Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

Topicstarter
dikani schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 21:20:
Zouden er morgen om 17:00 uur nog telefoons te krijgen zijn? Hoe was dat de vorige keren?
Gezien de vorige acties.... waarschijnlijk wel. De S4 was bij de introductie slecht leverbaar, daarna voldoende, de One was bij de eerste openingsstunt waarbij ook de S4 en XZ beschikbaar waren voor hetzelfde aanbod toch slecht leverbaar. Lees slecht leverbaar als op rantsoen/slechts een beperkt aantal.
Daarintegen is de XZ vanaf dag 1 maximaal leverbaar geweest, niemand heeft ooit de XZ misgelopen dus mijn idee is dat met de XZ1 hetzelfde zal zijn maar helaas kan ik geen enkele garantie geven natuurlijk.
Klantenservice van t mobile weet overigens niks van deze actie en telefoonnummer van de winkel kan ik niet vinden :(
Mwa, bij mij wel hoor, heb ze vanmiddag nog gebeld en ze wenste mij succes :+
Klantenservice is niet te vertrouwen met openingacties, ze mogen niks zeggen ;)

[ Voor 1% gewijzigd door Humma Kavula op 24-09-2013 21:42 . Reden: iets positiever ]

Wear Sunscreen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjark
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13:52

Tjark

DON'T PANIC

Nou, dat wordt gezellig morgen dus. Ik ben er bij :)

*insert signature here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinaryRun
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-08 23:21
Humma Kavula schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 19:27:
[...]

En als die speaker er ook nog bij zit € 80,- voor het hele abbo ;) ( uitgaande van de tweakersprijs € 150,- en €34,50 p/m)

Kan iemand die morgen aanwezig is melden of die speaker erbij zit ja of nee?

-edit- Aansluitkosten kan je vermijden, zie de TS ;)
Gelukkig zit ik nu al prepaid bij T-Mobile.
Ferio schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 13:44:
[...]

Twijvel... Z1 komt toch heel goed uit de reviews.. beter dan de LG G2 die ik eigenlijk wou, maar vind de LG G2 erg mooi.. :)

Mijn vriendin haalt hem ook, dus ik speel wel wat met die.... de mijne laat ik ongebruikt in een doos zitten, tenzij ik van gedachten verander.
Zit er geen simlock of branding op deze telefoons dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjorntju
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 12-09 02:06
Maar mocht hij morgen niet meer op voorraad zijn, kan ik dan wel nog gewoon het abonnement afsluiten en dat mijn telefoon dan later gewoon thuisgestuurd wordt? Of is het echt tot de telefoons op zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjark

Tjark

DON'T PANIC

bjorntju schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 22:09:
Maar mocht hij morgen niet meer op voorraad zijn, kan ik dan wel nog gewoon het abonnement afsluiten en dat mijn telefoon dan later gewoon thuisgestuurd wordt? Of is het echt tot de telefoons op zijn?
Op de 'poster' staat groot: OP = OP...
?

*insert signature here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

Topicstarter
BinaryRun schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 22:07:
Zit er geen simlock of branding op deze telefoons dan?
Waarschijnlijk zit er wel branding op ( in de software,makkelijk weg te flashen ) met wat t-mobile apps ( kan je sowieso verwijderen ) maar geen simlock.
Door de branding kan het zijn dat de software updates anders lopen dan de standaard, soms zelfs sneller las ik laatst..

Wear Sunscreen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjark

Tjark

DON'T PANIC

Misschien dat anderen ons op de hoogte kunnen houden van de rij die er staat morgen? :)

*insert signature here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjiwa
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12-09 18:44
Tjark schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 23:12:
Misschien dat anderen ons op de hoogte kunnen houden van de rij die er staat morgen? :)
Zal ik doen, ik sta der vanaf 6 uur :p

PSN/XBL: DarkTaufu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

Topicstarter
Tjiwa schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 23:25:
Zal ik doen, ik sta der vanaf 6 uur :p
Meld graag ook ff zodra je het weet of er een speaker bij zit aub O-)

Wear Sunscreen!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-08 09:13
Zouden er morgen om 17:00 uur nog telefoons te krijgen zijn? Hoe was dat de vorige keren? Moet uit de buurt van Medemblik komen en kan jammergenoeg geen vrij krijgen. Had deze telefoon al ge pre ordered bij KPN, maar die kan ik nog annuleren. Klantenservice van t mobile weet overigens niks van deze actie en telefoonnummer van de winkel kan ik niet vinden :(
Vorige keren hadden ze er altijd heel veel maar dit is wel echt een hele nieuwe telefoon. Ben zelf de gelukkige eigenaar van de Xperia Z, ben erg benieuwd naar jullie ervaringen ;)

• Cass
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 01-02 12:19

Cass

24JA SolarPercium 290Wp SE5000

Dit abonnement kan ik goed gebruiken , maar eigenlijk is mijn voorkeur een Iphone 5S. Wat vinden jullie, is het een goede optie om de Xperia Z1 van de hand te doen en daarmee een 5S te kopen met bijbetaling. Of wachten op een openingsactie met de 5S..... (zijn er meer die dit overwegen?)

