He, komt dat even mooi uit dat ik hem (bij puur toeval) bij antelife heb besteld. Vind het bij dit toestel denk ik wel prettig als ie niet meteen zo krast op de achterkant. Heb mijn telefoon tijdens werk constant op z'n ruggetje op mijn buro liggen, en dat is binnen enkele dagen al zichtbaar op alle toestellen. Natuurlijk mede doordat ik te lui/ongeintresseerd ben in het kopen van een hoesje/bumpertje.dutchgio schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 21:53:
[...]
Edit: linkjes doen het nu wel
Bij Antelife krijg je een cover/bumper, bij pandawill niet.
http://www.pandawill.com/...re-android-42-p74868.html
http://www.pandawill.com/...re-android-42-p74908.html
Welke heeft jullie voorkeur? Ben even aan het twijfelen...
[ Voor 5% gewijzigd door MaStar op 16-05-2013 22:20 ]
Verwijderd
Ik zie 't verschil zo snel even niet?MaStar schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 22:20:
Zijn allebei hetzelfde.MaStar schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 22:20:
Prijs is anders...
iocean X7 Young Smartphone 5.0 Inch 1080P FHD Screen MTK6589 Quad Core Android 4.2
iocean X7 Young Basic Smartphone 5.0 Inch 1080P FHD Screen MTK6589 Quad Core Android 4.2
iocean X7 Young Smartphone 5.0 Inch 1080P FHD Screen MTK6589 Quad Core Android 4.2
iocean X7 Young Basic Smartphone 5.0 Inch 1080P FHD Screen MTK6589 Quad Core Android 4.2
Ene heeft 2 accu's de ander niet?MaStar schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 22:24:
Prijs is anders...
Verwijderd
Oja, voor diegene die hem al binnen heeft; is de nederlandse taal een optie in de stock-rom?
Ik heb hem niet maar als je even gezocht had kon je het zo vinden.Verwijderd schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 22:36:
Oja, voor diegene die hem al binnen heeft; is de nederlandse taal een optie in de stock-rom?

Verwijderd
Ah, ik had alleen in 5 sites in de specs gezocht, daar stond nl niet tussen. Niet bedacht om de screenshots even te bekijken.... Stom zeg, dat ze dat niet bij de specs zettenbenbaba schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 22:39:
[...]
Ik heb hem niet maar als je even gezocht had kon je het zo vinden.
[afbeelding]
Daar heb je wel een goed punt, vind de screenshots van Android ook nog niet echt veel toegevoegde waarde, zie ik liever een filmpje van de telefoon zelf waar ze door de menu's heen gaan of iets in die richting.Verwijderd schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 22:43:
[...]
Ah, ik had alleen in 5 sites in de specs gezocht, daar stond nl niet tussen. Niet bedacht om de screenshots even te bekijken.... Stom zeg, dat ze dat niet bij de specs zetten
Heb zelf de iOcean net besteld, ben benieuwd wanneer hij binnenkomt en hoe hij in de hand ligt.

Sochtends 100%, nu 38%. Heb een dik uur muziek geluisterd, en gewone dingen (sms, bellen, whatsappen, browsen, nieuws-apps, fotos). Daarbij umts, wifi én bluetooth de hele dag aan en veel gebruikt. Schermhelderheid op auto (30-60% lichtsterkte schat ik zo).
2000mAh is plenty voor normaal gebruikt
2000mAh is plenty voor normaal gebruikt
Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca
Verwijderd
Kijk eens bij je schermtijd, dat is eigenlijk vooral interessant, want zo'n soort verbruik als jij omschrijft had ik met mijn HTC Evo 3D ook, maar die haalde niet meer dan twee uur schermtijd.
[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 16-05-2013 23:29 ]
GPS!XanderDrake schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 19:03:
Goh, dit topic leeft wel
Ik ben geneigd om een review te doen. Als ik dat zou doen, wat willen jullie allemaal weten?
- ...?
Scherm tijd op auto-brightness is zo een 6 uur achter elkaar bij mij.
Verwijderd
Dat klinkt niet slecht inderdaad, komt denk ik mede door de zuinigheid van de mt6589, want op de Lenovo A820 was de scherm tijd ook al behoorlijk goed.
Kun je kunt bij instellingen>accu>schermtijd ook een screenshot nemen? Dan zie we wat je telefoon aan schermtijd gemeten heeft.
Kun je kunt bij instellingen>accu>schermtijd ook een screenshot nemen? Dan zie we wat je telefoon aan schermtijd gemeten heeft.
Zo gezegd zo gedaan:

Gister nacht nog 38%, de nacht aan gestaan, nu weer op werk 29%. Prima toch?
EDIT ohja nu zie ik hier wat jullie screen use details noemen: 13 uur 3 min aangestaan afgelopen 3,5 dag. Not bad.

EDIT ohja nu zie ik hier wat jullie screen use details noemen: 13 uur 3 min aangestaan afgelopen 3,5 dag. Not bad.
[ Voor 17% gewijzigd door XanderDrake op 17-05-2013 08:38 ]
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Verwijderd
Jou batterij historie klopt niet, je hebt hem tussendoor opgeladen, je ziet ook al die pieken en dalen bij jou, zo krijg je dus een vertekend beeld en klopt de schermtijd ook niet.
Je moet hem gewoon volledig opladen en dan eerst leeg laten lopen, dan weet je wat echt je verbruik is.
Hier een voorbeeld hoe het uit zou horen te zien ongeveer.
Je moet hem gewoon volledig opladen en dan eerst leeg laten lopen, dan weet je wat echt je verbruik is.
Hier een voorbeeld hoe het uit zou horen te zien ongeveer.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 17-05-2013 08:46 ]
Zeg eeuh, effe dimmen. Het enige wat ik heb gedaan is eergisteren is een verwoedde poging tot rooten, dus heeft hij eventjes in aan de computer usb gehangen, slow charge.Verwijderd schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 08:43:
Jou batterij historie klopt niet, je hebt hem tussendoor opgeladen, je ziet ook al die pieken en dalen bij jou, zo krijg je dus een vertekend beeld en klopt de schermtijd ook niet.
