Frietsaus, als MIUI hetzelfde werkt op de Mi3 als op de Mi2s dan hoef je je daar geen zorgen over te maken. Ik heb de Mi2s een half jaar en ik heb nog nooit een bug gehad of een fout. De enige foutmelding die ik heb gezien kwam door een app. Zelfs dat gebeurde een enkele keer. De software draait soepel en snel. Ik draai de stable build (JBL23.0) en niet de weekly builds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frietsaus
  • Niet online
Interesting, dan zal ik me daar niet druk om maken denk ik. Mi2S vind ik overigens ook wel interessant, maar ik ben ook wel een beetje toe aan een wat groter toestel, het duurt alleen zo lang voor de Mi3 leverbaar is.

Thanks allen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum
Ik heb Miui op een Hongmi en Mi2 draaien. In de originele versie van de Mi2 zaten kleine bugs. In de Hongmi met nieuwe architectuur(Mediatek) zaten wat meer bugs, maar 1 maand na de release hadden de Miui ontwikkelaars hun eigen rom er naartoe geport en waren zo goed als alle bugs weg.
Xiaomi telefoons zijn echt van een goede kwaliteit en doen niet onder voor de HTC en Samsung toppers. Het is wel belangrijk om de Miui rom erop te installeren zodat internationale bugs zijn verwijderd en extra tools zijn ingebouwd voor de landen buiten China.
De Mi3 met Qualcomm cpu zal vanaf 20 december bij de gerenomeerde shops te koop zijn. Er zijn shops die nu al aangeven het pas vanaf februari te kunnen leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frietsaus
  • Niet online
Het beste is gewoon de MIUI Android (Xiaomi.eu) rom denk ik? Ik meen mij te herinneren dat ik de originele Chinese rom moest aanpassen omdat anders locatiebepaling enzo hier niet werkten.

Ik weet niet hoe de Nederlandse vertalingen er vandaag de dag voor staan, maar ik vind werken met Engelse software geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Internationale MIUI idd via xiaomi.eu verkrijgbaar.
NL vertaling is op zich prima (mijn vriendin heeft dat).
Zelf draai ik EN omdat ik dat persoonlijk fijner vind werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mitch187
Kiswum schreef op maandag 02 december 2013 @ 22:02:
Ik heb Miui op een Hongmi en Mi2 draaien. In de originele versie van de Mi2 zaten kleine bugs. In de Hongmi met nieuwe architectuur(Mediatek) zaten wat meer bugs, maar 1 maand na de release hadden de Miui ontwikkelaars hun eigen rom er naartoe geport en waren zo goed als alle bugs weg.
Xiaomi telefoons zijn echt van een goede kwaliteit en doen niet onder voor de HTC en Samsung toppers. Het is wel belangrijk om de Miui rom erop te installeren zodat internationale bugs zijn verwijderd en extra tools zijn ingebouwd voor de landen buiten China.
De Mi3 met Qualcomm cpu zal vanaf 20 december bij de gerenomeerde shops te koop zijn. Er zijn shops die nu al aangeven het pas vanaf februari te kunnen leveren.
MIUI is stock? En wat ze bij Xiaomi.eu is geen rocketscience, wat apktjes wijzigen configjes aanpassen, de echte fixes worden vooralsnog gewoon in China gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
Kiswum schreef op zondag 01 december 2013 @ 14:38:
Wat kun je daar als gebruiker precies mee?
De eerste hit van art runtime spreekt over een experimentele versie.
Geldt de huidige immersive mode voor alle apps, want ik dacht dat je in de browser al volledig kon browsen zonder knoppen

Maar goed wat kun je ermee als gebruiker? Wat heeft het voor voordelen om er een totale 4.4 versie van te bouwen. Kun je bepaalde dingen niet gewoon als feature in de huidige release bowen zoals met zoveel dingen is gedaan.
Ik wil niet de discussie weer helemaal aanzwengelen en je hebt hier deels gelijk in. Het is niet nodig om telkens bij elke poep en een scheet de MIUI versie up te daten naar de nieuwste versie van Android. En ik begrijp ook voor developers dat het handig is dat je een stabiele omgeving hebt die niet telkens veranderd waardoor je alle aanpassingen weer opnieuw moet testen.

