Buitenlandse TV series zomer 2013 Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 13 Laatste
Acties:
  • 94.688 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

mowa

u are what u is

Helaas heb ik niet zo veel tijd gehad om iets te kijken. De pest is dat er bovendien te veel leuke series zijn die ik meer kijk/keek dan films.
Zo heb ik nog steeds Spartacus: War of the Damned, The Walking Dead S03 op stapel liggen. Eigenlijk ook nog Fringe S05 maar dat seizoen vind ik lang niet zo goed als de eerste 4.
En The Americans,Touch S02 en The Following beginnen zich al aardig op te stapelen.
Volgende week heb ik een weekje vrij en ga ik me maar 's door bovengenoemde heen proberen te worstelen.

Echter heb ik wel even de tijd genomen om de eerste 2 delen van Orphan Black te bekijken.
Wat is dat een goede en spannende serie zeg..!!
En uiteraard ook Game of Thrones.. O-)

Ben ook wel benieuwd naar Hannibal. Als de 2e aflevering er is ga ik volgende week de eerste 2 wel even kijken.
Ik kijk vooral erg uit naar Defiance, Continuum S02, Suits S03 en Dexter S08.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Bates Motel is ook renewed.

Wat ook leuk klinkt:
Beverly Hills, Calif. – April 9, 2013 – Starz announced today that it will develop a new original drama series from “Newsroom” writer Gideon Yago with Executive Producer Rob Tapert. “Airborne” is a coming of age story set at the dawn of the Vietnam War. The series follows a young helicopter crew as they fight for survival, sanity, their souls, and each other in a country – and war – that are descending into chaos.

"Even though we are using Vietnam and the early days of air cavalry as a backdrop, our hope is to bring the audience timeless stories about what makes a hero and how a group of young people fight to retain their humanity in the midst of a surreal and terrible conflict,” said Gideon Yago.

“This project explores events that continue to be a relevant and engrossing point of conversation today,” says Carmi Zlotnik, Managing Director of Starz. “The experiences of these young men and their fight for survival are being brought to life by Gideon Yago and Rob Tapert in a way that has not been done.”

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-02 08:32

OkkE

CSS influencer :+

Het is misschien nog wat vroeg om te melden, maar er komt ook een tv show van Zombieland op Amazon Instant Video.

.
Zombieland (2013—)
Genres: Adventure | Comedy | Horror

Plot: "Four survivors are killin' zombies and searching for a place to call home. At least they have each other."

[ Voor 15% gewijzigd door OkkE op 10-04-2013 11:29 ]

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Afbeeldingslocatie: http://cdn.pocket-lint.com/images/KbvP/netflix-house-of-cards-global-release-all-13-episodes-february-1st-anti-piracy-0.jpg

Wat een serie, wordt tijd voor seizoen 2 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 19894

Hoezo rolden er koppen bij Rogue, holy frak! :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcrash
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-11-2019

mindcrash

Rebellious Monkey

Anoniem: 19894 schreef op donderdag 11 april 2013 @ 21:14:
Hoezo rolden er koppen bij Rogue, holy frak! :o
Spoilers...

:+

"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
Holy balls! De staat van die 'lijken' in Hannibal. Zo fucked up heb ik het nog nooit gezien. Héél cool.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 32279

ah, hannibal, helemaal vergeten. Vond de pilot wel ok, ben benieuwd :P

Ik mis veel nieuwe zaken, heb netflix en heb daar top gear ontdekt en ben 19 seizoen aan het herzien (nou, eigenlijk 18, seizoen 1 mist daar kennelijk).

En nu lees ik ook hier dat James May's Man Lab weer begonnen is, ook al gemist.

Damn, een week cursussen doen en te moe zijn om hier te kijken doet een mens geen goed. Ik ga de schade inhalen dit weekeinde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20:34
Sagaris schreef op vrijdag 12 april 2013 @ 17:47:
Holy balls! De staat van die 'lijken' in Hannibal. Zo fucked up heb ik het nog nooit gezien. Héél cool.
Inderdaad, begint echt heel goed Hannibal. Ik ben benieuwd of ze dat vast kunnen houden. Maar voorlopig blijf ik het volgen, zit echt heerlijk in elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
Voor degenen die Hannibal niet volgen, maar toch benieuwd zijn. En in spoiler, omdat het nou niet echt SFW is.

*edit: Spoiler tags icm foto's werken bij mij niet, dan maar een normaal linkje.

http://i49.tinypic.com/n1xu1l.png

[ Voor 25% gewijzigd door Sagaris op 12-04-2013 20:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 13-01 11:15

Anthirian

In Trance We Trust

Hannibal doet het erg goed qua kijkcijfers lees ik. TVbythenumbers verwacht niet dat hij dit seizoen gecanceld wordt. Goed nieuws voor mij, want ik ben met NBC series tegenwoordig wat terughoudender omdat er zoveel gecanceld wordt.

Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Och, dat stopt mij niet om te kijken. Over het algemeen krijg ik pas een klik met de personages na een episode of 10 (prettige uitzonderingen zoals Orphan Black e.d. daargelaten), en anders is het jammer en next! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 29-05 10:05

jmk

Ik snap Anthirian wel. Als je weet dat een serie toch gecancelled wordt, bouw je geen "band" op met personages. In plaats van dat ik me kan inleven, denk ik: "Oh die acteur moet straks uitkijken naar nieuw werk..."

Ik moet trouwens zeggen dat ik nu een enorme achterstand heb met kijken. Moeilijk mijn aandacht te verdelen tussen Skyrim spelen en series kijken. :P Betekend wel dat ik nu wat kieskeuriger ben geworden.

Yippie kayak, other buckets!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Ik denk eigenlijk nooit "oh die acteur moet straks uitkijken naar nieuw werk...". Je denkt toch ook niet "oh die acteur heeft net de afwas gedaan in zijn priveleven"?

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Stukfruit schreef op zaterdag 13 april 2013 @ 23:15:
...Je denkt toch ook niet "oh die acteur heeft net de afwas gedaan in zijn priveleven"?
Met Twitter weet je maar nooit :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Stukfruit schreef op zaterdag 13 april 2013 @ 23:15:
Ik denk eigenlijk nooit "oh die acteur moet straks uitkijken naar nieuw werk...". Je denkt toch ook niet "oh die acteur heeft net de afwas gedaan in zijn priveleven"?
Dat denk ik ook niet, maar als al bekend is dat een serie in de buurt van cancelling zit al bij de pilot begin ik er niet aan omdat:
- Het seizoen bijna altijd slecht wordt afgesloten (open einde).
- Er genoeg andere series zijn die ik niet gekeken heb en die dat zeker verdienen.
- Het meestal al niet de beste series zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anthirian schreef op zaterdag 13 april 2013 @ 18:59:
Hannibal doet het erg goed qua kijkcijfers lees ik. TVbythenumbers verwacht niet dat hij dit seizoen gecanceld wordt. Goed nieuws voor mij, want ik ben met NBC series tegenwoordig wat terughoudender omdat er zoveel gecanceld wordt.
Ik meen zelfs dat seizoen 2 al aangekocht is, maar ik weet niet meer waar ik dat gelezen heb. Volgens mij ook op tvbynumbers. Misschien dat iemand het hier ook gelezen heeft?

Ik vind het wel leuk, maar ik moet wel elke keer aan de film denken en dat vind ik wat minder. Wel jammer dat die website van dat meisje met de krullen niet bestaat. Althans hij bestond niet toen ik na de pilot erop ging zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 32279 schreef op zondag 14 april 2013 @ 19:01:
[...]
...

Ik vind het wel leuk, maar ik moet wel elke keer aan de film denken en dat vind ik wat minder...
Ik ken alleen Silence of the Lambs, de film uit 2001 leek mij niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

OkkE schreef op woensdag 10 april 2013 @ 11:28:
Het is misschien nog wat vroeg om te melden, maar er komt ook een tv show van Zombieland op Amazon Instant Video.

.

[...]
Gaat denk ik gigantisch tegenvallen, gok dat de tv acteurs gaan onderdoen voor de film acteurs.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Anoniem: 32279 schreef op zondag 14 april 2013 @ 19:01:
[...]

Ik meen zelfs dat seizoen 2 al aangekocht is, maar ik weet niet meer waar ik dat gelezen heb. Volgens mij ook op tvbynumbers. Misschien dat iemand het hier ook gelezen heeft?

Ik vind het wel leuk, maar ik moet wel elke keer aan de film denken en dat vind ik wat minder. Wel jammer dat die website van dat meisje met de krullen niet bestaat. Althans hij bestond niet toen ik na de pilot erop ging zoeken.
Niks van bekend nog over season 2. NBC kondigt sowieso altijd alles laat aan. Mocht een season 2 aangekondigd worden dan zal ik het misschien eens proberen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Die rug van die blonde kloon in Orphan Black, damn :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Phyxion schreef op zondag 14 april 2013 @ 19:52:
[...]

Niks van bekend nog over season 2. NBC kondigt sowieso altijd alles laat aan. Mocht een season 2 aangekondigd worden dan zal ik het misschien eens proberen :+
Heel heel boeiend is het nog niet, maar ook niet onaardig. Het pakt me niet echt, niet een serie als banshee of game ofthrones dat je niet kan wachten op een nieuw deel. Ik lijf denk ik wel een tijdje kijken, zoveel andere nieuwe series zijn er ook weer niet.
Anoniem: 19894 schreef op zondag 14 april 2013 @ 19:11:
[...]

