Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01-05 15:52
Mede-auteur:
  • Vonkie
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-02-2022

Vonkie

Vonkie schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 10:56:
Voor degene die de Samsung Galaxy S5 toch al wilden, met veel data is het een leuke aanbieding.
Je zal wel in een lange rij komen als je wat later gaat.

Op 11 april vieren we in Rotterdam de lancering van de Samsung Galaxy S5. Je krijgt 24 maanden 50% korting op je abonnement.
Toestelprijs Samsung S5 eenmalig € 0,-
Bij 2 jarig 10 GB* + Onbeperkt Bel&Sms van €79,- voor €39,50 per maand
Gratis 8 GB geheugenkaart

Bron: Facebook T-Mobile.
Geen slechte aanbieding lijkt me, ik dacht ik maak alvast een topic :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don Roberto
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 07-05 09:11
Mooie actie. Voor de mensen die gaan, heb ik wel één tip. Kom op tijd. Vorig jaar was het vreselijk druk.[YouTube: http://www.youtube.com/v/YCEPeYg6Esk]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 516869

Apple taferelen bij Samsung, moet niet gekker worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saveljos
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 19:44
Verkoop phone voor 590,- en je betaald minder dan 15,- per maand voor 10GB + onbeperkt sms/bel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Onzinnig bericht over een fake S5 op Marktplaats en onzinnige reacties daarop zijn verwijderd. Doe svp de moeite om on-topic te blijven.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swoosh
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-01-2024
Ik neem aan dat je dan op 4G zit? Mijn ervaring met het (niet 4G) slechte netwerk van T-Mobile is dat het knap zal zijn als het je uberhaupt lukt om in de buurt van die 10GB verbruik te komen anders. Zoiets als gratis bier de hele avond, maar uit de tap komt een druppeltje per 5 minuten. Sorry voor m'n cynisme, slechte ervaringen met T-Mobile hun netwerk voor wat betreft data.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torrentus
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 13:03
Klanten krijgen alleen op 11 april bij de T-Mobile Shop aan de Lijnbaan in Rotterdam 50% korting op een 2-jarig abonnement met 10GB data en onbeperkt bellen en smsen. Daarnaast krijgen T-Mobile klanten exclusief een 8GB geheugenkaart. Voor het toestel hoeft bovendien niet bijbetaald te worden. Deze actie is ook geldig in de nieuwe Samsung Experience Stores, powered by Phone House, in Den Haag, Haarlem, Apeldoorn, Amersfoort en Eindhoven.
Bron: tmobile.nl

En nog een zelfgemaakt filmpje van vorig jaar, ter herinnering :)

Toestemming nodig voor bekijken van YouTube

Op deze plek staat ingesloten content die van YouTube afkomstig is. Het tonen van deze inhoud kan ertoe leiden dat YouTube persoonlijke gegevens zoals je IP-adres verwerkt en/of cookies op jouw computer of ander apparaat zet. Hiervoor moet je eerst expliciet toestemming geven voor Sociale media.

Bekijk op YouTube
Samsung IV launch - Samsung Blue Carpet Event Rotterdam

[ Voor 14% gewijzigd door Torrentus op 04-04-2014 13:40 . Reden: Filmpje ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent Thunder
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 05-05 15:12
Oops, foutje

[ Voor 95% gewijzigd door Silent Thunder op 04-04-2014 14:38 . Reden: topic vervuiling - zinloze vraag stellen - geen eigen inzet getoond - nog nooit van een -zoekmachine- gehoord ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
Silent Thunder schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 13:59:
Is de S5 die je erbij krijgt gesimlockt op T-Mb?
Dit is nou een goed voorbeeld van;
- topic vervuiling
- zinloze vragen stellen
- geen eigen inzet tonen
- iemand die nog nooit van een -zoekmachine- heeft gehoord

