Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rylo
  • Registratie: Juli 2008
  • Niet online
bleef rustig tot ong. 10uur, misschien iets van 10 man ? Stond als '2e' was dus wel lekker snel klaar :-).

500 toestellen landelijk, +/- 50-60 per winkel werd me verteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brammetje1994
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 12-09 11:48
Nog genoeg telefoons hier in Tilburg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radjesh
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23-08 16:16

Radjesh

hoi

In Almere hadden ze er om1530 ook nog voldoende

Niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclonic
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11-09 20:47
Niet kunnen gaan vandaag :( Is het trouwens de 16 of 32 gig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brammetje1994
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 12-09 11:48
Cyclonic schreef op zaterdag 05 juli 2014 @ 20:11:
Niet kunnen gaan vandaag :( Is het trouwens de 16 of 32 gig?
16.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willaaam
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 07-08 00:44
Ik heb de LG G3 gekocht in Tilburg, daar was het echt druk. Van openingstijd tot 11 uur stond er minimaal een half uur wachtrij.

Terug naar android is wel precies wat ik ervan verwachtte. Supervette features en overal knopjes, maar inmiddels al twee hardlocks gehad die een batterij removal nodig hadden :P (beiden na het inhouden van de voldown knop om de camera te starten)

[ Voor 10% gewijzigd door Willaaam op 06-07-2014 20:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• isabeau
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22-12-2021
Zijn er nog nieuwe acties in zicht voor T-mobile? Tis erg stil in deze topic. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geckoo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-09 04:56

Geckoo

Good news, everyone!

Let op:

Check de T-Mobile site en de topicstart voor info over aankomende acties en geruchten. Pas als iemand een flyer of billboard heeft gezien/gefotografeerd is er een bevestiging.

Simpele vragen naar info over toekomstige acties voegt niets toe en is dus niet de bedoeling.
Dit niet gelezen? Check anders fb?

Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpio81
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 06-08 19:51
Verwacht dat er binnenkort wel weer wat acties komen. T-mobile heeft op 10 september 10 jaar geleden zijn eerste winkel geopend. Mocht je er meer van weten laat het hier dan even weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DON PAPA
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 01:12

DON PAPA

Tweaker-fan

scorpio81 schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 11:47:
Verwacht dat er binnenkort wel weer wat acties komen. T-mobile heeft op 10 september 10 jaar geleden zijn eerste winkel geopend. Mocht je er meer van weten laat het hier dan even weten.
http://www.t-mobile.nl/10jaarshops

[ Voor 6% gewijzigd door DON PAPA op 29-08-2014 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xepos
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 12-09 08:29
Boh ik vind het toch redelijk duur.

41.40 euro per maand voor 2 jaar lang. Ja goed je krijgt een tablet bij maar ja dan moet je die weer proberen te verkopen. Die inmiddels voor 75 euro op marktplaats staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graizie
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 09-09 17:06
€41,40 voor 5 gigabyte, onbeperkt bellen en SMS lijkt me toch een faire deal. Zeker icm een S5 en een (matige) tablet.

Groningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iamzero456
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 21-08 13:25
Graizie schreef op maandag 01 september 2014 @ 10:20:
€41,40 voor 5 gigabyte, onbeperkt bellen en SMS lijkt me toch een faire deal. Zeker icm een S5 en een (matige) tablet.
Vergeet de gratis TomHOES niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclonic
Hoop dat ze deze maand de Iphone 6 er ook tussen zetten voor die prijs :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Celt
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 00:02

Dutch_Celt

Jollygood

Cyclonic schreef op maandag 01 september 2014 @ 13:50:
Nope, er komen nog twee modellen deze maand, die staan reeds op de website.

Er is tevens al aangekondigd (al is het op facebook...) dat de iphones niet in deze acties zitten. (zowel oude als nieuwe).

[ Voor 8% gewijzigd door Dutch_Celt op 01-09-2014 14:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinl
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-09-2022

kevinl

Yellow van

Cyclonic schreef op maandag 01 september 2014 @ 13:50:
Ijdele hoop :)

Bookreview: De eeuwige verkettering van Avesi

• Chandd!
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11-09 14:56
Ik hoop dat er deals komen van rond de €30,- p.m.

Laatste keer had ik de Xperia Z voor € 25,- p.m. 24 maanden met 200 belminuten, onbeperkt smsen en 1,5 gb aan internet.

40 euries is voor mij toch net te veel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23-07 01:22
Geen openingsactie, maar ik heb de pre-order Xperia Z3 compact met 90 minuten + 2GB data + 26 euro extra voor € 35,- voor 2 jaar lang.
Dit is telefonisch geregeld. Wellicht zal er in oktober nog wel een actie komen met de Z3, maar dat is een blinde gok van mijn kant uit.

Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 02:01
Kiswum schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 08:18:
Geen openingsactie, maar ik heb de pre-order Xperia Z3 compact met 90 minuten + 2GB data + 26 euro extra voor € 35,- voor 2 jaar lang.
Dit is telefonisch geregeld. Wellicht zal er in oktober nog wel een actie komen met de Z3, maar dat is een blinde gok van mijn kant uit.
dat vind ik vrij duur voor een uitgeklede xperia z3 om eerlijk te zijn...
ik heb 300 minuten + 1,5GB data voor ~30 euro per maand met de openingsactie toen. en daar had ik toen de keus uit de (toen) nieuwe Xperia Z of Galaxy S3. Dus echt een aanbieding vind ik het niet.... Misschien is die los nog wel goedkoper straks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum
Beetje offtopic:

Het enige verschil is de schermresolutie en het interne geheugen (de achterkant zou vermoedelijk wel van glas zijn).

Dit is de perfecte telefoon voor mensen die geen grote telefoon willen, maar wel de nieuwste specificaties willen hebben, zoals: Quadcore Snapdragon 801 met 2,5GHz cpu, 2GB geheugen, SD kaart ingang, 4G, NFC. Verder is het eindelijk weer een telefoon die onder de 13cm blijft en een accu heeft die zeer waarschijnlijk 2 dagen meegaat (de z1c kon dit ook al zonder extra tools).

Kortom, dit is de snelste Android per cm2 ;)
Het is een telefoon in z'n eigen markt, maar vermoedelijk wel een die zeer gewild zal zijn door mensen als ik. De meeste mensen willen de snelste specificaties, maar zijn in 95% van de gevallen overgeleverd aan 5"+ telefoons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SureshR
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 08-03 22:34
Kiswum schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 08:39:
Beetje offtopic:

Het enige verschil is de schermresolutie en het interne geheugen (de achterkant zou vermoedelijk wel van glas zijn).

Dit is de perfecte telefoon voor mensen die geen grote telefoon willen, maar wel de nieuwste specificaties willen hebben, zoals: Quadcore Snapdragon 801 met 2,5GHz cpu, 2GB geheugen, SD kaart ingang, 4G, NFC. Verder is het eindelijk weer een telefoon die onder de 13cm blijft en een accu heeft die zeer waarschijnlijk 2 dagen meegaat (de z1c kon dit ook al zonder extra tools).

Kortom, dit is de snelste Android per cm2 ;)
Het is een telefoon in z'n eigen markt, maar vermoedelijk wel een die zeer gewild zal zijn door mensen als ik. De meeste mensen willen de snelste specificaties, maar zijn in 95% van de gevallen overgeleverd aan 5"+ telefoons.
Het is dat m'n Xperia Z nog prima werkt (ook gekocht tijdens een openingsactie van T-Mobile vorig jaar), maar anders had ik het ook wel geweten. De Z is qua formaat toch iets te groot; dan biedt een compact versie -- in dit geval de Z3 compact -- een mooi alternatief voor de personen die een high-end smartphone zoeken in een kleiner formaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cangri
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 25-06-2023
*knip*

[ Voor 96% gewijzigd door Perkouw op 06-09-2014 11:07 ]

• Betweaker
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 05-02-2024
Wat je niet moet vergeten bij deze actie is dat als je nu een abonnement afsluit, het niet blijft bij 41,40 euro. Zo sloot ik vorig jaar op 25 september een abonnement af tijdens de actie in Eindhoven voor 34,50 euro voor 2 jaar. Dit heb ik echter maar 3 maanden betaald, toen ik er een ordinaire prijsverhoging (inflatiecorrectie) overheen kreeg. Nu betaal ik dus al 36,50 euro per maand. Verder is de actie van 50% korting naar 40% gegaan. Dit is gewoon een heel duur abonnement voor wat je krijgt.

• da_Mastah
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online
Betweaker schreef op woensdag 10 september 2014 @ 11:26:
Wat je niet moet vergeten bij deze actie is dat als je nu een abonnement afsluit, het niet blijft bij 41,40 euro. Zo sloot ik vorig jaar op 25 september een abonnement af tijdens de actie in Eindhoven voor 34,50 euro voor 2 jaar. Dit heb ik echter maar 3 maanden betaald, toen ik er een ordinaire prijsverhoging (inflatiecorrectie) overheen kreeg. Nu betaal ik dus al 36,50 euro per maand. Verder is de actie van 50% korting naar 40% gegaan. Dit is gewoon een heel duur abonnement voor wat je krijgt.
Omdat er wat gedoe was rond die inflatiecorrectie, de consumentenbond had aangegeven dat de manier waarop deze gecommuniceerd werd (ergens weggestopt op het tariefblad ipv in de voorwaarden ofzo), kan je hier over klagen bij T-mobile.
T-mobile heeft mijn klacht toen in behandeling genomen en heeft ondanks dat ze in hun recht staan wel een goedmakertje voor de klant die zich benadeeld voelde: mooi bloemstuk (twv 20 euro) ontvangen en 100% korting op normale abbo-tarief. Ik had een abbo van 'normaal' 50 euro p/m met 50% korting; dus eigenlijk 25 euro p/m. Vervolgens 50 euro terug en had dus feitelijk 2 maanden gratis abbo. :+

• Kiswum
@Betweaker, je moest je inderdaad beklagen tegen die actie.

