RELEASE DAY!
Is het zo ver? Had het niet zien aankomen door de steam sales
.
Snel men vriendin een berichtje sturen dan, dat D:OS op beide pc's moet geinstalleerd staan wanneer ik thuiskom.
*edit* eerst geduldig wachten tot we uberhaupt keys hebben
Snel men vriendin een berichtje sturen dan, dat D:OS op beide pc's moet geinstalleerd staan wanneer ik thuiskom.
*edit* eerst geduldig wachten tot we uberhaupt keys hebben

[ Voor 15% gewijzigd door boe2 op 30-06-2014 09:40 ]
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Ik ga mogen wachten tot ik mijn CE binnen krijg, tenzij ze de CE key's in de vault steken. Vraag me sowieso af hoe ze dat precies doen met al die gepersonaliseerde dingen.
Als iemand nog een Divinity: Original Sin Digital Collectors Edition over heeft of gaat kopen ( met de 20% korting ) dan hoor ik het graag
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Ik ben van plan om hem zo aan te schaffen, hoezo?ravw schreef op maandag 30 juni 2014 @ 11:17:
Als iemand nog een Divinity: Original Sin Digital Collectors Edition over heeft of gaat kopen ( met de 20% korting ) dan hoor ik het graag
als het goed is krijg je two copies van het spel dus als je er een over heb houd ik me aan bevolen ( tegen betaling of andere game natuurlijk )
voeg me maar toe op steam.
[ Voor 15% gewijzigd door ravw op 30-06-2014 11:37 ]
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Is ie al verkrijgbaar bij Gamemania bijvoorbeeld?
Hij staat er wel bij, maar weet niet of-ie al direct leverbaar is:Japser schreef op maandag 30 juni 2014 @ 13:13:
Is ie al verkrijgbaar bij Gamemania bijvoorbeeld?
http://www.gamemania.nl/D...spx?tabid=88&gmgame=29830
Al kan je jezelf 8 euro besparen door hem (tot 19 uur) direct bij Steam te kopen, maar ik ga ervanuit dat je een doosje wil hebben
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Ja kweenie, ik wil denk ik wel een doosje, alhoewel ie nu ook in de aanbieding is bij Steam (-20%)...Ik weet niet wat dat is met mij: ben nooit zo een fan van die digitale download toestanden
Ik heb de Collectors Edition gekocht. Dan krijg je twee exemplaren van de game met veel extra's.
Mocht iemand nog interesse hebben in de game, ik heb nog een code over
ja kom maar even priveLowizi schreef op maandag 30 juni 2014 @ 13:47:
Ik heb de Collectors Edition gekocht. Dan krijg je twee exemplaren van de game met veel extra's.
Neem aan dat de extra key de standaard editie betreft?Lowizi schreef op maandag 30 juni 2014 @ 13:47:
ik heb hem inmiddels alRyatzu schreef op maandag 30 juni 2014 @ 14:32:
[...]
Neem aan dat de extra key de standaard editie betreft?
nee het is de extra versie , alleen waar kan ik die twee andere games vinden want die had ik al en ik kreeg ze er wel bij ..
[ Voor 15% gewijzigd door ravw op 30-06-2014 15:27 ]
Gewoon de pre-releaseversie? Ah, crap, had juist die versie weggegooid in afwachting van de final (had ergens gelezen dat het een andere versie zou zijn). Nouja, paar uurtjes geduld dan maar 
Edit: Ah, net een mailtje binnen dat ze het veranderd hebben en dat de early access key nu ook voor de final goed is. Komen ze nu mee
Edit: Ah, net een mailtje binnen dat ze het veranderd hebben en dat de early access key nu ook voor de final goed is. Komen ze nu mee
[ Voor 26% gewijzigd door anandus op 30-06-2014 16:38 ]
LOL en weer helemaal op nieuw beginnen
was net lekker bezig
was net lekker bezig
Larian had dat proberen te regelen bij Valve. Maar daar waren ze traag met antwoorden wegens summer sales.anandus schreef op maandag 30 juni 2014 @ 16:23:
Gewoon de pre-releaseversie? Ah, crap, had juist die versie weggegooid in afwachting van de final (had ergens gelezen dat het een andere versie zou zijn). Nouja, paar uurtjes geduld dan maar
I'll do what I can, but expect very little.
lol niet echt netjes van ze maar goed dollar tekens gaan bij sommige mensen ook rare dingen doen4bit schreef op maandag 30 juni 2014 @ 17:46:
[...]
Larian had dat proberen te regelen bij Valve. Maar daar waren ze traag met antwoorden wegens summer sales.
maar wat een gave game
geniet van de mogelijkheden die je heb nu ....
en word deze game nu opgeslagen op steam of alleen op je eigen pc ?
en hoe zit het nou met die Divinity: Original Sin Digital Collectors Edition
en dan vooral de copy die je krijgt ?
Krijg je nu wel of niet die DLC er bij en die extra games ?
Want er is veel onduidelijkheid over op steam ...
[ Voor 19% gewijzigd door ravw op 30-06-2014 18:34 ]
Ik wacht rustig met je meeD-rez schreef op maandag 30 juni 2014 @ 09:47:
Ik ga mogen wachten tot ik mijn CE binnen krijg, tenzij ze de CE key's in de vault steken. Vraag me sowieso af hoe ze dat precies doen met al die gepersonaliseerde dingen.
Want a cookie?!
je zal beloond wordne op je wachten .... dit is echt een hele goede game
wil niet te veel zeggen maar
Op de LarianVault staat er een code waarmee je al je gepersonaliseerde zaken unlockt.D-rez schreef op maandag 30 juni 2014 @ 09:47:
Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit
Ach, moet sowieso nog wat langer wachten waarschijnlijk.ravw schreef op maandag 30 juni 2014 @ 19:41:
[...]
je zal beloond wordne op je wachten .... dit is echt een hele goede game
wil niet te veel zeggen maarwees altijd op je hoede
Met een vriend afgesproken de game te co-oppen, dus ga niet single-player spelen totdat ik hem samen uitgespeeld heb ^_^
Als het ook maar een beetje lijkt op de oude Divinity games, dan kan er weinig fout gaan imo
Want a cookie?!
de humor is en blijft het zelfde alleen lijkt wel of ze het hier wat beter hebben uitgewerktRenquin schreef op maandag 30 juni 2014 @ 20:00:
[...]
Ach, moet sowieso nog wat langer wachten waarschijnlijk.