Verwijderd

Ik ga nu vertrekken hoor ik moet op tijd naar mijn werk toe;)
Misschien wachten al tientallen mensen...

• Tjiwa
We zijn aangekomen, met ons erbij nu 4 personen in de rij :p

Edit (6:38): 7 man

[ Voor 15% gewijzigd door Tjiwa op 25-09-2013 06:38 ]

• luckyjan
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 03-09 15:36
Zag om 7.00 uur een man of 10 staan en zitten bij T-Mobile Eindhoven toen ik naar het werk fietste. Dacht eerst wtf maar toen van ow ja .. die aanbieding ;)

• Tjark

Tjark

DON'T PANIC

7:30, zo'n 18 man

*insert signature here

• Ferio
  • Laatst online: 23-08 20:39
des te rustiger het straks is... :)

Wij zijn er rond 10:45

[ Voor 27% gewijzigd door Ferio op 25-09-2013 07:32 ]

• dikani
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 09-04 23:08
@tjiwa als je straks aan de beurt bent, zou je dan alsjeblieft voor mij willen informeren of er om 17 uur ook nog toestellen zijn of dat er maar beperkt aantal is? Anders rijd ik twee uur voor niks :( O ja en uiteraard ben ik ook benieuwd of je die speakers erbij krijgt ;)

Moet eerst ook nog van KPN horen of ik pre order van 10 september jl kan annuleren. Ene medewerker zegt ja en andere zegt weer nee..zucht...fijn die duidelijkheid. Als ik daar niet van af kom, hoef ik sowieso niet eens naar Eindhoven want twee abonnementen gaat m niet worden. :)

Mensen in de rij...succes!

• TweakersOnly
  • Registratie: September 2000
  • Nu online
Speakerdock wordt er niet bijgeleverd.

[ Voor 10% gewijzigd door TweakersOnly op 25-09-2013 07:44 ]

• Tjiwa
dikani schreef op woensdag 25 september 2013 @ 07:31:
@tjiwa als je straks aan de beurt bent, zou je dan alsjeblieft voor mij willen informeren of er om 17 uur ook nog toestellen zijn of dat er maar beperkt aantal is? Anders rijd ik twee uur voor niks :( O ja en uiteraard ben ik ook benieuwd of je die speakers erbij krijgt ;)

Moet eerst ook nog van KPN horen of ik pre order van 10 september jl kan annuleren. Ene medewerker zegt ja en andere zegt weer nee..zucht...fijn die duidelijkheid. Als ik daar niet van af kom, hoef ik sowieso niet eens naar Eindhoven want twee abonnementen gaat m niet worden. :)

Mensen in de rij...succes!
Is goed! Maar er is volgens de medewerker genoeg op voorraad, en zullen mensen tot 6-7 uur helpen. De speakerdock krijgen we niet :(.

• Ferio
  • Laatst online: 23-08 20:39
jammer ((

Is hij al open?

[ Voor 22% gewijzigd door Ferio op 25-09-2013 07:44 ]

• jeroendh
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 08:41
TweakersOnly schreef op woensdag 25 september 2013 @ 07:37:
Speakerdock wordt er niet bijgeleverd.
Ook niet later via Sony zelf?
Dat je hem via de website moet aanvragen.

• dikani
Dat van de speaker is uiteraard jammer, maar dan nog is t een goede deal. Bij m'n preorder bij KPN zou ik m wel krijgen maar dan 2000mb voor 50 euro per maand en 79 euro bijbetalen voor het toestel.

Ik heb een Bluetooth speaker van de Action van 25 Euronext dat ding geeft geweldig geluid dus speakers van Sony was leuk extraatje maar geen must.

Ok nu dus nog antwoord van KPN over mn preorder en dan vanmiddag op weg naar Eindhoven. Jammer dat jullie dan allemaal alweer zijn :p

• PietervdLaak
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 24-01-2024
jeroendh schreef op woensdag 25 september 2013 @ 07:50:
[...]

Ook niet later via Sony zelf?
Dat je hem via de website moet aanvragen.
Via welke site wil je dat doen dan?

