Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 11:42
Heb je daarvoor je hele telefoon losgehaald of haal je alleen je batterijklep los en plak je het eraan vast?

[ Voor 5% gewijzigd door dutchgio op 15-06-2013 21:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n3rdje
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 23-07 23:37
Wel chill, maar suf dat dat werkt. Betekent dat het softwarematig allemaal wel prima is maar dat er dus gewoon een bar slechte antenne in zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-8one
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-09 15:04

T-8one

take it easy, take a sisi

Verwijderd schreef op zaterdag 15 juni 2013 @ 21:01:
Ik heb alle mogelijke software oplossingen geprobeerd om de GPS werkend te krijgen met deze telefoon maar tevergeefs nooit een verbinding tot stand gekomen.
Nu heb ik zojuist de waxinelicht oplossing een beetje gecombineerd met de koper oplossing en de verbinding is nu perfect!! :D
Aangezien ik nergens koper had liggen heb ik dit maar geprobeerd.
Je hoeft alleen het omhulsel van een waxinelicht onder de GPS te plakken (voorzichtig met je nagel omhoog trekken).

https://www.dropbox.com/sh/37syzgrisq7ktar/kY96Qnz_jn

Nu kan ik eindelijk met plezier deze telefoon gebruiken.
Ik heb wel eens gehad dat m'n telefoon max 6 satelieten vond, maar een uur later of een reboot later werd er dan weer niets gevonden. Werkt jouw oplossing ook na een reboot?

Ik zit eens door alle config files heen te browsen welke met GPS te maken hebben en kwam zodoende epo_conf.xml tegen (\system\etc). Het viel mij op dat hierin de parameter epo_enable op no staat terwijl ik deze met mobileuncle en in het GPS menu toch zeker op yes heb gezet. Zouden jullie eens willen kijken welke waarde deze parameter bij jullie heeft? Eventueel ook bij een andere telefoon, mocht je die geroot hebben.

GP 32 the most powerfull handheld in the world :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gremen
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-09 15:48
Bij mij staat het daar ook op 'no' terwijl het in de instelling en mobileuncle wel aanstaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Staat bij mij ook op no.
Ik heb de telefoon een paar keer opnieuw opgestart en hij werkt nog prima.
Ik heb verschillende roms geprobeerd en de meeste software matige oplossingen geprobeerd maar daarmee kreeg ik nooit een fix (helemaal niets!).
De telefoon ligt nu zelfs naast me binnen en ik heb gewoon een verbinding :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wdeb
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 12-03 23:54
Maar, het gaat mij echter om de snelheid van het foto's kunnen nemen. Ze zien er best aardig uit, maar wil graag toestel kunnen pakken, camera-widget selecteren, richten, afdrukken en foto zien achter elkaar binnen enkele seconden. Dus niet wachten. En dat zie ik niet OP de foto's. Heeft iemand hier ervaring mee??

Wdeb
dbzdragon schreef op maandag 10 juni 2013 @ 17:42:
[...]

Dan heb je in die geruime tijd zeker de allereerste post van dit topic gemist. Daar vind je een link naar foto's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Zal niet heel veel anders zijn dan op elke android 4.2.x mobiel.
Dus succes met googelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Samiej6
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
Iemand enig idee watvoor deze hoge data usage zorgt.
Is het malware?

http://i.imgur.com/C5bpfnJ.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou het is me gelukt ;) ClockWorkMod en de mod versie van die kerel op XDA die hier eerder ook al gemaakt is, ik zal eens een mooie tutorial schrijven zometeen.

Wel even iets zeggen, ik vind de iocean wel een beetje laggy hoor.... kom van iphone maar af en toe heeft die ze momentjes... pff xD liever een lagere resolutie die echt snel is hehe maja, misschien wacthen op snellere .rom

En die WIFI is ook gigantisch sloom, kan ook mijn router zijn vandaag _/-\o_

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 15-06-2013 23:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand nog een goede HDMI - MICRO USB kabel? DX?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adr01
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 13-09 17:20
Werkt micro USB naar HDMI dan op deze telefoon?
Werkt OTG dan ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willian40
  • Registratie: Maart 2013
  • Niet online
De elite staat nu al voor $260 in een webshop, zodra de prijs zakt naar $250 koop ik hem!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willian40
  • Niet online
Op deze site kan je de iocean x7 elite voor ongeveer $260 krijgen http://www.alibaba.com/showroom/iocean-x7-elite.html
Maar ook een andere site die er redelijk betrouwbaar uitzag, ik kan hem alleen niet meer vinden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _hein_
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 22-06-2024
Adr01 schreef op zondag 16 juni 2013 @ 01:48:
Werkt micro USB naar HDMI dan op deze telefoon?
Werkt OTG dan ook?
ben ik ook benieuwd naar, kan er niets over vinden (ik heb een mailtje naar antelife gestuurd).

Volgens mij heeft alleen de Elite versie OTG, dus zal MHL ook wel niet werken op een young versie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adr01
Hmm, 2 van mijn batterijen houden er achter elkaar mee op. :(
Ik heb ze opgeladen toen ik sliep, dus zijn ze zelfs na een tijdje 100% te zijn blijven opladen?

Nu geven de batterijen aan dat ze 3.07v zijn. :/
Ik hoop dat Pandawill hier niet moeilijk over doet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebben jullie geen last dat die af en toe freezed? :D Ik heb af en toe dat die freezed?

Ik heb nu de 4.2.1 rom van LuHash erop staan, daarvoor had ik de stock 4.2.1 van Pandawill, van April. Toen heb eerst de 4.2.1 van Mei erop geflashed (officiele versie) en nu heb ik de 4.2.1 van LuHash, alleen Android is gewoon een beetje laggy, voelt heel snel aan, dan klik je whatsapp aan, of bijvoorbeeld chrome, en dan wordt die opeens wel heel erg traag... en gaat het scherm uit en moet ik circa 20 seconden wachten voordat ik hem weer kan gebruiken.... =/

De stock rom was ook al niet te snel, en deze is ook een drama... iemand een idee hoe dit nou zit? =/
Wordt er een beetje gek van =/ Toch andere rom proberen? Of herkend iedereen dit?

