Ik vind het geluid zwaar tegenvallen? Alle auto's klinken praktisch hetzelfde. Alleen de muscle cars hebben een rauwere sound. Sommige races kun je onmogelijk winnen, want soms is er amper ruimte om in te halen en als je er dan voorbij rijdt is de nummer 1 al zo ver vooruit. Ook vind ik er geen/amper vernieuwing in zitten. Het ziet er wel prachtig uit, dat wel.
Wat sommige ook zeggen mogen, ik vind het een waardige opvolger van GRID.
Ik heb het spel nog niet online geprobeerd, maar heb al wel 2mil+ fans in singleplayer.
Ik heb het spel nog niet online geprobeerd, maar heb al wel 2mil+ fans in singleplayer.
Hoe zit dat met die fans?Obversarix schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 13:26:
Wat sommige ook zeggen mogen, ik vind het een waardige opvolger van GRID.
Fans zijn een soort van prijzengeld. Als je een event wint krijg je x aantal fans.
In het begin is dit 2500, maar op het punt waar ik zit, heb ik gemiddeld 60000 fans per win.
Behalve brag-rights, kun je er geen bal mee.
Ik weet wel dat bepaalde hoeveelheden fans nodig zijn voor de WSR seizoenen.
Ondertussen de online gespeeld. Zit geniaal in elkaar...
-Auto's koop je met geld
-Auto's kun je upgraden met geld (engine, drivetrain, handling)
-Als je te veel upgrade stijgt een auto in tier (is ongedaan te maken)
-Als je een bocht afsnijdt dan ga je tijdelijk heel erg langzaam (dus dan verlies je je positie weer)
-Je kunt vrienden inviten in een party en dan tegelijk een match joinen
-Online kun je ook flashbacks gebruiken (deze zijn heel kort, seconde of 2).
Super uitgewerkt dus...
-Auto's koop je met geld
-Auto's kun je upgraden met geld (engine, drivetrain, handling)
-Als je te veel upgrade stijgt een auto in tier (is ongedaan te maken)
-Als je een bocht afsnijdt dan ga je tijdelijk heel erg langzaam (dus dan verlies je je positie weer)
-Je kunt vrienden inviten in een party en dan tegelijk een match joinen
-Online kun je ook flashbacks gebruiken (deze zijn heel kort, seconde of 2).
Super uitgewerkt dus...
Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.
Verwijderd
En hoe worden de zogeheten rammers aangepakt? Of is het nog steeds mogelijk dat apen je van de baan af ketsen en zo je race verpesten? Aangezien in 90% van de online races bij racegames in het algemeen dit soort kloothommels zitten geef ik in principe de voorkeur aan offline met een behoorlijke AI.
Thanks Obversarix.
Hoe hebben jullie de game gekocht? Via Steam? Zie hier bij gamecards dat hij een stukje goedkoper is: pricewatch: GRID 2, PC of kun je beter via Steam aanschaffen.
Hoe hebben jullie de game gekocht? Via Steam? Zie hier bij gamecards dat hij een stukje goedkoper is: pricewatch: GRID 2, PC of kun je beter via Steam aanschaffen.
Dat is de bedoeling, gebeurt in de singleplayer ook.Verwijderd schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 14:20:
Of is het nog steeds mogelijk dat apen je van de baan af ketsen en zo je race verpesten?.
PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.
Verwijderd
In Almere-Stad is er nu een evenement bij Gamemania rondom GRID2. Is georganiseerd door de Power Unlimited. Mocht je in de buurt zijn, dan kun je tot ca. 17:00 uur daar terecht.
Verwijderd
Tuurlijk jongen, jij bent blijkbaar ook zo'n eikel die, wanneer het niet lukt om ergens langs te komen, maar even een tik uitdeelt aan je voorligger of hem gebruikt om af te remmen. En dat noemt zich simracerVoxalizer schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 14:24:
[...]
Dat is de bedoeling, gebeurt in de singleplayer ook.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 31-05-2013 15:12 ]
Tuurlijk is dat niet de bedoeling. Helaas zal de game waarschijnlijk vol zitten met dit soort idoten. Er zit een game mode in wat een head on head race is waarbij je diskwalificiteerd wordt als je beukt. Ook hebben beukers (eikels) een uitroep teken bovenhun hoofd zodat je ze kan herkennen.Voxalizer schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 14:24:
[...]
Dat is de bedoeling, gebeurt in de singleplayer ook.
Ook krijg je credit voor niet beuken, het is dus wel mogelijk waarschijnlijk deze spelers te weren.
http://www.twitch.tv/jannustitannus
Voxalizer had gelijk. Het is inderdaad een beetje de bedoeling. De (meeste) banen zijn smal, de auto's breed en stevig. Zoals gezegd is er ook online de flashback optie. Je gaat dan ongeveer 2 seconde terug in de tijd. Het kost je dus een paar meter (en meestal je positie) maar je rijd daarna vrolijk verder. Grid 2 is duidelijk niet gemaakt voor clean racing. Ik schat dat slechts 20% van de tracks circuits met uitloop stroken zijn.
Er zijn overigens diverse gamemodes zoals face off (1-1 met botsen) touge (1-1 botsen verboden) race, endurance, checkpoint, enz. Als je met 8 man een face off match krijgt dan rijd iedereen per twee een race. Bij quickmatch kun je kiezen tussen all, race en alternative (scoring based on skill and style).
Als je clean wil racen dan zul je moeten uitwijken naar F1 2011/2012. Daar kost het je XP als je iemand aan tikt.
Er zijn overigens diverse gamemodes zoals face off (1-1 met botsen) touge (1-1 botsen verboden) race, endurance, checkpoint, enz. Als je met 8 man een face off match krijgt dan rijd iedereen per twee een race. Bij quickmatch kun je kiezen tussen all, race en alternative (scoring based on skill and style).
Als je clean wil racen dan zul je moeten uitwijken naar F1 2011/2012. Daar kost het je XP als je iemand aan tikt.
[ Voor 23% gewijzigd door sdk1985 op 31-05-2013 15:22 ]
Lol! interpreteer jij daar mn post even flink verkeerd... Voor clean racing is geen plaats in Grid, helaas. Was het maar zo.Verwijderd schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 15:05:
[...]
Tuurlijk jongen, jij bent blijkbaar ook zo'n eikel die, wanneer het niet lukt om ergens langs te komen, maar even een tik uitdeelt aan je voorligger of hem gebruikt om af te remmen. En dat noemt zich simracerOoit wel eens van het begrip "clean racing" gehoord?
Edit: typo
PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.
Verwijderd
Lul niet, ik weet precies wat voor mannetje jij bent. In je zogenaamde sim racing wereldje gaan tikkies uitdelen uiteraard geheel per ongeluk.Voxalizer schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 15:21:
[...]
Lol! interpreteer jij daar mn post even flink verkeerd... Voor clean racing is geen plaats in Grid, helaas. Was het maar zo.
Edit: typo
Het enige wat ik wel mis in online mode is de chat, zoeken op landen, als je in de server moet wachten om je auto te upgraden/kopen ect. oftewel, wat grid 1 wel had. Maargoed vermaak me tot nu toe prima
Hou die krachttaal maar lekker voor je. Die hele nergens op gebaseerde mening van jou over hoe ik online rij is juist andersom: Ik rij juist uitermate clean, soms zelfs zo clean dat het me overwinningen kost. Daarom vind ik Grid ook niks, dit spel is niet clean genoeg! Dat was mn hele punt in mijn eerdere reactie die enigzins sarcastisch bedoeld was, hoewel ik dat niet met een smiley ofzo liet blijken.Verwijderd schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 15:23:
[...]
