Verwijderd

Was idd erg goed geregeld! Nummer 21 :D

Weet iemand al meer over de speaker dock actie? In de winkel werd gezegd dat je met behulp van je IMEI code iets kon doen op de Sony website? Ik kan er niks over vinden...

Zou mooi zijn, een leuk speakertje erbij :)

• MusicAddict
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10-09 14:48
Verwijderd schreef op woensdag 25 september 2013 @ 19:26:
Was idd erg goed geregeld! Nummer 21 :D

Weet iemand al meer over de speaker dock actie? In de winkel werd gezegd dat je met behulp van je IMEI code iets kon doen op de Sony website? Ik kan er niks over vinden...

Zou mooi zijn, een leuk speakertje erbij :)
Tegen mij zeiden ze dat het niet kon :P, dat die actie niet meer geldt :P (of ze wouden me een smartwatch aansmeren maar dat denk ik eerder)

Verwijderd

http://www.t-mobile.nl/sony/xperia-z1

Volgens de website loopt de actie nog ruim een week.. Nu snap ik dat ze bij deze opening niet meteen deze speakers konden leveren, maar het zou toch alsnog moeten kunnen lijkt me?

Ook zonder de speakers trouwens een prima deal hoor :)

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 25-09-2013 19:53 ]

• namapus
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 09-09 08:54
Vandaag ook langs geweest (nummer 133 :P ). Na ongeveer twee uur was ik klaar, het wachten leek helemaal niet zo lang. Beetje ouwehoeren met andere mensen die in de rij stonden en af en toe kwam er iemand met koffie, thee, water of iet te eten langs :9 .

Ik heb mijn abonnement verlengt, maar ik heb geen mailtje gekregen van t-mobile. Het e-mail adres wat ik opgegeven heb is ook het zelfde e-mail adres als ik bij Mijn T-Mobile heb staan. Een vriend van me, die een nieuw abonnement afgesloten heeft, kreeg wel meteen een bericht per e-mail. Ik denk dat ik morgen maar even contact op moet nemen met t-mobile. Ik neem denk ik nog even contact op via t-mobile webcare, dan kijk ik wel wat er verder gaat gebeuren.

De Z1 werkt in ieder geval lekker rap, alleen moet ik wel even wennen aan het formaat. Mijn oude telefoon is een galaxy S2 dus dat is een aardig verschil. :o

• BinaryRun
  • Laatst online: 12-08 23:21
Ik was nummer 197. Kwam aan om 14:00, zat om 14:45 op de trein terug. Dus 3 kwartier over gedaan, inclusief alles. Dat is pas relaxed :D

• paulus_01
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 04-09 18:23
Wij waren er om 12.30, uurtje later klaar. Was inderdaad goed geregeld. Ook direct maar de screenprotector en cover gekocht.
Nu op ebay een flipover bestellen.

We hebben ook de verzekering genomen, nog 2 weken de tijd om deze te annuleren, meer mensen die de verzekering hebben genomen of hier ervaring meenemen en mij kunnen vertellen dat het onzin is voor 10.95 per maand?

Overigens heb ik nog geen mail gehad, vriendin wel, allebei een nieuw contract.

Schrijffoutje misschien vd dame buiten?

• Ferio
  • Laatst online: 23-08 20:39
paulus_01 schreef op woensdag 25 september 2013 @ 20:21:

We hebben ook de verzekering genomen, nog 2 weken de tijd om deze te annuleren, meer mensen die de verzekering hebben genomen of hier ervaring meenemen en mij kunnen vertellen dat het onzin is voor 10.95 per maand?
Hetzelfde gedaan, maar twijvel nog.. is deze verzekering wel goed en de prijs?

Ik hoorde wel dat als je telefoon kapot gaat deze met deze verzekering 100% vervangen word, maar dat je wel een toeslag van €40 euro betaald.

Wij waren overigens 128 en 129.. :)

De actie was overigens erg goed geregeld. Ze hadden diverse hapjes en boden thee of koffie aan en nee dit niet om het half uur maar 10minuten ofzo.. :)

Ohja en de Z1 ligt een stuk lekker in de hand dan de Z toen ik ze in de rij vast had....

[ Voor 4% gewijzigd door Ferio op 25-09-2013 20:32 ]

• Untouchablezz20
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08:47
Persoonlijk zou ik nooit een verzekering nemen. T-mobile is sinds kort overgegaan naar ACE verzekering als ik me niet vergis. Dit was eerst proassist en dat was een ramp, vooral met de iPhone. Je betaald een eigen risico van 40 euro per geval. Ik vind 10,95 dan ook een redelijk bedrag p.m. voor iets wat je misschien niet nodig zult hebben. Uiteraard weet je dit van te voren niet.

Ik zou de verzekering opzeggen, een leuk/betrouwbaar hoesje kopen en de rest (be)sparen voor een gezellig etentje met de vriendin.

• jeroendh
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 08:41
Untouchablezz20 schreef op woensdag 25 september 2013 @ 20:33:
Persoonlijk zou ik nooit een verzekering nemen. T-mobile is sinds kort overgegaan naar ACE verzekering als ik me niet vergis. Dit was eerst proassist en dat was een ramp, vooral met de iPhone. Je betaald een eigen risico van 40 euro per geval. Ik vind 10,95 dan ook een redelijk bedrag p.m. voor iets wat je misschien niet nodig zult hebben. Uiteraard weet je dit van te voren niet.

Ik zou de verzekering opzeggen, een leuk/betrouwbaar hoesje kopen en de rest (be)sparen voor een gezellig etentje met de vriendin.
Niet als spam, maar misschien een idee om dan hier naar te kijken:
http://verzekeren-telefoon.nl/Telefoon_Dekkingen.html
€4.00 per maand.

• Ferio
Hebben jullie ook op de t-mobile website onder mijn abonnement het volgende staan? €68 euro per maand? Hier is zeker nog geen 50% korting vanaf?

Zie rechts op : https://www.t-mobile.nl/my/tariefplan/aanpassen

MIJN ABONNEMENT
Abonnement
Stel samen € 9,99

Bundels
Internet 5000 MB extra snel € 34,99

Travel & Surf € 0,00

Bellen Onbeperkt € 23,99

Totaal p/mnd € 68,97

Huidige situatie € 68,97

68.97 euro??

Hoe is overigens jullie ervaring met screen protectors en hoesjes van ebay? Ala.. china?

[ Voor 18% gewijzigd door Ferio op 25-09-2013 21:31 ]

• Untouchablezz20
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08:47
jeroendh schreef op woensdag 25 september 2013 @ 20:47:
[...]