Nu heb ik het weer, druk op de aan knop en moet echt zeker 6 seconden wachten voordat die opengaat... Ram heeft zeker 200 mb vrij... maar weet niet wat het is???

Ik vind dat zelf nog wel vrij veel, maar bij task manager zie je dat er 200 van de 1000 vrij is =/ jeetje. Toch andere rom proberen vanavond als ik geen antwoord krijg.

Alle apps staan ook uit enzo

Is er ook een soorrt eventvwr?

Ik heb ook vaak de melding system reageert niet meer =/

[ Voor 100% gewijzigd door Verwijderd op 16-06-2013 20:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adr01
Hij lade een tijd geleden weer op, maar starte daarna nog niet op. (Enkel backlight) Toen verwisselde ik de batterij met een waar nog 32% in zat, en hij starten. Ik sloot hem af en verwisselde de batterij weer met de batterij die het niet deed... maar nu doet hij het ineens weer wel. :S
Verwijderd schreef op zondag 16 juni 2013 @ 18:36:
Hebben jullie geen last dat die af en toe freezed? :D Ik heb af en toe dat die freezed?
Dat heb ik gelukkig nog nooit gehad.
Mijn wifi werkt ook uitstekend, enkel mijn GPS werkt nog niet.

Ook heb ik last van mijn scherm, als ik soms zacht op sommige punten druk, dan komen er van die duw punten op bepaalde punten van het scherm.
Alsof er achter het scherm componenten te dicht op zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Adr01 schreef op zondag 16 juni 2013 @ 20:32:
Hij lade een tijd geleden weer op, maar starte daarna nog niet op. (Enkel backlight) Toen verwisselde ik de batterij met een waar nog 32% in zat, en hij starten. Ik sloot hem af en verwisselde de batterij weer met de batterij die het niet deed... maar nu doet hij het ineens weer wel. :S

[...]

Ook heb ik last van mijn scherm, als ik soms zacht op sommige punten druk, dan komen er van die duw punten op bepaalde punten van het scherm.
Welke rom gebruik jij? Het zou ook me lockscreen kunnen zijn hoor, sinds ik hem heb geflasht met die rom staan er allemaal lockscreens op, wel 3 schermen ofzo, daardoor kan die best trager zijn? Alleen weghalen van lockscreens is heel irritant....

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 16-06-2013 21:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het bij iemand gelukt om de GPS te maken zonder de aluminium/koper-oplossing?

[ Voor 64% gewijzigd door Verwijderd op 16-06-2013 22:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maximaaltijd
  • Laatst online: 06-06-2022
Adr01 schreef op zondag 16 juni 2013 @ 20:32:

[...]

Dat van dat scherm heeft die van mij ook (valt zeker op als je de brightness op z'n hoogst zet).
Ik heb tevens een Star S5 met hetzelfde euvel. Blijken dus meerdere China-phones te hebben en geen zal dus geen toeval/pech zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maximaaltijd schreef op zondag 16 juni 2013 @ 23:18:
[...]

Dat van dat scherm heeft die van mij ook (valt zeker op als je de brightness op z'n hoogst zet).
Ik heb tevens een Star S5 met hetzelfde euvel. Blijken dus meerdere China-phones te hebben en geen zal dus geen toeval/pech zijn.
Welke rom draai jij? Thnx ben beniwud... ik heb dit btw ook :) Alleen moet ik wel hard drukken hoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-8one

T-8one

Verwijderd schreef op zondag 16 juni 2013 @ 22:17:
Is het bij iemand gelukt om de GPS te maken zonder de aluminium/koper-oplossing?
Als ik ermee loop te klooien krijg ik soms binnen 20sec een fix met 6-7 satelieten, maar ik snap nog niet wanneer de telefoon wel of geen fix krijgt.
Meestal gooi ik dan mtkgps.dat weg en zet GPS aan vanuit mobileuncle dan krijg ik vaak wel een fix. Ook als ik m'n telefoon reboot. Maar 3 uur later is kan ik dan ineens geen fix meer krijgen.

Ik weet niet helemaal wat de functie van mtkgps.dat is, dat moet ik nog eens uitzoeken.

Maar ik vermoed dat het GPS signaal te zwak is en dit misschien ook softwarematig een fout veroorzaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gremen
Verwijderd schreef op zondag 16 juni 2013 @ 22:17:
Hier ook uiteindelijk beter gekregen door het plaatsen van een stukje aluminium.

Mijn ervaring met deze telefoon is dat al die software instellingen/aanpassingen weinig of zelfs niks uitmaken. Het zou eigenlijk ook bizar zijn als dit wel zo was. Hoe kunnen een paar instellingen ervoor zorgen dat je gps antenne een signaal oppakt. (behalve als het natuurlijk een driver bug zou zijn en er geen goede communicatie tussen android en de gps chip mogelijk is, dan zou een firmware upgrade kunnen helpen)

Al die software instellingen (AGPS/EPO enz) zorgen er namelijk alleen maar voor dat je telefoon dmv extra informatie beter weet waar de gps satellieten of je telefoon zich bevindt, zodat je sneller een goed signaal op pakt.
Als je telefoon een goed signaal kan oppakken kan hij dit uiteindelijk ook wel zonder die informatie. Zo simpel is het. Hij kan het of hij kan het niet :+

Toen ik deze foon kreeg heb ik ook een week lopen klooien met die instellingen. Andere gps.conf geprobeerd. mtkgps.dat verwijderd, reboots, in het instellingen menu en mobileuncle agps en epo aanzetten enz.... Weining leek te helpen.

