Komt misschien ook omdat jullie een hoger level worden en toegang krijgen tot krachtigere vliegtuigen, daarmee word je in de matchmaking gekoppeld aan betere spelers met nog hogere tier vliegtuigen.
Stel jij hebt een spitfire tier 5 met machine geweren, dan word je rustig in een match geplaatst met mensen met een tier 6,7 of hoger welke al veel krachtigere kanonnen hebben. Deze kanonnen zorgen voornamelijk voor die pilot kills en schade aan je vliegtuig.
Een probleem waar ik al sinds het begin mee worstel, als dubbeldekker kom je bij spitfires, met spitfires bij beaufighters, met beaufigters tegen Yak's en Aircobra's en ga zo maar door, het lijkt alsof ik altijd tegen hogere tier spelers geplaatst word. Graag zou ik zien dat ze de matchmaking als volgt indelen, of in ieder geval zorgen dat je tegen spelers word geplaatst met dezelfde Tier vliegtuigen.
Dubbeldekkers
Vliegtuigen met machine geweren
Vliegtuigen met kanonnen
Vliegtuigen met nog krachtigere kanonnen
Jets
Op deze manier komt iedereen tegen spelers van hun eigen niveau, anders ben je sowieso in het nadeel. Met een mg moet je immers veel meer schieten dan iemand met een kanon, het hele aspect van een goede piloot zijn weegt niet op tegen het technische voordeel wat die ander heeft.
*Niet om klagend over te komen aangezien ik voor mijn gevoel aan de profiterende kant zit. Vaak genoeg eindig ik potjes met 20 kills doordat ik in een Beaufighter vlieg waarmee ik andere vliegtuigen met één kogel al onschadelijk maak, het is simpelweg oneerlijk en ongebalanceerd. De enige reden dat ik in die Beaufighter vlieg is omdat er niets anders in die tier beschikbaar is en ik al mijn vliegtuigen max rank wil geven.
[
Voor 22% gewijzigd door
SN4K3 op 08-10-2013 20:05
]