[MMO] War Thunder

Pagina: 1 ... 12 ... 21 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floks
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 05-10 15:59
This Sunday, March 9th - we will reward you with Golden Eagles for victories:
For 2nd Victory - 100 Golden Eagles
For 5th Victory - 100 Golden Eagles
For 7th Victory - 100 Golden Eagles

The event is held twice a day, so pilots in all time zones are able to earn Golden Eagles. Event will happen at: (02:00 GMT to 06:00 GMT) and (15:00 GMT to 19:00 GMT). Thus, total amount pilot can earn is equal to 600 Golden Eagles

Floksor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeneerKrab
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-10 13:40
Jammer genoeg kan ik zondag niet :(

Ik begin nu toch verslaafd te worden aan RB. Net nog weer een potje met 4 kills. Is toch even wennen als je zo van arcade komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phehistyr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-10 14:39

Phehistyr

De Epische Lurker

Dan moeten we nodig weer eens samen spelen.

Give a man a fire and he will be warm for a day. Set fire to him and he will be warm for the rest of his life. Terry Pratchett - Jingo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeneerKrab
nodig me maar eens uit. ik speel toch wel bijna elke avond en zie jou ook wel vaak.
Ik zit niet meer in GoT squadron.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phehistyr

Phehistyr

De Epische Lurker

Komt goed. En [GoT] is inderdaad aardig dood op het moment. Ik zal eens gaan kijken om me bij een andere club aan te sluiten.

[ Voor 46% gewijzigd door Phehistyr op 05-03-2014 12:29 ]

Give a man a fire and he will be warm for a day. Set fire to him and he will be warm for the rest of his life. Terry Pratchett - Jingo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel dit spelletje sinds gisteren maar vind het, zeker voor een gratis spel er toch wel erg goed uitzien. Lekker snelle actie. Mis alleen nog een joystick.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phehistyr

Phehistyr

De Epische Lurker

Tenzij je simulator battle wil gaan spelen, zou ik niet aan een joystick beginnen. Mouse-aim is namelijk flink in het voordeel omdat je veel preciezer kunt richten.

In ander nieuws: momenteel zou je eagles kunnen verdienen, maar de servers zijn hierdoor overbelast. Het goede nieuws is dat de komende week nog wat extra kansen zijn voor wat gratis goud. Aan de andere kant is het omgerekend iets van 3 euro, dus voor de meeste mensen zal het niet zo schokkend zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phehistyr schreef op zondag 09 maart 2014 @ 19:27:
Tenzij je simulator battle wil gaan spelen, zou ik niet aan een joystick beginnen. Mouse-aim is namelijk flink in het voordeel omdat je veel preciezer kunt richten.
Merkwaardig. Ik zou juist andersom verwachten. Ik heb nu wel het gevoel weinig controle te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRCL
  • Registratie: September 2006
  • Niet online
Heb een tijdje geleden even met een joystick gespeeld, maar ben al snel weer teruggegaan naar muis en toetsenbord. Zoals Phehistyr al zegt, je kunt echt veel preciezer richten met een muis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phehistyr

Phehistyr

De Epische Lurker

Een goede tussenvorm is mouse-aim, waarbij je veel stuurt met je toetsenbord. Pure mouse-aim is inderdaad ook vervelend. Tip: bij toetsenbord manoeuvres c (free look) ingedrukt houden. Dit schakelt de invloed van de muis op dat moment uit. Dit maakt een split-s of Immelman ineens heel makkelijk.

Joystick geeft je wel de mogelijkheid om manoeuvres die afhankelijk zijn van een goede rudder control (zoals een barrel roll) fatsoenlijk uit te voeren. Als je echt geoefend bent met flightsims is een joystick in RB daarom wel levensvatbaar, als je nog niet veel ervaring hebt zal je tegen een flinke leercurve aanlopen. In AB vliegt iedereen met muis en zijn de flight models en besturing dusdanig aangepast dat een joystick echt een nadeel is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knuf
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 27-02 17:11
kan iemand helpen,ik kan geen golden eagels kopen!als ik ze via steam koop,blijven ze in het steam account.als ik ze via de ideal op de game side van gajin koop,kom ik niet verder dan abn-bank next,
error ??????.ik word gek.
ik zou gag het game spelen,maar het duurt zo lang tot je en nieuwe plane vrijspeld.
gaijn heb ik ook al benadert.if someone can help-please.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 129383_
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 01-09-2024
knuf schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 14:09:
kan iemand helpen,ik kan geen golden eagels kopen!als ik ze via steam koop,blijven ze in het steam account.als ik ze via de ideal op de game side van gajin koop,kom ik niet verder dan abn-bank next,
error ??????.ik word gek.
ik zou gag het game spelen,maar het duurt zo lang tot je en nieuwe plane vrijspeld.
gaijn heb ik ook al benadert.if someone can help-please.
Als je ze via steam koopt worden je eagles gebonden aan je war thunder account en niet je steam account.

