• Lord_Dain
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09:55
Ik zou het adverteren noemen als er 10 winkels waren die deze service bieden. Echter is dit blijkbaar de enige die schermen repareert + bestelt, dan lijkt het me eerder nuttige informatie dan reclame, er is duidelijke vraag naar reparatie en lang niet iedereen kent ook nog eens iemand die het kan doen.

Overigens zou ik eens omhoog scrollen. Je doet nl. precies hetzelfde voor een chinashop. Ik denk dat jij dit ook doet om mede tweakers te helpen? Anyways.. /back ontopic :P

• cooknl
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 17-06 12:32
Ik gaf deze informatie om anderen te laten weten dat ze hun geliefde telefoon gerepareert kunnen krijgen via een bedrijf hier in nederland , ook heb ik dus die link van de opnie van somige tweakers er bij gezet.

Ik heb er geheel geen baat bij, het is alleen ter info.

rob
Heb het ondertussen weer aangepast Rob, maar voortaan even via een bericht of via het Ideeën- & Feedbacktopic voor Mobile reageren niet hier :)

[ Voor 24% gewijzigd door 13art op 13-09-2013 10:51 ]

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 09:15
cooknl schreef op donderdag 12 september 2013 @ 18:45:
[mbr]Dit lijkt verdacht veel op spam![/mbr]
Zegt genoef denk ik.

• Lord_Dain
Ik dacht dat het niet gepast was om te reageren op modbreaks?
Klopt, inderdaad, maar is ondertussen opgelost

Maar goed, aan cooknl, pas je originele post aan en vermeld erbij dat het incl. is. Die post was blijkbaar niet aanstootgevend maar dan kunnen gebruikers wel de benodigde info vinden.

[ Voor 88% gewijzigd door 13art op 13-09-2013 10:50 ]

• Flokman
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 16-08 11:58
Heeft iemand hier de netflix app aan de praat gekregen? Ik krijg wel audio maar geen beeld, weet iemand hoe dit te verhelpen valt? Ik heb mijn toestel geroot maar met standaart firmware.

Ook krijg ik vrij erge lag in de app Quiz Battle, ik heb al geprobeerd het een en ander te tweaken in pimp my rom maar niks lijkt te helpen. Betekend dit dat de app de mediatek processor niet goed ondersteund?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Dain
@Flokman, hier werkt het wel. Met stock ROM 20130703

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Limbo045
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 27-05-2016
Er is een nieuwe stock rom datum 20130618 te vinden op htcmania
Sorry datum is 20130816

[ Voor 16% gewijzigd door Limbo045 op 13-09-2013 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flokman
Ah dus update ota werkt niet? Heb best vaak gecheckt bij settings voor een update maar hij vond steeds niks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Flokman schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 10:52:
Ah dus update ota werkt niet? Heb best vaak gecheckt bij settings voor een update maar hij vond steeds niks?
Nee, die werkt (nog) niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Dain
Limbo045 schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 10:44:
Er is een nieuwe stock rom datum 20130618 te vinden op htcmania
Ik heb iets gemist.. juni is recenter dan juli? 8)

edit: begin nu te twijfelen hoe het met de release datums zit. Volgens ISO 8601 is de notatie JJJJ-MM-D, dan zou 20130703 duiden op 3 juli 2013 en 20130618 op 18 juni 2013. Echter kan het ook zo zijn dat ontwikkelaars gewoon een eigen nummering gebruiken, bv,. JJJJ-#### (volgnummer release).

Ik meen me te herinneren dat er in mei ook een release was 20130520, dus vermoed het eerste.

[ Voor 45% gewijzigd door Lord_Dain op 13-09-2013 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cooknl
Hoe vervang je zelf het gebarste scherm van je X7?????
Download deze film en je hebt een how too om je scherm zelf te vervangen.
Ik zou zeggen kijk uit want het spul is errug klein.

https://mega.co.nz/#!DlAA...IZWlh90Y5YbaRdhztvazz2_6k

Rob

Update edit 14/09/13, :'(
Ik kom er net achter dat ze niet laten zien hoe je de front camera en de speaker uit het scherm moet halen helemaal boven aan. Ik heb ze gemailed hopelijk komt er nog een nieuwere versie van de Tut.

Rob

[ Voor 30% gewijzigd door cooknl op 14-09-2013 09:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Limbo045
@LordDain de datum is 16 augustus 2013 maar chinezen noteren dat in engelse notatie dus jaar-maand-dag
notatie foutje van mij.
OT maar wat vinden jullie van dat phonebloks idee?

[ Voor 28% gewijzigd door Limbo045 op 13-09-2013 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19-09 15:00

XanderDrake

Build the future!

Limbo045 schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 14:08:
Cool, maar ik denk niet dat je compactheid en modulariteit op die manier kan combineren. Bijv. kijk eens naar PC's. Een Surface Pro is de compactste mogelijkheid van een (non-modulaire) PC, dat is een stuk dunner kleiner en lichter dan een modulaire PC ooit kan zijn.

Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Dain
@LordDain de datum is 16 augustus 2013 maar chinezen noteren dat in engelse notatie dus jaar-maand-dag
notatie foutje van mij.
Ik begrijp het nog steeds niet. Maand 06 is toch Juni? Heb je een link.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Lord_Dain schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 15:05:
[...]

Ik begrijp het nog steeds niet. Maand 06 is toch Juni? Heb je een link.
Dan zou het nog niet de nieuwste zijn, dat is namelijk versie 721 oftewel: 20130721.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Dain
Waar heb jij die gezien? Ik zie op bbs.iocean.com alleen 0703 (Youth+Turbo) en 0705 (Elite) staan. Ik vind het trouwens onoverzichtelijk en lastig lezen door die translate heen, dus ik zal wel iets over het hoofd zien.