Uiteindelijk een stukje alluminium onder de gps antenne geplakt en 20 seconden later had ik een fix :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19-09 15:00

XanderDrake

Build the future!

Ik had vrijdag toen ik naar België reed fix binnen een minuut of 2 van cold, in een rijdende auto.
Hij was prima bruikbaar in tijdens die rit. Ik heb de settings wel aangepast met FasterGPS, maar voor de rest geen 'fysieke' tweaks met koper of waxine houdertjes ;)

Edit: Wat lees ik nu? Kan de X7 HDMI leveren via een MHL constructie?? Dat wist ik niet, geen reviewer of webshop die daar ook maar woord over repte.

[ Voor 22% gewijzigd door XanderDrake op 17-06-2013 09:36 ]

Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-8one

T-8one

Gremen schreef op maandag 17 juni 2013 @ 09:25:
[...]

Uiteindelijk een stukje alluminium onder de gps antenne geplakt en 20 seconden later had ik een fix :+
Maar dan wip je de gps antenne los met je nagel en dan gewoon een stukje aluminium erachter? Gebruik je aluminium folie of iets anders?
Moet dat aluminium nog ergens contact mee maken?

De UMI X1 schijnt eenzelfde probleem te hebben, hiervoor zijn vervangende antennes te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gremen
Ja eigenlijk is het een aanpassing van niks.

Maak je achterkant los. Links boven zie je een langwerpige sticker van ongeveer 1.5 cm. Deze maak je voorzichtig! aan de rechterkant over de hele lengte van boven naar onder los. Je kan hem daarna naar links een stukje open klappen. (net of je een bladzijde gaat omslaan :+) Aan de linker kant blijft hij vast zitten aan je telefoon.
Je ziet dan aan de achterkant wat koper sporen. Pak een stukje aluminium (of koper), vouw dit een paar keer dubbel en leg het tegen de omhoog staande antenne aan. Daarna vouw je de antenne weer dicht.
(Volgens mij is het al goed als die koper sporen maar het aluminium raken.)
Klaar, verder hoop je dat het daarna beter gaat :+

[ Voor 8% gewijzigd door Gremen op 17-06-2013 10:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
XanderDrake schreef op maandag 17 juni 2013 @ 09:33:
Ik had vrijdag toen ik naar België reed fix binnen een minuut of 2 van cold, in een rijdende auto.
Hij was prima bruikbaar in tijdens die rit. Ik heb de settings wel aangepast met FasterGPS, maar voor de rest geen 'fysieke' tweaks met koper of waxine houdertjes ;)

Edit: Wat lees ik nu? Kan de X7 HDMI leveren via een MHL constructie?? Dat wist ik niet, geen reviewer of webshop die daar ook maar woord over repte.
Ik vraag me af of dat zo is, want ervroeg iemand naar een goedkope HDMI kabel naar micro-usb en vervolgens neemt men aan dat de iOcean ook daadwerkelijk MHL ondersteunt.

Ik zou ook graag willen weten of dit ook echt zo is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maximaaltijd
  • Laatst online: 06-06-2022
dutchgio schreef op maandag 17 juni 2013 @ 11:54:
[...]

Ik vraag me af of dat zo is, want ervroeg iemand naar een goedkope HDMI kabel naar micro-usb en vervolgens neemt men aan dat de iOcean ook daadwerkelijk MHL ondersteunt.

Ik zou ook graag willen weten of dit ook echt zo is...
Ik heb 't uitgeprobeerd maar ik kreeg 't iig niet werkend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Maximaaltijd schreef op maandag 17 juni 2013 @ 14:55:
[...]

Ik heb 't uitgeprobeerd maar ik kreeg 't iig niet werkend.
Balen, maar te verwachten. Nu zitten we op een beschamend moment in de ontwikkeling:
mijn vorige smartphone van eind 2010 had wél een dedicated HDMI poort, terwijl mijn huidige smartphone dat niet heeft. Daarnaast is MiraCast geen optie: te duur en niet beschikbaar. Dus kan mijn huidige telefoon niet op mijn TV :(

Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou de GPS ook te kunnen bricoleren zijn met koperfolie ipv. aluminiumfolie? Heb hier nl. nog koperfolie liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Samiej6
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 17 juni 2013 @ 17:37:
Zou de GPS ook te kunnen bricoleren zijn met koperfolie ipv. aluminiumfolie? Heb hier nl. nog koperfolie liggen.
liever koper dan aluminiumfolie ;)
Koper werkt nog beter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Samiej6 schreef op maandag 17 juni 2013 @ 17:47:
[...]

liever koper dan aluminiumfolie ;)
Koper werkt nog beter
Oké, ga binnen een aantal dagen aan de slag. Zou koperfolie alleen volstaan of zoek ik ook nog best een dikker stukje koper om onder de antenne te schuiven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Samiej6
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 17 juni 2013 @ 17:49:
[...]

Oké, ga binnen een aantal dagen aan de slag. Zou koperfolie alleen volstaan of zoek ik ook nog best een dikker stukje koper om onder de antenne te schuiven?
Kijk hier eens even.
http://www.htcmania.com/showthread.php?t=612133

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Folie zal dus wel volstaan :P . Desnoods bekleed ik het klepje van de iocean ook helemaal met koperfolie. Denk alleen dat de antenne loskrijgen een voorzichtig prutswerkje zal worden.

Eenzijdig klevende koperfolie lijkt me ook handig. Dan plak ik het gewoon onder de antenne en dan plak ik de antenne op de koperfolie die op de iocean kleeft.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 17-06-2013 19:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dbzdragon
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 17 juni 2013 @ 19:14:
[...]
Folie zal dus wel volstaan :P . Desnoods bekleed ik het klepje van de iocean ook helemaal met koperfolie. Denk alleen dat de antenne loskrijgen een voorzichtig prutswerkje zal worden.