Lul niet, ik weet precies wat voor mannetje jij bent. In je zogenaamde sim racing wereldje gaan tikkies uitdelen uiteraard geheel per ongeluk.
Niet dat ik had verwacht dat Grid een cleane racing experience zou bieden, voor mensen daar weer over beginnen.
[ Voor 8% gewijzigd door Voxalizer op 31-05-2013 15:35 ]
http://cdkeyprices.com/product/GRID-2-Steam-CD-Key.html/DJH schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 14:20:
Thanks Obversarix.
Ik kan met de PS3 versie geen online races vinden. Ik dacht eerst dat het kwam omdat ik die Mercedes SLR al heb door de Limited Edition en daar nog geen races voor gevonden konden worden. Maar nadat ik mijn online pass heb geactiveerd zegt hij steeds: "No sessions found." als ik naar een session zoek.
Iemand een idee? F1 2010, 2011, GRID, Dirt 2, 3 en Showdown werkten wel allemaal online.
Iemand een idee? F1 2010, 2011, GRID, Dirt 2, 3 en Showdown werkten wel allemaal online.
Net ff 2 uurtjes gespeeld. Het ziet er super uit en speelt ook lekker. Had ik game net afgesloten zag ik via steam dat hij meteen ging updaten. Blijkbaar zijn ze er nog mee bezig als er nu al updates uitkopen
Intel core i7-6700k, Asus Z170 pro gaming, Crosair vengeance lpx 8GB. Asus Geforce GTX 960
Verwijderd
Mijn eerste ervaringen: LEKKER SPEL! Ik had totaal geen moeite om erin te komen. Hoefde ook helemaal niets aan de controls aan te passen behalve dan de sterkte van de force feedback (ietsje minder) en de toewijzing van een paar knoppen. Ik vind de auto's heerlijk rijden.
Graphics zijn top: ik heb de Ultra preset en die draait toch best okay op mijn twee jaar oude PC (i5 2500K @ 4.5 en GTX580).
Ook m'n eerste online races gedaan: ik won de derde race in een veld van 12! Ik moet wel zeggen dat het dan een STUK spannender is als je vooraan ligt...!!!
Maar je hebt ook wel wat mazzel nodig: in de eerste twee online races werd ik een paar keer geraakt en dan ben je kansloos. In die derde race begon ik vanaf de 6e plek of zo, maar lag ik aardig snel op kop en ja, dan is het gewoon je hoofd erbij houden en dan heb je in ieder geval de mazzel dat de kans op crashes minder is. Ik denk in ieder geval wel vaker online te racen: lollig.
Alleen twee dingen:
1. VSYNC!!! Iemand enig idee hoe je dat aan kan zetten???
2. Ik merk dat na een tijdje spelen mijn view opeens veranderd en dat even later die control lijkt te scrollen want ik blijf dan van view wisselen en ook m'n keyboard doet dat dan. Zelfs als ik het spel quit en de controller (G27) eruit trek... Beetje vreemd. En vervelend. In die derde online race die ik won sprong opeens de view naar achter de auto, twee bochten voor de finish. Niet leuk. Iemand anders ook last hiervan...? Ik zal sowieso die view control toewijzen aan een andere button, maar omdat dat scrollen ook bleef zonder controller vraag ik me af wat het nou is. Ik heb dit NOOIT eerder gehad en nu met Grid 2 opeens wel, vandaar mijn vermoeden dat het toch iets met het spel te maken heeft...
Al met al leuk spel. Lekker scheuren. Prima graphics. Top.
Graphics zijn top: ik heb de Ultra preset en die draait toch best okay op mijn twee jaar oude PC (i5 2500K @ 4.5 en GTX580).
Ook m'n eerste online races gedaan: ik won de derde race in een veld van 12! Ik moet wel zeggen dat het dan een STUK spannender is als je vooraan ligt...!!!
Alleen twee dingen:
2. Ik merk dat na een tijdje spelen mijn view opeens veranderd en dat even later die control lijkt te scrollen want ik blijf dan van view wisselen en ook m'n keyboard doet dat dan. Zelfs als ik het spel quit en de controller (G27) eruit trek... Beetje vreemd. En vervelend. In die derde online race die ik won sprong opeens de view naar achter de auto, twee bochten voor de finish. Niet leuk. Iemand anders ook last hiervan...? Ik zal sowieso die view control toewijzen aan een andere button, maar omdat dat scrollen ook bleef zonder controller vraag ik me af wat het nou is. Ik heb dit NOOIT eerder gehad en nu met Grid 2 opeens wel, vandaar mijn vermoeden dat het toch iets met het spel te maken heeft...
Al met al leuk spel. Lekker scheuren. Prima graphics. Top.
Ik heb het spel niet, maar in het configuratiescherm van Nvidia zelf lukt altijd welVerwijderd schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 17:29:
Alleen twee dingen:
Zet dan direct de drievoudige buffering ook aan ("deze instelling inschakelen verbetert de prestaties wanneer verticale synchronisatie ook ingeschakeld staat.")

[ Voor 16% gewijzigd door SmokingCrop op 31-05-2013 17:36 ]
Vsync staat gewoon bij Advanced settings bij Graphics. Dan krijg je daarna uiteraard wel een custom profile.
[ Voor 33% gewijzigd door sdk1985 op 31-05-2013 17:47 ]
Ik vermaak me prima ermee
Rijd lekker en ook mooie graphics
Ik speel zowel ps3 als pc
Maar meer ps3
Wie wilt kan me toevoegen voor een potje online te racen
Naam voor ps3 is : McMillan0984
Rijd lekker en ook mooie graphics
Ik speel zowel ps3 als pc
Maar meer ps3
Wie wilt kan me toevoegen voor een potje online te racen
Naam voor ps3 is : McMillan0984
PSN: McMillan0984
Ben een uurtje aan het racen geweest, bevalt goed! Ziet er echt vet uit (speel met iMac met 680mx, alles ultra op 1440p en 8xaa, vloeiend)
Wat wel opvalt is dat het de hele tijd korte ritjes zijn, 1 minuut racen > menu, laden, blahblah > weer 1 minuut racen. Blijft dat zo? Of komen er races met meerdere laps?
Wat wel opvalt is dat het de hele tijd korte ritjes zijn, 1 minuut racen > menu, laden, blahblah > weer 1 minuut racen. Blijft dat zo? Of komen er races met meerdere laps?
Ik heb het spel nog maar net, maar is er mss inmiddels een update geweest? Deadzone, linearity & saturation van m'n DFGT zijn hier gewoon ingame aan te passen ...sdk1985 schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 02:02:
Ik heb het stuurprobleem opgelost.
GRID 2\input\dinput_default.xml
code:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 <Action id="Accelerate"> <Axis id="di_y_axis_rotation" type="uniDirNeg" deadzone="0.0" saturation="1.0" /> </Action> <Action id="Brake"> <Axis id="di_x_axis_rotation" type="uniDirNeg" deadzone="0.0" saturation="1.0" /> </Action> <Action id="Steer Left"> <Axis id="di_dpad_0_left" /> <Axis id="di_x_axis" type="biDirLower" deadzone="0.2" saturation="1.0" /> <Axis id="di_slider_0" type="biDirUpper" deadzone="0.0" saturation="1.0" /> </Action> <Action id="Steer Right"> <Axis id="di_dpad_0_right" /> <Axis id="di_x_axis" type="biDirUpper" deadzone="0.2" saturation="1.0" /> <Axis id="di_slider_0" type="biDirLower" deadzone="0.0" saturation="1.0" /> </Action>
Deze setup geeft 0% deadzone op sturen, 10% op gasgeven en 20% op remmen. Saturation is 0% dus je stuurt 1 op 1. Geen gekke fratsen meer dus.
