Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kw4kje
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08-09 19:54
Dat is ook het beste wat je kunt doen, gewoon weg gaan en een andere server op zoeken en weer hopen dat er geen debielen in zitten. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gmount
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 15-09 11:24

Gmount

Ecorunner lid

Heeft er dan niemand last van lag bij multiplayer op de pc?

Soms finish ik vlak voor of achter iemand en als ik dan de resultaten bekijk blijkt dat hij/zij 10 tot 20 seconden voor lag. vervolgens komen er nog allerlei auto's die tijdens het racen achter mij waren over de finish, blijkt dat ook zij snellere tijden neer hebben gezet. Daar gaat dan je 2de plaats, ben je leuk 7 ofzo. :'( het begint vaak al bij de start, waarbij ik vaak sneller weg ben dan verglijkbare auto's, dus daar kan ik het begin van de lag al zien, en blijkbaar loopt het verschil tijdens het spelen alleen maar op.

Het ergste is nog dat de auto's je van de baan af beuken of je ophouden, terwijl zij geen last hebben van botsingen omdat zij eigenlijk al lang niet meer op die plek zijn maar 10 seconden verder. Hierdoor beïnvloeden ze mijn tijden dus negatief.
Als dat niet zo was zou het wat minder erg zijn omdat zij dan gewoon een snellere tijd neer hebben gezet dan ik, maar dan nog verknalt het wel het plezier omdat je denkt dat je goed bezig bent en uiteindelijk blijkt dat niet zo te zijn. (ja je kunt custom event doen enzo, maar dat lost het echte probleem niet op)

Wat mij opvalt is dat de computer het nog doorheeft ook, want de mensen die na jou binnenkomen en toch een snellere tijd hebben, zijn in het wit, terwijl de rest van de namen meer grijs is.
De tijdverschillen die af en toe linksboven weergegeven worden lijken soms wel en soms niet te kloppen, ben ik nog niet helemaal over uit.

bij andere games heb ik geen problemen met lag, lijkt dus echt aan het spel te liggen. Ik begrijp niet hoe het verschil zo groot kan zijn(10+ seconden, bij de meeste games meten ze lag in milliseconden, codemasters! :( )

veel mensen klagen over beukers, maar ik vraag me af of dat niet door de lag komt.
Zijn er meer mensen die dit ervaren? misschien iets om op te letten als je weer speelt, laat het me weten!

1900Km/L! || i7 6700K @ 4,6 GHz | NZXT Kraken X61 | MSI GTX 970 @ 1,48 GHz | 8 GB DDR4| Bitfenix Aegis yellow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 16:42:
Het mooiste van Grid 2 is dat ik daardoor verder ben gaan kijken en STCC voor Race 07 heb ontdekt. Beiden gekocht voor 6 euro en ik vermaak me nu UITSTEKEND offline. Lekker deur-tegen-deur racen tegen de AI, geen al te voorspelbare uitkomsten (in Grid 2 ligt altijd dezelfde kerel vér voorop), alle views en vooral alle opties die je je maar kan wensen (je kan de race tot in elk detail instellen en bepalen). Kortom: GENIETEN! En dat allemaal dankzij eh... het niet al te goed bevallende Grid 2... ;)
Ondanks dat het niet al te voorspelbaar is, heb ik toch al enkele keren meegemaakt dat de leider in de race een onverklaarbare fout maakt en ineens dwars op de weg staat. Verder heb ik af en toe het idee dat het winnen van de race offline gemakkelijker gaat wanneer je tussen je tegenstanders doorbeukt in plaats van nette inhaalmanoeuvres te ondernemen. Op de een of andere manier ontstaat er na 1 of 2 rondes een bijna onoverbrugbaar gat met de koploper(s) in de race waarbij het maken van een fout(je) op de loer ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

My god, wat heeft Codemasters gedaan met Grid.

Ik dacht eerst dat het lag aan de Mustang, maar de Fairlady en de S15 liggen ook in elke bocht dwars.

