After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Dat zit wel Schnorr.
Grappig... jij zit teRaven schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 21:22:
Kristen Bell in badpak, toen straks de trailer gezien
Echt zooo irritant ...

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Ik zit nu naar een Dawn

[ Voor 58% gewijzigd door Raven op 10-07-2013 10:19 ]
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Sexy Evil Genious is redelijk briljant!Raven schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 08:48:
Irritant en (fysiek) aantrekkelijk zijn 2 verschillende dingen
Ik zit nu naar een Dawn& Oz reünie te kijken
[afbeelding]
Vergeet Katee niet, die is ook perfect voor haar rol
Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Dat zit wel Schnorr.

Dat zit wel Schnorr.
Spike_wolf schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 21:40:
[...]
Sexy Evil Genious is redelijk briljant!
Vergeet Katee niet, die is ook perfect voor haar rol

Maar is Katee's personage nu echt nuts of niet?
Oscar Wilde
Humankind… be both.
Wel leuke hint naar Eurotrip trouwens
Absinthe Scene in Eurotrip
This movie created a big buzz for Absinthe. We often received inquiries like “Do you sell the Absinthe from Eurotrip..?”. First of all, such an nucelar green glowing Absinthe doesn´t exist, it is a Hollywood film requisite. And of course Absinthe doesn´t make you hallucinate. But the movie is funny, full of prejudices, but sometimes they can be quite funny ;-)
[ Voor 111% gewijzigd door Raven op 11-07-2013 14:57 ]
Oscar Wilde
Verwijderd

To dare is to do
Verwijderd
Anyway, op naar Camp, begon al goed met een neusring en een hengel
Verwijderd
Ik zie hier nog niemand die hem gezien heeft, moet even zien of het wat is, ik weet het namelijk zo nog niet. Volgens mij een vrouwenserie. Ik laat het later vanavond of morgen wel weten.
Verwijderd
Verwijderd
denk het ook, hij is net beschikbaar in Amerika. Ik zit op een Amerikaanse account en kan hem dus nu al zien (althans denk ik, heb het nog niet getest). Ben even met mijn nas bezig, nieuwe theme erop en even wat hoezen van tv series aanpassen. Moet wel even netjes door de collectie bladeren natuurlijkVerwijderd schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 21:29:
Staat bij mij wel in het lijstje, alleen komt ie volgens mijn kalender morgen pas online via de andere kanalen.
Verwijderd

Camp ziet er iig zonnig uit

En die kijk ik volgende week weer. Lekker luchtige (
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 11-07-2013 22:22 ]
Verwijderd
Leuk om met je vriendin, vrouw te zien, niet leuk voor single mannen zeg maar. Beetje feel good, ik kijk hem wel af, 13 episodes.
Verwijderd
Och, Sisterhood of the Traveling pants is een vrouwenfilm, maar daar kijk ik graag naar hoorVerwijderd schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 23:16:
...
Leuk om met je vriendin, vrouw te zien, niet leuk voor single mannen zeg maar...
sterker nog, ik heb beide films orgineel op dvd

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 11-07-2013 23:23 ]
(even vanuit gaande dat je de scandinavische versie bedoelt ).Sagaris schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 20:56:
Iemand The Bridge al gezien? Issutwat?
Hebben hem op dvd gezien en ik vind het een hele goede serie. Het is inderdaad, zoals al is aangekaart een erg langzame serie maar dat vind ik nou wel eens een keertje lekker. Niet in 1 uurtje / 45 minuten een probleem op zien te lossen maar er gewoon een hele serie over doen. Soort van Breaking Bad maar dan op zijn scandinavisch. Lekker donker.
De serie heeft mij meerdere malen op het verkeerde been gezet.
Als je het over de amerikaanse serie hebt

Verwijderd
En waarom niet dan?Webgnome schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 23:48:
[...]
...
Als je het over de amerikaanse serie hebt... mijn advies. NIET KIJKEN. Kijk het origineel of kijk het niet.
Omdat de Scandinavische versie 100x beter is.
* Raven zet die serie ook op het te her-kijken lijstje

