Buitenlandse TV series zomer 2013 Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 13 Laatste
Acties:
  • 94.699 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S401
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 18-05 16:03
NBC heeft besloten om episode 4 van Hannibal niet uit te zenden, vanwege de Boston bombings en de
disturbing content involving children murdering other children...
Bron: http://variety.com/2013/t...ston-bombings-1200390579/

Weer heerlijk politiek correct. Natuurlijk is het een gevoelig onderwerp, release dan de episode alleen op het internet. Zonde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 02-06 21:49

Martinspire

Awesomeness

Ik snap het best. Het zorgt alleen maar voor protesten. Net als dat die Family Guy aflevering nu nooit meer getoond zal worden wegens te hard. Volgens mij was Hannibal niet de enige, maar ik kan me voorstellen dat het voorlopig niet op de buis komt. Het is gewoon niet respectvol. Jij noemt het politiek correct, ik noem het respectvol.

[ Voor 9% gewijzigd door Martinspire op 20-04-2013 00:22 ]

Martinspire - PC, PS4, X1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Ok, wat zijn de aanraders voor deze zomer? De beste twee/drie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 19894

Twylight schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 00:38:
Ok, wat zijn de aanraders voor deze zomer? De beste twee/drie?
Even een copy/paste en een aanvulling:

• Rogue (lekkere duistere politieserie zoals Banshee, alleen met dezelfde "problemen"- naaktscenes waar niemand op zit te wachten)
• Orphan Black (Geweldige semi SciFi/politieserie waarin de hoofdrolspeelster meerdere rollen op zich neemt zoals in Ringer, alleen veel en veel beter.)
• Hannibal (tsja. Slingert momenteel van enorm goede psychologische thriller naar standaard procedural CSI/NCIS achtige serie.)
• Hemlock Grove (misschien, we zien het morgen ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Die laatste is toch al beschikbaar?

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Martinspire schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 00:22:
Net als dat die Family Guy aflevering nu nooit meer getoond zal worden wegens te hard.
Huh?! Welke aflevering ?? Heb ik niks van meegekregen :)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Voor wie ER heeft gekeken, ik zag ER S15 Special Retrospective gister verschijnen. Acteurs die terugblikken op de serie.

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Laatst online: 11:04

wontcachme

You catch me? No you wont

Topicstarter
Raven schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 09:42:
Voor wie ER heeft gekeken, ik zag ER S15 Special Retrospective gister verschijnen. Acteurs die terugblikken op de serie.
Die was er al na de laatste ep :P

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Hmm, raar dat ik die toen al niet had zien verschijnen :S

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• calsonic
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online
Hemlock Grove lijkt me wel vet en vooral ook omdat Famke Janssen erin zit!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soul__assasin
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 06:41

Soul__assasin

de Belbelg

zal even duren eer alle eps gecapped zijn van netflix. maar kijk er al naar uit

www.weefab.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Anoniem: 19894 schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 01:01:
[...]

Even een copy/paste en een aanvulling:

• Rogue (lekkere duistere politieserie zoals Banshee, alleen met dezelfde "problemen"- naaktscenes waar niemand op zit te wachten)
Dat is geen probleem in mijn boek /3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJzerlijm
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

Rogue is wel even wennen, bij Thandie Newton verwacht ik veel meer klasse dan een serie zoals deze. Ze is niet slecht, integendeel maar het is zo anders dan wat ik van haar gewend ben dat ze in een andere serie lijkt te spelen dan de rest.

Wel complimenten voor degene die de zoon van Jimmy speelt, het is hem gewoon maar dan 20 jaar jonger. Zelden zo'n gelijkenis gezien.

And to think they once said that computers would take away jobs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypho
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 10:58

Ypho

Allround Nerd

Vanavond weer Hannibal kijken, heb er zin in! Vanmiddag heb ik de eerste aflevering van Bates Motel gekeken, en de tweede, derde en vierde ook meteen. Wat een geweldige serie. Mocht je van Hannibal houden, is dit misschien ook een aanrader!

🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: ⭐️ My Graded cards ::: 👀 TCG Codex Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 13-01 11:15

Anthirian

In Trance We Trust

Jefrim schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 00:09:
NBC heeft besloten om episode 4 van Hannibal niet uit te zenden, vanwege de Boston bombings en de
disturbing content involving children murdering other children...
Bron: http://variety.com/2013/t...ston-bombings-1200390579/

Weer heerlijk politiek correct. Natuurlijk is het een gevoelig onderwerp, release dan de episode alleen op het internet. Zonde.
Hier las ik dat de aflevering buiten de VS wel beschikbaar is, wellicht via on-demand diensten. Ben benieuwd hoe Sick Beard dit oplost eerlijk gezegd :)

Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Topicstarter
Anthirian schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 19:45:
[...]

Hier las ik dat de aflevering buiten de VS wel beschikbaar is, wellicht via on-demand diensten. Ben benieuwd hoe Sick Beard dit oplost eerlijk gezegd :)
Wat ik begreep houdt Sickbeard zich aan de ordening van thetvdb en die gaan uit van officiele uitzendvolgorde van de zender.

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Twylight schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 13:58:
[...]
Dat is geen probleem in mijn boek /3
_O-

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 09:59

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Met Defiance hink ik ook op 2 gedachten. Enerzijds vind ik Nolan een interessant karakter, een type zoals John Sheppard (Joe Flanigan) in Stargate Atlantis. (Verder vond ik Clancy, Amanda en haar zus ook wel aardig.) Maar er zijn ook zat vreemde figuren die qua make-up en verhaal gewoon minder aanspreken. Met de special effects is het net zo. Aan de ene kant mooie shots en aan de andere kant 1999 materiaal.

Ik wil het nog wel een kans geven. Maar eens zien wat de volgende 5 afleveringen doen.

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 32279

Anoniem: 19894 schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 01:01:
• Rogue (lekkere duistere politieserie zoals Banshee, alleen met dezelfde "problemen"- naaktscenes)
Hartelijk dank voor deze aanrader, was tussen de radar hier doorgeglipt.

