Mijne is vandaag verzonden via DHL bij Antelife!XanderDrake schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 16:04:
Heeft iemand hem hier al besteld? Heeft de bestelde X7 al een "shipped" status?
Ik denk dat ik nog spijt ga krijgen dat ik mijn Oppo heb gekocht. Die toestel is de helft goedkoper, als de reviews meevallen dan durf ik mijn Oppo te verkopen.
T&T en alles? Wat is je ETA?Gingerbread schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 11:08:
[...]
Mijne is vandaag verzonden via DHL bij Antelife!
Wel bijzonder, ik vind geen andere shops waarbij ze snelle leverheid kunnen garanderen.
Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca
Ja, ik heb al een traceercode. Al werkt hij nog niet maar ik denk vanavond/morgen wel.XanderDrake schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 12:00:
[...]
T&T en alles? Wat is je ETA?
Wel bijzonder, ik vind geen andere shops waarbij ze snelle leverheid kunnen garanderen.
Volgens Antelife duurt DHL 4-7 werkdagen. Ben benieuwd!
-Sorry ik zie dat dit niet het bijpassende topic is.
[ Voor 92% gewijzigd door Adr01 op 03-05-2013 19:53 . Reden: Verkeerd topic ]
Ik heb hem ook met DHL besteld, ook bij Antelife. Hopelijk maken ze de fout van verzending deze keer niet.Gingerbread schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 13:10:
Ja, ik heb al een traceercode. Al werkt hij nog niet maar ik denk vanavond/morgen wel.
Volgens Antelife duurt DHL 4-7 werkdagen. Ben benieuwd!
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
X7 in de aanbieding bij Antelife!! http://www.antelife.com/i...i-3g-gps-smart-phone.html
Alleen het is nogal druk daaro, vanwege vakantie en aanbiedingen, Verwacht geen 24h shipping.
Alleen het is nogal druk daaro, vanwege vakantie en aanbiedingen, Verwacht geen 24h shipping.
En is hij al verzonden? Dit is mijn status:XanderDrake schreef op maandag 06 mei 2013 @ 11:03:
[...]
Ik heb hem ook met DHL besteld, ook bij Antelife. Hopelijk maken ze de fout van verzending deze keer niet.
Date Time Event Processed by Notes
Sat 04.05.2013 17:57 Mailed Swiss Post SINGAPORE
Sat 04.05.2013 17:57 Arrival at border point of origin country Swiss Post SINGAPORE
Sat 04.05.2013 17:57 Departure from border point of origin country Swiss Post SINGAPOR
Nee want:Gingerbread schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 14:25:
En is hij al verzonden?
XanderDrake schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 11:19:
Hij is net verzonden. Ik heb een DHL tracking nr, werkt nog niet. Maar das nog geen garantie dat dit goed verlopen is, jij had immers ook een DHL t&t toch?Gingerbread schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 14:25:
[...]
En is hij al verzonden? Dit is mijn status:
Date Time Event Processed by Notes
Sat 04.05.2013 17:57 Mailed Swiss Post SINGAPORE
Sat 04.05.2013 17:57 Arrival at border point of origin country Swiss Post SINGAPORE
Sat 04.05.2013 17:57 Departure from border point of origin country Swiss Post SINGAPOR
Nee, er was gewoon iets mis gegaan. Ik had in eerste instantie Swiss Post gekozen maar ik had $22,20 betaald na aankoop om het naar DHL te veranderen. Maar ik zag dat ik een Swiss Post tracking code kreeg en toen kreeg ik me geld terug. Het is normaal dat hij niet direct werkt.XanderDrake schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 18:13:
[...]
Hij is net verzonden. Ik heb een DHL tracking nr, werkt nog niet. Maar das nog geen garantie dat dit goed verlopen is, jij had immers ook een DHL t&t toch?
Oh ohh.. ja ik vind Chinezen een prima volk voor de rest, maar ik kan me voorstellen dat als het zo verliep dat het dan fout gaat...
Ik nog geen, maar als jij een mooie weet dan bestel ik hem
Ik keek zojuist op de Facebook van Antelife en ze hebben nu een case in stock!
Hij kost $10 maar met deze coupon (caseforx7) nog maar $5.
Je krijgt er ook nog een backcover bij, die moet je wel persé voor de case gebruiken. Maar niks mis met 2 backcovers hebben!
http://www.antelife.com/o...-cover-for-iocean-x7.html
Hij kost $10 maar met deze coupon (caseforx7) nog maar $5.
Je krijgt er ook nog een backcover bij, die moet je wel persé voor de case gebruiken. Maar niks mis met 2 backcovers hebben!
http://www.antelife.com/o...-cover-for-iocean-x7.html
Die van Aliexpress vertrouwde ik niet zo. 30-45 dagen verwerkingstijd bij sommige verkopers.Cabo schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 14:53:
Heb 'm maar besteld.. xD
DHL zijn helden:
Gewoon om half twaalf snachts!Wednesday, May 08, 2013 Location Time
1 Shipment picked up HONG KONG - HONG KONG 23:30
Haha, heel mooi dat hij ook geshipped is. Maar mijn pakketje heeft blijkbaar niet zo een haast. Dus jij krijgt hem vast eerderXanderDrake schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 20:03:
DHL zijn helden:
[...]
Gewoon om half twaalf snachts!
Anoniem: 515511
Hallo iedereen,
Ik ben van plan om de iocean x7 te kopen..
maar zit zelf te twijfelen tussen een aantal website's.
http://www.antelife.com/i...i-3g-gps-smart-phone.html
http://www.androidforchea...fi-3g-gps-wifi-p-759.html
http://www.fastcardtech.com/iOcean-X7-Youth-Android-phone
Welke site raden jullie mij dan aan? En wat zou de beste manier zijn om mijn pakketje naar nederland te laten komen?