Niet als spam, maar misschien een idee om dan hier naar te kijken:
http://verzekeren-telefoon.nl/Telefoon_Dekkingen.html
€4.00 per maand.
Totdat je wil claimen en dan komen de kleine lettertjes naar boven. Die je vooraf ook zou moeten lezen uiteraard.

• paulus_01
Tjark schreef op woensdag 25 september 2013 @ 17:01:
[...]

Als ik *#*#7378423#*#* doe en naar service -> sim lock ga, zie ik overal 0 staan en geen [x]:

code:
1
2
3
4
5
[ ] network 0
[ ] network subset 0
[ ] service provider 0
[ ] cororate 0
[ ] sim 0

Dus ik vermoed simlock vrij??
Ben nu op de gsm aan het browsen met mn simyo kaart erin :P

• TweakersOnly
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11:29
Filmpje van de opening vanmorgen

http://www.gsmpedia.nl/vi...ria-z1-t-mobile-eindhoven

[ Voor 25% gewijzigd door TweakersOnly op 25-09-2013 22:02 ]

• Aapenootjes
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 29-08 01:32
Ik zie er wel erg kaal uit in dat filmpje xD

• hjkv
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 11:20
Ik was er vanmiddag ook nog ff snel geweest. Kwartiertje wachten ofzo, rij viel best mee.
Ik heb de zwarte Z1 met hoesje en smartwatch gekocht.

Ik zou voor wat vrienden abbo's regelen, maar de medewerker wist mij te vertellen dat het abbonnement weliswaar overgeschreven kan worden, maar dat je dan alle kortingen verliest. Dus: 68 euro per maand.

Volgens mij krijg je de speaker er nu niet bij.

• TweakersOnly
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11:29
De medewerkers hebben vandaag wel meer onzin verteld:
- bij overschrijven abonnement vervalt de korting niet
- verlengdatum in de toekomst zou niet mogelijk zijn
- activatiedatum in de toekomst bij nieuw abonnement zou niet mogelijk zijn, is tot 4 mnd wel gewoon mogelijk
- borg €250 bij tweede abonnement was niet meer mogelijk?

• HowlingWolve
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 26-01 13:02
In totaal heb ik ongeveer 1,5 uur gewacht, maar de tijd ging vrij snel. In de rij nog met wat mede Tweakers gekletst en er kwamen mensen langs met wat eten en drinken. Kortom het was vrij goed geregeld.

Helaas kreeg ik na het lange wachten het nieuws dat ik helaas geen abonnement kon afsluiten. Dit omreden doordat ik in het systeem was aangemeld met een aanvraag voor een ander abonnement van de Phonehouse.

Vorig weekend heb ik namelijk een abonnement aangevraagd via de Phonehouse en heb meerdere malen doorgegeven om dit te annuleren. Dit omreden dat er problemen waren met de levertijden en door deze aantrekkelijke actie van T-mobile zelf. Uiteindelijk bleek woensdag morgen dat de aanvraag nog niet was geannuleerd door de Phonehouse. Na meerdere telefoontjes op woensdag middag is door de Phonehouse bevestigt dat de aanvraag is geannuleerd. Helaas duurt dit enkele dagen voordat dit doorkomt in het systeem bij T-mobile. Om toch gebruik te maken van de aanbieding heeft mijn pa het abonnement afgesloten die later wordt overgezet naar mijn naam en bankrekening.

Het lijkt me echter stug dat je de korting verliest wanneer je het abonnement op iemand anders naam zet. De enige mogelijkheid voor mij om van deze aanbieding gebruik te kunnen maken was door het te laten afsluiten door iemand anders. Dit was een tip van de medewerkers en de manager bij T-mobile.

• Cyclonic
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11-09 20:47
Mensen nog problemen gehad om thuis te komen? Was storing tussen Eindhoven en Tilburg van half 6 tot bijna 8 uur.

Verwijderd

Hoe krijg ik die spelers:s gratis. stond toch voor 7 oktober gratis speakers

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Nu online
Wie had dat ooit gedacht dat er mensen in de rij zouden staan voor een Sony smartphone en T-Mobile abonnement, duidelijk is in ieder geval dat de crisis nog zeker niet is afgelopen.

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 12-09 20:18
Zo duur was die toch niet 35 euro geen crisis,de rij van iphone is altijd erger en de abbo's duurder.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

• Zingo
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12-09 20:55
Ik hen contact gehad met t-mobile, de speaker is een web only actie. Dit hadden ze wel speficieker mogen vermelden vind ik zelf.

• Wupgup
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 08-05 22:16
Ik heb gisteren 2 uur in de rij gestaan, er was een goede sfeer (met name door de mede Tweakers) en uiteindelijk was ik #135. Ook met de catering was het goed geregeld moet ik zegge. Kortom, goede actie en goed geregeld door T-Mobile.

@HowlingWolve, je hebt dus uiteindelijk nog een flinke omweg moeten maken, konden ze je in het Phonehouse filiaal nog helpen of ben je er zelf achteraan moeten gaan?

• Naad
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 30-01 10:53
Cyclonic schreef op donderdag 26 september 2013 @ 00:38:
Mensen nog problemen gehad om thuis te komen? Was storing tussen Eindhoven en Tilburg van half 6 tot bijna 8 uur.
Heb er 5 en een half uur (!) over gedaan om naar Den Haag te komen. Ik zat eerst 2 uur in de veroorzakende trein (defect). Wel alle tijd gehad om de Z1 eens te bekijken en proberen :)

• BinaryRun
  • Laatst online: 12-08 23:21
Wel leuk hoe iedereen hier het concept in de handleiding van 'eerst 30 min. opladen' zo goed snapt. :+

Verwijderd

@Naad
Gezellig, wij zaten ook in die trein...
We hadden een NS dagkaart voor dal uren, waren dus blij dat we net voor 16.00 hadden ingecheckt, maar 2,5u later waren we weer gezellig terug in Eindhoven. Heerlijk zo'n trein zonder airco...
Gelukkig waren we wel net op tijd terug om PSV in het stadion te zien :*)

• Cyclonic
Naad schreef op donderdag 26 september 2013 @ 09:51:
[...]

Heb er 5 en een half uur (!) over gedaan om naar Den Haag te komen. Ik zat eerst 2 uur in de veroorzakende trein (defect). Wel alle tijd gehad om de Z1 eens te bekijken en proberen :)
Gelukkig had je de telefoon al, anders was het nog eens extra zuur als je nog onderweg naar Eindhoven was.

• Ferio
delete.

[ Voor 92% gewijzigd door Ferio op 26-09-2013 12:46 ]

• paulus_01
Zo, z1 zo goed als compleet naar wens ingericht nu.
Alles werkt, alleen mijn navigatie, copilot lijkt niet te werken op android 4.2.2 ??