Als het aan mij lag was elke serie zoals Banshee (even met de kanttekening dat ik meer val voor meiden met iets meer dan cup -aaa , maar even zien wat Rogue gaat brengen :+

Wat defiance betreft weet ik het nog niet, heb een halve episode gekeken en kijk de rest nog wel, soort Atlantis achtige serie, simpel verhaaltje en case of the week, niet al te moeilijk. Alleen dat meisje is niet echt aantrekkelijk door al die makeup, dat is wel jammer.

Hadden de SF fans trouwens dit al gezien?
http://www.engadget.com/2...etflix-wachowskis-sense8/

Ik ben zo tevreden met mijn netflix account, echt top en het wordt alleen maar beter.

[ Voor 33% gewijzigd door Anoniem: 32279 op 21-04-2013 15:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Netflix is wel echt goed bezig de laatste tijd inderdaad. Laat ook zien dat het wél legaal kan zolang mensen maar niet vast blijven hangen in een business model van de vorige eeuw. Al zijn ze soms nog wel wat laat met het online zetten van sommige series.

Sense8 klinkt goed. Heb van House of Cards ook erg genoten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb net naar aanleiding van de tip even 30 minuten van die hemlock grove serie van netflix gekeken en dat begint wel erg erg top, het bevalt mijn vrouw ook, dus dat is extra meegenomen.

Ik zie op netflix 13 episodes staan, vanavond gaan we er 2 kijken. Ik snap alleen de promotie van deze serie niet echt, ik heb notebene een betaalde account op netflix, maar dit zei me echt niks. Ik heb meen ik ook geen mail hierover ontvangen. De pagina van de serie zelf ziet er wel heel gelikt uit op de ipad.

House of cards moet ik nog zien, er is nog zoveel spul, loop gigantisch achter. Ik zit nu pas shameless us seizoen 1 te kijken (4 episodes gehad), maar dit gaat even voor (naast game of thrones, maar dat is er morgen pas weer).

Wel top dat jullie dit allemaal wat in de gaten houden, ik kijk eigenlijk alleen nog hier voor nieuwe series en mis nooit meer wat. En inderdaag mag netflix wel iets sneller spul online zetten, maar ach, er is zoveel dat het ook weer niet erg is als je even een recenter seizoen (van het afgelopen jaar) zelf moet downloaden. Netflix scheelt me flink wat tijd omdat ik niet alles zelf meer hoef te zoeken. Ik kijk toch elke dag minimaal 1 uur netflix tegenwoordig.

[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 32279 op 21-04-2013 15:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Ik kwam er gister ineens achter dat er allemaal topics zijn tv series hier op tweakers, nooit geweten.
Ik volg zelf ook een hoop (+/- 40) maar er is de laatste tijd best wat afgevallen doordat ze niet werden verlengd of simpelweg waren afgelopen.

Ik heb er inmiddels alweer best wat opgepikt hier, erg leuk! Daar gaat mijn zondag weer :)

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93986

wontcachme schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 19:47:
[...]

Wat ik begreep houdt Sickbeard zich aan de ordening van thetvdb en die gaan uit van officiele uitzendvolgorde van de zender.
En laat die gasten nou net een stelletje ontzettende eigenwijzen zijn. Betekent dus dat je weer rare fratsen moet gaan uitvoeren om het netjes in SB en XBMC te laten zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

thetvdb gaat uit van de invoer van de gebruiker, ik kan het in iedergeval bij series zelf aanpassen als het niet bevalt. Nadeel is dan dat je het wel juist moet aanpassen, anders wordt je account gebanned.

Ik denk dat iedereen dat kan of is dat omdat ik al zo lang lid ben daar?

Zelf voeg ik heel sporadisch iets toe als ik een obscure serie kijk en wil dat sickbeard hem gaat downloaden. Want mijn sickbeard doet helaas niks als het niet in thetvdb staat...

In dit geval van hannibal zou ik ook niet weten wat nu het handigste is, als amerikaan zou ik denk ik geen series downloaden omdat je het ook wel op tv kan zien en lui kan zijn, maar als nederlander zou ik het wel weer veranderen. Dillemma... en dat is inderdaad irritant, ook met subs binnenhengelen via een automatische tool.

[ Voor 26% gewijzigd door Anoniem: 32279 op 21-04-2013 18:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 29-05 10:05

jmk

Bij thetvdb heb je ook menselijke mods. Dus ik denk dat die wel begrijpen dat het handig is om het een en ander aan te passen zodat SB en XBMC kijkers geen fratsen uit te hoeven halen zonder dat alles door elkaar loopt.

Hannibal zit op de bubble volgens tvbythenumbers. 18% gedaald in de ratings. Zit nu dus in de gevarenzone.

[ Voor 20% gewijzigd door jmk op 21-04-2013 19:44 ]

Yippie kayak, other buckets!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Wat is het probleem met Hanibal en Sickbeard? Hier heeft hij het gewoon keurig binnengehaald. In 1080p nog wel.

Neemt niet weg dat er tegenwoordig een hoop niet gevonden wordt, staan dan wel op de Torrent sites maar niet op Usenet, jammer wel want voor downloaden via een Torrent site be n ik een beetje bang geworden. Ik heb geen zin dat ik wat series download en ze dan van mij een "voorbeeld" gaan maken als ze er achter komen oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk

jmk

Hannibal E04 die nog moet komen, wordt niet uitgezonden ivm respect voor slachtoffers geweld (in Boston).

Dus wordt na E03 meteen E05 uitgezonden en wordt E04 online beschikbaar gemaakt. Mogelijk is dat lastig voor SB en of XBMC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gaat eigenlijk nergens over, schrappen ze aflevering 4 en in aflevering 5 zitten dan geen moorden? Ik zie ook niet echt de link met boston en episode 4 waar kinderen andere kinderen vermoorden? Het lijkt meer om wat in de pers te komen dan dat er daadwerkelijk wat medeleven is met de (paar) slachtoffers.

Als je ook de rest van het artikel leest, gaat nergens over.

En de kijker? Die haakt af. Want NBC gaat nu een soort kleine clip maken met de ontwikkelingen van de characters en die moet je online kijken omdat je anders niks meer begrijpt van aflevering 5. Zo kan je echt wel een serie verkrachten zeg.

En de daadwerkelijke reden:
“This is also a great opportunity to provide another platform for the show that can draw audiences to social media and give them original content that’s not just a behind-the-scenes special, but a webisode featuring the primary cast, which is a rare thing to get on the net,” Fuller explained.

