After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Raven in "Buitenlandse TV Series 2013 - 2014"
**Blame Anoniem: 19894 in "Buitenlandse TV Series 2013 - 2014"
[ Voor 38% gewijzigd door Raven op 15-08-2013 20:48 ]
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Alles is fictieve, hele serie is alleen opgenomen in Praag, Parijs en Nice. Opzich letten ze aardig op details en komt het best goed over alsof ze echt op locatie zijn, vind ik. Jammer alleen dat ze overal Engels spreken. Verder wel een toffe serie.To_Tall schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 01:24:
[...]
Ze zullen bij fictieve auto's geen officieele kentekens mogen gebruiken.
Vaak zijn dit film auto's die niet de weg op gaan. Tenzij goedkeuring is van justitie dat de auto tijdelijk de weg op mag voor een bepaald doel.
Dus ja ze zullen daarom fictieve platen drukken en gebruiken. En daardoor ook wel eens dezelfde plaat ook op een andere auto zien terug komen..
Tijd om die show eens de nek om te draaien. M'n vriendin volgt de serie al erg lang, en ik kijk regelmatig mee maar het wordt wel steeds minder.
I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)
Ik ben bezig met het boek (http://www.amazon.com/Ora...lack-Womens/dp/0385523394) en veel dingen zijn erbij verzonnen of niet bij Piper zelf gebeurd maar bij een andere inmate (urineren op de vloer bijv).To_Tall schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 01:24:
[...]
Vandaag Orange is the new Black afgekeken.
Leuke klifhanger voor het 2e seizoen. Goede serie, het is meer comedy/drama dan echt crime/docu wat ik wel eerst beetje verwachte.
Daarnaast vraag ik me ook echt af of Piper Kerman dit avontuur in de gevangenis ook zo wel heeft ervaren en dingen die in de serie zoals de klifhanger van einde s1 ook wel zijn gebeurd. of dat het fictie is met een kern van waarheid.
In het boek is de vriend ook veel minder een eikel dan in de serie.
De grote lijnen kloppen echter wel tot noch toe. (ben pas bij hoofdstuk 5 oid
Onze excuses voor het ontbreken van de ondertiteling.
Anoniem: 19894
En Karen Gillan als Go Go Gadget Girl

Straks komt McDreamy met een rollator naar de setXyritZz schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 09:04:
[...]
Tijd om die show eens de nek om te draaien. M'n vriendin volgt de serie al erg lang, en ik kijk regelmatig mee maar het wordt wel steeds minder.
Het traject loopt ook wel een beetje op zn eind. Ze begonnen als co-assistenten, en nu zijn ze eigenaar van het ziekenhuis. en in de serie zit daar een jaartje of 4 tussen
Ja jammer!Anoniem: 19894 schreef op zondag 01 september 2013 @ 21:35:
Nou dat was Masterchef Australië weer![]()
Tot volgend jaar maar weer

Ligt het aan mij of waren de lui van dit jaar een stuk minder interessant en uitgesproken dan die van de vorige seizoenen?
Ik moet de laatste paar episodes nog kijken, benieuwd wie er gaat winnen.Anoniem: 19894 schreef op zondag 01 september 2013 @ 21:35:
Overigens begint binnenkort (27 september) Junior Masterchef (US), dat wordt ook wel bijzonder. Wat sommige van die kinderen kunnen in de keuken...
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Zijn ze in AU nog steeds véél verder dan in NL?Anoniem: 19894 schreef op zondag 01 september 2013 @ 21:35:
Paar weken terug was seizoen 3 op tv in NL, met een mini judge:

"Like the judges, Kate's youngest daughter Maya isn't an easy one to read."

Moet gelijk aan de fairytale house van de sweet assassin denken
Geen idee wat ze nu aan het uitzenden zijn, lopen verschillende Masterchef AU's door elkaar heen
[ Voor 9% gewijzigd door Raven op 02-09-2013 10:20 ]
Oscar Wilde
S5 is net afgeslotenRaven schreef op maandag 02 september 2013 @ 10:17:
[...]
Zijn ze in AU nog steeds véél verder dan in NL?
Dat zal mij niets verbazen eigenlijkGeen idee wat ze nu aan het uitzenden zijn, lopen verschillende Masterchef AU's door elkaar heen

Blijkbaar is er een gewone Masterchef AU en een Masterchef AU Professionals (aldus de elektronische tv-gids), al zie ik soms fouten waarbij ik denk, waar zijn de professionals dan? Geen idee welk seizoen van de gewone er nu op is.
Oscar Wilde
Het staat op de website van NET5Raven schreef op maandag 02 september 2013 @ 10:57:
...
Geen idee welk seizoen van de gewone er nu op is.

......
Huh, seizoen 5? Hebben ze 4 overgeslagen....
[ Voor 43% gewijzigd door Raven op 02-09-2013 11:50 ]
Oscar Wilde
SZ4 is in 2012 al uitgezonden op NET5. SZ5 is voor 2013.Raven schreef op maandag 02 september 2013 @ 11:50:
Je moet er maar net opkomen om daar te kijken![]()
......
Huh, seizoen 5? Hebben ze 4 overgeslagen....
[ Voor 24% gewijzigd door Anthirian op 06-09-2013 13:29 ]
Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.

