Buitenlandse TV series zomer 2013 Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 13 Laatste
Acties:
  • 94.996 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moby
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

Moby

Iets te zeggen? Nou en!

Verwijderd schreef op zaterdag 15 juni 2013 @ 12:26:
Is dat magic city de moeite waard? Ik ben bijna klaar met seizoen 3 van duck dynasty naar een gouden tip hier, dus er kan wel weer wat nieuws op mijn nas.
Wat is er gebeurt met 2 afleveringen per dag? :p vergeet Backyard Oil niet.

Kink FM radio player. Doet aan ultracrepidarianisme

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Verwijderd schreef op zaterdag 15 juni 2013 @ 12:26:
Is dat magic city de moeite waard? Ik ben bijna klaar met seizoen 3 van duck dynasty naar een gouden tip hier, dus er kan wel weer wat nieuws op mijn nas.
Ja :)

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJzerlijm
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

Als je HBO hebt is de Chileense serie Profugos de moeite waard. Het is een beetje The Usual Suspects, vier zware jongens komen samen voor en klus, in dit geval transport van 2,5 ton in wijn opgeloste coke als het bij de overdracht voor het geld compleet uit de hand loopt. Of het een rivaliserend kartel is, corrupte agenten of gewoon een hele grote ripdeal is niet duidelijk, wel duidelijk is dat iedereen achter de vier aan zit.

YouTube: Trailer PROFUGOS (HD). Próximamente por HBO

Mooie beelden uit Chili, opgenomen in de drukke straten van de steden en onvoorstelbaare leegte in het noorden. Ze hebben alleen geen goeie HD cameras om mee te filmen, bij avondopnames en snelle bewegingen ziet het er fuzzy uit.

And to think they once said that computers would take away jobs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic Spirit
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 09-09 07:21

Mystic Spirit

PSN: mr_mysticspirit

Ik lees in dit topic eigenlijk niks over Rectify. Iemand die deze serie al kijkt en zijn eerste indruk wil delen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moby schreef op zaterdag 15 juni 2013 @ 14:31:
[...]

Wat is er gebeurt met 2 afleveringen per dag? :p vergeet Backyard Oil niet.
euh :P

het probleem is dat ik na het zien van die aflevering waarin die krokodil zit (denk episode 8 ofzo van seizoen 1) wel redelijk hooked ben. Ik vind het zo'n meesterlijke serie, zo grappig.

Die van die olie heb ik reeds, ga ik ook zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Mystic Spirit schreef op zaterdag 15 juni 2013 @ 19:29:
Ik lees in dit topic eigenlijk niks over Rectify. Iemand die deze serie al kijkt en zijn eerste indruk wil delen?
Ik ben er mee opgehouden.

Mij kon het niet vasthouden, mijn mening : een langdradig verhaal over een onschuldige veroordeelde, die door toedoen van buitenstaanders toch schuldig lijkt ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16:07

mrsar

waar een sar is,is een wodka

ok,ik ben ook hooked aan duck dynasty :P

ben nu S02E13 aan het kijken....kerstmis aflevering.....willie als kerstman en Si als Elf...kom niet meer bij....we lost a reindeer on the way :+
het begint gewoon nog niet te vervelen :P

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenhas
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 14:57
FreshMaker schreef op zondag 16 juni 2013 @ 08:21:
[...]

Ik ben er mee opgehouden.

Mij kon het niet vasthouden, mijn mening : een langdradig verhaal over een onschuldige veroordeelde, die door toedoen van buitenstaanders toch schuldig lijkt ....
Ben er aan begonnen maar na twee keer in slaap vallen tijdens de eerste aflevering, is de serie beetje gedegradeerd naar "serie voor als er echt helemaal niet, maar dan ook niets anders te zien is"

2x Marstek Venus E 5.12 v153 - CT003 V117 - BMS 213 en 215

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Ik heb het hele eerste seizoen gezien, boeide mij persoonlijk wel maar is wel erg drama en daar moet je van houden.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15-09 10:28
Ik vond Rectify ook sterk en had het seizoen zo uit( mag ook wel met maar 6 afleveringen)

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 16:52

Anthirian

In Trance We Trust

Ik heb hem al gezien, het waren maar 6 afleveringen, van de producers achter Breaking Bad. Het is echter totaal geen actieserie als Breaking Bad, maar de setting en de dialogen zijn zeker van vergelijkbaar niveau. Ik denk alleen wel dat het wat lage tempo je moet liggen, anders leg je de serie gauw weer weg.

Je weet echter nooit helemaal zeker of hij de moord heeft gepleegd, en/of wie er bij was en wat ze daar deden. Feit is wel dat hij (Daniel, als ik het goed heb onthouden), is aangetroffen in shock naast het lijk en daarom de cel in moest. Veel mensen zijn er echter van overtuigd dat hij het wel heeft gedaan, en dat veroorzaakt spanningen in het dorp waar hij nu weer woont.

