Buitenlandse TV series zomer 2013 Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 13 Laatste
Acties:
  • 94.995 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
Martinspire schreef op zondag 30 juni 2013 @ 13:07:
Nieuwe seizoen van Strikeback ziet er weer prima uit:
[video]
Stonebridge & Scott, fuck yeah! 8) Vroeg me al af wanneer het nieuwe seizoen zou beginnen, belachelijk veel zin in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenhas
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 14:57
Ik kan volledig beamen wat Sagaris zegt. Kijk er wel naar uit.
Vond het tweede seizoen minder dan het eerste (gewoon omdat het volledig andere stijl was) maar toch nog meer dan goed genoeg.

2x Marstek Venus E 5.12 v153 - CT003 V117 - BMS 213 en 215

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrooV
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 08:28
Net de eerste aflevering van Ray Donovan gekeken, lijkt me een sterke serie. Hopelijk weer een prachtige Showtime serie :)

Zeker een aanrader!

[ Voor 8% gewijzigd door GrooV op 02-07-2013 00:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 15:53
Wat een fijn topic is dit, al verschillende series als tips gekeken. De laatste toevoeging was franklin & Bash wat een vette serie _/-\o_

Strik back ook even toegevoegd maar die moet ik nog kijken.

AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenhas
Had hier paar keer Franklin & Bash zien passeren en toch maar eens geprobeerd. Zaterdag in de vooravond begonnen en gisteravond S02E05 gepasseerd. Om maar te zeggen dat ik het een gouden tip vond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teckna
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09-06 14:48
Franklin & Bash is voor mij een beetje hetzelfde als Boston Legal alleen dan met advocaten 2 generaties jonger. Ik vind het heerlijk om naar te kijken in ieder geval :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 15:53
Teckna schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 09:14:
Franklin & Bash is voor mij een beetje hetzelfde als Boston Legal alleen dan met advocaten 2 generaties jonger. Ik vind het heerlijk om naar te kijken in ieder geval :P
Ik vind het ok lijken op suits maar dan meer comedy (of andersom suits lijkt meer op F&B) zelfs de openings tune heeft wat weg van suits

AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EDIT
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 17:19
Net de nieuwe aflevering van mijn "guilty pleasure"-serie Teen Wolf gekeken, maar ik moet zeggen dat die serie toch ook steeds volwassener begint te worden (eerste serie was, eh, wel ok, tweede serie was al een stuk beter, nu de derde serie zit alweer op de goede weg). Een behoorlijk sterke aflevering weer :)
Sowieso is die serie een vaak geniale mix van humor (en als onderdeel daarvan complete over-de-top CGI beelden), heerlijke referenties naar klassiekers en behoorlijk wat 'wtf' scenes met een toch wat donkere ondertoon (nou krijg je dat natuurlijk al behoorlijk snel met weerwolven, maar goed).
spoiler:
WTF, Deucalion die even dat hoofd van die alfa als een meloen of zo uitknijpt :o
"Weet je zeker dat hij het gaat redden?" _/-\o_ :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/tzjmTah.jpeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

EDIT schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 10:13:
Net de nieuwe aflevering van mijn "guilty pleasure"-serie Teen Wolf gekeken, maar ik moet zeggen dat die serie toch ook steeds volwassener begint te worden (eerste serie was, eh, wel ok, tweede serie was al een stuk beter, nu de derde serie zit alweer op de goede weg). Een behoorlijk sterke aflevering weer :)
Sowieso is die serie een vaak geniale mix van humor (en als onderdeel daarvan complete over-de-top CGI beelden), heerlijke referenties naar klassiekers en behoorlijk wat 'wtf' scenes met een toch wat donkere ondertoon (nou krijg je dat natuurlijk al behoorlijk snel met weerwolven, maar goed).
spoiler:
WTF, Deucalion die even dat hoofd van die alfa als een meloen of zo uitknijpt :o
"Weet je zeker dat hij het gaat redden?" _/-\o_ :X
Straks ook maar eens kijken :). Maar eerst WH13 met
spoiler:
Giles&Spike.

Een scene van Teen Wolf blijf ik maar geweldig vinden, de coach die aan het speechen gaat en de niet onaantrekkelijke moeder van Scott die het herkend als de speech van Independence Day's president _/-\o_ :D

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EDIT
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 17:19
Raven schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 10:48:
[...]

Straks ook maar eens kijken :). Maar eerst WH13 met
spoiler:
Giles&Spike.