Met een vriend afgesproken de game te co-oppen, dus ga niet single-player spelen totdat ik hem samen uitgespeeld heb ^_^
Als het ook maar een beetje lijkt op de oude Divinity games, dan kan er weinig fout gaan imo
wil geen voorbeelden gaan geven ivm spoilers
maar lig af en toe helemaal dubbel van het lachen hier......
is er nog een andere manier om te healen zonder die potjes ... want die krengen zijn nog te duur , of iemand die weet hoe ik snel aan geld komt
[ Voor 10% gewijzigd door ravw op 30-06-2014 20:32 ]
Als je 1 punt gooig in hydro...dinges, kan je de skill "Minor Heal" leren. Met meer punten in die skill kan je later betere heal skills leren.
Ook kan je voedsel eten om te healen.
ja dat van die voetsel was ik al achterSmellyOrc schreef op maandag 30 juni 2014 @ 23:50:
Als je 1 punt gooig in hydro...dinges, kan je de skill "Minor Heal" leren. Met meer punten in die skill kan je later betere heal skills leren.
Ik speel rogue en samen met invisible en sneak kun je veel schilderijen overal jatten. Die dingen zijn goud waard. Ook erg leuk om te zien dat je met iedereen wel kunt handelen, vooral in de inn zijn er een aantal met behoorlijk wat geld!ravw schreef op maandag 30 juni 2014 @ 20:14:
[...]
is er nog een andere manier om te healen zonder die potjes ... want die krengen zijn nog te duur , of iemand die weet hoe ik snel aan geld komt
Wat tips over sneller geld halen:
spoiler:
Haal een schop (start area beach links onderin) en ga naar de kleine graveyard (north). Graaf in het 'graf' in het midden, daardoor kun je ondergronds raken. Loop daarna helemaal naar het zuiden waar je met een trap een klein huis in kunt komen. Eenmaal daar binnen (via de kelder) hangen er veel schilderijen, die zijn een enige duit waard.
Wat tips over eten:
spoiler:
Ga naar de kelder van de Legion HQ. Daar heb je roasted pork. Ze healen voor een dikke 73hp/tick, vooral erg goed te doen in het begin, let wel dat je dit niet in combat wilt doen omdat ze je ook slow geven.
Iets meer werk:
spoiler:
Als je de tutorial hebt gedaan (Cave @ start) dan heb je oa een 'cooking pot' en een hamer kunnen looten. Bij de brug richting het dorp vind je meel en water. Combineer die twee. Wacht tot je een tomaat hebt gevonden en sla daarop met de hamer. Combineer dat met je 'drought' en je hebt pizza meel. Loop naar het trainingskamp van het legioen en gooi je 'cooking pot' op het vuur. Bereid daar je pizza in. 
Gisteren even gespeeld en is echt wel super rpg. De wereld ziet er echt cool uit, quest en humor zijn leuk om te doen en zeker ook de interactie met de environment is heel leuk.
Ook nog even aan de slag gegaan met de editor die nu ook beschikbaar is en die tool is echt wel goed. Hij voelt nog een beetje buggy aan maar je kan er echt wel heel veel mee. Is trouwens dezelfde tool als de makers gebruikten om de game te maken. De terrain editor is echt wel heel simpel goed uitgewerkt en alleen daar al kan je prachtige dingen mee maken. Moet nog eens het script gedeelte bekijken hoe je er quests kan instoppen maar denk wel dat de community met leuke mods hier voor gaat komen.
Er is blijkbaar ook al een mod uit die je toe laat om met 4 te spelen.
http://www.reddit.com/r/D...jrt3/4_player_mod_i_made/
Ook nog even aan de slag gegaan met de editor die nu ook beschikbaar is en die tool is echt wel goed. Hij voelt nog een beetje buggy aan maar je kan er echt wel heel veel mee. Is trouwens dezelfde tool als de makers gebruikten om de game te maken. De terrain editor is echt wel heel simpel goed uitgewerkt en alleen daar al kan je prachtige dingen mee maken. Moet nog eens het script gedeelte bekijken hoe je er quests kan instoppen maar denk wel dat de community met leuke mods hier voor gaat komen.
Er is blijkbaar ook al een mod uit die je toe laat om met 4 te spelen.
http://www.reddit.com/r/D...jrt3/4_player_mod_i_made/
Allemaal mooi om te lezen dat t spel humor heeft, maar heeft het spel/verhaal ook een donkere kant? Iets meer richting bijvoorbeeld BG 2 om maar wat te noemen? T komt allemaal beetje vreemd binnen bij mij mbt wat nu te verwachten =]
dat ligt er aan welke antwoorden je zelf gaat geven ....Japser schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 15:30:
Allemaal mooi om te lezen dat t spel humor heeft, maar heeft het spel/verhaal ook een donkere kant? Iets meer richting bijvoorbeeld BG 2 om maar wat te noemen? T komt allemaal beetje vreemd binnen bij mij mbt wat nu te verwachten =]
spoiler:
1 Mijn eerste char had ik ruzie met de dronken bewakers, moest ik dood meppen )
2 mijn tweede Char heb ik die zelfde bewaker maar levend gelaten (goede en nette antwoorden gegeven
3 en mijn opstart van mijn 3 de game ( geen beta , heb ik ze gewoon gefopt
)
om maar even een voorbeeld te geven hoe je kan spelen en de verschillde keuze die je kan maken , net zo als die mijnen
je kan ze op afstand ontschadelijk maken , er om heen lopen of ..... of je wel ... tonnetjes er op zetten ( heerlijk hoe ze die keuze aan jezelf over laten om het van dieverse kanten te bekijken.
2 mijn tweede Char heb ik die zelfde bewaker maar levend gelaten (goede en nette antwoorden gegeven
3 en mijn opstart van mijn 3 de game ( geen beta , heb ik ze gewoon gefopt
om maar even een voorbeeld te geven hoe je kan spelen en de verschillde keuze die je kan maken , net zo als die mijnen
je kan ze op afstand ontschadelijk maken , er om heen lopen of ..... of je wel ... tonnetjes er op zetten ( heerlijk hoe ze die keuze aan jezelf over laten om het van dieverse kanten te bekijken.
