Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 11-07 18:56

Afbeeldingslocatie: http://thehut.pantherssl.com/design-assets/products/10631403/b.jpg

Trailer

Intro

1 van me favoriete genre in games is race games daarna komt sport games en als laatste shooters. En eindelijk komt er een goeie race game uit hoop ik en dat word Grid 2. Grid 1 was fantastisch echt genoten van die game.

Grid 2 is een arcade race game dat momenteel word ontwikkeld door Codemasters. Codemaster gebruikt een nieuw handling systeem dat ontwikkelaar Codemasters heeft genaam 'TrueFeel', die het doel heeft een sweet spot tevinden tussen realisme en arcade. Het spel zal niet voorzien van een first person cockpit view, zoals Codemasters claimt slechts 5 procent van de spelers die deze visie in de vorige Grid titel gebruikten.

Developer(s) Codemasters Southam
Publisher(s) Codemasters
Distributor(s) EU Namco Bandai Games[1]
Engine EGO 3.0
Platform(s) Microsoft Windows PlayStation 3 Xbox 360

Official sites

http://community.codemasters.com/t5/GRID-2/ct-p/GRID2
http://www.gridgame.com/en-gb#home
https://twitter.com/gridgame
https://www.facebook.com/...ww.gridgame.com%252Fen-gb

Release date(s)

Release date(s)
NA 28 May 2013
EU 31 May 2013
Genre(s) Racing
Mode(s) Single-player, multiplayer
Media/distribution DVD, digital distribution

Prijzen

Afbeeldingslocatie: https://cdn.codemasters.com/community/facebook/GRID2_preorder/mar_49_nl_pre-order.jpg
Afbeeldingslocatie: https://cdn.codemasters.com/community/facebook/GRID2_preorder/mar_51_nl_pre-order.jpg

http://tweakers.net/product/326496/grid-2-limited-edition/

http://www.g2play.net/store/Grid-2-Steam-Key.html is site in het buitenland en is betrouwbaar.

Bij een pre-order van Grid 2 word een Exclusieve download meegeleverd: Mercedes-Benz SLR McLaren 722 GT als je de game in NL koopt. En je krijg korting op online car upgrade store. Op deze site sta meer info over de Pre-order bonus.
https://www.facebook.com/...ww.gridgame.com%252Fen-gb

Maar denk toch maar een facebook en een twitter accountje maken om deze game up to date houden.

Carlist

Alfa Romeo 4C
Alfa Romeo 8C (Pic)
Alfa Romeo Giulietta Quadrofoglio Verde (Pic)
Ariel Atom 3 (Pic)
Audi TT RS Roadster (Pic)
Bac Mono (Pic)
BMW 1M coupe (Pic)
BMW M3 E30 Sport EVO (Pic)
BMW M3 E36 (Pic)
Bugatti Veyron Super Sport (Pic)
Caterham Lola SP300R (Pic)
Chevrolet Camaro Z28 (Pic)
Chevrolet Camaro SS (Pic)
Chevrolet Corvette Z06 (Pic)
Dodge Challenger (2011) (Pic)
Dalara DW12 Indycar (IndyCar Pack)
Ford Focus ST (2013) (Pic)
Ford Mustang (1970) (Pic)
Ford Mustang Boss 302 (2012) (Pic)
Gomez Competition GC10.1 (Pic)
IndyCar Pace car (IndyCar Pack)
Jaguar XKR-S
KTM X-Bow R (Pic)
Koenigsegg Agera R (Pic)
McLaren MP4-12C (Pic)
McLaren MP4-12C GT3 (McLaren Racing Pack) (Pic)
Mercedes SL65 AMG Black Series (Pic)
Mercedes SLR McLaren 722 (Pic)
Mercedes SLR McLaren 722 GT (Head Start Pack) (Pic)
Nissan 370Z Roadster (Pic)
Nissan Silvia S15 (Pic)
Nissan Skyline NISMO R34 GT-R Z Tune (Pic)
Nissan R35 GT-R Spec V (GTR Racing Pack) (Pic)
Pagani Huayra (Pic)
SRT Viper
Subaru BRZ (Pic)
Volkswagen Golf R (2012) (Pic)
Volkswagen Scirocco
Volvo S60 BTCS (Pic)
Zenvo ST-1 (Pic)

Locations

GRID 2 Uncovered - Live Gameplay Demo

[ Voor 24% gewijzigd door goosche op 28-03-2013 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 91626

GRID 1 was heel goed nu maar hopen dat dit een waardig vervolg is. Geweldig dat hier nu een topic voor is! Misschien kan je de Pre-order banner linken aan de werkelijke winkels of site zelf?
Het is alleen jammer dat ze geen first person meer hebben bij deze versie. Onder de realisme spelers is dit zeker een gemis. Nu maar hopen dat de 'hood' view optie net zo goed werkt en TrackIR ook ondersteund word. De belichting is zoals het er nu uit ziet stukken beter geworden en misschien is dat ook te zeggen over het nieuwe handeling system, dat is nog maar afwachten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streskip
  • Registratie: December 2010
  • Nu online
Lijkt me een leuke game voor zo af en toe, misschien neem ik 'm wel. Geen cockpitview maakt toch niet zo uit, ik speel iRacing voor het simmen en de rest komt daar toch niet in de buurt.

In het filmpje uit je post zie je in het begin gelijk een Scirocco, die kan je ook wel even aan je lijstje toevoegen.

Als ik de game zo bekijk, ook in het filmpje, is het gewoon allemaal fun. Die lensflare staat me alleen niet zo aan, maar ziet er verder wel netjes uit. Vind de car list tot nu toe alleen erg beperkt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
Streskip schreef op maandag 25 maart 2013 @ 01:25:
Lijkt me een leuke game voor zo af en toe, misschien neem ik 'm wel. Geen cockpitview maakt toch niet zo uit, ik speel iRacing voor het simmen en de rest komt daar toch niet in de buurt.

In het filmpje uit je post zie je in het begin gelijk een Scirocco, die kan je ook wel even aan je lijstje toevoegen.

Als ik de game zo bekijk, ook in het filmpje, is het gewoon allemaal fun. Die lensflare staat me alleen niet zo aan, maar ziet er verder wel netjes uit. Vind de car list tot nu toe alleen erg beperkt...
Anoniem: 91626 schreef op maandag 25 maart 2013 @ 01:19:
GRID 1 was heel goed nu maar hopen dat dit een waardig vervolg is. Geweldig dat hier nu een topic voor is! Misschien kan je de Pre-order banner linken aan de werkelijke winkels of site zelf?
Het is alleen jammer dat ze geen first person meer hebben bij deze versie. Onder de realisme spelers is dit zeker een gemis. Nu maar hopen dat de 'hood' view optie net zo goed werkt en TrackIR ook ondersteund word. De belichting is zoals het er nu uit ziet stukken beter geworden en misschien is dat ook te zeggen over het nieuwe handeling system, dat is nog maar afwachten!
Fijn dat mijn topic niet verwijderd is 9 van de 10 keer worden mijn topic verwijderd.

Ik weet bijna zeker dat dit een goeie game word. Codemasters kan het!!!

En heb net geboden op een trustmaster t500 rs en hopelijk gaat die deal door. Dus ik ben al voorbereid op deze game. Want bij race games moet je wel een stuurtje hebben dat is wel het leukst.