Zoals gister?Je moet hem gewoon volledig opladen en dan eerst leeg laten lopen, dan weet je wat echt je verbruik is.
Verwijderd
Kijk eens naar mijn voorbeeld, die historie zou nadat hij 100% opgeladen is en van de lader is zeg maar alleen naar onder moeten dalen, als je tussendoor oplaad en hem niet 100% oplaad dan krijg je dus zo'n vertekend beeld.
Xanderdrake, screenshots zijn prima. Diqiu-long, doe ff rustig kerel.
Je ziet dat de telefoon 3 dagen en 12uur is gebruikt, en maar 3x is opgeladen. Prima toch?
Je ziet dat de telefoon 3 dagen en 12uur is gebruikt, en maar 3x is opgeladen. Prima toch?
Verwijderd
Nee joh die screenshot geeft een vertekend beeld, omdat hij het verbruik blijft meten. Stel je telefoon kan ongeveer 4 uur scherm tijd halen en je laad hem van 25% naar 95% op of zo dan reset die teller niet.
Dan heb je uiteindelijk een scherm tijd van een uur of 6 a 7 gemeten. Misschien vinden jullie dat ik nu bot reageer, maar ik leg gewoon uit hoe je een goeie indruk geeft hoe de batterij is.
Nu lijkt het dus dat hij drie dagen op zijn batterij lading gedaan heeft, maar dat klopt niet want vier keer heeft hij de telefoon tussendoor opgeladen.
Ik had eerlijk gezegd wel verwacht dat jullie dit ook wel snappen, die batterij resultaten mogen namelijk best een dag of drie op zich laten wachten en dan moet je hem tussendoor niet opladen.
Mocht de software die historie niet resetten, probeer dan eens battery calibration.
Dan heb je uiteindelijk een scherm tijd van een uur of 6 a 7 gemeten. Misschien vinden jullie dat ik nu bot reageer, maar ik leg gewoon uit hoe je een goeie indruk geeft hoe de batterij is.
Nu lijkt het dus dat hij drie dagen op zijn batterij lading gedaan heeft, maar dat klopt niet want vier keer heeft hij de telefoon tussendoor opgeladen.
Ik had eerlijk gezegd wel verwacht dat jullie dit ook wel snappen, die batterij resultaten mogen namelijk best een dag of drie op zich laten wachten en dan moet je hem tussendoor niet opladen.
Mocht de software die historie niet resetten, probeer dan eens battery calibration.
[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 17-05-2013 09:03 ]
Onder 'gewoon' uitleggen versta ik dan iets anders.
Wees blij dat xanderdrake om kwart over 8 sochtends de moeite neemt om voor jou screenshots te maken en deze te uploaden.
Wees blij dat xanderdrake om kwart over 8 sochtends de moeite neemt om voor jou screenshots te maken en deze te uploaden.
2,5x to be exact. 2 keer vol.Samiej6 schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 08:52:
Xanderdrake, screenshots zijn prima. Diqiu-long, doe ff rustig kerel.
Je kan toch wel aflezen hoe het verbruik verliep? Jullie/jij wilde screenshots, nou, alsjeblieft, fijn dat je er zo blij mee bentVerwijderd schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 08:56:
Nee joh die screenshot geeft een vertekend beeld, omdat hij het verbruik blijft meten. Stel je telefoon kan ongeveer 4 uur scherm tijd halen en je laad hem van 25% naar 95% op of zo dan reset die teller niet.

Verder, hoe reset je deze stats dan?
Verwijderd
Ja wat ik zie dat je het scherm redelijk vaak verbruikt hebt, maar op je tweede screenshot staat dat je hem maar 5% verbruikt hebt, dat komt door het tussendoor opladen.
Eerlijk gezegd is het totaal niets zeggend nu, maar toch bedankt voor je moeite, maar ik wacht liever drie dagen op de resultaten dan ik een vertekend resultaat zie.
Die stats zouden zich moeten resetten nadat je de telefoon 100% opgeladen hebt, als dat niet gebeurd, gebruik dan deze app. Als je de batterij dus helemaal vol geladen heb dan calibreer je hem met de app die ik onder noem.
Google Play: Battery Calibration
Eerlijk gezegd is het totaal niets zeggend nu, maar toch bedankt voor je moeite, maar ik wacht liever drie dagen op de resultaten dan ik een vertekend resultaat zie.
Die stats zouden zich moeten resetten nadat je de telefoon 100% opgeladen hebt, als dat niet gebeurd, gebruik dan deze app. Als je de batterij dus helemaal vol geladen heb dan calibreer je hem met de app die ik onder noem.
[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 17-05-2013 09:16 ]
Verwijderd
Hij bedoelt dat je om een screenshot van dat scherm vroeg, je had niks gezegd over wat daar op moet staan. Hij heeft je precies gegeven wat je vroeg, en dan ga je dat afkraken. Dus even alletwee rustig aan dames, het is nog vroegVerwijderd schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 09:09:
Ja wat ik zie dat je het scherm redelijk vaak verbruikt hebt, maar op je tweede screenshot staat dat je hem maar 5% verbruikt hebt, dat komt door het tussendoor opladen.
Er is zeker niemand die er weer voor de kostprijs vanaf wil? Kan niet wachten
Diqiu-long, ik ben het zomaar eens met je eens.
Een batterij test is van 100% tot vlak voordat ie uitvalt bij 0%, zonder op te laden.
OpLaden tussendoor geeft dan een vertekend beeld.
Een batterij test is van 100% tot vlak voordat ie uitvalt bij 0%, zonder op te laden.
OpLaden tussendoor geeft dan een vertekend beeld.
Die 5% verbruik wil dus zeggen dat het scherm helemaal niet zoveel accu opeist als dat iedereen van te voren beweerde.Verwijderd schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 09:09:
pffffEerlijk gezegd is het totaal niets zeggend nu, maar toch bedankt voor je moeite, maar ik wacht liever drie dagen op de resultaten dan ik een vertekend resultaat zie.
Ik zal hem es helemaal leeg laten lopen om te kijken of hij dan reset.