[ Voor 39% gewijzigd door Lord_Dain op 13-09-2013 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
My bad.
Ik was met de nummers in de war. :(
Dat zijn de laatste versies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Dain
dutchgio schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 15:27:
My bad.
Ik was met de nummers in de war. :(
Dat zijn de laatste versies.
Ah, ik dacht al (zocht me scheel). Ook op HTC Mania is niets te vinden over nieuwe releases. Helaas...
Wel te hopen dat er nog updates komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flokman
Waar kan ik de nieuwste firmware downloaden? Die link (bbs.iocean.com) doet het bij mij niet (domeinnaam te koop) en google helpt ook niet echt mee. Ik heb de normale youth versie, want ik kwam wel 20130703 tegen maar die was alleen voor de turbo.

Edit: En hoe installeer ik deze? Ik heb hem geroot, maar toen ik probeerde CWM te installeren zag ik de goede versie niet op mijn mobiel staan (ik gebruikte Mobile Uncle MTK Tools) dus die staat er nog niet op. Van de google vertaling vanuit het spaans (htcmania) word ik ook niet veel duidelijker...

[ Voor 38% gewijzigd door Flokman op 13-09-2013 18:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bender
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-09 09:15
notatie foutje van mij.
Phonebloks is niet heel uniek, zoiets is al eens eerder geprobeerd maar eigenlijk was de wereld er nog niet klaar voor.
De haalbaarheid betwijfel ik momenteel nog steeds overigens.

Wel grappig, ik ken Dave toevallig zelf uit de tijd dat we nog collega vakkenvullers waren en hij weleens zelf shirts drukte en ik zijn websiteje hoste. Leuk dat hij zo ver is gekomen in ieder geval, ik zal hem zeker supporten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Dain
[b][message=40874952,noline]Edit: En hoe installeer ik deze? Ik heb hem geroot, maar toen ik probeerde CWM te installeren zag ik de goede versie niet op mijn mobiel staan (ik gebruikte Mobile Uncle MTK Tools) dus die staat er nog niet op. Van de google vertaling vanuit het spaans (htcmania) word ik ook niet veel duidelijker...
De 20130703 is zowel voor de normal youth als de turbo.
Je kan deze het beste installeren met Flash Tools!
Aangezien ik al het nodige hierover heb gepost en me op deze pagina zelfs al heb gequote ga ik het niet nog een keer voorkauwen, maar zowel de info waar je het kan downloaden als hoe je het kan flashen kan je terugvinden in de laatste pagina's van dit draadje. Zelfde met betrekking tot de recovery (doe dit pas na het flashen van de 20130703, anders wordt ie gewoon overschreven).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flokman
De update is gelukt met dank aan alle uitleg in dit topic! Alles draait nu soepel en netflix werkt! Bedankt iedereen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markos
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 25-09-2024

Markos

FKA > Ik_ben_Mark3

Iemand had op een forum toch de GPS gemaakt met die van en oude iPhone 3gs? Weet iemand de link naar die site waarin ze dit laten zien? Ik heb hier een kapotte iPhone 3gs waar ik de GPS wel uit kan slopen.
Volgens mij zitten wifi en GPS bij elkaar. Zou ik dan ook de wifi antenne kunnen gebruiken? Want de x7 heeft volgens mij een veel slechter wifi bereik dan de 3gs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hansieb112
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 14-09 10:55
Geweldig balen! Zo zit je een uurtje terug nog te spelen en nu kijk ik naar een mooie scheur in het scherm....
Ook niks raars mee gedaan vanavond. Scherm lijkt haast wel spontaan gebarsten beginnend bij de speaker aan de voorkant.

Nu is de scheur niet zo erg, maar de digitizer lijkt mij ook stuk. Scherm reageert nergens meer op :((((

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

hansieb112 schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 23:35:
Geweldig balen! Zo zit je een uurtje terug nog te spelen en nu kijk ik naar een mooie scheur in het scherm....
Ook niks raars mee gedaan vanavond. Scherm lijkt haast wel spontaan gebarsten beginnend bij de speaker aan de voorkant.

Nu is de scheur niet zo erg, maar de digitizer lijkt mij ook stuk. Scherm reageert nergens meer op :((((
Join the club ;w

Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index

• Duupje1
  • Laatst online: 12-09 23:31

• Lord_Dain
Gecondoleerd. Even afkloppen (klop klop) hier nog steeds een heel scherm. Ik merk wel dat de batterij duur niet meer zo solide is als 2 maandjes geleden.

• djiedjee
  • Registratie: December 2003
  • Nu online
Het is me trouwens opgevallen dat het scherm wel mooi scherp is (logisch natuurlijk), maar dat bij het scrollen in bijvoorbeeld de browser het erop lijkt dat hij een paar regeltjes pixels in 1x pakt. Is volgens mij geen snelheids-issue, ook bij heel langzaam schuiven is dit zo.

Hierdoor ziet het scrollen er een stuk "hakkeliger uit" dan mijn oude dualcore met 960x 540 resolutie

Bij foto's in de galerij en spelletjes valt het me niet zo op. Misschien dat de browser niet zo goed omgaat met een HD scherm?

Wat denken jullie?

• dangerousp
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 25-08 16:37
djiedjee schreef op donderdag 19 september 2013 @ 09:52:
Het is me trouwens opgevallen dat het scherm wel mooi scherp is (logisch natuurlijk), maar dat bij het scrollen in bijvoorbeeld de browser het erop lijkt dat hij een paar regeltjes pixels in 1x pakt. Is volgens mij geen snelheids-issue, ook bij heel langzaam schuiven is dit zo.

Hierdoor ziet het scrollen er een stuk "hakkeliger uit" dan mijn oude dualcore met 960x 540 resolutie

Bij foto's in de galerij en spelletjes valt het me niet zo op. Misschien dat de browser niet zo goed omgaat met een HD scherm?

Wat denken jullie?
Ik kan dit niet beamen. Ja, hij stottert als ik een zware pagina heel snel wel in en uitzoomen en veel beweeg.
Wellicht dat je een keer chrome ofzo kunt proberen?

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Lord_Dain schreef op woensdag 18 september 2013 @ 21:14:
Gecondoleerd. Even afkloppen (klop klop) hier nog steeds een heel scherm. Ik merk wel dat de batterij duur niet meer zo solide is als 2 maandjes geleden.
Wil je een nieuwe 2000mah in verpakking overnemen? Ik merk dat ik goed lang met een accu kan doen, laatst bijna een heel weekend. Ik gebruik die tweede accu niet. En zodra mijn huidge 2000mah accu er mee nokt heb ik al een Nexus 5, Xiaomi Mi3 of Jiayu S1.

