Interessant. Misschien vanmiddag toch nog een bezoekje wagen dan.crobo schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 11:02:
In Rotterdam (lijnbaan) zei de samsung benelux directeur dat er genoeg op voorraad was en dat het de hele dag door zou gaan. Om 21:00 sluiten de winkels wel stipt.
Ik vraag mij alleen af of de rij in de middag korter zal zijn.
Wow wat ben jij nu stoer zeg. Als mensen daar willen staan wachten dan doen ze dat toch. In jouw ogen meteen gek. Je comment slaat nergens op, behalve dat je stoer wilt lopen doen dat je "veel" verdient. wat doe je in dit topic dan, vraag ik mij af. Je kan beter geld gaan verdienen dan hier de comments lezen.Anoniem: 329629 schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 11:06:
Wat een gekken.... Als ik ga werken ipv 3 uur in de rij staan heb ik die korting alweer terug verdiend.
Iemand pics vanuit Breda ?
[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten
Ben 1,5 geleden store uitgelopen mey zwarte 64gb
mn beste vriend had laatste goud
Welke store?Eek2nd schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 12:01:
Ben 1,5 geleden store uitgelopen mey zwarte 64gb
Gf was om 7:30 in Haarlem nr24, alleen hebben ze maar 80 abbo's beschikbaar en stonden er om 11:30 al meer dan 100 mensen, dus daar hoef je niet meer heen gok ik.
Ze was vrij btw, dus geld had ze toch niet verdiend vandaag
Ze was vrij btw, dus geld had ze toch niet verdiend vandaag
[ Voor 16% gewijzigd door Rev! op 10-04-2015 13:26 ]

[ Voor 39% gewijzigd door minkjaah op 10-04-2015 13:27 ]
Amersfoort.
alle 100 nummers waren uitgedeeld...
De rest mocht in de rij als ze willen en hooen dat ze nog wat over hebben
In principe heeft hij wel gelijk alleen verwoord hij het een beetje grof, het punt is dat je van deze actie alleen gebruik kunt maken als je student bent of werkloos/pensioen/uitkering hebt. Of je moet toevallig een dag vrij hebben. De meeste mensen die werken kunnen niet zomaar op een vrijdag in de rij gaan staan voor een telefoon, en inderdaad als ik die dag extra vrij moest pakken dan zou ik ook geld op verliezen.crobo schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 11:50:
[...]
Wow wat ben jij nu stoer zeg. Als mensen daar willen staan wachten dan doen ze dat toch. In jouw ogen meteen gek. Je comment slaat nergens op, behalve dat je stoer wilt lopen doen dat je "veel" verdient. wat doe je in dit topic dan, vraag ik mij af. Je kan beter geld gaan verdienen dan hier de comments lezen.
Het zijn in mijn ogen ook geen gekken, maar als je een goede baan hebt en geen vrij hebt op die dag loont het zich niet.
Anoniem: 606234
Heeft iemand vandaag kunnen aansluiten maar dan pas laten ingaan tot enkele maanden later ? Was in Den Haag bij de samsung store (the phone house) en hier van 7.30 tot 14.00 mogen wachten en gelukkig wel geslaagd in aankoop van een abonnement met een leuke actie.
De tijden van aanbiedingen zijn wel veranderd. Bij de S3 ook in de rij gestaan. Toestel was toen € 29,95, geen aansluitkosten, 420 belminuten en onbeperkt 3G voor € 24,95 per maand, 2 jaar lang. Wel ook erg lange rijen. Sowieso betalen we veel in NL voor telecom.
[ Voor 10% gewijzigd door Jumpman op 11-04-2015 01:35 ]
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Ben ik het absoluut mee eens!Jumpman schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 01:31:
De tijden van aanbiedingen zijn wel veranderd. Bij de S3 ook in de rij gestaan. Toestel was toen € 29,95, geen aansluitkosten, 420 belminuten en onbeperkt 3G voor € 24,95 per maand, 2 jaar lang. Wel ook erg lange rijen. Sowieso betalen we veel in NL voor telecom.
Ook heb ik het idee dat er met de Galaxy S6 geen top aanbiedingen zullen komen, ik ben ze in ieder geval nog niet tegen gekomen.
Vroegah, werd een deel van je toestel deels gesubsidieerd door de telecomprovider. Tegenwoordig bestaat het totaalbedrag uit het bedrag wat je kwijt bent aan sim-only + het geleende bedrag wat je terugbetaald aan de provider. Je krijgt eigenlijk alleen maar een kleine korting op je sim-only abonnement en je toestel kan je rentevrij financieren. Voor het toestel betaal je de volle mep in termijnen.
Wat ik alleen jammer vind is dat de voorwaarden van abonnementen flink versoberd waren. Gelukkig proberen ze het weer deels terug te brengen.