GOT is geen vraagbak, deze informatie kun je zo vinden. En dit is algemeen kennis, zo'n vraagt hoort hier überhaupt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent Thunder
Je hebt uiteraard volkomen gelijk; ik heb mijn bericht aangepast

[ Voor 31% gewijzigd door Silent Thunder op 04-04-2014 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stitch!
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 28-04 18:50
Top aanbieding, ik heb zelf 4g op het netwerk van t-mobile en ben na 1 week door mijn 1 gig heen. Totaal geen problemen mee in regio Utrecht/Den Haag. Mijn vriendin heeft een nieuwe telefoon/abo nodig en dit lijkt perfect, echter hoe lang moet je ongeveer in de rij staan. Ik weet dat het speculatief is, maar wat was het vorig jaar? Ik heb geen zin om haar daar een hele dag te laten staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geckoo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07-05 16:43

Geckoo

Good news, everyone!

crap ik heb dus letterlijk afgelopen week een note 3 gehaald met t-mobile, kan ik deze nou nog steeds annuleren? (ja hij is al open geweest en nu 2 dagen in gebruik)

Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 22:58
Geckoo schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 14:44:
crap ik heb dus letterlijk afgelopen week een note 3 gehaald met t-mobile, kan ik deze nou nog steeds annuleren? (ja hij is al open geweest en nu 2 dagen in gebruik)
Nee. 2 dagen in gebruik, kan niet meer geretourneerd worden.
De zichttermijn is om een product uit te proberen, een kledingstuk mag je ook niet een dag dragen en vervolgens retourneren. Daarnaast kan het best zo zijn dat de telefoon al sowieso geweigert wordt omdat de seal verbroken zou zijn, dat terzijde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torrentus
  • Laatst online: 13:03
Stitch! schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 14:35:
Top aanbieding, ik heb zelf 4g op het netwerk van t-mobile en ben na 1 week door mijn 1 gig heen. Totaal geen problemen mee in regio Utrecht/Den Haag. Mijn vriendin heeft een nieuwe telefoon/abo nodig en dit lijkt perfect, echter hoe lang moet je ongeveer in de rij staan. Ik weet dat het speculatief is, maar wat was het vorig jaar? Ik heb geen zin om haar daar een hele dag te laten staan.
Afhankelijk van hoe laat je er bent érg lang. Precies weet ik het niet meer, maar we hebben er zeker een uur of 3/4 gestaan vorig jaar, en we waren nog in de voorste helft van de rij bij aankomst. Ook kregen de mensen die rond 11 uur aankwamen te horen dat de toestellen op waren.. Houdt echter wel in het achterhoofd dat Rotterdam toen de enige plek met deze aanbieding was; nu zijn er meer locaties. Dat zal waarschijnlijk ook schelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stitch!
Torrentus schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 15:13:
[...]

Afhankelijk van hoe laat je er bent érg lang. Precies weet ik het niet meer, maar we hebben er zeker een uur of 3/4 gestaan vorig jaar, en we waren nog in de voorste helft van de rij bij aankomst. Ook kregen de mensen die rond 11 uur aankwamen te horen dat de toestellen op waren.. Houdt echter wel in het achterhoofd dat Rotterdam toen de enige plek met deze aanbieding was; nu zijn er meer locaties. Dat zal waarschijnlijk ook schelen :)
Okee, goed om te weten, stuur ik mijn vriendin wel naar Amersfoort. @Geckoo, Note 3 Doet niet echt onder ten opzichte van de S5 hoor. Bijna de zelfde processor en scherm. Waterdichtheid vs Pennetje. Verder vind ik de Note 3 toch een stuk mooier. Gewoon blij zijn met je Note!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eek2nd
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 17-04-2023
Torrentus schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 15:13:
[...]