Een scene van Teen Wolf blijf ik maar geweldig vinden, de coach die aan het speechen gaat en de niet onaantrekkelijke moeder van Scott die het herkend als de speech van Independence Day's president _/-\o_ :D
Die coach is ook deze aflevering weer van de partij :P
Wat ik overigens ook nog een heel goed ding van Teen Wolf vind is het complete non-issue dat er is met homoseksualiteit (zowel tussen mannen als vrouwen). Dat heb ik nog maar in weinig series op die manier gezien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Die is meestal van de partij :P Deze aflevering bedoelde ik trouwens: http://teenwolf.wikia.com/wiki/Battlefield (die met de Independence Day speech)

Inderdaad, zo zie je het niet vaak.

edit: Djeez, hij is inderdaad van de partij _O-
edit2: Zie ik nu Zelda in Under the Dome? Een van Sabrina's tantes? :o

[ Voor 24% gewijzigd door Raven op 02-07-2013 13:15 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusher77
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 13-09 11:46
Iemand Under The Dome E02 gekeken?
Na 5:30 minuten wordt er aan een aggregaat gesleuteld. Ding staat uit, kerel prutst wat aan elkaar en zet in de schakelkast een schakelaar om. Ineens is er weer licht, terwijl het aggregaat uit staat? :')
Mis ik hier iets? :|

[ Voor 4% gewijzigd door Crusher77 op 02-07-2013 14:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrooV
Under the dome heeft een eigen topic gekregen [Serie] Under the Dome

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Ik vond de aflevering van Falling Skies erger: man ligt al een tijd bewusteloos in vervoersmiddel, wordt wakker, bedenkt zich plotseling dat hij uit het vervoersding moet en zodra hij zichzelf en een ander wegsleept ontploft het ding :')

Serieus. Waarom?!

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kw4kje
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08-09 19:54
Stukfruit schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 19:08:
Ik vond de aflevering van Falling Skies erger: man ligt al een tijd bewusteloos in vervoersmiddel, wordt wakker, bedenkt zich plotseling dat hij uit het vervoersding moet en zodra hij zichzelf en een ander wegsleept ontploft het ding :')

Serieus. Waarom?!
Omdat Falling Skies :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evil Cowman
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 16:41
Stukfruit schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 19:08:

Serieus. Waarom?!
vind het nog meevallen dat je je alleen daar aan ergerde.. ik begin me sowieso steeds meer te ergeren aan die serie om meerdere redenen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Nee hoor, er zijn genoeg andere dingen. Maar dit was toch wel de aller, aller, aller, allerdomste :P De persoon die dit heeft geregisseerd (of de "schrijver" die het heeft geschreven) zou wmb. meteen ontslag op staande voet moeten krijgen. Zulke maandagochtend- of vrijdagmiddagmomenten zou je niet in zo'n dure serie mogen stoppen.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bv202
  • Laatst online: 14-11-2021
Iemand Siberia al bekeken?

YouTube: Siberia Trailer - NBC

Lijkt op een combinatie van Survivor, Lost en The Hunger Games.

[ Voor 22% gewijzigd door Bv202 op 02-07-2013 20:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moi_in_actie
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16:32
Bv202 schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 20:07:
Iemand Siberia al bekeken?

YouTube: Siberia Trailer - NBC

Lijkt op een combinatie van Survivor, Lost en The Hunger Games.
Aan te trailer te zien lijkt me dit een serie waaraan je heel sterk kunt merken dat het in scène is gezet, maar waar men tegelijk je probeert te overtuigen "dat het echt waar is". Voor mijn gevoel iets teveel sensatie gericht, beetje een SBS6 show ofzo :9

Ryzen 9 9950X3D ~~ 32GB GSkill TridentZ 6000Mhz ~~ ASRock B850M Steel Legend ~~ Powercolor Hellhound RX9070XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Evil Cowman schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 19:46:
[...]

vind het nog meevallen dat je je alleen daar aan ergerde.. ik begin me sowieso steeds meer te ergeren aan die serie om meerdere redenen
Daarom ben ik ook met Falling Skies gestopt na een aflevering op 6, wat een belachelijk verhaal en schrijven |:(

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrooV
Ik ben ook met FS gestopt na een paar afleveringen, weet niet meer waarom maar het zal vast niet zijn omdat het zo boeiend was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Moi_in_actie schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 20:50:
[...]

Aan te trailer te zien lijkt me dit een serie waaraan je heel sterk kunt merken dat het in scène is gezet, maar waar men tegelijk je probeert te overtuigen "dat het echt waar is". Voor mijn gevoel iets teveel sensatie gericht, beetje een SBS6 show ofzo :9
Huh het is toch een reality serie? Althans dat leek me uit de trailer.