• Lord_Dain
XanderDrake schreef op donderdag 19 september 2013 @ 10:40:
[...]

Wil je een nieuwe 2000mah in verpakking overnemen? Ik merk dat ik goed lang met een accu kan doen, laatst bijna een heel weekend. Ik gebruik die tweede accu niet. En zodra mijn huidge 2000mah accu er mee nokt heb ik al een Nexus 5, Xiaomi Mi3 of Jiayu S1.
Een 2e accu is nooit weg (je zal zien dat mijn toestel gewoon weigert spontaan te overlijden of barsten en dat ik er straks 2 jaar mee doe..) dus ik ga graag op je voorstel in, stuur je wel een DM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alaintje
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 19-09 20:44
waar was nou die post van het scherm dat te koop is.
En is bij mij net een stang op gevallen van 1-3Kg en nu is het scherm onderin gebarsten. Maar het hele toucscreen doet het niet meer vanaf de helft aan de onderkant.

Als je hem opgeeft aan de verzekering zal die dan total loss zijn? Aangezien een nieuw scherm hier in nederland 95€ kost :| !!

Is er nergens een scherm voor 100$ te koop ofzo? Kon er geen vinden en ook geen reactie in dit topic die relevant is.

Dit zijn volgens mij niet de goede: http://www.eforchina.com/...-X7-White-S-MPH-6264-.htm .

edit:/ ik lees nu de reactie een pagina terug.
En concluderend met een paar andere reactie is het scherm echt flinter dun en volgens mij veel te gespannen er in gezet :( . Jammer jammer...

[ Voor 26% gewijzigd door alaintje op 20-09-2013 13:41 ]

Absoluut relatief, relatief absoluut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sp3dy
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 18-09 22:02
Ik las op marktplaats dat iemand zijn toestel wil verkopen met als reden dat whatsapp er niet op werkt, is dit op alle toestellen zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Dain
Nope. werkt gewoon hier en nooit problems mee gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adr01
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 13-09 17:20
Voor meer info over deze OEM iOcean X7, lees eventjes wat posts door vanaf hier: alaintje in "\[iOcean/Ou Sheng X7] Ervaringen & Discussie"

Of het echt aan het model telefoon ligt weet ik niet, maar het is niet de zelfde iOcean X7 die de meeste van ons in bezit hebben en waarschijnlijk werken de zelfde roms er niet op.

[ Voor 9% gewijzigd door Adr01 op 20-09-2013 20:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cooknl
Heeft iemand al Pimp my ROM geprobeert werkt het op de iOcean X7???

Kijk op de onderstaand link voor meer info over Pimp my Rom.
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1908269

Rob

/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartbh
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
bartbh schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 12:49:
Een update van mijn kant, als je niet binnen 3 werkdagen een probleem aan kaart kun je het wel terug sturen maar dan gaat het naar fabrikant.

Als je binnen 3 werkdagen reageert krijg je een nieuwe opgestuurd van hen.

Kortom, ik moet nog even kijken hoe ik dit ga doen. Op laten sturen naar de fabrikant zie ik ook niet zitten, dan weet ik zeker dat ik nog een half jaar kan wachten voordat ik er weer wat van hoor.
Even een update. Ik heb mijn terug gestuurd naar Antelife. Volgens hen zaten er krassen op (kan wel kloppen) en geen screenprotector (heeft er nooit opgezeten) dus nu wordt deze gerepareerd ipv vervangen. Kortom, nog even wachten voordat ik hem weer terug heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds kort een iocean x7. Hardstikke fijn en mooi toestel.

Als ik wifi verbinding heb, wil het toestel naar 118.26.237.4 port 8100.
Dat lukt niet want het mag niet van de firewall.

Hebben andere iocean x7 gebruikers hier ook last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Verwijderd schreef op zondag 22 september 2013 @ 19:45:

Dat is zeer vreemd. Ik zou het wantrouwen (malware), of er is iets mis met de DHCP van je router.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Verwijderd schreef op zondag 22 september 2013 @ 19:45:

Een ip trace leidt naar Beijjing, China:
http://www.ip-tracker.org...ookup.php?ip=118.26.237.4

Dus even de meegeleverde chinese apps verwijderen(root) en een willekeurige virusscanner uit de google playstore draaien.

Je zou ook Adfree kunnen installeren; ook hier heb je root toegang voor nodig.
Maar dat creëert een alternatief hosts bestand zodat reclames(en mogelijk ook jouw redirect) worden geblokkeerd.

[ Voor 14% gewijzigd door dutchgio op 22-09-2013 20:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elroy_b1
  • Laatst online: 12-01-2023
Ter info:

Toestel werkt hier nog steeds erg goed.
Met backcover voor 3000mAh accu en een lederen insteekhoesje voor de Xperia Z.

nog steeds Stock ROM Versie X7 20130701-085931
Dus niet de laatste.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dutchgio schreef op zondag 22 september 2013 @ 20:55:
[...]

Een ip trace leidt naar Beijjing, China:
http://www.ip-tracker.org...ookup.php?ip=118.26.237.4

Dus even de meegeleverde chinese apps verwijderen(root) en een willekeurige virusscanner uit de google playstore draaien.

Je zou ook Adfree kunnen installeren; ook hier heb je root toegang voor nodig.
Maar dat creëert een alternatief hosts bestand zodat reclames(en mogelijk ook jouw redirect) worden geblokkeerd.
Okay en kan ik ergens een beschrijving vinden hoe ik deze chinese apps kan verwijderen?
Voor mij is het rooten en apps verwijderen van een android toestel helemaal nieuw.

• CultFreak
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 03-08 19:51
Tip voor super handige site: google.com 8)7

Check b.v. http://www.droidviews.com...ares-from-android-phones/

Bier = beter

• 1of6Billion
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 08-09 07:53
Ik heb de beschrijving voor de GPS-fix op XDA gevolgd. Met uitstekend resultaat.
9,5cm ader van een UTP kabel.