Over de topic ik ga me best doen om deze topic zo goed mogelijk up to date tehouden. Als ik wat nieuws vind over de game plaats ik het direct op de topic. Misschien neem ik wel contact op met Codemasters en hopelijk geven mij dan een aantal keys die ik kan weggeven of een preview code dat ik game kan reviewen. Want de game heeft weinig aandacht gehad vind ik zelf. Want ik ben zo benieuwd naar deze game. Nog 2 maandjes. En als jullie wat nieuws vinden over de game pm mij dan zal ik plaatsen in de topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 17:13
Als je de Carlist bekijkt lijkt het wel een hele andere game te worden? weinig Touge Auto's :(
Of word het allemaal DLC :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
Psyonara schreef op maandag 25 maart 2013 @ 12:01:
Als je de Carlist bekijkt lijkt het wel een hele andere game te worden? weinig Touge Auto's :(
Of word het allemaal DLC :(
Dat word dlc en is de trend tegenwoordig in deze tijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
Rare tijden, echt positief vind ik het niet, dus wachten op een complete edition :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
Psyonara schreef op maandag 25 maart 2013 @ 12:05:
Rare tijden, echt positief vind ik het niet, dus wachten op een complete edition :(
Bij EA worden we helemaal leeggerooft met hun microtransacties als hun nieuwe games uitkomen deze herfst. DLC is crap moet gewoon bij de game inbegrepen worden. Maar een gamepie maken is niet zo cheap meer als vroeger. Vooral het promoten van een game is prijzig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
Nutteloos argument puur marketing en Nickel and Dime gezegde. Games worden nu ook meer verkocht, Codemasters heeft een goede naam Grid 1 ontzettend populair. Tuurlijk Ontwikkelings kosten worden steeds hoger, maar dat is ook met films en series zo!! en die zie je niet in prijs stijgen en of met extra content waar je voor moet betalen (behind the scenes ect)

Kost juist eerder extra tijd en geld om DLC te voor bereiden dan het standaard in een game te zetten, je moet moet de game open maken voor extra content, en als het er al niet in zit moet je een Delivery system in zetten authentiecatie. kun je na gaan dat je daar op kan besparen.

Gewoon ontzettende BS en snap serieus niet dat men dat verdedigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoofTurkey
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 11-07 16:43

RoofTurkey

PredatorKalkoen

Psyonara schreef op maandag 25 maart 2013 @ 12:30:
Nutteloos argument puur marketing en Nickel and Dime gezegde. Games worden nu ook meer verkocht, Codemasters heeft een goede naam Grid 1 ontzettend populair. Tuurlijk Ontwikkelings kosten worden steeds hoger, maar dat is ook met films en series zo!! en die zie je niet in prijs stijgen en of met extra content waar je voor moet betalen (behind the scenes ect)

Kost juist eerder extra tijd en geld om DLC te voor bereiden dan het standaard in een game te zetten, je moet moet de game open maken voor extra content, en als het er al niet in zit moet je een Delivery system in zetten authentiecatie. kun je na gaan dat je daar op kan besparen.

Gewoon ontzettende BS en snap serieus niet dat men dat verdedigd.
Omdat DLC het toelaat om een (volgens de scope) incomplete game toch uit te brengen. DLC geeft toch altijd een beetje een dubbel gevoel hierdoor. Je kunt de game al 'vroeg' spelen, maar voor het complete spel moet je toch al gauw het dubbele van een normale triple A game neerleggen. Persoonlijk vind ik het altijd een beetje slecht toegepast in racegames, bijvoorbeeld: koop je DiRT 3 voor 30 euro, maar een extra auto kost al gauw 10% daarvan extra 8)7 . Dan komt daar nog bij kijken dat je moet gaan overwegen of je die ene track, auto of wat dan ook zijn geld waard vindt en dat zorgt er bij mij altijd voor dat ik gewoon helemaal geen DLC ga kopen...

Seasonpasses daarentegen vind ik wel erg fijn, gewoon zekerheid dat je DLC krijgt en niet steeds een overweging hoeven te maken.

Maar om nu te zeggen dat het onverdedigbaar is, vind ik dus van niet...

Ontopic: Toch maar een keer een G27 halen om deze titel helemaal tot het maximale te spelen :) .

Grillmeister

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 12:44

Pykow

Angelo OTR

Deze game krijgt toch geen cockpit view alleen maar bumber of op de motor kap ?
Dat is wel erg jammer als je met een stuurtje wil racen.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoofTurkey

RoofTurkey

PredatorKalkoen

Pykow schreef op maandag 25 maart 2013 @ 13:51:
Deze game krijgt toch geen cockpit view alleen maar bumber of op de motor kap ?
Dat is wel erg jammer als je met een stuurtje wil racen.
Als de cockpit niet in de game zit, dan moet je hem toch gewoon zelf in huis halen :P

Grillmeister

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17:12

Niellie41

[object Object]

Zoiets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 406530

Ik volg het nieuws rondom deze game al enige tijd. Er is een initiatief geweest van de websites PS3T/X360A in samenwerking met Codemasters om een soort van ultieme lijst te maken. Daarvan is dit weekend de lijst gepresenteerd. Het lijkt een goede mix, waarbij de balans niet te veel is doorgeslagen door voor de gemiddelde persoon redelijk onbereikbare doelen zoals het bereiken van level 50 in de multiplayer te creëeren. Er zijn nog wel wat vraagtekens of bepaalde Trophies offline danwel online behaald moeten worden. De tijd zal het echter leren.

Ik zag bij de preorders van bijvoorbeeld bol.com, dat er ook een limited edition uitgebracht gaat worden, maar dat komt neer op wat extra DLC in de vorm van auto's. Dat haalt mij niet echt over de streep om dat pakket te nemen boven het normale pakket. Voor mij staat het echter al wel vast, dat ik deze game in huis zal halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patjeee
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13-07 22:14

Patjeee

Ik woon in Boston MA

Dit spel klinkt minder indrukwekkend als Grid 1 , we zien wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
Op het YT account van grid is er een nieuwe vid geplaatst. Hieronder kunnen jullie de nieuwe vid bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patjeee

Patjeee

Ik woon in Boston MA

^ziet er mooi uit maar livery's zijn low poly op de auto's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 444765

Grid 1 was (is) inderdaad erg goed, speel het nu nog af en toe. Hopelijk is deel 2 ook nog lekker speelbaar op een GTX460.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/BHVLAtOCQAAXKb9.png:large

*O* oOo :Y :)F

Hierbij het nieuwste film van Grid 2. Hem zelf nog niet bekeken.
http://nl.twitch.tv/gridgame/c/2114948

[ Voor 9% gewijzigd door goosche op 10-04-2013 10:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 17-07 18:21
Grid 1 een arcade racer noemen vindt ik toch een beetje een belediging voor de game. Het is geen die hard sim en geen f1 2012 maar arcade gaat echt te ver. Bij arcade denk ik aan de nfs reeks. Denk aan de drift mode bij de nfs van vroeger waarbij je elke bocht vanzelf begon te driften.

Grid was juist de game die voor de drift challenges dezelfde physics bleef gebruiken. Grid blijft toch één van mijn favoriete racegames. De ai is gewoon erg goed en liep toen al ver voor op die van de concurrentie.

Sinds f1 2011 is het overigens mogelijk om een multiplayer sessie op te vullen met ai racers. Dat is een functionaliteit waar ik wel naar uitkijk. Een race met 2 of 3 wordt snel saai, gooi er 16 ai bij en het is een race festijn :).