Hele uitleg heb ik hier geplaatst:
http://community.codemast...ported-wheels/td-p/264874
Met dank aan NLuna voor het vinden van de XML files.
Vandaag gekocht voor de PC, 3 races gespeeld, wil nu weer gaan spelen en krijg de error: Save data corrupt
Iemand
?
Iemand
There's no school like the old school and i'm the headmaster
Maat van me heeft de game ook en na een gesprek met hem heb ik zelf afgezien van de koop (misschien ooit in een Steam sale).DJH schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 19:30:
Ben een uurtje aan het racen geweest, bevalt goed! Ziet er echt vet uit (speel met iMac met 680mx, alles ultra op 1440p en 8xaa, vloeiend)
Hij heeft nu al alle 3 regios gedaan (Vs, Europa en Azie/midden-Oosten) en de races zijn tot dusverre allemaal vrij kort.
De langste races die hij gehad heeft waren wat men in de game Endurance Races noemt en die zijn max 5min.
Het is dan gewoon 1 groot random circuit en als je na 5min eerste bent heb je gewonnen.
De rest van de races zijn grotendeels 1 rondje of downhill/uphill welke dan per rit max iets van 2min zijn (maar dan wel weer 2 legs).
Er zijn races die 2 of 3 rondjes zijn maar de races die 3 rondjes hebben zijn meestal vrij kort (minder dan 1min per rondje).
Hij heeft pas een paar races gehad die 4 rondjes hadden maar deze waren ook weer zeer kort.
Er is zojuist inderdaad een update geweest.Buzz_Fuzz schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 19:41:
[...]
Ik heb het spel nog maar net, maar is er mss inmiddels een update geweest? Deadzone, linearity & saturation van m'n DFGT zijn hier gewoon ingame aan te passen ...
Verwijderd
Zo, weer een paar rondjes gereden. Vsync zat inderdaad bij de opties, alleen niet waar ik keek (bij Advanced graphic settings of zo) maar Video of zo: had ik helemaal over het hoofd gezien.
Spel loopt eigenlijk nog beter op Ultra dan ik dacht. Soepel. De afwisseling is leuk, tenminste, als je custom races doet: de career is een beetje veel van hetzelfde in het begin. Maar wel leuk om van tracks naar streets en open roads te gaan en zo. Ik heb ook al met de Indycar op de Indy oval gereden. Leuk. Maar te makkelijk. Je kan ongeveer vol gas de complete oval over scheuren en totaal niet in de moeilijkheden komen. Maar goed, voor het sfeertje en de afwisseling is het leuk.
Ik speel trouwens op Hard: wil wel wat uitdaging en tegenstand maar toch ook wel winnen.
Easy en Medium zijn echt TE makkelijk, en dat terwijl ik helemaal niet zo'n held ben met racen. Ik heb zonet wel een rondje Tier 4 gereden in Barcelona en dat was wel ff wat anders: ik had ff het idee dat alles versneld werd afgespeeld! Ik deed maar 1 rondje en werd 4e maar ook met meerdere ronden was ik niet veel hoger geeindigd, denk ik. Dus later zal het spel wel moeilijker worden.
Op zich trouwens wel aardig dat je de difficulty zelfs tijdens een race kan veranderen: ja, die wordt dan natuurlijk wel herstart, maar je hoeft niet helemaal naar het hoofdmenu of (zoals in vroegere games) een compleet nieuw profiel aan te maken.
Ik heb hier en daar trouwens wel een aardig deja vu gevoel, maar ach, het is een leuk spel waar ik nog wel ff plezier aan beleef.
Spel loopt eigenlijk nog beter op Ultra dan ik dacht. Soepel. De afwisseling is leuk, tenminste, als je custom races doet: de career is een beetje veel van hetzelfde in het begin. Maar wel leuk om van tracks naar streets en open roads te gaan en zo. Ik heb ook al met de Indycar op de Indy oval gereden. Leuk. Maar te makkelijk. Je kan ongeveer vol gas de complete oval over scheuren en totaal niet in de moeilijkheden komen. Maar goed, voor het sfeertje en de afwisseling is het leuk.
Ik speel trouwens op Hard: wil wel wat uitdaging en tegenstand maar toch ook wel winnen.
Op zich trouwens wel aardig dat je de difficulty zelfs tijdens een race kan veranderen: ja, die wordt dan natuurlijk wel herstart, maar je hoeft niet helemaal naar het hoofdmenu of (zoals in vroegere games) een compleet nieuw profiel aan te maken.
Ik heb hier en daar trouwens wel een aardig deja vu gevoel, maar ach, het is een leuk spel waar ik nog wel ff plezier aan beleef.
Ik heb me vanavond prima vermaakt met de multiplayer
Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567
Hallo, ik heb het spel nu al even gespeeld, maar ik zit met een probleem, ik heb het spel gepreorderd, en vandaag heb ik het gedownload, maar alles, de menus en teksten zijn allemaal in het frans, waar ik helaas niet zo veel van versta. Ik heb al overal in de settings gekeken, opnieuw gedownload, ps3 in engels gezet,... Ik heb ook al uitgebreid op forums en op google gezocht, nergens iets te vinden van language settings....
Weet er iemand hoe ik dit kan oplossen?
Weet er iemand hoe ik dit kan oplossen?
Schijnt een probleem aan Sony/PSN z'n kant te zijn. Misschien kan je talen verwijderen in je account management zodat je alleen engels/nederlands overhoud. Of wachten tot Sony er iets aan doet.
Nee zoals gezegd zijn de advanced controls alleen beschikbaar voor ondersteunde controllers. Blijkbaar staat jou controller in het (beperkte) rijtje.Buzz_Fuzz schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 19:41:
[...]
Ik heb het spel nog maar net, maar is er mss inmiddels een update geweest? Deadzone, linearity & saturation van m'n DFGT zijn hier gewoon ingame aan te passen ...
Beetje een onzin verhaal. Er zijn in principe voldoende circuit tracks en het aantal laps is instelbaar. Maximum ligt wel op 5. Of doel je op de single player?Deadsy schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 19:52:
[...]
Maat van me heeft de game ook en na een gesprek met hem heb ik zelf afgezien van de koop (misschien ooit in een Steam sale).
Hij heeft nu al alle 3 regios gedaan (Vs, Europa en Azie/midden-Oosten) en de races zijn tot dusverre allemaal vrij kort.
De langste races die hij gehad heeft waren wat men in de game Endurance Races noemt en die zijn max 5min.
Het is dan gewoon 1 groot random circuit en als je na 5min eerste bent heb je gewonnen.
De rest van de races zijn grotendeels 1 rondje of downhill/uphill welke dan per rit max iets van 2min zijn (maar dan wel weer 2 legs).
Er zijn races die 2 of 3 rondjes zijn maar de races die 3 rondjes hebben zijn meestal vrij kort (minder dan 1min per rondje).
Hij heeft pas een paar races gehad die 4 rondjes hadden maar deze waren ook weer zeer kort.
Weet iemand al of de difficulty setting invloed heeft op je fans?
