deze T-Mobile actie is dus alleen voor zakelijk. Gaat er binnenkort nog een andere winkel open waar een particulier wel met korting een abonnement kan afsluiten.
Jammer!! Wel vreemd dat er op zo'n locatie (winkelstraat bij uitstek voor 'gewone' consumenten) een shop voor ondernemers wordt geopend. Die zou je toch eerder op een of ander industrieterrein verwachten. We zullen zien of niet-ondernemers hier ook welkom zijn.Humma Kavula schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 14:12:
[afbeelding]
Hmm, dit is de zakelijke aanbieding voor T-mobile plusstore ( wat dat ook is )
Note 3 met bijbetaling en volgens mij ook geen 50% korting
Op de kaart staat opening/borrel op dinsdag 19 november van 18 tot 20.
Ik vraag mijzelf af of hier überhaupt een consumenten actie wordt gehouden.
Andere openingen kenden ook een zakelijke aanbieding die de hele week gold. Ondernemers gaan niet de hele dag voor de deur staan, die verdienen elders geld. Meestal is er een losse consumentendag voor de opening die met borden wordt aangegeven. En Vodafone zit ook in die straat, dus je kan wel op een consumentenwinkel rekenen.
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Maar hier is geen sprake van een zakelijke aanbieding. Een paar euro korting per maand, dat ontvang je altijd wel. Doorgaans méér, deze handel draait immers om overpriced diensten in combinatie met 'kortingen'. Het is net de keukenbranche, daar krijg je ook minimaal 50% korting en gratis inbouwapparatuur :-)
Jammer, had gehoopt op een leuke 3G tablet actie voor zakelijke klanten, zoals een eerder gerucht meldde.
Jammer, had gehoopt op een leuke 3G tablet actie voor zakelijke klanten, zoals een eerder gerucht meldde.
Net de aanbiedings poster gezien. Ik zal morgen een foto maken en hier plaatsen. De actie betreft een Samsung Galaxy Note 3 + Galaxy Gear voor €65,=(!) per maand. Onbeperkt bellen en een bundel van 5000 Mb. Alleen in de T-Mobile shop op de Frederik Hendriklaan 262 in Den Haag.
Tja, leuker kan ik het niet maken. En zo te zien geldt de 'actie' een hele week dus heb je genoeg tijd om er gebruik van te maken.
Tja, leuker kan ik het niet maken. En zo te zien geldt de 'actie' een hele week dus heb je genoeg tijd om er gebruik van te maken.
Nou, dan vissen we mooi achter het net! Hopelijk volgt er elders nog een mooie aanbieding één dezer weken.
https://www.dropbox.com/sc/b4tqjfuu9ah9pit/9Ul0zOCG8tJasaba schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 20:44:
Net de aanbiedings poster gezien. Ik zal morgen een foto maken en hier plaatsen. De actie betreft een Samsung Galaxy Note 3 + Galaxy Gear voor €65,=(!) per maand. Onbeperkt bellen en een bundel van 5000 Mb. Alleen in de T-Mobile shop op de Frederik Hendriklaan 262 in Den Haag.
En het is nog erger dan ik dacht: je moet ook nog eenmalig € 149,95 inleveren. Hoewel, je krijgt ook nog € 50,= cashback.
Dit abonnement heb ik zelf in juni bij de openingsactie in Haarlem afgesloten icm een Galaxy S4. Maar daar kregen we dan wel 50% korting bij over de gehele looptijd.
Ik zou zeggen dat de slaapzakken voorlopig in de kast kunnen blijven liggen.
[ Voor 10% gewijzigd door Jasaba op 13-11-2013 13:18 ]
Verwijderd
aaaaaaaa wat jammer zeg. gaat er nog elders een t-mobile shop open. ik hoorde dat er ook een dergelijke plus shop bij hillegersberg open zou gaan. Maar wederom de plusshops zijn alleen voor zakelijke klanten. Er zijn geen deals voor particuliere klanten bij zo een plus shop. Hopelijk gaat er weer een nieuwe shop open met een particuliere aanbieding. mijn abonnement loopt binnekort af. Btw toen de Z1 voor het eerst op de markt kwam heeft t mobile ook een actie gedaan. Dus who knows, de sony ultra komt binnenkort uit.
En die aanbieding klopt niet eens. Samsung geeft nu een gewone cashback van 100 euro. Maar dit is toch geen openingsaanbieding? Watskeburt?
Zojuist mijn eerste factuur ontvangen maar daarop de aansluitkosten en tot mijn verbazing zag ik dat er 44,12 (excl -> 53,39 incl. btw) in rekening wordt gebracht.
crap kan niet lezen
gewoon dus 30 euro incl. btw
crap kan niet lezen
Iemand enig idee waarom dit meer dan de 30 euro is geworden?Aansluitkosten 44,12
23,38 euro korting aansluitkosten -19,33
gewoon dus 30 euro incl. btw
[ Voor 24% gewijzigd door Geckoo op 15-11-2013 12:18 ]
Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.
