Buitenlandse TV series zomer 2013 Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 13 Laatste
Acties:
  • 95.025 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 23 juni 2013 @ 20:11:
Under the dome start binnenkort ook *O*
Gaat dat wat worden? Stephen King boeken/verhalen kunnen soms zo verziekt worden namelijk.

Edit: Trailer ziet er best aardig uit, de zender waar het op komt bevalt me alleen niet zo. Dinsdag maar eens kijken hoe het uitpakt.

[ Voor 22% gewijzigd door Donstil op 23-06-2013 22:30 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 00:12
Whahah, ben ook beetje duck dynasty aan het kijken. Geniale quote: "he smells worse than the south end of a north bound donkey" _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Donstil schreef op zondag 23 juni 2013 @ 22:26:
[...]

Gaat dat wat worden? Stephen King boeken/verhalen kunnen soms zo verziekt worden namelijk....
Als het enigsinds in de buurt komt van The Green Mile/Shawshank/The Shining (de miniserie), I'm hooked. Maar ik deel je verontrustheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12:06
Zag inderdaad net under the dome binnenkomen, vanavond maar eens kijken of het wat is.

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nieuwe serie, must have voor mijzelf:

http://temporarilysignifi...nce-more-into-breach.html
Author Ben Aaronovitch’s hugely successful series of urban fantasy/police procedural novels featuring a copper who becomes a trainee wizard with the Met is to become a TV series in the UK.

Aaronovitch—brother to journalist David—confirmed today that his Peter Grant series of novels is heading for the small screen courtesy of Feel Films, the production company behind the forthcoming TV adaptation of Susannah Clarke’s Jonathan Strange and Mr Norrell.

Ben Aaronovitch said:

Our aim is to produce a TV series that will blow the audiances’s socks off and out via their earholes.

This is of course just the beginning of the process and there will be many, many...many meetings and proposal documents and ideas being run up flagpoles, etc., but I’m hopeful we can not just get it done but get it done well.

Aaronovitch appears to be heavily involved in the production and is no stranger to writing for TV himself—he wrote two episodes of Doctor Who when Sylvester McCoy was at the helm of the TARDIS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
over bekende gezichten gesproken..
Falling Skies:
Afbeeldingslocatie: http://images1.wikia.nocookie.net/__cb20130611010338/fallingskies/images/9/9d/Roger_Kadar.jpeg
_/-\o_

Afbeeldingslocatie: http://2.bp.blogspot.com/-HQBCsFZMO40/T7XCZX2UidI/AAAAAAAACJk/UeYKoyr1Ejs/s1600/Wilson.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenhas
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12:33
@ Marco : nu pas herkend ??

2x Marstek Venus E 5.12 v153 - CT003 V117 - BMS 212 en 215

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ctrlaltdelbe
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12:45
Wow. Ik heb beide afleveringen met hem gezien en ik had 'm niet herkend...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 12:12

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

M a r c o schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 08:40:
over bekende gezichten gesproken..
Falling Skies:
[afbeelding]
_/-\o_

[afbeelding]
Spike_wolf in "Buitenlandse TV series zomer 2013" ;)
Verwijderd schreef op zondag 23 juni 2013 @ 22:37:
[...]

Als het enigsinds in de buurt komt van The Green Mile/Shawshank/The Shining (de miniserie), I'm hooked. Maar ik deel je verontrustheid.
Ik ben ook heel benieuwd, ik zet hem vanmiddag aan met het uitgangspunt dat het niks wordt, dan kan het alleen maar meevallen :P

[ Voor 28% gewijzigd door Spike_wolf op 25-06-2013 09:38 ]

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Over Under The Dome, wat er tot nu toe over gelezen heb is dat het behoorlijk tegenvalt. Daarnaast hebben ze een ander einde dan in het boek (niet dat ik het boek gelezen heb overigens :+).

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10:19
Waar heb je dat gelezen dan? Ik zie op IMDB en tv.com een cijfer boven de 8 staan. Het geheel lijkt me wel interessant.

Ach, vanavond eens kijken, kijk het liever zelf als dat ik af ga op een reactie van iemand anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik vind het ook wat vreemd, hoe kan iemand nu het einde van under the dome weten als alleen de pilot uitgezonden is?

ik heb hem ook binnen, ga denk ik straks nog kijken of anders vanavond. Hoop dat het een leuke serie is geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kw4kje
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 26-09 22:16
Net pilot gezien, vond het niet verkeerd, ben benieuwd waar dit heen gaat. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

JanW schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 10:22:
Waar heb je dat gelezen dan? Ik zie op IMDB en tv.com een cijfer boven de 8 staan. Het geheel lijkt me wel interessant.