Ik ken alleen Silence of the Lambs, de film uit 2001 leek mij niets.
Die bedoelde ik ook, film is beter. Maarja, misschien wordt het nig leuker, het is wel lekker donker en de dialogen zijn niet simpel, dus ik heb nog wat hoop dat het mij gaat bevallen.

[ Voor 26% gewijzigd door Anoniem: 32279 op 14-04-2013 21:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 32279 schreef op zondag 14 april 2013 @ 21:48:
[...]

...

Die bedoelde ik ook, film is beter. Maarja, misschien wordt het nig leuker, het is wel lekker donker en de dialogen zijn niet simpel, dus ik heb nog wat hoop dat het mij gaat bevallen.
Alleen is de serie juist de prequel t.o.v. SotL. Vraag mij af of we Clarice nog gaan ontmoeten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

De serie valt dus meer samen met de film Red Dragon/Manhunter.

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 21:51

Nitai

Live the life you love.

MegaTronics schreef op maandag 15 april 2013 @ 07:11:
De serie valt dus meer samen met de film Red Dragon/Manhunter.
Inderdaad, vandaar Will Graham.

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mandrake466
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 31-05 10:20
Wat mij betreft mogen ze die freak special agent Will Graham wel weglaten omdat hij af en toe raar doet en precies weet hoe het in elkaar steekt met de slachtoffers. Als hij een normaal persoon had gespeeld was het beter.

Windows 11 Pro, I7-12700K, MSI MPG Z690 EDGE WIFI DDR4, MSI RTX 3090 TI Suprim X 24G, Noctua NH-D15 chromax black, Corsair Vengeance LPX 3200C16 128GB, Seasonic Prime TX-850, Samsung 980 Pro 2TB, Fractal Design Torrent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

Mandrake466 schreef op maandag 15 april 2013 @ 13:26:
Wat mij betreft mogen ze die freak special agent Will Graham wel weglaten omdat hij af en toe raar doet en precies weet hoe het in elkaar steekt met de slachtoffers. Als hij een normaal persoon had gespeeld was het beter.
Nee hij is juist een sleutelfiguur in de vangst van Hannibal (zie boek Red Dragon, Thomas Harris, 1981). Juist vanwege zijn empathie icm fotografisch geheugen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:04

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Anoniem: 19894 schreef op zondag 14 april 2013 @ 20:47:
Die rug van die blonde kloon in Orphan Black, damn :X
Die blonde was toch geen kloon? Wat ze wel was/is weet ik ook niet.
Maar die rug was wel bruut. Maar ook even zo'n stuk betonijzer uit je lijf trekken is ook niet niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fish
  • Niet online

Fish

How much is the fish

Kijk defiance begint vandaag http://www.syfy.com/videos/Defiance

Ik zal al een pre-air ep binnen gekomen gelijk een dubbele . ik ben benieuwd

Iperf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nitai schreef op maandag 15 april 2013 @ 13:40:
[...]

Nee hij is juist een sleutelfiguur in de vangst van Hannibal (zie boek Red Dragon, Thomas Harris, 1981). Juist vanwege zijn empathie icm fotografisch geheugen.
is die boekenreeks aan te raden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

Anoniem: 32279 schreef op maandag 15 april 2013 @ 20:11:
[...]

is die boekenreeks aan te raden?
Vond ik wel, de eerste 2 boeken zijn echt het beste. Red dragon en Silence of the lambs. Soms een tikkeltje ongemakkelijk, maar erg goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 20:11

wontcachme

You catch me? No you wont

Topicstarter
Weet nog niet wat ik moet vinden van Defiance. Het heeft potentie, maar op één of andere manier kan het ook vreselijk langdradig uitpakken.

Vraag me ook af wat er gebeurt als het een gigantische flop is. Dan zitten ze met een mmorpg zonder de bijbehorende serie :P. De kijkcijfers moeten wel goed zijn, want ik heb meer Scifi en effects gezien in deze ene ep dan in SG1, SGA en SGU samen.

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian

Anthirian

In Trance We Trust

Ik wacht even de cijfers af voor ik me er aan ga wagen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Anthirian schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 13:57:
Ik wacht even de cijfers af voor ik me er aan ga wagen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Ik heb het na 15 minuten opgegeven. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:34
Ik ga vanavond maar eens Defiance kijken. Trailer zag er wel aardig uit (maarja, die van Revolution zag er ook leuk uit :z ), en paar mensen hier zijn er zo te zien niet echt positief over, dus ben benieuwd.

Hannibal blijft wel een serie die ik wil blijven volgen.

