Huphup Gingerbread!
Dit heb ik ook bevestigt dat de meeste dingen soepel gaan maar niet overal.Verwijderd schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 17:01:
AntonLa is ook enige die noemt dat de interface soms stottert, vele andere zeggen gewoon dat alles soepel loopt, maar AntonLa geeft duidelijk aan van als je er erg snel door heen scrollt dan gaat het soms stotteren, maar dan moet je echt voor jezelf uitmaken of je dat erg vind of niet?
Koop jij maar een Exynos, Snapdragon of Tegra in dat geval. Dan pas heb je garantie dat dit lekker gaat.Ik ben echt zo'n persoon die vliegt door de interface heen, dus als het dan gaat stotteren zou ik niet blij mee zijn, maar dat verschilt voor iedereen.
Edit: man dit topic sjeest
Ik ga ook maar is een review schrijven. Eerder in dit topic staan nog wat request he, Gingerbread!
Vandaag was ik bezig met nauwkeurige accutijden.
[ Voor 11% gewijzigd door XanderDrake op 22-05-2013 18:19 ]
Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca
2 weken serieusss omg, ik heb gezien dat met swiss post het 9, 10 of 11 dagen is dus ik hou het op een gemiddelde van 10 dagen, dus morgen tracking code + 10 dagen , das echt té lang gewoon 10 hele dagen omg hoe moet ik die doorkomen, met reviews ofzoGingerbread schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 17:41:
[...]
En na de 2 dagen nog zo'n 2 weken voordat je hem binnen hebt.
Klinkt goed, kan niet wachten tot ik van mijn Samsung Galaxy Ace af ben.
Een hindernis die ik veel heb bij mijn Ace is dat hij vaak traag wordt wanneer er 2 apps draaien, hoe is dit bij iOcean X7 in jouw ervaring?
11 dagen als je ervan uitgaat dat de douane je pakketje niet uitpikt. Want dan mag er nog een formuliertje ingevuld worden en teruggestuurd worden. Daar gaat zo een week overheen.jemoeder schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 18:17:
[...]
2 weken serieusss omg, ik heb gezien dat met swiss post het 9, 10 of 11 dagen is dus ik hou het op een gemiddelde van 10 dagen, dus morgen tracking code + 10 dagen , das echt té lang gewoon 10 hele dagen omg hoe moet ik die doorkomen, met reviews ofzo
Edit @ XanderDrake: goed dat je die requests aangaf, ga ik rekening mee houden!
[ Voor 6% gewijzigd door Gingerbread op 22-05-2013 18:20 ]
Dat komt omdat je maar iets van 350mb ram hebt, daar zul je bij de iocean geen last van hebben denk ik.
Gebruik un het kleine broertje van de Ace, met exact dezelfde specificaties, op de camera na, dus ik spreek uit ervaring..
Wachtend tot Pandawill de umi x2 binnen heeft..
Gebruik un het kleine broertje van de Ace, met exact dezelfde specificaties, op de camera na, dus ik spreek uit ervaring..
Wachtend tot Pandawill de umi x2 binnen heeft..
maar op mijn pakketje staat NIET PAKKEN DOUANE dus daar maak ik me niet druk om maar had ik ook een keer idd met een tablet van aliexpress, gewoon week wachten idd want dan kunnen ze de waarde niet vaststellen en dan moet je een factuur opsturen, had ik gewoon mijn email als beantwoorden gedaan en zo het bedrag 50 dollar omlaag geschroefd, maja dat zou echt drama zijn
Verwijderd
Totaal geen last van gelukkigNemean schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 18:17:
[...]
Klinkt goed, kan niet wachten tot ik van mijn Samsung Galaxy Ace af ben.
Een hindernis die ik veel heb bij mijn Ace is dat hij vaak traag wordt wanneer er 2 apps draaien, hoe is dit bij iOcean X7 in jouw ervaring?
Heb op het moment 6 apps open staan.. Alles draait soepel door.
Vanmorgen 0700 uit de oplader gehaald.. Normaal gebruikt op school,
Kwam twee uur thuis, 76% ;
Intensief gebruik en op het moment 46%.
Ben tevreden
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 22-05-2013 18:33 ]
Verwijderd
Dank je! Hoop dat het niet te lang bij de douane blijft liggen, want mijn oude GSM (Nokia 5000!) hangt aan de kunstmatige beademing!Gingerbread schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 18:08:
[...]
Dit is een wilde gok, ik kan er helemaal naast zitten.
Maar ik dacht dat alle pakketjes naar de douane gingen, waarna er een aantal steekproefsgewijs werden uitgekozen. Pin je er niet op vast.
Verwijderd
Waarschijnlijk duurt het allemaal niet lang meer hoor.Verwijderd schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 19:10:
[...]
Dank je! Hoop dat het niet te lang bij de douane blijft liggen, want mijn oude GSM (Nokia 5000!) hangt aan de kunstmatige beademing!
Eenmaal uit de douane..
Je moet ff mailtje sturen. Die van mij was 16mei verzonden en ik kreeg ook niks, dus dinsdag gemaild en kreeg meteen mail terug met nummer erin en de site waarin je hem kan volgen.Nemean schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 16:41:
Ik had vorige week donderdag de X7 besteld bij Antelife en tot op heden niets ontvangen, geen update en geen telefoon (verwachte de telefoon ook nog niet zo snel overigens) maar ook geen e-mail(s) mogen ontvangen. Ik maandag maar even de live chat gebruikt en gevraagd of ze al een update hadden op mijn order. Amy vertelde mij dat hij verstuurd was en dat ze mij een e-mail zou versturen met daarin details en een excuus voor het ongemak.
Tot op heden geen e-mail ontvangen maar mijn order staat nu wel op 'complete'.![]()
Iemand enig idee waar je een Swiss post bestelling kan 'tracken'/volgen?
~~~~ From Agfa to Zeiss .... and beyond ~~~~
BEBRUA is Belgie tochVerwijderd schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 18:05:
Beste Tweakers,
Hierbij mijn eerste post op dit forum. Heb lange tijd vanuit de luwte de discussie rond de iOcean x7 kunnen volgen. Aangezien m'n oude gsm de geest gegeven heeft heb ik ook via Antelife de iOcean x7 gekocht. Ik wacht nog in spanning af, heb laten verzenden met Swiss Post. Nu kreeg ik via de track & trace volgend bericht:
Thu 09.05.2013 11:31 Mailed Swiss Post SINGAPORE
Thu 09.05.2013 11:31 Arrival at border point of origin country Swiss Post SINGAPORE
Thu 09.05.2013 11:31 Departure from border point of origin country Swiss Post SINGAPORE
Mon 20.05.2013 14:26 Arrival at border point of destination country BEBRUA
Tue 21.05.2013 20:34 Handed to customs BEBRUA
Ben ik er uit geloot voor de douane of is dit normaal, heb namelijk van enkele tweakers al gelezen dat ze ook via Swiss Post hebben laten bezorgen...
