Jep en ik vind het niks. Dus als iemand mede auteur wil worden mag dat pm me. En veel plezier met de game.nFo schreef op maandag 27 mei 2013 @ 19:48:
[...]
Dat was Grid 1 ook, Grid 2 al gespeeld dan ?
[...]
Max Payne 3 had ik voor de release, Saints Row 3 ect.
En iedereen maar pre orderen, is wel goedkoper natuurlijk.
Ik ga morgen even kijken, vandaag vergeten.
WOW!
Wat hebben ze er een rukspel van weten te maken. Ik had hier zooo zin zin; maar hoe die auto's reageren is echt compleet van een andere wereld?? Had hem illegaal gedownload en was met een uurtje toch wel uitgespeeld, ik ga hem ook vooral niet kopen..
GRID 1 was ook 'arcade' maar die auto's voelde gewoon lekker aan, iedereen was al snel goed, maar het gaf je ook het gevoel dat je echt goed was en die auto volledig onder controle had. Of trots op jezelf als je weer eens een zieke drift had neergelegd. Ik mis dit helaas allemaal... En dacht ook niet dat dit het uitgangspunt zou worden eigenlijk. Dacht ze komen wederom weer met een goede mix van professioneel racen, meer serieus, en vooral een goede speelbaarheid.
Graphics en de engine is overigens wel goed en loopt volgens mij op elke machine wel lekker.
Wat hebben ze er een rukspel van weten te maken. Ik had hier zooo zin zin; maar hoe die auto's reageren is echt compleet van een andere wereld?? Had hem illegaal gedownload en was met een uurtje toch wel uitgespeeld, ik ga hem ook vooral niet kopen..
GRID 1 was ook 'arcade' maar die auto's voelde gewoon lekker aan, iedereen was al snel goed, maar het gaf je ook het gevoel dat je echt goed was en die auto volledig onder controle had. Of trots op jezelf als je weer eens een zieke drift had neergelegd. Ik mis dit helaas allemaal... En dacht ook niet dat dit het uitgangspunt zou worden eigenlijk. Dacht ze komen wederom weer met een goede mix van professioneel racen, meer serieus, en vooral een goede speelbaarheid.
Graphics en de engine is overigens wel goed en loopt volgens mij op elke machine wel lekker.
Specs | P5Q-E P45| C2D E8400 E0 @4.0GHz | Scythe Mugen | TWIN2X4096-8500C5DF | GTX260-216 Black Edition | Dell UltraSharp 2209WAf
Mwah, ik vind de auto's juist lekker arcade sturen, heb er geen problemen mee.. Wat ik wel minder vind is de menustructuur en het feit dat het om "Fans" gaat ipv cash.
Verwijderd
Wehkamp heeft de game verzonden, dus vanmiddag heb ik hem in huis. Btw, ik heb niets meer vernomen van bol.com.
Ik vind hem zelf ook echt heerlijk rijdenrscheper schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 08:06:
Mwah, ik vind de auto's juist lekker arcade sturen, heb er geen problemen mee.. Wat ik wel minder vind is de menustructuur en het feit dat het om "Fans" gaat ipv cash.
http://www.twitch.tv/jannustitannus
En dat super directe sturen van de auto's ( 360 controller of gewoon toets op toetsenbord ), echt één kort tikje en je auto maakt bijna een u-turn bij wijze van, of die belachelijk grote hoek die je moet maken om je auto in een drift te krijgen ( en wat overigens vreselijk is uitgewerkt ). Nee ik vind zelf dat het echt mijlenver van de realiteit staat, ik kan daar gewoon niet aan wennen omdat het niet logisch is ofzo...
( de laatste NFS delen en de Burnout serie hebben er ook een handje van, maar GRID was onderscheidend en had een eigen feeling, nu helaas niet meer.. )
( de laatste NFS delen en de Burnout serie hebben er ook een handje van, maar GRID was onderscheidend en had een eigen feeling, nu helaas niet meer.. )
Specs | P5Q-E P45| C2D E8400 E0 @4.0GHz | Scythe Mugen | TWIN2X4096-8500C5DF | GTX260-216 Black Edition | Dell UltraSharp 2209WAf
Neem aan dat je mening gebasseerd is op meer dan alleen de begin drift autos? Zou nl wel verklaring waarom je de hele tijd u turns maakt.NLuna schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 08:36:
En dat super directe sturen van de auto's ( 360 controller of gewoon toets op toetsenbord ), echt één kort tikje en je auto maakt bijna een u-turn bij wijze van, of die belachelijk grote hoek die je moet maken om je auto in een drift te krijgen ( en wat overigens vreselijk is uitgewerkt ). Nee ik vind zelf dat het echt mijlenver van de realiteit staat, ik kan daar gewoon niet aan wennen omdat het niet logisch is ofzo...
Volgens mij is er nooit gezegt dat dit een SIM zou worden. Je moet ook met tikjes sturen, sticky een halve seconde naar links en rechts en je ligt er idd uit als je teveel gas erbij geeft.
Gewoon goed met tikjes sturen want een het sticky helemaal naar links of rechts staat gelijk met je stuur ook volledig naar links of rechts sturen en dat gaat ook niet goed als je gas geeft. Beter nog dan gebeurd er waarschijnlijk net zoiets als in GRID 2 gebeurt.
Ieder ze mening maar ik heb hem gisteren 2 uur gespeeld en de eerste ervaring is zeer goed, maar pas als ik met de snelste autos hebt gespeeld kan ik zeggen of het echt top is.
Deze game met de dirt 3 gameplay zou echt perfect zijn. @evilpin0 je hebt toch de dlc`s? Je hebt de mc laren Gtr,en slr daar kan je echt zien dat deze game echt .... is.
Kom op wat is dit lol whwhaha
Kom op wat is dit lol whwhaha
Staan in de pre order, heb nu de internet versie.
Bedoel je met ... shit...?
Heb jij al met de DLC autos gespeeld?
Bedoel je met ... shit...?
Jep maar kom op gasten deze game is toch .... Ik koop deze game over een maandje ofzo dan ligt die voor een 10tje in de schappen en ik weet zeker dat er nu iemand bezig deze BS in order temaken. Een modje komt eraan hoop ik.
had jij een sim verwacht of een arcade race met een realtische sausje?
Grid 1 Dirt F1 gameplay dat waren goeie games. Maar dit is gewoon slecht. Belachelijk gewoon. Maar heel veel gamers hebben dezelfde mening als ik. Ik geef de game een 5/10 grafisch 8 gameplay 2.
Ik heb nog een GameMania cadeaubon liggen maar twijfel sterk of ik 'm ga kopen (voor PS3) afgaande op eerste reacties hier en elders...
Niet kopen, alsjeblieft, nee, doe maar niet. Koop wat anders.