GPS-fix duurt nu tussen de 5 en 30 seconden :)

Verwijderd

Dat klinkt goed, zodra ik m'n telefoon terug heb ga ik dat ook maar eens doen.

Voor de gebroken-scherm broeders: Je kan je telefoon terugsturen naar iOcean, je scherm wordt dan met behoud van garantie e.d. vervangen voor 89dollar, plus 18dollar verzendkosten.

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Verwijderd schreef op woensdag 25 september 2013 @ 10:08:

Voor de gebroken-scherm broeders: Je kan je telefoon terugsturen naar iOcean, je scherm wordt dan met behoud van garantie e.d. vervangen voor 89dollar, plus 18dollar verzendkosten.
Dank je voor de heads up. Maar dat is waarschijnlijk een derde van mijn toekomstige Nexus 5 ;) Ik wacht wel even.

• elroy_b1
Kan iemand zeggen of dit klopt, voordat ik m'n originele antenne stuk maak....
1of6Billion schreef op woensdag 25 september 2013 @ 09:38:
Ik heb de beschrijving voor de GPS-fix op XDA gevolgd. Met uitstekend resultaat.
9,5cm ader van een UTP kabel.

GPS-fix duurt nu tussen de 5 en 30 seconden :)

• 1of6Billion
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 08-09 07:53
elroy_b1 schreef op woensdag 25 september 2013 @ 13:52:
Kan iemand zeggen of dit klopt, voordat ik m'n originele antenne stuk maak....

[...]
dude....
geloof je me nou niet? :?

• elroy_b1
Jawel,
maar ik mis wat essentiele info.

Hoe sterk is het signaal (krijg je 30+ / groene balkjes in GPSinfo)
Hoeveel satellieten heb je een fix mee
Krijg je ook een fix binnenshuis, en zo ja hoe snel.

Neemt de nauwkeurigheid toe dwz, heb je er al mee genavigeerd, en houd hij je netjes op de route, zo ja, met welk programma

Heb je eventueel Sygic geinstalleerd, zo ja, kijk eens bij hardwareinstellingen, GPS-info, heb je daar een goeie fix, of valt het signaal elke 1 - 0,5 seconden weg...

hoeveel heb je al getest, of is het toevallig vandaag 1 lucky day, en misschien morgen weer helemaal crap.. (Verschilt hier van dag tot dag)

neemt niet weg dat ik hier zelf ook even mee ga stoeien natuurlijk met behoud van de originele antenne...... :)

UPDATE

Ik heb de mijne ook maar even los geschroefd, en gemeten.
inderdaad, de Ground pin en de Signaal pin liggen op een koperen vlakje (meet 0 Ohm weerstand tussen beiden)

Draadje die ik er al omheen geknutseld had heb ik nu vast gesoldeerd, en ik ga komende dagen eens kijken naar het resultaat....

[ Voor 26% gewijzigd door elroy_b1 op 25-09-2013 16:31 ]

• Willian40
  • Registratie: Maart 2013
  • Niet online
Ik en een vriend (standaard rom op dit moment) hebben wifi-problemen,als je wifi aanzet, schakelt die zelf wifi direct uit! Ik zit zelf nu op een slome prepaid bundel van hi (7.50 per maand) 0,128 mb/s en dat is slecht uit te houden! Ik heb gekeken op internet maar ik kan er niks over vinden! Zou iemand hier een oplossing voor het probleem weten?

Verwijderd

Onze iOcean X7 staat overigens in het Android Magazine van deze maand.

Krijgt een 7, maar met als punten dat de achterkant niet goed zou sluiten en wat goedkoop aan doet.

Weet niet of jullie hier ook zo over denken.

• Limbo045
Bij mij sluit de achterkant super en mijn dochter ,die een Xperia Z heeft vindt de X7 prettiger in de hand liggen maar wil toch niet ruilen wat dan toch wel weer jammer is

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 28 september 2013 @ 14:33:
Onze iOcean X7 staat overigens in het Android Magazine van deze maand.

Krijgt een 7, maar met als punten dat de achterkant niet goed zou sluiten en wat goedkoop aan doet.

Weet niet of jullie hier ook zo over denken.
Sluiten doet de mijne perfect en dat goedkoop aandoen is me echt een raadsel. Hij voelt stevig vind ik en vind de looks mooi. Ik heb een witte en met de zwarte hardcase er om heen vind ik hem er zeker goed uitzien.
Maar smaken verschillen uiteraard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-8one
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-09 15:04

T-8one

take it easy, take a sisi

Willian40 schreef op donderdag 26 september 2013 @ 20:54:
Ik en een vriend (standaard rom op dit moment) hebben wifi-problemen,als je wifi aanzet, schakelt die zelf wifi direct uit! Ik zit zelf nu op een slome prepaid bundel van hi (7.50 per maand) 0,128 mb/s en dat is slecht uit te houden! Ik heb gekeken op internet maar ik kan er niks over vinden! Zou iemand hier een oplossing voor het probleem weten?
Ik had dit ook toen ik de telefoon kocht, nadat ik deze geflashed heb heb ik het probleem niet meer gehad.
Ik heb het niet opgelost in de orginele rom.

GP 32 the most powerfull handheld in the world :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willian40
  • Registratie: Maart 2013
  • Niet online
T-8one schreef op zondag 29 september 2013 @ 21:26:
[...]

Ik had dit ook toen ik de telefoon kocht, nadat ik deze geflashed heb heb ik het probleem niet meer gehad.
Ik heb het niet opgelost in de orginele rom.
Ik had er ook een rom opstaan van needrom, maar die werkte slecht. Dus heb ik hem geunroot en hersteld naar standaart rom. Dan ga ik maar zoeken naar een nieuwe goed werkende rom.
In ieder geval bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alaintje
Verwijderd schreef op woensdag 25 september 2013 @ 10:08:

Daar zou ik wel eens meer van willen weten.
Verder rest niks? Dat valt mij nog enigszins mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

alaintje schreef op maandag 30 september 2013 @ 19:36:
[...]