Daar zijn ze inderdaad de laatste maanden veel strenger aan het controleren als ik het zo hoor. Misschien mag jij straks ook de schatkist gaan spekken als je pech hebt
Verwijderd
Klopt helemaal. Lig daar niet van wakker, is een risico dat je neemt als je dit toestel koopt. Wil hem gewoon liefst zo snel mogelijk hier.HackingDutchman schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 20:47:
[...]
BEBRUA is Belgie toch![]()
Daar zijn ze inderdaad de laatste maanden veel strenger aan het controleren als ik het zo hoor. Misschien mag jij straks ook de schatkist gaan spekken als je pech hebt
Update:
Thu 09.05.2013 11:31 Mailed Swiss Post SINGAPORE
Thu 09.05.2013 11:31 Arrival at border point of origin country Swiss Post SINGAPORE
Thu 09.05.2013 11:31 Departure from border point of origin country Swiss Post SINGAPORE
Mon 20.05.2013 14:26 Arrival at border point of destination country BEBRUA
Tue 21.05.2013 20:34 Handed to customs BEBRUA
Wed 22.05.2013 14:34 Handed to customs BEBRUA
Douane doet dubbel werk? Ondertussen kan ik me bezig houden met dit topic nog wat te volgen. Hoop voornamelijk dat GPS z'n ding doet. Voor een app als strava is dit denk ik wel een must.
[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 22-05-2013 22:01 ]
Nou even ter informatie:
De iOcean X7 accutijd na een dag intensief gebruik:

- Uur muziek luisteren via Bluetooth A2DP
- Veel gebrowsed met Chrome, gemiddeld 7 tabs (ik poogde GTA 3 APK te torrenten, dus moest ik alle bekende sites af om het te vinden*)
- Veel apps checken (Nu.nl, NOS, BBC, Volkskrant, Buienradar, Facebook, etc)
- Veel gmail checken
- 5 verschillende gesprekken met tientallen berichten via Whatsapp en Facebook (incl fotos uploaden)
- 6 smsjes en 8 minuten bellen
- 20 minuten GPS (Sygic, ter simulatie van een dag intensief gebruiken)
- 15 minuten Carmageddon gamen
- Downloaden (data voor GTA 3 via uTorrent app)
- Apps installeren (uTorrent, ES File explorer)
- Apps updaten (Google Play Music, Chrome)
- UMTS, WiFi en Bluetooth de hele dag aan

Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Dat is erg netjes. Maar heb jij ook niet het gevoel dat die 3% voor het scherm gewoon niet klopt?
Ik heb namelijk ook altijd 2 of 3 procent, maar voor een Full-HD 5 inch scherm verwacht je toch wel iets meer verbruik?
Ik heb namelijk ook altijd 2 of 3 procent, maar voor een Full-HD 5 inch scherm verwacht je toch wel iets meer verbruik?
Das wel heel erg laag voor scherm gebruik......XanderDrake schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 10:11:
Nou even ter informatie:
De iOcean X7 accutijd na een dag intensief gebruik:Resultaat:
- Uur muziek luisteren via Bluetooth A2DP
- Veel gebrowsed met Chrome, gemiddeld 7 tabs (ik poogde GTA 3 APK te torrenten, dus moest ik alle bekende sites af om het te vinden*)
- Veel apps checken (Nu.nl, NOS, BBC, Volkskrant, Buienradar, Facebook, etc)
- Veel gmail checken
- 5 verschillende gesprekken met tientallen berichten via Whatsapp en Facebook (incl fotos uploaden)
- 6 smsjes en 8 minuten bellen
- 20 minuten GPS (Sygic, ter simulatie van een dag intensief gebruiken)
- 15 minuten Carmageddon gamen
- Downloaden (data voor GTA 3 via uTorrent app)
- Apps installeren (uTorrent, ES File explorer)
- Apps updaten (Google Play Music, Chrome)
- UMTS, WiFi en Bluetooth de hele dag aan
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Altijd als ik zo kijk op mijn nexus 7 dan vreet het scherm altijd het meeste. Ik geloof niet dat het scherm met 3 uur aan maar 3% vande batterij verbruikt, no way.

Nexus 7
Met 25 minuten het scherm aan op 25% helderheid........
[ Voor 9% gewijzigd door HackingDutchman op 23-05-2013 10:38 ]
Verwijderd
Die 3% klopt natuurlijk niet, maar ik denk dat die drie uur scherm tijd wel klopt, maar dan is de batterij helemaal leeg zoals ik op die afbeeldingen zie.Gingerbread schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 10:20:
Dat is erg netjes. Maar heb jij ook niet het gevoel dat die 3% voor het scherm gewoon niet klopt?
Dus met twee uur scherm tijd mag ie weer aan de lader zo te zien. Ik was hier meest benieuwd naar, want mt6589 in combinatie met een qHD scherm haalt echt een goeie scherm tijd.
Maar de scherm afbeeldingen zijn deze keer echt goed bruikbaar.
En uiteraard kun je dit niet vergelijken met een Nexus 7, want daar haal ik ook veel meer scherm tijd mee.HackingDutchman schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 10:24:
[afbeelding]
Nexus 7
Met 25 minuten het scherm aan op 25% helderheid........
Die Nexus 7 heeft ook een batterij van meer dan 4000mah of zo dacht ik.
Ik pass gewoon deze hele generatie 1080p inclusief Oppo Find 5 ( Ik ben geen CLB ).XanderDrake schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 18:16:
[...]
Dit heb ik ook bevestigt dat de meeste dingen soepel gaan maar niet overal.
[...]
Koop jij maar een Exynos, Snapdragon of Tegra in dat geval. Dan pas heb je garantie dat dit lekker gaat.
Maar het is jammer dat je zo'n scherm niet op een lagere resolutie kan instellen, dan zou je een soort performance mode hebben.
Nu moet je gewoon bewust kiezen voor 720p of 1080p.
[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2013 10:49 ]
Je moet zo een Full-HD scherm ook zien, voordat je overtuigt bent. Ik had eerst altijd wel iets op te merken op een scherm, maar dit voelt gewoon volwaardig aan. Het is eigenlijk "af", er ontbreekt niets aan.
Het is echt een klasse hoger als mijn Samsung Galaxy Nexus, die toch een gewaardeerd Super-Amoled scherm heeft.
Het is echt een klasse hoger als mijn Samsung Galaxy Nexus, die toch een gewaardeerd Super-Amoled scherm heeft.
Verwijderd
Ja daar ben ik het mee eens mee, maar is het niet een tijdelijk wow gevoel? Toen ik laatste namelijk een qHD scherm in handen had, toen vond ik dat totaal niet slecht uit zien.
Misschien heb je gelijk, maar als je ineens van een Full-HD scherm naar een qHD scherm switcht ga je jezelf ergeren aan de "slechte" kwaliteit.Verwijderd schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 11:06:
Ja daar ben ik het mee eens mee, maar is het niet een tijdelijk wow gevoel? Toen ik laatste namelijk een qHD scherm in handen had, toen vond ik dat totaal niet slecht uit zien.