Edit: Het is dus idd een Reality serie waar ze een drama "serie" van geknipt hebben.
Mensen zijn dus "echt" en geen acteurs oid. Althans dat maak ik op van "het internet".

[ Voor 15% gewijzigd door Donstil op 03-07-2013 11:37 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Donstil schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 11:36:
[...]

Huh het is toch een reality serie? Althans dat leek me uit de trailer.
"reality" is relatief tegenwoordig. Pawn Kings is ook reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hadden jullie al gezien dat Netflix een Hemlock Grove seizoen 2 aan het maken is? Komt in 2014 op internet, zie http://tvbythenumbers.zap...for-second-season/188176/

Verder ga ik eens kijken naar New Girl, is dat wat? Ik kwam hem tegen op Netflix, kennelijk heeft Netflix een of andere megadeal gesloten over deze serie:
http://tvbythenumbers.zap...ry-fox-television/189883/

Exclusieve multi year streaming deal met 20 century fox, niet verkeerd. En het mooiste: het hele seizoen komt gelijk online na de laatste aflevering van dat seizoen op tv. Laat dit het begin zijn van veel meer van dit soort ontwikkelingen. Dan stop ik met downloaden (*kuch*) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14-08 12:22

Wiethoofd

Broadcast TOM

Topicstarter
Het zou zeer op prijs gesteld worden als Hemlock Grove op z'n minst een beetje degelijk einde kreeg, nu had je in E12 (van de 13) dat bijna alle verhaallijnen afgerond waren, beginnen ze in 13 een bult nieuwe zonder echter uitleg over een aantal onafgeronde...

* Wiethoofd is begonnen met 'Revenge', wat kijkt dat heerlijk weg en natuurlijk Emily VanCamp <3

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

/me gaat vanavond beginnen met Ray Donovan.

Volgens mij moet dat wel wat zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrooV
Verwijderd schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 18:12:

Ja is een leuke serie volgens mij :) Heb E01 maandag al gezien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
Verwijderd schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 17:55:
Verder ga ik eens kijken naar New Girl, is dat wat? Ik kwam hem tegen op Netflix, kennelijk heeft Netflix een of andere megadeal gesloten over deze serie:
Wat mij betreft wel, hele quirky humor. Ik hou er wel van. Gewoon een aflevering of 2, 3 kijken, zijn toch maar 20 minuten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 18:12:

Oh damn, die heb ik al een tijd, helemaal vergeten. Goed idee voor vanavond, ga ik volgen.
Sagaris schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 18:27:
Wat mij betreft wel, hele quirky humor. Ik hou er wel van. Gewoon een aflevering of 2, 3 kijken, zijn toch maar 20 minuten.
Quirky humor bevalt me wel, ga inderdaad gewoon wat zien.

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 03-07-2013 18:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 17:55:
Hadden jullie al gezien dat Netflix een Hemlock Grove seizoen 2 aan het maken is? Komt in 2014 op internet, zie http://tvbythenumbers.zap...for-second-season/188176/

Exclusieve multi year streaming deal met 20 century fox, niet verkeerd. En het mooiste: het hele seizoen komt gelijk online na de laatste aflevering van dat seizoen op tv. Laat dit het begin zijn van veel meer van dit soort ontwikkelingen. Dan stop ik met downloaden (*kuch*) :P
Persoonlijk ben ik wel gecharmeerd van NewGirl, leuke komedie als je het mij vraagt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChuckyDevil
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 14-09 15:14
+1 voor New Girl. Ik leg het wel soms weken weg, en kijk en er dan weer een paar. Zooey is ook lief :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wouter03
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 19-08-2024
Ik heb ook het grootste deel van seizoen 1 gezien van New Girl. Vond het wel vermakelijk, maar niet genoeg om het te blijven volgen. Ik weet eigenlijk niet waar dat aan gelegen heeft. De personages zijn in ieder geval leuk, ze hebben allemaal duidelijk wat rariteiten en gewoontes. Dat hebben ze wel goed uitgedacht allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de serie in 2011 al laten vallen, ik kreeg er de kriebels van (persoonlijke redenen, staat wel in het archief). :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 17:21

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Ik heb me er ook altijd prima mee vermaakt, maar ook hier had het geen prioriteit, andere dingen kwamen eerst, en als ik tijd over had weer even wat New Girl :)

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ray Donovan:

Het heeft een hoop om een potentiële hit te worden, maar overtuigen doet het nog niet op dit moment. Aan de hoofdrolspelers zal het iig niet liggen.