Daar zou ik wel eens meer van willen weten.
Verder rest niks? Dat valt mij nog enigszins mee.
Wat dacht je van heensturen aangetekend a €24,50 aangetekend en btw bij invoer als GSM retour komt met evt ook PostNL kosten erbij? Best prijzig dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 30 september 2013 @ 20:10:
[...]

Wat dacht je van heensturen aangetekend a €24,50 aangetekend en btw bij invoer als GSM retour komt met evt ook PostNL kosten erbij? Best prijzig dus!
Ik heb het samen met een mede-tweaker gedaan, waardoor we iig die eerste 24,50 nog konden delen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alaintje
Als de mobiel terug komt kun je toch aantonen dat hij voor reparatie naar China is gegaan.
Je betaalt dan toch niet weer invoerrechten!?

Deze mail kreeg ik terug van Iocean:
Hi, you may from us, is about 90USD, the whole module, includes TP and LCD. but we are on holiday until 8 Oct.

Brs
Ben nog even bezig met ontcijferen :+ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

alaintje schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 16:56:
Als de mobiel terug komt kun je toch aantonen dat hij voor reparatie naar China is gegaan.
Je betaalt dan toch niet weer invoerrechten!?

Deze mail kreeg ik terug van Iocean:

[...]

Ben nog even bezig met ontcijferen :+ .
Een reparatie in China is ook een economische handeling waarover ook weer btw betaald mag worden. Is toch ook zo als je je gsm in nl laat repareren.

TP is touchpanel :) en hele unit kun je ook voor €95 in NL krijgen. Incl btw en verzending.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Verwijderd schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 20:38:
[...]

Een reparatie in China is ook een economische handeling waarover ook weer btw betaald mag worden. Is toch ook zo als je je gsm in nl laat repareren.

TP is touchpanel :) en hele unit kun je ook voor €95 in NL krijgen. Incl btw en verzending.
Maar aangezien die handeling geen 160 euro kost os de kans dus aanwezig dat je 'te veel' betaald..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alaintje
Het vervangen is dus nog niet zo 1,2,3 gedaan. Had alles los gehaald maar het scherm laat niet zo maar los van de telefoon. (printplaat moet nog los, stekkers er uit met pincet, scherm moet precies goed liggen, zeer klein spul) Ik denk dat het mij wel moet lukken om een scherm te vervangen.
Maar: 95 euro is meer als de helft wat ik heb betaald voor de telefoon. Helaas heb ik een aantal accessoires voor de telefoon die ik eigenlijk nog wel wil gebruiken. Als ik nu weer een nieuwe Iocean bestelen heb ik 3 accu's. Soms fijn maar beetje overbodig. Ook weet ik niet of ik weer voor de X7 ga. Hij is nu al weer 2 maanden ouder als dat ik hem toen had.
86 dollar is dat al wat minder als 95 euro...
Verwijderd schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 20:38:
[...]

Ik had het trouwens over de invoerrechten, niet dat ze me weer aanrekenen dat ik een nieuwe telefoon heb gekocht :+ (-->import verhaal van onder 1 Kg = xx€).
BTW verhaal gaat niet op, er gelden de tarieven van het buitenland voor de BTW. Nederland heeft hier niks mee te maken en ik denk dat dat dan in de 86 dollar zit in China. Als ze daar uberhaupt BTW hebben.

offtopic: Binnenkort komt toch weer een nieuwe processor uit had ik gelezen?

[ Voor 32% gewijzigd door alaintje op 02-10-2013 22:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aukemuis
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22-08-2024
Heb hier toch een probleempje met mijn Iocean. Na het verwijderen van de Sonos app start de telefoon niet meer op. Staat alleen Iocean op het display en verder kom ik niet.
Hoe kan ik dit het handigst oplossen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

alaintje schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 22:31:
Het vervangen is dus nog niet zo 1,2,3 gedaan. Had alles los gehaald maar het scherm laat niet zo maar los van de telefoon. (printplaat moet nog los, stekkers er uit met pincet, scherm moet precies goed liggen, zeer klein spul) Ik denk dat het mij wel moet lukken om een scherm te vervangen.
Maar: 95 euro is meer als de helft wat ik heb betaald voor de telefoon. Helaas heb ik een aantal accessoires voor de telefoon die ik eigenlijk nog wel wil gebruiken. Als ik nu weer een nieuwe Iocean bestelen heb ik 3 accu's. Soms fijn maar beetje overbodig. Ook weet ik niet of ik weer voor de X7 ga. Hij is nu al weer 2 maanden ouder als dat ik hem toen had.
86 dollar is dat al wat minder als 95 euro...

[...]

Ik had het trouwens over de invoerrechten, niet dat ze me weer aanrekenen dat ik een nieuwe telefoon heb gekocht :+ (-->import verhaal van onder 1 Kg = xx€).
BTW verhaal gaat niet op, er gelden de tarieven van het buitenland voor de BTW. Nederland heeft hier niks mee te maken en ik denk dat dat dan in de 86 dollar zit in China. Als ze daar uberhaupt BTW hebben.

offtopic: Binnenkort komt toch weer een nieuwe processor uit had ik gelezen?
Als je het complete scherm met touchscreen en alles vervangt, is het echt een eitje. Alles losdraaien, eraf trekken, nieuwe erop, dichtschroeven. Vond het erg eenvoudig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alaintje
Ja maar dan zit ik alsnog met 95 euro voor een telefoon van ~160€.
Tuurlijk 250 is nog steeds goedkoper als een vergelijkbare Nederlandse.
Ach ik doe het maar, met mijn Nokia is echt niet meer te leven als je een echte smartphone hebt gehad.
Meeste sites voor school kom ik nog niet eens op. pff. edit:/ net is mij duidelijk aangeboden om het scherm voor 86 dollar naar mij op te sturen zonder verzendkosten(via swiss) of opsturen en dan 86$ exclusief het heenzenden wat ik zelf moet betalen. Dan maar effe kijken of we 86$ over kunnen boeken. Moet zeggen dat ik toch ook echt een hollander ben :+ .