Oscar Wilde
Oscar Wilde
Verwijderd
Volgens mij is er nog maar 1 aflevering van de amerikaanse of mis ik iets? Is die conclusie nu al te trekken?
Kink FM radio player. Doet aan ultracrepidarianisme
De belangrijkste zaken zijn wel goed overgenomen. Diane Kruger speelt goed de rol van Sofia Helin, een ogenschijnlijk onuitstaanbare maar gedreven en capabele detective en Demian Bichir is geweldig met z'n relaxte charme en vastberadenheid. Zijn rol moet wel flink anders worden als die van zijn evenknie uit Denemarken die niet te maken had met moordende drugskartels en honderden vermiste vrouwen maar de kern van de show is het duo detectives en dat hebben ze goed aangepakt.
And to think they once said that computers would take away jobs.
“Resultaten uit het verleden...” denk ik.Moby schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 10:32:
[...]
Volgens mij is er nog maar 1 aflevering van de amerikaanse of mis ik iets? Is die conclusie nu al te trekken?
Over het algemeen is de Amerikaanse remake toch anders (Amerikaanser, wat veel mensen minder vinden) dan het origineel.
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Verwijderd
Ik heb dat idee zelf niet over Amerikaanse series. Ik ga ze gewoon allebei kijkenOkkE schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 10:56:
[...]
“Resultaten uit het verleden...” denk ik.![]()
Over het algemeen is de Amerikaanse remake toch anders (Amerikaanser, wat veel mensen minder vinden) dan het origineel.
En aangezien ik alle afleveringen al heb van de Scandinavische ga ik die eerst kijken, hoef ik net elke week te wachten op een nieuwe episode
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 12-07-2013 12:50 ]

(en dat is niet alleen omdat de hoofdrolspeelster uit de kleren gaat!)
Dat zit wel Schnorr.
Humankind… be both.
Verwijderd
Ik hou het liever bij één topic om TV series te discussierenWiethoofd schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 17:56:
* Wiethoofd hint wederom weer eens stilletjes naar "Ik zoek een nieuwe tv-serie om te volgen" Topic
Ik hou liever ook maar een snelheid aan op de snelweg, maar zo werkt het leven helaas niet.Twylight schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 20:20:
[...]
Ik hou het liever bij één topic om TV series te discussierendeze dus
Verwijderd
Maar goed dat nog niet alle eps te downloaden zijn, anders had ik ze achter elkaar gekeken, heerlijke serie.Verwijderd schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 23:16:
Orange is the new black is wel ok, lekker rustige serie...
En wat een feest der herkenning met de mensen die erin spelen
Verwijderd
Netflix accountje kost niet zoveelVerwijderd schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 20:38:
Maar goed dat nog niet alle eps te downloaden zijn, anders had ik ze achter elkaar gekeken, heerlijke serie.
En wat een feest der herkenning met de mensen die erin spelen
Ik heb net camp gezien, leuk voor de zomer, dus die blijven we zien. Nu ga ik lekker episode 2 van orange is the new black zien
Ik zoek oudere series, geen nieuweWiethoofd schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 17:56:
* Wiethoofd hint wederom weer eens stilletjes naar "Ik zoek een nieuwe tv-serie om te volgen" Topic

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 12-07-2013 22:37 ]
Verwijderd
Ik hou niet zo van streaming kijken..
Ep 2 al gezien, hahaIk heb net camp gezien, leuk voor de zomer, dus die blijven we zien. Nu ga ik lekker episode 2 van orange is the new black zien
Graceland was ook weer heerlijk.
Voor straks staat nog Hollywood Game Night in de planning, met Kristen Bell en Alyson Hannigan o.a.