Het ligt er heel erg aan wat je voor je zelf verwacht. Als de game aan je verwachtingen voldoet kun je er natuurlijk kostelijk veel plezier van hebben!wheeler schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 10:09:
Ik heb nog een GameMania cadeaubon liggen maar twijfel sterk of ik 'm ga kopen (voor PS3) afgaande op eerste reacties hier en elders...
http://www.racedepartment.com/2013/05/grid-2-review/
Alle signalen wijzen op een absolute arcade racer, verwacht je iets meer dan dat zal het enkel tegenvallen. Dit betekend echter niet dat je er geen plezier aan kunt beleven, maar stem je verwachtingen wel af op wat het gewoon is. Die fout maakten veel mensen bij de Codemasters F1 titels
Maar dat is toch compleet iets persoonlijks? En afhankelijk van je verwachtingen.. Ik vind de auto's namelijk gewoon heerlijk arcade reageren, dan maar met iets meer gedrift.. Lang geleden dat een spel zo (vind ik) prima reageert qua besturing.
Volgens mijn zijn de verwachtingen van deze game bij veel mensen gewoon niet heel juist. De graphics geven de indruk dat het hier om een realtische race game gaat, dat is gewoon niet waar. Ik ben zelf groot van van arcade games en niet van sim race games. Voor mij een goede game, niet voor gamers die van volledigde realisme houden en alle tracks uit hun hoofd willen leren.
Sim rijden doe ik elke dag wel in de file, graag wil ik als ik thuis komen dan rijden in autos waar ik niet voor elk bochtjes vol op de rem moet en elke keer weer de perfecte apex in rijden. Ik speel race games liever op reflex dan track kennis.
Nu moet ik wel zeggen dat ik me met race games altijd goed vermaak, dirt alle delen, f1, nfs alle delen, forza, gt. Geweldig.
Feit dat het er super uitziet (speel op een 47”tv op 1080p @ high setting met xbox controller) en de smoke effecten ook erf vet zijn maakt het helemaal af voor mij. Als je niet veel eisend bent met race games is het gewoon een heel dik spel.
Sim rijden doe ik elke dag wel in de file, graag wil ik als ik thuis komen dan rijden in autos waar ik niet voor elk bochtjes vol op de rem moet en elke keer weer de perfecte apex in rijden. Ik speel race games liever op reflex dan track kennis.
Nu moet ik wel zeggen dat ik me met race games altijd goed vermaak, dirt alle delen, f1, nfs alle delen, forza, gt. Geweldig.
Feit dat het er super uitziet (speel op een 47”tv op 1080p @ high setting met xbox controller) en de smoke effecten ook erf vet zijn maakt het helemaal af voor mij. Als je niet veel eisend bent met race games is het gewoon een heel dik spel.
Verwijderd
Tjonge, is er nou niemand die gewoon wacht op de officiele release...? Ik wel. Ik heb geen zin meer in wellicht buggy geleakte versies. Of onbetrouwbare cracks. Ik vind het eigenlijk ook leuker om te wachten op HET officiele moment.
Soms is het uitkijken naar een spel leuker dan het spel zelf, hahaha!!!
Anyway, tot nu toe ben ik wel blij met de reacties: van mij mag het wel stevig richting arcade gaan. Mijn serieuze simtijden liggen nu al een tijdje achter me... Lang leve de lol.
Anyway, tot nu toe ben ik wel blij met de reacties: van mij mag het wel stevig richting arcade gaan. Mijn serieuze simtijden liggen nu al een tijdje achter me... Lang leve de lol.
@rscheper
Absoluut, met een beetje geluk staat er ook een demo pod bij GameMania dan weet hij het snel genoeg. Zou zonde zijn als je een cadeaubon inwisselt voor een mis'koop'.
@evilpin0
Jij snapt het idd
Absoluut, met een beetje geluk staat er ook een demo pod bij GameMania dan weet hij het snel genoeg. Zou zonde zijn als je een cadeaubon inwisselt voor een mis'koop'.
@evilpin0
Jij snapt het idd
[ Voor 11% gewijzigd door Schuey op 29-05-2013 10:41 ]
Ik moet zeggen dat ik het begin van het spel ook wat vond tegenvallen, maar dat kwam bij mij voornamelijk doordat je dan alleen met Amerikaanse "drift" auto's rijdt. Zodra de events in Europa openen en er meer "grip" en "balanced" auto's tevoorschijn kwamen vond ik het stukken leuker worden.
Een vpn doet wonderen voor de steam-releaseVerwijderd schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 10:32:
Tjonge, is er nou niemand die gewoon wacht op de officiele release...? Ik wel. Ik heb geen zin meer in wellicht buggy geleakte versies.
Ik heb de game gewoon gekocht op steam 40 euro voor Grid 1 en Grid 2 + DLC's leek mij een leuke deal.
Ik heb me ook vermaakt met DIRT Showdown en dat is ook een arcade game, dus verwacht hier hetzelfde mee.
Ik heb me ook vermaakt met DIRT Showdown en dat is ook een arcade game, dus verwacht hier hetzelfde mee.
Angelo NL / Global Cargo VTC
Ondanks dat het racen anders aanvoelt als in GRID vind ik het wel heerlijk rijden, heb nu eigenlijk meer het gevoel dat me banden ook daadwerkelijk rondraaien en niet aan het glijden ben zoals dat bij GRID het geval was. Aan het begin dacht ik ook, mheh dat gedrift in de bochten, maar nu vind ik het wel lekker en naar mate je verder komt in de carreer race je ook in wagens die meer gebalanceerd zijn en minder driften.
Stel ik me vraag nog maar een keertje , weet iemand al waar je je savefile bestand kan vinden (pc) ? Kan hem niet vinden, dacht in documenten, maar zie alleen maar me hardware config. Alvast ter voorbereiding op a.s vrijdag, wanneer steam versie unlocked, kan ik verder gaan waar ik gebleven ben.
Stel ik me vraag nog maar een keertje , weet iemand al waar je je savefile bestand kan vinden (pc) ? Kan hem niet vinden, dacht in documenten, maar zie alleen maar me hardware config. Alvast ter voorbereiding op a.s vrijdag, wanneer steam versie unlocked, kan ik verder gaan waar ik gebleven ben.
ALs het goed is moet die gewoon in je User data directory staan, en ik geloof dat je naar rare file names moet gaan zoeken voor je actual safe game als ik me goed herinner hoe het spel data opslaat. C:\ProgramData\Codemasters\DiRT2\ is in ieder geval het path voor dirt2 en ik geloof dat Dirt3, showdown en grid ongeveer hetzelfde zullen doen. En anders zou je eens in de AppData directory van je user moeten kijken, windows heeft een aantal dedicated places waar je dingen moet opslaan voor een user en applicatie en ik geloof dat deze game zich daar redelijk aanhoudt.Kw4kje schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 11:06:
Ondanks dat het racen anders aanvoelt als in GRID vind ik het wel heerlijk rijden, heb nu eigenlijk meer het gevoel dat me banden ook daadwerkelijk rondraaien en niet aan het glijden ben zoals dat bij GRID het geval was. Aan het begin dacht ik ook, mheh dat gedrift in de bochten, maar nu vind ik het wel lekker en naar mate je verder komt in de carreer race je ook in wagens die meer gebalanceerd zijn en minder driften.
