Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HackingDutchman schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 22:11:
[...]

Als ze zich nu eens gaan bekommeren om echte douanezaken en niet om kleine telefoontjes, daar zit niks illegaals in..... }:O
Dat de douane nu al zo lang je pakket heeft. Kijken of er verboden middelen is niet moeilijk en kost weinig tijd lijkt mij, ff door de scanner, hondje erbij en klaar is kees :9
Lijkt me ook, het is maar een telefoon! :P Hoop dat ik mijn verjaardagscadeau aan mezelf nog voor m'n verjaardag heb! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdwinnR
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 07-08-2023
Thu 23.05.2013 17:36 Departure from border point of origin country Swiss Post SINGAPORE

En nu maar wachten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwittrooper
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 10:18
Mijn pakketje is nu onderweg en de track&trace code werkt eindelijk. Word maandag afgeleverd :).
Weet iemand wat de volgende melding van track&trace inhoud?
PACKAGE DATA PROCESSED BY BROKERAGE. WAITING FOR CLEARANCE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HackingDutchman
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 02-09 12:51

HackingDutchman

Scientia potestas est

zwittrooper schreef op zaterdag 25 mei 2013 @ 11:19:
Mijn pakketje is nu onderweg en de track&trace code werkt eindelijk. Word maandag afgeleverd :).
Weet iemand wat de volgende melding van track&trace inhoud?
PACKAGE DATA PROCESSED BY BROKERAGE. WAITING FOR CLEARANCE
Probeer er eens op te googelen. Dan vind je o.a. dat het nu geinspecteerd wordt door de ?amerikaanse UPS? Douane.

~~~~ From Agfa to Zeiss .... and beyond ~~~~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaStar
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 06:44
Grootste nadeel van deze telefoon vind ik dat GPS grotendeels niet werkt.
Onhandig voor navigatie ed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MaStar schreef op zaterdag 25 mei 2013 @ 12:55:
Grootste nadeel van deze telefoon vind ik dat GPS grotendeels niet werkt.
Onhandig voor navigatie ed.
Heb gehoord dat je er wat "geluk" moet mee hebben. Een andere tweaker meldde me dat GPS perfect bij hem werkt. Ben benieuwd of de mijne ook werkt, laat het ons hopen! Want als sporter wil ik zeker aan de slag met Strava.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 09:29

XanderDrake

Build the future!

Verwijderd schreef op zaterdag 25 mei 2013 @ 13:46:
[...]

Heb gehoord dat je er wat "geluk" moet mee hebben. Een andere tweaker meldde me dat GPS perfect bij hem werkt. Ben benieuwd of de mijne ook werkt, laat het ons hopen! Want als sporter wil ik zeker aan de slag met Strava.
Het zou dus kunnen dat het een foute GPS instellingen zijn die roet in het eten gooien. Dat is te verhelpen.

Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

XanderDrake schreef op zaterdag 25 mei 2013 @ 13:48:
[...]

Het zou dus kunnen dat het een foute GPS instellingen zijn die roet in het eten gooien. Dat is te verhelpen.
Als ik m'n X7 heb (nu nog steeds bij douane, grr }:O ) en mocht ik last hebben met de GPS dan zal ik hier zeker mijn probleem posten. Heb jij aan de instellingen gesleuteld? Heeft het iets opgebracht, werkt de GPS zoals hij zou moeten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 10:30
Ik gok dat je je GPS data moet aanpassen, bijvoorbeeld je gps.conf in /system/etc.
Die staat hoogstwaarschijnlijk 'verkeerd' ingesteld, op de regio azie en als land china.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willian40
  • Registratie: Maart 2013
  • Niet online
Na wikken & wegen of ik 2GB RAM nou wel of niet gebruik, ga ik vanavond de youth bestellen op antelife(nog steeds dagelijkse aanbieding, voor 9uur!) Als ik hem binnen heb, ga ik na een paar weken testen een review uploaden. Ik gebruik maximaal 2 internettabladen, progamma's sluit ik af als ik ze niet gebruik met taakbeheer, dus ik zie geen reden om tot Juli/Augustus te wachten. Voor de rest vervang ik hem toch volgend jaar, dan neem ik wel de nieuwe MTK???? de 2GB ram editie, dit jaar heb ik genoeg aan 1GB met de grafische zware games van nu. EDIT: Weet iemand een coupon die ik vandaag kan gebruiken bij antelife?

[ Voor 9% gewijzigd door Willian40 op 25-05-2013 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gingerbread
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 28-04 21:19
Willian40 schreef op zaterdag 25 mei 2013 @ 16:10:
Na wikken & wegen of ik 2GB RAM nou wel of niet gebruik, ga ik vanavond de youth bestellen op antelife(nog steeds dagelijkse aanbieding, voor 9uur!) Als ik hem binnen heb, ga ik na een paar weken testen een review uploaden. Ik gebruik maximaal 2 internettabladen, progamma's sluit ik af als ik ze niet gebruik met taakbeheer, dus ik zie geen reden om tot Juli/Augustus te wachten. Voor de rest vervang ik hem toch volgend jaar, dan neem ik wel de nieuwe MTK???? de 2GB ram editie, dit jaar heb ik genoeg aan 1GB met de grafische zware games van nu. EDIT: Weet iemand een coupon die ik vandaag kan gebruiken bij antelife?
Probeer "firstregister" voor $7 korting. Anders "fullhd" voor $5 korting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willian40
  • Niet online
Ik zie dat Antelife vandaag jarig is en dus aan alle nieuwe klanten van vandaag $50 korting geeft!! $214,33-$50=$164,33 dat is enorm goedkoop!! Kan ik ook nog de coupons (allebei of alleen 1) erbij gebruiken? De prijs zou enorm laag zijn (verlies lijkt het op)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gingerbread
Willian40 schreef op zaterdag 25 mei 2013 @ 16:41:
Ik zie dat Antelife vandaag jarig is en dus aan alle nieuwe klanten van vandaag $50 korting geeft!! $214,33-$50=$164,33 dat is enorm goedkoop!! Kan ik ook nog de coupons (allebei of alleen 1) erbij gebruiken? De prijs zou enorm laag zijn (verlies lijkt het op)
Waar zie je dan dat klanten $50 dollar korting krijgen? Kan er niets over vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaStar
Willian40 schreef op zaterdag 25 mei 2013 @ 16:41:
Wow nice bang for bucks.
Is alleen registreren voldoende om die $50 te claimen? Ik zie na registratie nergens iets over deze korting namelijk :? Ook niet als ik geregistreerd heb.

