Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Gingerbread schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 13:53:
Beschikbare kleuren voor de notificatieled:
Bekijk het eens met een third party app waar je elke kleur zou moeten kunnen fixen.

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gingerbread
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 28-04 21:19
CLB schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 14:05:
[...]

Bekijk het eens met een third party app waar je elke kleur zou moeten kunnen fixen.
Even de app Light Manager geïnstalleerd. Ik krijg andere kleuren niet aan de praat, dus je hebt alleen een rood lichtje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
;)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Gingerbread schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 14:12:
[...]

Even de app Light Manager geïnstalleerd. Ik krijg andere kleuren niet aan de praat, dus je hebt alleen een rood lichtje.
Herstart je hem dan wel na tig apps andere kleurtjes te hebben toegewezen? :) Want anders slaat ie de wijzigingen niet op. Plus je hebt root nodig, want als ik het probeer op mijn Blade gaat superuser meteen vragen om toestemming ;) En na toestemming en opnieuw opstarten zijn de kleuren wel toegewezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

(Jullie raden dus ook eigenlijk allemaal aan om de iOcean x7 te rooten?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Samiej6
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
message=40260521,noline]Gingerbread schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 14:12[/message]:[/b]
[...]

Groen heb ik ook al gezien, volgens mij bij volledig opgeladen.
Light manager laat bij mij 3 kleuren werkend zien. Rood, groen en blauw.

Ik ben eigenlijk wel heel tevreden met de telefoon.
Enige puntjes tot nu toe:
-Scherm voelt iets minder responsief dan mijn galaxy s2.
-Belspeaker boven het scherm trekt snel stof aan en het is jammer dat er geen beschermings grill overheen zit.

edit:
En ik krijg GPS nog niet werkend.
Met de app "gps test" wel veel sattelieten 'in view', maar krijg maar geen lock. Iemand suggesties?

[ Voor 16% gewijzigd door Samiej6 op 18-05-2013 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VERNederlander
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12:39
Er is iemand die een mogelijke oplossing heeft gepost.
Adr01 schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 23:11:
Zo, dat valt me reuze mee met 2000mAh!

Overigens, op HTCMania (een Spaanse community) wordt er ook veel gepost over de iOcean X7:
HTCMania - iOcean x7 forum
Hier komt ook de Engelse recovery vandaan, wellicht interessant voor custom roms?

Ik heb zojuist een shared folder gemaakt op Mediafire:
Mediafire - iOcean X7 folder
Hierin kun je een GPS fix vinden voor de MediaTek, met alle nodige bestanden, en de Engelse recovery.img voor de iOcean X7.
Ook heb ik er nog een driver voor de MT6589 ingedaan en een tekst bestand met coupons en deals voor de iOcean X7.

Ik heb zelf niets gemaakt, alles is gekopieerd en geplakt. :)
Verder een quote uit het algemene topic voor onbekende smartphones, je kunt de acties in het youtube filmpje proberen.
OnlyRinaldo schreef op maandag 13 mei 2013 @ 10:10:
[...]

Gewoon dit even proberen http://www.youtube.com/watch?v=NsUSvd-SlVo

Had hierna zo een fix op twee mtk phones.

[ Voor 20% gewijzigd door VERNederlander op 18-05-2013 19:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Samiej6
  • Niet online
Ja, dat zijn precies de twee dingen die ik al geprobeerd had. Helaas zonder resultaat.
Had ik net natuurlijk in mijn eerdere post moeten vermelden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13:53

XanderDrake

Build the future!

Ik heb ook de grootste moeite met gps. Op maps en nu ook Sygic krijg ik geen Fix en ook amper satellieten in View. Dit wordt nog een gedoe.

Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benbaba
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Zoiets/Dit al geprobeerd? Misschien helpt het..kwam het tegen.
http://forum.zopomobileshop.com/thread-474-1-1.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Probeer deze ondersteunde apps dan eens, dat helpt vaak wel.

FasterFix
Met deze app kun je de gps server veranderen, zodat je snellere een fix kan krijgen, helaas heb je root nodig.

GPS fix
Deze app probeert ervoor te zorgen dat je GPS beter werkt door eerst te zorgen dat ie een fix krijgt.

Dit zijn zeg maar de usual apps die men gebruikt om een GPS probleem op te lossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Samiej6
  • Niet online
Helaas werkt het met bovengenoemde apps nog steeds niet.

@xanderdrake, heb je al eens een fix gehad? Of ook nog nooit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pleasure
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Dit schijnt in de meeste gevallen te werken voor MTK6577/6589 chipsets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Dank dat jullie mee denken :)
Samiej6 schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 21:50:
@xanderdrake, heb je al eens een fix gehad? Of ook nog nooit?
Tot nu toe twee verwoedde pogingen maar nog geen fix. Gister heb ik de X7 een dik kwartier buiten op een bankje gelegd (wel in zicht natuurlijk) om met Sygic een fix te krijgen, niet gelukt

Ik ga nu de tools en tips proberen

Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Samiej6
  • Niet online
Yes het is me eindelijk gelukt!

Zorg dat je de juiste GPS.conf hebt en zet deze in de etc map.(root nodig)
Het mtkgps.dat bestand heb ik nog staan in data/misc.

EPO en agps aanzetten in location settings.
Telefoon buiten neerleggen en wachten.

Met deze setting kreeg ik een block met de GPS test app.

Afbeeldingslocatie: http://i40.tinypic.com/30rvgw3.png

Edit: deze GPS.conf
http://www.sendspace.com/file/r2h1z8

[ Voor 7% gewijzigd door Samiej6 op 19-05-2013 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HackingDutchman
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 02-09 12:51

HackingDutchman

Scientia potestas est

Samiej6 schreef op zondag 19 mei 2013 @ 11:56:
Yes het is me eindelijk gelukt!

Zorg dat je de juiste GPS.conf hebt en zet deze in de etc map.(root nodig)
Het mtkgps.dat bestand heb ik nog staan in data/misc.

EPO en agps aanzetten in location settings.
Telefoon buiten neerleggen en wachten.

Met deze setting kreeg ik een block met de GPS test app.

[afbeelding]

Edit: deze GPS.conf
http://www.sendspace.com/file/r2h1z8
Kost dat A-GPS geen geld? Op Wikipedia staat dat dat verbinding maakt met de telefoon centrale. :?