The Eagle is ook steengoed.Verwijderd schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 17:51:
Zijn er nog meer series als The Bridge uit Scandinavie die goed zijn (naast The Killing)?
http://www.bol.com/nl/p/t...llectie/1002004011285375/
Dicte is ook een leuke deense serie alleen niet zo spannend als bovenstaande.
Ook Arne Dahl is goed.
[ Voor 14% gewijzigd door MikeOO op 14-07-2013 08:00 ]
BorgenVerwijderd schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 17:51:
Zijn er nog meer series als The Bridge uit Scandinavie die goed zijn (naast The Killing)?
You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...
Om er even een paar te noemen:Verwijderd schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 17:51:
Borgen, Those who kill, Gaven ( Heb ik zelf nog niet gekeken ), Dicte, Morden, Varg Veum, De Zweedse Wallander, Anre Dahl.
The eagle ken ik zelf ook niet, ga deze even opzoeken
idd. Maar dan is het de vraag of het door een verslaving komt. Komt compleet onverwachts toch. Bij sommige acteurs met verslavingen zie jet het aankomen.....Bra-Jo schreef op zondag 14 juli 2013 @ 08:53:
Finn uit Glee is dood.
Raar nieuws. Ik wist dat ie verlavingen had, maar dit is toch wel erg onverwacht. RIP.
En Glee kijken zal nu voor altijd anders zijn (nog afgezien van de Finn & Rachel verhaallijn waar nooit meer een antwoord op zal komen) ......
[ Voor 5% gewijzigd door wontcachme op 14-07-2013 09:00 ]
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
👉🏻 Blog 👈🏻
Volgens de politie was de doodsoorzaak nog niet duidelijk, in ieder geval geen geweld, mogelijk een overdosis. Speculatie, mee eens, maar wel met een gegronde basis helaas.wontcachme schreef op zondag 14 juli 2013 @ 09:00:
[...]
idd. Maar dan is het de vraag of het door een verslaving komt. Komt compleet onverwachts toch. Bij sommige acteurs met verslavingen zie jet het aankomen.....
En Glee kijken zal nu voor altijd anders zijn (nog afgezien van de Finn & Rachel verhaallijn waar nooit meer een antwoord op zal komen) ......
Klopt. Ben heel benieuwd wat dit met de serie gaat doen.
Nomen nescio
Verwijderd
Ik schrok even van je bericht dat Defiance gecancelled was, althans dat begreep ik uit jouw bericht (maar heb nog geen koffie achter de kiezen).kraades schreef op zondag 14 juli 2013 @ 09:06:
Na Revolution nu ook Defiance maar uitgezet. Oei, wat een low budget allemaal tegenwoordig. En die eerste 10 minuten...dat is toch geen manier om je nieuwe sf serie in de markt te zetten of wel?
De start van Defiance is niet zo bijzonder, maar ik vind het wel een erg leuke serie. Kijk hem graag, simpel is het wel, maar wel leuke characters en een typische SF Channel serie.
Eindelijk weer eens een serie die drama en scifi op een *goede* manier met elkaar vermengt.
Dat zit wel Schnorr.
Ik ben ook net klaar met de laatste aflevering.Stukfruit schreef op zondag 14 juli 2013 @ 09:50:
Net de laatste aflevering van Orphan Black gezien:en
Eindelijk weer eens een serie die drama en scifi op een *goede* manier met elkaar vermengt.
En ik ben het helemaal met je eens ;-)
Winst = Papie = ZeroT0ne
Verdict : Een 7.5!
Best wel de moeite waard tot nu toe, al gaat het met de introductie en opbouw van karakters soms best hard. Dat wil zeggen, dat er meteen allerlei persoonlijke spanningen gedetailleerd worden weergegeven. Iets wat ik eigenlijk pas wat later hoopte te zien. Afgezien daar van leuke serie met prima acteerwerk, goede kwaliteit cinematografie en prima FX. Het hele thema is natuurlijk wat het leuk maakt ...gewoon een prima SF-serie so far (zit bij episode #3).
Misschien dat het zou helpen als ze junior vermoorden, maar dan nog lijkt het niet veel interessants te worden.
Dat zit wel Schnorr.
De meningen zijn wat verdeeld over Under the Dome. Zie ook: [Serie] Under the Dome Smaken verschillen.majic schreef op zondag 14 juli 2013 @ 09:55:
Voor de liefhebbers van science-fiction : sinds gisteren ben ik begonnen aan Under the Dome.
Gister eerste aflevering van Ray Donovan gekeken. Ik moet zeggen dat ik aangenaam verrast was. Dit zou wel eens een toppertje kunnen worden.
edit:
Zojuist episode 2 van Ray Donovan gekeken. Dit is een blijvertje. My kind of show
[ Voor 16% gewijzigd door Freakster86 op 14-07-2013 23:45 ]

* Wiethoofd wacht met Under The Dome nog even op E04 om zo weer een blokje van twee afleveringen te hebben
Oh yeah, I'm on Switched at Birth tonight. @ABCFsab loves tank tops and dog tags.

Lisa Edelstein @LisaEdelstein
Solving crimes with @stana_katic !! pic.twitter.com/HR8c0qczcC
Oscar Wilde
Oeh, is die weer begonnen. Nice. SB maar weer eens gaan aanzettenSagaris schreef op maandag 15 juli 2013 @ 18:39:
Helemaal niet door dat The Newsroom weer begonnen was. Oh shit oh shit oh shit! [afbeelding]