[ Voor 20% gewijzigd door ravw op 01-07-2014 15:49 ]
Net het spel gekocht en straks na werk even downloaden en spelen 
Ga denk ik eerst singleplayer doen en hopelijk daarna iemand vinden voor co-op
Ga denk ik eerst singleplayer doen en hopelijk daarna iemand vinden voor co-op
agh word gek van dat spel , ik kan geen kant meer op waar ik ook heen gaat buitende stad ik wordt fileerd .... of ook wel in plakjes gesneden
de levels van mij zijn 4 en die ik tegen kom zijn 7 of 8 en dat met een vele malen hoger aantallen , ik ben met 3 man en hun met 8 a 10
help hoe nu verders
de levels van mij zijn 4 en die ik tegen kom zijn 7 of 8 en dat met een vele malen hoger aantallen , ik ben met 3 man en hun met 8 a 10
help hoe nu verders
In Cyseal kan je zeker een 2de companion vinden zodat je een party van vier man kan hebben.ravw schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 18:46:
agh word gek van dat spel , ik kan geen kant meer op waar ik ook heen gaat buitende stad ik wordt fileerd .... of ook wel in plakjes gesneden
help hoe nu verders
Ben je ook al naar de graveyard in cyseal geweest? Daar ligt een dungeon onder met mobs op jouw level.
Heb je wel alles gedaan in Cyseal? Want lvl 4 is verdomd laag om Cyseal te verlaten (da's de reden waarom de mobs erbuiten ook lvl 7/8 zijn
DarthDavy schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 19:55:
[...]
In Cyseal kan je zeker een 2de companion vinden zodat je een party van vier man kan hebben.
Ben je ook al naar de graveyard in cyseal geweest? Daar ligt een dungeon onder met mobs op jouw level.
Heb je wel alles gedaan in Cyseal? Want lvl 4 is verdomd laag om Cyseal te verlaten (da's de reden waarom de mobs erbuiten ook lvl 7/8 zijn).
spoiler:
ik heb nu een vechten uit de inn mee en ik ben in de graveyard geweest , huis binnen geweest
Ik loop dus nu met 3 chars ..
Ik loop dus nu met 3 chars ..
Ik heb zelf nu twee wizards (met lone wolf trait/talent) op level 6, en ik vind het nu ook erg moeilijk om nog encounters te vinden die ik aan kan. Ik heb alles direct buiten Cysael al aangepakt. Ik heb nog een groep bij Cysael Villa die te groot is om aan te pakken, en de groep thugs op het strand nadat je die
spoiler: sparkmaster
Is er iets wat ik nog gemist heb?
Sparkmaster 5000 o.i.d. naar de schroothoop hebt geholpen.
[ Voor 3% gewijzigd door SmellyOrc op 01-07-2014 23:51 ]
Ten westen van de stad (niet het strand, daar juist weer iets boven, is een lighthouse met mobs rond de lvl 5 a 6. Je moet wel even nadenken hoe je ze bevecht, beetje tactics heb je wel nodigravw schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 18:46:
help hoe nu verders
Lighthouse heeft een supermob, die wil je nog niet tot je iets van 8 bent, hij is erg vervelend
ja vind hem op een bepaalde moment een beetje dood vallen omdat ej niet kan levelen zonder dat je gelijk naar de hoge levels moet , je kan niet gewoon even een paar grotten leeg roven of zo om wat meer te levelen , en vaak is het verschil van 3 tegen 8 een probleem , ipv van het level , ik hak ze wel neer als het gelijk waardig aantal is dan is een verschil van 4 levels hoger geen probleem die pak ik nu wel meet healings en zo , maar 7 tegen 3 gaat me gewoon te snel de dood in gejaagd wordenSmellyOrc schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 23:50:
Ik heb zelf nu twee wizards (met lone wolf trait/talent) op level 6, en ik vind het nu ook erg moeilijk om nog encounters te vinden die ik aan kan. Ik heb alles direct buiten Cysael al aangepakt. Ik heb nog een groep bij Cysael Villa die te groot is om aan te pakken, en de groep thugs op het strand nadat je diespoiler: sparkmasterIs er iets wat ik nog gemist heb?Sparkmaster 5000 o.i.d. naar de schroothoop hebt geholpen.
Het spel verwacht nu dat je tactischer gaat spelen. Als je eenmaal de tactiek onder de knie hebt wordt het ineens een stuk makkelijker. Bijvoorbeeld met de hele groep achter een boom/rots gaan staan en van afstand de inkomende mobs doden. Of met een omtrekkende beweging 1 van je characters van achteren aanvallen zodat de ranged gekilled worden.ravw schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 00:22:
[...]
ja vind hem op een bepaalde moment een beetje dood vallen omdat ej niet kan levelen zonder dat je gelijk naar de hoge levels moet , je kan niet gewoon even een paar grotten leeg roven of zo om wat meer te levelen , en vaak is het verschil van 3 tegen 8 een probleem , ipv van het level , ik hak ze wel neer als het gelijk waardig aantal is dan is een verschil van 4 levels hoger geen probleem die pak ik nu wel meet healings en zo , maar 7 tegen 3 gaat me gewoon te snel de dood in gejaagd worden
Het meest bekangrijke met combat is dat je niet recht op de vijand afloopt. Als het kan moet je even sneaken en kijken wat je vooraf al kunt doen. Als je op hard speelt moet je het behoorlijk tactisch benaderen.
Dit is één van de beste RPGs die ik heb gespeeld. Larian heeft hiermee een spel vol liefde neergezet.
Dit is één van de beste RPGs die ik heb gespeeld. Larian heeft hiermee een spel vol liefde neergezet.
dat er veel liefde in zit dat zie je al helemaal aan de afwerking maar ook hun andere games zijn gewoon zeer onder gewaardeerd door een grote groep .mister_S schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 13:03:
Het meest bekangrijke met combat is dat je niet recht op de vijand afloopt. Als het kan moet je even sneaken en kijken wat je vooraf al kunt doen. Als je op hard speelt moet je het behoorlijk tactisch benaderen.
ik heb bijna alles van hun liggen behalve die draken spel .. rts als het goed is de RPG van hun heb ik allemaal in bezit
alleen ben eigelijk alleen nog op zoek naar The Lady, the Mage and the Knight (helaas nergens meer te krijgen)
[ Voor 11% gewijzigd door ravw op 02-07-2014 13:45 ]
Verwijderd
The Lady, the Mage and the Knight zul je ook nergens kunnen vinden, want dat spel is nooit uitgekomen, is op een gegeven moment gecancelled.ravw schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 13:34:
[...]
dat er veel liefde in zit dat zie je al helemaal aan de afwerking maar ook hun andere games zijn gewoon zeer onder gewaardeerd door een grote groep .
ik heb bijna alles van hun liggen behalve die draken spel .. rts als het goed is de RPG van hun heb ik allemaal in bezit
alleen ben eigelijk alleen nog op zoek naar The Lady, the Mage and the Knight (helaas nergens meer te krijgen)
De eerste Divine Divinity is eigenlijk The Lady, the Mage and the Knight, maar dan volledig herwerkt.
je die heb ik al helemaal uitgespeeldDarthDavy schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 15:30:
De eerste Divine Divinity is eigenlijk The Lady, the Mage and the Knight, maar dan volledig herwerkt.