Je installeerd het spel via steam en koopt eagles ingame, een steam venster zal verschijnen. Betaal met je steam wallet (+ iDeal) en de Eagles staan direct op je war thunder account (niet je steam account).

kleine tip, gebruik je eagles niet om RP te kopen, het is ontzettend duur. je bent beter af als je een premium vliegtuig + premium koopt voor jouw favoriete land.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeneerKrab
gewoon lekker lang rond vliegen in Tier 2 en 3. Speel je vanzelf vliegtuigen vrij. Duurt wel lang maar zo doe je wel veel ervaring op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knuf
  • Laatst online: 27-02 17:11
hoi 129383.
bedankt voor je hulp.ik denk dat ik bij het installeren van war thunder,het steam acconut niet gekoppeld
heb An war thunder.dus het geld staat nog steeds op mijn steam account.
what to do?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeneerKrab
Installeer warthunder vanuit steam en start hem dan op vanuit steam.

gister nog net 100 golden eagles gekregen met 7 victory's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 129383_
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 01-09-2024
knuf schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 13:02:
hoi 129383.
bedankt voor je hulp.ik denk dat ik bij het installeren van war thunder,het steam acconut niet gekoppeld
heb An war thunder.dus het geld staat nog steeds op mijn steam account.
what to do?
Als je war thunder vanuit steam installeerd, word je bij de eerste keer opstarten van het spel begroet met het war thunder login scherm. Hier Log je in met je war thunder account. Als je op de knop buy eagles drukt in de Hangar opent de steam overlay zich en kun je een betaalmethode selecteren. Na je aankoop staan de eagles direct op je war thunder account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lointje
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 10-10 09:06
Gisteren sinds lang nog eens warthunder gespeeld. Meteen op rank 4 (als max plane) en het ging vrij goed op een potje of twee na waar ik de assists verzamelde.
Heb nu eindelijk mijn typhoon rank 3 unlocked waarmee heel die tier unlocked is. Mijn volgende plane op tier 4 zal volgens een eerste schatting een 700-1000 potjes zijn in arcade :/ Langs de andere kant, ik moet ook nog altijd 600k lions vinden voor mijn laatste Tier 3 spitfire dus het is ook niet dat ik hem zou kunnen kopen. Maar toch, die research van vliegtuigen mag wel een stukje sneller gaan. Ik zit wel op een miljoen RP punten maar ja, geen golden eagles meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phehistyr

Phehistyr

De Epische Lurker

Het converteren van die RP is ook totaal niet de moeite, veel en veel te duur. Op zich zou je sneller een vliegtuig moeten kunnen unlocken als je een paar kills per match haalt. En met wat oefening zou dat goed te doen moeten zijn. Ik ben ook van mening dat de progressie in de hoge tiers te langzaam is, maar niet zo dramatisch als sommige mensen doen voorkomen. Wel is het zaak een beetje tactisch je lineup in te delen: de matchmaker let op het beste vliegtuig dat actief is. En daarbij wordt op battle rating en era gelet.

Veruit het meest vervelende aan beginnen in de hogere tiers vind ik nog wel de upgrades. Je bent veel zwakker dan je tegenstanders (want geen upgrades), maar je moet kills halen om die upgrades te verdienen. Zodra je de meest belangrijke hebt (naar mijn mening meestal stealth ammo en engine injection) kan je pas weer meekomen. Dus een enkele niet geupgrade era 4 in je line-up zetten zal het je al met al veel lastiger maken.

In plaats van deze verplichte upgrades zouden ze een systeem moeten hebben waarbij je de voordelen ook weer ten koste gaat van nadelen op een andere gebied. Bijvoorbeeld het verwijderen van een laag kaliber wapen in ruil voor betere performance. Extra of juist minder armour.

[ Voor 4% gewijzigd door Phehistyr op 19-03-2014 09:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lointje
Ik geef je volledig gelijk, eigenlijk zijn eagles voor bijna alles te duur. Het beste is ze waarschijnlijk nog investeren in crew slots en de rest in crew points... Ik heb al 3 tier 4 vliegtuigen dus vandaar dat we er mee vlogen en het aantal kills is tss de 2 en 6 per potje ongeveer. (aangezien potjes gedaan zijn voor ik door mijn planes heen zijn).

Ik denk wel dat er een foutje zit in mijn berekening van # spelletjes want ik herinner me research points tss de 300 en 1500 gisteren, maar dat zou nog 90-400 potjes betekenen. Wel al een stuk haalbaarder :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phehistyr

Phehistyr

De Epische Lurker

Ja, en de belangrijkste tip momenteel: speel voor het plezier met de vliegtuigen die je nu hebt, nieuwe vliegtuigen zijn dan een leuk extraatje. Als je al geen plezier aan het vliegen an sich hebt, kan je net zo goed stoppen.

Dat is bijvoorbeeld nu mijn situatie bij Diablo 3, ik had telkens het gevoel dat het misschien nog wel leuk zou worden en daarom speelde ik maar door. Daar ga ik dus geen moeite meer in steken. Bij WT heb ik nog genoeg plezier in het vliegen zelf, ondanks de frustratie van alles wat er omheen zit. Dat zorgt ervoor dat ik toch nog blijf spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floks
Ik vermaak me prima met de vliegtuigen die ik heb, alles op 2 behalve de duitsers, die zijn 3. Maar speel voor de lol, af en toe nog een potje.

Floksor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koriel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 26-09 21:25
Speel af en toe, als het even kan alleen full real omdat ik met Hotas en track-ir vlieg. Ik vind de immersie super van WarThunder. Voor de FR battles vond ik hem voor de laatste paar patch rondes toch wel wat beter. Ik heb net gevoel dat FR te makkelijk wordt gemaakt.