[ Voor 8% gewijzigd door Anthirian op 17-06-2013 16:04 ]

Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba
  • Laatst online: 23:00

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

Kenhas schreef op maandag 17 juni 2013 @ 10:03:
[...]

Ben er aan begonnen maar na twee keer in slaap vallen tijdens de eerste aflevering, is de serie beetje gedegradeerd naar "serie voor als er echt helemaal niet, maar dan ook niets anders te zien is"
Dat omschrijft precies mijn gevoel :P

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenhas
Een serie waar ik absoluut niet bij in slaap val, is The Killing (US). Is echt wel mijn soort serie. Na één minuut is er een sfeer geschapen en dat zonder overdreven veel belletjes, geratel, ... zoals in Hannibal.

Vind het wel raar dat Seattle nog altijd niet overstroomd is. Het regent dus echt 80 à 90% van de tijd. Wij hier altijd maar klagen over regen maar als ik naar The Killing kijk, ben ik toch tevreden dat ik daar niet woon

[ Voor 0% gewijzigd door Kenhas op 18-06-2013 13:28 . Reden: gruwelijke d/t fout gemaakt ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ctrlaltdelbe
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 14:27
Ik heb net de eerste aflevering gezien van The White Queen, een nieuwe BBC-serie. Ik heb twee problemen met deze reeks:
  1. Eerste aflevering is nogal zeemzoet en als ze dan nog gaan beginnen met toverij. Nja.
  2. Doordat ik bepaalde settings (in dit geval Brugge) herken, vind ik het moeilijker om me in te leven. Niet zozeer omdat het in Brugge is, maar wel omdat ze doen alsof het in Engeland is. En als je dan weet dat het toch Brugge is, ja, dan wordt het moeilijk. Daar zullen de meesten onder jullie minder last van hebben, natuurlijk
Ik geef het wel nog een kans, maar voorlopig is de score een strenge 5/10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenhas
Denk dat ik ga wachten met die serie tot de VRT die uitzendt (of in de USA). BBC heeft blijkbaar de iets pikantere scenes eruit geknipt. En als ik moet kiezen tussen een ondeugende Veerle hoe-heet-ze-nu-alweer en één of andere fade-out op het slechte moment, dan is de keuze snel gemaakt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Iemand Ray Donovan al gekeken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian

Anthirian

In Trance We Trust

Ray Donovan begint toch tegelijk met Dexter? Ik had begrepen dat ze Dexter als lead-in zouden gebruiken namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er is al een pre-air uit van Ray Donovan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 18:55

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Ben ik de enige die het eind van seizoen 2 niet kan rijmen met het begin van seizoen 3 bij Falling Skies? Ik vond het een geweldige serie, maar het lijkt wel of ik iets mis.

spoiler:
Seizoen 2 eindigt met de landing van een zeer dreigend uitziende alien, waarvan we niet weten of hij een vriend of vijand is. Seizoen 3 gaat verder met een aanval ergens anders, Manchester die ineens een spion rekruteert en het opnieuw leren lopen van Toms oudste zoon.

Mijn vraag dus: wat heb ik gemist???

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ctrlaltdelbe schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 15:18:
Ik heb net de eerste aflevering gezien van The White Queen, een nieuwe BBC-serie.
Dank voor deze tip, neem hem mee. Als ik zo de foto's bekijk past het precies in mijn straatje. Hoop alleen niet dat het een ripoff van game of thrones is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
Jorgen schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 17:53:
Ben ik de enige die het eind van seizoen 2 niet kan rijmen met het begin van seizoen 3 bij Falling Skies? Ik vond het een geweldige serie, maar het lijkt wel of ik iets mis.

spoiler:
Seizoen 2 eindigt met de landing van een zeer dreigend uitziende alien, waarvan we niet weten of hij een vriend of vijand is. Seizoen 3 gaat verder met een aanval ergens anders, Manchester die ineens een spion rekruteert en het opnieuw leren lopen van Toms oudste zoon.

Mijn vraag dus: wat heb ik gemist???
Hoeft niet in spoilers dit. Seizoen 3 is 7 maanden later dan eind van seizoen 2. Die alien is nu een ally geworden. Manchester die een spion inhuurt? Of ik heb dat gemist, maar er is een mole in het mensenkamp die informatie voedt aan de skitters. Anthony (Afro-Amerikaanse soldaat) wordt gevraagd om die te vinden. Als ik mij niet vergis was aan het eind van seizoen 2 ook al bekend dat Hal niet kon lopen, maar pin me er niet op vast. In ieder geval, zijn ex (naam kwijt) heeft hem ooit in seizoen 2 geïmplementeerd met iets waardoor hij volgens mij niet meer kan lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ctrlaltdelbe
Verwijderd schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 18:05:
[...]