[ Voor 3% gewijzigd door sdk1985 op 12-04-2013 15:14 ]

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik moet zeggen, dat ik de game ook met de nodige interesse volg. Op dit moment is het dan ook niet meer de vraag of ik hem koop, maar wanneer. Ik heb nog niet echt een leuke preorderprijs kunnen vinden voor de PS3. Het liefst heb ik de game op de dag van de release binnen, maar ik heb de afgelopen periode al iets te veel meegemaakt, dat games kort na de release nog even qua prijs zakten, waardoor ik alsnog 'duur' uit was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 12:44

Pykow

Angelo OTR

Anoniem: 406530 schreef op maandag 15 april 2013 @ 09:24:
Ik moet zeggen, dat ik de game ook met de nodige interesse volg. Op dit moment is het dan ook niet meer de vraag of ik hem koop, maar wanneer. Ik heb nog niet echt een leuke preorderprijs kunnen vinden voor de PS3. Het liefst heb ik de game op de dag van de release binnen, maar ik heb de afgelopen periode al iets te veel meegemaakt, dat games kort na de release nog even qua prijs zakten, waardoor ik alsnog 'duur' uit was.
Tijdens de release doen de meeste games het niet eens.
Diablo III, SimCity, BF3, Call of duty.
en er zijn inderdaad ook games goedkoper geworden vlak na de release.
Crysis 3 heb ik voor 35 euro gehaald in de originstore. De meest uitgebreide versie en kreeg ook crysis 2 Maximum erbij, prima deal.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
GRID 2 Uncovered - Customisation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastasidaz
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-01-2024
Dat eindeloze gedrift in de bochten lijkt nergens op imo, meer arcade dan dat kan wat mij betreft niet. Had toch verwacht dat Grid wat realistischer zou zijn. Nu lijkt het net Burnout. 8)7

[ Voor 19% gewijzigd door Mastasidaz op 20-04-2013 00:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:00
Het gebrek aan cockpit view had al meer dan genoeg moeten zijn om die verwachting de grond in te boren toch? ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Schuey op 20-04-2013 10:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patjeee

Patjeee

Ik woon in Boston MA

Meer Info?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
Hoop wel dat die japanse caster er weer in zit met het Driften in de Japanse regio's :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 450206

Psyonara schreef op zaterdag 27 april 2013 @ 18:00:
Hoop wel dat die japanse caster er weer in zit met het Driften in de Japanse regio's :P
"Maximum Driftuuuhh!" Dit soort details maakten de game wat leuker qua sfeer in ieder geval.

Ik hoop dat Zandvoort in de game zit maar ik denk dat we dat kunnen vergeten, die commerciele jongens van het circuit moeten toch 'ns aan de bak wat dat betreft. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
Hierbij een filmpje dat over driften gaat word een klein uitleg gegeven over hoe en wat. Eerlijk gezegd vind ik het niks. Het is gewoon nep simulatie is ver tezoeken hiero. Maar heel misschien valt het mee.

Grid 1 driften dit ziet er wel anders uit.

En in dit filmpje word een aantal spelmodus uitgelegt.
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=TJl5fOX6v_s]

Maar dit is het mooiste filmpje _/-\o_

[ Voor 9% gewijzigd door goosche op 07-05-2013 08:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• calsonic
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online
Dat is het enige wat ik mis in ACR schade aan de autos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 14:55
Die filmpjes hier boven zorgen er voor dat ik nog meer zin heb om hier mee aan de slag te gaan :) (behalve het driften )

Na de teleurstelling Forza Horizon wel weer toe aan een lekkere racegame. Hopelijk valt hier de dlc een beetje mee , maar als ik terug denk aan Dirt 3 zal het wel weer pijnlijk worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostk
  • Laatst online: 16-07 22:58

Joostk

Barkrukprofeet

-verkeerde topic-

[ Voor 95% gewijzigd door Joostk op 15-05-2013 20:57 . Reden: whoops ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
Beakzz schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 01:18:
Die filmpjes hier boven zorgen er voor dat ik nog meer zin heb om hier mee aan de slag te gaan :) (behalve het driften )

Na de teleurstelling Forza Horizon wel weer toe aan een lekkere racegame. Hopelijk valt hier de dlc een beetje mee , maar als ik terug denk aan Dirt 3 zal het wel weer pijnlijk worden.
Grote kans dat ik op de Complete edition ga wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 17-07 10:55

nFo

Tracklist van Grid 2:
  1. Al Sufouh Strip, Dubai [Dag & Nacht]
  2. Ap Lei Chau, Hong Kong [Ochtend]
  3. Arc De Triomphe, Paris [Dag & Nacht]
  4. Art Deco Loop, Miami [Ochtend]
  5. Avenue De New-York, Paris [Dag & Nacht]
  6. Big Sur, California [Dag & Nacht]
  7. Bixby Pass, California [Dag & Nacht]
  8. Cabrillo Highway, Cote d’Azur [Ochtend]
  9. Causeway Approach, Miami [Dag & Nacht]
  10. Championship Circuit, Yas Marina [Dag (Pre-order) & Nacht]
  11. Champs Elysees, Paris [Ochtend]
  12. Circuit De La Seine, Paris [Dag & Nacht]
  13. Club Circuit, Algarve [Dag]
  14. Collins Park Ring, Miami [Dag & Nacht]
  15. Columbus Bay, Barcelona [Ochtend]
  16. Columbus Pass, Barcelona [Dag & Nacht]
  17. Downtown Speedway, Miami [Dag & Nacht]
  18. Fountain Loop, Barcelona [Ochtend]
  19. GP Circuit (Pre-order), Brands Hatch [Dag]
  20. GP Circuit, Algarve [Dag]
  21. GP Circuit, Indianapolis [Dag]
  22. GP Circuit, Red Bull Ring [Dag]
  23. GP Circuit, Yas Marina [Dag (Pre-order) & Nacht]
  24. GP Circuit Reversed (Pre-order) , Brands Hatch [Dag]
  25. GP Circuit Reversed, Red Bull Ring [Dag]
  26. Gulf Approach, Dubai [Dag & Nacht]
  27. Hattan Way, Dubai [Ochtend]
  28. High Street, Barcelona [Dag & Nacht]
  29. Indy Circuit, Brands Hatch [Dag]
  30. Indy Circuit Reversed, Brands Hatch [Dag]
  31. Infield Circuit, Indianapolis [Dag]
  32. International Circuit, Yas Marina [Dag (Pre-order) & Nacht]
  33. Jumeirah Beach, Dubai [Dag & Nacht]
  34. Kowloon Climb, Hong Kong [Dag & Nacht]
  35. La Turbie, Cote d’Azur [Dag & Nacht]
  36. Lake Shore Point, Chicago [Dag & Nacht]
  37. Le Trocadero, Paris [Ochtend]
  38. Leopolda, Cote d’Azur [Dag & Nacht]
  39. LiveRoutes, Barcelona [Dag]
  40. LiveRoutes, Chicago [Dag]
  41. LiveRoutes, Dubai [Dag]
  42. LiveRoutes, Miami [Dag]
  43. LiveRoutes, Paris [Dag]
  44. Magazine Gap, Hong Kong [Dag & Nacht]
  45. Marina City, Chicago [Ochtend]
  46. Marine Gate, Barcelona [Dag & Nacht]
  47. Memorial Gate, Barcelona [Dag & Nacht]
  48. Mizu Mountain, Okutama [Dag & Nacht]
  49. Nakheel Vista, Dubai [Dag & Nacht]
  50. National Circuit, Algarve [Dag]
  51. North Circuit, Indianapolis [Pre-Order Bonus] [Dag]
  52. North Circuit, Red Bull Ring [Dag]
  53. North Circuit Reversed, Red Bull Ring [Dag]
  54. Ocean Drive, Miami [Ochtend]
  55. Orra Quay Loop, Dubai [Ochtend]
  56. Oval Circuit, Indianapolis [Pre-Order Bonus] [Dag]
  57. Pacific Way, California [Ochtend]
  58. Paddock Circuit, Yas Marina [Dag (Pre-order) & Nacht]
  59. Peak Road Descent, Hong Kong [Dag & Nacht]
  60. Pebble Beach Drive, California [Dag & Nacht]
  61. Pok Fu Lam, Hong Kong [Ochtend]
  62. Pont De L’alma, Paris [Dag & Nacht]
  63. Redwood Approach, California [Dag & Nacht]
  64. Riverside, Chicago [Ochtend]
  65. Route De Corniche, Cote d’Azur [Ochtend]
  66. Route d’Azur, Cote d’Azur [Dag & Nacht]
  67. Saint-Laurent, Cote d’Azur [Dag & Nacht]
  68. Sakura Pass, Okutama [Ochtend]
  69. Shinto Shrine, Okutama [Dag & Nacht]
  70. South Circuit, Red Bull Ring [Dag]
  71. South Circuit, Yas Marina [Dag (Pre-order) & Nacht]
  72. South Circuit Reversed, Red Bull Ring [Dag]
  73. South Point Bay, Miami [Dag / Nacht]
  74. Sport Circuit, Algarve [Dag]
  75. Sport Circuit , Indianapolis [Dag]
  76. Tatsu Valley, Okutama [Dag & Nacht]
  77. Tenshi Way, Okutama [Dag & Nacht]
  78. The Loop, Chicago [Dag & Nacht]
  79. Torii Rush, Okutama [Ochtend]
  80. Underpass Ring, Chicago [Dag & Nacht]
  81. Wabash Run, Chicago [Dag & Nacht]
  82. Wan Chai Gap, Hong Kong [Dag & Nacht]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Eindelijk de knoop doorgehakt en de game gepreorderd vanwege de Wehkamp-actie. Die lijst aan tracks hierboven geven wel aan dat er genoeg te doen zal zijn.