Ik doel op de single player.sdk1985 schreef op zaterdag 01 juni 2013 @ 00:18:
[...]
Beetje een onzin verhaal. Er zijn in principe voldoende circuit tracks en het aantal laps is instelbaar. Maximum ligt wel op 5. Of doel je op de single player?
In SP zijn de races gewoon absurd kort.
Ik ga morgen bij mijn maat langs om het zelf eens een kans te geven om te zien of het echt zo vies tegenvalt maar het enige waar hij en diverse andere mensen in mijn kring tevreden over zijn is de grafix.
Ik heb nu niet het idee gehad dat de races te kort zijn. Grid 2 gaat om spektakel, inhalen, tikjes krijgen, driften, enz. Er is geen rubber banding (zoals bij nfs) dus je haalt het of niet. Maak je een fout dan gebruik je een flashback. Er is dus niet echt een reden om een lagnere race te willen. Je hebt nu x minuten de tijd om het hele pack in het halen. Daar zit de spanningDeadsy schreef op zaterdag 01 juni 2013 @ 01:14:
[...]
Ik doel op de single player.
In SP zijn de races gewoon absurd kort.
Ik ga morgen bij mijn maat langs om het zelf eens een kans te geven om te zien of het echt zo vies tegenvalt maar het enige waar hij en diverse andere mensen in mijn kring tevreden over zijn is de grafix.
Denk dat voor de SP 5 minuten zelfs lang is. Meestal zit het onder de 4minuten. Maargoed kan niet zeggen dat ik meer lol aan een race in nfs, shift2, blur of tdu2... Dit is intensiever, je vecht steeds om controle met de auto
Er zijn overigens wel wat Multi event races. De eerste wrc zijn 3,3,1 laps.
[ Voor 10% gewijzigd door sdk1985 op 01-06-2013 02:06 ]
Verwijderd
Ik vind de lengte van de races ook perfect voor een spel als dit: ik ben het helemaal eens met wat sdk1985 zegt.
Nog twee dingen die ik gisteren vergat te zeggen:
1. ik vind het super dat alle tracks en (waarschijnlijk niet alle maar) meer dan genoeg auto's METEEN beschikbaar zijn in custom mode. Ik heb een hekel aan unlocken van tracks en cars.
2. De flashback functie is de beste tot nu toe (of ik moet een spel met die functie gemist hebben). Waar je in het verleden wel eens de mist in kon gaan vanwege het bijvoorbeeld moeten vasthouden van een knop kan je nu gewoon klikken voor een flashback en weer klikken voor verder racen. Maar de beste verbetering is dat je geen flitsende idiote views meer ziet met bonkende geluidseffecten! Nee, je speolt terug en zodra je verder wilt racen krijg je een heel soepele overgang naar het rijden toe. Helemaal perfect. Deze flashback houdt je helemaal in de race en dat was met andere falshbacks wel anders.
Nog twee dingen die ik gisteren vergat te zeggen:
1. ik vind het super dat alle tracks en (waarschijnlijk niet alle maar) meer dan genoeg auto's METEEN beschikbaar zijn in custom mode. Ik heb een hekel aan unlocken van tracks en cars.
2. De flashback functie is de beste tot nu toe (of ik moet een spel met die functie gemist hebben). Waar je in het verleden wel eens de mist in kon gaan vanwege het bijvoorbeeld moeten vasthouden van een knop kan je nu gewoon klikken voor een flashback en weer klikken voor verder racen. Maar de beste verbetering is dat je geen flitsende idiote views meer ziet met bonkende geluidseffecten! Nee, je speolt terug en zodra je verder wilt racen krijg je een heel soepele overgang naar het rijden toe. Helemaal perfect. Deze flashback houdt je helemaal in de race en dat was met andere falshbacks wel anders.
Gisteren voor het eerst gespeeld op PC en vond het wel goed. Niet fenomenaal, maar goed. Hoe lang het mij dus nog zal blijven boeien, is nog een vraagteken.
Graphics zijn uitstekend. Prachtige reflecties, prachtige "dikke" wolken van verbrand rubber
Ik speel op "quasi Ultra" op een i5-750 & GTX560Ti.
Audio is ook zeer goed, maar die engineer/manager die constant in mijn oor staat te zeiken is er echt teveel aan:
"You've lost a place, take it back this round!"
*Jah... wat denk je dat ik probeer te doen?*
"You've got a few dents & scrapes, but it's not too bad"
*And you're bothering me with this because...... ?*
"That crash is gonna affect your handling"
*No shit sherlock......*
Dat hele fans-gedoe spreekt me ook niet aan (en je kan die fan-teller-animatie na elke race niet skippen
). Geef mij toch maar racen voor geld en auto's kopen met dat geld.
De Overtake events vind ik nog het plezants van al
Wel niet simpel...
De flashbacks zijn wel strikter geworden. In Grid 1 kon je die nog gebruiken als soort instant-replay, met RWD & FF & play/pauze controls om je flashback punt exact uit te kiezen. Nu niet meer. Flashback knop > beeld spoelt terug aan fixed rate vanuit het huidige cameraperspectief > Flashback knop nogmaals indrukken op het juiste moment en gaan.
Ik speel met een DFGT en ondanks dat velen zeggen dat het geen game is om met een stuur te spelen, vind ik het wel zeer plezant zo. Het speelt ook verbazend goed met keyboard moet ik zeggen.
Ik hou mijn hart wel vast voor de latere races.... Voor de lol even Tier 4 geprobeerd met een SLR Mclaren...
Mss is in deze tier een stuur toch minder voor geschikt 
MP nog niet geprobeerd
Graphics zijn uitstekend. Prachtige reflecties, prachtige "dikke" wolken van verbrand rubber
Audio is ook zeer goed, maar die engineer/manager die constant in mijn oor staat te zeiken is er echt teveel aan:
"You've lost a place, take it back this round!"
*Jah... wat denk je dat ik probeer te doen?*
"You've got a few dents & scrapes, but it's not too bad"
*And you're bothering me with this because...... ?*
"That crash is gonna affect your handling"
*No shit sherlock......*
Dat hele fans-gedoe spreekt me ook niet aan (en je kan die fan-teller-animatie na elke race niet skippen

De Overtake events vind ik nog het plezants van al
De flashbacks zijn wel strikter geworden. In Grid 1 kon je die nog gebruiken als soort instant-replay, met RWD & FF & play/pauze controls om je flashback punt exact uit te kiezen. Nu niet meer. Flashback knop > beeld spoelt terug aan fixed rate vanuit het huidige cameraperspectief > Flashback knop nogmaals indrukken op het juiste moment en gaan.
Ik speel met een DFGT en ondanks dat velen zeggen dat het geen game is om met een stuur te spelen, vind ik het wel zeer plezant zo. Het speelt ook verbazend goed met keyboard moet ik zeggen.
Ik hou mijn hart wel vast voor de latere races.... Voor de lol even Tier 4 geprobeerd met een SLR Mclaren...
MP nog niet geprobeerd
[ Voor 11% gewijzigd door Buzz_Fuzz op 01-06-2013 10:15 ]
Ik wou zeggen, speel ook met een DFGT en net nu ik de tier 1 auto's en de instellingen van het stuur een beetje voor elkaar had, laat ik eens een custom tier 3 race doen (honda NSX) pfff wat een driften, moet dan wel erg hard aan mijn stuur draaien om hem uit de drift te krijgen, valt gewoon bijna niet mee te rijden of ik moet weer eens in de instellingen duiken.
Inmiddels ook al wel wat speling in mijn stuur wat ook niet erg helpt natuurlijk.