Het is eigenlijk ook gewoon overbodige luxe, maar zó fijn in gebruik.
Ik zet mijn review trouwens om 12:00 online
Nog even de puntjes op de i zetten.
Kijk eens aan... doet ie goed op 2000mAh!XanderDrake schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 10:11:
Nou even ter informatie:
Mijn Blade haalt max. 16 uur met 3 uur screen on time, met 1250mAh en 3,5 inch @ wvga resolutie. Deze iOcean haalt dus gelijke prestaties met 2000mAh en 5 inch @ full hd resolutie. Dat vind ik toch fijn om te horen
[ Voor 9% gewijzigd door Joosie200 op 23-05-2013 11:15 ]
Bijna 3 uur onscreen time en 20 uur totdat de batterij leeg is vind ik toch relatief weinig, ondanks de positieve ontvangst hierboven ben ik toch minder positief.
Verwijderd
Dat is helemaal waar, daarom zie je mensen ook nooit downgraden.Gingerbread schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 11:09:
[...]
Misschien heb je gelijk, maar als je ineens van een Full-HD scherm naar een qHD scherm switcht ga je jezelf ergeren aan de "slechte" kwaliteit.
Het is eigenlijk ook gewoon overbodige luxe, maar zó fijn in gebruik.
Ik zet mijn review trouwens om 12:00 online
Nog even de puntjes op de i zetten.
Mijne is verzonden en traceerbaar, nu nog 2 weken wachten!
Voor mij is het ook gewoon overbodige luxe. Ik vind het gewoon leuk dat ik voor een lage prijs een scherm met zo'n hoge resolutie kan krijgen. Dat is vooral in het begin even leuk voor de eerste paar weken, daarna is het voor mij het interessante er wel van af. Je bent er dan aan gewend en is het niet meer bijzonder.Verwijderd schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 11:06:
Ik red me nu prima met een resolutie van 800x480 op mijn 3,5 inch ZTE Blade en zou het op 4,5 - 5 inch ook prima redden met 1280x720. Maar goed, het kan, dus waarom niet.
Het is maar net welke eis je aan het uithoudingsvermogen van een accu steltdutchgio schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 11:18:
Bijna 3 uur onscreen time en 20 uur totdat de batterij leeg is vind ik toch relatief weinig, ondanks de positieve ontvangst hierboven ben ik toch minder positief.
Dat dus, ja het is overbodige luxe. Als eveneens ZTE Blade eigenaar hou ik het nog steeds prima uit met 2011 specs als Singlecore 800Mhz, wvga resolutie en 3,5 inch. Het kan voor <€200 in huis gehaald worden, het is voor mij een gigantische vooruitgang in specs en dus tja: omdat het kan doe ik het dan ook gewoon.VERNederlander schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 11:19:
[...]
Ik red me nu prima met een resolutie van 800x480 op mijn 3,5 inch ZTE Blade en zou het op 4,5 - 5 inch ook prima redden met 1280x720. Maar goed, het kan, dus waarom niet.
[ Voor 38% gewijzigd door Joosie200 op 23-05-2013 12:02 ]
Je vergeet volgens mij straal wat ik poog te doen met deze accu-run.dutchgio schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 11:18:
Intensief gebruik: veel dingen in deze lijst (muziek luisteren, torrent downloaden, updaten, UMTS, WiFi en Bluetooth) draaien op de achtergrond. Met het scherm uit, dus geen screentime.
Naja. Ik ben een beetje klaar met deze mensen proberen te behagen.
Ik zal misschien nog een normal run doen met gewone communicatie en nieuws checken, wat gamen en muziek maar geen downloads en GPS. Maar das voor een review.
De review staat online!
Versie 1.0, dus er kunnen nog best wat dingen veranderen.
Linkje: productreview: iOcean X7 Youth Wit, Zwart review door Gingerbread
oomg mijn pakketje is net 5 min geleden in het systeem van swiss opgenomen!
Het duurt dus nadat je de track code ontvang precies 43 uur voordat hij er in staat, duuuus dat je het weet.
Thu 23.05.2013 17:35 ITM_EXP_10 Mailed Swiss Post SINGAPORE
Thu 23.05.2013 17:35 ITM_EXP_20 Arrival at border point of origin country Swiss Post SINGAPORE
Thu 23.05.2013 17:35 ITM_EXP_60 Departure from border point of origin country Swiss Post SINGAPORE
Thu 23.05.2013 17:36 ITM_EXP_65 Departed transit country Swiss Post SINGAPORE
Thu 23.05.2013 17:36 ITM_EXP_60 Departure from border point of origin country Swiss Post SINGAPORE
Het duurt dus nadat je de track code ontvang precies 43 uur voordat hij er in staat, duuuus dat je het weet.
Thu 23.05.2013 17:35 ITM_EXP_20 Arrival at border point of origin country Swiss Post SINGAPORE
Thu 23.05.2013 17:35 ITM_EXP_60 Departure from border point of origin country Swiss Post SINGAPORE
Thu 23.05.2013 17:36 ITM_EXP_60 Departure from border point of origin country Swiss Post SINGAPORE
Je hebt gelijk, mijn pakketje (Zopo C2) is nu ook traceerbaar:jemoeder schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 12:08:
oomg mijn pakketje is net 5 min geleden in het systeem van swiss opgenomen!
Thu 23.05.2013 17:35 Mailed Swiss Post SINGAPORE
Thu 23.05.2013 17:35 Arrival at border point of origin country Swiss Post SINGAPORE
Thu 23.05.2013 17:35 Departure from border point of origin country Swiss Post SINGAPORE
Thu 23.05.2013 17:36 Departed transit country Swiss Post SINGAPORE
Thu 23.05.2013 17:36 Departure from border point of origin country Swiss Post SINGAPOR
Onze pakketjes komen dus precies tegelijk aan
Nette review Ginger.Gingerbread schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 12:00:
De review staat online!
nice in hetzelfde vliegtuigGingerbread schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 12:10:
[...]
Onze pakketjes komen dus precies tegelijk aan
Nope, ook van Antelife. Ik had de vorige keer geluk, dus ik hoop nu hetzelfde. Maar je kan er inderdaad vanuit gaan dat je bij moet betalen. Al is 38 euro weer niet zo veeljemoeder schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 12:32:
[...]
nice in hetzelfde vliegtuigvan pandawill zeker, ben beniewd of jij straks ook btw betaald. Ben gewend dat ik dit eigenlijk 90% wel betaal (38 euries) dus we gaan ziennn.
Geld teveel?Gingerbread schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 12:35:
[...]
Nope, ook van Antelife. Ik had de vorige keer geluk, dus ik hoop nu hetzelfde. Maar je kan er inderdaad vanuit gaan dat je bij moet betalen. Al is 38 euro weer niet zo veel
Jij besteld er ook maar op los
Haha, 3 China phones kosten evenveel als een nieuwe Galaxy S4. Daarom test ik van alles, en misschien verkoop ik er nog eentje in V&A.dutchgio schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 12:41:
[...]