Wat ik alleen jammer vind is dat de voorwaarden van abonnementen flink versoberd waren. Gelukkig proberen ze het weer deels terug te brengen.
Monkey business: pay peanuts, get monkeys
Dat is nooit zo geweest. Je betaald altijd gewoon voor het toestel. Echter wanneer toestellen duurder worden en wanneer 4G en grotere belbundels erbij worden opgeteld valt het verschil reuze mee. De S2 werd gelanceerd voor ongeveer 500 euro in NL. De S6 is is inmiddels al 690 euro. Dat is 24 maanden lang 8 euro verschil. Dat maakt een 34,50 abonnement een 42,50 abonnement. Daarbij zijn de internet snelheden omhoog en is 4G erbij gekomen, wat ook veel kost. Echt duurder is het niet geworden ten opzichte van vroeger, maar toestellen zijn ten opzichte van "vroegah" duurder en providers zijn nu eindelijk transparant in de financiering van het toestel terwijl dit vroeger achter de schermen was.Monkeydancer schreef op woensdag 15 april 2015 @ 12:47:
Vroegah, werd een deel van je toestel deels gesubsidieerd door de telecomprovider. Tegenwoordig bestaat het totaalbedrag uit het bedrag wat je kwijt bent aan sim-only + het geleende bedrag wat je terugbetaald aan de provider. Je krijgt eigenlijk alleen maar een kleine korting op je sim-only abonnement en je toestel kan je rentevrij financieren. Voor het toestel betaal je de volle mep in termijnen.
Ow? Ik betaal bij Vodafone hetzelfde per maand.als een sim only...maar betaal wel 300 euro minder voor een s6 edge. Leg dat dan even uit dat ik net zoveel kwijt ben?Monkeydancer schreef op woensdag 15 april 2015 @ 12:47:
Monkey business: pay peanuts, get monkeys
je betaald 300 euro minder in vergelijking met hetzelfde vodafone abbonement... wat aantoont dat het Vodavone sim-only abbo veel te duur isbvbal79 schreef op woensdag 15 april 2015 @ 13:45:
[...]
Ow? Ik betaal bij Vodafone hetzelfde per maand.als een sim only...maar betaal wel 300 euro minder voor een s6 edge. Leg dat dan even uit dat ik net zoveel kwijt ben?
Oneindig bellen + 500 mb (en daarna snelheid omlaag) heb je al voor 17 euro tegenwoordig. Een gratis telefoon zoals vroeger waarbij je echt heel veel goedkoper uit was is al een hele tijd niet zo.
Zelf een Xperia Z via de t-mobile openingsacties gescoort toen. Was 300 kwijt aan de telefoon, vergeleken met de goedkoopste sim-only destijds. Dat waren pas acties (en ook daadwerkelijk 50% korting).
Ik ook icm een Iphone 5c 8Gb gratis 1 jaar met Vf Smart 500 voor € 26 pm. Simonly zou dit € 16 pm zijn dus ik betaal € 120 voor dit toestel. Via Vf friends family is dit simonly € 13 dus € 36 duurder. Ok dit was verlenging dus normaal zou het dus € 28 pm maar dan kom ik nog niet aan € 300. In het gunstige geval kom ik maar aan € 180.bvbal79 schreef op woensdag 15 april 2015 @ 13:45:
[...]
Ow? Ik betaal bij Vodafone hetzelfde per maand.als een sim only...maar betaal wel 300 euro minder voor een s6 edge. Leg dat dan even uit dat ik net zoveel kwijt ben?
I hit the CTRL key, but I'm still not in control!
[ Voor 71% gewijzigd door Señor Sjon op 18-04-2015 13:54 ]
"Steeds meer mensen hebben het door; er is niets gratis aan de 'gratis' telefoons die providers beloven bij het afsluiten van een abonnement in Nederland. Het is een telefoon op afbetaling",
Wow, zijn mensen echt zo dom? Tuurlijk is het op afbetaling
12 maanden geleden kwam er een actie icm de LG G3, nu dat de LG G4 uit is even in de gaten houden of daar weer een leuke actie van komt!
Reacties over de prijsfout rondom de S6 graag in dit topic bespreken -> [Prijsfout] Galaxy S6 voor +/- € 80 bij T-mobile
Dit lijkt mij een speciale aanbieding, want Huawei opent samen met T-mobile een partnerstore in Amsterdam. Bron. Denk dus niet dat deze aanbieding in andere vestigingen zal gelden, maar wie weet
Dat is denk ik de introductieactie voor dat toestel?
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Staat toch ook op de folder zelf: exclusief verkrijgbaar bij.....Don Roberto schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 12:25:
[...]
Dit lijkt mij een speciale aanbieding, want Huawei opent samen met T-mobile een partnerstore in Amsterdam. Bron. Denk dus niet dat deze aanbieding in andere vestigingen zal gelden, maar wie weet.