Ondertussen ook een tank pack gekocht. Nog maar een uurtje zelf kunnen spelen. En ook dat ziet er geweldig uit. Aanrader. Alleen jammer dat de beta server maar beperkt beschikbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizzy
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-08 07:34
Even ter info. De Closed Beta van ground forces is nu wat toegankelijker geworden, Voor 19,99 krijg je nu 2 tankies. Wel tier 1, maar toch. Dus mocht je nog net zo voor de open beta, de closed beta willen kunnen doen en 2 tankies erbij krijgen met 2 weken premium, dan is dit misschien wel interessant.

flickr - WOT Profile - Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaXeRs
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 06-10 11:52
Patch 1.39 is uit ! Ik ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phehistyr

Phehistyr

De Epische Lurker

Veel minder grind per vliegtuig, al moet je nu wel 6 vliegtuigen vrij spelen per era om naar de volgende era te kunnen. Overall zou je nu minder tijd kwijt moeten zijn om alle vliegtuigen vrij te spelen, maar duurt het langer als je naar één specifiek vliegtuig toe wil werken. En voor mij het belangrijkste: de rp kosten voor vliegtuigmodules zijn ook fors verlaagd. Dus een stuk minder frustratie bij nieuwe vliegtuigen in de hogere tiers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Norinco
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 04-09 15:13
6 vliegtuigen per nation per era? Of gewoon per era overall?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phehistyr

Phehistyr

De Epische Lurker

Uiteraard per land. Het onderzoek van de landen is altijd compleet gescheiden geweest, behalve dan dat je in het begin de landen zelf moet vrijspelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lointje
Wat is die launcher echt brol. 4GB update binnentrekken ging aan 10k-300k/s, daar waar ik bij een gewone steamgame 15MB/s haal...
Ik denk dat het gewoon ligt aan brakke P2P, maar ook het gedeelte HTTP haalt niet veel.
Eigenlijk komt het er op neer dat ik sneller ben met het spel volledig te uninstallen en clean binnen te trekken via steam bij elke update groter dan 50MB, dan de launcher te laten lopen...

De patchnotes zien er wel goed uit. Minder grind en meer lions per spel overhouden. Dat kan ik enkel toejuichen, op rank 4 is het namelijk echt traag aan het gaan momenteel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeneerKrab
het spel wordt niet uitgerold via steam. Het installeren gaat altijd via de launcher van warthunder. Dat het p2p gedeelte niet goed werkt ben ik het helemaal mee eens. Vanochtend ging de update alweer met 1.5mb/s.

Gisteravond al lekker wat potjes gevlogen met wat squad members. Sommige vliegtuigen zijn toch wel aangepast want ze vliegen wat anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phehistyr

Phehistyr

De Epische Lurker

Als je een recente installatie voor de devserver hebt, kan je die bestanden kopiëren naar de map voor de live server. Dat scheelt een forse slok op de borrel. Een andere optie kan zijn om de launcher even opnieuw te starten zodat je een beter seed krijgt. Gisteren haalde ik aan het einde van de middag iets van 1MB, wat best te doen was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeneerKrab
Ze timmeren hard aan de weg. Development kit waarmee je zelf maps en vliegtuigen kan maken en nu ook de Mac client.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaXeRs
Behoorlijk last van lag spikes gisterenavond en middag
Wat zijn jullie ervaringen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21:09

HaterFrame

Well... Poo came out!

Als die mac client zou werken zou het leuk zijn... Maar die loopt keer op keer vast bij het downloaden...
* HaterFrame probeert het nog maar een keer :+

I am the great Cornholio!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piekartz87
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 02-10 08:48
Ik ga ook eens spelen :) Heb het eens geprobeerd en meteen op de meest realistische stand. Het vliegmodel beviel me niet zo heeeel goed. Ik denk dat de historische modus het beste voor mij zou zijn :)

Zeker nu ik mijn eigen freetrack ir systeem gemaakt heb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08:54

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Topicstarter
Ik ben sinds eergisteren weer begonnen.. maar ik heb echt bizar veel white lions.. ongeveer 500k.. is er een hoop terugbetaald ofso?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piekartz87
Nou ik heb de freetrack ir aan het werken gekregen in ieder geval.
Maar ik heb al gemerkt dat je in de cockpit met een joystick geen schijn van kans maakt :P

Dat ik net begonnen ben helpt natuurlijk ook niet mee. Ik kom wel achter een vliegtuig maar dan kan ik hem gewoon niet raken, nog even klooien met de joystick settings.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lointje
Het hangt er vanaf welke game-mode je speelt natuurlijk. In arcade en zelfs historical zal de muis+keyboard het van je halen waarschijnlijk. In de meest realistische mode ben je wel beter af met een joystick denk ik.

@Ircghost ik denk niet dat ik lions heb bijgekregen, of misschien enkele via nieuwe rewards. Ik heb wel gemerkt dat sommige vliegtuigen in prijs zijn gedaald. Zo is er bv een spitfire op rank 4 die nu nog maar 210k kost ipv de gigantische 600k. Missch dat ze die (deels) refund hebben als je die al had?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeneerKrab
refunds krijg je daar niet van, dan zou je ook meer vliegtuigen hebben moeten vrijspelen omdat de RP's minder waren per vliegtuig.
Nu met 1.39 ga ik heel snel door mijn geld heen. van 1.5miljoen naar 300k omdat de vliegtuigen zo snel worden vrijgespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Topicstarter
ik speel juist nu veel meer alleen op de laagste niveaus en ben bezig met het 100% verbeteren van elke kist in plaats van de nieuwe kisten te ontwikkelen. Zorgt er wel voor dat je veel sterker bent op je eigen niveau :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeneerKrab
Doen wij ook met onze squadron, T1 russen is toch best wel weer leuk. Crew extra. Trainen en dan lekker sproeien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Topicstarter
Jup, britten en russen zijn denk ik mijn favoriet op dat niveau.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lointje
Ik wou gisteren met een collega spelen, maar blijkbaar werken friendlist en squads niet meer. Dat is best wel jammer. We hebben telkens gelijk op de play knop geduwd. 2 keer samen, 1 keer tegen en 2 keer ander spel. Op zich viel het dus nog wel mee.

Hopelijk fixen ze dat wel snel.