Een kwartiertje later in de rij aansluiten kan 2uur extra langer in de rij staan betekenen (ervaring van vorig jaar)
In Rdam vorig jaar werden wel vouchers met volgnummers (die nummers maakten niet uit opzich, mensen konden voordringen) uitgedeeld, zodat je niet voor niks in de rij gaat staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online

iApp

Say cheese

Hoe zit het met andere filialen? Ik moet 2 uur reizen wil ik gebruikmaken van deze aanbieding, ik ga liever naar een shop hier dicht in de buurt. Kan het niet online?

An  a day keeps the doctor away.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stitch!
Zie dat alle winkels om 10 uur pas open gaan, dus als je daar om half 8 heen gaat zou het op tijd moeten zijn? of is eerder een beter idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eek2nd
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 17-04-2023
Stitch! schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 15:33:
Zie dat alle winkels om 10 uur pas open gaan, dus als je daar om half 8 heen gaat zou het op tijd moeten zijn? of is eerder een beter idee?
Hoewel er denk ik wel mensen veel vroeger dan 7uur zullen staan wachten, moet half 8 wel ok zijn.. denk dan dat je na opening binnen 2uur klaar bent (ik bied geen garantie :P)
Vorig jaar waren wij er om half 9 en waren pas om half4 klaar.
Maar een vriendin van mijn zusje was er een kwartieer eerder en was ook 2 uur eerder klaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
iApp schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 15:31:
Hoe zit het met andere filialen? Ik moet 2 uur reizen wil ik gebruikmaken van deze aanbieding, ik ga liever naar een shop hier dicht in de buurt. Kan het niet online?
Staat een paar posts boven je... :F
Torrentus in "Samsung Galaxy S5 - T-Mobile Rotterdam"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 102729

Lang wachten moet je toch wel.. of het nu voor opening is of als de winkel al open is.
Ik heb toen bij een opening van een vodafone shop een I5 gehaald. Ik was er voor 0600 uur en om half 10 aan de beurt. Keuze is simpel, wil je wachten overdag in een lange rij of in de ochtend in een korte.
Maar een uur of 4 ben je zo kwijt. Denk aan de parkeerkosten in het centrum als je met de auto komt.

Voordeel van tmobile is dat je snelheid naar beneden gaat als je bundel op is.. zo geen onverwachte kosten.. ik ben de 50% korting bij VF al kwijt aan extra kosten in 2 maanden.. en dat is balen.

Voor wie gaat: succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cangri
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 25-06-2023
en denk aan de inflatie die in maart omhoog gaat bij T-Mobile dus dan betaal je er weer meer voor dan die 39.50 en ja ik weet dat alle providers dit hanteren. maar wel belangrijk voor volgend jaar want dan heb je die 50% korting niet echt letterlijk meer. maar voor de gene die hem nemen succes ik pas want het gaat te druk worden en heb geen zin om 4 uur te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 102729

Paar uur wachten en lekker ouwehoeren voor een mooi contract voor 2 jaar.. klinkt toch niet zo slecht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B.M.O.
  • Registratie: April 2012
  • Nu online
Nou, je kunt deze aanbieding op nog meer plekken krijgen. Tenminste, uitgaande van dit artikel.

"Deze actie is ook geldig in de nieuwe Samsung Experience Stores, powered by Phone House, in Den Haag, Haarlem, Apeldoorn, Amersfoort en Eindhoven."

[ Voor 15% gewijzigd door B.M.O. op 04-04-2014 17:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
B.M.O. schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 17:52:
Nou, je kunt deze aanbieding op nog meer plekken krijgen. Tenminste, uitgaande van dit artikel.

"Deze actie is ook geldig in de nieuwe Samsung Experience Stores, powered by Phone House, in Den Haag, Haarlem, Apeldoorn, Amersfoort en Eindhoven."
Heb je uberhaupt de moeite genomen om op de link te klikken en de post van Torrentus in "Samsung Galaxy S5 - T-Mobile Rotterdam" te lezen?
Wow... }:O :X

[ Voor 15% gewijzigd door EN-IS op 04-04-2014 21:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B.M.O.
  • Registratie: April 2012
  • Nu online
EN-IS schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 20:58:
[...]

