Oja, trakt heb ik ook nog eens mee gespeeld. Als xbmc het zelf bijhoudt is het erg handig inderdaad maar ik gebruik dat niet en de site zelf vind ik te "groot". Nadat ik wat gekeken heb (of eens in de zoveel tijd, als ik het vergeet) even aanklikken wat ik gezien heb vind ik niet zo'n probleem
Kan je bij een reinstall of iets in die trend ook de data uit Trakt weer terug syncen naar XBMC?Anthirian schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 14:23:
Vroeger wel gebruikt, maar op een bepaald moment vond ik het te vervelend om elke keer weer bij te werken welke ik gezien had en welke niet. Sindsdien gebruik ik XBMC i.c.m. Trakt en gaat alles automatisch.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
gelukkig wel ja. trakt even installeren, syncen en gaanTsurany schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 14:31:
[...]
Kan je bij een reinstall of iets in die trend ook de data uit Trakt weer terug syncen naar XBMC?
Nice!!! toch al jaren 1 van mijn favoriet!Deathchant schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 09:50:
Supernatural: "On February 11, 2013, The CW renewed the series for a 9th season". Oh yeah! Nou maar hopen dat er wat minder "filler" afleveringen zijn....
Ik gebruik Track.tv en een App op mijn GSM. Veel makkelijk kan het niet eigenlijk, ik probeer wel eens een andere dienst (geen idee waarom) maar kom toch steeds weer bij Trakt terug.Twylight schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 14:08:
Gebruiken jullie ook nog followmy.tv? Ik was van myepisodes naar followmy.tv naar mytvshows.org naar myepisodes gegaan en zojuist weer terug bij followmy.tv. Volgens mij was een van de ontwikkelaars hier ook lid?
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Ik vind haar niet echt heel bijzonder, zeker niet als hoofdrolspeelster. Jimmy Laszlo (en familie) was eigenlijk veel logischer geweest, welk personage ik echt zeer goed gespeeld vind.arsimo schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 21:59:
[...]
Ik niet, Thandie Newton speelt haar fantastisch - sowieso een topactrice, al jarenlang. Rogue's hoofdpersonage is niet 100% logisch en sympathiek, maar dat maakt haar juist zo boeiend.
Rookie Blue mag wel beter worden dan het laatste seizoen, als het niet beter wordt hou ik daarmee op, zelfs Andy kan die serie niet redden.
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Wat bedoel je nou? Vind je de hoofdpersonage niet zo interessant en had je liever dat de familie Laszlo de spil was waarom het verhaal draaide? Of bedoel je dat de hoofdrolspeelster het niet goed doet en die hoofdpersonage onvoldoende uit de verf laat komen? Het eerste is een scenariokeuze, het tweede hoe de actrice het doet. Beide zijn voor mij uitstekend in orde trouwens.Phyxion schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 18:35:
[...]
Ik vind haar niet echt heel bijzonder, zeker niet als hoofdrolspeelster. Jimmy Laszlo (en familie) was eigenlijk veel logischer geweest, welk personage ik echt zeer goed gespeeld vind.
(het verhaal gaat over een politievrouw die door persoonlijke obsessie zichzelf dreigt te verliezen in haar undercoverrol. Het gaat niet om een crimefamilie, daar hebben we genoeg andere series over. Die mij persoonlijk een stuk minder boeien, maar dat terzijde)
[ Voor 6% gewijzigd door arsimo op 03-05-2013 20:33 ]
Ik bedoel beidearsimo schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 20:27:
[...]
Wat bedoel je nou? Vind je de hoofdpersonage niet zo interessant en had je liever dat de familie Laszlo de spil was waarom het verhaal draaide? Of bedoel je dat de hoofdrolspeelster het niet goed doet en die hoofdpersonage onvoldoende uit de verf laat komen? Het eerste is een scenariokeuze, het tweede hoe de actrice het doet. Beide zijn voor mij uitstekend in orde trouwens.