[ Voor 34% gewijzigd door alaintje op 03-10-2013 23:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HackingDutchman
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 02-09 12:51

HackingDutchman

Scientia potestas est

Is er inmiddels al een echt werkende fix gevonden voor de gps?
Ik heb het toestel nu al ruim 3/4 maanden en het enigste probleem is nog steeds de gps. Ik heb er toentertijd in het begin alleen de hele cover eraf gehaald, ook de andere plastic plaat tot op het moederboard losgeschroefd, stuk koperdraad gepakt en dat op een van die kanten gesoldeerd, wat toen ook werd aangegeven in een filmpje. Heb ook nog de gps files aangepast. Dat alles zonder succes.

~~~~ From Agfa to Zeiss .... and beyond ~~~~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djiedjee
  • Registratie: December 2003
  • Nu online
@HankingDutchman: ik ben inmiddels een beetje kwijt welke verschillende koperdraadjes ik allemaal voorbij heb zien komen, maar heb je deze al gevolgd?
http://forum.xda-develope...?p=45189402&postcount=228

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HackingDutchman
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 02-09 12:51

HackingDutchman

Scientia potestas est

djiedjee schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 08:27:
@HankingDutchman: ik ben inmiddels een beetje kwijt welke verschillende koperdraadjes ik allemaal voorbij heb zien komen, maar heb je deze al gevolgd?
http://forum.xda-develope...?p=45189402&postcount=228
Haha, ja. Das degene die ik momenteel heb.
Ik denk dat ik maar eens een andere ROM ga proberen. Ik heb sinds het begin de ROM van dutchgio, maar daarbij deed mijn bluetooth het ook al niet meer.

~~~~ From Agfa to Zeiss .... and beyond ~~~~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Dain
Sinds vandaag problemen met mijn ontvangst. De SIM waar ik het 3G aan koppel doet het gewoon (3 /4 streepjes) de andere SIM valt continu weg! Geen streepje en kruisje/slotje, bij het raam 1 streepje. In een andere telefoon krijg ik gewoon netjes 4/4.

Bij wisselen van het 3G is de situatie precies omgekeerd. SIM's blijven tijdens deze testen in dezelfde SIM sloten. Ik heb niets maar dan ook niets gewijzigd aan de software dus vraag me af waarom de X7 nu opeens het signaal zo slecht ontvangt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CultFreak
Welke baseband versie heb je?

Als je hem op 2g zet, werkt het dan wel?
En tenslotte wellicht een dirty fix, batterij + sims eruit voor 5 minuten.

Bier = beter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Dain
CultFreak schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 13:50:
Welke baseband versie heb je?

Als je hem op 2g zet, werkt het dan wel?
En tenslotte wellicht een dirty fix, batterij + sims eruit voor 5 minuten.
Bij smalbandversie staat: MOLY.WR8.W1248.MD.WG.MP.V7.P8,2013/06/20

Rotzooien met 2G/3G e.d. levert weinig op. Ik heb hem wel zover dat het toestel in 'rechtop stand' 3 streepjes signaal geeft, bij vastpakken of plat leggen is signaal weg.

Ik zal straks eens even de dirty fix proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CultFreak
Hebben anderen met 3g problemen ook deze baseband, graag input ;)

Bier = beter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerkitout
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 23-02-2024
Ik heb mijn Iocean X7 opengemaakt om deze GPS fix te probereren: http://forum.xda-develope...?p=45189402&postcount=228

Het helpe niet, maar voor een of andere reden is nu mijn Wifi range zeer beperkt, het werkt alleen als ik naast de router zit :(

Niet handig dus, ik kan nu geen Whatsapp berichten krijgen als ik in mijn kamer zit.

[ Voor 46% gewijzigd door jerkitout op 10-10-2013 14:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blastpe
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 00:24
jerkitout schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 14:30:
Ik heb mijn Iocean X7 opengemaakt om deze GPS fix te probereren: http://forum.xda-develope...?p=45189402&postcount=228

Het werkte niet, maar nu werkt mijn WiFI ook niet :( Kan geen netwerken vinden, of maar voor heel eventjes (5 seconden).
Die antenne hoort aan de ground te liggen. Door de verbinding met ground te verbreken verander je de golflengte die de antenne kan ontvangen. (meer info over PIFA antennes)

Waarschijnlijk maakt je PCB slecht contact met je wifi antennesticker. Misschien het frame van je X7 opnieuw monteren?
Lord_Dain schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 10:54:
Sinds vandaag problemen met mijn ontvangst. De SIM waar ik het 3G aan koppel doet het gewoon (3 /4 streepjes) de andere SIM valt continu weg! Geen streepje en kruisje/slotje, bij het raam 1 streepje. In een andere telefoon krijg ik gewoon netjes 4/4.
Ik heb dit ook al 2 maal gehad (X7 Elite). Het enige wat bij mij hielp was de SIM kaart verwijderen en opnieuw terug plaatsen. (smalbandversie: MOLY.WR8.W1248.MD.WG.MP.V7.F2,2013/07/05)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerkitout
Jezus wat ben ik dom. Ik heb dus the 'ground' van de wifi afgeknipt, in plaats van het GPS.

Gelukig kan ik met een coax cable een sterke antenna maken voor het wifi. Nu kan ik de wifi van mijn hele straat oppakken met mijn telefoon, maar nog steeds geen gps }:O

Ik denk dat het onhandig gaat worden als ik 2 coax antennas in mijn telefoon heb.

[ Voor 36% gewijzigd door jerkitout op 10-10-2013 16:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Dain
CultFreak schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 14:26:
Hebben anderen met 3g problemen ook deze baseband, graag input ;)
Pfoe, uiteindelijk was 5 minuten alles uit elkaar slopen (incl. SIM's) en weer aansluiten de oplossing. Ik heb nu weer bereik op beide SIM's.. dank! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
jerkitout schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 16:12:
Jezus wat ben ik dom. Ik heb dus the 'ground' van de wifi afgeknipt, in plaats van het GPS.

Gelukig kan ik met een coax cable een sterke antenna maken voor het wifi. Nu kan ik de wifi van mijn hele straat oppakken met mijn telefoon, maar nog steeds geen gps }:O

Ik denk dat het onhandig gaat worden als ik 2 coax antennas in mijn telefoon heb.
hoe heb je dat met die coax cable gedaan dan?? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alaintje
Je wifi (hwardwarematig-)geboost, daar wil ik ook wel wat van weten. Hij moet komende weken toch uit elkaar voor een nieuw scherm.