En wat een zalig accent heeft Lieb Schreiber :9

Wordt vervolgt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrooV
Ohhh Craig! oOo

* GrooV mist Wavy wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 16:52

Anthirian

In Trance We Trust

Evil Cowman schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 19:46:
[...]

vind het nog meevallen dat je je alleen daar aan ergerde.. ik begin me sowieso steeds meer te ergeren aan Falling Skies om meerdere redenen
Ik ook, het is allemaal zo zoetsappig als je door de aliens en het schieten heen kijkt. Iedereen is altijd zo aardig voor elkaar, en als het een keer tot meppen komt dan vergeven ze elkaar binnen 5 minuten weer.

Overigens is het twee dagen terug bekend gemaakt dat er een 4e seizoen komt. Niet dat ik erg van plan ben om dat te gaan kijken echter. Ik ben er wel zo'n beetje klaar mee nu.

Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evil Cowman
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 16:41
Anthirian schreef op donderdag 04 juli 2013 @ 12:54:
[...]

Ik ook, het is allemaal zo zoetsappig als je door de aliens en het schieten heen kijkt. Iedereen is altijd zo aardig voor elkaar, en als het een keer tot meppen komt dan vergeven ze elkaar binnen 5 minuten weer.

Overigens is het twee dagen terug bekend gemaakt dat er een 4e seizoen komt. Niet dat ik erg van plan ben om dat te gaan kijken echter. Ik ben er wel zo'n beetje klaar mee nu.
Precies! Dat! Ik zat me helemaal kapot te ergeren aan dat stukje met die onbekende dode vrouw waar ze echt gewoon een groot deel van de aflevering over door gingen.. Het was echt heel, heel, heel tenenkrommend..

Zo erg was het in S1 en S2 niet toch? of ligt dat aan mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Afbeeldingslocatie: http://www.ravenslair.nl/GoT2/Futurama.S07E17.jpg
Bender's harde schijf :+

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
* sounds familiar .... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

_O-

100.000TB is trouwens wel lekker veel ruimte :9~

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Raven schreef op donderdag 04 juli 2013 @ 17:17:
_O-

100.000TB is trouwens wel lekker veel ruimte :9~
Iets zegt me alleen dat 100.000TB over duizend jaar veel en veel minder is dan dat het nu is :P

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk veeeeel eerder al :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, eindelijk bij met Melissa & Joey *O*

And damn wat is Sabrina toch lekker opgedroogd <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Sabrina? http://www.funnyordie.com...ina-salem-together-again#
"me and my magic pussy!" :D

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoVegan
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 28-07 15:05
Verwijderd schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 20:47:
Ray Donovan:

Het heeft een hoop om een potentiële hit te worden, maar overtuigen doet het nog niet op dit moment. Aan de hoofdrolspelers zal het iig niet liggen.

En wat een zalig accent heeft Lieb Schreiber :9

Wordt vervolgt :P
net even een trailer gekeken, geeft me beetje gta gevoel. heb hier wel zin in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Ik denk dat Ray Donovan zo'n serie is waar ik eerst wacht tot het een heel seizoen heeft en het dan een keer ga kijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Shit ik had helemaal niet mee gekregen dat er vandaag niets te downloaden was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Ik wel en heb daarom de rest van Zero Hour binnengehaald.

Maar ik twijfel of dat een goede keuze was ;( Deze serie is echt niet voor niets gecancelled. Het script (en niet alleen dat) is echt zo verschrikkelijk slecht...

Echt zo'n serie vol "we're in this together!!1"-uitspraken.

[ Voor 13% gewijzigd door Stukfruit op 05-07-2013 22:42 ]

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Donstil schreef op vrijdag 05 juli 2013 @ 22:31:
Shit ik had helemaal niet mee gekregen dat er vandaag niets te downloaden was.
De komende dagen is het aanbod erg karig inderdaad :/

Maar goed dat ik een hoop oldie goldies op de NAS heb staan :P *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14-08 12:22

Wiethoofd

Broadcast TOM

Topicstarter
Ben net lekker bezig aan het wegwerken van m'n backlog, wordt hier New Girl aangeraden, iemand anders in de omgeving idem, dus die binnenkort ook maar op het backlog lijstje zetten :P

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Verwijderd schreef op vrijdag 05 juli 2013 @ 22:52:
[...]