Ach, vanavond eens kijken, kijk het liever zelf als dat ik af ga op een reactie van iemand anders.
Diverse fora.
Verwijderd schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 10:27:
ik vind het ook wat vreemd, hoe kan iemand nu het einde van under the dome weten als alleen de pilot uitgezonden is?

ik heb hem ook binnen, ga denk ik straks nog kijken of anders vanavond. Hoop dat het een leuke serie is geworden.
Interview met de EP ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nou, ik ben benieuwd. Ik heb dit boek nog niet gelezen, maar de eindes in de boeken van stephen king vind ik toch altijd ruk, dus dat is volgens mij wel een positief teken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Nee, gisteren pas de eerste 4 episodes gekeken.

@spike-wolf, Had ik overheen gelezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
Pilot van Under The Dome vanochtend ook gezien, helemaal niet verkeerd hoor. Zeker een paar aflevering volgen waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Under the Dome is best aardig inderdaad, uiteraard niet is wat we niet al 10 keer gezien hebben, maar al die Dome verhalen zijn min of meer hetzelfde. De personages zitten wel aardig in elkaar tot dusver en ik blijf zeker nog een tijdje kijken.

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bv202
  • Laatst online: 14-11-2021
Under the Dome is best goed :)

En Wilson had ik ook niet herkend in Falling Skies :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJzerlijm
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

Crossing Lines is net begonnen, een soort Criminal Minds in Europa. William Fichtner (Mahone uit Prison Break en talloze kleine filmrollen) is een ex-NYPD agent die met een kapotgeschoten rechterhand en zwaar aan de pijnstillers in een caravan in Amsterdam wegkwijnt tot hij door een Franse agent wordt gevraagd te helpen zoeken naar een moordenaar die overal in Europa toeslaat. Met hulp van Donald Sutherland van het International Criminal Court stellen ze een team samen met onder andere Tom Wlaschiha (Jaqen H'Ghar) als Duitse tech guy en nog wat andere stereotype zoals de mooie Italiaanse, de Ierse straatvechter en de Francaise met het fotografisch geheugen.

Het is allemaal standaard meuk maar toch is het wel de moeite waard. Je ziet wat echte stukjes Nederland (een Metro met FC Knudde op tafel, het ICC) en Fichtner geeft het allemaal net wat extra diepgang.

IMDB: Crossing Lines (TV Series 2013– )

And to think they once said that computers would take away jobs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

crossing lines ga ik meepakken.

Ziet er zeer zeer goed uit, volgens mij een gouden tip hier.

[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 25-06-2013 19:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 06-10 21:41

Martinspire

Awesomeness

Ik had hem al wel binnengehaald, maar met snel doorskippen zag het er niet bijzonder uit nee. Moet straks maar even kijken of ik er tijd voor ga nemen (tenzij iemand even een review kan plaatsen natuurlijk)

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 19:38:
crossing lines ga ik meepakken....
Had hem al binnen, maar nog geen motivatie om te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 20:13:
[...]

Had hem al binnen, maar nog geen motivatie om te kijken.
ik zat voor mijn nas te zoeken naar een cover voor in het mapje en toen kwam ik wat afbeeldingen tegen en die vond ik wel dusdanig goed dat ik uitkijk naar de serie, wel weer een politie verhaal , maar vooruit, wie weet.,..

ik ga hem zo wel kijken en ook under the dome. Had niet verwacht nog veel nieuwe series te treffen op dit tijdstip (bijna zomer). Blij verrast, hopelijk zit er ergens een blijvertje.

Ik laat morgen wel even weten hoe het was, niet dat mijn smaak echt universeel is, maar dan post ik weer eens iets wat ontopic is :+

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 25-06-2013 20:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik spaar wat op zodat ik de komende weken een betere spreiding heb voor wat kijkvoer. Anders heb ik bepaalde dagen niets te zien, en weer andere dagen teveel :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DFKT
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 08-09 22:35
Bv202 schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 16:30:
En Wilson had ik ook niet herkend in Falling Skies :p
Hier nog één :+ wist zeker dat ik hem ergens van kende, maar kon hem niet plaatsen!

Je moet de mening van een meerderheid niet verwarren met de waarheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Zijn stem zei mij genoeg :P

Vandaag lekker dagje gehad: WH13, Defiance, Major Crimes, Mistressess (Alyssa :9 ), Switched at Birth, Teen Wolf en Under the Dome.

[ Voor 5% gewijzigd door Raven op 25-06-2013 21:30 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenhas
Net aan het kijken naar Crossing Lines. Jammer dat na 4 en een halve minuut al een blunder van formaat in zit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Under the Dome wordt 'em niet :N

Iemand The Fall gezien trouwens? Iemand raadde me het aan. Het zijn ook maar vijf episodes dus dat is nog wel te doen

[ Voor 65% gewijzigd door jmxd op 25-06-2013 22:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Crossing lines net gezien, politie serie met redelijk standaard verhaal, maar er zit wel goede spanning in, beter dan veel films zelfs qua spanning, viel me niet tegen, al moet je niet te diep erover nadenken.

