• l0n3w012ph
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 28-01 21:03

l0n3w012ph

AlphaW0lf

Shao Kahn schreef op zaterdag 27 augustus 2016 @ 11:28:
Oh dat komt ook allemaal wel goed hoor. Kwestie van even verdiepen en veel trial and error. Maar als iemand mij kan vertellen hoe healing tijdens en na een gevecht gebruikt word op mid range levels heb ik al iig een idee
Ik ga na ieder gevecht altijd even naar de End of Time Portal, doorlopen naar de Hall of Heroes en mijn gewonde Party members even laten slapen op de matrassen die er liggen en ze zijn weer full Health :) dan weer op het icoontje aan de rechterkant van het scherm klikken, waypoint opzoeken waar je vandaan kwam en weer op weg... Op naar het volgende gevecht. Potions gebruik ik alleen maar tijdens een gevecht als het echt niet anders kan.

Steam || Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KipCurreh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Nu online

KipCurreh

Nightcrawler

Shao Kahn schreef op zaterdag 27 augustus 2016 @ 11:28:
Oh dat komt ook allemaal wel goed hoor. Kwestie van even verdiepen en veel trial and error. Maar als iemand mij kan vertellen hoe healing tijdens en na een gevecht gebruikt word op mid range levels heb ik al iig een idee
Ik heb standaard altijd Jahan (hydrosophist/aerothurge) mee in men party als primaire healer (minor healing, restoration, strong regenerate), en speel ik meestal met een Tank (man-at-arms) die ook een sterke heal heeft. (Cure wounds dacht ik).

Tijdens de combat wordt er dan toch vnl. op de tank gefocussed en die kan zich wel redden met voorgaande skills al dan niet in combinatie met pots.

Na een gevecht laat ik Jahan gewoon even snel iedereen healen, de cooldown van bv. minor healing is vrij kort uit combat.

Steam | Ryzen 7 3700X Sapphire Pulse RX7900 GRE 16GB Asus Prime X470 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shao Kahn
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09-09 11:58
I see,
Ik heb Wolgraff ipv Jahan omdat die toch wat fijne skills heeft en lijkt te gaan krijgen. Blijft ook leuk om achter iemand langs te kunnen sluipen.
Al was ik bij de start ervanuit gegaan dat ik 1 fire earth en 1 air water mage zou nemen maar goed, heb mjn fire/earth tpch maar 1 skillpoint in air gegeven om een partylid of mob te kunnen wegcasten.

Dta healen via EoT portal is handig, niet bij stilgestaan. Ik was iedere keer iedereen met 10 % per keer via mijn ranger buiten combat aan het healen en dart werkt natuurlijk niet.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Panzerfaust-2779/

• Grompie
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15-04-2024
Voor de mensen die de game gebacked hebben op kickstarter is de game nu al beschikbaar. Voor de rest zal het wachten worden tot vanavond.
Gisteren een half uurtje kunnen spelen wat te weinig is natuurlijk maar je merkt al wat verschillen.
Character creation is uitgebreider, alleen jammer dat je nog geen undead kan aanmaken.
De dialoog opties zijn veel uitgebreider en vertellen niet meer letterlijk wat je wil zeggen maar het idee erachter. Vind het idee erachter best goed eigenlijk. Voelt steeds meer aan als pen&paper rpg maar dan achter je pc.
Daarnaast draaide het echt soepel en vlot en kwam ik nog geen bugs tegen. Alleen de wereld was nog een beetje te kaal in vergelijking met DOS1 maar dat kan natuurlijk nog veranderen.

Verder is de interface ook grondig aangepast en het toont best overzichtelijker dan voorheen. Alleen jammer dat er nog geen controller support is maar dat komt er nog in.

Vanavond hopelijk eens multiplayer uittesten. Ben erg benieuwd.

• l0n3w012ph
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 28-01 21:03

l0n3w012ph

AlphaW0lf

Grompie schreef op donderdag 15 september 2016 @ 11:48:
Voor de mensen die de game gebacked hebben op kickstarter is de game nu al beschikbaar. Voor de rest zal het wachten worden tot vanavond.
Gisteren een half uurtje kunnen spelen wat te weinig is natuurlijk maar je merkt al wat verschillen.
Character creation is uitgebreider, alleen jammer dat je nog geen undead kan aanmaken.
De dialoog opties zijn veel uitgebreider en vertellen niet meer letterlijk wat je wil zeggen maar het idee erachter. Vind het idee erachter best goed eigenlijk. Voelt steeds meer aan als pen&paper rpg maar dan achter je pc.
Daarnaast draaide het echt soepel en vlot en kwam ik nog geen bugs tegen. Alleen de wereld was nog een beetje te kaal in vergelijking met DOS1 maar dat kan natuurlijk nog veranderen.

