Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benbaba
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
HeaderX7

INLEIDING
Aangezien een aantal (populaire) Chinese smartphones lang(er) op zich laten wachten.
Komen er andere smartphones/alternatieven in beeld waaronder de iOcean/Ou Sheng X7.
In dit topic kun je alles vinden over deze smartphone, discussiëren, nieuws en ervaringen delen.

Ousheng (iOcean) is een Chinees bedrijf dat apparatuur voor telecommunicatie maakt. Het bedrijf is gevestigd in Shenzhen en is opgericht in 2008 het is een bedrijf in opmars. Het bedrijf gaat voor Klanttevredenheid, professionaliteit en innovatie, en continu leren. Ze zijn voornamelijk actief en bekend in het Midden-Oosten , Zuid-Amerika, en Zuidoost-Azië. Waar ze in het verleden telefoons met een Qualcomm processor (de W7, X3, S5) hebben uitgebracht, komen ze nu dus met iOcean/Ou Sheng X7 met een Mediatek quad-core CPU.De X7 moet het hebben van zijn prijs/techniek verhouding. Hier staat iOcean/Ou Sheng ook bekend om.

UPDATE: Inmiddels zijn de ''oude'' X7 modellen met de MT6589(T) SoC EOL.
Ze zijn ze vervangen door de X7 HD en de X7S Elite.
De verschillen:

HDS Elite
Ong. $150 Ong. $245
1 GB RAM & 4/8GB ROM2 GB RAM & 16GB ROM
8 & 2 MP13 & 5 MP
MT6582 1.3 GHz MT6592 1.7 GHz
Mali 400 GPUMali 450 GPU
720p scherm1080p scherm
Het uiterlijk en de kleuren zijn hetzelfde gebleven verandering zijn de processor, scherm, opslag en prijs.

Voor alle modellen is optioneel een 3000mAh accu beschikbaar. Deze moet los/extra aangeschaft worden en kan er ingezet worden met behulp van een extra backcover die erbij zit. Zie hier (dank aan Adr01)

Het scherm van de X7 gebruikt volgens de fabrikant G+G (glass+glass) structuur. Deze dubbele laag technologie (is) ook gebruikt in de Iphone/Ipad. Hierdoor is het harder dan gewoon glas en krasvrijer. Veel goedkope tablets en smartphones gebruiken deze structuur niet.
The iPhone uses a glass-glass (GG) structure that forms the X-axis sensing electrode on the upper surface of a glass substrate and Y-axis sensing electrode on the bottom... GG is suitable for mass production and has better appearance properties, but it has high investment costs and is heavier than film-based panels.
INHOUD

Processor
Scherm
Camera's
Geheugen/OS
Overige features
Batterij
Complete lijst specificaties
Foto's & video's
Links, nieuws, shops etc

CPU
MT6589 Quad-Core Cortex-A7 CPU
De X7 beschikt over een Mediatek MT6589, dit is een quadcore Cortex-A7-soc met vier processorkernen op 1,2GHz (1,5GHz Turbo en Elite). De op 28 nanometer-procédé gebakken Cortex -A7 CPU beschikt over een ARM, PowerVR SGX544MP GPU van Imagination Technologies, en heeft MediaTek's UMTS-Rel. 8/HSPA + modem.
Voor veel mensen is de MT6589 snel genoeg, zeker om Android en alle standaard applicaties soepel te draaien. De MT6589 beschikt alleen niet over een hele snelle GPU en zal dus voor de echte gamers (op 1080p) misschien iets te langzaam zijn.
Dit probleem lijkt opgelost/verbeterd te zijn door de hogere geclockte GPU in de T variant. Het voordeel van deze SOC is dat hij goedkoop is en hoge prestaties combineert met laag energieverbruik.

Scherm
Full HD Display
Het scherm van de iOcean X7 is 5.0 inches groot en heeft een resolutie van 1920*1080 pixels ~443PPI.
Het is een capacitief multitouch IPS scherm met goede kleuren en brede kijkhoeken.
Ondanks dat het scherm vrij groot is heeft iOcean de randen om het scherm beperkt tot 3.26 mm en is de X7 maar 68.7 mm breed. Onder het scherm zitten de 3 bekende capacitieve knoppen. De aan/uit knop bevind zich aan de rechter(zij)kant.

Camera's
HD Foto & Video
De iOcean/Ou Sheng X7 beschikt over twee camera's. De camera aan de achterkant is 8MP of 13MP. Volgens de fabrikant beschikt de camera over 5 speciale lenzen die o.a de lichtopbrengst verbeteren. Ook geven ze aan dat de (8MP)camera een brede hoek van 70 graden heeft. De camera aan de voorkant is 2MP of 3MP en is prima voor videobellen etc. Tevens kun je filmen in 1080p @ 30fps. Voorbeeld 8MP Camera hier.

Geheugen
Geheugen/OS
De X7 beschikt over 1 of 2 GB RAM zoals de meeste smartphones. Daarnaast heb je bij de ''youth'' versie 4 GB opslag geheugen (ROM). Bij de ''Plus'' versie 16GB en bij de ''Elite'' is dit 32 GB. Je kunt het opslag geheugen ook uitbreiden met een micro-SD kaart. (32GB)

De X7 draait op Android 4.2 Jelly Bean.