Dank voor deze tip, neem hem mee. Als ik zo de foto's bekijk past het precies in mijn straatje. Hoop alleen niet dat het een ripoff van game of thrones is.
Daar lijkt het in de verste verte niet op. Het is meer in de de stijl van The Tudors.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 18:55

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Sagaris schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 18:09:
[...]

Hoeft niet in spoilers dit. Seizoen 3 is 7 maanden later dan eind van seizoen 2. Die alien is nu een ally geworden. Manchester die een spion inhuurt? Of ik heb dat gemist, maar er is een mole in het mensenkamp die informatie voedt aan de skitters. Anthony (Afro-Amerikaanse soldaat) wordt gevraagd om die te vinden. Als ik mij niet vergis was aan het eind van seizoen 2 ook al bekend dat Hal niet kon lopen, maar pin me er niet op vast. In ieder geval, zijn ex (naam kwijt) heeft hem ooit in seizoen 2 geïmplementeerd met iets waardoor hij volgens mij niet meer kan lopen.
OK. Toch vind ik het wel jammer dat zo'n beetje het spannendste moment van de laatste aflevering zomaar genegeerd wordt. Voor mijn gevoel lijkt deze alien niet eens op de alien van seizoen 2. (Maar daarin kan ik me vergissen, het is immers al weer een tijdje terug sinds seizoen 2.) Ik vind door al deze sprongen wel lastig om te volgen wat er aan de hand is. Ik heb nu 22 minuten gezien, dus misschien wordt het nog wel duidelijker. Hopelijk wordt het 3e seizoen weer net zo leuk als 1 en 2.

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
Phyxion schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 15:52:
Iemand Ray Donovan al gekeken?
Net gezien. Dat hakt er best wel in zeg. Gave backstory, gave personages met gave accenten en gave acteurs. Gaaf. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nieuws: Netflix kondigt komst naar Nederland aan

M U S T H A V E

voor jullie allemaal, ongezien aanschaffen als je het nog niet hebt. In combi met de nieuwe series die jullie al kijken is dit zo perfect. Dat wordt heerlijk genieten!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22:26

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Als we een fatsoenlijke bibliotheek krijgen is het heel tof, maar ik ben heel bang dat we de eerste jaren slechts twee series en vier films krijgen. Distributie rechten zijn de grootste rede waarom netflix en hulu hier nog niet beschikbaar zijn, en als ik mijn UK vrienden moet geloven is het daar ook compleet nutteloos omdat je een bibliotheek krijgt die om te huilen is.

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChuckyDevil
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 14-09 15:14
Ik ben benieuwd wat het aanbod gaat worden. Als de series die ik volg erin staan, ben ik best bereid om te betalen. Net als ik voor muziek doe via Spotify.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Netflix hoort hier niet thuis, zoals Krusher ook al aangeeft.

Wat hier wel thuis hoort:
http://www.hollywoodrepor...lair-not-returning-570734
Selma Blair door Charlie Sheen ontslagen (Anger Management).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lol, die Sheen, die heeft het toch maar goed geregeld allemaal.
Ik ga eens checken wat Ray Donovan is. Nooit van gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 16:47:
lol, die Sheen, die heeft het toch maar goed geregeld allemaal....
Dat die aap nog steeds zoveel macht heeft.. Leuk heb ik zijn shows nooit gevonden.

Nou is Selma ook zo gek als een deur, dus het verbaast mij niet dat het niet werkte :P

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 19-06-2013 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Ik mag Sheen wel, Anger Management is ook een leuke comedy (en dat zeg ik echt niet vaak).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14-08 12:22

Wiethoofd

Broadcast TOM

Topicstarter
Jammer, Selma speelt een leuke rol in Anger Management en met maar een deel van de 100 episode deal gefilmd/gescript is het jammer dat ze er zo vroeg uitgaat. Maar ja zo'n ontwikkeling kan vaak beter uitpakken dan verwacht :P

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Ik vind het ook wel jammer dat ze weggaat, ze paste erg goed bij de rol. We zullen wel zien wie haar gaat vervangen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21:59

wontcachme

You catch me? No you wont

Topicstarter
Hij wil Mila Kunis voor 10 eps. En van wie is zij de vriendin? Juist, Ashton Kutcher :D

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie wil nu niet Mila :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Dat hele anger management vind ik dus 3x niks. Veel te gespeeld. GTST in het kwadraat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Heb je ooit wel eens een paar afleveringen achter elkaar gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phyxion schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 20:26:
Heb je ooit wel eens een paar afleveringen achter elkaar gezien?
/me wel. Het is gewoon niet mijn ding. Net zoals The Office en Parks & Recreation (die ik afschiet vanwege het idiote camerawerk :X)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
Seizoen 1 voor de helft gezien. Dat heeft wat moeite gekost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