En in andere landen (overseas) zoals Europa komt aflevering 4 wel gewoon op de buis. Heel logisch allemaal.

Aangezien de ratings al omlaag gaan is dit gewoon het einde schat ik in, dit levert zeker geen hogere ratings op en als ze al op de weegschaal staan...

[ Voor 63% gewijzigd door Anoniem: 32279 op 21-04-2013 20:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

nieuws: Toilet met bluetooth, sd-kaartlezer en touchscreen aangekondigd

Waarom moet ik nu aan According to Jim denken :+

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimave
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10:06
Ik heb net even de eerste aflevering van Orphan Black gezien. Goede serie, hier wil ik wel meer van zien.

The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Net even eerste 45 min van E01E02 van Rogue gezien, best wel nice eigenlijk indien ze deze sfeer wat vasthouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Het blijft een plek om te schijten maar als het dan toch moet gebeuren (en dat schijnt toch te moeten) is het wel een verdomd mooi ding zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian

Anthirian

In Trance We Trust

Oh ik zie net dat Continuum over een paar uurtjes weer verder gaat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Topicstarter
Ik kan het eerste seizoen opnieuw gaan kijken volgens mij. Begin net aan ep1 van s02 en de halve intro komt mij niet bekend voor :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Donstil schreef op maandag 22 april 2013 @ 01:28:
[...]

Het blijft een plek om te schijten maar als het dan toch moet gebeuren (en dat schijnt toch te moeten) is het wel een verdomd mooi ding zeg.
Hehe :P Bij According to Jim begon dat ding zelfs met een groet met naam op basis van het gewicht:

*Cheryl gaat op het toilet zitten*
Toilet: Hello Cheryl.
*Jim gaat op het toilet zitten*
Toilet: Hello Jim.
*Cheryl gaat bij Jim op schoot zitten*
Toilet: Hello Andy _O-

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChuckyDevil
  • Registratie: Juni 2004
  • Nu online
Kon de aandacht niet echt vasthouden bij Rogue. Ik begon te facebooken en dit topic te lezen. Dan gaat het niet goed :) Ik hou de positieve berichten in de gaten en zal de serie nog even in Ziekebaard laten staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:11

mrsar

waar een sar is,is een wodka

gister zombieland en defiance gekeken.
zombieland is opzich wel aardig,maar dan vooral om op te zetten als je toch al iets anders aan het doen bent (wat bij mij vaak het geval is met sieries kijken,alleen dingen als GoT kijk ik zonder dat ik aan het gamen ben ofzo :P )

defiance,houd ik nog aan,opzich wel aardig en er zijn gewoon te weinig scifi series,maar sommige dingen zouden idd wel beter kunnen.maar was niet onaardig om te kijken.

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 32279 schreef op zondag 21 april 2013 @ 18:49:
thetvdb gaat uit van de invoer van de gebruiker, ik kan het in iedergeval bij series zelf aanpassen als het niet bevalt. Nadeel is dan dat je het wel juist moet aanpassen, anders wordt je account gebanned.

Ik denk dat iedereen dat kan of is dat omdat ik al zo lang lid ben daar?

Zelf voeg ik heel sporadisch iets toe als ik een obscure serie kijk en wil dat sickbeard hem gaat downloaden. Want mijn sickbeard doet helaas niks als het niet in thetvdb staat...

In dit geval van hannibal zou ik ook niet weten wat nu het handigste is, als amerikaan zou ik denk ik geen series downloaden omdat je het ook wel op tv kan zien en lui kan zijn, maar als nederlander zou ik het wel weer veranderen. Dillemma... en dat is inderdaad irritant, ook met subs binnenhengelen via een automatische tool.
jmk schreef op zondag 21 april 2013 @ 19:17:
Bij thetvdb heb je ook menselijke mods. Dus ik denk dat die wel begrijpen dat het handig is om het een en ander aan te passen zodat SB en XBMC kijkers geen fratsen uit te hoeven halen zonder dat alles door elkaar loopt.

Hannibal zit op de bubble volgens tvbythenumbers. 18% gedaald in de ratings. Zit nu dus in de gevarenzone.
Het probleem met de TVDB.com is dat ze heel strak het uitzendschema van de zenders aanhouden. Dat is soms heel logisch maar heel vaak ook niet. Je kan zelf het een en ander aanpassen op TVDB als het maar naar hun regels gaat. Helaas zijn ze daar soms te strak in zodat je bijvoorbeeld met specials zelf het een en ander moet gaan aanpassen. Sommige series kunnen zelfs helemaal niet verwekt worden omdat TVDB en de releasegroepen soms een andere volgorde erop na houden. Er gaan dan ook al een tijdje stemmen op op het forum van SB om meerdere sites als TVDB erin te verwerken. Dan heb je zelf de keuze welke index site je gebruikt. Probleem is dat SB vanaf de grond af opgebouwd is rondom TVDB en dat ze dan vanaf 0 moeten beginnen.

Ik kan je een aantal reacties van het forum van TVDB laten zien van modjes die ronduit onbeschoft zijn. Daar vallen de modjes hier bij in het niet.

Neem voor de grap eens dit topic door van het forum van SB,

http://sickbeard.com/foru....php?f=8&t=487&hilit=tvdb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian

Anthirian

In Trance We Trust

wontcachme schreef op maandag 22 april 2013 @ 09:21:
Ik kan het eerste seizoen opnieuw gaan kijken volgens mij. Begin net aan ep1 van s02 en de halve intro komt mij niet bekend voor :+
Ik moest ook diep graven inderdaad, maar het begon langzaamaan toch wel weer te dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12:24

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Nu online

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gisteren 2 afleveringen van die nieuwe netflix serie gekeken en die beviel wel goed. Leuke soort vampier achtige serie, al is vampier niet echt het juiste woord, leuk om even een keer mee te pakken en met 13 (of 12) episodes een leuk snackje tussen ander kijkvoer door.
mrsar schreef op maandag 22 april 2013 @ 10:25:
defiance,houd ik nog aan,opzich wel aardig en er zijn gewoon te weinig scifi series,maar sommige dingen zouden idd wel beter kunnen.maar was niet onaardig om te kijken.
Ik heb Defiance ook afgekeken gisteren en het doet me toch verrekte veel aan Eureka denken, sterker nog, volgens mij is het gewoon Eureka in een ander decor.