• jeroendh
PietervdLaak schreef op woensdag 25 september 2013 @ 08:04:
[...]
Via welke site wil je dat doen dan?
Had ergens gelezen dat je dan kopie bon + imei moest sturen nar Sony. Alleen die actie was geldig tot 20 september.

• Tjiwa
Ze zeiden wel dat er een of ander coupon bij zou zitten voor een Sony smartwatch voor 50% van de prijs.

De rij is al 1:30 uur evenlang met rond de 40 personen.

• Geckoo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-09 04:56

Geckoo

Good news, everyone!

jeroendh schreef op woensdag 25 september 2013 @ 08:12:
[...]

Had ergens gelezen dat je dan kopie bon + imei moest sturen nar Sony. Alleen die actie was geldig tot 20 september.
als je zelf al weet dat deze actie duurde tot 20sep. waarom ga je het dan alsnog vragen hoe je dat kan doen? :S :? 8)7

Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.

• dikani
Al bijna aan de beurt allemaal? :) Jullie zien t, ik leef mee :)

• slane147129
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 13:04
Ben aan het twijfelen of dit interessanter is dan een 1 jarige abo via Tele2; 450 bel minuten/sms, 2,5GB data en Samsung s4 erbij voor e57,- per maand.

Dit is via T-Mobile en dat andere is Tele2 en daar hoor ik nou ook niet echt goede verhalen over...

• BinaryRun
Ten eerste is deze veel goedkoper, ten 2de kan je het toestel altijd nog op marktplaats / V&A zetten en het bedrag dat je hiervoor ontvangt inzetten voor een Samsung S4. Zo heb je het toestel dat je wilt, met een goedkoop abonnement.

• PietervdLaak
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 24-01-2024
Ze kunnen vijf mensen tegelijk helpen

• Capsaicin
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Paar vraagjes:
- Kost het abonnement nou 34,50 of 32,50?
- Wordt het toestel gratis geleverd? (evt. aansluitkosten buiten beschouwing latend)
- Als je T-mobile abonnement ten einde loopt (nog 3 maanden) mag je verlengen, maar gaat het nieuwe abonnement dan direct in of moet je wachten tot het oude afloopt?

• Humma Kavula
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

Topicstarter
- 34.50
- Gratis
- Wachten

Wear Sunscreen!

• Capsaicin
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Oh jammer van dat laatste. Ik veronderstelde dat het wel direct inging omdat T-mobile alleen verlengen toestaat voor aflopende abbo's. Bedankt voor het snelle antwoord. :9

[ Voor 45% gewijzigd door Capsaicin op 25-09-2013 09:38 ]

• HowlingWolve
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 26-01 13:02
Goedemorgen :),

Klinkt als gezellig druk daar in de winkel ;), zo dalijk ook maar even langs gaan.
Even een korte vraag: wordt de smartphone ook in meerdere kleuren geleverd bij deze aanbieding? Ik wil namelijk graag de witte variant van deze smartphone.

• Tjark

Tjark

DON'T PANIC

Je kan kiezen tussen wit en zwart. 50% korting op Sony smartwatch 2 (dus 95 euro), screenprotector voor 5 euro en frostcover 10 euro.

Ik ben nr 14

[ Voor 6% gewijzigd door Tjark op 25-09-2013 09:53 ]

*insert signature here

• bjorntju
Is die Smartwatch daar dan ook meteen mee te nemen? Of is het een coupon zoals op de vorige pagina staat?

[ Voor 5% gewijzigd door bjorntju op 25-09-2013 10:00 ]

• Tom Yam
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09-09 16:54

Tom Yam

(>'.')>

Ben aan het twijfelen of ik die kant op zal komen... heb de indruk dat het rustiger is dan met voorgaande openingen, klopt dat?
(voor zover dat in te schatten is...)

oke op die fiets ^_^ dan weet ik dat ook

• BinaryRun
Tjark schreef op woensdag 25 september 2013 @ 09:52:
Je kan kiezen tussen wit en zwart. 50% korting op Sony smartwatch 2 (dus 95 euro), screenprotector voor 5 euro en frostcover 10 euro.

Ik ben nr 14
Zelf heb ik een Krusell cover voor mijn Xperia Tablet Z, waar ik erg blij mee ben en ze zijn als een van de weinigen certificeerd als 'Made for Xperia'. Hebben ze daar ook de witte cover en is het eigenlijk wat?

