Je hoeft nooit helemaal willekeurig te zoeken. Vaak kun je hints halen uit de quest teksten en de dialogen. Bij deze game is het zaak om de inhoud echt te volgen; je kunt niet simpelweg alles negeren en alleen je map gebruiken. Er zitten ook veel geheimen en randzaken in het spel waar je zomaar bij langs zou lopen als je niet oplet. Da's op zich niet erg, maar je haalt het meeste uit het spel door er echt helemaal in te duiken.jaydenjarno schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 22:56:
ok. echt helemaal rondom dus? ben net begonnen dus p[erceptie is nog niet zo hoog. gelukkig kan ik een andere savegame laden anders was het spel snel klaar haha. eerst maar een andere kant op dus
ik snap het nog niet helemaal. moet naar een plek toe maar ik kan nergens op de map zien waar dit is. dat er geen indicatoren zijn had ik al gemerkt, maar om nou alles te moeten doorzoeken..
Het spel is vooral aan het begin even wennen. Ik raad je aan om, vanuit dat begindorpje, de verschillende uitgangen en richtingen te proberen om te zien wat je wel en niet kunt doen. Bepaalde stukken zijn vanuit dat dorpje eerst nog te lastig, andere zijn wel haalbaar. Je kunt altijd later terugkomen naar stukken die niet haalbaar waren, wanneer je karakters sterker zijn (en bijvoorbeeld een hogere perceptie hebben).