Hmz... Moet zeggen dat ik lichtelijk teleurgesteld ben in de Collectors Edition die ik zojuist binnen heb gekregen.
Had een epische box zoals die van Blizzard verwacht, maar het is een klein doosje.
Als die 2e key er niet bij had gezeten was het die 80 euro echt nooit waard geweest.
Ah well, hopelijk doet het spel me deze teleurstelling snel vergeten.
Had een epische box zoals die van Blizzard verwacht, maar het is een klein doosje.
Als die 2e key er niet bij had gezeten was het die 80 euro echt nooit waard geweest.
Ah well, hopelijk doet het spel me deze teleurstelling snel vergeten.
Want a cookie?!
dus vandaar dat ik hem niet kon vinden .Verwijderd schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 13:54:
[...]
The Lady, the Mage and the Knight zul je ook nergens kunnen vinden, want dat spel is nooit uitgekomen, is op een gegeven moment gecancelled.
maar wel jammer
The Lady, The Mage, & The Knight E3 2000 Cinematic Trailer
YouTube: LMK: The Lady, The Mage, & The Knight E3 2000 Cinematic Trailer
Gameplay
YouTube: PC Classics Special - The Lady, The Mage & The Knight (LMK)
Wel jammer want ik ben ook helemaal weg van de "The Dark Eye" serie
al moet ik wel zeggen dat O:OS ook wel veel over eenkomsten hebben met de "The Dark Eye"
[ Voor 14% gewijzigd door ravw op 02-07-2014 19:26 ]
@renquin. Had je dat echt verwacht? Heb je geen rekening gehouden met het feit dat hier een redelijk klein team achter zit (40 man). Bij een oplage van 3000 collector editions heb je bovendien niet de ruimte om prijzen te onderhandelen die blizzard heeft. Als je ook nog rekening houd met verschillende uitgaves ivm de taal, zie je ook wel in dat daar gewoon geen budget voor is.
Is toch gewoon een mooie CE in mijn ogen. Ik hoor net van veel mensen dat ze spijt hebben dat ze toch geen CE hebben gekocht. Een stoffen map, RPG dobbelstenen, ...
In the CE is two copies of Divinity: Original Sin, digital copies of Divine Divinity and Beyond Divinity, recipe cards for in-game crafting, a cloth map of Rivellon, two-sided A2 poster, soundtrack CD, themed playing card deck, RPG dice set, and a sticker pack. All this is going for 69.99 EUR.
In the CE is two copies of Divinity: Original Sin, digital copies of Divine Divinity and Beyond Divinity, recipe cards for in-game crafting, a cloth map of Rivellon, two-sided A2 poster, soundtrack CD, themed playing card deck, RPG dice set, and a sticker pack. All this is going for 69.99 EUR.
dobbelstenen zitten er niet in
[ Voor 114% gewijzigd door D-rez op 03-07-2014 11:55 ]
Dit is meer een special edition dan een collectors edition in mijn ogen.D-rez schreef op donderdag 03 juli 2014 @ 08:01:
@renquin. Had je dat echt verwacht? Heb je geen rekening gehouden met het feit dat hier een redelijk klein team achter zit (40 man). Bij een oplage van 3000 collector editions heb je bovendien niet de ruimte om prijzen te onderhandelen die blizzard heeft. Als je ook nog rekening houd met verschillende uitgaves ivm de taal, zie je ook wel in dat daar gewoon geen budget voor is.
Doet er geen afbreuk aan verder, het is een mooie gevulde doos, dat wel.
In wezen heb je de game zelfs 3x gekregen met de CE (mits vooruit besteld). Gezien er geen dice meegeleverd werden, hebben we een pre-release key gekregen. Deze is nu ook voor het volledige spel goed.
Zoals aangegeven, geen dice. Het lukte niet om goed genoeg kwaliteits dice te leveren hiervoor.4bit schreef op donderdag 03 juli 2014 @ 11:46:
Is toch gewoon een mooie CE in mijn ogen. Ik hoor net van veel mensen dat ze spijt hebben dat ze toch geen CE hebben gekocht. Een stoffen map, RPG dobbelstenen, ...
Verder klinkt 69,99 leuk, totdat je de verzendkosten erbij optelt
Al met al geen spijt van mijn CE aankoop, maar mijn verwachtingen waren blijkbaar te hoog
Want a cookie?!
Ah, nu snap ik wat je wil zeggen als je zegt dat het een special edition ipv collector's edition. Van een collector's edition verwacht je zaken die de verzamelaar in je wakker maken, dus inderdaad een grote doos met daar een beeldje ofzo in.Renquin schreef op donderdag 03 juli 2014 @ 12:15:
[...]
Dit is meer een special edition dan een collectors edition in mijn ogen.
Doet er geen afbreuk aan verder, het is een mooie gevulde doos, dat wel.
In wezen heb je de game zelfs 3x gekregen met de CE (mits vooruit besteld). Gezien er geen dice meegeleverd werden, hebben we een pre-release key gekregen. Deze is nu ook voor het volledige spel goed.
[...]
Zoals aangegeven, geen dice. Het lukte niet om goed genoeg kwaliteits dice te leveren hiervoor.
Verder klinkt 69,99 leuk, totdat je de verzendkosten erbij optelt
Al met al geen spijt van mijn CE aankoop, maar mijn verwachtingen waren blijkbaar te hoog
Nu ja, dit had je op voorhand kunnen zien aankomen, want zo'n CE's kosten doorgaans meer dan 100 euro. Deze CE is "maar" 70 euro. Het feit dat je al drie keer de game krijgt, maakt hem het geld meer dan waard.
In ander nieuws, DOS staat op het punt om break-even te raken en zelfs winst te maken. Het is Larian's snelsverkopende spel tot nu toe:
Old-school fantasy role-playing game Divinity: Original Sin is Larian Studios' fastest-selling title ever, the developer has confirmed to Eurogamer.