Foto's gisteravond genomen, daar wordt je niet heel vrolijk van.
Wel van de snelheid van het toestel.

Vriendin is nog in dubio, ze vindt hem erg groot en is stiekem al naar een vervanger aan het kijken.
Wellicht gewenning?

• yukhoc
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 31-07 19:14
Gister rond half 4 de trein gepakt naar Eindhoven, kwam ik 1 halte ervoor, kon ik niet meer verder gaan. Intercity naar Venlo rond 5 uur reed wel, maar die stopte tussen Tilburg en de defecte trein... dus zo'n anderhalf uur in de trein gewacht.. kwam ik aan in Eindhoven (~18:40), ging ik voor de zekerheid kijken of Tmobile al gesloten was... en ja hoor, kon ik gezellig met lege handen naar huis (reis heen en terug duurde ~7 uur :'( )

• Tjark
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11-09 14:14

Tjark

DON'T PANIC

Da's balen...

*insert signature here

• dikani
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 09-04 23:08
Z1 heeft hele weg naar huis mogen opladen. Toen ik thuis kwam was ik zo moe, dat ik in slaap ben gevallen. Morgen op m'n vrije dag dus maar eens met m'n telefoon gaan spelen :) #leukspeelgoed

• Cyclonic
yukhoc schreef op donderdag 26 september 2013 @ 16:42:
Gister rond half 4 de trein gepakt naar Eindhoven, kwam ik 1 halte ervoor, kon ik niet meer verder gaan. Intercity naar Venlo rond 5 uur reed wel, maar die stopte tussen Tilburg en de defecte trein... dus zo'n anderhalf uur in de trein gewacht.. kwam ik aan in Eindhoven (~18:40), ging ik voor de zekerheid kijken of Tmobile al gesloten was... en ja hoor, kon ik gezellig met lege handen naar huis (reis heen en terug duurde ~7 uur :'( )
Dat is echt balen, maar je kunt de kosten verhalen op de NS ik heb ook al een formulier voor de kosten van de reis te vergoeden aangezien het meer dan 60 min was.

Volgens mij is er ook een vergoeding voor als je hierdoor een belangrijke afspraak hebt gemist of iets waardoor je telaat bent en het je geld kost. Gewoon achteraan gaan. Kost wat tijd maar uiteindelijk ga je het krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammos85
  • Laatst online: 11-09 15:40
*knip*, dit soort vragen mogen achterwegen gelaten worden.

[ Voor 75% gewijzigd door Perkouw op 27-09-2013 16:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yukhoc
Cyclonic schreef op donderdag 26 september 2013 @ 23:33:
[...]

Dat is echt balen, maar je kunt de kosten verhalen op de NS ik heb ook al een formulier voor de kosten van de reis te vergoeden aangezien het meer dan 60 min was.

Volgens mij is er ook een vergoeding voor als je hierdoor een belangrijke afspraak hebt gemist of iets waardoor je telaat bent en het je geld kost. Gewoon achteraan gaan. Kost wat tijd maar uiteindelijk ga je het krijgen.
Thanks! Heb achteraf de Z1 alsnog besteld, die is morgen in huis :*)

• Cyclonic
yukhoc schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 17:30:
[...]

Thanks! Heb achteraf de Z1 alsnog besteld, die is morgen in huis :*)
Nice, heb je aan tmobile verteld dat je vast zat in de trein? Of aan de NS en die hebben het via tmobile geregeld`? :D

• yukhoc
Cyclonic schreef op zaterdag 28 september 2013 @ 14:58:
[...]

Nice, heb je aan tmobile verteld dat je vast zat in de trein? Of aan de NS en die hebben het via tmobile geregeld`? :D
Haha nee dat niet, maar heb em via de site besteld (heb die speaker wel bij gekregen, maar wel een iets duurder abbo genomen)

• Ferio
yukhoc schreef op zaterdag 28 september 2013 @ 15:29:
[...]

Haha nee dat niet, maar heb em via de site besteld (heb die speaker wel bij gekregen, maar wel een iets duurder abbo genomen)
hoe is het geluid dat eruit komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Modbreak:Dit topic gaat NIET over de MTVmobile actie. De volgende posts daarover gaan linea recta de trashcan in. Als iemand over de MTVmobile actie wil babbelen, dan moet dat in een eigen topic.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjorntju
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 12-09 02:06
Nog een vraagje,

Toen ik mijn abonnement afsloot in Eindhoven vroegen ze nog of ik een verzekering wilde afsluiten. Ik zei dat ik dat niet wilde. Toen ik binnen in de winkel kwam zei de persoon achter de balie dat ik de eerste 2 weken sowieso gratis krijg, en dat ik papieren thuis krijg gestuurd waarmee ik het weer kan opzeggen. Klopt dat? Als ik op mijn contract kijk staat er bij aanvullende diensten:
Toestel verzekeringen: ACE
Toestel verzekeringen Plus CAT III

Terwijl ik toch duidelijk heb gezegd dat ik geen verzekering wilde. Waarschijnlijk hebben ze ze het gewoon aangevraagd met de hoop dat ik het niet afzeg. Maar als het goed is krijg ik hier binnenkort gewoon papieren van binnen waarmee ik het dan kan opzeggen? Mijn abonnement gaat wel pas volgende maand in, weet niet of dat uitmaakt wanneer mijn verzekering ingaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hammetje
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 12-09 15:21
bjorntju schreef op maandag 30 september 2013 @ 20:20:
Nog een vraagje,

Toen ik mijn abonnement afsloot in Eindhoven vroegen ze nog of ik een verzekering wilde afsluiten. Ik zei dat ik dat niet wilde. Toen ik binnen in de winkel kwam zei de persoon achter de balie dat ik de eerste 2 weken sowieso gratis krijg, en dat ik papieren thuis krijg gestuurd waarmee ik het weer kan opzeggen. Klopt dat? Als ik op mijn contract kijk staat er bij aanvullende diensten:
Toestel verzekeringen: ACE
Toestel verzekeringen Plus CAT III

Terwijl ik toch duidelijk heb gezegd dat ik geen verzekering wilde. Waarschijnlijk hebben ze ze het gewoon aangevraagd met de hoop dat ik het niet afzeg. Maar als het goed is krijg ik hier binnenkort gewoon papieren van binnen waarmee ik het dan kan opzeggen? Mijn abonnement gaat wel pas volgende maand in, weet niet of dat uitmaakt wanneer mijn verzekering ingaat?
Medewerkers van zulke zaken krijgen provisie op het verkopen van verzekeringen. Hij heeft het dus gewoon afgesloten, wat niet erg netjes is. Net afgesloten verzekeringen voor je telefoon kun je binnen 14 dagen kosteloos stopzetten, dit is namelijk ook de beoordelingstermijn van de verzekeraar of je daar uberhaupt mag verzekeren (check fraude in het verleden, etc.). Je kunt hem dus gelijk opzeggen, geen probleem. Al met al niet zoveel drama, al vind ik het erg onbeschoft van die medewerker om zijn eigen belang (provisie) boven jouw belang zet.