Verwijderd
Probeer na het helemaal opladen te calibreren met de app die ik noemde.XanderDrake schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 09:13:
[...]
Die 5% verbruik wil dus zeggen dat het scherm helemaal niet zoveel accu opeist als dat iedereen van te voren beweerde.
[...]
pffff
Ik zal hem es helemaal leeg laten lopen om te kijken of hij dan reset.
Die 5% kan bijna niet kloppen, op je eerst screenshot zie je dat het scherm vaak gebruikt is en op je tweede screenshot staat dan dat het verbruik 5% is.
Meestal zal het scherm verbruik boven staan, alleen als je telefoon nauwelijks verbruikt dan staat ie niet boven.
Maar je kunt op scherm klikken en dan zie je hoelang je scherm aan gehad hebt, laat vooral je baas dat niet zien.
Heb geen root.Verwijderd schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 09:21:
Probeer na het helemaal opladen te calibreren met de app die ik noemde.
Heb ik al gedaan en gezegd: ruim 13u afgelopen 3 dagenVerwijderd schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 09:21:
Maar je kunt op scherm klikken en dan zie je hoelang je scherm aan gehad hebt, laat vooral je baas dat niet zien.
[ Voor 26% gewijzigd door XanderDrake op 17-05-2013 09:26 ]
Verwijderd
Die 13 uur klopt natuurlijk niet, dat is wat we met een vertekend beeld bedoelen. Dus als ik het door 3 deel dan kom ik op ongeveer 4 uurtjes uit en als hij dat aan scherm tijd zou halen dan is dat best goed.
De Sony Xperia Z zou veel minder scherm tijd halen. Lukt rooten je niet? In mijn review van de Lenovo A820 staan methodes om mt6589 te root en, wellicht zit daar bruikbare informatie voor je in.
De Sony Xperia Z zou veel minder scherm tijd halen. Lukt rooten je niet? In mijn review van de Lenovo A820 staan methodes om mt6589 te root en, wellicht zit daar bruikbare informatie voor je in.
Kon ook niet meer wachten en ben voor de Pandawill 199 dollar deal gegaan. Wel een extra 3000mah batterij + cover erbij. Verzenden via Swiss Post, totaal $211,67 met 5% panda4fok korting.
~169 euro via Paypal betaald...
En nu wachten.. :-)
~169 euro via Paypal betaald...
En nu wachten.. :-)
Verwijderd
Wat kan de wereld veranderen he?Verwijderd schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 09:09:
Niet zo heel lang geleden (misschien 1 week hooguit 2 weken geleden) reageerde een andere forum gebruiker net zo op jouw "tests" en vond ik ook dat die persoon alleen maar aan het kraken was.
En nu doe jij net alsof jij de waarheid in pacht hebt terwijl je dus kort geleden ook alleen maar kort beschreef hoe de batterij zich hield...
15Arrived at Delivery Facility in EINDHOVEN - NETHERLANDS, THE EINDHOVEN - NETHERLANDS, THE 09:05
16 With delivery courier EINDHOVEN - NETHERLANDS, THE 09:54
Zou hij vandaag nog binnen komen?
16 With delivery courier EINDHOVEN - NETHERLANDS, THE 09:54
Zou hij vandaag nog binnen komen?
[ Voor 17% gewijzigd door Samiej6 op 17-05-2013 09:58 ]
Verwijderd
Die persoon kraakt alles af zonder te vertellen hoe het wel moet, dat is het verschil. Ik vertel hem tenminste hoe hij het dan wel moet doen.
En als ik van iemand een iocean mocht lenen dan had ik er nog een review over geschreven, net als ik met de Lenovo A820 gedaan heb.
Ja Tsurany vond dat je met scherm aan laten staan geen realistische gebruik kon simuleren, maar vertelde ons niet hoe je dan zo'n script draait.
Maar als je de telefoon toch in gebruik neemt dan hoef je geen verbruik te simuleren, dan heb je gewoon echt praktijk verbruik.
En als ik van iemand een iocean mocht lenen dan had ik er nog een review over geschreven, net als ik met de Lenovo A820 gedaan heb.
Ja Tsurany vond dat je met scherm aan laten staan geen realistische gebruik kon simuleren, maar vertelde ons niet hoe je dan zo'n script draait.
Maar als je de telefoon toch in gebruik neemt dan hoef je geen verbruik te simuleren, dan heb je gewoon echt praktijk verbruik.
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 17-05-2013 09:59 ]
Verwijderd
aaah!
Wat een sukkeltjes bestaan er ook op de wereld waar ik er één van ben.
1. Antelife heeft me een verkeerd trackingnumber gegeven, wat na 1 week nog niet werkt.
2. Kom net thuis, zie DHL wegrijden uit de straat, en ja een papier door de bus.
€ 26,67 euro moet ik betalen.
Net te laat. Op het papier wat ze door de bus hebben gedaan staat een ander trackingnumber. ipv x6 is het laatste getal x0. Zucht.
Wow, ik kijk net op DHL:
om 03:48 donderdag vertrokken uit HONGKONG
00.43 vandaag in duitsland, door naar belgie om 04:07, en om 12:04 stonden ze bij mij aan de deur.
Klasse !
1. Antelife heeft me een verkeerd trackingnumber gegeven, wat na 1 week nog niet werkt.
2. Kom net thuis, zie DHL wegrijden uit de straat, en ja een papier door de bus.
Net te laat. Op het papier wat ze door de bus hebben gedaan staat een ander trackingnumber. ipv x6 is het laatste getal x0. Zucht.
Wow, ik kijk net op DHL:
00.43 vandaag in duitsland, door naar belgie om 04:07, en om 12:04 stonden ze bij mij aan de deur.
Klasse !
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 17-05-2013 12:39 ]
Als hij hier binnen 1 dag zou zijn via DHL had ik die optie ook gekozen. Wist niet dat het zo snel kon.. Maargoed dan nog maar 2 a 3 weken wachten!