The Office vind ik overigens ook helemaal niks, maar Anger Management is gewoon briljant van tijd tot tijd :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Deze week begonnen met Firefly na tal van positieve aanbevelingen er over gelezen te hebben maar ik snap de fuzz niet echt. Het is echt super cheesy en de acteer prestaties zijn ook niet van de bovenste plank. Heb er 7 afleveringen op zitten, ga het nog wel af kijken maar dit is echt niet een van de beste sci-fi series ooit zoals velen zeggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Nu online
Twylight schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 21:28:
Deze week begonnen met Firefly na tal van positieve aanbevelingen er over gelezen te hebben maar ik snap de fuzz niet echt. Het is echt super cheesy en de acteer prestaties zijn ook niet van de bovenste plank. Heb er 7 afleveringen op zitten, ga het nog wel af kijken maar dit is echt niet een van de beste sci-fi series ooit zoals velen zeggen
Foei! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChuckyDevil
Ik vond het een heerlijke serie en film. De fuzz komt meer van het annuleren ervan denk ik. Fans kochten massaal de DVD's en zodoende was het toch een hit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23:34

Martinspire

Awesomeness

Ik heb precies hetzelfde. Ik heb sterk het idee dat het aanbeden wordt alleen al "omdat het een sci-fi is". Verhaal zelf vond ik niet echt heel boeiend. Sure, het universum was leuk verzonnen, maar om nou te zeggen briljant, nee. Dan liever Star Gate of Star Trek

[ Voor 4% gewijzigd door Martinspire op 19-06-2013 21:44 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
Anger management is ook echt helemaal niet mijn ding, na een aflevering of 10 maar weer verwijderd. Maar als er iemand die serie uit zou moeten, op basis van acteerprestaties dan, dan is het zijn ex vrouw wel. Wat is dat een tenenkrommend mens zeg, man man man.

Gisteren The Fall gezien, daar kan ik nou weer van genieten. Ben benieuwd of er een tweede seizoen van komt, daar hebben ze wel ruimte voor gelaten in ieder geval.

[ Voor 24% gewijzigd door Slaapje op 19-06-2013 22:43 ]

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
Martinspire schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 21:44:
[...]

Ik heb precies hetzelfde. Ik heb sterk het idee dat het aanbeden wordt alleen al "omdat het een sci-fi is". Verhaal zelf vond ik niet echt heel boeiend. Sure, het universum was leuk verzonnen, maar om nou te zeggen briljant, nee. Dan liever
Star Gate of Star Trek
:9~

Zo, wat baalde ik toen ze de stekker uit Universe trokken. Stargate heeft nog zoveel potentie..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Iemand al wat van Ray Donovan gezien? Is een nieuwe "actie" serie van Showtime. Begint 30 juni maar de pilot staat al online.

Showtime is normaal gezien wel kwaliteit dus het zou zomaar wat kunnen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duderuud
  • Laatst online: 14-09 10:04

duderuud

Sliden is koel

Dat is jammer, James Gandolfini overleden :(

http://www.ad.nl/ad/nl/10...andolfini-overleden.dhtml

Nooit meer Sopranos ;(

Motor-Forum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Laatst online: 13:07
Triest nieuws ja :'(
Had altijd nog ergens de hoop op een nieuw seizoen...
Donstil schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 23:34:
Iemand al wat van Ray Donovan gezien? Is een nieuwe "actie" serie van Showtime. Begint 30 juni maar de pilot staat al online.

De eerste aflevering staat klaar, die ga ik kijken zodra ik klaar ben met Homeland.
Het lijkt me wel een interessante serie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
Donstil schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 23:34:

Sagaris schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 22:02:
[...]

Net gezien. Dat hakt er best wel in zeg. Gave backstory, gave personages met gave accenten en gave acteurs. Gaaf. :*)
:+

Er op voortbordurend na een dagje sudderen: beetje weinig actie deze pilot, maar on the flip side moet er wel een heel verhaal geïntroduceerd worden in een uur. Ik geef ze het voordeel van de twijfel om bovenstaande redenen. Gaat zeker op de shortlist!

*edit: Dubbelaflevering van Franklin & Bash vandaag. Wooohooo! *O*

[ Voor 4% gewijzigd door Sagaris op 20-06-2013 07:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Ik heb zelf gister ook de eerste 25 minuten ook even gekeken.

Toch wel gaaf, LA, Hollywood, drugs, drank.

Ik ben benieuwd, knal hem in SickBeard en hou het in de gaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avec_style
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15:22
Martinspire schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 21:44:
[...]

Ik heb precies hetzelfde. Ik heb sterk het idee dat het aanbeden wordt alleen al "omdat het een sci-fi is". Verhaal zelf vond ik niet echt heel boeiend. Sure, het universum was leuk verzonnen, maar om nou te zeggen briljant, nee. Dan liever Star Gate of Star Trek
Het mooie van Firefly is dat het zich helemaal niet in een sci-fi wereld hoeft af te spelen. Het draait voornamelijk om het verhaal en de karakters. Als je dat sci-fi gedeelte weglaat heb je nog steeeds een goede serie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is dan ook een Western in een scifi jasje :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ram0n
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-07 13:05

Ram0n

Bierbrouwende nerd

Bizar genoeg heb ik gisteravond eindelijk de laatste aflevering van de serie gekeken... Wat een serie en wat een acteur.