Volgende week ga ik hem zeker weer zien, al is het wel echt een case of the week serie, ook al willen ze er een rood draadje in weven, maar dat is allerminst boeiend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Interessant, dat Under the Dome :Y

Maar inderdaad wel jammer van die overly attached boyfriend ;(

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Hier ook net Under the Dome gekeken. Op zich interessant uitgangspunt, maar ik heb het idee dat dit al snel de Lost kant op zal gaan. Veel vragen, weinig antwoorden met een vaag verhaal waar je U tegen zegt.

We zullen zien. Vind dat ze al aardig wat story-arks lanceren bij deze pilot (waarvan ik een paar al meteen erg muf vind). We zullen zien hoe dit verder gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenhas
Na Crossing Lines ook nog Under The Dome bekeken. Vond het niet slecht maar ook nog niet top. Maar zal nog een paar afleveringen afwachten. Denk dat toch ongeveer alle clichés erin zitten. Maar dat betekent natuurlijk niet automatisch dat iets niet goed is

Over Crossing Lines : verbaast me toch dat een fransen zo goed engels kunnen spreken ;)
Weet niet of dat zo'n cliché is maar toen hij bleef zitten in auto, had ik direct door dat er een ontvoering ging volgen, gevolgd door een redding maar met een prijs. En was dus exact zo.
Nog een paar zaken gezien die niet klopten (kan er nie aan doen, let gewoon teveel op, soms domme, details). Maar de blunder in het begin was toch wel erg. Was een blunder over de basis van het verhaal van één van de hoofdpersonages. Jammer

Juist:
Afbeeldingslocatie: http://www.haspeel.be/prive/serie/CrossingLinesS01E01.jpg

Fout
Afbeeldingslocatie: http://www.haspeel.be/prive/serie/CrossingLinesS01E01_fout.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
Haha, wow. Die was me niet opgevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lol, die had ik ook niet gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDX
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 12:41

DDX

Is dit niet een montage fout(/bewuste actie) ?
Volgens mij zitten de knopen op de jas ook andersom bijvoorbeeld.

https://www.strava.com/athletes/2323035

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat de meeste mensen zo'n continuity fout niet zien, zeker de eerste keer kijken niet..

Zie je, het viel mij niet eens op dat de band andersom zat :F

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 26-06-2013 08:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Dat komt omdat de band ook niet andersom zit :P Het shot is tijdens het editen gespiegeld, kijk maar naar de knopen op de jas.

[ Voor 9% gewijzigd door Spike_wolf op 26-06-2013 08:34 ]

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spike_wolf schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 08:33:
Dat komt omdat de band ook niet andersom zit :P Het shot is tijdens het editen gespiegeld, kijk maar naar de knoop in de kraag van de jas.
Ja zover is inmiddels wel duidelijk :P

Zat er iets van reclame in beeld ofzo? Heb de bewuste ep nog niet gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Verwijderd schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 08:34:
[...]

Ja zover is inmiddels wel duidelijk :P

Zat er iets van reclame in beeld ofzo? Heb de bewuste ep nog niet gezien.
Het gebeurt ontzettend veel dat shots gespiegeld worden, meestal gewoon omdat ze dan prettiger ogen of omdat de richting van beweging dan meer past bij voorgaande of volgende shots. Dat ze een shot spiegelen waar het onderwerp overduidelijk niet symmetrisch is, is wel erg lomp :P

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Wel erg slordig ja. Ik bezit helaas ook de eigenschap om dit te constateren. Soms bij slechte comedies wel leuk om mijn vriendin te pesten en te overtuigen dat het ruk is maar ook enorm vervelend als ik zelf iets zit te kijken wat verder wel goed is.

(Iets met William Fichtner sla ik sowieso over trouwens, ik vind dat altijd zo een slecht acteur.)

Verder ben ook ik gister ook aan Under the Dome begonnen.
Pilot was zeker niet verkeerd maar er zaten toch wel wat dingetjes in die me een beetje stoorde. Zoals hier al werd aangehaald dat Vriendje wat doordraait, lijkt me totaal niet boeiend voor het verhaal en er typisch ingestopt om tijd in komende afleveringen te vullen. Ook vond ik het erg ongeloofwaardig dat een journaliste welke toch midden in het nieuws staat en zeker niet onaantrekkelijk is een vreemde bebloede meneer zomaar ik haar huis laat, maar goed dat zal wel aan mij liggen 8)7

Verder heb ik op aandringen van een collega dit weekend ook Graceland gekeken, ik zag het hier wel voorbij komen maar de press shots spraken me niet aan en deden me een beetje aan The OC oid denken waardoor ik niet durfde te beginnen. Nu dus toch gedaan en ben daarom aangenaam verrast, serie begint erg lekker en lijkt wel interessant te worden. Nu alleen nog hopen dat ze niet teveel fillers gaan gebruiken, daar leent het concept zich namelijk wel een beetje voor.