Verder mag T-Mobile de inflatiecorrectie pas toepassen als je abonnement ouder is dan 3 maanden.
(persoonlijk dacht ik dat het in het verleden pas na 1 jaar mocht)

Meer info:
http://www.t-mobile.nl/kl...acturen/inflatiecorrectie

http://www.consumentenbon...orrectie-alsnog-tegemoet/

nieuws: Consumentenbond: veel abonnees kunnen geld terugvragen bij T-Mobile

• Betweaker
  • Laatst online: 05-02-2024
Ik heb dat inderdaad gelezen en net contact opgenomen met T-Mobile. Nu even afwachten waar ze mee gaan komen. Toch is het opvallend dat er veel van dit soort acties zijn voordat die periode van 3 maanden in gaat. Wat ik nog het meest bijdehand vind is dat ik voor 50% korting teken over het totaal van mijn abonnementsprijs. Echter blijft die 50% alleen gelden voor de oude abonnementsprijs. Het is wat met die telecomboeren :)

• niels132
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 15:52
Morgen gaat de nieuwe T-Mobile vestiging in Alphen aan den Rijn open (klik voor groter):
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/11041695/foto/GoT/Schermafdruk%202014-11-13%2021.35.46.png

Bron: http://www.t-mobile.nl/nieuwe-shop-alphen-aan-den-rijn

[ Voor 20% gewijzigd door niels132 op 13-11-2014 21:41 ]

• Humma Kavula
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

Topicstarter
-O-
Misschien een leuke aanbieding voor iemand die 5 GB nodig heeft maar ik vind goedkopere maandprijzen met de Samsung S5 met het aantal MB dat ik echt nodig heb. En die Tab krijg je er overal bij.
Ik vrees dat de leuke aanbiedingen van de openingen voorbij zijn.
Of misschien dat er nog wat leuks komt met de invoering van nieuws: T-Mobile gaat toestelbetaling loskoppelen bij nieuw abonnement

Wear Sunscreen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*knip*

[ Voor 86% gewijzigd door Perkouw op 22-01-2015 16:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandrecht
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 30-08-2021
*knip*

[ Voor 85% gewijzigd door Perkouw op 22-01-2015 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geckoo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-09 04:56

Geckoo

Good news, everyone!

*hier hebben we een TR-knop voor*

[ Voor 88% gewijzigd door Perkouw op 22-01-2015 16:58 ]

Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjiwa
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 18:44
Ik zag net door een kiertje, dat op het adres Ginnekenstraat 17 in Breda (Naast de Tuinen) een nieuwe T-Mobile winkel in gaat komen.

Wellicht zoals gewend van T-Mobile dat er een openingsactie gaat komen.

PSN/XBL: DarkTaufu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17:21

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Weet je misschien al wanneer? Want als we nog 8 weken moeten wachten...

Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

Topicstarter
Ik vrees dat het dan weer net niks wordt : http://www.t-mobile.nl/shopopening-uden

Wear Sunscreen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• punjabi
  • Laatst online: 01-05-2015
Inderdaad als het die actie is van hier boven dan stelt het niet veel voor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinl

kevinl

Yellow van

Topics kicken mag je doen als je nieuws hebt, niet om er om te vragen. Lees svp de topicwaarschuwing ipv dit soort posts te maken.

[ Voor 100% gewijzigd door gambieter op 25-03-2015 02:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPi
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22:22

BPi

Donderdag of vrijdag zou de zaak open moeten gaan. Ik was afgelopen zaterdag in de winkel en er nog niet uit wat ik met m'n abbo zou doen. Verkoper gaf aan dat ze eind deze week de nieuwe winkel zouden openen en dat ik daar welkom was. Ik vroeg nog of ze openingsaanbiedingen zouden hebben. Daar kon hij geen antwoord op geven. Maar hij benadrukte nog wel even dat het een erg mooie winkel zou worden en ik maar langs moest komen.
Zegt denk ik genoeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinl

kevinl

Yellow van

Kreeg een sms van T-mobile dat de winkel in Breda heropend is. Maar ik zie geen aanbiedingen online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appo
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 07-09 11:13
@kevinl, jammer man..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• punjabi
Ben je daar langs geweest kan je bevestigen dat er geen actie is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
punjabi schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 09:21:
Ben je daar langs geweest kan je bevestigen dat er geen actie is?
kevinl schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 11:47:
Kreeg een sms van T-mobile dat de winkel in Breda heropend is.
Maar ik zie geen aanbiedingen online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• punjabi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeffoon
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22:43

Steeffoon

Smartphone-nerd

Ben net langsgeweest bij de nieuwe winkel in Breda. Opvallend weinig medewerkers beschikbaar. Ik ben geen aanbiedingen tegengekomen.

Android-nieuws, Android-apps en smartphone-advies/reviews: DroidApp.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexV
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 00:02
https://www.t-mobile.nl/s6-actie

Geen openingsactie, maar wel een S6 introductieactie in Rotterdam en Breda. 24 maanden lang 50% korting op je abo en een S6 erbij (of S6 Edge met bijbetaling).

[ Voor 5% gewijzigd door AlexV op 04-04-2015 12:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crepsly
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 22:45
Wow, dat is echt een goede aanbieding, jammer dat het in Breda en Rotterdam is wat te ver voor mij is vanuit Enschede. Enig idee of deze actie ook op andere locaties in Nederland wordt gehouden?

2600WP | Zwolle | Zuid Oost 135° | Helling 12.5° | PV Output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torrentus
  • Laatst online: 12-09 11:10
Ik heb hem net even doorgerekend, wilde het resultaat even met jullie delen.