Eigenaar/brouwer Milky Road Brewery

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyritZz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 15:21
Ram0n schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 11:26:
[...]

Bizar genoeg heb ik gisteravond eindelijk de laatste aflevering van de serie gekeken... Wat een serie en wat een acteur.
51 jaar.... veel te jong. Erg jammer dat die man er niet meer is, The Sopranos is voor mij de beste serie die ik ooit heb gezien en had stiekem nog steeds de hoop dat ze over een paar jaar nog een seizoen zouden maken.

Ik heb altijd al sterk het vermoeden gehad dat Tony doodgeschoten wordt in de laatste scene, maar of ik gelijk heb of niet zal nu nooit meer duidelijk worden denk ik.

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ram0n
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-07 13:05

Ram0n

Bierbrouwende nerd

XyritZz schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 11:54:
[...]
Ik heb altijd al sterk het vermoeden gehad dat Tony doodgeschoten wordt in de laatste scene, maar of ik gelijk heb of niet zal nu nooit meer duidelijk worden denk ik.
Het is inderdaad erg open, wat ik persoonlijk wel mooi vind. Een sterke theorie over het einde is hier te vinden, waarbij het erom gaat dat je telkens de deurbel van het restaurant hoort en vervolgs een POV-shot van Tony krijgt. De bel hoor je ook vlak voor de laatste 10 seconden zonder beeld, waardoor dat ook zijn standpunt zou zijn en je je conclusies kan trekken. In ieder geval mooi bedacht, of het nu waar is of niet :)

Eigenaar/brouwer Milky Road Brewery

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teckna
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09-06 14:48
XyritZz schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 11:54:
[...]

51 jaar.... veel te jong. Erg jammer dat die man er niet meer is, The Sopranos is voor mij de beste serie die ik ooit heb gezien en had stiekem nog steeds de hoop dat ze over een paar jaar nog een seizoen zouden maken.

Het einde van Sopranos is bewust een open einde juist zodat iedereen zijn eigen gedachten kon vormen wat er zou gebeuren. Er is geen juiste of verkeerde interpretatie. (dit heb ik uit een docu maar ben de naam kwijt, volgens mij iets met unending oid)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian

Anthirian

In Trance We Trust

Ram0n schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 11:26:
[...]

Je bent niet de enige die het een goede serie vond: http://www.wga.org/content/default.aspx?id=4925
* Anthirian included

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyritZz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 15:21
Ram0n schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 13:52:
[...]

Het is inderdaad erg open, wat ik persoonlijk wel mooi vind. Een sterke theorie over het einde is hier te vinden, waarbij het erom gaat dat je telkens de deurbel van het restaurant hoort en vervolgs een POV-shot van Tony krijgt. De bel hoor je ook vlak voor de laatste 10 seconden zonder beeld, waardoor dat ook zijn standpunt zou zijn en je je conclusies kan trekken. In ieder geval mooi bedacht, of het nu waar is of niet :)
Klopt, dit had ik ook ontdekt tijdens het kijken en was deze blog ook ooit eens tegen gekomen die er nog veel meer achtergrond aan geeft. Bijvoorbeeld ook dat in de laatste paar afleveringen dat stuk met Bobby nog terug komt dat ze aan het vissen zijn en Bobby iets zegt als "You will never see it coming" waarbij hij doelt op dodelijk door een kogel getroffen worden.

Wel heel knap gefilmd die laatste scene; er gebeurt vrij weinig, gewoon een restaurant waar wat mensen komen en gaan en toch weet de regisseur het voor elkaar te krijgen dat je je er compleet oncomfortabel bij gaat voelen en dat je gewoon weet dat er iets staat te gebeuren.

Voor mij persoonlijk is de dood van Tony ook wel een prima einde voor zo'n serie; heel z'n crew lag al in puin dus als hij zou blijven leven zou hij toch een soort loonslaafje worden van een andere familie.