Funfact: De acteur die Will Graham speelt in Hannibal is getrouwd met Claire Danes die ook al zo'n apart typetje speelde in Homeland :o

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hey, een nieuwe ep Warehouse 13 is al verschenen *O* Leuk die preairs :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Nu online

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Anoniem: 19894 schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 19:59:
staat sinds 50 minuten pas online bij speed :X Jij bent er rap bij dus :D

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evil Cowman
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11:36
wat? nu al? dat komt in juli pas op tv toch? :/

overigens.. Defiance net gekeken.. vond het nog best aardig eigenlijk.. ben benieuwd naar het vervolg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Evil Cowman schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 21:20:
[...]

wat? nu al? dat komt in juli pas op tv toch? :/...
Nope, die ep gaat 29 april uitgezonden worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evil Cowman
Anoniem: 19894 schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 21:21:
[...]

Nope, die ep gaat 29 april uitgezonden worden.
excuses.. ik keek naar 2012 :)
is het beetje goede kwaliteit? of zelfde als pre-air van Defiance gisteren?

nevermind.. ga hem nu bekijken :D

[ Voor 6% gewijzigd door Evil Cowman op 16-04-2013 21:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Evil Cowman schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 21:24:
[...]

excuses.. ik keek naar 2012 :)
is het beetje goede kwaliteit? of zelfde als pre-air van Defiance gisteren?
Defiance heb ik niet gekeken dus daar kan ik niets over zeggen, maar de kwaliteit is normaal te noemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Is hier iets voor half acht al automagisch door de torrent client opgepikt :D
Morgen maar eens kijken :)

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Topicstarter
Voor de mensen die de eerste ep nog niet hebben willen kijken totdat met de eerste kijkcijfers wist: "'Defiance' is Syfy's Most Watched Scripted Series Premiere Among Adults 18-49 Since 2006"
NEW YORK – April 16, 2013 – New Earth. New Rules. New Records. ’s groundbreaking transmedia event became the channel’s most-watched scripted series premiere among Adults 18-49 (1.3 million) since 2006 (Eureka).

Defiance also delivered ’s top performance in total viewers (2.7 million) and Adults 25-54 (1.4 million) since 2009 (Warehouse 13) during its two-hour telecast on Monday, April 15 from 9-11PM (ET/PT). While averaging a 2.0 HH rating, Defiance also averaged 479,000 Adults 18-34, the most for a scripted series premiere since 2006.

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Nu online

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Warehouse 13.

Spike O+ :D

Hihihihihi :D Buffygrapjes :D

Ik moest echt giegelen als een schoolmeisje :X

[ Voor 64% gewijzigd door Touchdomex op 16-04-2013 22:15 ]

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22:36
Defiance lijkt wel een beetje een kruising tussen firefly en mad max.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fish
  • Niet online

Fish

How much is the fish

Defiance viel me achteraf een beetje tegen, mischien moet het nog komen.

maar idd wh13 binnen :P ff kijken

Iperf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evil Cowman
Raymond schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 22:07:
Defiance lijkt wel een beetje een kruising tussen firefly en mad max.
soort van Sheriff in een sci-fi stad gaf me eerder ook nog een hint van Eureka erbij.. maar moet nog maar in verdere afleveringen blijken :P
ik ben tenminste blij dat het niet de zoveelste post-apocalypse serie is waarbij het kleurenpalet vooral bestaat uit grijs en zwart :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Touchdomex schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 22:01:
Warehouse 13.

Spike O+ :D

Hihihihihi :D Buffygrapjes :D

Ik moest echt giegelen als een schoolmeisje :X
Blondie bear? :+
Straks maar eens kijken, nu eerst Defiance.

[ Voor 8% gewijzigd door Raven op 17-04-2013 08:28 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• calsonic
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online
Vond Defiance nog net in de catagorie B vallen.
Het kan nog wat worden maar heb zo mijn twijfels.

Btw. Zag Gaia(Jaime Murray) uit Spartacus er ook nog in rondlopen.

[ Voor 4% gewijzigd door calsonic op 17-04-2013 08:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evil Cowman
Weet je wat me trouwens erg opviel aan Defiance? het grote verschil in CGI gebruik! Bij sommige scenes zie je de meest prachtige shots (vooral van de stad zelf en het gebied eromheen) maar als je dan plotseling een scene heb vanuit een auto dan zie je door de ramen werkelijk Playstation 1 graphics! snapte ik echt niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mandrake466
Er is een scene in Rogue waar de chick genaaid wordt en je ziet den harigen ballen van de man. Tenminste het leek harig op mijn 50" plasma maar ik kan mij ook vergissen.

Nog even en we zien ook hardcore in series op tv. Proberen ze zo meer kijkcijfers te krijgen? Belachelijk.