Klopt, maar eerder gingen een aantal andere shops wel mee met de prijsbvbal79 schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 15:12:
[...]
Staat toch ook op de folder zelf: exclusief verkrijgbaar bij.....
Hoe is dat 50% korting? 3 gig + onb + 120 eu + 18 toestelbundel = 47,50 per maand
Hoe is 32,50 dan 50% korting....
50% korting op de bundels, niet op het toestel. Wel lezen.Cyclonic schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 21:21:
Hoe is dat 50% korting? 3 gig + onb + 120 eu + 18 toestelbundel = 47,50 per maand
Is ook geen 50% kortingbrammetje1994 schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 22:27:
[...]
50% korting op de bundels, niet op het toestel. Wel lezen.
http://www.pdashop.nl/abo...ctor_servicePlanId=552674
44,50 per maand met toestel service 29,50 zonder
339/24 =14,13 per maand
Dus wel korting maar never nooit niet 50%
[ Voor 73% gewijzigd door Cyclonic op 13-05-2015 00:53 ]
De normale prijs is 35 euro voor dit abonnement, daar komt dan 15 euro p/m bij voor het toestel.Cyclonic schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 00:45:
[...]
Is ook geen 50% korting kom je uit op 36 waar is die 50% korting dan?
http://www.pdashop.nl/abo...ctor_servicePlanId=552674
44,50 per maand met toestel service 29,50 zonder
339/24 =14,13 per maand
Dus wel korting maar never nooit niet 50%
35/2 + 15 = 32,50. Het klopt wel wat ze adverteren. Jij gaat uit van de al actie prijs. Ze gaan niet een actie over een actie doen.
Je redenatie klopt helemaal echter, iedereen kan hem voor 44,50 krijgen en je hebt maar eenkorting dan van 12 euro per maand. Is hetzelfde als met winkels zoals Bart-Smit die een PS4 in het boekje zetten van 499 voor nu 399, het is nooit die prijs geweest en dan adverteren met korting. Want die bundels van Tmobile hebben altijd al die prijzen is gewoon een lokkertje dat het uitziet of je korting krijgt.brammetje1994 schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 00:54:
[...]
De normale prijs is 35 euro voor dit abonnement, daar komt dan 15 euro p/m bij voor het toestel.
35/2 + 15 = 32,50. Het klopt wel wat ze adverteren. Jij gaat uit van de al actie prijs. Ze gaan niet een actie over een actie doen.
Dat klopt, er is altijd een actie tarief. Maar dat is er met een reden. Om te verwachten dat je nog 50% op het actie tarief krijgt is ook een beetje waanzin. 27% extra korting bovenop het standaard actietarief aanbod is echt een mooie actie. Het is helaas niet mijn type mobiel, anders was ik ervoor gegaan.Cyclonic schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 00:58:
[...]
Je redenatie klopt helemaal echter, iedereen kan hem voor 44,50 krijgen en je hebt maar eenkorting dan van 12 euro per maand. Is hetzelfde als met winkels zoals Bart-Smit die een PS4 in het boekje zetten van 499 voor nu 399, het is nooit die prijs geweest en dan adverteren met korting. Want die bundels van Tmobile hebben altijd al die prijzen is gewoon een lokkertje dat het uitziet of je korting krijgt.
Je krijgt 50% korting op de standaard tarieven van de bundels en dat is naar mijn mening een hele hoop.
Inderdaad, aanbieding is interessant maar toestel niet. Zie een soortgelijke actie liever met de Galaxy S6 alleen dat zou de fora brekenbrammetje1994 schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 01:02:
Dat klopt, er is altijd een actie tarief. Maar dat is er met een reden. Om te verwachten dat je nog 50% op het actie tarief krijgt is ook een beetje waanzin. 27% extra korting bovenop het standaard actietarief aanbod is echt een mooie actie. Het is helaas niet mijn type mobiel, anders was ik ervoor gegaan.
Je krijgt 50% korting op de standaard tarieven van de bundels en dat is naar mijn mening een hele hoop.
T-Mobile komt weer met een leuke actie! De T-Mobile Transfermarkt
[ Voor 3% gewijzigd door Graizie op 22-05-2015 09:16 ]
Groningen
Is dit alleen online of bij bepaalde winkels weer?Graizie schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 09:16:
T-Mobile komt weer met een leuke actie! De T-Mobile Transfermarkt
Gewoon door heel Nederland, winkel en online.Cyclonic schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 10:37:
[...]
Is dit alleen online of bij bepaalde winkels weer?
Groningen
De actie is tot xx% en vanaf volgende week dinsdag zijn de prijzen pas bekent heb ik me laten informeren bij de chat.
"er mag momenteel hier nog niets over gecommuniceerd worden." zei monique.
