ik kan nu rom 3.11.22 er op zetten maar via ota is super langzaam, 340mb gaat me dag duren....
is het dan slim om op computer te down loaden en dan er op zetten?
Verwijderd
Geen verschil eigenlijk behalve dat de download veel sneller verloopt ;-)Verwijderd schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 13:42:
ik kan nu rom 3.11.22 er op zetten maar via ota is super langzaam, 340mb gaat me dag duren....
Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.
Verwijderd
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 24-11-2013 08:43 ]
Ah, nog een EXperia P gebruiker (pun intended). Ik beloof je hierbij dat je erg veel plezier van deze telefoon gaat krijgen. Ik ben erg benieuwd wat je ervaringen gaan worden.nWn Music schreef op zondag 24 november 2013 @ 17:23:
Zo, heb de knoop doorgehakt en een Mi2S (32gb) besteld. Hopelijk komt ie snel
Als je niet de moeite neemt je post in net Nederlands te schrijven, neem ik de moeite niet hem te lezen.
Ja, ben benieuwd! Ondanks dat ik helemaal geen problemen had met mn xperia ben ik toch voor een grotere + zelf te vervangen accu gegaan. Nu wachten op bevestiging van ibuygou dat ie is betaald / verstuurdwoutur schreef op maandag 25 november 2013 @ 08:15:
[...]
Ah, nog een EXperia P gebruiker (pun intended). Ik beloof je hierbij dat je erg veel plezier van deze telefoon gaat krijgen. Ik ben erg benieuwd wat je ervaringen gaan worden.
AL die custom roms hebben issuesJust_Michel schreef op maandag 25 november 2013 @ 14:59:
Soon to be eigenaar van een Mi2A. Heeft iemand deze http://www.miui.it/forum/...at-4-4-mi2a-by-ivan.2076/ al geprobeerd? Hoe flash ik dit zodat ik toch nog terug kan naar MIUI? Schijnt een dual boot achtig systeem te zijn, kan iemand mij vertellen hou dit zit?
Dat weerhoudt mij er ook een beetje van. Het zal nooit helemaal perfect werken in de komende paar maanden. Gaat nog heel veel tijd overheen om alle plooien weg te halen.Worstkaas schreef op maandag 25 november 2013 @ 16:04:
[...]
AL die custom roms hebben issues
Blijf lekker bij miui. Dit geldt voor de m2a
[ Voor 39% gewijzigd door dest1 op 25-11-2013 16:11 ]
Verwijderd
Van Ibuygou (M2A)RoelRulez schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 08:32:
Beschikt de m2a in tegenstelling tot de m2s nu wel over 3g: 900mhz of niet?
3G t-mobile werkt ook.(bij mij)mottert schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 10:16:
[...]
Van Ibuygou (M2A)
-Band: 2G,GSM 850/900/1800/1900MHz;3G,WCDMA 900/1900/2100MHz
-Data: GPRS/EDGE/HSPA+ (21Mbps)
Hier nooit problemen met 3G bereik van het KPN-netwerk.
Verwijderd
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2013 14:00 ]
Verwijderd
Verwijderd
Ik hoop het niet nodig te hebben maar bedankt voor de informatieve postVerwijderd schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 13:17:
Zondag de 17e was mijn scherm door een jump actie van de hond helaas gebroken. Via Aliexpress.com een nieuw scherm, met digitiser en frame besteld en via DHL laten komen. Vandaag ontvangen, netjes met gereedschap en een screenprotector. Had deze video al gevonden http://youtu.be/GQ5C24UgOio Montage ziet er super simpel uit en dat is het ook, 8 langere schroeven aan de buitenrand los schroeven, en 2 korte verzonken exemplaren in het midden, en kan je het uit elkaar halen. 2 stekkertjes los halen, printplaat op nieuwe scherm plaatsen en stekkers er in zetten en het monteren kan beginnen. Eerst even getest of de telefoon en het scherm werkte, en toen in elkaar geschroefd. Super, en dat voor ca. € 85 incl. DHL kosten die $ 30 bedroegen.
Weer blij met deze super telefoon!