"Het is pas haute cuisine als het de frituurpan heeft gezien" - @VanRoyal (2021)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjorntju
Hmmm oke dan. Ik had wel had gezegd dat ik geen verzekering wilde hebben, maar toen begon hij met een verhaal dat ik ''sowieso 2 weken garantie heb''. Ik dacht dat hij het dus had over een soort garantie van T-mobile zelf. Hij had het er ook nog over dat ik dan nog thuis papieren kreeg waar ik dan nog een keuze kon maken of ik nog een verzekering wilde. Maar het lijkt erop dat ze gewoon in mijn contract hebben gezet dat ik een verzekering heb aangevraagd... Heb het wel nog even op de T-Mobile site opgezocht, en dit nog gevonden:

Toch niet tevreden? Dan kun je de verzekering binnen 14 dagen na ontvangst van de polisdocumenten weer annuleren.

Ik bel morgen T-Mobile maar even op, want ik wil niet het risico nemen dat ik dadelijk vast zit aan een verzekering van 14 p/m 8)7 Ik kan natuurlijk ook gaan wachten op die polisformulieren, maar dan zie je weer dat ik die te laat binnen krijg...

[ Voor 88% gewijzigd door bjorntju op 30-09-2013 22:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yukhoc
Ferio schreef op zaterdag 28 september 2013 @ 16:43:
[...]

hoe is het geluid dat eruit komt?
De bass hoor je heel duidelijk en het geluid wat er uit komt vind ik heel goed :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12:03
grannymark schreef op maandag 30 september 2013 @ 21:02:
[...]

Medewerkers van zulke zaken krijgen provisie op het verkopen van verzekeringen. Hij heeft het dus gewoon afgesloten, wat niet erg netjes is. Net afgesloten verzekeringen voor je telefoon kun je binnen 14 dagen kosteloos stopzetten, dit is namelijk ook de beoordelingstermijn van de verzekeraar of je daar uberhaupt mag verzekeren (check fraude in het verleden, etc.). Je kunt hem dus gelijk opzeggen, geen probleem. Al met al niet zoveel drama, al vind ik het erg onbeschoft van die medewerker om zijn eigen belang (provisie) boven jouw belang zet.
Bij de shopopening in Hoogeveen werd er voor mij een onwetende klant ook een verzekering aangepraat. Meneer was volgens mij niet al te snugger en had geen e-mailadres. Die werd gewoon even 'vakkundig' door de verkoper bij hotmail aangemaakt. Kun je nagaan hoe ver ze gaan voor die provisie.. |:(
Maar zelf hadden ze mij ook te pakken met dat Deezer spul. Ze vragen niet of je het echt wilt maar meer of je interesse ervoor hebt. Nou interesse had ik wel want ik kende het niet. Hij uitleggen en vervolgens praat hij er zo overheen. Dus expliciet is er niet gevraagd of ik het wilde afsluiten. Later zag ik dat het wel op mijn factuur stond.

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsgreen
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07-02 13:07

itsgreen

Large and in charge

bjorntju schreef op maandag 30 september 2013 @ 22:13:
Hmmm oke dan. Ik had wel had gezegd dat ik geen verzekering wilde hebben, maar toen begon hij met een verhaal dat ik ''sowieso 2 weken garantie heb''. Ik dacht dat hij het dus had over een soort garantie van T-mobile zelf. Hij had het er ook nog over dat ik dan nog thuis papieren kreeg waar ik dan nog een keuze kon maken of ik nog een verzekering wilde. Maar het lijkt erop dat ze gewoon in mijn contract hebben gezet dat ik een verzekering heb aangevraagd... Heb het wel nog even op de T-Mobile site opgezocht, en dit nog gevonden:

Toch niet tevreden? Dan kun je de verzekering binnen 14 dagen na ontvangst van de polisdocumenten weer annuleren.

Ik bel morgen T-Mobile maar even op, want ik wil niet het risico nemen dat ik dadelijk vast zit aan een verzekering van 14 p/m 8)7 Ik kan natuurlijk ook gaan wachten op die polisformulieren, maar dan zie je weer dat ik die te laat binnen krijg...
Holy crap? Check bij toeval nog even dit topic.

Ik kreeg hetzelfde verhaal. Dacht idd ook nou mooi 14 dagen gratis verzekering.

Ik heb expliciet gezegd geen verzekering te willen. Letterlijk zei ik: "Ik wil geen verzekering". "U heeft sowieso 14 dagen verzekering" Dus ik denk nog "goh, dat is wel erg fijn van T-mobile. Als ik straks in de trein bestolen wordt ben ik iig verzekerd." Die gozer achter de balie bracht het echt als een gratis stukje extra vrijblijvende dienstverlening van T-mobile was.

Maar staat dus mooi op mijn bon inderdaad iets van verzekering. Hoe fucking schandalig is dit?

Zijn ze helemaal van de ratten besnuffeld. Bah. Gatverdamme. Nu moet ik alsnog weer actie gaan ondernemen voor hun troep.

Edit:
Voor de liefhebber: je moet je wenden tot ACE Verzekeringen als je de boel wilt cancelen, +31 (0)348 46 28 13, ik had iig een aardige begripvolle vrouw aan de lijn. Zij kunnen er natuurlijk ook niets aan doen dat sommige verkopers bij T-mobile dit soort geintjes uitvoeren.

[ Voor 8% gewijzigd door itsgreen op 01-10-2013 19:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paulus_01
Ja, wij hebben expliciet nee gezegd, maar omdat het 2 weken vrijblijvend was, ons toch laten ompraten.
De verzekering vind ik behoorlijk aan de prijs, maar waar het omgaat is, hoe realistisch is de kans dat ik het nodig ga hebben.

Ter voorbeeld - ik heb hiervoor bijna 3 jaar met een HTC desire HD gedaan en daar had ik een softcase omheen (achterkant).
Deze is een aantal keer vanaf stahoogte op een stenenvloer gevallen, zonder noemenswaardige beschadiging.
Hoewel ik redelijk oppas met mijn spullen, zal dit vast een keer gebeuren met deze GSM.

