Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geert1
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 10-09 15:53
jaydenjarno schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 22:56:
ok. echt helemaal rondom dus? ben net begonnen dus p[erceptie is nog niet zo hoog. gelukkig kan ik een andere savegame laden anders was het spel snel klaar haha. eerst maar een andere kant op dus :D

ik snap het nog niet helemaal. moet naar een plek toe maar ik kan nergens op de map zien waar dit is. dat er geen indicatoren zijn had ik al gemerkt, maar om nou alles te moeten doorzoeken.. :D
Je hoeft nooit helemaal willekeurig te zoeken. Vaak kun je hints halen uit de quest teksten en de dialogen. Bij deze game is het zaak om de inhoud echt te volgen; je kunt niet simpelweg alles negeren en alleen je map gebruiken. Er zitten ook veel geheimen en randzaken in het spel waar je zomaar bij langs zou lopen als je niet oplet. Da's op zich niet erg, maar je haalt het meeste uit het spel door er echt helemaal in te duiken.

Het spel is vooral aan het begin even wennen. Ik raad je aan om, vanuit dat begindorpje, de verschillende uitgangen en richtingen te proberen om te zien wat je wel en niet kunt doen. Bepaalde stukken zijn vanuit dat dorpje eerst nog te lastig, andere zijn wel haalbaar. Je kunt altijd later terugkomen naar stukken die niet haalbaar waren, wanneer je karakters sterker zijn (en bijvoorbeeld een hogere perceptie hebben).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Laatst online: 25-08 22:19
Iemand een idee wat het zou kunnen zijn?

Boodschap op Instagram van Larian
https://instagram.com/p/2QfT1Prwqh/
Dragon's scale and witch's hair,
Take a peek soon, if you dare.
Tooth of wolf and impish blood,
Something wicked this way comes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17-09-2024
Ik denk zelfs een hele nieuwe game.
Ze hebben nooit veel met DLC gedaan, dus hoop nu ook niet :)

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moraxv
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 01-08 10:51

Moraxv

<GoT> Baratudor#2651

Deze boodschap ging wel gepaard met hashtags #divinity en #originalsin. Meer kans op uitbreiding dan geheel nieuwe game lijkt mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KipCurreh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 10:38

KipCurreh

Nightcrawler

Oh jee, en ik moet hem nog uitspelen ! :D

Zit momenteel ergens in Luculla, na de battle met Mangoth... Ik veronderstel dat ik ergens over de helft ben toch al ? :)

Men eerste playtrough, dus met relatief ondoordachte chars in het begin.. Maar uiteindelijk toch goed gekomen, ik speel een soort 2-handed tank (werkt beter dan het klinkt) en een fire/witchcraft mage...
Ook blijkbaar ergens vergeten van die burglar op te halen in het begin, dus zit ik al de hele tijd te spelen zonder een mogelijke char hehe..
Maar met Jahan (air/water + heal) en Bairdotr (ranged) ben ik al heel het spel doorgeraakt, en dat speelt best lekker weg...

scrnsht van party
http://steamcommunity.com...filedetails/?id=435273524

Misschien bij een volgende playtrough toch maar eens die burglar gaan opzoeken en meer stealthy te spelen...

[ Voor 71% gewijzigd door KipCurreh op 05-05-2015 09:59 ]

Steam | Ryzen 7 3700X Sapphire Pulse RX7900 GRE 16GB Asus Prime X470 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Announcing Divinity: Original Sin Enhanced Edition
  • Xbox One, PS4, Linux versie
  • Controller support voor PC versie
  • Local co-op met splitscreen
  • All characters are now fully voiced by AAA-voice actors
  • New quests, new characters, and new content
  • Entirely new gameplay modes and character builds
  • A heavily rewritten story with a brand new ending
  • Massively reworked visuals and sound effects
  • And much more to be announced in the coming months!
En het mooiste van allemaal: Iedereen die D:OS bezit krijgt de Enhanced Edition cadeau. Wat een helden _/-\o_

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Heel tof. Vooral voice acting, maakt het toch wat meer immersive :)

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeZuCK
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 09:53

JoeZuCK

_Fonz > all.

boe2 schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 11:32:
Announcing Divinity: Original Sin Enhanced Edition
  • Xbox One, PS4, Linux versie
  • Controller support voor PC versie
  • Local co-op met splitscreen
  • All characters are now fully voiced by AAA-voice actors
  • New quests, new characters, and new content
  • Entirely new gameplay modes and character builds
  • A heavily rewritten story with a brand new ending
  • Massively reworked visuals and sound effects
  • And much more to be announced in the coming months!
En het mooiste van allemaal: Iedereen die D:OS bezit krijgt de Enhanced Edition cadeau. Wat een helden _/-\o_
Ik vraag me af .. omdat het een nieuw spel is eigenlijk.. Krijg je de Enchanded Edition dan naast Original Sin (omdat je savegames enzovoort ook niet meer kan spelen in de Enhanced Edition), of moet je denken aan bijv FTL, waarbij de Advanced Edition nieuwe schepen e.d. toevoegde, maar waarbij je dus geen nieuwe snelkoppeling kreeg omdat de basegame 'gepatched' werd.

Iemand die het weet?

Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geert1
InF.Inc schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 18:56:
[...]

Ik vraag me af .. omdat het een nieuw spel is eigenlijk.. Krijg je de Enchanded Edition dan naast Original Sin (omdat je savegames enzovoort ook niet meer kan spelen in de Enhanced Edition), of moet je denken aan bijv FTL, waarbij de Advanced Edition nieuwe schepen e.d. toevoegde, maar waarbij je dus geen nieuwe snelkoppeling kreeg omdat de basegame 'gepatched' werd.

Iemand die het weet?
Voor zover ik weet komt de Enhanced Edition naar de PC in de vorm van een gratis patch. De oude game wordt dus bijgewerkt. Daarbij verwacht ik dat de save-games niet meer zullen werken, aangezien het spel behoorlijk wordt aangepast en uitgebreid, maar zeker weten doe ik dat niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Het wordt een aparte game, al is het nog niet duidelijk of het effectief een aparte installer wordt of een keuze ingame, zoals ze bij Divinity 2 gedaan hebben.

Er gaan grote wijzigingen in de gameplay zitten en ook het verhaal wordt gewijzigd/uitgebreid. Daarom nul compatibiliteit met savegames.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellknight
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11:08

hellknight

Medieval Nerd

Ik heb me opgegeven voor de playtest bij Larian in Gent, en kan de EE (vroege versie natuurlijk) binnenkort gaan uitproberen. Ben benieuwd!

Your lack of planning is not my emergency

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
hellknight schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 19:53:
Ik heb me opgegeven voor de playtest bij Larian in Gent, en kan de EE (vroege versie natuurlijk) binnenkort gaan uitproberen. Ben benieuwd!
Veel plezier!
Voor mij net even te ver weg om daar zomaar heen te gaan helaas :(

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grompie
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15-04-2024
hellknight schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 19:53:
Ga binnen 2 weken ook eens een dag gaan testen. Ben vooral benieuwd hoe ze het voor elkaar gekregen hebben dat makkelijk speelt met een controller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grompie
Gisteren bijna 6 uur kunnen spelen met de enhanced edition en moet zeggen dat het best wel een top ervaring was. Controller voelt echt wel heel erg soepel aan net als de split screen optie. Zaten nog een aantal zaken in die minder makkelijk te bedienen waren maar hier zijn ze nog bezig aan het werken. Ook de interface ziet er heel er goed uit en is best makkelijk te bedienen. Ikzelf ben niet meteen het meest gewoon om met een controller te spelen maar toch voelde het erg natuurlijk en logisch aan.

Verder merk je ook dat er heel wat meer werk in het verhaal zit en andere quests. Personages gaan vaker tegen elkaar praten, het verhaal is duidelijker uitgelegd. en ook sommige omgevingen hebben een update gekregen. Ga deze zeker nog eens opnieuw spelen als deze editie uit is.

Verder nog iemand naast ons tactician mode zien spelen en dat zag er echt wel hard uit. Meerdere keren zien herladen op bepaalde gevechten, het beloofd echt pittig te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellknight

hellknight

Medieval Nerd

lol - die "iemand" die tactician mode probeerde was ik ;-)

De naam zegt het al, je moet echt tactisch te werk gaan, terugtrekken zodat de npc townguards bij het gevecht komen, etc. Gevechten die in "classic mode" op hetzelfde lvl lastig, maar haalbaar waren (zoals ik kon zien bij Grompie) waren voor mij volledig onmogelijk.