[ Voor 8% gewijzigd door NC83 op 29-05-2013 11:14 ]
ex-FE Programmer: CMR:DiRT2,DiRT 3, DiRT Showdown, GRID 2, Mad Max
Ik denk dat ik deze oversla.
Alles wat ik gelezen en gezien heb tot nu toe verteld me dat ze er alles aan gedaan hebben om juist de dingen die GRID groot gemaakt hebben en GRID voor mij zo'n leuke game gemaakt hebben niet te gebruiken/ compleet anders te doen.
Tuurlijk voor een deel 2 zul/wil je bepaalde dingen anders doen, maar waarom zoveel van de "winning formula" overboord gooien snap ik niet.
Moet eerlijk zeggen dat ik als toch wel van oudsher codies fan wel aardig codies fan af ben na de producten die ze de afgelopen 2 a 3 jaar hebben gemaakt.
Alles wat ik gelezen en gezien heb tot nu toe verteld me dat ze er alles aan gedaan hebben om juist de dingen die GRID groot gemaakt hebben en GRID voor mij zo'n leuke game gemaakt hebben niet te gebruiken/ compleet anders te doen.
Tuurlijk voor een deel 2 zul/wil je bepaalde dingen anders doen, maar waarom zoveel van de "winning formula" overboord gooien snap ik niet.
Moet eerlijk zeggen dat ik als toch wel van oudsher codies fan wel aardig codies fan af ben na de producten die ze de afgelopen 2 a 3 jaar hebben gemaakt.
PSN: Flexman | STEAM: Flex0r[GoT]
Ik ben dan benieuwd wat ze allemaal er uit gesloopt hebben of anders hebben gedaan tov GRID 1?
Natuurlijk, de auto is meer geneigd om te driften, alhoewel je volgens mij in de eerste paar races vast zit aan een typische amerikaanse bak die volgens mij sowieso die neiging heeft.
Natuurlijk, de auto is meer geneigd om te driften, alhoewel je volgens mij in de eerste paar races vast zit aan een typische amerikaanse bak die volgens mij sowieso die neiging heeft.
Om te beginnen het hele team aspect is eruit, geen sponsor challenges(reclame voorwaarden) meer, diversiteit in race klasses/auto klasses.
Moet zeggen dat die review op RD erg uitgebreid is.
Komt er ook een demo van uit trouwens?
Wil natuurlijk ook even zelf oordelen, maar tot nu toe stemt het mij niet erg gelukkig.
Moet zeggen dat die review op RD erg uitgebreid is.
Komt er ook een demo van uit trouwens?
Wil natuurlijk ook even zelf oordelen, maar tot nu toe stemt het mij niet erg gelukkig.
[ Voor 25% gewijzigd door Flex0r op 29-05-2013 12:28 ]
Mooie passende quote van IGN review als nadeel "May frustrate sim junkies"
Is er al iemand die iets kan zeggen over hoe het speelt met stuur? Maakt me even niet uit of het om de PC, PS3 of XBOX360 versie gaat.
PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.
Ah tnx, volgens mij heb ik hem gevonden in C:\ProgramData\Steam\RLD!NC83 schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 11:12:
[...]
ALs het goed is moet die gewoon in je User data directory staan, en ik geloof dat je naar rare file names moet gaan zoeken voor je actual safe game als ik me goed herinner hoe het spel data opslaat. C:\ProgramData\Codemasters\DiRT2\ is in ieder geval het path voor dirt2 en ik geloof dat Dirt3, showdown en grid ongeveer hetzelfde zullen doen. En anders zou je eens in de AppData directory van je user moeten kijken, windows heeft een aantal dedicated places waar je dingen moet opslaan voor een user en applicatie en ik geloof dat deze game zich daar redelijk aanhoudt.
Zoals Flex0r ook zegt was Codemasters altijd degene die er positief tussenuit sprong wat betreft racegames. Gewoon een lekkere feeling met de car, speelde lekker weg, gameplay was prima in orde.
Nu hebben ze blijkbaar gekozen voor enorme hoeveelheid poespas en overdreven gedoe zoals de rest van de games in dit gamma..
Project Gotham Racing was/is altijd een goed voorbeeld geweest hoe het wel kan. De perfecte mix tussen realisme en arcade console gaming ( in mijn optiek )
Maarja ik zet vanavond gewoon weer eens mijn 360 aan voor een lekker potje Forza 4
( maar dat moet je ding zijn; velen vinden het vanwege realisme niet meer ontspannend gamen en die pakken dus liever Burnout of iets in die trand.. )
GRID.2-RELOADED
Nu hebben ze blijkbaar gekozen voor enorme hoeveelheid poespas en overdreven gedoe zoals de rest van de games in dit gamma..
Project Gotham Racing was/is altijd een goed voorbeeld geweest hoe het wel kan. De perfecte mix tussen realisme en arcade console gaming ( in mijn optiek )
Maarja ik zet vanavond gewoon weer eens mijn 360 aan voor een lekker potje Forza 4
Ja, de demo heet :
GRID.2-RELOADED
Wat bedoel je hiermee? Want je hebt toch gewoon de challenges per sponsor die je op je auto plakt? Als in "win een event met minimaal 5sec voorsprong" / "leid een race voor een complete ronde" etc?Flex0r schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 12:11:
geen sponsor challenges(reclame voorwaarden)
Game ziet er goed uit zeg... Ik kreeg het Need for Speed Underground gevoel (dat was destijds een belachelijke stap vooruit in graphics). Met name de reflecties zijn geweldig en de nacht maps zijn ook super...
Ook leuk dat online een losse progress kent met eigen upgrades. Heb helaas nog niet kunnen zien of je online AI kunt toevoegen. Helaas in ieder geval geen co-op in de campaign (zoals bij f1 2011).
Spel ken wel een groot probleem: Als je controller niet ondersteund is zie je op dit moment geen advanced controller settings. Je kunt dus niet de deadzone aanpassen!
Resultaat: Met mijn gamepad is het geen gas, half gas of vol gas en sturen is ook alles of niets... Met mijn stuurwiel klopt de lineariteit niet en reageert hij de eerste 50% nauwelijks en vervolgens te fel. Als je dat combineert met gas geven dan heb je ineens grip en vlieg je zo haaks de muur in.
Ook leuk dat online een losse progress kent met eigen upgrades. Heb helaas nog niet kunnen zien of je online AI kunt toevoegen. Helaas in ieder geval geen co-op in de campaign (zoals bij f1 2011).
Spel ken wel een groot probleem: Als je controller niet ondersteund is zie je op dit moment geen advanced controller settings. Je kunt dus niet de deadzone aanpassen!
Resultaat: Met mijn gamepad is het geen gas, half gas of vol gas en sturen is ook alles of niets... Met mijn stuurwiel klopt de lineariteit niet en reageert hij de eerste 50% nauwelijks en vervolgens te fel. Als je dat combineert met gas geven dan heb je ineens grip en vlieg je zo haaks de muur in.
Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.
Probeer dit eens voor je controllersdk1985 schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 14:06:
Game ziet er goed uit zeg... Ik kreeg het Need for Speed Underground gevoel (dat was destijds een belachelijke stap vooruit in graphics). Met name de reflecties zijn geweldig en de nacht maps zijn ook super...
https://code.google.com/p/x360ce/
Ik heb een namaak x360 gamepad en met bovenstaande applicatie denkt het spel dat het een echte x360 controller is.
Dat haal ik even niet uit de review van RD, vandaar dat ik ook zeg "van alles wat ik tot nu toe gelezen en gezien heb".Rudi schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 13:42:
[...]
Wat bedoel je hiermee? Want je hebt toch gewoon de challenges per sponsor die je op je auto plakt? Als in "win een event met minimaal 5sec voorsprong" / "leid een race voor een complete ronde" etc?
Ik heb de game dus nog niet geprobeerd misschien een beetje voorbarig vandaar dat ik ook benieuwd was of CM ook een demo uitbracht.
Maar als het er wel in zit dan is dat weer een plus puntje en I stand corrected.
Thanks alleen ik heb een neppe PS2 gamepad met 2 analoge sticks dus wordt dat dan wel wat?Samiej6 schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 14:08:
[...]
Probeer dit eens voor je controller
https://code.google.com/p/x360ce/
Ik heb een namaak x360 gamepad en met bovenstaande applicatie denkt het spel dat het een echte x360 controller is.
@Flex0r
Sponsoren zitten erin alleen is geld nu fans geworden.
Hier gameplay van de reflections (en je ziet de giga problemen die ik heb door de hyperactieve gamepad!).
http://www.twitch.tv/exchequer/c/2348031
Ja,moet wel werken denk ik.sdk1985 schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 14:14:
[...]
Thanks alleen ik heb een neppe PS2 gamepad met 2 analoge sticks dus wordt dat dan wel wat?
@Flex0r
Hier gameplay van de reflections (en je ziet de giga problemen die ik heb door de hyperactieve gamepad!).
http://www.twitch.tv/exchequer/c/2348031
Al zal je in-game dan wel de xbox knoppen zien, maar daar moet je wel overheen kunnen komen denk ik.
edit2: Alle dll errors opgelost.. Nu nog instellen:).Samiej6 schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 14:22:
[...]
Ja,moet wel werken denk ik.
Al zal je in-game dan wel de xbox knoppen zien, maar daar moet je wel overheen kunnen komen denk ik.
[ Voor 77% gewijzigd door sdk1985 op 29-05-2013 15:25 ]
Heb me flink vermaakt met grid 1, binnenkort maar eens kijken of ik grid 2 ergens op de kop kan tikken 
Hoe zit het met de menu's etc, ik heb een hekel aan de langdurige menu's van o.a. dirt showdown (wat wel een leuke game is!)..
Wel jammer om te lezen dat o.a. die sponsors eruit zijn, vond ik wel een leuke toevoeging. Is er ook een mogelijkheid om je auto het één en ander uit te bouwen?
Hoe zit het met de menu's etc, ik heb een hekel aan de langdurige menu's van o.a. dirt showdown (wat wel een leuke game is!)..
Wel jammer om te lezen dat o.a. die sponsors eruit zijn, vond ik wel een leuke toevoeging. Is er ook een mogelijkheid om je auto het één en ander uit te bouwen?
Verwijderd
LOL En zo komen geruchten de wereld in...R0y. schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 14:50:
Wel jammer om te lezen dat o.a. die sponsors eruit zijn, vond ik wel een leuke toevoeging.
Sorry
.

Dat is niet zo dus kan ik uit je reactie opmaken? Volgens mij een pagina terug oid stond er dat dit zo was namelijk..
Je kunt de action map voor je controller hier vinden : ..\Codemasters\<GAMENAME>\actionmap\ en dan kun je die aanpassen.sdk1985 schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 14:06:
Zie sdk1985's reply.R0y. schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 15:24:
[...]
Dat is niet zo dus kan ik uit je reactie opmaken? Volgens mij een pagina terug oid stond er dat dit zo was namelijk..
sdk1985 schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 14:14:
[...]
@Flex0r
Ook net meer even de demo kuch kuch gedaan anders moet ik helemaal tot vrijdag tot hij op mijn steam unlocked.
maar het bevalt me goed het is wel echt arcade maar vind het zelf wel fijn.
Het ziet er ook leuk op vooral op mijn 3d tv, maar het leek wel of het sturen iets vertraagt was met 3d aan.
maarja iig blij dat ik hem gekocht heb.
maar het bevalt me goed het is wel echt arcade maar vind het zelf wel fijn.
Het ziet er ook leuk op vooral op mijn 3d tv, maar het leek wel of het sturen iets vertraagt was met 3d aan.
maarja iig blij dat ik hem gekocht heb.
Xbox360CE emulator werkende voor mijn gamepad. Dat gaat al een stuk beter zie: http://www.twitch.tv/exchequer/b/409800180
Helaas nog altijd geen Advanced Settings menu, dus nog niet helemaal optimaal.
Heb even naar die actionmaps gekeken maar helaas die kon ik niet vinden. Waar GRID en F1 2011 inderdaad een map in de game hebben genaamd "actionmap" ontbreekt deze bij GRID 2. De map kopieren van een andere game werkt helaas niet.
Er zijn wel mensen die het wel hebben: http://s131.photobucket.c...3238_zps08870684.jpg.html
http://s131.photobucket.c...3229_zpsa5636d9b.jpg.html
Helaas nog altijd geen Advanced Settings menu, dus nog niet helemaal optimaal.
Heb even naar die actionmaps gekeken maar helaas die kon ik niet vinden. Waar GRID en F1 2011 inderdaad een map in de game hebben genaamd "actionmap" ontbreekt deze bij GRID 2. De map kopieren van een andere game werkt helaas niet.
Er zijn wel mensen die het wel hebben: http://s131.photobucket.c...3238_zps08870684.jpg.html
http://s131.photobucket.c...3229_zpsa5636d9b.jpg.html
[ Voor 50% gewijzigd door sdk1985 op 29-05-2013 16:07 ]
Ik heb gisteren met een Logitech G25 gespeeld.Voxalizer schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 12:28:
Is er al iemand die iets kan zeggen over hoe het speelt met stuur? Maakt me even niet uit of het om de PC, PS3 of XBOX360 versie gaat.
Force feedback staat standaard veel te hoog in mijn beleving. Verder moet je je stuur wel heel erg ver uitslaan wil je uitbreken om te kunnen driften.. driften is daarom met een controller denk ik een stuk makkelijker.
Verder speelt het wel ok met stuur.
Ryzen 9 5900X, MSI Tomahawk MAX, 32GB RAM, Nvidia RTX 4070 Ti | Mijn livesets
Vandaag even zitten spelen met de camera instellingen.