Geld teveel?
Jij besteld er ook maar op los
Ik ben van plan deze telefoon ook te bestellen, vroeg me alleen nog af of er geen problemen zijn met de 3g frequenties, omdat europa volgens mij andere gebruikt dan bijvoorbeeld de VS?
3G werkt prima, je moet hem wel zelf instellen (http://www.androidworld.n...orial:APN+lijst+Nederland)lordsanny schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 12:42:
Ik ben van plan deze telefoon ook te bestellen, vroeg me alleen nog af of er geen problemen zijn met de 3g frequenties, omdat europa volgens mij andere gebruikt dan bijvoorbeeld de VS?
Kwestie van 1 minuutje.
Erg goede, mooi overzichtelijke review!Gingerbread schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 12:42:
[...]
Haha, 3 China phones kosten evenveel als een nieuwe Galaxy S4. Daarom test ik van alles, en misschien verkoop ik er nog eentje in V&A.
Als reactie op je review:
Op mijn huidge samsung met backlight buttons gebruik ik trouwens een app op deze uit te zetten, omdat ik ze ook erg storend vind, ze zijn wel gelijk verlicht maar voegen naar mijn mening ook niets toe.
Appje hiervoor: (root nodig)
Google Play: Keyboard backlight controller
Is officieel voor een toetsenbord-telefoon maar het werkt ook op mijn back-en menu knop.
daarnaast BLN om ze aan te doen als er bijvoorbeeld een whatsapje binnenkomt van een groepswhatsapp die ik gedempt heb om contstante trilmeldingen te voorkomen, en omdat ik geen notifactieled heb.
Google Play: BLN control - Free.
Oké, dat is mooi. Ik lees hier dat veel mensen van Pandawill en antelife bestellen, welke van de 2 is de beste? Ook vraag ik me af wat de beste verzendmethode is voor de beste prijs/levertijd?Gingerbread schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 12:45:
[...]
3G werkt prima, je moet hem wel zelf instellen (http://www.androidworld.n...orial:APN+lijst+Nederland)
Kwestie van 1 minuutje.
Lees even "het topic voor onebekende smartphones" pagina #1 door, daar staan alle "beginnersvragen" uitgelegd.lordsanny schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 12:58:
[...]
Oké, dat is mooi. Ik lees hier dat veel mensen van Pandawill en antelife bestellen, welke van de 2 is de beste? Ook vraag ik me af wat de beste verzendmethode is voor de beste prijs/levertijd?
als je hem zsm binnen wil hebben zonder dhl zou ik pandawill + swisspost kiezen, bij anteslife kan het ietje langer duren, ze testen hem langer. ik zou pandawill eerst vragen of ze hem in stock hebben, maar lijkt me wel want ze hebben hem net 3 dagen in stock.
[ Voor 29% gewijzigd door jemoeder op 23-05-2013 13:12 ]
Toffe review. Maar 30 telefoons in de afgelopen jaren? Geld teveel of echt een hobby?Gingerbread schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 12:00:
De review staat online!
Wat doe je met die telefoons die je niet meer gebruikt vraag ik me dan af
Hobby + doorverkopen. Zo duur is het nou ook weer niet op die manierMaStar schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 13:11:
[...]
Toffe review. Maar 30 telefoons in de afgelopen jaren? Geld teveel of echt een hobby?
Wat doe je met die telefoons die je niet meer gebruikt vraag ik me dan af
Nette review, alleen je maakt me dit soort wel verhalen wel ongeduldig zeg. Ik krijg steeds minder zin om te moeten wachtenGingerbread schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 12:00:
De review staat online!
Bestel met DHLVERNederlander schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 14:22:
Nette review, alleen je maakt me dit soort wel verhalen wel ongeduldig zeg. Ik krijg steeds minder zin om te moeten wachten.
Weet je wel hoeveel geld dat kost, ik als knieperige hollander kan dat natuurlijk niet over m'n hart verkrijgen daarvoor te betalen
Daarnaast vind ik geduld een schone zaak en kan rustig wachten, alleen is het even mijn enthousiasme dat het even overneemt van m'n verstand. Nu zit die weer in doos, dus komt wel goed
Sinds vorige week maandag ben ik ook in het bezit van een Iocean X7.
Naast de positieve aspecten van de telefoon (o.a. snelheid, energiezuinig, geluid), zijn er toch ook wat negatieve aspecten die ik graag zou willen belichten (zeker ook voor potentiele kopers in de toekomst).
Allereerst een tweetal dingen over het scherm die mij opvielen (en waar ik nog niet eerder over heb gehoord of gelezen):
- Toen ik de telefoon voor het eerst mee naar buiten nam, viel mij gelijk het raster van het touchscreen gedeelte op. Dit is al duidelijk zichtbaar als je de telefoon een beetje kantelt of schuin op het scherm kijkt. Dit raster is bijvoorbeeld ook te zien bij Archos tablets, maar is mijn nog nooit opgevallen bij mijn vorige telefoon, een Samsung Galaxy S (2,5 jaar in bezit).
- Als je wat meer druk zet op het scherm (wat je bij het typen al doet), zijn er op 1 a 2 vaste plekken verkleuringen/vlekken te zien, dit is helemaal goed zichtbaar als je de verlichting op het hoogst zet en bij een zwarte of donkere achtergrond. Het lijkt dan net of de bovenste glaslaag op bepaalde punten het onderliggende schermpaneel raakt.
Nu denk je waarschijnlijk, en zeker bij het tweede "euvel", dit zal wel een foutief exemplaar betreffen en gewoon een gevalletje van pech hebben zijn. Maar ik ben ook in het bezit van een Star S5 (praktisch dezelfde telefoon, alleen een ander design en 720p ipv 1080p scherm) en bij die telefoon ervaar ik precies dezelfde mankementen wat scherm betreft. Dit zijn twee dingen die waarschijnlijk te maken hebben met het lage prijskaartje van de telefoons, maar doen toch enigzins afbreuk aan de totaalervaring.
Overigens heeft de Star S5 dan geen Full-hd paneel, als ik de twee vergelijk heeft de Star een hoger contrast, betere kleuren (wit is veel witter) en een fellere maximale brightness.
Ik ervaar ook nogal wat vastlopers/uitval van de Iocean. Op willekeurige momenten gaat het scherm uit en reageert de telefoon nergens meer op. Alleen na de accu even eruit gehaald te hebben gaat hij weer aan. Dit heb ik nu al zo'n 6 keer meegemaakt in een week tijd. Ik ga er heel zuinig mee om, doe er niks geks mee (ook niet softwarematig) en hij heeft altijd op iets zachts gelegen. Dus daar ligt het niet aan. Mijn Star S5 heeft hier geen last van.
Verder heb ik nog geen gps-fix kunnen krijgen, op de Star S5 wel maar na heel langs wachten. Is dus echt weer een probleem bij de mediatek MTK-chipsets.