Verwijderd

Laatste udate kan iemand vragen tm holaaat ze verkopen en of er nog een grote vooraad is dan vertrek ik ongeveer over een half uur

• BinaryRun
Verwijderd schreef op woensdag 25 september 2013 @ 10:43:
Laatste udate kan iemand vragen tm holaaat ze verkopen en of er nog een grote vooraad is dan vertrek ik ongeveer over een half uur
Eerder in dit topic staat dat ze een voorraad hebben tot ongeveer 5-6u.

• Tjark

Tjark

DON'T PANIC

bjorntju schreef op woensdag 25 september 2013 @ 09:56:
Is die Smartwatch daar dan ook meteen mee te nemen? Of is het een coupon zoals op de vorige pagina staat?
Het is een coupon. Ik heb nog getwijfeld om 'm te nemen, maar door de review hier op t.net niet gedaan. Jammer dat de watch op een sony-os draait: ik weet niet hoe het met ondersteuning zit als je over 2 jaar overstapt naar een ander merk phone (samsung/htc/etc). Als hij op android had gedraaid had ik 't wel gedaan.

*insert signature here

• Tjark

Tjark

DON'T PANIC

BinaryRun schreef op woensdag 25 september 2013 @ 10:40:
[...]

Zelf heb ik een Krusell cover voor mijn Xperia Tablet Z, waar ik erg blij mee ben en ze zijn als een van de weinigen certificeerd als 'Made for Xperia'. Hebben ze daar ook de witte cover en is het eigenlijk wat?
Nee, ik heb in de winkel alleen de zwarte en een grijs-achtige zien hangen.

*insert signature here

• bjorntju
Tjark schreef op woensdag 25 september 2013 @ 10:57:
[...]

Het is een coupon. Ik heb nog getwijfeld om 'm te nemen, maar door de review hier op t.net niet gedaan. Jammer dat de watch op een sony-os draait: ik weet niet hoe het met ondersteuning zit als je over 2 jaar overstapt naar een ander merk phone (samsung/htc/etc). Als hij op android had gedraaid had ik 't wel gedaan.
Hmm dat is wel minder, had wel verwacht dat hij op android draaide. Nog even over nadenken.

• Tjark

Tjark

DON'T PANIC

bjorntju schreef op woensdag 25 september 2013 @ 10:59:
[...]

Hmm dat is wel minder, had wel verwacht dat hij op android draaide. Nog even over nadenken.
review van t.net: reviews: Dat andere horloge: Sony Smartwatch 2

*insert signature here

• Zingo
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12-09 20:55
Ik ben er net van terug. Phone met cover en smartwatch (pas 2 okt af te halen though). Ik was nummer 26 4n tegen mij zeiden ze dat er 500 zwarte en 250 witte lagen. Er staan nu denk ik nog een man of 70 te wachten. Wel erg goed georganiseerd!
Mooie actie hoor, net nieuw toestel, redelijk lage maandlasten, topper!
Wel branded devices of dat niet? Bij Vodafone was dat gelukkig niet zo met m'n HTC One :)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• BinaryRun
Tjark schreef op woensdag 25 september 2013 @ 10:58:
[...]

Nee, ik heb in de winkel alleen de zwarte en een grijs-achtige zien hangen.
De grijs achtige moet wit voorstellen ;). Ik hoop er rond 14:00 te zijn voor een witte Xperia.

Krijg je de coupon voor de Smartwatch trouwens mee of moet je deze verplicht meteen bestellen?

[ Voor 14% gewijzigd door BinaryRun op 25-09-2013 11:11 ]

• dikani
Branded of niet maakt toch niet uit voor kwaliteit van telefoon of wel? Sorry niet zoveel kennis hiervan. @zingo en anderen...hoe bevalt ie? :)

• dikani
Oh en kun je voor de deur / in de buurt parkeren? :p

• luckyjan
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 03-09 15:36
dikani schreef op woensdag 25 september 2013 @ 11:21:
Oh en kun je voor de deur / in de buurt parkeren? :p
Nee het is midden in het centrum. Parkeren bijv. in de parkeergarage aan de Mathildelaan (5 min lopen).

• zepp123
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 18-02-2024
Ik heb hem ook. Ik was nummer 34. Er waren dacht ik 500 stuks beschikbaar en de opkomst was niet enorm. Je kan er dus nog vrij lang eentje halen.

• Arrogant
  • Laatst online: 07-09 14:00

Arrogant

S.F.W.

zepp123 schreef op woensdag 25 september 2013 @ 11:24:
Ik heb hem ook. Ik was nummer 34. Er waren dacht ik 500 stuks beschikbaar en de opkomst was niet enorm. Je kan er dus nog vrij lang eentje halen.
Vind 't er aardig druk uitzien: Verwijderd in "[Sony Xperia Z1] Levertijden en Prijzen"

Milieu? Ach man, ik kom uit een voortreffelijk milieu! / Stop de Postcodeloterij

• Tjark

Tjark

DON'T PANIC

Als er 500zw/250wit zijn, dan is er wel genoeg. Mijn schatting is dat er max 150 man in de rij stonden, als 't niet 120 man waren.