Linkje naar aliexpress http://www.aliexpress.com...slay-With/1403262596.html
[ Voor 4% gewijzigd door Kiswum op 28-11-2013 23:29 ]
we don't see things as they are, we see them as we are.
Waarom wil je ervan af dan?sc0va schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 00:48:
Als iemand deze backcover voor de Xiaomi mi2s wilt aanschaffen:
http://www.ibuygou.com/p-...hone-5513-usd.html#review
Ik verkoop m' ook in nieuwe staat voor een 10tje (exclusief verzendkosten).
Ja, voor een niet tweaker echt een perfect apparaat. MIUI heeft wat weg van iOs, werkt supervloeiend en is continu in ontwikkeling. En ja. Volledig Europees en werkend met de multilang pack.SgtCaffran schreef op donderdag 28 november 2013 @ 20:49:
Leuk om zoveel goede reacties te lezen over een echt Chinees product. Ik heb al vele reviews en ervaringen gelezen over de Xiaomi M2S telefoon en ben overtuigd dat dit een aantrekkelijk product is voor het geld. Echter kijk ik niet naar de M2S voor mijzelf.
Mijn vriendin wil graag een iPhone 5s maar eigenlijk is dat qua budget wat te hoog voor haar, ze zou het misschien wel kunnen betalen maar in mijn ogen is het een vrij forse uitgave voor een telefoon gezien haar inkomsten.
Ze vroeg mij om hulp bij het uitzoeken van een nieuwe telefoon en uiteraard ben ik gelijk door alle android telefoons gaan zoeken. Wat bleek: er zijn maar bar weinig high end android telefoons met een compact formaat zoals de iphones dit hebben. De HTC One mini is de enige die in de buurt komt en deze is eigenlijk ook al groter dan een 5s.
Toevallig kwam ik deze Xiaomi M2S tegen en dit wekte mijn interesse vanwege het formaat icm de specs en prijs. 300 euro voor een toestel met dezelfde SoC als een HTC One of Samsung S4 is niet slecht! De telefoon ziet er verder goed uit en qua afmetingen doet deze alleen in gewicht en dikte onder aan een iphone.
Mijn vraag is de volgende: zijn er mensen die ervaring hebben met zowel een iphone 5/5s als de M2S? Zo ja zouden jullie misschien kunnen aangeven of deze telefoon een waardige vervanger is voor een niet-tweaker die graag een iphone wil?
Is deze telefoon volledig europees/compatible/etc na het installeren van het multilang pack?
sc0va schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 00:40:
[...]
Over de aluminium cover, ik heb deze na 2 dagen toch weer verwisseld voor de orignele plastic cover. Vind dat het hem toch net iets te zwaar maakt met die aluminium cover en ik krijg reacties naar me toe gegooit van collega's in de trend van "fake iPhone" maar dan moet ik ze dus uitleggen dat het puur lijkt door die cover. De aluminium cover kan echter wel ooit van toepassing zijn als ik een wilde reis door de natuur (a la bear grills) ga maken omdat deze veel meer bescherming bied. De oordopjes heb ik nog niet getest.
[ Voor 28% gewijzigd door SgtCaffran op 29-11-2013 14:08 ]
Verwijderd
[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2013 16:13 ]
kan wel, om ontwikkellaarsmodus in te schakelen moet je 7 keer op het build nummer drukken.LoeWn schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 15:10:
Ik heb nu eindelijk ook mijn dualboot werkend. MIUI v5 3.11.29 samen met CM11 van Micha. De micha versie is de enige 4.4 versie die ik geflashed krijg. Helaas heeft deze niet de optie om animaties uit te zetten. Ik vind het jammer dat het toestel zo snel is, kitkat zo vloeiend is, maar dat je dan toch moet wachten tot een app geopend is doordat hij die animatie moet 'volgen'. Is er niet een andere manier om deze op 0 te zetten? De optie is niet aanwezig in opties voor ontwikkelaars.
komt vast wel...ooitVerwijderd schreef op zondag 01 december 2013 @ 07:06:
waarom komt er geen officiële update vanuit xiaomi naar 4.4?