Waarschijnlijk omdat de ingangsdatum van het abonnement niet gelijk loopt met de factuurperioden. Er zal dus een volle periode zijn gefactureerd én een deel van de voorgaande periode waarin je abonnement is ingegaan. Kijk maar naar de perioden waarover gefactureerd is, deze staan gespecificeerd.Geckoo schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 12:12:
Zojuist mijn eerste factuur ontvangen maar daarop de aansluitkosten en tot mijn verbazing zag ik dat er 44,12 (excl -> 53,39 incl. btw) in rekening wordt gebracht.
iemand enig idee waarom dit meer dan de 30 euro is geworden?
Edit:
@Geckoo
Inderdaad, eerst lezen, dan posten!
[ Voor 4% gewijzigd door Edddd op 15-11-2013 12:24 ]
Samsung geeft inderdaad op geselecteerde modellen van de Note 3 een cashback van € 100,= (gekocht tussen 11/11 en 31/12). Geen idee of die van T-Mobile daaronder vallen. Zou je wel mogen verwachten. De 'cashback' van € 50,= waar ik het eerder over had, blijkt bij nader lezen een 'tot € 50,= retour op een Samsung accessoire i.c.m. een Note 3' te zijn. Dus bijv. een cover. Veel belangrijker is natuurlijk de korting die je krijgt op het abonnement en die bedraagt slechts een schamele € 4,= per maand.Senor Sjon schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 09:06:
En die aanbieding klopt niet eens. Samsung geeft nu een gewone cashback van 100 euro. Maar dit is toch geen openingsaanbieding? Watskeburt?
Overigens is de winkel (en daarmee ook het openingsaanbod) gewoon toegankelijk voor particulieren.
Maar mij ontgaat geheel wat er nog spectaculair aan is. Het begint erg te lijken op de strategie van Vodafone die eerst ook een aantal mooie openingsacties had die vervolgens onder het mom van veiligheid voor klanten en medewerkers grotendeels werd ingetrokken.
Is er iemand die in de buurt van Eindhoven woont, om even bij de T-mobile winkel na te vragen hoe het zit met de koptelefoon die de mensen zouden krijgen die ook een smartwatch hadden besteld.
Woon zelf in Den Haag, en de klantenservice kan de winkel niet benaderen.
Ik ben er afgelopen week geweest, normaal moet sony hem schijnbaar opsturen, maar als dat niet gebeurd moet je hem afhalen denk ik. Het is trouwens de SBH20 headset, heel erg fijn dingetje!jeroendh schreef op zaterdag 16 november 2013 @ 13:39:
Is er iemand die in de buurt van Eindhoven woont, om even bij de T-mobile winkel na te vragen hoe het zit met de koptelefoon die de mensen zouden krijgen die ook een smartwatch hadden besteld.
Verwijderd
Ook de note 3 van t mobile valt onder de cashback actie. en voorheen was deze idd 50 euro maar dit is recent veranderd in 100 euro.dus 100 euro cashback voor het toestel, plus bij aanschaf van een originele hoesje van de note 3 krijg je ook nog eens 50 euro cashback op het hoesje. je moet dan wel via samsung.com een formulier invullen en opsturen, zo uit me hoofd voor 31 januari anders krijg je niks noppes nada.
Hoop dat er binnenkort weer een keer zo'n opening is. Mijn abbo verloopt over een aantal weken.
NDH Automotive: https://ndh.nu/
Net van T-Mobile de factuur binnengekregen.
Blijkt dat de 50% toch niet echt 50% blijft. Blijkbaar hanteert T-mobile een jaarlijkse prijsindexatie, zelfs als je korter dan een jaar een abonnement hebt lopen.
De jaarlijkse inflatie (2013: 2,9%) wordt namelijk over het brutobedrag erbij geteld.
Vervolgens wordt de 50% korting er over het oorspronkelijke maandbedrag er weer af getrokken.
De korting blijft namelijk gemakshalve gebaseerd op het oude maandbedrag.
Voor de twee abonnementen dus in een keer 5,8% per abonnement meer kwijt. Totale extra kosten: 4 euro per maand. Nu zijn het geen wereldbedragen, maar voor een kortlopend abonnement van twee jaar verwacht je geen addertjes onder het gras. Op t-mobile.nl staat de verhoging overigens niet vermeld in hun eigen (actuele) voorwaarden! Contact met T-mobile gezocht en ook zij waren niet helemaal duidelijk. 3x in de wacht en vervolgens werd na bijna een half uur aan de lijn hangen spontaan de verbinding verbroken.