[...] At the time of publication it was the top-selling game on Steam.
And it's already approaching profitability, Larian boss Swen Vincke told Eurogamer. Divinity: Original Sin cost around €4m to make, following a successful Kickstarter that raised just under $1m.
[...]
"It's definitely the fastest-selling game we've ever published. The last figures I saw we were at 160,000. For us that's pretty good. We're definitely going to break even and hopefully we'll make sufficient profit for our next game."
Ben ik niet met je eens.DarthDavy schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 10:25:
[...]
Ah, nu snap ik wat je wil zeggen als je zegt dat het een special edition ipv collector's edition. Van een collector's edition verwacht je zaken die de verzamelaar in je wakker maken, dus inderdaad een grote doos met daar een beeldje ofzo in.
Nu ja, dit had je op voorhand kunnen zien aankomen, want zo'n CE's kosten doorgaans meer dan 100 euro. Deze CE is "maar" 70 euro. Het feit dat je al drie keer de game krijgt, maakt hem het geld meer dan waard.
Heb genoeg CE's staan die rond de 70 euro waren, maar wel deze zaken hadden.
Zoals ik zei, ik ben er echt blij mee, het is een goede toevoeging aan mijn verzameling, maar mijn hoofd had meer verwacht
Anyways: Gister eindelijk aan de gang met Divinity.
Wat een HEERLIJK spel is dit zeg!
De humor, de moeilijkheidsgraad, de lol van co-oppen, echt fan-tas-tisch.
Nu al mijn Game of the Year
Want a cookie?!
Zeker een goed spel.
Larian Studio's is ook goed bezig met het patchen. Als ik mij niet vergis hebben ze elke dag wel een patch eruit gepompt. Zeer netjes.
Dit is eigenlijk mijn eerste echte turn-based RPG, maar het bevalt goed.
Wat ik wel geinig vind is met je party members mensen afleiden om met ze te praten en vervolgens alles wat los en vast zit te jatten. Ben nog niet betrapt gelukkig. Dat soort kleine dingetjes geven mij een dikke smile. De combat is ook gewoon erg leuk natuurlijk.
Larian Studio's is ook goed bezig met het patchen. Als ik mij niet vergis hebben ze elke dag wel een patch eruit gepompt. Zeer netjes.
Dit is eigenlijk mijn eerste echte turn-based RPG, maar het bevalt goed.
Wat ik wel geinig vind is met je party members mensen afleiden om met ze te praten en vervolgens alles wat los en vast zit te jatten. Ben nog niet betrapt gelukkig. Dat soort kleine dingetjes geven mij een dikke smile. De combat is ook gewoon erg leuk natuurlijk.
Enige waar ik me redelijk aan stoor is de rock paper scizzors. Te veel gebaseerd op geluk (iets dat ik elke keer mis).
Ben bijv de treasury misgelopen daardoor
Overigens verbaast het me dat ik nog neit echt reviews heb gezien over dit spel?
Is niet helemaal waar. De optie die je selecteerd (charm, intimidate) wordt wel dergelijk gebruikt binnen rock/paper/scizzors. Zo win ik het met gemak wanneer ik twee punten boven de ander sta en verlies ik het te snel als ik achter loop.Basekid schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 11:23:
Enige waar ik me redelijk aan stoor is de rock paper scizzors. Te veel gebaseerd op geluk (iets dat ik elke keer mis).
Het is nog steeds vaak quick-save en proberen. F5 en F8, best simpel
Ik begreep van TotalBiscuit uit andere reviews dat hij gezegd heeft het spel wel als kickstarter te hebben ge-support maar dat hij pas een review wil gaan doen wanneer het spel uit is.anandus schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 11:44:
Overigens verbaast het me dat ik nog neit echt reviews heb gezien over dit spel?
Daarbij komt dat hij ook vrij vaak mededeelt teveel games om te reviewen te krijgen en te weinig tijd voorhanden te hebben. Nog even geduld dus

Wat me wel opvalt is dat global chat continue uitvalt. Op de dag van de release zag ik het wel en kon je daar nog wel eens wat tips of andere dingen vragen, sinds die dag is helaas zo dat hij continue zegt niet geconnect te zijn
Dat klopt, maar ze hebben hem nu ook tijdelijk even uitgezet, omdat daar wat mensen een beetje irritant aan het doen waren, als je begrijpt wat ik bedoel. Volgens mij gaan ze een filter inbouwen en hem dan weer aanzetten.
https://twitter.com/larianstudios/status/484677398987026432
https://twitter.com/larianstudios/status/484677398987026432
[ Voor 12% gewijzigd door Reuzekabouter op 04-07-2014 12:19 ]
Ik geloof dat ze global chat uitgeschakeld hebben wegens "profanity"..je schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 12:10:
Ik begreep van TotalBiscuit uit andere reviews dat hij gezegd heeft het spel wel als kickstarter te hebben ge-support maar dat hij pas een review wil gaan doen wanneer het spel uit is.
Daarbij komt dat hij ook vrij vaak mededeelt teveel games om te reviewen te krijgen en te weinig tijd voorhanden te hebben. Nog even geduld dus![]()
Wat me wel opvalt is dat global chat continue uitvalt. Op de dag van de release zag ik het wel en kon je daar nog wel eens wat tips of andere dingen vragen, sinds die dag is helaas zo dat hij continue zegt niet geconnect te zijn
Ivm met Totalbiscuit, Zijn kanker zal niet te veel helpen met tijd te maken voor games te reviewen.
Hoe doe je dit? Ik probeerde gister een gesprek aan te knopen met iemand en daarna te wisselen van char, echter ging de NPC gewoon weer verder met wat hij/zij aan het doen was.Reuzekabouter schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 10:41:
Gaat solo ook. Mogelijks moet je wel die ketting tussen de portretten verwijderen. Dit doe je door 1 van de 2 portretten weg te slepen totdat de ketting breekt. Dan kan je de karakters apart laten bewegen ipv in groep.
kwdtjuh schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 12:36:
[...]
Hoe doe je dit? Ik probeerde gister een gesprek aan te knopen met iemand en daarna te wisselen van char, echter ging de NPC gewoon weer verder met wat hij/zij aan het doen was.
Exact, zo heb ik dat inderdaad gedaan.4bit schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 13:25:
Gaat solo ook. Mogelijks moet je wel die ketting tussen de portretten verwijderen. Dit doe je door 1 van de 2 portretten weg te slepen totdat de ketting breekt. Dan kan je de karakters apart laten bewegen ipv in groep.