Xiaomi - Mi1/ Mi2/ Mi2S 32GB/ Mi3 64GB/ Mi4 64GB/ Mi5s 64GB / Mi Mix1 / Mi6 128GB ceramic / Mi8 256GB / Mi10 Pro 256GB Ceramic / Xiaomi 13 Pro 256GB Ceramic
Signature
Verwijderd
De echte zullen wel werken.mimang schreef op zondag 01 december 2013 @ 20:08:
werken alle M2s'en op de Nederlandse netwerken? Mijn vader gaat naar Hongkong voor z'n werk, en wou er wel een voor mij meenemen. dan is ie maar 220 euro
Via hk.xiaomi.com bestellen en op kantoor af laten leverenguapper schreef op zondag 01 december 2013 @ 22:34:
[...]
De echte zullen wel werken.
Maar hoe gaat je vader een echte opvissen in een zee van namaak?
Signature
Aah Hongkong heeft haar eigen valuta?mimang schreef op maandag 02 december 2013 @ 00:20:
[...]
Via hk.xiaomi.com bestellen en op kantoor af laten leveren
yup, HKD.'Kiswum schreef op maandag 02 december 2013 @ 09:12:
[...]
Aah Hongkong heeft haar eigen valuta?
Prijs lijkt overigens te kloppen, is dat een officiële site van Xiaomi?
http://74.208.202.76/curr...dollar-hkd/converter/1799
Signature
[ Voor 12% gewijzigd door Fugitive2008 op 02-12-2013 14:09 ]
Lijkt me welk even schrikken als je telefoon ermee ophoudt!Fugitive2008 schreef op maandag 02 december 2013 @ 14:06:
Mijn batterij is er 2 dagen geleden mee opgehouden. Opeens viel mijn toestel uit en begon de led rood te knipperen, ik kreeg het ff warm omdat meteen de gedachte door mij heen schoot 'ahh nee niet opsturen naar China....'. 'Gelukkig' had ik een reserve batterij bij die ik via dx.com had gekocht. Na minuutje (backcover wilde er niet af) deed de telefoon het weer met de reserve batterij.
(heb het hier gepost aangezien mensen dan via de zoekfunctie dit probleem met oplossing kunnen vinden.)
Signature
Verwijderd
Verwijderd
MIUI is stock? En wat ze bij Xiaomi.eu is geen rocketscience, wat apktjes wijzigen configjes aanpassen, de echte fixes worden vooralsnog gewoon in China gedaan.Kiswum schreef op maandag 02 december 2013 @ 22:02:
Ik heb Miui op een Hongmi en Mi2 draaien. In de originele versie van de Mi2 zaten kleine bugs. In de Hongmi met nieuwe architectuur(Mediatek) zaten wat meer bugs, maar 1 maand na de release hadden de Miui ontwikkelaars hun eigen rom er naartoe geport en waren zo goed als alle bugs weg.
Xiaomi telefoons zijn echt van een goede kwaliteit en doen niet onder voor de HTC en Samsung toppers. Het is wel belangrijk om de Miui rom erop te installeren zodat internationale bugs zijn verwijderd en extra tools zijn ingebouwd voor de landen buiten China.
De Mi3 met Qualcomm cpu zal vanaf 20 december bij de gerenomeerde shops te koop zijn. Er zijn shops die nu al aangeven het pas vanaf februari te kunnen leveren.
Ik wil niet de discussie weer helemaal aanzwengelen en je hebt hier deels gelijk in. Het is niet nodig om telkens bij elke poep en een scheet de MIUI versie up te daten naar de nieuwste versie van Android. En ik begrijp ook voor developers dat het handig is dat je een stabiele omgeving hebt die niet telkens veranderd waardoor je alle aanpassingen weer opnieuw moet testen.Kiswum schreef op zondag 01 december 2013 @ 14:38:
Wat kun je daar als gebruiker precies mee?
De eerste hit van art runtime spreekt over een experimentele versie.
Geldt de huidige immersive mode voor alle apps, want ik dacht dat je in de browser al volledig kon browsen zonder knoppen
Maar goed wat kun je ermee als gebruiker? Wat heeft het voor voordelen om er een totale 4.4 versie van te bouwen. Kun je bepaalde dingen niet gewoon als feature in de huidige release bowen zoals met zoveel dingen is gedaan.