Ik vraag me overigens wel af in hoeverre tracks gerecycled worden, afgezien van wat ik uit de lijst kan halen. De DIRT serie had er toch wel een handje van dat tracks opgedeeld waren in segmenten en die kwamen tijdens de Tour dan ook geregeld in wisselende samenstelling voorbij.

[ Voor 69% gewijzigd door Anoniem: 406530 op 17-05-2013 08:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakiebeakie
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 18-06 20:09

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

pre order geplaatst bij Bol.com , kan niet wachten .
eindelijk weer eens een goeie racegame spelen . Grid1 heb ik echt helemaal kapot gespeeld

YO! fucknuts! It's Probing time!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoofTurkey

RoofTurkey

PredatorKalkoen

Heb hem al een tijd terug gepre-ordered op Steam voor 36 euro inclusief (momenteel twee van de) drie DLC packs en Grid 1 :) .

Grillmeister

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• calsonic
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online
Ga hem ook zeker helemaal grijs spelen.
Gameroom met beamer staat er klaar voor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkus
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-07 21:37
Vanmorgen ook besteld bij steam (met gratis DLC en Grid 1) nu maar hopen dat de 3e reward unlocked word als er genoeg preorders zijn.

Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 80487

Ik hoop dat deze game zich kan meten aan de eerste, gebrek van zaken als Cockpit view doet me toch anders vermoeden.
Nou maakt me dat dingetje opzich niet zo veel uit maar als ze dingen anders doen voor de console gaan er bij mij direct allemaal alarmpjes af, hoop van harte dat we niet blijgemaakt worden met een of ander doodgeslagen slap aftreksel van het origineel. Dirt3 hebben ze ook niet bepaald beter gemaakt dan de voorgangers. En dat DLC prospect in Grid 2 staat me ook helemaal niet aan.

Ik krijg even de kat uit de boom, mooi dat er een topic is in elk geval. Kan ik ervaringen peilen. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135195

Ik heb afgelopen weekend m'n PC compleet opnieuw geinstalleerd en zet er alleen de dingen op die ik echt gebruik. Da's bar weinig, eigenlijk. ;) Nou ben ik op zich wel een fan van racen op de PC, maar vaak wordt ik racegames na een paar keer spelen toch wel zat... ik heb dan ook geeneen van m'n racegames geherinstalleerd. Ik ben dus eigenlijk van plan Grid 2 te kopen en dat als enige racespel te installeren: het lijkt me aardig divers en afwisselend en eigenlijk is het precies wat ik zoek: een niet al te moeilijke game om zo nu en dan lekker een rondje te racen. ;)

Ik zit zelf ook naar de Steam-aanbieding te kijken: die biedt toch wel ff wat meer extra's dan Bol.com. Die Indianapolis track lijkt me wel lekker om erbij te hebben. Bij Steam krijg je alles wat Bol 'exclusief' aanbiedt en dan een boel meer. ;)

O, wacht ff... ik kijk n.a.v. een post hierboven even op Wehkamp en daar kost 'ie maar 32 euro! Da's toch echt wel leuker dan 40... én het is de Limited (?) edition (zelfde extra's als Bol of Steam...? Ik zie geen info!). Hm, twijfel...
Anoniem: 406530 schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 08:49:
Ik vraag me overigens wel af in hoeverre tracks gerecycled worden, afgezien van wat ik uit de lijst kan halen. De DIRT serie had er toch wel een handje van dat tracks opgedeeld waren in segmenten en die kwamen tijdens de Tour dan ook geregeld in wisselende samenstelling voorbij.
Ga er maar vanuit dat dat in Grid 2 ook zo is. Dus dan veranderd de lijst van tracks eigenlijk in de volgende lijst van locaties:

Dubai
Hong Kong
Paris
Miami
California
Cote d’Azur
Yas Marina
Algarve
Barcelona
Brands Hatch
Indianapolis
Red Bull Ring
Chicago
Okutama

Tsja, dat oogt toch wat anders... en niet heel veel... Dat zijn 14 locaties i.p.v. 82 tracks. ;)

Wat dan ook wel duidelijk wordt, en dat is toch wel weer jammer, is dat je nooit met Grid 2 een soort van kampioenschap alleen op racetracks kan spelen... want daarvan zijn er maar een paar. En een kampioenschap alleen op straat ben je ook snel klaar mee. Dat is wel een nadeel van zo'n alles-in-1-racegame... Maar goed, zoals ik al zei, wil ik voornamelijk zo nu en dan ff lekker racen, dus...

EDIT
O, bij Wehkamp krijg je alleen de Mercedes-Benz SLR McLaren 722 GT... Wat ik bij Steam toch wel interessant vindt, is de 15% korting die je schijnt te krijgen op alle DLC... Als ze bijvoorbeeld een extra track als Californië uitbrengen (point to point) dan wil ik die best wel erbij kopen. En dan is 15% korting toch leuk. En bij Steam krijg je (als bonus 3 gehaald wordt) dus ook de oval Indianapolis ring: ik hou wel van een potje Nascar op z'n tijd! Dus... mss toch maar pre-orderen bij Steam...