Ik heb er nu de zwarte kruzell case omheen.
Moet ik verwachten dat als dit met dit toestel gebeurt het glas aan diggelen is, of zal het wel meevallen - wellicht mensen met de Z of Iphone die hier iets zinnigs over kunnen zeggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

Topicstarter
paulus_01 schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 19:43:
Ik heb er nu de zwarte kruzell case omheen.
Moet ik verwachten dat als dit met dit toestel gebeurt het glas aan diggelen is, of zal het wel meevallen - wellicht mensen met de Z of Iphone die hier iets zinnigs over kunnen zeggen?
Gezien dit topic over T-mobile openingen/acties gaat lijkt mij dit meer voor een ander topic ;)

Wear Sunscreen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsgreen

itsgreen

Large and in charge

paulus_01 schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 19:43:
Ja, wij hebben expliciet nee gezegd, maar omdat het 2 weken vrijblijvend was, ons toch laten ompraten.
De verzekering vind ik behoorlijk aan de prijs, maar waar het omgaat is, hoe realistisch is de kans dat ik het nodig ga hebben.
Als dat bij mij het geval was zou ik er vrede mee hebben. De verkoper deed net of het gewoon een stukje vrijblijvende extra service was van T-Mobile. Geen moment is mij verteld dat ik een overeenkomst sloot. Ik kon het ook niet veel duidelijker zeggen dan "Nee, ik wil geen verzerkering." Ben echt flabbergasted hoe schandalig dit is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paulus_01
itsgreen schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 19:48:
[...]

Als dat bij mij het geval was zou ik er vrede mee hebben. De verkoper deed net of het gewoon een stukje vrijblijvende extra service was van T-Mobile. Geen moment is mij verteld dat ik een overeenkomst sloot. Ik kon het ook niet veel duidelijker zeggen dan "Nee, ik wil geen verzerkering." Ben echt flabbergasted hoe schandalig dit is.
Dat ben ik helemaal met je eens.
Ik merkte wel dat ze echt hun best ervoor deden om die aan te smeren.

Eigenlijk zegt dat al genoeg.
Humma Kavula schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 19:46:
[...]

Gezien dit topic over T-mobile openingen/acties gaat lijkt mij dit meer voor een ander topic ;)
Tja, op zich wel, maar past wel in rijtje vd laatste posts, vandaar ;) zal het ook ff in Z1 topic plaatsen, kan een mod het hier evt. weghalen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjorntju
itsgreen schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 19:02:
[...]

Holy crap? Check bij toeval nog even dit topic.

Ik kreeg hetzelfde verhaal. Dacht idd ook nou mooi 14 dagen gratis verzekering.

Ik heb expliciet gezegd geen verzekering te willen. Letterlijk zei ik: "Ik wil geen verzekering". "U heeft sowieso 14 dagen verzekering" Dus ik denk nog "goh, dat is wel erg fijn van T-mobile. Als ik straks in de trein bestolen wordt ben ik iig verzekerd." Die gozer achter de balie bracht het echt als een gratis stukje extra vrijblijvende dienstverlening van T-mobile was.

Maar staat dus mooi op mijn bon inderdaad iets van verzekering. Hoe fucking schandalig is dit?

Zijn ze helemaal van de ratten besnuffeld. Bah. Gatverdamme. Nu moet ik alsnog weer actie gaan ondernemen voor hun troep.

Edit:
Voor de liefhebber: je moet je wenden tot ACE Verzekeringen als je de boel wilt cancelen, +31 (0)348 46 28 13, ik had iig een aardige begripvolle vrouw aan de lijn. Zij kunnen er natuurlijk ook niets aan doen dat sommige verkopers bij T-mobile dit soort geintjes uitvoeren.
Hah, ben ik dus niet de enige :P Ik had dus ook echt gewoon hetzelfde gevoel, alsof het gewoon een verzekering van t-mobile zelf was. Zal morgen dan even naar ACE bellen. Neem aan dat ze aan je adresgegevens genoeg hebben? Mijn abonnement gaat pas volgende maand in, als mijn huidige abonnement afgelopen is. Dus ik weet niet zeker of hun mijn gegevens al hebben.

[edit]

Nu ik er aan denk, ik moet morgen sowieso terug langs de winkel om mijn smartwatch af te halen, kan het dan meteen even vragen.

[ Voor 7% gewijzigd door bjorntju op 01-10-2013 20:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsgreen

itsgreen

Large and in charge

bjorntju schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 20:07:
[...]
Nu ik er aan denk, ik moet morgen sowieso terug langs de winkel om mijn smartwatch af te halen, kan het dan meteen even vragen.
Wil je van mij zeggen dat ze onfatsoenlijk zijn. En dat je loyale klanten niet zo hoort te behandelen.

Ik heb iig klachten formulier ingevuld met de naam van mijn verkoper erbij.

edit:
Nice. Ze zijn nu mensen aan het terugbellen over het evenement. Dus dat kwam extra goed uit dat ik mijn verhaal kon doen aan die medewerker. Ik was erg tevreden over het evenement (het was ook gewoon top geregeld naar mijn mening) maar die verzekering was echt heel heel heel erg slecht. Hij had net ook iemand gesproken met een 'afgezwakte versie' van mijn verhaal over dezelfde medewerker. Dus het lijkt er op dat dit niet iets eenmaligs was.

Wel goed van ze dat ze sowieso terugbellen over de beoordeling e.d.

[ Voor 37% gewijzigd door itsgreen op 02-10-2013 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferio
Hier ook duidelijk aangegeven dat wij geen verzekering wouden, bleek het er nu toch ook op te staan. Inmiddels dankzij bovenstaand nummer kosteloos opgezegd. Lekker van die medewerkers zeg, als ik het hier niet had gelezen, had ik het wellicht te laat gezien!

Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MusicAddict
  • Laatst online: 10-09 14:48
itsgreen schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 08:17:
[...]

Wil je van mij zeggen dat ze onfatsoenlijk zijn. En dat je loyale klanten niet zo hoort te behandelen.

Ik heb iig klachten formulier ingevuld met de naam van mijn verkoper erbij.

edit:
Nice. Ze zijn nu mensen aan het terugbellen over het evenement. Dus dat kwam extra goed uit dat ik mijn verhaal kon doen aan die medewerker. Ik was erg tevreden over het evenement (het was ook gewoon top geregeld naar mijn mening) maar die verzekering was echt heel heel heel erg slecht. Hij had net ook iemand gesproken met een 'afgezwakte versie' van mijn verhaal over dezelfde medewerker. Dus het lijkt er op dat dit niet iets eenmaligs was.