Overige functies
Overige features
De X7 ondersteund China Unicom, WCDMA 3G HSPA high-speed transmissie, EDGE, GPRS, en Wifi Internet. Tevens beschikt hij over WCDMA 2100 + GSM Dual Netwerk standaard SIM-kaart en Micro SIM kaart. Een Notificatie LED, Bluetooth en GPS ontbreken ook niet.

Batterij
Al dat techniek wordt in leven gehouden door de batterij van (standaard) 2000mAH of (optioneel) 3000mAh.
Zie hierboven het resultaat die je ongeveer kunt halen volgens iOcean/Ou Sheng.

Specs

Foto's & Video's
Overige
Links
GizmoChina Shortreview (EN)
Gizchina First Hands-On (EN)
Review Mobile.zol (CN)
Lijst MT6589 Phones
Review Tweakers

Shops
Zie SHOPLIST hier click

[ Voor 255% gewijzigd door benbaba op 07-05-2014 21:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stancke
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 08-05 16:33
I'm in! :)

Puur naar specs gekeken is dit een bom van een telefoon, al vind ik 5 inch te groot... Heb nu zelf een Note en ideale schermgrootte is 4.5" - 4.7", mocht er een telefoon bestaan met die specs en met dat design...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ivo001
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 00:35
Het is een hele mooie telefoon, en er is maar 1 reden waarom ik hem niet haal: geen gorilla glass :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22:27
Tja. Voor nog geen 200 euro heb je de Youth versie. Dan maar geen Gorilla glass!

Ik lees op verschillende bronnen, webshops/youtube dat het toestel eind april beschikbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 18:51

XanderDrake

Build the future!

Mooi spul.

Dus het verschil tussen de Youth en Premium edition is meer ram, Gorilla glass en opslag ofzo?

Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 21:37
XanderDrake schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 08:36:
Mooi spul.

Dus het verschil tussen de Youth en Premium edition is meer ram, Gorilla glass en opslag ofzo?
Meer ran, meer intern geheugen, betere camera. Beide versies hebben geen gorilla glass dacht ik..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Dat is wel jammer, want alle andere chinese smartphones hebben wél Gorilla glass. Ik ben er ondertussen ook gewent aan geraakt, bijv dat ik geen screen protector meer heb op mijn huidge smartphone enzo.

Maar goed. Ik vind deze smartphone alleen maar te koop hier : http://android-sale.com/iocean-x7-phone.html

Kent iemand nog een andere shop?
Edit: Merimobiles: http://www.merimobiles.co...ual-camera_p/meri9010.htm

[ Voor 18% gewijzigd door XanderDrake op 02-04-2013 09:55 ]

Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stancke
dutchgio schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 09:26:
[...]

Meer ran, meer intern geheugen, betere camera. Beide versies hebben geen gorilla glass dacht ik..
+ Een 3000mAh batterij idpv een 2000mAh...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeg_ik_niet
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 24-03 21:49
Balen dat er niet zoiets is met 4'' scherm voor die prijs:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HackingDutchman
  • Laatst online: 02-02 21:27

HackingDutchman

Scientia potestas est

Ok, toen ik op Sheng X7 zocht, kreeg ik zelfs een Nederlandse webshop!¡!

http://www.chinesetelefoo...telefoons/sheng-x7-detail

Is deze betrouwbaar. heeft iemand hier ervaringen mee, kent iemand deze überhaupt wel?