Alleen USD$5 Coupon: "firstregister"
(Note 1: Order amount >= USD$50)
(Note 2: Discount products can not use coupon code)
(Note 3: Can use 10 times. Now had used 0 Times.)

@Gingerbread: ze hebben een banner waar dit op staat.

[ Voor 26% gewijzigd door MaStar op 25-05-2013 16:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willian40
  • Niet online
:( De actie is denk ik over, ik zie nu alleen nog maar andere acties staan, ik ga het nog 1x nakijken en als ik het zie, geef ik de link!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaStar
http://www.antelife.com/s...lt/se101/dress/banner.jpg

Staat nog steeds op de site hoor :? Alleen krijg ik geen extra coupon van 50$ na registratie o.i.d.

Edit: vraag is alleen hoe je aan die coupon komt. Ik heb op die link geklikt en geregistreerd.

[ Voor 22% gewijzigd door MaStar op 25-05-2013 16:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gingerbread
Willian40 schreef op zaterdag 25 mei 2013 @ 16:51:
:( De actie is denk ik over, ik zie nu alleen nog maar andere acties staan, ik ga het nog 1x nakijken en als ik het zie, geef ik de link!
Je roept te snel zonder goed te kijken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaStar
Werking van de 50$ actie lijkt wel voorbij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gingerbread
De actie doet het gewoon nog. Maar de "actie" is dat je vanaf $50 besteding $5 korting krijgt.

Je krijgt echt geen $50 korting ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willian40
  • Niet online
*zucht, nee he :(* Waar kan je de actie-voorwaarde zien staan? Ik zie alleen maar staan ''Register now and get coupon $50''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaStar
Gingerbread schreef op zaterdag 25 mei 2013 @ 16:59:
De actie doet het gewoon nog. Maar de "actie" is dat je vanaf $50 besteding $5 korting krijgt.

Je krijgt echt geen $50 korting ;)
Inderdaad :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willian40
  • Niet online
Helaas geen $50 korting ;(
Ik hoopte dat het mogelijk was, het was mogelijk geweest, fastcardtech had een tijdje geleden ook voor $160 deze smartphone, maar helaas doen ze het hier anders. Dat neemt niet weg dat ik vanavond die $5 coupon opeis, alleen is de vraag hoe krijg ik die?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tharonny
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 11-10 23:16
Gewoon de coupon firstregister gebruiken (kan 10 keer) of de coupon fullhd. Kan er maar een per keer gebruiken. Geven beide $5 korting.

En ik snap de $50 dollar coupon in eens! 10x $5 natuurlijk :)

[ Voor 19% gewijzigd door tharonny op 25-05-2013 17:17 ]

Intel i5 2500k, ADATA 8gb + Corsair 8gb 1333MHz, MSI R9 290x, ADATA HM 650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gingerbread
Willian40 schreef op zaterdag 25 mei 2013 @ 17:11:
[...]

Helaas geen $50 korting ;(
Ik hoopte dat het mogelijk was, het was mogelijk geweest, fastcardtech had een tijdje geleden ook voor $160 deze smartphone, maar helaas doen ze het hier anders. Dat neemt niet weg dat ik vanavond die $5 coupon opeis, alleen is de vraag hoe krijg ik die?
160$ was de pre-order prijs. En voor zoveel is hij voor zover ik weet nooit verkocht. Toen ze hem eindelijk op voorraad hadden ging de prijs snel omhoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _hein_
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 22-06-2024
coupon firstregister coupon werkte bij mij niet :-)

The discount can not be used doubled , as x7 has a big discount , so you can not used it .
Have a nice day

en hij staat bij nog steeds op Processing, en op mailtjes wordt niet gereageerd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwittrooper
_hein_ schreef op zaterdag 25 mei 2013 @ 17:25:
coupon firstregister coupon werkte bij mij niet :-)

The discount can not be used doubled , as x7 has a big discount , so you can not used it .
Have a nice day

en hij staat bij nog steeds op Processing, en op mailtjes wordt niet gereageerd...
Processing kan een aantal dagen duren. Duurde bij mij ook bijna een week.
Mailde je wel naar service@antelife.com ? Had zelf binnen een half uur een mail terug.
Houdt wel in de gaten dat je het weekend niet moet meetellen.

Bij mij werkte die coupon trouwens ook niet. Wel de fullhd coupon.

[ Voor 5% gewijzigd door zwittrooper op 25-05-2013 17:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tharonny
Ik heb de firstregister coupon eigenlijk nieteens geprobeerd, wist dat de fullhd werkte. Mijne is vrijdagmiddag besteld, dus zal ook nog wel even duren voordat daar wat mee gaat gebeuren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _hein_
zwittrooper schreef op zaterdag 25 mei 2013 @ 17:29:
[...]

Processing kan een aantal dagen duren. Duurde bij mij ook bijna een week.
Mailde je wel naar service@antelife.com ? Had zelf binnen een half uur een mail terug.
Houdt wel in de gaten dat je het weekend niet moet meetellen.

Bij mij werkte die coupon trouwens ook niet. Wel de fullhd coupon.
ze zijn gestopt met reageren :-) maar ik ben redelijk netjes gebleven. had de telefoon besteld met 24h shipping besteld, ben er een beetje flauw van dat het meer dan een week duurt, dan hadden ze iig niet met 24h moeten adverteren.

17e besteld. fullhd niet eens geprobeerd :(

[ Voor 3% gewijzigd door _hein_ op 25-05-2013 17:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwittrooper
_hein_ schreef op zaterdag 25 mei 2013 @ 17:37:
[...]

ze zijn gestopt met reageren :-) maar ik ben redelijk netjes gebleven. had de telefoon besteld met 24h shipping besteld, ben er een beetje flauw van dat het meer dan een week duurt, dan hadden ze iig niet met 24h moeten adverteren.
Klopt, ik had hetzelfde. Bestelt met 24h shipping maar duurde ongeveer een week voordat het verzonden was.
Deze telefoon is volgens hun nu erg populair, waardoor ze er niet genoeg op voorraad hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _hein_
zwittrooper schreef op zaterdag 25 mei 2013 @ 17:38:
[...]

Klopt, ik had hetzelfde. Bestelt met 24h shipping maar duurde ongeveer een week voordat het verzonden was.