Ik heb de mijne maandag rond 23.00 besteld bij antelife. Shipping via DHL. En vanmiddag is ie al bezorgd, moet alleen nog even wachten tot ik zelf thuis ben
Balen, maar dat DHL met die shippers reference is ook een gedoe. Kostte mij anderhalve dag om uit te vogelen dat je niet zomaar een tracking nummer krijgt en hoe de shipping window in dagen werkte.Verwijderd schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 12:38:
aaah!
Wow, ik kijk net op DHL:
Klasse !
Verwijderd
Ja.. nu wachten tot dinsdag tussen 13:00-18:00XanderDrake schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 13:30:
[...]
Balen, maar dat DHL met die shippers reference is ook een gedoe. Kostte mij anderhalve dag om uit te vogelen dat je niet zomaar een tracking nummer krijgt en hoe de shipping window in dagen werkte.
Ja, DHL verscheept donders snel. Maar daar betaal je dus ook voor om de X7 in no time in huis te hebben
Antelife: X7 standaard met 2x2000mAh accu en DHL shipping
$219,62 X7 + $22,20 DHL shipping = $241,83 = €185,95 + €26,67 aan de deur = €212,62 totaal.
Pandawill: X7 standaard met 2x2000mAh accu en 5% kortingscode
$208,95 X7 + $23,23 DHL =$232,18 = €178,53 + €26,67 aan de deur = €205,02 totaal.
$208,95 X7 + $0 China Post =$208,95 = €160,66 x 1,21 = €194,39 + €13 inklaring = €207,39 totaal.
$208,95 X7 + $4,48 Swiss = $213,43 = €164,11 x 1,21 = €198,57 + €13 inklaring = €211,57 totaal.
$208,95 X7 + $4,44 Singapore Post = $213,39 = €164,08 x 1,21 = €198,54 + €13 inklaring = €211,54
Hmm.. 'officieel' ben je dus geen klap duurder uit èn je hebt hem meteen.
'Officieus' scheelt een beetje geduld je hebben je mogelijk €212,62 - €164,08 = €48,54 of €205,02-€164,08=€40,94. Das toch een flinke slok op een borrel
De stelregel: wat moet je aan btw/inklaring betalen > zet voor $ teken een € teken qua bedrag wat je betaald hebt klopt wel aardig zo te zien
Antelife: X7 standaard met 2x2000mAh accu en DHL shipping
$219,62 X7 + $22,20 DHL shipping = $241,83 = €185,95 + €26,67 aan de deur = €212,62 totaal.
$208,95 X7 + $23,23 DHL =$232,18 = €178,53 + €26,67 aan de deur = €205,02 totaal.
$208,95 X7 + $0 China Post =$208,95 = €160,66 x 1,21 = €194,39 + €13 inklaring = €207,39 totaal.
$208,95 X7 + $4,48 Swiss = $213,43 = €164,11 x 1,21 = €198,57 + €13 inklaring = €211,57 totaal.
$208,95 X7 + $4,44 Singapore Post = $213,39 = €164,08 x 1,21 = €198,54 + €13 inklaring = €211,54
Hmm.. 'officieel' ben je dus geen klap duurder uit èn je hebt hem meteen.

[ Voor 7% gewijzigd door Joosie200 op 17-05-2013 14:01 ]
hoe kom je er bij dat je overal 21% btw moet betalen en bij DHL maar 26.67? Dat iedereen dat hier heeft betekent alleen dat ze een frauduleuze factuur erbij doen. Dat doen ze ook bij china post. Overigens is het niet bekend of ze dat bij pandawill ook doen. Ik zou gewoon maar uitgaan van 50€ customs bij dhl.
Nuja.. DHL hanteert zo hun eigen manier van bereken wat je moet bijbetalen ter plekke. Toen ik een keer wat uit Amerika bestelde en met DHL bezorgd werd moest ik ook (terwijl de Amerikanen de correcte waarde in dollars hadden vermeld) iets van 25,83 euro bij betalen aan verschuldigde btw. Terwijl ik zelf dus al rekening had gehouden met meer conform de gebruikelijke rekenmethode: [aanschafprijs in euro] x 1,21 + [inklaringskosten] Dus nogmaals.. zelfs al verklaart de verzendende partij de correcte prijs, dan nog kan het een stuk lager uitvallen.Pikoe schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 14:01:
hoe kom je er bij dat je overal 21% btw moet betalen en bij DHL maar 26.67? Dat iedereen dat hier heeft betekent alleen dat ze een frauduleuze factuur erbij doen. Dat doen ze ook bij china post. Overigens is het niet bekend of ze dat bij pandawill ook doen. Ik zou gewoon maar uitgaan van 50€ customs bij dhl.
En waarom €26,67.. omdat menigeen in dit topic met DHL en/of Swiss liet shippen en ongeveer dat kwijt was
Ik weet dus vrij zeker dat die €26.67 toeslag is gebaseerd op de inklaringskosten en BTW die je moet betalen op een product met de waarde van $40
Dit. Niks officieel aan die 26.67. De kans is best redelijk dat als je via een andere winkel besteld je wel opeens een factuur van 200$ erop hebt zitten waardoor je opeens 50€ moet betalenXanderDrake schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 14:11:
Ik weet dus vrij zeker dat die €26.67 toeslag is gebaseerd op de inklaringskosten en BTW die je moet betalen op een product met de waarde van $40
Ik heb voor goedkopere dingen dan deze telefoon al meer betaald.
Ik moest trouwens 25.20 aan DHL betalen aan de deur, geen 26.67.
Als ik straks thuis ben zal ik eens kijken welke waarde er op het pakketje staat.
Als ik straks thuis ben zal ik eens kijken welke waarde er op het pakketje staat.
Waar zien jullie de telefoon staan op pandawill voor 199? Als ik erop klik dan krijg ik de melding dat de pagina niet bestaat...
Welke 5% code gebruikt jij voor de X7 via Pandawill?Joosie200 schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 13:55:
[...]
[...]
Ik krijg ze niet aan de praat.
Hetlijkt erop dat pandawill de goedkopere versie met 1 batterij heeft weggehaald..crazyheinz schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 14:30:
Waar zien jullie de telefoon staan op pandawill voor 199? Als ik erop klik dan krijg ik de melding dat de pagina niet bestaat...
panda4fokAdr01 schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 14:32:
[...]