Inmiddels ook al wel wat speling in mijn stuur wat ook niet erg helpt natuurlijk.
[ Voor 10% gewijzigd door Sipio op 01-06-2013 11:58 ]
Ik heb soms dat me knoppen niet goed reageren, in het menu blijft ie dan door scrollen, maar ook ingame een keer gehad dat ik niet kon remmen of sturen. Dacht dat het eerst aan me draadloze gamepad (Logitech F710) lag en had er al nieuwe batterijen in gedaan, maar heb bij andere games nergens last. Meer mensen hier die dat ook ervaren?
Dit is geen Vraag en Aanbod topic.
[ Voor 72% gewijzigd door psychoclown op 02-06-2013 11:27 ]
Verwijderd
Ik vind het juist SUPER spelen met m'n G27! En ik heb nog geeneens iets hoeven te veranderen aan de instellingen: ik kon meteen racen en het beviel me meteen prima! Racen met een gamepad wil mij nooit lukken...
Iets anders: ik merk dat ik steeds vaker een lagere difficulty selecteer om bepaalde events gewoon maar ff snel te winnen en door te gaan in de career om spullen te unlocken... Ik haal persoonlijk toch het meest plezier uit single races op Hard of Very hard! Als ik in de career ben en ik moet een race drie keer doen om 'n te halen, wordt ik lichtelijk chagerijnig... en ik vind dat ook zonde want op een bepaald moment heb je zo'n race wel gezien en gaat de lol er vanaf.
Ah, ik had gisteren ook last van scrollen in het spel: opeens veranderde m'n view en op een bepaald moment scrollde alles in elk menu constant en heel snel! Ik heb dat twee keer gehad! En daarna scrollde zelfs alles in Windows...! Ik heb vervolgens de knoppen die de view veranderen (die had ik toegewezen aan 'pijltje omhoog' en 'pijltje omlaag' op de x-pad'' op de G27) toegewezen aan knoppen op het stuur: nu veranderd m'n view niet meer automatisch en heb ik helemaal geen scrollen meer.Kw4kje schreef op zaterdag 01 juni 2013 @ 12:28:
Ik heb soms dat me knoppen niet goed reageren, in het menu blijft ie dan door scrollen, maar ook ingame een keer gehad dat ik niet kon remmen of sturen. Dacht dat het eerst aan me draadloze gamepad (Logitech F710) lag en had er al nieuwe batterijen in gedaan, maar heb bij andere games nergens last. Meer mensen hier die dat ook ervaren?
Iets anders: ik merk dat ik steeds vaker een lagere difficulty selecteer om bepaalde events gewoon maar ff snel te winnen en door te gaan in de career om spullen te unlocken... Ik haal persoonlijk toch het meest plezier uit single races op Hard of Very hard! Als ik in de career ben en ik moet een race drie keer doen om 'n te halen, wordt ik lichtelijk chagerijnig... en ik vind dat ook zonde want op een bepaald moment heb je zo'n race wel gezien en gaat de lol er vanaf.
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 01-06-2013 12:50 ]
Ik weet niet of ik in het goede topic ben met deze vraag, maar aangezien dit topic goed onderhouden wordt stel ik de vraag toch maar hier.
Ik heb twee 6850's in crossfire, maar mijn FPS in GRID 2 is bagger. 25 FPS is tot nu toe het hoogste dat ik heb gehaald, en 22 is het laagste. Nu heb ik GPU-Z voor beide videokaarten laten loggen en heb daarna eventjes een potje GRID 2 gespeeld. GPU-Z vertelt mij dat mijn primaire videokaart ongeveer 2% load heeft gekregen in de tijd dat ik een potje speelde en mijn secundaire gpu haalde ook 2% load. Dit verklaart waarom ik zo'n slechte framerate krijg. Dit verklaart alleen niet waaròm dit zo is. Heeft iemand enig idee?
Ik heb twee 6850's in crossfire, maar mijn FPS in GRID 2 is bagger. 25 FPS is tot nu toe het hoogste dat ik heb gehaald, en 22 is het laagste. Nu heb ik GPU-Z voor beide videokaarten laten loggen en heb daarna eventjes een potje GRID 2 gespeeld. GPU-Z vertelt mij dat mijn primaire videokaart ongeveer 2% load heeft gekregen in de tijd dat ik een potje speelde en mijn secundaire gpu haalde ook 2% load. Dit verklaart waarom ik zo'n slechte framerate krijg. Dit verklaart alleen niet waaròm dit zo is. Heeft iemand enig idee?
Ik speel grid2 met de Logitech Rumblepad 2 en dat werkt goed. Heb ook een G27 stuur, maar doordat driften speel ik liever met een controller dan met een stuur.
Game ziet er geweldig uit moet ik zeggen en draait heel erg soepel.
Net zo soepel als Dirt 3 en dirst Showdown.
heb een nvidia GTX 670 kaartje erin zitten.
Ik heb de game pas 2 uur gespeeld en zit nu net in europa. zitten wat scherpere bochten in vooral in de maps in parijs.
Het verhaal is best wel leuk achter de game, al gaat het me meer om de autos en het racen.
Er zitten ook nadelen in deze game. Zo moet je steeds weer wachten op die teller met fans en dat duurt ongeveer 10 seconde steeds en dat had ik liever willen skippen.
Game ziet er geweldig uit moet ik zeggen en draait heel erg soepel.
Net zo soepel als Dirt 3 en dirst Showdown.
heb een nvidia GTX 670 kaartje erin zitten.
Ik heb de game pas 2 uur gespeeld en zit nu net in europa. zitten wat scherpere bochten in vooral in de maps in parijs.
Het verhaal is best wel leuk achter de game, al gaat het me meer om de autos en het racen.
Er zitten ook nadelen in deze game. Zo moet je steeds weer wachten op die teller met fans en dat duurt ongeveer 10 seconde steeds en dat had ik liever willen skippen.
[ Voor 13% gewijzigd door Pykow op 01-06-2013 16:26 ]
Angelo NL / Global Cargo VTC
Verwijderd
Ik zit in seizoen 3 en heb een paar miljoen fans: ik heb zonet die teller getimed en kwam op 16 kostbare seconden... Ik hoop echt dat je die teller binnenkort kan skippen!!!Pykow schreef op zaterdag 01 juni 2013 @ 16:25:
Verwijderd
Zo, mijn eerste paar uurtjes erop zitten. Bevalt erg goed. Wat al vele malen is gezegd... geweldige graphics. Ik ben verbaasd hoe soepel het loopt op Ultra met mijn HD6850 @ 1680X1050. Lekker geluid ook. Ik moest wel even wennen aan de controls. Leuk ook het customizen van je auto's. Wat wel vreemd is, is dat je wielen ook onderdeel uitmaken van je livery. Wanneer je je livery wil toepassen op al je auto's, krijgen ze ook dezelfde wielen. Maar goed, kleinigheidje. Wat mij betreft een waardige opvolger van de eerste Grid.
Ben hem nu aan het downloaden. Vanavond helaas geen tijd om te spelen (i.v.m. bioscoop avondje), maar morgen ga ik hem wel even proberen
Hebben nog meer mensen er last van dat ze geregeld disconnecten van servers?
[ Voor 5% gewijzigd door RomanII op 01-06-2013 18:49 ]
Nope, alles soepel sinds gister middag.RomanII schreef op zaterdag 01 juni 2013 @ 18:44:
Hebben nog meer mensen er last van dat ze geregeld disconnecten van servers?