En het is weer mogelijk om een brand uit te krijgen door motor uit te zetten en te dalen heb ik gemerkt. Je ontploft niet meer na 0.5seconden. Nice :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaXeRs
Via Reddit heeft de CEO van Gaijin gereageerd over het niet werken van de squad functie.

http://www.reddit.com/r/W...ng_for_4_days_now/ch6tbzp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeneerKrab
alleen jammer dat ze dit verhaal niet gewoon op hun site zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Ace
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 29-09 17:51
weet iemand hoeveel cores warthunder support? kan er namelijk niets over vinden alleen dat het multi core support heeft.
want ik ga mn oud amdtje van 5 jaar oud upgraden naar of een fx 6350 of fx8320 afhankelijk van hoeveel cores
er support worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaXeRs
MeneerKrab schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 13:31:
alleen jammer dat ze dit verhaal niet gewoon op hun site zetten.
http://warthunder.com/en/...rned-off-at-the-moment-en

En voila ! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phehistyr

Phehistyr

De Epische Lurker

De laatste tijd heeft Gaijin echt veel verbeterd. Ten eerste 1.39 waardoor de grootste nadelen van 1.37 zijn weggewerkt, tussentijdse patches waarin FM en kleine issues worden opgelost (zo hoef je nu een vliegtuig niet te kopen voordat je het vliegtuig daarna in de lijn kunt onderzoeken) en ze lijken ook door te krijgen dat communicatie enorm belangrijk is. Ze zijn er nog zeker niet, maar ze lijken iig wel hun best te doen en daar ben ik erg blij mee. Dit spel is in de basis te leuk en heeft te veel potentie om verkloot te worden door slecht management.

Wie zit er trouwens nog meer in de CBT? Er waren de laatste tijd zoveel mogelijkheden om erin te komen dat er vast nog meer tweakers zijn. Zelf was ik erg sceptisch of ik het wel leuk zou vinden, maar het valt me enorm mee. Het speelt natuurlijk heel anders, maar de potjes kunnen net zo intens zijn als met de vliegtuigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hazeldinho
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 17-11-2024
ik heb nog geen tanks gespeeld. lijkt me wel enorm tof! iemand al een skin gemaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phehistyr

Phehistyr

De Epische Lurker

Een vriend is een tijdje geleden los gegaan en heeft een stel Nederlandse skins gemaakt. Ik zal eens kijken of ik ze hier kan delen. Het grote nadeel van de custom skins is dat het erg lang duurt om in een match te starten. Redelijk funest in een arcade battle.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaXeRs
Phehistyr schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 17:21:
De laatste tijd heeft Gaijin echt veel verbeterd. Ten eerste 1.39 waardoor de grootste nadelen van 1.37 zijn weggewerkt, tussentijdse patches waarin FM en kleine issues worden opgelost (zo hoef je nu een vliegtuig niet te kopen voordat je het vliegtuig daarna in de lijn kunt onderzoeken) en ze lijken ook door te krijgen dat communicatie enorm belangrijk is. Ze zijn er nog zeker niet, maar ze lijken iig wel hun best te doen en daar ben ik erg blij mee. Dit spel is in de basis te leuk en heeft te veel potentie om verkloot te worden door slecht management.

Wie zit er trouwens nog meer in de CBT? Er waren de laatste tijd zoveel mogelijkheden om erin te komen dat er vast nog meer tweakers zijn. Zelf was ik erg sceptisch of ik het wel leuk zou vinden, maar het valt me enorm mee. Het speelt natuurlijk heel anders, maar de potjes kunnen net zo intens zijn als met de vliegtuigen.
Mezelf al een tijdje toegang verleend met het kopen van de aanbieding van 2 premium light tanks/2000Eagles/2 weken premium voor 2 tientjes.
Ik speel het met 3 maten bijna elke avond,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hazeldinho
iemand wel eens het programma Facetrack-no-IR geprobeerd voor simulator battles? werkt zeer goed, al ben ik zelf nogal matig in SB maar is het me toch gelukt om een paar player kills te pakken. nog meer mensen die SB spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piekartz87
Ik heb ook facetrack maar dan in combinatie met IR juist. Werkt uitstekend. Maar ik doe single player om te proberen maar ik bak er helemaal niks van. En enorme vloed van vijanden die allemaal perfect vliegen en die zitten constant achter mij.

Iemand hier die op realistic wel die lui de baas kan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
  • Laatst online: 24-02-2023
In simulator krijg ik mn kist niet eens van de grond..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piekartz87
haha ok lol :P

Ik vind van 3rd person view spelen met de muis echt helemaal geen klap aan. Mijn interesse in dit spel was dus de ultra simulatie. Die vind ik helaas..... ruk...Ik kan met mijn kist met grote moeite hoogte pakken en manoeuvres maken. Die vijandige kisten schieten mij van gigantische afstand al recht op de cockpit en ze vliegen me om de oren.

Helaas... I'm out :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaXeRs
Piekartz87 schreef op maandag 05 mei 2014 @ 11:07:
haha ok lol :P

Ik vind van 3rd person view spelen met de muis echt helemaal geen klap aan. Mijn interesse in dit spel was dus de ultra simulatie. Die vind ik helaas..... ruk...Ik kan met mijn kist met grote moeite hoogte pakken en manoeuvres maken. Die vijandige kisten schieten mij van gigantische afstand al recht op de cockpit en ze vliegen me om de oren.