Dit bewijs dat voor de pc had Codemasters zonder problemen een cockpit view in kunnen maken
Jammer....
Dit bewijs dat voor de pc had Codemasters zonder problemen een cockpit view in kunnen maken
Jammer....
Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567
Verwijderd
Nou ja, dit is wel een platte cockpit, hè: het wordt een heel ander verhaal als alles 3D wordt en er werkende metertjes etc. etc. etc. op staan! Maar goed, het is natuurlijk inderdaad zo dat een gemiddelde pc dat wel had moeten trekken... Het wordt tijd voor de volgende generatie consoles: dan kunnen wij pc-lui ook weer wat meer genieten van next-next-gen.Henkus schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 16:48:
Thanks voor de info. Ik heb inmiddels toch de tijd gevonden en een paar uurtjes met mn eigen stuurtje (Fanatec CSR Elite) gespeeld en moet zeggen dat het wel lekker rijdt eigenlijk. Het stuurt vrij precies en de FFB is in orde. De stuuruitslag is standaard idd een tikkie te wijd, maar dit past imo wel bij de game. Het is iig als je ervan houdt lekker smijten met die wagens.Wasp schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 16:21:
[...]
Ik heb gisteren met een Logitech G25 gespeeld.
Force feedback staat standaard veel te hoog in mijn beleving. Verder moet je je stuur wel heel erg ver uitslaan wil je uitbreken om te kunnen driften.. driften is daarom met een controller denk ik een stuk makkelijker.
Verder speelt het wel ok met stuur.
Ik kan me wel voorstellen dat er mensen zijn die dit tof vinden. Het biedt een hoop spektakel, ziet er prachtig uit en is redelijk uitdagend.
Echter is dit totaal geen spel voor mij. Hoewel ik natuurlijk geen sim had verwacht gaat dit me toch een beetje te veel richting complete chaos. Voor zover je van AI kan spreken rijden ze wel erg lomp zeg, tegen het kinderachtige aan. Ook heb ik toch echt heel sterk een scripted / rubberbanding idee bij de AI, hoewel Codemasters dit absoluut ontkend heeft tijdens interviews.
De presentatie van de game begon me na een half uurtje al flink te irriteren. Het geluid van de auto's klinkt naar mijn idee vrij matig. Om nog maar te zwijgen over die dude die bij het minste of geringste in je oor begint te tetteren. Sowieso weet dat WSR verhaal me niet echt te boeien, fans.. Really?
Positieve dingen: De livery editor zit goed in elkaar, leuk dat je ineen keer je design op je auto's kan toepassen mocht je dit willen. Verder ziet de game er (gespeeld op PC) prima uit. Ik vond het wel tof dat je het publiek echt dingen hoort roepen wanneer je dicht langs de boarding gaat.
PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.
Als ik nu nog besluit 'm via Steam te pre-orderen, krijg ik dan ook alle DLC + Grid 1 erbij, of ben ik daar nu te laat voor? Ik word van de Steam pagina niets wijzer..
[EDIT]
Blijkbaar niet.
http://store.steampowered.com/news/?appids=44350
*Offer ends May 27th at 4PM Pacific Time.
[EDIT]
Blijkbaar niet.
[ Voor 28% gewijzigd door Wasp op 29-05-2013 17:40 ]
Zo het spel vandaag ook opgehaald bij de GM voor de PS3. Pff het is wel even echt wennen.
Dit is mijn eerste GRID game. Maar ik vlieg alle kanten op in de bocht. Het reageert wel snel, elke bocht.
Dus moet het maar eens even gaan oefenen want tot nu toe bak ik er niks van.
De levels vind ik wel één van de pluspunten, die ken je zo uit je hoofd en ze zien er tof uit.
Mijn eerste indruk is goed enkel nog gewoon erg wennen.
Groetjes.
Dit is mijn eerste GRID game. Maar ik vlieg alle kanten op in de bocht. Het reageert wel snel, elke bocht.
De levels vind ik wel één van de pluspunten, die ken je zo uit je hoofd en ze zien er tof uit.
Groetjes.
Verwijderd
Ja, want dit is van dezelfde kwaliteit als Codemasters erin had gestopt.Henkus schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 16:48:
Jammer....

Verwijderd
http://store.steampowered.com/app/44350/ Bij mij staat dat je daar nog meer dan een dag de tijd hebt om het spel met DLC en al te kopen. Zit je misschien in of heb je een account via de USA? In Europa moet je alles nog kunnen pre-orderen, hoor!Wasp schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 17:25:
Als ik nu nog besluit 'm via Steam te pre-orderen, krijg ik dan ook alle DLC + Grid 1 erbij, of ben ik daar nu te laat voor? Ik word van de Steam pagina niets wijzer..
[EDIT]
Blijkbaar niet.http://store.steampowered.com/news/?appids=44350
EDIT
HOLY SHIT! Ik zie net de prijzen van de DLC staan...!!! De DLC die de Steam-pre-orderaar krijgt kosten samen 20 euro...!!! Ze kosten of 6 of 4 euro. Wat een prijzen...!!! 6 euro voor 1 auto en wat routes op een track die je al hebt, terwijl het spel zelf zo'n 40 kost en overal te krijg is voor 30...! Beeeeeeeetje belachelijke prijzen. Maar goed, ik ben dan toch wel blij dat ik de pre-order met alle DLC heb gekozen. Ik zie mijzelf echt niet 1 auto en een paar routes kopen voor 6 euro... Ik ben wel geinteresseerd in compleet nieuwe locaties, maar die zullen dan meteen wel 15 euro kosten.
Wat een oplichterij, eigenlijk, dat hele DLC gedoe. Vooral als de DLC al klaar is als het spel uitkomt. Ik blijf dat maar niets vinden.
[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 29-05-2013 18:30 ]
Ben opeens wel blij dat ik em op Steam had gepre-ordered toen ie nog maar 35,- kostte
"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt
Ik heb een key only pre order gedaan voor €22 euro. Ben benieuwd of daar nog DLC bij zit.
Van Codemasters:Henkus schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 16:48:
[video]
Jammer....
What you're looking at could quite easily have been done. Would we have been slammed seven feet into the ground for the very poor quality, lack of texture resolution, excessive use of blur? Yes we would have. It's in no means a representive of the quality of the rest of the game (which was always the biggets problem).
Sure someone will mod something in soon enough, look forward to seeing what they do.
[ Voor 119% gewijzigd door sdk1985 op 29-05-2013 19:27 ]
Voor iedereen die de Steering Sensivity wilt aanpassen!!