Wikipedia:
''Bij gps-ontvangers die uitgerust zijn met Assisted GPS gebruikt de ontvanger aanvullende informatie. In het geval dat een gps-ontvanger is ingebouwd in een mobiele telefoon wordt de verbinding met de mobiele centrale gebruikt. Zo kan de mobiele telefoonmaatschappij een ruwe positiebepaling toezenden die afgeleid is van metingen van de sterkte van het signaal van de mobiele telefoon als het ontvangen wordt door verschillende zendmasten in de buurt van de mobiele telefoon

Naast zendmasten voor mobiele telefonie, kunnen ook wifi-netwerken gebruikt worden om de plaats van het toestel te bepalen.''

~~~~ From Agfa to Zeiss .... and beyond ~~~~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Samiej6
  • Niet online
Naar mijn weten gebruikt het gewoon data, dus gaat van je mb's af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HackingDutchman

HackingDutchman

Scientia potestas est

Samiej6 schreef op zondag 19 mei 2013 @ 12:14:
Naar mijn weten gebruikt het gewoon data, dus gaat van je mb's af.
Dus A-GPS is niet zo gunstig voor je prepaid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Ten eerste kost A-GPS niet zoveel mb's, ten tweede je kan volgens mij instellen dat je het via WiFi binnen hengelt.

Samiej6, bedankt voor de conf, ik ga nu via de spaanse manier rooten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee A-GPS kost geen data, jullie verwarren een aantal dingen. A-GPS is gewoon GPS, maar gebruikt ook de masten van je provider om je locatie te bepalen.

Wat je data kost is bijvoorbeeld Google maps gebruiken, maar je kunt ook offline maps gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HackingDutchman

HackingDutchman

Scientia potestas est

Bedankt voor deze info, wordt zo wel wat verwarrend....
Ik maak namelijk nog steeds gebruik van prepaid want met whatsapp en etc tegenwoordig kan alles via internet. En overal waar ik heen ga is internet. En bellen doe ik bijna nooit, iets van 20keer per jaar. Via prepaid is internet **** duur, dus wil ik wel zeker weten dat ik niet ineens betaal voor mijn GPS fix ;)
Maar is er ergens een site dan waar precies staat of het geld kost? Ik probeer nu al een tijdje te zoeken maar krijg op die vraag dus geen antwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goedkoop mobiel internet kun je via *Bliep gebruiken, dat doe ik zelf ook. Maar je kunt gewoon de GPS gebruiken zonder data.

Het kost pas data als je bijvoorbeeld Google Maps gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _hein_
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 22-06-2024
Verwijderd schreef op zondag 19 mei 2013 @ 12:20:
Nee A-GPS kost geen data, jullie verwarren een aantal dingen. A-GPS is gewoon GPS, maar gebruikt ook de masten van je provider om je locatie te bepalen.

Wat je data kost is bijvoorbeeld Google maps gebruiken, maar je kunt ook offline maps gebruiken.
Kost wel data hoor, vroeger toen ik geen mobiel internet had heeft me dit nog een paar keer een dubbel maandbedrag opgeleverd.... toen was ik (volgens mij) 80 cent kwijt voor elke keer dat dat ding op internet ging.

edit: welke *bliep gebruik jij dan :) (kan handig zijn voor mn dual sim als mijn abbo is afgelopen)

[ Voor 8% gewijzigd door _hein_ op 19-05-2013 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi! Ik heb afgelopen vrijdag ook mijn Iocean X7 besteld. Alleen ik ben nogal een noob met betrekking tot rooten rommen etc. Ik zie hier mensen zeggen dat rooten nodig is en de ander zegt weer van niet. Is het verstandig om mijn Iocean te rooten of moet ik hem zo laten als hoe ik hem ga ontvangen?:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _hein_
Verwijderd schreef op zondag 19 mei 2013 @ 13:42:
Hoi! Ik heb afgelopen vrijdag ook mijn Iocean X7 besteld. Alleen ik ben nogal een noob met betrekking tot rooten rommen etc. Ik zie hier mensen zeggen dat rooten nodig is en de ander zegt weer van niet. Is het verstandig om mijn Iocean te rooten of moet ik hem zo laten als hoe ik hem ga ontvangen?:)
als ik hem binnen krijg is het eerste wat ik doen hem (proberen te) rooten, of dat echt nodig is... maar het kan :)
wil sowieso alle Chinese apps er af halen en ik hem gelezen dat je zonder root niet alles kan verwijderen.

Ik zou hem alleen al rooten om een adblocker er op te zetten.

heb je geen oude telefoon om dit eens uit te proberen?

edit: ik zie dat alle adblockers uit de playstore zijn gehaalt :( gelukkig is er XDA ;)

[ Voor 5% gewijzigd door _hein_ op 19-05-2013 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_hein_ schreef op zondag 19 mei 2013 @ 13:40:
[...]

Kost wel data hoor, vroeger toen ik geen mobiel internet had heeft me dit nog een paar keer een dubbel maandbedrag opgeleverd.... toen was ik (volgens mij) 80 cent kwijt voor elke keer dat dat ding op internet ging.

edit: welke *bliep gebruik jij dan :) (kan handig zijn voor mn dual sim als mijn abbo is afgelopen)
Als jij je data verbinding uit hebt dan kan a-gps beslist geen data verbruiken, natuurlijk als dat aan staat en je gebruikt zoiets als Google maps dan word er ook data gebruikt.

Ik heb het 50 cent tarief van *Bliep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt voor je snelle antwoord! ik heb inderdaad een oude telefoon, daarmee zal ik het dan eerst wel even proberen. Ik had al wat linkjes zien staan op t forum hoe t moet en waar ik deinformatie vandaan moet halen dus dat moet na wast uitzoek werk denk ik wel goed komen! En inderdaad een add blocker is nooit verkeerd :P
_hein_ schreef op zondag 19 mei 2013 @ 13:53:
[...]

als ik hem binnen krijg is het eerste wat ik doen hem (proberen te) rooten, of dat echt nodig is... maar het kan :)
wil sowieso alle Chinese apps er af halen en ik hem gelezen dat je zonder root niet alles kan verwijderen.

Ik zou hem alleen al rooten om een adblocker er op te zetten.

heb je geen oude telefoon om dit eens uit te proberen?

edit: ik zie dat alle adblockers uit de playstore zijn gehaalt :( gelukkig is er XDA ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _hein_