Zou ik ook moeten doen bij klanten, gemakkelijk geld verdienen! Na die twee jaar toch maar weg bij T-Mobile, dit is geen stijl.
Blijkt dat de 50% toch niet echt 50% blijft. Blijkbaar hanteert T-mobile een jaarlijkse prijsindexatie, zelfs als je korter dan een jaar een abonnement hebt lopen.
De jaarlijkse inflatie (2013: 2,9%) wordt namelijk over het brutobedrag erbij geteld.
Vervolgens wordt de 50% korting er over het oorspronkelijke maandbedrag er weer af getrokken.
De korting blijft namelijk gemakshalve gebaseerd op het oude maandbedrag.
Voor de twee abonnementen dus in een keer 5,8% per abonnement meer kwijt. Totale extra kosten: 4 euro per maand. Nu zijn het geen wereldbedragen, maar voor een kortlopend abonnement van twee jaar verwacht je geen addertjes onder het gras. Op t-mobile.nl staat de verhoging overigens niet vermeld in hun eigen (actuele) voorwaarden! Contact met T-mobile gezocht en ook zij waren niet helemaal duidelijk. 3x in de wacht en vervolgens werd na bijna een half uur aan de lijn hangen spontaan de verbinding verbroken.
Zou ik ook moeten doen bij klanten, gemakkelijk geld verdienen! Na die twee jaar toch maar weg bij T-Mobile, dit is geen stijl.

[ Voor 29% gewijzigd door Sjarelke op 14-01-2014 15:00 ]
Laatste pagina onderaan.T-Mobile zal ieder jaar in januari het maandbedrag van uw Basis Overeenkomst, Internet-, en Bellen bundels aanpassen als gevolg van inflatie. Deze aanpassing wordt gebaseerd op de stijging van het
Consumentenprijsindexcijfer van het CBS over het voorafgaande jaar van 1 juli tot en met 30 juni. T-Mobile voert geen inflatiecorrectie door als er 3 maanden of minder van uw contract verstreken zijn.
Kijk op www.t-mobile.nl voor de meest actuele tarieven en meer informatie.
https://www.t-mobile.nl/p...-samen-4g-per-18nov13.pdf
Staat er inderdaad netjes.AquaSheep schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 15:18:
Laatste pagina onderaan.
Maar na een half uur de verbinding verbreken is triest

Ja klopt, maar dat staat dus niet in de algemene voorwaarden die bij het afsluiten van het abonnement zijn getekend. Als ik weer ergens de tijd vindt nog maar een keertje proberen.AquaSheep schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 15:18:
[...]
Laatste pagina onderaan.
Gelukkig nog niet teruggebeld door T-mobile, dat was pas echt een shock geweestago schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 15:59:
[...]
Staat er inderdaad netjes.
[ Voor 23% gewijzigd door Sjarelke op 14-01-2014 16:30 ]
Het bereik intern is net zo slecht als externago schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 15:59:
[...]
Staat er inderdaad netjes.
Zelf ook tot 2x toe gehad. Terugbellen? Ho maar.
Zouden de acties voorbij zijn of is het wachten op nieuw te openen winkels?
Vorig jaar verkondigde T-Mobile als onderdeel van hun strategie het vergroten van het aantal winkels. Ik neem aan dat die ambitie verder gaat dan het handjevol dat hier de revue passeert.... Zou de strategie veranderd zijn? Zijn er inmiddels meer winkels geopend zonder super actie? Of ben ik gewoon te nieuwsgierig/ongeduldig?
Vorig jaar verkondigde T-Mobile als onderdeel van hun strategie het vergroten van het aantal winkels. Ik neem aan dat die ambitie verder gaat dan het handjevol dat hier de revue passeert.... Zou de strategie veranderd zijn? Zijn er inmiddels meer winkels geopend zonder super actie? Of ben ik gewoon te nieuwsgierig/ongeduldig?
Geen idee, laatste aanbieding/opening was alweer van november dus toch al een behoorlijke tijd geleden. Misschien dat er weer acties komen bij de intro van de nieuwe toestellen (S5 enzo)
Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II
We're back people!
Venray 7 februari
http://www.t-mobile.nl/Pe...opening/shop-opening.aspx
Venray 7 februari
http://www.t-mobile.nl/Pe...opening/shop-opening.aspx
Samsung Galaxy S4
Samsung
24 maanden 50% korting
van € 69,- voor slechts
€ 34,50 /mnd
Toestel € 0,00
i.c.m. 2-jarig Startabonnement
Onbeperkt whatsappen, posten en sms'en
5 GB en onbeperkt bellen inclusief telefoon
Sony Xperia Z1
Sony Xperia Z1
24 maanden 50% korting
van € 69,- voor slechts
€ 34,50 /mnd
Toestel € 0,00
i.c.m. 2-jarig Startabonnement
Onbeperkt whatsappen, posten en sms'en
5 GB en onbeperkt bellen inclusief telefoon
Oude telefoons helaas,had liever op een LG G2 of de Sony xperia Z compact. Nu maar wachten op S5,htc en nieuwe sony z2.