( o.a. dead zone enz. enz. ) :
Folder :
GRID2\xinput_pad_0.xml ( o.a. voor de 360 controller + andere gamepads )
GRID2\xinput_pad_1.xml ( o.a. voor de 360 controller + andere gamepads )
GRID2\xinput_speed_wheel.xml ( e.g. Microsoft waggly thing, G25 waarschijnlijk enz. )
GRID2\xinput_wheel.xml ( e.g. Microsoft 360 wheel )
Folder :
GRID2\xinput_speed_wheel.xml ( e.g. Microsoft waggly thing, G25 waarschijnlijk enz. )
[ Voor 88% gewijzigd door NLuna op 29-05-2013 20:12 ]
Misschien niet het juiste topic, maar https://www.g2play.net/store/Grid-2-Steam-Key.html
Nog goedkoper: http://gamerkeys.net/Grid...wide.htm?filter_name=Grid
Nog goedkoper: http://gamerkeys.net/Grid...wide.htm?filter_name=Grid
[ Voor 37% gewijzigd door dannbla op 29-05-2013 20:17 ]
There's no school like the old school and i'm the headmaster
Niet duur!donowitz schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 20:07:
Misschien niet het juiste topic, maar https://www.g2play.net/store/Grid-2-Steam-Key.html
Let op dat je hierbij hoogstwaarschijnlijk niet de bonus DLC krijgt. Als ik de klachten op de community Hub van steam in ieder geval mag geloven...
G2play is momenteel één van de duurste online serial winkels. Dat is vergane glorie;).
Beter hier kijken dan: Online Gamekeys kopen - Deel II
Zoals gezegd had ik hem voor 22 euro.
Dit is geen bewijs een camera plaatsen is niet zo lastig, maar iedere artiest zal je vertellen dat ze dit nooit hadden laten uit komen met zulke lage resolutie in car view. De cockpit die je nu aan het gebruiken bent is enkel gemaakt om door de voorruit of zijraampjes te kunnen bekijken.Henkus schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 16:48:
[video]
Jammer....
Als je die cockpit view met die van ander Codies games vergelijkt zul je zien dat die er veel beter uitzien. Dit is een cockpit view uit DiRT 3 bijvoorbeeld
Verwijderd
Zo, dat geluid van die auto's is echt goed!! Daar kan GT nog best iets van leren. Grid laat zien dat het dus wel goed kan
Heb hem ook, en vind het tot nu toe wel vermakelijk. Alleen codemasters leert het ook nooit, met eerste dat gebler/zeik van de kerel de hele tijd, en weer allemaal K#@$@#$T filmpjes die je niet kan skippen. Na een paar races zit ik me daar zo om op te vreten, haalt het hele tempo uit het spel.
---RAWE CEEK!!!---
Ik kan me totaaaaaal niet voorstellen dat het voor het aantal auto's wat in de game zit, zo lastig en tijdrovend zou zijn (zij het technisch / kosten) een cockpit te maken. Maak het voor de PC dan gewoon een optie die je kan aanvinken in het menu ofzo.
Nog een beetje goedkoper hier http://www.simplycdkeys.com/steam/grid-2sdk1985 schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 20:17:
[...]
G2play is momenteel één van de duurste online serial winkels. Dat is vergane glorie;).
Beter hier kijken dan: Online Gamekeys kopen - Deel II
Zoals gezegd had ik hem voor 22 euro.
Heb de game en een logitech stuurtje besteld, ben benieuwd of het allemaal lekker werkt.
Beetje jammer dat ie pas midden in de nacht unlockt op Steam

Steam/XBL: Avioto
Nu aardig wat uurtjes erin zitten en ik moet zeggen dat het gewoon prima bevalt, erg vermakelijk game (mits je weet wat je moet verwachten). Tuurlijk is het zo arcadig als het maar zijn kan, heb je remwegen waar de formule1 jaloers op zou zijn en zou chef commentaar zn mond best wel eens dicht mogen houden, maar het speelt heerlijk weg.
Goede tip. Zit alleen bij mij in Grid2/input.NLuna schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 20:06:
Voor iedereen die de Steering Sensivity wilt aanpassen!!
Folder :
Nu is de vraag of je xml kan kopieren van vorige codemaster games en zo nee welke van die files de default device 1 beschrijft.
@rudi
Gewoon een belachelijke nickname pakken als Turbo of Spider... Dan kun je er om lachen.
Dit was trouwens te grappig: "Looking like a pro!": http://www.twitch.tv/exchequer/c/2348519
[ Voor 11% gewijzigd door sdk1985 op 30-05-2013 00:51 ]
Ik heb het stuurprobleem opgelost.
GRID 2\input\dinput_default.xml
Deze setup geeft 0% deadzone op sturen, 10% op gasgeven en 20% op remmen. Saturation is 0% dus je stuurt 1 op 1. Geen gekke fratsen meer dus.
Hele uitleg heb ik hier geplaatst:
http://community.codemast...ported-wheels/td-p/264874
Met dank aan NLuna voor het vinden van de XML files.
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
| <Action id="Accelerate"> <Axis id="di_y_axis_rotation" type="uniDirNeg" deadzone="0.0" saturation="1.0" /> </Action> <Action id="Brake"> <Axis id="di_x_axis_rotation" type="uniDirNeg" deadzone="0.0" saturation="1.0" /> </Action> <Action id="Steer Left"> <Axis id="di_dpad_0_left" /> <Axis id="di_x_axis" type="biDirLower" deadzone="0.2" saturation="1.0" /> <Axis id="di_slider_0" type="biDirUpper" deadzone="0.0" saturation="1.0" /> </Action> <Action id="Steer Right"> <Axis id="di_dpad_0_right" /> <Axis id="di_x_axis" type="biDirUpper" deadzone="0.2" saturation="1.0" /> <Axis id="di_slider_0" type="biDirLower" deadzone="0.0" saturation="1.0" /> </Action> |
Deze setup geeft 0% deadzone op sturen, 10% op gasgeven en 20% op remmen. Saturation is 0% dus je stuurt 1 op 1. Geen gekke fratsen meer dus.
[ Voor 9% gewijzigd door sdk1985 op 30-05-2013 02:04 ]
Gisteren kosteloos vermaakt online (vpn’tje). Zaten op een gegeven moment 9 man in de lobby en das echt dikke choas. Dat kan zowel positief zijn als negatief want er werd erg veel gebeukt en beuken is ook echt zeer effectief. Best realistische dat je er na een klein tikkie op het verkeerde moment al kan af liggen maar het kan ook bijzonder irritant zijn als een noob je er zo eraf rijd, of iemand je met hoge snelheid ziet naderen en op het laatste vol ze auto er vol gooit zodat je beide crasht.
Kwam er ook achter (na een paar flinke crashes) dat er geen ABS op zit en je rem doseren was wel ff wennen na jaren NFS. Al met al vond ik de autos nog een best realistische feel hebben
Kwam er ook achter (na een paar flinke crashes) dat er geen ABS op zit en je rem doseren was wel ff wennen na jaren NFS. Al met al vond ik de autos nog een best realistische feel hebben
Verwijderd
Ik heb het spel nog niet dus kan het niet checken, maar ik kan me herinneren dat je in Dirt 3 het uitermate irritante commentaar uit kon zetten door bepaalde speech files te hernoemen of zo... Kan dat toevallig niet ook met Grid 2?