(het verhaal gaat over een politievrouw die door persoonlijke obsessie zichzelf dreigt te verliezen in haar undercoverrol. Het gaat niet om een crimefamilie, daar hebben we genoeg andere series over. Die mij persoonlijk een stuk minder boeien, maar dat terzijde)
Verwijderd
Zullen we het hier niet over downloaden hebben? Dat mag namelijk niet in dit gedeelte op tweakers. Er zijn 3 subfora voor de synology nas waar dit wel mag (bijvoorbeeld).
Anders zit hier straks een waarschuwing en even later een slotje op.
Wel de moeite waard, ik vind het wel ok, niet heel super, maar ook weer niet heel slecht.Twylight schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 22:42:
Bij Rogue viel ik na een kwartier in slaap, al had dat meer te maken met mijn moeheid dan met de kwaliteit van de serie. Die moet ik nog even opnieuw bekijken dus
[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 04-05-2013 16:36 ]
Prima omschrijving inderdaad voor Rogue. Ik heb het gewoon op de stapel gegooid, zo af en toe kijk ik eens een minuut of 10, zo komt het wel uitVerwijderd schreef op zaterdag 04 mei 2013 @ 16:34:
Zullen we het hier niet over downloaden hebben? Dat mag namelijk niet in dit gedeelte op tweakers. Er zijn 3 subfora voor de synology nas waar dit wel mag (bijvoorbeeld).
[...]
Wel de moeite waard, ik vind het wel ok, niet heel super, maar ook weer niet heel slecht.
Verwijderd
Waarom kijk ik pre-airs
Net Graceland gezien en het smaakt wel naar meer, maar dat is nog lang wachten
Die waarschuwing zet ik nu vastVerwijderd schreef op zaterdag 04 mei 2013 @ 16:34:
Mensen, geen discussies hier over hoe en waar en waarmee je series kan binnenhalen. Ik heb wat posts getrashed. Terug on-topic graag
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Verwijderd
Nu nog als waarschuwing Let Op in het topicgambieter schreef op zaterdag 04 mei 2013 @ 21:38:
[...]
Die waarschuwing zet ik nu vast.
[mbr]Mensen, geen discussies hier over hoe en waar en waarmee je series kan binnenhalen. Ik heb wat posts getrashed. Terug on-topic graag[/]
Was Graceland een pre-air? Well shit. Ik vond de pilot dikke prima en ik haat wachten.Verwijderd schreef op zaterdag 04 mei 2013 @ 21:26:
Waarom kijk ik pre-airsNet Graceland gezien en het smaakt wel naar meer, maar dat is nog lang wachten
Ja, ik baalde ook als een gek ....Sagaris schreef op zondag 05 mei 2013 @ 12:53:
[...]
Was Graceland een pre-air? Well shit. Ik vond de pilot dikke prima en ik haat wachten.
Juni pas DEZE aflevering weer ....
Daarom kijk ik ook nooit pre-airs
Verwijderd
Graceland klinkt erg lekker, maar het komt pas in juni. Ik denk dat ik verstandig ben en ook ff wacht, al kan ik dat meestal niet zo goed.
Wel een mooie serie zo te lezen op wikipedia. Heb hem even op de te kijken-lijst gezet hier.
Eigenlijk zouden die bad guys niet in Rogue moeten zitten, maar in seizoen 2 van Banshee. Dat zou geweldig zijn, past ook goed bij het Banshee sfeertje.
Wel een mooie serie zo te lezen op wikipedia. Heb hem even op de te kijken-lijst gezet hier.
Ik kijk meestal een episode per keer, soms een halve. 10 Minuten is wel erg kortPhyxion schreef op zaterdag 04 mei 2013 @ 18:43:
Prima omschrijving inderdaad voor Rogue. Ik heb het gewoon op de stapel gegooid, zo af en toe kijk ik eens een minuut of 10, zo komt het wel uit
Eigenlijk zouden die bad guys niet in Rogue moeten zitten, maar in seizoen 2 van Banshee. Dat zou geweldig zijn, past ook goed bij het Banshee sfeertje.
[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 05-05-2013 18:50 ]
JUNI?!FreshMaker schreef op zondag 05 mei 2013 @ 13:47:
[...]
Ja, ik baalde ook als een gek ....
Juni pas DEZE aflevering weer ....