Verwijderd schreef op zondag 19 mei 2013 @ 14:11:
[...]

Als jij je data verbinding uit hebt dan kan a-gps beslist geen data verbruiken, natuurlijk als dat aan staat en je gebruikt zoiets als Google maps dan word er ook data gebruikt.

Ik heb het 50 cent tarief van *Bliep.
ik had een nokia met sygic, misschien dat A-gps niet of niet veel data verbruikt. maar het zorgde er wel voor dat mn telefoon met internet verbinding maakte. en dat koste me extra geld.

(ik dacht dat *bliep censuur was :) 8)7 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oooskar
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11-06 21:53
Op dit moment is de telefoon op etotalk het goedkoopst, maar ik weet niet of ze betrouwbaar zijn. Ik hoor van jullie allemaal dat het via antelife goed is gegaan. Ik kon op internet ook niet echt een goede site vinden met reviews behalve deze: http://www.webutation.net/go/review/etotalk.com . Maar of ik daar nou zo veel wijzer van word..

Hier de link naar de telefoon: http://www.etotalk.com/io...im-50-inch-fhd_p3793.html

Wat raden jullie me aan? Heeft iemand misschien ervaring met etotalk.com?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gingerbread
oooskar schreef op zondag 19 mei 2013 @ 14:38:
Op dit moment is de telefoon op etotalk het goedkoopst, maar ik weet niet of ze betrouwbaar zijn. Ik hoor van jullie allemaal dat het via antelife goed is gegaan. Ik kon op internet ook niet echt een goede site vinden met reviews behalve deze: http://www.webutation.net/go/review/etotalk.com . Maar of ik daar nou zo veel wijzer van word..

Hier de link naar de telefoon: http://www.etotalk.com/io...im-50-inch-fhd_p3793.html

Wat raden jullie me aan? Heeft iemand misschien ervaring met etotalk.com?
Eerste wat me opvalt is " US$ 199.99 + Shipping Cost".
Daarna voeg ik hem aan mijn mandje toe en wordt de prijs ineens US$234.83.

Verder zie ik dat je standaard slechts 1 batterij krijgt, voor de 2e mag je extra aftikken.

De site zal vast betrouwbaar zijn maar dan zou ik hem toch bij Pandawill of Antelife kopen. Die laatste heeft hem direct op voorraad als het goed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adr01
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 13-09 17:20
Gingerbread schreef op zondag 19 mei 2013 @ 14:42:
[...]

Verder zie ik dat je standaard slechts 1 batterij krijgt, voor de 2e mag je extra aftikken.

De site zal vast betrouwbaar zijn maar dan zou ik hem toch bij Pandawill of Antelife kopen. Die laatste heeft hem direct op voorraad als het goed is.
De prijs wordt ineens $234,83 omdat je niet alle apps, extra software en SD kaarten etc. hebt uitgevinkt.

En dat je voor een batterij $19,99 moet betalen is helemaal niet raar. Want bij Pandawill had je eerst ook een iOcean X7 zonder een extra batterij voor $199,99, nu bieden ze enkel de iOcean aan met een extra batterij voor 219,99
Jammer van Pandawill overigens... maarja.

[ Voor 4% gewijzigd door Adr01 op 19-05-2013 14:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Gingerbread schreef op zondag 19 mei 2013 @ 14:42:
[...]
edit: spuit-elf to the rescue :+

Standaard staat aangevinkt als extra's...
8GB microsd: +$6,99
Leather case +$4,99
Car Charger +$4,99
Screenprotector +0,99
Card-reader +$0,99
Stylus pen +$0,99
Anti-radiation sticker +$0,99
Etotalk Mod ROM(Preinstalled) ( +US$4.99 )
Whatsapp (Preinstalled) ( +US$0.99 )
Skype (Preinstalled) ( +US$0.99 )
Flash Player (Preinstalled) ( +US$0.99 )
Multi-lang Keyboard (Preinstalled) ( +US$0.99 )
Send it as a Gift ( +US$1.99 )
Games
Bad Piggies(Preinstalled) ( +US$0.99 )
Where is My Perry?(Preinstalled) ( +US$0.99 )
Fruit Ninja: Crazy (Preinstalled) ( +US$0.99 )

Goed voor $35 extra! Nogal wiedes dat ie dan verspringt van $199 naar $234 :+

Etotalk is betrouwbaar te noemen, net zoals Antelife/Pandawill. Menig tweaker heeft daar een andere Chinaphone met MTK6577 vandaan gehaald (check alleen het Jiayu G3 topic maar) Maar als je het houdt bij 1x screen protector, 1x batterij van 2000mAh en 1x send as gift dan kom je uit op $202.97. Welnu.. doe er $20 bovenop voor een tweede 2000mAh accu en/of 3000mAh accu voor $22 en je zit op $225 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oooskar
Ja ik ga maar voor Pandawill, overigens werkt de code PANDAFORYOU5 nog prima, alleen je moet eerst een (nieuwe) account aanmaken en dán werkt die pas.

HongKong FedexIE $17.02
DHL Hongkong $23.20
Reg Airmail By China Post $0.00
Airmail By Swiss Post $4.50
Reg Airmail By Singapore Post $4.46
Reg Airmail By HongKong Post $4.87

Mij maakt verzendtijd niet veel uit, ik wil het gewoon zo goedkoop mogelijk hebben. Heeft een van jullie zich echt goed verdiept in welke methode het goedkoopste is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
oooskar schreef op zondag 19 mei 2013 @ 15:08:
Mij maakt verzendtijd niet veel uit, ik wil het gewoon zo goedkoop mogelijk hebben. Heeft een van jullie zich echt goed verdiept in welke methode het goedkoopste is?
Als verzendtijd niet uitmaakt dan China Post. Isss gratisch, kan net zoals Singapore Post met twee weken er zijn, maar kan ook vier of zes weken duren. Wat ik wel hoor via andere webshops is dat als je een bestelling doet met een Chinaphone + accu je beter Singapore post kan kiezen of Swiss Post want China Post krijgt dat niet door de Chinese douane heen, daar waar Singapore/Swiss Post op andere punten betere contacten hebben wss :+ Of gewoon omdat ze in Singapore en Zwitserland pas verdelen en dat makkelijker uitvoeren is ofzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jemoeder
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 07-04-2018
Pandawill naar mij, heb hem toch maar niet gecanceld.

Dear
Good day your order is ready now we can ship it very soon why cancel ? if you had decide this , we will refund you soon . regards Carina

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oooskar