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Zijn dit 4G abbo's?
Bookreview: De eeuwige verkettering van Avesi
T-mobile is altijd 4G, als het beschikbaar is...kevinl schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 16:50:
Zijn dit 4G abbo's?
En als het niet beschikbaar is, is het waardeloositsgreen schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 16:52:
[...]
T-mobile is altijd 4G, als het beschikbaar is...
Althans zo is mijn ervaring nu, nog niet de helft van Simyo (KPN) in mijn regio.

TS is inmiddels ook weer aangepast. Alle voorwaarden zijn hetzelfde als voorheen, zie TS
Wel interessant dat onbeperkt bellen. Maar het zijn oude toestellen.
Bookreview: De eeuwige verkettering van Avesi
Reis regelmatig door het land en gebruik altijd soundcloud voor m'n muziek in de auto.paulus_01 schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 16:53:
[...]
En als het niet beschikbaar is, is het waardeloos
Althans zo is mijn ervaring nu, nog niet de helft van Simyo (KPN) in mijn regio.
Valt bijna nooit weg.
Regelmatig kijk ik ook voetbalwedstrijden via foxsports, wat 9 van de 10 keer ook gewoon soepel loopt.
Prima netwerk na mijn mening.
Ben nog steeds blij met de openingsactie in Haarlem een half jaartje geleden
Verwijderd
Holy shit, die moet ik gewoon hebben
Zeker omdat het onbeperkt bellen erbij inbegrepen zit.
*knip* dat soort onzinnige vragen horen hier dus niet thuis, het enige antwoord is "misschien".
*knip* dat soort onzinnige vragen horen hier dus niet thuis, het enige antwoord is "misschien".
[ Voor 42% gewijzigd door gambieter op 06-02-2014 23:05 ]
Jammer dat het pas zo kort van te voren bekend is. Lastig om dit nu te plannen.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.
Dat is waarschijnlijk de bedoeling. 
Ook is het een uitgestorven stukje Nederland natuurlijk.
Ik werk er toevallig vlakbij, maar heb 3 maanden geleden in Eindhoven de toen nog spiksplinternieuwe Z1 met hetzelfde abonnement gescoordSenor Sjon schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 10:00:
Dat is waarschijnlijk de bedoeling.
En mbt eerdere comment over snelheid - het werkt wel allemaal (soms), maar de snelheid op 3g is echt een stuk minder hier dan via het KPN netwerk en in mijn dorp, wat volgens de TMOBILE dekkingskaart een uitstekend 3g netwerk zou moeten hebben, krijg ik in het centrum bijna nooit een werkende 3g verbinding.
De verbinding is er wel, maar internet doet het totaal niet.
Verwijderd
*knip* lees de topicwaarschuwing
[ Voor 90% gewijzigd door gambieter op 07-02-2014 12:30 ]
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Verwijderd
Een mooie tip voor Vodafone Red gebruikers. Ik heb vandaag gebeld met Vodafone Retentie (1201, optie 2, optie 4, of optie 4, optie 2, dat weet ik niet meer).
Nadat ik aan gaf de T-Mobile actie te nemen als ze me geen beter voorstel deden, kreeg ik het volgende:
Vodafone Red-2 D
Sony Xperia Z1
40 de maand.
Normaal is het 48 de maand (?) met daarbij 95 euro los voor het toestel. Die hoefde ik nu ook niet te betalen.
.
Nadat ik aan gaf de T-Mobile actie te nemen als ze me geen beter voorstel deden, kreeg ik het volgende:
Vodafone Red-2 D
Sony Xperia Z1
40 de maand.
Normaal is het 48 de maand (?) met daarbij 95 euro los voor het toestel. Die hoefde ik nu ook niet te betalen.
1of2 jaar?
T-mobile in Arnhem krijg heel snel een actie met de nieuwe HTC M8.
50% Korting en HTC M8 gratis.
Zie
Zie

Ik heb eventjes een paar dingen nagevraagd bij T-Mobile betreft de bovenstaande actie;
Voor iedereen die er wel gebruik van maakt, veel plezier met de telefoon!
- Voorheen was het mogelijk om - voordat je officieel kon verlengen - een contract te tekenen die later in zou gaan. Bijvoorbeeld als je vanaf 1 mei kan verlengen, dan kon je 1 april tekenen dat zij de verlenging op 1 mei zouden regelen. Dit gaat nu niet meer! (Jammer, daardoor loop ik de aanbieding mis...)
- Bij andere launch acties en openingen van een T-Mobile Shop was het vaker ook mogelijk om dat toestel te nemen in combinatie met een ander abonnement dan waarmee geadverteerd werd. Dit is hier echter ook niet mogelijk, alleen in combinatie met 500 belminuten en 6GB data.