Feit is wel dat ze niet eeuwig bij Android 4.1.2 kunnen blijven zitten. We hebben al diverse performance en beveiligingsverbeteringen gemist en daar heeft MIUI ook baat bij. Ook Bluetooth LE zit in de komende updates en dat zijn toch verbeteringen waar de gebruiker wat aan heeft. Het probleem is al deels opgelost door het open source maken van de M2S code. Nu zie je de custom roms als paddenstoelen uit de grond schieten. Maar het zou mooi zijn als de oorspronkelijke developers zelf eens aangeven wanneer ze willen overstappen. Er lijkt nu niet echt een toekomstbeeld te staan waardoor custom rom bakkers zelf maar aan de slag gaan. En dat lijkt mij ook niet de bedoeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum
Je hebt gelijk dat er niet echt een "roadmap" is, althans deze heb ik nog niet gezien.
De Hongmi wordt met Android 4.2 uitgebracht en de Mi3 vermoedelijk ook. Door de huidige Miui V5 wordt dat gedowngrade naar 4.1.
Dat de sourcecode open source is geworden vind ik persoonlijk wel een aanwinst en als meerdere ontwikkelaars daarmee aan de slag gaan vind ik eigenlijk wel een goede stap.
Wat mij betreft mag er wel meer concurrentie komen op de Xiaomi toestellen. Zo blijft deze telefoon- en romontwikkelaar scherp.
Een beetje concurrentie kan wat dat betreft geen kwaad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frietsaus
  • Niet online
Ik hoor zelfs berichten dat de Mi3 met Qualcomm soc Android 4.3 krijgt, ik weet niet wat daar van waar is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Backman
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 26-03-2021
Ik zit eraan te denken om een Xiaomi Mi2S bij ibuygou te bestellen. Zijn er dingen waarop ik moet letten? Zoals de kosten bij verzending met mogelijke extra kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nWn

nWn

In Geocentric Orbit

Backman schreef op woensdag 04 december 2013 @ 00:16:
Ik zit eraan te denken om een Xiaomi Mi2S bij ibuygou te bestellen. Zijn er dingen waarop ik moet letten? Zoals de kosten bij verzending met mogelijke extra kosten.
Ik heb deze week mijn bestelling mogen ontvangen. Verzending via DHL (aan te raden) kost zo'n $24 extra. Daarnaast kan het zo zijn dat je aan de deur nog ~25 euro moet betalen aan douanekosten. Ik hoefde dat gelukkig niet, dus daar moet je maar wat geluk mee hebben.

Verder is het echt een supertoestel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mitch187
Project butter heeft geen zin voor MIUI, permission manager hebben ze ook al en de art compiler is volgens mij nog experiment al?

Kan best begrijpen dat ze niet miljoenen mensen mogelijke update problemen te geven voor iets wat de meeste mensen niet zullen merken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
Laat hem verzenden via DHL en de kans dat je moet betalen is inderdaad <25%. Mocht je wel moeten betalen, dan zit je wel bij de 25 euro gok ik. Mijn Pebble Smart Watch had een value van 142 dollar en daar moest ik al 35 euro voor aftikken volgens mij.

@mitch187: Nogmaals, ik ga niet weer die hele discussie aan. Zoals Kiswum al aangaf is het een beetje visieloos en dat is gewoon jammer. Niets wat wij eraan kunnen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woutur
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-09 22:44

woutur

Klauwtjes uit!

Weet iemand of bugs die je via xiaomi.eu post, ooit opgepakt worden? Ik krijg het idee van bovenstaande posts dat dit niet het geval is. Het zou me eventueel wat moeite kunnen besparen zodat ik daar geen posts meer aan besteed :)

[ Voor 1% gewijzigd door woutur op 04-12-2013 13:26 . Reden: dt ]

Als je niet de moeite neemt je post in net Nederlands te schrijven, neem ik de moeite niet hem te lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mitch187
Robkazoe schreef op woensdag 04 december 2013 @ 08:42:
@mitch187: Nogmaals, ik ga niet weer die hele discussie aan. Zoals Kiswum al aangaf is het een beetje visieloos en dat is gewoon jammer. Niets wat wij eraan kunnen doen.
Oké mijn excuses hoogheid, het spijt mij dat ik uw mening in twijfel trok. De snelst groeiende smartphone fabrikant klinkt visieloos inderdaad. Als je ergens niet over wilt discussiëren is het wellicht niet zo handig om er over te beginnen.