Deze telefoon is volgens hun nu erg populair, waardoor ze er niet genoeg op voorraad hebben.
dan had ik liever gezien dat ze daar wat duidelijker in zijn.... je kunt hem nu ook nog bestellen met 24h shipping. das eerder 120h+ shipping

(ik weet het ook wel: Chinese webshops = lang wachten, maar toch.... )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willian40
  • Niet online
Hij is besteld _/-\o_ Ik ben benieuwd welke bloatware standaard staat geïnstalleerd en hoeveel ruimte dat inneemt, 15-30 werkdagen, m.a.w. 3-6 weken voordat die binnen is. Ik heb hem besteld met de coupon fullhd, de andere heb ik niet gebruikt. Tot die tijd moet ik het prive zonder smartphone doen. (Xperia z is 100% zakelijk bedoeld)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blastpe
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10:23
Dinsdag in de aanbieding bij pandawill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
  • Laatst online: 14-01-2019
Wat denk je dat "expired" betekent?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Momus schreef op zaterdag 25 mei 2013 @ 23:15:
[...]

Wat denk je dat "expired" betekent?
Dat ze hem alvast in het lijstje gooien maar nog niet op actief zetten zodat ie al voor die prijs te kopen valt ;) Check de countdown maar :) Damn.. 190 dollar * 0,95% = 185,25 dollar = 143 euro. Bespaart mij weer 18 euro, genoeg om die 3000mAh accu nog te halen :X

[ Voor 19% gewijzigd door Joosie200 op 25-05-2013 23:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
Het Engels van de Chinezen is ook niet wat het geweest is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Momus schreef op zaterdag 25 mei 2013 @ 23:18:
Het Engels van de Chinezen is ook niet wat het geweest is.
True that, maar ik ben allang blij in het Engels met die Chinezen te kunnen communiceren :P

Ben nog Nederlander genoeg om geen dief van mijn portemonnee te zijn en terug van Antelife naar Pandwill te gaan :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blastpe
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10:23
Het zijn maar 5 stuks die ze met die korting verkopen zie ik nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Blastpe schreef op zaterdag 25 mei 2013 @ 23:24:
Het zijn maar 5 stuks die ze met die korting verkopen zie ik nu.
En toch twijfel ik daar aan. Heb vaak genoeg die Happy Hour products gevolgd waar de volgende dag dan bij stond: 143x sold terwijl de dag ervoor nog stond: total 5 items on shelf. Of dan 5 stuks die in een split second weg zijn voor 194,99 + rest v/d dag voor 5% i.p.v. 10% korting = 219,99x0,95=$208,99 - 5% kortingscoupon = $198,54. Als nog ruimschoots 10 dollar goedkoper t.o.v. wat ik kwijt was :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pleasure
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Joosie200 schreef op zaterdag 25 mei 2013 @ 23:28:
[...]

En toch twijfel ik daar aan. Heb vaak genoeg die Happy Hour products gevolgd waar de volgende dag dan bij stond: 143x sold terwijl de dag ervoor nog stond: total 5 items on shelf. Of dan 5 stuks die in een split second weg zijn voor 194,99 + rest v/d dag voor 5% i.p.v. 10% korting = 219,99x0,95=$208,99 - 5% kortingscoupon = $198,54. Als nog ruimschoots 10 dollar goedkoper t.o.v. wat ik kwijt was :Y)
De happy hour deals kun je helaas niet met een coupon combineren, geen spectaculaire deal dus helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tharonny
Ook komt er bij pandawill natuurlijk nog $4,33 bij voor het verzenden via swiss post (als je dat wilt). Ik ga voor die paar dollar echt mn order niet omgooien hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jemoeder
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 07-04-2018
Jongens, waar kan ik de 3000maH batterij los kopen die op voorraad is? dus niet pandawill. Thanks.

http://www.minideal.net/o...-x7-1080p-smartphone.html

Die hele antelife website doet het niet eens.

[ Voor 44% gewijzigd door jemoeder op 26-05-2013 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10:59

13art

Moderator Mobile
Modbreak:Misschien moet iemand eens een accessoires topic maken, zodat dit topic gewoon een ervaringen topic kan blijven. Wie voelt zich geroepen?

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Naar mijn mening niet nodig. Hoeveel topics wil je hebben? Onder ervaringen en discussie over een telefoon kunnen natuurlijk ook gewoon de daarbijhorende accesoires vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willian40
  • Niet online
Ik vindt het eigenlijk wel handig dat er 1 thread voor is, dan dat het verspreid is over meerdere threads waar niemand in kijkt! Ik dacht dat ik een 3100mAh accu-cover zag, als ik hem vind geef ik de link.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
  • Laatst online: 05-10 18:55
Iocean kapot :'). Ik heb mijn telefoon te vak laten vallen op een harde oppervlak zoals de badkamer. Nu laat hij niet meer op en de speakers zijn defect. Ben nu de batterij aan het opladen via externe een batterijoplader. Ik denk dat er een kabel defect of los is geraakt aan de usb/speaker kant. Morgen maar eens openschroeven geen schroevendraaier hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jemoeder
Had mijn Jiayu G3 laten vallen, touchscreen werkte niet meer dus ja, heb hem maar weg geflikkert. Had hem helemaal opengemaakt, maar kreeg dat scherm niet los dus gaf de moed maar op en ging voor de icoean x7!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gingerbread
Cabo schreef op zondag 26 mei 2013 @ 14:32:
Iocean kapot :'). Ik heb mijn telefoon te vak laten vallen op een harde oppervlak zoals de badkamer. Nu laat hij niet meer op en de speakers zijn defect. Ben nu de batterij aan het opladen via externe een batterijoplader. Ik denk dat er een kabel defect of los is geraakt aan de usb/speaker kant. Morgen maar eens openschroeven geen schroevendraaier hier.
Maar is het scherm nog heel ondanks al de vallen? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pikoe
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Hoe kom je sowieso aan een externe batterijoplader die deze batterijen laadt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
dutchgio schreef op zondag 26 mei 2013 @ 13:59:
Naar mijn mening niet nodig. Hoeveel topics wil je hebben? Onder ervaringen en discussie over een telefoon kunnen natuurlijk ook gewoon de daarbijhorende accesoires vallen.
Snap het. Ik gooi het even in de mod-groep. Kom er dus nog op terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
Gingerbread schreef op zondag 26 mei 2013 @ 17:39:
[...]

Maar is het scherm nog heel ondanks al de vallen? :D
Ja scherm, is nog heel, haha. Heb mn telefoon best vaak laten vallen. Paar keer op laminaat, badkamer paar keer, één keer op een betonnen vloer.
Pikoe schreef op zondag 26 mei 2013 @ 17:55:
Hoe kom je sowieso aan een externe batterijoplader die deze batterijen laadt?
Ik heb een externe batterijlader van mijn Galaxy Nexus. De batterij past er niet helemaal in, maar de aansluiting van de connectors past perfect. :)

[ Voor 34% gewijzigd door Cabo op 26-05-2013 20:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Modbreak:We hebben het er met de mods onderling over gehad, maar we vinden wel dat er een apart accessoires topic moet komen. We willen de topics overzichtelijk houden. Dus bij deze, wie voelt zich geroepen om een accessoires topic te openen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb inmiddels ook mn X7 in bezit, hele prettige telefoon. Nog geen tijd gehad voor een uitgebreide review, maar ik kan wel alvast melden dat de bijgeleverde oplader het een dikke 10 minuten heeft gedaan voordat 'ie doorbrande. Dat is dan wel weer jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Cabo schreef op zondag 26 mei 2013 @ 20:42:
Ja scherm, is nog heel, haha. Heb mn telefoon best vaak laten vallen. Paar keer op laminaat, badkamer paar keer, één keer op een betonnen vloer.
Jemig, das wel wat misbruik. Wel goed om te weten wat de X7 kan overleven tot hij er daadwerkelijk mee nokt ;) Bedankt Cabo.

Ga je nou je andere X7 gebruiken?

Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11-10 23:32

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Modbreak:Ik heb wat offtopic posts een schopje gegeven, hier graag weer ontopic.

Dit topic is alleen voor ervaringen, niet voor levertijden, prijzen of accessoires. Na een paar waarschuwingen verwacht ik dat het nu wel moet lukken om ontopic te blijven.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r2get
  • Laatst online: 19-08 14:06
Jammer, je eerste post en direct al offtopic.
Zie de modbreak hierboven en de topicwaarschuwing hieronder.

[ Voor 86% gewijzigd door janvanduschoten op 27-05-2013 10:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07-10 19:48
Ik zit te twijfelen tussen de iOcean X7, Umix X2 en de Oppo C2 om voor iemand uit te zoeken.
Volgens mij zijn deze allen redelijk vergelijkbaar, maar ik vind het uiterlijk van de iOcean het mooiste.

Ik zelf heb een Newman N2, maar die valt buiten het budget.

Wat is de kwaliteit van de hardware en vooral de dagelijkse snelheid qua snappyness. Met welke westerse telefoon kun je deze vergelijken qua snelheid? Een Galaxy S2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

dangerousp schreef op maandag 27 mei 2013 @ 11:42:
Wat is de kwaliteit van de hardware en vooral de dagelijkse snelheid qua snappyness. Met welke westerse telefoon kun je deze vergelijken qua snelheid? Een Galaxy S2?
Als Snappyness echt zijn ding is, kan je beter een 720p variant pakken. Qua gewoon ruwe snelheid (is wat anders) zit je een stukje onder de Tegra 3 maar wel een stuk sneller dan de Galaxy S2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gingerbread
XanderDrake schreef op maandag 27 mei 2013 @ 11:52:
[...]

Als Snappyness echt zijn ding is, kan je beter een 720p variant pakken. Qua gewoon ruwe snelheid (is wat anders) zit je een stukje onder de Tegra 3 maar wel een stuk sneller dan de Galaxy S2.
Maar is het niet zo dat een MTK6589 een 28nm chip is en de Tegra 3 40nm? En dat ze dus heel dicht bij elkaar komen kwa snelheid?

Dus ik zou eerder kijken naar een HTC One X als vergelijking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Gingerbread schreef op maandag 27 mei 2013 @ 12:17:
Maar is het niet zo dat een MTK6589 een 28nm chip is en de Tegra 3 40nm? En dat ze dus heel dicht bij elkaar komen kwa snelheid?
Op wat voor procede de chip is gemaakt bepaald eerder hoe efficient ie is en hoe snel hij standaard is geclockt. Maar als de MT6589 op 1.2ghz is geclockt en de Tegra 3 op 1.5ghz PLUS het feit dat Cortex A9 ruwweg toch iets sneller is, is de vergelijking snel gemaakt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pikoe
  • Niet online
Even een stresstest gedaan voor de accu. HD youtube gestreamed met hoogste helderheid, houdt hij 3 uur en 27 minuten vol.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/HF3mgGg.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/kKOskgu.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willian40
  • Niet online
Ik ben benieuwd naar de schermtemperatuur, het aantal Nits en de zwartwaarde van het scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
XanderDrake schreef op maandag 27 mei 2013 @ 09:48:
[...]

Jemig, das wel wat misbruik. Wel goed om te weten wat de X7 kan overleven tot hij er daadwerkelijk mee nokt ;) Bedankt Cabo.

Ga je nou je andere X7 gebruiken?
Vandaag begonnen met dat ding open te schroeven. Ben ik toch maar mee gestopt. Bij mij gaat het altijd fout, en wil erger voorkomen. Inmiddels heb ik gemerkt dat wanneer ik in het midden van het scherm hard druk de USB en geluid werken. Kan voor nu weer voorruit :)

Mijn andere X7 heb ik verkocht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

LOL, kijk aan: Afbeeldingslocatie: http://www.gizchina.com/wp-content/uploads/images/neken-n6-MT6589t-quad-core.jpg

Er komt een MTK6589 Turbo versie van smartphone die wel heeeel veel lijkt op de X7. Spannend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaStar
Wanneer komt die :D Chinees zie ik ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HackingDutchman
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 02-09 12:51

HackingDutchman

Scientia potestas est

Nou ja zeg, ik maak wel ff een topic aan. ''Iocean X7 ALLES behalve ervaringen''

----Update----
Topic is aangemaakt
Iocean X7 ALLES behalve ervaringen

[ Voor 38% gewijzigd door HackingDutchman op 27-05-2013 18:32 ]