Edit: Deze shot dus.
(Geeft trouwens direct een spoiler weg, je ziet al wie er na de eerste 3 afleveringen uit gaat)
Afbeeldingslocatie: http://d1oi7t5trwfj5d.cloudfront.net/e7/03/4d13df0642009878a1b620bd263b/graceland-tv-show-cast.jpg

[ Voor 48% gewijzigd door Donstil op 26-06-2013 09:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sorted.bits
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 02-10 21:21
Heb nu net de pilot van Under the dome gekeken, maar het is een aardige serie met een leuk concept. Het doet me heel erg denken aan Eureka, tot de politie agente aan toe.

Die 'foutjes' probeer ik niet teveel op te letten, het is niet zo dat dat mijn plezier er door verpest wordt.

Leuke serie, ik houd hem nog een paar episodes in de gaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Under the dome was trouwens wel goed bekeken: http://nl.ign.com/news/47...mer-dramaserie-sinds-1992 (13.15 miljoen kijkers).

Graceland vind ik zelf ook nog wel aardig om te kijken. Vind die wel iets boeiender in elkaar zitten, al vraag ik me wel af of ze de juiste hoofdpersoon hebben genomen (die gozer rechtsboven in de afbeelding van 2 posts terug). Verhaal is vooralsnog prima, ben benieuwd waar dit heen gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bv202
  • Laatst online: 14-11-2021
Martinspire schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 02:15:
Hier ook net Under the Dome gekeken. Op zich interessant uitgangspunt, maar ik heb het idee dat dit al snel de Lost kant op zal gaan. Veel vragen, weinig antwoorden met een vaag verhaal waar je U tegen zegt.

We zullen zien. Vind dat ze al aardig wat story-arks lanceren bij deze pilot (waarvan ik een paar al meteen erg muf vind). We zullen zien hoe dit verder gaat.
Het is een miniserie, er is dus maar 1 seizoen. Zoals Lost zal het dus niet worden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Donstil schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 09:34:
...
Ook vond ik het erg ongeloofwaardig dat een journaliste welke toch midden in het nieuws staat en zeker niet onaantrekkelijk is een vreemde bebloede meneer zomaar ik haar huis laat, maar goed dat zal wel aan mij liggen 8)7
...
Nouja, dat valt natuurlijk wel mee, een groot gedeelte van de mensen daar is 'bebloed', en deze gozer stond onder een vliegtuig dat neerstortte waar hij het leven van een andere dorpeling gered heeft. Vervolgens is hij druk bezig geweest met het zoeken naar een rede/oplossing en heeft hij zijn best gedaan om andere mensen te helpen, waaronder door een armloze dame naar het ziekenhuis te brengen.

Volgens mij heeft hij in die ene dag genoeg gedaan om haar vertrouwen te winnen. Dat hij het lichaam van haar man begraven heeft is haar nog geheel onbekend >:)

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10:19
Martinspire schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 10:52:
Under the dome was trouwens wel goed bekeken: http://nl.ign.com/news/47...mer-dramaserie-sinds-1992 (13.15 miljoen kijkers).
De eerste aflevering was leuk (die koe }:O _O_ ) alleen zijn er naar mijn idee wel aardig wat zijstraatjes open gezet.
- De huurling die de man heeft begraven van de persoon waar hij overnacht;
- De agent en die wethouder die, als ik het goed begreep, op een illegale manier de stad draaiende houden;
- Overly attached boyfriend (zoon van wethouder) die zijn vriendin gijzelt in een nucleare bunker;
- Lesbische stel met zieke dochter die toevallig door de stad heen kwamen en nu vast zitten;
- Dat jochie en dat meisje die beide een aanval hadden ("The stares have aligned"), al zal dat wel weer met de mainstory te maken hebben.
Graceland vind ik zelf ook nog wel aardig om te kijken. Vind die wel iets boeiender in elkaar zitten, al vraag ik me wel af of ze de juiste hoofdpersoon hebben genomen (die gozer rechtsboven in de afbeelding van 2 posts terug). Verhaal is vooralsnog prima, ben benieuwd waar dit heen gaat.
Je merkt wel dat hij het broekie is, net afgestudeerd aan de acadamy, ik vind de keuze wel goed en hij speelt het ook goed.

Ben ook benieuwd waar het heen gaat, Briggs heeft hem nu al een keer zijn ass gered en je merkt dat hij ook wel tegen hem opkijkt.

Serie is een blijvertje voor mij :)

[ Voor 27% gewijzigd door JanW op 26-06-2013 15:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bongholio
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12:43
Bv202 schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 13:22:
[...]

Het is een miniserie, er is dus maar 1 seizoen. Zoals Lost zal het dus niet worden :P
Mooi zo. Ik heb het boek gelezen en vroeg me al af hoe ze dit over meerdere seizoenen hadden willen uitsmeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bongholio schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 14:22:
[...]