De scenes met Sarah en Allison zijn zo geweldig in Orphan, je vergeet helemaal dat het dezelfde actrice is. De laatste aflevering zat net op het randje van een klucht met zoveel misverstanden en bijna ontdekkingen maar toch was het spannend en boeiend. De kille efficiency en onduidelijke loyaliteit van Paul, de onthulling van de Mad Scientist die wellicht achter de hele zooi zit en het steeds verder doordraaien van Allison hebben weer allerlei nieuwe mogelijkheden geopend.
En die arme Vic. Aan het einde van de serie is hij denk ik er net zo aan toe als Steven Hawking.
En die arme Vic. Aan het einde van de serie is hij denk ik er net zo aan toe als Steven Hawking.
And to think they once said that computers would take away jobs.
Hier eindelijk eens begonnen met Hemlock Grove 
Een half uur in de eerste aflevering begint de eerste wtf al. Wat is dat "meisje"?

Een half uur in de eerste aflevering begint de eerste wtf al. Wat is dat "meisje"?
Dat zit wel Schnorr.
10 afleveringen in heb ik dat nog steedsStukfruit schreef op zondag 05 mei 2013 @ 21:46:
Oh, dus dit wordt weer zo'n serie die wel interessant is maar waar nooit een einde aan komt?
*gromt zoals het meisje..*
*gromt zoals het meisje..*
Dat zit wel Schnorr.
Spice Girls in Orphan Black
Lang geleden dat ik hun in een tv-serie heb gehoord
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry
Aangezien ik geen series download, zie ik nauwelijks iets, maar aangezien ik op m’n intuïtie vertrouw, heb ik zojuist Orphan Black gepre-ordered, na alle reacties op dit forum. Release is Juli! Ook Game of Thrones III gepre-ordered, maar die laat wat langer op zich wachten
.
Make lovecraft not warcraft.
Verwijderd
Zo te lezen zijn de extra's erg karigSméagol schreef op maandag 06 mei 2013 @ 19:04:
...zojuist Orphan Black gepre-ordered, na alle reacties op dit forum. Release is Juli! ...

Emily Bergl@allisonscag
Tonight! All new Warehouse 13! Featuring @EmilyBergl & Patrick Fleuger & the scenic national forests & cannibis shops of the northwest!
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Ugh, Tammi uit Southland. Fantastisch als een psycho ex gespeeld door Emily, te goed eigenlijk want ik wil haar nooit meer zien.Raven schreef op maandag 06 mei 2013 @ 19:44:
[...]
Emily Bergl, bekend van IMDB: Taken (TV mini-series 2002– )
Geen idee wanneer dit uitkomt (2014 ergens), maar het kan niet snel genoeg komen 
The Last Ship
The Last Ship
[ Voor 4% gewijzigd door wontcachme op 07-05-2013 21:07 ]
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Ziet er wel leuk uit, ik kijk nu ook zo'n soort serie, gaat ook over een eiland en een boot; alleen wel een onderzeeër ; last resortwontcachme schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 21:06:
Geen idee wanneer dit uitkomt (2014 ergens), maar het kan niet snel genoeg komen
The Last Ship
IMDB: Last Resort (TV Series 2012– )
[ Voor 198% gewijzigd door dutchgio op 07-05-2013 21:18 ]
Al geziendutchgio schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 21:14:
[...]
Ziet er wel leuk uit, ik kijk nu ook zo'n soort serie, gaat ook over een eiland en een boot; alleen wel een onderzeeër ; last resort
IMDB: Last Resort (TV Series 2012– )
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Heb het overzicht (nog) niet zo met herfst/zomer-series, ik ben t nu dagelijks aan het kijken, en dat vermaakt me zeer, kijkt leuk weg, opbouwende spanning, nu ongeveer op de helft.. Jammer dat er maar 1 seizoen van is helaas.wontcachme schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 21:43:
[...]
Al gezien. Is een herfstserie dus die is al uitgebreid besproken in dat topic
. En is ook al weer gecancelled na één seizoen
The unit is ook erg leuk, al past die misschien iets minder binnen het 'marine-thema' waar last resort en the last ship onder vallen.
[ Voor 12% gewijzigd door dutchgio op 07-05-2013 22:10 ]
The unitdutchgio schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 22:08:
[...]
Heb het overzicht (nog) niet zo met herfst/zomer-series, ik ben t nu dagelijks aan het kijken, en dat vermaakt me zeer, kijkt leuk weg, opbouwende spanning, nu ongeveer op de helft.. Jammer dat er maar 1 seizoen van is helaas.
The unit is ook erg leuk, al past die misschien iets minder binnen het 'marine-thema' waar last resort en the last ship onder vallen.