[ Voor 24% gewijzigd door Mandrake466 op 17-04-2013 10:50 ]

Windows 11 Pro, I7-12700K, MSI MPG Z690 EDGE WIFI DDR4, MSI RTX 3090 TI Suprim X 24G, Noctua NH-D15 chromax black, Corsair Vengeance LPX 3200C16 128GB, Seasonic Prime TX-850, Samsung 980 Pro 2TB, Fractal Design Torrent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Deadliest Catch en Mad Men zijn ook weer begonnnen trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChuckyDevil
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21:55
+1 voor Hanibal. Weer eens wat anders dan al die andere politie / CSI series. Zoals meerdere al aangaven, hopelijk blijft het niveau in stand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 29-05 10:05

jmk

Het is ook meer een psychologische thriller he, iets dat ik niet veel tegenkom in series. Verder heeft het veel elementen van Perception, dat deze zomer weer begint. In beide series heeft een geniaal persoon met psychische stoornis die de FBI helpt een grote rol.

Hannibal is bijna zeker van renewel schijnt, volgens tvbythenumers trouwens.

Yippie kayak, other buckets!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:04

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Defiance is het waarschijnljk niet voor mij, iets te veel science fiction. Al die beesten en rare wezens is het niet voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik was defiance vergeten, had hem al wel binnen. Ben gek op SF, dus dat ga ik straks even bezien allemaal. Ik kan alleen geen leuke cover vinden voor in mijn mapje, dat meisje kijkt echt op elke foto triest of vreemd...

Trouwens wel weer nieuw dat de sf channel die het volgens mij uitzend weer sf op het programma heeft, volgens mij zonden ze inmiddels alles behalve sf uit :P
Nitai schreef op maandag 15 april 2013 @ 20:46:
[...]

Vond ik wel, de eerste 2 boeken zijn echt het beste. Red dragon en Silence of the lambs. Soms een tikkeltje ongemakkelijk, maar erg goed.
Thanks, ik zet ze op mijn ereader, wel weer eens leuk om te lezen ,ga ik misschien de serie ook wat meer waarderen.

Maar nu eerst even warehouse 13 :9

[ Voor 35% gewijzigd door Anoniem: 32279 op 17-04-2013 20:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJzerlijm
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

Hannibal is echt prachtig om naar te kijken. En ook al is het geweld behoorlijk expliciet het is schokkend en niet cool of overdreven op ingezoomd zoals zo vaak in dergelijke series.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/0X18TmO.jpg

Heel mooi met de kleuren en in dat magnifieke kantoor van Lecter.

And to think they once said that computers would take away jobs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Raven schreef op woensdag 17 april 2013 @ 08:27:
[...]

* Anoniem: 19894 zat te wachten op het "Home, sweet home- Lovers Walk" momentje toen je hem dronken in zijn kantoor zag :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S401
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 18-05 16:03
Sinds tijden weer begonnen aan een nieuwe serie, kwam heel toevallig Da vinci's Demons tegen en de Pilot is me positief bevallen. Straks ook maar eens Hannibal kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Ugh, een trailer voor Zombieland:
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=v_7Zc7PuAVU]

Weer een gemiste kans -O-

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Waardeloze casting, acteurs die totaal niet boeiend zijn. Gewoon negeren :)

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

* Anoniem: 19894 is behoorlijk klaar met die zombiewereld :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Nja, als het de kwaliteit van de film had gehad dan zou het leuk zijn geweest :)

Maar dit...

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Er is gewoon teveel zombie-aanbod. Saai.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DGTL_Magician
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-05 19:00

DGTL_Magician

Kijkt regelmatig vooruit

Holy crap, dat er mensen zijn die dat durven te draaien.

Blog | aaZoo - (Wireless) Networking, Security, DDoS Mitigatie, Virtualisatie en Storage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18:18

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Net de pilot van da Vinci's demons gezien. Ik vind de setting erg mooi neergezet. De shots van het middeleeuwse Florence en Milaan zijn erg goed. ^O^
Het plot wordt een beetje met de haren bij gesleept, maar volgens mij is de serie prima te volgen!

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebasd
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 22:12

sebasd

loopt op espresso

FunkyTrip schreef op donderdag 18 april 2013 @ 00:34:
Net de pilot van da Vinci's demons gezien. Ik vind de setting erg mooi neergezet. De shots van het middeleeuwse Florence en Milaan zijn erg goed. ^O^
Het plot wordt een beetje met de haren bij gesleept, maar volgens mij is de serie prima te volgen!
Klinkt best goed.. Op IMDB staat Adventure / Drama / Fantasy als genre, hoe hoog was het fantasy-gehalte? Dat zou het voor mij namelijk oneindig minder interessant maken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Nu online

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Raven schreef op woensdag 17 april 2013 @ 08:27:
[...]