Ik zie niks....Ferio schreef op maandag 31 maart 2014 @ 11:51:
T-mobile in Arnhem krijg heel snel een actie met de nieuwe HTC M8.
Zie
[afbeelding]
edit...laat maar
Waarom niet? Sluit gewoon het abonnement af; T-Mobile kan een abonnement maximaal 4 maand uitstellen. Nummerbehoud kun je later zelf wel regelen via de website of een winkel.NLCJ schreef op maandag 31 maart 2014 @ 21:47:
Ik heb eventjes een paar dingen nagevraagd bij T-Mobile betreft de bovenstaande actie;Aldus T-Mobile Webcare.
- Voorheen was het mogelijk om - voordat je officieel kon verlengen - een contract te tekenen die later in zou gaan. Bijvoorbeeld als je vanaf 1 mei kan verlengen, dan kon je 1 april tekenen dat zij de verlenging op 1 mei zouden regelen. Dit gaat nu niet meer! (Jammer, daardoor loop ik de aanbieding mis...)
- Bij andere launch acties en openingen van een T-Mobile Shop was het vaker ook mogelijk om dat toestel te nemen in combinatie met een ander abonnement dan waarmee geadverteerd werd. Dit is hier echter ook niet mogelijk, alleen in combinatie met 500 belminuten en 6GB data.
[ Voor 3% gewijzigd door Graizie op 03-04-2014 20:44 ]
Groningen
Klanten krijgen alleen op 11 april bij de T-Mobile Shop aan de Lijnbaan in Rotterdam 50% korting op een 2-jarig abonnement met 10GB data en onbeperkt bellen en smsen. Daarnaast krijgen T-Mobile klanten exclusief een 8GB geheugenkaart. Voor het toestel hoeft bovendien niet bijbetaald te worden. Deze actie is ook geldig in de nieuwe Samsung Experience Stores, powered by Phone House, in Den Haag, Haarlem, Apeldoorn, Amersfoort en Eindhoven.
Morgen is er een T-Mobile opening aan de Bergse Dorpsstraat 32B. De "aanbieding" is geldig van 18 tot 26 april en je hebt de keuze uit een 16gb iPad air icm 10gb data en internet altijd voor 43,50/maand.
Of een 16gb iPhone 5S icm 2 gb en onbeperkt bellen voor 44,25/maand.
Ik heb de flyer hier liggen mochten er vragen zijn. Maar ik vind dit zelf niet meer lijken op de oude openings acties.
Of een 16gb iPhone 5S icm 2 gb en onbeperkt bellen voor 44,25/maand.
Ik heb de flyer hier liggen mochten er vragen zijn. Maar ik vind dit zelf niet meer lijken op de oude openings acties.
Verwijderd
Als ik dat invul op bijv. studentmobiel bij verlengen dan kom ik op 53 euro.. toch wel aardig wat aanbieding betreft dan.. maar minder goed dan eerdere openingsaanbiedingen, dat is wel zeker inderdaad.
Donderdag 5 juni en Vrijdag 6 juni zijn er weer T-Mobile crazy days! 

Donderdag 5 juni: T-Shop Groningen Waagstraat
Vrijdag 6 juni: T-Shop Assen
Samsung Galaxy S5 - GRATIS bij 5GB en onbeperkt bellen: €41,40 per maand;
Sony Xperia Z2 - GRATIS bij 5GB en 300 min: €37,80 per maand;
HTC One (M8) - GRATIS bij 5GB en 300 min: €37,80 per maand;
LG G2 - GRATIS bij 1GB en 150 min: €25,20 per maand.

Donderdag 5 juni: T-Shop Groningen Waagstraat
Vrijdag 6 juni: T-Shop Assen
Groningen
En op de g2 zit nog 50 euro cashback!
http://www.lg.com/nl/g2-promo
http://www.lg.com/nl/g2-promo
Volgens mij was er in Amersfoort vandaag ook een 24 maaden 40% korting actie op de Samsung Galaxy S5.
Zag het namelijk vanochtend toen ik in de bus zat.4
#Edit:
Volgens mij is het precies de zelfde aanbieding die boven mij gepost is (flyer).
Zag het namelijk vanochtend toen ik in de bus zat.4
#Edit:
Volgens mij is het precies de zelfde aanbieding die boven mij gepost is (flyer).
[ Voor 43% gewijzigd door Camo op 05-06-2014 12:37 ]
Vandaag ook in zoetermeer, schijnt erg rustig te zijn.
http://www.google.nl/url?...Alg&bvm=bv.68445247,d.d2k
http://www.google.nl/url?...Alg&bvm=bv.68445247,d.d2k
Het is dan ook niet zo scherp meer qua aanbieding als vroeger. Met veel wifi hoef je niet perse 5 GB te hebben. Als je met 1-2 GB 30 euro/maand betaalt, dan is dat veel interessanter.