Helaas... I'm out :P
Niet te snel opgeven ! :) Hier heb je een youtuber die je met een duidelijke uitleg (en ze german accent) op weg kan helpen. ;)
YouTube: GrmlZGaming

[ Voor 5% gewijzigd door MaXeRs op 05-05-2014 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riegah
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 21:55
Phehistyr schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 17:21:Wie zit er trouwens nog meer in de CBT? Er waren de laatste tijd zoveel mogelijkheden om erin te komen dat er vast nog meer tweakers zijn. Zelf was ik erg sceptisch of ik het wel leuk zou vinden, maar het valt me enorm mee. Het speelt natuurlijk heel anders, maar de potjes kunnen net zo intens zijn als met de vliegtuigen.
Hoe meer ik erover zie en hoor hoe enthousiaster ik er van wordt. Dit weekend kan je blijkbaar CBT access krijgen door het doen van een missie, dus ik dacht maar een poging te gaan wagen. Op de website staat als voorwaarde van het halen van de missie "Destroy 60/10/4 enemy aircraft and win 9 battles", is dat een beetje te doen voor een newbie zonder al te veel interesse in flightsims?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phehistyr

Phehistyr

De Epische Lurker

Die 60/10/4 gaat over respectievelijk Arcade, Realistic en Simulator Battles. Als newbie is Arcade aan te raden en als je er veel tijd voor vrij kunt maken is 60 kills waarschijnlijk wel te halen. Zeker arcade is bepaald geen flight simulator en heel goed te spelen met muis en toetsenbord. Sterker nog: in arcade ben je flink in het nadeel als je met joystick speelt. Je kunt er nu al mee beginnen tot maandagochtend, dus je hebt aardig wat tijd. Speel dan wel met de Russen, want die zijn naar mijn ervaring veel sterker in het begin dan de concurrentie. Vooral in de I-153's en I-16's maak ik gehakt van de concurrentie.

[ Voor 12% gewijzigd door Phehistyr op 08-05-2014 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaXeRs
Zooo hij is binnen 60 kills and 9 overwinningen.

Afbeeldingslocatie: http://i60.tinypic.com/2ptudsh.jpg

[ Voor 82% gewijzigd door MaXeRs op 08-05-2014 17:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
  • Laatst online: 24-02-2023
Pff netjes, ben super slecht in het spel xd haal vaak met moeite 1 kill per vliegtuig en vaak minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chiIIed
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17:17
Net mijn eerste potjes gedaan in groundforces. Historical battles met die russische reserve tank. Bevalt erg goed! Tank is super traag maar heb al meerdere malen een 1 shot gehad op iemand :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaXeRs
88000 gamers online its free golden eagles weekend ! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeneerKrab
Ja vet veel, klik play aan je komt gelijk in een spel. 100 GE al binnen. Gelijk maar omgezet in training voor mijn bombercrew

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hazeldinho
ik kan nu ook met de tanks spelen :)! eens proberen, gene idee hoe dat opeens kan maar fair enough!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeneerKrab
Heb nu al een paar avonden tanks gespeeld maar het trekt me toch niet. Beetje onder een boom staan snipen. Zijn de vliegtuigen toch leuker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phehistyr

Phehistyr

De Epische Lurker

Ik vind het zelf dan ook leuker om met light tanks een beetje rond te raggen. Een tijdje terug een geniaal potje gehad waarbij ik het voor elkaar kreeg om de vijand van achter te benaderen en een paar kills te krijgen voordat ze uberhaupt door hadden waar ik stond. Helaas verloren we het toch omdat de rest van het team uitgeschakeld was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lointje
Is dit dan uitsluitend tank vs tank, of is dit samen met de vliegtuigen zodat je ook gebombed kan worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phehistyr

Phehistyr

De Epische Lurker

In AB alleen tank vs tank, in RB ook met vliegtuigen. Gek genoeg kon ik in de paar potjes AB die ik speelde helemaal niet respawnen. In RB krijg ik dan wel weer 1 of 2 extra levens. Overigens is deze week de devserver voor 1.41 een paar keer live gegaan. Dat betekent meestal dat de volgende patch om de hoek staat en in dit geval dat iedereen straks met tanks kan spelen. Geen echte verrassing aangezien het de laatste tijd wel erg makkelijk was om in de closed beta te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaXeRs
Vandaag de release van 1.41

Main Changes:
Ground forces are now available for all players in open beta test;
New planes, which include cannon MiG-3, reference I-185, fleet version of B-25 - PBJ-1 in two modifications and two new jet Me-262 in the German tree, new Spitfire fighters for Britain;
Cockpits for heavy fighters Ki-45;
Optimization of shadows and update of visual effects;
Updated ammunition and ballistics.
More details:

New Aircraft

USSR:
- IL-10 with АМ-42 engine, serial production of year 1946 (4 rank)
- I-185 with М-71 engine, reference model (4 rank)
- MiG-3 with АМ-35А engine, mod. 34 (2 rank) 

Germany:
- Messerschmitt Me.262A-1a/U4 Pulkzerstorer (5 rank)
- Messerschmitt Me.262C-2b Heimatschutzer II (5 rank)

USA:
- North American PBJ-1H (3 rank)
- North American PBJ-1J (3 rank)

Britain:
- Supermarine  Spitfire F Mk.XIVe (rank 4)
- Supermarine  Spitfire F Mk.XIVc (premium) (rank 4)
- Supermarine Spitfire F Mk.XVIIIe (rank 4)

Gameplay

Added Ground Forces for Open Testing.