Tevens moest ik vermelden welke x7 ik had, youth, youth turbo, plus of elite. Dus dan moet er wel iets van verschil zitten tussen de schermen. Heb maar niet gewaagd om een elite scherm te vragen (voor een youth turbo die ik heb...).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerkitout
Zodra ik de case weer op zet, vermindert de wifi bereik al weer, maar het is goed genoeg dat ik overal in mijn huis bereik heb.

Ik weet zelf er niet veel van af, dus ik heb geen speciaal design voor het antenna. Gewoon een loop gemaakt ~10cm tussen het antenne en ground. Het oude antenne heb ik helemaal weg gehaald, en de nieuwe door de gaatjes gepropt zodat het niet tegen de internals ligt.

Geen zin om alles weer los te maken om de internals te laaten zien, maar zo zien de antenna's er uit.
http://i.imgur.com/DBsEfW6.jpg

De groote loop is de Wifi, de kleine mijn gps (wat nog steeds niet werkt, ik geef het hoop op).

[ Voor 30% gewijzigd door jerkitout op 11-10-2013 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alaintje
Aan de kant waar die de grote loop binnen gaat is toch de gps kant of niet :p ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerkitout
Nee, GPS is links en Wifi is rechts (als je kijkt van de achterkant). Maar spiegel beeld is onhandig, ik heb het plaatje gecorrigeerd.

[ Voor 46% gewijzigd door jerkitout op 11-10-2013 13:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alaintje
Oh ja nu klopt het haha.
Zag nog niet eens dat die gespiegeld was :p .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VERNederlander
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 19-09 20:06
Even een vraag of iemand op het volgende raad weet. Ik draai mijn Iocean Turbo op stock rom. Nu wil ik graag m'n dataverbinding graag kunnen regelen met een homescreen widget (en uiteindelijke automatisch). Dit omdat ik werk op een redelijk afgelegen plek en een gebouw wat vanwege veiligheid iets degelijker is neergezete en dat m'n 3g binnen een dag m'n batterij leegtrekt. Nu heb ik een hele serie geprobeerd, maar deze kunnen geen van allen de dataverbinding uitzetten, terwijl dit wel gewoon kan in de toggle menu. Heeft iemand anders hier ook last van en evt. een oplossing hiervoor? Ik hoor het graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
VERNederlander schreef op zaterdag 12 oktober 2013 @ 15:16:
Even een vraag of iemand op het volgende raad weet. Ik draai mijn Iocean Turbo op stock rom. Nu wil ik graag m'n dataverbinding graag kunnen regelen met een homescreen widget (en uiteindelijke automatisch). Dit omdat ik werk op een redelijk afgelegen plek en een gebouw wat vanwege veiligheid iets degelijker is neergezete en dat m'n 3g binnen een dag m'n batterij leegtrekt. Nu heb ik een hele serie geprobeerd, maar deze kunnen geen van allen de dataverbinding uitzetten, terwijl dit wel gewoon kan in de toggle menu. Heeft iemand anders hier ook last van en evt. een oplossing hiervoor? Ik hoor het graag.
Google Play: Power Schedule Is dit misschien iets wat je zoekt?

Valt mij op dat er momenteel weinig activiteit is, betekend dat dat er weinig klachten zijn of nog maar weinig mensen met een iOcean. Ik behoor tot de eerste groep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
108 pagina's zegt toch wel genoeg over de hoeveelheid iOceans die er in nederland/belgie in omloop zijn?!

Mogelijke Problemen zijn allemaal al wel genoemd in dit topic:
- gps
- scherm kapot door te hoge druk/laten vallen
- wifi bereik/snelheden laag

Zelf heb ik overigens alleen 'last' van het laatste punt, maar nu ik de iOcean elite firmware heb draaien op mn youth merk ik wel dat de stabiliteit van de firmware over het algemeen beter is, ook wifi.
Gps gebruik ik niet en mn scherm is nog altijd heel, ondanks dat ik wel bijna een hartaanval kreeg omdat ik m liet vallen.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dutchgio schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 12:20:
108 pagina's zegt toch wel genoeg over de hoeveelheid iOceans die er in nederland/belgie in omloop zijn?!

- gps

Zelf heb ik overigens alleen 'last' van het laatste punt, maar nu ik de iOcean elite firmware heb draaien op mn youth merk ik wel dat de stabiliteit van de firmware over het algemeen beter is, ook wifi.
Gps gebruik ik niet en mn scherm is nog altijd heel, ondanks dat ik wel bijna een hartaanval kreeg omdat ik m liet vallen.. ;)
En die van mij en een mede-tweaker zijn samen terug naar China om het scherm te laten repararen....

We wachten af! Daarna kom ik weer even meeklooien hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp

- gps

Ik bedoel juist dat er al 108 pagina's geschreven zijn in eenrelatief korte periode, maar nu slechts eenkele per week en behalve de bekende problemen het blijkbaar op de lange termijn een erg stabiel en goed toestel is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
dangerousp schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 21:43:
[...]

Ik bedoel juist dat er al 108 pagina's geschreven zijn in eenrelatief korte periode, maar nu slechts eenkele per week en behalve de bekende problemen het blijkbaar op de lange termijn een erg stabiel en goed toestel is.
Ah, op die fiets.
Dat klopt inderdaad wel, de 'core' is nu wel genoemd en besproken, en dan blijkt dat met die punten meegenomen, het helemaal geen slechte telefoon is.
Het tegendeel zelfs: de iOcean heeft voor mij wel waargemaakt en ik ben nog steeds van mening dat mijn volgende telefoon weer uit China gaat komen, maar niet op korte termijn, want als ie net zo blijft presteren als nu houdt ie het nog wel even vol :P
Cyanogenmod hangt in de lucht, al is de kans groot dat er niks van komt. Maar het zou leuk zijn.