Opzich aardige aanbiedingen allemaal. Destijds in 2012 heb ik bij een shop-opening 5 maanden vooraf een abonnement kunnen afsluiten met als ingangsdatum het einde van mijn oude contract en dan tzt nummerbehoud aangevraagd voor mijn nummer. Dit alles op advies van een medewerker. Verlengen kan namelijk officieel enkel binnen 4 maanden van het einde van je abonnement.
Heeft iemand hier recent nog succesvolle ervaring mee? Meen namelijk gelezen te hebben dat dit niet meer kon.
En inderdaad zijn de abonnementen ook niet om naar huis over te schrijven. Heb nu 1Gb en red dat prima. 5 Gb is zware overkill. 3 zou een leuk compromis zijn.
Heeft iemand hier recent nog succesvolle ervaring mee? Meen namelijk gelezen te hebben dat dit niet meer kon.
En inderdaad zijn de abonnementen ook niet om naar huis over te schrijven. Heb nu 1Gb en red dat prima. 5 Gb is zware overkill. 3 zou een leuk compromis zijn.
[ Voor 14% gewijzigd door B-Bandit op 06-06-2014 11:06 ]
Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q
Iemand een slimme methode om eventuele andere locaties te achterhalen? 
Zie de topicwarning onderaan
Zie de topicwarning onderaan
[ Voor 22% gewijzigd door Señor Sjon op 06-06-2014 16:10 ]
Ik was vandaag in Zoetermeer (voor iets anders) en er was inderdaad een opening (met dezelfde actie als bovenstaand omschreven; 24maanden lang 40% korting). Het was niet zo heel druk overigens.
Rotterdam
12 juni t-mobile actie met 4 toestellen met 40% korting op abonnement gedurende 2 jaar.

https://www.google.nl/sea...me-mobile&espv=1&ie=UTF-8
Je mag blijkbaar geen vragen stellen om samen na te denken, heb dus zelf maar iets slims bedacht... Doe er je voordeel mee
Je mag blijkbaar geen vragen stellen om samen na te denken, heb dus zelf maar iets slims bedacht... Doe er je voordeel mee
*knip* off-topic, het gaat hier om de openingsacties, niet om je mening over T-mobile
[ Voor 69% gewijzigd door gambieter op 12-06-2014 11:36 ]
Verwijderd
Is geen openingsactie, maar wel goed:
24 mnd 40%. Keuze uit 4 toestellen:
Samsung Galaxy S5, Sony Xperia Z2, HTC One (M8) en LG G2
Donderdag 12 juni in Enschede.
Open tot 21:00u.
Voor Flyer en info:
https://www.facebook.com/events/785010184852376/
24 mnd 40%. Keuze uit 4 toestellen:
Samsung Galaxy S5, Sony Xperia Z2, HTC One (M8) en LG G2
Donderdag 12 juni in Enschede.
Open tot 21:00u.
Voor Flyer en info:
https://www.facebook.com/events/785010184852376/
Net een bericht op Twitter.
Vandaag (12/6) in onze winkels in Dordrecht en Enschede: 24 maanden 40% korting op enkele abonnementen met keuze uit 4 toptoestellen.
Dus Dordrecht zit er ook bij.
Vandaag (12/6) in onze winkels in Dordrecht en Enschede: 24 maanden 40% korting op enkele abonnementen met keuze uit 4 toptoestellen.
Dus Dordrecht zit er ook bij.
12X Rec peak energy 275 WP pal Zuid platdak 20° Growatt 3000 MTL-S /bj. Half mei 2018
Donderdag 19 juni zijn er weer T-Mobile crazy days! in tshop Zaandam:)
Al met al geen slechte aanbieding lijkt me
Al met al geen slechte aanbieding lijkt me

Aanstaande vrijdag in de T-Mobile Shop Hoofddorp, van 10:00 tot 21:00
[ Voor 26% gewijzigd door Younesse88 op 18-06-2014 07:54 ]
Een T-Mobile actie in Waalwijk t/m 21 Juni.

Hebben ze volgens mij overal hangen, deze poster hangt ook in Breda.Dumpling schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 14:14:
Een T-Mobile actie in Waalwijk t/m 21 Juni.
[afbeelding]
Android-nieuws, Android-apps en smartphone-advies/reviews: DroidApp.nl
Die 'X' korting is zodat ze elke klant een andere prijs kunnen aanpraten. Levert meer op dan alle klanten dezelfde korting te geven. Veel mensen durven niet door te vragen voor meer.
shop in Rotterdam is aan t verbouwen, ben benieuwd of ze ook een actie gaan houden wanneer t klaar is..