De Amerikanen zijn denk ik aan het bijkomen van
Afbeeldingslocatie: http://www.marotochi.it/immagini/sfondi/indipendence%20day%201.jpg
:P

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Was er maar zo'n film :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Ben benieuwd wie er in deel 2 mee gaat doen :)
Hopelijk komt Lisa Jakub weer terug O+

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Will Smith niet helaas :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Dat probleem zullen we met Airwolf, Knight Rider, Miami Vice, Punky Brewster, en Saved by the Bell niet hebben!
SAVED BY THE BELL, PUNKY BREWSTER, KNIGHT RIDER & MORE BEING REVIVED AS DIGITAL COMICS

You guys…I’m SO EXCITED!

Well, this one took me by surprise. A publisher called Lion Forge Comics has made a deal with NBCUniversal for a whole slew of 80s/90s properties. Airwolf, Knight Rider, Miami Vice, Punky Brewster, and Saved by the Bell will all being making the jump to digital comics soon.

“Partnering with the team at Lion Forge to bring classic TV properties to life in graphic novel format was a natural step for us as we continue to identify new ways to entertain our fans in the digital space,” said Chris Lucero, director of Global Consumer Products Licensing for NBCUniversal Television. “We’re excited to give fans a chance to revisit some of their favorite shows and characters in a completely new way.”

Which creators will have the honor to work on these classics? According to Lion Forge:

Well-known writers currently signed on to work on the projects include: Joelle Sellner (Teen Titans, Jackie Chan Adventures, Hi Hi Puffy AmiYumi); Jonathan London (Geekscape); Geoffrey Thorne (Leverage, Ben 10) and David Gorden (Catalyst Prime: Accel and Catalyst Prime: Quincredible).

Currently, Jason Johnson (Wetworks, Godstorm) and Lion Forge’s own Carl Reed and Lorenzo Lizana are on board as artists.
Lion Forge is set for a panel Saturday of San Diego Comic-Con if you’d like to know more. They also tweeted they’ll be making a “giant announcement” there with Brandon Easton as well. Are you interested in reading any of these titles?
:D :F
Er heeft weer een executive mannetje geld geroken geloof ik :P
Nouja, het zou wel tof zijn als Knight Rider en Miami Vice van een fatsoenlijk niveau zijn, maar ik acht de kans nogal klein.

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

knight rider had toch al een remake?

Maar damn, miami vice, dat zou wel heel vet zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Verwijderd schreef op zaterdag 06 juli 2013 @ 09:10:
knight rider had toch al een remake?

Maar damn, miami vice, dat zou wel heel vet zijn.
Even beter lezen, dit gaat om Comics, geen TV series :)

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 05 juli 2013 @ 22:52:
[...]

Haha dank god voor de voorraad idd, toch heb ik altijd wat moeite om aan series te beginnen die ik op gespaard heb want meestal is dat niet zonder reden natuurlijk.

Nu maar een avondje Discovery gekeken, ToyHunter, Tanked en Iets met goud in Afrika. Opzich prima vermaak.

Mijn vriendin zei nog "Kijk je nou normale tv?" :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Het wordt echt tijd dat er weer een serie komt dat zich kan meten aan Lost ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die zijn er genoeg :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Aflevering 2 gekeken van Under The Dome.

Junior... sterf! Wat een %(# personage. Vind het verder ook een tikkeltje saai.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoVegan
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 28-07 15:05
under the dome kan ik ook niet echt waarderen.
het verhaal pakt je niet echt.
vind dat er beetje apart word geacteerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14-09 20:17

jmk

Ik wacht met smart op Seizoen 2 van Banshee. Wat was dat toch een kicken adrealine serie. Prachtig. Gaf mij hetzelfde gevoel als S1 van Prison Break, maar dan beter.

Ik geniet ook weer van True Blood.
Wel een verademing met het mooi gefilmde, goed geacteerde Game of Thrones, dat heel langzaaaam is.

Verder moet ik nog beginnen aan Seizoen 7 van Dexter, maar ik vind het begin van die seizoenen zo taai. Op aanraden van collega begin ik er toch weer aan, schijnt goed te worden.

Luther is weer begonnen. S1 en S2 waren pareltjes. Zeker aan te raden.

Voor je het weet is het weer september, dan beginnen CSI en The Big Bang Theory weer. Dat zijn voor mij echt no-brainers. kijkt heerlijk weg.

Yippie kayak, other buckets!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChuckyDevil
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 14-09 15:14
Wat je allemaal opnoemt volg ik ook, dus ben wel benieuwd naar Luther. Bedankt voor de tip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Banshee ja, maarja, dat is nog 6 maand wachten meen ik... hopelijk lekt er wat uit :P
Spike_wolf schreef op zaterdag 06 juli 2013 @ 09:15:
Even beter lezen, dit gaat om Comics, geen TV series :)
Damn, dat had ik niet gezien, ik stond op het punt weg te gaan en toen las ik nog even deze post. Maar een remake van Miami Vice blijft hoe dan ook een goed idee :P

Ik heb net een comic van Game of Thrones gekregen, dat is ook niet verkeerd, maar tv series bevallen beter. Ach, leuke merchandising erbij, nooit verkeerd.