Als je even nadenkt snapt iedereen wel wel dat het uitbrengen van de source code is gebeurd omdat het moest, niet om wat hobbyisten te plezieren.
woutur schreef op woensdag 04 december 2013 @ 10:07:
Weet iemand of bugs die je via xiaomi.eu post, ooit opgepakt worden? Ik krijg het idee van bovenstaande posts dat dit niet het geval is. Het zou me eventueel wat moeite kunnen besparen zodat ik daar geen posts meer aan besteed :)
De mensen van Xiaomi.eu kunnen slechts wat modificaties toepassen op de bestaande ROM, de kans is groot dat een bug buiten hun scope valt. Over welke bug heb je het precies? Als het zich ook voor Chinese gebruikers voordoet dan is het aan te raden om hier een topic over aan te maken op het officiele forum. http://en.miui.com/forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gabliboeba
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 11-09 23:53
Maar wat blij met een dikke 3100mah batterij op een hectische dag als vandaag. Full brightness, 70% op wifi, 30% op 3g en zwaar gebruik. En zelfs met een 720p scherm i.c.m. 3100mah batterij ben je niet verzekerd van een volle dag (07:00-24:00) zwaar gebruik.

Er zijn bij mijn weten maar twee telefoons die zo een goede batterijduur laten zien: de Xiaomi m2s met 3100mah accu en de Jiayu G4 met 3000mah accu. Wat ben ik blij dat ik geen willekeurig Sony/HTC/Samsung toestel heb.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/sY3YGgh.png
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/RbVQYpJ.png

[ Voor 3% gewijzigd door Gabliboeba op 05-12-2013 17:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guapper
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23:12
laptop vergeten mee te nemen vanochtend?
:+

Maar dit zijn wel de dagen dat je je gelukkig prijst dat je die extra (grote) accu hebt aangeschaft idd.

[ Voor 54% gewijzigd door guapper op 05-12-2013 23:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoiracH
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 24-05 10:07
Ook wel benieuwd naar want de 3100 orgineel zorgt voor 2mm extra dikte. Staat niet echt veel info bij en ook nog geen performance.

Edit: Even wat doorgezocht, kwam al snel dit tegen http://www.aliexpress.com...on-Battery/765022105.html .Wel andere variant als de link hierboven, maar daar geven ze feedback dat die net zo goed of zelfs slechter presteert dan de standaard 2000mah.

[ Voor 29% gewijzigd door GoiracH op 06-12-2013 12:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eleni
Beste mensen, kijk ik met mijn neus of heeft de camera echt geen zelfontspanner?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum
Wie heeft een zelfontspanner nodig als je door middel van je stem een foto kunt maken ?

Probeer het microfoontje maar eens even bij de instelmogelijkheden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eleni
Nee maar nu wel, geinig! Je moet wel rennen want je krijgt maar 3 seconden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum
Gewoon nog een keer iets roepen, hij blijft aan staan. Of zal ik je gewoon laten rennen? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eleni
Ik hou van hardlopen maar ik hem hem al(!) 8)7 door.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _WgV_
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-07 17:00

_WgV_

It's a magical world!

Leuk dat er elke week updates zijn van de ROM ik installeer ze dan ook allemaal. Ik heb via de OTA update app versie 3.12.6 geïnstalleerd. Sinds ik deze ROM heb geïnstalleerd is er echter een probleem ontstaan: elke minuut ongeveer worden mijn wifi, data-verbinding en brightness terug gezet naar uit/ meest donkere stand. Heel irritant als je van het internet gebruik wil maken. Iemand anders met hetzelfde probleem of misschien een oplossing?

Ik kan natuurlijk de vorige versie terugflashen via de recovery, maar dan moet ik de data wipen en daar heb ik niet zoveel zin in aangezien je toch weer een paar uur bezig bent om alles terug te zetten.

#StopBurningStuff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
_WgV_ schreef op zondag 08 december 2013 @ 14:12:
Leuk dat er elke week updates zijn van de ROM ik installeer ze dan ook allemaal. Ik heb via de OTA update app versie 3.12.6 geïnstalleerd. Sinds ik deze ROM heb geïnstalleerd is er echter een probleem ontstaan: elke minuut ongeveer worden mijn wifi, data-verbinding en brightness terug gezet naar uit/ meest donkere stand. Heel irritant als je van het internet gebruik wil maken. Iemand anders met hetzelfde probleem of misschien een oplossing?