~~~~ From Agfa to Zeiss .... and beyond ~~~~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willian40
  • Niet online
Zou iemand de 3dmark11 test willen draaien op zowel 720p als 1080p en de uitkomst geven? Ik zit nog op dag 1 van de 15-30 van gratis verzending.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adr01
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 13-09 17:20
Officiële rom update tutorial vertaald:
http://www.pandawillforum...29-0520-official-firmware

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• starcopy
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
(overleden)
Aangezien ik door de bomen het bos inmiddels helemaal kwijt ben: Werkt de gps in dit model wel goed? Ik zit tussen deze en de Umi X2 te twijfelen, maar van die laatste heb ik al aardig wat negatieve uitlatingen wat betreft gps, gevonden. En dit is iets wat ik toch wel regelmatig gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willian40
  • Niet online
Het schijnt beter te werken dan op de Umi X2 als ik de verhalen op internet lees, maar zelf heb ik hem nog niet in handen om te oordelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Ze hebben allebei dezelfde chip, dus in theorie werken ze hetzelfde. Kan natuurlijk altijd een slechte batch geleverd zijn aan Umi of Iocean waarbij er negatieve resultaten op het internet verschijnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jemoeder
Offtopic, dus weg.

[ Voor 85% gewijzigd door janvanduschoten op 28-05-2013 00:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• starcopy
  • Niet online
(overleden)
dutchgio schreef op maandag 27 mei 2013 @ 20:55:
Ze hebben allebei dezelfde chip, dus in theorie werken ze hetzelfde. Kan natuurlijk altijd een slechte batch geleverd zijn aan Umi of Iocean waarbij er negatieve resultaten op het internet verschijnen.
Daar zat ik ook aan te denken. Zodoende hoop ik dat er hier al een aantal gebruikers zijn die al wat ervaring hebben opgedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
starcopy schreef op maandag 27 mei 2013 @ 22:29:
[...]

Daar zat ik ook aan te denken. Zodoende hoop ik dat er hier al een aantal gebruikers zijn die al wat ervaring hebben opgedaan.
Er is (nog) niemand die er 1 heeft. Vandaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Samiej6
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
starcopy schreef op maandag 27 mei 2013 @ 20:46:
Aangezien ik door de bomen het bos inmiddels helemaal kwijt ben: Werkt de gps in dit model wel goed? Ik zit tussen deze en de Umi X2 te twijfelen, maar van die laatste heb ik al aardig wat negatieve uitlatingen wat betreft gps, gevonden. En dit is iets wat ik toch wel regelmatig gebruik.
Toen ik de gps aan het onderzoeken was heb ik er na 5 minuten buiten op tafel liggend een lock mee gekregen.
Afgelopen weekend, na 20 minuten buiten lopen met google maps aan, kreeg ik nog steeds geen lock.

Dit is trouwens nog met de oudere firmware, niet met die wat een aantal posts hierboven staat.

EDIT:
bovenstaande update wiped trouwens je hele telefoon leeg. zelf even vergeten te controleren :P

[ Voor 7% gewijzigd door Samiej6 op 28-05-2013 00:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pikoe
  • Niet online
Mijn 3G verbinding werkt niet als ik hem op mijn 2e simkaart instel, heeft iemand anders dit probleem of doe ik iets verkeerd? (mijn eerste simkaart heeft geen 3G dus dat nog niet geprobeerd)

edit: Wat zou overigens mis moeten zijn met de GPS? Ik heb hem nog niet als navigatie gebruikt, maar hij geeft bij mij gewoon de juiste plek aan.

[ Voor 48% gewijzigd door Pikoe op 28-05-2013 02:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
Pikoe schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 02:21:
Mijn 3G verbinding werkt niet als ik hem op mijn 2e simkaart instel, heeft iemand anders dit probleem of doe ik iets verkeerd? (mijn eerste simkaart heeft geen 3G dus dat nog niet geprobeerd)

edit: Wat zou overigens mis moeten zijn met de GPS? Ik heb hem nog niet als navigatie gebruikt, maar hij geeft bij mij gewoon de juiste plek aan.
Instellingen. Je moet je APN goed instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dutchgio schreef op maandag 27 mei 2013 @ 23:54:
[...]

Er is (nog) niemand die er 1 heeft. Vandaar.
Nog niemand die er een heeft? Ik heb hem al in handen hoor :P (met dank aan Cabo _/-\o_ )

Ik zal vanmiddag even de GPS gebruiken, en zal mijn bevindingen hier posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwittrooper
Verwijderd schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 08:21:
[...]