Het verschil tussen deze actie en de 'normale' tarieven is misschien minder groot dan het lijkt.
De 50% korting is op basis van de normale tarieven. Niet op basis van de overal geldende actietarieven.

Stel, je hebt aan 2GB genoeg, dan kun je verder hetzelfde abonnement (mits je de telefoon in één keer afbetaald) bijvoorbeeld afsluiten bij Typhone.nl voor €96,- meer.

Samengevat, de actie brengt, ten opzichte van het normale aanbod de volgende voordelen:
  • Gespreid je toestel betalen
  • Overall €100,- korting op je toestel
  • 3GB extra data
  • 20 MB/s extra datasnelheid
  • Toestel op launchdate.
Alles mits je natuurlijk bij de, op basis van geruchten vastgestelde, eerste 75 personen bij een winkel behoord.

Al met al dus wel voordeliger dan het reguliere aanbod, maar zeker niet de geadverteerde €380,- :)

[ Voor 8% gewijzigd door Torrentus op 04-04-2015 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• habari
  • Laatst online: 31-08 09:23
crepsly schreef op zaterdag 04 april 2015 @ 14:07:
Wow, dat is echt een goede aanbieding, jammer dat het in Breda en Rotterdam is wat te ver voor mij is vanuit Enschede. Enig idee of deze actie ook op andere locaties in Nederland wordt gehouden?
Weliswaar niet bij een T-Mobile winkel maar dezelfde actie geldt ook bij de Samsung Experience Stores van Phone House.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/2XtdShI.png

Actie geldt in: Amersfoort, Amsterdam, Apeldoorn, Eindhoven, Den Haag en Haarlem.
Meer informatie: http://blog.phonehouse.nl/nieuws/galaxy-s6-introductiedeal

[ Voor 5% gewijzigd door habari op 04-04-2015 14:40 . Reden: Link toevoegen ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 07-09 09:11
habari schreef op zaterdag 04 april 2015 @ 14:38:
[...]

Weliswaar niet bij een T-Mobile winkel maar dezelfde actie geldt ook bij de Samsung Experience Stores van Phone House.

[afbeelding]

Actie geldt in: Amersfoort, Amsterdam, Apeldoorn, Eindhoven, Den Haag en Haarlem.
Meer informatie: http://blog.phonehouse.nl/nieuws/galaxy-s6-introductiedeal
Dank, eens over na denken, die 50% kom ik bij lnage na niet aan trouwens

Nu zonder actie betaal je 129 voor toestel en 46 voor abbo. Maar scheelt je toch €177.

Wel interesant trouwens dat er in de voorwaarde staat dat je ook een los toestel kan kopen. Daar bedoelen ze vast niet mee dat je voor 350 eurie met een S6 de winkel uitloopt, gezien de zinsnede dat de korting over het abonnement is.

Voorwaarden

- Voor deze Galaxy S6 introductiedeal geldt op=op. Beschikbaarheid verschilt op basis van de kleur
- De aanbieding is in combinatie met een 2-jarig T-Mobile abonnement
- De 50% korting is berekend op de voice- en 5.000 MB databundel, niet op de toestelbundel
- Een upgrade naar 10.000 MB met behoud van 50% korting is mogelijk
- Actie loopt op de 32GB variant van de Galaxy S6
- Actie geldt voor zowel nieuw als verlengen
- Aanschaf losse telefoon is mogelijk. Hiervoor geldt max. 1 per persoon.

[ Voor 38% gewijzigd door haakjesluiten op 04-04-2015 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crepsly
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 22:45
Nee 50% kom je inderdaad niet aan omdat je normaal ook al 6 euro "korting" krijgt. Voor exact hetzelfde abonnement betaal je normaal €45 per maand plus nog eens 249,95 voor het toestel. In totaal toch een verschil van 321 euro. Op een bedrag van 1349.14 euro, dus ~24% korting. Blijft nog steeds een prima aanbieding zo net bij de launch.

2600WP | Zwolle | Zuid Oost 135° | Helling 12.5° | PV Output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclonic
crepsly schreef op zaterdag 04 april 2015 @ 17:38:
Nee 50% kom je inderdaad niet aan omdat je normaal ook al 6 euro "korting" krijgt. Voor exact hetzelfde abonnement betaal je normaal €45 per maand plus nog eens 249,95 voor het toestel. In totaal toch een verschil van 321 euro. Op een bedrag van 1349.14 euro, dus ~24% korting. Blijft nog steeds een prima aanbieding zo net bij de launch.
Als vaste klant van T-Mobile valt er altijd rond de 15% op het totaal bedrag te regelen als je belt dat je wilt verlengen, maar goed veel mensen kunnen niet gewoon op een vrijdag een paar uur voor een winkel gaan zitten, als dan ook nog eens mijn uurloon zou moeten bereken dat ik daar zit, blijft er niet veel van de korting over :+

Hoop niet voor al die mensen dat er daadwerkelijk maar 75 stuks zijn :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crobo
  • Laatst online: 12-09 11:54
Cyclonic schreef op zaterdag 04 april 2015 @ 21:37:
[...]