Kijk die aflevering maar :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teckna
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21-05 14:01
Mja heb defiance ook uitgezet, en later nog een keer opnieuw proberen te kijken maar het lukte mij niet. Wel jammer want zat uit te kijken naar een nieuwe SF serie. Gelukkig komen er een hoop meer aan en er zal vast wel iets bijzitten wat ik ook leuk vind :P SyFy is al een beetje opgegeven bij mij. Verder dan geestendingetjes komen ze niet meer lately.

Zombieland ga ik niet eens de 1e aflevering van kijken, ik kan mij niet voorstellen dat iemand dat wel serieus neemt :P

Qua da Vinci moet je eigenlijk gewoon eens een aflevering kijken, het is niet storend vind ik. Maar vind middeleeuwen/kastelendingetjes sowieso wel leuk om naar te kijken dus ben biased.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Laatst online: 31-05 06:45

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Het eerste dat me te binnen schoot bij het kijken van Da Vinci's Demons was Assassins Creed 2-I/II/III. Treffende overeenkomsten in de gebruikte gebouwen! Hell, het was al bijna wachten op de eerste assassins die over de daken zou rennen :P

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireSonus
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22:35
Was even aan t zoeken wat voor soort serie die Da Vinci's Demons nou eigenlijk is en stuit gelijk op het nieuws dat het nu al (na 1 aflevering...) is vernieuwd voor een tweede seizoen:

http://www.tv.com/news/st...or-season-2-136622156535/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Nu online

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Ook maar downloaden dus :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Gister WH13 en Defiance gezien. Bij WH13 heb ik wel even zitten lachen toen ik blondie bear zag :+ en Defiance lijkt mij wel wat om verder te kijken :) .

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Twylight schreef op donderdag 18 april 2013 @ 09:00:
[afbeelding]

toen ik die gast zag heb ik het direct afgezet. Zo slecht
Nou, daar gaat mijn hoop voor Defiance inderdaad :+
FireSonus schreef op donderdag 18 april 2013 @ 09:40:
Was even aan t zoeken wat voor soort serie die Da Vinci's Demons nou eigenlijk is en stuit gelijk op het nieuws dat het nu al (na 1 aflevering...) is vernieuwd voor een tweede seizoen:

http://www.tv.com/news/st...or-season-2-136622156535/
Klinkt goed, even binnen halen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Da Vinci's Demons heb ik na een 20tal minuten afgezet, niet mijn ding. Had ik kunnen weten gezien de omschrijving :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Och, ik vond het wel aardig. Blijft dus nog op de lijst staan.

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arsimo
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10-09-2024
FunkyTrip schreef op donderdag 18 april 2013 @ 00:34:
Middeleeuws? Het is de renaissance - daar gaat het hele verhaal over in zekere zin - en dat is juist wat die periode en personage zo boeiend maakt. Indien onbekend raad ik aan wat ouwe geschiedenisboeken van school af te stoffen en daar eens wat door te lezen. Wikipedia kan ook: Wikipedia: Italiaanse renaissance
Het is het levensverhaal van Da Vinci hier en daar wat opgeleukt met wat fantastische elementen, dus dat met de haren bijslepen valt nog wel mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba
  • Laatst online: 09:24

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

Coenen schreef op maandag 15 april 2013 @ 19:18:
[...]

Die blonde was toch geen kloon? Wat ze wel was/is weet ik ook niet.
Maar die rug was wel bruut. Maar ook even zo'n stuk betonijzer uit je lijf trekken is ook niet niks.
Is zelfde actrice dus ja een clone :) (zie ook de psalm quote
For you formed my inward parts;
you knitted me together in my mother’s womb.
I praise you, for I am fearfully and wonderfully made.
duidelijke referentie aan de kloonbakker ;)

Al met al vind ik Orphan Black tot nog toe erg vermakelijk :)

[ Voor 20% gewijzigd door Tomba op 18-04-2013 13:48 ]

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip

FunkyTrip

Funky vidi vici!

arsimo schreef op donderdag 18 april 2013 @ 12:58:
[...]

Middeleeuws? Het is de renaissance - daar gaat het hele verhaal over in zekere zin - en dat is juist wat die periode en personage zo boeiend maakt. Indien onbekend raad ik aan wat ouwe geschiedenisboeken van school af te stoffen en daar eens wat door te lezen. Wikipedia kan ook: Wikipedia: Italiaanse renaissance
Zei ik middeleeuwen? Ik bedoelde renaissance natuurlijk... :X

[...]
Het is het levensverhaal van Da Vinci hier en daar wat opgeleukt met wat fantastische elementen, dus dat met de haren bijslepen valt nog wel mee.
Mwoah... visioentje hier visioentje daar...'zoek het booeeeeeeek'.... *gaap*. Vind de setting, humor & uitvindingen leuker, al mochten ze wat mij betreft ook wel met realistischer dingen komen dan die duif. Zoiets kunnen we zelfs nu nog niet maken.