[ Voor 29% gewijzigd door Reuzekabouter op 04-07-2014 13:30 ]
Rogue / Thief werkt daar ook fantastisch mee. Het lijkt echter wel dat je met veel dingen die je gejat hebt lang niet alles kunt. Ik had een aantal ham te pakken maar kan ze niet gebruiken om te bereiden naar iets meer voedzaam..kwdtjuh schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 12:36:
[...]
Hoe doe je dit? Ik probeerde gister een gesprek aan te knopen met iemand en daarna te wisselen van char, echter ging de NPC gewoon weer verder met wat hij/zij aan het doen was.
spoiler:
Als je bij de burgemeester zijn huis in wilt gaan wordt je tegengehouden. Gooi je invisible aan en daarna sneak dan kun je de deur lockpicken en er ook rondlopen. Schijnt dat er in het bad in de ruimte ernaast iemand zit maar helaas is de deur van het badhuis niet te lockpicken.
M'n rogue heeft ondertussen wel +3 luck (+2 van items), iets wat met het zoeken naar gear leuke vondsten geeft!
M'n rogue heeft ondertussen wel +3 luck (+2 van items), iets wat met het zoeken naar gear leuke vondsten geeft!
Nee maar dan kan je het nog altijd verkopen, zoals schilderijen e.d. (leveren een leuk centje op)..je schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 13:48:
[...]
Rogue / Thief werkt daar ook fantastisch mee. Het lijkt echter wel dat je met veel dingen die je gejat hebt lang niet alles kunt. Ik had een aantal ham te pakken maar kan ze niet gebruiken om te bereiden naar iets meer voedzaam..
.je schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 13:48:
[...]
spoiler:Als je bij de burgemeester zijn huis in wilt gaan wordt je tegengehouden. Gooi je invisible aan en daarna sneak dan kun je de deur lockpicken en er ook rondlopen. Schijnt dat er in het bad in de ruimte ernaast iemand zit maar helaas is de deur van het badhuis niet te lockpicken.
spoiler:
Gebruik je pyramid, der ligt er 1 in de badkamer namelijk 
Ohhh is dat de manier!kwdtjuh schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 14:08:
[...]
spoiler:Gebruik je pyramid, der ligt er 1 in de badkamer namelijk
Wat een prachtige game is dit zeg.
Ik had er nog nooit van gehoord tot de dag van release. Ik las een beschrijving van de game en heb m meteen gekocht via Steam.
De sfeer en humor zijn echt briljant!
Iedere npc heeft een persoonlijkheid en de spelwereld is heel levendig.
Tel daar nog een uitgebreid combat systeem bij op samen met leuke quests en je hebt een geweldige game.
Ik had er nog nooit van gehoord tot de dag van release. Ik las een beschrijving van de game en heb m meteen gekocht via Steam.
De sfeer en humor zijn echt briljant!
Iedere npc heeft een persoonlijkheid en de spelwereld is heel levendig.
Tel daar nog een uitgebreid combat systeem bij op samen met leuke quests en je hebt een geweldige game.
Ik vind hem erg goed! Beetje repetitief though helaasHurtebise schreef op zondag 06 juli 2014 @ 12:56:
Hoe is de soundtrack?
Tsjah, ze hebben een CD vol met soundtrack, maar das niet veel voor een game waar je tientallen uren in zal verblijven.Basekid schreef op zondag 06 juli 2014 @ 13:59:
[...]
Ik vind hem erg goed! Beetje repetitief though helaas
De muziek an sich is echt heerlijk en past perfect bij de sfeer though
Spel zelf is ook ge-ni-aal ^_^
Want a cookie?!
Iemand die nog een guest / coop key op overschot heeft?
Heb em ook gekocht gisteren, bevalt prima tot nu toe. Ben nog heel niet ver, voor de brug met die 2 bezopen wachters maargoed...combat tot nu toe is leuk! Alleen de drops zijn zo klein, je mist soms echt spullen op de grond. Trouwens, iemand nog aanraders wat betreft welke mods te installeren?
net begonnen en geeft echt een "oldskool" feeling die goed is. alleen ik ben er nog niet helemaal uit hoe ik moet spelen haha. ben na een uur al dood en onmogelijk te winnen. zal wel ergens anders heen moeten. maar eens opnieuw beginnen met andere chars
Kan je D:OS ook solo spelen? Dus zonder npc party members?
Het minimum is toch echt wel 2 party members, 1 die je zelf beheert en een NPC. Beide zijn dus de characters die je aan het begin aanmaakt. Als je deze de Lone Wolf perk geeft (allebei), krijgen ze een bonus om het verlies van de andere 2 party leden te balanceren.
Als je op Alt drukt komt normaal gezien de naam van alle items die op de grond liggen te voorschijn dacht ik.Japser schreef op zondag 06 juli 2014 @ 19:17:
Heb em ook gekocht gisteren, bevalt prima tot nu toe. Ben nog heel niet ver, voor de brug met die 2 bezopen wachters maargoed...combat tot nu toe is leuk! Alleen de drops zijn zo klein, je mist soms echt spullen op de grond. Trouwens, iemand nog aanraders wat betreft welke mods te installeren?
Klopt , en afhankelijk van je perception zal je verdere dingen kunnen zien.Grompie schreef op maandag 07 juli 2014 @ 08:15:
[...]
Als je op Alt drukt komt normaal gezien de naam van alle items die op de grond liggen te voorschijn dacht ik.
Yup!Hurtebise schreef op zondag 06 juli 2014 @ 21:00:
Kan je D:OS ook solo spelen? Dus zonder npc party members?
Verwijderd
Om even toe te voegen, ja, maar:
1) Hiermee bedoelen we dus als 'solo' de twee characters die je aan het begin van de game maakt.
2) Je moet dan voor beide characters de 'lone wolf' perk selecteren bij character creation, anders maak je echt geen enkele kans later in het verhaal.
Is het aan te raden om de Lone Wolf perk te selecteren? Dan moet je neem ik aan Henchman aannemen om uberhaubt een kans te maken tegen een overmacht?
met lonewolf kan je juist geen henchman aannemen dacht ik? Je zit dan alleen met je 2 main personages.kwdtjuh schreef op maandag 07 juli 2014 @ 10:31:
Is het aan te raden om de Lone Wolf perk te selecteren? Dan moet je neem ik aan Henchman aannemen om uberhaubt een kans te maken tegen een overmacht?