En kan iemand alsjeblieft die lensflare weghalen!?

Damn Codemasters, ik vond Grid 1 zo geweldig lekker rijden! En wat krijg ik bij deel 2? Mooiere visuals, andere auto's maar bovenal een zwaar vercrackte handling! Nee, dit wordt hem niet. Dan kun je er nog zoveel lensflare en particle effects opgooien, maar als ik in elke bocht moet gaan driften... 8)7

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 15-09 18:52
Jeroenneman schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 15:23:
My god, wat heeft Codemasters gedaan met Grid.

Ik dacht eerst dat het lag aan de Mustang, maar de Fairlady en de S15 liggen ook in elke bocht dwars.

En kan iemand alsjeblieft die lensflare weghalen!?

Damn Codemasters, ik vond Grid 1 zo geweldig lekker rijden! En wat krijg ik bij deel 2? Mooiere visuals, andere auto's maar bovenal een zwaar vercrackte handling! Nee, dit wordt hem niet. Dan kun je er nog zoveel lensflare en particle effects opgooien, maar als ik in elke bocht moet gaan driften... 8)7
Grid 2 is te arcade. Maar er zijn al mods die het beter maken heb het zelf nog niet geprobeerd.

http://www.racedepartment...l-driving-simulation.356/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Mischien wel eens in je opgekomen dat er ook veel gamers zijn die juist arcade willen racen met een realtische sausje erover heen? Genoeg sim games, hoef ze niet vind er geen bal aan.

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pathogen
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15-09 10:06

Pathogen

Shoop Da Whoop

evilpin0 schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 09:43:
[...]

Mischien wel eens in je opgekomen dat er ook veel gamers zijn die juist arcade willen racen met een realtische sausje erover heen? Genoeg sim games, hoef ze niet vind er geen bal aan.
Grid 2 is veel te arcade/drifty in vergelijking met Grid 1.

Mijns (en veler ander) inziens was GRID een geweldige middenweg tussen arcade en reality. GRID 2 heeft deze balans in zijn geheel gemist.
Ik heb lang niet meer spijt gehad van een aankoop, maar dit is er echt eentje waar ik spijt van heb. Gelukkig wel met korting gekocht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAM
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 06-09 00:46

JAM

Ik heb ook spijt van de aankoop van Grid 2. De verwachtingen waren hooggespannen, maar het eindresultaat valt erg tegen. Niet dezelfde 'immersive feeling' als Grid 1 en zeker niet hetzelfde (of een vergelijkbaar) gevoel in de besturing. Te weinig grip in de bochten en teveel agressie van de AI.
Daar komt nog bij dat er véél te weinig verschil in moeilijkheidgraad zit tussen 'very easy' en 'very hard'. Je moet vaak erg onbenullig raggen om vooraan te komen. Met een stuur/pedalen en een nette racestijl kom je er niet (ik in ieder geval niet, terwijl me dat bij de vorige Grid wél lukte)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ Le Funk
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

JJ Le Funk

:twk

De physics en graphics vind ik geniaal van Codemasters. Gameplay is arcadeachtig.
Gelukkig biedt Grid2 native goede ondersteuning voor triple-monitor/widescreen gaming.

d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patjeee
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07-09 02:46

Patjeee

Ik woon in Boston MA

Steam : Patjeee

Iemand online vandaag ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apache
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10:29

Apache

amateur software devver

Ik had een "trial" versie gedownload en omdat ik hem zo vaak speelde gekocht op steam, kan ik nu op een makkelijke manier m'n oude profiel overzetten?

If it ain't broken it doesn't have enough features

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_zippey
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 16:24
Kweenie hoe het bij jullie is, maar ik heb sinds de laatste dagen ELKE dag een corrupte savegame (PS3)
Haal ik daarna mn backup terug, kan ik weer spelen, maar de volgende dag weer hetzelfde..