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba
  • Laatst online: 09:24

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

Bergie schreef op woensdag 03 april 2013 @ 15:31:
Misschien is Hemlock Grove nog een leuke toevoeging.

Horror, dus zal wel gaan tegenvallen en niet lang meegaan ben ik bang :+
Komt morgen (in Amerika dus voor ons overmorgen ;) ) uit op Netflix :) Ben toch wel benieuwd!

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majic
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21-03 01:14
IJzerlijm schreef op woensdag 17 april 2013 @ 21:02:
Hannibal is echt prachtig om naar te kijken. En ook al is het geweld behoorlijk expliciet het is schokkend en niet cool of overdreven op ingezoomd zoals zo vaak in dergelijke series.

[afbeelding]

Heel mooi met de kleuren en in dat magnifieke kantoor van Lecter.
Ik vond het eigenlijk behoorlijk tegenvallen. Met name dat álles zo snel uit de doeken wordt gedaan...dat alles zo overduidelijk is meteen. Je wordt als kijker niet erg serieus genomen, en ze maken gewoon misbruik van de Hannibal legacy om even snel te scoren.

T' is te veel over the top, te veel informatie in de eerste episode, te veel in hapklare brokken. Zat me er flink aan te ergeren in ieder geval. Cinematografisch en qua acteerwerk is het allemaal prima, maar verder...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majic
Teckna schreef op donderdag 18 april 2013 @ 09:26:
Mja heb defiance ook uitgezet, en later nog een keer opnieuw proberen te kijken maar het lukte mij niet. Wel jammer want zat uit te kijken naar een nieuwe SF serie. Gelukkig komen er een hoop meer aan en er zal vast wel iets bijzitten wat ik ook leuk vind :P SyFy is al een beetje opgegeven bij mij. Verder dan geestendingetjes komen ze niet meer lately.
Hier ook een wanhopige sci-fi liefhebber die t' niet kan vinden met Defiance. Alsof ze een soort low-budget rip-off van een soort van Babylon 5 hebben proberen te maken. De visagie is echt om te huilen zo goedkoop...ik kneep hem al aan het begin toen ik de "dochter" zag..maar het werd alleen maar erger toen er allerlei star-trek en star-wars ripoff rassen voorbij kwamen.

Het acteerwerk en de verhaallijn helpen ook niet echt zeg maar, of de briljante CGI :/

Gemiste kans..snap niet dat zo iets op TV komt, is toch bij voorbaat al tot falen gedoemd ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian

Anthirian

In Trance We Trust

Juist niet, ik heb gelezen op TV by the Numbers dat de kijkcijfers best wel goed zijn. Misschien is het meer voor een andere doelgroep?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22:07
Wat wellicht meehelpt (en gok ik ook de CGI in sommige stukken verklaard) is dat het verbonden is met de Defiance MMO en het de bedoeling is om elementen uit de serie in de game terug te laten komen en andersom. De slechte CGI zag er namelijk uit alsof het uit het spel kwam.

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Niet online

mowa

u are what u is

Hannibal vind ik echt nog niet zo slecht. Juist het feit dat bij voorbaat zoveel wordt weggegeven vind ik interessant en zit je er als kijker dicht bovenop hoe het zich gaat ontwikkelen.

Defiance was ook voor mij een teleurstelling. In alle opzichten drongen zich tijdens het kijken bij mij gedachten op dat ik het allemaal al een keer heb gezien en aan de standaard/stereotiepe bad guy heb ik me zitten ergeren. Een 2e aflevering is bij mij gecanceld.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majic
Ik moet toch zeggen dat bijv. Continuum en Falling Skies toch een beetje in het zelfde vijvertje roeren maar wél goed te pruimen zijn. De CGI is niet persé beter bij die twee (Falling Skies doet wat onder aan Continuum, dat wel), maar de eerste afleveringen van die series spraken wel tot verbeelding zonder clichématig te worden op visueel of inhoudelijk gebied. T' kijkt gewoon meteen lekker weg.

Zelfs Revolution vind ik leuker om te kijken, omdat het pretentieloos is en daar zich ook niet voor schaamt.