Console interface / besturing was best in orde, maar ik blijf voorkeur geven aan keyboard en muis.
Voice acting is enorm uitgebreid, in principe is iedere conversatie nu volledig ingesproken.
Ook grafisch was er her en der duidelijk wat verbeterd.

Ook al heb ik het spel al enkele malen uitgespeeld, ik ga de EE zeker spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeZuCK

JoeZuCK

_Fonz > all.

Al enig zicht op wanneer de Enhanced Edition uit komt?

Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grompie
InF.Inc schreef op zaterdag 25 juli 2015 @ 23:51:
Al enig zicht op wanneer de Enhanced Edition uit komt?
Ik dacht ergens in oktober dit jaar.

Ondertussen al uitgelekt dat men bezig is met divinity original sin 2 die op 26 augustus op kickstarter zou moeten komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geert1
Grompie schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 14:25:
[...]

Ik dacht ergens in oktober dit jaar.

Ondertussen al uitgelekt dat men bezig is met divinity original sin 2 die op 26 augustus op kickstarter zou moeten komen.
Inmiddels bevestigd door Larian:

Divinity: Original Sin 2 gaat gemaakt worden! Er is nog weinig bekend over de game, maar er is een blog-artikel van Sven Vincke (eindbaas van Larian Studios), een pagina om de Kickstarter-beloningen mede te bepalen en een officiële site waar nog bijna niets op staat.

Ik ben erg benieuwd! Als het niveau van de Enhanced Edition dient als basis voor deel 2, dan kan het een ijzersterke game worden. Ik hoop op een nog beter verhaal, minder bugs dan in de releaseversie van D:OS en meer van alles wat die game zo goed maakte. Er wordt gebruik gemaakt van dezelfde engine en programmatuur, waardoor er dit keer meer ontwikkeltijd overblijft voor content, nieuwe features en afwerking. Vanaf 26 Augustus kunnen we backen; ik weet nu al bijna zeker dat ze mijn geld krijgen :)

[ Voor 6% gewijzigd door geert1 op 12-08-2015 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Heel erg tof!
Ik heb, samen met mijn broer, enorm genoten van deel 1.

Met een beetje mazzel gaan ze verder op deze engine, zodat ze goed kunnen concentreren op het verhaal, de dialogen en de levels :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grompie
anandus schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 15:16:
Heel erg tof!
Ik heb, samen met mijn broer, enorm genoten van deel 1.

Met een beetje mazzel gaan ze verder op deze engine, zodat ze goed kunnen concentreren op het verhaal, de dialogen en de levels :)
Vermoed dat ze verder gaan op de engine die ze nu voor enhanced edition gebruiken. Betekend dus waarschijnlijk dat hij ook voor consoles zal uitkomen net als de aankomende enhanced edition.

Misschien dat er nog enkele grafische updates zullen inzitten maar vermoed dat ze idd meer tijd in de story zullen steken, voice acting,... gewoon de enhanced edition maar dan met nieuw verhaal, grotere wereld, meer spells,...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geert1
anandus schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 15:16:
Grompie schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 15:32:
[...]

Vermoed dat ze verder gaan op de engine die ze nu voor enhanced edition gebruiken. Betekend dus waarschijnlijk dat hij ook voor consoles zal uitkomen net als de aankomende enhanced edition.

Misschien dat er nog enkele grafische updates zullen inzitten maar vermoed dat ze idd meer tijd in de story zullen steken, voice acting,... gewoon de enhanced edition maar dan met nieuw verhaal, grotere wereld, meer spells,...
Dat is precies wat Sven aangeeft in zijn blogartikel. Tijdens de bouw van de vorige game ging 60% van de tijd op aan het bouwen van de engine en de basis van alle mechanics. Dat is nu gedaan, en de patches + de Enhanced Edition hebben die basis flink verstevigd. Dit keer kan de focus dus direct op het bouwen van veel content, verhaal, dialoog, toffe gevechten, vijanden, omgevingen, enz. Naast meer van alles verwacht ik ook dat er wel enkele echt nieuwe features komen. Wat die zijn, horen we op 26 augustus.

Dit nieuws maakt mijn dag; ben enorm benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basset
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05-09 13:09
Ik heb omdat er een enhanced edition uitkomt maar het spel na een uurtje even in de koelkast gezet. Pillars gekocht en maar eerst daar aan begonnen :Y . Maar ligt het aan mij, of speelt POE nu makkelijker weg dan DD? Ik vond DD zo stroef spelen voor mn gevoel dan.

Hop,hop,hop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
basset schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 10:01:
Ik heb omdat er een enhanced edition uitkomt maar het spel na een uurtje even in de koelkast gezet. Pillars gekocht en maar eerst daar aan begonnen :Y . Maar ligt het aan mij, of speelt POE nu makkelijker weg dan DD? Ik vond DD zo stroef spelen voor mn gevoel dan.
Je weet dat er van Pillars ook een hele grote patch met een hoop verbeteringen uit komt binnenkort? ;)

Vind persoonlijk Divinity gemakkelijker spelen dan Pillars. Blijkt maar weer dat het heel erg persoonsgebonden is :)

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bstard
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 08-08 15:56

bstard

---------------

Oh nice een deeltje 2! Vond 1 al prima, groot genoeg, maar als er nu nog meer tijd is voor de content gaat dat een feest worden. Mss ook maar weer eens backen, al had ik na het DefenseGrid2 debacle voorgenomen dat maar niet meer te doen.

Blub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geert1
bstard schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 14:04:
Oh nice een deeltje 2! Vond 1 al prima, groot genoeg, maar als er nu nog meer tijd is voor de content gaat dat een feest worden. Mss ook maar weer eens backen, al had ik na het DefenseGrid2 debacle voorgenomen dat maar niet meer te doen.
Als je zeker wilt zijn dat je een geweldige game krijgt voor je geld, dan is Kickstarter / crowdfunding niet je ding. Crowdfunding is een project steunen op basis van vertrouwen en hooguit enig onderzoek naar de ontwikkelaars en wat zij eerder hebben gedaan. Ik raad het alleen aan als je ook de mogelijke uitkomst accepteert dat het finaal misloopt (spel geannuleerd, spel voldoet niet aan de verwachtingen, spel werkt slecht, enz). Wil je die risico's niet, dan is het beter om een spel te kopen wanneer hij uit is en de recensies binnen zijn.

In het geval van Divinity en Larian Studios is het echter behoorlijk zeker dat er weer iets goeds uitkomt. Zij hebben zich al bewezen en de vorige keer was een schoolvoorbeeld van hoe je Kickstarter goed inzet. Volledige zekerheid heb je nooit, maar mijn geld krijgen ze in elk geval :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basset
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05-09 13:09
Renquin schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 11:28:
[...]

Je weet dat er van Pillars ook een hele grote patch met een hoop verbeteringen uit komt binnenkort? ;)

Vind persoonlijk Divinity gemakkelijker spelen dan Pillars. Blijkt maar weer dat het heel erg persoonsgebonden is :)
Jawel, maar die maakt de savegames niet nutteloos :)

Hop,hop,hop!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• D-rez
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 09-09 18:30

D-rez

dexels

mochten er mensen interesse hebben, de kickstarter campain coor D:OS 2is live.
https://www.kickstarter.c...s/divinity-original-sin-2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
D-rez schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 15:34:
mochten er mensen interesse hebben, de kickstarter campain coor D:OS 2is live.
https://www.kickstarter.c...s/divinity-original-sin-2
Done ^_^

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geert1
Ook gelijk gebacked. Gezien de engine al zoveel kon en nu wordt hergebruikt, verwacht ik veel qua verhaal, content en nieuwe toevoegingen op elk onderdeel van de gameplay. De coöp en competitieve mogelijkheden zijn niet aan mij besteed omdat ik RPG's liever alleen speel, maar het is leuk dat het erin komt voor de liefhebber.

Wordt vast weer genieten wanneer het spel uit is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-rez
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 09-09 18:30

D-rez

dexels

Ik heb helaas nog niet veel tijd gehad om deel 1 te spelen (60 u waarvan veel AFK) dus dat moet ik binnenkort ook nog doen. :p

• Grompie
En de game is backed in minder dan 12u! Zelf ook gebacked. Wel jammer dat de stretch goals nog niet bekend zijn.