*insert signature here

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Nu online
Zal het denk niet redden als ik rond 4 uur kom,jammer zeg.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

• itsgreen
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07-02 13:07

itsgreen

Large and in charge

zepp123 schreef op woensdag 25 september 2013 @ 11:24:
Ha. Leiden!

Ik nummer 31, Utrecht :)

Inmiddels weer thuis, ik denk inderdaad dat je gewoon nog de hele dag kan langskomen. Ze hebben wel wat voorraad...

• zepp123
Er staan op die foto maar iets van 50 mensen. Als je bedenkt dat er 8 medewerkers contracten afsluiten, dan valt de wachttijd dus heel erg mee. De mensen in de winkel zeiden ook dat ze een grotere opkomst verwacht hadden.

• dikani
Krijg net bericht van KPN en kan pre order zeer waarschijnlijk niet meer annuleren :(

• Tjark

Tjark

DON'T PANIC

dikani schreef op woensdag 25 september 2013 @ 12:23:
Krijg net bericht van KPN en kan pre order zeer waarschijnlijk niet meer annuleren :(
Zou ik ook zeggen als KPN ;) (heb je gevraagd "kan ik mijn preorder annuleren" of "ik _wil_ mijn preorder annuleren" ?)

*insert signature here

• zepp123
itsgreen schreef op woensdag 25 september 2013 @ 12:04:
[...]

Ha. Leiden!

Ik nummer 31, Utrecht :)

Inmiddels weer thuis, ik denk inderdaad dat je gewoon nog de hele dag kan langskomen. Ze hebben wel wat voorraad...
Heel goed! Ik moet nog even reizen, ik had weer net de trein gemist. Straks thuis ga ik hem pas uitpakken en in gebruik nemen.

• jeroendh
Alleen jammer dat je de smartwatch alleen daar kan ophalen vanaf 2 oktober. Kunnen hem helaas niet versturen, en ophalen bij andere winkel is ook niet mogelijk.

Verwijderd

Zeer tevreden over hoe de actie georganiseerd was (alleen de muziek maakte het praten af en toe wat moeilijk ;) ). Was zelf nr 41 en was (vanaf de opening om 10:00) binnen een uur klaar. Toen stond er wel nog steeds een man of 120-150, maar het gaat wel snel. Moet alleen nog een paar weken mijn oude abo uitzitten met mijn oude telefoon, want die kaart daarin was geen micro-SIM :|

• Untouchablezz20
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 13:40
Waarom laat je je kaart niet knippen naar een micro sim?

• Zingo
Bah, de lens van mijn camera is beschadigd. Hopelijk kan ik hem nog wisselen vanmiddag als ik terug ga....

• Aapenootjes
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 29-08 01:32
Ik was samen met een maat nr 008 & 007 en waren dus redelijk snel aan de beurt. Ik had wel wat updates hier willen posten maar mijn oude telefoon werkte echt totaal niet mee xD

Zelf ben ik ook vergeten dat in mijn oude HTC Sensation nog een normale Sim kaart zit, maar even kijken wat ik doe. Is het knippen van zo'n kaart zonder risico? Niet dat ik nog voor 1 maand een nieuwe vodafone simkaart moet halen :') Ik wacht sowieso nog eventjes totdat ik een goed hoesje heb, het hoesje dat ze in de winkel hadden sprak mij niet aan.

Misschien was het niet persé nuttig voor ons om zo vroeg te gaan, we hebben immers van 6:30 tot 10 uur gewacht, maar we hebben ook wel veel gelachen met iedereen om ons heen :)

• itsgreen
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07-02 13:07

itsgreen

Large and in charge

Zingo schreef op woensdag 25 september 2013 @ 12:49:
Bah, de lens van mijn camera is beschadigd. Hopelijk kan ik hem nog wisselen vanmiddag als ik terug ga....
Sowieso heb je 2 weken verzekering erbij :) Dus goedkomen doet het wel :)

• dikani
Update: annuleren KPN kan dus toch. Dus om 14:00 uur scheur ik naar Eindhoven. Ben ik er om 16:00 uur. Dus houd me alsjeblieft op de hoogte als iemand de laatste heeft :)

• Zingo
Sowieso binnen garantie, zit aan de binnenkant en telefoon is nog niet aangeweest :p

• Tjiwa
Ik ga zodadelijk voor ronde 2! Me pa wilt nu ook XD. De toestellen hebben een tmobile opstartlogo. Ik denk dat het voor de rest unbranded is.