[ Voor 1% gewijzigd door rodebest op 22-05-2015 10:45 . Reden: voutje ]
Er staan al een aantal prijzen op https://www.t-mobile.nl/transfermarkt.rodebest schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 10:44:
De actie is tot xx% en vanaf volgende week dinsdag zijn de prijzen pas bekent heb ik me laten informeren bij de chat.
Klopt, maar over de prijzen van de sim-only, stel samen en 30% op alle abbonementen kreeg ik er geen zinnig woord uit.Ryan_ schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 10:48:
[...]
Er staan al een aantal prijzen op https://www.t-mobile.nl/transfermarkt.
en laat ik daar nu juist interesse in hebben (sim only)
Als je bij die S6 nog altijd 100 euro moet bijbetalen dan is het nog altijd een slappe actie. Dacht dat bij de S6 release actie ook 50% korting was met dat abo en toen was het 42.50 per maand dus wel raar
Ik gok van niet. De actie is namelijk 50% korting op je abonnements kosten.Cyclonic schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 11:37:
Als je bij die S6 nog altijd 100 euro moet bijbetalen dan is het nog altijd een slappe actie. Dacht dat bij de S6 release actie ook 50% korting was met dat abo en toen was het 42.50 per maand dus wel raar
De bundel van de actie kost: 33,50*.50= 17,75
De bundel voor de telefoon kost: 20= 20
Totaal zou dan dus 17,75 + 20 = 37,75 zijn. Hier betaal je dan 99,95 bij. Je betaald 45 - 37,75 extra = 7,25 extra per maand. 7,25*24= 174.
Je betaald dus al 74 euro meer voor het toestel als ik dit zo zie.
Ik snap jouw berekening niet helemaal. De S6 kost met de actie 45 euro per maand met 6GB, onbeperkt bellen + 120 EU. Normaal kost deze 53,50. Dat is dus 8,50 euro goedkoper. Dat is over 2 jaar een mooie besparing van 204 euro. Bijbetaling blijft gelijk.brammetje1994 schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 14:18:
[...]
Ik gok van niet. De actie is namelijk 50% korting op je abonnements kosten.
De bundel van de actie kost: 33,50*.50= 17,75
De bundel voor de telefoon kost: 20= 20
Totaal zou dan dus 17,75 + 20 = 37,75 zijn. Hier betaal je dan 99,95 bij. Je betaald 45 - 37,75 extra = 7,25 extra per maand. 7,25*24= 174.
Je betaald dus al 74 euro meer voor het toestel als ik dit zo zie.
Groningen
Komt voor mij mooi uit dat ik vanaf maandag kan verlengen
Dat heb ik al eerder uitgelegd. Jij gaat uit van de actieprijs op de T-Mobile website, niet de reguliere prijs. Die is namelijk 60 euro.Graizie schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 17:20:
[...]
Ik snap jouw berekening niet helemaal. De S6 kost met de actie 45 euro per maand met 6GB, onbeperkt bellen + 120 EU. Normaal kost deze 53,50. Dat is dus 8,50 euro goedkoper. Dat is over 2 jaar een mooie besparing van 204 euro. Bijbetaling blijft gelijk.
60 euro - 20 voor het toestel = 40 euro. dit zou 20 euro worden (50% korting 20+20=40 totaal), maar je betaald waarschijnlijk 5 euro per maand meer waardoor het toestel gratis krijgt.
Zojuist even gekeken naar de LG G4, al wou ik mischien wel blijven bij mijn huidige G2 en dan Sim-only,
maar voor het Zwaarste Abbo is het nog wel de moeite waard om de G4 er bij te nemen gezien bij de G4 op het gele Abbo 50% korting, en Simonly 'maar' 30%.
Voorbeeld:
[Abbo] + [toestel] = [totaal] ([totaal / looptijd])
LG G4, 24mnd Onbeperkt bellen + 12 GB data: € 25 + € 20 = € 45 (€ 1080 )
Sim-only, 24mnd Onbeperkt bellen + 12 GB data = € 0 + €39.50 = € 39.50 (€ 948)
is dus eigenlijk 'maar' 132 euro voor het toestel, en via gms.nl is het zelfs
LG G4, 24mnd Onbeperkt bellen + 12 GB data: € 17.50 + € 20 = € 37.50 (€ 900)
Waarbij je dus eigenlijk als je via GMS.nl besteld € 2 euro terug krijgt per maand als je er een LG G4 bij besteld !
Dus denk dat ik voor de laatste Combo ga deze week.
maar voor het Zwaarste Abbo is het nog wel de moeite waard om de G4 er bij te nemen gezien bij de G4 op het gele Abbo 50% korting, en Simonly 'maar' 30%.