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/MNAaLkX9VZcSSH8ChQV5A3z2/full.jpg

:D Een nominatie zou al mooi zijn, maar met een Emmy er vandoor gaan? Zou wel een stunt zijn zeg :D _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lol, dat zou mooi zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Nou dat verdient ze ook wel hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Twylight schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 19:41:
Nou dat verdient ze ook wel hoor!
Als dat gebeurd gaat bij mij de (Canadese) vlag uit :)F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
Bij mijn weten nog niet gemeld:

2 juli begint het weer. *O* *O* *O*

Afbeeldingslocatie: http://i43.tinypic.com/2m7clg2.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Ik meende dat Alice er bijna niet meer in zou komen? Lijkt erop dat ze er alsnog vrij veel in zit dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
Phyxion schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 09:19:
Ik meende dat Alice er bijna niet meer in zou komen? Lijkt erop dat ze er alsnog vrij veel in zit dan.
Mij niks van bijgebleven. Anyhoo, meer Alice is meer beter. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimave
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23:22
Duck Dynasty is niet helemaal mijn ding vrees ik. Heb eps 1 gezien gister en ik loop nog niet echt warm.
Misschien komt dat nog, maar mezelf kennende...

Is er ook nog een soort serie zoals Hannibal lopende?
Dat vind ik wel een erg gave serie!

The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
rimave schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 12:37:
"Ik zoek een nieuwe tv-serie om te volgen" Topic

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

rimave schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 12:37:
Duck Dynasty is niet helemaal mijn ding vrees ik. Heb eps 1 gezien gister en ik loop nog niet echt warm.
Misschien komt dat nog, maar mezelf kennende...

Ik had de eerste aflevering gezien, vond er ook niet veel aan. Gisteren nog de tweede en derde gezien _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind dat Burn Notice met een goed seizoen bezig is :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 14:11:
Ik vind dat Burn Notice met een goed seizoen bezig is :).
Nou ze zijn pas bij Twee he, Burn Notice kakt altijd in het seizoen in om dan aan het eind weer een beetje spannend te worden.

Moet wel zeggen (als baard drager) dat Michael zijn baard erg goed staat, zal alleen helaas wel verdwijnen als hij weer in Miami terug is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag alweer aflevering 3 geweest. Deze aflevering was ook weer wat ruiger dan normaal bij Burn Notice het geval is. Aflevering 2 vond ik de machinegeweren scene goed :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippo
  • Laatst online: 13-09 15:26
Donstil schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 16:21:
[...]

Nou ze zijn pas bij Twee he, Burn Notice kakt altijd in het seizoen in om dan aan het eind weer een beetje spannend te worden.

Moet wel zeggen (als baard drager) dat Michael zijn baard erg goed staat, zal alleen helaas wel verdwijnen als hij weer in Miami terug is.
Ik ben ook benieuwd wat er dit seizoen allemaal nog gaat gebeuren. Al 6 seizoenen lang wordt ongeveer dezelfde formule gebruikt (blijft nog steeds leuk imo) maar nu lijkt het een andere wending te krijgen.

Dit weekend aflevering 3 maar eens kijken dan :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ctrlaltdelbe
En wat vinden we van de nieuwe Futurama's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Deze eerste drie afleveringen van Burn Notice zijn beter dan de vorige 2 seizoenen bij elkaar, het zou leuk zijn als ze dit niveau een beetje vast weten te houden en het dan aan het einde van het seizoen afsluiten, het is eigenlijk wel leuk geweest zo :P

Fururama begon ook wel aardig, niet super, maar wel aardig voor tussendoor.

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

ctrlaltdelbe schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 17:10:
En wat vinden we van de nieuwe Futurama's?
Afbeeldingslocatie: http://www.ravenslair.nl/GoT2/Futurama.S07E14.jpg
_/-\o_ _O-

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
Sagaris schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 20:04:
Bij mijn weten nog niet gemeld:

[video]

2 juli begint het weer. *O* *O* *O*

[afbeelding]
Nice! Daar zie ik nou echt naar uit!

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoAG
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 02-11-2024
Holy shit, die laatste aflevering van Hannibal is zeker de beste van het seizoen!! Mikkelsen is echt briljant als Hannibal. :D
En de eerste aflevering waarbij ik me niet constant aan die Will graham loop te ergeren.

Edit: Ah vet er is is al een topic over! :) Even x-posten >:)

[ Voor 13% gewijzigd door ArnoAG op 22-06-2013 10:59 ]

Incompl te

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14-08 12:22

Wiethoofd

Broadcast TOM

Topicstarter

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Colbert Report:
Joss Whedon: I'd like to do a ballet
Eindelijk Summer in de hotspot? <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Will Buffy stake a claim in Netflix!?
Afbeeldingslocatie: http://moviehole.net/img/buffy7-940x400.jpg
When Joss Whedon put “Buffy, the Vampire Slayer” (and spin-off “Angel”, for that matter) to bed a few years ago, he did it with both a heavy heart and glint of optimism that we’d one day see Sarah Michelle Gellar’s chosen one, and friends, again one day.

In the years that followed Buffy’s cancellation, Whedon would try and convince network bosses to sign off on a series of “Buffy” telemovies, which at one stage were going to fix on primary as well as secondary characters from the show. But as interested as he and the mass audience for the ‘franchise’ was in seeing a ‘Willow’, ‘Spike’, ‘Giles’ and ‘Faith’ movie, those that would have to lend the money to make such things come to fruition weren’t.