Welke site raden jullie mij dan aan? En wat zou de beste manier zijn om mijn pakketje naar nederland te laten komen?
De Enige plek die ze tot nu toe op voorraad heeft én shipped is Antelife. Niet persee de goedkoopsteAnoniem: 515511 schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 20:40:
Hallo iedereen,
Welke site raden jullie mij dan aan?
Zowel de locale post als de bekende shippers bereiken vaak hun doel prima. Ik regel nooit een verzekering iig. Alleen de vraag is, ben je bereid er 4-5 weken op te wachten? Ik niet meerEn wat zou de beste manier zijn om mijn pakketje naar nederland te laten komen?
Zuur voor jou, maar zie het zo, de kans dat jij door de douane gepakt wordt is een stuk kleiner.Gingerbread schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 20:20:
Haha, heel mooi dat hij ook geshipped is. Maar mijn pakketje heeft blijkbaar niet zo een haast. Dus jij krijgt hem vast eerder
Ik las wel dat er de laatste tijd een aantal DHL pakketjes zonder extra kosten ontvangen zijn. Dus ik hoop voor je dat je ook geluk hebt.
Wij krijgen 'm tegelijk, die van mij ook in Hong Kong "Arrived at Sort Facility HONG KONG - HONG KONG HONG KONG - HONG KONG 03:50".XanderDrake schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 20:03:
DHL zijn helden:
[...]
Gewoon om half twaalf snachts!
(geen idee hoe de quotes werken)
XanderDrake:
Zowel de locale post als de bekende shippers bereiken vaak hun doel prima. Ik regel nooit een verzekering iig. Alleen de vraag is, ben je bereid er 4-5 weken op te wachten? Ik niet meer
DHL doet er ongeveer een week over..
Krijg je met DHL ook nog kosten aan de deur ofniet?
Als ik nou met Swiss Post doe, geen extra verzendkosten volgens antelife; 15-30 dagen..
Ook geen kosten aan de deur?
(hoeveel zijn die kosten aan de deur eigenlijk)
XanderDrake:
Zowel de locale post als de bekende shippers bereiken vaak hun doel prima. Ik regel nooit een verzekering iig. Alleen de vraag is, ben je bereid er 4-5 weken op te wachten? Ik niet meer
Als ik nou met Swiss Post doe, geen extra verzendkosten volgens antelife; 15-30 dagen..
[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 515511 op 09-05-2013 10:38 . Reden: Toevoeging ]
AntonLa,
Ik heb hier veel over gelezen, en wat ik eruit opmaak:
- Met DHL heb je vaker kosten aan de deur, maar deze kosten zijn dan wel lager.
Waarom? Antelife zet altijd $40 dollar waarde op je pakket. DHL gaat dan vaak ook van die $40 uit.
Bij een gratis verzendmethode (komt uiteindelijk bij PostNL uit) geloven ze dat minder snel en vragen ze om een factuur. Dan is het mogelijk dat je belasting over de gehele $220 moet betalen.
Aan de andere kant worden pakketjes die bij PostNL terecht komen wel minder vaak gecontroleerd. Dus je hebt een relatief grotere kans dat je niets hoeft af te rekenen.
-Betalen via Antelife is gewoon veilig.
Ik raad dan wel PayPal aan. Ik heb mijn eerste order omdat hij niet leverbaar was geannuleerd en netjes mijn geld terug gekregen. Mijn tweede order voor de iOcean X7 is gewoon geshipped, net als bij XanderDrake en Cabo.
Antelife is dus een betrouwbare webwinkel die de smartphones vaak als eerste heeft.
-Ik ga er van uit dat de iOcean X7 het na een jaar gewoon nog doet.
De bouwkwaliteit van deze Chinese "high-end" modellen zijn prima in orde. Ze hebben net als grote merken gewoon kwaliteitschecks en Antelife test telefoons eerst uit voordat ze hem verzenden.
Ik heb hier veel over gelezen, en wat ik eruit opmaak:
- Met DHL heb je vaker kosten aan de deur, maar deze kosten zijn dan wel lager.
Waarom? Antelife zet altijd $40 dollar waarde op je pakket. DHL gaat dan vaak ook van die $40 uit.
Bij een gratis verzendmethode (komt uiteindelijk bij PostNL uit) geloven ze dat minder snel en vragen ze om een factuur. Dan is het mogelijk dat je belasting over de gehele $220 moet betalen.
Aan de andere kant worden pakketjes die bij PostNL terecht komen wel minder vaak gecontroleerd. Dus je hebt een relatief grotere kans dat je niets hoeft af te rekenen.
-Betalen via Antelife is gewoon veilig.
Ik raad dan wel PayPal aan. Ik heb mijn eerste order omdat hij niet leverbaar was geannuleerd en netjes mijn geld terug gekregen. Mijn tweede order voor de iOcean X7 is gewoon geshipped, net als bij XanderDrake en Cabo.
Antelife is dus een betrouwbare webwinkel die de smartphones vaak als eerste heeft.
-Ik ga er van uit dat de iOcean X7 het na een jaar gewoon nog doet.
De bouwkwaliteit van deze Chinese "high-end" modellen zijn prima in orde. Ze hebben net als grote merken gewoon kwaliteitschecks en Antelife test telefoons eerst uit voordat ze hem verzenden.
Je drukt rechtsboven van een bericht op 'quote' en je reactie zet je erboven of eronder.Anoniem: 515511 schreef op donderdag 09 mei 2013 @ 10:37:
Over de kosten: TNT gaat ook mee met de econmische ontwikkelingen; de inklaringskosten zijn verhoogd; in plaats van 12,50 betaal je nu 13 euro.
Neem 21%(BTW) van het totaalbedrag, dus inclusief verzending, en je weet wat je moet betalen aan de deur, als je pech hebt.
Ik twijfel nog tussen meerdere toestellen, waaronder de iOcean, maar prefereer een grote batterij. En die modellen laten nog even op zich wachten, helaas.
[ Voor 12% gewijzigd door dutchgio op 09-05-2013 11:37 ]
Jajaja. Mijne heeft vandaag Honk kong verlaten. Its a race 
EDIT
iets anders, is het niet een leuk idee om ook een zwarte achterkant/klepje te hebben, nu is het wit met een zwarte voorkant. Iemand zo iets voorbij zien komen?
EDIT
iets anders, is het niet een leuk idee om ook een zwarte achterkant/klepje te hebben, nu is het wit met een zwarte voorkant. Iemand zo iets voorbij zien komen?
[ Voor 58% gewijzigd door XanderDrake op 09-05-2013 19:37 ]
De zijkanten blijven wit, dus ik denk niet dat het gaat lukken. Ik vind wit meestal niet zo mooi bij telefoons, maar bij de iOcean valt het nog wel mee.XanderDrake schreef op donderdag 09 mei 2013 @ 19:29:
Jajaja. Mijne heeft vandaag Honk kong verlaten. Its a race
EDIT
allicht heb je een punt, en de X7 ziet er ook mooi uit zo. Ik zie ook het formaat van de andere 3000mAh accu. Zou mooi zijn als we ook ergens konden bestellenGingerbread schreef op donderdag 09 mei 2013 @ 20:37:
[...]
De zijkanten blijven wit, dus ik denk niet dat het gaat lukken. Ik vind wit meestal niet zo mooi bij telefoons, maar bij de iOcean valt het nog wel mee.
Nog even hier op reagerend.Anoniem: 515511 schreef op donderdag 09 mei 2013 @ 10:37:
XanderDrake:
Zowel de locale post als de bekende shippers bereiken vaak hun doel prima. Ik regel nooit een verzekering iig. Alleen de vraag is, ben je bereid er 4-5 weken op te wachten? Ik niet meerDHL doet er ongeveer een week over..
Het is een roulette of je nu moet bij betalen of niet. Ze pakken de steekproef gewijs een pakje uit de honderden die elke dag door de douane rollen en kijken of het pakje meer waard is. Zo ja, in ons geval: betalen. Logisch opzich. Ik daarentegen heb tot nu toe nog nooit iets moeten betalen. Maar de meeste dingen die ik bestelde waren goedkoop, en mijn tablet hebben ze niet gepakt
De gedachte is volgens mij als de persoon bereidt is om dure verzending te betaling(lees DHL, TNT...) dan zal het pakje ook wel meer waarde hebben. Locale post dingen (zoals swiss post en chinese post) zal dat minder gelden. Dus als je swiss post doet, dan kan je langer wachten maar de kans dat je meer betaalt is kleiner..
Voor de rest, de kwaliteit van de phone, ja dat moeten we allemaal nog zien gebeuren.
Tegenwoordig zijn chinese smartphones van degelijke kwaliteit. OK het is niet Prachtig Duur glas zoals de Xperia Z of geniaal stevig aluminium zoals de HTC One, maar toch zal het redelijk zijn. Ik denk dat ik minstens een jaar tot 2 jaar met mijn X7 zal doen.
Volgens mij zijn de verzendkosten van DHL altijd hoger dan de BTW vrije waarde waardoor het dom zou zijn om niet elk pakketje gewoon te controleren omdat ze er gewoon geld mee verdienen aangezien elk pakketje toch sowieso moet betalen.
Volgens mij hebben ze niet genoeg personeel voor dat soort geintjes.Pikoe schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 00:25:
Volgens mij zijn de verzendkosten van DHL altijd hoger dan de BTW vrije waarde waardoor het dom zou zijn om niet elk pakketje gewoon te controleren omdat ze er gewoon geld mee verdienen aangezien elk pakketje toch sowieso moet betalen.
ooooooooooeeeeeh:Cabo schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 02:09:
Als het meezit heb ik 'm vrijdag. Mijn toestel is 00:30 vannacht aangekomen op Leipzig
Wie weet ben ik nog eerder! De vraag is, ben ik op tijd thuis vanavondFriday, May 10, 2013 Location Time
13 Processed at AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE 07:04
Verder is dit hoopgevend:
In 3 uur tijd door de douane en naar het sorting centrum. Ik denk dat ze normaal de pakketjes appart zetten voor taxatie en dat je dan wel een dag of wat mag wachten. Ik heb denk ik geluk12 Clearance processing complete at AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE 06:21
11 Arrived at Sort Facility AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE 05:07
10 Customs status updated AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE 03:39
[ Voor 23% gewijzigd door XanderDrake op 10-05-2013 08:21 ]
Wij hebben exact dezelfde tijden kwa tracking. De koerier is onderweg en hebt dhl gebeld die zeiden dat ik 26,72 moet betalen. Acceptabel.
Fijn dat jullie meedenken!
Ik wacht totdat een van jullie de telefoon binnen hebben,
Er wat over gezegd hebben, over tot actie: bestellen!
Ben benieuwd!
Ik wacht totdat een van jullie de telefoon binnen hebben,
Er wat over gezegd hebben, over tot actie: bestellen!
Ben benieuwd!
Goed te doen! Gefeliciteerd!Cabo schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 09:28:
Wij hebben exact dezelfde tijden kwa tracking. De koerier is onderweg en hebt dhl gebeld die zeiden dat ik 26,72 moet betalen. Acceptabel.
Jij bent ongeduldigCabo schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 09:28:
€26, tja, is wel te doen. Ik heb ook €40 en €60 voorbij zien komen in andere topic.
Is er al iets bekend over de release van de Premium versie? Ik kan hem op sommige sites al als ''sold out'' vinden.
~~~~ From Agfa to Zeiss .... and beyond ~~~~
Die sold out kan je gewoon negeren.HackingDutchman schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 09:56:
Is er al iets bekend over de release van de Premium versie? Ik kan hem op sommige sites al als ''sold out'' vinden.
Wat Premium versies betreft voor ALLE chineese MTK6589 phones betreft, we moeten er nog op wachten vrees ik. Nergens zie ik indicaties dat dit probleem al is opgelost, en zelfs als het wordt opgelost moeten we nog wachten op productie modellen met de juiste specs.
Ik wilde wachten op de 2GB modellen, maar na 2-3 maanden was ik het zat.
Heb niet veel contant geld in huis, maar goed! Telefoon is binnen. Mijn vorige telefoon is een Galaxy Nexus. Zo aan de slagXanderDrake schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 09:47:
[...]
Jij bent ongeduldigEn inderdaad we zitten dus gewoon in dezelfde shipment. Wanneer heb jij besteld?
€26, tja, is wel te doen. Ik heb ook €40 en €60 voorbij zien komen in andere topic.

[ Voor 21% gewijzigd door Cabo op 10-05-2013 11:42 ]
Zo! Ziet er enorm goed uit!Cabo schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 11:01:
[...]
Heb niet veel contant geld in huis, maar goed! Telefoon is binnen. Mijn vorige telefoon is een Galaxy Nexus. Zo aan de slagRooten, whatsapp overzetten en eventuele andere data met titanium backup.
[afbeelding]

Ben benieuwd!
Ik kom ook van de Galaxy Nexus. Ik hoop dat je nog wat foto's kan maken en ervaringen kan delenCabo schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 11:01:
[...]
Heb niet veel contant geld in huis, maar goed! Telefoon is binnen. Mijn vorige telefoon is een Galaxy Nexus. Zo aan de slagRooten, whatsapp overzetten en eventuele andere data met titanium backup. Ik merk wel dat de telefoon getest is. Aan de voorkant zie ik een veeg en de achterklep was niet goed aangedrukt. Verder een chinese oplader met EU adapter, oordopjes en een screenprotector.
[afbeelding]
Nu verwachten we natuurlijk wel een review, maar dat begrijp je vast welCabo schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 11:01:
[...]
Heb niet veel contant geld in huis, maar goed! Telefoon is binnen. Mijn vorige telefoon is een Galaxy Nexus. Zo aan de slagRooten, whatsapp overzetten en eventuele andere data met titanium backup. Ik merk wel dat de telefoon getest is. Aan de voorkant zie ik een veeg en de achterklep was niet goed aangedrukt. Verder een chinese oplader met EU adapter, oordopjes en een screenprotector.
[afbeelding]
Benchmarks van de mt6589 hecht ik geen waarde aan, maar de camera-kwaliteit en de batterijduur op langere termijn, met alle apps geinstalleerd wel
Eveneens als foto's van de X7, maar dit geeft wel een goede indruk.
Ik heb dit read redelijk gevolgd, en de verzending ging wel heel snel; een week vanuit china is naar mijn mening vrij vlot
En het verbaast me dat je zelfs vanaf een galaxy nexus de stap naar een 'chinaphone' maakt
[ Voor 6% gewijzigd door dutchgio op 10-05-2013 11:49 ]
Hoppa, aan de slag! Ik hoop dat ik mijn X7 ook kan vinden als ik thuis kom!Cabo schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 11:01:
[...]
Heb niet veel contant geld in huis, maar goed! Telefoon is binnen. Mijn vorige telefoon is een Galaxy Nexus. Zo aan de slagRooten, whatsapp overzetten en eventuele andere data met titanium backup. Ik merk wel dat de telefoon getest is. Aan de voorkant zie ik een veeg en de achterklep was niet goed aangedrukt. Verder een chinese oplader met EU adapter, oordopjes usbkabel en een screenprotector.
[afbeelding]
Dat rooten, heb je daar al een info bron voor?
Mooie bezigheid op je vrije dag
Na even snel goooglen vond ik dit:
http://www.needrom.com/mobile/iocean-x7-3/
http://droidchina.com/for...-To-Root-MTK6589-Tutorial
http://www.needrom.com/mobile/iocean-x7-3/
http://droidchina.com/for...-To-Root-MTK6589-Tutorial
Rooten is niet nodig. Maar het kan handig zijn voor als je apps over wilt zetten. Je kan apps opnieuw installeren, maar je bent je data kwijt. Een spel wil je niet overnieuw spelen, of je whatsapp chat overzetten.
Rooten inmiddels gelukt. Ik kwam uit op een spaanse tutorial. In 5 minuten gelukt. Na de nodige uitzoek werk. Needrom.com was voor mij geen succes.
Ik doe normaal geen reviews, als jullie vragen hebben, stel ze. Ik kan alleen revieven met een nexus als uitgangspunt. Voor een 5" telefoon is die erg licht. Geluid vind ik erg goed (google music xD) en het scherm is wat lichter dan mn nexus. De bouw is van harde plastic maar zeker goed.
Wat mij meteen opvalt is de navigatie. Op een nexus heb je return, home en multitask. Op de Iocean X7 is dat omgekeerd. De multitaskknop is de menuknop in apps, en de homeknop indrukken is multitask.
Links foto van de nexus, de menuknop rechtsbovenin. Rechts de iocean zonder menuknop. Alleen al om deze reden wil ik een andere rom xD

Rooten inmiddels gelukt. Ik kwam uit op een spaanse tutorial. In 5 minuten gelukt. Na de nodige uitzoek werk. Needrom.com was voor mij geen succes.
Ik doe normaal geen reviews, als jullie vragen hebben, stel ze. Ik kan alleen revieven met een nexus als uitgangspunt. Voor een 5" telefoon is die erg licht. Geluid vind ik erg goed (google music xD) en het scherm is wat lichter dan mn nexus. De bouw is van harde plastic maar zeker goed.
Wat mij meteen opvalt is de navigatie. Op een nexus heb je return, home en multitask. Op de Iocean X7 is dat omgekeerd. De multitaskknop is de menuknop in apps, en de homeknop indrukken is multitask.
Links foto van de nexus, de menuknop rechtsbovenin. Rechts de iocean zonder menuknop. Alleen al om deze reden wil ik een andere rom xD

Zou je een paar foto's kunnen maken en die hier laten zien? (camerakwaliteit) evt. front camera?
Humor, die knop-switch. Gelukkig ben ik vooral ICS en GB gewend op mijn LG P990 dus kan ik het leren op de X7 zonder anders gewend te zijn.Cabo schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 12:56:
Rooten is niet nodig. Maar het kan handig zijn voor als je apps over wilt zetten. Je kan apps opnieuw installeren, maar je bent je data kwijt. Een spel wil je niet overnieuw spelen, of je whatsapp chat overzetten.
[afbeelding][afbeelding]
Eerste gevoel is dus positief?
Ik ben benieuwd naar de levensduur van de maar ''2000mah'' batterij en of het 1gb ROM voldoende is. Tevens naar de kwaliteit van de telefoon opzich, Als dat goed zit ben ik ook van plan om er een aan te schaffen, desalniettemin met een tweede batterij.
@Cabo
Op de foto ziet het toestel er érg goed uit!!
@Cabo
Haha, mijn galaxy nexus is de usbport van defect(extern batterij oplader) en een barst in het scherm xD. Ik ben tevreden ja, ik zal vanmiddag buiten een camera en gpstest samen met de nexus.XanderDrake schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 13:30:
[...]
Humor, die knop-switch. Gelukkig ben ik vooral ICS en GB gewend op mijn LG P990 dus kan ik het leren op de X7 zonder anders gewend te zijn.
Eerste gevoel is dus positief?
Er zijn ook 3000mAh accu's. Maar ik heb ze nog niet in het wild gespot.HackingDutchman schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 13:31:
Ik ben benieuwd naar de levensduur van de maar ''2000mah'' batterij en of het 1gb ROM voldoende is. Tevens naar de kwaliteit van de telefoon opzich, Als dat goed zit ben ik ook van plan om er een aan te schaffen, desalniettemin met een tweede batterij.
@Cabo
Ja, maar als ik nu deze youth versie koop, en later een batterij voor de premium versie voor in mijn youth koop. Kan hij er dan wel in? Laadt hij deze dan wel tot de 3000mah op en herkent hij de extra ''3000mah'' batterij wel? En ook wel handig om te weten, is zo'n 3000mah batterij duur?XanderDrake schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 13:42:
[...]
Er zijn ook 3000mAh accu's. Maar ik heb ze nog niet in het wild gespot.
Jawel, dat is tot nu toe altijd geweest. Ik heb bijna altijd onofficele hogere capaciteit batterijen gekocht voor mijn smartphones. Gaat gewoon goed.HackingDutchman schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 13:50:
Ja, maar als ik nu deze youth versie koop, en later een batterij voor de premium versie voor in mijn youth koop. Kan hij er dan wel in? Laadt hij deze dan wel tot de 3000mah op en herkent hij de extra ''3000mah'' batterij wel? En ook wel handig om te weten, is zo'n 3000mah batterij duur?
Zoals ik al dacht: 3000mAh accu is beschikbaar, plus andere batterycover. Alleen wel taffes duur:
http://www.dhgate.com/in-...e87d0587e1a32.html#s1-3-1
http://www.dhgate.com/in-...e87d0587e1a32.html#s1-3-1
Misschien dat dit ook wat is? :
http://www.aliexpress.com...ery/316768_867993035.html
32 dollar is niks lijkt mij, en als ik dan een youth koop en zo'n 3000mah batterij erbij ben ik rond de 187 euro kwijt(als ik de inklaringskosten niet meereken)Anoniem: 515511 schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 14:12:
Misschien dat dit ook wat is? :
En het is zeker dat die batterij van http://www.aliexpress.com...ery/316768_867993035.html In de Youth versie past of moet ik dan ook nog zo'n cover hebben?
Komen er anders nog meerdere en iets goedkopere uit in de loop van 1/2 maanden?
Ik twijfel. Zo bekend is de telefoon niet dus niet veel producenten zullen erop springen. En je hebt ook een battery cover nodig.HackingDutchman schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 14:20:
Komen er anders nog meerdere en iets goedkopere uit in de loop van 1/2 maanden?
[ Voor 6% gewijzigd door XanderDrake op 10-05-2013 14:22 ]
Zit nu toch wel sterk te twijfelen, zal ik wachten tot de premium versie of nu deze aanschaffen met een extra batterij?XanderDrake schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 14:22:
[...]
Ik twijfel. Zo bekend is de telefoon niet dus niet veel producenten zullen erop springen. En je hebt ook een battery cover nodig.
Ik wachtte eigenlijk tot vandaag, 10mei, op de NEO N003(vertraagd tot 25juni!!!), en nu is er ook nog de UMI X2, eigenlijk hetzelfde maar die premium versie is er al maar dan wel voor 100dollar meer dan de youth versie van de X7 en een iets betere 2500mah batterij en 2gb ROM.
Nou, ik ben in ieder geval zeer benieuwd naar jullie gebruikservaringen met dit toestel, en al helemaal op het gebied van de 1gb ROM en de 2000mah batterij tevredenheid. Als dat goed klinkt denk ik dat ik er ook maar een ga bestellen overmorgen.
Ik wachtte al sinds Januari. Ik trok het niet meer, dan ben ik maar een early-adopter 
Daarbij, een direct imported Chinese telefoon is nog steeds maar half zo duur als de goedkoopste 'normale' higher end smartphone (de Nexus 4). Dan koop ik er toch gewoon twee als de eerste niet bevalt?
Daarbij, een direct imported Chinese telefoon is nog steeds maar half zo duur als de goedkoopste 'normale' higher end smartphone (de Nexus 4). Dan koop ik er toch gewoon twee als de eerste niet bevalt?
En er zijn vast wel mensen die deze telefoon tweedehands willen. Zeker omdat ze dan niet zo lang op hun pakketje hoeven te wachten. Dus waarschijnlijk vang je wel 80% van de nieuwprijs.XanderDrake schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 14:38:
Ik wachtte al sinds Januari. Ik trok het niet meer, dan ben ik maar een early-adopter
Misschien zelfs meer. Mensen durven niet zomaar uit China te bestellen, ook al is de kans gigantisch dat het goed gaat. Bij inkoop-bedrijven betaal je makkelijk €260 voor een dergelijke telefoon als de X7. Voor €200 - 220 krijg je hem wel verkocht als ie vrij nieuw is!Gingerbread schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 14:39:
Dus waarschijnlijk vang je wel 80% van de nieuwprijs.
Ik heb eigenlijk maar 1 vraag, die je waarschijnlijk niet meteen kan beantwoordenCabo schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 12:56:
[afbeelding][afbeelding]
Hoe is de batterijduur van de ''maar'' 2000mah batterij?
Ben benieuwd wat je er allemaal mee doet en hoelang hij daarmee meegaat.
Na 4 uur gebruiken weten je dat nog nietHackingDutchman schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 14:46:
[...]
Ik heb eigenlijk maar 1 vraag, die je waarschijnlijk niet meteen kan beantwoorden![]()
Hoe is de batterijduur van de ''maar'' 2000mah batterij?
Ben benieuwd wat je er allemaal mee doet en hoelang hij daarmee meegaat.

De telefoon heb ik leeg laten lopen, en nu is nu 20%. Wanneer die 100% ga ik naar buiten. Er zit trouwens een 2e 2000 mAh batterij in de doos. Wat willen jullie van de batterij zien? Ik ga zo foto's maken, gps testen, en de hele tijd 3G/wifi aan houden. Verder nog spellen installeren zoals gta denk ik.
Ik wil de x7 ook zo graag bestellen he,
zit alleen te twijfelen of ik deze er bij zou nemen:
http://www.antelife.com/s...dset-with-clip-black.html
Staat namelijk geen in 24h shipping bij, en als die in het zelfde pakketje zit als de telefoon,
moet ik extra lang wachten, alleen maar voor de headset.
(oordopjes staat namelijk met een streep erdoor in de reactie van Cabo)
zit alleen te twijfelen of ik deze er bij zou nemen:
http://www.antelife.com/s...dset-with-clip-black.html
Staat namelijk geen in 24h shipping bij, en als die in het zelfde pakketje zit als de telefoon,
moet ik extra lang wachten, alleen maar voor de headset.
(oordopjes staat namelijk met een streep erdoor in de reactie van Cabo)
Ooh, dan is mijn probleem al opgelost, dat is zelfs beter dan verwacht!!Cabo schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 14:50:
De telefoon heb ik leeg laten lopen, en nu is nu 20%. Wanneer die 100% ga ik naar buiten. Er zit trouwens een 2e 2000 mAh batterij in de doos. Wat willen jullie van de batterij zien? Ik ga zo foto's maken, gps testen, en de hele tijd 3G/wifi aan houden. Verder nog spellen installeren zoals gta denk ik.
Mag ik vragen waar je de telefoon precies besteld hebt en hoe je dit hebt gedaan?
Ik ben nieuw met dit soort aankopen. Ik zou het graag aangeprezen voor 40/50 dollar door gratis China Air Mail willen laten bezorgen en met PayPal betalen.
Met mijn zoektocht is deze de goedkoopste gebleken:
http://www.chinapadmall.c...-smart-phone#.UYztpbXJRvA
Maar hier staat dat er maar 1 batterij in zit. Ik kan de optie wel aanvinken maar dat kost een extra 19dollar, dus is anders de telefoon MET tweede batterij nog ergens ander goedkoper te halen dan 228 dollar?
Iemand suggesties??
Dan ga ik hem vandaag nog bestellen.
Dat is AwesomeCabo schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 14:50:
Er zit trouwens een 2e 2000 mAh batterij in de doos. Wat willen jullie van de batterij zien?
Ja. GTA3 of Vice is een game die ik er zeker op wil spelen. Andere aanrader: DeadTrigger (is gratis en erg mooi)Ik ga zo foto's maken, gps testen, en de hele tijd 3G/wifi aan houden. Verder nog spellen installeren zoals gta denk ik.