Top spel. Van 't weekend flink zitten co-oppen; erg leuk gedaan allemaal. Puzzeltjes, vrijheid, de turnbased battle'tjes. Zijn er al goeie sites waar bv het craften op staat?
Blub
Geen companions, wel henchman.Basekid schreef op maandag 07 juli 2014 @ 10:31:
[...]
met lonewolf kan je juist geen henchman aannemen dacht ik? Je zit dan alleen met je 2 main personages.
Voor wie crafting help zoekt : https://docs.google.com/f...Gk4Q_czRyMDRxb0lBdWM/edit
[ Voor 39% gewijzigd door sleepwalkerbe op 07-07-2014 13:49 ]
edit: is al gelukt
[ Voor 87% gewijzigd door Basekid op 07-07-2014 22:21 ]
.je schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 13:48:
[...]
Rogue / Thief werkt daar ook fantastisch mee. Het lijkt echter wel dat je met veel dingen die je gejat hebt lang niet alles kunt. Ik had een aantal ham te pakken maar kan ze niet gebruiken om te bereiden naar iets meer voedzaam..
spoiler:Als je bij de burgemeester zijn huis in wilt gaan wordt je tegengehouden. Gooi je invisible aan en daarna sneak dan kun je de deur lockpicken en er ook rondlopen. Schijnt dat er in het bad in de ruimte ernaast iemand zit maar helaas is de deur van het badhuis niet te lockpicken.
spoiler:
Er ligt een key onder de plantenbak in de hoofdkamer, je moet de burgemeester vragen om met je mee naar boven te gaan naar de bibliotheek, dan kun je de key pakken. Opletten dat die vrouw niet naar beneden komt gewandeld.
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958
Ik zag de game hier passeren. Is wel een koopje. Iemand ervaring met deze aankoopwijze?
The Store is not responsible for any issues regarding STEAM GIFTS. There is a risk of being banned by STEAM for selling and/or purchasing STEAM GIFTS. Please remember you are doing it at your own risk!
The Store is not responsible for any issues regarding STEAM GIFTS. There is a risk of being banned by STEAM for selling and/or purchasing STEAM GIFTS. Please remember you are doing it at your own risk!
[ Voor 12% gewijzigd door Hurtebise op 08-07-2014 18:07 ]
Vraag het in het cdkey-topic, daar hebben ze ervaring met dat soort handelaren
G2play heb ik ooit wel issues gehad met conan.
Site wordt gehost in Maleisië als het je wijzer zou maken.
Site wordt gehost in Maleisië als het je wijzer zou maken.
[ Voor 39% gewijzigd door D-rez op 09-07-2014 08:40 ]
Ondertussen stuk of 6 games gehaald bij g2play. Nergens last van gehad. De steamgift had ik al binnen 2 minuten sinds betalen
. Andere keys kreeg ik binnen 15 tot 20 min in de mail.
Over het spel zelf.
Coop samen met een vriend, Hij lonewolf battlemage (soon to be mage, denk ik). Ik, rogue en jahan.
We zijn net lvl 7 geworden dus jahan heeft glascannon en ik heb petpal genomen. Benieuwd wat we daar uit kunnen halen
Cyseal hebben we compleet leeg geroofd, die vrouw in de badkamer is dood, want reasons
.
Net als de 2 serveersters die boven in de inn lopen. Ze liepen helaas tegen ons aan toen ik aan het lockpicken was en hun gingen gelijk over tot combat. Tja, hadden ze niet moeten doen.
Al met al vermaak ik me prima.
Over het spel zelf.
Coop samen met een vriend, Hij lonewolf battlemage (soon to be mage, denk ik). Ik, rogue en jahan.
We zijn net lvl 7 geworden dus jahan heeft glascannon en ik heb petpal genomen. Benieuwd wat we daar uit kunnen halen
Cyseal hebben we compleet leeg geroofd, die vrouw in de badkamer is dood, want reasons
Net als de 2 serveersters die boven in de inn lopen. Ze liepen helaas tegen ons aan toen ik aan het lockpicken was en hun gingen gelijk over tot combat. Tja, hadden ze niet moeten doen.
Al met al vermaak ik me prima.
[ Voor 60% gewijzigd door chiIIed op 09-07-2014 11:14 ]
Ik ben pas net begonnen (net in Cyreal) aangekomen, maar moet nog even wennen aan het spel / de controls / de vele mogelijkheden
. Kan nog moeilijk een oordeel vellen, en heb nog vaak het "ok, en nu?" gevoel 
Wat ik niet goed begrijp is dat ik twee characters beiden een boek/scroll (of hoe het ook heet) kan laten lezen om iets nieuws te kunnen craften. Had dat niet ineens gekund ? En daarna kun je het boek/de scroll gewoon gerust verkopen ? Het verdwijnt immers niet uit je Inventory en je hebt dat niet meer nodig ?
Wat ik echt heel vervelend vind is dat F1 en F2 prima werkt om tussen characters te switchen, maar niet in de Inventory. Ik moet dan handmatig wisselen tussen de verschillende Inventories met de pijltjes, of Esc, -> F2 (andere character) -> weer de Inventory knop. "Blijkbaar" zitten de pijltjes zo ver weg dat ik het zelf ervaar als een onnodige / vermoeiende handeling... ?
Wat ik niet goed begrijp is dat ik twee characters beiden een boek/scroll (of hoe het ook heet) kan laten lezen om iets nieuws te kunnen craften. Had dat niet ineens gekund ? En daarna kun je het boek/de scroll gewoon gerust verkopen ? Het verdwijnt immers niet uit je Inventory en je hebt dat niet meer nodig ?
Wat ik echt heel vervelend vind is dat F1 en F2 prima werkt om tussen characters te switchen, maar niet in de Inventory. Ik moet dan handmatig wisselen tussen de verschillende Inventories met de pijltjes, of Esc, -> F2 (andere character) -> weer de Inventory knop. "Blijkbaar" zitten de pijltjes zo ver weg dat ik het zelf ervaar als een onnodige / vermoeiende handeling... ?