EDIT 2
Aha, ik heb nu eindelijk door hoe het precies zit met de pre-order bonussen. Het blijkt dat er vier pre-order packs zijn. Bij Bol krijg je dus eentje, bij Wehkamp ook, alleen bij Steam (als er genoeg aanmeldingen zijn) krijg je ALLE vier de pre-order packs!

Hierbij een overzicht van de pre-order packs.

McLaren Racing Pack
McLaren MP4-12C GT3 Special Edition
2 new routes around the Brands Hatch GP Circuit
Special Online Event

Head Start Pack
Mercedes-Benz SLR McLaren 722 GT
Discounts in the Car upgrades store
A unique RaceNet bonus

Indycar Pack
Dallara IndyCar and the IndyCar Pace car
2 new routes around Indianapolis Motor Speedway Circuit
Exclusive Online Event

GTR Racing Pack
Nissan GT-R Spec road car
Yas Marina daytime circuit
Exclusive online event

En dan krijg je bij Steam ook nog eens Grid 1. Maar goed, die hoef ik niet.

Trouwens, de 15% korting die Steam aanbiedt 'on all purchases from GRID 2’s online vehicle and upgrade store' lijkt dus alleen te gelden voor 'Car upgrades store'...? De meest interessante vind ik persoonlijk de IndyCar pack, vanwege de auto en de oval. De rest is leuk maar daarvan zit er al genoeg in het spel. Ik twijfel dus nog even over wat te doen... Geld besparen (Wehkamp) of hebberig zijn (Steam). ;)

[ Voor 38% gewijzigd door Anoniem: 135195 op 21-05-2013 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Jammer dat dit niet op de consoles is. Ik heb de PS3 versie namelijk gepreorderd. Dus alleen die Mercedes Benz voor mij dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MPAnnihilator
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 25-05 19:19
goosche schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 08:10:
Hierbij een filmpje dat over driften gaat word een klein uitleg gegeven over hoe en wat. Eerlijk gezegd vind ik het niks. Het is gewoon nep simulatie is ver tezoeken hiero. Maar heel misschien valt het mee.

[video]
Precies Outrun uit de speelhallen die drift modus. :+
Hoewel ik fevent speler ben van SIMBIN spellen , moet ik wel erkennen ook een beetje nieuwsgierig te zijn naar Grid 2. De eerste was idd arcade , de 2 de zal dat ook zijn, maar dat Grid had wel de beste computertegenstanderd ooit. Je hed echt het gevoel in een race te zitten. De meer dan goede GFX maakten ook indruk.

Mijn Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 406530 schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 15:49:
Jammer dat dit niet op de consoles is. Ik heb de PS3 versie namelijk gepreorderd. Dus alleen die Mercedes Benz voor mij dus.
Volgens mij zijn die packs beschikbaar voor alle versies, hoor... Je hebt dan simpelweg bij de verkeerde zaak ge-pro-ordered. ;) Als ik Google vind ik meteen al een zaak waar ze de PS3 pre-order bijvoorbeeld afleveren met de McLaren én GTR packs... Maar goed, bij Steam kan je álles krijgen: dat zal bij consoles mss lastiger zijn. Trouwens, er moeten nog wel aardig wat mensen pre-orderen voordat het laatste pack ook unlocked wordt: dat hangt namelijk af van het aantal pre-orders.

EDIT
Ah, kijk, het hergebruik van locaties om diverse tracks te maken klopt dus:

http://community.codemast...n-Maps/m-p/257258#U257258

Jammer, maar niet verbazingwekkend. Toch lichtelijk irritant dat ze bijvoorbeeld reverse tracks gewoon andere namen geven... Flauw. Hopelijk komen er heel veel DLC tracks... maar kijkend naar Dirt zal dat niet gebeuren...

[ Voor 22% gewijzigd door Anoniem: 135195 op 21-05-2013 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoofTurkey

RoofTurkey

PredatorKalkoen

Die 15% korting gaat niet over betaalde DLC, maar over DLC die wordt gekocht met ingame currency. Kan alleen het bericht niet meer terug vinden in Steam's community hub :? . Dus kun je de korting gebruiken om eerder een snellere wagen te hebben online of iets dergelijks, als ik het goed heb begrepen.

Grillmeister

Acties:
  • 0 Henk 'm!

RoofTurkey schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 16:33:
[...]

Die 15% korting gaat niet over betaalde DLC, maar over DLC die wordt gekocht met ingame currency. Kan alleen het bericht niet meer terug vinden in Steam's community hub :? . Dus kun je de korting gebruiken om eerder een snellere wagen te hebben online of iets dergelijks, als ik het goed heb begrepen.
Meuh... }:O Dus dan zou ik eigenlijk 10 euro meer betalen om de Indy oval te krijgen met die IndyCar... Ehm... tsja... Is dat soort pre-order DLC later ook nog te koop bij dit soort games? Ik heb bar weinig ervaring met DLC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostk
  • Laatst online: 16-07 22:58

Joostk

Barkrukprofeet

Heb na het unlocken van Grid 1 het spel toch maar gekocht op Steam. Nu hopen dat de 3e unlock ook erbij komt. De Nissan GT-R is wel een heel mooie auto.
Binnenkort maar es Grid1 gaan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Nu online
De pre-order autos die je krijgt.
Zijn deze direct van begin af aan beschikbaar. Of zijn deze dan puur geunlocked zodat je ze ingame kunt kopen voor je career modus.

Want ik zou het best jammer vinden als deze direct gratis beschikbaar zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135195 schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 16:09:
[...]

Volgens mij zijn die packs beschikbaar voor alle versies, hoor... Je hebt dan simpelweg bij de verkeerde zaak ge-pro-ordered. ;) Als ik Google vind ik meteen al een zaak waar ze de PS3 pre-order bijvoorbeeld afleveren met de McLaren én GTR packs... Maar goed, bij Steam kan je álles krijgen: dat zal bij consoles mss lastiger zijn. Trouwens, er moeten nog wel aardig wat mensen pre-orderen voordat het laatste pack ook unlocked wordt: dat hangt namelijk af van het aantal pre-orders.

EDIT
Ah, kijk, het hergebruik van locaties om diverse tracks te maken klopt dus:

http://community.codemast...n-Maps/m-p/257258#U257258

Jammer, maar niet verbazingwekkend. Toch lichtelijk irritant dat ze bijvoorbeeld reverse tracks gewoon andere namen geven... Flauw. Hopelijk komen er heel veel DLC tracks... maar kijkend naar Dirt zal dat niet gebeuren...
Het was ook meer een prijskwestie. Die DLC zal ik me werkelijk een worst wezen. Waarschijnlijk gebruik ik het niet eens. Met de standaardlijst aan auto's zal ik me ook wel vermaken. Als er interessante DLC komt, dan kan ik die altijd nog aanschaffen van het geld dat ik nu uitgespaard heb. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 406530 schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 08:48:
[...]