Als ik zo naar de prijs kijk, zou je hem wel voor 150 euries uit China kunnen halen straks, anders is ie wel goedkoop ingekocht daar.

~~~~ From Agfa to Zeiss .... and beyond ~~~~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

HackingDutchman schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 10:23:

Is deze betrouwbaar. heeft iemand hier ervaringen mee, kent iemand deze überhaupt wel?

Als ik zo naar de prijs kijk, zou je hem wel voor 150 euries uit China kunnen halen straks, anders is ie wel goedkoop ingekocht daar.
€185 die vast blijf is opzich geen slechte prijs: hun betalen neem ik aan de inklaringskosten en BTW als de telefoon gegrepen wordt bij de douane. Laat staan de NL garantie.

Wat betrouwbaar betreft, waarschijnlijk is het een dropshipper, niet minder betrouwbaar dan de plek waar ze het vandaan hebben denk ik.

Maar ze kunnen hem nog niet hebben: Android-sale en merimobiles (de laatste is betrouwbaar) hebben ze nog niet op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HackingDutchman

HackingDutchman

Scientia potestas est

XanderDrake schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 10:30:
[...]

€185 die vast blijf is opzich geen slechte prijs: hun betalen neem ik aan de inklaringskosten en BTW als de telefoon gegrepen wordt bij de douane. Laat staan de NL garantie.

Wat betrouwbaar betreft, waarschijnlijk is het een dropshipper, niet minder betrouwbaar dan de plek waar ze het vandaan hebben denk ik.

Maar ze kunnen hem nog niet hebben: Android-sale en merimobiles (de laatste is betrouwbaar) hebben ze nog niet op voorraad.
Ja, er staat ook bij dat ie binnenkort leverbaar is.
Maar alsnog ziet die site er HEEL onbetrouwbaar uit en ze zijn niet in NL gevestigd en je kunt ze alleen bereiken via e-mail op de site zo te zien.

Btw, een telefoon met dezelfde specs, de NEO N003, komt ook eind april uit. Het is hetzelfde als de X7. Misschien ook leuk om aan het topic toe te voegen?
http://android-sale.com/neo-n003-phone.html

Ook deze staat op de nederlandse china-shop:
http://www.chinesetelefoo...telefoons/neo-n003-detail

---Weet iemand toevallig ook wat voor schermen er in een van de twee of beide toestellen zitten, welke fabrikant? Ik d8 dat ze van Sharp af kwamen maar weet het niet zeker.

[ Voor 9% gewijzigd door HackingDutchman op 02-04-2013 15:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeg_ik_niet
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 24-03 21:49
HackingDutchman schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 10:23:

whahaha
algemene verkoopvoorwaarden.
Jah als uw telefoon kapot gaat moet je maar contact zoeken met de fabrikant.
ik ben maar een tussenpersoon.

Ja natuurlijk zoek het lekker zelf ff uit.
Als je een webwinkel begint, weet dan wel het e.e.a. af van de wet. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
HackingDutchman schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 10:38:
[...]

Ja, er staat ook bij dat ie binnenkort leverbaar is.
Maar alsnog ziet die site er HEEL onbetrouwbaar uit en ze zijn niet in NL gevestigd en je kunt ze alleen bereiken via e-mail op de site zo te zien.

Btw, een telefoon met dezelfde specs maar een ander schermformaat, de NEO N003, komt ook eind april uit. Het is hetzelfde als de X7 maar aleen een groter scherm. Misschien ook leuk om aan het topic toe te voegen?
http://android-sale.com/neo-n003-phone.html

Ook deze staat op de nederlandse china-shop:
http://www.chinesetelefoo...telefoons/neo-n003-detail

---Weet iemand toevallig ook wat voor schermen er in een van de twee of beide toestellen zitten, welke fabrikant? Ik d8 dat ze van Sharp af kwamen maar weet het niet zeker.
toon volledige bericht
Neo heeft ook 5 inch full-hd, dat is niet groter?
Volgens mij kan iedereen zo'n site opzetten, ziet erniet al te goed uit. Nog net geen chinesetelfoons.websitemaker.nl. Daarnaadtis het natuurlijk dropshippen, en misschien wel geen belasting. Reken zelf 30 euro bij de prijs per telefoon op en host je website jaarlijks voor 20 euro, en tel uit je winst.

[ Voor 14% gewijzigd door dutchgio op 02-04-2013 14:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HackingDutchman

HackingDutchman

Scientia potestas est

dutchgio schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 14:19:
[...]

Neo heeft ook 5 inch full-hd, dat is niet groter?
Volgens mij kan iedereen zo'n site opzetten, ziet erniet al te goed uit. Nog net geen chinesetelfoons.websitemaker.nl. Daarnaadtis het natuurlijk dropshippen, en misschien wel geen belasting. Reken zelf 30 euro bij de prijs per telefoon op en host je website jaarlijks voor 20 euro, en tel uit je winst.
Ja, dus dat wordt hem daar niet.
Maar afwachten wat de echte prijzen gaan worden eind April.
Als de prijs van die Newman N2 nog omlaag gaat, onder de 240, haal ik die denk ik maar......
En ja, het scherm is niet groter, ik keek naar een oud speculatie artikel uit januari en dat had ik overgenomen terwijl bij mijn links gewoon 5'' stond.... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
HackingDutchman schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 15:08:
[...]

Ja, dus dat wordt hem daar niet.
Maar afwachten wat de echte prijzen gaan worden eind April.
Als de prijs van die Newman N2 nog omlaag gaat, onder de 240, haal ik die denk ik maar......
En ja, het scherm is niet groter, ik keek naar een oud speculatie artikel uit januari en dat had ik overgenomen terwijl bij mijn links gewoon 5'' stond.... :P
Ze zitten er wel aan te komen; de race voor de quadcore 4.7-5 inch full hd al dan niet 720p van de 'bekende' merken, naast de ietwat, 'naamloze' toestellen die u al beschikbaar zijn. De N2 was vorige week erg goedkoop bij pandawill, een dagaanbieding voor ongeveer 210 euro. Maar voor nu is het wachten op de K1, G4, N03 en X7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HackingDutchman