Eenzijdig klevende koperfolie lijkt me ook handig. Dan plak ik het gewoon onder de antenne en dan plak ik de antenne op de koperfolie die op de iocean kleeft.
Ben wel benieuwd naar het eindresultaat. Misschien een paar shots hier plaatsen van het eindresultaat? Ik wil het uiteindelijk ook met koperfolie doen, maar zou niet weten waar je dat kunt krijgen in de stad. Trouwens, begrijp ik het goed dat sommige waxinelichthouders van een aluminium-koper-oplossing zijn, of bedoelt men met "oplossing" de oplossing voor het probleem met aluminium en koper? 8)7 (ps. dit is een serieuze vraag).

[ Voor 5% gewijzigd door dbzdragon op 18-06-2013 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
iemand LEDblinker al eens geprobeerd?
Google Play: LEDBlinker Notifications Lite

ik heb het hele levertijden topic doorgespit en op basis daarvan verwacht ik mijn iOcean donderdag..
zou leuk ziin als deze app het doet op de iOcean, al is het geen ramp, want ik heb nu ook geen notificatieled.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adr01
Ik kreeg met deze app ook blauw te zien. :)
Je moet natuurlijk wel tijdens het testen je telefoon op slaap zetten.

Maar net zoals op de S3 van een vriend, geen anderen kleuren dan rood, groen en blauw.

Wel kan je onscreen led aan zetten, dan verschijnt er een bolletje op je scherm met de kleur die je aan de LED zou willen geven. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 25-08 16:37
Ik zit te denken om een iOcean aan te schaffen en sinds vandaag is de Elite versie in stock (of in ieder geval binnen korte tijd)

Nu vind ik alleen dat er wel erg veel verschil zit tussen de T variant + 1gb geheugen en 28 gb.

Bij de THL W8 zit er 37 dollar tussen de T en zonder T versie.. 80 dollar vind ik toch wel erg veel.

Is er bekend of er bijvoorbeeld een youth versie komt van de T versie voor pak 'm beet 250 dollar? Dat zou voor mij de perfecte oplossing zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Misschien wel, en anders kun je misschien terecht bij de Umi x2 youth of jiayu g4 advanced, neo n03 turbo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UrbanSnEAky
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18-09 23:05
Adr01 schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 16:05:
[...]

Ik kreeg met deze app ook blauw te zien. :)
Je moet natuurlijk wel tijdens het testen je telefoon op slaap zetten.

Maar net zoals op de S3 van een vriend, geen anderen kleuren dan rood, groen en blauw.

Wel kan je onscreen led aan zetten, dan verschijnt er een bolletje op je scherm met de kleur die je aan de LED zou willen geven. ;)
Ik krijg blauw regelmatig te zien. Vaak met Facebook berichten blauw, WhatsApp groen en andere berichten rood of groen.
Zou wel toeval zijn dat ik vaak bij FB een blauwe LED krijg en bij WhatsApp een groene :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Wat een toeval. ;)
En rood als je batterij bijna leeg is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• No-kia
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 09-07-2019
*knip*

Zie topicwaarschuwing

[ Voor 92% gewijzigd door janvanduschoten op 19-06-2013 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Offtopic, zie hierboven.

[ Voor 96% gewijzigd door janvanduschoten op 19-06-2013 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adr01
Ik heb trouwens nog steeds vaak last dat de iOcean de batterij niet oplaad als hij aanstaat.
Als ik hem uit zet laad hij de batterij vrijwel altijd op.

Gisteravond had ik hem aan de oplader, 33%... en toen ik wakker werdt was hij nog steeds 33%. Toen ik hem uit de oplader haalde sprong hij naar 23% en vloog hij met een vaart naar beneden.. :S
Gelukkig had ik een volle batterij achter de hand.

Maar ik hoop dat zo'n losse accu oplader van DX me hier ook mee kan helpen. ;)
Dan heb ik er altijd eentje als backup.

Edit:
Ik gebruik trouwens deze ROM:
http://www.needrom.com/mobile/iocean-x7-10/
Was nog een aantal keer vraag naar namelijk. :P

[ Voor 10% gewijzigd door Adr01 op 18-06-2013 22:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdwinnR
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 07-08-2023
[b][message=40433414,noline]Maar ik hoop dat zo'n losse accu oplader van DX me hier ook mee kan helpen. ;)
Dan heb ik er altijd eentje als backup.
Welke? Lijkt me wel handig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adr01
EdwinnR schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 23:31:
[...]

Welke? Lijkt me wel handig!
_hein_ in "\[iOcean/Ou Sheng X7] Ervaringen & Discussie"

Ik ben voor deze gegaan:
http://dx.com/p/universal...h-eu-adapter-black-102047

[ Voor 24% gewijzigd door Adr01 op 19-06-2013 00:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dbzdragon
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
dutchgio schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 21:46:
[...]
Ik heb trouwens nog een leuke toepasselijke foto over de discussie een tijdje terug m.b.t. jouw tweakers-naam. :+
http://s14.postimg.org/55rq36utt/image.jpg
_O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MathijsParadijs
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 31-08 11:15
Ik heb het toestel nu een week in bezit, maar elke nacht wordt mijn simkaart 'uitgeschakeld'. Bij het sochtends activeren van mijn telefoon (Hij blijft aan snachts) heb ik dus geen signaal- of gegevensverbinding. Eerst moet mijn simkaart weer ontgrendeld worden.

Weet iemand hoe je dit uit zet?

Ik heb "Schema aan/uit" al op UIT staan. Dus geen dagen van de week aangevinkt en zowel de aan als uit tijd op 0:00 uur gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[message=40427doen, noline]dbzdragon schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 01:05[/message]:
[...]