Als vaste klant van T-Mobile valt er altijd rond de 15% op het totaal bedrag te regelen als je belt dat je wilt verlengen, maar goed veel mensen kunnen niet gewoon op een vrijdag een paar uur voor een winkel gaan zitten, als dan ook nog eens mijn uurloon zou moeten bereken dat ik daar zit, blijft er niet veel van de korting over :+

Nee 75 zullen het bij de lijnbaan (Rotterdam) iig niet zijn. Verkoper vertelde mij gister dat het er 800 zouden zijn, maar ook dat lijkt me sterk denk ik. Ik neem aan dat het er meer zullen zijn...? Enig idee hoeveel stuks het de voorgaande jaren was?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclonic
crobo schreef op zaterdag 04 april 2015 @ 22:30:
[...]

Nee 75 zullen het bij de lijnbaan (Rotterdam) iig niet zijn. Verkoper vertelde mij gister dat het er 800 zouden zijn, maar ook dat lijkt me sterk denk ik. Ik neem aan dat het er meer zullen zijn...? Enig idee hoeveel stuks het de voorgaande jaren was?
Ik was bij de s4 en daar waren 500 zwarte en 500 witte dus lijkt me toch sterk als ze deze keer maar zo weinig hebben lol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• punjabi
€42 50% korting?
2 jaar terug had ik een s4 €36 per maand en dat was ook 50% korting
Dus hoe komen ze aan die 42...
Lijkt mij meer op 35 of 40 % korting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• punjabi
Bij kpn kpn kost s6 met 5gb en onbeperkt bellen, niks bijbetalen
Per maand €54

Dus die 50% korting klopt totaal niet
Misleiders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jacco-M
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 04-09 14:57
Cyclonic schreef op zaterdag 04 april 2015 @ 21:37:
[...]

Ik ben al 8 jaar vaste klant, maar je kunt ze dus gewoon opbellen voor verlengen en naar korting vragen?

En @ punjabi het Is 50% korting op hun eigen adviesverkoopprijs prijs zoals altijd gehanteerd word. En dan klopt het wel plus die 54 euro bij kpn is ook al inclusief korting. Plus dit Is nog altijd meer als 25 procent ofwel over de hele periode 288 euro goedkoper in mijn ogen significant veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclonic
Jacco-M schreef op zondag 05 april 2015 @ 08:49:
[...]

Ik ben al 8 jaar vaste klant, maar je kunt ze dus gewoon opbellen voor verlengen en naar korting vragen?

En @ punjabi het Is 50% korting op hun eigen adviesverkoopprijs prijs zoals altijd gehanteerd word. En dan klopt het wel plus die 54 euro bij kpn is ook al inclusief korting. Plus dit Is nog altijd meer als 25 procent ofwel over de hele periode 288 euro goedkoper in mijn ogen significant veel.
Ja als je er naar vraagt krijg je altijd korting, en als je daar niet tevreden mee bent en je haalt prijzen van kpn bijvoorbeeld aan dan verbinden ze je door naar iemand die bevoegd is om je nog meer te bieden. Maar ik heb tot nu toe altijd 15% op het totaal bedrag gekregen.

Maar in principe is dit overal zo, als je niks zegt laten ze je lekker veel betalen, maar als je er naar vraagt bieden ze je altijd wel iets, ik heb in mijn studie bij upc gewerkt, en wij mochten zelf geen korting geven alleen als de klant er naar vroeg.

[ Voor 13% gewijzigd door Cyclonic op 05-04-2015 19:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cangri
  • Laatst online: 25-06-2023
Cyclonic schreef op zondag 05 april 2015 @ 19:01:
[...]

Ja als je er naar vraagt krijg je altijd korting, en als je daar niet tevreden mee bent en je haalt prijzen van kpn bijvoorbeeld aan dan verbinden ze je door naar iemand die bevoegd is om je nog meer te bieden. Maar ik heb tot nu toe altijd 15% op het totaal bedrag gekregen.

Maar in principe is dit overal zo, als je niks zegt laten ze je lekker veel betalen, maar als je er naar vraagt bieden ze je altijd wel iets, ik heb in mijn studie bij upc gewerkt, en wij mochten zelf geen korting geven alleen als de klant er naar vroeg.
nou dan heb jij erg geluk want ik vraag zo vaak door nee meneer de korting zit al in de prijs verrekend dus ze geven je helemaal niet extra 15% want heb 5 x gebeld en 5 x geprobeerd om extra verleningskorting te vragen maar helemaal niets! ;( ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroendh
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 20:03
Het is wel apart dat de actuele prijzen voor het abonnement €40 per maand zijn.
Start abonnement = €10
5GB internet = €20
Onbeperkt bellen = €10
Dat is een totaal van €40 mnd
50% korting van 40 is €20 mnd

Hoe komen hun dan aan €42 per maand? :?

Edit:
Met 2-jarig Stel Samen & Stel Bij met 24 maanden 50% korting op je abonnement (startabonnement, bel- en internetbundel): voor € 42,-/mnd.
Hiervoor krijg je: Startabonnement, Internet 5 GB, Onbeperkt bellen in Nederland + 120 min EU, maandelijkse betaling voor je toestel
Uit eindelijk betaal je dus €42 - €20 = €22 per maand voor je toestel
Komt neer op €22 x 24 = €528 voor je toestel. I.p.v. €599 (los toestel)

En per saldo €10 per maand goedkoper dan via hun website = €240
Plus €130 voor de telefoon zelf. dan is het €370 goedkoper dan via hun website.