HackingDutchman

Scientia potestas est

dutchgio schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 15:17:
[...]

Ze zitten er wel aan te komen; de race voor de quadcore 4.7-5 inch full hd al dan niet 720p van de 'bekende' merken, naast de ietwat, 'naamloze' toestellen die u al beschikbaar zijn. De N2 was vorige week erg goedkoop bij pandawill, een dagaanbieding voor ongeveer 210 euro. Maar voor nu is het wachten op de K1, G4, N03 en X7.
Wachten hoeft niet echt, behalve als je een 1080p scherm wil. Die Exynos 4412 is zoiezo als sneller dan de 6589. En met meer ram krik je de snelheid niet echt omhoog voor een 1080p scherm. Het zal er wel beter uit zien denk ik, maar niet zo snel als een met een 720p scherm, het scheelt toch altijd de helft van het aantal aangestuurde pixels. Maar zolang je niet super grafische dingen gaat doen zoals veel 3d games maakt het geen ruk uit natuurlijk.
Die Newman N2 is mij nu te duur voor 285 dollartjes, dan maar een mooie met een 1080p schermpie voor onder de 220 dollar ;)
Maar ja, dan wordt het wel nog ff wachte, maar daar zijn we niet vies van :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Een erg mooi toestel, ben benieuwd naar de ervaringen en zit wel te overwegen deze aan te schaffen. Heel veel "band for your buck".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Ik denk trouwens dat het wel goed komt met het scherm. Ik lees dat het hetzelfde soort glas als de iPhone 5 gebruikt. Niet Gorilla, maar toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

De iOcean X7 Youth is beschikbaar en wordt vandaag gelanceerd. 20.000 stuks om precies te zijn. Wie heeft er zin :) ?

[ Voor 28% gewijzigd door XanderDrake op 03-04-2013 12:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-homas
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 25-11-2024
En waren kunnen we hem bestellen dan :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Hou deze pagina in de gaten :) Xiaomi taferelen, maarja, wat wil je :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-homas
En hoe ga ik daar iets van begrijpen in het chinees :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Lang leve Google translate? :P

Ik begrijp eruit dat ze om 22:00 Chinese tijd los gaan, dat blijkt dus 16:00 uur onze tijd (we lopen 6 uur op China achter) Voor wat het waard is, heb iig alvast een account en zie wel wat er over krap 30min gaat gebeuren :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-homas
Gelukt, ben benieuwd of het wat wordt :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Maareuh, kan je alleen maar via hun site bestellen?
Of gaan andere plekken ook losch?
Waarschijnlijk niet: http://www.fastcardtech.com/iOcean-X7-Youth-Android-phone
Goede prijs $160!!! Maar nog niet leverbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
XanderDrake schreef op woensdag 03 april 2013 @ 15:32:
Maareuh, kan je alleen maar via hun site bestellen?
Of gaan andere plekken ook losch?
Waarschijnlijk niet: http://www.fastcardtech.com/iOcean-X7-Youth-Android-phone
Goede prijs $160!!! Maar nog niet leverbaar.
Misschien dat fastcardtech zelf er bijvoorbeeld 100 inkoopt, en vervolgens weer via hun site verkoopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Kan, maakt mij verder niet uit. $160 is in chinese android wereld zelfs een koopje voor zon toestel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-homas
Komt weinig resultaat uit hun site :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Mja.. eerst error 503 berichten, vervolgens klik je op die vier grijze tekens die oranje oplichten en aldus Google Translate 'buy' inhouden, komt er alleen 'loading' in het Chinees te staan :/ Zelfs al kom je al verder, dan nog zul je niks kunnen bestellen want de Chinezen zelf zullen ons wel te snel af zijn geweest zo. Zie je vaak zat bij zulke online verkopen via de site zelf van de fabrikant. Het handjevol wat ze aan voorraad hebben is zo vergeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-homas
Nog maar eventjes wachten dus..

EDIT:
Kwam net verder naar scherm om hem te kopen, maar nederland of iets in de buurt staat er niet eens tussen als ontvangst gebied :/
Wordt dus waarschijnlijk wachten op een webshop die hem hier wel levert..

[ Voor 77% gewijzigd door T-homas op 03-04-2013 17:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
T-homas schreef op woensdag 03 april 2013 @ 16:57:
Nog maar eventjes wachten dus..

EDIT:
Kwam net verder naar scherm om hem te kopen, maar nederland of iets in de buurt staat er niet eens tussen als ontvangst gebied :/
Wordt dus waarschijnlijk wachten op een webshop die hem hier wel levert..
Ik kwam er ook maar niet door heen.

Na lang wachten uitgekomen bij het bestelformulier. Alleen maar idd shipping binnen China. Maar wat aangeklikt als provincie gok ik, voor de rest mijn gegevens in de lege velden ingevuld. Gekozen voor EMS shipping en bam: 1159 yuan = 145 euro mag ik betalen nu via Alipay :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-homas
Ik wacht nog wel even zoals ik inmiddels gewent ben tot hij beschikbaar is bij een bekende webshop :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Ik kom er alleen niet uit bij Alipay, snap er niets van, Google translate helpt dan ook niet echt meer lol _O-
Q: How can foreign buyers send money to a Alipay account?
A: If they have Visa cards issued by Bank in Hongkong, then they can do the transaction directly using e-banking service of their Visa cards. Alipay don’t accept credit cards payment from other countries and regions.
If your foreign buyers don’t have Visa card in Hongkong, then they will have to deposit money to Alipay account with bank accounts opened in Chinese banks that support Alipay transaction.
