GMaas78 schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 11:40:
Zou een gelukkige bezitter van een Iocean X7 mij kunnen vertellen of de Google Calendar Sync service goed functioneert? Dit is voor mij echt een showstopper, werkte bij de Newman N2 niet...
Kun je vinden bij je synchronisatie instellingen, gaat zowel om Exchange ActiveSync als om Google Calendar Sync.
Ik krijg op mijn huidige Desire HD van 3 Gmail accounts én een Exchange account agenda items binnen, die in 1 agenda getoond worden.
Ik zal eens kijken.
Ik kan inderdaad meerdere dingen emailaccounts in 1 agenda gebruiken.
Oggy schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 23:07:
En ook voor AntonLa, merk je enige stottering in je scherm als je swiped/beweegt in je homescreen, apps, settings, browsen? Bijvoorbeeld candy crush is soms best zwaar. Merk je enige vertraging/stottering. Ik kan mijzelf persoonlijk daaraan best ergeren en als dat vaak zo is, is deze telefoon met 1080p misschien niet voor mij weggelegt.
Stotteren.. vertragen.
Als ik gewoon op fatsoenlijke snelheid door mn apps ga, geen stottering/vertraging.
Ga ik als een gek door de apps door naar de widgets scrollen (van apps a tot widgets z), ja dan merk ik een stottering.
Mijn instellingen kan ik wel vlekkeloos door scrollen..
Browsen nog niet geprobeerd, ga het nu even doen.
Browsen gaat zonder enige vetraging.
Ik zal even Candy Crush downloaden, om te kijken wat er gebeurd.
Snap wel wat je bedoeld met dat vertragen en stotteren.. kan me er persoonlijk ook echt aan ergeren.
Vooral als het beeldscherm dan helemaal stil staat. Met de x7 heb ik het nog niet gemerkt.
Mijn contacten kan ik ook door zonder een vertraging te merken..
Candy Crush werkt vlekkeloos.
In een woord: top!
Heb echt nog geen pixel gezien.. heb er een 1080p film op gezet.. super mooi om te kijken.
De kleuren komen ook echt goed tot z'n recht. Vandaag voor het eerst mee naar school,
zoveel oeh's en ah's gehoord (ook over het beeldscherm, vooral om de uitstraling).