Wel goed van ze dat ze sowieso terugbellen over de beoordeling e.d.
Ah dat was dus dat privé nummer dat me toen straks gebeld had, uiteraard had ik die gemist omdat de trilfunctie van de Z1 ruk is :P Hoop dat ze nog een keer bellen want wil ze ook wel wat melden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjorntju
Net langs de T-Mobile winkel gegaan, en ze hadden de smartwatch nog niet op voorraad... :( De persoon die mij hielp had vanochtend al opgebeld, en nu gaan ze hem volgende week thuis sturen, met een nog onbekend extraatje. (zal mij niks verbazen als het die speakerdock is) Maar de persoon achter de balie dacht dat het een headset ging worden, maar hij wist het ook niet precies.

Daarnaast ook nog verhaal gedaan over de verzekering, en had ook nog gezegd dat ik het niet echt netjes vond en daar was hij het mee eens en kreeg ook nog een netjes excuus. Hij had het verhaal ook nog doorgegeven naar de manager. En zo te horen hierboven lijkt het wel alsof het bij iedereen zo gebeurd is. Dus ik raad iedereen aan om het even te checken op het contract.

Hij zei ook dat ik inderdaad even naar ACE moest bellen om het op te zeggen, dus dat ga ik vandaag/morgen even doen.

Mij hebben ze trouwens nog niet gebeld vandaag :P Komt misschien nog later. Of misschien op mijn t-mobile nummer, maar omdat mijn abonnement pas volgende maand ingaat(met nummerbehoud) kan ik daar niet op bereikt worden.

Naja hij had het iig aan zijn manager doorgegeven dus het zal wel doorkomen. Ook ''goed'' om te horen dat ik niet de enige ben en het verhaal goed doorgekomen is bij de rest van T-mobile.

[ Voor 18% gewijzigd door bjorntju op 02-10-2013 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zingo
Ik was er vanmorgen ook al bij de opening, samen met nog iemand anders. Ze hebben ze inderdaad helaas nog niet binnen, maar het werd inderdaad wel snel opgelost, geen enkele klacht over aangezien ze er zelf niks aan kunnen doen. Dat hij nu wordt thuisgestuurd vind ik een top oplossing, ik ben benieuwd naar het extraatje, ik verwacht er echter niet teveel van (bij een product wat je al voor 50% koopt zullen ze er echt geen speakerdock van €200,- bij doen?).

Tevens was bij mij Deezer toegevoegd, de verkoper daar vond dat erg vreemd. Het werd echter heel snel opgelost. Perfect gedaan weer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjorntju
Nee dat is ook waar, maar het verbaast mij niks als ze bij Sony nog een hoop speakerdocks over hebben. Daarnaast kost zo'n dock misschien maar een paar tientjes om te maken voor Sony :P

Maar ben allang blij dat we iets extra's krijgen, netjes opgelost :)

[ Voor 19% gewijzigd door bjorntju op 02-10-2013 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arrogant
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 07-09 14:00

Arrogant

S.F.W.

MusicAddict schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 13:28:
[...]

Ah dat was dus dat privé nummer dat me toen straks gebeld had, uiteraard had ik die gemist omdat de trilfunctie van de Z1 ruk is :P Hoop dat ze nog een keer bellen want wil ze ook wel wat melden :)
Ook ik ben zojuist gebeld door een medewerker van T-Mobile Eindhoven en heb hem doorverwezen naar deze pagina voor het verzekeringsprobleem.

Milieu? Ach man, ik kom uit een voortreffelijk milieu! / Stop de Postcodeloterij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapenootjes
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 29-08 01:32
Ik heb zojuist zelf even gebeld met T-mobile omdat ik mijn contract nog altijd niet heb ontvangen. Mijn email adres staat inderdaad nog altijd verkeerd in het systeem ondanks dat ik de verkoper er direct al op gewezen had dat er in typfout in stond. Maar ik moet nu wachten tot eind oktober als mijn contract in gaat, dan krijg ik het op papier thuis gestuurd. Dus voorlopig weet ik nog niet eens of ze dat soort grapjes bij mij hebben uitgehaald :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsgreen

itsgreen

Large and in charge

Aapenootjes schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 18:07:
Ik heb zojuist zelf even gebeld met T-mobile omdat ik mijn contract nog altijd niet heb ontvangen. Mijn email adres staat inderdaad nog altijd verkeerd in het systeem ondanks dat ik de verkoper er direct al op gewezen had dat er in typfout in stond. Maar ik moet nu wachten tot eind oktober als mijn contract in gaat, dan krijg ik het op papier thuis gestuurd. Dus voorlopig weet ik nog niet eens of ze dat soort grapjes bij mij hebben uitgehaald :')
Staat ook op je bon zelf... die je bij het toestel hebt gehad...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroendh
bjorntju schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 13:28:
Net langs de T-Mobile winkel gegaan, en ze hadden de smartwatch nog niet op voorraad... :( De persoon die mij hielp had vanochtend al opgebeld, en nu gaan ze hem volgende week thuis sturen, met een nog onbekend extraatje. (zal mij niks verbazen als het die speakerdock is) Maar de persoon achter de balie dacht dat het een headset ging worden, maar hij wist het ook niet precies.
Zingo schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 13:36:
Ik was er vanmorgen ook al bij de opening, samen met nog iemand anders. Ze hebben ze inderdaad helaas nog niet binnen, maar het werd inderdaad wel snel opgelost, geen enkele klacht over aangezien ze er zelf niks aan kunnen doen. Dat hij nu wordt thuisgestuurd vind ik een top oplossing, ik ben benieuwd naar het extraatje, ik verwacht er echter niet teveel van (bij een product wat je al voor 50% koopt zullen ze er echt geen speakerdock van €200,- bij doen?).
Ik hoorde vandaag nog van de persoon die mij belde over de actie dat deze helaas niet verstuurd kan worden en alleen afgehaald kan worden.
Ik kom zelf uit Den Haag dus verzenden is voor mij een stuk makkelijker. Alleen kan ik de t-shop in Eindhoven niet bellen, want ze hebben geen telefoon ofzo vertelde een medewerker van de klantenservice.
Kan iemand die in de buurt woont dit misschien voor mij navragen?
Was van plan om 9 oktober langs te gaan, om de smartwatch op te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zingo
Ik heb het nieuws van de winkel zelf, en deze schijnt contact gehad te hebben met een hogere afdeling. We moesten ook onze gegevens achterlaten voor de verzending, dus ik ga ervan uit dat dat zo gaat. Het verzenden zal ook niet plaatsvinden vanuit T-mobile maar direct door Sony zelf, zij waren namelijk vergeten aan T-mobile uit te leveren :) Zo heb ik het iig begrepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjorntju
Net gebeld en opgezegd. Was binnen een minuutje gepiept en ze deden er niet moeilijk over :) En nu maar hopen dat mijn smartwatch ook daadwerkelijk volgende week binnenkomt :P