Wel cool dat je meerdere races kan spelen nu, en NPC's je andere dialogen gaan geven indien je een ander race bent.
Ben ook niet meteen een coop speler maar wil wel die competitieve mode eens uitproberen, dat lijkt me vooral leuk te worden.

[ Voor 8% gewijzigd door Grompie op 27-08-2015 08:41 ]

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Larian Studios heeft enorm veel vertrouwen gekregen dankzij hun vorige kickstarter, en dat loont hen nu enorm :D

550.000 euro in 12 uur tijd. Ben benieuwd hoeveel ze de komende weken in totaal gaan ophalen. Alweer een dikke FU naar publishers die liever 'domme' action rpg's met een dikke pijl naar iedere quest opbjective op de markt zetten.

[ Voor 24% gewijzigd door boe2 op 27-08-2015 09:57 ]

• kwdtje
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 11:57
Top nieuws dit. Ik hoop dat er snel een andere manier van backen komt, dmv Paypal of iDeal.

• DarthDavy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-06 16:12

DarthDavy

Excellent!

Topicstarter
kwdtjuh schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 10:17:
Top nieuws dit. Ik hoop dat er snel een andere manier van backen komt, dmv Paypal of iDeal.
iDeal zou ik niet op rekenene, maar Paypal zal er wel snel komen nu de funding goal reeds bereikt is.

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grompie
Ondertussen staat de teller al op 1.292.382 met nog 22 dagen te gaan. Het lijkt er dus sterk op dat ze 1.5mil gaan halen. Dat is 3x zoveel als ze wilden ophalen en hopelijk komen er nog stretch goals bij die net zo cool zijn als de undead origin story. Zelf hoop ik op een dag en nacht cyclus waarbij dit ook invloed heeft op spells/potions/npc's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grompie
Nog 28 uur te gaan en de teller staat op 1.82mil verwacht wordt dat ze zeker de voorlaatste stretchgoal gaan halen alleen de GM mode staat op 2mil en dat wordt misschien toch moeilijk maar vind ik persoonlijk de leukste stretch goal van allemaal. Vanaf 3u deze nammidag wordt er een 24 live stream gedaan vanuit de studio om de laatste 24u van kickstarter te steunen. Hopelijk kunnen ze nog x aantal zieltjes winnen om de ultieme stretchgoal te bereiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Link naar de livestream.

Spijtig dat ik het aftellen naar de laatste uren niet ga kunnen zien, met de kickstarter van de eerste D:OS was dat fantastisch om te kijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Laatst online: 25-08 22:19
Is er al iets bekend over de soundtrack van Div: OS2? Zonder Kirill zal het niet meer hetzelfde zijn.

• Grompie
Hurtebise schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 20:45:
Is er al iets bekend over de soundtrack van Div: OS2? Zonder Kirill zal het niet meer hetzelfde zijn.
Voorlopig niet, ze zouden al enkele kandidaten hebben maar nog geen zekerheid. Idd heel erg jammer dat Kirill de soundtrack niet meer zal maken al heeft men wel gezegd dat de volgende componist zeker de stijl van Kirill moet behouden.

• geert1
Het lijkt erop dat het laatste stretch goal nog gehaald gaat worden in de laatste uurtjes: Game Master Modus, waarbij één speler de omgeving en vijanden kan beïnvloeden terwijl anderen door het spel spelen. Persoonlijk speel ik liever wat de ontwikkelaar me voorschotelt, maar het is een interessante modus voor de liefhebber.

Maar hoe dan ook heeft Larian weer een klapper van een Kickstarter-campagne neergezet en ik heb er vertrouwen in dat het weer een prachtige game wordt.

• ErikKo
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10:04

ErikKo

Rippie

En jawel, de 2mil is gehaald. :D

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Ze gaan er zelfs losjes over :o.

Zo spijtig dat ik de livestream niet kan bekijken voor dat laatste anderhalf uur. Ze zullen wel een compilatie van de beste sfeerbeelden maken hoop ik? :)

• Grompie
En de kickstarter is afgelopen: $2,032,434 en nog eens $43,000 van paypal! Heel erg cool dat alle stretch goals gehaald zijn en we eigenlijk een heel erg complete game gaan krijgen. Kan niet wachten om zelf ooit multiplayer pvp uit te testen want dat ziet er eigenlijk heel erg cool uit. Zullen wel nog dik anderhalf jaar moeten wachten eer we een final version zullen zien aangezien door alle stretch goals er vast en zeker pas in 2017 zal gereleased worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arator
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12:05
en Divinity - Original Sin Enhanced Edition is uit. Als je de originele versie hebt, kan je de Enhanced Edition gratis downloaden (allé ik toch via Steam)

Ik vind de koe een moedig dier, want ze durft te vrijen met een stier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeZuCK

JoeZuCK

_Fonz > all.

Arator schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 21:05:
en Divinity - Original Sin Enhanced Edition is uit. Als je de originele versie hebt, kan je de Enhanced Edition gratis downloaden (allé ik toch via Steam)
En wat als je nu de Original Sin editie voor een prikkie op de kop tikt? En dus activeert nadat de Enhanced editie is uitgekomen? En er dus niet de volle mep voor betaald? Mag je dan ook de Enhanced Editie gratis downloaden?

Daarnaast .. heb je nu beide versies in je Library of 'overschrijft' de Enhanced editie de oude (want wat is het nut van de oude dan nog houden? Wellicht savegames?).

[ Voor 14% gewijzigd door JoeZuCK op 27-10-2015 22:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geert1
InF.Inc schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 22:46:
[...]

En wat als je nu de Original Sin editie voor een prikkie op de kop tikt? En dus activeert nadat de Enhanced editie is uitgekomen? En er dus niet de volle mep voor betaald? Mag je dan ook de Enhanced Editie gratis downloaden?

Daarnaast .. heb je nu beide versies in je Library of 'overschrijft' de Enhanced editie de oude (want wat is het nut van de oude dan nog houden? Wellicht savegames?).
De originele versie is niet meer verkrijgbaar op Steam in elk geval, en ook in veel webwinkels is hij uitverkocht, dus het is blijkbaar de bedoeling dat iedereen vanaf nu de Enhanced Edition koopt. Maar er zijn nog wel keys verkrijgbaar in het grijze circuit, en wellicht nog voorraad in fysieke winkels.

Edit: Hier stond dat nog bestaande keys en fysieke versies van de originele editie alsnog wel geüpdatet zouden kunnen worden, maar het lijkt erop dat dit niet meer kan als je het spel nu nog koopt. Een bron om dit 100% duidelijk te krijgen, kan ik nog niet vinden. Maar het kopen van de oude versie en dan gratis updaten naar de nieuwe, gaat waarschijnlijk niet lukken.

Wat betreft je tweede punt: Ik zie inderdaad twee versies van het spel in mijn library op Steam nu. Save games kunnen niet worden overgezet, vanwege de ingrijpende verschillen tussen beide versies (o.a. nieuwe quests en veranderingen in het verhaal). Je kunt beide versies naast elkaar installeren en onafhankelijk van elkaar spelen.

[ Voor 18% gewijzigd door geert1 op 28-10-2015 10:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellknight

hellknight

Medieval Nerd

Op de Divinity site staat aangegeven dat alleen als je het origineel al in bezit had op met moment dat de EE uitkwam, je deze gratis krijgt.
Nu dus nog ergens een D:OS key op de kop tikken gaat je geen gratis EE geven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grompie
Gisteren toch een paar uurtjes gespeeld en moet zeggen dat het heel erg soepel speelt. Speel met een steam controller op mijn tv aangesloten op pc. De game laad echt veel sneller dan voorheen heb ik de indruk, interface is stukken beter geworden en bediening met controller is na een beetje wennen best makkelijk.

Grootste nadeel blijft voor mij de inventory management dat toch wel een ramp blijft. Aan de andere kant is craften dan wel weer een stuk overzichtelijker geworden.
Ook het verhaal is een groot stuk aangepast en veel duidelijker geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KipCurreh

KipCurreh

Nightcrawler

Moet toegeven dat ik met 41u in de originele editie nog niet aan het einde was gekomen, ergens in Luculla forest met die sand spiders/totem etc als ik het mij nog wat herinner...