Ik hoop met deze gebruikservaringen en informatie in ieder geval potentiele kopers of geinteresseerden te kunnen helpen (en waarschuwen), zeker bij wat ze eventueel kunnen verwachten van een Chinese telefoon.
Als er andere Iocean X7 (of een vergelijkbare telefoon) bezitters zijn die hetzelfde ondervinden (met name over het scherm), dan zou ik dit graag willen vernemen. Dan weet ik in ieder geval zeker of het een vaker voorkomend iets is bij (goedkope) Chinese telefoons.
Naast de positieve aspecten van de telefoon (o.a. snelheid, energiezuinig, geluid), zijn er toch ook wat negatieve aspecten die ik graag zou willen belichten (zeker ook voor potentiele kopers in de toekomst).
Allereerst een tweetal dingen over het scherm die mij opvielen (en waar ik nog niet eerder over heb gehoord of gelezen):
- Toen ik de telefoon voor het eerst mee naar buiten nam, viel mij gelijk het raster van het touchscreen gedeelte op. Dit is al duidelijk zichtbaar als je de telefoon een beetje kantelt of schuin op het scherm kijkt. Dit raster is bijvoorbeeld ook te zien bij Archos tablets, maar is mijn nog nooit opgevallen bij mijn vorige telefoon, een Samsung Galaxy S (2,5 jaar in bezit).
- Als je wat meer druk zet op het scherm (wat je bij het typen al doet), zijn er op 1 a 2 vaste plekken verkleuringen/vlekken te zien, dit is helemaal goed zichtbaar als je de verlichting op het hoogst zet en bij een zwarte of donkere achtergrond. Het lijkt dan net of de bovenste glaslaag op bepaalde punten het onderliggende schermpaneel raakt.
Nu denk je waarschijnlijk, en zeker bij het tweede "euvel", dit zal wel een foutief exemplaar betreffen en gewoon een gevalletje van pech hebben zijn. Maar ik ben ook in het bezit van een Star S5 (praktisch dezelfde telefoon, alleen een ander design en 720p ipv 1080p scherm) en bij die telefoon ervaar ik precies dezelfde mankementen wat scherm betreft. Dit zijn twee dingen die waarschijnlijk te maken hebben met het lage prijskaartje van de telefoons, maar doen toch enigzins afbreuk aan de totaalervaring.
Overigens heeft de Star S5 dan geen Full-hd paneel, als ik de twee vergelijk heeft de Star een hoger contrast, betere kleuren (wit is veel witter) en een fellere maximale brightness.
Ik ervaar ook nogal wat vastlopers/uitval van de Iocean. Op willekeurige momenten gaat het scherm uit en reageert de telefoon nergens meer op. Alleen na de accu even eruit gehaald te hebben gaat hij weer aan. Dit heb ik nu al zo'n 6 keer meegemaakt in een week tijd. Ik ga er heel zuinig mee om, doe er niks geks mee (ook niet softwarematig) en hij heeft altijd op iets zachts gelegen. Dus daar ligt het niet aan. Mijn Star S5 heeft hier geen last van.
Verder heb ik nog geen gps-fix kunnen krijgen, op de Star S5 wel maar na heel langs wachten. Is dus echt weer een probleem bij de mediatek MTK-chipsets.
Ik hoop met deze gebruikservaringen en informatie in ieder geval potentiele kopers of geinteresseerden te kunnen helpen (en waarschuwen), zeker bij wat ze eventueel kunnen verwachten van een Chinese telefoon.
Als er andere Iocean X7 (of een vergelijkbare telefoon) bezitters zijn die hetzelfde ondervinden (met name over het scherm), dan zou ik dit graag willen vernemen. Dan weet ik in ieder geval zeker of het een vaker voorkomend iets is bij (goedkope) Chinese telefoons.
Het probleem met de GPS is inderdaad bekend icm deze chip. Er zijn daarvoor ook diverse fixen beschikbaar.
Denk dat het vast lopen misschien komt door een geinstalleerde app of widget, omdat anderen er geen last van hebben.
Ik heb de telefoon zelf nog niet binnen, dus kan nog niks vertellen over het scherm.
Denk dat het vast lopen misschien komt door een geinstalleerde app of widget, omdat anderen er geen last van hebben.
Ik heb de telefoon zelf nog niet binnen, dus kan nog niks vertellen over het scherm.
Verwijderd
Ik denk dat deze goedkope merken juist ''tail goods'' gebruiken (尾货, excess production that did not meet quality standards).
Dus kan goed zijn dat ze gewoon een partij schermen hebben en dat het ene scherm beter is dan het andere zeg maar, want je ziet ook het zeer grote prijsverschil met de gewone merken en im China is er levend handel in dat soort onderdelen, vooral in Shenzhen.
Dus kan goed zijn dat ze gewoon een partij schermen hebben en dat het ene scherm beter is dan het andere zeg maar, want je ziet ook het zeer grote prijsverschil met de gewone merken en im China is er levend handel in dat soort onderdelen, vooral in Shenzhen.
Verwijderd
Hoi,Maximaaltijd schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 16:38:
Allereerst over de GPS.
Ik heb geen verstand krijgen van een fix krijgen en alles..
Maar ik heb Google Maps geinstalleerd van de Play Store,
Binnen paar seconden zat mijn GPS locatie al bij de overburen.
Niet zo sterk dus, ongv 5-10 meter zit er tussen..
Maar heb wel na paar seconden bereik.
Het raster en de verkleuringen heb ik niet.. vastlopers ook niet..
Maar wie ben ik.. ik heb de telefoon 3 dagen.
In direct zonlicht onder de juiste hoek zie ik heel vaag een raster. Maar dat valt niet onder normaal gebruik. Want dan is het bij mij onmogelijk om te zien.
http://www.geekbuying.com...-3G-GPS-White-315602.html
Met 2 batterijen, case en screenprotector, goedkoper dan antelife en pandawill. Ik weet niet of het betrouwbaar is.
Ik heb het trouwens hiervandaan:
http://tabletrepublic.com...rt-phone-0423-a-4392.html
Met 2 batterijen, case en screenprotector, goedkoper dan antelife en pandawill. Ik weet niet of het betrouwbaar is.
Ik heb het trouwens hiervandaan:
http://tabletrepublic.com...rt-phone-0423-a-4392.html
[ Voor 22% gewijzigd door oooskar op 23-05-2013 17:40 ]
Misschien het verkeerde topic, maar ik probeer deze telefoon te kopen, heb genoeg saldo op paypal, maar ik kan nergens selecteren dat paypal het saldo gebruikt? Hij wil dat ik een creditcard toevoeg ofzo.
Dit is misschien een stom antwoord, maar misschien moet je verplicht een bankrekening/creditcard toegevoegd hebben.lordsanny schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 17:52:
Misschien het verkeerde topic, maar ik probeer deze telefoon te kopen, heb genoeg saldo op paypal, maar ik kan nergens selecteren dat paypal het saldo gebruikt? Hij wil dat ik een creditcard toevoeg ofzo.