Maar een saved by the bell comic? :/

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 06-07-2013 18:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
ChuckyDevil schreef op zaterdag 06 juli 2013 @ 18:39:
Wat je allemaal opnoemt volg ik ook, dus ben wel benieuwd naar Luther. Bedankt voor de tip.
Zorg voor tijd ....

Ik had de serie al bijna anderhalf jaar staan, ondertussen was s02 ook compleet dus ...

Ik heb de 10 afleveringen in één ruk doorgekeken, geweldig !
I Love Alice ....

Tegen beter weten in begonnen met S03 E01, dus ik zal wel weer balen van de wekelijkse cliffhanger !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Verwijderd schreef op zaterdag 06 juli 2013 @ 18:44:
Maar een remake van Miami Vice blijft hoe dan ook een goed idee :P
:Y
Ik heb net een comic van Game of Thrones gekregen, dat is ook niet verkeerd, maar tv series bevallen beter. Ach, leuke merchandising erbij, nooit verkeerd.
Die comic sprak mij niet heel erg aan, mede omdat het artwork veel en veel te druk is, liever de gewone boeken :)
En dat zegt best wel wat als je ziet hoeveel comics ik lees.
Maar een saved by the bell comic? :/
:P

[ Voor 6% gewijzigd door Spike_wolf op 06-07-2013 19:08 ]

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand een idee wanneer seizoen 2 van rogue komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Verwijderd schreef op zaterdag 06 juli 2013 @ 22:20:
Iemand een idee wanneer seizoen 2 van rogue komt?
In 2014, meer is er nog niet over bekend.

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Hebben jullie inmiddels het seizoen van Zero Hour al af gekeken?
Opzich heb ik me er wel mee vermaakt, al was het einde nogal anticlimactisch. Maar het was in ieder geval goed dat ze alles op een enkel seizoen gericht hebben, ik weet niet of dat altijd al het idee was of dat ze dat gedaan hebben tijdens de productie omdat het duidelijk werd dat ze niet meer kregen, maar het was allemaal netjes verdeeld zo.

Uiteraard zaten er een hoop dingen in die overduidelijk waren maar die de personages maar niet leken willen te snappen
spoiler:
het feit dat die kale en die gast met de wazige ogen kloons waren en bijvoorbeeld die puzzel tegen het einde waarbij ze licht door die glazen schijven moesten laten schijnen, niet alleen was dat uit het 'raadsel' al duidelijk, de groeven die in die schijven gegraveerd waren kon je op de camerabeelden van een paar meter afstand al zien, maar de personages hadden er met hun neus bovenop nogal moeite mee :P

Maargoed, dat soort dingen zie je vaker natuurlijk, maar hier was het wel een beetje erg triest.

Maar al met al heb ik me toch wel vermaakt met deze 13 afleveringen :)

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Denk dat het wel de bedoeling was om ieder seizoen een ander onderwerp op te pakken. Wat dat betreft is het eigenlijk wel jammer dat ze de zaak zo overdreven fout hebben opgezet want het had anders een erg toffe serie kunnen worden. Ik had graag een seizoen over het monster van Loch Ness willen zien :Y

Helaas was het nu niet veel meer dan een stuk goddelijke propaganda. Op zich vermakelijk, maar die afschuwelijke boodschap.. (en dan ook nog eens overdreven politiek correct).

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MegaTronics schreef op zondag 07 juli 2013 @ 10:49:
[...]

In 2014, meer is er nog niet over bekend.
Mmm, jammer. Was ik al bang voor. Alle series die ik verder wil kijken momenteel beginnen pas weer in 2014. Ga maar eens wat series oppakken die ik al een tijdje verzamel, ik heb nu amper nog iets nieuws dat interessant is.

Ik ga in iedergeval Zero Hour meepakken, heb ik weer iets te zien deze week.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 07-07-2013 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 07:02
Verwijderd schreef op zondag 07 juli 2013 @ 14:41:
[...]

Mmm, jammer. Was ik al bang voor. Alle series die ik verder wil kijken momenteel beginnen pas weer in 2014. Ga maar eens wat series oppakken die ik al een tijdje verzamel, ik heb nu amper nog iets nieuws dat interessant is.