Jep, was weer een leuke aflevering, werd wel tijd dat The Newsroom weer verder ging. Ray Donovan is nog steeds wat vaag, maar je blijft het wel kijkenSagaris schreef op maandag 15 juli 2013 @ 18:39:
Helemaal niet door dat The Newsroom weer begonnen was. Oh shit oh shit oh shit! [afbeelding]
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Een 7,5? Kolere dan wordt het hard tijd dat je echt goeie series gaat kijkenmajic schreef op zondag 14 juli 2013 @ 09:55:
Voor de liefhebbers van science-fiction : sinds gisteren ben ik begonnen aan Under the Dome.
Best wel de moeite waard tot nu toe, al gaat het met de introductie en opbouw van karakters soms best hard. Dat wil zeggen, dat er meteen allerlei persoonlijke spanningen gedetailleerd worden weergegeven. Iets wat ik eigenlijk pas wat later hoopte te zien. Afgezien daar van leuke serie met prima acteerwerk, goede kwaliteit cinematografie en prima FX. Het hele thema is natuurlijk wat het leuk maakt ...gewoon een prima SF-serie so far (zit bij episode #3).
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Thanks to dit bericht ook meteen even gedownload en bekeken; gaaf! Zeker een blijvertje. Thanks.Freakster86 schreef op zondag 14 juli 2013 @ 10:50:
Under the Dome is naar mijn idee echt geen 7,5 waard. Tot nu toe zou ik het houden op een 6.
Gister eerste aflevering van Ray Donovan gekeken. Ik moet zeggen dat ik aangenaam verrast was. Dit zou wel eens een toppertje kunnen worden.
edit:
Zojuist episode 2 van Ray Donovan gekeken. Dit is een blijvertje. My kind of show
Under the dome blijf ik nog volgen deze serie heeft wel iets ondanks zijn fouten.
Nog niet echt een serie gevonden die ik echt blijf kijken alleen walking death eigenlijk die helaas
Een seizoen stop heeft
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Ben er net pas mee begonnen (pilot gisteravond pas gezien). Denk dat ik vrij snel klaar zal zijn met de eerste 2 seizoenen..
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Meteen skippen naar de laatste 5 minuten van het einde van seizoen 2m0nk schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 15:24:
[...]
Ben er net pas mee begonnen (pilot gisteravond pas gezien). Denk dat ik vrij snel klaar zal zijn met de eerste 2 seizoenen..
Dit dus.
Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.
Op IMDB krijgt ie een 7.6 dus ik zat er toch niet zo heel ver naastDonstil schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 09:54:
[...]
Een 7,5? Kolere dan wordt het hard tijd dat je echt goeie series gaat kijken
Verder ben ik toch redelijk kieskeurig ; six feet under, deadwood, justified, breakin bad o.a. Echter in sci-fi serieland is het karig toeven en is het op dit moment een beetje van : revolution, defiance (brr....) continuum en falling skies. Ik vind Under the Dome daar - behalve wat plot betreft - toch niet heel veel voor onderdoen.
Zolang je maar snapt dat niemand je mening nu meer serieus neemtmajic schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 15:52:
[...]
Op IMDB krijgt ie een 7.6 dus ik zat er toch niet zo heel ver naast![]()
Verder ben ik toch redelijk kieskeurig ; six feet under, deadwood, justified, breakin bad o.a. Echter in sci-fi serieland is het karig toeven en is het op dit moment een beetje van : revolution, defiance (brr....) continuum en falling skies. Ik vind Under the Dome daar - behalve wat plot betreft - toch niet heel veel voor onderdoen.
Ik denk dat het een redelijk lange opbouw heeft. Er is nog weinig spannends gebeurd.Phyxion schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 08:37:
[...]
Jep, was weer een leuke aflevering, werd wel tijd dat The Newsroom weer verder ging. Ray Donovan is nog steeds wat vaag, maar je blijft het wel kijken
Vannacht om 4 uur
Vanavond wel nog even laatste aflevering kijken van seizoen 2 om in te komen
[ Voor 31% gewijzigd door Cyrus The Virus op 16-07-2013 15:56 ]
AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i
Nu ben ik niet echt bekend met Amerikaanse series (BBT vind ik wel vermakelijk, maar begint ook bergafwaarts te gaan) maar op Under the Dome na spreekt niks me echt aan. Of kan iemand hier me 1 aanwijzen die écht de moeite waard is (dus niet iets om de tijd te vullen, maar wat ook leuk is om naar te kijken).
Optimist: The glass is half full; Pessimist: The glass is half empty; Physicist: The glass is full of liquid and air.
Ik begrijp uit je post niet helemaal wat je met 'niveau' bedoelt, maar kijk eens naar House of Cards. Politieke spelletjes met een interessante kijk in het Amerikaanse systeem van twee partijen, congresleden, partijbelangen, vriendendiensten.TheAmassama schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 16:29:
Ik zie het topic nu voor het eerst en als ik alle series zo op het eerste gezicht zie ziet het er allemaal vrij generiek en laag niveau uit (Under the Dome lijkt me wel grappig). Ik zie ook veel fotomodellen met een veel te brede witte lach op zeer afgezaagde posters.
Nu ben ik niet echt bekend met Amerikaanse series (BBT vind ik wel vermakelijk, maar begint ook bergafwaarts te gaan) maar op Under the Dome na spreekt niks me echt aan. Of kan iemand hier me 1 aanwijzen die écht de moeite waard is (dus niet iets om de tijd te vullen, maar wat ook leuk is om naar te kijken).
Wat wil je nou met deze post zeggen? Niet bepaald duidelijk.... En als je een serie zoekt om te volgen moet je in een ander topic zijn.TheAmassama schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 16:29:
Ik zie het topic nu voor het eerst en als ik alle series zo op het eerste gezicht zie ziet het er allemaal vrij generiek en laag niveau uit (Under the Dome lijkt me wel grappig). Ik zie ook veel fotomodellen met een veel te brede witte lach op zeer afgezaagde posters.
To dare is to do
Er zal trouwens voor het eind van deze maand waarschijnlijk een nieuw winterserietopic komen, voorproefje is al te vinden op http://wdhd.nl/shows