Ga zeker nog eens de EE uitproberen, misschien nu iets meer doordacht men characters aanmaken :)

De inv is idd echt een ramp, je wil nie weten wat men chars allemaal zoal meezeulen op hun avonturen lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeZuCK

JoeZuCK

_Fonz > all.

hellknight schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 08:00:
Op de Divinity site staat aangegeven dat alleen als je het origineel al in bezit had op met moment dat de EE uitkwam, je deze gratis krijgt.
Nu dus nog ergens een D:OS key op de kop tikken gaat je geen gratis EE geven
Hmm, ik wacht wel op de Steam Sale :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14-09 12:40

On_E

Housemusic

PS4 versie ziet er top uit en bestuurt prima.

Ik weet wel wat ik dit weekend ga doen! :+

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Ik heb het ook wat uurtjes gegeven en het speelt inderdaad nog soepeler. En al dat voice acting is zó fijn! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Extra fijn in splitscreen multiplayer: Je kan meeluisteren met het gesprek van de andere speler terwijl je je eigen ding doet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arator
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12:05
Grompie schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 08:05:
Grootste nadeel blijft voor mij de inventory management dat toch wel een ramp blijft.
Je kan je inventory laten sorteren, bijvoorbeeld op naam of type (dit laatste is aan te raden). Deze optie vind je rechts boven je inventory. Verder kan je filters aanzetten aan de linkerkant.

Ik vind de koe een moedig dier, want ze durft te vrijen met een stier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Man wat een fan-tas-tisch spel!

Zo blij mee dat dit soort games op de console te spelen zijn...
Ben met mijn Pyro/Geomancer en Marksman karakters bijna lvl 5 en heb qua quests net
spoiler:
de ghoul bij de lighthouse dood gemaakt

Lang geleden dat ik me zo in een spel heb kunnen verliezen, de zaterdagmiddag was ineens voorbij. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Zelf ook net de lighthouse gaan verkennen In totaal 7 uur in de beginstad doorgebracht alvorens een stap naar buiten te zetten. Als ik erop terugkijk begrijp ik niet eens waar al die tijd naartoe is gegaan :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 08:09
Heb de originele kort gespeeld op de pc. Maar m'n pc is niet zo best. Maar lijkt me wel geweldig op de ps4. Hoe zijn de controls en de Graphical? Beetje goed te doen op de ps4 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Heb dit weekend afwisselend met kb+m en xbox controller gespeeld op men pc. Controller support is prima, al zijn sommige acties (vooral ingame objecten verplaatsen) iets omslachtiger.

Consoleversies zijn ook gelocked op 30 FPS, maar voor een turn-based RPG is dat niet zo'n ramp :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

jaydenjarno schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 09:00:
Heb de originele kort gespeeld op de pc. Maar m'n pc is niet zo best. Maar lijkt me wel geweldig op de ps4. Hoe zijn de controls en de Graphical? Beetje goed te doen op de ps4 ?
Uitstekend te doen zelfs en de graphics zijn ook gewoon goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4bit
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 14-09 14:08

4bit

Onward, to futility!

Hier ook eindelijk eens deftig begonnen. Meteen op tactician mode, wat een uitdaging dat dat is. De meeste gevechten verscheidene keren moeten herladen, maar het voelt zo goed om het dan eindelijk tot een goed einde te brengen. Ondertussen zit ik wel vast aan de source abomination, proberen met de traps uit de buurt te werken, maar die abomination op tactician mode kan blijkbaar teleporteren. :( .

I'll do what I can, but expect very little.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KipCurreh

KipCurreh

Nightcrawler

Gisterenavond dan toch ook maar opnieuw begonnen, wat een heerlijke game toch... En dan zaten we plots 3u verder en was het tijd om te gaan slapen :)

Ik dacht, aangezien ik het origineel al eens had gespeeld vlieg ik in het begin er wel even door, maar echt veel korter gaat 't mij nie lukken lijkt me... Buiten het feit dat ik nu wel ongeveer weet waar ik overal moet zijn, blijft het toch vermakelijk en interessant om overal de tijd voor te nemen... Vorige keer had ik niet zoveel interesse in de homestead, enkel in de Hall of Heroes kwam ik al allerlei dingen (en quests) tegen deze keer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11:31
Heb dit spel voor de PS4 aangeschaft :) Eerste turned base game ooit voor mij. En tot nu toe bevalt het me wel. Tutorial redelijk snel doorheen gelopen, maar dan kom je in de grote stad en moet je missies vinden. Dit is nogal anders dan in andere (action) RPG's. Zo weet ik soms totaal niet met wie ik moet praten, of waar mijn volgende missie is. Ik lees alle logs door, en luister naar (bijna) elke NPC. Want er wordt ook (bijna) niks op je map aangegeven. Is er een tactiek voor ofzo, of moet ik echt met elke NPC praten?

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Timocos schreef op woensdag 04 november 2015 @ 12:20:
Heb dit spel voor de PS4 aangeschaft :) Eerste turned base game ooit voor mij. En tot nu toe bevalt het me wel. Tutorial redelijk snel doorheen gelopen, maar dan kom je in de grote stad en moet je missies vinden. Dit is nogal anders dan in andere (action) RPG's. Zo weet ik soms totaal niet met wie ik moet praten, of waar mijn volgende missie is. Ik lees alle logs door, en luister naar (bijna) elke NPC. Want er wordt ook (bijna) niks op je map aangegeven. Is er een tactiek voor ofzo, of moet ik echt met elke NPC praten?
In de questlogs staat altijd wel wat je moet doen toch?
Zou me in het begin vooral bezig houden met The Murder Mystery, als je dat een beetje volgt kom je ook andere quests tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geert1
Timocos schreef op woensdag 04 november 2015 @ 12:20:
Als je zoveel mogelijk wilt doen, dan is het inderdaad zaak om zelf flink te zoeken en te verkennen. Dit spel wil de speler niet te veel aan het handje houden, zoals bijvoorbeeld MMO's vaak doen. Als je een quest eenmaal begonnen bent, kun je veel info halen uit de questlog en de dialogen om zo je weg te vinden, maar het vinden van nieuwe quests is deels op eigen initiatief. Dus ja, er zijn best wat quests die je alleen vindt door met de juiste persoon te gaan praten en dat wordt niet aangegeven.

Tegelijk komen de hoofdmissies automatisch wel op je pad, dus het zelf zoeken is vooral voor zij-content. Ik raad dat enorm aan voor een zo compleet mogelijke ervaring, maar het is niet noodzakelijk dat je alles vindt. Je kunt ook volstaan met alleen de belangrijkste missies, of met de quests die je min of meer toevallig tegen het lijf loopt. Het hangt dus af van het soort speler dat je bent.

Wat betreft die eerste stad: Het kan zijn dat bepaalde opdrachten die je daar krijgt eerst nog te lastig zijn voor je level. Ik baseer dit wel op de originele game, dus misschien is dit in de Enhanced Edition geen issue meer. Maar ik moest hier af en toe een missie uitstellen en eerst andere doen, voordat het haalbaar was. Er zijn meerdere uitgangen uit de stad en die leiden naar vijanden met verschillende levels. Hou daar rekening mee als je het gevoel hebt dat je compleet ingemaakt wordt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

geert1 schreef op woensdag 04 november 2015 @ 13:00:
Wat betreft die eerste stad: Het kan zijn dat bepaalde opdrachten die je daar krijgt eerst nog te lastig zijn voor je level. Ik baseer dit wel op de originele game, dus misschien is dit in de Enhanced Edition geen issue meer. Maar ik moest hier af en toe een missie uitstellen en eerst andere doen, voordat het haalbaar was. Er zijn meerdere uitgangen uit de stad en die leiden naar vijanden met verschillende levels. Hou daar rekening mee als je het gevoel hebt dat je compleet ingemaakt wordt :)
:Y

Aan te raden is om de open poort te gebruiken als je vanuit de stad wilt gaan, daar kun je op lvl 3/4 wel heen.
De poorten met dichte deur zijn voor hogere levels.

[ Voor 3% gewijzigd door On_E op 04-11-2015 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KipCurreh

KipCurreh

Nightcrawler

Deze was voor de original, maar ik denk niet dat de verhoudingen in de EE dusdanig zijn veranderd...

Afbeeldingslocatie: http://www.macgamecast.com/sites/default/files/cysealmap.jpg

Voor de rest idd gewoon veel zelf exploren en praten, zelf met dieren praten geeft enkele quests (in town is er zeker al minstens 1 waar ik van weet).. Moet je wel op een van je characters de 'pet pal' ability hebben..