Voorbeeld:
[Abbo] + [toestel] = [totaal] ([totaal / looptijd])
LG G4, 24mnd Onbeperkt bellen + 12 GB data: € 25 + € 20 = € 45 (€ 1080 )
Sim-only, 24mnd Onbeperkt bellen + 12 GB data = € 0 + €39.50 = € 39.50 (€ 948)
is dus eigenlijk 'maar' 132 euro voor het toestel, en via gms.nl is het zelfs
Waarbij je dus eigenlijk als je via GMS.nl besteld € 2 euro terug krijgt per maand als je er een LG G4 bij besteld !
Dus denk dat ik voor de laatste Combo ga deze week.
aha, ik zie 't nu, alleen via GM.nl staat die korting er ook in voor 6GB en 12 GB !
https://shop.t-mobile.nl/...campaign=week20-top-lg-g4
Bam. Te bestellen. Als je niet kan wachten op dinsdag
je kan nog tot €40 cashback krijgen, http://www.cashbacksvergelijken.nl/Korting/1133/T-Mobile
Zelf zou ik wel wachten totdat de rest bekend wordt, aangezien ze toch niet eerder bezorgen / leveren i.v.m. Pinksteren.brammetje1994 schreef op zaterdag 23 mei 2015 @ 01:28:
https://shop.t-mobile.nl/...campaign=week20-top-lg-g4
Zeer interessante aanbieding van t mobile. Hopelijk geld het in elk shop. Misschien kan je dan een gsm+abo afsluiten met een heel goed koop toestel (a 10 euro) en heb je en fikse korting op je abonnement.
stel samen basis 5 euro ipv 10
onbeperkt bellen 5 euro ipv 10
3gb of 3gb voor 7,50/10 ipv 15/20
Voor 17,50 of 20 euro heb je dan een heel mooi abonnement
Het is online hekarakedi schreef op zaterdag 23 mei 2015 @ 12:08:
Zeer interessante aanbieding van t mobile. Hopelijk geld het in elk shop. Misschien kan je dan een gsm+abo afsluiten met een heel goed koop toestel (a 10 euro) en heb je en fikse korting op je abonnement.
Alleen icm G4. Ben benieuwd hoe de aanbiedingen zullen zijn bij besimpel en typhone.
Moet mijn simonly verlengen,maar 30% is niet veel.Hoop op een toestel als het kan tot 20 euro...s5 of m8
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Vanochtend om 10 uur naar de winkel gegaan en hem opgehaald.BinaryRun schreef op zaterdag 23 mei 2015 @ 10:21:
[...]
Zelf zou ik wel wachten totdat de rest bekend wordt, aangezien ze toch niet eerder bezorgen / leveren i.v.m. Pinksteren.
Gefeliciteerd! Zelf mag ik sowieso pas vanaf maandag verlengen, dus nu mag ik hem toch nog nietbrammetje1994 schreef op zaterdag 23 mei 2015 @ 12:45:
[...]
Vanochtend om 10 uur naar de winkel gegaan en hem opgehaald.Aangezien T-mobile de enige is die hem nu levert toch een van de eerste in NL om hem te hebben
Zelf weet ik overigens nog niet voor welk model ik ga, de G4 klinkt goed maar de verhalen over de batterij houden mij nog even tegen.
Ik word daar zelf ook onzeker van. De ene batterij is zeer goed gewaardeerd en de ander zeer negatief. Het heeft schijnbaar ook veel te maken met de door de carrier geinstalleerde zooi. De T-mobile variant bijvoorbeeld heeft veel slechtere accuduur. Hij laad bij mij in 1:20 volledig op.BinaryRun schreef op zaterdag 23 mei 2015 @ 13:17:
[...]
Gefeliciteerd! Zelf mag ik sowieso pas vanaf maandag verlengen, dus nu mag ik hem toch nog niet
Zelf weet ik overigens nog niet voor welk model ik ga, de G4 klinkt goed maar de verhalen over de batterij houden mij nog even tegen.
Meer mensen die erover denken om het LG G4 te halen en dan toestel in een keer te betalen, en die vervolgens nieuw tekoop aanbieden? Er zit een fikse korting op dat toestel (449 ipv 690), en dan heb je een mooi abbonement van 6Gb en onbeperkt bellen.
Mijn abo bij Vodafone loopt op 8 september af, kan ik dan ook hier alvast een abo afsluiten met nummerbehoud?
Max 60 dagen van tevoren vaak. Dus waarschijnlijk niet.
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
T-Mobile geeft op de website van de transfermarkt 4 maanden aan (voor een overstap), en geen aansluitkosten. Voor ons dus een reden om dit goed in de gaten te houden, onze abo's thuis lopen nl. eind augustus af en we overwegen een overstap. Vooral de telefoon van mijn vrouw is gaar dus anders gaan we verlengen, T-Mobile zou dan een mooi alternatief kunnen zijn!
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Via de online chat heb ik bevestigd gekregen dat overstappen middels de 'transfermarkt' 4 maanden van tevoren kan, en dat deze actie alleen online geldt. Dinsdag ga ik dus direct over van Tele2 naar T-Mobile.