Welke 5% code gebruikt jij voor de X7 via Pandawill?
Verwijderd
Ben allang blij dat dat ding in Nederland is.
Jammer dat er geen vestiging in de buurt zit, anders kon ik er om.
Jammer dat er geen vestiging in de buurt zit, anders kon ik er om.
Hij's weg inderdaad, valt niet meer in de lijst met MTK6589 terug te vinden noch als je zoekt op iOceancrazyheinz schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 14:30:

panda4fokAdr01 schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 14:32:
[...]
Welke 5% code gebruikt jij voor de X7 via Pandawill?
pandaforyou5
Maar het ziet er inderdaad naar uit dat ze beide hebben verwijderd v/d lijst aan actieve coupons
Ik krijg PANDAFORYOU5 en panda4fok" niet werkend.
Staat de order bij jou ook op processing? Ze zijn er natuurlijk achter gekomen dat wij goed kunnen rekenen in Nederland. Daarom zullen ze de goedkope versie wel van de site hebben gehaald.Joosie200 schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 14:36:
[...]
Hij's weg inderdaad, valt niet meer in de lijst met MTK6589 terug te vinden noch als je zoekt op iOcean
[...]
panda4fok
pandaforyou5
Maar het ziet er inderdaad naar uit dat ze beide hebben verwijderd v/d lijst aan actieve coupons
Jep, zelfde status.. Zit nu te chatten met Cherry om opheldering te krijgen over wat ze gaan versturen..
En ach, nieuwe voorraad binnen krijgen duurt nooit zo lang als wachten tot Jiayu, Neo of Umi hun MTK6589 nu eindelijk eens lanceren 
(die oplaadmomenten moet je gewoon meenemen als weging in het uiteindelijke resultaat natuurlijk)
Het viel te proberencherry 15:15:15
sku41731 has gone off of the shelf
Me 15:15:44
Ok. The status of order #100572043 is 'processing'. So what will I receive in the end when it's status will be 'shipped'?
cherry 15:16:48
sorry,we are not sure the date when it will in stock and it may in stock about one week
Me 15:17:52
Ok, I can wait for new stock. But will I get the accessoires of sku41729 because I have to refer to that one?
cherry 15:19:43
we will ship the accessories according to sku41731
Dus met drie keer opladen globaal 1dag3u kunnen gebruiken waarvan 4u21min screen on time. En dat met een 5 inch full hd scherm op 2000mAh! Ik haal soortgelijke stats met mijn ZTE Blade met een miezere 3,5 inch @ wvga resolutie op een 1250mAh accu. Dus dat ziet er prima uit ja. Nice!XanderDrake schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 08:36:
Zo gezegd zo gedaan:
Het probleem is alleen dat de tijd dat je oplaadt ook meetelt, en het dus een "vertekend" beeld is, en niet helemaal de waarheid.
Ik doe mijn best om mijn accu leeg te krijgen, om hem te resetten. Dat dit lang duurt is vervelend maar wel een goed teken
Ik heb hem nu sinds gister 7u sochtends (dus totaal 32,5 uur) aan en zit nu op 10%.
Akkoord, maar trek dan eens per oplaadcycle twee uur er vanaf. (afhankelijk v/d oplader zelf natuurlijk) Zit je op 3 dagen en 3 uur = als nog goed om ruimschoots de dag door te komen met zijn gebruik dus op een 2000mAh accu. En ja, het hangt er dan ook weer vanaf of je BT, 3G, WiFi, GPS continu aan laat staan. Maar het vertekende beeld aside, klinkt het in ieder geval positief (iets wat je niet zou verwachten met zo'n lage capaciteit)
Als die een hele dag meegaat vind ik het prima, gewoon aan het einde v/d dag opladen, geen probleem.
Ik heb hem dus nu al 1,5 dag niet in de lader gestopt en snachts niet uitgezet. Dus einde van de dag haal je welEdwinnR schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 15:42:
Als die een hele dag meegaat vind ik het prima, gewoon aan het einde v/d dag opladen, geen probleem.
BT, 3G en WiFi staan altijd aan.
Dat het ''maar'' een 2000mAh accu is snap ik maar de gevestigde merken doen het ook maar met een 2300 voor de ONE / Butterfly met 2020 en de Xperia Z 2330 mAh en die hebben een nog veel krachtigere Snapdragon 600 chip ingebouwd (terwijl de Cortex-A7 zuiniger moet zijn) die komen ook met normaal gebruik prima de dag door en verkopen ook gewoon. Daarbij komt dat je met de X7 nog zelfs de keuze hebt voor een 3000 mAh accu. Daarmee bedoel ik eigenlijk dat in mijn ogen 2000mAh icm met 1080p genoeg moet zijn voor de meeste gebruikers om in ieder geval de dag mee door te komen. En elke avond te moeten laden (wat tegenwoordig normaal is bij een smartphone).
Wat ik dus een voordeel vind, is dat de X7 makkelijk een dag gebruik haalt, maar tevens ook niet direct uitvalt door een lege accu als je dat eens een avond opladen zou vergeten.
Verwijderd
Mijn Iphone 3GS heeft een 1219 mAh batterij.
Kom ik ook makkelijk de dag mee door.
Niet helemaal eerlijk natuurlijk als je kijkt naar het kleine en slechte beeldscherm.
Ben blij om weer terug te gaan naar Android. Zóveel fijner dan de Iphone.
Kom ik ook makkelijk de dag mee door.
Niet helemaal eerlijk natuurlijk als je kijkt naar het kleine en slechte beeldscherm.
Ben blij om weer terug te gaan naar Android. Zóveel fijner dan de Iphone.
[quote]Joosie200 schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 15:33:
Jep, zelfde status.. Zit nu te chatten met Cherry om opheldering te krijgen over wat ze gaan versturen..
cherry 15:15:15
Ok. The status of order #100572043 is 'processing'. So what will I receive in the end when it's status will be 'shipped'?
sorry,we are not sure the date when it will in stock and it may in stock about one week
Ok, I can wait for new stock. But will I get the accessoires of sku41729 because I have to refer to that one?