Ik heb deze week mijn bestelling mogen ontvangen. Verzending via DHL (aan te raden) kost zo'n $24 extra. Daarnaast kan het zo zijn dat je aan de deur nog ~25 euro moet betalen aan douanekosten. Ik hoefde dat gelukkig niet, dus daar moet je maar wat geluk mee hebben.Backman schreef op woensdag 04 december 2013 @ 00:16:
Ik zit eraan te denken om een Xiaomi Mi2S bij ibuygou te bestellen. Zijn er dingen waarop ik moet letten? Zoals de kosten bij verzending met mogelijke extra kosten.
Project butter heeft geen zin voor MIUI, permission manager hebben ze ook al en de art compiler is volgens mij nog experiment al?
[ Voor 1% gewijzigd door woutur op 04-12-2013 13:26 . Reden: dt ]
Als je niet de moeite neemt je post in net Nederlands te schrijven, neem ik de moeite niet hem te lezen.
Oké mijn excuses hoogheid, het spijt mij dat ik uw mening in twijfel trok. De snelst groeiende smartphone fabrikant klinkt visieloos inderdaad. Als je ergens niet over wilt discussiëren is het wellicht niet zo handig om er over te beginnen.Robkazoe schreef op woensdag 04 december 2013 @ 08:42:
@mitch187: Nogmaals, ik ga niet weer die hele discussie aan. Zoals Kiswum al aangaf is het een beetje visieloos en dat is gewoon jammer. Niets wat wij eraan kunnen doen.
De mensen van Xiaomi.eu kunnen slechts wat modificaties toepassen op de bestaande ROM, de kans is groot dat een bug buiten hun scope valt. Over welke bug heb je het precies? Als het zich ook voor Chinese gebruikers voordoet dan is het aan te raden om hier een topic over aan te maken op het officiele forum. http://en.miui.com/forumwoutur schreef op woensdag 04 december 2013 @ 10:07:
Weet iemand of bugs die je via xiaomi.eu post, ooit opgepakt worden? Ik krijg het idee van bovenstaande posts dat dit niet het geval is. Het zou me eventueel wat moeite kunnen besparen zodat ik daar geen posts meer aan besteed
[ Voor 3% gewijzigd door Gabliboeba op 05-12-2013 17:46 ]
[ Voor 54% gewijzigd door guapper op 05-12-2013 23:12 ]
Ook wel benieuwd naar want de 3100 orgineel zorgt voor 2mm extra dikte. Staat niet echt veel info bij en ook nog geen performance.Momus schreef op woensdag 04 december 2013 @ 10:09:
Iemand ervaring met dit? http://www.aliexpress.com...20-Li-ion/1004357558.html
[ Voor 29% gewijzigd door GoiracH op 06-12-2013 12:08 ]
#StopBurningStuff
Nee, geen last van._WgV_ schreef op zondag 08 december 2013 @ 14:12:
Leuk dat er elke week updates zijn van de ROM ik installeer ze dan ook allemaal. Ik heb via de OTA update app versie 3.12.6 geïnstalleerd. Sinds ik deze ROM heb geïnstalleerd is er echter een probleem ontstaan: elke minuut ongeveer worden mijn wifi, data-verbinding en brightness terug gezet naar uit/ meest donkere stand. Heel irritant als je van het internet gebruik wil maken. Iemand anders met hetzelfde probleem of misschien een oplossing?
Ik kan natuurlijk de vorige versie terugflashen via de recovery, maar dan moet ik de data wipen en daar heb ik niet zoveel zin in aangezien je toch weer een paar uur bezig bent om alles terug te zetten.
Je kan via de updater op de vorige versie terugzetten. Hoef je geen data voor te wipen_WgV_ schreef op zondag 08 december 2013 @ 14:12:
Leuk dat er elke week updates zijn van de ROM ik installeer ze dan ook allemaal. Ik heb via de OTA update app versie 3.12.6 geïnstalleerd. Sinds ik deze ROM heb geïnstalleerd is er echter een probleem ontstaan: elke minuut ongeveer worden mijn wifi, data-verbinding en brightness terug gezet naar uit/ meest donkere stand. Heel irritant als je van het internet gebruik wil maken. Iemand anders met hetzelfde probleem of misschien een oplossing?