Je zou dan op www.neteller.com gratis een virtuele creditcard kunnen aanmaken, en deze toevoegen. Dan kan je misschien weer wel betalen met je saldo omdat je voldoet aan de eis om een creditcard toegevoegd te hebben.
Nogmaals, dit slaat misschien nergens op
Vorige week zelfs 199 daar, maar volgens mij niet uit eigen voorraad leverbaar. Staat wel op In Stock, maar daar onder staat 3 to 7 days from ordering.lordsanny schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 17:52:
Hmm, blijkbaar vind antelife het niet leuk dat ik met saldo betaal, maar pandawill accepteert het wel. Besteld dus
.
mooie review!Gingerbread schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 12:00:
De review staat online!
mooi man! (vrouwGingerbread schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 12:00:
De review staat online!
Ik begrijp de vraag eigenlijk niet, waarom zou je dan geen beschikking over je simkaart hebben?jernij schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 18:58:
[...]
mooi man! (vrouw) vraagje over quick boot, dan heb je toch geen beschikking over de simkaart?
Of vergeet ik nou iets
naja, als ik nu quickboot enable, gaat mijn telefoon aan zonder dat ik de kans krijg mijn wachtwoord voor mijn simkaart in te voeren met als gevolg dat ik niet kan bellen sms-enGingerbread schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 20:23:
[...]
Ik begrijp de vraag eigenlijk niet, waarom zou je dan geen beschikking over je simkaart hebben?
Of vergeet ik nou iets
maar misschien ligt dat aan mijn telefoon
Dat probleem heb ik niet, omdat ik niet telkens het wachtwoord in hoef te voeren.jernij schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 20:29:
[...]
naja, als ik nu quickboot enable, gaat mijn telefoon aan zonder dat ik de kans krijg mijn wachtwoord voor mijn simkaart in te voeren met als gevolg dat ik niet kan bellen sms-en
maar misschien ligt dat aan mijn telefoon
Ik kan bij Settings - Security - Simcard Lock een wachtwoord maken of uitzetten. En hij staat standaard uit. Alleen de eerste keer moet je de pin geven.
naja, ik zet um eigenlijk nooit uitGingerbread schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 20:35:
[...]
Dat probleem heb ik niet, omdat ik niet telkens het wachtwoord in hoef te voeren.
Ik kan bij Settings - Security - Simcard Lock een wachtwoord maken of uitzetten. En hij staat standaard uit. Alleen de eerste keer moet je de pin geven.
Altijd baas boven baas héoooskar schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 17:38:
http://www.geekbuying.com...-3G-GPS-White-315602.html

Zozo, dat is niet verkeerd!
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?
Intel i5 2500k, ADATA 8gb + Corsair 8gb 1333MHz, MSI R9 290x, ADATA HM 650
Antel toch altijd 2e accu? Dat gaven ze bij mij wel aan via chat...
Dit heb ik totaal nietMaximaaltijd schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 16:38:
Heb ik niet. Klinkt als een defect,- Als je wat meer druk zet op het scherm (wat je bij het typen al doet), zijn er op 1 a 2 vaste plekken verkleuringen/vlekken te zien, dit is helemaal goed zichtbaar als je de verlichting op het hoogst zet en bij een zwarte of donkere achtergrond. Het lijkt dan net of de bovenste glaslaag op bepaalde punten het onderliggende schermpaneel raakt.
Dit geloof ik. Mijn LG O2X vind ik kwa felheid en contrast ook wat beter. Punt is wel dat ik hem bijna nooit op max helderheid en contrast had draaien (niet nodig), en als ik de X7 op max zet is het ook best OK.Overigens heeft de Star S5 dan geen Full-hd paneel, als ik de twee vergelijk heeft de Star een hoger contrast, betere kleuren (wit is veel witter) en een fellere maximale brightness.
Nee. Ik heb nog geen echte vastlopers gehad.Ik ervaar ook nogal wat vastlopers/uitval van de Iocean. Op willekeurige momenten gaat het scherm uit en reageert de telefoon nergens meer op. Alleen na de accu even eruit gehaald te hebben gaat hij weer aan. Dit heb ik nu al zo'n 6 keer meegemaakt in een week tijd. Ik ga er heel zuinig mee om, doe er niks geks mee (ook niet softwarematig) en hij heeft altijd op iets zachts gelegen. Dus daar ligt het niet aan. Mijn Star S5 heeft hier geen last van.
Het kostte wat moeite, maar ik heb ondertussen een paar keer gewoon fix gehad. AGPS en EPO helpen zelfs als je geen root hebt, maar er zijn nog allerlei andere oplossingen hiervoor.Verder heb ik nog geen gps-fix kunnen krijgen, op de Star S5 wel maar na heel langs wachten. Is dus echt weer een probleem bij de mediatek MTK-chipsets.
Door bij Pandawill te annuleren en gebruik te maken van Antelife daily deal op woensdag. De X7 was toen $214,38 geprijsd - $5 full hd coupon voor toestel, 1 accu en de rest op de case na.tharonny schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 06:19:
Zozo, dat is niet verkeerd!
Verwijderd
Met dat scherm zal inderdaad wel een defect zijn, maar ik schaar het onder dat het een model is met een minder goed scherm heeft.
Bij een HTC was ik er allang mee terug naar de winkel geweest, maar bij Chinese goedkope gadgets hoort het bij het risico van kopen van goedkope Chinese gadgets, de tablet van mijn moeder uit China had ook al een defect scherm, twee ronde licht puntjes, maar het doet niks aan de werking van het scherm af.
Bij een HTC was ik er allang mee terug naar de winkel geweest, maar bij Chinese goedkope gadgets hoort het bij het risico van kopen van goedkope Chinese gadgets, de tablet van mijn moeder uit China had ook al een defect scherm, twee ronde licht puntjes, maar het doet niks aan de werking van het scherm af.
Even totaal wat anders. Ik denk dat de X7 netjes Miracast ondersteunt. Zo ziet het er naar uit, Mediatek heeft vermeld dat de MT6589 het kon en Android 4.1.2 had als nieuwe feature. Lijkt me een hele coole technologie wat menig mediacenter overbodig maakt
Zeker met oog op de toekomst (ultrabooks en tablets die het ook gaan ondersteunen).
Maar ik ben wel opzoek naar een betaalbare Miracast reciever. Tot nu toe is de goedkoopste 80$, vind ik wat veel.
Maar ik ben wel opzoek naar een betaalbare Miracast reciever. Tot nu toe is de goedkoopste 80$, vind ik wat veel.
Ja dat klopt.ariedude schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 07:19:
Antel toch altijd 2e accu? Dat gaven ze bij mij wel aan via chat...
De mijne is 2 dagen geleden eindelijk vrij gegeven (na een week) maar ligt nu al 2 dagen te wachten bij het sorteercentrum.Verwijderd schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 12:14:
Hmm, mijn X7 ligt nu al 3 dagen bij de douane, het schiet niet op...
