Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gingerbread
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 28-04 21:19
HackingDutchman schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 16:39:
[...]

Hoe ''vraag'' je dit aan hun? Via de mail of via iets speciaals?
Het makkelijkste voor Antelife is om bij PayPal een notitie te maken. Dat kan gewoon als je op het punt staat af te rekenen.

Verder kan je ook service@antelife.com mailen of met de livechat praten (is alleen in de ochtend bereikbaar in verband met tijdzones)

Als je het met DHL verzend zou ik die $40 gewoon zo laten, dan betaal je waarschijnlijk 26 euro zoals anderen in dit topic. Maar met andere verzendmethodes gaat het via PostNL en hun vertrouwen het minder vaak als DHL en gaan zelf een prijs verzinnen of om een factuur vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninasky11
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 09-07 14:35
iemand enig idee wanneer we de Premium versie kunnen verwachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gingerbread
ninasky11 schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 16:54:
iemand enig idee wanneer we de Premium versie kunnen verwachten?
Nee, maar ik denk dat die nog een aantal maandjes op zich laat wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HackingDutchman
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 02-09 12:51

HackingDutchman

Scientia potestas est

Gingerbread schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 16:52:
[...]

Het makkelijkste voor Antelife is om bij PayPal een notitie te maken. Dat kan gewoon als je op het punt staat af te rekenen.

Verder kan je ook service@antelife.com mailen of met de livechat praten (is alleen in de ochtend bereikbaar in verband met tijdzones)

Als je het met DHL verzend zou ik die $40 gewoon zo laten, dan betaal je waarschijnlijk 26 euro zoals anderen in dit topic. Maar met andere verzendmethodes gaat het via PostNL en hun vertrouwen het minder vaak als DHL en gaan zelf een prijs verzinnen of om een factuur vragen.
Ik dacht juist dat postnl bijna helemaal niet controleert Ik lees hier juist in de fora dat gratis shippen van alles bijna nooit wordt gecontroleerd. En als ze een verkeerde prijs vaststellen kun je hier gewoon bezwaar tegen aanmaken.
De factuur lijkt mij geen probleem, mail gewoon en vraag of ze er 40 dollar willen neerzetten. Tevens als op het pakketje 40dollar staat is dat toch ook de factuurprijs neem ik aan, zo kun je dat ook zeggen ;)

~~~~ From Agfa to Zeiss .... and beyond ~~~~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gingerbread
HackingDutchman schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 16:55:
[...]

Ik dacht juist dat postnl bijna helemaal niet controleert, ik lees hier juist in de fora dat gratis shippen van alles bijna nooit wordt gecontroleerd. En als ze een verkeerde prijs vaststellen kun je hier gewoon bezwaar tegen maken. En de factuur lijkt mij geen probleem, mail gewoon en vraag of ze er 40 dollaar willen neerzetten. En als op het pakketje 40dollar staat is dat toch ook de factuurprijs neem ik aan ;)
Ze controleren minder dan DHL maar nog steeds een aanzienlijk deel van de pakketjes. En ik bedoel dat als ze je controleren ze strenger zijn dan DHL. Dus geen genoegen nemen met $40. Ik weet niet zeker of het zo is maar zo komt het op mij over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninasky11
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 09-07 14:35
Gingerbread schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 16:55:
[...]

Nee, maar ik denk dat die nog een aantal maandjes op zich laat wachten.
http://android-sale.com/iocean-x7-phone.html

zie dat ie op deze site voor 199.99 al online staat, maar helaas out of stock :(

iemand ervaringen met android-sale.com? Premium versie voor dat bedrag lijkt wel te mooi om waar te zijn

[ Voor 8% gewijzigd door ninasky11 op 10-05-2013 17:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HackingDutchman

HackingDutchman

Scientia potestas est

Gingerbread schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 16:58:
[...]

Ze controleren minder dan DHL maar nog steeds een aanzienlijk deel van de pakketjes. En ik bedoel dat als ze je controleren ze strenger zijn dan DHL. Dus geen genoegen nemen met $40. Ik weet niet zeker of het zo is maar zo komt het op mij over.
Naja, ik laat het in ieder geval via free air mail shipping komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HackingDutchman

HackingDutchman

Scientia potestas est

ninasky11 schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 16:59:
[...]

http://android-sale.com/iocean-x7-phone.html

zie dat ie op deze site voor 199.99 al online staat, maar helaas out of stock :(

iemand ervaringen met android-sale.com? Premium versie voor dat bedrag lijkt wel te mooi om waar te zijn
De links op pagina 1 zijn beter, die zijn wel in voorraad, tevens kun je ff terug lezen, pagina 5/6/7/8 staan de tot nu toe goedkoopste links met voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gingerbread
HackingDutchman schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 17:00:
[...]

Naja, ik laat het in ieder geval via free air mail shipping komen.
Ze hebben daarvoor Swiss post en Singapore post. Ze claimen dat de Swiss post sneller is. Maar mijn pakketje neemt de tijd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HackingDutchman

HackingDutchman

Scientia potestas est

Gingerbread schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 17:01:
[...]

Ze hebben daarvoor Swiss post en Singapore post. Ze claimen dat de Swiss post sneller is. Maar mijn pakketje neemt de tijd :P
Hebben ze dan wel een of andere gratis shipping dienst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gingerbread
HackingDutchman schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 17:12:
[...]

Hebben ze dan wel een of andere gratis shipping dienst?
Ja, de 2 die ik net noemde zijn voor ons de gratis shipping methodes.

Shipping:
Swiss Post(15-30 business days) $0.00
Singapore Post(20-40 business days) $0.00
DHL (4-7 business days) $22.20
EMS (7-10 business days) $32.68
UPS (3-5 business days) $37.97

[ Voor 27% gewijzigd door Gingerbread op 10-05-2013 17:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HackingDutchman

HackingDutchman

Scientia potestas est

Gingerbread schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 17:14:
[...]

Ja, de 2 die ik net noemde zijn voor ons de gratis shipping methodes.

Shipping:
Swiss Post(15-30 business days) $0.00
Singapore Post(20-40 business days) $0.00
DHL (4-7 business days) $22.20
EMS (7-10 business days) $32.68
UPS (3-5 business days) $37.97
Zit er ook nog verschil tussen de controles van de producten van Singapore en Swiss Post? Ik heb wel eens spullen ontvangen via Swiss Post, dat duurde gemmiddeld 2/3 weken.
Maar niks besteld boven de 50 dollar dus nog nooit tax hoeven betalen. Heb wel eens iets van 47dollar besteld. via gratis verzenden via Ebay. niks hoeven betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Boven de 45 euro (incl verzendkosten) = belasting betalen.

Maar goed, de enige die echt serieus de pakketjes bekijkt is PostNL/TNT, heb laatst een telefoon (Oppo Find 5 32GB = 450 euro) via DHL laten versturen en ik hoefde maar 24 euro af te rekenen en het was binnen 30 min door de doune (in 36 uur van midden China naar Utrecht)
Via HK Post laatst een blu-ray besteld en die was 62 euro... hij bleef 1 week liggen bij PostNL/TNT (in totaal 3 weken onderweg geweest) en het kostte me 25 euro belasting... en deze ervaring heb ik wel vaker gehad bij PostNL/TNT

[ Voor 7% gewijzigd door ArcticWolf op 10-05-2013 18:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HackingDutchman

HackingDutchman

Scientia potestas est

ArcticWolf schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 18:30:
Boven de 45 euro (incl verzendkosten) = belasting betalen.

Maar goed, de enige die echt serieus de pakketjes bekijkt is PostNL/TNT, heb laatst een telefoon (Oppo Find 5 32GB = 450 euro) via DHL laten versturen en ik hoefde maar 24 euro af te rekenen en het was binnen 30 min door de doune (in 36 uur van midden China naar Utrecht)
Via HK Post laatst een blu-ray besteld en die was 62 euro... hij bleef 1 week liggen bij PostNL/TNT (in totaal 3 weken onderweg geweest) en het kostte me 25 euro belasting... en deze ervaring heb ik wel vaker gehad bij PostNL/TNT
Maar hoe doen ze dat dan, want er staat 40dollar op de ''doos''. Kun je hier dan geen bezwaar tegen aanmaken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Niet online
HackingDutchman schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 18:33:
[...]

Maar hoe doen ze dat dan, want er staat 40dollar op de ''doos''. Kun je hier dan geen bezwaar tegen aanmaken?
Als er inderdaad niks te vinden is, betaal je die belasting niet nee. Het is natuurlijk oplichting, maar goed meestal gebeurt er niks en laten ze het gewoon door.
Ik heb weleens een Japanse telefoon besteld (350 euro) en daar zat geen bon in de doos en alleen gift oid, maar goed ik moest 40 euro belasting en inklaring betalen. Dus soms hangen ze weleens een referentie prijs aan het object.
Het ligt echt aan de persoon die het controleert... dus blijft het een gok.

/offtopic
Ik ben trouwens van mening dat het huidige systeem voor geen meter klopt, waarom inklaring en belasting betalen op object waar je al belasting over hebt betaald? (en dan ook nog belasting over de verzendkosten heen...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HackingDutchman

HackingDutchman

Scientia potestas est

Cabo schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 16:14:
[...]

40 dollar doen ze standaard al denk ik. Op mijn factuur staat gewoon 40 dollar :) Heb mijn bestelling trouwens maandag geplaatst.
Ik heb even verder geïnformeerd en ze zetten zoiezo overal al 30 of 40 dollar op.
Nu zeggen jullie dat het verstandiger is om met DHL te laten shippen, dat is 22.20 dollar extra en dan moet ik als ik pech heb nog een 26 euro betalen.
Dan komt het totaal uit op: $241.83 + €26 = ($241.83 x €0.77 = €186.21) + €26 = €212
dus dat zijn eigenlijk €26 + ($22.20 x €0.77 = €17.1) = €43.1 bijkomende kosten, dat klinkt in mijn oren wel veel voor een €170 kostende smartphone. Dat is wel ff 1/4 van wat de telefoon zelf kost.
Is het dat waard??

Als ik 21% van het totaalbedrag pak, €170, dan kom ik uit op een 35 euro. Dat is in totaal minder dan hierboven genoemd.

Maar als PostNL dan toch mijn pakketje eruit pakt moet ik dan maar 21% betalen over het totaalbedrag of nog veel meer heffingen en importbelastingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Niet online
http://www.postnl.nl/voor...rsturen/inklaringskosten/

en

http://www.belastingdiens..._zo_ja_hoe_bereken_ik_dat

voorbeeld:
http://www.belastingdiens...edrijven/rekenvoorbeelden

dus kan best wel prijzig worden (en het is strafbaar staat op de website).

:>

[ Voor 91% gewijzigd door ArcticWolf op 10-05-2013 21:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HackingDutchman

HackingDutchman

Scientia potestas est

Dankjewel voor de links, ik kwam tot nu toe alleen op fora terecht van 2009 en de douanesite waar artikelen stonden, geen prijzen en boekwerken tekst.

Als ik het pakketje laat aanprijzen met 86 dollar, moet ik dus alleen 13 euro + 21% btw betalen is €31 euro in totaal. Maar als ik het helemaal legaal doe veel meer.

Zal ik dan gaan voor 40 dollar op mijn pakketje of 86 dollar? Volgens Antelife kan ik er elke prijs op laten zetten, ongeacht wat ik betaald heb. Ik kan er natuurlijk ook ''gift'' op laten zetten, zouden ze dit sneller doorlaten of juist helemaal niet vertrouwen.

En als ze mij eruit pikken ben ik dan meteen in overtreding omdat er zoiezo een verkeerde, goedkopere prijs op staat?

[ Voor 9% gewijzigd door HackingDutchman op 10-05-2013 21:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Niet online
Het beste is een lege doos zonder hun naam (volgens mij kan dat bij Antelife) en dan "gift 40 dollar", dan kunnen ze er vrij weinig mee....
Persoonlijk zou ik het via DHL doen, die gratis verzendmethodes duren 2 tot 3 weken :x

Maar het blijft gewoon een gok, laatst met die blu-ray ook verkeerd gegokt en een smak belasting moeten betalen...
Als consument zul je niet snel een dagvaarding krijgen van justitie omdat je wat douane kosten hebt ontdoken. :p

/excuus aan mod

[ Voor 35% gewijzigd door ArcticWolf op 10-05-2013 22:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 16-09 17:18
Topic gaat hard. svp wel ontopic blijven. Een mod haalt zo al die webshops/douane posts eruit.

Foto's ben ik minder tevreden over. Ik heb de instellingen niet aangepast. Alle foto's die wat donkerder zijn, zijn gemaakt op de iocean. Het scherm is volgens mij een energieslurper. Na bijna 5 uur is de batterij op 65%. Dit is wel met full brightness. De gps heb ik nog niet goed kunnen testen. Ik kreeg geen fix op mijn nexus en iocean.

Het scrollen op de nu.nl app gaat niet echt soepel, terwijl ik in de browser wel makkelijk kan scrollen op forums. Weet niet goed waar dat aan ligt. Verder zijn de menuknoppen onderin niet goed belicht. De homeknop is bv donkerder dan de rest van de knoppen.

Het geluid vind ik wel heel goed, zowel met en zonder oordopjes. Toen ik buiten was viel de telefoon bijna uit mijn handen. Ik kan niet echt zeggen dat de telefoon een grip in mijn handen heeft. Het toestel kan makkelijk uit je handen glijden.

Het liefst heb ik nu een cynagonmod of een andere rom op mijn toestel. Heb niet 123 kunnen vinden. Ik ben nog aan het verkennen wat het toestel allemaal kan en minder kan.

De rom is 4GB op papier, en in praktijk 1,5GB! Ik heb wel een microSD in bestelling staan. Wat ik wel grappig vind, is wanneer je een fillmpje maakt, het filmpje in de tumbnails gewoon afspeelt.

Voor 230 euro, ben ik wel enorm tevreden over dit toestel xD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HackingDutchman

HackingDutchman

Scientia potestas est

ArcticWolf schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 21:58:
Het beste is een lege doos zonder hun naam (volgens mij kan dat bij Antelife) en dan "gift 40 dollar", dan kunnen ze er vrij weinig mee....
Persoonlijk zou ik het via DHL doen, die gratis verzendmethodes duren 2 tot 3 weken :x

Maar het blijft gewoon een gok, laatst met die blu-ray ook verkeerd gegokt en een smak belasting moeten betalen...
Als consument zul je niet snel een dagvaarding krijgen van justitie omdat je wat douane kosten hebt ontdoken. :p
Dankje voor de tip, ''gift 40 dollar'' had ik nog niet aan gedacht en klinkt zeer goed :) ;) :) !!!!!

Ja, maar ik heb geen zin om $22.2 te betalen voor verzending en wachten op producten die zekersteweten komen kan ik wel :) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HackingDutchman

HackingDutchman

Scientia potestas est

Heeft iemand trouwens ervaring met die antelife service? Ik heb gisteren rond 15:00 of 16:00 uur die vraag gemaild naar dat service@ email adres via mijn hotmail, tegenwoordig het zeer vern**kte outlook (ik kan dus niet eens meer zien HOE LAAT ik dat bericht verstuurd heb...... eerst stond dat er wel altijd bij). Het bericht is in ieder geval wel verzonden maar ik heb nog steeds geen reactie, ook niet op zo'n review die onderaan de pagina staat waar ik dezelfde vraag in had gesteld.
Enig idee hoe lang dit ongeveer duurt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HackingDutchman

HackingDutchman

Scientia potestas est

Cabo schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 22:09:
Topic gaat hard. svp wel ontopic blijven. Een mod haalt zo al die webshops/douane posts eruit.

Foto's ben ik minder tevreden over. Ik heb de instellingen niet aangepast. Alle foto's die wat donkerder zijn, zijn gemaakt op de iocean. Het scherm is volgens mij een energieslurper. Na bijna 5 uur is de batterij op 65%. Dit is wel met full brightness. De gps heb ik nog niet goed kunnen testen. Ik kreeg geen fix op mijn nexus en iocean.

Het scrollen op de nu.nl app gaat niet echt soepel, terwijl ik in de browser wel makkelijk kan scrollen op forums. Weet niet goed waar dat aan ligt. Verder zijn de menuknoppen onderin niet goed belicht. De homeknop is bv donkerder dan de rest van de knoppen.

Het geluid vind ik wel heel goed, zowel met en zonder oordopjes. Toen ik buiten was viel de telefoon bijna uit mijn handen. Ik kan niet echt zeggen dat de telefoon een grip in mijn handen heeft. Het toestel kan makkelijk uit je handen glijden.

Het liefst heb ik nu een cynagonmod of een andere rom op mijn toestel. Heb niet 123 kunnen vinden. Ik ben nog aan het verkennen wat het toestel allemaal kan en minder kan.

De rom is 4GB op papier, en in praktijk 1,5GB! Ik heb wel een microSD in bestelling staan. Wat ik wel grappig vind, is wanneer je een fillmpje maakt, het filmpje in de tumbnails gewoon afspeelt.

Voor 230 euro, ben ik wel enorm tevreden over dit toestel xD.
Had jij nog iets moeten aanvinken dat je er 2 batterijen bij hebt gekregen? Ik kan die optie nergens vinden en ook nergens wat er in de package zit. Wat had je er allemaal inzitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10:46

XanderDrake

Build the future!

Ik heb dus ook de DHL langs de deur gehad, maar ik was als werkende mensch dus niet thuis. En dan komt naar boven wat de verschillen zijn tussen de verschillende verzendservices. Als het lokaal via PostNL wordt verzonden heb je de voordelen daarvan: afleveren bij dichtsbijzijnde postkantoor/plannen voor langskomen. Bij DHL moeten ze het langsbrengen óf je mag het ophalen in Den Haag :/

Dussssssss ik heb mijn X7 nog niet. Frustrerend, maar ik had geen tijd om er mee te spelen, er is bezoek over de vloer.

[edit] mijn Doane kosten zijn ook €26.67. Een erg laag bedrag als ik er over nadenk: 21% BTW over 180€ zou €37,8 zijn, en dan heb je nog een inklaringskosten of adiminstratiekosten.

[ Voor 15% gewijzigd door XanderDrake op 11-05-2013 11:14 ]

Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grote dag is aangebroken!

Mijn x7 is ook besteld via : antelife.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gingerbread
Mooi om te horen, de iOcean X7 is populair :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Verwijderd schreef op zaterdag 11 mei 2013 @ 11:32:

Mooie dingen :) Wel goed om hier een X7 community te bouwen!

Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HackingDutchman

HackingDutchman

Scientia potestas est

Verwijderd schreef op zaterdag 11 mei 2013 @ 11:32:

Met DHL of air mail besteld? Nog wat aparts op het pakket, prijs oid, laten zetten?

Ik ga hem vanmiddag bestellen als ik weer thuis kom. Ben van plan om gratis te laten verzenden zonder AntElife logo en 40 dollar erop. En dan via de mail een factuur aanvragen waar 40 dollar in staat voor het geval dat....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HackingDutchman schreef op zaterdag 11 mei 2013 @ 11:48:
[...]

Met DHL of air mail besteld? Nog wat aparts op het pakket, prijs oid, laten zetten?

Ik ga hem vanmiddag bestellen als ik weer thuis kom. Ben van plan om gratis te laten verzenden zonder AntElife logo en 40 dollar erop. En dan via de mail een factuur aanvragen waar 40 dollar in staat voor het geval dat....
Heb met DHL besteld, lijkt mij de beste manier.
Heb dit ook in mijn winkelmandje gedaan: http://www.antelife.com/d...fe-logo-from-package.html
Hoop dat het maar wat meerwaarde heeft..

[edit]
Pakketjes van vrijdag/zaterdag/zondag worden toch pas maandag verzonden..

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 11-05-2013 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HackingDutchman

HackingDutchman

Scientia potestas est

Verwijderd schreef op zaterdag 11 mei 2013 @ 11:57:
[...]

Heb met DHL besteld, lijkt mij de beste manier.
Heb dit ook in mijn winkelmandje gedaan: http://www.antelife.com/d...fe-logo-from-package.html
Hoop dat het maar wat meerwaarde heeft..

[edit]
Pakketjes van vrijdag/zaterdag/zondag worden toch pas maandag verzonden..
Nog iets tegengekomen dat er ook 2 batterijen bij zitten, zoals dat bij Cabo wel het geval was? Nou net bij de Iocean X7 staan er geen package contents bij........

Zag trouwens wel een paar andere smartphones waarbij wel de package contents stond en degene die een hogere batterij dan 2000mah hadden kregen er 1 en degene met 2000mah kregen er 2.

1
http://www.antelife.com/g...id-phone-goophone-2s.html
2
http://www.antelife.com/t...9-quad-core-16g-gray.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
Ik had nog een order liggen bij aliexpress een maand geleden, heb moeite gehad om deze te cancelen omdat de verzender maar bleef uitstellen. Nu is het pakketje opgepikt door DHL. Heeft iemand interesse? Deze heeft mij 200 euro gekost incl verzending. Als ik het toestel binnen heb, dan kan deze opgehaald worden in Rotterdam excl douanekosten.
HackingDutchman schreef op zaterdag 11 mei 2013 @ 10:03:
Had jij nog iets moeten aanvinken dat je er 2 batterijen bij hebt gekregen? Ik kan die optie nergens vinden en ook nergens wat er in de package zit. Wat had je er allemaal inzitten?
Er zat gewoon een extra batterij in de doos. Foutje?

[ Voor 34% gewijzigd door Cabo op 11-05-2013 12:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gingerbread
HackingDutchman schreef op zaterdag 11 mei 2013 @ 12:24:
[...]

Nog iets tegengekomen dat er ook 2 batterijen bij zitten, zoals dat bij Cabo wel het geval was? Nou net bij de Iocean X7 staan er geen package contents bij........

Zag trouwens wel een paar andere smartphones waarbij wel de package contents stond en degene die een hogere batterij dan 2000mah hadden kregen er 1 en degene met 2000mah kregen er 2.

1
2
Ik denk dat je er gewoon van uit kan gaan dat je er twee krijgt. Zoals je aangeeft krijg je bijna altijd een 2e batterij bij telefoons met een 2000mAh batterij. Zeker omdat een mede-Tweaker er twee heeft gekregen denk ik dat we dat allemaal gewoon krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maximaaltijd
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 06-06-2022
Een vraag aan Cabo (of een ander) die de iOcean X7 al heeft ontvangen:
Hoe is het scherm? Qua kleur/contrast maar vooral ook bij zwart/donker beeld? (op youtube komt namelijk een exemplaar voorbij die behoorlijk last heeft van backlight-bleeding aan met name de randen).
Heb je eventueel ook een foto met t scherm aan?

Alvast dank voor de reactie(s).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HackingDutchman

HackingDutchman

Scientia potestas est

Maximaaltijd schreef op zaterdag 11 mei 2013 @ 13:13:
Een vraag aan Cabo (of een ander) die de iOcean X7 al heeft ontvangen:
Hoe is het scherm? Qua kleur/contrast maar vooral ook bij zwart/donker beeld? (op youtube komt namelijk een exemplaar voorbij die behoorlijk last heeft van backlight-bleeding aan met name de randen).
Heb je eventueel ook een foto met t scherm aan?

Alvast dank voor de reactie(s).
Kun je die link is hier zetten? ben dat probleem nog niet tegengekomen op youtube, ook al veel video's bekeken om te kijken of de bouwkwaliteit van het scherm goed is. Tot nu toe van wat ik gezien heb ben ik zeer tevreden.

Je kan ook eens zoeken op Sharp 1080p 5'' panelen, deze worden veelal in de 6589 smartphones gestopt. Alleen de wat duurdere merken hebben hun eigen panelen of speciale ips panelen.

Echter de Sharp panelen zijn ook zeer goed en soms ook zelfs beter dan 300/400 euro smartphones van hier in nederland. Alleen de topmodellen hebben hier echter een 1080p scherm.

[ Voor 12% gewijzigd door HackingDutchman op 11-05-2013 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HackingDutchman schreef op zaterdag 11 mei 2013 @ 12:24:
[...]

1
2
Ik ben niks tegen gekomen over een tweede batterij.. maar denk dat we er wel vanuit kunnen gaan dat we die erbij krijgen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maximaaltijd
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 06-06-2022
HackingDutchman schreef op zaterdag 11 mei 2013 @ 13:29:
[...]

Kun je die link is hier zetten? ben dat probleem nog niet tegengekomen op youtube, ook al veel video's bekeken om te kijken of de bouwkwaliteit van het scherm goed is. Tot nu toe van wat ik gezien heb ben ik zeer tevreden.

Je kan ook eens zoeken op Sharp 1080p 5'' panelen, deze worden veelal in de 6589 smartphones gestopt. Alleen de wat duurdere merken hebben hun eigen panelen of speciale ips panelen.

Echter de Sharp panelen zijn ook zeer goed en soms ook zelfs beter dan 300/400 euro smartphones van hier in nederland. Alleen de topmodellen hebben hier echter een 1080p scherm.
Hier zie je t al heel duidelijk bij t opstarten: YouTube: Unboxing Iocean X7
En hier staat t ook in de comments: YouTube: Review iOcean X7

Maar ik moet wel zeggen dat dit t enigste filmpje is waarbij t zo opvalt (misschien heeft hij een slecht exemplaar of een test sample gezien zijn uploaddatum). Bij video's van anderen heb ik overigens nog niets raars kunnen ontdekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 16-09 22:41
Maximaaltijd schreef op zaterdag 11 mei 2013 @ 15:43:
[...]

Maar ik moet wel zeggen dat dit t enigste filmpje is waarbij t zo opvalt (misschien heeft hij een slecht exemplaar of een test sample gezien zijn uploaddatum). Bij video's van anderen heb ik overigens nog niets raars kunnen ontdekken.
Is inderdaad wel te zien in de hoeken..
Wel een erg bekende opstartanimatie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HackingDutchman

HackingDutchman

Scientia potestas est

Maximaaltijd schreef op zaterdag 11 mei 2013 @ 15:43:
[...]

Kan ook aan de hoek van de camera liggen, alhoewel als ik mijn nexus 7 zo film met mijn 550d en mijn andere digitale cameraatje krijg ik dat niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft Cabo hier ook last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
Ik heb geen last van blacklight bleeding. Als ik tussen de randen kijk zie ik wel kleine lichtjes. Maar zwart is zwart. Ik moet dan wel schuin in de zijkant kijken om het licht tussen de randen te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VERNederlander
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14:06
Ik ben momenteel aan het rondkijken voor een vervanger van mijn oude vertrouwde ZTE Blade. De Iocean heeft ook mijn aandacht getrokken en staat op het lijstje van mogelijke vervangers. Nu zijn er twee vragen die ik heb waar jullie (de mensen die 'm al hebben) me wat duidelijkheid in kunnen verschaffen.

1. Hoe is de helderheid van het scherm? Mijn ZTE Blade is de felle zon nauwelijks nog afleesbaar, aangezien dit geen pretje is, moet mijn volgende telefoon hierop beter presteren.

2. Is de batterij (2000 mAh) groot genoeg om een dag van 15 a 16 uur door te komen. Ik ben geen poweruser, draai wat lichte apps voor nieuws en praktische dingen. Ik speel bijvoorbeeld nauwelijks games. Scherm staat zo'n anderhalf tot twee uur per dag aan als ik het zo even in kan schatten (is soms nog wel eens minder, maar dit gebruik ik 'm wel met regelmaat).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HackingDutchman

HackingDutchman

Scientia potestas est

Ik heb nu net een order geplaatst voor de Iocean X7 met AntELife.
Betaling goed verlopen met paypal, heb laten toevoegen: markeer pakket als 40 dollar en stop er een 40 dollar factuur in.
Nou maar hopen dat dat goed gaat.

Ik heb nu alleen 1 probleem, ik ben op de pagina NA de paypaltransactie waar ik op ''Place order'' moet klikken, alleen laadt hij dan heel lang en geeft een error weer. Nu ga ik terug naar die pagina en probeer het de hele tijd opnieuw maar dat lukt niet. Dan krijg ik dit:
''PayPal gateway has rejected request. A successful transaction has already been completed for this token -------: Transaction refused because of an invalid argument. See additional error messages for details).''

Is dit een probleem of kan ik het nu gewoon wegklikken, wat moet ik nu doen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HackingDutchman schreef op zondag 12 mei 2013 @ 10:48:
Ik heb nu net een order geplaatst voor de Iocean X7 met AntELife.
Betaling goed verlopen met paypal, heb laten toevoegen: markeer pakket als 40 dollar en stop er een 40 dollar factuur in.
Nou maar hopen dat dat goed gaat.

Ik heb nu alleen 1 probleem, ik ben op de pagina NA de paypaltransactie waar ik op ''Place order'' moet klikken, alleen laadt hij dan heel lang en geeft een error weer. Nu ga ik terug naar die pagina en probeer het de hele tijd opnieuw maar dat lukt niet. Dan krijg ik dit:
''PayPal gateway has rejected request. A successful transaction has already been completed for this token -------: Transaction refused because of an invalid argument. See additional error messages for details).''

Is dit een probleem of kan ik het nu gewoon wegklikken, wat moet ik nu doen??
Paypal heeft je verzoek geweigerd, omdat er al een succesvolle transactie is geweest.
Denk dat die gewoon geplaatst is! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HackingDutchman

HackingDutchman

Scientia potestas est

Verwijderd schreef op zondag 12 mei 2013 @ 11:08:
[...]

Paypal heeft je verzoek geweigerd, omdat er al een succesvolle transactie is geweest.
Denk dat die gewoon geplaatst is! :)
Ik kan hem nu niet terugvinden in het ''my order'' menu in mijn account op de site.

Ik heb maar even een mail gestuurd naar: service@antelife.com.

Hoewel ik op mijn vraag die ik 2 dagen geleden had gestuurd naar hetzelfde email adres nog niet op is gereageerd..........

[ Voor 22% gewijzigd door HackingDutchman op 12-05-2013 11:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pikoe
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Ik denk dat ze daar ook gewoon aan weekenden doen. :)
En antelife heeft nou ook weer niet de beste reputatie. Wel bevestigingsmailtjes gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HackingDutchman

HackingDutchman

Scientia potestas est

Pikoe schreef op zondag 12 mei 2013 @ 12:23:
Ik denk dat ze daar ook gewoon aan weekenden doen. :)
En antelife heeft nou ook weer niet de beste reputatie. Wel bevestigingsmailtjes gehad?
Wel van PayPal, maar nog niet van Antelife zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pikoe
  • Niet online
HackingDutchman schreef op zondag 12 mei 2013 @ 12:24:
[...]

Wel van PayPal, maar nog niet van Antelife zelf.
Dat is wel vreemd, normaal (lees: bij mij) komen die gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HackingDutchman

HackingDutchman

Scientia potestas est

Pikoe schreef op zondag 12 mei 2013 @ 12:26:
[...]

Dat is wel vreemd, normaal (lees: bij mij) komen die gelijk.
Ja, heb er daarom maar alvast een mail met screenshot heen gestuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UrbanSnEAky
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14-09 19:09
Zojuist ook 1 besteld bij AntElife, ik ben erg benieuwd :)

Voor de mensen die ook willen/gaan bestellen, je kunt coupon code FULLHD invoeren om 5$ korting te krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HackingDutchman

HackingDutchman

Scientia potestas est

Zo, nu al 7, geloof ik, mensen een X7 besteld en 1 heeft hem al. Gaat inderdaad hard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gingerbread
HackingDutchman schreef op zondag 12 mei 2013 @ 11:16:
[...]

Ik kan hem nu niet terugvinden in het ''my order'' menu in mijn account op de site.

Ik heb maar even een mail gestuurd naar: service@antelife.com.

Hoewel ik op mijn vraag die ik 2 dagen geleden had gestuurd naar hetzelfde email adres nog niet op is gereageerd..........
Dat heb ik ook toen ik het hoesje bestelde. Niks aan de hand. De order is gewoon aangemaakt maar hij staat niet in je lijst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HackingDutchman

HackingDutchman

Scientia potestas est

Gingerbread schreef op zondag 12 mei 2013 @ 14:14:
[...]

Dat heb ik ook toen ik het hoesje bestelde. Niks aan de hand. De order is gewoon aangemaakt maar hij staat niet in je lijst.
Dus hij wordt wel gewoon verwerkt en die opties zoals dropshipping word ook gewoon meegenomen.

Alleen staat er geloof ik bij mijn paypal betaling geen verzendmethode bij want die hoefde ik nog niet in te vullen. Die kreeg ik juist bij die laatste stap in beeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gingerbread
HackingDutchman schreef op zondag 12 mei 2013 @ 14:26:
[...]

Dus hij wordt wel gewoon verwerkt en die opties zoals dropshipping word ook gewoon meegenomen.

Alleen staat er geloof ik bij mijn paypal betaling geen verzendmethode bij want die hoefde ik nog niet in te vullen. Die kreeg ik juist bij die laatste stap in beeld.
Ik zou morgenochtend met de livechat praten. Als je dan voor Grace kiest kan zij je helpen, want zij gaat over shipping. Op de mail beantwoorden ze minder snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HackingDutchman

HackingDutchman

Scientia potestas est

Gingerbread schreef op zondag 12 mei 2013 @ 14:36:
[...]

Ik zou morgenochtend met de livechat praten. Als je dan voor Grace kiest kan zij je helpen, want zij gaat over shipping. Op de mail beantwoorden ze minder snel.
Ok, bedankt voor de tip.
Hoe laat is morgenochtend? Is die chat van 02:00 uur tot 08:00 uur bereikbaar?
Want ochtenden is redelijk moeilijk.... normaal ga ik er 7 uur uit en heb dan geen tijd meer.
Alleen heb ik wel wat ochtenden vrij deze week dus misschien dat het dan beter lukt rond 7:00---8:00 uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gingerbread
HackingDutchman schreef op zondag 12 mei 2013 @ 14:41:
[...]

Ok, bedankt voor de tip.
Hoe laat is morgenochtend? Is die chat van 02:00 uur tot 08:00 uur bereikbaar?
Want ochtenden is redelijk moeilijk.... normaal ga ik er 7 uur uit en heb dan geen tijd meer.
Alleen heb ik wel wat ochtenden vrij deze week dus misschien dat het dan beter lukt rond 7:00---8:00 uur.
Ja, dan zit je precies goed. Volgens mij lopen ze 6 uur voor ons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HackingDutchman

HackingDutchman

Scientia potestas est

Wat voor soort glas heeft de Iocean X7 eigenlijk? Gorilla glas niet, maar dan iets van een chinese variant zoals dragontrail ofzo?
Kan nergens vinden wat het er op zit.

[ Voor 13% gewijzigd door HackingDutchman op 12-05-2013 15:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gingerbread
"Het scherm van de X7 gebruikt volgens de fabrikant G+G (glass+glass) structuur. Deze dubbele laag technologie (is) ook gebruikt in de Iphone/Ipad. Hierdoor is het harder dan gewoon glas en krasvrijer. Veel goedkope tablets en smartphones gebruiken deze structuur niet."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HackingDutchman

HackingDutchman

Scientia potestas est

Gingerbread schreef op zondag 12 mei 2013 @ 15:03:
"Het scherm van de X7 gebruikt volgens de fabrikant G+G (glass+glass) structuur. Deze dubbele laag technologie (is) ook gebruikt in de Iphone/Ipad. Hierdoor is het harder dan gewoon glas en krasvrijer. Veel goedkope tablets en smartphones gebruiken deze structuur niet."
Ja dat las ik ook, maar dat klinkt in mijn oren heel globaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HackingDutchman

HackingDutchman

Scientia potestas est

YouTube: Next launcher iocean x7

Weet iemand misschien wat voor thema dit is en wat je er bij moet installeren om die icoontjes zo geinig meebewegend te krijgen?

[ Voor 24% gewijzigd door HackingDutchman op 12-05-2013 19:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
Heb je google al geprobeerd :/

Ik moet wel zeggen dit is geen perfecte telefoon, Maar voor 230 euro incl verzending en douane ben ik tevreden. Met GPS krijg ik geen fix (ik ga geen 5 minuten wachten), de WIFI is ietsjes zwakker dan mijn Nexus en de rom die erop draait loopt soms niet soepel. Helaas heb ik nog geen microSD, anders kon ik GTA vice city installeren.

Op htcmania.com zijn ze al verder met roms en een gpsfix, heb ik alleen nog niet kunnen testen.

@HackingDutchman, dat is next launcher staat gewoon in de play store.

[ Voor 94% gewijzigd door Cabo op 12-05-2013 16:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HackingDutchman

HackingDutchman

Scientia potestas est

Cabo schreef op zondag 12 mei 2013 @ 16:27:
Heb je google al geprobeerd :/
Euh, wat moet ik dan intikken.
Ik heb geen verstand van launchers, ik zie alleen dat het launcher heet.
Weet alleen dat je er je desktop mee kunt aanpassen. Maar er staat niet bij welke app het is dus kan ik ook nergens naar zoeken. Als ik launcher intik krijg ik veel resultaten.

-Edit-

Ik snap mijn fout, ik begreep dat het ''volgende''. Next, launcher voor de Iocean X7 was. Maar de app heet gewoon ''Next'' launcher. 8)7

[ Voor 15% gewijzigd door HackingDutchman op 12-05-2013 16:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L7LYNX
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 11:19
Van plan om hem morgen te gaan kopen op antlife. Vorige gsm was een galaxy nexus en hoop dat deze een (kleine) upgrade gaat zijn. Enkel een beetje bang of de batterij het wel een dag gaat volhouden (met mijn nexus had ik soms 2 volle batterijen per dag nodig :s).
Kan iemand hier nog wat extra info over geven?

Heb ook wat zitten lezen over verzending etc en heb dit gevonden op de site van swisspost :

Do gift items have to be cleared through customs?

No customs clearance on gifts from one individual to another

-For personal / private use
-Value of up to CHF 100
-Declared as a gift or evidently a gift

Betekent dit dan dat ik in theorie door antelife op het pakketje "gift 75 euro" kan laten schrijven waardoor het dan zonder BTW te moeten betalen door de douane zou gaan? Heeft iemand hier misschien al ervaring mee? (Heb geen zin om nog eens aan de deur 30+ euro te moeten betalen...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pikoe
  • Niet online
Dat gaat misschien over de zwitserse regels, het is gewoon wettelijk geregeld dat je 21% btw moet betalen over goederen die binnen komen boven de zoveel euro en die telefoon is dat zeker. Hoe het precies zit met zwitserland en nederland weet ik overigens niet aangezien zij niet in de EU zitten.
Vragen of ze iets anders op je pakket zetten is trouwens strafbaar, dat doen ze overigens zelf meestal al. De straf die je krijgt als ze daar achter komen zal wel wat hoger zjin dan de prijs van de telefoon.

Ik zou er gewoon maar rekening mee houden dat je bij moet betalen, kan het alleen maar mee vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gingerbread
Al met al is Swiss Post dus toch snel genoeg!

Sat 04.05.2013 17:57 Mailed Swiss Post SINGAPORE
Sat 04.05.2013 17:57 Arrival at border point of origin country Swiss Post SINGAPORE
Sat 04.05.2013 17:57 Departure from border point of origin country Swiss Post SINGAPORE
Mon 13.05.2013 07:38 Arrival at border point of destination country NLAMSA

Weet iemand of ik hem vandaag kan verwachten, of dat er nog 1/2 dagen tussen zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
L7LYNX schreef op maandag 13 mei 2013 @ 00:15:
Van plan om hem morgen te gaan kopen op antlife. Vorige gsm was een galaxy nexus en hoop dat deze een (kleine) upgrade gaat zijn. Enkel een beetje bang of de batterij het wel een dag gaat volhouden (met mijn nexus had ik soms 2 volle batterijen per dag nodig :s).
Kan iemand hier nog wat extra info over geven?

Heb ook wat zitten lezen over verzending etc en heb dit gevonden op de site van swisspost :

Do gift items have to be cleared through customs?

No customs clearance on gifts from one individual to another

-For personal / private use
-Value of up to CHF 100
-Declared as a gift or evidently a gift

Betekent dit dan dat ik in theorie door antelife op het pakketje "gift 75 euro" kan laten schrijven waardoor het dan zonder BTW te moeten betalen door de douane zou gaan? Heeft iemand hier misschien al ervaring mee? (Heb geen zin om nog eens aan de deur 30+ euro te moeten betalen...)
De batterij is echt een dikke minpunt. Deze telefoon houd het geen dag vol. Mijn telefoon hangt continue aan
de adapter :/ Ik schat dat de baterij 12 uur doet. Kan er nog weinig over zeggen.

Ik heb geen ervaringen met SWISSpost, maar het is en blijft een gok. Of je betaald extra of niet, zou er niet zo zwaar op tillen als je iets importeert.
Gingerbread schreef op maandag 13 mei 2013 @ 09:24:

Weet iemand of ik hem vandaag kan verwachten, of dat er nog 1/2 dagen tussen zit?
0900 0570 postnl nummer voor track en trace. Geef het trackingnummer door en zij kunnen je verder helpen. 0,45 eurocent per minuut.

[ Voor 10% gewijzigd door Cabo op 13-05-2013 09:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Gingerbread schreef op maandag 13 mei 2013 @ 09:24:
Al met al is Swiss Post dus toch snel genoeg!

Sat 04.05.2013 17:57 Mailed Swiss Post SINGAPORE
Sat 04.05.2013 17:57 Arrival at border point of origin country Swiss Post SINGAPORE
Sat 04.05.2013 17:57 Departure from border point of origin country Swiss Post SINGAPORE
Mon 13.05.2013 07:38 Arrival at border point of destination country NLAMSA

Naja, als hij nog door de douane moet en dan nog naar een NL distribution point kan je nog even wachten. Maaar hij is in het land :)

Ik krijg hem vanmiddag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdwinnR
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 07-08-2023
De 2GB / 32GB versie (premium) is nog nergens te koop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

EdwinnR schreef op maandag 13 mei 2013 @ 11:04:
De 2GB / 32GB versie (premium) is nog nergens te koop?
Nee. Geen enkele 2GB versie van China phones gebaseerd op de MTK6589 is beschikbaar op dit moment!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gingerbread
Cabo schreef op maandag 13 mei 2013 @ 09:52:
[...]

De batterij is echt een dikke minpunt. Deze telefoon houd het geen dag vol. Mijn telefoon hangt continue aan
de adapter :/ Ik schat dat de baterij 12 uur doet. Kan er nog weinig over zeggen.

Ik heb geen ervaringen met SWISSpost, maar het is en blijft een gok. Of je betaald extra of niet, zou er niet zo zwaar op tillen als je iets importeert.

[...]

0900 0570 postnl nummer voor track en trace. Geef het trackingnummer door en zij kunnen je verder helpen. 0,45 eurocent per minuut.
Bedankt, maar ik heb ze toch maar een berichtje op Twitter gestuurd. 45 eurocent per minuut is toch iets teveel van het goede.

Helaas niet was het niet de 0,45 eurocent die jij noemde, dat zou 27 cent per uur betekenen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
Voor die de telefoon ook krijgen, gaat jullie 'm ook rooten en vast custom roms verzien. Ik kom niet echt ver... :/ Ik heb de chinese superuser app weggehaald omdat je een popup in chinees krijgt om root te geven aan een app. Nu krijg ik dat niet meer. Probeer nu superuser apk te installeren via sp flash tool, alleen die doet niets omdat mijn telefoon niet wordt herkend terwijl ik wel de drivers heb geïnstalleerd.

Ik krijg nog een 2e iocean binnen deze week. Iemand interesse?

[ Voor 63% gewijzigd door Cabo op 13-05-2013 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Cabo schreef op maandag 13 mei 2013 @ 12:48:

Ik krijg nog een 2e iocean binnen deze week. Iemand interesse?
Er is vast iemand op V&A die je blij mee kan maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
Wordt ik net door DHL gebeld dat de verzender geen factuur bij heeft geplaatst. Ik ga echt geen factuur van 250 dollar sturen :/
ik zit eraan te denken het toestel te weigeren.

Het is goed gekomen :)

[ Voor 24% gewijzigd door Cabo op 13-05-2013 19:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mother_lepard
  • Registratie: Maart 2012
  • Nu online
Cabo schreef op maandag 13 mei 2013 @ 13:08:
Wordt ik net door DHL gebeld dat de verzender geen factuur bij heeft geplaatst. Ik ga echt geen factuur van 250 dollar sturen :/
ik zit eraan te denken het toestel te weigeren.
Op basis waarvan? :+ Je hebt gegokt en verloren. Gewoon netjes factuur sturen en je verlies nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 13:15

13art

Moderator Mobile
Modbreak:Op GoT willen we geen adviezen hoe je een te betalen rekening kan omzeilen. Dit valt inderdaad onder valsheid in geschriften. Je neemt een gok om iets te laten opsturen, wordt je pakket eruit gehaald, jammer dan. Berichten die daar over gingen heb ik dan ook verwijderd.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Hij is binnen:
Afbeeldingslocatie: http://biocentric.nl/x7/DSC08505.JPG
Het pakketje is helemaal dicht getaped. Wel humor dat Antelife je vraagt om de inhoud te inspecteren voor je de courier laat vertrekken, en vervolgens het pakje onopenbaar maken ;)

Afbeeldingslocatie: http://biocentric.nl/x7/DSC08506.JPG
Het doosje van de X7 zelf.

Afbeeldingslocatie: http://biocentric.nl/x7/doosje.jpg
Inhoud van het totale pakket:
  • de X7
  • Oplader
  • EU plug
  • 2x accu's! Waarvan 1 totaal niet in retail verpakking. (pluspunten!!!!!!!)
  • Handleiding en boekjes
  • Gratis screen protector!
  • Grats bluetooth headset!
Afbeeldingslocatie: http://biocentric.nl/x7/o2x_x7.png
Vergelijking met mijn huidige phone, schermen op volle stertke.
De X7 is lekker compact voor zon grote telefoon, een stuk minder dik dan mn LG Optimus 2X.
Zoals je ziet is op 100% brightness de O2X toch feller. Daarbij moet ik zeggen dat ik de O2X een geweldig scherm vond hebben en de brightness stond daar bijna altijd op 20%.
Om duidelijk te maken, het scherm van de X7 is erg mooi, geen bleeding en zwart=zwart.
Ook zit het scherm echt nét onder het glas, de kleuren spatten er mooi vanaf.

Ik ga nu dingen overzetten en testen. Later meer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HackingDutchman

HackingDutchman

Scientia potestas est

XanderDrake schreef op maandag 13 mei 2013 @ 19:07:
Hij is binnen:
[afbeelding]
Het pakketje is helemaal dicht getaped. Wel humor dat Antelife je vraagt om de inhoud te inspecteren voor je de courier laat vertrekken, en vervolgens het pakje onopenbaar maken ;)

[afbeelding]
Het doosje van de X7 zelf.

[afbeelding]
Inhoud van het totale pakket:
  • de X7
  • Oplader
  • EU plug
  • 2x accu's! Waarvan 1 totaal niet in retail verpakking. (pluspunten!!!!!!!)
  • Handleiding en boekjes
  • Gratis screen protector!
  • Grats bluetooth headset!
[afbeelding]
Vergelijking met mijn huidige phone, schermen op volle stertke.
De X7 is lekker compact voor zon grote telefoon, een stuk minder dik dan mn LG Optimus 2X.
Zoals je ziet is op 100% brightness de O2X toch feller. Daarbij moet ik zeggen dat ik de O2X een geweldig scherm vond hebben en de brightness stond daar bijna altijd op 20%.
Om duidelijk te maken, het scherm van de X7 is erg mooi, geen bleeding en zwart=zwart.
Ook zit het scherm echt nét onder het glas, de kleuren spatten er mooi vanaf.

Ik ga nu dingen overzetten en testen. Later meer!
Kan je met bijgeleverde oplader ook een accu alleen opladen?
Zo niet, weet iemand waar je zo'n ding kan vinden? Zou het wel handig vinden.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gingerbread
HackingDutchman schreef op maandag 13 mei 2013 @ 19:23:
[...]

Kan je met bijgeleverde oplader ook een accu alleen opladen?
Zo niet, weet iemand waar je zo'n ding kan vinden? Zou het wel handig vinden.....
Ik denk dat je dan zoiets moet halen: http://www.aliexpress.com...P500-ZP100/864905502.html

Ik denk dat hij gewoon past. Het lijkt me dat al die Chinese 2000mAh batterijen massaal op dezelfde wijze geproduceerd worden. En anders moet je iets soortgelijks zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wouw, echt heel mooi!
Word steeds nieuwsgieriger naar mijn bestelling.

Heeft er al iemand een flipcase voor de x7 gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gingerbread
Verwijderd schreef op maandag 13 mei 2013 @ 19:39:
Wouw, echt heel mooi!
Word steeds nieuwsgieriger naar mijn bestelling.

Heeft er al iemand een flipcase voor de x7 gevonden?
Kijk eens op Aliexpress, daar kunnen ze hem hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net gevonden, sorry.

http://www.aliexpress.com...-brand-the/908024955.html

Maar niet mooi (als je naar onderen scrol, zie je grotere foto's)

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 13-05-2013 19:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HackingDutchman

HackingDutchman

Scientia potestas est

Verwijderd schreef op maandag 13 mei 2013 @ 19:43:
Net gevonden, sorry.

http://www.aliexpress.com...-brand-the/908024955.html

Maar niet mooi (als je naar onderen scrol, zie je grotere foto's)
Wel heel prijzig voor een cover, mijn leren smart cover voor de nexus 7 kostte maar 6.78 dollar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gingerbread
HackingDutchman schreef op maandag 13 mei 2013 @ 19:55:
[...]

Wel heel prijzig voor een cover, mijn leren smart cover voor de nexus 7 kostte maar 6.78 dollar.
Voor een echt leren hoesje is dat een vrij normale prijs. Waarschijnlijk heb jij een kunstleren hoesje voor je Nexus 7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HackingDutchman

HackingDutchman

Scientia potestas est

Gingerbread schreef op maandag 13 mei 2013 @ 19:58:
[...]

Voor een echt leren hoesje is dat een vrij normale prijs. Waarschijnlijk heb jij een kunstleren hoesje voor je Nexus 7.
Ja, dat begrijp ik ook wel. Maar ik bedoel het is wel duur, 19 dollar voor alleen een hoesje.
--Edit--
Het goedkoopste wat ik kan vinden is dit:
http://nl.aliexpress.com/...e-Dropship/845655076.html
http://www.aliexpress.com...tracelog=back_to_detail_a

Maar niet echt handig lijkt mij.
Tevens zijn die plastic back covers ook ontiegelijk duur:
http://www.mobile-phones....r-case-cover-p-13468.html
http://www.dhgate.com/ori...a897013e563608d56b5f.html

Goedkoopste deal lijkt mij:
http://www.aliexpress.com...back-cover/907766965.html

[ Voor 52% gewijzigd door HackingDutchman op 13-05-2013 20:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Batterijen voor de X7 zijn ook duur. Gewoon niet bekend genoeg. Ik ben Antelife erg dankbaar dat ze er eentje extra bij hebben geleverd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laat gewoon niet vallen, dat is het goedkoopste ;)

Hoe/wanneer heb je het nummer gekregen waarmee je kan tracken?
Ik heb namelijk een order geplaatst zonder account.. heb wel een ordernummer gehad;
Maar kan nu geen order tracken omdat ik nog niks heb geplaatst met mijn account.
(verzendwijze DHL)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Ik had ook geen Account, direct via PayPal besteld. ging opzich prima alleen duurde langer voordat ik een contact nummer had. geduld is een schone zaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

XanderDrake schreef op maandag 13 mei 2013 @ 22:16:
Ik had ook geen Account, direct via PayPal besteld. ging opzich prima alleen duurde langer voordat ik een contact nummer had. geduld is een schone zaak.
Bedankt. Hoe bevalt de x7 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Het blijft verleidelijk om te halen die X7 bij Antelife voor $215 met fullhd coupon voor -$5 i.c.m. een 3000mAh accu (39,95-5 coupon =$35) voor grofweg $250=€192,50. Maar als ik dan een beetje op youtube zoek naar filmpjes n.a.v. de Tweakers review van de Oppo Find 5.. geen idee welk scherm iOcean gebruikt en/of het aan de helderheid ligt, maar de Oppo is daar duidelijk sterker in :? Natuurlijk, alle waar naar zijn geld, je kunt met gemak twee X7's halen voor 1 Find 5 :+ Maar ja.. je moet dus wel ergens op inleveren en met de X7 is dat nog niet perse de accu (gewoon die 3000mAh variant halen), maar dus het scherm. Wel jammer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Verwijderd schreef op maandag 13 mei 2013 @ 22:29:
[...]

Bedankt. Hoe bevalt de x7 ?
Ja, tijd voor de bevindingen.

Vooralsnog ben ik erg tevreden! De bouw vind ik helemaal prima. De voorkant is gewoon mooi van glas, de achterkant van plastic maar godzijdank niet van dat glanzende shiny stuff. Gewoon matte wit. Qua grip zie ik geen probleem. Verder is het gewicht lekker verdeeld. Ik kan me voorstellen dat een Galaxy S4 beter is gemaakt, maar mij hoor je niet klagen.

Scherm is geweldig. Uiteindelijk is hij best fel, ik heb hem binnenshuis op 30% gezet. De scherpte is fenomenaal. Echt damn. Je kan t.net frontpage gewoon vol laten zien in de breedte uitgezoomd, zelfs de quote tekens zijn zichtbaar!

Snelheid: Ja hijbel puntje. Voor mij is het goed genoeg, maar het is zeker geen Snapdragon. Home screens schuiven soepel, menu ook, maar bijv. Google Play snel doorscrollen laat tearing zien. Chrome doet het best goed, zeker als je weet dat hij HD rendered.
Gamen: Carmageddon doet het uitstekend!!! Eenmaal in het spel was mijn gezicht echt dit: :|
Ik zweer dat ik nog niet zoiets scherps in mijn leven heb gezien, en als je mijn systeem specs (sig) checkt kan je zien dat ik niet snel tevreden ben.

Wifi ontvangst is beter dan mijn vorige phone O2X. Bluetooth doet het naar behoren, ook muziek/telefoon via A2DP. GPS nog niet geprobeerd.

Qua software zit er wel wat Chinese zooi op. Alle apps kon ik verwijderen, ik moest wel een paar services disablen anders krijg ik soms chinese apps gepushed :? Gelukkig bootte hij gewoon in Engels.
Er staat Superuser op geinstalleerd maar ik denk niet dat die werkt, dus hij is niet stock geroot. Verder klaagt Ziggo wel dat het een gerootte phone is maar wie weet waar ze dat op hebben gebaseerd.

Over accuduur kan ik nog niet veel zeggen. Morgen neem ik hem mee naar werk en zal ik het ervaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lezzmeister
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 24-07 04:15
En naar die accuduur ben ik nu net het nieuwsgierigst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Voor die ziggo app: "hidemyroot" in de playstore.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pikoe
  • Niet online
Zijn er hier meer mensen die zo'n chinese telefoon eerst zouden rooten en flashen gewoon puur omdat ze die chinezen voor geen meter vetrouwen kwa privacy etc.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Pikoe schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 00:07:
Zijn er hier meer mensen die zo'n chinese telefoon eerst zouden rooten en flashen gewoon puur omdat ze die chinezen voor geen meter vetrouwen kwa privacy etc.?
Dat gaat voor mij wel een reden zijn. Ik heb redelijk wat kennis over android, en kan dan met root nagaan wat er hoort en wat niet.
Vooral bel-sms en contacten apk's vervang ik liever met 'schone' apk's.
En daarnaast kan er altijd wat extra's zijn bijgevoegd..

Die berichten over china en spionage komen ook ergens vandaan, net als malware en android.
Daarom moet je ook niet de playstore uit een chinese market op je telefoon gaan installeren. Je voert je gmail in en geeft toegang tot alles op je telefoon.

"Het afgelopen jaar zijn er meer dan 32,8 miljoen smartphones en tablets met het Android besturingssysteem door malware geïnfecteerd geraakt. Meer dan een 200% stijging ten opzichte van 2011, toen er nog 10,8 miljoen toestellen besmet raakten. Dat beweert het mobiele beveiligingsbedrijf NQ Mobile. De meeste infecties vinden in China plaats, gevolgd door India en Rusland"

En

https://www.security.nl/a...bruikt_AES-encryptie.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yogoi
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 31-05 15:39
Ik zit te twijfelen om 2 x7's te bestellen. Een voor mij en 1 voor een vriendin.
Echter kan ik online nergens vinden om je de android versie die er op draait ook op Nederlands kan zetten. Zelf wil ik gewoon engels talig gebruiken en zoals XanderDrake aangeeft boot de telefoon in het engels. Ik weet echter niet of de language packs standaard zijn voor android of dat die echt regio gebonden zijn.

Op mijn huidige telefoons (Galaxy S1 en Xperia Arc) hjeb ik zoveel language packs dat ik gok dat het Android standaard is maar zou toch graag wat zekerheid willen voor ik aan een Chinees avontuur begin :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gingerbread
Yogoi schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 10:25:
Ik zit te twijfelen om 2 x7's te bestellen. Een voor mij en 1 voor een vriendin.
Echter kan ik online nergens vinden om je de android versie die er op draait ook op Nederlands kan zetten. Zelf wil ik gewoon engels talig gebruiken en zoals XanderDrake aangeeft boot de telefoon in het engels. Ik weet echter niet of de language packs standaard zijn voor android of dat die echt regio gebonden zijn.

Op mijn huidige telefoons (Galaxy S1 en Xperia Arc) hjeb ik zoveel language packs dat ik gok dat het Android standaard is maar zou toch graag wat zekerheid willen voor ik aan een Chinees avontuur begin :)
Als je gewoon 1 minuut op Antelife gekeken had zou je dit plaatje gezien hebben:

Afbeeldingslocatie: http://www.antelife.com/media/catalog/product/cache/1/image/600x600/66b10529d59681c58a5dbc64a6414c70/b/a/bantu_07_1_39.jpg

Er staat gewoon Nederlands op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

dutchgio schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 00:01:
Voor die ziggo app: "hidemyroot" in de playstore.
Mja... werkt niet. Lijkt wel of de X7 een beetje tussen rooted en niet rooted in zit. Hij is dus niet rooted, maar Ziggo TV ziet wel Superuser en gaat daarom klagen, alleen ik krijg Superuser er niet af, ook al werkt hij niet.

Ik zou het toestel gaan rooten puur om hem daarna weer te unrooten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OnlyRinaldo
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 15:58
Aangepast ziggo tv: http://www.androidworld.nl/forum/tips-trucs-howtos-geen-vragen-plaatsen/44472-ziggo-tv-met-root.html Deze check geen root, heb geen X7 maar werkt op de UMI X2.

Voor mensen die willen rooten volg deze instructie even op: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2247537 werkte tevens op de UMI X2 en volgens de meeste comments op meer MTK6589 phones. Geen driver gevonden? installeer pdanet en sluit de telefoon aan wanneer hier om gevraagd wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yogoi
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 31-05 15:39
Gingerbread schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 10:31:
[...]

Als je gewoon 1 minuut op Antelife gekeken had zou je dit plaatje gezien hebben:

Er staat gewoon Nederlands op.
ok,ik ben blind :S
Maar thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Yogoi schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 11:27:
[...]

ok,ik ben blind :S
Maar thanks!
Oef... Genant. Misschien is het een idee dat je het feit dat je blind bent in je signature of je onderschrift zet. Doen andere tweakers met dyslexie ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denan
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13:24
Iemand al enige info wanneer de 2gb versies te krijgen zijn? De youth is wel geinig maar meer geheugen is echt een must.
Pagina: 1 ... 3 ... 35 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen voor ervaringen met het toestel. Alles over levertijden, prijzen en accessoires moeten in een bijbehorend topic, niet hier.