Ik ga in iedergeval Zero Hour meepakken, heb ik weer iets te zien deze week.
Zijn helaas maar 3 afleveringen en daarna is het gestopt dus niet echt veel om te kijken >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
MikeOO schreef op maandag 08 juli 2013 @ 07:33:
[...]

Zijn helaas maar 3 afleveringen en daarna is het gestopt dus niet echt veel om te kijken >:)
Daar zijn gewoon 13 afleveringen van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teckna
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09-06 14:48
De overige 10 zijn gewoon vrijgegeven inderdaad en het heeft ook gewoon een einde gekregen. Het is alleen geloof ik niet op tv uitgezonden.

Wel was het allemaal nogal onwaarschijnlijk. Ik had meer iets ala national treasure verwacht te zien. :P

[ Voor 28% gewijzigd door Teckna op 08-07-2013 08:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Teckna schreef op maandag 08 juli 2013 @ 08:03:
De overige 10 zijn gewoon vrijgegeven inderdaad en het heeft ook gewoon een einde gekregen. Het is alleen geloof ik niet op tv uitgezonden.
Het is wel op TV uitgezonden, alleen nog niet in de US. Wel in Canada en Spanje :)

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14:14

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

Twylight schreef op zaterdag 06 juli 2013 @ 13:09:
Het wordt echt tijd dat er weer een serie komt dat zich kan meten aan Lost ;(
Orphan Black gaf me een beetje die vibe, zowel ik als de 'din zijn hooked!

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Lol, wat waren dat voor een A-Team praktijken in Falling Skies? :X

Tom en Hal reden 5km/h in die hummer, Maggie schoot er 5 kogels op en dat ding flipte out of no where alsof het een lucifer doosje was :D

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Tomba schreef op maandag 08 juli 2013 @ 10:46:
[...]

Orphan Black is zeker een goede serie, net als Breaking Bad, Homeland, Game of Thrones, The Walking Dead etc.. Maar voor mij persoonlijk kunnen die toch niet tippen aan Lost. Maar misschien kijk ik door een roze bril :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14:14

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

Twylight schreef op maandag 08 juli 2013 @ 12:56:
[...]
Orphan Black is zeker een goede serie, net als Breaking Bad, Homeland, Game of Thrones, The Walking Dead etc.. Maar voor mij persoonlijk kunnen die toch niet tippen aan Lost. Maar misschien kijk ik door een roze bril :+
Ik geef toe, er is sinds Lost geen serie meer waarvoor ik bij de season finale op bleef tot de episode te downloaden was maar het topgevoel is wmb door het laatste 1-2 seizoenen toch wel om zeep geholpen. Orphan Black geeft mij hetzelfde gevoel als Lost seizoen 1-2, je kijkt door een heel klein gaatje naar een enorm geheel. Je weet niet meer dan de hoofdpersonen en elke episode heb ik weer wat meer info maar ook weer meer vragen. Vandaar ook de vergelijking met Lost :P

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bassd
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
Tomba schreef op maandag 08 juli 2013 @ 10:46:
[...]

+1 Wij hebben ook vol spanning en plezier gekeken naar deze serie.
Helaas zit het seizoen er alweer op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
  • Laatst online: 10:28
Net de tweede aflevering van Ray Donovan gezien, deze serie ligt mij wel! Op de een of andere manier krijg ik licht een Sopranos vibe er van. Denk dat dat komt door de familie perikelen, voor mij is het in ieder geval een blijvertje.

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Tomba schreef op maandag 08 juli 2013 @ 13:21:
[...]

Ik geef toe, er is sinds Lost geen serie meer waarvoor ik bij de season finale op bleef tot de episode te downloaden was maar het topgevoel is wmb door het laatste 1-2 seizoenen toch wel om zeep geholpen. Orphan Black geeft mij hetzelfde gevoel als Lost seizoen 1-2, je kijkt door een heel klein gaatje naar een enorm geheel. Je weet niet meer dan de hoofdpersonen en elke episode heb ik weer wat meer info maar ook weer meer vragen. Vandaar ook de vergelijking met Lost :P
Ik deed dat bij lost zowat bij elke aflevering :P denk dat ik vooral wat "emotional investment" mis in de characters van de series van tegenwoordig. Als in Lost bijvoorbeeld wat gebeurde met Kate dacht ik echt bij mezelf "Neeee, niet Kate!" :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Ja oké maar dan heb je het ook over Kate (Evangeline Lilly) he :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16:58

Martinspire

Awesomeness

Zojuist de laatste aflevering bekeken van Perception. Is achteraf toch best een leuke serie om te kijken. Maakt op een leuke manier gebruik van de effecten van paranoïde schizofrenie. Cast is ook prima en er komen aardig wat bekende acteurs in voor (zeker de laatste 3 afleveringen).
Moest trouwens even opzoeken hoe oud Kate Moretti (Rachel Leigh Cook) eigenlijk was. Die blijkt toch nog 33 te zijn. Doet het verder prima though.