Ik denk overigens dat de TNT bezorger die hier normaal bezorgd ziek is ofzo, heb hem al een week niet gezien. Normaal belt hij bijna elke dag aan om pakketjes van de buren (medeflatbewoners) af te leveren.
Verwijderd
Die van mij is vorige week vrijdag besteld bij Antelife vanwege hun 24 hour shipping.. Zou gister uiterlijk verzonden worden, helaas nog niet gebeurd. Dus nog maar een mailtje gestuurd:)Pikoe schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 12:24:
[...]
De mijne is 2 dagen geleden eindelijk vrij gegeven (na een week) maar ligt nu al 2 dagen te wachten bij het sorteercentrum.
Ik denk overigens dat de TNT bezorger die hier normaal bezorgd ziek is ofzo, heb hem al een week niet gezien. Normaal belt hij bijna elke dag aan om pakketjes van de buren (medeflatbewoners) af te leveren.
Ah oke dan. Is die $5 coupon publiek? Ik kan hem in ieder geval niet vinden op de website geloof ik? Ik ga hem vanavond denk bestellen, en 5 dollar minder is natuurlijk nooit erg!Joosie200 schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 10:06:
[...]
Door bij Pandawill te annuleren en gebruik te maken van Antelife daily deal op woensdag. De X7 was toen $214,38 geprijsd - $5 full hd coupon voor toestel, 1 accu en de rest op de case na.
Gewoon 'full hd' invullen als coupon code
En ik zie dat ze bij Antelife vandaag de X7 wederom als daily deal hebben
Die daily deals zijn gewoon bijna normale deals. Ik betaalde 220$ maar ik kreeg er een gratis bluetooth headset bij.
Ah thanks. 10 dollar minder is ook niet ergJoosie200 schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 16:12:
[...]
Gewoon 'full hd' invullen als coupon code
En ik zie dat ze bij Antelife vandaag de X7 wederom als daily deal hebbenHebben ze zoveel voorraad van die X7 en dus gaan ze hem dumpen want ze raken hem anders niet kwijt of...
He! Zie dat antelife ook de zwarte telefoon heeft gelist:
Klik. Ga toch maar voor de witte, vind ik wel chique
Edit2: Ik weet bij lightake dat ik moest registreren met het zelfde email adres als het paypal adres waar mee betaal word. Is dat hier ook het geval, of maakt dat niet uit?
[ Voor 24% gewijzigd door tharonny op 24-05-2013 17:10 ]
En bij die zwarte leveren ze wel standaard 2x accu'stharonny schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 17:05:
[...]
He! Zie dat antelife ook de zwarte telefoon heeft gelist:
Klik. Ga toch maar voor de witte, vind ik wel chique
Edit2: Ik weet bij lightake dat ik moest registreren met het zelfde email adres als het paypal adres waar mee betaal word. Is dat hier ook het geval, of maakt dat niet uit?
Package Contents
1 x Smart Phone
2 x Battery
1 x Earphones
1 x USB Cable
1 x Phone Case
1 x English Manual
1 x Screen protector
Blijf de panda (zwart voor, wit achter) de mooiste vinden. Valt tenminste op, zwart-zwart is zo standaard, daar waar wit vaak heel goedkoop oogt. Doe van beide wat en bingo: gulden middenweg!
Ik heb dat uit voorzorg wel gedaan, krijg je geen gezanik als een andere tweaker is overkomen bij Pandawill meende ik. Die gaf als shipping in zijn account bij de webshop X aan, maar Paypal stond op Y. Werd Pandawill boos dat zij het naar Y hadden gestuurd terwijl de tweaker het naar X gestuurd wou krijgen. Bottom line: of hij zo vriendelijk was om x dollar bij te betalen voor de bijkomende verzendingskosten.Edit2: Ik weet bij lightake dat ik moest registreren met het zelfde email adres als het paypal adres waar mee betaal word. Is dat hier ook het geval, of maakt dat niet uit?
[ Voor 24% gewijzigd door Joosie200 op 24-05-2013 17:21 ]
Ja ik zag inderdaad ook dat er een 2e batterij bij zat. Ga er toch niet vanuit die ooit nog is nodig te hebben, maar mocht het zo zijn bestel ik er wel gewoon een (of gelijk de 3000 versie).Joosie200 schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 17:19:
[...]
En bij die zwarte leveren ze wel standaard 2x accu's
Package Contents
1 x Smart Phone
2 x Battery
1 x Earphones
1 x USB Cable
1 x Phone Case
1 x English Manual
1 x Screen protector
Blijf de panda (zwart voor, wit achter) de mooiste vinden. Valt tenminste op, zwart-zwart is zo standaard, daar waar wit vaak heel goedkoop oogt. Doe van beide wat en bingo: gulden middenweg!
[...]
Ik heb dat uit voorzorg wel gedaan, krijg je geen gezanik als een andere tweaker is overkomen bij Pandawill meende ik. Die gaf als shipping in zijn account bij de webshop X aan, maar Paypal stond op Y. Werd Pandawill boos dat zij het naar Y hadden gestuurd terwijl de tweaker het naar X gestuurd wou krijgen. Bottom line: of hij zo vriendelijk was om x dollar bij te betalen voor de bijkomende verzendingskosten.
Maar ik las ook al dat iemand gewoon een 8gb kaartje erbij kreeg? Is gewoon een verassingspakket wat je thuis krijgt dus
Zojuist is ook mijn iOcean "verzonden", nog even wachten tot Singapore Post de T&T code activeert.
Ik heb speciaal om het zwarte hoesje gevraagd, en of ze wat leuks op het pakketje wilde zetten natuurlijk.
Ik heb speciaal om het zwarte hoesje gevraagd, en of ze wat leuks op het pakketje wilde zetten natuurlijk.
[ Voor 35% gewijzigd door Adr01 op 24-05-2013 18:44 ]
Ik kan niet wachten tot wanneer die van mij ook komt. Hij is 18 mei verzonden. Ik ben benieuwd of ie ook al na 11 dagen komt
. De verzendstatus van Swiss Post staat bij mij nog steeds op:
~~Sat 18.05.2013 18:53 Departure from border point of origin country~~
Ben eigenlijk benieuwd naar users die CWM als recovery hebben en roms hebben kunnen installeren. Ik heb wel een recovery op mijn telefoon alleen die is 3x niks.
Ik volg dit topic nu al een tijdje en ik ben zeker geïnteresseerd in de X7, maar ik heb nog wel een aantal vragen:
- Hoeveel interne ruimte is er nog beschikbaar met de standaard ROM en de Chinese apps verwijderd? Vier gig is niet erg veel en met de standaard ROM kun je vast geen gebruik maken van een ext-partitie.
- Naast het design, wat zijn de redenen om voor de X7 te kiezen en niet voor de Umi X2 (meer intern geheugen, gorilla glass).
- Kan iemand een reële schatting maken wanneer de Premium versie van de X7 komt, aangezien de premium versie van de X2 nu beschikbaar is?