Ik ben benieuwd wat ze er van maken, maar met min of meer de complete oude cast en Aisha achter de desk moet dat wel goed komen
Humankind… be both.
Humankind… be both.
Verwijderd
Ja dat is wel het meest in het oog springend
Yippie kayak, other buckets!
Verwijderd
jmk schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 10:23:
Marvel’s Agents of S.H.I.E.L.D. is hier vanaf woensdag 25 september te bekijken.
En dat komt "vanzelf" wel in het nieuwe (winter) topic terechtWiethoofd schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 18:31:...
Er zal trouwens voor het eind van deze maand waarschijnlijk een nieuw winterserietopic komen, voorproefje is al te vinden op http://wdhd.nl/shows
RAY DONOVAN is vernieuwd voor een 2e seizoen.
True Blood is trouwens ook vernieuwd voor een 7e seizoen, weet niet of dat hier al verteld is. Ik vind de dialogen een beetje soapy in aflevering 3, kan aan mij liggen.
[ Voor 9% gewijzigd door jmk op 17-07-2013 10:30 ]
Yippie kayak, other buckets!
Verwijderd
Ik heb het geprobeerd, maar het is niet mijn serie. Ik viel er bij in slaap (het tempo is zeg maar gevalletje slak) en ik kon geen binding krijgen met de karakters. Helaas.
Het lijkt me wel een serie waar je even in moet groeien, zoals met wel meer van Showtime.
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Daarna Ray Donovan E01 aangeslingerd, dat lijkt er al meer op. Geen serie die voorbij flitst, maar zeker wel potentie. Ik voorspel een mengeling van case-of-the-week (dingen die hij voor diverse beroemdheden moet fixen) en een rode draad mbt zijn familie. Ben benieuwd naar E02 en verder.
Nomen nescio
Dat hoop ik niet eigenlijk, ik ben persoonlijk wel echt klaar met die "probleem van de week" series.Bra-Jo schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 14:08:
Gisteren een poging gedaan met aflevering 1 van Rectify. Dat wordt 'm dus niet...Veel te sloom en te vaag, ik heb 'm halverwege afgezet.
Daarna Ray Donovan E01 aangeslingerd, dat lijkt er al meer op. Geen serie die voorbij flitst, maar zeker wel potentie. Ik voorspel een mengeling van case-of-the-week (dingen die hij voor diverse beroemdheden moet fixen) en een rode draad mbt zijn familie. Ben benieuwd naar E02 en verder.
Of het nou een Moord, vermissing, gijzeling of wat dan ook is het komt altijd op het zelfde neer.
Het doet me meteen weer denken aan Kyle XY, wat destijds ook halverwege seizoen 3 door ABC gecancelled werd. Heb je net een enorme cliffhanger voor de zomerstop, krijg je dan te horen dat ze ermee kappen en het seizoen niet eens afmaken

Ryzen 9 9950X3D ~~ 32GB GSkill TridentZ 6000Mhz ~~ ASRock B850M Steel Legend ~~ Powercolor Hellhound RX9070XT

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=JwXVsRUi53k]
Dit dus.
Dat zit wel Schnorr.
Op TheCW dus waarschijnlijk weer een leuk concept maar matig geacteerd door uitsluitend mooie mensen met een heel hoog soap gehalte.FunkyTrip schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 20:14:
Hoop dat deze serie een beetje interessant is...
[video]

Anyway, het ziet er erg cool uit
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=T3T-evQZiQo%5B]
Ryzen 9 9950X3D ~~ 32GB GSkill TridentZ 6000Mhz ~~ ASRock B850M Steel Legend ~~ Powercolor Hellhound RX9070XT
Dit topic is gesloten.