• dikani
@tjiwa wil jij voor mij vragen als je er voor de tweede keer bent (lol) hoeveel voorraad ze nog hebben?

• Tjiwa
Hahaha is goed, er is nu een rij van ongeveer 20 man

Verwijderd

Hier hebben we V&A voor. Zie ook http://tweakers.net/aanbod/

[ Voor 71% gewijzigd door Perkouw op 25-09-2013 14:16 ]

• Naad
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 30-01 10:53
Ben er bijna (kom nu op station aan)
Ik zal even een foto van de rij plaatsen als mn telefoon meewerkt.
1 vraag.. Is er koffie?! :p (en of er nog witte zijn.. Begin te twijfelen)

Edit: mini rij. Foto werkt niet en ook niet nodig. Inmiddels 300 nieuwe abonnementen aangesloten en onbekend aantal verlengingen. In ieder geval nog genoeg aanwezig.

[ Voor 31% gewijzigd door Naad op 25-09-2013 14:59 ]

• bjorntju
Ben nu thuis, in totaal een uurtje gewacht. Was nummer 162 dacht ik. Net even de telefoon opgestart en kreeg wel een t-mobile logo, hopelijk is hij niet gesimlocked.

• Tjiwa
@dikani ik was net nummer 202, en er liggen nog ruim 300. Dus ga er maar van uit dat iedereen geholpen wordt vandaag. De rij is niet langer dan 45min. Heel misschien rond 5 uur een spits van mensen die van werk komen.

• hjkv
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14:44
Tot hoe laat is de winkel open? Ik moet dan ff kijken of ik mn laatste college moet skippen...

Oja, je kunt in de winkel toch gewoon aangeven dat je je abbo later in wilt laten gaan? Bv. eind november (als mijn huidige non T-mobile abbo afloopt)

[ Voor 45% gewijzigd door hjkv op 25-09-2013 15:10 ]

• Humma Kavula
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

Topicstarter
18 uur ( volgens mij, het is geen koopavond ), de rij wordt meestal nog geholpen maar je mag niet meer aansluiten.

Wear Sunscreen!

• hjkv
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14:44
Humma Kavula schreef op woensdag 25 september 2013 @ 15:12:
[...]

18 uur ( volgens mij, het is geen koopavond ), de rij wordt meestal nog geholpen maar je mag niet meer aansluiten.
Thanks, dan ga ik daar zo maar eens heen! Ook chille aanbieding van dat Smartwatch. Je moet zeker meteen 95 aftikken en dan later pas ophalen?

• Tjark

Tjark

DON'T PANIC

Harmen3658 schreef op woensdag 25 september 2013 @ 15:14:
[...]

Thanks, dan ga ik daar zo maar eens heen! Ook chille aanbieding van dat Smartwatch. Je moet zeker meteen 95 aftikken en dan later pas ophalen?
ja

*insert signature here

• RoelofSetsFire
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-06 21:45
Prima geregeld allemaal, alleen een ding baarde me in de trein ineens zorgen; ik meende om me heen mensen te horen die thuis nog iets moesten invullen en opsturen i.v.m. nummerbehoud. Ik heb zelf echter niets gehad, maar er staat wel gewoon op mijn contract dat m'n abonnement pas ingaat op datum nummerportering. Zit het zo wel goed dan of moet ik nog nabellen en dingen gaan regelen?

• Naad
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 30-01 10:53
RoelofSetsFire schreef op woensdag 25 september 2013 @ 15:38:
Prima geregeld allemaal, alleen een ding baarde me in de trein ineens zorgen; ik meende om me heen mensen te horen die thuis nog iets moesten invullen en opsturen i.v.m. nummerbehoud. Ik heb zelf echter niets gehad, maar er staat wel gewoon op mijn contract dat m'n abonnement pas ingaat op datum nummerportering. Zit het zo wel goed dan of moet ik nog nabellen en dingen gaan regelen?
T-mobile.nl/nummerbehoud uit mn hoofd. Abonnement gaat pas lopen als het nummer wordt overgenomen.

De tijdelijke simkaart kan je gewoon gebruiken tot die tijd? Of betaal je dan buitenbundel tarief.?

Ik vond het top geregeld, water, koffie, hapjes :)

• robert-630
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Simkaart in tussentijd niet gebruiken als je nummerbehoud doet. Of je moet graag extra kosten willen...