- Oh, wow. I-I never hit anybody before.
+ Really? Well you did it perfectly.
- I didn't even break a nail
.
Een keer raden wat er op het programma staat nu ik klaar ben met het herkijken van IMDB: Mutant X (TV Series 2001–2004)
+ Really? Well you did it perfectly.
- I didn't even break a nail
Een keer raden wat er op het programma staat nu ik klaar ben met het herkijken van IMDB: Mutant X (TV Series 2001–2004)
[ Voor 9% gewijzigd door Raven op 08-05-2013 18:28 ]
Oscar Wilde
Laatste aflevering van dit seizoen van Hart of Dixie ook alweer
De heb ik nog bewaard. Vorig jaar op vakantie mee begonnen, nu seizoen 2 helemaal klaar staan voor vakantie dit jaar. Orphan Black ook snel maar eens proberen na hier gelezen te hebben.
Mistresses:

Sneak Peek Video: https://www.facebook.com/photo.php?v=10152805127605103

Sneak Peek Video: https://www.facebook.com/photo.php?v=10152805127605103
[ Voor 19% gewijzigd door Raven op 09-05-2013 11:36 ]
Oscar Wilde
Verwijderd
Mistresses begint toch pas 3 juni? Ik heb hem maar snel in ziekebaard gezet?
Ik heb de trailer bekeken, ik moet het even aanzien. Het zou zomaar een vrouwenserie kunnen worden als ik het zo zie, maar we geven de mooie vrouwen even het voordeel van de twijfel.
Ik heb de trailer bekeken, ik moet het even aanzien. Het zou zomaar een vrouwenserie kunnen worden als ik het zo zie, maar we geven de mooie vrouwen even het voordeel van de twijfel.
Zomaar een vrouwen serie kunnen worden? Dit komt op ABC het zou me dus enorm verbazen als het geen zoetsappige vrouwen serie zou worden.Verwijderd schreef op donderdag 09 mei 2013 @ 11:49:
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Verwijderd schreef op donderdag 09 mei 2013 @ 11:49:

Origineel telefoonnummer
2 Unlimited's Twilight Zone in Buffy (s01e03 The Witch), valt mij nu pas op
[ Voor 7% gewijzigd door Raven op 09-05-2013 12:24 ]
Oscar Wilde
Wat was de verhaallijn eigenlijk? Kon er iig geen ontdekken, maar kan aan mij liggen
Oscar Wilde
Lijkt me heel leuk! Origineel om het begin van een soort apocalyps te laten zien vanuit een battleship.wontcachme schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 21:06:
The Last Ship
Ik voorlopig nog even te nieuw voor SB, maar deze kan ik niet per ongeluk missen.
Yippie kayak, other buckets!
Er komt een 2e seizoen van Defiance.
Gerucht: een nieuw limited seizoen van 24. (no darling included
)
NBC gaat een nieuwe serie van J.J. Abrams uitzenden, Believe
Gerucht: een nieuw limited seizoen van 24. (no darling included
NBC gaat een nieuwe serie van J.J. Abrams uitzenden, Believe
Wauw Defiance had ik stiekem niet verwacht dat het zo'n succes zou zijn dat het een 2e seizoen zou krijgen zeg