Zal wel aan de kwaliteit van CM liggen, zoveel bugs...

[ Voor 94% gewijzigd door mr_zippey op 25-07-2013 22:48 ]

W211 E200K - GSF 600 Bandit '95 - GSF 1200 Bandit '04 - TDM 850 '00 - Svartpilen 401 '22 - Te koop: Yamaha TDM 850

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oh yeah! Demolition Derby komt terug. Nog geen release date maar CM zelf dat het eerder eerder is dan later. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vet! Dit was één van mijn favoriete onderdelen in de eerste Grid. Ook tof dat dat ze het gratis aanbieden. En dit wordt dan weer wél leuk om online te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 27 juli 2013 @ 02:13:
Oh yeah! Demolition Derby komt terug. Nog geen release date maar CM zelf dat het eerder eerder is dan later. :)
Gratis naar ik heb begrepen. Al zijn er ook gamers die aangeven dat elke race eigenlijk Demolition Derby is. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rscheper
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22:28
Ben er toch maar aan begonnen, al de nodige uurtjes gespeeld.. Het driftachtige gedrag van de auto's gaat langzamerhand wel weg, ik rij nu veel in een Golf, deze drift niet zomaar.. Vind het qua moeilijkheidsgraag wel lastig, op medium rijden ze bij een Time Attack bijv 1,33, zet je hem op hard rijden ze opeens 1,29..

Qua time attack kom ik op een bepaalde baan niet verder dan de 9e plek op hard, en op medium met gemak de 1e plek.. Wat me verder irriteert is dat de AI veel te vroeg, te vaak en te hard gebruik maken van de rem op medium niveau..

Heb hem op hard gezet en het is allemaal een stuk prettiger rijden, op medium is het makkelijk om op het podium te komen, maar is het niet uitdagend genoeg.. Niveau'tje hoger maakt het daadwerkelijk uitdagend om in de top 3 te komen. (wat me vaak genoeg niet lukt op hoger niveau)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kw4kje
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08-09 19:54
De Demolition Derby Pack is nu (gratis) beschikbaar op steam :)

[ Voor 63% gewijzigd door Kw4kje op 03-09-2013 21:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patjeee
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07-09 02:46

Patjeee

Ik woon in Boston MA

nieuwe DLC beschickbaar ! SPA francorchamps + BMW z4 GT3 & Aston martin v12 Zagato N24 [9.99$] Ik weet niet hoeveel het in Europa kost maar het kost hier 10$ sinds ik in de VS woon.

Afbeeldingslocatie: http://cdn4.steampowered.com/v/gfx/apps/255690/ss_4ce233b52f73954e1f7800348589b1ef7a5f3248.600x338.jpg?t=1383129365

Afbeeldingslocatie: http://cdn4.steampowered.com/v/gfx/apps/255690/ss_5d8d001904e1783ad2cdbb8388cdc934ad8807b8.600x338.jpg?t=1383129365

Afbeeldingslocatie: http://cdn4.steampowered.com/v/gfx/apps/255690/ss_41f743c324f96574314d368c0edf6a21fcaaf18b.600x338.jpg?t=1383129365

binnenkort komt er ook een bathurst map uit. zeker wel waard. Ik heb zelf all DLC voor dit spel. en deze track vind ik wel waard (de prijs is veel te hoog vind ik maargoed licenties zijn niet goedkoop).
hele vette drift sectie voor deze track :P

vind het een beetje jammer dat dit topic verwaarloosd is. Als iemand steam heeft voeg me even toe
Patjeee is m'n steam , je kunt me ook vinden als dutchyfutch of dutch617

z

[ Voor 15% gewijzigd door Patjeee op 12-11-2013 16:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zag hem in Steam geloof ik voor 8 euro staan. Spa blijft een prachtig circuit maar de prijs is idd een beetje aan de hoge kant, jammer. Moet je eens de prijzen van alle DLC's bij elkaar optellen! Die twee extra auto's vind ik niet zo boeiend voor een arcade game.