[ Voor 31% gewijzigd door bjorntju op 03-10-2013 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dikani
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 09-04 23:08
Ik heb - na de berichten hier - ook maar even nagekeken wat er op mn contract staat. Heb het met medewerker (met de naam Jorge) niet eens over een verzekering gehad. En die heeft hij er dus ook niet bij gezet. Hele vriendelijke en behulpzame medewerker overigens, complimenten voor Jorge!
Hij heeft me nog wel naar Deezer gevraagd, maar aangezien ik een fervent Spotify user ben, had ik Deezer niet nodig :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ook even navraag gedaan over de smartwatch. schijnt dat iedereen een Sony draadloze headset gaat ontvangen twv 50,-
Wel een mooi gebaar voor de te late levering van de watch.
Daarbij heb ik overigens geen klacht over de verzekering, verkoopster gaf mij een goed advies. Ik kon alleen de helft maar verstaan gezien de muziek echt veel te hard stond. Het deezer heb ik niet genomen, alhoewel daar wel op werd aangedrongen. Spotify heeft simpelweg meer tracks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroendh
Verwijderd schreef op zaterdag 05 oktober 2013 @ 00:12:
Ik ook even navraag gedaan over de smartwatch. schijnt dat iedereen een Sony draadloze headset gaat ontvangen twv 50,-
Wel een mooi gebaar voor de te late levering van de watch.
Daarbij heb ik overigens geen klacht over de verzekering, verkoopster gaf mij een goed advies. Ik kon alleen de helft maar verstaan gezien de muziek echt veel te hard stond. Het deezer heb ik niet genomen, alhoewel daar wel op werd aangedrongen. Spotify heeft simpelweg meer tracks.
Weet jij toevallig al of ze de smartwatch al binnen hebben. Ik wou hem woensdag gaan halen, alleen kom wel uit Den Haag. Dus beetje zonde als ik daar voor niks kom.
Kan ze ook niet bellen want T-Mobile winkels hebben geen telefoonnummer 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zingo
Dat is inderdaad een zeer leuk extraatje ja! Ik vraag me alleen vooral af wanneer we hem gaan ontvangen, want daar lijkt nog niks over bekend bij zowel T-mobile en Sony :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjorntju
Medewerker zei woensdag tegen mij dat ze komende week thuis bezorgd worden. De precieze datum wist hij niet.

En als ze daardwerkelijk een draadloze headset mee gaan leveren, dan zal het mij niks verbazen als het deze is: http://www.sonymobile.com...-bluetooth-headset-sbh20/

Volgens mij kreeg je die bij de Z-Ultra als je hem had gepre-orderderd

[ Voor 56% gewijzigd door bjorntju op 05-10-2013 17:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zingo
Hmmm, ik denk eerder die andere headset (over ear). De controls op deze bluetooth set zijn een beetje zinloos als je een smartwatch hebt (tenminste, daar gebruik.ik hem veel voor)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er zal voorlopig geen T-Mobile actie komen denk ik.
Ik verwacht eerst de iphone 5s en 5c release.
Nieuwe iphone hebben ze het ieder jaar een aantal weken druk mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik woon ook in Den Haag en heb weinig zin om voor niks daarheen te gaan....
Weet iemand of die Smartwatch naar iedereen opgestuurd gaat worden, of alleen naar degene die al naar de shop zijn geweest om hem te halen?
Ik ben overigens niet door ze opgebeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paulus_01
Toch ook maar even met Ace gebeld en zowel mijn contract als die van m'n vrouw opgezegd (moest ze wel ff zelf voor bellen).
Ging makkelijk en er werd niet moeilijk gedaan.
Al met al 2 minuten aan de lijn gehangen max. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zingo
Vandaag nogmaals contact gehad met tmobile. Schijnbaar is de levertijd twee weken. Als dat zo is dan is dat wel erg slecht van Sony :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjorntju
Hmmm... Dat valt wel tegen als dat echt zo is... :/

[ Voor 27% gewijzigd door bjorntju op 07-10-2013 22:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zingo
Zou wel het presentje verklaren. We belachelijk lang wachten, wetende dat dat ding net uit is. Je zou verwachten dat het wel beschikbaar zou zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartezzzb
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 10:13
Ook ik heb de ACE verzekering moeten opzeggen. De mevrouw aan de telefoon zei dat ik hier een bevestiging van zou krijgen via de mail. Deze heb ik echter niet gehad. Anderen hier wel??

Edit:
na 4 dagen de opzegging in mn mailbox

[ Voor 11% gewijzigd door Bartezzzb op 08-10-2013 13:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paulus_01
Bartezzzb schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 11:25:
Ook ik heb de ACE verzekering moeten opzeggen. De mevrouw aan de telefoon zei dat ik hier een bevestiging van zou krijgen via de mail. Deze heb ik echter niet gehad. Anderen hier wel??
Nee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjorntju
Ik heb vandaag de mail ontvangen, en ik had hem vorige week donderdag opgezegd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

Topicstarter
Elke keer denk ik: "Yes melding van een nieuwe opening"

En elke keer weer: "Helaas weer verzekerings geneuzel...."

Heren, mag het aub weer ontopic?! Dank!

( het moge duidelijk zijn dat je je verzekeringsgeneuzel prima kwijt kan bij de T-mobile servicedesk)

Wear Sunscreen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
Hehe hier hetzelfde,hoop op een actie in den haag.Die moest toch nog komen...

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjorntju
Mag toch best over de verzekering gepraat worden? Het heeft te maken met de T-Mobile openingsactie en dit is het beste topic om het daar over te hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zingo
Ik kreeg net telefoon van tmobile eindhoven en mijn smartwatch ligt klaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroendh
Vandaag op goed geluk vanuit Den Haag naar Eindhoven geweest.
En hij was er :*) Vandaag binnengekomen!
Nette afhandeling en de andere zouden gebeld worden dat ze hem kunnen komen ophalen.
De bluetooth headset zat er nog niet bij. Deze word later nog opgestuurd.

Tevens ook nog een gratis screenprotector gekregen, omdat ik mijn telefoon had omgeruild en dus ook mijn screenprotector kwijt was. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjorntju
Dus daar was dat privé nummer van gisteren :P Zat in de auto dus kon niet opnemen. Had wel verwacht dat ze nog terug zouden bellen maar niet gedaan. Maar goed dan morgen maar even langs gaan :)

[edit]

Ben net maar even snel lang gegaan, kan toch gratis met het OV. Erg mooi ding :D Ben er nu wat dingetjes op aan het installeren.