Ik heb het maar via Swiss post gedaan, die 5 dollar die ik daarvoor betaal vind ik het toch wel waard als het de kans op een douane controle (heel erg) verkleind.

Uiteindelijk met de actie voor 5% korting en met het pennetje erbij 215 dollar, ofwel 167 euro :). De maximale prijs die ik kan krijgen is nu dus 167euro*1.21+13euro=215 euro, wat een toeval :). Ik heb gevraagd bij de checkout of ze het logo van pandawill eraf willen halen, of ze het als gift willen verzenden en of ze een prijs van 42 dollar erop willen zetten. Hopelijk kan ik zo de btw plus inklaringskosten omzeilen, en krijg ik hem voor 167 euro in totaal binnen twee weekjes binnen :).

Maximale levertijd dus 6 weken? Lijkt me een prima deal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adr01
Het is best jammer dat Pandawill per se ons die extra 2000mAh accu wilt aansmeren.
Zou je niet kunnen aangeven tijdens de bestelling dat je de extra accu niet wilt mee bestellen?

Dan kost de iOcean x7 maar $199,99.
Naast natuurlijk de 3000mAh batterij.

Edit: nvm.

En met welke shipping heb je de minste pak kans, Signapore of Swiss -Post?

[ Voor 85% gewijzigd door Adr01 op 19-05-2013 16:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jernij
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 25-05 15:38
oooskar schreef op zondag 19 mei 2013 @ 15:56:
Ik heb het maar via Swiss post gedaan, die 5 dollar die ik daarvoor betaal vind ik het toch wel waard als het de kans op een douane controle (heel erg) verkleind.

Ik heb gevraagd bij de checkout of ze het logo van pandawill eraf willen halen, of ze het als gift willen verzenden en of ze een prijs van 42 dollar erop willen zetten. Hopelijk kan ik zo de btw plus inklaringskosten omzeilen, en krijg ik hem voor 167 euro in totaal binnen twee weekjes binnen :).
iemand van de belasting die hier meeleest? ip nummer checken en centjes halen :D

geintje natuurlijk, maar mensen worden zelfs trots als ze verplichte betalingen kunnen omzeilen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gingerbread
Joosie200 schreef op zondag 19 mei 2013 @ 14:57:
[...]

edit: spuit-elf to the rescue :+

Standaard staat aangevinkt als extra's...
8GB microsd: +$6,99
Leather case +$4,99
Car Charger +$4,99
Screenprotector +0,99
Card-reader +$0,99
Stylus pen +$0,99
Anti-radiation sticker +$0,99
Etotalk Mod ROM(Preinstalled) ( +US$4.99 )
Whatsapp (Preinstalled) ( +US$0.99 )
Skype (Preinstalled) ( +US$0.99 )
Flash Player (Preinstalled) ( +US$0.99 )
Multi-lang Keyboard (Preinstalled) ( +US$0.99 )
Send it as a Gift ( +US$1.99 )
Games
Bad Piggies(Preinstalled) ( +US$0.99 )
Where is My Perry?(Preinstalled) ( +US$0.99 )
Fruit Ninja: Crazy (Preinstalled) ( +US$0.99 )

Goed voor $35 extra! Nogal wiedes dat ie dan verspringt van $199 naar $234 :+

Etotalk is betrouwbaar te noemen, net zoals Antelife/Pandawill. Menig tweaker heeft daar een andere Chinaphone met MTK6577 vandaan gehaald (check alleen het Jiayu G3 topic maar) Maar als je het houdt bij 1x screen protector, 1x batterij van 2000mAh en 1x send as gift dan kom je uit op $202.97. Welnu.. doe er $20 bovenop voor een tweede 2000mAh accu en/of 3000mAh accu voor $22 en je zit op $225 ;)
Adr01, Geplaatst op Zondag 19 mei 2013 14:49

Joosie200, Geplaatst op Zondag 19 mei 2013 14:57

8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adr01
Gingerbread schreef op zondag 19 mei 2013 @ 16:43:
[...]

Adr01, Geplaatst op Zondag 19 mei 2013 14:49

Joosie200, Geplaatst op Zondag 19 mei 2013 14:57

8)7
"Adr01 wijzigde deze reactie 19-05-2013 14:52 (4%)" Zodoende. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

De Spaanse methode van rooten is best vaag. Het is mij niet duidelijk of ik nu drivers moet installeren of niet. Het lukt me niet aardig op mij laptop (win8, 32bit), ik begrijp niet wat er allemaal voorbij komt qua dialogue boxes of fout meldingen dus weet ik niet wat er fout gaat. Het programma is volledig Chinees.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gingerbread
Adr01 schreef op zondag 19 mei 2013 @ 16:46:
[...]

"Adr01 wijzigde deze reactie 19-05-2013 14:52 (4%)" Zodoende. :9
Maar op die site die jij aangaf zie ik wel dit:

Shipping To: Netherlands

EMS: Normally takes 10 to 15 business days.
US$ 200.00

DHL Direct Ship: Normally takes 3 to 7 business days.
US$ 34.00

Airmail: Normally takes 25 to 45 business days.
US$ 25.00

Dus dan ben je alsnog duurder uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adr01
Yep, ik zag het ook toen ik naar Checkout ging, dus dan wordt het Pandawill.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oooskar
Hoe snel is het internet op wifi en 3g eigenlijk? Het is toch trouwens zo dat de maximale download snelheid van de mtk6589 42mb/s is, ipv de 7.2 die als specificatie op de eerste pagina staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adr01
Zojuist besteld bij Pandawill.com, incl de 3000mAh batterij.

Ook vroeg ik of ze specifiek de zwarte "protective case" voor me wilde pakken.
En of er natuurlijk $20-ish op de verpakking kon, als Office Supplies.

Verstuurd met Signapore Post, kosten totaal: €189,02,-

[ Voor 5% gewijzigd door Adr01 op 19-05-2013 20:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kezzman
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13-09 11:30
Besloten dat ik hem voor mijn vrouw ga bestellen bij Ibuygou.com (voor $199,99 of € 151,99), m.i. een (zeer) betrouwbare site, kijk maar eens op het Xiami Mi2 forum. Veel tweakers kochten daar hun exemplaar. Verzondkosten zijn afhankelijk van de transporteur. Ik heb via China Mail eens daar besteld, toen kreeg ik het binnen 3 weken. Via DHL in 2 dagen.

[ Voor 3% gewijzigd door kezzman op 19-05-2013 20:33 . Reden: Prijs toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Ik heb daarnet een fix gekregen! Heb geen van de apps of root vereiste instellingen gebruikt, alleen epo en a-gps. Werkt dus wel maar moeizaam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 16-09 17:18
Is het iemand gelukt CWM en eventueel een andere Rom te installeren?