Jammer ;w Ach, het was leuk om te proberen. Aangezien je binnen x minuten moet uitchecken en betalen gaat mijn order als vanzelf weer in rook op zo ;) Heb wel een Visa card, maar niet uitgegeven door de Bank van Hongkong :)

[ Voor 76% gewijzigd door Joosie200 op 03-04-2013 17:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Nogmaals: de youth versie heeft 2000mah. In combinatie met full hd 5 inch kan dat wel eens lastig worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
dutchgio schreef op woensdag 03 april 2013 @ 17:32:
Nogmaals: de youth versie heeft 2000mah. In combinatie met full hd 5 inch kan dat wel eens lastig worden...
Klopt, maar voorlopig ziet het er naar uit dat elke premium variant (32GB ram en 3000+mAh accu) te kampen heeft met problemen en elke fabrikant, iOcean inclusief nog slechts de youth versie kan verkopen.

Enfin.. voor de tweakers met 'pics or it didn't happen': klik!

Het is dat Diqiu-Long al tevreden is met zijn Huawei Honor 2 en importeren en verkopen met paar tientjes winst te veel gedoe vind. Maar hij heeft wel een Alipay account, dus hij had hem kunnen bestellen en laten bezorgen bij zijn vriendin in China ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

dutchgio schreef op woensdag 03 april 2013 @ 17:32:
Ik wil wel zien wat het geheel(zuinige chipset, groot scherm) verbruikt. De Galaxy Note kan ook 2 dagen met de accu als je normaal aan doet en das 2300mah.

Dat hele Alipay verhaal laat ik links liggen verder. Zo wanhopig ben ik ook niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stancke
Benieuwd naar de eerste reviews!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willian40
  • Registratie: Maart 2013
  • Niet online
De eerste previews zijn beschikbaar van oa androidsale helaas 1 game laten zien en dt was streetfighter YouTube: iocean x7 game playing review en
Maar ook een handson ook van androidsale YouTube: iocean x7 5-inch 1080P Quad-core Android Phone Hands-on

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Ik vond wel een mooie review:
http://www.gizmochina.com...rsion-android-smartphone/

Als deze review nauwkeurig is, dan is dit een heel mooi toestel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willian40
  • Niet online
Op android-sale.com stond er dat de premium-versie 2050 mAh accu had en het 4GB rom is(als antwoord op vraag), dus ik heb het nog even nagevraagd, omdat een 3000mAh geen must is voor mij maar wel belangrijk. Ik wacht nog op antwoord. :Y Deze wordt het zoiezo voor mij, maar ik wil wel weten of ik een SD-kaart moet bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-Opensource
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 20-04 21:02
Erg fijne review om te lezen, dit gaat wel een gaaf toestel worden dus. Die G4 kan het krijgen wat mij betreft, ik ga definitief naar de X7 over. Benieuwd wanneer de premium voor het grote publiek beschikbaar is.

"Find what you love and let it kill you"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Willian40 schreef op donderdag 04 april 2013 @ 15:20:
Op android-sale.com stond er dat de premium-versie 2050 mAh accu had en het 4GB rom is(als antwoord op vraag), dus ik heb het nog even nagevraagd, omdat een 3000mAh geen must is voor mij maar wel belangrijk. Ik wacht nog op antwoord. :Y Deze wordt het zoiezo voor mij, maar ik wil wel weten of ik een SD-kaart moet bestellen.
Las in een andere thread dat android-sale.com niet echt een heel betrouwbare partij is (stond een link naar ervaringen die allemaal erg negatief waren). Zou zelf dan ietsje meer betalen en een andere site kiezen.

Vraag me af hoe makkelijk het uiteindelijk wordt er eentje te scoren, er lijkt meer vraag dan aanbod te zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Walkman schreef op donderdag 04 april 2013 @ 15:37:
[...]

Las in een andere thread dat android-sale.com niet echt een heel betrouwbare partij is (stond een link naar ervaringen die allemaal erg negatief waren). Zou zelf dan ietsje meer betalen en een andere site kiezen.

Vraag me af hoe makkelijk het uiteindelijk wordt er eentje te scoren, er lijkt meer vraag dan aanbod te zijn...
Dat is in het begin overal mee; de iphone 5, jiayu G3 en zoiezo ook G4 enzovoorts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Walkman schreef op donderdag 04 april 2013 @ 15:37:

Dat was mijn link volgens mij :) Ja ik twijfelde, maar heb sindsdien contact met een tweaker gehad die al twee keer netjes daar heeft kunnen bestellen. Dus misschien was het vroeger slechter dan nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willian40
  • Niet online
Ik denk dat ik het maar ga wagen, mijn vorige android smartphone van die site is keurig aangekomen, en de prijs is ook laag, 153 euro. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
Iemand nog links naar shops die het toestal verkopen en op voorraad hebben. Anders kijk ik aliexpress wel.

@dutchgio _O-

[ Voor 7% gewijzigd door Cabo op 04-04-2013 17:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Cabo schreef op donderdag 04 april 2013 @ 17:28:
Iemand nog links naar shops die het toestal verkopen en op voorraad hebben. Anders kijk ik aliexpress wel.
Blijft schijnbaar erg lastig om te lezen. Daarom ook geen antwoord van minn zijde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Cabo schreef op donderdag 04 april 2013 @ 17:28:
Er staan in de TS zat links naar shops die het toestel gaan verkopen. Punt is: hij komt, volgens de geruchten, pas rond 20/21 april uit. Dus pas eind april zul je voorraad zien bij menig shop. Eerder ga je hem niet te pakken krijgen in ieder geval. ;) Vandaar dutchgio zijn reactie :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-homas
Joosie200 schreef op donderdag 04 april 2013 @ 17:42:
[...]