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Als het doorgaat ben ik benieuwd hoe ze 24 uur in 13 afleveringen krijgen en het real-time noemenjmk schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 23:05:
Gerucht: een nieuw limited seizoen van 24. (no darling included)
Ik vind wel dat ze dan ook Elisha Cuthbert haar oude rol moeten geven. Kan prima, want Happy Endings is toch al zo goed als gecanceld.

[ Voor 10% gewijzigd door Anthirian op 11-05-2013 14:54 ]
Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.
Ik dacht dat de kijkcijfers helemaal niet verkeerd zijn. Maar dat komt ook grotendeels omdat er nu echt helemaal geen alternatief meer is voor science fiction.. Maar ik heb toch liever iets minder fiction en iets meer science.Touchdomex schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 23:09:
[...]
Wauw Defiance had ik stiekem niet verwacht dat het zo'n succes zou zijn dat het een 2e seizoen zou krijgen zeg
Craig

Oscar Wilde
Mja, het is idd wel echt zo'n typisch "hierrrrr komt seizoen 2"-einde...Wiethoofd schreef op donderdag 09 mei 2013 @ 14:58:
De uiteindelijke verhaallijn was het stoppen van het moorden en vinden wie daarvoor verantwoordelijk zou zijn (dat was goed uitgewerkt en na 12 afleveringen duidelijk), hoe het echter afgehandeld werd was zo slordig en leverde nog veel meer vragen op.

Maar kan op zich ook heel tof zijn natuurlijk, want de reis richting het einde was best vermakelijk.
Dat zit wel Schnorr.
My cup of teawontcachme schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 21:06:
The Last Ship
Dit weekend eens een paar afleveringen van Defiance gekeken en tja...de CGI laat echt te wensen over. De aliens ook... Bij gebrek aan betere sci-fi kijk ik het nog wel even aan. Misschien dat ze me nog kunnen overhalen met een goed verhaal, maar ben er bang voor...
Het zou mooi zijn als SyFy een serie weet te maken op HBO niveau.
My lungs taste the air of Time
Blown past falling sands
Totdat de CGI niks meer kost zal je dat sowieso nooit zien. HBO heeft budget, SyFy amper.
Stargate weer terug op de buis!Apie! schreef op maandag 13 mei 2013 @ 09:30:
Dit weekend eens een paar afleveringen van Defiance gekeken en tja...de CGI laat echt te wensen over. De aliens ook... Bij gebrek aan betere sci-fi kijk ik het nog wel even aan. Misschien dat ze me nog kunnen overhalen met een goed verhaal, maar ben er bang voor...
In other news, 24 komt terug!
Eerste kandidaat voor het zomerseries 2014 topic dus.UPDATE: (5/13) FOX has confirmed a 12-episode run. Episodes will "skip" hours based on the plot. Will "probably" premiere in early May.
Deadline is reporting that the new '24' limited series has been officially picked up and will be announced at today's upfront. We should know how many episodes later today. FOX has confirmed a 12-episode run.
Entertainment Weekly is reporting that FOX is looking at a 13-episode series for the reboot.
According to Deadline, FOX may be looking to bring back real-time drama 24 as a limited series and Kiefer Sutherland is in early talks to reprise his role as Agent Jack Bauer.
Bron: http://tvbythenumbers.zap...as-limited-series/181871/
Anthirian schreef op maandag 13 mei 2013 @ 15:55:
In other news, 24 komt terug!
[...]
Eerste kandidaat voor het zomerseries 2014 topic dus.