Er is een blijkbaar een simpele gpsfix gekomen waardoor je in de etc map op je telefoon een bestand gps.conf moet plaatsen. Nu heb ik dat gedaan, is dit voor iedereen succesvol? Bij mij nog niet.

Meeste info is ook spaans of russisch. Hoop dat XDA deze telefoon oppikt.

[ Voor 66% gewijzigd door Cabo op 19-05-2013 22:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Samiej6
  • Niet online
Cabo schreef op zondag 19 mei 2013 @ 22:12:
Is het iemand gelukt CWM en eventueel een andere Rom te installeren?

Er is een blijkbaar een simpele gpsfix gekomen waardoor je in de etc map op je telefoon een bestand gps.conf moet plaatsen. Nu heb ik dat gedaan, is dit voor iedereen succesvol? Bij mij nog niet.

Meeste info is ook spaans of russisch. Hoop dat XDA deze telefoon oppikt.
CWM helaas niet gelukt.
Mocht jij het werkend krijgen, laat het hier dan aub weten. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jemoeder
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 07-04-2018
Pandawill heeft die 3000mah batterij niet in huis dus kan je lang wachten op je order. heb om refund van batterij gevraagd van $17.99 en de iocean gewoon gelaten als order.

Dear

Good day
thanks for your fast reply
sku41730 have no goods in stock now
do you want change it to another one ?
pls reply to us .

regards
Carina

[ Voor 6% gewijzigd door jemoeder op 20-05-2013 06:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GMaas78
  • Laatst online: 03-09 20:59
Kan iemand bevestigen dat de Google Apps er standaard al op staan?

En nog een specifieke vraag, kan iemand kijken of de google calendar sync service werkt? Dit was nl het probleem van mijn newman n2.

Alvast bedankt!
Gert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HackingDutchman

HackingDutchman

Scientia potestas est

Jeetje, is nu 5 dagen verder dan wanneer ik die laatste mail had gehad. Heb ik 24 hour shipping aangevinkt bij mijn bestelling en nu nog steeds niks gehoord.......... Maar weer even een mail gestuurd.
Ik heb besteld bij AntElife. Hebben/hadden meer mensen hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HackingDutchman schreef op maandag 20 mei 2013 @ 11:17:
Jeetje, is nu 5 dagen verder dan wanneer ik die laatste mail had gehad. Heb ik 24 hour shipping aangevinkt bij mijn bestelling en nu nog steeds niks gehoord.......... Maar weer even een mail gestuurd.
Wat stond er in je laatste mail?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HackingDutchman

HackingDutchman

Scientia potestas est

Verwijderd schreef op maandag 20 mei 2013 @ 11:24:
[...]

Wat stond er in je laatste mail?
Kort samengevat, anders snap je er niks van. Onderste bericht eerder, bovenste bericht het laatste, dus meest recent. Ik had het probleem dat bij de laatste stap NA de betaling ik een error kreeg, dus vandaar dat mail contact.

''Dear customer,
Thanks for your reply we will handle your order soon, pls don't worry.
Have a nice day! ----15mei----

Hello AntElife
Yes, the phone number is correct.
31-------------

Dear customer,
Sorry to bother you again, could you please confirm your phone number? 31-------
I have add your order in our system, pls don't worry. Looking for your reply.

Hello AntElife
Yes, I confirm.

Dear customer,
Thanks for shopping from us. We fund a order from you, the order number is ----------, there is your order information, please confirm it.''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benbaba
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
HackingDutchman schreef op maandag 20 mei 2013 @ 11:17:
Het weekend moet je niet meetellen mijn bestelling daar duurde ook wat langer, dat komt ook door dat ze het extra druk hebben op dit moment omdat ze een aantal acties hebben lopen. Ze versturen ongeveer tussen de 2-4 werkdagen. Je kan evt live chat vragen hoe het nu zit had ik ook gedaan en voila volgende dag verzonden. De eerst volgende mail die je gaat krijgen is je tracknummer dat ie verzonden is.

Las net op Gizchina dat de premium versie eind mei uitkomt maar ik geloof er weinig van eerlijk gezegd..
hierboven was net iemand me voor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HackingDutchman

HackingDutchman

Scientia potestas est

benbaba schreef op maandag 20 mei 2013 @ 11:33:
[...]

Het weekend moet je niet meetellen mijn bestelling daar duurde ook wat langer, dat komt ook door dat ze het extra druk hebben op dit moment omdat ze een aantal acties hebben lopen. Ze versturen ongeveer tussen de 2-4 werkdagen. Je kan evt live chat vragen hoe het nu zit had ik ook gedaan en voila volgende dag verzonden. De eerst volgende mail die je gaat krijgen is je tracknummer dat ie verzonden is.

Las net op Gizchina dat de premium versie eind mei uitkomt maar ik geloof er weinig van eerlijk gezegd..
hierboven was net iemand me voor :P
'
Ja ok, maar als ik 24 hour shipping aanvink, ik weer dat het China is dus 2 dagen max over de tijd heen, is het toch wel handig om voor vrijdag alle orders van die week af te handelen en verzonden te hebben.

Die 2gb versie laat nog wel ff op zich wachten. Duurdere telefoons die meer voor de 2gb betalen gaan voor in deze tijd waar er een redelijk tekort is aan 2gb geheugen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gingerbread
HackingDutchman schreef op maandag 20 mei 2013 @ 11:38:
[...]

'
Ja ok, maar als ik 24 hour shipping aanvink, ik weer dat het China is dus 2 dagen max over de tijd heen, is het toch wel handig om voor vrijdag alle orders van die week af te handelen en verzonden te hebben.

Die 2gb versie laat nog wel ff op zich wachten. Duurdere telefoons die meer voor de 2gb betalen gaan voor in deze tijd waar er een redelijk tekort is aan 2gb geheugen.
Ik heb er 2 iOcean's besteld in totaal en beide hadden "24 hour shipping". Daar is echter weinig van waar. Bij beide had ik enkele werkdagen moeten wachten. Opzich niet erg, maar dan moeten ze niet claimen dat ze binnen 24 uur verzenden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HackingDutchman

HackingDutchman