Ben wel benieuwd naar het eindresultaat. Misschien een paar shots hier plaatsen van het eindresultaat? Ik wil het uiteindelijk ook met koperfolie doen, maar zou niet weten waar je dat kunt krijgen in de stad. Trouwens, begrijp ik het goed dat sommige waxinelichthouders van een aluminium-koper-oplossing zijn, of bedoelt men met "oplossing" de oplossing voor het probleem met aluminium en koper? 8)7 (ps. dit is een serieuze vraag).
Ga ik zeker proberen te doen! Kijk voor koperfolie eens in een hobbywinkel, daar is dit meestal wel verkrijgbaar. Over waxine weet ik niks :P ... Enkel dat aluminium na koper de beste geleider is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MathijsParadijs
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 31-08 11:15
*knip*

Zie topicwaarschuwing.

[ Voor 93% gewijzigd door janvanduschoten op 19-06-2013 13:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet dus nog niks heh, welke rom gebruikt iedereen nou? De stock rom? Of de geupdate rom van eind mei? Ik heb veel problemen met de mei rom, met lUShu, de rest hier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willian40
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 14:27: welke rom gebruikt iedereen nou?
Daar ben ik ook benieuwd naar! Vandaag is het de 18e werkdag en ik zou hem dus elk moment kunnen binnenkrijgen en ik laat mijn eerste chinese smartphone graag géén slechte ervaring worden! Ik zag op needrom.com diverse roms staan, ik ben benieuwd naar de mening van de tweakers hier welke rom er het beste werkt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niemand geeft antwoord op die vraag, ik vind de stock rom (geroot met motochopper nu) op hetzelfde toestel , (ander toestel) wel lekker werken! wel even appjes uitgezet van china etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-8one

T-8one

Verwijderd schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 14:27:
Ik weet dus nog niks heh, welke rom gebruikt iedereen nou? De stock rom? Of de geupdate rom van eind mei? Ik heb veel problemen met de mei rom, met lUShu, de rest hier?
Ik gebruik deze rom: http://www.needrom.com/mobile/iocean-x7-10/ en bevalt mij prima.
Ik heb ook een andere geprobeerd (ben ff de link kwijt) maar die werkte niet echt soepel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gremen
Verwijderd schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 15:11:
Niemand geeft antwoord op die vraag, ik vind de stock rom (geroot met motochopper nu) op hetzelfde toestel , (ander toestel) wel lekker werken! wel even appjes uitgezet van china etc.
Als jullie nu even in dit topic kijken:
[iOcean X7] Rooten en Custom ROM's
Ik vind de officiele update nog het lekkerst werken (wel de china apps verwijderd)

[ Voor 44% gewijzigd door Gremen op 19-06-2013 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boombes
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 19-09 14:07
Ik heb vandaag mijn X7 binnen gekregen maar wat een *^&%$#$% apparaat!
Nu ben ik waarschijnlijk die gene die het maandag ochtend model heeft gekregen. maar voor de zekerheid toch even de vraag hier:

Mijn kleuren flippen van 256 naar 32 bit. Heb volledige strepen door het beeld en het scherm trilt zo hard op en neer dat de balk die boven in het beeld staat ook weer onderin komt.

Wat heb ik al geprobeerd om het op te lossen?!?
Iocean officiele update
Root
iOcean_X7_V1.1_LuHash - latest update.

Het probleem lijkt niet weg te gaan.
Ik zal er zo een filmpje van maken en uploaden naar youtube o.i.d.
Heeft iemand hier al eerder problemen mee gehad?
De telefoon is dus ook meteen bij deze te koop als er geen oplossing te vinden is....

De mogelijkheid om hem naar de verkopende partij terug te sturen is niet echt aanwezig aangezien deze door iemand persoonlijk af is gegeven bij mij en gekocht is via taobao door diezelfde persoon. Deze woont nu in nederland.

Bij deze dan ook even het flimpje. Ik ben bang dat dit een hardware probleem is. Wat ik wel vreemd vind is als het toetsenbord in beeldstaat / whatsapp open is dat het probleem weg is.... vanaf 1:30 zie je het probleem met de kleuren. Dan "trilt" het beeld niet meer maar zijn gewoon zo goed als alle kleuren weg.

[ Voor 38% gewijzigd door boombes op 19-06-2013 18:16 ]

11 x Ja-solar 270wp op zuid. Liveoutput: http://pvoutput.org/list.jsp?userid=48942

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

boombes schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 17:37:
Ik heb vandaag mijn X7 binnen gekregen maar wat een *^&%$#$% apparaat!
Nu ben ik waarschijnlijk die gene die het maandag ochtend model heeft gekregen. maar voor de zekerheid toch even de vraag hier:

Mijn kleuren flippen van 256 naar 32 bit. Heb volledige strepen door het beeld en het scherm trilt zo hard op en neer dat de balk die boven in het beeld staat ook weer onderin komt.

Wat heb ik al geprobeerd om het op te lossen?!?
Iocean officiele update
Root
iOcean_X7_V1.1_LuHash - latest update.

Het probleem lijkt niet weg te gaan.
Ik zal er zo een filmpje van maken en uploaden naar youtube o.i.d.
Heeft iemand hier al eerder problemen mee gehad?
De telefoon is dus ook meteen bij deze te koop als er geen oplossing te vinden is....

De mogelijkheid om hem naar de verkopende partij terug te sturen is niet echt aanwezig aangezien deze door iemand persoonlijk af is gegeven bij mij en gekocht is via taobao door diezelfde persoon. Deze woont nu in nederland.