Gewoon ophouden met crossfireRickkamminga schreef op zaterdag 01 juni 2013 @ 15:33:
Ik weet niet of ik in het goede topic ben met deze vraag, maar aangezien dit topic goed onderhouden wordt stel ik de vraag toch maar hier.
Met een gtx 660 Ti op high en 1680x1050 haalde ik overigens meer dan 120 FPS. Op ultra iets boven de 60.
[ Voor 5% gewijzigd door sdk1985 op 01-06-2013 19:22 ]
Ligt het nou aan mij of ben ik de enige die de auto's totaal ruk vindt sturen?
Met linearity op -10 is het nog te doen maar zelfs dan zwalk ik alle kanten die baan over.
Terwijl het met F1 2012 Perfect rijdt ( met een Logitech G27)
Graphics zijn wel erg mooi, maar vindt het vooralsnog zonde van mn geld met die handling =(
Met linearity op -10 is het nog te doen maar zelfs dan zwalk ik alle kanten die baan over.
Graphics zijn wel erg mooi, maar vindt het vooralsnog zonde van mn geld met die handling =(
Met Vriendelijke Groet,
Je bent niet de enigste. Probeer deze game eens http://autoclubrevolution.com/en/ en voor FREE ook nogNight89 schreef op zaterdag 01 juni 2013 @ 19:27:

Weet iemand waar de gameplay map zich bevindt?
Verwijderd
Ik rij ook met de G27: alles op default en het rijdt echt heerlijk...!Night89 schreef op zaterdag 01 juni 2013 @ 19:27:
Ik heb zonet m'n eerste races in een kleine open racewagen gereden, time trial op drie racebanen in Europa, en dan is het, eerlijk gezegd, toch wel een vreemd en gek gevoel dat ik elke keer m'n beste tijden reed als ik door de bochten 'drifte'... Voor je gevoel klopt dat niet. Met Amerikaanse bolides op straatbanen voelt het prima, maar op een of andere manier verwacht je met zo'n raceauto op een track gewoon snellere tijden als je juist NIET glijdt door de bochten... Maar goed, zo is het spel nou eenmaal. Ik vermaak me er alsnog prima mee. Blijf me verbazen over de pracht en praal op mijn niet al te jonge PC.
Ik zou je linearity gewoon default houden, dan is je stuur beweging 1:1 met je game. Als je dan zwalkt dan zwalk je zelf met je stuurNight89 schreef op zaterdag 01 juni 2013 @ 19:27:
Heeft er iemand al ontdekt of je meer fans krijgt bij een hogere difficulty setting?
[ Voor 5% gewijzigd door sdk1985 op 01-06-2013 19:50 ]
GRID moet je met een gamepad spelen PUNT
Verwijderd
Nee, maar ik krijg niet het idee dat dat zo is. We zouden eigenlijk het aantal fans moeten vergelijken: ik heb de laaste zooi races gedaan op het makkelijkste niveau omdat ik sommige van die races nogal vervelend vind en dan wil ik er in 1 keer vanaf zijn.sdk1985 schreef op zaterdag 01 juni 2013 @ 19:49:
[...]
Heeft er iemand al ontdekt of je meer fans krijgt bij een hogere difficulty setting?
Maar goed, het aantal fans hangt natuurlijk ook af van hoeveel races je gedaan hebt: ik heb elke keer tot nu toe meteen de WRS gestart zodra dat kon: ik had geen zin om alle events te doen. Ik speel die career voornamelijk om alles vrij te spelen (auto's) en de echte lol haal ik uit custom races op Hard of Very hard.
Ik kan niet aan wennen aan racen met een gamepad... Ik speelde zelfs TrackMania toendertijds online met een stuur...! Ik weet nog dat ik elke keer verbaasde reacties kreeg als ik dat zei omdat DAT nou echt een gamepad spel is. (Ik kreeg ook vaak die verbaasde reacties omdat ik ondanks mijn stuur vaak bovenin eindigde.
Nee, geef mij in Grid 2 maar een stuur. Heerlijk.
[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 01-06-2013 20:15 ]
Dat driften wat jij nu zegt is waar diverse fora nu redelijk wat om te doen is, het schijnt dus echt zo te zijn dat je met driften (eigenlijk meer powersliden imo) snellere tijden rijd dan dat je normaal een zo strak mogelijke racelijn zo aanhouden.Verwijderd schreef op zaterdag 01 juni 2013 @ 19:41:
[...]
Ik rij ook met de G27: alles op default en het rijdt echt heerlijk...!
Ik heb zonet m'n eerste races in een kleine open racewagen gereden, time trial op drie racebanen in Europa, en dan is het, eerlijk gezegd, toch wel een vreemd en gek gevoel dat ik elke keer m'n beste tijden reed als ik door de bochten 'drifte'... Voor je gevoel klopt dat niet. Met Amerikaanse bolides op straatbanen voelt het prima, maar op een of andere manier verwacht je met zo'n raceauto op een track gewoon snellere tijden als je juist NIET glijdt door de bochten... Maar goed, zo is het spel nou eenmaal. Ik vermaak me er alsnog prima mee. Blijf me verbazen over de pracht en praal op mijn niet al te jonge PC.
Ik bak daar zelf niks van dus ik hou het gewoon bij zo strak mogelijk proberen te rijden maar sommige noemen het spel al meer Drift2.
Try it out zou ik zeggen
Verwijderd
Ja, powersliden, dank je, dat woord zocht ik (en daarom zette ik 'drifte' tussen aanhalingstekens). Ik ben namelijk ontzettend slecht in driften (die events speel ik op het makkelijkste niveau om er snel vanaf te zijn) maar ik wist ff niet hoe ik het anders moest noemen. Maar het powersliden vind ik heerlijk, moet ik zeggen, en dat werkt ook prima in Grid 2! Gaat me prima af. Veel beter trouwens ook met de balanced cars of zelfs die met grip: die drift auto's rijden verschrikkelijk, vind ik. (Want ja, die willen echt driften en dat kan ik niet...Sipio schreef op zaterdag 01 juni 2013 @ 20:17:
[...]
Dat driften wat jij nu zegt is waar diverse fora nu redelijk wat om te doen is, het schijnt dus echt zo te zijn dat je met driften (eigenlijk meer powersliden imo) snellere tijden rijd dan dat je normaal een zo strak mogelijke racelijn zo aanhouden.
Ik bak daar zelf niks van dus ik hou het gewoon bij zo strak mogelijk proberen te rijden maar sommige noemen het spel al meer Drift2.
Try it out zou ik zeggen
Maar ach, ik rij meestal in 'gewone' auto's en dan is dat powersliden echt super.
De AWD Volkswagen (tier 1) doet niet echt aan powersliden. Hetzelfde voor de Alfa (alhoewel die wel wat onderstuur krijgt, maar niet zo lang).
Misschien moet je daar eens naar kijken.
Verwijderd
Wat dat betreft vind ik Grid 2 ook wel best okay: de auto's zijn echt niet allemaal hetzelfde. Sommige auto's rijden lekker, andere mwah en weer andere waardeloos. Je merkt het echt of een auto je ligt. Een paar van m'n laatste races waren in de Audi TT Roadster: die vond ik meteen HEERLIJK rijden terwijl ik bij andere echt een paar kilometer moest wennen.sdk1985 schreef op zaterdag 01 juni 2013 @ 20:32:
De AWD Volkswagen (tier 1) doet niet echt aan powersliden. Hetzelfde voor de Alfa (alhoewel die wel wat onderstuur krijgt, maar niet zo lang).