Mooi zo. Ik heb het boek gelezen en vroeg me al af hoe ze dit over meerdere seizoenen hadden willen uitsmeren.
Dat vraag ik mij nog steeds af van Lost (en andere series) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haribold
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
De goede kijkcijfers maken de kans natuurlijk wel groot dat er toch nog een tweede seizoen van Under the Dome komt. Het blijft wel een network-serie: de uitwerking is niet zo goed, het is toch voor een ietwat dommig publiek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bra-Jo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Under the Dome is gebaseerd op een roman van Stephen King, met een sluitend einde. Kan me niet voorstellen dat ze het verhaal over twee seizoenen gaan uitsmeren, en ik kan me ook niet voorstellen dat er een (dan ongetwijfeld slecht) tweede seizoen verzonnen wordt na het einde van de roman. Dus ik verwacht dat het echt maar één seizoen gaat worden.

Nomen nescio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Bra-Jo schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 19:43:
Under the Dome is gebaseerd op een roman van Stephen King, met een sluitend einde. Kan me niet voorstellen dat ze het verhaal over twee seizoenen gaan uitsmeren, en ik kan me ook niet voorstellen dat er een (dan ongetwijfeld slecht) tweede seizoen verzonnen wordt na het einde van de roman. Dus ik verwacht dat het echt maar één seizoen gaat worden.
Nouja, het zal niet de eerste keer zijn dat er geld gezien wordt :P
The Hobbit is ook een enkel boek, nu ineens 3 films van 3 uur :/

Maar gezien King er wel bij betrokken is lijkt het me sterk dat hij het toe zou laten dat ze er een extra seizoen bij verzinnen. En ze zijn met de productie al zover dat ze het verhaal niet zomaar kunnen rekken tenzij dat al de bedoeling was.
Ik verwacht dat het lekker bij een enkel seizoen blijft.

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haribold
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
http://www.deadline.com/2...ls-arden-oplev-to-direct/

Hier staat dat de optie bestaat dat afgeweken wordt van het originele einde om een volgend seizoen te kunnen maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bra-Jo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

God ik hoop toch echt van niet... -O-

Nomen nescio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spike_wolf schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 19:46:
[...]

Nouja, het zal niet de eerste keer zijn dat er geld gezien wordt :P
The Hobbit is ook een enkel boek, nu ineens 3 films van 3 uur :/
Mij hoor je niet klagen hoor, maar lord of the rings had wel 12 films mogen zijn ipv 3 stuks. die boeken zijn toch een stuk dikker dan het dunne hobbit boekje.

Maar persoonlijk kan ik wel 1000 boeken opnoemen die beter een tv serie kunnen worden dan under the dome, maarja, stephen king, het zal wel goed verkopen ofzo.

Ga hem wel kijken, maar ik heb liever weer een goede SF serie in de ruimte.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 26-06-2013 20:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net ook UtD gezien. Het voelt iig als een Stephen King verhaal, en dat is al wat. Ik blijf voorlopig wel kijken, er zijn zat interessante dingen.

En Junior, tja dat was de 1e paar minuten al duidelijk dat ie niet klopt :F

En die koe, kreeg spontaan weer trek :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ga vanavond eens kijken naar under the dome. Die koe ging volgens mij doormidden, maar misschien was het in het boek wel een hond. Nou afijn, het is volgens mij wel een redelijk goedkope serie om te maken omdat het toch in een beperkt gebied zich afspeelt.

Maar een grotere serie ala 24 of fringe of wat dan ook mag wel weer eens komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 20:13:
...

Moeten ze het wel fris houden en niet week in, week uit, jaar in, jaar uit hetzelfde laten zien :X
Of compleet van het pad afgaan zoals Fringe :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij fringe kwam er elk seizoen gewoon een parallelle wereld bij met dezelfde hoofdrolspelers die een ander persoon speelden. Wel slim bedacht :P

Maar we moeten iets tofs weer hebben, iets zoals Lost seizoen 1 of Prison Break seizoen 1. Gewoon iets anders dan de miljoenste tv serie met een stel agenten die een moord oplossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Och, King and Maxwell is wel grappig :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Under the dome gezien, doet me wat denken qua personages e.d. aan Jericho en dat vond ik een heel toffe serie, hoop dat het niveau wat omhoog gaat nog, beetje voorspelbare verhaallijnen zoals al een paakeer is aangehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
[message=40476078,noline]Dikkiedikdik schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 20:13[/mess+age]:
ik ga vanavond eens kijken naar under the dome. Die koe ging volgens mij doormidden, maar misschien was het in het boek wel een hond. Nou afijn, het is volgens mij wel een redelijk goedkope serie om te maken omdat het toch in een beperkt gebied zich afspeelt.