Is jullie dat niet opgevallen? Het zijn beide politieagenten (nouja, iets in die buurt) en ze hebben beiden een dochter, komen beiden in een stadje dat redelijk afgesloten is van de buitenwereld, ontdekken daar bijzondere sf dingetjes (bijv. die bal waar je een bom van kan maken) en er zitten wat leuke relatiedingetjes in.

Ik vind het wel tof dat ze dat doen hoor, maar als je erop let is het wel heel opvallend.
Kan je misschien iets gerichter aangeven waar je op doelt? Ik zat dat topic een stuk te lezen, maar het is 23 pagina's lang.

[ Voor 27% gewijzigd door Anoniem: 32279 op 22-04-2013 19:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian

Anthirian

In Trance We Trust

Noooo Futurama :(

Vanavond begint de nieuwe serie Rectify, van de producers achter Breaking Bad.
Ontdekt via Facebook: https://www.facebook.com/BreakingBad/posts/10151572500287722

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

mowa

u are what u is

Over Rogue zit ik nog wat te dubben...Met Grace als hoofdpersoon heb ik nog geen echte "klik". De ego manier waarop zij haar verlies beleeft vind ik niet helemaal geloofwaardig. Ik moet er meteen bij zeggen dat ik nooit voor een dergelijk verlies heb gestaan maar ik weet uit ervaring van nabij dat een dergelijke gebeurtenis een gezin uiteen kan scheuren. Desondanks heb ik wel de eerste 4 afleveringen zitten kijken onder meer door het verhaal (ik wil toch weten wie Grace zoontje op z'n geweten heeft en wie het op Jimmy gemunt heeft) en de goede acteerprestaties.

Met Hemlock Grove ben ik ook nog niet hooked. Het is pas de eerste afevering maar bij het zien bekruipt mij het gevoel dat ik naar een tiener-horror serie zit te kijken.
Ik geef de tweede aflevering nog het voordeel van de twijfel.

Waar ik ook over ben gaan twijfelen is The Following. Langdradig is niet het goede woord maar de verhaallijn begint wat bizar op mij over te komen en bovendien vind ik Joe Caroll niet meer geloofwaardig als personage hoewel het wat mij betreft ook aan het acteren kan liggen van James Purefoy.

Itt Orphan Black..het is nog zolang wachten op afl.5

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen
  • Laatst online: 02-06 21:12

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Ik heb gister ook weer genoten van Orphan Black, het begon wel erg bloederig. :)
Het blijft spannend en een lekker sfeertje. Ik ga er (tegenwoordig) Zondagavond even lekker voor zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kan je misschien iets gerichter aangeven waar je op doelt? Ik zat dat topic een stuk te lezen, maar het is 23 pagina's lang.
Begin eens bij pagina 1 zou ik zeggen. Om het probleem en gedrag van TVBD te verduidelijken pak dit topic er ook eens bij.

http://sickbeard.com/foru...it=tvdb+episode+numbering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Coenen schreef op maandag 22 april 2013 @ 20:14:
Ik heb gister ook weer genoten van Orphan Black, het begon wel erg bloederig. :)...
Net gezien, was weer eens heerlijk zenuwslopend _/-\o_ Lang geleden dat ik mij echt kon ingraven in een serie :9

Overigens die blonde zou dus het volgende kunnen zijn:

• Patient Zero..
• De blauwdruk voor alle klonen, een gestoord meisje die in een psychriatrische instelling heeft gezeten en voor geheime experimenten is weggenomen onder het mom niemand mist haar..

[ Voor 30% gewijzigd door Anoniem: 19894 op 22-04-2013 21:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

mowa schreef op maandag 22 april 2013 @ 19:59:
Met Hemlock Grove ben ik ook nog niet hooked. Het is pas de eerste afevering maar bij het zien bekruipt mij het gevoel dat ik naar een tiener-horror serie zit te kijken.
Ik geef de tweede aflevering nog het voordeel van de twijfel.
Episode 2 vond ik erg erg dik in orde, het einde is erg mooi gemaakt, ik ben gek op dit soort series, dus kan er wat lastig objectief naar kijken, maar het is zeker niet een tiener horror serie zoals je vermoed.

Het is in mijn ogen meer een goede horrorfilm in een mix met supernatural en goede effecten en een goed verhaal.

Voor mij persoonlijk is dit een van de beste series van 2013 (met Banshee aan top). Nu is dat niet heel moeilijk met al die meuk die er steeds komt (en weer gaat), maar ik geniet echt heel erg van Hemlock.

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 32279 op 22-04-2013 21:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian

Anthirian

In Trance We Trust

Klinkt interessant. Ik zet hem op de watchlist voor wanneer ik niets meer heb liggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93986 schreef op maandag 22 april 2013 @ 20:32:
Begin eens bij pagina 1 zou ik zeggen. Om het probleem en gedrag van TVBD te verduidelijken pak dit topic er ook eens bij.

http://sickbeard.com/foru...it=tvdb+episode+numbering
Dat verduidelijkt het , ik heb nog wat meer gelezen en ik sta achter de manier waarop tvdb het doet, ik zie niet zoveel in wat de users in bovenstaand (en in dat andere) topic graag willen, ik heb die behoefte zelf niet en ik zie ook niet echt waarom iedereen er zoveel tijd in lijkt te steken om erover te discussiëren.

Ik zou in het geval van hannibal gewoon zelf handmatig aflevering 4 ergens opsnorren als die online komt en anders gewoon verder gaan met aflevering 5 en die van 4 later een keer kijken.

Edit: de houding van de moderators snap ik trouwens niet, dat kan vriendelijker / normaler, maar ik zie sickbeard en tvdb als leuke diensten die mij werk uit handen nemen, maar ik blijf er zelf ook altijd wat werk van hebben (en dat vind ik persoonlijk ook leuk, ik maak ook eigen covers voor mijn mediaspelers e.d. en doe het beheer van series die ik kijk met tools op de ipad en op mijn android telefoontje). Voor gebruikers die alles automatisch met sickbeard willen is het zeker vervelend als het mis gaat met series die ze kijken, dan begrijp ik de irritatie wel, maarja, oplossen kan je het ook niet.
Anthirian schreef op maandag 22 april 2013 @ 21:32:
Klinkt interessant. Ik zet hem op de watchlist voor wanneer ik niets meer heb liggen :)
Komt er een moment dat je niets meer hebt liggen? Bij mij (helaas) niet, er komt alleen maar spul bij (en de nas is vol) :9

[ Voor 36% gewijzigd door Anoniem: 32279 op 22-04-2013 21:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 32279 schreef op maandag 22 april 2013 @ 21:43:
[...]
...