Wacht, hebben ze die van 199 niet op stock of gewoon helemaal die iocean niet? Ik heb die van $ 224.99 (nu alweer 219.99).
Meéeen je dat nou , hebben ze hem niet eens op voorraad op pandawill O_O en 'misschien volg week' in stock, omg. Ik heb hem zsm nodig, als ik dat had geweten !
Wacht, hebben ze die van 199 niet op stock of gewoon helemaal die iocean niet? Ik heb die van $ 224.99 (nu alweer 219.99).
Meéeen je dat nou , hebben ze hem niet eens op voorraad op pandawill O_O en 'misschien volg week' in stock, omg. Ik heb hem zsm nodig, als ik dat had geweten !
[ Voor 45% gewijzigd door jemoeder op 17-05-2013 18:38 ]
Wij zijn het als Europeanen niet gewend, maar het is denk ik gewoon hun cultuur om alles niet zo nauw te nemen.jemoeder schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 18:31:
[quote]Joosie200 schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 15:33:
Wacht, hebben ze die van 199 niet op stock of gewoon helemaal die iocean niet? Ik heb die van $ 229.
Gezien de prijs die je betaald is het ook niet realistisch om allerlei eisen te stellen. Ik snap dat het zeer frustrerend is, ik heb zelf ook eens weken moeten wachten.
Het beste wat je kan doen is gewoon geduld hebben, of hem annuleren en bij Antelife bestellen. Daar hadden ze volgens mij 200 stuks op voorraad waarvan er nu nog zo'n 100 over zouden moeten zijn.
Volgens mij gaat die cover van de 3000mah batterij over de telefoon heen, ipv alleen de achterkant vervangen. (net als zo'n silicon case) of niet?
Verwijderd
De 3000 mAh batterij is sowieso een stuk dikker:

Als ik dinsdag de iOcean in huis heb zal ik eens kijken of er ruimte overblijft tussen de achterkant en batterij (2000 mAh)
Op deze foto lijkt inderdaad alsof de achterkant helemaal over de telefoon gaat. (camera steekt niet uit, flits heeft een inham)

Als ik dinsdag de iOcean in huis heb zal ik eens kijken of er ruimte overblijft tussen de achterkant en batterij (2000 mAh)
Op deze foto lijkt inderdaad alsof de achterkant helemaal over de telefoon gaat. (camera steekt niet uit, flits heeft een inham)

heb hem nu ook besteld :-) bij antlife...
in augustus kan ie mooi op marktplaats als ik dan de G4 kan kopen...
(of niet als deze goed bevalt :-))
Weet je dan zeker dat je dan zo ineens kan downgraden naar een 720p scherm......_hein_ schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 21:44:
heb hem nu ook besteld :-) bij antlife...
~~~~ From Agfa to Zeiss .... and beyond ~~~~
Kan iemand uitleggen hoe ik de juiste (cwm?) recovery op de iocean kan krijgen?
Ik zou graag het 4.2.2 toetsenbord willen flashen om zo ook nederlandse autocorrect te hebben, aangezien het standaardtoetsenbord dit niet ondersteund.
Ik zou graag het 4.2.2 toetsenbord willen flashen om zo ook nederlandse autocorrect te hebben, aangezien het standaardtoetsenbord dit niet ondersteund.
Accountje bij needrom.com maken en dan een rom voor de iocean aandrukken, en CWM downloaden.
misschien niet neeHackingDutchman schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 21:50:
Weet je dan zeker dat je dan zo ineens kan downgraden naar een 720p scherm......
Heb nu een Xperia Ray, misschien zijn ze allebeide wel veel te groot
Gistermiddag besteld, 24h verzendservice bij antelife nog niks gehoord.
Geintje, ik weet dat ze daaraan niet voldoen, maar wel erg benieuwd wanneer die WEL verzenden gaat worden.
Geintje, ik weet dat ze daaraan niet voldoen, maar wel erg benieuwd wanneer die WEL verzenden gaat worden.
Pfff, rooten is me gelukt, maar om er nu een goede CWM op te krijgen lukt mij helaas niet.dutchgio schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 21:56:
Accountje bij needrom.com maken en dan een rom voor de iocean aandrukken, en CWM downloaden.
Zou jij, of iemand anders... iets meer uitleg kunnen geven om CWM er op te krijgen?
Via Ibuygou.com betaal je nu ook $199,99 voor de Youth versie. Heb goede ervaringen met deze site, heb daar o.a. een Xiaomi Mi2 gekocht.
Goede tip! Die site was mij nog onbekend. Twijfel zelf nog een beetje tussen Iocean X7 en de UMI X2. De X7 is mooier en iets goedkoper. Maar de X2 heeft betere specs;16GB, gorillaglas en een 13MP camera.
De camera is hetzelfde. Er zit namelijk precies dezelfde camera module indrdr schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 10:00:
Goede tip! Die site was mij nog onbekend. Twijfel zelf nog een beetje tussen Iocean X7 en de UMI X2. De X7 is mooier en iets goedkoper. Maar de X2 heeft betere specs;16GB, gorillaglas en een 13MP camera.
Het aantal megapixels van beide smartphones, zie o.a. AntElife, is beide 12.6 megapixels. --Zie de antutu benchmark screenshots.--
Tevens de enigste 2 voordelen van de Umi X2 is dat het Gorilla Glass heeft, wat trouwens als je in het Umi X2 of Onbekende Chinese smartphone kijkt(weet niet meer welke), niks uitmaakt want er heeft al iemand een barst in gekregen.
En ten tweede natuurlijk het al meer geheugen in de telefoon, 16gb ipv 4gb.
Het ''ineens-een-barst-in-het-scherm'' is een vaker voorkomend probleem van het merk Umi als je ff rondsnuffelt op internet.
Maar het is verstandig, als je nog twijfelt, om ff te kijken in beide fora en de reacties te lezen van mensen die hem al hebben en voor jezelf van daaruit een keuze te maken.