Bij deze dan ook even het flimpje. Ik ben bang dat dit een hardware probleem is. Wat ik wel vreemd vind is als het toetsenbord in beeldstaat / whatsapp open is dat het probleem weg is.... vanaf 1:30 zie je het probleem met de kleuren. Dan "trilt" het beeld niet meer maar zijn gewoon zo goed als alle kleuren weg.
[video]
Wooha... Scherm kapot vrees ik... RMA?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gremen
Je kan niet terug naar de gast waarvan je hem hebt gekocht?
Duidelijk dat deze telefoon niet goed werkt.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boombes
Die "gast" is gewoon iemand van de marktplaats van china (shanghai). En iemand die daar eerst woonde en nu hiernaartoe verhuisd is heeft die voor me meegenomen. Ik zal het op zijn minst proberen om hem naar de verkoper in shanghai op te sturen maar ik ben bang dat ik daar bot vang.

11 x Ja-solar 270wp op zuid. Liveoutput: http://pvoutput.org/list.jsp?userid=48942

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

boombes schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 20:51:
Die "gast" is gewoon iemand van de marktplaats van china (shanghai). En iemand die daar eerst woonde en nu hiernaartoe verhuisd is heeft die voor me meegenomen. Ik zal het op zijn minst proberen om hem naar de verkoper in shanghai op te sturen maar ik ben bang dat ik daar bot vang.
Gosh en hij had hem zeker niet even kunnen testen 8)7 Ik doe dat altijd als ik Chinese smartphones voor andere uit China mee neem en ik zou dat zeker met dit soort toestellen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boombes
Hij komt van de website TaoBoa af en een meisje heeft die meegenomen, is bij haar thuis daar afgeleverd en ze heeft hem idd wel nagekeken of die aanging maar dat was het dan ook....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adr01
Waarom maak je hem niet even open en bekijk de connector van het scherm, een kabel ergens terug in duwen, en tegen punten een soldeerbout houden zou mogelijk een oplossing kunnen zijn. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boombes
Ik ben zelf redelijk goed met electronica maar dit is toch a bridge to far voor mij.
Ik weet niet of iemand in de buurt van heerlen woont die zoiets al vaker gedaan heeft en dit voor mij wilt doen op mijn eigen risico, en natuurlijk tegen een kleine vergoeding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-8one

T-8one

Verwijderd schreef op zaterdag 15 juni 2013 @ 21:01:
Ik heb alle mogelijke software oplossingen geprobeerd om de GPS werkend te krijgen met deze telefoon maar tevergeefs nooit een verbinding tot stand gekomen.
Nu heb ik zojuist de waxinelicht oplossing een beetje gecombineerd met de koper oplossing en de verbinding is nu perfect!! :D
Aangezien ik nergens koper had liggen heb ik dit maar geprobeerd.
Je hoeft alleen het omhulsel van een waxinelicht onder de GPS te plakken (voorzichtig met je nagel omhoog trekken).

https://www.dropbox.com/sh/37syzgrisq7ktar/kY96Qnz_jn

Nu kan ik eindelijk met plezier deze telefoon gebruiken.
Werkt je GPS nog steeds? Misschien moet ik dit ook maar eens gaan proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LG0808
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 22-05 16:42
Voor de mensen die hem bij Antelife willen bestellen, met "discount10" als coupon code, krijg je 10 usd korting!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Wat een geweldig ding is het!
Heb m sinds vandaag binnen!
Geen inklaring en btw hoeven te betalen, met swiss post. Al heeft ie wel een weekje bij Postnl op de afdeling inklaring gelegen.
Van 3.2 naar 5 inch is me toch een grotere verandering dan ik dacht, maar daar kan ik wel aanwennen,,
Overigens heb ik ook 2 batterijen meegekregen, terwijl dit niet aangegeven was.
En de beste kleur backcover: zwart.
Heb overigens de compleet zwarte versie van de iocean x7, dus ook de zij- en achterkant is zwart.
Mijn eerste chinaphone, en vast niet mn laatste.
Standaard laatste firmware en root acces met laatste binary zijn aanwezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

dutchgio schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 14:21:
Geen inklaring en btw hoeven te betalen, met swiss post. Al heeft ie wel een weekje bij Postnl op de afdeling inklaring gelegen.
Van 3.2 naar 5 inch is me toch een grotere verandering dan ik dacht, maar daar kan ik wel aanwennen,,
Heb overigens de compleet zwarte versie van de iocean x7, dus ook de zij- en achterkant is zwart.
Mooi spul d:)b

Heb je specifiek gevraagd om de zwarte variant? Destijds was dat geen optie voor mij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
XanderDrake schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 14:27:
[...]

Mooi spul d:)b

Heb je specifiek gevraagd om de zwarte variant? Destijds was dat geen optie voor mij!
De telefoon? op Antelife een aparte productpagina vande zwarte versie.
Of bedoel je de backcover? Heb ik niet specifiek naar gevraagd, Antelife wist blijkbaar dat ik graag de zwarte wil. :*)
De productpagina vermeldde echter wel dat er 1 batterij bij zat, maar heb er toch echt 2.
Mooi meegenomen.

EDIT:
Die opstartanimatie is wel.. Opvallend.
Zo'n mooi design van een telefoon maken en dan zo'n vlekkeloos overgenomen animatie aan het begin, op de naam na :(
Die ga ik wel even veranderen.
Ook de backlights mogen uit, want bij mij is alleen de menu knop een beetje verlicht.
Ik stoor me er niet aan en vind ze ook niet zo nodig,

Dubbel edit: simkaart wordt niet herkend?!

[ Voor 26% gewijzigd door dutchgio op 21-06-2013 15:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
  • Laatst online: 14-01-2019
dutchgio schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 14:21:
Ik heb exact dezelfde donderdag binnen gekregen. Ook geen inklaringskosten. Hij is voor mijn vader, heb de Luha rom erop gezet, werkt lekker smooth.
Verder heb ik een waxinelichtje geknipt en de GPS fix van XDA gedaan en hij heeft ook prima GPS ontvangst.
Na het weekend kan ik hem met een gerust hart aan mijn pa overdragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TDLofCC
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-02-2024
Aaargh ... Mijnes is nog niet in Nederland ... En ik wil hem nu toch echt wel graag hebben.