Komt er een moment dat je niets meer hebt liggen? Bij mij (helaas) niet, er komt alleen maar spul bij (en de nas is vol) :9
Hier wel, op == op.
Geduld voor opbouw is tegenwoordig op een laag pitje dus ja :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Gister de eerste 35 minuten gekeken van Davincis devil's maar toen er voor de zoveelste keer naakte mannen in beeld kwamen was ik er wel een beetje klaar mee. Mensen hier die de eerste twee wel volledig gekeken hebben? Het idee van de serie leek me wel grappig maar het spreekt me nu na het kijken niet echt aan.
mowa schreef op maandag 22 april 2013 @ 19:59:
Over Rogue zit ik nog wat te dubben...Met Grace als hoofdpersoon heb ik nog geen echte "klik". De ego manier waarop zij haar verlies beleeft vind ik niet helemaal geloofwaardig. Ik moet er meteen bij zeggen dat ik nooit voor een dergelijk verlies heb gestaan maar ik weet uit ervaring van nabij dat een dergelijke gebeurtenis een gezin uiteen kan scheuren. Desondanks heb ik wel de eerste 4 afleveringen zitten kijken onder meer door het verhaal (ik wil toch weten wie Grace zoontje op z'n geweten heeft en wie het op Jimmy gemunt heeft) en de goede acteerprestaties.
Had ik ook, de hoofdrol speelster doet het voor mij ook niet zo, acteren is niet echt slecht ofz maar ze past niet in haar rol. Ze probeert net even te hard om een BadAss griet neer te zetten terwijl ze dat niet echt is. Dat straalt er een beetje vanaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Anoniem: 19894 schreef op maandag 22 april 2013 @ 21:14:
[...]

Net gezien, was weer eens heerlijk zenuwslopend _/-\o_ Lang geleden dat ik mij echt kon ingraven in een serie :9

• Patient Zero..
• De blauwdruk voor alle klonen, een gestoord meisje die in een psychriatrische instelling heeft gezeten en voor geheime experimenten is weggenomen onder het mom niemand mist haar..
Het was toch niet uitgesloten dat zij een kloon is? Al dan wel met een paar foutjes in d'r bovenkamer :P

Ben nu Hemlock Grove aan het kijken, eens kijken of het wat is.

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamscape
  • Nu online
Donstil schreef op maandag 22 april 2013 @ 22:19:
Gister de eerste 35 minuten gekeken van Davincis devil's maar toen er voor de zoveelste keer naakte mannen in beeld kwamen was ik er wel een beetje klaar mee. Mensen hier die de eerste twee wel volledig gekeken hebben? Het idee van de serie leek me wel grappig maar het spreekt me nu na het kijken niet echt aan.
Ik vond het opvallend voor een Amerikaanse serie dat er zelfs een blote leuter in beeld kwam (nog even gecheckt, het is toch echt Starz en geen Cinemax), maar om nou daarom een serie niet te gaan kijken :?

Punctuality is the politeness of kings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Laatst online: 06:26

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Donstil schreef op maandag 22 april 2013 @ 22:19:
Mag ik hieruit opmaken dat je ook nooit naar Italië zal gaan omdat daar beelden met naakte man-figuren staan? En dat je ook series als Spartacus, Banshee, Game of Thrones niet kijkt? Want daar zit ook mannelijk én vrouwelijk naakt in?!

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

AllSeeyinEye schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 11:12:
[...]

Mag ik hieruit opmaken dat je ook nooit naar Italië zal gaan omdat daar beelden met naakte man-figuren staan? En dat je ook series als Spartacus, Banshee, Game of Thrones niet kijkt? Want daar zit ook mannelijk én vrouwelijk naakt in?!
Ikzelf kijk daarvan op dit moment alleen Banshee, maar daar ga ik binnenkort ook mee stoppen. Ik vind het geen probleem als het sporadisch is, maar om nou meteen te beginnen met een stel homo's en lelijke mannen, daar heb ik geen zin in nee. Ik snap het ook wel, ik heb daar ook weinig behoefte aan. Het kan eens voorkomen, maar ze doen het nu alsof het helemaal uniek is. Sorry, maar voor bloot kan je beter een porno aanzetten. Dan maakt het verhaal me ook niets meer uit.

Juist voor verhalen, karakters en de mooie beelden kijk ik series. Niet voor naakt. Fijn dat het realistisch is dat ze wat meer bloot laten zien, maar het voegt weinig toe. Net als dat je geen zin hebt om een kotspartij in detail te zien of een bevalling.

Prima dat jullie daar geen probleem mee hebben of er juist helemaal wild van worden, maar voor mij hoeft dat niet. Een serie als Blue Bloods of Person of Interest bewijzen in ieder geval dat het prima gaat om een kwaliteitsserie te maken waar de karakters gewoon hun broek aanhouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamscape
  • Nu online
Eigenlijk vind ik dat je jezelf ontzettend laat kennen als je vooral problemen hebt met homo's en lelijke mannen. Naakte lichamen van lekkere wijven zijn zeker minder storend?

Ik vind het juist ontzettend hypocriet en kinderachtig preuts om, wanneer in een serie een love-interest (of lust-interest) tussen twee personages een belangrijke rol speelt in het verhaal, juist dat deel van het verhaal niet mee te nemen in het beeld.

Op het moment dat in een conflictsituatie dodelijk geweld meespeelt, wordt dat ook gewoon in beeld gebracht. Ik zie persoonlijk liever een naakt lichaam (desnoods van een stevige kerel met een klein piemeltje, zoals in DaVinci's Demons s01e01 of die dude op de snijtafel in e02) dan lichamen die kapot geschoten worden.

Helaas zijn censuur-regeltjes (of eigenlijk de hele cultuur) in Amerika van dien aard dat schieten en geweld verheerlijkt dient te worden, maar tepels pas na tienen op tv mogen. Daarom staan vrouwen altijd na de seks op uit bed met dekbed en al. Dat heb ik in het echt een vrouw nog nooit zien doen.