In het begin zou ik idd aanraden om Jake's Murder grotendeels te volgen, zo kom je vanzelf allerlei interessante mensen en plaatsen tegen waar je sidequests kunt krijgen... Veel plezier zou ik zeggen :)

-edit-
Weet ook dat je meer dan waarschijnlijk de town zult verlaten met een tonvracht aan quests, maar die bijv. niet allemaal direct na elkaar kunnen opgelost worden... De sidequests kunnen soms pas veel later tot ontplooiing komen

[ Voor 16% gewijzigd door KipCurreh op 04-11-2015 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Die map komt in ieder geval overeen met mijn ervaringen tot nu toe. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Heb gisteravond
spoiler:
Evelyn
verslagen, was het moeilijkste gevecht tot nu toe en heeft me wel een aantal pogingen gekost!

Wat een heerlijke game in ieder geval, echt vrijwel foutloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lapras
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 11:22

Lapras

Ice beam

Een vraag: ik ben bij de quest waarin ik die death knights moet disenchanten zodat ze schade nemen. Ik heb hiervoor Leandra's spell + blood nodig om die te combineren. Ik heb haar blood, maar de spell is onvindbaar. Ik weet vrij zeker dat ik hem had.

Op internet rondkijkende zie ik dat veel meer mensen dit probleem hadden. Blijkbaar kan je via de console de spell wel weer terugkrijgen, maar daar heb ik geen mogelijkheid toe, aangezien ik het op de PS4 speel.

Heeft iemand een oplossing? Ik kan mogelijk een oude save herladen, maar dan moet ik een x aantal uur progressie opgeven waar ik weinig zin in heb. Opvallend is overigens ook dat de laatste paar saves niet meer geupload worden naar het PS netwerk. Alsof hij zelf ook al weet dat er iets fout is gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geert1
Lapras schreef op maandag 04 januari 2016 @ 13:27:
Een vraag: ik ben bij de quest waarin ik die death knights moet disenchanten zodat ze schade nemen. Ik heb hiervoor Leandra's spell + blood nodig om die te combineren. Ik heb haar blood, maar de spell is onvindbaar. Ik weet vrij zeker dat ik hem had.

Op internet rondkijkende zie ik dat veel meer mensen dit probleem hadden. Blijkbaar kan je via de console de spell wel weer terugkrijgen, maar daar heb ik geen mogelijkheid toe, aangezien ik het op de PS4 speel.

Heeft iemand een oplossing? Ik kan mogelijk een oude save herladen, maar dan moet ik een x aantal uur progressie opgeven waar ik weinig zin in heb. Opvallend is overigens ook dat de laatste paar saves niet meer geupload worden naar het PS netwerk. Alsof hij zelf ook al weet dat er iets fout is gegaan.
Je haalt die spell hier:
spoiler:
In de mines waar deze onsterfelijke vijanden rondlopen, door langs ze heen te sneaken (eventueel met een invisibility-spreuk), achter de grote deur die een passphrase vereist.

Als het goed is, herinner je je wel of je dit gedaan hebt of niet.

Zo ja, dan zou ik al je karakters, opslagplaatsen en de containers in je inventory nog eens goed doorkijken. Verschillende mensen op internet hebben de spreuk teruggevonden en hadden 'm misplaatst ergens. Hij zou bijvoorbeeld in je Tenebrium Cage belandt kunnen zijn, of in een andere tas / container die misschien niet op je skillbar zit. Het item zou zichtbaar moeten zijn in het algemene inventory-tabblad (all, dus geen specifieke categorie).

Als je de spreuk eerder wel hebt gevonden en echt nergens terug kan vinden, dan heb je volgens mij als enige optie om inderdaad een eerdere save te herladen. Het zou kunnen dat je 'm per ongeluk verkocht hebt, maar dan is herhalen waarschijnlijk beter dan alle verkopertjes langs te gaan in de hoop 'm terug te kunnen kopen.

[ Voor 4% gewijzigd door geert1 op 05-01-2016 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lapras

Lapras

Ice beam

geert1 schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 11:20:
[...]

Je haalt die spell hier:
spoiler:
In de mines waar deze onsterfelijke vijanden rondlopen, door langs ze heen te sneaken (eventueel met een invisibility-spreuk), achter de grote deur die een passphrase vereist.

Als het goed is, herinner je je wel of je dit gedaan hebt of niet.

Zo ja, dan zou ik al je karakters, opslagplaatsen en de containers in je inventory nog eens goed doorkijken. Verschillende mensen op internet hebben de spreuk teruggevonden en hadden 'm misplaatst ergens. Hij zou bijvoorbeeld in je Tenebrium Cage belandt kunnen zijn, of in een andere tas / container die misschien niet op je skillbar zit. Het item zou zichtbaar moeten zijn in het algemene inventory-tabblad (all, dus geen specifieke categorie).

Als je de spreuk eerder wel hebt gevonden en echt nergens terug kan vinden, dan heb je volgens mij als enige optie om inderdaad een eerdere save te herladen. Het zou kunnen dat je 'm per ongeluk verkocht hebt, maar dan is herhalen waarschijnlijk beter dan alle verkopertjes langs te gaan in de hoop 'm terug te kunnen kopen.
Thanks, je hebt gelijk. Ik was veel te vroeg met moord en brand schreeuwen. Ik had de spell überhaupt nog niet.

Er bestaat redelijk wat verwarring over deze quest. Dus ook bij mij. Inmiddels level ik vrolijk verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Zo, afgelopen weekend de game weer eens opgestart nadat ik een maandje terug ofzo nogal gefrustreerd was geraakt van het gevecht met Bacchus Rex.

2 pogingen later was ie ineens hartstikke dood. :+

spoiler:
De truc bleek te zijn om wat vaten neer te zetten in de deuropening van zijn kamer, gebruikte mijn boogschutter om het gevecht te triggeren en liep daarna terug naar de andere kamer waarna ik een 3e vat in de deuropening zette en ik op mijn gemak 1 voor 1 zijn 3 adds kon doden en daarna hemzelf. Achteraf was het eigenlijk best makkelijk zo.

Nu dus in Luculla Forest aan de slag, eindelijk weg uit Cyseal. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weszz
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22-04 18:07
Afgelopen weekend begonnen en ik merk dat levelen heeeeeeel langzaam gaat. Nou is de map ook wel redelijk groot dus mijn angstige vraag is. Tot welke level zijn de meeste hier klaar met de game en hoe groot is alles nou? Ben level 5 en heb de hoofd kaart voor 3/5 verkend met iemand. EN! Tips met mage? Heb air/water.

I'm not saying I'm Batman. But have you ever seen Batman and me in the same room at the same time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lapras

Lapras

Ice beam

weszz schreef op maandag 01 februari 2016 @ 16:28:
Afgelopen weekend begonnen en ik merk dat levelen heeeeeeel langzaam gaat. Nou is de map ook wel redelijk groot dus mijn angstige vraag is. Tot welke level zijn de meeste hier klaar met de game en hoe groot is alles nou? Ben level 5 en heb de hoofd kaart voor 3/5 verkend met iemand. EN! Tips met mage? Heb air/water.
Met de hoofdmap bedoel je Cysael? Geen zorgen, het spel is nog 3 tot 4x zo groot. Je kan nog wel even doorlevelen tot een max van 20.

Qua skills is vooral healing en crowd control van belang in mijn overtuiging. Daarnaast zijn summons soms de held van de dag op damage op te vangen. Een tank/dps warrior, een dps rogue, een dps/debuff mage en een support mage is altijd een goed plan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weszz
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22-04 18:07
Ah super! Dankjewel!

I'm not saying I'm Batman. But have you ever seen Batman and me in the same room at the same time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
hoe zit het met de ps4 versie? is die een beetje goed besturingstechnisch? heb hem even op de pc gespeeld maar dan zit ik in een kleine kamer. ps4 zou toch wel lekkerder zijn voor mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)
Ik heb samen met een maatje van mij niets anders dan connectivity problemen op de PS4. Om de vijf minuten klapt de verbinding eruit. Herkennen jullie dit?