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 01-06-2013 20:35 ]
Heb het spel ook eens gespeeld, maar het is eigenlijk best een goede racegame (itt tot wat veel critici zeggen). Het had naar mijn mening alleen niet Grid 2 moeten heten, maar eerder Grid: Hype (vanwege dat je een hype moet worden op het internet
) moeten heten. Het ziet er wel hetzelfde uit en de licentie's zijn net als in deel 1 erg sterk, maar de semi-sim kant is er toch wel duidelijk uitgesloopt door het gebrek aan cockpitview en de drifthandling ten overvloed. Dit had naar mijn mening net als Dirt: Showdown voor de Dirt reeks gewoon een eigen imago moeten krijgen, zodat men ook weet wat te verwachten is...
Maar al met al vind ik het wel echt een heerlijke game voor met een xbox controller
.
Maar al met al vind ik het wel echt een heerlijke game voor met een xbox controller
Grillmeister
Dit opent dan wel weer mogelijkheden voor de terugkomst van de DTM racing driver serieRoofTurkey schreef op zaterdag 01 juni 2013 @ 20:37:
Heb het spel ook eens gespeeld, maar het is eigenlijk best een goede racegame (itt tot wat veel critici zeggen). Het had naar mijn mening alleen niet Grid 2 moeten heten, maar eerder Grid: Hype (vanwege dat je een hype moet worden op het internet) moeten heten. Het ziet er wel hetzelfde uit en de licentie's zijn net als in deel 1 erg sterk, maar de semi-sim kant is er toch wel duidelijk uitgesloopt door het gebrek aan cockpitview en de drifthandling ten overvloed. Dit had naar mijn mening net als Dirt: Showdown voor de Dirt reeks gewoon een eigen imago moeten krijgen, zodat men ook weet wat te verwachten is...
Maar al met al vind ik het wel echt een heerlijke game voor met een xbox controller.
Bij mijn stuur staat linearity op 2 default. Das bij mijn stuur (MOMO Racing) dus niet 1 op 1. Ik neem aan dat linearity 0 dus 1:1 is?sdk1985 schreef op zaterdag 01 juni 2013 @ 19:49:
[...]
Ik zou je linearity gewoon default houden, dan is je stuur beweging 1:1 met je game. Als je dan zwalkt dan zwalk je zelf met je stuur. Ga je aan de linearity zitten dan krijg je dat als je verder stuurt dan x graden je auto ineens heel scherp instuurt.
Je krijgt niet meer fans als je de difficulty opschroeft. Source: http://community.codemast...lashback-Count/m-p/264586
Ik was Grid 2 aan het spelen en toen eens mijn toetsenbord vast.
Auto rijdt helemaal recht.
Ik heb ook geprobeerd om Ctrl+alt+Delete en doet ook niks.
Ik heb Logitech G110 toetsenbord.
Nu heb ik al eerst USB van G110 eruit getrokken uit usb-poort en erin getrokken en doet het wel.
Zijn er nog anderen hebben ook last van vast hangende toetsenbord onder tijdens Grid 2 spelen.
Nu heb ik al eerst USB van G110 eruit getrokken uit usb-poort en erin getrokken en doet het wel.
Zijn er nog anderen hebben ook last van vast hangende toetsenbord onder tijdens Grid 2 spelen.
Kan eigenlijk de default Lineairty niet vinden (heb zelf geen advanced settings ik moet het dus via de XML files doen). Wel staat de saturation op 1.0 standaard bij de meeste sturen. Sommige hebben 0.7.
Saturation maakt je controller minder gevoelig (dat was iig zo in Grid 1 enz). Wellicht moet RoofTurkey daar nog even naar kijken.
Saturation maakt je controller minder gevoelig (dat was iig zo in Grid 1 enz). Wellicht moet RoofTurkey daar nog even naar kijken.
Hiero; zelfde toetsenbord! dacht dat het aan mij lag.. hahahagirllover2008 schreef op zaterdag 01 juni 2013 @ 21:21:
http://community.codemast...ing-up/td-p/264840/page/2
[ Voor 8% gewijzigd door Grvy op 01-06-2013 23:13 ]
Dit is een account.
Komen er nog games uit die niet crashen 
2e seizoen WSR 2e race en bam gamecrash.
Nu kan ik de game niet meer starten doordat de app al aan het draaien is volgens steam
heb alles al afgesloten.
Moet nu dus appache map verwijderen en me pc opnieuw opstarten door de crash.
echt weer geweldig hoe games afgeleverd worden op de PC.
2e seizoen WSR 2e race en bam gamecrash.
Nu kan ik de game niet meer starten doordat de app al aan het draaien is volgens steam
heb alles al afgesloten.
Moet nu dus appache map verwijderen en me pc opnieuw opstarten door de crash.
echt weer geweldig hoe games afgeleverd worden op de PC.
[ Voor 60% gewijzigd door Pykow op 02-06-2013 12:03 ]
Same here, ook hetzelfde toetsenbord... Gelukkig dat ik met controller speel en dus alleen er last van heb bij het typen van dingen.girllover2008 schreef op zaterdag 01 juni 2013 @ 21:21:
Grillmeister
ik kon met mijn controller gewoon doorrijden, maar me beeld was bevroren en toen ik de game met wat moeite kan afsluiten, kon ik de game niet meer starten.RoofTurkey schreef op zondag 02 juni 2013 @ 12:17:
[...]
Same here, ook hetzelfde toetsenbord... Gelukkig dat ik met controller speel en dus alleen er last van heb bij het typen van dingen.
Nu ondertussen al lvl 24 online, soort van verslavend dat snelheidsgevoel. Singleplayer ook wat gedaan maar mijn god, wat is dat slecht. Achievements, nonstop GREAT BRILLIANT NICE om je oren, zucht menu's etc. Beetje duur voor een simplistisch mp race spelletje maar ik vermaak me nog
alle stappen gedaan van steam, maar de game start niet meer. GE-WEL-DIG
Vind de singelplayer ook behoorlijk saai, het leukste toch wel de online gedeelte, wow @kevz al lvl 24, doe je goed. Ben nu lvl 12
Ik vind het opzich wel leuk spelen iets minder driften had gemogen.
Alleen erger ik me aan de camera positie. Nu ben ik gewend om met de camera achter de auto te rijden. Doe et ook in Forza Motorsport. Alleen staat hier de camera positie zo achterlijk laag dat ik niet kan zien wat er voor me rijd of wat er aan komt voor bocht en al.
Nu kan ik nergens een optie vinden om de camera positie verder naar achter te zetten of hoger of iets anders.
Alleen erger ik me aan de camera positie. Nu ben ik gewend om met de camera achter de auto te rijden. Doe et ook in Forza Motorsport. Alleen staat hier de camera positie zo achterlijk laag dat ik niet kan zien wat er voor me rijd of wat er aan komt voor bocht en al.
Nu kan ik nergens een optie vinden om de camera positie verder naar achter te zetten of hoger of iets anders.
@Kw4kje, erg veel gespeeld maar gaat me ook wel goed af, gemiddeld 2e na 120 races 
@Joostk, ik weet niet wat de bind is om de camera te veranderen, maar er is een 2e chase cam die iets hoger/verder staat.
Zelf irriteer ik me aan de camera tijdens een crash, gaat zowat 180 graden de verkeerde kant op, rijd nogal debiel als je niets kan zien
@Joostk, ik weet niet wat de bind is om de camera te veranderen, maar er is een 2e chase cam die iets hoger/verder staat.