Ik kan natuurlijk de vorige versie terugflashen via de recovery, maar dan moet ik de data wipen en daar heb ik niet zoveel zin in aangezien je toch weer een paar uur bezig bent om alles terug te zetten.
Nee, geen last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worstkaas

Je kan via de updater op de vorige versie terugzetten. Hoef je geen data voor te wipen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum
Geen last van, maar meerdere lijken dit te hebben. Geen idee wat het zou kunnen zijn. Oude rom erop en daarna weer de nieuwe. Of even naar je andere rom switchen en de update nogmaals uitvoeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mitch187
Enkele weken geleden zijn power profiles ingevoerd in MIUI, controleer eens wat je instellingen hiervan zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adion
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10:04

Had ik ook last van, bij Security->Power heb ik toen Auto-switch van power-profiel uitgezet, en toen bleef alles weer normaal.

VirtualDJ 2024 - Fast Image Resizer - Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nWn

nWn

In Geocentric Orbit

Ik heb de telefoon nu ruim een week in gebruik en ik moet zeggen dat ie heel erg bevalt. Alles voelt super-vloeiend aan, de batterij houdt het goed uit en MIUI is een leuke afwisseling van stock Android.

Het is ook erg fijn dat er standaard de optie in zit om apps root-toegang te geven. Sterker nog, ik heb nog helemaal geen intentie om er een (andere) ROM op te gooien. Om dat in perspectief te zetten, toen ik net een nieuwe Nexus 7 had hield ik het welgeteld 19 minuten op de stock ROM.

Al met al erg blij met de telefoon :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azura
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 01-11-2021
Na lang wachten heb ik vandaag mij vervangend scherm en touchscreen binnen gekregen. Dit installeren was zo gebeurd, maar er zijn nu andere problemen. Mijn power knop werkt namelijk niet meer. Ik kan de telefoon nu dus niet aan zetten. Via miflash en fastboot heb ik de stock rom op weten te zetten en doet hij het weer prima. Enig nadeel ik kan hem niet uitzetten.

Weet iemand of het mogelijk is om de powerknop te vervangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ch3ckmate
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 20-09 10:58
Azura schreef op woensdag 11 december 2013 @ 20:05:
Na lang wachten heb ik vandaag mij vervangend scherm en touchscreen binnen gekregen. Dit installeren was zo gebeurd, maar er zijn nu andere problemen. Mijn power knop werkt namelijk niet meer. Ik kan de telefoon nu dus niet aan zetten. Via miflash en fastboot heb ik de stock rom op weten te zetten en doet hij het weer prima. Enig nadeel ik kan hem niet uitzetten.

Weet iemand of het mogelijk is om de powerknop te vervangen?
de knop op je backcover of echt het zwarte knopje onder de backcover...haal de cover er eens af indien je dit nog niet hebt gedaan en duw eens met een dun stomp voorwerp op het zwarte plekje waar normaal je powerknop zit, kijk of dat het doet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag de m2a besteld via ibuygou, ben benieuwd wanneer ie binnen komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worstkaas
Verwijderd schreef op woensdag 11 december 2013 @ 22:00:
Vandaag de m2a besteld via ibuygou, ben benieuwd wanneer ie binnen komt.
Ik heb m ook, krijg je zeker geen spijt van.
Als eerste wat je moet doen is de multilang versie van miui erop zetten. Standaard heeft de m2a geen playstore erop, was bij mij althans het geval.

• Speedway4
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 11-09 17:20
Voor de geintresseerde, ik heb de Moonlight CM10.1 voor de M2(S) build wat aangepast.
In mijn ogen is de rom nu prima te gebruiken en niet enkel gericht op China.

De rom bied alleen Engelse ondersteuning, ik moet nog maar zien of ik hem ook nog meertalig ga maken, voor nu geen prioriteit in ieder geval.
Verder ben ik bekend met het feit dat audio opnames niet werken, ook weer geen probleem voor mij, ik maak nooit video's of audio opnames, af en toe een keer een fotootje.
Ik zal nog wel gaan kijken of er misschien wat mogelijkheden zijn om geluidsopnames werkend te krijgen, heb wel wat ideetjes.

Deze .zip is puur voor eigen gebruik maar ik dacht, ik deel hem hier, gezien het gezeur met Miui lol. Als je iets opmerkt wat niet werkt, laat het me weten, voor zover ik heb ervaren is het stroomverbruik in ieder geval vrij goed, daarom ook mijn keuze voor deze rom.