De LG G4 aanbieding is echter ook in de winkel te krijgen.Djurbus schreef op zondag 24 mei 2015 @ 11:10:
Via de online chat heb ik bevestigd gekregen dat overstappen middels de 'transfermarkt' 4 maanden van tevoren kan, en dat deze actie alleen online geldt. Dinsdag ga ik dus direct over van Tele2 naar T-Mobile.
Ik wacht ook de T-Mobile aanbiedingen even af, maar verwacht er niet teveel van. Ik verwacht maximaal 30 procent korting op de bel en data bundel. Op je totale kosten is dat maar 15 procent korting ofzo en T-Mobile staat ook niet per se bekend als goedkoop.
geldt dit ook voor verlengers of vallen die naast de boot?
Houten ZZW 2755 NNW 3050 Growatt 3600 dakhelling 45
Ook voor verlengersrambocus schreef op zondag 24 mei 2015 @ 14:32:
geldt dit ook voor verlengers of vallen die naast de boot?
Inmiddels is bekend dat alleen de 3 toestellen op de actiepagina in de aanbieding komen, voor de rest alleen sim-only.Tr4nnel schreef op zondag 24 mei 2015 @ 13:26:
Ik wacht ook de T-Mobile aanbiedingen even af, maar verwacht er niet teveel van. Ik verwacht maximaal 30 procent korting op de bel en data bundel. Op je totale kosten is dat maar 15 procent korting ofzo en T-Mobile staat ook niet per se bekend als goedkoop.
Dat is toch niet wat er op de pagina staat? Volgens mij gewoon alle abonnementen 30% korting (geldt niet voor de toestelbundel, natuurlijk). Omdat je nu al standaard wat korting krijgt scheelt het niet heel veel, maar voor bijv. een Z3 compact scheelt het toch weer 2,75 per maand. Maar dat was ook mijn verwachting, bij bijv. de Z3 krijg je nu korting op de reguliere prijs. Daarnaast gratis 3GB ipv 1GB en voor 1,50 per maand onbeperkt bellen ipv 120 min (in NL). Dus je krijgt 50% korting op die bundels, maar effectief heb je misschien meer dan je nodig hebt (eigenlijk vooral interessant als je meer dan 120minuten belt en meer dan 1GB verbruikt).
Maar we zien het dinsdag wel
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Ze hebben het zelf al aangegeven op twitter dat alleen die 3 toestellen in de aanbieding komen en de rest alleen sim-only.Arjan90 schreef op zondag 24 mei 2015 @ 18:31:
Dat is toch niet wat er op de pagina staat? Volgens mij gewoon alle abonnementen 30% korting (geldt niet voor de toestelbundel, natuurlijk). Omdat je nu al standaard wat korting krijgt scheelt het niet heel veel, maar voor bijv. een Z3 compact scheelt het toch weer 2,75 per maand. Maar dat was ook mijn verwachting, bij bijv. de Z3 krijg je nu korting op de reguliere prijs. Daarnaast gratis 3GB ipv 1GB en voor 1,50 per maand onbeperkt bellen ipv 120 min (in NL). Dus je krijgt 50% korting op die bundels, maar effectief heb je misschien meer dan je nodig hebt (eigenlijk vooral interessant als je meer dan 120minuten belt en meer dan 1GB verbruikt).

Maar de actie interpreteer jij als 50% korting. Maar ze bieden ook 30% aan, op hun website staat dit:
"Tot 30% korting op alle abonnementen inclusief Sim Only".
Dus alleen die drie toestellen tot 50% (effectief vnl. een hogere bundel). Maar volgens mij de rest gewoon 30%, niets wat T-Mobile zegt ontkracht dat en het staat er zo op de website.
Dus alleen die drie toestellen tot 50% (effectief vnl. een hogere bundel). Maar volgens mij de rest gewoon 30%, niets wat T-Mobile zegt ontkracht dat en het staat er zo op de website.
[ Voor 53% gewijzigd door Arjan90 op 25-05-2015 10:28 ]
Het misverstand is dat ik uitdrukkelijk zeg dat alleen deze toestellen in de aanbieding komen, bij de andere toestellen zit alleen korting op het abonnement en dus niet op het toestel zelf.Arjan90 schreef op maandag 25 mei 2015 @ 10:27:
Maar de actie interpreteer jij als 50% korting. Maar ze bieden ook 30% aan, op hun website staat dit:
Ik interpreteer trouwens niks als 50% procent korting, probeer alleen jouw te helpen door het verschil aan te geven.
(Wat dus inhoud dat je idd wel korting hebt, maar ze zijn zelf niet in de aanbieding. Net zoals dat je bij de slager korting krijgt op je broodje krijgt zolang je maar wel voor de worst betaald. Terwijl bij de 3 toestellen het worstje ook goedkoper is.)