Die DLC zal ik me werkelijk een worst wezen.
Ah, ok, nou ja, jij zei zelf "Jammer dat dit niet op de consoles is. Ik heb de PS3 versie namelijk gepreorderd. Dus alleen die Mercedes Benz voor mij dus." dus ik dacht dat het je wél een worst kon schelen. ;)

Ik zelf twijfel ook nog, hoor. Het spel zelf heeft inderdaad al aardig wat inhoud en om nou zowat 10 euro extra te betalen voor voornamelijk de Indycar and Indy ovaal... Ik heb ondertussen al gelezen dat de pre-order DLC sowieso als 'gewone' DLC beschikbaar komt kort na de release. Ik ga er eigenlijk wel vanuit dat zo'n Indypack niet meer dan 10 euro gaat kosten... (mag je hopen...) dus dan kan ik die DLC alsnog erbij kopen als ik het echt denk te missen.

Ben trouwens wel erg benieuwd naar de prijzen van de DLC.

Iets anders: heeft iemand ervaring met pre-orders bij Wehkamp? Krijg je het spel dan op de dag dat het officieel uitkomt of kan je een week wachten...?

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 135195 op 22-05-2013 09:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135195 schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 09:46:
[...]

Ah, ok, nou ja, jij zei zelf "Jammer dat dit niet op de consoles is. Ik heb de PS3 versie namelijk gepreorderd. Dus alleen die Mercedes Benz voor mij dus." dus ik dacht dat het je wél een worst kon schelen. ;)

Ik zelf twijfel ook nog, hoor. Het spel zelf heeft inderdaad al aardig wat inhoud en om nou zowat 10 euro extra te betalen voor voornamelijk de Indycar and Indy ovaal... Ik heb ondertussen al gelezen dat de pre-order DLC sowieso als 'gewone' DLC beschikbaar komt kort na de release. Ik ga er eigenlijk wel vanuit dat zo'n Indypack niet meer dan 10 euro gaat kosten... (mag je hopen...) dus dan kan ik die DLC alsnog erbij kopen als ik het echt denk te missen.

Iets anders: heeft iemand ervaring met pre-orders bij Wehkamp? Krijg je het spel dan op de dag dat het officieel uitkomt of kan je een week wachten...?
Hmm, ja, ok. Ik doelde eigenlijk meer op de verschillen tussen de Steam DLC en consoleversies. Zo had ik het bedoeld, maar dan was ik niet echt duidelijk in, zie ik nu. Het feit dat het om een extra auto gaat, kan mij niet heel erg boeien. Die zitten er toch genoeg in de game.

Zelf heb ik vorig jaar minimaal 3 games besteld als preorder bij Wehkamp vanwege een scherpe prijs en die heb ik allemaal rond of op de release binnengekregen. Via de shopsurvey op Budgetgaming zie ik echter ook wel andere reacties, waarbij mensen langer hebben moeten wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkus
Het percentage voor de 3e reward zit inimddels al op 52% op steam, dus met een beetje geluk word de 3e reward geunlocked.

De 2 andere reden waarom ik Grid 2 op steam gekocht heb: je hoeft niet telkens een cd in je pc te stoppen en je kunt de game gegarandeerd op de release datum spelen. Ik heb het een keer gehad met Forza Horizon dat er teveel limited edition besteld waren en de game niet geleverd werd.

Als je dan echt op de game zit wachten is die paar euro verschil het wel waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 337891

Anoniem: 135195 schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 09:46:
[...]

Mijn teller voor pre-orders bij Wehkamp staat op 2 wel op datum release en 3 niet. Ik zou als je echt persé wil spelen op releasedatum je aanraden elders te bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Teller staat nu op 56%. Dat is minstens 10% meer dan gisteren. Dus dat gaat denk ik inderdaad wel lukken... Ik pre-order 'm dan maar op Steam. Toch wel leuk om al die DLC te hebben. En al dat gedoe met dvd's is ook niet alles inderdaad... alhoewel je de laatste tijd steeds vaker (heb ik het idee) games zonder dvd kan spelen en alsnog via bijvoorbeeld Steam of Origin de boel moet unlocken. Wat dat betreft zijn dvd's steeds vaker online serial keys met een backup van het spel op dvd... ;) Het idee van 'ik koop wel een dvd want ik heb een hekel om online te moeten zijn of te unlocken' gaat dus ook niet echt meer op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Ga hem ook pre-orderen op Steam, deel 1 goed mee vermaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 411893

http://blog.eu.playstatio...ultimate-collectors-item/

Hele speciale (en dure) GRID2 edition :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Via Gamersgate.com is de game voor 40,45 euro te preorderen. Tot de release kun je je dan bovendien GRID 1 spelen, want die krijg je erbij. Daarnaast nog wat bonussen, die anderen ook aanbieden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 406530 schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 13:33:
Via Gamersgate.com is de game voor 40,45 euro te preorderen. Tot de release kun je je dan bovendien GRID 1 spelen, want die krijg je erbij. Daarnaast nog wat bonussen, die anderen ook aanbieden.
Dan is Steam interessanter, lijkt me? Of heeft die Gamersgate geen verdere software nodig? Dat is natuurlijk wel een (klein) nadeel van Steam (en Origin). Ik had ooit een spel gekocht bij GreenManGaming en pas na de aanschaf kwam ik erachter dat die z'n eigen software had... heel vervelend.

De Steam teller staat op 68%. Het gaat langzaam maar hoe dichterbij de release date, hoe meer pre-orders, lijkt me, dus dat gaat wel lukken met die bonussen.

Is het trouwens mogelijk om voor Grid 2 een soort van GoT-groep te maken? Zodat we niet met allemaal idioten op een baan zitten maar met mensen die we 'kennen'? En desgewenst hier kunnen komen uitkafferen als ze zitten te kloten? ;) Het is heel lang geleden dat ik een spel online gespeeld heb (TrackMania, denk ik) dus ik heb geen idee wat momenteel allemaal kan en zo... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoofTurkey

RoofTurkey

PredatorKalkoen

Volgens mij kun je teams maken waarin je samen met vrienden (eventueel tegen anderen) kunt racen.

Grillmeister

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkus
Net even de steam store gechecked: 78%

Ik hoop echt dat codemasters wel cockpits voor de autos gemaakt heeft en dat we binnnen 1 dag een mod kunnen downloaden die de cockpit view toevoegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ben trouwens wel benieuwd wat die car upgrades inhouden. Ik ga ervan uit dat het puur cosmetisch is. Anders zou het de balans in het spel verstoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

92 procent op Steam. Nou, dat gaat dus wel lukken. ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexxxxxxxxxx
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online

Alexxxxxxxxxx

Hier had uw tekst kunnen staan

A copy of GRID 2 for PlayStation 3 including bespoke artwork
An actual 170 mph BAC Mono supercar in exclusive GRID 2 livery
A day at the BAC factory, including a factory tour and time spent with technicians to customise the BAC Mono for size and specifications
A GRID 2: Mono Edition-branded Bell Racing helmet
Race suit, boots and gloves, all made to measure in BAC Mono and GRID 2 branding
A PlayStation 3
Did we say AN ACTUAL BAC Mono supercar? Yeah, one of them.
€ 125.000 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