Mijn ROM ligt al te wachten :P

Hell hath no fury like a freshly circumcised sleep deprived grizzly bear on amphetamines, being assaulted(aurally and otherwise) by George Bush dressed as a clown and singing vile covers of crap songs and wielding an electric cattle prod.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Ik heb weer wat geleerd van dat chinese instructieblaadje: je simkaart moet er andersom in.
Vandaar dat ie t ook niet deed. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CultFreak
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 03-08 19:51
Ik heb een standaard sim in sleuf 2. Ik zie in EngineerMode, bij BandMode dat Sim 2 alleen 4 opties heeft bij GSM Mode. Bij Sim 1 staan er naast deze opties ook een boel andere onder het kopje UMTS mode.

Is sim 2 dan dus minder snel of efficiënt dan een microsim in de sim 1 sleuf?

Toch heb ik met sim 2 edge, 3g en h, maar ook een brakke verbinding met Telfort, met name met Roaming.

Bier = beter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
  • Laatst online: 16-09 17:18
Verbaast me dat er users zijn die dit toestel overwegen. Grootste minpunt is de GPS en camera.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
Cabo schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 15:51:
Verbaast me dat er users zijn die dit toestel overwegen. Grootste minpunt is de GPS en camera.
Camera is prima, GPS werkt ook goed inmiddels. Dus ik snap niet dat je de overwegingen in twijfel trekt, zonder praktijkkennis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boombes
Dus mijn telefoon is echt de eerste hier in het topic die kapot geleverd is geworden ? :(
Mijn 2de telefoon die ik ooit bestel uit china en de 2de die niet goed functioneert....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
De camera doet prima zijn werk.
GPS heb ik nog noet getest, maar heb ik zelf ook niet zo nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TDLofCC
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-02-2024
Maar wel voor ~180 euro een 5" full hd telefoon ... Dat is toch te grappig voor woorden.
Als hij het een jaartje volhoud ... stap je daarna over op een andere ... Dat is mijn plan in iedergeval :P

Hell hath no fury like a freshly circumcised sleep deprived grizzly bear on amphetamines, being assaulted(aurally and otherwise) by George Bush dressed as a clown and singing vile covers of crap songs and wielding an electric cattle prod.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu de andere rom erop... alleen nu een chinees toetsenbord en kan het default toetsenbord niet veranderen in Android keyboard bij taal en invoer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
Uhm. Ik heb het pakketje al in ontvangst genomen gisteren, krijg ik vandaag een brief van PostNL dat ze de waarde willen weten en anders het pakketje na 30 dagen terugzenden of vernietigen...
Dat gaat lastig worden, gok ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
Verwijderd schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 17:24:
Ik heb nu de andere rom erop... alleen nu een chinees toetsenbord en kan het default toetsenbord niet veranderen in Android keyboard bij taal en invoer?
Ff een toetsenbord flashen... Zoek maar op XDA, staat er genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CultFreak schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 15:47:
Ik heb een standaard sim in sleuf 2. Ik zie in EngineerMode, bij BandMode dat Sim 2 alleen 4 opties heeft bij GSM Mode. Bij Sim 1 staan er naast deze opties ook een boel andere onder het kopje UMTS mode.

Is sim 2 dan dus minder snel of efficiënt dan een microsim in de sim 1 sleuf?

Toch heb ik met sim 2 edge, 3g en h, maar ook een brakke verbinding met Telfort, met name met Roaming.
Ik heb een grote simkaart van tele 2. Moet ik die verkleinen en dan in die kleinere sim gleuf doen? Heb hem nu namelijk in de grote en wanneer ik dan wil bellen krijg ik een melding dat mijn telefoon aan t roamen is? Ik denk ik win maar eerst informatie in voordat ik mijn sim verklein en dat niet nodig is :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
Verwijderd schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 17:52:
[...]

Ik heb een grote simkaart van tele 2. Moet ik die verkleinen en dan in die kleinere sim gleuf doen? Heb hem nu namelijk in de grote en wanneer ik dan wil bellen krijg ik een melding dat mijn telefoon aan t roamen is? Ik denk ik win maar eerst informatie in voordat ik mijn sim verklein en dat niet nodig is :+
Niet voor het eerst, maar goed. Tele2 roamt altijd, want die gebruiken het netwerk van T-Mobile.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Momus schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 17:56:
[...]

Niet voor het eerst, maar goed. Tele2 roamt altijd, want die gebruiken het netwerk van T-Mobile.
Oke dat begrijp ik, maar als ik nu wil bellen krijg ik steeds de melding over roaming. Wat nou als ik mijn sim in de kleine sim slot doe? Heeft dat invloed of zijn de simslots indentiek aan elkaar en maakt het dus niet uit waar je hem instopt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
Verwijderd schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 17:59:
[...]

Oke dat begrijp ik, maar als ik nu wil bellen krijg ik steeds de melding over roaming. Wat nou als ik mijn sim in de kleine sim slot doe? Heeft dat invloed of zijn de simslots indentiek aan elkaar en maakt het dus niet uit waar je hem instopt?
Dat maakt niet uit, want dan roam je ook. Waarschijnlijk moet je gewoon even naar je roaming instellingen kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Momus schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 18:00:
[...]

Dat maakt niet uit, want dan roam je ook. Waarschijnlijk moet je gewoon even naar je roaming instellingen kijken.
Top bedankt! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is nu het beste keyboard dat meeste op iphone lijkt, en anders aub het standaard keyboard... kan die niet vinden op XDA alleen Kii boardje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willian40
  • Niet online
Hij is binnen, ik ben nu uitgebreid aan het testen *O*
Mijn Engels is niet goed genoeg, ik weet niet hoe ik bestanden overzet via usb van pc naar mobiel, dus ik ga een NL taalpakket downloaden! EDIT: Ik heb toch meer Engelse kennis dan gedacht en het wel goed overgezet, mijn pc geeft aan dat het overgezet is, maar de iocean x7 weergeeft geen bestanden bij downloads :(

[ Voor 31% gewijzigd door Willian40 op 21-06-2013 19:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo mijn internet werkt:) Alleen ik gebruik echt 1 mb per minuut. Ik heb t eerder voorbij zien komen dat er veel internet verbuik was. Wat kan ik hieraan doen?