Verwijderd

Vlgens mij gwn tt 6uur

Verwijderd

Heeft emnd de sny site l gecheckt voor de spekers

Modbreak:Gaarne de twitter turbotaal achterwege laten :)

[ Voor 40% gewijzigd door gambieter op 25-09-2013 16:36 ]

• jeroendh
Even een vraagje:
ik heb 2 abonnementen afgesloten 1 met nummerbehoud en 1 nieuwe.
Heb alleen van geen van de 2 een papieren contract meegekregen.
Hebben jullie die ook niet gekregen?

• RoelofSetsFire
Naad schreef op woensdag 25 september 2013 @ 15:57:
[...]

T-mobile.nl/nummerbehoud uit mn hoofd. Abonnement gaat pas lopen als het nummer wordt overgenomen.

De tijdelijke simkaart kan je gewoon gebruiken tot die tijd? Of betaal je dan buitenbundel tarief.?

Ik vond het top geregeld, water, koffie, hapjes :)
Heel erg bedankt, was supermakkelijk in te vullen. Per volgende maand gaat m'n abonnement in als het allemaal goed gaat d:)b

• Tjiwa
jeroendh schreef op woensdag 25 september 2013 @ 16:12:
Even een vraagje:
ik heb 2 abonnementen afgesloten 1 met nummerbehoud en 1 nieuwe.
Heb alleen van geen van de 2 een papieren contract meegekregen.
Hebben jullie die ook niet gekregen?
Yes, ze sturen het via mail op, ik heb mijne binnen enkele minuten ontvangen. Check je mail :p

• jeroendh
Tjiwa schreef op woensdag 25 september 2013 @ 16:12:
[...]
Yes, ze sturen het via mail op, ik heb mijne binnen enkele minuten ontvangen. Check je mail :p
Ah oke. Nog niks helaas, ook niet in de spam box.

• RoelofSetsFire
Tjiwa schreef op woensdag 25 september 2013 @ 16:12:
[...]

Geldt dat ook als bon voor het toestel ivm garantie?

• Tjiwa
jeroendh schreef op woensdag 25 september 2013 @ 16:13:
[...]

Ah oke. Nog niks helaas, ook niet in de spam box.
Heb je misschien een ander emailadres vroeger gebruikt bij je oude abonnement?
RoelofSetsFire schreef op woensdag 25 september 2013 @ 16:14:
[...]

Geldt dat ook als bon voor het toestel ivm garantie?
edit: ik begreep de vraag verkeerd:
Ik weet het niet zeker..

[ Voor 9% gewijzigd door Tjiwa op 25-09-2013 16:22 ]

• Bartezzzb
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 10:13
Het was goed geregeld vanochtend, was nummer 25. Het wachten in de rij was niet eens heel vervelend. Aardige lui.

Heb m'n toestel reeds verkocht. Wat ik me nu echter afvraag, was het toestel wel simlock vrij. Iemand dit dat getest heeft?

• Aapenootjes
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 29-08 01:32
Ook ik heb nog geen email ontvangen met het contract en eigenlijk verwacht ik die ook niet meer. Na het invullen van mijn informatie liet hij mij die controleren en direct ontdekte ik een typfout in mijn e-mailadres. De verkoper zou dat aanpassen maar volgens mij is hij dat vergeten >.<

• Tjark

Tjark

DON'T PANIC

Bartezzzb schreef op woensdag 25 september 2013 @ 16:30:
Heb m'n toestel reeds verkocht. Wat ik me nu echter afvraag, was het toestel wel simlock vrij. Iemand dit dat getest heeft?
Als ik *#*#7378423#*#* doe en naar service -> sim lock ga, zie ik overal 0 staan en geen [x]:

code:
1
2
3
4
5
[ ] network 0
[ ] network subset 0
[ ] service provider 0
[ ] cororate 0
[ ] sim 0

Dus ik vermoed simlock vrij??

[ Voor 9% gewijzigd door Tjark op 25-09-2013 17:08 ]

*insert signature here

• MusicAddict
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10-09 14:48
Ik heb er mijn Vodafone sim in gedaan, werkt perfect. Op wat tmobile apps en bootscreen na ;)

Gelukkig gaat mijn abonnement pas in januari in, dus kan er even van genieten. Denk dat ik mijn note1 verkoop, wat is dit ding rap zeg :o

Ik Was trouwens nummer 208 volgens mij, inderdaad allemaal prima geregeld en ben blij met de witte versie :) (zie je geen vingerafdrukken op)

[ Voor 23% gewijzigd door MusicAddict op 25-09-2013 17:06 ]

• Arrogant
  • Laatst online: 07-09 14:00

Arrogant

S.F.W.