EDIT: GRID 2 All In DLC Pack € 29,99 8)7

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 13-11-2013 21:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAM
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 06-09 00:46

JAM

In mijn ogen is een (race)game niet af, als je na aanschaf nog eens (ruim) meer dan de helft van het aanschafbedrag mag neertellen voor DLC. De vorige GRID was fantastisch qua 'race feel' en had een prima aantal cars/tracks (al was er ook op dat spel het één en ander aan te merken). Bij GRID 2 is de balans veel te veel doorgeslagen naar onnodig agressief rijgedrag (met name van de AI), waardoor je zelf ook 'als een dolle' moet jagen om überhaupt als eerste over de finish te komen. Zelfs op het laagste moeilijkheidsniveau is dat het geval.
Als dat nodig is om 'lol te beleven' aan een racegame, dan haak ik af. Dat is voor mij dan meer een bron van frustratie dan een hoop raceplezier. :/

Wat dat betreft is Shift 2 Unleashed veel beter geslaagd in de missie om een racegame neer te zetten waarvan je kunt genieten/die racebaar is (zonder dat je in elke bocht erop bedacht moet zijn dat je van de baan gebeukt kunt worden).

Spellen waar ik steeds bij terugkom zitten standaard in één van de drives van m'n PC en GRID 2 hoort daar (inmiddels) niet meer bij....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchEZmoder
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15-09 15:55
Deze game is nu met 75% korting op Steam voor mensen die hem nog niet hebben, ik heb m zelf net gekocht :)

Sony A1II • Sony A7RV • Sony 14mm F/1.8 GM • Sony 35mm F1.4 GM • Sony 70-200mm F/2.8 GM II • Sony 135mm F/1.8 GM • Sony 400-800mm • Laowa 85mm 2:1 macro • Sigma 105mm F/2.8 Macro • Laowa Aurogon 10-50x • Hobby Fotograaf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerOllie
  • Laatst online: 14-09 15:25

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

Vanmorgen de Special Edition op Bol.com gekocht voor €7.50 (normale prijs €20.99, maar heb €13.49 aan airmiles ingewisseld) Ben benieuwd, lees dat het erg arcade is, daar houd ik dan wel rekening mee.

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerOllie
  • Laatst online: 14-09 15:25

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

DerOllie schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 13:01:
Vanmorgen de Special Edition op Bol.com gekocht voor €7.50 (normale prijs €20.99, maar heb €13.49 aan airmiles ingewisseld) Ben benieuwd, lees dat het erg arcade is, daar houd ik dan wel rekening mee.
We zijn nu een maand verder, en vind het nog steeds een gaaf race spel, maar wel met wat aantekeningen. Ik wilde bv de Von Zipper race doen in seizoen 3, maar daar blijk toch een bug te zitten lees ik naar enig onderzoek. De PS3 freezed pertinent op dat laadscherm, erg irritant. Heb die races moeten over slaan. Ook in andere races en laadschermen is de framerate soms erg laag.

De handling hangt af van de auto, maar de drift wagens zijn niet mijn favorieten. Ik kan er mee omgaan maar dan heb je het ook gezegd. Balanced en grip gaan goed. Gevoel van snelheid is goed vind ik. Ik dacht tot dit weekend dat ik de moeilijkheidsgraad op Medium had staan, het ging op sommige onderdelen wel erg makkelijk, maar stond toch op Hard. Maakt toch niet veel uit, alleen in de bochten gaan ze wat harder.

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Laatst online: 22:21
Ik heb Grid 2 laatst op Steam voor ''een appel en een ei'' op de kop getikt en wat is het toch een vermakelijk spel! _/-\o_

De singeplayer is leuk, maar de multiplayer is leuker. :*) Soms kan het een fantastische chaos zijn op het racecircuit en op andere momenten een droomrace met spannende momenten. Echt tof! :D
Pagina: 1 ... 5 6 Laatste