List of Ground Forces added to the game during CBT (1.41 additions are marked in italics):

USSR:

Т-34E
SU-122P
BT-7 mod.1937
GAZ-ММ with anti-air cannon 72-К
IS-1
IS-2 mod. 1943
IS-2 mod. 1944
IS-3
IS-4М
ISU-122
ISU-122С
ISU-152
KV-1 with L11 cannon
KV-1 with ZIS-5 cannon
KV-2 mod.1939
KV-85
SU-100
SU-122
SU-152
SU-76М
SU-85
SU-85М
Т-26 mod.1940
Т-26E
Т-28
Т-34 prototype
Т-34 mod.1940
Т-34 mod.1941
Т-34-57
Т-34 mod.1942
Т-34-57 mod.1943
Т-34-85 with D-5Т cannon
Т-34-85 with ZIS-S-53 cannon
Т-44
Т-50
Т-54 mod.1951
Т-60
Т-70
Т-80
ZIS-30

Germany:

PzKpfw 38(t) Ausf.F
Jagdpanzer 38(t) (Hetzer)
Flakpanzer I ausf. A
Sdkfz 6/2 Flak36
Aufklarungspanzer 38(t)
PzKpfw 38(t) Ausf.A
PzKpfw II Ausf.C
PzKpfw II Ausf.F
PzKpfw III Ausf.E
PzKpfw III Ausf.F
PzKpfw III Ausf.L
PzKpfw III Ausf.M
PzKpfw III Ausf.N
PzKpfw IV Ausf.C
PzKpfw IV Ausf.F
PzKpfw IV Ausf.F2
PzKpfw IV Ausf.G
PzKpfw IV Ausf.H
PzKpfw V Panther Ausf.D
PzKpfw V Panther Ausf.A
PzKpfw V Panther Ausf.G
PzKpfw V Panther Ausf.F
Panther II
PzKpfw VI Ausf.H Tiger
PzKpfw VI Ausf.B Tiger II (Porscheturm)
PzKpfw VI Ausf.B Tiger II (Henschelturm)
PzKpfw VI Ausf.B Tiger II mit KwK46
Sturmgeschütz III Ausf. A
Sturmgeschütz III Ausf. F
Jagdpanzer IV L48
Panzer IV/70
Panzerbefelhswagen Jagdpanther
Panzerjager Panther
Panzerjager Tiger
Panzerjager Tiger (P) Ferdinand
PzKpfw 748/2(a) (captured М4А2 Sherman)

Economy and Progression
- Me.410A-1/U4 and Me.410B-2/U4 are moved to 4th rank and separated from the main line of the two-engine fighters. Their research leads to Me.262A-1a/U4 Pulkzerstorer fighter. In new variant they are positioned after Hs.129, but its research is not required.
- PBY-5, PBY-5a are moved to the adjoining bomber line.
- OS2U-1, OS2U-3, SBD-3, TBF-1 are separated to one line with new PBJ-1H and PBJ-1J
Changes in repair prices (details will be posted later)
Changes in Battle Rating (details will be posted later)

Interface

Battle statistic UI has been modified. Destroyed AI controlled vehicles and aircraft are now displayed separately from the player controlled vehicles and aircraft.
Speed boost on research has been separated for aviation and ground forces.
Added variants of “To Battle” for aviation and ground forces.
Tank battles: destroyed modules are now displayed with grey colour, all other colours show the damage stage of the modules: closer to red, more severe the damage is. Modules will show as grey also when you will hit already destroyed modules.
Ground forces decals are now separated to another group. Added new special decals for ground vehicles.

Graphic and Models
Shadows on all setup settings has been  greatly improved and optimised.
Foliage has been updated in tank maps.
Improved visual effects from hits on ground or ground targets for large-calibre avia cannons.
Fixed visual effects from fragmentation and cumulative shell hits on ground targets.
Fixed rare occurrence of additional tail and wing debris being shown
New cockpits added:
Ki-45 ko
Ki-45 tei
Ki-45 otsu
Ki-45 hei

Damage Model Changes
Damage Model of AA units has been significantly changed to nearer reflect real AA units.
Changed ricochet chance for all types of shells at different impact angles. Chance to ricochet at extreme angles has been increased for all armour piercing shells, cumulitive shell ricochet chance has been significatly reduced.
Fixed repair algorithm for the gun breech and the gun barrel. Now these modules will be fully restored after the repair.
Improved damage model of the tanks with add-on armour elements (add on plates, shields, additional tracks etc), now these objects will have the correct material and qualities. They are correctly included in the damage calculation after being hit.
Fixed damage model of all anti air defence and artillery under AI control. Now their hitboxes more accurately represent the sizes of the weapon and the unit, fortification elements (bund walls, sand bags) will now protect the weapon from shell damage.
Fixed 100mm shells: BR-412 and BR-412B

FM Changes

All new aircraft have been given individual FM's
Speed loss while gliding is reduced for F-86 and MiG-15
Overestimated fuel consumption rate has been fixed for F9F, MiG-9, F-80, F-84
FM for Bf. 109 G-2 and G-6 - a bug that lead to reduced turning time - fixed. Turn time is now according to data sheets
Indicated airspeed for P-40E fixed. Fuel consumption rate, roll rate, control stiffening corrected, thermodynamics reworked.
Indicated airspeed for PBY Catalina fixed
Wing aerodynamic centre for Yak-3 fixed
FM changed for DH Vampire, He 162, Me 163 and Ki-200 (engines, control stiffening)
A bug when non retractable landing gear didn't cause air resistance fixed

Weapons and modifications

Fixed reliability parameters of the T-160 20mm avia-cannon. The length of uninterrupted fire has been decreased, added scatter from weapon overheat.
Added variant of the ammo belts for BK-5 and MK-214A 5cm(50mm) avia-cannons with Armor-piercing high-explosive shells.
MK.214a - 50mm cannon for Me.262C-2b has been added and tuned.
Added bomb pylons for Fairey Swordfish that will allow it to take 4 250 pound bombs.
M4 - 75mm cannon for PBJ-1H has been added and tuned.
Added bomb pylons for F4U-1a that allows it to take one 500 or 1000 pound bomb.Fixed limitation bomb load dropping for loads on Ju-87

Missions and Maps

Kursk and Krymsk locations have been updated.
New location has been added “Spain”
New mission has been added “[Operation] Spain”
New mission has been added “[Ground Strike] Spain”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennvho
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 14:25
Eindelijk! Ik ga die ground forces vanavond meteen testen.