Dat zou erg prettig zijn!
---RAWE CEEK!!!---
Ik twijfel nog of ik deze zou kopen. Ik was zot van Grid 1, maar geen enkele van de Grid 2 video's weet mij echt te overtuigen. Ofwel word ik gwn oud 
Voornaamste bekommernissen: hoe is het rijgedrag ivm Grid 1, en hoe bevallen de circuits? Ik zie vaak brede, saaie wegen opduiken in video's, terwijl ik meer hou van smalle, technischere tracks zoals de city tracks uit Grid 1.

Voornaamste bekommernissen: hoe is het rijgedrag ivm Grid 1, en hoe bevallen de circuits? Ik zie vaak brede, saaie wegen opduiken in video's, terwijl ik meer hou van smalle, technischere tracks zoals de city tracks uit Grid 1.
Deze grid heeft niks met Grid1 temaken de gameplay is erger dan NFS maar de banen zijn wel goed gemaakt dat is het enige positieve van de game. Deze gast op YT speelt de playthrough.Buzz_Fuzz schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 10:47:
Ik twijfel nog of ik deze zou kopen. Ik was zot van Grid 1, maar geen enkele van de Grid 2 video's weet mij echt te overtuigen. Ofwel word ik gwn oud
YouTube: GRID 2 playthrough pt22
Illegale zaken die bespreek je maar ergens anders dan op Tweakers!
[ Voor 16% gewijzigd door psychoclown op 30-05-2013 12:14 ]
Waarschijnlijk kun je die van Dirt 3 en daarop volgend gebruiken, die van Dirt 2 maakt gebruik van een ander formaat helaas.sdk1985 schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 00:15:
[...]
Goede tip. Zit alleen bij mij in Grid2/input.
Nu is de vraag of je xml kan kopieren van vorige codemaster games en zo nee welke van die files de default device 1 beschrijft.
@rudi
Gewoon een belachelijke nickname pakken als Turbo of Spider... Dan kun je er om lachen.
Dit was trouwens te grappig: "Looking like a pro!": http://www.twitch.tv/exchequer/c/2348519
Btw GRID 2\input\dinput_default.xml deze file werkt enkel voor DirectInput devices.
[ Voor 6% gewijzigd door NC83 op 30-05-2013 13:03 ]
Veruit het grootste gedeelte van de races spelen zich af op smalle stratencircuits.Buzz_Fuzz schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 10:47:
Als je met erger dan NFS bedoelt dat Grid2 meer arcade is, is dat natuurlijk onzingoosche schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 11:05:
[...]
Deze grid heeft niks met Grid1 temaken de gameplay is erger dan NFS maar de banen zijn wel goed gemaakt dat is het enige positieve van de game. Deze gast op YT speelt de playthrough.
YouTube: GRID 2 playthrough pt22
Als ik de meta critics bekijk scoort de PC een vrij lage user score vanwege allemaal mensen die het ene 0-3 geven omdat het geen realistische racer is. Sommige PC gamers zijn denk ik misleid door de wel realistische gfx. Dat hebben ze ook nooit gezegt dus hoe kan dat nou een nadeel zijn?
Heb jij niks beters te doen ofzo? Grid2 is niks voor jou, dat is duidelijk. Voor anderen is het een prima en vermakelijke racer.goosche schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 11:05:
[...]
Deze grid heeft niks met Grid1 temaken de gameplay is erger dan NFS maar de banen zijn wel goed gemaakt dat is het enige positieve van de game.
Ik vind Grid 2 toch wel weer een top game, hoewel ik het nog steeds jammer vind van de cockpit view.
Ik heb de afgelopen week nogal wat Grid 1 gespeeld, met "hoodcam" om alvast te wennen om zonder cockpit te rijden. Het went uiteindelijk wel, maar ik heb ook even mijn cockpit camera mod geprobeerd en als de textures beter waren, dan had dat zeker de voorkeur.
De game is gewoon lekker arcade. Geen sim, geen realistisch rijgedrag en je rijd met bijna alle hulpmiddelen aan (ook al zegt CM van niet)
Dat maakt allemaal niet uit, want het is gewoon leuk racen.
Ik speel de game met een Fanatec CSW en op een 46"55"46" triple screen display in een raceseat. Redelijk serieuze hardware dus, waar ik meestal meer de sim race games op speel.
Grid 2 is een aangename afwisseling. Grafisch is het DE mooiste race game op dit moment
Nog steeds jammer van de cockpit view.........
Ik ben erg benieuwd naar de multi player.
Ik heb de afgelopen week nogal wat Grid 1 gespeeld, met "hoodcam" om alvast te wennen om zonder cockpit te rijden. Het went uiteindelijk wel, maar ik heb ook even mijn cockpit camera mod geprobeerd en als de textures beter waren, dan had dat zeker de voorkeur.
De game is gewoon lekker arcade. Geen sim, geen realistisch rijgedrag en je rijd met bijna alle hulpmiddelen aan (ook al zegt CM van niet)
Dat maakt allemaal niet uit, want het is gewoon leuk racen.
Ik speel de game met een Fanatec CSW en op een 46"55"46" triple screen display in een raceseat. Redelijk serieuze hardware dus, waar ik meestal meer de sim race games op speel.
Grid 2 is een aangename afwisseling. Grafisch is het DE mooiste race game op dit moment
Verwijderd
Super game tot nu toe! De geluiden zijn goed, de graphics zijn dik in orde, het sturen gaat super en de auto's zijn bruut. Ik vind het alleen jammer dat je in het begin van de game zo vaak dezelfde track moet rijden.
Oh en goosche prima hoor dat het niks voor jou is, maar gamers die anderen gaan aanraden het te downloaden neem ik sowieso niet serieus
Oh en goosche prima hoor dat het niks voor jou is, maar gamers die anderen gaan aanraden het te downloaden neem ik sowieso niet serieus
Verwijderd
Hier kan ik me wel in vinden. Ik heb wel DIRT redelijk intensief gespeeld, maar dat had ik toch echt sneller onder de knie.epamel schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 17:48:
Zo het spel vandaag ook opgehaald bij de GM voor de PS3. Pff het is wel even echt wennen.
Groetjes.
Ik heb mijn preorder-codes/online pass nog niet gebruikt, maar ik zal wel moeten wanneer ik online wil racen. Ik ga denk ik eerst nog maar oefenen.
Iemand die zich al heeft gewaagd aan de Global Challenges? Zijn ze te doen?
Is er een Steamgroep van tweakers voor GRID 2? Ik kan hem pas over 9 uur spelen maar zodra ik online ga is het wel leuk om dit te doen met Nederlanders.
Ik neem aan dat het met GRID 2 mogelijk is om tegen vrienden vanuit Steam te rijden?
Ik neem aan dat het met GRID 2 mogelijk is om tegen vrienden vanuit Steam te rijden?
