Ja klopt, even aangepast.
Rusky schreef op woensdag 11 november 2020 @ 06:39:
Dus als ik deze black friday 2 key koop en hiermee 1 hoofdaccount maak, en 1 gebruik om te verlengen. Heb je twee jaar aan O365?
Want dan kan je verder ieder jaar op black friday een key kopen en loopt alles netjes door
Klopt, op
deze pagina kun je kiezen om je abonnement te annuleren, een terugkerende betaling/facturering in te stellen of d.m.v. een prepaidkaart of code te verlengen.
Zelf 3 jaar geleden voor 2 jaar vooruit betaald en via de betreffende pagina de codes ingewisseld wat toch een mooie oplossing was.
Via terugkerende betaling betaal je € 10,00 per maand of € 99,00 voor een heel jaar.
Levenslang, bedoel je
dit met levenslang?
als een gevangene 25 jaar heeft gezeten, geven juristen en gedragswetenschappers van het Adviescollege Levenslanggestraften advies aan de minister voor Rechtsbescherming of een veroordeelde kan beginnen met activiteiten die gericht zijn op een mogelijke terugkeer in de samenleving.
Zo levenslang hoeft levenslang dus niet te zijn.
Waar in jou overeenkomst met TransIP staat dat? Waar op de website van TransIP stond dit vermeld?
Het enige waar je kon lezen dat het levenslang was, was voor zover men er hier naar heeft kunnen verwijzen op Twitter van een medewerker die wellicht niet helemaal wakker was of ervan uit ging dat "levenslang" het doel was maar niet tijdens de training/updates heeft opgelet.
In geen enkele overeenkomst, noch control panel of pagina stond uitdrukkelijk vermeld dat het een levenslang aanbod betrof. En ook dan nog gelden meer dan genoeg uitzonderingen die zowel bedrijven als consumenten beschermen.
Michel_VE schreef op woensdag 11 november 2020 @ 12:08:
Ik heb ook de 1TB van Stack en heb daar een paar jaar dankbaar gebruik van mogen maken.
Ze ontdekken nu dat de redundantie te slecht is om data-garantie te kunnen geven.
Maar...
Die GAVEN ze toch ook niet?
Ze verkochten het als 1TB gratis zonder backup.
Wat ik dan NIET snap is dat ze dat gewoon blijven hanteren.
Oke dan gáát er een keer een schijf kapot. De "klant" draagt in dit geval het risico.
Voor jou, mij en ieder ander hier is dat misschien heel logisch en begrijpelijk. Maar leg het de "gemiddelde" consument eens uit? Het eerste dat deze doet is op z'n achterste poten staan, zwaar gefrustreerd contact opnemen met TransIP, ze voor van alles uit maken en uiteindelijk bijvoorbeeld zwart maken via social media want.... "kut bedrijf, geen back-ups, geen support etc."
Nou moet ik wel zeggen dat ik al in 2016 mijn twijfels had. Ik vermoed niet dat TransIP dit besluit puur en alleen genomen heeft vanwege het uitblijven van back-ups. Wat ik toen al aangaf was dat ze eerst het product goed in de markt willen zetten, de mensen binnen trekken en vervolgens geld in rekening gaan brengen. Het grote aantal mensen dat nu kiest voor een betaald account laat ook precies zien hoe goed het product is. Daarmee komt volgend jaar misschien de volgende stap, een prijsverhoging naar de reële kosten zoals menig concurrent in rekening brengt. De overstappers naar de betaalde vorm hebben het er blijkbaar voor over
[
Voor 64% gewijzigd door
DarkForce op 11-11-2020 12:36
]