The world of “Buffy” would continue on in comic form, but most of its cast and crew have gone onto other things – for some, bigger and better things. Creator Whedon’s now a go-to guy for huge blockbuster tent-poles, thanks to the success he experienced with Marvel’s “The Avengers”, while some of the show’s core cast, namely David Boreanaz, Alyson Hannigan, have gone on to claim success with other shows (Much of the “Buffy” and “Angel” cast appear in this year’s “Much Ado About Nothing”, Whedon’s micro-budget take on the Bard classic).

When online content provider Netflix announced they’d be resurrecting cancelled Fox comedy “Arrested Development”, fans of never-forgotten classics – many that had also had their lifelines severed prematurely – started championing the return of some other favourites. From [another Whedon show] “Firefly” to “Twin Peaks”, there’s been much discussion, since the “Arrested Development” deal, about what might get a second chance of life thanks to the marvelous new medium.

And it was only time before someone mentioned… ‘Buffy the Vampire Slayer’.

While Vertigo Entertainment continue to develop – booo!- a new bigscreen reboot of the property (which Whedon isn’t involved in, nor or are anyone associated with the TV series; in other words, we’ve been watching it slowly disappear like fog on a shower screen), Netflix might be looking at giving the fans what they want – the ‘Scooby Gang’ they know and love best.

Netflix’s Chief Content Officer Ted Sarandos tells STUFF that “Buffy” is indeed on the list of show’s they’d potentially look at doing something with in the future.

“That’s one that’ll come up on everyone’s list. She’s a great character. If it was my property I’d do infrequent movies. There’s not enough kick-ass female characters like that.”

Sounds like might be considering Whedon’s original idea – maybe there’s even been a discussion between the twosome?! – of doing a series of one-off telemovies, fixing on both main and sidekick characters. That would make sense, I guess, if only because a few of the original players – namely Boreanaz, whose busy with “Bones”, and has let it be known he wouldn’t be jumping through hoops to reprise his role of the brooding Angel anytime soon – wouldn’t/couldn’t get involved, for various reasons.

So, who would be involved in such a show? Whedon would obviously play some kind of part in Buffy’s resurrection, while Sarah Michelle Gellar, Nicholas Brendon, James Marsters, Seth Green, Charisma Carpenter (nobody’s ever really dead in the Whedonverse, so don’t be arguing that suggestion!), Alexis Denisof, Juliet Landau, Eliza Dushku, and Harry Groener (c’mon! Any ‘Mayor’ fans!?) would probably be up for another go-round. Particuarly interested, I’d say, would be Anthony Stewart Head, who with Whedon has been talking about doing a Rupert Giles telemovie or mini-series for quite some time.

In addition to Ron Howard’s long-gestating “Dark Tower” series, old shows that Netflix will consider bringing back are “Twin Peaks” (which many seem to be clamouring form, if all the online chatter and this online petition is anything to go by), “Jericho”, and another of Whedon’s efforts, “Firefly”.

But, says Sarandos, – and I don’t really agree with this statement, I think the audience for shows like “Firefly” and “Twin Peaks” have only grown! – the audience for any of these possible returning shows will be a lot smaller now than they would’ve been back in the show’s heyday.

”Let me give you one broad statement about these recovery shows. In almost every case the cult around the show gets more intense and smaller as time goes by. Arrested Development was the rarest of birds in that the audience of the show grew larger than the original broadcast audience because people came to discover it years after it was cancelled. The Firefly fan is still the Firefly fan from when it was on TV and there’s fewer of them and they’re more passionate every year. Whereas with Arrested Development we’re going to be serving a multiple of the original audience. Any of the other shows we could bring back would be a fraction of the original audience.”

When I spoke to Whedon back in 2005, he said he believed there was still many untold stories about the folks that make up Sunnydale and surrounds – but he didn’t necessarily think those stories warranted a revived full-blown TV series.

“With Buffy, I really felt like seven seasons were it – we were all feeling the wear and tear, and it wasn’t like the actors weren’t bringing it, it was just the time”, Whedon said. But, says the creative force behind that franchise, “Angel didn’t deserve to be axed when it did.”

Whedon was, at the time, developing ideas for the aforementioned telemovies based on the “Buffy” and “Angel” characters – most notably, one concentrating on James Marsters’ sandy-haired Rebel vampire Spike. He was happy to confirm that he was the plan, to do a couple of one-off telemovies, “and possibly more”.

“I can only teasingly hint, unfortunately, until it’s got backing and we’ve got a schedule and a contract. I have been talking to some of the actors, writers, and some executives and are trying to put something together — but it’s not happening fast. [But no] I haven’t left the Buffyverse behind.”

Those last 6 words are hopefully still valid. Let’s get Buffy back stabbing neck nibblers… even if it is online!