Enig idee hoe groot de update is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRCL
  • Registratie: September 2006
  • Niet online
Dat wordt crossen in tanks vanavond! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solique
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 28-09 01:39

solique

Fire is all I need

Vanavond maar alvast downloaden, eens kijken wanneer ik tijd er voor ga vinden om te testen.
Ben er wel benieuwd naar, genoeg filmpjes en streams van gezien.

WoT - Steam - Last.fm - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeneerKrab
Ik heb hem gedownload toen ze bezig waren met server onderhoud toen ging het nog snel. Was dacht ik 1.5gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcks
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 10:09
Heb de update zojuist geïnstalleerd, maar patchen ging allerminst snel hier; mijn pc'tje heeft er ongeveer twee uur over gedaan.

Ik veronschuldig mij bij voorbaat voor het bovenstaande.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennvho
Daarnet de launcher opgestart om de update binnen te halen. Bij mij ging het eerst aan 10KB/sec en het zakte naar bijna 0KB/sec... Dan maar even de launcher herstart en toen ging het mooi aan 1,2MB/sec.

Dus voor mensen die last hebben van een trage download, herstart even de launcher. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame

HaterFrame

Well... Poo came out!

Het is heel grillig bij mij met downloaden... Van 1,5 kb/s naar 6MB/s en weer terug naar 500kb/s...

Ach ja, heb toch nachtdienst... Eens kijken of ik dan kan testen, het vliegen trok me totaal niet en gezien ik ook WoT speel moet dit meer mijn cup of tea zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuFFIN 007
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22-09 01:08
Ik heb het wel eens eerder gezegd hier, maar ik zie wel brood in een serieuze GoT WarThunder clan / squadron. Nu Ground Forces uit is zullen veel mensen uit World of Tanks een kijkje komen nemen, en dat is best een forse playerbase (Gathering of Tanks 1 & 2). Zelf was ik niet heel gecharmeerd van de vliegtuigen, maar de tanks vind ik geweldig. Grafisch erg goed, en op allerlei punten realistischer dan Wargaming's spellen. Laat maar horen wat jullie ervan vinden! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floks
Ben hem aan het installen, ga maar in het weekend er eens echt voor zitten

Floksor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

MuFFIN 007 schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 19:13:
Ik heb het wel eens eerder gezegd hier, maar ik zie wel brood in een serieuze GoT WarThunder clan / squadron. Nu Ground Forces uit is zullen veel mensen uit World of Tanks een kijkje komen nemen, en dat is best een forse playerbase (Gathering of Tanks 1 & 2). Zelf was ik niet heel gecharmeerd van de vliegtuigen, maar de tanks vind ik geweldig. Grafisch erg goed, en op allerlei punten realistischer dan Wargaming's spellen. Laat maar horen wat jullie ervan vinden! :)
Ik denk dat het wel mee zal vallen hoeveel over zullen stappen. Veel zijn geïnvesteerd in WoT en de speelstijl lijkt mij totaal anders en voor velen te veel als je lang WoT hebt gespeeld. Ik ga het in ieder geval zo proberen omdat de download bijna klaar is. Oh en als je het WoT topic een beetje volgt dan weet je wel hoe "berucht" ik daar ben. Ik verwacht dus wel wat van Warthunder. ;)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuFFIN 007
WarThunder doet in mijn optiek een heleboel goed waar WoT steken laat vallen, vooral op het gebied van graphics, realisme, en historische accuratesse. Enige waar WoT in mijn ogen wint is de betere menustructuur buiten het speelveld, en uiteraard de veel grotere base aan tanks en maps. Eigenlijk moet je WT Ground Forces natuurlijk vergeleken met WoT drie jaar geleden, toen het net in open beta was. Dan doen ze echt heel goed, denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame

HaterFrame

Well... Poo came out!

Great.. Ik start Warthunder op nadat ik hem thuis had geinstalleerd blijken er bestanden corrupt te zijn geraakt. Moeten even opnieuw gedownload worden... 700MB met 100 tm 300kb/s :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floks
De tip die hierboven stond werkt goed, even de launcher restarten.

Ik speel jaren WoT, maar wat een verademing qua grafisch. tuurlijk moet er nog veel beter, maar net 4 heerlijke battles gehad (3 win 1 lose)

Floksor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lointje
Voor de mensen die net als ik vaak niet hoger komen dan 10b/s - 20k/s en vervolgens zelfs niet kunnen surfen ondertussen, hier is een tip om het aantal connections te limiteren:
http://forum.warthunder.c...o-many-connections/page-2

Hielp vrij goed bij mij, verwacht nog altijd geen monstersnelheid, deze launcher blijft nog altijd een van de slechtste die ik ooit gezien heb, maar het gaat toch al aan 200-400k/s gemiddeld.

Het blijft nog altijd sneller om het spel te uninstallen, en via steam de volle 8 GB binnen te trekken aan 15MB/s maar goed, voor zij die dat niet elke patch willen doen helpt dit dus ook ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phehistyr

Phehistyr

De Epische Lurker

Via Steam haal je toch alleen de launcher binnen? Of is dat de laatste tijd veranderd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lointje
Ik heb mijn pc geherinstalleerd een paar maand terug en dan WT via steam gedownload. Daarbij zaten bijna alle files (en was dus rond de 8 gigabyte). De launcher heeft dan wel nog moeten analysen en applyen etc. Misschien dat er nog wel een paar kleine downloads nodig waren, daar heb ik niet zo op gelet gezien ik 40 zaken tegelijk aan het installeren was.