Almost Human zou dan toch wel bevredigend moeten zijn. Die serie lijkt gemaakt te zijn voor verstokte Fringe-fans :P

Daarnet zag ik trouwens een promo voor The Tomorrow People, een soort zeperige (het is van The CW, dus...) kruising tussen Arrow, Jumper, Heroes, X-Men en nog wat meer van dat soort films / series:
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=JwXVsRUi53k]

Vooral die quote van Mark Pellegrino (Jacob in Lost, een baddy in Supernatural): "I'm systematically wiping people out, because I'm evil" heeft er voor gezorgd dat ik deze serie (ondanks de aanwezige zeep) zeker een kans ga geven :P

En verder nog The 100, een kruising tussen The Hunger Games en After Earth:
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=nCWuEjXcZfo]

[ Voor 6% gewijzigd door Stukfruit op 27-06-2013 01:53 ]

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sorted.bits
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 02-10 21:21
The Tomorrow People ziet er leuk uit, die ga ik toch zeker ook een paar episodes kijken.

The 100, tja, lijkt op zoveel wat al gedaan is en het lijkt nogal op Terra Nova.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Gaat de startpost nog bijgewerkt worden met de laatste series?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Laatst online: 12:50

wontcachme

You catch me? No you wont

Topicstarter
Phyxion schreef op donderdag 27 juni 2013 @ 10:15:
Gaat de startpost nog bijgewerkt worden met de laatste series?
Heb net weer een tentamen gehad dus zal er eens naar kijken komende dagen.

Overigens was Franklin & Bash _O- _O-

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 22:26:
Under the dome gezien, doet me wat denken qua personages e.d. aan Jericho en dat vond ik een heel toffe serie, hoop dat het niveau wat omhoog gaat nog, beetje voorspelbare verhaallijnen zoals al een paakeer is aangehaald.
Daar moest ik ook gelijk aan denken :)

Maar die Junior is echt het meest irritante personage ooit. Hopelijk gaat hij snel heen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met z'n messie :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
wontcachme schreef op donderdag 27 juni 2013 @ 10:48:
[...]
Overigens was Franklin & Bash _O- _O-
Geweldig dat Franklin & Bash weer begonnen is, als een klein kind met een glimlach van oor tot oor afleveringen wegkijken. :D Jared die een pterodactyl na doet. _O-

[ Voor 33% gewijzigd door Sagaris op 27-06-2013 11:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
[b]Dikkiedikdik schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 20:23 Gewoon iets anders dan de miljoenste tv serie met een stel agenten die een moord oplossen.
Ppfff nou idd zeg, of het nou in NYC, Boston of Seatle is al die meuk is eigenlijk het zelfde.

Je hebt de eerste 3 afleveringen van het seizoen een verhaal(tje) naast de bekende weekmoord en dan 15 afleveringen alleen de week moord en dan als afsluitertje nog een aflevering met een draadje verhaal.

Vroeger vond ik verschillende settings dan nog wel grappig, je had serie's met de FBI, CIA, enz enz maar tegenwoordig trap ik daar eigenlijk ook niet meer in :)

Ik merk aan mezelf dat ik niet meer echt warm wordt van dergelijke serie's, heel veel staat wel in XBMC maar kijk ik eigenlijk niet meer, of na 15 minuten kijken pak ik de iPad erbij.

Ik wil gewoon weer eens weggeblazen worden door een geweldig nieuw concept.
Helaas zijn die schaars.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 20:17:
[...]

Moeten ze het wel fris houden en niet week in, week uit, jaar in, jaar uit hetzelfde laten zien :X
Of compleet van het pad afgaan zoals Fringe :X
Mag inderdaad wel weer zo;n soort serie komen, maar vond het laatste seizoen van Fringe helemaal niks. Heb het ook niet meer afgekeken. Net als jij zegt ja, jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 20:23:
Bij fringe kwam er elk seizoen gewoon een parallelle wereld bij met dezelfde hoofdrolspelers die een ander persoon speelden. Wel slim bedacht :P

Maar we moeten iets tofs weer hebben, iets zoals Lost seizoen 1 of Prison Break seizoen 1. Gewoon iets anders dan de miljoenste tv serie met een stel agenten die een moord oplossen.
Ja dit sowieso!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrooV
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 12:04
Net de eerste twee afleveringen van Crossing Lines gekeken. Leuke serie, keer iets anders dan standaard US verhaaltje.

Ik heb er nog niet echt een mening over maar het kijkt lekker weg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaCoTa
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 06-10 23:21
Nog niks op GoT gezien, maar Film1 heeft (nog heel eventjes) Real Humans (Äkta människor):

Afbeeldingslocatie: http://www.piruett.se/blogg/wp-content/uploads/2012/02/aktamanniskor_topp_klar.jpg
The story takes place in Sweden present time in a parallel universe, where the use of consumer-level androids is becoming more prevalent. The androids, known as hubots, are used as servants, workers, and company, but some have started to develop feelings and their own goals as their programming has become more advanced and manipulated. While some people embrace this new technology, others are frightened by what can happen when humans are replaced as workers, company, parents, and even lovers.
Een zweedse serie, zeer de moeite waard! Seizoen 1 heb ik net afgerond, ze zijn begonnen met filmen van seizoen 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 03-10 13:40
Sagaris schreef op donderdag 27 juni 2013 @ 11:41:
[...]