Er staan in de TS zat links naar shops die het toestel gaan verkopen. Punt is: hij komt, volgens de geruchten, pas rond 20/21 april uit. Dus pas eind april zul je voorraad zien bij menig shop. Eerder ga je hem niet te pakken krijgen in ieder geval. ;) Vandaar dutchgio zijn reactie :P
Klopt dat ook voor de premium versie? Of moeten we daar nog wat langer op wachten? :/
En wordt zowel de premium of the youth versie op een betrouwbare site verkocht, de meeste sites hebben zeer slechte reviews :/

[ Voor 11% gewijzigd door T-homas op 04-04-2013 18:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willian40
  • Niet online
De youth versie zou al te koop moeten zijn, ik weet dat die niet overal goed leverbaar is waar dat aan ligt weet ik niet, de premium versie ligt volgens diverse web-winkels eind april in de winkel/op de post.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stancke
De Youth is gisteren pas in de verkoop gegaan en is al uitverkocht (en was enkel voor de Chinezen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willian40
  • Niet online
Dan kunnen we binnenkort reviews verwachten van de chinesen, daar ben ik behoorlijk benieuwd naar, vooral of er problemen zijn met de youth versie, omdat je die problemen ook op de premium versie kan aantreffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Ja het zal me benieuwen wat er uit komt. Dus de 20.000 youths zijn allemaal weg? Wonderlijk.

Merimobiles zeggen dat ze een levering van X7's krijgen midden April. Hun vertrouw ik, en gezien dat de Youth model al wordt geshipped, denk ik dat het moet lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Wat anders: Voor alle mensen die zeggen dat 1080p op een smartphone overkill is (en de mensen die dat niet zeggen :P ) is dit een zeer intressant artikel: http://arstechnica.com/ga...encan-it-possibly-matter/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willian40
  • Niet online
+1 Ik snap niet dat er met een reactie over iemand die 1080p een must vind, 10-tallen 'tweakers' aan komen rennen met de mededeling dat 1080p niks toevoegt en alleen maar accu slurpt. OT: Waar kan ik een pre-order plaatsen (<240$) Voor mij voegt de lagere prijs en 1080p scherm veel meer toe tegenover de jiayu g4(Ik ga het naast mij xperia z niet te breed maken het is crisis ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HackingDutchman

HackingDutchman

Scientia potestas est

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diquan2001
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13:56

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Das erg duur en sowieso niet leverbaar op het moment. Nog een dikke week schat/hoop ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10:32
Interessante telefoon in mijn zoektocht voor een vervanger van de JiaYu G4. Hopelijk is deze sneller te koop op de markt, zonder alleen maar uitstel.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benbaba
  • Niet online
XanderDrake schreef op zondag 07 april 2013 @ 13:49:
Das erg duur en sowieso niet leverbaar op het moment. Nog een dikke week schat/hoop ik.
Dat is ook de ''premium'' versie de youth is $245 bij hun, staat ook in de TS. Daarnaast verwacht ik dat de ''youth'' eind van april beschikbaar komt. En de ''premium'' is nog weinig over bekend naar mijn weten zijn de specs en prijs nog niet eens officieel bevestigd/uitgebracht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Andersom. De Youth is soort van leverbaar op dit moment (alleen in China), de premium wordt verwacht half April door Merimobiles, goede bron.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benbaba
  • Niet online
Ik doelde eigenlijk ook op ''internationale'' verkoop. Shops zeggen zoveel dingen alleen die zijn uiteindelijk afhankelijk van de fabrikant, kijk maar na de Jiayu G4. Vooralsnog blijft het speculeren en is het nog even afwachten tot ze daadwerkelijk geleverd gaan worden.
&
Een nieuwe video op ''chinese youtube''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willian40
  • Niet online
Ik vind 295 dollar wel duur dat komt in de buurt van de jiayu s1 met snapdragon pro(Dat is geen eerlijke concurrentie) Bij android-sale staat die voor $200, en de pre-order van de youth is 160$ ipv 245$.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klitse
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
* Verkeerde topic *

[ Voor 96% gewijzigd door Klitse op 08-04-2013 08:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-homas
Hopen dat de premium ook zonder problemen uitkomt, anders toch maar voor een youth gaan :/ Ondanks de 2000mAh batterij.
Iemand enig idee of ze ook iets van covers hebben voor de telefoon, of dat er überhaupt ergens 5" covers beschikbaar zijn die niet gemaakt zijn voor een specifieke telefoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willian40
  • Niet online
Kan de Neo N003 ook toegevoegd worden aan dit topic, behalve het uiterlijk is die nagenoeg hetzelfde, 1 verschil is dat de youth versie voor 145dollar ipv 160 dollar over de toonbank gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Heerlijk, iOcean heeft nu ook zijn eigen, niet-functionerende, website:
http://ioceanmobiles.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willian40
  • Niet online
Hier nog een gaming video van fastcardtech over, spiderman en modern combat 4 (sorry als die al gepost is) YouTube: YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Merimobiles hebben het volgende gepost:
I preordered it, any chance for it to be in stock and shipped before the end of the month ?

ANSWER:
the iocean X7 Youth should be available around the 25th, thank you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
Filmpje van 3D wallpaper

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Zucht, op merimobiles zeggen ze nu ook dat hij pas volgende maand leverbaar is...........

Ik heb het er mee gehad. Ik ga een Nexus 4 kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