Heb je uberhaupt de moeite genomen om op de link te klikken en de post van Torrentus in "Samsung Galaxy S5 - T-Mobile Rotterdam" te lezen?
Wow... }:O :X
Crisis. Heb dit topic en de bijbehorende topicstart meerdere keren gelezen. Ik zou bijna denken dat ik dyslectisch ben. Iets met "Hans Anders" enzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stark
  • Laatst online: 25-03 10:34
Moet ik al klant zijn bij T-Mobile on bij zo'n samsung experience shop langs te gaan voor deze aanbieding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geckoo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07-05 16:43

Geckoo

Good news, everyone!

nope

Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ri0ta
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 04-05 13:58
Btw, vergeet niet; deezer is slechts 2 EUR p mnd extra, zeker wel de moeite waard =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickr23
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 20-02-2018
Waar kun je dat vinden? Kan het nergens in het nieuwsbericht over de actie vinden en bij de deezerpagina van T-Mobile gaat het over 6 of 10 euro?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ri0ta
rickr23 schreef op zondag 06 april 2014 @ 21:46:
Waar kun je dat vinden? Kan het nergens in het nieuwsbericht over de actie vinden en bij de deezerpagina van T-Mobile gaat het over 6 of 10 euro?
Bij een pakket met minimaal 2GB en 150 min, kan je deezer als toevoeging nemen. Dit wordt dan 2 EUR, ipv 6 EUR per maand (muziek pakket krijg je dan).

Op een rij:
1. Vanaf 150 min + 2 GB --> Deezer 2 EUR per maand voor hele contract.

2. Als je deezer als toevoeging achteraf wil toevoegen, betaal je 6 EUR per maand. Deezer is dan NIET meer uit te zetten gedurende looptijd van je huidig abbonement.

3. Als je deezer achteraf wil toevoegen, maar de flexibiliteit wil behouden om het maandelijks uit te zetten, betaal je 10 EUR per maand (deezer flexibel).

Daarnaast, heb ik ook even contact met T-mobile opgenomen, die me ook hebben gezegd dat Deezer tijdens de openingslaunch gewoon ''2 EUR'' zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickr23
EN-IS schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 14:23:
[...]

Dit is nou een goed voorbeeld van;
- topic vervuiling
- zinloze vragen stellen
- geen eigen inzet tonen
- iemand die nog nooit van een -zoekmachine- heeft gehoord

GOT is geen vraagbak, deze informatie kun je zo vinden. En dit is algemeen kennis, zo'n vraagt hoort hier überhaupt niet.
Ben dit nu al een tijdje aan het zoeken, kan het toch echt niet vinden. Hoezo is dit algemene kennis? Ik zit er niet zo in, worden er tegenwoordig geen gelockte telefoons meer geleverd ofzo? Op sites van derde partijen staat vaak wel: geen simlock. Op de site van providers zelf niet.

@ri0ta Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 18:36
EN-IS schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 20:58:
O M G :/

* wil graag een S5
* zag die T-Mobile aanbieding en baalde dat je daarvoor naar Rotterdam zou moeten
* euforie vanwege het feit dat het óók in Den-Haag mogelijk is
* mentale inschatting gemaakt over het aantal mensen in de rij, moest te doen zijn
* klik op link
* zie filmpje, speel af
* -O-

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ri0ta
Oh een tipje: voor de Vodafone liefhebbers...houd vodafone in de gaten morgen=)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 18:36
ri0ta schreef op donderdag 10 april 2014 @ 14:01:
Oh een tipje: voor de Vodafone liefhebbers...houd vodafone in de gaten morgen=)
If abo van één jaar, gratis S5 en Gear2, 10GB data, 500 minuten bellen, 24 euro per maand I'm in d:)b

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
Brad Pitt schreef op donderdag 10 april 2014 @ 14:04:
If abo van één jaar, gratis S5 en Gear2, 10GB data, 500 minuten bellen, 24 euro per maand I'm in d:)b
Ehm, hehe, volgens mij is dit em of niet (ik doel op die van T-mobile)?
funk80 schreef op donderdag 10 april 2014 @ 11:09:
GALAXY S5, 24 maanden 50% korting
op een 2-jarig 10GB + Onbeperkt Bel & Sms
abonnement van €79,- voor €39,50 p.m. T-Mobile, bij enkele geselecteerde winkels.