Rotterdam
ik dacht ik doe eens 50% ipv 40 :-)Willaaam schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 08:11:
https://www.google.nl/sea...me-mobile&espv=1&ie=UTF-8
http://www.deweekkrant.nl...2/SGO_SGO-16_140702_1.pdf

[ Voor 4% gewijzigd door BramV op 02-07-2014 10:47 ]
Rotterdam ookBramV schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 10:31:
[...]
ik dacht ik doe eens 50% ipv 40 :-)
[afbeelding]
http://www.deweekkrant.nl...02/HNO_HNO-6_140702_1.pdf
Nice!BramV schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 10:31:
[...]
ik dacht ik doe eens 50% ipv 40 :-)
[afbeelding]
Net even gebeld met T-mobile en het winkelcentrum zelf. Voor mij handig: T-mobile staat het toe om tot 4 maanden voor het aflopen van je contract al een nieuw contract bij hen af te sluiten (zonder extra kosten). Verder natuurlijk fysiek naar de winkel en andere toestellen zijn uitgesloten van de actie.
De T-mobile winkel daar gaat om 9:30 uur open maar het winkelcentrum zelf opent al om 6:00 uur 's ochtends haar deuren.
Zou het nodig zijn daar heel vroeg te zijn? En zoja, wat is heel vroeg?
Mijn gedachte: " Rotterdam: Druk! echter is het alleen een gouden G3 = slecht te verkopen maar wel een top abbo"
Lastig om te zeggen maar reken erop dat er mensen om 6:00 staan, dat heb ik in dit topic al vaker gezien. ( en zo niet dan ben je iig de eerste
)
Tevens wil T-mobile hun winkel wel eens eerder openen om de drukte aan te kunnen.
Maar voor verdere ervaringen, ook in Rotterdam, even het topic doornemen.
Lastig om te zeggen maar reken erop dat er mensen om 6:00 staan, dat heb ik in dit topic al vaker gezien. ( en zo niet dan ben je iig de eerste
Tevens wil T-mobile hun winkel wel eens eerder openen om de drukte aan te kunnen.
Maar voor verdere ervaringen, ook in Rotterdam, even het topic doornemen.
Ook in Zoetermeer.
http://www.deweekkrant.nl...3/SD1_SD1-12_140703_1.pdf
Ik had gisteren trouwens van de winkel in Eindhoven begrepen dat in totaal 7 vestigingen deze actie hebben (welke wist ie niet, maar hun winkel iig niet) met 100 toestellen per winkel.
http://www.deweekkrant.nl...3/SD1_SD1-12_140703_1.pdf
Ik had gisteren trouwens van de winkel in Eindhoven begrepen dat in totaal 7 vestigingen deze actie hebben (welke wist ie niet, maar hun winkel iig niet) met 100 toestellen per winkel.
[ Voor 48% gewijzigd door luckyjan op 03-07-2014 10:16 ]
Het loont (als je ertoe in staat bent) om naar Zoetermeer toe te gaan als je niet zo van de drukte en het megalange wachten bent.
Rotterdam
Zijn er nog andere telefoons ook in de aanbieding of alleen de G3?
Verwijderd
iemand toevallig ondertussen al op de hoogte welke de andere 4 vestigingen zijn voor de actie van a.s. zaterdag? Zoetermeer ,Rotterdam & Tilburg is bekend?
Maar gaat het alleen om de gouden variant of doen de andere kleuren ook mee?
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads
Waarom zijn die aanbieding flyers zo verstopt? Welke andere vestigingen zouden nog mee doen?
Ik was toevallig net in Zwolle en heb geen poster zien hangen oid. Zelf woon ik in Eindhoven, dus ben niet bekend in Zwolle, weet ook niet of het de shop is die jij bedoeld.M.C. schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 14:26:
Weet iemand of t mobile zwolle ook mee doet ?
Zojuist nog even gebeld met T-mobile. Het zijn unbranded toestellen dus sim-lock vrij. Verder kon de mevrouw aan de andere kant van de lijn niet zien of het alleen om de gouden variant ging.
Ze vertelde me nog wel in welke vestigingen de actie geldt (ze praatte snel dus heb er een gemist maar bijna zeker deze goed kunnen verstaan):
- Rotterdam
- Zoetermeer
- Alkmaar
- Leeuwarden
- Den Haag
- Tilburg
Ze vertelde me nog wel in welke vestigingen de actie geldt (ze praatte snel dus heb er een gemist maar bijna zeker deze goed kunnen verstaan):
- Rotterdam
- Zoetermeer
- Alkmaar
- Leeuwarden
- Den Haag
- Tilburg
Hoe zeker ben je van Den Haag? En welke van de 2 vestigingen ?