Let's Google thatVerwijderd schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 11:24:
Is dit het enigste iOcean x7 forum in Nederland?
---Update---
Ja, zo wel op het eerste gezicht. ik kan de eerste 5 pages van Google niks vinden
[ Voor 21% gewijzigd door HackingDutchman op 18-05-2013 11:26 . Reden: Gevonden ]
Verwijderd
Ik dus ook niet haha.HackingDutchman schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 11:25:
[...]
Let's Google that
---Update---
Ja, zo wel op het eerste gezicht. ik kan de eerste 5 pages van Google niks vinden
Wat? 24h = 24h toch ook in chinaEdwinnR schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 23:11:
Gistermiddag besteld, 24h verzendservice bij antelife nog niks gehoord.![]()
[message=0,noline]Service Antelife schreef[/message]:
Q: is it shipping today?
A: Dear customer,
NO, this is weekend, so we will send next week. Have a nice weekend.
De informatie daarover is een beetje wisselendHackingDutchman schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 11:13:
[...]
De camera is hetzelfde. Er zit namelijk precies dezelfde camera module in.
Het aantal megapixels van beide smartphones, zie o.a. AntElife, is beide 12.6 megapixels. --Zie de antutu benchmark screenshots.--
Ik heb inderdaad al wel eea gehoord over barsten bij de X1, dat dit ook bij de X2 al gebeurd was me echter niet bekend. Wel goed om daar nog even in te duiken idd.
Nou, ik kan je in ieder geval helpen door met zekerheid te zeggen dat de Umi X2 en de Iocean X7 precies dezelfde camera module hebben met 12.6 megapixel.drdr schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 11:46:
[...]
De informatie daarover is een beetje wisselend, bij Antelife staat het inderdaad in de Antutu score. Maar volgens oa Gizmochina heeft de X7 Youth een 8MP en alleen de premium versie wel de 13MP. Bij sommige staat dan weer interpolation 12MP.
![]()
Ik heb inderdaad al wel eea gehoord over barsten bij de X1, dat dit ook bij de X2 al gebeurd was me echter niet bekend. Wel goed om daar nog even in te duiken idd.
Waarschijnlijk zijn beide modules in het echt maar 8 megapixel effectief maar wordt er gebruikt gemaakt gemaakt van interpolarisatie voor een hoger aantal megapixels voor de verkoop.
Maar dat laatste met interpolarisatie weet ik niet zeker.
http://www.cambridgeincol...s/image-interpolation.htm
Ik weet trouwens niet hoe je dergelijke functie uit kan zetten.
Als iemand hier weet hoe je interpolarisatie op je mobiel uit kan zetten hoor ik het graag!
[ Voor 10% gewijzigd door HackingDutchman op 18-05-2013 11:57 ]
Ik keek net even in de camera app van mijn iOcean. Hij stond standaard op 12MP, maar dat heb ik nu teruggezet naar 8MP. Ik hoef geen interpolarisatie.
Ik denk dat concurrenten zoals de Umi X2 dus ook gewoon dezelfde camera hebben. Zeker als je naar nog goedkopere merken zoals de Star S5 gaat kijken. Die hebben echt geen 13MP camera maar gewoon dit leuke trucje uitgehaald waardoor ze een mooiere specsheet hebben.
Ik denk dat concurrenten zoals de Umi X2 dus ook gewoon dezelfde camera hebben. Zeker als je naar nog goedkopere merken zoals de Star S5 gaat kijken. Die hebben echt geen 13MP camera maar gewoon dit leuke trucje uitgehaald waardoor ze een mooiere specsheet hebben.
Maar zet je als je het aantal megapixels omlaag doet ook meteen de interpolarisatie uit?Gingerbread schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 12:36:
Ik keek net even in de camera app van mijn iOcean. Hij stond standaard op 12MP, maar dat heb ik nu teruggezet naar 8MP. Ik hoef geen interpolarisatie.
Je zou ook een 8mp en een 12.6 mp foto op 100% kunnen bekijken, om te kijken of je de effecten van de interpolarisatie bij de een wel en bij de ander niet ziet.
[ Voor 15% gewijzigd door HackingDutchman op 18-05-2013 12:39 ]
Ik ga nu even 2 foto's maken, eentje op 8MP en eentje op 12MP.HackingDutchman schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 12:37:
[...]
Maar zet je als je het aantal megapixels omlaag doet ook meteen de interpolarisatie uit?
Je zou ook een 8mp en een 12.6 mp foto op 100% kunnen bekijken, om te kijken of je de effecten van de interpolarisatie bij de een wel en bij de ander niet ziet.
Ik post ze dadelijk hierop, ze moeten natuurlijk wel identiek zijn verder.
Kun je posten zodat wij ze kunnen downloaden ofoziets? In ieder geval beide op ware grootte kunnen bekijken?Gingerbread schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 12:44:
[...]
Ik ga nu even 2 foto's maken, eentje op 8MP en eentje op 12MP.
Ik post ze dadelijk hierop, ze moeten natuurlijk wel identiek zijn verder.
En natuurlijk bedankt voor de moeite
[ Voor 5% gewijzigd door HackingDutchman op 18-05-2013 12:56 ]
Ik zie wel dat ze verkleint zijn door Tinypic. Jammer.
8MP (3,3 Megabyte):

12MP (4,3 Megabyte):
8MP (3,3 Megabyte):

12MP (4,3 Megabyte):

Ik ben alvast wat aan het voorbereiden voor een video review voor als ik hem hopelijk binnen 10 dagen thuiskrijg.
Ik heb tot nu toe gepland:
--Gps test, o.a. met Navignon.
--Foto's bekijken test, CR2, dus RAW bestanden, en de bewerkte jpg bestanden 18mp.
--Wat muziek
--1920x1080 .mkv film, madagascar 3, met MX speler.