En ook

GALAXY S5 & nu €0,- Tele 2
+ GALAXY TAB3 7.0" Lite
i.c.m. 2-jarig Tele2 SmartMix 300/1GB abonnement
van €44,- voor €34 p.m.*

http://www.samsung.com/nl/bluecarpet/

Alleen op 11 April
GALAXY S5
- nu €0,- T Mobile
- En 24 maanden 50% korting
- op een 2-jarig 10GB + Onbeperkt Bel & Sms
- abonnement van €79,- voor €39,50 p.m.*
- gratis 7GB micro SD-kaart
- 20% korting op accessoires
- Samsung 8GB Micro SD

Exclusief verkrijgbaar bij:
T-Mobile Lijnbaan 86 Rotterdam 08.30 - 21.00 uur
PhoneHouse Grote Houtstraat 80 Haarlem 10.00 - 18.00 uur
PhoneHouse Venestraat 45 Den Haag 10.00 - 18.00 uur
PhoneHouse Hoofdstraat 91 Apeldoorn 10.00 - 17.30 uur
PhoneHouse Langestraat 39 Amersfoort 10.00 - 18.00 uur
PhoneHouse Demer 23 Eindhoven 10.00 - 21.00 uur

//EDIT
Ik zie dat het om dezelfde aanbieding gaat, ik dacht dat naast die van T-mobile, en Tele2 er nog een aanbieding was, pardon! 8)7

[ Voor 6% gewijzigd door EN-IS op 10-04-2014 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 20:39
Het zijn in ieder geval betere aanbiedingen dan vorig jaar en ook op meer locaties. Het launchevent op de lijnbaan in Rotterdam was een klein drama. Ellenlange rijen en vrij snel uitverkocht.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent Thunder
Toch vind ik het raar als ze zo'n gigantische prijs fall kunnen veroorloven. Ja vanwege een mogelijke bulk inname, maar dan nog... ik krijg het idee dat je met de reguliere abbo (€80) gewoon belazerd word en teveel betaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Dat doe je ook, daarom moet je ook nooit zomaar een abo afsluiten. :P

Dit is natuurlijk een hoop aandacht voor de S5, maar de echte hype rond het toestel is er gevoelsmatig niet. Dat zal veranderen als je foto's ziet van rijen, maar ik denk dat het meevalt.

Dit keer is er ook geen cashback, dus een deel van de kosten van het abo lijkt mij door Samsung gedragen vanuit marketingperspectief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
Silent Thunder schreef op donderdag 10 april 2014 @ 14:13:
Toch vind ik het raar als ze zo'n gigantische prijs fall kunnen veroorloven. Ja vanwege een mogelijke bulk inname, maar dan nog... ik krijg het idee dat je met de reguliere abbo (€80) gewoon belazerd word en teveel betaald.
Wordt je ook... daarom neem ik al jaren geen reguliere abonnement met toestel, of ik maak gebruik van een openingsactie (of een hele goede aanbieding zoals laatst bij Typhone laatst), of ik neem een zakelijk abonnement (ook vaak in actievorm), anders niet!

Krijg net een mail van Typhone, voor Galaxy S5;

Vodafone RED(24 maanden)Samsung Galaxy S5
1000 MB + 300 min + onbeperkt SMS + Smartphone D
Actieprijs eerste 24 maanden: € 45,00p/mnd
Daarna: € 54,00p/mnd
Aansluitkosten éénmalig € 30,00
Toestelprijs: € 5,00

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent Thunder
Mja, kennelijk is het dus niet zo makkelijk te vinden het gene wat ik eerder vroeg.