ik vind House of Cards ook een goede serie. Kevin Spacey in een politieke thriller. Seizoen 1 is volledig beschikbaar
This is the Way.
laat maar
[ Voor 115% gewijzigd door jmk op 13-05-2013 20:56 ]
Trailer uit van The Blacklist. Aired vanaf september 2013.
YouTube: The Blacklist Official Trailer - NBC
Ziet er goed uit, maar na die trailer hoef je de serie haast niet meer te kijken
YouTube: The Blacklist Official Trailer - NBC
Ziet er goed uit, maar na die trailer hoef je de serie haast niet meer te kijken
Blacklist wordt wel OK denk ik, er zit NBC geld achter dus het ziet er puik uit, James Spader kan deze rol uitstekend spelen en wat ik van Megan Boone zag viel niet tegen.
Bij FOX komt ook Almost Human: YouTube: Official Trailer | ALMOST HUMAN | FOX BROADCASTING . Karl Urban is een automatische must-see voor mij
en Sleepy Hollow: YouTube: Official Trailer | SLEEPY HOLLOW | FOX BROADCASTING een bizarre mix van Vampire Diaries, Dan Brown boeken en een iemand-uit-het-verleden-vindt-alles-raar comedy. Zal wel een kolossale flop worden.
Bij FOX komt ook Almost Human: YouTube: Official Trailer | ALMOST HUMAN | FOX BROADCASTING . Karl Urban is een automatische must-see voor mij
en Sleepy Hollow: YouTube: Official Trailer | SLEEPY HOLLOW | FOX BROADCASTING een bizarre mix van Vampire Diaries, Dan Brown boeken en een iemand-uit-het-verleden-vindt-alles-raar comedy. Zal wel een kolossale flop worden.
Almost Human lijkt me gaaf. Rol van Michael Ealy ziet er interessant uit en Mackenzie Crook en Minka Kelly zitten er in (ik mis FNLIJzerlijm schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 11:30:
Blacklist wordt wel OK denk ik, er zit NBC geld achter dus het ziet er puik uit, James Spader kan deze rol uitstekend spelen en wat ik van Megan Boone zag viel niet tegen.
Wat betreft Sleepy Hollow, wat heb ik zojuist gezien?! Holy crap that's weird. My brain hurts.
Jammer datIJzerlijm schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 11:30:

daar niet aan mee doet

Oscar Wilde
Kijk eens een paar berichten naar boven
[ Voor 11% gewijzigd door Raven op 14-05-2013 16:08 ]
Oscar Wilde
Pilot van The Goodwin Games gezien, dat belooft veel goeds. HIMYM eindigt en kan mooi vervangen worden door TGG (yay weekly Quinn!).
Die belichting, die lensflares, die sets, die vibe! Dat kan ook echt maar van een persoon komen...IJzerlijm schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 11:30:
Hopelijk wordt dit een goede vervanger voor Fringe