--Foto's en video's maken met de onboard camera
--benchmarken met o.a. antutu
--internet browsen
--wat games, als ik ze werkende krijg: Riptide GP, Asphalt 7, 1 van die GTA versies, Gangstar Rio, etc
--pdf en word bestanden openen en lezen met Officesuite Pro en/of Quickoffice Pro
-- misschien voor de gein nog FL studio mobile, als dat werkt en als er nog plaats voor is
--met de Zaklamp app spelen voor o.a. scherm felheid en led flits felheid
Nog extra dingen die men wil zien?
Ik heb tot nu toe gepland:
--Gps test, o.a. met Navignon.
--Foto's bekijken test, CR2, dus RAW bestanden, en de bewerkte jpg bestanden 18mp.
--Wat muziek
--1920x1080 .mkv film, madagascar 3, met MX speler.
--Foto's en video's maken met de onboard camera
--benchmarken met o.a. antutu
--internet browsen
--wat games, als ik ze werkende krijg: Riptide GP, Asphalt 7, 1 van die GTA versies, Gangstar Rio, etc
--pdf en word bestanden openen en lezen met Officesuite Pro en/of Quickoffice Pro
-- misschien voor de gein nog FL studio mobile, als dat werkt en als er nog plaats voor is
--met de Zaklamp app spelen voor o.a. scherm felheid en led flits felheid
Nog extra dingen die men wil zien?
Als ik ze download krijg ik allebei 1200x1600 bestanden maar ziet de 8mp er duidelijk scherper uit op 100%. I weet niet of dit ligt aan of er meer bewogen werd toen je de 12mp had geschoten. Maar zo ziet het eruit op het eerste gezicht.Gingerbread schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 13:06:
8MP (3,3 Megabyte):
[afbeelding]
12MP (4,3 Megabyte):
[afbeelding]
Hoewel het misschien erg subjectief is, vind de 8mp foto net wat scherper. Qua kleurstelling zie ik weinig verschil.Gingerbread schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 13:06:
8MP (3,3 Megabyte):
[afbeelding]
12MP (4,3 Megabyte):
[afbeelding]
Het is inderdaad moeilijk aan te tonen, vooral omdat ik altijd wel een klein beetje beweeg. Misschien net iets meer bij de 12MP.
Maar de camera is in ieder geval vrij goed.
Ik moet zeggen dat ik niet veel van een mobieltje ga verwachten que camera, maar zoals velen zeggen het is leuk om als je iets ziet ff snel een fotootje te maken. Niet de hele dag met je dslr zeulenGingerbread schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 13:32:
Het is inderdaad moeilijk aan te tonen, vooral omdat ik altijd wel een klein beetje beweeg. Misschien net iets meer bij de 12MP.
Daar is ie meer dan goed voor. Voor wat ik zie ben ik zeker tevreden.
Inderdaad, het is ook niet bedoeld om perfecte foto's te maken. Maar vergeleken andere toestellen scoort hij bovengemiddeld naar mijn mening.HackingDutchman schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 13:33:
[...]
Ik moet zeggen dat ik niet veel van een mobieltje ga verwachten que camera, maar zoals velen zeggen het is leuk om als je iets ziet ff snel een fotootje te maken. Niet de hele dag met je dslr zeulen![]()
Daar is ie meer dan goed voor. Voor wat ik zie ben ik zeker tevreden.
Wanneer komt jou iOcean eigenlijk aan?
Ik heb nog wel een vraag voor in een review.

Hoe zit het met de notification led?
Ik heb daar nog niemand over gehoord, en ik vind dat best wel interessant.
Also, is er een kans dat de telefoons die uitgesteld worden (tot 25 juni) voor 2GB RAM, ook de MT6589T (oc'd) krijgen?
Want de kans dat iemand een Kernel kan schrijven voor de MediaTek cpu is nihil..

Also, is er een kans dat de telefoons die uitgesteld worden (tot 25 juni) voor 2GB RAM, ook de MT6589T (oc'd) krijgen?
Want de kans dat iemand een Kernel kan schrijven voor de MediaTek cpu is nihil..
[ Voor 31% gewijzigd door Adr01 op 18-05-2013 13:43 ]
De notificatieled werkt prima hier. Je kan zelfs allerlei kleuren in stellen maar dat heb ik nog niet geprobeerd. En als je oplaad dan zie je dat ook dankzij de led.Adr01 schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 13:41:
Ik heb nog wel een vraag voor in een review.
[afbeelding]
Ik ben nog wel benieuwd naar meer meningen over de belkwaliteit van het toestel. Xanderdrake vond de kwaliteit redelijk maar zeker niet optimaal. Aangezien ik telefoon ook voor bellen ga gebruiken, wil ik eerst even wat meer meningen voordat ik 'm bestel. Alvast bedankt
Ik heb nog niet zoveel gebeld, maar ik was goed verstaanbaar en ik hoorde de andere partij prima. Dus gewoon goed.
En een paar pagina's terug zei ik dat de speaker op de achterkant gemiddeld was, daar moet ik even op terugkomen. Het geluid achter is toch wel erg luid en duidelijk, zeker vergeleken mijn Galaxy Nexus.
Beschikbare kleuren voor de notificatieled:
En een paar pagina's terug zei ik dat de speaker op de achterkant gemiddeld was, daar moet ik even op terugkomen. Het geluid achter is toch wel erg luid en duidelijk, zeker vergeleken mijn Galaxy Nexus.
Beschikbare kleuren voor de notificatieled:

[ Voor 14% gewijzigd door Gingerbread op 18-05-2013 13:57 ]
Ik zou het niet weten, heb in ieder geval nog geen tracking nummer.Gingerbread schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 13:37:
[...]
Inderdaad, het is ook niet bedoeld om perfecte foto's te maken. Maar vergeleken andere toestellen scoort hij bovengemiddeld naar mijn mening.
Wanneer komt jou iOcean eigenlijk aan?
Heb hem vorige week zondag besteld en na wa email contact zouden ze mijn order toevoegen om iets van 3 dagen geleden.
Let op:
Dit topic is alleen voor ervaringen met het toestel. Alles over levertijden, prijzen en accessoires moeten in een bijbehorend topic, niet hier.
Dit topic is alleen voor ervaringen met het toestel. Alles over levertijden, prijzen en accessoires moeten in een bijbehorend topic, niet hier.