Is die S5 (van de betreffende actie dan) nou gesimlockt op t-mob?

[ Voor 7% gewijzigd door Silent Thunder op 10-04-2014 15:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 07-05 08:45

Kiswum

Gadget reviewer

Zijn dit de nieuwe formules van T-mobile ipv een "50% korting bij nieuwe T-shops".
Ik heb gemengde gevoelens bij deze 1-dags kortingen. Ik heb er 2 meegemaakt en je moet goed opletten op de kleine lettertjes.
1. Neem de kortingsflyer mee, want de kans is groot dat je Deezer aangeboden wordt en deze staat standaard aangevinkt in je nieuwe contract. Wil je geen Deezer of andere pakketen, geef dit dan zelf aan (je ziet het ook aan de maandprijs die op dat moment wat hoger is.)
2. Het is stervens druk, en dat is logisch, de korting is zeer royaal en komt volgens mij onder het abonnement van een sim-only uit. Ik was eind 2012 bij de opening van Oss en ik moest daar ongeveeer 1,5 uur in de rij staan met 3 graden. Best koud, maar het was absoluut de moeite waard. In Rotterdam zal het wel een stuk drukker zijn, vooral doordat het dit keer in het voorjaar is en er ook een gloednieuw toestel wordt aangeboden.
3.Nogmaals, let goed op wat je koopt en lees desnoods de voorwaarden op je gemak door, want deze kunnen anders zijn dan bij reguliere aankopen (de helpdesk had deze voorwaarden toentertijd niet, dat kan per 50% actie anders zijn). Als er wordt beloofd dat je een 8GB geheugenkaartje hoort te krijgen, laat het even zwart op wit zetten, want dit kan nog wel eens fout gaan (zoals bij kortingsacties van Sony Z1 + headseet bij T-mobile). Het kan ook zijn dat deze op zijn, geen probleem, maar laat wel registreren dat je deze hoort te krijgen.
Geckoo schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 14:44:
Bij t-mobile was het 14 maanden zo, als je gebruik maakt van de 50% shopkorting, dan kun je je abonnement niet meer annuleren als je de winnkel uit bent, zelfs niet als de telefoon niet in gebruik is geweest. Ik weet niet of dit bij alle abonnement zo is, maar het kan zijn dat het nog steeds zo is.
(Bij KPN kon ik onlangs mijn hardware na 3 dagen overignens wel netjes terug geven en het abonnement stopzetten.)
cangri schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 16:31:
en denk aan de inflatie die in maart omhoog gaat bij T-Mobile dus dan betaal je er weer meer voor dan die 39.50 en ja ik weet dat alle providers dit hanteren. maar wel belangrijk voor volgend jaar ...
Die inflatie geldt pas vanaf januari 2015 voor nieuwe abonnees en ja, dan kan het bedrag inderdaad met 0,50-2 euro omhoog gaan per maand, maar dan heb je nog steeds het goedkoopste abonnement met gratis telefoon van Nederland.
Silent Thunder schreef op donderdag 10 april 2014 @ 15:46:
Mja, kennelijk is het dus niet zo makkelijk te vinden het gene wat ik eerder vroeg.

De laatste 4 jaar nooit een gelockte telefoon van T-mobile gezien. De kans bestaat dat er alleen een T-mobile logo zichtbaar is bij het opstarten (net als bij de Xperia S, Xperia Sola en de Xperia T).

[ Voor 8% gewijzigd door Kiswum op 10-04-2014 15:58 ]

Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ram-G-maN
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 06:41

Ram-G-maN

Voorheen was ik GT-R.