Nog niemand die er een heeft? Ik heb hem al in handen hoor :P (met dank aan Cabo _/-\o_ )

Ik heb gister het toestel binnen gehad :)
De GPS vindt ik (zoals verwacht) erg slecht. Had die vanmorgen een kwartier aan toen ik over straat liep en had nog geen fix (heb wel de a-gps data). De antenne schijnt behoorlijk slecht te zijn. Ik zou geen telefoon met deze MTK chip kopen als je een goede gps ontvangst wil, bij alle telefoons met deze chip is dat niet al te goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Verwijderd schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 08:21:
[...]

Een umi x2?
Die bedoelde ik, desondanks dat dit het iocean topic is, omdat gevraagd werd naar de vergelijking tussen de gps van beide toestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• starcopy
  • Niet online
(overleden)
Het ging me niet om de vergelijking, ik twijfel alleen tussen die 2. Alleen had ik al gelezen dat van de Umi de gps slecht zou zijn. En aan die paar reacties hier, en ook op wat andere sites, lijkt de Iocean ook dat probleem te hebben. Schijnbaar klopt het verhaal dan toch dat de gebruikte cpu (fabrikant) op gps gebied redelijk bagger is. Zou wel jammer zijn want de Iocean lijkt me een mooi dingetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaStar
Prijzen horen in een apart topic
Ik neem deze niet i.v.m. slechte verhalen over GPS, iets wat ik echt nodig heb voor navigatie en Strava.

[ Voor 27% gewijzigd door 13art op 28-05-2013 17:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OnlyRinaldo
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 30-09 16:01
Ik zou toch even dit opvolgen, YouTube: Jiayu G3 GPS fix Hierna heb je zo een gps fix, UMI X2 & Neo Rio N002 dan.
Kan niks zeggen over de MTK6589 gps verbinding want ik heb nog geen enige navigatie gebruikt op de UMI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• starcopy
  • Niet online
(overleden)
Zou je gewoon eens kunnen kijken hoe snel je een fix hebt op verschillende plaatsen zoals in huis, in de tuin, en in de auto? Dan weet je al of de gps goed werkt of niet. De meeste youtube items geven niet al te veel hoop. Ook jouw link niet. Aan het eind heeft hij net een beetje signaal op 5 sats en dat na verscheidene minuten wachten in de buitenlucht. Volgens mij wilde hij niet laten zien hoe snel, of slecht, het werkelijk ging. Wanthij breekt af voordat het goed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwittrooper
starcopy schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 14:59:
Zou je gewoon eens kunnen kijken hoe snel je een fix hebt op verschillende plaatsen zoals in huis, in de tuin, en in de auto? Dan weet je al of de gps goed werkt of niet. De meeste youtube items geven niet al te veel hoop. Ook jouw link niet. Aan het eind heeft hij net een beetje signaal op 5 sats en dat na verscheidene minuten wachten in de buitenlucht. Volgens mij wilde hij niet laten zien hoe snel, of slecht, het werkelijk ging. Wanthij breekt af voordat het goed is.
Ik zal vanavond eens kijken hoe lang het duurt voordat ik een goed signaal heb in de tuin. Ik heb wel de GPS fix zoals in het filmpje gedaan wordt uitgevoerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willian40
  • Niet online
Maar zou iemand een 3dmark11 test icestormextreme (1080p) willen draaien en de resultaten geven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zojuist 20min in de auto: geen gps fix. Je kan dus gerust stellen dat deze telefoon het zonder gps moet doen.

Ice storm score: 1531 (ice storm extreme was dat). Had overigens gewoon mn overige apps aan latem staan, geen idee of dat wat uitmaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UrbanSnEAky
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 10:22
Een aantal dagen nadat ik de X7 besteld heb, heb ik maar een hoesje er alvast bij besteld. De telefoon is nog niet binnen (is sinds 16 mei onderweg) maar het hoesje is er al wel!

Ik heb niet opgegeven welke kleur, maar ik kreeg een blauwe cover + een "originele" witte back cover voor de X7. De kwaliteit is goed, en nu nog wachten tot ik de telefoon heb :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willian40
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 18:13:
Zojuist 20min in de auto: geen gps fix. Je kan dus gerust stellen dat deze telefoon het zonder gps moet doen.

Ice storm score: 1531 (ice storm extreme was dat). Had overigens gewoon mn overige apps aan latem staan, geen idee of dat wat uitmaakt.
Bedankt dat je de moeite genomen hebt, ik schrik er wel een beetje van ik had een score van 2000-2500 verwacht |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hier iets gevonden over een fix: maarreeh het is Italiaans... Iemand talenkennis op overschot? http://www.androidiani.co...artphone-con-mtk6589.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
[GUIDE] GPS Fix voor Iocean x7/Smartphone met MTK6589
Hier ben ik! Hier is hoe ik opgelost met de werking van GPS of met inschakeling van de satellieten. Samengevat, het probleem ligt, zoals het werd begrepen in het gps.conf bestand dat zich in / system / etc. Vanaf hier kunt vooruit meteen dat je nodig hebt om toegang te krijgen tot het maakt het mogelijk ROOT die wordt bereikt door het gebruik van een eenvoudige gids die u zich in dit forum.

1 - Verkrijgen van vergunningen ROOT (root anders kun je niets doen)
2-Download Root Browser uit playstore en installeer het. We moeten toegang krijgen tot de map / system / etc /
3-Navigeer naar de map / system / etc en zoek naar het bestand gps.conf - Als u een back-up of een open bestand direct te krijgen en vervang de inhoud (deovrebbe leeg zijn voor degenen die nog niet hebt verandert met verschillende app) gedaan met deze en opslaan:

code:
NTP_SERVER = it.pool.ntp.org
NTP_SERVER = 0.it.pool.ntp.org
NTP_SERVER = 1.it.pool.ntp.org
NTP_SERVER = 2.it.pool.ntp.org
NTP_SERVER = 3.it.pool.ntp.org
NTP_SERVER = 0.europe.pool.ntp.org
NTP_SERVER = 1.europe.pool.ntp.org
NTP_SERVER = 2.europe.pool.ntp.org
NTP_SERVER = 3.europe.pool.ntp.org
XTRA_SERVER_1 = http://xtra1.gpsonextra.net/xtra.bin
XTRA_SERVER_2 = http://xtra2.gpsonextra.net/xtra.bin
XTRA_SERVER_3 = http://xtra3.gpsonextra.net/xtra.bin
XTRA_SERVER_4 = http://xtra4.gpsonextra.net/xtra.bin
ENABLE_XTRA = TRUE