Scientia potestas est

Gingerbread schreef op maandag 20 mei 2013 @ 11:47:
[...]

Ik heb er 2 iOcean's besteld in totaal en beide hadden "24 hour shipping". Daar is echter weinig van waar. Bij beide had ik enkele werkdagen moeten wachten. Opzich niet erg, maar dan moeten ze niet claimen dat ze binnen 24 uur verzenden :P
Ja. Ook al is het China, je kan het beste gewoon eerlijk zijn. Anders is je kans op boze klanten een stuk hoger >:)
Het is gewoon veel fijner dat je weet wat er met je pakketje gebeurd vanuit daar en je geld niet in een keer verdwijnt. Maar gelukkig met PayPal ben je tot 45 dagen veilig met je betalingen. Das toch wel een erg groot pluspunt van PayPal. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HackingDutchman

HackingDutchman

Scientia potestas est

Ha, net email gehad dat alles al verzonden was om 16 mei O-) . plus idd tracking nummer en alles. :P :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _hein_
HackingDutchman schreef op maandag 20 mei 2013 @ 12:00:
[...]

Ja. Ook al is het China, je kan het beste gewoon eerlijk zijn. Anders is je kans op boze klanten een stuk hoger >:)
Het is gewoon veel fijner dat je weet wat er met je pakketje gebeurd vanuit daar en je geld niet in een keer verdwijnt. Maar gelukkig met PayPal ben je tot 45 dagen veilig met je betalingen. Das toch wel een erg groot pluspunt van PayPal. :)
mag ook wel, want je betaald er ook voor.. wisselkoers volgens xe.com 1 EUR = 1.28540 USD wisselkoers Paypal 1 EUR = 1,24232 USD

zijn er hier ook mensen die met creditcard hebben betaald? zitten daar nog extra kosten aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdwinnR
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 07-08-2023
Benieuwd wanneer ik mijn tracking nummer van m'n op donderdag bestelde X7 krijg. :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HackingDutchman

HackingDutchman

Scientia potestas est

EdwinnR schreef op maandag 20 mei 2013 @ 13:23:
Benieuwd wanneer ik mijn tracking nummer van m'n op donderdag bestelde X7 krijg. :9~
ff mailen ;) :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

OK Root lukt mij niet via de Spaanse manier. Na de tweede poging dacht ik dat ik het had, want ze vermeldden in de tutorial dat na een paar reboots dat het dan gelukt zou zijn. Zo gezegd zo gedaan, maar na controlleren (met Titanium pro) blijkt dat er geen su app is.

Dat chinese programma (Shuame ofzo) zit in een loop waarbij het programma iets stuurt naar de telefoon, de telefoon zegt dat hij een full restore moet doen, ik klik 'ja', de telefoon doet iets en vervolgens reboot hij. Na het rebooten is alles terug bij af. Ik moet weer iets klikken in het programma en dan lijkt hij alles op nieuw te doen.

Ik ga de andere manier proberen. Ik heb nog een Win7 x64 pc staan, daar zouden de drivers wel op moeten werken.,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 15:50
Superoneclick werkt niet op de iocean?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij wie is het rooten wel gelukt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _hein_
heb je deze al geprobeerd? hier is een X7 gebruiker die het wel gelukt is...

Successful roots by members:
Cubot A890 - danealegana
THL W8 - nanimo, kelly2
Star N9389 - paaaapryka
THL W8+ - hendahewa
Iocean X7 - 2alive

[ Voor 32% gewijzigd door _hein_ op 20-05-2013 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

De andere methode vereist drivers die volgens mij alleen op win7 x64 draaien en ik zit nu op mijn win8 32bit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davey s.
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 07:44
Erg leuke telefoon voor die prijs, ga de iocean deze week maar bestellen ter vervanging van mijn note 2. Zag dat de 3000 mah accu nog niet leverbaar was bij pandawill. Maar eerst eens kijken of de 2000 mah accu goed genoeg is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Samiej6
  • Niet online
_hein_ schreef op maandag 20 mei 2013 @ 13:47:
heb je deze al geprobeerd? hier is een X7 gebruiker die het wel gelukt is...

Successful roots by members:
Cubot A890 - danealegana
THL W8 - nanimo, kelly2
Star N9389 - paaaapryka
THL W8+ - hendahewa
Iocean X7 - 2alive
Die manier heb ik gebruikt om te rooten, en het is gelukt.
Geen idee meer welke drivers ik gebruikt heb, maar het was op win8 x64.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jernij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HackingDutchman

HackingDutchman

Scientia potestas est

Staat al eerder in het forum genoemd. Waarschijnlijk komt hij later.
reken maar op 25 juni of begin augustus. Sommige 2gb telefoons die voor eind April stonden, zijn daarna naartoe verplaatst........
NEO N003 bijvoorbeeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jernij
HackingDutchman schreef op maandag 20 mei 2013 @ 16:31:
[...]

Staat al eerder in het forum genoemd. Waarschijnlijk komt hij later.
reken maar op 25 juni of begin augustus. Sommige 2gb telefoons die voor eind April stonden, zijn daarna naartoe verplaatst........
NEO N003 bijvoorbeeld
is nieuw artikel, 3 uur geleden geplaatst, met nieuwe feiten lijkt me :)
maar ik doe alles x3 qua tijd in china :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VERNederlander
jernij schreef op maandag 20 mei 2013 @ 16:35:
[...]

is nieuw artikel, 3 uur geleden geplaatst, met nieuwe feiten lijkt me :)
maar ik doe alles x3 qua tijd in china :)
Tussen de regels door laat Gizchina wel merken dat ze de rumours niet zo vertrouwen, dus het is eerst zien en dan geloven.

Inmiddels heb ik ook de Iocean x7 bestelt bij Antelife. Deze gaat mijn zeer gewaardeerde ZTE Blade vervangen.Maar gelukkig mag ik nog een maandje van dit toestel genieten, aangezien de Zwitserse Post niet de snelste is. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gingerbread
VERNederlander schreef op maandag 20 mei 2013 @ 16:48:
[...]

Tussen de regels door laat Gizchina wel merken dat ze de rumours niet zo vertrouwen, dus het is eerst zien en dan geloven.