En de Steam teller staat nu net op 100! De DLC is binnen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkus
Anoniem: 135195 schreef op zondag 26 mei 2013 @ 09:32:
En de Steam teller staat nu net op 100! De DLC is binnen!
Yep, dat maakt steam de beste pre-order store voor de PC. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik zie nu pas dat je Grid 2 via Steam al kan 'voorladen'. Betekent dat dat de game dus al kant en klaar online staat...? Op zich niet vreemd want de dvd-versies liggen natuurlijk allang bij de dvd-drukkers! Maar goed, ik dacht: ik zeg het maar ff want mss zijn er wel meer lui als ik die hier geen weet van hebben. Als het spel nu unlocked wordt, kan je het, neem ik aan, meteen spelen en hoef je niet op de download te wachten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo

nFo

Ik ga morgen wel even kijk in de winkels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkus
Anoniem: 135195 schreef op zondag 26 mei 2013 @ 13:37:
Ik zie nu pas dat je Grid 2 via Steam al kan 'voorladen'. Betekent dat dat de game dus al kant en klaar online staat...? Op zich niet vreemd want de dvd-versies liggen natuurlijk allang bij de dvd-drukkers! Maar goed, ik dacht: ik zeg het maar ff want mss zijn er wel meer lui als ik die hier geen weet van hebben. Als het spel nu unlocked wordt, kan je het, neem ik aan, meteen spelen en hoef je niet op de download te wachten!
Klopt inderdaad, ik heb em vanmorgen ook al gepreload.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nu de Indycar DLC ook binnen is, kom ik vast in Grid 2 sferen met de Indy 500 op tv. ;) Ben benieuwd of de rondjes op de oval in Grid 2 een beetje spannend zijn! Wel leuk dat zo'n oval ook in het spel zit. Hoe meer variatie hoe beter!
nFo schreef op zondag 26 mei 2013 @ 14:20:
Ik ga morgen wel even kijk in de winkels.
In de hoop dat het spel al te koop is...? Lijkt me zeer sterk...

[ Voor 31% gewijzigd door Anoniem: 135195 op 26-05-2013 20:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xfade
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 14-07 20:11
Anoniem: 135195 schreef op zondag 26 mei 2013 @ 13:37:
Dat is niets nieuws? Meeste grote releases worden gepreload, en unlocken pas op release dag. 31e.
In de winkel als je geluk hebt, heb je de dvd een dag eerder. Maar dat wil niet zeggen dat je het kan spelen/online kan.

[ Voor 4% gewijzigd door Xfade op 27-05-2013 04:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkus
Grid 2 triple screen:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
De game is te arcade voor mij. Grafisch ziet het er goed uit maar ik sla deze game toch over. Ben echt teleurgesteld. Als iemand mede acteur wil worden pm mij want ik ga niet meer verder met deze topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Big Womly
  • Laatst online: 18-06-2024

Big Womly

Live forever, or die trying

Je kan GRID2 al pre-orderen voor £125,000. Prijzig, maar daarvoor krijg je wel
  • GRID 2 voor PS3
  • Een BAC Mono in GRID 2 kleuren
  • Een dagje uit in de BAC fabriek
  • Een volledig racepak in GRID2 kleuren, inclusief helm
  • Een PS3
http://bac-mono.com/grid2.php

When you talk to God it's called prayer, but when God talks to you it's called schizophrenia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Voor mij wel... ;) Dus heel misschien (maar waarschijnlijk niet) ook voor anderen.
Big Womly schreef op maandag 27 mei 2013 @ 10:15:
Je kan GRID2 al pre-orderen voor £125,000. Prijzig, maar daarvoor krijg je wel
Dit is wél oud nieuws: is de derde keer dat deze actie genoemd wordt op deze pagina. 8) Is wel lollig bedacht, die actie, maar alleen maar leuk voor de lui doe toevallig die auto toch al wilden kopen. Ik denk niet dat er hier veel mensen zijn die dat van plan waren...? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Iemand dit spel mis al ergens gespot in omgeving Utrecht? :D

edit: Volgens steam : Beschikbaar: 28 mei 2013

Dit spel zal beschikbaar worden over ongeveer 19 uur

Dacht dat die op de 31ste pas beschikbaar zou komen? Hebben ze het vervroegd?

[ Voor 60% gewijzigd door evilpin0 op 27-05-2013 11:41 ]

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NC83
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 08-07 22:30
Xfade schreef op maandag 27 mei 2013 @ 04:41:
[...]

Dat is niets nieuws? Meeste grote releases worden gepreload, en unlocken pas op release dag. 31e.
In de winkel als je geluk hebt, heb je de dvd een dag eerder. Maar dat wil niet zeggen dat je het kan spelen/online kan.
Ik weet heel zeker dat je niet kan spelen als je de DVD in de winkel haalt, GRID 2 is namelijk een steam only game voor PC en heeft dus activatie van steam nodig. Dit maakt het schrijven van de installer namelijk makkelijker omdat je gewoon een kopie van de steam backup op een disc kan plaatsen en dan neemt steam het over met installeren, op dezelfde manier als skyrim DVD editie.

ex-FE Programmer: CMR:DiRT2,DiRT 3, DiRT Showdown, GRID 2, Mad Max

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xfade
evilpin0 schreef op maandag 27 mei 2013 @ 11:33:

Ik dacht dat het US 28 was en 31 EU. Iig dat stond er toen ik hem 5 dagen geleden bestelde via Steam.

"
Beschikbaar: 31 mei 2013

Dit spel zal beschikbaar worden over ongeveer 3 dagen en 11 uur
"

[ Voor 9% gewijzigd door Xfade op 27-05-2013 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Dan is het spel verschoven, hier staat 28 mei! :D De tekst staat in het Nederlands dus ga ervan uit dat het de NL markt geld.

Nog niet ge preordered trouwens.

edit: volgens mij een steam bug, als ik op kopen druk gebeurt er niks :(

[ Voor 49% gewijzigd door evilpin0 op 27-05-2013 14:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op Steam allicht. Ik heb gelijk gekeken of hij al ergens beschikbaar is. Bol en Wehkamp zeggen 31 mei 2013, website van Nedgame zegt levertijd 1 dag (hmmm?), Ik heb in ieder geval nog geen meldingen gezien dat mensen hem hebben noch zelf een verzendbevestiging gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NC83

Nee dit betekent enkel dat je adress in the US is en daarom geeft hij je dit aan localisation hangt van je OS taal af en niet van je adress. Origin doet dit hetzelfde enkel is er geen manier om de store daar naar een taal te switchen die je snapt als je niet in NL of een Engelstalige land woont zoals ik :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo

nFo

goosche schreef op maandag 27 mei 2013 @ 09:56:
De game is te arcade voor mij. Grafisch ziet het er goed uit maar ik sla deze game toch over. Ben echt teleurgesteld. Als iemand mede acteur wil worden pm mij want ik ga niet meer verder met deze topic.
Dat was Grid 1 ook, Grid 2 al gespeeld dan ?
Anoniem: 135195 schreef op zondag 26 mei 2013 @ 20:29:
Nu de Indycar DLC ook binnen is, kom ik vast in Grid 2 sferen met de Indy 500 op tv. ;) Ben benieuwd of de rondjes op de oval in Grid 2 een beetje spannend zijn! Wel leuk dat zo'n oval ook in het spel zit. Hoe meer variatie hoe beter!

[...]

In de hoop dat het spel al te koop is...? Lijkt me zeer sterk...
Max Payne 3 had ik voor de release, Saints Row 3 ect.
En iedereen maar pre orderen, is wel goedkoper natuurlijk.
Ik ga morgen even kijken, vandaag vergeten.