Punctuality is the politeness of kings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Laatst online: 06:26

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

dreamscape schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 12:03:
Daarom staan vrouwen altijd na de seks op uit bed met dekbed en al. Dat heb ik in het echt een vrouw nog nooit zien doen.
Dat is als ze opstaan. Vaak blijven ze liggen tot de volgende ochtend (om dan met lakens uit bed te stappen ;) ), maar in mijn beleving is er toch nog een momentje dat ook wel de 'walk of shame' genoemd wordt, als er een bezoekje aan het toilet gebracht moet worden. Ik zou het in ieder geval niet waarderen als ze het simpelweg in bed laat lopen....

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

wat een gezeik hier over naakt in series, lijkt het viva forum wel. Ik dacht dat hier vooral mannen zaten? Damn, er is wat mis als je als hetero man geen vrouwelijk schoon kan waarderen. En een naakte man doet me niks, ik vind het prima dat er ook voor de vrouwelijke kijkers wat inzit. Geen enkele reden om een serie niet te kijken, ook geen discussie waard. Komt er eindelijk eens na al die jaren en jaren van preutsheid wat naakt en is het weer niet goed.

Net even episode 2 gekeken van defiance gekeken, wordt een case of the week serie, wel vermakelijk voor erbij, maar niet heel hoogdravend en diepgaand.

[ Voor 57% gewijzigd door Anoniem: 32279 op 23-04-2013 12:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arsimo
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10-09-2024
Anoniem: 19894 schreef op maandag 22 april 2013 @ 21:14:
[...]
(Orphan Black)

• Patient Zero..
Volgens mij komt straks uit dat die blonde uit Rusland (of een andere ex-USSR staat) komt, dat daar het klonen in het geheim gestart is en dat de klonen via Oost Duitsland en door de val van de muur zijn ontsnapt aan de greep van de toenmalige uitvoerders en dat die nu achter ze aan zitten, wellicht samen met de USA nu.

Redenen:
- naam vd blonde: Helena
- Helena spreekt met een Russisch-achtig accent
- de Oostduitse paspoorten in de koffer
- val van de muur was in 1989 - 24 jaar terug dus, wat goed aansluit op leeftijd van de klonen

Boeiende serie, hopelijk blijft het zo goed en vervalt het niet in cliches in latere episodes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Anoniem: 32279 schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 12:07:
wat een gezeik hier over naakt in series, lijkt het viva forum wel. Ik dacht dat hier vooral mannen zaten? Damn, er is wat mis als je als hetero man geen vrouwelijk schoon kan waarderen. En een naakte man doet me niks, ik vind het prima dat er ook voor de vrouwelijke kijkers wat inzit. Geen enkele reden om een serie niet te kijken, ook geen discussie waard. Komt er eindelijk eens na al die jaren en jaren van preutsheid wat naakt en is het weer niet goed.

Net even episode 2 gekeken van defiance gekeken, wordt een case of the week serie, wel vermakelijk voor erbij, maar niet heel hoogdravend en diepgaand.
Naakt in series vind ik ook niet zo erg, ik ga er niet speciaal een serie om kijken, maar ik ga er ook niet een serie niet om kijken. In de meeste series voegt het weinig toe, maar past het er wel goed tussen. Mannelijk naakt ben ik geen fan van, maar ik kan mij voorstellen dat de vrouwelijke kijkers ook wel eens wat willen zien :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian

Anthirian

In Trance We Trust

[...]

Ja hoor, ik ben al maanden bewust series aan het kijken die al tijden op de schijf staan. Alle nieuwe series gaan op de watchlist en lopende series kijk ik gewoon, maar langzaamaan wordt de schijf steeds leger :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

dreamscape schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 12:03:
Eigenlijk vind ik dat je jezelf ontzettend laat kennen als je vooral problemen hebt met homo's en lelijke mannen. Naakte lichamen van lekkere wijven zijn zeker minder storend?

Ik vind het juist ontzettend hypocriet en kinderachtig preuts om, wanneer in een serie een love-interest (of lust-interest) tussen twee personages een belangrijke rol speelt in het verhaal, juist dat deel van het verhaal niet mee te nemen in het beeld.

Op het moment dat in een conflictsituatie dodelijk geweld meespeelt, wordt dat ook gewoon in beeld gebracht. Ik zie persoonlijk liever een naakt lichaam (desnoods van een stevige kerel met een klein piemeltje, zoals in DaVinci's Demons s01e01 of die dude op de snijtafel in e02) dan lichamen die kapot geschoten worden.

Helaas zijn censuur-regeltjes (of eigenlijk de hele cultuur) in Amerika van dien aard dat schieten en geweld verheerlijkt dient te worden, maar tepels pas na tienen op tv mogen. Daarom staan vrouwen altijd na de seks op uit bed met dekbed en al. Dat heb ik in het echt een vrouw nog nooit zien doen.
Ik heb minder problemen met mooie naakte vrouwen ja, maar vind het gewoon niet bij een professionele tv-serie horen. Een love-interest is prima, maar ik geloof best dat die er is als ik ze zie zoenen en whatnot. Daar hoef ik niet de complete bedscene bij te zien.

Hier doet men tegenwoordig alsof het een unique selling point is, maar als je graag naakt wil zien, zet dan een porno op. Het is niet hypocriet om te zeggen dat ik liever wat meer beschaving van een serie verwacht. Ik kijk er niet naar om er een harde piemel van te krijgen en vind het derhalve niets toevoegen. En mannelijk of vrouwelijk naakt maakt me niet uit, het is gewoon niet relevant voor welk verhaal dan ook. Net als dat ik geen zin heb om te kijken naar kotscenes (ik geloof het wel als iemand zegt dat ie ziek is) of andere zaken zoals toiletteren en weet ik wat. Ik snap dat iemand ook moet eten, drinken en whatnot maar vind het voor een verhaal vrij nutteloos (en ook in games heb ik daar geen zin in). Bij boeken heb ik ook geen zin om te weten wat de windsnelheid is, hoe ver de zon aan de hemel staat en of het chroom van de bumper wel of niet gepoetst is.