[ Voor 22% gewijzigd door Kenny_026 op 28-02-2016 19:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
ik heb er geen last van. nog nooit gehad in ieder geval. ben wel bizar slecht denk in dit spel. zit in cysel (of zoiets) en daar van alles gedaan maar zodra ik ergens buiten kom ben ik zo dood. wel level 3 nu. maar ik kan die moord volgens mij niet oplossen zonder naar buiten te gaan. en de hele stad al 3 keer doorgegaan. heel soms kom ik ineens weer iets tegen maar dan is het maar een kleine quest of zoiets. doe ik iets fout?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geert1
jaydenjarno schreef op zondag 28 februari 2016 @ 20:51:
ik heb er geen last van. nog nooit gehad in ieder geval. ben wel bizar slecht denk in dit spel. zit in cysel (of zoiets) en daar van alles gedaan maar zodra ik ergens buiten kom ben ik zo dood. wel level 3 nu. maar ik kan die moord volgens mij niet oplossen zonder naar buiten te gaan. en de hele stad al 3 keer doorgegaan. heel soms kom ik ineens weer iets tegen maar dan is het maar een kleine quest of zoiets. doe ik iets fout?
Dit is hier vaker voorbij gekomen: Er zit een vrij specifiek verloop in de moeilijkheidsgraad van gebieden aan het begin, vooral rond Cyseal. Er zijn een handvol uitgangen uit het dorp, en veel daarvan leiden naar gebieden die lvl 4 tot 8 vereisen, waardoor je snel je dood tegemoet kunt lopen als je nog op lvl 2-3 zit.

De oplossing: de uitgang aan de noordwestkant pakken en daar voorzichtig vijanden verslaan en zijmissies doen. Je kunt niet altijd door met de hoofdmissie; soms moet je eerst levellen. Zie deze kaart van de omgeving rond Cyseal, met level-aanduidingen, om te zien waar je het beste heen kunt gaan.

Disclaimer: Het kan zijn dat de extended editie aanpassingen heeft gedaan die hierin niet zijn meegenomen, maar ik ga er vanuit dat het nog ongeveer hetzelfde werkt als in de gewone editie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
Top!! Dank je wel. Ga ik die proberen. Denk dat ik elke keer de verkeerde kant op ben gegaan haha. Van de week maar een poging wagen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben aan het twijfelen of ik deze zou kopen of niet, ben niet echt een rpg expert, maar wel eens rose online, silkroad, aion gespeeld, maar niet extreem mee bezig geweest.

Aion had beste quest log en heel overzichtelijk om een quest weer te geven om een qeust af te maken. Nu bij Divinity: Original Sin is dit anders blijkbaar. Ik wil graag weten hoe dat werkt! Moet je steeds de quest log openen? Kan ik de quest log ordenen en/of is het duidelijk te zien welke quest ik eerst moet doen vooralleer ik volgende quest kan doen (bijvoorbeeld met het weergeven van lvl).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KipCurreh

KipCurreh

Nightcrawler

Verwijderd schreef op maandag 04 april 2016 @ 17:44:
Ik ben aan het twijfelen of ik deze zou kopen of niet, ben niet echt een rpg expert, maar wel eens rose online, silkroad, aion gespeeld, maar niet extreem mee bezig geweest.

Aion had beste quest log en heel overzichtelijk om een quest weer te geven om een qeust af te maken. Nu bij Divinity: Original Sin is dit anders blijkbaar. Ik wil graag weten hoe dat werkt! Moet je steeds de quest log openen? Kan ik de quest log ordenen en/of is het duidelijk te zien welke quest ik eerst moet doen vooralleer ik volgende quest kan doen (bijvoorbeeld met het weergeven van lvl).
Eerst en vooral is het wel erg verschillend van de (MMO)RPG's die je daar opnoemt, aangezien je hier een squad-based rpg hebt met een isometrisch view.

Wat de quest betreft is het helemaal niet zo rechtlijnig en netjes aangegeven als in MMO's, required lvl's worden niet aangegeven in je quest log en eigenlijk kan je alle quest zo maar door elkaar gaan doen (buiten de main quest natuurlijk)

Al is het wel zo dat als je de main quest gaat volgen, je vanzelf wel een iets of wat deftige volgorde gaat opbouwen, maar je wordt helemaal vrij gelaten in je keuze. Veel opzoeken en verdiepen is hier de boodschap, het is zeker geen standaard RPG 8)

Maar eens je er een beetje mee weg kunt, kan het soms zo rewarding zijn ook _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snuksel
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 04-10-2024
Gisterenavond aangeschaft en een paar uurtjes met een vriend gespeeld. Man man man, 3x opnieuw begonnen omdat je er al snel achter komt dat de char combi bijzonder slechte synergy heeft. Vervolgens een dorpje in lopen, per ongeluk wat stelen door een missklik en moeten vechten tegen 5 boze bewoners + 2 ossen!!! 10/10 would do again!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KipCurreh schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 00:20:
[...]

Eerst en vooral is het wel erg verschillend van de (MMO)RPG's die je daar opnoemt, aangezien je hier een squad-based rpg hebt met een isometrisch view.

Wat de quest betreft is het helemaal niet zo rechtlijnig en netjes aangegeven als in MMO's, required lvl's worden niet aangegeven in je quest log en eigenlijk kan je alle quest zo maar door elkaar gaan doen (buiten de main quest natuurlijk)

Al is het wel zo dat als je de main quest gaat volgen, je vanzelf wel een iets of wat deftige volgorde gaat opbouwen, maar je wordt helemaal vrij gelaten in je keuze. Veel opzoeken en verdiepen is hier de boodschap, het is zeker geen standaard RPG 8)

Maar eens je er een beetje mee weg kunt, kan het soms zo rewarding zijn ook _/-\o_
Veel opzoeken op het internet bedoel je? En ik vind quests doen door elkaar een bizar voor zo'n grote game, dan moet je heen en weer "rennen". Daar heb ik al genoeg ervaring mee, meeste van zo'n die ren-rpg's laat ik meteen links liggen. Kun je beter een marathon sport game aanschaffen.

Dan steeds opzoeken op het internet vind ik ook stom, zit je zo meer op het internet te surfen dan dat je in het spel zit. Genoeg meegemaakt met rpg's!
snuksel schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 14:11:
Gisterenavond aangeschaft en een paar uurtjes met een vriend gespeeld. Man man man, 3x opnieuw begonnen omdat je er al snel achter komt dat de char combi bijzonder slechte synergy heeft. Vervolgens een dorpje in lopen, per ongeluk wat stelen door een missklik en moeten vechten tegen 5 boze bewoners + 2 ossen!!! 10/10 would do again!
Dit snap ik al helemaal niet 8)7 3x opnieuw moeten beginnen moet toch ongelofelijk saai zijn? Zo geraak je nooit verder natuurlijk. Kun je evengoed Risk of Rain spelen, WHAHA!

In elk geval, ik heb het spel uiteindelijk niet gekocht tijdens de aanbieding. Overigens vind ik na al die gare punten 20 euro nog steeds veel te duur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KipCurreh

KipCurreh

Nightcrawler

Verwijderd schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 16:43:
[...]
Veel opzoeken op het internet bedoel je? En ik vind quests doen door elkaar een bizar voor zo'n grote game, dan moet je heen en weer "rennen". Daar heb ik al genoeg ervaring mee, meeste van zo'n die ren-rpg's laat ik meteen links liggen. Kun je beter een marathon sport game aanschaffen.

Dan steeds opzoeken op het internet vind ik ook stom, zit je zo meer op het internet te surfen dan dat je in het spel zit. Genoeg meegemaakt met rpg's!
[...]

Dit snap ik al helemaal niet 8)7 3x opnieuw moeten beginnen moet toch ongelofelijk saai zijn? Zo geraak je nooit verder natuurlijk. Kun je evengoed Risk of Rain spelen, WHAHA!

In elk geval, ik heb het spel uiteindelijk niet gekocht tijdens de aanbieding. Overigens vind ik na al die gare punten 20 euro nog steeds veel te duur.
Oa. ja, maar je doet er ook best aan om vaak je quest log te checken, en de updates daarin daadwerkelijk door te nemen.. Anders gaat 't echt niet lukken, er komen geen quest signs of pijlen of whatever, hoogst een verwijzing naar waar je ongeveer moet zijn 8)

En je zult idd vaak van hier naar daar lopen, en dan nog eens terug omdat je iets ben vergeten enz... Ze hebben wel veel teleportation gates dus als je 't goed aanpakt valt dit nog wel mee..