Dat zit wel Schnorr.
Alsof ik die serie niet al 4x gezien heb
Nee, tenzij ze weer nieuwe afleveringen gaan maken, zit ik daar niet zo op te wachten. Maar ik moet zeggen dat de hoeveelheid 'opvul-episodes' wel meeviel bij de Stargate series. Al was dat ook wel op het randje.
My lungs taste the air of Time
Blown past falling sands
Een Youtube user heeft alle promo's en trailers van de nieuwe tv shows online heeft gezet zonder stomme land-restricties, etc. 
Nieuwe tv shows van FOX, NBC, ABC & CBS: YouTube: theseat42f's channel
Nieuwe tv shows van FOX, NBC, ABC & CBS: YouTube: theseat42f's channel
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Ik vond hem ook zeer vermakelijkSagaris schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 15:15:
Pilot van The Goodwin Games gezien, dat belooft veel goeds. HIMYM eindigt en kan mooi vervangen worden door TGG (yay weekly Quinn!).
Het lijkt er op dat The Goodwin Games helaas geen lang leven beschoren is.
http://www.tv.com/news/ne...ow-for-free-136866211739/
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.
Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |
Is het origineel wel leuk? Ik heb ooit eens 2 afleveringen gekeken van Once Upon a Time. Maar dat jongetje vond ik niet zo sterk in acteren.
Op zich wel vermakelijk. Het is gewoon leuk hoe ze een leuke draai geven aan de bekende sprookjes.
Dat jongetje komt er later een stuk minder in voor (waarschijnlijk om die redenChuckyDevil schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 12:49:
Is het origineel wel leuk? Ik heb ooit eens 2 afleveringen gekeken van Once Upon a Time. Maar dat jongetje vond ik niet zo sterk in acteren.
Ik kijk het ook nog, maar eigenlijk is het tweede seizoen vrij middelmatig. Hoger dan een zesje krijgt het niet van mij. Het eerste seizoen had nog wel redelijke kwaliteit, maar het voelt alsof ze niet hadden verwacht dat er nog een verhaallijn achteraan moest.
Eerste seizoen is erg leuk maar het tweede seizoen zijn wij (min of meer) onbewust mee gestopt, het is een beetje doodgebloed. Andere series gaan wij voor zitten maar OUAT niet meer. Misschien dat wij het straks weer oppakken in de zomer als er verder niks te kijken is.
If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL
Eerste seizoen vonden wij ook erg leuk, alleen zijn wij er ondertussen ook mee gestopt. We vonden het flauw worden en simpelweg niet meer interessant.
To dare is to do
Verwijderd
Net via die site de pilot voor een deel gezien, wat is dat slecht zeg.Tijntje schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 11:50:
Het lijkt er op dat The Goodwin Games helaas geen lang leven beschoren is.
Geef mij maar Engelse humor, al zitten de Amerikanen soms wel goed, maar dit... niks voor mij.
Maar zo te zien hier ook wat liefhebbers, ik skip hem lekker.
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 16-05-2013 19:02 ]
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Voor wie hem gemist had: [Serie] Once Upon a Time 
Roodkapje krijgt een guest rol ipv main character te blijven
Crossovers, moet kunnen toch?It was also announced that both shows will also do crossover episodes that will have a connection to present-day Storybrooke.
The Fall (2013) | ![]() |
IMDb: 7.5 | Genre: Drama, Thriller | Runtime: 300min. Plot: A psychological thriller that examines the lives of two hunters. One is a serial killer who stalks his... The Fall is een nieuwe Britse crimi dat wordt uitgezonden op BBC2 en volgt tegelijkertijd een seriemoordenaar en Stella Gibson (X-files' Gillian Anderson) die naar Belfast is gestuurd om de plaatselijke politie te helpen om de moordenaar te pakken te krijgen. (zie plot) De eerste aflevering zag er erg goed uit; spannend, lekker "donker", goede acteurs en een goed verhaal wat echter wellicht iets tegen Hannibal leunt. Hannibal vind ik ook goed maar The Fall is in de eerste aflevering meteen al veel geloofwaardiger. Bovendien bevalt de Britse suspense me prima. Deze serie is wat mij betreft samen met Orphan black en GOT een nieuwe serie waar ik bijna niet kan wachten op de volgende aflevering. Linkje naar de BBC pagina over The Fall | |
![]() ![]() ![]() ![]() |
Komt omdat ze een (grote) rol heeft in Intelligence.Wiethoofd schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 14:47:
Voor wie hem gemist had: [Serie] Once Upon a Time
[...]
Crossovers, moet kunnen toch?Roodkapje krijgt een guest rol ipv main character te blijven
The Fall lijkt me ook goed, maar wacht altijd bij series altijd tot alle afleveringen zijn uitgezonden zodat ik het lekker achter elkaar kan kijken
Dat vermoeden had ik al toen ik zag hoe keurig je post was opgemaaktmowa schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 14:51:
Deze serie is wat mij betreft samen met Orphan black en GOT een nieuwe serie waar ik bijna niet kan wachten op de volgende aflevering.
Na een ochtend nieuwe trailers kijken kom ik tot de volgende conclusie:
Yes:
Agents of S.H.I.E.L.D. - Duh.
Lucky 7 - 7 co-workende lottowinnaars, this should be good.
The Crazy Ones - Robin Williams en Sarah Michelle Gellar
Mind Games - oh hoi Franklin & Bash in een iets andere branch of work.
Maybe:
The Goldbergs - een sitcom in de jaren '80. Interesting.
Back In The Game - James Caan jeuh!
Intelligence - secret government agency met een operative die een soort computer in zijn hoofd heeft. Waar heb ik dat eerder gezien?
Resurrection - als het maar niet zo slap is als Touch.
Trophy Wife - setting lijkt me wel aardig, Malin Akerman vond ik ook wel goed in Suburgatory.
The Blacklist - de case of the week detective serie van dit seizoen.
Killer Women - Sofia Vergara als executive producer? What?
No:
De rest, heel veel rare comedy shit. Heel veel.
Yes:
Agents of S.H.I.E.L.D. - Duh.
Lucky 7 - 7 co-workende lottowinnaars, this should be good.
The Crazy Ones - Robin Williams en Sarah Michelle Gellar
Mind Games - oh hoi Franklin & Bash in een iets andere branch of work.
Maybe:
The Goldbergs - een sitcom in de jaren '80. Interesting.
Back In The Game - James Caan jeuh!
Intelligence - secret government agency met een operative die een soort computer in zijn hoofd heeft. Waar heb ik dat eerder gezien?
Resurrection - als het maar niet zo slap is als Touch.
Trophy Wife - setting lijkt me wel aardig, Malin Akerman vond ik ook wel goed in Suburgatory.
The Blacklist - de case of the week detective serie van dit seizoen.
Killer Women - Sofia Vergara als executive producer? What?
No:
De rest, heel veel rare comedy shit. Heel veel.
25-06 begint Under The Dome, een serie gebaseerd op het boek van Stephen King.
Vrij lange trailer(SPOILERS evt)
Die koe op 1.11 
Hier kijk ik wel naar uit, hoop dat ze het een beetje leuk gedaan hebben. Da's bij verfilmingen van boeken van King nogal eens niet zo...

