Heeft er dan niemand last van lag bij multiplayer op de pc?
Soms finish ik vlak voor of achter iemand en als ik dan de resultaten bekijk blijkt dat hij/zij 10 tot 20 seconden voor lag. vervolgens komen er nog allerlei auto's die tijdens het racen achter mij waren over de finish, blijkt dat ook zij snellere tijden neer hebben gezet. Daar gaat dan je 2de plaats, ben je leuk 7 ofzo.

het begint vaak al bij de start, waarbij ik vaak sneller weg ben dan verglijkbare auto's, dus daar kan ik het begin van de lag al zien, en blijkbaar loopt het verschil tijdens het spelen alleen maar op.
Het ergste is nog dat de auto's je van de baan af beuken of je ophouden, terwijl zij geen last hebben van botsingen omdat zij eigenlijk al lang niet meer op die plek zijn maar 10 seconden verder. Hierdoor beïnvloeden ze mijn tijden dus negatief.
Als dat niet zo was zou het wat minder erg zijn omdat zij dan gewoon een snellere tijd neer hebben gezet dan ik, maar dan nog verknalt het wel het plezier omdat je denkt dat je goed bezig bent en uiteindelijk blijkt dat niet zo te zijn. (ja je kunt custom event doen enzo, maar dat lost het echte probleem niet op)
Wat mij opvalt is dat de computer het nog doorheeft ook, want de mensen die na jou binnenkomen en toch een snellere tijd hebben, zijn in het wit, terwijl de rest van de namen meer grijs is.
De tijdverschillen die af en toe linksboven weergegeven worden lijken soms wel en soms niet te kloppen, ben ik nog niet helemaal over uit.
bij andere games heb ik geen problemen met lag, lijkt dus echt aan het spel te liggen. Ik begrijp niet hoe het verschil zo groot kan zijn(10+ seconden, bij de meeste games meten ze lag in milliseconden, codemasters!

)
veel mensen klagen over beukers, maar ik vraag me af of dat niet door de lag komt.
Zijn er meer mensen die dit ervaren? misschien iets om op te letten als je weer speelt, laat het me weten!