Haha, Heb een bestelling bij ALiexpress staan. Alleen dat schiet ook niet op...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ivo001
  • Laatst online: 00:35
Fastcardtech staat hij nu voor $199 op ipv $160

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willian40
  • Niet online
Bij chinese smartphones, is geduld een belangrijke zaak, het 2GB ram is pas leverbaar eind deze maand en dus worden de smartphones daarmee pas begin mei verkocht! |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stancke
Blijf toch razend benieuwd naar deze :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Willian40 schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 16:02:
Bij chinese smartphones, is geduld een belangrijke zaak, het 2GB ram is pas leverbaar eind deze maand en dus worden de smartphones daarmee pas begin mei verkocht! |:(
Eind deze maand 2GB? Volgens mij is dat ook Chinees wishful thinking. Ik geef het weinig kans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willian40
  • Niet online
Met 'het' 2GB RAM bedoel ik dan in combinatie met MTK 6589 quad-core, de NL-se concurrentie is de moeite niet waard! http://www.gsmarena.com/acer_liquid_e2-5418.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HackingDutchman

HackingDutchman

Scientia potestas est

Volgens mij is ie hier al in voorraad en kun je hem direct bestellen. De reviews van de winkel zijn wel goed. http://www.fastcardtech.com/iOcean-X7-Youth-Android-phone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willian40
  • Niet online
Klopt, de youth-versie wordt al in kleine hoeveelheden geleverd, (vooral in Azië) maar ik vind 2 GB ram toch doorslaggevend voor de premium-versie, android-sale wordt niet zo goed beoordeeld maar voor $200, wil je toch wel desnoods 1 week langer wachten? http://android-sale.com/iocean-x7-phone.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jernij
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 21-12-2024
Willian40 schreef op zaterdag 27 april 2013 @ 14:40:
Klopt, de youth-versie wordt al in kleine hoeveelheden geleverd, (vooral in Azië) maar ik vind 2 GB ram toch doorslaggevend voor de premium-versie, android-sale wordt niet zo goed beoordeeld maar voor $200, wil je toch wel desnoods 1 week langer wachten? http://android-sale.com/iocean-x7-phone.html
geen geld :p

heb goede ervaring met android-sale (2x besteld, 2x in 10-11 dagen geleverd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HackingDutchman

HackingDutchman

Scientia potestas est

Ja, maar wat ik niet snap van android sale is dat je moet kopen via DHgate en alieexpress, nu als ik daar op klik, krijg ik gewoon weer hun site........
En ik zit toch nog sterk te twijfelen tussen de NEO N003 en de X7, die 3000mah batterij van de NEO is wel een zeer groot pluspunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jernij
HackingDutchman schreef op zaterdag 27 april 2013 @ 15:00:
Ja, maar wat ik niet snap van android sale is dat je moet kopen via DHgate en alieexpress, nu als ik daar op klik, krijg ik gewoon weer hun site........
gewoon met creditcard betaald, geen vreemde dingen oid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jernij
HackingDutchman schreef op zaterdag 27 april 2013 @ 15:00:
En ik zit toch nog sterk te twijfelen tussen de NEO N003 en de X7, die 3000mah batterij van de NEO is wel een zeer groot pluspunt.
ik wacht ook op de 3000 mah en dan het liefst de jiayu g4 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Beschikbaar? Ik hoop het voor jullie bestellers maar ik heb mijn twijfels:
Anonymous user( 2013-04-24 17:51:59 ) from Spain Question & Comment Comment
now yes you have in stock, it is ok?
OnlineSupport Replay :( 2013-04-24 18:30:39 )
no, it is not available now,but We'll restore our stock very soon
Thanks

Anonymous user( 2013-04-24 13:28:18 ) from Spain Question & Comment Comment
hi i am interested in iocean x7. when will be in stock?
OnlineSupport Replay :( 2013-04-24 16:30:23 )
It is not sure when it will come out ,We kindly recommend you choose a similar one !
Thanks !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HackingDutchman

HackingDutchman

Scientia potestas est

jernij schreef op zaterdag 27 april 2013 @ 15:05:
[...]

ik wacht ook op de 3000 mah en dan het liefst de jiayu g4 :)
Hoe zie ik dat ik iets koop van android sale op die sites?
En waarom de g4? die heeft maar een 720p scherm en voor hetzelfde geld heb je een n003 premium of een x7 premium...... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 09-05 14:23
De Jiayu G4 heeft gewoon hele degelijke specs voor zijn prijsklasse. Vergelijk hem maar eens met de Newman N2 of de Zopo C2. Zitten allemaal in dezelfde prijsklasse maar missen gewoon een paar dingen zoals 2 GB RAM of een accu van 3000mah. Dit toestel voldoet wel aan dezelfde voorwaarde als de G4 maar heeft ook nog eens een 1080p scherm erin zitten + hij is 50 dollar goedkoper (de iOcean is 200 dollar). No offence, maar ik vind dit allemaal too good to be true. Het mag dan wel een Chinese telefoon zijn, maar zelfs voor een Chinese telefoon vind ik hem te goedkoop. De kans dat er één van de onderdelen tegenvalt (drivers die slecht zijn, 1080p die belabberde kijkhoeken/kleuren heeft, batterij die ondanks 3000 mah maar 8 uur meegaat enz) is dan ook een stuk groter. Ik vertrouw het zaakje niet helemaal en misschien is het verstandiger om een paar reviews af te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Jiayu maakt gewoon mooie, degelijke foons. Daarentegen heeft iOcean voor de X7 alleen maar nog een brakke smartphone op zijn naam staan. Vandaar dat Jiayu meer street-cred heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HackingDutchman

HackingDutchman

Scientia potestas est

Ik houdt al een tijdje komende 1080p smartphones in de gaten, zoek bij android-sale op 1080p. krijg ik dit:
http://android-sale.com/goophone-2s.html
Nog niet eerder tegengekomen en nog niks van gehoord..........
Goophone X7 , is dit dezelfde smartphone als de Iocean X7? Het heeft hetzelfde achtervoegsel X7...
En is dit toestel de moeite waard?

----Update----
Meer links:
http://www.chinapadmall.com/goophone-x7#.UX1KLrXJRvA 238 dollar 184euro
http://unlockedphoneandro...fi-smart-phone-p-475.html 235 dollar 181 euro
http://www.dhgate.com/sto...9/14498090-160060939.html 250 dollar 193 euro

[ Voor 43% gewijzigd door HackingDutchman op 28-04-2013 19:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

De Goophone hoor je hier niet te bespreken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HackingDutchman

HackingDutchman

Scientia potestas est

XanderDrake schreef op maandag 29 april 2013 @ 08:26:
De Goophone hoor je hier niet te bespreken.
Ja dat snap ik wel, maar ik had er nog niet eerder van gehoord en het leek me een ''tweede'' versie van de iocean X7. Doordat ze beide die ''X7'' hebben en nagenoeg dezelfde specs hebben.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gingerbread
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 28-04 21:19
De iOcean X7 (Youth) is nu op voorraad bij Antelife. (http://www.antelife.com/i...i-3g-gps-smart-phone.html)
Hij kost $220. (Coupon voor $5 korting+gratis waterdichte pouch: FULLHD)

Er staat dat hij binnen 24 uur verzonden wordt, al zal dat iets langer duren door de Chinese feestdagen tot 2 mei. Ik heb hem in ieder geval besteld met Swiss Post.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HackingDutchman

HackingDutchman

Scientia potestas est

Gingerbread schreef op maandag 29 april 2013 @ 12:57:
De iOcean X7 (Youth) is nu op voorraad bij Antelife. (http://www.antelife.com/i...i-3g-gps-smart-phone.html)
Hij kost $220. (Coupon voor $5 korting+gratis waterdichte pouch: FULLHD)

Er staat dat hij binnen 24 uur verzonden wordt, al zal dat iets langer duren door de Chinese feestdagen tot 2 mei. Ik heb hem in ieder geval besteld met Swiss Post.
Nou, ben benieuwd wanneer ze de Premium versie met de 3000mah batterij in de verkoop gaan gooien. Gelukkig is de Youth versie nu eindelijk leverbaar.

Is het misschien niet mogelijk om na de release van de Premium gewoon een 3000mah vervangende batterij voor de Premium te kopen en die in de Youth versie te stoppen of is de 3000mah batterij dikker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Die zal inderdaad groter zijn, en dus zal de telefoon ook iets dikker zijn. Misschien is het in de toekomst mogelijk om, wat waarschnlijk ook mogelij wordt met de jiayu G4, een grotere batterij te kopen inclusief een grotere achterkant-cover. Maar zelf prefereer ik de versies die standaard een grote batterij hebben, en als ik op tweakers een review van de galaxy S4 lees en hieruit blijkt dat de accuduur tegenvalt, terwijl dit 2400mah is, twijfel ik of 2000mah voldoende gaat zijn voor een telefoon van een chinese fabrikant, en we niet gewoon moeten concluderen dat full-hd in een smartphone nog niet idiaal is met de huidige dikte van telefoons en de daar in passende batterijen.

[ Voor 84% gewijzigd door dutchgio op 30-04-2013 21:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HackingDutchman

HackingDutchman

Scientia potestas est

dutchgio schreef op dinsdag 30 april 2013 @ 21:13:
Die zal inderdaad groter zijn, en dus zal de telefoon ook iets dikker zijn. Misschien is het in de toekomst mogelijk om, wat waarschnlijk ook mogelij wordt met de jiayu G4, een grotere batterij te kopen inclusief een grotere achterkant-cover. Maar zelf prefereer ik de versies die standaard een grote batterij hebben, en als ik op tweakers een review van de galaxy S4 lees en hieruit blijkt dat de accuduur tegenvalt, terwijl dit 2400mah is, twijfel ik of 2000mah voldoende gaat zijn voor een telefoon van een chinese fabrikant, en we niet gewoon moeten concluderen dat full-hd in een smartphone nog niet idiaal is met de huidige dikte van telefoons en de daar in passende batterijen.
Nu heeft de S4 ook allemaal extra kleine gadgets en een betere en hoger geklokte GPU en CPU. Ik heb veelal gezien en gelezen dat alles vanaf 2500mah een normale accuduur heeft. Een dag of 2 goed gebruik. En dan heb je natuurlijk de schermhelderheid apps waarmee de accuduur toch nog ff flink kan worden geboost :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

http://www.fastcardtech.com/iOcean-X7-Youth-Android-phone

Ineens is hij niet $199 maar $225. Maar wel op voorraad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 19:01

ArcticWolf

🕐 #team_UTC+1 🕐

op antelife is hij ook te koop en op voorraad

http://www.antelife.com/i...i-3g-gps-smart-phone.html

Alfa Romeo Giulietta 235pk + 1pk <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lezzmeister
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 28-02 00:06
Ze hebben door dat dit ding gewild is en vragen nu gewoon meer. Makkelijk verdiend. Meer vraag dan aanbod he.

Als deze telefoon goed verkrijgbaar is halverwege mei zullen de prijzen wel zakken. Of ze blijven als warme broodjes verkopen en de prijs zakt niet of weinig, maar dat denk ik niet.

Ik heb iig net een nieuwe telefoon binnen omdat de X7 me te lang duurde, dus geduld heb ik wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 19:01

ArcticWolf

🕐 #team_UTC+1 🕐

ik wacht op de premium denk ik... xD
maar ff 15 mei afwachten (Google en Nokia)

Alfa Romeo Giulietta 235pk + 1pk <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Heeft iemand hem hier al besteld? Heeft de bestelde X7 al een "shipped" status?

Pagina: 1 2 ... 35 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen voor ervaringen met het toestel. Alles over levertijden, prijzen en accessoires moeten in een bijbehorend topic, niet hier.