Ik kan natuurlijk de vorige versie terugflashen via de recovery, maar dan moet ik de data wipen en daar heb ik niet zoveel zin in aangezien je toch weer een paar uur bezig bent om alles terug te zetten.
Had ik ook last van, bij Security->Power heb ik toen Auto-switch van power-profiel uitgezet, en toen bleef alles weer normaal._WgV_ schreef op zondag 08 december 2013 @ 14:12:
de knop op je backcover of echt het zwarte knopje onder de backcover...haal de cover er eens af indien je dit nog niet hebt gedaan en duw eens met een dun stomp voorwerp op het zwarte plekje waar normaal je powerknop zit, kijk of dat het doetAzura schreef op woensdag 11 december 2013 @ 20:05:
Na lang wachten heb ik vandaag mij vervangend scherm en touchscreen binnen gekregen. Dit installeren was zo gebeurd, maar er zijn nu andere problemen. Mijn power knop werkt namelijk niet meer. Ik kan de telefoon nu dus niet aan zetten. Via miflash en fastboot heb ik de stock rom op weten te zetten en doet hij het weer prima. Enig nadeel ik kan hem niet uitzetten.
Weet iemand of het mogelijk is om de powerknop te vervangen?
Ik heb m ook, krijg je zeker geen spijt van.Verwijderd schreef op woensdag 11 december 2013 @ 22:00:
Vandaag de m2a besteld via ibuygou, ben benieuwd wanneer ie binnen komt.
[ Voor 18% gewijzigd door Speedway4 op 12-12-2013 16:26 ]
De m2s neem ik aan? Zo lullig voor de mensen die een m2a hebben, meteen gebrickedSpeedway4 schreef op donderdag 12 december 2013 @ 14:51:
Voor de geintresseerde, ik heb de Moonlight CM10.1 build wat aangepast.
In mijn ogen is de rom nu prima te gebruiken en niet enkel gericht op China.
De rom bied alleen Engelse ondersteuning, ik moet nog maar zien of ik hem ook nog meertalig ga maken, voor nu geen prioriteit in ieder geval.
Verder ben ik bekend met het feit dat audio opnames niet werken, ook weer geen probleem voor mij, ik maak nooit video's of audio opnames, af en toe een keer een fotootje.
Ik zal nog wel gaan kijken of er misschien wat mogelijkheden zijn om geluidsopnames werkend te krijgen, heb wel wat ideetjes.
Deze .zip is puur voor eigen gebruik maar ik dacht, ik deel hem hier, gezien het gezeur met Miui lol. Als je iets opmerkt wat niet werkt, laat het me weten, voor zover ik heb ervaren is het stroomverbruik in ieder geval vrij goed, daarom ook mijn keuze voor deze rom.
Hier de link naar de zip:
https://drive.google.com/...HZkRsRnM/edit?usp=sharing
Hier de link naar de bijbehorende Google Apps:
http://goo.im/gapps/gapps-jb-20130812-signed.zip
Uiteraard flashen via CWM:
http://d-h.st/50X
Verwijderd
Bedankt, daar ga ik zeker naar kijken. Dit is de juiste link waar ik hem vandaan kan halen, neem ik aan?Worstkaas schreef op woensdag 11 december 2013 @ 22:49:
[...]
Ik heb m ook, krijg je zeker geen spijt van.
Als eerste wat je moet doen is de multilang versie van miui erop zetten. Standaard heeft de m2a geen playstore erop, was bij mij althans het geval.
Jep, dat is de link.Verwijderd schreef op donderdag 12 december 2013 @ 16:21:
[...]
Bedankt, daar ga ik zeker naar kijken. Dit is de juiste link waar ik hem vandaan kan halen, neem ik aan?
Inderdaad, heb het er even bijgezet, genoeg mensen die niet zo scherp zijn als Momus en jij hehe.Worstkaas schreef op donderdag 12 december 2013 @ 16:05:
[...]
De m2s neem ik aan? Zo lullig voor de mensen die een m2a hebben, meteen gebricked
[ Voor 161% gewijzigd door Speedway4 op 13-12-2013 11:52 ]
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq