Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HackingDutchman
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 02-09 12:51

HackingDutchman

Scientia potestas est

denan schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 12:58:
Iemand al enige info wanneer de 2gb versies te krijgen zijn? De youth is wel geinig maar meer geheugen is echt een must.
Waarschijnlijk eind juni, want NEO N003 heeft de release datum van eind april inmiddels al uitgesteld tot 25 juni. Die wouden dat beide basic en advanced toestellen tegelijk uitbrengen....

~~~~ From Agfa to Zeiss .... and beyond ~~~~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 07:26

XanderDrake

Build the future!

HackingDutchman schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 14:02:
Waarschijnlijk eind juni, want NEO N003 heeft de release datum van eind april inmiddels al uitgesteld tot 25 juni. Die wouden dat beide basic en advanced toestellen tegelijk uitbrengen....
Schat ik ook, en dan leverbaar in juli.

Ik merk ook dat Antelife wél al een voorraad van X7's heeft maar grote shops als Pandawill en Merimobiles hebben hem nog niet. Het is wat met de levering. Mensen vitten wel op Jiayu (ik ook) maar het is over het algemeen slecht gesteld.

Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HackingDutchman

HackingDutchman

Scientia potestas est

XanderDrake schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 15:18:
[...]

Schat ik ook, en dan leverbaar in juli.

Ik merk ook dat Antelife wél al een voorraad van X7's heeft maar grote shops als Pandawill en Merimobiles hebben hem nog niet. Het is wat met de levering. Mensen vitten wel op Jiayu (ik ook) maar het is over het algemeen slecht gesteld.
Waarschijnlijk zijn de chinese smartphones ook goedkoper omdat ze niks qua marketing doen, naar buiten toe met release dates enzo. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HackingDutchman schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 15:53:
[...]

Waarschijnlijk zijn de chinese smartphones ook goedkoper omdat ze niks qua marketing doen, naar buiten toe met release dates enzo. :P
/offtopic
Denk het ook inderdaad. Als je kijkt naar de Samsung Galaxy s4, die kost 236 dollar om te maken.
Maar je betaalt er nog een hele hoop omheen bij, promotie enz.

In vergelijking met de Iocean x7 219 dollar. En die hebben geen promotiekosten e.d. denk ik..

http://www.mobileaks.nl/1...st-236-dollar-om-te-maken

Hoeveel waren ook al weer de promotiekosten van Samsung voor de Galaxy s3?
Een paar miljard toch.. of heb ik dat nou helemaal mis?

------------------------------------------------

Hoe kregen jullie je trackingscode?

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 14-05-2013 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HackingDutchman

HackingDutchman

Scientia potestas est

Gingerbread schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 16:12:
[...]

Ik had een 32GB Samsung Class 10 UHS-1 kaartje gekocht voor 23 euro aangezien 4GB wel erg weinig is.
Heb me kaartje nu al binnen, nu nog mijn X7......

http://www.dataio.nl/shop...-uhs-i-48mbs-samsung.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 16-09 17:18
Vandaag ook binnen mijn 2x OEM versie MicroSD Class 10 19 euro per stuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UrbanSnEAky
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11:04
Mijn X7 is vandaag verzonden via Swiss Post. T&T werkt nog niet, kan even duren. Ik ben erg benieuwd hoe lang ze er over doen.

Ik keek ook even naar een cover en ik zag deze post van Gingerbread bij AnteLife (thnx voor de 5$ discount ;))
Gingerbread schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 10:42:
Ik keek zojuist op de Facebook van Antelife en ze hebben nu een case in stock!
Hij kost $10 maar met deze coupon (caseforx7) nog maar $5.
Je krijgt er ook nog een backcover bij, die moet je wel persé voor de case gebruiken. Maar niks mis met 2 backcovers hebben!

http://www.antelife.com/o...-cover-for-iocean-x7.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Ik kwam er gister niet meer aan toe dus doe ik het nu:

Ervaringen van de X7 na een dag gebruiken:

Allereerst: accutijden vallen reuze mee. Ik werd wakker met 69% accu (niet in de lader geplugd om te kijken of het genoeg zou zijn) en kwam na werk thuis met 49%.WiFi en Bluetooth stonden heel de dag aan en hij heeft niet in aan de lader gehangen. Tussendoor heb ik de X7 regelmatig gebruikt, whatsapp, smsjes, luisteren van muziek via bluetooth, dat soort dingen. Savonds thuis heb ik hem veel gebruikt: ik heb Shadowgun en Deadtrigger gedownload (makkelijk 600mb aan data), en nog een handvol andere apps geinstalleerd. Ook gebeld, gebrowsed, getweaked, VNC en dergelijke. Pas na een uur of elf liep de accu tegen zijn einde aan.
Vandaag doe ik het met 100% om te kijken wat ik aan het einde van de dag overhou.

De telefoon is heerlijk dun en compact. Ik merk het verschil in mijn strakke jeans: hij zit er wel maar zun bulk als mijn O2X is het lang niet. Ook valt ie goed in mijn hand.

Belkwaliteit is redelijk, niet super. Misschien moet ik het volume omhoog gooien. Verder boeit het ook niet, horen doen ze me wel en andersom ook. Verder zal ik vaak met mijn bluetooth headset bellen en dat gaat prima.

De speaker is achter op de telefoon. Beetje vreemd maar whatever.

Ik heb de eerste OTA push-update gister ochtend binnen gekregen! Dat deed me veel goed, hopelijk houdt iOcean het vol.

Performance: mixed bag. Browsen via Chrome gaat lekker, ik denk dat ik de tweakers app niet ga installeren omdat de website toch beter is en Chrome veel beter de resolutie kan gebruiken.
Maar nieuws apps (NOS, Nu.nl) scrollen niet helemaal lekker. Dat is jammer. Ik vraag me af of dit een CPU ding is, en of het beter gaat als ik die overclock.
Multitasken gaat best goed, dus aan RAM niet direct gebrek.
Antutu score: 11400, das te verwachten.

Games Deadtrigger en Carmageddon: groot succes, prachtig scherp (screw the consoles). Shadowgun: helaas niet zo soepel, es kijken of ik dat kan tweaken.

Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 11:39
Hint: probeer cpu rendering in te schakelen in plaats van de standaard gpu rendering.
De cpu heeft 4 cores, de gpu slechts 1. Denk dat het dan een stuk vloeiender moet zijn
Met bijvoorbeeld "Pimp my rom" kun je dit instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gingerbread
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 28-04 21:19
Ik krijg hem volgens PostNL tussen 12:00 en 14:00 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Gingerbread schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 09:43:
Ik krijg hem volgens PostNL tussen 12:00 en 14:00 :D
Blijf je er voor thuis :D ?
dutchgio schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 09:10:
Hint: probeer cpu rendering in te schakelen in plaats van de standaard gpu rendering.
De cpu heeft 4 cores, de gpu slechts 1. Denk dat het dan een stuk vloeiender moet zijn
Een goed idee, om de een of andere reden staat is de optie in de Developers Options afwezig. Weg sinds 4.1?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
XanderDrake schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 10:00:
[...]
Een goed idee, om de een of andere reden staat is de optie in de Developers Options afwezig. Weg sinds 4.1?
Is verborgen voor de normale gebruikers. Maar als je 7x op build nummer tikt worden de ontwikkelaars opties beschikbaar gesteld :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gingerbread
XanderDrake schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 10:00:
[...]

Blijf je er voor thuis :D ?

[...]

Ik werk nog niet en heb eindexamens, dus veel vrije dagen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
XanderDrake schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 08:52:
Performance: mixed bag. Browsen via Chrome gaat lekker, ik denk dat ik de tweakers app niet ga installeren omdat de website toch beter is en Chrome veel beter de resolutie kan gebruiken.
Maar nieuws apps (NOS, Nu.nl) scrollen niet helemaal lekker. Dat is jammer.
Dat van de nu.nl app heb ik ook. Ik hoop dat roms dat kunnen fixen. Wie interesse heeft in een Iocean X7 nieuw in doos kan mij pm sturen.

[ Voor 7% gewijzigd door Cabo op 15-05-2013 12:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gingerbread
Zojuist de pakketbezorger aan de deur. Pakketje van Antelife.
Blijkbaar een "Phone" ter waarde van $30. Hij vroeg alleen om een handtekening, en niet om een douane-donatie. Dus ik ben zeer tevreden over Swiss Post. Binnen 11 dagen in huis zonder belasting.

Afbeeldingslocatie: http://i39.tinypic.com/332v789.jpg

Dat is een goed verpakt pakketje. Zoals een Tweaker eerder al aangaf, no way dat je dit voor de pakketbezorger open kan maken. Dat is dus wat Antelife ons aanbeveelt.

Hij is in elk geval heel stevig verpakt en het lijkt me moeilijk om hem hierin te beschadigen.

Afbeeldingslocatie: http://i43.tinypic.com/9urqpu.jpg

Na enkele minuten de doos redelijk netjes open weten te maken. Wat direct opvalt zijn de twee "gifts" van Antelife. Een touch-screen pennetje (werkt, maar nutteloos) en een SD kaart lezer in USB stijl. Die is wel handig!

Ook zie je dat er een Europese verloopstekker is bijgeleverd en er een hoop bubbeltjesplastic om de doos van de iOcean X7 zit. Netjes!

Afbeeldingslocatie: http://i44.tinypic.com/2vtut1v.jpg

Dan is het doosje eruit. Niks bijzonders, een witte doos waar iOcean op staat en aan de bovenkant X7. Hij gaat verder gewoon makkelijk open dus niets op aan te merken. Gewoon een doosje die je bij een hedendaagse smartphone zou kunnen krijgen.

Afbeeldingslocatie: http://i41.tinypic.com/35m3wd0.jpg

De bovenkant is eraf, aanschouw de iOcean X7 die zich nog in het plastic bevind. Eronder vind je een screenprotector. Leuk, maar ik ga hem niet gebruiken. Ik ben nooit zo goed met het aanbrengen ervan.

Afbeeldingslocatie: http://i41.tinypic.com/2dbpk6r.jpg

Hier zie je de iOcean X7 zonder verpakking. Serieus een van de mooiste telefoons die ik heb gezien. Ik heb nu een Samsung Galaxy Nexus en die zag er toch een stuk minder strak uit. De voorkant is helemaal van glas. De touch-buttons zijn duidelijk zichtbaar, ook in het donker.

Afbeeldingslocatie: http://i41.tinypic.com/drb41i.jpg

Zie hier de achterkant van de iOcean. Erg mooi! Ik ben geen liefhebber van witte telefoons maar deze "panda-telefoon" komt toch goed uit zijn verf met een witte achterkant. Strak vormgegeven, zonder al te veel afleidende text. Enige minpuntje is dat de camera uitsteekt, maar als je ziet hoe dun hij is kan je je er wel wat bij voorstellen.

Afbeeldingslocatie: http://i39.tinypic.com/2s6xd9e.jpg

Even voor jullie alles uitgestald. Van linksboven naar rechtsonder zie je:
- Oplader
- Oplaadkabel
- Het doosje
- De iOcean X7
- Europese verloopstekker
- Touchscreen pen + SD reader (gift van Antelife)
- Garantieboekje
- Accu nummer 1
- Accu nummer 2
- Een soort van businesskaartje
- Snelstartgids

Vooral de twee batterijen is erg fijn. Ze zien er van de buitenkant hoogwaardig uit.

Afbeeldingslocatie: http://i41.tinypic.com/a4akwz.jpg

Hier zie je de achterkant en het accuklepje. Dit om te laten zien dat het gewoon zeer netjes afgewerkt is. Dus niet scheef of random geplaatst maar gewoon doordacht. Ik heb er nu een 32GB SDHC kaartje inzitten wat zeker nodig is gezien het geringe geheugen. Ook zie je er een normale sim inzitten. Rechts ervan is nog ruimte voor een micro-sim. De camera is voorzien van een flash-module.

Afbeeldingslocatie: http://i44.tinypic.com/2guej3d.jpg

En hier het scherm. Niet zo helder omdat hij in direct zonlicht staat, maar zeker goed leesbaar. Als je het scherm ziet ben je echt verbluft dat je zoiets in een telefoon van 170 euro kan vinden. Voor die prijs zit je in Europa in de budget-klasse met klein, onscherp schermpje.

Met het scherm ben ik dus zéér tevreden. Als ik hem met mijn Galaxy Nexus vergelijk is de iOcean zeker de winnaar. Dat terwijl de Nexus een Super-Amoled scherm die een jaar geleden misschien wel het beste was.

Al met al is de iOcean X7 zeker een succes. Zeker gezien de totale kosten die ik heb gemaakt. Die bedragen slechts €170. Ik zou er in Europa zo het dubbele voor betalen.

De bouwkwaliteit is trouwens ook erg goed. Waar je bij mijn Galaxy Nexus nog het achterkantje hoort kraken zit hij bij de iOcean zeer goed vast zonder enig geluid te produceren.

Ik ben hem nu aan het opladen dus heb momenteel alleen deze unboxing voor jullie, maar als jullie vragen hebben beantwoord ik ze graag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Geen BTW! nice. Dus dat is het voordeel van Swiss post ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KWM
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 00:00

KWM

Inderdaad nice dat je geen btw hoeft te betalen. Ik heb 'm vorige week besteld bij antelife en ook met swiss post. Ik hoop dat ik ' m volgende week krijg. Hij ziet er erg mooi uit, kan niet wachten! ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

dutchgio schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 09:10:
Blijkbaar stond Force GPU rendering al sowieso uit volgens Pimp My Rom.
Pimp my rom werkt niet heel lekker trouwens, met veel geweld (lees reboots van mijn kant) en geduld heb ik alle settings kunnen proberen. Heeft heel weinig effect.
Joosie200 schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 10:22:
Is verborgen voor de normale gebruikers. Maar als je 7x op build nummer tikt worden de ontwikkelaars opties beschikbaar gesteld :P
Dat heb ik inderdaad ontdekt ja, maar nog steeds zit die optie er niet. Gewoon niet aanwezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HackingDutchman

HackingDutchman

Scientia potestas est

Nou, de hele zooi met dat ik geen order kon plaatsen is eindelijk opgelost. Ze hebben goed email contact en na een paar mails heen en weer om te vragen of de gegevens klopte zeggen ze dat de order in gereedheid maken en dat ik het tracking nummer over een paar dagen kan verwachten.
Tot nu toe zeer tevreden met de klantenservice van Antelife.

Ook met Swiss Post besteld en er 40 dollar op laten zetten, nu ook maar mooi hopen dat ik geen btw hoef te betalen. :9

offtopic// Het grappige is dat ze mailtjes sturen om 3 uur 's nachts en rond 12:30 's middags Nederlandse tijden.

[ Voor 11% gewijzigd door HackingDutchman op 15-05-2013 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gingerbread
Wat mij wel opvalt is dat er nog ruimte tussen het batterijklepje en de achterkant zit. Volgens mij zou je zo een 3000mAh batterij er in kunnen doen zonder dat hij dikker wordt. Maar dat weet ik niet zeker.

[ Voor 3% gewijzigd door Gingerbread op 15-05-2013 17:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
Voor iedereen die deze telefoon wilt hebben. Bestel via Antelife! Ik heb vandaag mijn tweede telefoon binnen via Aliexpress. 1 batterij, kabels en niet eens een screenprotector.
Afbeeldingslocatie: http://i44.tinypic.com/308za68.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HackingDutchman

HackingDutchman

Scientia potestas est

Gingerbread schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 17:48:
Wat mij wel opvalt is dat er nog ruimte tussen het batterijklepje en de achterkant zit. Volgens mij zou je zo een 3000mAh batterij er in kunnen doen zonder dat hij dikker wordt. Maar dat weet ik niet zeker.
Moeten we anders ff mailen naar die verkopers die die 3000mah batterijen verkopen of ze ook exacte afmetingen kunnen neerzetten. Of zelfs testen of ie in een ''Youth'' versie past.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HackingDutchman

HackingDutchman

Scientia potestas est

Cabo schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 18:27:
Voor iedereen die deze telefoon wilt hebben. Bestel via Antelife! Ik heb vandaag mijn tweede telefoon binnen via Aliexpress. 1 batterij, kabels en niet eens een screenprotector.
[afbeelding]
Das wel heel magertjes inderdaad, niet eens een screenprotector.
Maar zoals ik in het begin van mijn zoektocht al had gevonden, veel webshops leveren maar met 1 batterij, staat meestal in de package contents.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Pandawill heeft de youth versie nu ook voor €176,16

http://www.pandawill.com/...re-android-42-p74868.html

De accesoires:
Accessories 2 x 2000mAh Battery
1 x USB Cable
1 x Charger
1 x Screen Protector
1 x Protective Case(orange, blue, black, random in color)
1 x User Manual(English-Russian-Spanish-German)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HackingDutchman

HackingDutchman

Scientia potestas est

dutchgio schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 21:26:
Pandawill heeft de youth versie nu ook voor €176,16

De accesoires:
Accessories 2 x 2000mAh Battery
1 x USB Cable
1 x Charger
1 x Screen Protector
1 x Protective Case(orange, blue, black, random in color)
1 x User Manual(English-Russian-Spanish-German)
Op het eerste gezicht een iets betere deal, scheelt 2 euro ofzo met de case, bij antelife zit er geen extra case bij toch? Die is in ieder geval wel te koop daar voor 10 dollar, 7.7 euro.

Nog terugkomend op die 3000mah batterij, Bij Antelife staat gewoon Iocean X7 case + back cover. ''Original protector case and Thin back cover for iocean X7''
Eerder zij Gingerbread al dat het leek alsof er nog wat ruimte over was tussen de cover en batterij. Misschien hebben ze bij Iocean dus gewoon slim nagedacht en hetzelfde ontwerp voor beide telefoons gebruikt waar dus in de premium genoeg plaats is voor de ''dikkere'' batterij. (misschien is de 3000mah batterij ook wel even dik......)
Waarschijnlijk past die 3000mah batterij er dus wel gewoon in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdwinnR
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 07-08-2023
Gingerbread schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 13:34:
Ik ben hem nu aan het opladen dus heb momenteel alleen deze unboxing voor jullie, maar als jullie vragen hebben beantwoord ik ze graag!
Ben benieuwd naar de geluidskwaliteit indien je een 320mp3 of wav afspeelt met een goede koptelefoon (zelf bezit ik de HD25 maar ik snap dat hij dat geluid niet kan leveren voor het nu van de koptelefoon).
Gingerbread schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 13:34:
Blijkbaar een "Phone" ter waarde van $30. Hij vroeg alleen om een handtekening, en niet om een douane-donatie. Dus ik ben zeer tevreden over Swiss Post. Binnen 11 dagen in huis zonder belasting.
Zelf aangegeven dat de waarde 30 dollar moest zijn of deed Antelife dit uit zichzelf?

[ Voor 30% gewijzigd door EdwinnR op 15-05-2013 22:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gingerbread
EdwinnR schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 21:45:
[...]

Ben benieuwd naar de geluidskwaliteit indien je een 320mp3 of wav afspeelt met een goede koptelefoon (zelf bezit ik de HD25 maar ik snap dat hij dat geluid niet kan leveren voor het nu van de koptelefoon).

[...]

Zelf aangegeven dat de waarde 30 dollar moest zijn of deed Antelife dit uit zichzelf?
Ik ben geen audiofiel maar het geluid dat uit mijn oordopjes komt klinkt zeer goed. Speaker is gewoon gemiddeld.

En je hoeft niets aan te geven, ze zetten er zelf tussen de $30 en $40 op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benbaba
  • Niet online
Geen idee of de 3000mah batterij in de youth versie gaat passen ik denk het niet eigenlijk, is toch een stuk dikker zie HIER. Je kunt hem trouwens bij pandawill nu ook kopen voor $18, zit een back cover bij dus het lijkt me dat je die ook moet gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdwinnR
Gingerbread schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 22:13:
[...]

Ik ben geen audiofiel maar het geluid dat uit mijn oordopjes komt klinkt zeer goed. Speaker is gewoon gemiddeld.

En je hoeft niets aan te geven, ze zetten er zelf tussen de $30 en $40 op.
Bedankt voor de informatie! Zit er echt zwaar aan te denken deze te halen, aan het uiterlijk van de telefoon zal het iig niet liggen. :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

benbaba schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 22:16:
Geen idee of de 3000mah batterij in de youth versie gaat passen ik denk het niet eigenlijk, is toch een stuk dikker zie HIER. Je kunt hem trouwens bij pandawill nu ook kopen voor $18, zit een back cover bij dus het lijkt me dat je die ook moet gebruiken.
Pandawill, wat een goede deal die accu! Ook meteen zwart. Maar ik twijfel of ik hem ga bestel. De 2000mah is namelijk genoeg voor mij door de week, een voor alle andere gevallen heb ik de tweede accu.

Vandaag heb ik mijn x7 veel gebruikt, tig apps geïnstalleerd, games gespeeld, noem maar op. Nu zit ik op 8%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Het wordt verleidelijker en verleidelijker zo :9 Haal ik via Antelife X7 los voor $215 + 3000mAh accu los voor $35 via Aliexpress kost het dus $250 = ~€194,43. Haal ik beide via Pandawill (met pandaforyou5 voor 5% korting :D) dan kost het totaal $230,83 = ~€179,50. Enig nadeel: geen 2GB ram, wel 3000mAh accu :) Hmm.. what to do, what to do nu ik net via Pandawill mijn geld terug heb van mijn Jiayu G4 premium preorder O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adr01
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 13-09 17:20
Zo, dat valt me reuze mee met 2000mAh!

Overigens, op HTCMania (een Spaanse community) wordt er ook veel gepost over de iOcean X7:
HTCMania - iOcean x7 forum
Hier komt ook de Engelse recovery vandaan, wellicht interessant voor custom roms?

Ik heb zojuist een shared folder gemaakt op Mediafire:
Mediafire - iOcean X7 folder
Hierin kun je een GPS fix vinden voor de MediaTek, met alle nodige bestanden, en de Engelse recovery.img voor de iOcean X7.
Ook heb ik er nog een driver voor de MT6589 ingedaan en een tekst bestand met coupons en deals voor de iOcean X7.

Ik heb zelf niets gemaakt, alles is gekopieerd en geplakt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pikoe
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Joosie200 schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 23:07:
Het wordt verleidelijker en verleidelijker zo :9 Haal ik via Antelife X7 los voor $215 + 3000mAh accu los voor $35 via Aliexpress kost het dus $250 = ~€194,43. Haal ik beide via Pandawill (met pandaforyou5 voor 5% korting :D) dan kost het totaal $230,83 = ~€179,50. Enig nadeel: geen 2GB ram, wel 3000mAh accu :) Hmm.. what to do, what to do nu ik net via Pandawill mijn geld terug heb van mijn Jiayu G4 premium preorder O-)
Waar haal je vandaan dat de antelife x7 2gb ram heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Pikoe schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 23:31:
[...]
Waar haal je vandaan dat de antelife x7 2gb ram heeft?
Nergens, ik bedoel te zeggen: prima accu: check, fhd: check, 2GB ram: uncheck. Ik doel er niet op dat Antelife plots de 2GB variant verkoopt, want elke shop heeft nog slechts de youth versie dus met 1GB. Je vatte het wss anders op dan ik het bedoelde :) Blijft toch lastige keuze.. wachten tot ooit de premium varianten verschijnen of genoegen nemen met de youth variant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Samiej6
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
Zijn er ook ergens custom roms te vinden, of is de standaard rom al zo kaal dat het niet nodig is om een ander te flashen?
Op xda kan ik iig niks vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benbaba
  • Niet online
Samiej6 schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 00:25:
Zijn er ook ergens custom roms te vinden, of is de standaard rom al zo kaal dat het niet nodig is om een ander te flashen?
Op xda kan ik iig niks vinden...
Kijk hier is http://www.needrom.com/?s=x7&sa=search&scat=0
of http://bbs.iocean.cc/forum.php?mod=forumdisplay&fid=126 (met chrome vertaler kom je een heel end)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Ik begin me serieus af te vragen wat voor voordeel dat nou EXACT biedt. Je zou zeggen multitasking, maar dat gaat prima met 1GB, ik heb vaak 10+ apps open staan, waaronder games.

Kan iemand mij een sluitend antwoord geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdwinnR
Nog meer apps tegelijk en waarschijnlijk heeft die ook de 6589T 1.5GHz CPU.

Ik zit nog te twijfelen of wachten voor de 2GB of 1GB nu halen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gingerbread
benbaba schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 22:16:
Die back-cover ziet er uit als de standaard case voor de iOcean X7 die je in 3 kleuren hebt.
Dus ik weet het nog niet zo goed. 18$ is wel erg goedkoop!

Edit:" If you want to use 3000mAh battery, it is necessary to use this black cover. Thanks."

Helaas, dan houd het voor mij op. De 2000mAh doet prima zijn werk en ik ga het design niet verpesten voor wat mAh meer.

[ Voor 13% gewijzigd door Gingerbread op 16-05-2013 09:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pikoe
  • Niet online
XanderDrake schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 08:26:
[...]

Ik begin me serieus af te vragen wat voor voordeel dat nou EXACT biedt. Je zou zeggen multitasking, maar dat gaat prima met 1GB, ik heb vaak 10+ apps open staan, waaronder games.

Ook de zekerheid dat dat over een jaar nog steeds kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
[...]

Voor mij is het meer: meer is altijd mooi meegenomen :) Ik werk nu al anderhalf jaar met 512MB aan ram en dat wil qua multitasken zelfs met JB prima. Met 1GB heb je een ruimere marge, waardoor multitasken net wat soepeler verloopt. Maarja, als je al vanaf januari doodgegooid wordt met de aankondiging van 'dit jaar is het jaar van de quadcore en 2GB ram' mja, liever het beste van het beste als het even kan natuurlijk hé ;) Bedoel zelfs al benut je die tweede GB totaal niet, het feit dàt je hem hebt èn kunt aanspreken maakt het aantrekkelijker dan genoegen nemen voor nu met 1GB.

Al is het wellicht ijdele hoop ooit te verwachten dat menig chinaphone (Huawei/Xiaomi/Oppo uitgezonderd) anno nu straks nog een update in petto hebben naar Android 5.0 bij gebrek aan een goede custom rom community. Dan gaat het ook parten spelen. Check HTC maar met hun verklaring dat ze de nieuwste versie van Sense niet konden porten naar menig oud-flagship zoals de Desire/Legend want te weinig ram. Ach, het is eigenlijk ook een non-issue. Want support van de fabrikant is tot het nieuwste toestel uit is met de nieuwste variant (ik betwijfel of Jiayu bijv. de G3 nog update naar 4.2.1. daar waar ze de G4 wèl mee uirusten) van Android. En als 1GB prima werkbaar is met JB, is 2GB willen hebben alleen maar 'omdat het kan!' :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ariedude
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 27-01 12:44
Bij panda staan 2 iocean x7 versies. 1 voor ong 200 dollar en 1 voor ong 225. Zit het vershil in de extra accu en case?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benbaba
  • Niet online
ariedude schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 12:45:
Bij panda staan 2 iocean x7 versies. 1 voor ong 200 dollar en 1 voor ong 225. Zit het vershil in de extra accu en case?
Ik zie er maar 1 staan hoor? Er is op dit moment sowieso 1 versie (de youth) te koop. Het is alleen zo dat je bij sommige shops een extra batterij krijgt (2000mah) met screen protector ofzo en bij de andere alleen het ''standaard'' pakket. De 3000mah batterij + bijbehorende backcover is optioneel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Dus je moet $25 meer betalen voor 1x 2000mAh accu en case? :P Doe mij die 3000mAh accu en èèn 2000mAh accu maar voor met 5% korting omgerekend.. $207,08 + $4,52 Singapore shipping $211,60 = €164,50 :Y

[ Voor 6% gewijzigd door Joosie200 op 16-05-2013 13:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pikoe
  • Niet online
vergeet niet dat pandawill meerdere referalcodes heeft die 5% korting geven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ariedude
Joosie200 schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 13:05:
Dus je moet $25 meer betalen voor 1x 2000mAh accu en case? :P Doe mij die 3000mAh accu en èèn 2000mAh accu maar voor met 5% korting omgerekend.. $207,08 + $4,52 Singapore shipping $211,60 = €164,50 :Y
Inderdaad, dat dacht ik ook. Verder identiek geloof ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdwinnR
Ik heb hem ook besteld. Ben benieuwd!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ariedude
Maar hoe is de standaard rom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Ik had nog wat op mijn Paypalrekening staan dus ik heb de boel voor 161 euro besteld :) In feite $199 voor de X7 en $7,5 voor de 3000mAh accu. Vind het wel best zo :P Heb voor Singapore gekozen en niet Swiss want met Singapore heb ik meer ervaring en op het Pandawill forum gaven PW medewerkers aan dat Swiss 'not stable' is :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Joosie200 schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 16:15:
Ik had nog wat op mijn Paypalrekening staan dus ik heb de boel voor 161 euro besteld :) In feite $199 voor de X7 en $7,5 voor de 3000mAh accu. Vind het wel best zo :P Heb voor Singapore gekozen en niet Swiss want met Singapore heb ik meer ervaring en op het Pandawill forum gaven PW medewerkers aan dat Swiss 'not stable' is :?
Not stable... Lol. Wel een goede prijs zeg!

[ Voor 83% gewijzigd door XanderDrake op 16-05-2013 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gingerbread
XanderDrake schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 16:21:
[...]

Not stable... Lol. Wel een goede prijs zeg!
Waarom is hij niet stabiel? Hij draait hier wel redelijk opzich.
Swiss Post is juist awesome, geen belasting hoeven te betalen :D
En hij wordt elk uur geupdate.

[ Voor 53% gewijzigd door Gingerbread op 16-05-2013 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Gingerbread schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 16:29:
[...]

Waarom is hij niet stabiel? Hij draait hier wel redelijk opzich.
_O- Pandawill vindt Swiss Post not stable, niet de X7. Afijn.. twee weekjes wachten en de X7 is mine <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Joosie200 schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 16:30:

_O- Pandawill vindt Swiss Post not stable, niet de X7. Afijn.. twee weekjes wachten en de X7 is mine <3
Dit dus ;)

Nee mijn X7 is ook gewoon stabiel!
Opstarten gaat trouwens snel, 10-15 secs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gingerbread
Miscommunicatie, haha
Ik dacht dat hier antwoord op werd gegeven: "Maar hoe is de standaard rom?"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gingerbread
XanderDrake schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 16:31:
[...]

Dit dus ;)

Nee mijn X7 is ook gewoon stabiel!
Opstarten gaat trouwens snel, 10-15 secs.
Hij is wel een keertje vastgelopen bij mij. Jij ook last van gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Het antwoord geef je zelf al, je kunt nog beter multitasken met 2GB Ram, je hoeft het niet perse te merken hoor, maar open maar eens flink wat tabs in Chrome, dan loopt die 1GB van je zo vol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ariedude
Wassie op voorraad en is er een coupon beschikbaar?

[ Voor 3% gewijzigd door ariedude op 16-05-2013 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdwinnR
op het Pandawill forum gaven PW medewerkers aan dat Swiss 'not stable' is :?
Oh lekker, heb net voor Swiss gekozen.. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benbaba
  • Niet online
EdwinnR schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 17:18:
[...]

Zo erg is dat niet hoor zie: Gingerbread in "[Ervaringen & Discussie] iOcean/Ou Sheng X7"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
ariedude schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 16:50:
[...]
Wassie op voorraad en is er een coupon beschikbaar?
Net gevraagd via chat: volgende week pas. Ze zullen wel door de voorraad heen vliegen met zulke prijzen ;)
EdwinnR schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 17:18:
[...]
Och, meer tweakers hebben dat gedaan en met twee weken hadden ze hem al binnen via Antelife. Dus zo erg is dat niet denk ik hoor. Zul je zien dat ik natuurlijk dit keer eruit gehaald word met Singapore post en jullie met Swiss niet :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ariedude
Joosie200 schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 17:32:
[...]

Net gevraagd via chat: volgende week pas. Ze zullen wel door de voorraad heen vliegen met zulke prijzen ;)

[...]

Och, meer tweakers hebben dat gedaan en met twee weken hadden ze hem al binnen via Antelife. Dus zo erg is dat niet denk ik hoor. Zul je zien dat ik natuurlijk dit keer eruit gehaald word met Singapore post en jullie met Swiss niet :+
Heb een 5% gevonden.. 211 dollar met swiss?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdwinnR
Heb hem zelf bij Antelife gekocht ivm goede ervaring van andere kopers hier, kan altijd die 3000 mAh batterij nog halen.

Iemand die weet wanneer je de 1e update krijgt van Antelife na de bestelling? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gingerbread
EdwinnR schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 17:49:
Heb hem zelf bij Antelife gekocht ivm goede ervaring van andere kopers hier, kan altijd die 3000 mAh batterij nog halen.

Iemand die weet wanneer je de 1e update krijgt van Antelife na de bestelling? :)
Je zou toch direct een mailtje moeten krijgen van PayPal en een orderbevestiging van Antelife.

Na een aantal dagen krijg je de verzendbevestiging. De 24-hour shipping claim is dus niet altijd waar.

[ Voor 11% gewijzigd door Gingerbread op 16-05-2013 18:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UrbanSnEAky
EdwinnR schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 17:49:

Afgelopen zondag (12 mei) heb ik mijn bestelling geplaatst @ Antelife. Op 14 mei kreeg ik een T&T nummer voor Swiss Post. Vanaf vanmiddag (16 mei) werkt de T&T.

Het lijkt er op dat wanneer het pakketje in Singapore is, de T&T werkt! Het pakketje wordt verstuurd vanaf Hong Kong (dat is dus een eindje weg).

Current status:

international shipment (Hong Kong → Foreign country)
Date Time Event Processed by Notes
Thu 16.05.2013 17:50 Mailed Swiss Post SINGAPORE
Thu 16.05.2013 17:50 Arrival at border point of origin country Swiss Post SINGAPORE
Thu 16.05.2013 17:50 Departure from border point of origin country Swiss Post SINGAPORE
Thu 16.05.2013 17:52 Departed transit country Swiss Post SINGAPORE
Thu 16.05.2013 17:52 Departure from border point of origin country Swiss Post SINGAPORE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jemoeder
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 07-04-2018
De iocean x7 gisteren via pandawill gekocht mét apart de 3000 mAh batterij via Swiss Post (kost $5 extra)
met aftrek voor korting totaal: $ 236.12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gingerbread
Dan zal ik mijn status er ook even bij gooien:

- 29 april gekocht.
- 2 mei verzonden en tracking nummer gekregen
- 4 mei daadwerkelijk verzonden en traceerbaar
- 4 mei ook vanuit Hong Kong naar Nederland gestuurd
- 13 mei in Nederland aangekomen (stuur dan een berichtje via Facebook naar PostNL om je track&trace naar een Nederlandse om te zetten. Je kan ook twitteren maar dat duurde langer.)
- 15 mei aangeboden aan de deur

Edit: Leuk weetje, ik zie nu dat Pandawill geld vraagt voor Swiss/Singapore post.

Ik had een tablet op Focalprice gekocht en met gratis China Airmail verzonden.
Deze was op 5 mei verzonden en is vandaag aangekomen. Feitelijk dus sneller dan Swiss Post.
Beide niks bij hoeven te betalen.

Dus ik zou misschien zelfs voor de China Airmail kiezen, want voor 5$ voegt het weinig toe op betere tracking na.

[ Voor 31% gewijzigd door Gingerbread op 16-05-2013 18:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdwinnR
Gingerbread schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 18:08:
[...]

Je zou toch direct een mailtje moeten krijgen van PayPal en een orderbevestiging van Antelife.

Na een aantal dagen krijg je de verzendbevestiging. De 24-hour shipping claim is dus niet altijd waar.
Die heb ik inderdaad gehad, maar ik bedoel dus een echte 'update' met T&T numbers oid. ;)
SSnEAkyy schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 18:29:
[...]

Afgelopen zondag (12 mei) heb ik mijn bestelling geplaatst @ Antelife. Op 14 mei kreeg ik een T&T nummer voor Swiss Post. Vanaf vanmiddag (16 mei) werkt de T&T.

Het lijkt er op dat wanneer het pakketje in Singapore is, de T&T werkt! Het pakketje wordt verstuurd vanaf Hong Kong (dat is dus een eindje weg).

Current status:

international shipment (Hong Kong → Foreign country)
Date Time Event Processed by Notes
Thu 16.05.2013 17:50 Mailed Swiss Post SINGAPORE
Thu 16.05.2013 17:50 Arrival at border point of origin country Swiss Post SINGAPORE
Thu 16.05.2013 17:50 Departure from border point of origin country Swiss Post SINGAPORE
Thu 16.05.2013 17:52 Departed transit country Swiss Post SINGAPORE
Thu 16.05.2013 17:52 Departure from border point of origin country Swiss Post SINGAPORE
Top, bedankt voor je antwoord!
Gingerbread schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 18:43:
Dan zal ik mijn status er ook even bij gooien:

- 29 april gekocht.
- 2 mei verzonden en tracking nummer gekregen
- 4 mei daadwerkelijk verzonden en traceerbaar
- 4 mei ook vanuit Hong Kong naar Nederland gestuurd
- 13 mei in Nederland aangekomen (stuur dan een berichtje via Facebook naar PostNL om je track&trace naar een Nederlandse om te zetten. Je kan ook twitteren maar dat duurde langer.)
- 15 mei aangeboden aan de deur
Ook bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Goh, dit topic leeft wel :)

Ik ben geneigd om een review te doen. Als ik dat zou doen, wat willen jullie allemaal weten?
Mijn lijst:
  • Scherm
  • snelheid
  • accu
  • ontvangst, wifi, bluetooth
  • android versie, chinese reut
  • gaming (carmageddon, deadtrigger, Shadowgun, temple run, minecraft, Wat Nog Meer, liefst gratis? Let wel sommige games zijn om bullshit reden niet compatible)
  • ...?
Gingerbread schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 16:35:
[...]

Hij is wel een keertje vastgelopen bij mij. Jij ook last van gehad?
Nee, nog niet voorgekomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Camera, bouwkaliteit, etc etc..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HackingDutchman

HackingDutchman

Scientia potestas est

Zie ik nu in een keer bij antelife de ''what's in box'' er wel bij staan. En ja hoor, wat staat er in een keer bij, ook plus een case.
Of kregen de vorige antelife bestellers er ook al een case bij?

btw, hoe lang duurt het voordat je een verzendbevestiging krijg met swiss post, duurt dat echt ongeveer 5 dagen?!?!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gingerbread
XanderDrake schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 19:03:

Ik ben geneigd om een review te doen. Als ik dat zou doen, wat willen jullie allemaal weten?
Mijn lijst:
  • Scherm
  • snelheid
  • accu
  • gaming (carmageddon, deadtrigger, Shadowgun, temple run, minecraft, Wat Nog Meer, liefst gratis? Let wel sommige games zijn om bullshit reden niet compatible)
  • ...?
[...]

Bouwkwaliteit, camera, package content (volledigheid in vergelijking met europese phones)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HackingDutchman

HackingDutchman

Scientia potestas est

Mijn lijst:
  • Scherm
  • snelheid
  • accu
  • ...?
[...]

Je kan ook vele apps via de torrent communities met massa's gratis downloaden.

En wat voor een review ga je doen? een video, lijkt me mooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gingerbread
HackingDutchman schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 19:05:
Zie ik nu in een keer bij antelife de ''what's in box'' er wel bij staan. En ja hoor, wat staat er in een keer bij, ook plus een case.
Of kregen de vorige antelife bestellers er ook al een case bij?

btw, hoe lang duurt het voordat je een verzendbevestiging krijg met swiss post, duurt dat echt ongeveer 5 dagen?!?!?
Het duurde 3 dagen voor ik echt de tracking code kreeg, en 5 dagen voordat hij echt werkte en de eerste activiteit plaats vond.

De case kreeg ik er niet bij. Zou je een officiële case krijgen of eentje die al op hun site staat?
En hoeze is er ineens een $203.74 verise :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn lijst:
  • Scherm
  • snelheid
  • accu
  • ...?
[...]

Je kunt de telefoon toe voegen aan de pricewatch en daarna kun je dus een review schrijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adr01
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 13-09 17:20
Ligt het aan mij, of werken de 5% korting codes niet meer van Pandawill?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UrbanSnEAky

De front cam, belangrijk voor skype e.d. (dit wordt vaak niet gedaan bij reviews)
GPS voor flitmeister ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HackingDutchman

HackingDutchman

Scientia potestas est

Gingerbread schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 19:08:
[...]

Het duurde 3 dagen voor ik echt de tracking code kreeg, en 5 dagen voordat hij echt werkte en de eerste activiteit plaats vond.

De case kreeg ik er niet bij. Zou je een officiële case krijgen of eentje die al op hun site staat?
Maar wat voor review ga je nu maken? een video?

Ik zou graag zien:
-Mass effect voor android, hiermee schijn je het gamen goed te kunnen testen.
Nog een paar andere games.
Warez is niet toegestaan op het forum.
-Een X264 mkv full hd blu-ray film
-een foto maken, een video maken met de camera
-Een antutu benchmark (blijft leuk om te zien ;) )
-ALS je verbinding met de gps kan krijgen ff in earth of maps locatie opzoeken ofzo om te zien hoe goed ie werkt.
-Een PDF en een WORD bestand erop openen en scrollen,(in Officesuite PRO?)
zie hier boven.
-Muziek afspelen
-Kijken hoe fel de lamp is met die zaklamp app

[ Voor 7% gewijzigd door Bullet NL op 16-05-2013 19:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HackingDutchman

HackingDutchman

Scientia potestas est

Adr01 schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 19:13:
Ligt het aan mij, of werken de 5% korting codes niet meer van Pandawill?
Waarschijnlijk alleen op niet al korting items en boven een bepaald bedrag, 150 dollar of 200 dollar oid.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Ja ik ga wel torrenten... Als zo moeilijk om compatibility, screw them.

[edit] ha Cabo, ik zie advertentie staan. Spannend, kijken hoe veel die gaat opleveren :)

[ Voor 39% gewijzigd door XanderDrake op 16-05-2013 19:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdwinnR
Gingerbread schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 19:08:
[...]
Potverdorie, 16 dollar teveel betaald. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Wacht maar tot jullie in de douane tombola terecht komen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willian40
  • Registratie: Maart 2013
  • Niet online
Ik ben vooral benieuwd naar:

- accuduur tijdens, videokijken, zware games, internetten, muziek luisteren
- kwaliteit van de camera voor (wordt weinig naar gevraagd maar voor mij belangrijk)
- gaming-review van; Modern combat 4 (reden grafisch bekend als zwaarste android game) Gta vice city (Werkte slecht, op mijn vorige budget mobiel en dus zou ik graag weten hoe die presteert, met alles op hoge kwaliteit!)
- Benchmarks; zoals Antutu

Mijn iOcean x7 premium, krijg ik naar alle waarschijnlijkheid pas rond Juli binnen, helaas kan ik daarom zelf nog niks testen , maar zodra die binnen is komt daar ook een review van!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HackingDutchman

HackingDutchman

Scientia potestas est

Ik ben helemaal nieuw op het gebied van ROM's maar ik heb het in dit forum en een paar andere chinese smartphone fora redelijk vaak voorbij zien komen en begrijp hieruit dat het bijna een must is om er een custom ROM op te zetten. Dus ben ik dat ook van plan om dat te doen voor mijn X7.
Nu heb heb ik hierop gegoogled en ben hierop uitgekomen.
- Je smartphone moet geroot zijn
- Je moet er een ROM manager op zetten
- Je moet een geschikte en compatible!! ROM erop zetten

Nu heb ik dit gevonden:
ROM MANAGER
Google Play: GooManager
ROM
http://www.paranoid-rom.com/

Weet iemand of dit compatible is met de X7 en kan tevens uitleggen hoe ik dit op een android smartphone zet, in korte stappen.

[ Voor 5% gewijzigd door HackingDutchman op 16-05-2013 19:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem zojuist ook besteld, ziet er tof uit zeg!

Na mijn HTC gesloopt te hebben nu een tijdje een Xperia Miro, wat is zo'n low-res scherm een afgang zeg!

Is de originele ROM een beetje prima? Ik vind de Nexus roms eigenlijk altijd het lekkerst werken, gewoon Android, geen skins en schilletjes.

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 16-05-2013 20:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gingerbread
Verwijderd schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 20:15:
Ik heb hem zojuist ook besteld, ziet er tof uit zeg!

Na mijn HTC gesloopt te hebben nu een tijdje een Xperia Miro, wat is zo'n low-res scherm een afgang zeg!

Is de originele ROM een beetje prima? Ik vind de Nexus roms eigenlijk altijd het lekkerst werken, gewoon Android, geen skins en schilletjes.
Welcome to the club!
Dit scherm gaat je verbazen, echt super scherp.

De originele rom is eigenlijk gewoon stock-android. Ik vind dat heel fijn, daarom was mijn vorige telefoon een nexus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
HackingDutchman schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 19:48:
Ik ben helemaal nieuw op het gebied van ROM's maar ik heb het in dit forum en een paar andere chinese smartphone fora redelijk vaak voorbij zien komen en begrijp hieruit dat het bijna een must is om er een custom ROM op te zetten. Dus ben ik dat ook van plan om dat te doen voor mijn X7.
Nu heb heb ik hierop gegoogled en ben hierop uitgekomen.
- Je smartphone moet geroot zijn
- Je moet er een ROM manager op zetten
- Je moet een geschikte en compatible!! ROM erop zetten

Nu heb ik dit gevonden:
ROM MANAGER
Google Play: GooManager
ROM
http://www.paranoid-rom.com/

Weet iemand of dit compatible is met de X7 en kan tevens uitleggen hoe ik dit op een android smartphone zet, in korte stappen.
Stap 1 klopt, je hebt inderdaad root nodig.
- Je kunt beter geen ROM manager gebruiken, want waarschijnlijk worden chinese phones niet ondersteund.
Je hebt een custom recovery nodig. Of die er (al) is voor de Iocean weet ik niet.
Je hebt inderdaad een geschikte en compitable rom, en ik vermoed dat paranoid-android niet compitabel isvoor de iOcean is.

Hooguit op de rom van iOcean gebaseerde roms, maar roms als cyanogenmod en paranandroid zijn, en worden niet ondersteund.

Waarom niet?
Omdat mediatek zijn broncode niet vrijgeeft. Dan kunnen developers ook niet vanuit de bronode van cyanogenmod en paranandroid de compibaliteit voor mediatek chipsets toevoegen.

[ Voor 12% gewijzigd door dutchgio op 16-05-2013 20:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gingerbread schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 20:23:
[...]

Welcome to the club!
Dit scherm gaat je verbazen, echt super scherp.

De originele rom is eigenlijk gewoon stock-android. Ik vind dat heel fijn, daarom was mijn vorige telefoon een nexus.
Dat klinkt goed, dan laat ik hem om te beginnen lekker stock. Lekker basic, snel. Draaide ook altijd de Nexus roms op mijn HTC.

Ik lees hier en daar wat over een 3000mah accu, is dat gewoon even dik als de 2000mah origineel of moet ik er dan zo'n afzichtelijk extra kapje overheen doen? Ennehh, waar bestel ik die accu (mits normale maat)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gingerbread
Verwijderd schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 20:28:
[...]

Dat klinkt goed, dan laat ik hem om te beginnen lekker stock. Lekker basic, snel. Draaide ook altijd de Nexus roms op mijn HTC.

Ik lees hier en daar wat over een 3000mah accu, is dat gewoon even dik als de 2000mah origineel of moet ik er dan zo'n afzichtelijk extra kapje overheen doen? Ennehh, waar bestel ik die accu (mits normale maat)
Accu past er toch niet in. Er moet een ander kapje op. Scheelt echter niet zo veel en hij ziet er normaal uit.

Je kan hem op Pandawill bestellen voor maar $18.
Niet duur dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gingerbread schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 20:32:
[...]

Accu past er toch niet in. Er moet een ander kapje op. Scheelt echter niet zo veel en hij ziet er normaal uit.

Je kan hem op Pandawill bestellen voor maar $18.
Niet duur dus.
Meh, dan laat ik hem om te beginnen maar even zo lekker slank. Ben toch gewend om hem sochtends uit de lader te halen en savonds weer erin. Duur issie inderdaad niet. Heb de telefoon overigens op AntElife besteld. Volgens mij geen verkeerde keus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 10:29

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Weet iemand een geschikt hoesje voor dit toestel om wat krassen te voorkomen? Ik zit namelijk te overwegen dit toestel aan te schaffen en heb weinig vertrouwen in een screenprotector eigenlijk. Aangezien een telefoon bij mij vaak in mijn broekzak gaat wil ik toch krasjes voorkomen. :Y

Had ondertussen al op eBay gekeken maar was weinig te vinden. :Y

Kun je trouwens bij AntElife aangeven of je het met UPS of SwissMail etc laat versturen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nemean schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 20:47:
Weet iemand een geschikt hoesje voor dit toestel om wat krassen te voorkomen? Ik zit namelijk te overwegen dit toestel aan te schaffen en heb weinig vertrouwen in een screenprotector eigenlijk. Aangezien een telefoon bij mij vaak in mijn broekzak gaat wil ik toch krasjes voorkomen. :Y

Kun je trouwens bij AntElife aangeven of je het met UPS of SwissMail etc laat versturen?
Jup, dat kan. Ook nog opties als DHL en UPS als je het sneller wilt hebben enzo, maar daar zitten kosten aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ivo001
  • Laatst online: 10:04
Nemean schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 20:47:

Misschien moet je eens op de lokale markt rondkijken.
Hier in Helmond is er op zaterdagochtend/middag markt, en daar staat altijd een man met een kraampje met een heel scala aan telefoonaccesoires.

Misschien is er bij jou in de buurt ook zoiets.

Ik ben dan vaak €7 kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdwinnR
Mooiste is toch wel een hoesje die voor de X7 is gemaakt, staat net wat netter. :)

Misschien dat een insteekhoesje voor de Xperia Z ook wel goed is, afmetingen zijn vrijwel hetzelfde..

[ Voor 39% gewijzigd door EdwinnR op 16-05-2013 21:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 10:29

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Verwijderd schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 20:55:
[...]
Jup, dat kan. Ook nog opties als DHL en UPS als je het sneller wilt hebben enzo, maar daar zitten kosten aan.
Aah ok, ik kon die optie namelijk 'nog' niet vinden. Bedankt in ieder geval! d:)b
ivo001 schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 21:03:
[...]
Misschien moet je eens op de lokale markt rondkijken.
Hier in Helmond is er op zaterdagochtend/middag markt, en daar staat altijd een man met een kraampje met een heel scala aan telefoonaccesoires.

Misschien is er bij jou in de buurt ook zoiets.

Ik ben dan vaak €7 kwijt.
Er was er wel zo 1 in Goes (dacht ik) die vroeger Nokia 3310 covers verkocht met knipperende lampjes haha. :D Weet niet of die er nog is maar dat is nog kijken, bedankt voor de tip!
EdwinnR schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 21:04:
Mooiste is toch wel een hoesje die voor de X7 is gemaakt, staat net wat netter. :)
Helemaal mee eens hoor, maar als tussendoortje kan geen kwaad denk ik. Heb het liefst een flip-cover. :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaStar
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10:44
Joosie200 schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 23:07:
Je kan toch Antelife X7 los voor $215 ein combinatie met die accu van Pandawill? Of matcht dat niet?
zie sowieso geen verschil tussen de telefoon op Pandawill en Antelife:

http://www.pandawill.com/...re-android-42-p74908.html

http://www.antelife.com/i...i-3g-gps-smart-phone.html

Behalve de prijs. Daarnaast is die 3000MaH batterij natuurlijk ideaal. http://www.pandawill.com/...ng-smartphone-p74870.html

Op dit moment is dit gewoon de beste bang-for-bucks telefoon :Y

Edit: ben vooral benieuwd naar de camera en GPS signaal...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdwinnR
Super benieuwd! Reken op 3 weken, kan 't alleen maar meezitten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Issie er al issie er al? Onee shit... heb hem pas net besteld :')

Kan niet wachten om van die ellendige Miro af te zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaStar
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10:44
Zit hier nog een verschil tussen:

http://www.pandawill.com/...re-android-42-p74908.html

http://www.antelife.com/i...i-3g-gps-smart-phone.html

[ Voor 36% gewijzigd door MaStar op 16-05-2013 21:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Edit: linkjes doen het nu wel
Bij Antelife krijg je een cover/bumper, bij pandawill niet.

[ Voor 43% gewijzigd door dutchgio op 16-05-2013 21:56 ]

Pagina: 1 ... 4 ... 35 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen voor ervaringen met het toestel. Alles over levertijden, prijzen en accessoires moeten in een bijbehorend topic, niet hier.