[ Voor 5% gewijzigd door dutchgio op 14-10-2013 21:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killamonkey
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 03-07 15:27
Goed om te horen :p Na lang wikken en wegen ook voor de iOcean X7 (Turbo) gegaan. Reviews en ervaringen waren eigenlijk allemaal bijzonder positief (zeker voor die prijs), maar qua durability is het natuurlijk altijd even aankijken. Fijn dat iedereen nog positief is en hij niet na een paar maanden van treurigheid uit elkaar valt ;)

"Give a man a fish and you feed him for a day. Don't teach a man to fish, and you feed yourself. He's a grown man. Fishing's not that hard."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tigos
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 19-11-2023
Heeft iemand al problemen gehad met de 3000mAh batterij? Vandaag uit de verpakking gehaald, maar deze laadt niet op :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elroy_b1
Hier is de 3000mAh uur accu van begin af aan in gebruik.
Hij begint het eigenlijk steeds beter te doen (langere accuduur)

Enig nadeel is dat de back cover niet heel stevig is..
Hier is al een hoekje afgebroken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

killamonkey schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 23:40:
Goed om te horen :p Na lang wikken en wegen ook voor de iOcean X7 (Turbo) gegaan. Reviews en ervaringen waren eigenlijk allemaal bijzonder positief (zeker voor die prijs), maar qua durability is het natuurlijk altijd even aankijken. Fijn dat iedereen nog positief is en hij niet na een paar maanden van treurigheid uit elkaar valt ;)
Ik kan wel bevestigen dat hij het iig een aantal maanden uithoudt :*).
Wel hoor ik van mede X7-bezitters dat het glas/scherm nogal kwetsbaar is: veel gebroken schermen. Mijn X7 is nog ongeschonden maar ik snap wel dat de bouw (voorkant geheel glas met dunne bezels) niet de meest goede valbestendigheid oplevert. Ik heb er geen screenprotector op.

Heel veel plezier met mijn X7, de accuduur is geweldig, het scherm super. Ik haal regelmatig dagelijks een screen-on-time van 5-6 uur en nog nooit gehad dat hij voortijdig aan de lader moest. 24 uur is no problem.
De quadcore en geheugen blijken voldoende te zijn. Nooit behoefte aan een snellere of meer geheugen in tegenstelling tot wat ik eerder vreesde.

Kun je wegkijken van de hier genoemde nadelen (bereik WIFI en GPS) dan heb je er een super telefoon aan met een ongekende prijs/prestatie verhouding

Dutch is dat een eigen rom of heb je die van Needrom getrokken?

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 16-10-2013 12:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MPM
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 11-07-2024

MPM

Ben nu al een maandje aan het twijfelen, zeker na de berichten over de defecte schermen maar denk dat ik nu toch de stap ga zetten. Gaat mijn eerste telefoon, zelfs mijn eerste aankoop, uit china worden..
Vanavond de Elite bestellen en hopen dat hij 'snel' binnen is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redinox
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08-09 16:56
tigos schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 12:58:
Heeft iemand al problemen gehad met de 3000mAh batterij? Vandaag uit de verpakking gehaald, maar deze laadt niet op :X
Gebruik vanaf het begin af aan de 3000mAh battery en werkte meteen prima (vind de cover trouwens stevig genoeg). Wellicht overbodige vraag, maar wel goed gekeken of je alle plasticjes etc. van de contactpunten hebt verwijderd?

D3 Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

prd_mpm schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 12:24:
Ben nu al een maandje aan het twijfelen, zeker na de berichten over de defecte schermen maar denk dat ik nu toch de stap ga zetten. Gaat mijn eerste telefoon, zelfs mijn eerste aankoop, uit china worden..
Vanavond de Elite bestellen en hopen dat hij 'snel' binnen is..
In mijn geval was het bijna een maand wachten. Zonder douane gezeur, want gelukkig heb ik niets hoeven bijbetalen. 24 hour shipment kun je beter met een korreltje zout nemen. Meestal gaat er nog wel een dag of 4 overheen voor dat hij überhaupt verscheept wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tigos
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 19-11-2023
Redinox schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 12:27:
[...]

Gebruik vanaf het begin af aan de 3000mAh battery en werkte meteen prima (vind de cover trouwens stevig genoeg). Wellicht overbodige vraag, maar wel goed gekeken of je alle plasticjes etc. van de contactpunten hebt verwijderd?
Ja er was niets meer van plastic aan te vinden. Het probleem is ondertussen opgelost :) . Hij heeft 2u aan de lader gehangen zonder aan te willen gaan of het rode lampje te willen laten branden. Pas nadat ik mijn originele batterij er terug ingestoken had en dan weer de 3000mAh batterij, begon er een rood lampje te branden. Toen was de batterij maar 40% opgeladen dus ik denk dat hij wat tijd nodig had om een teken van leven te geven :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Dain
Ik krijg de laatste 3 dagen te horen dat ik slecht te verstaan ben en over de carkit klink ik als een robot (echter wel te verstaan). Ik heb niets specifieks gedaan, ik kan de andere partij goed horen, dus het lijkt niet aan het signaal te liggen, maar aan brakke microfoon en via de carkit misschien een brakke carkit.

En nee ik ben niet verkouden en heb geen stemproblemen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VERNederlander
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 19-09 20:06
dangerousp schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 11:42:
[...]

[URL="https:/om/store/apps/details?id=com.monocube.powerschedule"]Google Play: Power Scheduler: Is dit misschien iets wat je zoekt?

Valt mij op dat er momenteel weinig activiteit is, betekend dat dat er weinig klachten zijn of nog maar weinig mensen met een iOcean. Ik behoor tot de eerste groep.
Dit soort apps heb ik allemaal geprobeerd, alleen het probleem is dat geen enkele app daadwerkelijk de rechten krijgt om de dataverbinding uit te schakelen. Dus vroeg me af of anderen deze problemen ook ervaren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Verwijderd schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 12:18:
[...]

[...]

Dutch is dat een eigen rom of heb je die van Needrom getrokken?
Eigen.
In testfase ;)
Pagina: 1 ... 27 ... 35 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen voor ervaringen met het toestel. Alles over levertijden, prijzen en accessoires moeten in een bijbehorend topic, niet hier.