# DEBUG NIVEAU: 0 - geen, 1 - Fout, 2 - Waarschuwing, 3 - Info
# 4 - Debug, 5 - Uitgebreide
DEBUG_LEVEL = 0

# Tussenstand rapport, 1 = enable, 0 = uitschakelen
INTERMEDIATE_POS = 0

# Nauwkeurigheid drempel voor tussenstanden
# Minder nauwkeurige posities worden genegeerd, 0 voor het doorgeven van alle posities
ACCURACY_THRES = 0

# Meld SUPL ref locatie als ligging, 1 = enable, 0 = uitschakelen
REPORT_POSITION_USE_SUPL_REFLOC = 1

# Wiper (wifi positioning), 1 = enable, 0 = uitschakelen
ENABLE_WIPER = 1

# # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # #
# # # # # AGPS server instellingen # # # # #

# VOOR SUPL SUPPORT Stel de volgende
SUPL_HOST = supl.google.com
SUPL_PORT = 7276
SUPL_NO_SECURE_PORT = 7276
SUPL_SECURE_PORT = 7276

# VOOR C2K PDE SUPPORT Stel de volgende
# C2K_HOST = c2k.pde.com of IP
# C2K_PORT = 1234

# # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # #
# # # # # AGPS Carrier instellingen # # # # #
CURRENT_CARRIER = gemeenschappelijke
DEFAULT_AGPS_ENABLE = TRUE
DEFAULT_SSL_ENABLE = FALSE

# TRUE voor "User Plane", FALSE voor "Control Plane"
DEFAULT_USER_PLANE = TRUE
4 - Controleer de permissies van het bestand zelf . Ik, voor de beveiliging Ik stel deze in op 777 (dat wil zeggen, alle dozen geselecteerde I).
Exit Root Browser en positie jezelf met outdoor SMARTPHONE EN GEGEVENS INGESCHAKELD . Activeer de GPS, A-GPS EN BIJSTAND GPS EPO (EPO SET VOOR DE AUTOMATISCHE DOWNLOAD FILE INSTELLINGEN DIE IN DEZELFDE ALS EPO) . Schakel de cel met GPS op en op.
5-Met de telefoontoetsen soort de volgende code * # * # 3646633 # * # * en spring je naar een verborgen menu.
6 - In dit menu Blader door de tabbladen naar rechts tot u de kaart vinden LOCATIE . Selecteer Op locatie gebaseerde voorziening en brengt u naar een pagina die wordt genoemd ENGINEER LOCATIE MODE . In dit tabblad, moet u de eerste seziome namelijk selecteren GPS . De eerste kleine knop en je ziet ' GPS (OFF) : klik op de knop en word 'GPS (ON) . Nu naar het volgende tabblad dwz VIEW vasthaken ze op en wacht tot de satellieten, die zal beginnen te worden groen .
7 - Eenmaal opgesloten sommige satelliet wacht een paar minuten en vervolgens de verborgen menu af te sluiten en start elke app die gebruik maakt van de GPS ( kaarten of GPS Test of heb je) 8 - BELANGRIJK: De GPS-prestaties verbeterd met het gebruik dan, de eerste paar dagen na het maken van de verandering en de eerste dockingstation, met behulp van GPS (voor navigatie of zelfs gewoon in MAP, dan zonder pad) zoveel mogelijk. 9 - BELANGRIJK: Deze gids WORKS ondertekend door het hoofd waarom (waarom zou het niet werken op uw apparaat)? De koppeling van de satellieten, de eerste keer, meer tijd nodig heeft, zodat u niet uw humeur en verliest misschien een paar minuten wachten. Herhaal indien nodig meerdere keren de afstand van 4 tot 7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwittrooper
Ik heb daarnet even GPS getest. Nadat ik de fix uit dit youtube filmpje: YouTube: Jiayu G3 GPS fix had uitgevoerd. (is eigenlijk hetzelfde als bovenstaande oplossing van Momus)

Heb nu een redelijk signaal na 20 tot 30 seconden wachten. Heb het getest met de app GPS status, in de openlucht. Heb wel eerst (via die app) de A-gps data laten updaten.

Edit: Ik heb het vanmorgen in de buitenlucht (tijdens regen) nog een keer geprobeerd. Deze keer duurde het 70 seconden voordat ik een goede fix had. In de bus krijg ik helemaal geen fix.

[ Voor 18% gewijzigd door zwittrooper op 29-05-2013 09:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Is het niet veel makkelijker om een gps.conf bestandje up te loaden en die te verplaatsen naar system/etc
En vervolgens de permissies goed te zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Momus schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 18:43:
Hier ben ik! Hier is hoe ik opgelost met de werking van GPS of met inschakeling van de satellieten. Samengevat, het probleem ligt, zoals het werd begrepen in het gps.conf bestand dat zich in / system / etc. Vanaf hier kunt vooruit meteen dat je nodig hebt om toegang te krijgen tot het maakt het mogelijk ROOT die wordt bereikt door het gebruik van een eenvoudige gids die u zich in dit forum.