En nee hoor, 't is zeker niet saai, want de combinaties/keuzes die je kan maken lijken eindeloos.. De eindresultaten zijn dan ook soms hilarisch te noemen.. Ik veronderstel dat Snuksel ook Cysael als het dorpje bedoelt, waar je bijna direct in start. Dus echt lang in de game waren ze ook vast niet alvorens opnieuw te beginnen :)

Anyway, het is echt wel een topgame, maar zeker niet voor iedereen. Zeker geen instap RPG ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KipCurreh schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 16:58:
[...]

Oa. ja, maar je doet er ook best aan om vaak je quest log te checken, en de updates daarin daadwerkelijk door te nemen.. Anders gaat 't echt niet lukken, er komen geen quest signs of pijlen of whatever, hoogst een verwijzing naar waar je ongeveer moet zijn 8)
En dat is de reden waarom ik het spel niet aanschaf (zeker niet voor 20 euro), zelfs gratis rpg's hebben een beter quests systeem die echt tot op het puntje gebruiksvriendelijk is. Tot nu toe heeft Aion de beste quests systeem. Hopelijk doen ze dat beter met divinity 2. Ben benieuwd of ze het wel zullen aanpassen. Zo niet, sla ik terug over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Verwijderd schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 18:18:
[...]

En dat is de reden waarom ik het spel niet aanschaf (zeker niet voor 20 euro), zelfs gratis rpg's hebben een beter quests systeem die echt tot op het puntje gebruiksvriendelijk is. Tot nu toe heeft Aion de beste quests systeem. Hopelijk doen ze dat beter met divinity 2. Ben benieuwd of ze het wel zullen aanpassen. Zo niet, sla ik terug over.
Als in "we tonen altijd een pijl naar waar je moet lopen en zeggen exact wat je moet doen"? Nee, dat doet divinity inderdaad niet, en dat is net het leuke. Je moet je echt wel aantrekken wat er allemaal gebeurt en wat er allemaal gezegd wordt. Sommige speciale evenementen worden sowieso toch aangegeven op de map voor als je de draad even kwijt bent.

Als je steeds zaken aan het googlen bent ipv het ingame uit te vogelen is het inderdaad geen game voor jou.

En of ze het anders doen in Divinity 2: Probeer het zelf eens :p

[ Voor 6% gewijzigd door boe2 op 06-04-2016 11:57 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• geert1
Verwijderd schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 18:18:
[...]

Zoals boe2 hierboven aangeeft: Dit is opzettelijk zo gedaan. Het spel houdt spelers wat minder bij de hand en nodigt uit om zelf te gaan verkennen. NPC's zijn in Divinity niet alleen mechanische puntjes om snel een quest op te pikken; het is de bedoeling dat je uit interesse met karakters gaat praten, uitvogelt wat er aan de hand is, daar een quest uit ontvangt en vervolgens onderzoek je dan hoe je de quest oplost. Niet elk spel hoeft te kiezen voor maximale efficiëntie en gemak; dat leidt namelijk tot een heel andere speelstijl en spreekt een andere doelgroep aan. Er zijn zat RPG's die dit enorm eenvoudig maken, vooral de MMO's. In dat soort games pak je zo snel mogelijk alle quests, voer je ze uit met overduidelijke pijlen en herhaal je dit proces. Divinity werkt meer zoals de cRPG's van weleer: meer organisch en minder mechanisch. Het is de bedoeling dat je wat meer moet lezen en nadenken, in plaats van door het spel te gaan als een tornado.

Natuurlijk moet je dit maar net liggen, en het is je goed recht om het spel over te slaan omdat dit je niet aanstaat. Maar het questsysteem is bewust zo gebouwd, en veel fans hebben dit juist ook liever zo. Ik hoop persoonlijk dan ook dat Dinivity: Original Sin 2 weer kiest voor deze stijl van gameplay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grompie
geert1 schreef op woensdag 06 april 2016 @ 12:02:
[...]

Natuurlijk moet je dit maar net liggen, en het is je goed recht om het spel over te slaan omdat dit je niet aanstaat. Maar het questsysteem is bewust zo gebouwd, en veel fans hebben dit juist ook liever zo. Ik hoop persoonlijk dan ook dat Dinivity: Original Sin 2 weer kiest voor deze stijl van gameplay.
Naar wat ik al gezien heb zullen ze het alleen maar meer uitbreiden. Zo worden races een belangrijk onderdeel en zullen questgivers andere teksten zeggen als tegen een human of een dwarf bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

geert1 schreef op woensdag 06 april 2016 @ 12:02:
[...]

Zoals boe2 hierboven aangeeft: Dit is opzettelijk zo gedaan. Het spel houdt spelers wat minder bij de hand en nodigt uit om zelf te gaan verkennen. NPC's zijn in Divinity niet alleen mechanische puntjes om snel een quest op te pikken; het is de bedoeling dat je uit interesse met karakters gaat praten, uitvogelt wat er aan de hand is, daar een quest uit ontvangt en vervolgens onderzoek je dan hoe je de quest oplost. Niet elk spel hoeft te kiezen voor maximale efficiëntie en gemak; dat leidt namelijk tot een heel andere speelstijl en spreekt een andere doelgroep aan. Er zijn zat RPG's die dit enorm eenvoudig maken, vooral de MMO's. In dat soort games pak je zo snel mogelijk alle quests, voer je ze uit met overduidelijke pijlen en herhaal je dit proces. Divinity werkt meer zoals de cRPG's van weleer: meer organisch en minder mechanisch. Het is de bedoeling dat je wat meer moet lezen en nadenken, in plaats van door het spel te gaan als een tornado.

Kijk, van zulke rpg's moet je dagelijks tijd insteken, als je dan een maand niet speeld, ben je de weg voorheen bepaalde stukken vergeten. Uitraard heb ik geen zin om het op te zoeken op internet en/of vanalles op een blaadje papier op te schrijven hoe alles in elkaar zat. Ik vind het daarom juist wel fijn dat er ergens staat weergegeven hoe en waar je heen moet. Met alleen een verwijzing met bv City Badian heb ik helemaal niets aan. Immers in het echte leven heb je ook stadsplannen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snuksel
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 04-10-2024
En nee hoor, 't is zeker niet saai, want de combinaties/keuzes die je kan maken lijken eindeloos.. De eindresultaten zijn dan ook soms hilarisch te noemen.. Ik veronderstel dat Snuksel ook Cysael als het dorpje bedoelt, waar je bijna direct in start. Dus echt lang in de game waren ze ook vast niet alvorens opnieuw te beginnen :)
Ik heb het hier inderdaad over Cysael, vaak na 20 minuten kom je erachter dat je combi ruk is... Daar ga ik niet de rest van de game mee doorspelen. Nu een leuke combi gevonden en inmiddels wat verder in het moordonderzoek. Ben ik de enige die het nog best lastig vindt om al die quest items etc. te vinden? |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coreantes
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22-08 17:09

Coreantes

But you can call me 'Core'...

snuksel schreef op donderdag 07 april 2016 @ 09:49:
[...]

Ik heb het hier inderdaad over Cysael, vaak na 20 minuten kom je erachter dat je combi ruk is... Daar ga ik niet de rest van de game mee doorspelen. Nu een leuke combi gevonden en inmiddels wat verder in het moordonderzoek. Ben ik de enige die het nog best lastig vindt om al die quest items etc. te vinden? |:(
Nou, je zult vooral ook gewoon moeten verkennen buiten town en zoveel mogelijk moeten "doen". Hierboven is het al gezegd: speel het spel gewoon organisch door, dan komen de hints vanzelf wel...

Voor mij is de game is echt ontzettend rewarding op die manier. Ik ben nu weer bezig met een nieuwe playthrough met een maatje van me, samen achter de TV met Steam Controller (d:os is ZALIG met de standaard Steam Controller ondersteuning). Steeds weer nieuwe modi proberen en nieuwe combo's. Volgende playthrough gaan we voor Lone Wolf! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oké! Ik heb hem getest (op easy!) en de combi was bij mij perfect vanaf het begin. Ik ben er dan ook van bewust geweest om een character te hebben die een heal spell bezit en waarschijnlijk daardoor dat ik het een goede combi heb, zo kan ik elk makkelijk healen tijdens een gevecht. Ik heb elk gevecht al gewonnen, dus zegt al genoeg, maar natuurlijk moet je niet high level monsters gaan killen, want dan ben je zeker weten verkeerde kant op aan het gaan, terug keren dus, want dat wil dus zeggen dat je niet veel hebt gedaan terwijl je nog erg veel dingen kan doen op je lvl te uppen! exp krijg je zelfs ook zonder fights te winnen, die kun je onderweg ook halen door dingen te gaan 'doen'. Heel leuk, want zo wordt het niet een ééntonige gameplay.