[ Voor 6% gewijzigd door BinaryRun op 25-05-2015 10:53 ]
Bij belsimpel is deze variant €42,29 goedkoperMiliaanR schreef op zaterdag 23 mei 2015 @ 13:47:
Meer mensen die erover denken om het LG G4 te halen en dan toestel in een keer te betalen, en die vervolgens nieuw tekoop aanbieden? Er zit een fikse korting op dat toestel (449 ipv 690), en dan heb je een mooi abbonement van 6Gb en onbeperkt bellen.
http://www.belsimpel.nl/L...onnement#aanb_24060_22485
Top! Reuze bedankt!funk80 schreef op maandag 25 mei 2015 @ 16:51:
[...]
Bij belsimpel is deze variant €42,29 goedkoper
http://www.belsimpel.nl/L...onnement#aanb_24060_22485
Vandaag bij de winkel geweest, ziet er goed uit. Maar waar is de niet leren fabrikant icm t-mobile abbo te bestellen? Zou goedkoper moeten zijn en in de winkel had je het ook, maar ben het vergeten te vragen.
Die leveren ze niet. Bij de lederen variant zit ook een plastic back-cover.Uxstyle schreef op maandag 25 mei 2015 @ 23:04:
Vandaag bij de winkel geweest, ziet er goed uit. Maar waar is de niet leren fabrikant icm t-mobile abbo te bestellen? Zou goedkoper moeten zijn en in de winkel had je het ook, maar ben het vergeten te vragen.
Belsimpel heeft de s6 op site met transfer actie. 17,50 euro bij 3gb p/m + 551 voor toestel effectief.
[ Voor 4% gewijzigd door karakedi op 26-05-2015 00:54 ]
Mijn vodafone abo loopt op 10 augustus af. Ik zie nergens bij belsimpel om het abo pas over 2.5 maand in te laten gaan. Kan alleen nummerbehoud invullen maar geen datum.
Wel grijze import, bij S6 meestal Italië.karakedi schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 00:47:
Belsimpel heeft de s6 op site met transfer actie. 17,50 euro bij 3gb p/m + 551 voor toestel effectief.
PDAShop doet trouwens ook mee aan de actie. Vooral aan te raden als je voor de S6 Edge wilt gaan.
Bij T-Mobile is dit 250 euro, onbekend voor welke variant. Bij coolblue met hetzelfde abonnement 121 euro voor de 32GB variant en 205 voor de 64GB.
Voor de normale (niet edge) variant hoef je bij coolblue helemaal niet bij te betalen.
[ Voor 40% gewijzigd door BinaryRun op 26-05-2015 09:12 ]
Bij Coolblue betaal je dan wel weer 25 euro per maand extra (toestelbundel). Als je voor 121 euro wilt gaan. Anders is het gewoon 724 euro.BinaryRun schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 09:07:
[...]
Wel grijze import, bij S6 meestal Italië.
PDAShop doet trouwens ook mee aan de actie. Vooral aan te raden als je voor de S6 Edge wilt gaan.
Bij T-Mobile is dit 250 euro, onbekend voor welke variant. Bij coolblue met hetzelfde abonnement 121 euro voor de 32GB variant en 205 voor de 64GB.
Voor de normale (niet edge) variant hoef je bij coolblue helemaal niet bij te betalen.
Heb hier de flyer, actie als sim only (30%), of icm Xperia Z3, Galaxy S6, G4 (50%), of met Galaxy tablet 4 (40%).
Er staat ook bij "...dat je 4 maanden voordat je contract bij je huidige club afloopt, je het nieuwe contract al kunt regelen"
Daarnaast kun je als T-Mobile klant €20 korting krijgen op je UBER rit
(Weet niet hoe ik een foto kan uploaden).
Er staat ook bij "...dat je 4 maanden voordat je contract bij je huidige club afloopt, je het nieuwe contract al kunt regelen"
Daarnaast kun je als T-Mobile klant €20 korting krijgen op je UBER rit
(Weet niet hoe ik een foto kan uploaden).
[ Voor 41% gewijzigd door Edddd op 26-05-2015 09:46 ]
Toestelbundel heb je ook bij de aanbieding van t-mobile zel, met toestelbundel is t-mobile zelf duurder dan Coolblue. Naar prijzen zonder heb ik niet gekeken omdat ik daar niet geïnteresseerd in ben.Xepos schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 09:25:
[...]
Bij Coolblue betaal je dan wel weer 25 euro per maand extra (toestelbundel). Als je voor 121 euro wilt gaan. Anders is het gewoon 724 euro.
Ik kom van Vodafone en moet nog 1 maand, als ik deze zo afsluit krijg ik dan het toestel gelijk mee?