Inclusief wachten in nog minder dan een uur om 16:00 buiten met toestel. :)
Volgens de verkoper was ik rond de 300ste klant en hadden ze nog een ruime voorraad.

Getypt vanaf de Z1 ;)

Milieu? Ach man, ik kom uit een voortreffelijk milieu! / Stop de Postcodeloterij

• bjorntju
Hmmm, ik heb dus een mail met mijn contract gekregen. Maar in de mail staat:
"Bijgaand ontvangt u uw contract. Dit contract is beveiligd met het wachtwoord dat u in de T-Mobile Shop heeft opgegeven. U heeft dit wachtwoord nodig om het contract te kunnen bekijken."
Maar ik heb helemaal geen wachtwoord hoeven opgeven? Iemand een idee waar ik dat wachtwoord terug kan vinden?

Heb de telefoon zelf nog niet echt gebruikt, want toen ik thuis kwam moest ik weer weg. Maar qua uiterlijk ziet hij er echt geweldig uit, veel mooier dan op de foto's imo _/-\o_

[ Voor 19% gewijzigd door bjorntju op 25-09-2013 17:27 ]

• Tjiwa
bjorntju schreef op woensdag 25 september 2013 @ 17:26:
Hmmm, ik heb dus een mail met mijn contract gekregen. Maar in de mail staat:
"Bijgaand ontvangt u uw contract. Dit contract is beveiligd met het wachtwoord dat u in de T-Mobile Shop heeft opgegeven. U heeft dit wachtwoord nodig om het contract te kunnen bekijken."
Maar ik heb helemaal geen wachtwoord hoeven opgeven? Iemand een idee waar ik dat wachtwoord terug kan vinden?

Heb de telefoon zelf nog niet echt gebruikt, want toen ik thuis kwam moest ik weer weg. Maar qua uiterlijk ziet hij er echt geweldig uit, veel mooier dan op de foto's imo _/-\o_
Het wachtwoord is 0000, had de verkoper nog tegen mij gezegd :p

• bjorntju
Tjiwa schreef op woensdag 25 september 2013 @ 17:36:
[...]

Het wachtwoord is 0000, had de verkoper nog tegen mij gezegd :p
Tegen mij niet denk ik, of ik moet het niet goed gehoord hebben :P Maar 0000 werkt inderdaad, thanks! :)

[edit}

Lol, had een half uurtje geleden nummerbehoud aangevraagd, en is volgens de status nummerbehoud nu al geaccepteerd, mooi :) Wat wel jammer is is dat het nummer pas op 25 oktober overgezet wordt, en mijn vodafone abbonement loopt al op de 20e af. Misschien morgen even opbellen of ik evt. mijn contract een paar dagen eerder in kan laten gaan.

[ Voor 44% gewijzigd door bjorntju op 25-09-2013 17:50 ]

• jeroendh
MusicAddict schreef op woensdag 25 september 2013 @ 17:04:
Ik heb er mijn Vodafone sim in gedaan, werkt perfect. Op wat tmobile apps en bootscreen na ;)
Zodra de generic NL versie er is, die dus erop flashen. Ben je er meteen vanaf, en ben je ook niet meer afhankelijk van de updates die door T-mobile worden aangeleverd.

• Tjiwa
bjorntju schreef op woensdag 25 september 2013 @ 17:47:
[...]

Tegen mij niet denk ik, of ik moet het niet goed gehoord hebben :P Maar 0000 werkt inderdaad, thanks! :)

[edit}

Lol, had een half uurtje geleden nummerbehoud aangevraagd, en is volgens de status nummerbehoud nu al geaccepteerd, mooi :) Wat wel jammer is is dat het nummer pas op 25 oktober overgezet wordt, en mijn vodafone abbonement loopt al op de 20e af. Misschien morgen even opbellen of ik evt. mijn contract een paar dagen eerder in kan laten gaan.
Heej de datum ligt aan het opzegtermijn bij je oude provider, vaak is dat een maand zoals nu

• bjorntju
Ah oke dat kan wel kloppen, dan gebruik ik die 5 dagen mijn vodafone kaart nog :)
Pagina: 1 ... 14 ... 21 Laatste

Let op:
~[html]Check de T-Mobile site en de <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/40047192#aankomende">topicstart</a> voor info over aankomende acties en geruchten. Pas als iemand een flyer of billboard heeft gezien/gefotografeerd is er een bevestiging.

<b>Simpele vragen naar info over toekomstige acties voegt niets toe en is dus niet de bedoeling</b>.~[/html]