Én jij heb bij Antelife besteld?XanderDrake schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 14:55:
[...]
Dat is Awesome(ik verwacht trouwens ook een Bluetooth headset erbij, gratis)
Ja, vorige maandag pas.Anoniem: 515511 schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 14:56:
Én jij heb bij Antelife besteld?
En je weet hoe een mt6589 zich houdt bij het spelen van zware games, want sommigen betwijfellen of dat wel kanXanderDrake schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 14:55:
[...]
Dat is Awesome(ik verwacht trouwens ook een Bluetooth headset erbij, gratis)
[...]
Ja. GTA3 of Vice is een game die ik er zeker op wil spelen. Andere aanrader: DeadTrigger (is gratis en erg mooi)
Dat kunnen we nu met eigen ogen zien van een mede-tweakerdutchgio schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 15:02:
[...]
En je weet hoe een mt6589 zich houdt bij het spelen van zware games, want sommigen betwijfellen of dat wel kan
Ik ben benieuwd!
Ja, daar zijn gewoon video's van dat het werkt. Maar ja, altijd sceptici he?dutchgio schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 15:02:
En je weet hoe een mt6589 zich houdt bij het spelen van zware games, want sommigen betwijfellen of dat wel kan
Ik bedoelde niet te hintten op mijzelf, en het zou me ook niks uitmaken. Gta op 5 inch lijkt me nog niet optimaal; daa heb ik een tablet voor.XanderDrake schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 15:06:
[...]
Ja, daar zijn gewoon video's van dat het werkt. Maar ja, altijd sceptici he?
Ik wil vandaag nu ook nog de Iocean X7 Youth versie bestellen.
Ik ben nieuw met dit soort aankopen. Ik zou het graag aangeprezen voor 40/50 dollar door gratis China Air Mail willen laten bezorgen en met PayPal betalen. Ik heb wel eerdere aankopen gedaan via Ebay.
Maar hier staat dat er maar 1 batterij in zit. Ik kan de extra batterij optie wel aanvinken maar dat kost een extra 19dollar.
Dus is de X7 MET tweede batterij nog ergens ander goedkoper te halen dan 228 dollar?
Iemand suggesties??
Ik ben nieuw met dit soort aankopen. Ik zou het graag aangeprezen voor 40/50 dollar door gratis China Air Mail willen laten bezorgen en met PayPal betalen. Ik heb wel eerdere aankopen gedaan via Ebay.
Maar hier staat dat er maar 1 batterij in zit. Ik kan de extra batterij optie wel aanvinken maar dat kost een extra 19dollar.
Dus is de X7 MET tweede batterij nog ergens ander goedkoper te halen dan 228 dollar?
Iemand suggesties??
Ik zal eerlijk zeggen dat ik verbaast was dat Cabo hem (via Antelife toch? ) er een extra accu bij kreeg. Ik zou er niet op hopen.
Ik ben iig tevreden met Antelife: levering binnen de 5 dagen met DHL, snelle communicatie en gewoon betalen met PayPal. Hoefde niet eens een account te maken.
Ik ben iig tevreden met Antelife: levering binnen de 5 dagen met DHL, snelle communicatie en gewoon betalen met PayPal. Hoefde niet eens een account te maken.
2e batterijCabo schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 14:50:
Ik ben blij dat die er bij zit!
Ja, ik kan het ook nergens selecteren of iets dergelijks, bij die andere shops wel.XanderDrake schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 15:34:
Ik zal eerlijk zeggen dat ik verbaast was dat Cabo hem (via Antelife toch? ) er een extra accu bij kreeg. Ik zou er niet op hopen.
Er staat ook geen tabelletje bij wat er allemaal in de doos zit.
Is het dan het verstandigst om hem hier te bestellen:
http://www.chinapadmall.c...-smart-phone#.UYz3NbXJQ25
met de optie extra batterij aangevinkt, voor 228dollar?
[ Voor 14% gewijzigd door HackingDutchman op 10-05-2013 15:43 ]
Het is een redelijke shop denk ik, ik ken hem verder niet.HackingDutchman schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 15:41:
Is het dan het verstandigst om hem hier te bestellen:
http://www.chinapadmall.c...-smart-phone#.UYz3NbXJQ25
met de optie extra batterij aangevinkt, voor 228dollar?
Maar let wel wat in de comment section staat:
(vreselijk engels)Do you know wish date ?? aproxamitly in the end may or begging ? thanks
>>>>>About 20th, need further confirm. (Posted on 4/28/13)
Ze hebben hem nu nog niet op voorraad. Dat is consistent met andere shops (Merimobiles, Androidsale, etc..). Dus als je hem daar besteld kan je nog weken wachten. Antelife heeft (had?) hem iig op voorraad!
Ja, maar ze hebben hem nu al wel op voorraad, er staat nu bij dat hij in stock is en de pre-sale labeltje is ook weg sinds een kleine week.XanderDrake schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 15:51:
[...]
Het is een redelijke shop denk ik, ik ken hem verder niet.
Maar let wel wat in de comment section staat:
[...]
(vreselijk engels)
Ze hebben hem nu nog niet op voorraad. Dat is consistent met andere shops (Merimobiles, Androidsale, etc..). Dus als je hem daar besteld kan je nog weken wachten. Antelife heeft (had?) hem iig op voorraad!
Het gaat mij nu eigenlijk meer om de 2de batterij die je erbij krijgt, of optioneel kan bestellen, die daarmee het geodkoopste is. En die mijn pakketje voor onder de 50 dollar kan markeren en via gratis china air mail kan laten shippen.
OK. Ja als je zeker wilt zijn moet je gewoon de twee accu erbij bestellen.
Waarom zou je per se een tweede batterij nodig hebben?
Lijkt mij niet logisch om een tweede batterij in je portomonee te hebben voor het geval de andere leeg is?
Lijkt mij niet logisch om een tweede batterij in je portomonee te hebben voor het geval de andere leeg is?
Omdat ik mijn telefoon op vakanties en tripjes niet elke dag maar meestal pas om de 3 dagen kan opladen. Dus is het wel handig als ie langer meegaat. Ook heb ik geen zin het ding elke dag op te laden, luiheidAnoniem: 515511 schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 15:59:
Waarom zou je per se een tweede batterij nodig hebben?
Ook voor de levensduur van je product. Na een jaartje kan je behoefte hebben om hem te verwisselen omdat de capaciteit achteruit gaat.
Nou ff de reactie van antelife afwachten of er standaard 2 batterijen in zitten en of ze mijn pakketje aan kunnen prijzen voor maar 40 dollar via gratis china air mail en dan kan ik beslissen waar ik hem ga bestellen.
Heb nu wel al een 22 euro 16gb microsd kaartje gekocht voor in de telefoon. Welke smartphone ik ook ga kopen, ik stop er zoiezo een 16gb sd kaart in
Heb nu wel al een 22 euro 16gb microsd kaartje gekocht voor in de telefoon. Welke smartphone ik ook ga kopen, ik stop er zoiezo een 16gb sd kaart in
Ik had een 32GB Samsung Class 10 UHS-1 kaartje gekocht voor 23 euro aangezien 4GB wel erg weinig is.HackingDutchman schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 16:10:
Nou ff de reactie van antelife afwachten of er standaard 2 batterijen in zitten en of ze mijn pakketje aan kunnen prijzen voor maar 40 dollar via gratis china air mail en dan kan ik beslissen waar ik hem ga bestellen.
40 dollar doen ze standaard al denk ik. Op mijn factuur staat gewoon 40 dollarHackingDutchman schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 16:10:
[ Voor 4% gewijzigd door Cabo op 10-05-2013 16:20 ]
Welke? link aub.Gingerbread schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 16:12:
[...]
Ik had een 32GB Samsung Class 10 UHS-1 kaartje gekocht voor 23 euro aangezien 4GB wel erg weinig is.
Was net klaar met betalen en nu alweer geannuleerd.LOL
De class 6 versie voor 20 euro: pricewatch: Samsung microSD Card UHS-I 32GBHackingDutchman schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 16:20:
[...]
Welke? link aub.
Was net klaar met betalen en nu alweer geannuleerd.LOL
De class 10 versie voor 23 euro: pricewatch: Samsung MicroSDHC Plus 32GB Class 10 UHS-I
Deze 2 geven je denk ik het meeste bang for buck!
Bedankt, ga gelijk die 32 gb versie bestellen. Zo heb ik zéker weten genoeg opslag.Gingerbread schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 16:24:
[...]
De class 6 versie voor 20 euro: pricewatch: Samsung microSD Card UHS-I 32GB
De class 10 versie voor 23 euro: pricewatch: Samsung MicroSDHC Plus 32GB Class 10 UHS-I
Deze 2 geven je denk ik het meeste bang for buck!
Ja, het scheelt amper iets en ik ben er van plan lang mee te doen. Dus dan is zo een UHS-I kaartje redelijk futureproofHackingDutchman schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 16:26:
[...]
Bedankt, ga gelijk die 32 gb versie bestellen. Zo heb ik zéker weten genoeg opslag.
Had jij ook niet een Iocean X7 besteld bij antelife? Al binnen? ook 2 batterijen erin en ook 40dollar op de factuur?Gingerbread schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 16:27:
[...]
Ja, het scheelt amper iets en ik ben er van plan lang mee te doen. Dus dan is zo een UHS-I kaartje redelijk futureproof
----Mijne is vandaag verzonden via DHL bij Antelife!-----
Inderdaad, hij is onderweg. Door een foutje te wijten aan Antelife is hij niet via DHL maar Siss Post verstuurd, dus ik moet nog een a twee weekjes wachten. Ik zal hem dan uitgebreid reviewen in dit topic.HackingDutchman schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 16:32:
[...]
Had jij ook niet een Iocean X7 besteld bij antelife? Al binnen? ook 2 batterijen erin en ook 40dollar op de factuur?
Ik heb wel gevraagd meer dan $40 op de factuur te zetten. Want als iedereen met precies $40 aankomt wekt dat misschien argwaan.
Hoe ''vraag'' je dit aan hun? Via de mail of via iets speciaals?Gingerbread schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 16:34:
[...]
Inderdaad, hij is onderweg. Door een foutje te wijten aan Antelife is hij niet via DHL maar Siss Post verstuurd, dus ik moet nog een a twee weekjes wachten. Ik zal hem dan uitgebreid reviewen in dit topic.
Ik heb wel gevraagd meer dan $40 op de factuur te zetten. Want als iedereen met precies $40 aankomt wekt dat misschien argwaan.
ok, wist niet zeker hoe dat hier met china shops gaat.Cabo schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 16:43:
Net als elk andere webshop, je besteld en geeft aan hoe je het verzonden moet worden.
Let op:
Dit topic is alleen voor ervaringen met het toestel. Alles over levertijden, prijzen en accessoires moeten in een bijbehorend topic, niet hier.
Dit topic is alleen voor ervaringen met het toestel. Alles over levertijden, prijzen en accessoires moeten in een bijbehorend topic, niet hier.