Hier de link naar de zip:
https://drive.google.com/...HZkRsRnM/edit?usp=sharing

Hier de link naar de bijbehorende Google Apps:
http://goo.im/gapps/gapps-jb-20130812-signed.zip

Uiteraard flashen via CWM:
http://d-h.st/50X

[ Voor 18% gewijzigd door Speedway4 op 12-12-2013 16:26 ]

• Worstkaas
Speedway4 schreef op donderdag 12 december 2013 @ 14:51:
Voor de geintresseerde, ik heb de Moonlight CM10.1 build wat aangepast.
In mijn ogen is de rom nu prima te gebruiken en niet enkel gericht op China.

De rom bied alleen Engelse ondersteuning, ik moet nog maar zien of ik hem ook nog meertalig ga maken, voor nu geen prioriteit in ieder geval.
Verder ben ik bekend met het feit dat audio opnames niet werken, ook weer geen probleem voor mij, ik maak nooit video's of audio opnames, af en toe een keer een fotootje.
Ik zal nog wel gaan kijken of er misschien wat mogelijkheden zijn om geluidsopnames werkend te krijgen, heb wel wat ideetjes.

Deze .zip is puur voor eigen gebruik maar ik dacht, ik deel hem hier, gezien het gezeur met Miui lol. Als je iets opmerkt wat niet werkt, laat het me weten, voor zover ik heb ervaren is het stroomverbruik in ieder geval vrij goed, daarom ook mijn keuze voor deze rom.

Hier de link naar de zip:
https://drive.google.com/...HZkRsRnM/edit?usp=sharing

Hier de link naar de bijbehorende Google Apps:
http://goo.im/gapps/gapps-jb-20130812-signed.zip

Uiteraard flashen via CWM:
http://d-h.st/50X
De m2s neem ik aan? Zo lullig voor de mensen die een m2a hebben, meteen gebricked :)

Verwijderd

Worstkaas schreef op woensdag 11 december 2013 @ 22:49:
[...]

Ik heb m ook, krijg je zeker geen spijt van.
Als eerste wat je moet doen is de multilang versie van miui erop zetten. Standaard heeft de m2a geen playstore erop, was bij mij althans het geval.
Bedankt, daar ga ik zeker naar kijken. Dit is de juiste link waar ik hem vandaan kan halen, neem ik aan?

• Momus
Aries is M2(s).
Taurus is M2A.

• Momus
Verwijderd schreef op donderdag 12 december 2013 @ 16:21:
[...]

Bedankt, daar ga ik zeker naar kijken. Dit is de juiste link waar ik hem vandaan kan halen, neem ik aan?
Jep, dat is de link.

Verwijderd

Bedankt

• Speedway4
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 11-09 17:20
Worstkaas schreef op donderdag 12 december 2013 @ 16:05:
[...]

De m2s neem ik aan? Zo lullig voor de mensen die een m2a hebben, meteen gebricked :)
Inderdaad, heb het er even bijgezet, genoeg mensen die niet zo scherp zijn als Momus en jij hehe.

Overigens mijn eerste post in dit topic, wel leuk om te volgen wat hier zoal besproken wordt denk ik, heb wel wat gelezen al gelukkig.

Wel interessant ook:
http://gsminsider.com/201...4-4-kitkat-february-2014/
Dus ook KitKat Miui en Vanilla voor de M2, M2S, M2A.

[ Voor 161% gewijzigd door Speedway4 op 13-12-2013 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoelRulez
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 19-09 10:07
Ik heb vorige week vrijdag de m2s besteld bij ibuygou die is maandag op de post gegaan, nu staat er bij dhl tracking ''zending informatie ontvangen HONG KONG - HONG KONG''. Betekent dit dat ibuygou het pakketje nog niet verzonden heeft of dat de track and trace code niet functioneert? Alvast bedankt.
Pagina: 1 ... 20 ... 41 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van Ervaringen, andere onderwerpen horen in:
- Bestellen, levertijd en prijzen: \[(Onbekende) Chinese smartphones] - Levertijden en Prijzen.
- Rooten & Custom ROM's: Het grote MIUI custom-ROM-topic
- Unlocken van de Bootloader: [Centrale topic] Xiaomi Bootloader unlocken