[ Voor 45% gewijzigd door nFo op 27-05-2013 19:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wie gaat er spelen met een gamepad en wie met een stuur...? Ben ik eigenlijk wel benieuwd naar. Ik ben zelf gewend te racen met een stuur maar het is (bij mijn pc) altijd wat gehannes om dat ding eraan te hangen en klaar te zetten (met alle bijkomende draden, pedalen en weet ik veel). Een gamepad is inpluggen en spelen maar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoofTurkey

RoofTurkey

PredatorKalkoen

Anoniem: 135195 schreef op maandag 27 mei 2013 @ 21:16:
Wie gaat er spelen met een gamepad en wie met een stuur...? Ben ik eigenlijk wel benieuwd naar. Ik ben zelf gewend te racen met een stuur maar het is (bij mijn pc) altijd wat gehannes om dat ding eraan te hangen en klaar te zetten (met alle bijkomende draden, pedalen en weet ik veel). Een gamepad is inpluggen en spelen maar...
Gamepad (360 controller @pc) vanwege het gebrek aan een stuur :-( . Anders heeft stuur wel mijn voorkeur, alhoewel dat zonder cockpit view wel misschien niet meer zo super is...

Grillmeister

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo

nFo

RoofTurkey schreef op maandag 27 mei 2013 @ 21:29:
[...]

Gamepad (360 controller @pc) vanwege het gebrek aan een stuur :-( . Anders heeft stuur wel mijn voorkeur, alhoewel dat zonder cockpit view wel misschien niet meer zo super is...
Zit wel lekker op de motorkap. 8)

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/Vw8Q4hgEzR7RGnQz6s6wROwH/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xfade
Binnenkort willen de verwende gamers nog cockpitview in WipeOut :)
Bonnetcam kan ik wel mee leven. In andere games gebruik ik veel de cockpitview maar met sommige wagens zie je dan net niks van de baan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
nFo schreef op maandag 27 mei 2013 @ 22:04:
[...]

Zit wel lekker op de motorkap. 8)

[afbeelding]
hahaha :D Ik zelf vind dat toch wel een realtische vieuw eigenlijk. Je hebt je stuur al voor je staan wat je cockpit moet voorstellen, met een stuur zie je dan 2 stuurtjes voor je. Als ik in me auto rij is me field of vision toch ook echt een stuk groter dan die cockpit view, heb altijd het gevoel dat die gast standje 10 naar achter hangt ipv tegen het stuur gekluisterd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik zag gisteren toevallig via Twitter voorbijkomen dat volgens @bol_com_acties de racegame van het jaar morgen (dus vandaag) uitkomt. Het aparte is dat de pagina op bol.com duidelijk 31 mei 2013 zegt, dus ik denk dat het een foutje betreft. Ik heb wel de vraag even neergelegd bij bol.com. Zodra ik iets hoor, laat ik het hier wel even weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xfade
Hij is vandaag ook uitgekomen. In de US. Misschien doelen ze daar gewoon op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rscheper
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18:47
Maar volgens mij heeft Nedgame hem al op voorraad, dus het kan prima zo zijn? Volgens de website hebben de winkels hem ook op voorraad, van Nedgame.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xfade
Tuurlijk hebben ze hem al wel. Maar hij unlocked in de EU toch pas de 31e.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronburgundy1664
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 15-03-2015
Net gehaald(xbox versie) bij Nedgame Gouda (55,-) .........

You stay classy.........!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NC83
Xfade schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 14:46:
Das alleen maar de Steam versie, de 360 en PS3 versie kun je gewoon stelen, helaas heeft steam unlock regions.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 14:55
NC83 schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 16:12:
[...]

Das alleen maar de Steam versie, de 360 en PS3 versie kun je gewoon stelen, helaas heeft steam unlock regions.
Je kan hem ook gewoon kopen i.p.v te stelen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theflying
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 17-07 22:41
Mediamarkt eindhoven heeft GRID 2 Limited Edition binnen ( en voorraad ) €47,-

PS: Voor XBOX360 in iedergeval zeker

[ Voor 20% gewijzigd door Theflying op 28-05-2013 16:54 ]

Theflying

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkus
Xfade schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 14:46:
Daar hebben RLD voor gelukkig, zodat ik em vanavond toch kan uit proberen

Ik heb de game natuurlijk wel netjes gekocht en kan dus al spelend op de release date watchen 8)

Afbeeldingslocatie: https://imageshack.us/scaled/large/22/preloadh.jpg

Nu maar hopen dat codemasters de cockpits wel hebben gemaakt, maar alleen niet in de game hebben verwerkt en dat een simple camera mod voldoende is om de cockpits in beeld te krijgen.

Eerst moeten we waarschijnlijk wachten op een nieuwe versie van Ryders Database Editor en dan kunnen we aan de slag

http://petar.outer-heaven.net/downloads/

Volgens de 1e berichten zitten de cockpit al in de game alleen de textures zijn van slechte kwaliteit
just got the game. There seems to be textures, and models for the interiors. So maybe if we can get the proper changes done to the cameras.xml file we can enable an interior view.

Afbeeldingslocatie: http://img407.imageshack.us/img407/5485/2013052700001u.jpg
EDIT: I just did a test. I can confirm interior view works. The textures look awful though.
http://www.racedepartment...ng-requests-thread.69758/

[ Voor 26% gewijzigd door Henkus op 28-05-2013 17:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kw4kje
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 23-04 22:49
Ben hem ook al aan het spelen, kon niet meer wachten tot ie unlocked op steam. :$

Heerlijke race game, al vast aan het oefenen voor de races online :9~

[ Voor 22% gewijzigd door Kw4kje op 28-05-2013 19:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkus
Kw4kje schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 19:37:
Ben hem ook al aan het spelen, kon niet meer wachten tot ie unlocked op steam. :$

Heerlijke race game, al vast aan het oefenen voor de races online :9~
Ik heb er nog niet helemaal over uit wat ik er van vind.

Ik mis iets ....... 8)7 Grid 1 was iets rauwer en bruter, maar misschien komt dat verder in de game wel.

Morgen nog maar eens even verder spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Henkus schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 16:55:
[...]

Nu maar hopen dat codemasters de cockpits wel hebben gemaakt, maar alleen niet in de game hebben verwerkt en dat een simple camera mod voldoende is om de cockpits in beeld te krijgen.

Eerst moeten we waarschijnlijk wachten op een nieuwe versie van Ryders Database Editor en dan kunnen we aan de slag

http://petar.outer-heaven.net/downloads/

Volgens de 1e berichten zitten de cockpit al in de game alleen de textures zijn van slechte kwaliteit

[...]

http://www.racedepartment...ng-requests-thread.69758/
Waarom zouden ze cockpits maken als ze ze niet willen gebruiken...?! Ze voegen geen cockpits toe om resources te besparen dus vergeet die cockpits maar. De cockpit die je op dat plaatje ziet is gewoon de platte cockpit in het 3D model die je van buitenaf kan zien: ze hebben de camera zo verplaatst dat je die nu van dichtbij ziet, dus simpelweg de bonnet view wat naar achteren geschoven. Logisch dat dat afgrijselijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkus
Toch sluit ik niet uit dat grid 2 straks voor de next gen consoles uitkomt, MET cockpit view en dan is het op de pc zo vrij tegeven met een patch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kw4kje
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 23-04 22:49
Weet iemand waar ik mijn savefile bestand kan vinden (pc) ?
Pagina: 1 2 ... 6 Laatste