Oscar Wilde
Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

Oscar Wilde
Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

Een duif?

.....
Becky
Oscar Wilde
Your Friendly Neighborhood Moderator
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=o6Fh1CJl438]
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=fipD4DdV48g]
Maffe griet dat
Stephanie: Gibbler, put that shoe back on before you set off the smoke alarm
Danny: Kimmy, think about the ozone
[ Voor 28% gewijzigd door Raven op 09-09-2013 11:19 ]
Oscar Wilde
.
Bij deze de beste series van deze zomer:Eijkb schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 10:23:
Kan iemand de beste series van deze zomer opsommen?
- Ray Donovan.
(- Graceland, mag ook nog een beetje genoemd worden).
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Phyxion schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 14:25:
[...]
Bij deze de beste series van deze zomer:
- Ray Donovan.

Erg toffe serie idd!
Orphan Black, Graceland, King & Maxwell.Eijkb schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 10:23:
Kan iemand de beste series van deze zomer opsommen?
Zo slecht is Graceland niet, verhaal loopt lekker door. Beetje stroperig hier en daar, maar er is veel minder op TV. Graceland is ook renewed voor een tweede seizoen (geen verrassing).
Overigens is The Killing (weer) gecancelled.
[ Voor 6% gewijzigd door Phyxion op 11-09-2013 12:00 ]
Wel leuk dat er soms bekende gezichten voorbij komen, dit keer (S08E01) de grey haired kid "Dash X", alleen dan zonder grijs haarJorgen schreef op zaterdag 07 september 2013 @ 09:33:
Full House!! Superserie. Daar heb ik vroeger met ontzettend veel plezier naar gekeken.

^ dus.

edit: en laat ik vooral

niet vergeten
Of dit vage figuur:
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=51sIqzEo7h4]
[ Voor 39% gewijzigd door Raven op 11-09-2013 15:53 ]
Oscar Wilde
Kink FM radio player. Doet aan ultracrepidarianisme
Anoniem: 511047
Sjips, je hebt gelijkMoby schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 13:31:
Volgens mij is Burn Notice afgelopen. Ik kijk graag series die al afgelopen zijn dus deze gaan we ook (ooit) aan beginnen.

En het was een geweldige aflevering, waarschijnlijk de beste ooit wat mij betreft. Sowieso de laatste 5 afleveringen erg goed! Enorme aanrader deze serie.Anoniem: 511047 schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 15:22:
[...]
Sjips, je hebt gelijkS07E13 van gisteren/vandaag is de laatste aflevering
LR AWD | WIT | WIT | 19" - Order 27 SEPT - RN 10 OKT - VIN 28 NOV - SMS 20 NOV - Delivery - 27 Dec 14:30 Amsterdam
Ik ben ook weer bij met Melissa and Joey en volgens mij is de laatste episode een kerst special...Anthirian schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 13:29:
Is het al afgelopen dan? Ik dacht dat de aflevering uit minstens 3 delen bestond. We hebben er nu pas twee gezien. Dat pakje van Melissa is wel echt leuk om naar te mogen kijken trouwens
Serieus? Vond jij de Burn Notice finale de beste aflevering ooit? Ik vond het een enorme tegenvaller. Afgelopen seizoen vond ik weer aardig verfrissend (na een paar beduidend mindere seizoenen) maar de laatste aflevering was nou niet echt een hoogtepuntje in mijn ogenNightquest77 schreef op maandag 16 september 2013 @ 13:21:
[...]
En het was een geweldige aflevering, waarschijnlijk de beste ooit wat mij betreft. Sowieso de laatste 5 afleveringen erg goed! Enorme aanrader deze serie.
Anoniem: 16328
[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 16328 op 16-09-2013 16:40 ]
To dare is to do
De enige die er nog wel wat van bakte was die meneer die Jesse speelt. En Bruce Cambell kan ook niet acteren, maar bij hem maakt het dan weer geen zak uit.
Ik ben op de hoogte van het feit dat het acteerwerk niet geweldig is, zeker niet als meneer Westen huilie huilie gaat doen. Maar dat weet je toch al 7 jaar? De finale lag volledig in de lijn der verwachtingen (good guys win ending), en voor mij is de finale mijn verwachtingen ontstegen. Het zijn allemaal geen top acteurs, maar het is goed voor vermaak en het is in diezelfde stijl mooi afgesloten.posttoast schreef op maandag 16 september 2013 @ 16:34:
[...]
Serieus? Vond jij de Burn Notice finale de beste aflevering ooit? Ik vond het een enorme tegenvaller. Afgelopen seizoen vond ik weer aardig verfrissend (na een paar beduidend mindere seizoenen) maar de laatste aflevering was nou niet echt een hoogtepuntje in mijn ogen
Overigens vond ik het niet de allerbeste aflevering, dat was s3e07 - Shot in the Dark.
LR AWD | WIT | WIT | 19" - Order 27 SEPT - RN 10 OKT - VIN 28 NOV - SMS 20 NOV - Delivery - 27 Dec 14:30 Amsterdam
Anoniem: 542390
Dit topic is gesloten.