Ik ben bang dat ook hier Defiance geen 2de aflevering gaat redden bij me ; de aliens zijn té nep, te divers, te jaren 80 b-film om niet continue uit je verhaal getrokken te worden. Ik wil in de serie gezogen worden, niet de hele tijd denken "dude...je kostuum is echt cheap" :D

[ Voor 25% gewijzigd door majic op 18-04-2013 18:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Evil Cowman schreef op woensdag 17 april 2013 @ 08:37:
Weet je wat me trouwens erg opviel aan Defiance? het grote verschil in CGI gebruik! Bij sommige scenes zie je de meest prachtige shots (vooral van de stad zelf en het gebied eromheen) maar als je dan plotseling een scene heb vanuit een auto dan zie je door de ramen werkelijk Playstation 1 graphics! snapte ik echt niet..
Kijk de eerste 6 minuten van Defiance nog eens terug...

Afbeeldingslocatie: http://i49.tinypic.com/t893lh.png

En tellen maar :')

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Topicstarter
FunkyTrip schreef op donderdag 18 april 2013 @ 21:44:
[...]

[afbeelding]

Ze reden rondjes :Y :Y :Y

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evil Cowman
FunkyTrip schreef op donderdag 18 april 2013 @ 21:44:
[...]

[afbeelding]

ja.. ik hoop echt dat het in latere afleveringen minder opvallend wordt.. zoiets kan echt irritant worden hoe goed een serie ook is.. (en dat is Defiance sowieso niet :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Laatst online: 31-05 06:45

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Wat mij in Defiance het meest stoorde is dat er 20 verschillende rassen zijn die er op een paar na bijzonder nep uit zien. Die Androgen's (met de ruitjespatroon-koppen) bijvoorbeeld, hebben gewoon 'mensenhuid' rond hun ogen en mond :X
En die Chewbakka's..........

De eerste minuut stoorde mij overigens zijn driftige bewegingen aan het stuur nog meer dan de achtergrond :+

Serie is uit het lijstje geschrapt.

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kw4kje
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 23-04 22:49
Anthirian schreef op donderdag 18 april 2013 @ 18:40:
Juist niet, ik heb gelezen op TV by the Numbers dat de kijkcijfers best wel goed zijn. Misschien is het meer voor een andere doelgroep?
Ja de eerste aflevering trekt altijd wel meer kijkers omdat het nieuw is, ben benieuwd hoeveel dat de komende weken nog zal zijn. Ik zelf probeer het nog wel even uit, maar werd er ook niet echt warm van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip

FunkyTrip

Funky vidi vici!

AllSeeyinEye schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 08:05:

De eerste minuut stoorde mij overigens zijn driftige bewegingen aan het stuur nog meer dan de achtergrond :+
Ja maar dat doen alle Hollywood chauffeurs, ook in topfilms. Zodra ze in een auto zitten gaan ze met het stuur vechten. Ook al is de weg kaarsrecht en net geasfalteerd :')

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mandrake466
majic schreef op donderdag 18 april 2013 @ 15:37:
[...]

Ik vond het eigenlijk behoorlijk tegenvallen. Met name dat álles zo snel uit de doeken wordt gedaan...dat alles zo overduidelijk is meteen. Je wordt als kijker niet erg serieus genomen, en ze maken gewoon misbruik van de Hannibal legacy om even snel te scoren.

T' is te veel over the top, te veel informatie in de eerste episode, te veel in hapklare brokken. Zat me er flink aan te ergeren in ieder geval. Cinematografisch en qua acteerwerk is het allemaal prima, maar verder...
Ik ben het helemaal met je eens. Vandaar ook mijn opmerking dat ze die freak van een special agent die alles even zo uit de mouw schudt, hadden weg mogen laten en een rol als een normaal persoon laten spelen. Het is zo absloluut niet spannend meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Trailer voor Hemlock Grove:

Van Eli Roth, over zes uur beschikbaar via Netflix. Acterend zal je oa. een halfnaakte Famke Janssen en weerwolven met uitvallende ogen zien.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Safaci
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13:46
Low Winter Sun start 11 augustus samen met Breaking Bad. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
Ik begin me wel een beetje te ergeren aan de gebruikte muziek in Hannibal. Altijd maar die rare, trippy, onheilspellende shit. Het maakt het ook een hele 'drukke' serie.

Wat me wel bevalt is de verweving van 'case of the week' en 'verhaal'. Waar een serie normaal gesproken een van beiden is doet Hannibal allebei op een manier die ik nog niet eerder gezien heb. Dat is wel interessant. Al met al een hele rare, maar toch interessante serie waar ik nog niet echt achter ben of ik het wel leuk vind. Shit's weird yo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20:22

Notna

Where are you?®

Net Defiance gekeken; god wat een slechte CGI zeg :X

Ik geef het nog 1 episode maar dan geef ik het op. Enige voordeel tot nu toe: Julie Benz ! :>

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Vergeet Nicole Muñoz en Stephanie Leonidas niet ;)

Oscar Wilde

Pagina: 1 2 ... 13 Laatste

Dit topic is gesloten.