[ Voor 8% gewijzigd door StarWolfer op 09-07-2014 13:06 ]
Het 'ok en nu...' gevoel is gewoon iets wat aan de huidige generatie games ligt. Je krijgt in elke RPG al je questmarkers aangeduid van zodra je die quest krijgt. Dat is iets wat in oudere RPGs niet het geval was, eerder een gevalletje woek het maar uit. Die oudere belevenis is iets waar ze bij Larian terug naar wouden en dus ook zo afleveren.StarWolfer schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 13:05:
Ik ben pas net begonnen (net in Cyreal) aangekomen, maar moet nog even wennen aan het spel / de controls / de vele mogelijkheden. Kan nog moeilijk een oordeel vellen, en heb nog vaak het "ok, en nu?" gevoel
Die boeken waarover je spreekt zijn de boeken die je crafting recipies aanleren, niet zozeer skills oid.
Daarnaast heb je nog skillbooks (die verdwijnen wel als je ze aanleert) en Scrolls, die je ook eenmalig kan gebruiken.
Ik heb vroeger ook niet echt van dit soort RPGs gespeeld en had in het begin last om dingen te snappen maar even een uurtje of 4 doorbijten en je ontdekt een pracht van een RPG.
Ik ben na 10u pas uit Cyseal geraakt en hoop dat de rest van het spel mij even veel kan aanspreken.
Beste tip : lees de manual als je dingen niet snapt of kijk op de Larian forums.
Nou ik moet wel zeggen met betrekking tot het "OK, en nu" gevoel dat ik dat wel heb bij bijvoorbeeld een van de main quests in Cyseal (Murder quest). Op gegeven moment krijg je een viertal namen door, en dan is het logisch dat je dan die personen een bezoekje brengt. Maar nee, dus niet. Dat levert niks op en feitelijk heb je verder op dat moment 0 clues over wat dan wel te doen.
Da's niet echt prettig an de ene kant, want je wilt je focussen op die quest en aan de andere kant ga je dan wel weer rondzwerven en kom je ineens een ondergrondse dungeon tegen die je ff leegmept.
Da's niet echt prettig an de ene kant, want je wilt je focussen op die quest en aan de andere kant ga je dan wel weer rondzwerven en kom je ineens een ondergrondse dungeon tegen die je ff leegmept.
Ik heb de grootste moeite met...sleepwalkerbe schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 13:14:
[...]
Ik ben na 10u pas uit Cyseal geraakt en hoop dat de rest van het spel mij even veel kan aanspreken.
Beste tip : lees de manual als je dingen niet snapt of kijk op de Larian forums.
spoiler:
Die 9 / 10 skeletons en 2 magiers rechtsboven in de map, richting het strand, om de Quest van Evelyn verder te doen. Ik krijg er 7 dood, waaronder soms de magier er ook bij, maar het zijn er net wat teveel voor m'n 4 personages.
Ik loop rond met een ranger, rogue, knight en een magier.
Op het bureau van de Legionaires vind je een boek ' How to solve a murder case' Ik dacht dat daar wel wat tips instonden rond hoe je het moet aanpakken.Japser schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 13:43:
Nou ik moet wel zeggen met betrekking tot het "OK, en nu" gevoel dat ik dat wel heb bij bijvoorbeeld een van de main quests in Cyseal (Murder quest). Op gegeven moment krijg je een viertal namen door, en dan is het logisch dat je dan die personen een bezoekje brengt. Maar nee, dus niet. Dat levert niks op en feitelijk heb je verder op dat moment 0 clues over wat dan wel te doen.
Los daarvan als elke moordzaak opgelost wordt door te babbelen met de verdachten hadden politieagenten wel een heel makkelijke job. Ik heb zelf al 3 verschillende manieren gezien hoe je de boel kan gaan ontsleutelen dus ietsje verder denken
Los daarvan is het wel een trage start idd en dit blijken wel meer mensen te vinden.
Daar ben ik nog niet geraakt, ik hobbel nog rond in de buurt van Cyseal. Welk level ben je daar ongeveer ?.je schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 13:49:
[...]
Ik heb de grootste moeite met...
spoiler:Die 9 / 10 skeletons en 2 magiers rechtsboven in de map, richting het strand, om de Quest van Evelyn verder te doen. Ik krijg er 7 dood, waaronder soms de magier er ook bij, maar het zijn er net wat teveel voor m'n 4 personages.
spoiler: verdere vragen
Heb je dingen als Lighthouse en andere dungeons al gedaan ?
[ Voor 22% gewijzigd door sleepwalkerbe op 09-07-2014 13:56 ]
Ik begrijp je gevoel. Ik heb de alpha en beta kort gespeeld (ik wou enkel indrukken opdoen en het spel pas echt spelen als het uit was) en ik had hetzelfde gevoel als jij. Het gevolg was echter dat ik me volledig vastbeet in die quest en uiteindelijk een nieuw spoor ontdekte. De voldoening was dan ook groot en ik had echt het gevoel de moord te onderzoeken. Ik vind het dan ook verruimend dat je niet bij het handje genomen wordt. Ik heb me sinds lang niet meer zo geamuseerd als met deze game. Uiteindelijk leer je ook wel out of the box denken in deze game.Japser schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 13:43:
Heb je bijvoorbeeld de Water, Wind, Aarde, Vuur "quest" opgelost? Degenen die het al tegen gekomen zijn, zullen wel weten wat ik bedoel. Ik heb er ook een eindje op zitten zoeken, maar uiteindelijk vond ik het ook weer een toffe quest.
Hopelijk blijft de kwaliteit van de quests verder in het spel zo.
Bedoel je die dungeon ? Daar snap ik momenteel nog niks van neemattderi schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 13:52:
[...]
Ik begrijp je gevoel. Ik heb de alpha en beta kort gespeeld (ik wou enkel indrukken opdoen en het spel pas echt spelen als het uit was) en ik had hetzelfde gevoel als jij. Het gevolg was echter dat ik me volledig vastbeet in die quest en uiteindelijk een nieuw spoor ontdekte. De voldoening was dan ook groot en ik had echt het gevoel de moord te onderzoeken. Ik vind het dan ook verruimend dat je niet bij het handje genomen wordt. Ik heb me sinds lang niet meer zo geamuseerd als met deze game. Uiteindelijk leer je ook wel out of the box denken in deze game.
Heb je bijvoorbeeld de Water, Wind, Aarde, Vuur "quest" opgelost? Degenen die het al tegen gekomen zijn, zullen wel weten wat ik bedoel. Ik heb er ook een eindje op zitten zoeken, maar uiteindelijk vond ik het ook weer een toffe quest.
Hopelijk blijft de kwaliteit van de quests verder in het spel zo.