Al met al nog wel een redelijke aanbieding dus.

Tenzij je het toestel los wilt kopen met een sim-only dan scheelt het maar €190
Abbo is dan €30 per maand.

Wie snapt hem nog :P

[ Voor 65% gewijzigd door jeroendh op 06-04-2015 22:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinl

kevinl

Yellow van

Wanneer je toestel doorverkoopt voor 500 eur, dan heb je een voordelig abonnement voor 21 eur in de maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vince_
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 18:00
kevinl schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 09:37:
Wanneer je toestel doorverkoopt voor 500 eur, dan heb je een voordelig abonnement voor 21 eur in de maand.
Precies wat ik in gedachte heb. Mag toevallig verlengen bij T-Mobile en heb al een Nexus 6, dus als ik die s6 voor 600 kan doorverkopen, heb ik een voordelig abo van 17 euro in de maand. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinl

kevinl

Yellow van

600 kan je mogelijk voor verkopen. Duurt langer. Maar ik weet zeker dat 500 je geen enkele moeite moet kosten. Zaak is wel om dat geld niet op te maken in die twee jaar. Want je hoest per maand toch wel 42 eur op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vince_
kevinl schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 11:57:
600 kan je mogelijk voor verkopen. Duurt langer. Maar ik weet zeker dat 500 je geen enkele moeite moet kosten. Zaak is wel om dat geld niet op te maken in die twee jaar. Want je hoest per maand toch wel 42 eur op.
Nog gesealed en met bon voor plusminus 80eu onder de nieuwprijs, lijkt me op marktplaats geen probleem.
En inderdaad netjes oppotten dat geld en maandelijks afschrijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-09 12:54
Je krijgt met cashbacksites al 10% terug op de adviesprijs van 700 euro, dus je zal toch een endje onder de 630 moeten zitten met je MP-prijs. Dan zijn er goedkopere manieren om aan zo'n abo te komen.

Maar ja, wil je allerlei marktplaatsperikelen aan de deur? Daar is een heel HK-topic over volgeschreven: Marktplaats... ik word er gek van

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jeroendh schreef op maandag 06 april 2015 @ 21:46:
Uit eindelijk betaal je dus €42 - €20 = €22 per maand voor je toestel
Komt neer op €22 x 24 = €528 voor je toestel. I.p.v. €599 (los toestel)
Het zinnetje op de pagina spreekt toch voor zich?
Normaal kost de voice- en databundel € 40,- per maand, exclusief de toestelbundel van € 22,- p/mnd voor de telefoon. Tijdens deze actie krijg je dus 24 maanden € 20,- korting op het abonnement.

[ Voor 4% gewijzigd door watercoolertje op 08-04-2015 16:21 ]

(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crobo
Zojuist bij T-mobile (Lijnbaan, Rotterdam) geweest, de verkoper vertelde mij dat er 750 stuks zouden zijn en er volgens een ticket/voucher systeem gewerkt zou worden. Hij kwam direct met het antwoord 750 en bleef dat zeggen, ik hoop dat het er meer zijn maar hij kwam wel ontzettend "zelfverzekerd" over. Ik vroeg aan zijn collega hoeveel stuks het er bij de s5 waren en er werd mij verteld dat het ook rond de 750 waren.

Ik had eerlijk gezegd meer verwacht.

P.s. Voordat iemand met een reactie komt 'je praat onzin, zus en zo'. Dit is wat mij is verteld door 2 werknemers, ik kan er niet op zweren en zij zelf wilden het ook niet doen. Dit is echt wat er tegen mij gezegd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb je toevallig ook gevraagd welke kleuren er vrijdag beschikbaar zijn? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crobo
Verwijderd schreef op woensdag 08 april 2015 @ 16:39:
Heb je toevallig ook gevraagd welke kleuren er vrijdag beschikbaar zijn? :)
Ja, maar hij zei dat die het niet wist. Voor de duidelijkheid 750 in totaal, alle versies bij elkaar dus.

Dit is de reden waarom ik twijfel of ik wel of niet ga. Dadelijk sta ik 2 of meer uur in de rij, ben ik aan de beurt wordt er verteld dat de versie die ik wil er niet meer is. Dat zou echt *** zijn.

Ik wil zelf de normale zwarte 32gb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
750 klinkt wat realistischer. ;) Veel meer kan een winkel overigens niet verwerken op een werkdag, daar zijn ze in het verleden wel wijzer van geworden toen ze tot middernacht bezig waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vince_
Señor Sjon schreef op woensdag 08 april 2015 @ 15:40:
Je krijgt met cashbacksites al 10% terug op de adviesprijs van 700 euro, dus je zal toch een endje onder de 630 moeten zitten met je MP-prijs. Dan zijn er goedkopere manieren om aan zo'n abo te komen.