Misschien dat via steam de update wel pas later binnenkomt, waardoor die taktiek misschien pas enkele dagen later werkt. Ik heb het nog niet geprobeerd voor een patch alleszins maar volgens mij is het wel een mogelijkheid.

Connections limiteren helpt dus bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hazeldinho
ik heb mijn favoriet al binnen de T50 light tank! Holy shit dat ding is snel en ook nog een redelijke gun. lekker enemy flanken en schieten maar!

vraagje: bij de controls van de tanks staat ook nog 2 opties van secondary gun en machine guns. weet iemand wat ze daar mee gaan doen?

[ Voor 32% gewijzigd door Hazeldinho op 16-05-2014 09:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsleon
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 09-10 15:14
Hazeldinho schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 09:09:
ik heb mijn favoriet al binnen de T50 light tank! Holy shit dat ding is snel en ook nog een redelijke gun. lekker enemy flanken en schieten maar!

vraagje: bij de controls van de tanks staat ook nog 2 opties van secondary gun en machine guns. weet iemand wat ze daar mee gaan doen?
Op de dev versie van 1.41 zijn nu oke de soldaten te zien in de open voertuigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rdfeij
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-09 15:20
MuFFIN 007 schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 19:13:
Ik ben voor.. Speel ook al langere tijd WarThunder (en TruckingSim) met een flinke playerbase van GoT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennvho
Ik zou mij ook wel willen aansluiten bij de clan indien iemand de clan wil aanmaken.

Maar ik dacht dat het golden eagles koste om een clan aan te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuFFIN 007
Dat weet ik niet precies! Het is het uitzoeken waard, als we nu vroeg instappen kunnen we met de grote groep meeliften en hebben we misschien over een jaar iets wat in de hoogste niveaus mee kan doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennvho
Ik heb het al gevonden, een clan (of squadron zoals het in war thunder heet) kost 2500 GE. Best een pittig prijsje als je het mij vraagt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuFFIN 007
Hm, inderdaad. Dat heb ik niet eens.. :/ Tank Pack leverde 2000 op, en daar heb ik al een deel van uitgegeven. Degene die daadwerkelijk investeert heeft dan ook recht op een hogere positie binnen het squadron, lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennvho
Of we moeten de kosten delen onder een aantal leden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floks
Er is al een [GoT] Clan, ik kan je toevoegen

zoek maar op Gathering of Thunder

;)

Floksor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuFFIN 007
Oh, great! Voeg mij maar toe dan! Ingame naam = mpc007

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floks
Als je ingame zoekt bij squadron op [GoT] kom je ons tegen in de lijst.

Ik kan je niet zelf toevoegen, wel als vriend maar niet inviten tot

Floksor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsco19
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 19:37

thijsco19

KTM 990 SMT

Speel een paar dagen war thunder ground forces. Echt compleet verschillend met WoT maar wel erg leuk.

Vroeg me alleen af of bij jullie je crew ook vaak word dood geschoten? Vaak is dat al na 1 of 2 hits, zo kan ik natuurlijk nooit echt goed kills maken.

P.S. apply gedaan voor GoT clan. Ingame naam is ook thijsco19.

[ Voor 10% gewijzigd door thijsco19 op 17-05-2014 13:54 ]

The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

This game, I love it. <3
Dit is zo verfrissend na WoT. Bijna geen random nonsense, tanks presteren daadwerkelijk ruwweg zoals het zou moeten en het spel is tactisch en beloont je ervoor. Aangezien ik steeds beter door krijg waar ik mee weg kan komen, wat werkt en wat niet word het steeds leuker.

Ik vroeg mij alleen wel iets af. Weet iemand een effectieve manier om een T-28 snel af te maken? Dat ding kan schot na schot nemen en gaat nooit eens dood heb ik gemekt. Zelfs schot na schot in de munitierekken doet nog wel eens niks. Andere keren is het met een schot insta kill. Die tank begint wel een beetje irritant te worden zo.

Dan meteen nog een tip. Als je een Stug III Aus A wil killen dan zou ik links van het kanon schieten vanuit de Stug gezien. Als je daar door het kijkgat schiet met een 7.5cm heat dan ontploft die altijd meteen. Dat is zo geweldig om te doen tegen Stug III bestuurders die denken dat ze onsterfelijk zijn en je rushen. :P

Net de Pz IV Aus F2 unlocked en even 7 vijandelijke tanks afgeschoten. Het word beter en beter. :D

edit: En net 10 vijandelijke tanks afgemaakt, allemaal spelers. Oh dat Pz IV Aus F2. oOo

[ Voor 4% gewijzigd door DaniëlWW2 op 17-05-2014 15:11 ]

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsco19

thijsco19

KTM 990 SMT

Hmm, heb nu al een aantal duitse tanks van rank 1. Maar hoe kan ik de tanks van rank 2 researchen?

The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

thijsco19 schreef op zaterdag 17 mei 2014 @ 15:50:
Hmm, heb nu al een aantal duitse tanks van rank 1. Maar hoe kan ik de tanks van rank 2 researchen?
Je moet er zes unlocken en dan mag je naar rank 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsco19

thijsco19

KTM 990 SMT

Jemig, duurt dan wel effe. Dankje.

Pagina: 1 ... 12 ... 21 Laatste