Ook leuk dat je stuff kunt stelen zonder iemand gevecht moet aan te gaan. Proberen iedereen uit de room te laten verdwijnen of even jezelf onzichtbaar maken als je die spell hebt en je kan alles stelen wat je maar wil. Kan soms grappig effect hebben. En je kunt er zelfs exp mee verdienen!

Alleen heb ik nog geen enkele quest kunnen voltooien, maar dat komt waarschijnlijk omdat ik nog teveel op verkenning ben, de city is dan ook groot en veel te doen en te vinden om toch nog op deze manier exp binnen te halen.

1 ding vind ik wel heel erg jammer, dat is dat je maar 4 characters in je party kunt hebben. Onderweg kwam ik opnieuw een npc tegen en die wou ook in mijn party als '"5de" character, maar dat lukte niet op en hele rare manier waardoor die 5de character gewoon niet in mijn party kwam en er gewoon weer vandoor gaat zonder 'goodbye' of een waarschuwing te geven dat ik geen meerdere party leden kan aannemen. Het negatief effect: je kan de npc character niet meer zien en nooit meer aan je party toevoegen, terwijl ik liever had gehad dat de npc gewoon bleef staan en dat ik hem eventueel later in mijn party kan toevoegen tot wanneer er terug plaatsje vrij is. Pas op! Het kan ook een bug zijn! :o

Daarnaast heb ik ook pillars of eterny getest om te vergelijken. Divinity is duidelijk op elk vlak de winnaar. PoE heeft teveel leesvoer, slechte graphics (vooral als je inzoomt!), minder (of zelfs geen) interacties van de characters, veel te veel laad schermen, steeds kleine aparte mapjes, moeilijkere verstaanbare engels woorden/zinnen (als je niet goed bent in engels), oerlelijke simpele spells, veel te snelle dag-nacht cyclus terwijl je eigelijk meer in het donker speeld door de dungeons, veel pauzeren tijdens combats, etc.etc.etc. Enige wat goed blijft in PoE is de muziek en de art style. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KipCurreh

KipCurreh

Nightcrawler

Verwijderd schreef op zaterdag 09 april 2016 @ 22:37:

1 ding vind ik wel heel erg jammer, dat is dat je maar 4 characters in je party kunt hebben. Onderweg kwam ik opnieuw een npc tegen en die wou ook in mijn party als '"5de" character, maar dat lukte niet op en hele rare manier waardoor die 5de character gewoon niet in mijn party kwam en er gewoon weer vandoor gaat zonder 'goodbye' of een waarschuwing te geven dat ik geen meerdere party leden kan aannemen. Het negatief effect: je kan de npc character niet meer zien en nooit meer aan je party toevoegen, terwijl ik liever had gehad dat de npc gewoon bleef staan en dat ik hem eventueel later in mijn party kan toevoegen tot wanneer er terug plaatsje vrij is. Pas op! Het kan ook een bug zijn! :o
Een van de eerste zalen die je vrijspeelt in de homestead (per bloodstone unlockt er 1) is de Hall of Heroes.. Hier kan je partymembers plaatsen die je minder of niet nodig hebt op dat moment.

Als je dus iemand tegenkomt die je party wilt joinen, en je zit al met 4 personen, kan je 1 iemand uit je huidige party naar de Hall of Heroes sturen. Die persoon blijft daar dan tot je ze terug nodig hebt. Zo heb je plek in je party voor een nieuw personage, en verlies je de andere niet.
Je kan dan op elk moment naar de Hall of Heroes gaan om je party te veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Siebsel
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 08:57
KipCurreh schreef op zondag 10 april 2016 @ 11:30:
[...]

Een van de eerste zalen die je vrijspeelt in de homestead (per bloodstone unlockt er 1) is de Hall of Heroes.. Hier kan je partymembers plaatsen die je minder of niet nodig hebt op dat moment.
En als je nog niet zo ver bent, gaan ze naar de The King Crab Inn. Ik heb namelijk die Hall of Heroes nog niet, maar al wel 5 party members 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shao Kahn
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09-09 11:58
Na lange tijd toch maar dit spel aangeschaft voor 16 euro. Nog geen spijt van.

Al kom ik er net na 4 uur achter dat mijn beide chars Loremaster en Crafting hebben. aaargh! Toch ga ik niet opnieuw beginnen. Maak nu een hoop vage shizzle mee in de Homestead. Iets met dragons en timeweavers. whatever. Eerst maar eens zien hoe ik mijn healing spel kan verbeteren. 10% healing gaat me niet ver brengen :)

Ik mis wel een sprint skill. de normale rensnelheid gaat me iets te langzaam. Prima dat het turn-based is, maar tussen de fights door moeten ze hurry de fuck uppen :)

[ Voor 17% gewijzigd door Shao Kahn op 22-08-2016 20:07 ]

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Panzerfaust-2779/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxidda
  • Laatst online: 25-12-2023

Oxidda

Heer Opblaaskrokodil

Ben er mee begonnen met een maat, weten beide niets van het spel af en zijn van het weekend begonnen.

Zijn nu bij
spoiler:
sparkmaster 3000
en daar hebben we op het moment nogal moeite mee.

Maar die moord quest man man man geweldig.

Voor de rest is de aankleding, wat je kunt doen etc in het spel gewoon zalig te noemen. En de vele knipogen naar van alles en nog wat.

Snap nu wel waarom dit spel vrij hoge beoordelingen kreeg! Alleen de gevechten, na een combat is de party weer half dood. Misschien dat we het gewoon slecht doen maar een fuck up en het is party wipe.

[ Voor 40% gewijzigd door Oxidda op 23-08-2016 11:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shao Kahn
Ik net op level 3 even de stad uit, word ik volledig in de pan gehakt door skeletten van level 3 en 4. Ook had ik grote moeite met wat skeletten in een zekere gang/grot waar ik na wat graven in terecht kwam..

Toch apart. Valt me tegen dat mijn Ranger niet bv iedere beurt Ricochet kan afvuren. Aangezien die nu een CD heeft van ik geloof 5 turns heb ik daar niet veel aan. Wat is dan het alternatief? Die inferieure Staff of Magnus skill maar gebruiken of gewoon elemental arrows te gebruiken? Lijkt me dat ik daar enigzins zuinig mee moet zijn.

Ook merk ik dat ik grote moeite heb met weglopen/ afstand nemen. Actionpoints zijn al zo schaars. Dat gezegd hebbende, blijven stilstaan brengt je in dit spel niet veel verder geloof ik.

Worden die healing skills nog significant sterker? Mijn huidige archer kan voor 4 action points 10 % healen. whoohoo! en dat is niet eens AEO healing. Op die manier duurt healen na een strijd wel een minuut of 10. Hoe pakken jullie dit ( later) aan? Ook hier geld dat ik mijn potions ook enigzins wil sparen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geert1
Wat betreft het gevechtssysteem zul je even wat verder moeten experimenteren denk ik, of je meer inlezen, want er zijn te veel ins en outs om snel even door te spreken (maar misschien kan iemand anders hier ook wat tips geven).

Maar bovendien: Het gebied rond het stadje Cyseal heeft een nogal vervelend verloop van moeilijkheidsgraad. Afhankelijk van welke kant je op gaat kom je snel te sterke vijanden tegen. Alle mogelijkheden zijn open, maar ze zijn niet allemaal praktisch als je nog maar level 3 bent. Hier vind je de kaart die het level aangeeft van de verschillende regio's rond het dorp; het scheelt enorm om hier rekening mee te houden. Later in het spel heb je minder last van grote overgangen in moeilijkheid, dus hou vol!

[ Voor 5% gewijzigd door geert1 op 26-08-2016 19:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shao Kahn
Oh dat komt ook allemaal wel goed hoor. Kwestie van even verdiepen en veel trial and error. Maar als iemand mij kan vertellen hoe healing tijdens en na een gevecht gebruikt word op mid range levels heb ik al iig een idee

Pagina: 1 ... 5 6 Laatste