Geweldig dat Franklin & Bash weer begonnen is, als een klein kind met een glimlach van oor tot oor afleveringen wegkijken. :D Jared die een pterodactyl na doet. _O-
Heb gister de eerste twee afleveringen gekeken van die serie, tot nu toe leuke serie :*) ik mis alleen nog wat afleveringen van S01.

AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypho
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 09:42

Ypho

Allround Nerd

Ik ben deze week ook begonnen met de eerste afleveringen van Under the Dome en Crossing Lines. Beiden series die ik blijf volgen.
Verwijderd schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 20:11:
En die koe, kreeg spontaan weer trek :P
Leuk gedaan inderdaad, alleen...
spoiler:
kan ik me herinneren dat in het boek een persoon in tweeën werd gesneden ;-)

🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: 🍏 TCG Codex for iOS ::: 🤖 TCG Codex for Android

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaCoTa schreef op donderdag 27 juni 2013 @ 23:27:
Een zweedse serie, zeer de moeite waard! Seizoen 1 heb ik net afgerond, ze zijn begonnen met filmen van seizoen 2.
Is die wel te zien zonder subs? Ik heb wel Zweeds 2 jaar gestudeerd in een grijs ver verleden ,maar meer dan tegen een meisje zeggen dat ik haar flink wil nemen in bed weet ik niet veel meer :+

(nog uit de tijd dat je een 2e studie gratis kon doen, ik had me ingeschreven voor Zweeds bij de universiteit, kon ik ook mooi gratis internetten in de avonduren bij die faculteit die 50 meter van mijn huis was, thuis had ik alleen een 56k modem namelijk 8) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 28 juni 2013 @ 20:08:
[...]

Is die wel te zien zonder subs? Ik heb wel Zweeds 2 jaar gestudeerd in een grijs ver verleden ,maar meer dan tegen een meisje zeggen dat ik haar flink wil nemen in bed weet ik niet veel meer :+

(nog uit de tijd dat je een 2e studie gratis kon doen, ik had me ingeschreven voor Zweeds bij de universiteit, kon ik ook mooi gratis internetten in de avonduren bij die faculteit die 50 meter van mijn huis was, thuis had ik alleen een 56k modem namelijk 8) )
Na aanleiding van zijn post heb ik die serie ook eens binnengehaald en er zijn wel (engelse) subs te vinden, mocht je ze nodig hebben. Ik raad trouwens wel de HDTV versie aan en niet de WEB-DL, die is namelijk van bar slechte kwaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Engelse subs zijn prima, verhaal klinkt wel tof van die serie. Ik ga de hdtv versie morgen even binnenhalen. Die Scandinavische series zijn meestal wel vrij goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net Crossing Lines gezien, maar het is niet mijn ding. Hoe traag :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Laatst online: 12:50

wontcachme

You catch me? No you wont

Topicstarter
TS wat geupdate. Nog geen verhaaltjes/linkjes bij de nieuwe items gezet. Dat zal later een keer komen. Mocht ik nog series missen, PM ze naar me en zal ze toevoegen. Ben niet helemaal bij dit zomerseizoen.

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Graceland was weer goed :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 04-10 19:33

jmk

Grappige "feitjes" sheet over The Dome:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/mfGHENQTUfsBDv9MW5nP0HfV/full.jpg

[ Voor 30% gewijzigd door jmk op 29-06-2013 08:57 ]

Yippie kayak, other buckets!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Waarom zou er geen WiFi mogelijk zijn in the Dome? Radio werkt wel gewoon binnen (kan alleen niet door de muur heen), lijkt me dat wifi ook geen probleem moet zijn.

spoiler:
En leuk dat CBS zo al spoilers geeft dat water wel door de Dome kan, dan is in ieder geval dat mogelijke probleem gelijk geen probleem meer :/

[ Voor 1% gewijzigd door Spike_wolf op 29-06-2013 11:05 . Reden: Spoilertje neergezet. ]

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk

jmk

Trace amounts. Onzichtbare nevel. Dat lest de dorst niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

spoiler: speculatie
Dat hangt er een beetje vanaf hoe ze dat bekijken en uitwerken. Er kunnen zich ook wolken verzamelen, dus als ze wolken (gedeeltelijk) als trace amounts zien, kan het binnen dus prima regenen, waar ze als ze slim zijn toch een flinke tijd van zouden kunnen overleven.