Zelf irriteer ik me aan de camera tijdens een crash, gaat zowat 180 graden de verkeerde kant op, rijd nogal debiel als je niets kan zien

Verwijderd
PC problemen...? Ik heb 8 uur gespeeld nu en nog geen enkel probleem gehad. Werkt PERFECT. Hulde aan Codemasters.
Idd leuk, online. Vind het niveau wel hoog liggen eigenlijk. Finish tot nu toe altijd bij de onderste helft. Ben dan ook nog maar op lvl1Kw4kje schreef op zondag 02 juni 2013 @ 13:40:
Vind de singelplayer ook behoorlijk saai, het leukste toch wel de online gedeelte, wow @kevz al lvl 24, doe je goed. Ben nu lvl 12
Hier exact hetzelfde. Nu al meerdere malen gehad. Ik heb ook een Logitech G110, dat zal dus wel geen toeval zijn...girllover2008 schreef op zaterdag 01 juni 2013 @ 21:21:
Enige remedie is inderdaad USB van toetsenbord eruit en weer erin..
Ryzen 9 5900X, MSI Tomahawk MAX, 32GB RAM, Nvidia RTX 4070 Ti | Mijn livesets
Grid 1 wel zo gespeelt. Vermakelijk maar sommige races waren niet te doen en moest de difficulty op easy.calsonic schreef op zondag 02 juni 2013 @ 14:26:
Een racegame speel je toch niet met een keybord...
Nu met een x360 pad, gaat perfect
Misschien door de menu's heen navigeren wel? ;-)calsonic schreef op zondag 02 juni 2013 @ 14:26:
Een racegame speel je toch niet met een keybord...
Ik speel het zelf met een Logitech G25 stuurtje, maar heb nog wel m'n toetsenbord nodig.
Door de menu's heen navigeren kun je ook zonder keybord doen.Wasp schreef op zondag 02 juni 2013 @ 14:28:
[...]
Misschien door de menu's heen navigeren wel? ;-)
Ik speel het zelf met een Logitech G25 stuurtje, maar heb nog wel m'n toetsenbord nodig.
Dit. Het is tenslotte een menu gemaakt voor consoles, zeer simplistischcalsonic schreef op zondag 02 juni 2013 @ 14:31:
[...]
Door de menu's heen navigeren kun je ook zonder keybord doen.
Ook iets wat wel vlotter mag, soms duurt het erg lang in een online race om uiteindelijk weer in de lobby te komen, inclusief race result animaties en die zooi, zo moeilijk kan het toch niet zijn om race winnings en level veranderingen te laten zien op 1 scherm of wat

Soms duurt de tijd in het menu langer dan een Drift race, veto dat altijd gelijk weg want ik vind er niks aan tov driften in Grid 1.
[ Voor 11% gewijzigd door kevz op 02-06-2013 14:34 ]
Mee eens, echter doet het toetsenbord het ook niet meer na afsluiten GRID 2.... dus het blijft een vervelende bug.calsonic schreef op zondag 02 juni 2013 @ 14:31:
[...]
Door de menu's heen navigeren kun je ook zonder keybord doen.
Kan me idd voorstellen dat het vervelend is - maar heb er hier geen last van met mijn sidewinder keybord.Wasp schreef op zondag 02 juni 2013 @ 14:34:
[...]
Mee eens, echter doet het toetsenbord het ook niet meer na afsluiten GRID 2.... dus het blijft een vervelende bug.
Verwijderd
leuke game maar te veranderd ten opzichte van grid 1, die was net iets realistischer en perfect vond ik, daar moest je nog een beetje goed kunnen insturen. Nu is het zowat driften in elke bocht -_-.
Ik mis ook de echt race tracks ipv de "straat race" tracks.
Ik mis ook de echt race tracks ipv de "straat race" tracks.
Moet zeggen dat ik het drift gehalte nogal hoog vindt... Zowel elke bocht moet je wel glijden om snel te zijn en de Amerikaanse begin wagens zijn gewoon erg zwaar om beetje recht te laten rijden...
Join het DPC Whatpulse team Intel/ATI.AMD Powered PC!
heeft iemand inmiddels goede settings voor de logitech g27 gevonden? default is grootste bagger. totaal geen grip op wagens. beetje wezen tweaken met de settings maar ik krijg het stuurtje niet speelbaar lekker.
Hoe zet je ingame je mic uit? Ik zit veel op teamspeak, maar dat horen de mensen in de Grid2 lobby ook. Ik wil mijn mic permanent uitzetten. (Pc versie)
In de lobby op None zetten. Helaas moet het elke keer dat je joined geselecteerd worden.Dacuuu schreef op zondag 02 juni 2013 @ 17:19:
Hoe zet je ingame je mic uit? Ik zit veel op teamspeak, maar dat horen de mensen in de Grid2 lobby ook. Ik wil mijn mic permanent uitzetten. (Pc versie)
Horen ze mij dan niet / of hoor ik hun dan niet? Want ik heb er niks aan om iedereen te muten, maar niet de microfoon zeg maar.
Volgens mij gebruikt het gewoon steam's mic systeem. Als je op ts3 of welke voip zit moet dat denk ik niets uitmaken. Correct me if im wrongDacuuu schreef op zondag 02 juni 2013 @ 17:22:
Horen ze mij dan niet / of hoor ik hun dan niet? Want ik heb er niks aan om iedereen te muten, maar niet de microfoon zeg maar.
Heb voor de volgende oplossing gekozen:kevz schreef op zondag 02 juni 2013 @ 17:30:
[...]
Volgens mij gebruikt het gewoon steam's mic systeem. Als je op ts3 of welke voip zit moet dat denk ik niets uitmaken. Correct me if im wrong
Bij de Steam instellingen een microon ingang gepakt waar helemaal geen mic op aangesloten zit.
Zo werkt mijn Teamspeak goed, en horen ze mij niet in Grid2.

Lol, ik rij nu beter met toetsenbord dan met stuur...
Was ook al zo met GRID 1 lol
Was ook al zo met GRID 1 lol
[ Voor 23% gewijzigd door Darkasantion op 02-06-2013 17:46 ]
Join het DPC Whatpulse team Intel/ATI.AMD Powered PC!
ik baal er echt van dat de settings niet lekker zijn of al uitgevonden zijn. heb voor ongeveer 500 euro aan gear gekocht voor een leuke racing game. en dan werkt het niet naar behoren 
ook jammer dat de gearshift indicators niet supported worden.
ook jammer dat de gearshift indicators niet supported worden.
Hoop toch echt dat er een update komt voor snellere menu's enzo. Duurt allemaal wel erg lang t.o.v. de effectieve racetijd. Lange wachten, even racen, weer lang wachten, trage animaties enz.
Ook ik heb m'n stuurtje aan de kant gelegd, de auto's waren niet normaal door bochten te krijgen. Nu met toetsenbord veel meer controle. Wel ff wennen aan de controls, blijft wel jammer met stuur was toch leuker
Xbox Live Knalle Arie
Verwijderd
Ik snap echt niet waarom zoveel mensen probleem hebben met een stuur... Ik heb het al eerder gezegd: ik gebruik de G27 op default settings (zowel in Windows 7 als in Grid 2, alleen de feedback wat minder in Grid 2) en alles werkt PERFECT. Ik heb echt het gevoel elke auto onder controle te hebben (of te kunnen krijgen). Het is me nog nooit gebeurt dat ik een spel 'out of the box' meteen zo lekker vond rijden....