[ Voor 27% gewijzigd door bjorntju op 10-10-2013 17:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zhiyichen
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 15-07-2021
iemand al de horloge en headset thuis gestuurd gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenG
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 16-05 15:00
Amaze86 schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 23:36:
Hehe hier hetzelfde,hoop op een actie in den haag.Die moest toch nog komen...
Op http://www.marma.nl/frederik-hendriklaan-256/ staat dat het pand waar de shop zou komen volgens de topic start geruchten verhuurd is aan een biologische supermarkt. Zie ook https://twitter.com/inten...e&tw_w=345499447226163200

Kennelijk geen t-mobile shop opening in DH binnenkort. :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasaba
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 29-11-2024
JeroenG schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 23:59:
[...]

Op http://www.marma.nl/frederik-hendriklaan-256/ staat dat het pand waar de shop zou komen volgens de topic start geruchten verhuurd is aan een biologische supermarkt. Zie ook https://twitter.com/inten...e&tw_w=345499447226163200

Kennelijk geen t-mobile shop opening in DH binnenkort. :-(
In dat pand komt idd een winkel van Organic. Maar daarnaast wordt ook gewerkt aan een ándere winkel die op dit moment nog is voorzien van een dichtgetimmerde voorzijde. En daarin zou die T-mobile shop kunnen komen. Ik zal er morgen eens langslopen en aan de bouwvakkers vragen. Dat is dan wel nummer 258.

[ Voor 3% gewijzigd door Jasaba op 27-10-2013 16:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yash100
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09-09 10:23
Ik zal morgen ook even Langs de Frederik Henderiklaan lopen en vragen , hoe en wat??

[ Voor 69% gewijzigd door Yash100 op 28-10-2013 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pedra
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 12-09 22:06
terug naar alleen aanbiedingen misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perkouw
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09:58

Perkouw

Moderator General Chat
Modbreak:Hele lading offtopic posts verwijderd die bovendien voornamelijk over een horloge gingen. A.u.b. nu weer ontopic. Dit topic is voor openingsacties van T-Mobile en niet een topic om producten te bespreken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hallom
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 22-05 22:03
Yash100 schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 14:33:
Ik zal morgen ook even Langs de Frederik Henderiklaan lopen en vragen , hoe en wat??
en?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasaba
Gisteren ben ik er langs geweest (Frederik Hendriklaan, Den Haag) en heb gevraagd aan de mensen die daar aan het werk waren of ze wisten welke winkel er zou komen. In eerste instantie gaven ze aan het niet te weten, maar toen ik vertelde dat ik had gehoord dat er een T-mobile shop zou komen keek één van hun mij met een veelbetekenende blik aan en zei dat dat héél goed mogelijk was. Ze waren net bezig om het gemonteerde rolluik te testen. Dus het zal zeker geen groenteboer worden. Het gaat trouwens om nummer 260 of 262. We blijven het in de gaten houden. Ze zijn redelijk ver gevorderd.
Zie foto hieronder.
Afbeeldingslocatie: https://lh4.googleusercontent.com/B-ouu6486TX4_8fCNWLE4_br_r23QFn1x2HlaTY1w6hz=s75-p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jasaba schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 13:10:
Gisteren ben ik er langs geweest (Frederik Hendriklaan, Den Haag) en heb gevraagd aan de mensen die daar aan het werk waren of ze wisten welke winkel er zou komen. In eerste instantie gaven ze aan het niet te weten, maar toen ik vertelde dat ik had gehoord dat er een T-mobile shop zou komen keek één van hun mij met een veelbetekenende blik aan en zei dat dat héél goed mogelijk was. Ze waren net bezig om het gemonteerde rolluik te testen. Dus het zal zeker geen groenteboer worden. Het gaat trouwens om nummer 260 of 262. We blijven het in de gaten houden. Ze zijn redelijk ver gevorderd.
Zie foto hieronder.
[afbeelding]
Is er al iets bekend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasaba
Het werk vordert gestaag, maar ik kon (gisteren) nog niet zien of er inderdaad een T-mobile shop komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zingo
Heeft iemand al iets gehoord van het extratje voor de smartwatch 2 kopers? Want het is inmiddels al November....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasaba
Jasaba schreef op zondag 03 november 2013 @ 13:32:
[...]

Het werk vordert gestaag, maar ik kon (gisteren) nog niet zien of er inderdaad een T-mobile shop komt.
Vanmorgen weer eens langs gelopen en ja hoor. Er komt inderdaad een T-mobile shop! De deur stond op en kier en daardoor kon ik de bekende paarse kleuren op de monitoren zien en ook het logo was prominent in beeld. Net toen ik een foto wilde maken trokken ze de deur dicht. Ramen zijn nu helemaal afgeplakt, maar het kan niet lang meer duren voordat die open gaat. Afgezien van de merchandise was alles aanwezig volgens mij. Nu alleen nog de openingsaanbieding in de gaten houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
Hehe mooi,nu wachten op een mooie openingsactie.Nexus 5 of LG G2 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkjobse
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12-09 15:04

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/BYeS1pFIIAAKI5R.jpg:large
Hmm, dit is de zakelijke aanbieding voor T-mobile plusstore ( wat dat ook is )
Note 3 met bijbetaling en volgens mij ook geen 50% korting
Op de kaart staat opening/borrel op dinsdag 19 november van 18 tot 20.

Ik vraag mijzelf af of hier überhaupt een consumenten actie wordt gehouden.

[ Voor 12% gewijzigd door Humma Kavula op 08-11-2013 14:15 ]

Wear Sunscreen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don Roberto
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 09-09 23:28
Er staat volgens mij dat er in 2 jaar tijd je vast €53,71 betaald per maand. Dat is dus niet echt meer een openingsactie. Hoop dat dit niet waar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kanem0chi
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09:03
https://twitter.com/SonyXperiaNL/status/398803637918380032

3 winkels? :O

De SmartWatch 2 met 50% korting bij T-Mobile in Rotterdam misgelopen of geen tijd? As donderdag op 3 nieuwe lokaties!
Pagina: 1 ... 15 ... 21 Laatste

Let op:
~[html]Check de T-Mobile site en de <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/40047192#aankomende">topicstart</a> voor info over aankomende acties en geruchten. Pas als iemand een flyer of billboard heeft gezien/gefotografeerd is er een bevestiging.

<b>Simpele vragen naar info over toekomstige acties voegt niets toe en is dus niet de bedoeling</b>.~[/html]