Inmiddels heb ik ook de Iocean x7 bestelt bij Antelife. Deze gaat mijn zeer gewaardeerde ZTE Blade vervangen.Maar gelukkig mag ik nog een maandje van dit toestel genieten, aangezien de Zwitserse Post niet de snelste is. :)
11 dagen vind ik best snel. Of had ik geluk? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VERNederlander
Gingerbread schreef op maandag 20 mei 2013 @ 17:04:
[...]

11 dagen vind ik best snel. Of had ik geluk? :D
Dat is best rap idd, dan zou 'ie mijn verjaardag nog kunnen halen :). Maar goed ik ga maar van ruim levertijd uit, dan kan het alleen maar meevallen hoop ik.

En ik zal vanavond eens een topic starten over levertijden, dan krijgen we mooi twee gescheiden discussies. Gezien de animo voor dit toestel moet dat wel kunnen. Maar goed eerst eens even trainen en dan kijk ik daar vanavond wel naar.

[ Voor 26% gewijzigd door VERNederlander op 20-05-2013 17:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drdr
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 07-09-2021
Weet iemand of de X7 ook een burst-shot foto modus heeft? Lijkt me wel handig af en toe, de UMI X2 zou het wel moeten hebben maar ik heb het van de Iocean niet gevonden in de reviews en info op internet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HackingDutchman

HackingDutchman

Scientia potestas est

drdr schreef op maandag 20 mei 2013 @ 19:20:
Weet iemand of de X7 ook een burst-shot foto modus heeft? Lijkt me wel handig af en toe, de UMI X2 zou het wel moeten hebben maar ik heb het van de Iocean niet gevonden in de reviews en info op internet...
Ligt alleen aan de software. Ze hebben dezelfde camera module dus moet het op beide toestellen wel gaan. Alleen ff de juiste app zoeken. Bijvoorbeeld, quick burst shot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oooskar
HackingDutchman schreef op maandag 20 mei 2013 @ 19:22:
[...]

Ligt alleen aan de software. Ze hebben dezelfde camera module dus moet het op beide toestellen wel gaan. Alleen ff de juiste app zoeken. Bijvoorbeeld, quick burst shot.
Betekent dit dan ook dat de Umi X2 interpolarisatie gebruikt om de resolutie van 8MP naar 13MP te krijgen?

Ik vind de camera op een telefoon erg belangrijk, zouden de mensen die de telefoon al binnen hebben misschien wat fotos kunnen maken met verschillende (Nederlandse) omstandigheden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HackingDutchman

HackingDutchman

Scientia potestas est

oooskar schreef op maandag 20 mei 2013 @ 19:29:
[...]

Betekent dit dan ook dat de Umi X2 interpolarisatie gebruikt om de resolutie van 8MP naar 13MP te krijgen?

Ik vind de camera op een telefoon erg belangrijk, zouden de mensen die de telefoon al binnen hebben misschien wat fotos kunnen maken met verschillende (Nederlandse) omstandigheden?
Ja, waarschijnlijk beide. Want de mass-production-mudule 8mp is maar 8mp :9
Je kunt in het topic kijken naar eerdere berichten, er zijn een aantal foto's gepost 1/2 dagen terug in dit forum met 8mp en 13mp instellingen.
Als ik hem binnen krijg zal ik dit ook uitgebreid reviewen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drdr
HackingDutchman schreef op maandag 20 mei 2013 @ 19:22:
[...]

Ok thanks! Ik ben nog niet zo erg thuis in de android apps ;) . Ik ben ook erg benieuwd naar de camera (en GPS) prestaties dus ik zie graag de uitgebreide review verschijnen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HackingDutchman

HackingDutchman

Scientia potestas est

drdr schreef op maandag 20 mei 2013 @ 19:47:
[...]

Ok thanks! Ik ben nog niet zo erg thuis in de android apps ;) . Ik ben ook erg benieuwd naar de camera (en GPS) prestaties dus ik zie graag de uitgebreide review verschijnen!
Ik weet nog niet wanneer ie komt hoor, maar hij is vorige week verzonden. Dus nog ff wachtte op de review :9
Misschien kunnen we Cabo of Gingerbread wel al zo ver krijgen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gingerbread
drdr schreef op maandag 20 mei 2013 @ 19:20:
Ja, ik kan 40 foto's achter elkaar maken in zo'n 10 seconden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drdr
Nou dat klinkt mij wel als burst mode in de oren:-). Bij mijn huidig telefoon duurt het verwerken van één foto al 2 of 3 seconden haha. Super dat er hier al een paar Iocean bezitters zijn die hun ervaring delen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gingerbread
drdr schreef op maandag 20 mei 2013 @ 20:07:
Nou dat klinkt mij wel als burst mode in de oren:-). Bij mijn huidig telefoon duurt het verwerken van één foto al 2 of 3 seconden haha. Super dat er hier al een paar Iocean bezitters zijn die hun ervaring delen!
Ik houd dan ook alleen de knop in en dan kan hij maximaal 40 foto's maken die direct opgeslagen zijn. Dat komt gedeeltelijk ook door mijn snelle MicroSDHC kaart van Samsung :)

Ik wil morgen nog best wat foto's maken maar ik ben nu druk aan het leren voor mijn examen morgenvroeg. Dus morgenmiddag ga ik foto's maken met verschillende instellingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaStar
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13:13
Wat is ht verschil met de Goophone x7?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 15:50
MaStar schreef op maandag 20 mei 2013 @ 20:53:
Wat is ht verschil met de Goophone x7?
Uiterlijk, de goophone is een kloon vaan de xiaomi mi2, de iocean heeft veel weg van de oppo find 5.
Hardwarematig waarschijnlijk zo goed als gelijk.
Softwarematig ook, op een launcher en chinese apps na, en misschien levert goophone geen software updates? Iocean in elk geval wel.
De x7 van goophone schijnt een 2800mah batterij te hebben, al heb ik ook 2500mah voorbij zien komen op een andere site.
Iemand op het FOK! Forum heeft er een besteld, en die isinmiddels aangekomen.

[ Voor 18% gewijzigd door dutchgio op 20-05-2013 21:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaJitsu
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14:44

RaJitsu

B.S.U.R.

dutchgio schreef op maandag 20 mei 2013 @ 21:23:
[...]

Uiterlijk, de goophone is een kloon vaan de xiaomi mi2, de iocean heeft veel weg van de oppo find 5.
Hardwarematig waarschijnlijk zo goed als gelijk.
Valt er ook iets te zeggen over het verschil in bouw tussen de Goophone en de Xiaomi MI2? Die van de Oppo Find 5 en de Iocean is niet vergelijkbaar neem ik aan.

B.S.U.R.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oooskar
Trouwens op veel foto's zie je dat van de capacitieve knoppen er sommigen minder goed verlicht zijn om de een of andere reden, is dat bij de mensen die de telefoon al hebben ook zo? Dat zou ik wel heel lelijk vinden namelijk..

Trouwens @Gingerbread, welk examen? Ik heb morgen Engels in de middag :9

[ Voor 14% gewijzigd door oooskar op 20-05-2013 21:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drdr
Gingerbread schreef op maandag 20 mei 2013 @ 20:10:
[...]

Ik wil morgen nog best wat foto's maken maar ik ben nu druk aan het leren voor mijn examen morgenvroeg. Dus morgenmiddag ga ik foto's maken met verschillende instellingen.
Ben benieuwd, succes met je examen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gingerbread
oooskar schreef op maandag 20 mei 2013 @ 21:26:
Trouwens op veel foto's zie je dat van de capacitieve knoppen er sommigen minder goed verlicht zijn om de een of andere reden, is dat bij de mensen die de telefoon al hebben ook zo? Dat zou ik wel heel lelijk vinden namelijk..

Trouwens @Gingerbread, welk examen? Ik heb morgen Engels in de middag :9
Ja, dat is een minpunt. De knoppen zijn functioneel en werken in het donker, maar zijn ongelijkmatig en slecht verlicht. Is wel jammer, maar niet incidenteel.

Ik moet me morgen wagen aan de republiek in een tijd van vorsten + de verenigde staten en hun federale overheid. Geschiedenis dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HackingDutchman

HackingDutchman

Scientia potestas est

Gingerbread schreef op maandag 20 mei 2013 @ 21:36:
[...]

Ja, dat is een minpunt. De knoppen zijn functioneel en werken in het donker, maar zijn ongelijkmatig en slecht verlicht. Is wel jammer, maar niet incidenteel.

Ik moet me morgen wagen aan de republiek in een tijd van vorsten + de verenigde staten en hun federale overheid. Geschiedenis dus :)
Nou, succes ermee, ik moet volgend jaar pas. Maar heb gelukkig geen geschiedenis :9

[ Voor 4% gewijzigd door HackingDutchman op 20-05-2013 21:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oooskar
[...]
Dat is wel echt kwalitatief uitermate teleurstellend.. Gelukkig zie ik mijn telefoon het meest als het scherm uit staat, een blok zwart glas op je bureau :9~ stiekem nog steeds het mooist aan mijn galaxy s & nexus 7
[...]
Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaStar
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13:13
Iemand hier ook voor de Goophone x7 gegaan? Vind het uiterlijk namelijk mooier dan de IOcean. Echter maar weinig reacties over...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MaStar schreef op maandag 20 mei 2013 @ 21:52:
Iemand hier ook voor de Goophone x7 gegaan? Vind het uiterlijk namelijk mooier dan de IOcean. Echter maar weinig reacties over...
Ik denk niet dat je dan op dit forum moet zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HackingDutchman

HackingDutchman

Scientia potestas est

MaStar schreef op maandag 20 mei 2013 @ 21:52:
Nee joh, is ook het Icoean X7 forum ;) . Door de inpopulariteit van Goophone gaan Nederlanders hier ook weinig voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Goed.. status-update bij Pandawill.. iOcean X7 hebben ze genoeg van op voorraad. Het wachten is op de 3000mAh accu. Ze verwachten hem deze week binnen te krijgen zodat mijn bestelling v/h weekend met Singapore Post met de vrachtwagen mee kan, op weg met het vliegtuig via Singapore naar Amsterdam :) Dus met mazzel eerste week juni en anders half juni in huis. We zullen het zien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oooskar
De mijne is trouwens vandaag rond half negen al verzonden, ik kreeg een mailtje van Pandawill. Ik kan het pakketje nog niet tracken op Swiss post maar dat duurde even stond in de mail. Ik had hem gistermiddag rond vier besteld dus ik ben heel tevreden met de snelle service!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willian40
  • Registratie: Maart 2013
  • Niet online
Ik ga naar een manier zoeken om deze gpu te overclocken, ter vergelijking, de Mali 400 MP4 gpu van de galaxy s2/note op 266 mhz scoort 9,6 GF. De standaart MTK 6589 scoort met de powervrsgx 544 gpu op 286mh 9,2 GF, de turbo editie van de MTK6589 scoort op 357mhz 11,4GF, dus ik zit er over na te denken om hem over te clocken tot 350-400 mhz. EDIT: Zou dit niet de turbo-editie kunnen zijn, de antutu benchmark is niet precies betrouwbaar, maar dit is wel een grotere afwijking!

[ Voor 16% gewijzigd door Willian40 op 21-05-2013 07:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

HackingDutchman schreef op maandag 20 mei 2013 @ 21:43:
[...]

Nou, succes ermee, ik moet volgend jaar pas. Maar heb gelukkig geen geschiedenis :9
[...]

Jonkies :+
Willian40 schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 07:13:
Ik ga naar een manier zoeken om deze gpu te overclocken, ter vergelijking, de Mali 400 MP4 gpu van de galaxy s2/note op 266 mhz scoort 9,6 GF. De standaart MTK 6589 scoort met de powervrsgx 544 gpu op 286mh 9,2 GF, de turbo editie van de MTK6589 scoort op 357mhz 11,4GF, dus ik zit er over na te denken om hem over te clocken tot 350-400 mhz. EDIT: Zou dit niet de turbo-editie kunnen zijn, de antutu benchmark is niet precies betrouwbaar, maar dit is wel een grotere afwijking!
Als jij dat kan moet je zeker laten weten hoe, want overclocken is de heilige graal als het neerkomt op performance voor dit toestel.

Pagina: 1 ... 6 ... 35 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen voor ervaringen met het toestel. Alles over levertijden, prijzen en accessoires moeten in een bijbehorend topic, niet hier.