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Ik vraag me af of die Dome ook door de grond heen is gegaan. Of het dus een volledige bol is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan had het "In the sphere" geheten denk ik zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Martinspire schreef op zaterdag 29 juni 2013 @ 13:01:
Ik vraag me af of die Dome ook door de grond heen is gegaan. Of het dus een volledige bol is.
Nou misschien is het geen hele bol maar het is wel belangrijk hoever het de grond in is gegaan.
Dit ivm diensten die als kabels onder de grond worden aangeleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

In dit soort verhalen is het meestal een complete sphere, of gaat hij zo ver de grond in dat het niet uit maakt of hij compleet afgesloten is of niet.
Hoe dan ook lijkt me dat hij diep genoeg gaat om in ieder geval alle bekabeling en riolering af te sluiten.

Maar het is misschien wel handig om hier verder te praten:
[Serie] Under the Dome :)

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
jmk schreef op zaterdag 29 juni 2013 @ 08:57:
Grappige "feitjes" sheet over The Dome:
[afbeelding]
Klinkt een beetje lame eerlijk gezegd, een beetje zo van "hmm, dit kost veel moeite voor de nabewerkingsploeg, dit niet.. etcetc"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zondag weer een nieuw seizoen top gear, nu al zin in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Begint dit keer met een race overigens ^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Phyxion schreef op zaterdag 29 juni 2013 @ 21:03:
Welke Race? In de trailer zag ik iets met drie supercars in het buitenland.
Soms zijn die erg leuk maar afgelopen seizoen (in de vs) dan weer niet zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Twylight schreef op zaterdag 29 juni 2013 @ 15:36:
[...]

Klinkt een beetje lame eerlijk gezegd, een beetje zo van "hmm, dit kost veel moeite voor de nabewerkingsploeg, dit niet.. etcetc"
Het zou vooral pas echt lame worden zodra uiteindelijk blijkt dat ze gewoon een kuil graven en onder de dome door naar buiten kunnen ;(

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Heb nu vier afleveringen van Äkta människor gezien en vind het redelijk tegenvallen. Het is nogal low-budget allemaal, en er is weinig nagedacht over de omgeving. Bijvoorbeeld: Het moet zich in de toekomst afspelen waar menselijke robots werkelijkheid zijn en ze steeds realistischer zijn, maar mensen gebruiken nog wel gewoon een iPhone 4 en aan de rest van de omgeving is ook niks 'futuristisch'. Ook zitten er nogal wat inconsistencies in de manier waarop de robots zich gedragen. De ene keer maakt de robot typische robotische bewegingen en geluiden en de andere keer weer heel menselijk. Wat meer CGI was hier en daar misschien ook handig geweest in plaats van enkel een dikke laag 'plastic' make-up.

Hopelijk doet Almost Human het beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Verwijderd schreef op zaterdag 29 juni 2013 @ 18:28:
Zondag weer een nieuw seizoen top gear, nu al zin in.
http://www.bbc.co.uk/programmes/b036nplm

Inderdaad! *O* Eindelijk! oOo

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phyxion schreef op zaterdag 29 juni 2013 @ 21:03:
Altijd mooi die races, vooral als ze naar het buitenland gaan en dan het liefst landen met een gebrekkige infrastructuur :D

Volgens mij wordt dit een van de beste races ooit, ze gaan naar Nieuw Zeeland, land van Lord of the Rings _/-\o_
The motoring magazine returns with the action kicking off in New Zealand, as Jeremy Clarkson and James May race a car against a boat in a nail-biting battle up the beautiful coastline to the very tip of the North Island. The boat is a state-of-the-art America's Cup yacht, while the car is of a type many are familiar with yet have never before seen on Top Gear.

Meanwhile, back in the UK, Richard Hammond attempts to find a hot hatch hero from a trio of newcomers, the Renaultsport Clio 200, Peugeot 208 GTI and Ford Fiesta ST, and a cavalcade of top stars assemble at the track to welcome a brand new Reasonably Priced Car.
Wat hebben die gasten ook een droombaan zeg.

[ Voor 74% gewijzigd door Verwijderd op 02-07-2013 08:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk

jmk

Twylight schreef op zaterdag 29 juni 2013 @ 15:36:
[...]

Ach ik heb heel veel boeken van Stephen King geluisterd, en het zijn eigenlijk meer psychologische thrillers waarbij de hoofdpersoon een rond karakter heeft. Ook staat vriendschap vaak centraal in de boeken. Hij kan heel goed de lezer mee laten voelen met de hoofdpersoon.

Er zit (bijna) altijd een bovennatuurlijk element in de boeken maar dat is altijd de setting, niet het verhaal.

Lijkt me trouwens een hele aardige gast, King.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Nieuwe seizoen van Strikeback ziet er weer prima uit:
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=VbOvCqPk2NU]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 04-10 22:29

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Under The Domen en Crossing Lines lijken mij prima series voor de zomer.

Morgen Top Gear, kijk er al helemaal naar uit. Zo'n race als vorig jaar, met die BMW, Subaru en Volvo mag van mij nog wel een keer. Die 'race' was echt geniaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Burn Notice heeft weer een nieuwe wending gekregen :).
Pagina: 1 ... 8 ... 13 Laatste

Dit topic is gesloten.