Hij is wel erg goedkoop vandaag, ik ben zeker in de verleiding om er één te bestellen.
- Hoeveel interne ruimte is er nog beschikbaar met de standaard ROM en de Chinese apps verwijderd? Vier gig is niet erg veel en met de standaard ROM kun je vast geen gebruik maken van een ext-partitie.
- Naast het design, wat zijn de redenen om voor de X7 te kiezen en niet voor de Umi X2 (meer intern geheugen, gorilla glass).
- Kan iemand een reële schatting maken wanneer de Premium versie van de X7 komt, aangezien de premium versie van de X2 nu beschikbaar is?
Hij is wel erg goedkoop vandaag, ik ben zeker in de verleiding om er één te bestellen.
Playstation 4 | ZTE Blade S6 | Onda v975m v1 | Dell XPS 13 (2015)
De Iocean tegen de Umi X2:HenkPatat schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 19:40:
Ik volg dit topic nu al een tijdje en ik ben zeker geïnteresseerd in de X7, maar ik heb nog wel een aantal vragen:
Iocean is goedkoper.
Iocean ziet er beter uit.
Dat glas maakt mij niks uit. Je moet er toch een screenprotector op doen.
(Umi X2 heeft problemen met ineens breken in het scherm, lees Chinese Smarpthone forum en/of X2 forum. Een tweaker had er al last van met de X2 1gb versie, de vorige Umi telefoons hadden hie ook last van.)
[ Voor 10% gewijzigd door HackingDutchman op 24-05-2013 19:47 ]
1: 1.4GBHenkPatat schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 19:40:
2: prijs
3: er zijn alleen geruchten.
Even kijken hoe goed mijn belasting geld uitvalt, dan denk ik dat ik er ook een ga aanschaffen. De top review van Gingerbread heeft mij over de streep getrokken!
---RAWE CEEK!!!---
Design vind ik inderdaad belangrijk. Voor mijn gevoel is de X7 een van handvol china smartphones die ook nog een mooi, eigen uiterlijk heeft
Hij is echt gewoon de mooiste. Ik vind er eigenlijk maar 1 mooier. Dat is de http://www.antelife.com/l...n-dual-camera-silver.htmlXanderDrake schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 20:17:
Design vind ik inderdaad belangrijk. Voor mijn gevoel is de X7 een van handvol china smartphones die ook nog een mooi, eigen uiterlijk heeft
Ik vind dat echt een lelijke achterkant. Alsof je tegen de batterij aan kijkt. En tja, die prijs he 
HackingDutchman schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 20:46:
[...]
Hij is echt gewoon de mooiste. Ik vind er eigenlijk maar 1 mooier. Dat is de http://www.antelife.com/l...n-dual-camera-silver.html
Dualcore'tjes van Intel doen het heel goed, maar wat is die achterkant lelijk en de prijs zo hoog...SSnEAkyy schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 20:59:
Ik vind dat echt een lelijke achterkant. Alsof je tegen de batterij aan kijkt. En tja, die prijs he
[...]
Lijkt haast alsof ze zijn vergeten de backcpver te plaatsen, allerlei logo's en tekst erop. En 2 kleine inhammen voor t geluid?
Verwijderd
Dat leek bij mij ook eeuwen te duren tot ik "Arrival at border point of destination country" kreeg. Net zoals die douane nu eeuwen lijkt te duren.HackingDutchman schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 19:00:
Ik kan niet wachten tot wanneer die van mij ook komt. Hij is 18 mei verzonden. Ik ben benieuwd of ie ook al na 11 dagen komt. De verzendstatus van Swiss Post staat bij mij nog steeds op:
Is er eigenlijk een max. aantal dagen dat een pakket daar kan blijven liggen?
Bij Swiss Post is dat blijkbaar normaal, een aantal events showen en dan ineens bijna 2 weken niet updaten. Dus hij kan elk moment in Nederland aankomen, en dan zou ik PostNL dus even een bericht op Facebook sturen.HackingDutchman schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 19:00:
Ik kan niet wachten tot wanneer die van mij ook komt. Hij is 18 mei verzonden. Ik ben benieuwd of ie ook al na 11 dagen komt. De verzendstatus van Swiss Post staat bij mij nog steeds op:
Verwijderd
Ook als je zoals ik melding hebt gehad van het "douaneverhaal"? Ik woon in België, enig idee wie ik best contacteer? Alvast bedankt!Gingerbread schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 21:29:
[...]
Bij Swiss Post is dat blijkbaar normaal, een aantal events showen en dan ineens bijna 2 weken niet updaten. Dus hij kan elk moment in Nederland aankomen, en dan zou ik PostNL dus even een bericht op Facebook sturen.
Zo, eindelijk de knoop doorgehakt! Telefoon is besteld voor $209,nogwat. Ben benieuwd hoe lang het gaat duren. Zal sowieso pas wat gebeuren na het weekend vrees ik.
Ik had geen last van douane, maar ik las hier onlangs dat ze in België de laatste tijd behoorlijk controleren.Verwijderd schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 21:35:
[...]
Ook als je zoals ik melding hebt gehad van het "douaneverhaal"? Ik woon in België, enig idee wie ik best contacteer? Alvast bedankt!
Ik zou bellen met het postbedrijf die zulke pakketjes overneemt binnenlands. Bij ons is dat PostNL, geen idee hoe dat bij jou zit. Dus ik kan je helaas niet echt helpen.
Verwijderd
Ik heb er ook geen idee van wie dat in België doetGingerbread schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 21:39:
[...]
Ik had geen last van douane, maar ik las hier onlangs dat ze in België de laatste tijd behoorlijk controleren.
Ik zou bellen met het postbedrijf die zulke pakketjes overneemt binnenlands. Bij ons is dat PostNL, geen idee hoe dat bij jou zit. Dus ik kan je helaas niet echt helpen.
*Edit Net even opgezocht, blijkbaar is dat Asendia Belgium. Heb hen net even een email gezonden. Probeer morgen evt. te bellen. Zonder x7 =

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 24-05-2013 21:49 ]
Als ze zich nu eens gaan bekommeren om echte douanezaken en niet om kleine telefoontjes, daar zit niks illegaals in.....Verwijderd schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 21:41:
[...]
Ik heb er ook geen idee van wie dat in België doet...
*Edit Net even opgezocht, blijkbaar is dat Asendia Belgium. Heb hen net even een email gezonden. Probeer morgen evt. te bellen. Zonder x7 =
Dat de douane nu al zo lang je pakket heeft. Kijken of er verboden middelen is niet moeilijk en kost weinig tijd lijkt mij, ff door de scanner, hondje erbij en klaar is kees
Let op:
Dit topic is alleen voor ervaringen met het toestel. Alles over levertijden, prijzen en accessoires moeten in een bijbehorend topic, niet hier.
Dit topic is alleen voor ervaringen met het toestel. Alles over levertijden, prijzen en accessoires moeten in een bijbehorend topic, niet hier.