I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)
Ja, toestel krijg je gelijk mee.henkyyyyyyy schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 10:36:
Ik kom van Vodafone en moet nog 1 maand, als ik deze zo afsluit krijg ik dan het toestel gelijk mee?
Ok thanks!
Nu even de topics doorspitten hoe het bereik van T-mobile is in verhouding met Vodafone.
I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)
Is inmiddels niet meer te bestellen. Ze rekenen nu gewoon de prijzen van de T-Mobile aanbieding._trickster_ schreef op zaterdag 23 mei 2015 @ 01:10:
Vraag me af of het een foutje was, mijne is wel bevestigd en contract is inmiddels in behandeling.
[ Voor 17% gewijzigd door TimTimX op 26-05-2015 10:59 ]
Bij Belsimpel is het toestel gratis bij een toestelbundel van €20/mnd, dat is dus €480 voor het toestel. I.c.m. 3GB voor €12,50/mnd is dat wel erg interessant (of eventueel inclusief 120 minuten bellen voor €16/mnd).
Ik mag nu bij Tele2 al wel verlengen (contract loopt tot 20 september, dus <4 maanden, maar > 60 dagen), maar waarschijnlijk nog niet overstappen, klopt dat?
Ik mag nu bij Tele2 al wel verlengen (contract loopt tot 20 september, dus <4 maanden, maar > 60 dagen), maar waarschijnlijk nog niet overstappen, klopt dat?
I see red pixels.
Je mag gewoon vier maanden voor je contract verlengen, maar ivm nummerbehoud kan het door de voorwaarden van Tele2 soms niet mogelijk zijn om dit te doen.wwwhizz schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 11:17:
Bij Belsimpel is het toestel gratis bij een toestelbundel van €20/mnd, dat is dus €480 voor het toestel. I.c.m. 3GB voor €12,50/mnd is dat wel erg interessant (of eventueel inclusief 120 minuten bellen voor €16/mnd).
Bij tmobile kun je achteraf nummerbehoud vragen + en abonnement later activrren
Interessant, moet ik ze daarvoor bellen? Of kan ik dat ook ergens online regelen?karakedi schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 11:38:
Bij tmobile kun je achteraf nummerbehoud vragen + en abonnement later activrren
I see red pixels.
Wat zeiden ze toen je de klantenservice belde? Er is wel de verwachting dat je zelf op zoek gaatwwwhizz schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 11:40:
Interessant, moet ik ze daarvoor bellen? Of kan ik dat ook ergens online regelen?
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Zie ik nou een adder over het hoofd?
Ik heb nu een "onbeperkt abo" van de eerdere openingsactie, ik meen 34,50 pm
Ik kan nu verlengen via de transfer-actie op Belsimpel. 6000GB + onbeperkt bellen + 120 min eu voor 20,00. Dan kost de G4 392 euro. Vooral die 20 euro voor dit abbonement lijkt mij een prima deal. Die G4 plemp ik wel op VA of marktplaats.
Ik kan nu verlengen via de transfer-actie op Belsimpel. 6000GB + onbeperkt bellen + 120 min eu voor 20,00. Dan kost de G4 392 euro. Vooral die 20 euro voor dit abbonement lijkt mij een prima deal. Die G4 plemp ik wel op VA of marktplaats.
[ Voor 6% gewijzigd door Pierre Sec op 26-05-2015 13:45 ]
6000GB? Daar teken ik voor!Pierre Sec schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 13:30:
Die onbeperkt abo was van de opening in Eindhoven in September 2013 met de Xperia Z1. Deze abbo is inmiddels rond de 40 euro per maand na de inflatiestijgingen.Pierre Sec schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 13:30:
Correctie! 6000MB uiteraard. Maar daar heb ik genoegen mee genomen. En dus getekend.
Eerdere actie was inderdaad met een gratis toestel. Ik heb nu een G4 erbij voor nog geen 400 euro. Als mijn vriendin deze mooi vindt, kan zij deze gebruiken. Anders verpats ik deze weer.
[ Voor 30% gewijzigd door Pierre Sec op 26-05-2015 14:04 ]
Bij gsmweb.nl betaal je maar 294 euro bij icm de G4.Pierre Sec schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 13:30:
Let op:
~[html]Check de T-Mobile site en de <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/40047192#aankomende">topicstart</a> voor info over aankomende acties en geruchten. Pas als iemand een flyer of billboard heeft gezien/gefotografeerd is er een bevestiging.
<b>Simpele vragen naar info over toekomstige acties voegt niets toe en is dus niet de bedoeling</b>.~[/html]
~[html]Check de T-Mobile site en de <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/40047192#aankomende">topicstart</a> voor info over aankomende acties en geruchten. Pas als iemand een flyer of billboard heeft gezien/gefotografeerd is er een bevestiging.
<b>Simpele vragen naar info over toekomstige acties voegt niets toe en is dus niet de bedoeling</b>.~[/html]