Ik vind het prima wat voor geaardheid mensen hebben, maar hoef het niet in mijn gezicht te hebben, net als geloof of exorbitante hobby's. Omdat ik zelf hetro ben is het volgens mij wel logisch dat ik me minder stoor aan vrouwelijk naakt (zeker als ik de vrouw in kwestie wel kan waarderen), maar het hoort niet thuis in professionele series. Noem me bekrompen, maar ik zal er niet de enige zijn. Ik zal mijn ouders ook nooit zo'n serie voorschotelen want die zien dat ook niet zitten.

[ Voor 3% gewijzigd door Martinspire op 23-04-2013 12:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anthirian schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 12:28:
[...]

Ja hoor, ik ben al maanden bewust series aan het kijken die al tijden op de schijf staan. Alle nieuwe series gaan op de watchlist en lopende series kijk ik gewoon, maar langzaamaan wordt de schijf steeds leger :)
Ah, er is nog hoop voor mij :P

Ik kijk nu 3 series op een dag om wat ruimte te maken. Ik had alleen een maandje terug besloten dat sickbeard wel alle 720p's mocht vervangen door 1080p's omdat het wel meeviel met de extra ruimte (500MB max. per aflevering meer), maar dat liep toch aardig wat op met mijn hele collectie...

Er gaat momenteel 3 tot 4,5 GB per dag van mijn nas af, maar soms heb ik dagen dat er wel 6 GB bijkomt. Ach, er zijn grotere problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Ahhh gelukkig ...
Ik ben niet de enige 'gek' dan.

Mijn collega's kijken me soms aan "waar haal je de tijd vandaan ...."
Nu weet ik, ik hoef er niet over na te denken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik kijk meestal van 22:00 tot middernacht, dat bevalt eigenlijk wel prima. Overdag / begin van de avond kom ik nergens aan toe. Ik moet helaas ook werken en wat meehelpen in de huishouding.

Ik ga vanavond game of thrones kijken, mijn vrouw zal wel weer gaan zeuren dat ze ncis wil zien op tv (dat is een vreemde afwijking van mijn vrouw, als een serie op tv is wil ze hem op tv kijken, ondanks dat de kwaliteit van het beeld slechter is, het geluid nog slechter en er reclame inzit... maarja, ik heb ook mijn nukken). Maar ik heb haar nu te pakken, SBS6 is namelijk erg wisselvallig met de afleveringen en ze zenden nu opeens weer seizoen 8 uit in plaats van seizoen 10 af te maken. Dus dat wordt lachen, ze gaat altijd lekker boos worden als ze dat merkt :P

En daarna kan game of thrones aan en kijken we die :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Nu online
Gisteren eindelijk weer een nieuwe Continuum :D Zat er gelijk weer in. Blijft echt een leuke Sci-Fi serie van Canadese bodem :)

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EDIT
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 12:03
Erg mooie serie inderdaad, dat Continuum. Aanradertje. Moest er ook weer even inkomen (was alweer een jaartje geleden), maar dat was al snel voorbij. Mooie teaser van Alec ook aan het einde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen
  • Laatst online: 02-06 21:12

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Welke Contiuum? Volgens Sickbeard zijn er twee:

Continuum
a Vancouver City Protective Services officer, is transported from the year 2077 to 2012 when eight ruthless terrorists, known as Liber8, attempt to escape execution through time travel.
En Continuum (2012)
A beautiful young woman awakens aboard an adrift space ship with no memory of who she is or how she got there and at the mercy of the ship's mysterious computer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caveman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-06 19:39

Caveman

whahoehaha

Coenen schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 20:08:
Welke Contiuum? Volgens Sickbeard zijn er twee:

Continuum
[...]

En Continuum (2012)
[...]
ehh, die tweede is een YouTube flick (synopsis klinkt trouwens wel leuk)

I don't need to "Get a Life." I'm a Gamer. I 've lots of Lives !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
AllSeeyinEye schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 11:12:
[...]

Ooh nee hoor absoluut niet, ik ben helemaal niet tegen naakt in series begrijp me niet verkeerd. En ook niet tegen man man of vrouw vrouw naakt maar bij deze serie stoorde het me op een bepaalde manier, het voegde totaal niets toe.

Bij Banshee, TrueBlood, ShamelessUS, Spartacus, enz, enz, had ik dat totaal niet daar vond ik het beter "passen" omdat het past binnen het verhaal en de sexuele spanning tussen de karakters.

Het leek er hier een beetje ingestopt om te provoceren. Besproken op een vergadering in Hollywood, zo van "we stoppen er wat Man Man bloot in dan zetten we de kerk lekker smerig weg, want Man o Man wat zijn dat toch viespeuken hè"

Daar bij vond ik de Pilot verder ook niet echt geweldig, goedkope renders van een "oude" stad en niet geweldig geacteerd.

Edit: ik ga eigenlijk altijd buiten Europa op vakantie maar ik sluit Italië absoluut niet uit. Dat ziet er toch wel erg mooi uit altijd.

[ Voor 18% gewijzigd door Donstil op 23-04-2013 20:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Deanna Troi in NCIS :)
edit: hmm crap, had in het oude topic gemoeten :P

[ Voor 53% gewijzigd door Raven op 24-04-2013 11:55 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 511047

Raven schreef op woensdag 24 april 2013 @ 11:54:
Deanna Troi in NCIS :)
edit: hmm crap, had in het oude topic gemoeten :P
Dat is wel een aardig oude aflevering toch?

PS Data kom je echt overal tegen ;) Alphas, Warehouse 13, Leverage om maar wat series te noemen die ik naast ST:TNG ook leuk vind ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Topicstarter
Anoniem: 511047 schreef op woensdag 24 april 2013 @ 21:44:
[...]

Dat is wel een aardig oude aflevering toch?
Nope, nieuwe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Nieuwe idd. Die van van de week, aflevering genaamd Berlin, S10E21.

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Rogue beviel me in het begin niet, maar ik begin het nu wel een toffe serie te vinden. Hoofdrolspeelster is niet echt mijn ding, maar die andere gasten zijn erg cool en ik vind de hele cast ijzersterk (behalve dan de hoofdrolspeelster, maar zo denkt volgens mij iedereen erover).