Duken.nl meer dan downloaden | Leeralles.nl - Een waffeltastische plek
Helemaal top nu reageren de auto's wel goed.sdk1985 schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 02:02:
Ik heb het stuurprobleem opgelost.
code:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 <Action id="Accelerate"> <Axis id="di_y_axis_rotation" type="uniDirNeg" deadzone="0.0" saturation="1.0" /> </Action> <Action id="Brake"> <Axis id="di_x_axis_rotation" type="uniDirNeg" deadzone="0.0" saturation="1.0" /> </Action> <Action id="Steer Left"> <Axis id="di_dpad_0_left" /> <Axis id="di_x_axis" type="biDirLower" deadzone="0.2" saturation="1.0" /> <Axis id="di_slider_0" type="biDirUpper" deadzone="0.0" saturation="1.0" /> </Action> <Action id="Steer Right"> <Axis id="di_dpad_0_right" /> <Axis id="di_x_axis" type="biDirUpper" deadzone="0.2" saturation="1.0" /> <Axis id="di_slider_0" type="biDirLower" deadzone="0.0" saturation="1.0" /> </Action>
Ik raak al helemaal verslaafd aan deze game wat een geweldige graphics en een fantastisch geluid zit momenteel al op 100.000 fans.
Btw. speel hem met beamer op 3x2mtr en 1kW aan geluid
Mooi dat het werkt... Voor de mensen met logitech sturen is er een andere Accelerate en Brake as:
Het is me ondertussen ook opgevallen dat het xbox controller profile een 20% deadzone heeft op sturen.
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
| <Action id="Accelerate"> <Axis id="di_y_axis" type="uniDirNeg" deadzone="0.1" saturation="1.0" /> </Action> <Action id="Brake"> <Axis id="di_z_axis_rotation" type="uniDirNeg" deadzone="0.2" saturation="1.0" /> </Action> <Action id="Steer Left"> <Axis id="di_x_axis" type="biDirLower" deadzone="0.0" saturation="1.0" /> </Action> <Action id="Steer Right"> <Axis id="di_x_axis" type="biDirUpper" deadzone="0.0" saturation="1.0" /> </Action> |
Het is me ondertussen ook opgevallen dat het xbox controller profile een 20% deadzone heeft op sturen.
[ Voor 7% gewijzigd door sdk1985 op 30-05-2013 16:21 ]
Wanneer staat Steam toe het spel te starten?
Nog iemand problemen met PS3?
Heb het spel net 1ste maal gelanceerd en ik heb geselecteerd voor de single player en het blijft maar laden het scherm. het hangt niet vast maar er gebeurt niet veel...
EDIT: spel beindigt en na restart alles ok, mischien kon hij niet goed overweg met de vip pas...
Heb het spel net 1ste maal gelanceerd en ik heb geselecteerd voor de single player en het blijft maar laden het scherm. het hangt niet vast maar er gebeurt niet veel...
EDIT: spel beindigt en na restart alles ok, mischien kon hij niet goed overweg met de vip pas...
[ Voor 20% gewijzigd door spruit89 op 30-05-2013 18:58 ]
Nog 5 uur te gaan.RomanII schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 17:31:
Heb nu een paar races gedaan op de PS3 en ik ben heel tevreden. Alleen die vent die steeds praat mocht van mij wegblijven. Maar racen is erg lekker en het geluid is weer super
Gelukkig zijn de modders al bezigHenkus schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 14:03:
Ik vind Grid 2 toch wel weer een top game, hoewel ik het nog steeds jammer vind van de cockpit view.
*knip
Ik hoop het
Ik geloof vannacht om 12 uur.RomanII schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 17:31:
Verwijderd
Jij als fanatieke racer, vind je de geluiden ook zo lekker? Ik vind ze waanzinnigHenkus schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 20:55:
[...]
Ik hoop het
[...]
Ik geloof vannacht om 12 uur.
Oke! Thanks voor de reacties! Nog even geduld dus
Geluid is prima, alles klopt aan deze aracde racer op een paar dingen naVerwijderd schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 20:56:
[...]
Jij als fanatieke racer, vind je de geluiden ook zo lekker? Ik vind ze waanzinnig
1. Geen cockpit ( voor de zoveelste keer

2. Geen simvibe support ( tactile feedback)
Als bovenstaande zaken worden opgelost zou dit voor mij DE perfecte arade racer zijn, waar ik nog wel even mee voor uit kan
Het grafisch geweld op 3 grote schermen is drukwelkkend
Steam is unlocked, ready steady go!

[ Voor 27% gewijzigd door Kw4kje op 31-05-2013 00:05 ]
Hier ook, nu aan het bijwerken, zo meteen effe lekker raggen!
I pitty the fools who took my game-station.....
Hij is uit
. Erg opvallend dat de EU steamversie minder drift dan de USA versie (in ieder geval de versie die ik had)! Met mijn xml mod rijd het super overigens. Alfa romeo downhill... geweldig.
[ Voor 42% gewijzigd door sdk1985 op 31-05-2013 00:51 ]
Mijn bevindingen na drie kwartiertjes racen:
1: Het rijdt heerlijk, AI lijkt minder agressief maar je kunt zelf ook lekker raggen. Je raakt snel in een drift als je hard instuurt maar het is goed te doen om je auto onder controle te houden (race met een XBOX controller op de PC)
2: Grafisch geweldig, alles vol open maakt het een genot om naar te kijken
3: Geluid is ook prima, tevens goed gevoel van snelheid
4: Grid 1 was imho een stuk rouwer dan Grid 2, das wel weer jammer.
Conclusie: deze game gaat weer heel wat uurtjes vrije tijd opslurpen
1: Het rijdt heerlijk, AI lijkt minder agressief maar je kunt zelf ook lekker raggen. Je raakt snel in een drift als je hard instuurt maar het is goed te doen om je auto onder controle te houden (race met een XBOX controller op de PC)
2: Grafisch geweldig, alles vol open maakt het een genot om naar te kijken
3: Geluid is ook prima, tevens goed gevoel van snelheid
4: Grid 1 was imho een stuk rouwer dan Grid 2, das wel weer jammer.
Conclusie: deze game gaat weer heel wat uurtjes vrije tijd opslurpen
I pitty the fools who took my game-station.....
Toen ik m'n eerste race reed, had ik wel een dejavu momentje. "Hé ik ben Grid aan het spelen, maar toch net anders". Het voelde herkenbaar en bekend aan. Veel mensen hoor je nl. klagen dat het totaal niet op Grid 1 lijkt. Maar deeltje 2 voelt me toch echt als een Grid opvolger aan.
Met mijn stuur gaat het prima. Geen rare deadzones en andere fratsen. Niet in xml files hoeven wroeten als persoon iets eerder dit topic iig.
Hier ga ik wel wat uurtjes in kwijt raken.
Met mijn stuur gaat het prima. Geen rare deadzones en andere fratsen. Niet in xml files hoeven wroeten als persoon iets eerder dit topic iig.
Hier ga ik wel wat uurtjes in kwijt raken.
[ Voor 25% gewijzigd door Xfade op 31-05-2013 05:45 ]