GT-R schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 00:41:
Ik ben vooral benieuwd naar wat voor releaseactie Samsung Nederland op touw gaat zetten.
Zouden ze weer de blauwe loper uitrollen? _/-\o_
Men heeft twee zeer goede openingsactie georganiseerd in het verleden.
  1. Samsung Galaxy S4 GT-I9505 16GB gratis bij een iSmart 300 met 24 maanden 50% korting | T-Mobile T-Mobile Lijnbaan Rotterdam - 27 april 2013
  2. Samsung Galaxy Note 3 GT-N9005 32GB gratis + gratis Samsung Galaxy Gear voor €64,- €54,- per maand Vodafone Lijnbaan Rotterdam - 25 september 2013
  3. Samsung Galaxy S5 + Gear 2 gratis bij KPN Lijnbaan Rotterdam op 11 april 2014? Wie het weet mag het zeggen ;)
Dus toch nog een Blue Carpet actie van Samsung!
Het scheelt nu wel, nu het bij meerdere locaties te verkrijgen is. :*)
Morgen maar vroeg in Amersfoort gaan staan. Rotterdam is me nu te ver weg.

Mijn desktop, mijn laptop en mijn gamesetup.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 07-05 08:45

Kiswum

Gadget reviewer

Kan de titel worden aangepast aangezien het zoveel verschillende aanbiedingen zijn?
Wellicht kan de titel worden: "Gratis Samsung S5 + 24 maanden 50% korting van Samsung"

Alle info hier te vinden
http://www.samsung.com/nl/bluecarpet/

Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ram-G-maN
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 06:41

Ram-G-maN

Voorheen was ik GT-R.

In Utrecht is het stuk rustiger. Alhoewel, binnen erg druk. Ik was er vanochtend om 08:45, en zevende in de rij. Maar rij is ongeveer 20 personen lang.
Ik heb m'n contract verlengt. Red Super (C) 24 maanden + S5 Black 16GB + Samsung Gear Fit Black voor €48 per maand. Ben na dat achterlijke thuiskopie heffing van €6,05 (ongeacht de recente rechterlijke uitspraak) te hebben achtergelaten, de deuren verlaten met een zwarte S5 en een zwarte Gear Fit.

Ze hebben in Vodafone Utrecht uitsluitend zwarte en witte S5's. En uitsluitend zwarte Gear Fit.

Ik had liever een blauwe S5...

Dit bericht is overigens gekopieerd uit een ander topic.

Mijn desktop, mijn laptop en mijn gamesetup.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickr23
Hmm, de Deezer bundel voor 2 euro bleek in de winkel (Haarlem) helaas toch niet af te sluiten zijn icm dit abonnement..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twkr18526
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 20-02 01:25
De Vodafone actie is trouwens ook beschikbaar op http://directsales.vodafone.nl en niet alleen in de winkels dus. Je hoeft dan niet in de rij te staan.

De korting blijft bij Vodafone trouwens óók geldig ná 24 maanden.

Bij T-Mobile heb ik de actie niet online op hun site gezien. Misschien iemand anders wel?

[ Voor 31% gewijzigd door twkr18526 op 11-04-2014 13:57 . Reden: url met http aangepast ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marb!
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
Maar het contract is 24 maanden, hoezo betaal je dan nog steeds na die 24 maanden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marb!
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
http://www.typhone.nl/gsm...anbieding$$Identity:14805