Hier kijk ik wel naar uit, hoop dat ze het een beetje leuk gedaan hebben. Da's bij verfilmingen van boeken van King nogal eens niet zo...
Nomen nescio
Oooeehh, on the Yes list it goes. Doet me een beetje denken aan Jericho. Oh the memories.jmk schreef op zondag 19 mei 2013 @ 09:17:
25-06 begint Under The Dome, een serie gebaseerd op het boek van Stephen King.
[video]
OMG OMG OMG!!!!
Nu nog wachten totdat ze Better Off Ted weer oppakken.
Bron: Wikipedia: Arrested Development (season 4)The fourth season of the television comedy series Arrested Development is set to premiere on Netflix on May 26, 2013, and consist of 15 episodes totaling 8.5 hours in length.[1][2] This season serves as a revival to the series after it was canceled by Fox in 2006.
Nu nog wachten totdat ze Better Off Ted weer oppakken.
[Amsterdam series weekend]
Een festival, maar dan voor TV series. Waarschijnlijk niet zo interessant voor de meeste mensen, maar misschien een leuke manier om een marathon van Homeland mee te pakken of om een aantal series op 1 dag te samplen.
Een festival, maar dan voor TV series. Waarschijnlijk niet zo interessant voor de meeste mensen, maar misschien een leuke manier om een marathon van Homeland mee te pakken of om een aantal series op 1 dag te samplen.
[ Voor 6% gewijzigd door Sméagol op 20-05-2013 00:54 ]
Make lovecraft not warcraft.
Ik ben heel benieuwd, vooral ook hoe ze dit gaan oppakken aangezien 7 jaar ouder toch een groot verschil isErazzzer schreef op zondag 19 mei 2013 @ 21:56:
OMG OMG OMG!!!!
[...]
Bron: Wikipedia: Arrested Development (season 4)
Dit topic is gesloten.