Verder is de interface ook grondig aangepast en het toont best overzichtelijker dan voorheen. Alleen jammer dat er nog geen controller support is maar dat komt er nog in.

Vanavond hopelijk eens multiplayer uittesten. Ben erg benieuwd.
Ben benieuwd wat je ervaringen zijn na wat meer uren. Ik ben nu weer bezig in deel 1 en die vind ik nog altijd prachtig! Ik ga deel twee ook zeker kopen nu Chris Avellone heeft mee geschreven aan het verhaal en de preview in PC Gameplay ook zeer lovend is. Maar ja... Een beetje chauvinistisch zijn ze natuurlijk wel maar dat mogen die Belgen ook wel zijn want Larian studio's levert goed werk!

Steam || Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 08:09
Eindelijk goed begonnen met dit spel. Nu merk ik dat ik snel dood ga. Zodra ik bij de graven de Dungeon in ga ben ik dood haha. Geloof dat ik eerst beter niet worden.
Nu las.ik ergens dat je voorlopig niet buiten de stad moest komen. Klopt dit of moet ik toch de stad uit?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-08 22:19
jaydenjarno schreef op zondag 20 mei 2018 @ 21:19:
Eindelijk goed begonnen met dit spel. Nu merk ik dat ik snel dood ga. Zodra ik bij de graven de Dungeon in ga ben ik dood haha. Geloof dat ik eerst beter niet worden.
Nu las.ik ergens dat je voorlopig niet buiten de stad moest komen. Klopt dit of moet ik toch de stad uit?
Best op lvl 3-4 pas.
https://steamcommunity.co...ons/0/487877107137682870/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 08:09
ik ben nu lever 5 en haal het niet naar de volgende stad. Wordt toch nog steeds gekilled. Speel gewoon op normal. Denk dat ik toch meer "spells" enz moet gaan kopen om verder te komen. Ik krijg de moord ook niet opgelost. Alles en iedereen gesproken maar nergens nog een optie om verder komen. Dus opnieuw maar goed alles doorzoeken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12-09 14:52

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Wat ik hier lees aan ervaringen komt aardig overeen met hoe ik het spel ervaar.

Hoe heb ik deze game kunnen missen? Nadat ik er over had gelezen heb ik dit spel voor een schamele 15 euro aangeschaft 9GOG versie).

Wat een heerlijke RPG is dit! Je wordt niet aan je handje meegenomen en dat is erg fijn. Games zijn tegenwoordig veel te makkelijk.

Ik heb er nu dik 30 uur in zitten ongeveer en ben volgens mij nog niet eens op de helft...

Dingen die opvallen aan dit spel:

- Geen quest markers. Zelf uitzoeken waar je heen moet gaan;
- Met de Alt toets highlight je bepaalde voorwerpen die je op kunt pakken. Maar niet alles!
Je moet echt overal kijken, want zo mis je bijvoorbeeld een boek. Zonder dit boek kwam ik niet verder...
- Pittige gevechten. Je moet zéker bij bossfights tactisch te werk gaan. En... niet vergeten dat je Charm arrows en scrolls hebt :X
- Geen echte character classes. Je kan doen met je character wat je wilt.
- Je hoeft maar één character te hebben met een bepaalde skill. Zo heeft één character bij mij een hoge Lore skill. Je kan dan gewoon in alle inventories van alle characters dingen identificeren. Geen nodeloos gesleep dus.
- Tactisch omgaan met (het leren van) spreuken. De hoeveelheid spreuken die je kan leren is beperkt. Choose wisely!

@jaydenjarno Doorspelen! De moord los je pas een flink eind later op.
Let inderdaad op je uitrusting. Schroom niet om ook wapens en spreuken te kopen. Zorg voor een afwisselende party.
Zelf heb ik een spellcaster, een marksman expert met boog, een rogue en een fighter.
Koop ook álle resurrect scrolls die je ziet; je gaat ze nodig hebben.

Verander van tactiek als een gevecht niet lukt. Veel tegenstanders? Charm er één of twee. Dat maakt ENORM veel uit.
Gebruik bottlenecks (deuren bijvoorbeeld) door met je party nét buiten (om de hoek) te gaan staan. Dan wordt je niet overrompeld.

Ik heb bij twee bossfights het internet geraadpleegd. Ik kwam er niet doorheen. En in beide gevallen was het 'Oh ja, wat stom dat ik dat niet bedacht...'.
Soms moet je ook even goed om je heen kijken ;)

Mijn muziekcollectie op Discogs

Pagina: 1 ... 5 6 Laatste