38.- pm. lijkt mij een mooie deal alhoewel (nog) geen 4g dekking en geen watch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ri0ta
rickr23 schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 12:28:
Hmm, de Deezer bundel voor 2 euro bleek in de winkel (Haarlem) helaas toch niet af te sluiten zijn icm dit abonnement..
Dan ben je niet goed ingelicht helaas. Ben vanochtend met een collega geweest, Deezer is toegevoegd en ook zeker 2 EUR per maand. Ik zou even klantenservice van t-mobile bellen om te vragen of ze deze (met de korting) alsnog voor je kunnen toevoegen (en dan kan je aangeven dat je in de shop (samsung store) informatie heb gekregen wat niet klopt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ri0ta
Amponsah98 schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 14:52:
Maar het contract is 24 maanden, hoezo betaal je dan nog steeds na die 24 maanden?
Na 24 maanden wordt je niet ineens uit de lucht gehaald, maar loopt het contract dagelijks door met een opzegtermijn van een maand. Meeste mensen verlengen hun contract al (vanaf) 4 maanden voordat het contract afloopt, met óf een sim-only of weer een nieuwe phone. Iets wat bij alle providers zo is (alhoewel de termijn dat je je al een nieuwaanbod kan kiezen volgens mij soms verschilt (meestal 4 mnd voor einddatum)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickr23
Hmm ja ik had ze ondertussen al gebeld, mijn abo gaat volgende maand pas in, volgens de klantenservice moet ik dan terugbellen, al vermoedde ze dat het dan alsnog niet zou kunnen.... lekker vaag weer.
ri0ta schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 15:24:
[...]

Dan ben je niet goed ingelicht helaas. Ben vanochtend met een collega geweest, Deezer is toegevoegd en ook zeker 2 EUR per maand. Ik zou even klantenservice van t-mobile bellen om te vragen of ze deze (met de korting) alsnog voor je kunnen toevoegen (en dan kan je aangeven dat je in de shop (samsung store) informatie heb gekregen wat niet klopt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ri0ta
Ja zit ook wel iets in, omdat je nieuwe pakket nog niet is ingegaan. Zodra die ingaat zullen ze wss de korting toevoegen voor je. Hoe bevalt ie verder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickr23
Ik ben eerlijk gezegd niet perse voor het toestel gegaan, maar voor het abonnement... Moet bekennen dat ik de S5 verkoop en een note 3 koop, die heb ik liever :). Had ook wel het idee dat ik de enige in de rij was die niet zo enthousiast was als de rest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:14
Ik heb de GRATIS S5 met 10GB data abbo gescoord in Haarlem --> Dit dus.. *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
Silent Thunder schreef op donderdag 10 april 2014 @ 15:46:

Yep..schijnt T-Mobile SIM-lock te hebben. Heb ik nog niet getest echter met b.v mijn Telfort SIM.

( Maar dat is toch met circa € 12,50 opgelost bij je lokale alle-merken GSM boer ? )

[ Voor 12% gewijzigd door WiLLoW_TieN op 11-04-2014 20:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radjesh
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 08:50

Radjesh

hoi

WiLLoW_TieN schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 20:34:
Ik heb de GRATIS S5 met 10GB data abbo gescoord in Haarlem --> Dit dus.. *O*
Mag ik niet lezen

Niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Dan moet je HK-XS aanvragen.

Maar ik zag wel een drukke foto op de Lijnbaan.
http://www.rijnmond.nl/ni...voor-nieuwe-samsung-video

Zelfde tafereel als bij de S4, maar ik denk dat de korting het abo ook veel uitmaakt, ongeacht het highend toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ri0ta
WiLLoW_TieN schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 20:39:
[...]

Yep..schijnt T-Mobile SIM-lock te hebben. Heb ik nog niet getest echter met b.v mijn Telfort SIM.

( Maar dat is toch met circa € 12,50 opgelost bij je lokale alle-merken GSM boer ? )
Nee hoor, simlockvrij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cht
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 03-03-2024

cht

Samsung Galaxy S6 is al aangekondigd en op 10 april beschikbaar. Dit jaar weer vergelijkbare aanbieding met de S6? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enigmafan
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

enigmafan

Front- & backend ontwikkelaar

Die schakelt door naar de algemene site.

Mijn Sinterklaasspel voor de kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17:36
enigmafan schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 16:35:
[...]

Die schakelt door naar de algemene site.
Is dan ook van april 2014 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Tijd voor een slotje dus :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.