Maar ja, wil je allerlei marktplaatsperikelen aan de deur? Daar is een heel HK-topic over volgeschreven: Marktplaats... ik word er gek van
Wat voor goedkopere manieren dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
In de zin van x GB en onbeperkt bellen. Dat kan ook zonder een dag in de rij te staan. ;) Alleen betaal je wat meer voor die vrijheid. Het abo zelf is 40 euro 'normaal', maar overal krijg je al korting erop.
42*24=1.008 euro voor T-Mobile.

https://www.typhone.nl/ve...entity:16900&Tab=vodafone
39*24+149=1.085. Voor 78 euro verschil thuis op de stoep zonder 3 uur wachten. Als nieuwe klant betaal je overigens 48 euro meer dan een verlenger.

Ik heb ooit 3 uur in de rij gestaan bij een Vodafone openingsactie, maar daar was de korting 24x32,50=780 euro. Dus die was wat meer waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eek2nd
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 17-04-2023
Er wordt bij T-Mobile actie ook niet gezegt over evt 64 of 128GB versies (wel bij Samsung Exp stores)
Bij hun fb heb ik naar gevraagd, werd er gezegt alleen de vermelde toestellen (Dus alleen 32GB waarschijnlijk?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vince_
Señor Sjon schreef op woensdag 08 april 2015 @ 16:58:
In de zin van x GB en onbeperkt bellen. Dat kan ook zonder een dag in de rij te staan. ;) Alleen betaal je wat meer voor die vrijheid. Het abo zelf is 40 euro 'normaal', maar overal krijg je al korting erop.

39*24+149=1.085. Voor 78 euro verschil thuis op de stoep zonder 3 uur wachten. Als nieuwe klant betaal je overigens 48 euro meer dan een verlenger.

Ik heb ooit 3 uur in de rij gestaan bij een Vodafone openingsactie, maar daar was de korting 24x32,50=780 euro. Dus die was wat meer waard.
Heb inderdaad met die andere openingsacties 2 jaar geleden ook een goede deal gescoord, toen een gratis XZ en echt 50% korting op abo, dat was wel de moeite waard. Dit wordt me denk ik toch teveel gedoe. Dat abo van VF dat je aanhaalt heeft 3GB en dat is in mijn geval net te weinig, met al dat gestream in de trein.

Neem wel een simonly bij KPN met 5GB en dan 5eu pm korting standaard + 5eu korting pm van meerdere KPN abo's op een adres. Ohja en shopkorting. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crobo

Ik zal rond een uur of 7:00 langs de lijnbaan gaan, als ik dan al honderden mensen in de rij zie staan. Bestel ik bovengenoemde direct. Ik denk dat dit de meeste in de buurt komt van de actie van t-mobile.

2 jaar geleden een uur of 3 in de rij gestaan voor een galaxy s4 maar toen was de actie echt lekker. 28eu per maand en gratis toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de actie is dit jaar in 3 t mobile winkels, bij de zara(beursplein) hoogstraat en de grootste winkel lijnbaan werd me gister door een medewerker verteld. groene edge zal pas in nl vanaf mei verkrijgbaar zijn. en oja er schijnt ook een leuke actie in combinatie met een tablet te zijn, weet niet wat het is, maar het komt me wel uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rdriessen
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 18-05 01:00
Verwijderd schreef op donderdag 09 april 2015 @ 10:11:
de actie is dit jaar in 3 t mobile winkels, bij de zara(beursplein) hoogstraat en de grootste winkel lijnbaan werd me gister door een medewerker verteld. groene edge zal pas in nl vanaf mei verkrijgbaar zijn. en oja er schijnt ook een leuke actie in combinatie met een tablet te zijn, weet niet wat het is, maar het komt me wel uit.
Heb je toevallig ook hard bewijs van de actie in de twee andere stores (behalve Lijnbaan) via een website of social media? Zo ja, graag een link!

[ Voor 5% gewijzigd door rdriessen op 09-04-2015 13:54 . Reden: verduidelijking ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-09 21:30

Dat mag je wel wat relativeren denk ik. Die hoge korting toen was omdat de abbo's zo belachelijk duur waren. je betaalde toen bijna 70 euro per maand. Tegenwoordig zijn die abbo's al standaard met die korting overal verkrijgbaar, dus valt er ook niet veel meer vanaf te lullen.

Dus de korting toen was aanzienlijk, maar absoluut valt het eigenlijk wel mee met de aanbiedingen van nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Maar toen kon je ze niet krijgen en was net Red geïntroduceerd. De eerste maanden was het prijspeil erg hoog of kreeg je 6 maanden 25% korting op een 24 maanden abonnement. Ten opzichte van toen bestaande abonnementen en de lage toestelkortingen bij Red was je bij VF een waar fortuin kwijt. Toen ik de S2 haalde kon ik die met een 30 euro/maand abo halen en een minimale/zonder bijbetaling. Die was ook 699 nieuw of iets in die geest. Dan vind ik een abo van 42 euro per maand zoals in deze actie wel rijkelijk duur. Als je foto's terugziet van eerdere blue carpet acties, dan zie je ook het maandbedrag elk jaar een paar euro stijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BB333
  • Laatst online: 25-11-2024
rdriessen schreef op donderdag 09 april 2015 @ 13:52:
[...]