Afbeeldingslocatie: http://img.all-celebrity-photos.com/photos/rachael-leigh-cook/Rachael-Leigh-Cook-85.jpg
O+

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

‘Girl Meets World’ Spoilers: Casting Call For Cousin; Will Friedle To Return As Uncle Eric?
Ik ga de tekst niet quoten, anders staat er hier een heel groot zwart spoiler-vlak :P

Ben benieuwd of het wat wordt. :)

Afbeeldingslocatie: http://s1.ibtimes.com/sites/www.ibtimes.com/files/styles/v2_article_large/public/2013/07/07/girl-meets-world.jpg

[ Voor 21% gewijzigd door Raven op 09-07-2013 12:16 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-08 00:03

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Toevallig van de week de eerste twee afleveringen gezien van Under the Dome. Ga ik vaker kijken :)

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 15:17

Nitai

Live the life you love.

We zijn thuis begonnen met True Blood (Seizoen 2) en The Walking Dead (Seizoen 2). Genoeg om de avonden te vullen dus ;) Volgende week 4 weken met vakantie, dus de series blijven lekker thuis.

Naast de zomer series zoals Major Crimes en Rookie Blue die we samen kijken (m'n vrouw en ik), kijk ik tussendoor Dexter, Maxwell & King (of was het andersom?) en Person of Interest (Seizoen 2) en m'n vrouw kijkt haar series (Pretty Little Liars en Switched at birth ofzo).

[ Voor 8% gewijzigd door Nitai op 09-07-2013 12:33 ]

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:20

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Slaapje schreef op maandag 08 juli 2013 @ 21:42:
Net de tweede aflevering van Ray Donovan gezien, deze serie ligt mij wel! Op de een of andere manier krijg ik licht een Sopranos vibe er van. Denk dat dat komt door de familie perikelen, voor mij is het in ieder geval een blijvertje.
Ik ben ook wel benieuwd hoe het verder gaat. Na het kijken van de pilot moest ergens (ver weg) denken aan Banshee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenhas
Ray Donovan beviel me wel. Vond het wel soms raar dat sommige scenes precies zo afgekapt waren. Scene begint, muziekje begint, beeld en geluid na paar seconden weg en volgende scene. Heb wel nog maar de pilot gezien.

Vanmorgen ergens opgemerkt dat The Newsroom binnenkort weer begint. Als je de Amerikaans politiek beetje volgt, best wel goede serie. Vrienden van mij, die de politiek niet volgen, kunnen niet mee met het verhaal dus enige voorkennis wel vereist.
Ook Suits dat weer herbegint.

Was van plan om Redemption eens te bekijken (omdat het hierboven vermeld werd) maar ga straks nog moeten beginnen opletten dat ik niet TE veel series begin bekijken. Er moet nog tijd voor gevonden worden ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Kenhas schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 13:56:
maar ga straks nog moeten beginnen opletten dat ik niet TE veel series begin bekijken. Er moet nog tijd voor gevonden worden ook
Te veel series bestaat niet joh. Ik heb op het moment 45 series in mijn Sickbeard staan.
Kijk ook nog films, werk 40 uur, heb een sociaal leven en zelfs een vriendin (8)7) . Tijd genoeg
Sc0rPi0N schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 12:19:
Toevallig van de week de eerste twee afleveringen gezien van Under the Dome. Ga ik vaker kijken :)
Nou vandaag kan je weer ;)

[ Voor 47% gewijzigd door Donstil op 09-07-2013 17:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 08:02
Continuum is ook weer lekker op stoom. The plot thickens.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Nu online
RocketKoen schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 20:03:
Continuum is ook weer lekker op stoom. The plot thickens.
Heb er nog 4 afleveringen van in te halen, dus ben benieuwd. Blijft wel een leuke serie om te volgen. Leuke sci-fi en leuk vrouwtje in hoofdrol :P

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nitai schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 12:33:
... Maxwell & King (of was het andersom?) ...
Andersom ;) Heerlijke serie sofar. Beetje a la Castle.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Lifeguard lijkt mij interessanter :P
Pagina: 1 ... 9 ... 13 Laatste

Dit topic is gesloten.