[ Voor 34% gewijzigd door Rylo op 04-07-2014 15:26 ]
99%. Geen idee welke vestiging, dat zei ze niet. Zou zelf ff bellen met ze via 0800 7123 (ik koos vervolgens optie 4 2 4 en hoefde echt maar 10 seconde te wachten).Rylo schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 15:26:
Hoe zeker ben je van Den Haag? En welke van de 2 vestigingen ?
Gedaan maar werd er niet veel wijzer uit. Er is namelijk ook een vestiging aan de Fred. in Den Haag.Calesta schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 15:29:
[...]
99%. Geen idee welke vestiging, dat zei ze niet. Zou zelf ff bellen met ze via 0800 7123 (ik koos vervolgens optie 4 2 4 en hoefde echt maar 10 seconde te wachten).
Misschien toch maar de haagse drukte overslaan en richting Zoetermeer morgen.
Kreeg vandaag bij T-mobile te horen dat de actie van ** 5 GB+ onb. bellen ** tegen € 34,50 voor de eerste 55 klanten zijn. Daarna gaat de gebruikelijke actie in. Waarbij je als ik het goed begreep 2 GB+ 200 minuten kreeg voor ongeveer € 41,00.
Dus vroeg op als je de actie van 5 GB wil hebben, anders kan je net zo goed een andere dag langs gaan lijkt mij.
Dus vroeg op als je de actie van 5 GB wil hebben, anders kan je net zo goed een andere dag langs gaan lijkt mij.
De T-mobile van Utrecht ook las ik op de FB page van LGCalesta schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 15:19:
Zojuist nog even gebeld met T-mobile. Het zijn unbranded toestellen dus sim-lock vrij. Verder kon de mevrouw aan de andere kant van de lijn niet zien of het alleen om de gouden variant ging.
- Rotterdam
- Zoetermeer
- Alkmaar
- Leeuwarden
- Den Haag
- Tilburg
https://www.facebook.com/LGMobile?fref=ts
kan het bericht niet meer terug vinden maar toch een link naar hun pagina
(╯°□°)╯ ︵ ┻━┻
Dus geen winkel in het zuiden die mee doet aan de actie? Snap niet dat ze niet gewoon bekent maken welke winkels meedoen.
Maastricht en Tilburg zijn toch zuiden genoeg.Cyclonic schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 21:29:
Dus geen winkel in het zuiden die mee doet aan de actie? Snap niet dat ze niet gewoon bekent maken welke winkels meedoen.
Maastricht doet trouwens ook mee en Utrecht Overvecht ook. Heb bevestiging via de T-Mobile 0800 nummer die hierboven staat. En ook via een medewerker van de T-mobile shop in Almere die dus ook meedoet. Het zijn dus in totaal 9 shops die meedoen.
[ Voor 1% gewijzigd door IM4N op 04-07-2014 21:47 . Reden: Almere shop doet ook mee ]
Bedankt zag maastricht er niet bij staan namelijk
Morgen maar even trein pakken
Geen probleem. Je hebt twee shops in Maastricht. Jij moet de T-mobile shop Kleine Staat 13 hebben. Dat is de shop in Maastricht die meedoet.Cyclonic schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 21:51:
Bedankt zag maastricht er niet bij staan namelijkMorgen maar even trein pakken
Thx goed dat je het zegt anders stond ik misschien bij de verkeerde hahaIM4N schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 22:01:
[...]
Geen probleem. Je hebt twee shops in Maastricht. Jij moet de T-mobile shop Kleine Staat 13 hebben. Dat is de shop in Maastricht die meedoet.
Voor wie nog naar bevestiging zocht bij deze de flyer die ik zojuist ontvangen heb van een vriend waar alle shops die meedoen erop staan.

Rotterdam Centrum opent 7 juli weer, geen idee of dat met een actie gepaard gaat.
Rotterdam
Thanks vooor de flyer! Scheelde mij weer een rit naar Tilburg (uit Amersfoort) ,sta nu al bij de shop in Utrecht; 2e in de rij en verder nog niemand
6 mensen in de rij in Den Haag. Spuistraat 39.
[ Voor 21% gewijzigd door Rylo op 05-07-2014 09:24 ]
Let op:
~[html]Check de T-Mobile site en de <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/40047192#aankomende">topicstart</a> voor info over aankomende acties en geruchten. Pas als iemand een flyer of billboard heeft gezien/gefotografeerd is er een bevestiging.
<b>Simpele vragen naar info over toekomstige acties voegt niets toe en is dus niet de bedoeling</b>.~[/html]
~[html]Check de T-Mobile site en de <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/40047192#aankomende">topicstart</a> voor info over aankomende acties en geruchten. Pas als iemand een flyer of billboard heeft gezien/gefotografeerd is er een bevestiging.
<b>Simpele vragen naar info over toekomstige acties voegt niets toe en is dus niet de bedoeling</b>.~[/html]