Heb je toevallig ook hard bewijs van de actie in de twee andere stores (behalve Lijnbaan) via een website of social media? Zo ja, graag een link!
Hard bewijs voor Breda is hier: https://www.t-mobile.nl/s...1&utm_campaign=bluecarpet

Die andere weet ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rdriessen
Lijnbaan is confirmed. Beursplein en Hoogstraat zijn zojuist ontkracht door T-Mobile zelf.

https://twitter.com/TMobile_NL/status/586146585131806721

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BB333
rdriessen schreef op donderdag 09 april 2015 @ 14:48:
[...]

Lijnbaan is confirmed. Beursplein en Hoogstraat zijn zojuist ontkracht door T-Mobile zelf.

https://twitter.com/TMobile_NL/status/586146585131806721
Oke, alleen Rotterdam Lijbaan en Breda dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Hoe vroeg zou je er moeten staan om een kans te maken? Me GF moet toch een nieuwe phone, dus dat kom t goed uit alleen heb ik geen zin om daar veels te vroeg te zijn. Dacht zelf een uurtje of 07:00?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclonic
Rev! schreef op donderdag 09 april 2015 @ 17:55:
Hoe vroeg zou je er moeten staan om een kans te maken? Me GF moet toch een nieuwe phone, dus dat kom t goed uit alleen heb ik geen zin om daar veels te vroeg te zijn. Dacht zelf een uurtje of 07:00?
Ik zou zeggen ga er al maar langzaam staan, vorig jaar waren er al mensen om half 2 en zo tegen 7 uur stonden er al 250+ man :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dumpling
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 15-08 14:01
Eek2nd schreef op woensdag 08 april 2015 @ 17:31:
Er wordt bij T-Mobile actie ook niet gezegt over evt 64 of 128GB versies (wel bij Samsung Exp stores)
Bij hun fb heb ik naar gevraagd, werd er gezegt alleen de vermelde toestellen (Dus alleen 32GB waarschijnlijk?)
Heb je misschien al het antwoord op je vraag via een andere manier gekregen? Ik ben hier namelijk ook erg benieuwd naar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eek2nd
Nee, maar ik ga ook niet meer naar lijnbaan dan.. te ver weg voor die onzekerheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sphere
  • Laatst online: 17:23

sphere

Debian abuser

Als je in de rij gaat staan op onmogelijke tijden neem dan wel even foto's voor ons vermaeck :z

http://stackoverflow.com/questions/1732348/regex-match-open-tags-except-xhtml-self-contained-tags/1732454#1732454

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben net aaangekomen in Rotterdam. Heb zo'n 20 man voor me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rdriessen
Verwijderd schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 05:05:
Ik ben net aaangekomen in Rotterdam. Heb zo'n 20 man voor me.
Ik zwaai vanaf plek 10. Einde slow chat. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crobo
Zijn er serieus nu al tientallen mensen?

Ik was van plan om er om 7 te gaan staan, zoals meerdere mensen aangaven.

Hoe is de situatie nu.

Update 06:40: Ik gok der nu een man of 100 a 150 in de rij staat (Rotterdam lijnbaan)

[ Voor 23% gewijzigd door crobo op 10-04-2015 07:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik schat zo'n 50 mensen in de rij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BB333
50 man in Breda. Was er om 6:15 en nr 25.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eek2nd
18e in Amersfoort 7.24 uur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 02:21
Staat er iemand in Eindhoven? Vraag me af hoe druk het daar is en wat ze op voorraad hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torrentus
  • Laatst online: 12-09 11:10
In Apeldoorn en iig alle andere Samsung Stores zijn trouwens 80 abonnementen, hoorde ik gisteren toen ik even met verkoper sprak. Er zijn wel meer telefoons, maar het aantal af te sluiten actieabonnementen is gecapt op 80 ("Omdat ze heel veel geld kosten"). Ik hoorde net van een vriend die er in de rij staat dat er ca. 30 man staat inmiddels. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dumpling
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 15-08 14:01
Meulendijks89 schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 07:40:
Staat er iemand in Eindhoven? Vraag me af hoe druk het daar is en wat ze op voorraad hebben.
Er staan nu hier in Eindhoven een man of 30.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eek2nd
Net nummertje gekregen.. ook echt 18 lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• habari
  • Laatst online: 31-08 09:23
In Apeldoorn hebben ze geen gouden Edge's.
Van de normale gouden versie zijn er hier slechts 5 beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 02:21
Pff, ben blij dat de bezorger vanmiddag komt haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crobo
In Rotterdam (lijnbaan) zei de samsung benelux directeur dat er genoeg op voorraad was en dat het de hele dag door zou gaan. Om 21:00 sluiten de winkels wel stipt.

Ik vraag mij alleen af of de rij in de middag korter zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een gekken.... Als ik ga werken ipv 3 uur in de rij staan heb ik die korting alweer terug verdiend.
Pagina: 1 ... 17 ... 21 Laatste

Let op:
~[html]Check de T-Mobile site en de <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/40047192#aankomende">topicstart</a> voor info over aankomende acties en geruchten. Pas als iemand een flyer of billboard heeft gezien/gefotografeerd is er een bevestiging.

<b>Simpele vragen naar info over toekomstige acties voegt niets toe en is dus niet de bedoeling</b>.~[/html]