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChuckyDevil
Zou geweldig zijn. Heerlijke serie! Vooral vanaf de wat latere seizoenen.

[ Voor 35% gewijzigd door ChuckyDevil op 22-06-2013 14:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok, nu allemaal wel ongezien een Netflix account nemen heren, ik wil Jericho en Firefly terug :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 19:49:
[...]

Als dat gebeurd gaat bij mij de (Canadese) vlag uit :)F
Vond het persoonlijk een waardeloze serie, maar smaken verschillen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Verwijderd schreef op zaterdag 22 juni 2013 @ 19:47:
[...]

Vond het persoonlijk een waardeloze serie, maar smaken verschillen :)
Of je het nou een goede serie vindt of niet, je kunt niet ontkennen dat ze een geweldige prestatie levert die zeker een aantal awards waard is, die griet is belachelijk goed in wat ze doet.

Over dat Netflix en het terug halen van oude series verhaal, Buffy, Angel en Firefly zie ik niet zo snel terug komen, die kans lijkt me gruwelijk klein. Wellicht een nieuwe spin-off in het Buffyverse, maar ook dat lijkt me onwaarschijnlijk. Tegen de tijd dat Joss tijd heeft om daar naar te kijken zijn we weer 4 jaar verder en de bestaande cast zie grotendeels niet meer terug komen of nog in staat zijn hun oude rol weer op te pakken.

Daarbij kan Joss in de comics (waar hij de laatste tijd zelf niet heel veel meer voor doet) veel meer voor elkaar krijgen dan hij ooit op TV kon omdat hij daar niet aan een budget vast zit, de comics hebben de wereld van Buffy (en ook die van Firefly) al heel ver uitgebreid, ik zie hem eerder zijn tijd daar verder in steken.

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:40

FunkyTrip

Funky vidi vici!

WTF, zit ik het nieuwe seizoen van Burn Notice te kijken, komt Harvey Specter ineens langs :D

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FunkyTrip schreef op zaterdag 22 juni 2013 @ 21:18:
WTF, zit ik het nieuwe seizoen van Burn Notice te kijken, komt Harvey Specter ineens langs :D
Nee? Zal wel iemand anders zijn :), welke aflevering?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spike_wolf schreef op zaterdag 22 juni 2013 @ 21:14:
[...]
...
Over dat Netflix en het terug halen van oude series verhaal, Buffy, Angel en Firefly zie ik niet zo snel terug komen, die kans lijkt me gruwelijk klein. ...
Ik zie het ook niet gebeuren, alle spelers hebben werk, dus ik zie niet in hoe ze daar ooit vrij voor kunnen maken. Het is geen Much Ado die je in krap twee weken tijd schiet ;)

Maar die ballet film of short met Summer moet gewoon komen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Verwijderd schreef op zaterdag 22 juni 2013 @ 21:23:
[...]

Nee? Zal wel iemand anders zijn :), welke aflevering?
S07E01

Afbeeldingslocatie: http://s12.postimg.org/jiphhw3rd/Naamloos.jpg

[ Voor 15% gewijzigd door FunkyTrip op 22-06-2013 21:54 ]

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

FunkyTrip schreef op zaterdag 22 juni 2013 @ 21:18:
Niet gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Heeft er misschien een heel klein beetje van weg, maar dat is Adrian Pasdar, niet Gabriel Macht :)

[ Voor 12% gewijzigd door Spike_wolf op 22-06-2013 22:22 . Reden: Linkjes ]

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gast lijkt er totaal niet op :').

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Spike_wolf schreef op zaterdag 22 juni 2013 @ 22:21:
[...]

Heeft er misschien een heel klein beetje van weg, maar dat is Adrian Pasdar, niet Gabriel Macht :)
Als in: het is ook een man ja |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
[...]

Nasan Petrelli! :D

Afbeeldingslocatie: http://myamazinglifewithparishataylor.files.wordpress.com/2010/12/83726-hiro_nakamura.jpg

[ Voor 99% gewijzigd door Sagaris op 23-06-2013 00:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siren
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 05-06 15:59
Frying man, ben je vergeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip

FunkyTrip

Funky vidi vici!

[...]

Oh haha! Ik was in de war met Nathan Petrelli :D |:(

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ctrlaltdelbe
FunkyTrip schreef op zondag 23 juni 2013 @ 10:51:
[...]

Oh haha! Ik was in de war met Nathan Petrelli :D |:(
Heeft zo'n typisch vierkant hoofd als Jon Hamm (Don Draper uit Mad Men)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Laatst online: 13:07
Net de eerste aflevering van Ray Donovan gezien. Dat belooft wel wat te worden. d:)b
Showtime is sowieso goed bezig: eind deze maand Dexter en daarna nog een seizoen van Homeland.
Heb er zin in. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Under the dome start binnenkort ook *O*
Pagina: 1 ... 7 ... 13 Laatste

Dit topic is gesloten.