2-Download Root Browser uit playstore en installeer het. We moeten toegang krijgen tot de map / system / etc /
3-Navigeer naar de map / system / etc en zoek naar het bestand gps.conf - Als u een back-up of een open bestand direct te krijgen en vervang de inhoud (deovrebbe leeg zijn voor degenen die nog niet hebt verandert met verschillende app) gedaan met deze en opslaan:

code:
ENABLE_XTRA = TRUE

DEBUG_LEVEL = 0

INTERMEDIATE_POS = 0

# Minder nauwkeurige posities worden genegeerd, 0 voor het doorgeven van alle posities
ACCURACY_THRES = 0

ENABLE_WIPER = 1

SUPL_PORT = 7276
SUPL_SECURE_PORT = 7276

# C2K_PORT = 1234

4 - Controleer de permissies van het bestand zelf . Ik, voor de beveiliging Ik stel deze in op 777 (dat wil zeggen, alle dozen geselecteerde I).
Exit Root Browser en positie jezelf met outdoor SMARTPHONE EN GEGEVENS INGESCHAKELD . Activeer de GPS, A-GPS EN BIJSTAND GPS EPO (EPO SET VOOR DE AUTOMATISCHE DOWNLOAD FILE INSTELLINGEN DIE IN DEZELFDE ALS EPO) . Schakel de cel met GPS op en op.
5-Met de telefoontoetsen soort de volgende code * # * # 3646633 # * # * en spring je naar een verborgen menu.
6 - In dit menu Blader door de tabbladen naar rechts tot u de kaart vinden LOCATIE . Selecteer Op locatie gebaseerde voorziening en brengt u naar een pagina die wordt genoemd ENGINEER LOCATIE MODE . In dit tabblad, moet u de eerste seziome namelijk selecteren GPS . De eerste kleine knop en je ziet ' GPS (OFF) : klik op de knop en word 'GPS (ON) . Nu naar het volgende tabblad dwz VIEW vasthaken ze op en wacht tot de satellieten, die zal beginnen te worden groen .
7 - Eenmaal opgesloten sommige satelliet wacht een paar minuten en vervolgens de verborgen menu af te sluiten en start elke app die gebruik maakt van de GPS ( kaarten of GPS Test of heb je) 8 - BELANGRIJK: De GPS-prestaties verbeterd met het gebruik dan, de eerste paar dagen na het maken van de verandering en de eerste dockingstation, met behulp van GPS (voor navigatie of zelfs gewoon in MAP, dan zonder pad) zoveel mogelijk. 9 - BELANGRIJK: Deze gids WORKS ondertekend door het hoofd waarom (waarom zou het niet werken op uw apparaat)? De koppeling van de satellieten, de eerste keer, meer tijd nodig heeft, zodat u niet uw humeur en verliest misschien een paar minuten wachten. Herhaal indien nodig meerdere keren de afstand van 4 tot 7.
Awesome _/-\o_
zwittrooper schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 19:09:
Heb nu een redelijk signaal na 20 tot 30 seconden wachten. Heb het getest met de app GPS status, in de openlucht. Heb wel eerst (via die app) de A-gps data laten updaten.
Awesome _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• starcopy
  • Niet online
(overleden)
Ik denk dat je wel de eerste regels ff aan moet passen, tenzij je in Italie wil gaan rijden. ;)

server 0.nl.pool.ntp.org
server 1.nl.pool.ntp.org
server 2.nl.pool.ntp.org
server 3.nl.pool.ntp.org

Maar ik denk dat ik toch nog maar ff wacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

starcopy schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 22:44:
Ik denk dat je wel de eerste regels ff aan moet passen, tenzij je in Italie wil gaan rijden. ;)

server 0.nl.pool.ntp.org
server 1.nl.pool.ntp.org
server 2.nl.pool.ntp.org
server 3.nl.pool.ntp.org

Maar ik denk dat ik toch nog maar ff wacht.
Ik zie dat het überhaupt alleen werkt met root. Iemand die mijn handje wilt vasthouden bij 't rooten? Ik zou toch ook graag binnen 30 minuten een GPS-fix willen hebben _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Zoveel tijd kost rooten toch niet?
Binnen 5 minuten lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Samiej6
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
Als je de laatste nieuwe rom van iOcean flashed is je telefoon standaard al geroot.
Toen ik hem flashte werkte de ingebouwde superuser ineens wel, in tegenstelling tot de standaard meegeleverde rom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Momus schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 18:43:

code:
ENABLE_XTRA = TRUE

DEBUG_LEVEL = 0

INTERMEDIATE_POS = 0

ACCURACY_THRES = 0

ENABLE_WIPER = 1

SUPL_PORT = 7276
SUPL_SECURE_PORT = 7276

# C2K_PORT = 1234

Waarom zo moeilijk doen, de app fasterfix doet precies hetzelfde volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willian40
  • Niet online
Samiej6 schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 00:09:
Als je de laatste nieuwe rom van iOcean flashed is je telefoon standaard al geroot.
Toen ik hem flashte werkte de ingebouwde superuser ineens wel, in tegenstelling tot de standaard meegeleverde rom.
Kan je via de softwareupdate in de instellingen de rom flashen, of staat de rom op internet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elinx
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10:33
dutchgio schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 19:34:
Is het niet veel makkelijker om een gps.conf bestandje up te loaden en die te verplaatsen naar system/etc
En vervolgens de permissies goed te zetten?
Helemaal gelijk, dat is veel handiger.

Op XDA hadden ze dat ook al bedacht

Via CWM de juiste zip flashen of anders,
via een root verkenner het gps.conf bestandje in system/etc plaatsen
Om met schone lei te beginnen ook het mtkgps.dat bestand wissen in /data/misc
Daarna zorgen voor een goede fix in de buitenlucht evt. mbv A-gps, EPO enz. via MobileUncle YGPS
Verwijderd schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 06:58:
[...]
Waarom zo moeilijk doen, de app fasterfix doet precies hetzelfde volgens mij.
De app Fasterfix maakt inderdaad ook een gps.conf bestand aan, die verwijzen naar lokale servers.

Er zijn dus diverse mogelijkheden om de snelheid van een GPS fix te verbeteren door het gps.conf bestand te wijzigen.

[ Voor 22% gewijzigd door elinx op 29-05-2013 08:11 ]

Pagina: 1 ... 9 ... 35 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen voor ervaringen met het toestel. Alles over levertijden, prijzen en accessoires moeten in een bijbehorend topic, niet hier.