Ik blijf hem nog wel even zien denk ik, hopen dat dit gevoel bij mij blijft hangen en niet het gevoel van aan het begin van de serie de overhand krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 511047

Raven schreef op donderdag 25 april 2013 @ 09:27:
Nieuwe idd. Die van van de week, aflevering genaamd Berlin, S10E21.
Ben er achter wat ik in mijn hoofd had zitten: (hele) oude aflevering van The Closer waarin ze ook speelde (oftewel, ik kijk teveel van dat soort series :z )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Sodemieter, Orphan Black denderde even langs als een sneltrein, het zweet staat op mijn rug :o :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Anoniem: 19894 schreef op zondag 28 april 2013 @ 20:17:
Sodemieter, Orphan Black denderde even langs als een sneltrein, het zweet staat op mijn rug :o :9
Prachtige serie inderdaad. Holy Fuck :X :D Nu al super!

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Eerste aflevering van Da Vinci's Demons gekeken, aangenaam verrast :) De uitvoering was goed, sfeer zat er goed in en het verhaal was ook prima in orde. Hopelijk gaat het zo door :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
De pre-release van Graceland gezien ....

Leuke serie, beetje á la 21jumpstreet ...

Zit best een toekomst in ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kw4kje
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 23-04 22:49
Anoniem: 19894 schreef op zondag 28 april 2013 @ 20:17:
Echt he , top serie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Kari O+ *O*
(Mythbusters is weer begonnen O-) )

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
  • Laatst online: 12:26
Gister ook begonnen met Orphan Black, lekkere serie hoor! Binnenkort maar eens een begin maken met Hemlock Grove.

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kanye
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 08-05 17:02
Oké oké in eerste instantie (na het zien van de trailer) was ik niet heel enthousiast... Maar na alle positieve berichten hier ga ik er vandaag toch maar aan beginnen...
Ik had dit forum wel wat eerder kunnen ontdekken..nu al 4 nieuwe serie's ervij!! thx all!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb dat hele orphan black nog niet gezien, verzamel hem al wel. Fijn dat er weer wat topseries gekomen zijn, zag het toch even somber in in het najaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 32279 schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 11:02:
Ik heb dat hele orphan black nog niet gezien, verzamel hem al wel....
Doe maar niet kijken tot je het hele seizoen hebt.

Anders ga je balen dat je weer een week moet wachten voor een nieuwe ep :( ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arsimo
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10-09-2024
Anoniem: 32279 schreef op zondag 28 april 2013 @ 16:12:
Rogue beviel me in het begin niet, maar ik begin het nu wel een toffe serie te vinden. Hoofdrolspeelster is niet echt mijn ding, maar die andere gasten zijn erg cool en ik vind de hele cast ijzersterk (behalve dan de hoofdrolspeelster, maar zo denkt volgens mij iedereen erover).
Ik niet, Thandie Newton speelt haar fantastisch - sowieso een topactrice, al jarenlang. Rogue's hoofdpersonage is niet 100% logisch en sympathiek, maar dat maakt haar juist zo boeiend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Gisteren heb ik de eerste twee afleveringen van Hannibal bekeken, echt een serie die je 's avonds/'s nachts in het donker moet kijken. Vind het tot nu toe wel boeiend, dus vanavond zijn weer twee afleveringen aan de beurt.

Orphan Black heb ik de pilot ook van gezien. Vond dat niet zo heel erg spectaculair nog, maar wat ik hier in dit topic lees is het best spannend. Denk dat ik even af wacht tot er een heel seizoen van is.

Bij Rogue viel ik na een kwartier in slaap, al had dat meer te maken met mijn moeheid dan met de kwaliteit van de serie. Die moet ik nog even opnieuw bekijken dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avec_style
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 09:51
Bij orphan black vond ik de eerste aflevering ook niet zo heel erg goed. Gelukkig werd dat bij de 2e aflevering goed gemaakt. En sindsdien geniet ik van elke aflevering. Ik zou het dus nog een kans geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

avec_style schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 22:58:
... Ik zou het dus nog een kans geven.
:Y

Op dit moment de enige serie waar ik naar uitkijk :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk

jmk

Rookie Blue begint weer 23 mei! Zin in!

Het gaat slecht met de ratings van CSI.

Er komt een 2e seizoen van Orphan black. Ben benieuwd, moet nog kijken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

jmk schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 23:30:
...
WHOOOOO HOOOO!!! *gooit popcorn in de lucht van blijdschap* :D oOo *O*

Al zet ik hier wel mijn kantekening bij dat het in mijn ogen nooit te lang gerekt mag worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Anoniem: 19894 schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 23:37:
[...]

WHOOOOO HOOOO!!! *gooit popcorn in de lucht van blijdschap* :D oOo *O*

Al zet ik hier wel mijn kantekening bij dat het in mijn ogen nooit te lang gerekt mag worden.
Het ozu wel kunnen maar je moet er wel mee uitkijken inderdaad :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kw4kje
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 23-04 22:49
Rookie Blue begint weer 23 mei! Zin in!

Het gaat slecht met de ratings van CSI.

Rookie Blue, oftewel Andy Mcnally yeah! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
Kw4kje schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 23:40:
[...]

Rookie Blue, oftewel Andy Mcnally yeah! :9
_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

:D *O* *O*

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17-05 23:15

Deathchant

Don't intend. Do!

Supernatural: "On February 11, 2013, The CW renewed the series for a 9th season". Oh yeah! Nou maar hopen dat er wat minder "filler" afleveringen zijn....

Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Gebruiken jullie ook nog followmy.tv? Ik was van myepisodes naar followmy.tv naar mytvshows.org naar myepisodes gegaan en zojuist weer terug bij followmy.tv. Volgens mij was een van de ontwikkelaars hier ook lid?

Er wordt volgens mij alleen niet meer zo veel aan die site gewerkt. De laatste post op hun blog is uit 2012 en de laatste tweet ook al weer uit november.

http://followmy.tv/u/jmxd is mijn profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian

Anthirian

In Trance We Trust

Vroeger wel gebruikt, maar op een bepaald moment vond ik het te vervelend om elke keer weer bij te werken welke ik gezien had en welke niet. Sindsdien gebruik ik XBMC i.c.m. Trakt en gaat alles automatisch.

Pagina: 1 ... 3 ... 13 Laatste

Dit topic is gesloten.