En ik wil ook graag wat van die chinese apps verwijderen maar welke mag ik absoluut NIET verwijderen?

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 21-06-2013 20:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Verwijderd schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 20:10:
Zo mijn internet werkt:) Alleen ik gebruik echt 1 mb per minuut. Ik heb t eerder voorbij zien komen dat er veel internet verbuik was. Wat kan ik hieraan doen?

En ik wil ook graag wat van die chinese apps verwijderen maar welke mag ik absoluut NIET verwijderen?
Alles kan weg, want Android is er niet afhankelijk van.
De meeste apps un je gewoon verwijderen zoals elke app, maar een enkeling is geinstalleerd als systeem app waardoor deze niet meteen verwijderd kan worden.
Mijne is standaard al geroot dus daarmee kun je ook de systeemaps verwijderen

[ Voor 21% gewijzigd door dutchgio op 21-06-2013 20:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
  • Laatst online: 16-09 17:18
Momus schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 15:52:
[...]

Camera is prima, GPS werkt ook goed inmiddels. Dus ik snap niet dat je de overwegingen in twijfel trekt, zonder praktijkkennis.
Beetje jammer dat je zo reageerd. Ik heb dit toestel al sinds mei. Weet zeker wel waar ik over praat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KWM
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 09:14

KWM

Cabo schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 20:44:
[...]

Beetje jammer dat je zo reageerd. Ik heb dit toestel al sinds mei. Weet zeker wel waar ik over praat.
Ik vind het jammer dat de gps af en toe werkt :/
Ik heb 'm nu drie weken en de gps is toch een minpunt van dit toestel. Over de rest ben ik wel tevreden. Ik hoop dat er binnenkort een oplossing voor de gps komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willian40
  • Niet online
Mijn internet is (bizar) slecht geeft vlak bij de router soms 1 streepje aan, jammer heeft wel goed scherm en snelle cpu/gpu voor de prijs, gelukkig heb ik mijn xperia z nog :) Ik ga straks het op andere locaties testen, en daarna updaten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdgf
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 12-09 12:56
Los van het feit of de gps en camera dan werkelijk zo slecht zijn (als ik naar fotos kijk die getrokken zijn met de x7 zou ik toch echt niet van een slechte camera spreken): het is nog nooit bij je opgekomen dat er users zijn die niet geinteresseerd zijn in de camera en de gps?

De wifiontvangst is wat anders, daar ben ik eerder bang van, maar dat zie ik dan wel als ik hem heb (25 mei besteld, ligt ondertussen al 20 dagen bij de post in zaventem, snel werken doen die mannen daar ook niet...).

[ Voor 18% gewijzigd door mdgf op 22-06-2013 09:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dutchgio schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 20:34:
[...]

Alles kan weg, want Android is er niet afhankelijk van.
De meeste apps un je gewoon verwijderen zoals elke app, maar een enkeling is geinstalleerd als systeem app waardoor deze niet meteen verwijderd kan worden.
Mijne is standaard al geroot dus daarmee kun je ook de systeemaps verwijderen
Oke thanks! Die van mij is op dezelfde dag binnengekomen als die van jou en is naar mijn inziens ook standaard geroot. Kan ook elke app verwijderend die ik wil dus dat scheelt weer:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jernij
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 25-05 15:38
KWM schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 21:54:
[...]

Ik vind het jammer dat de gps af en toe werkt :/
Ik heb 'm nu drie weken en de gps is toch een minpunt van dit toestel. Over de rest ben ik wel tevreden. Ik hoop dat er binnenkort een oplossing voor de gps komt.
tomtom :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook maar even mijn ervaringen:

Nu ook 1 dag mijn telefoon binnen, ben er erg blij mee! Ziet er mooi uit en werkt na wat ik gewend ben erg soepel.

Het wifi werkt inderdaad minder snel en gps heb ik nog niet geprobeerd ( Nog nooit eerder gps gebruikt op andere telefoons dus daar hecht ik ook niet zo'n waarde aan ). De speakers op de telefoon wanneer ik bijvoorbeeld muziek afspeel vind ik niet goed, maar ik koop ook geen telefoon voor de speakers want muziek luister ik wel via me oortjes.

Waar anderen wel een sd kaart erbij kregen en oortjes heb ik t volgende ontvangen:

* eu adapter
* Chines adapter
* Handleiding
* 1 Screen protector
* Blue cover, vind ik persoonlijk mooier dan de oranje cover
* 2x 2000mh batterij

Ik heb mijn telefoon 17 mei besteld bij antelife en laten verschepen met swisspost.
28 mei is de status van mijn pakketje pas gekenmerkd als "completed" op antelife, niks 24hr shipping dus.

30 mei kon ik mijn pakketje tracen, 13 juni is die aangekomen in Nederland en 21 juni is die vrijgegeven en heb ik hem ontvangen.

Alleen mijn flits/torch of hoe je het ook wilt noemen werkt niet, iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adr01
Ik probeerde zojuist bij mijn CWM recovery te komen, volume up en power, maar hij gaat gewoon door naar de boot animatie, of herstart als ik de combo te lang ingedrukt houdt.

Ik kan wel nog in de CWM recovery komen via de Reboot app (en dan reboot to recovery.) :S
Pagina: 1 ... 14 ... 35 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen voor ervaringen met het toestel. Alles over levertijden, prijzen en accessoires moeten in een bijbehorend topic, niet hier.