Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[PC/MAC/Mobile] Hearthstone: Heroes of Warcraft (F2P) Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 83 ... 133 Laatste
Acties:
  • 326.882 views

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-11 20:02

SkyStreaker

Move on up!

http://us.battle.net/hear...side-gatherings-4-17-2014 (US)
http://eu.battle.net/hear...side-gatherings-4-17-2014 (EU)

(je kan dit winnen als cardback als je tegen elkaar in hetzelfde subnet speelt)

Afbeeldingslocatie: https://bnetcmsus-a.akamaihd.net/cms/gallery/DBEBAFVPAMEG1397079491995.jpg

Als ik het goed begrijp, kan je dit alleen krijgen als je echt letterlijk op een lokaal netwerk zit (en "near me" of tegen een vriend, werkt niet.) Dit is erg, erg jammer.

[ Voor 54% gewijzigd door SkyStreaker op 21-04-2014 10:23 ]

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

SkyStreaker schreef op maandag 21 april 2014 @ 07:54:
http://us.battle.net/hear...side-gatherings-4-17-2014 (je kan dit winnen als cardback als je tegen elkaar in hetzelfde subnet speelt)

[afbeelding]

Als ik het goed begrijp, kan je dit alleen krijgen als je echt letterlijk op een lokaal netwerk zit (en "near me" of tegen een vriend, werkt niet.) Dit is erg, erg jammer.
Ik heb gister nog Hearthstone tegen mijn vriendin gespeeld terwijl we beide op hetzelfde LAN zitten (Diablo III herkent dit ook), maar ik heb die cardback volgens mij niet gekregen...

Vicariously I live while the whole world dies

• Lau1187
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 06-11 13:01
Vicarious schreef op maandag 21 april 2014 @ 08:47:
[...]

Ik heb gister nog Hearthstone tegen mijn vriendin gespeeld terwijl we beide op hetzelfde LAN zitten (Diablo III herkent dit ook), maar ik heb die cardback volgens mij niet gekregen...
Je moet nog even geduld hebben en het vanaf zondag nog eens proberen :)

Uit aankondiging die SkyStreaker al linkte:
"The Fireside Friends card back will become available starting on Saturday, April 26th for a limited time!"

Steam ||

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

oops, te lui om te lezen :+ Excuus!

Vicariously I live while the whole world dies

• Beunhaas
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 09-10-2024
Erg mooie cardback, nog een weekje wachten :)
Bedoelen ze met dat je beiden op hetzelfde 'subnet' zit, dat als ik thuis via mijn wifi tegen iemand anders speel ik de cardback krijg? Of is het iets anders?

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Beunhaas schreef op maandag 21 april 2014 @ 09:53:
Erg mooie cardback, nog een weekje wachten :)
Bedoelen ze met dat je beiden op hetzelfde 'subnet' zit, dat als ik thuis via mijn wifi tegen iemand anders speel ik de cardback krijg? Of is het iets anders?
Ze bedoelen dus letterlijk met zijn allen gezellig achter een routertje. Ik ben de enige in mijn familie- en kenniskring die HS speelt... Fijn hoor.

Kunnen we niet een beetje cheaten dmv een tunnel of proxy?

Misschien maar een topic aanmaken waar dergelijkheden georganiseerd kunnen worden?

[ Voor 8% gewijzigd door SkyStreaker op 21-04-2014 10:28 ]

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

• DarthDavy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-06 16:12
djengizz schreef op zondag 20 april 2014 @ 19:39:
[...]

[afbeelding]
Met Al Akir ipv Rag

In mijn ervaring verliest dit nog steeds te vaak vs Hunter / Zoolock maar dat kan ook aan mij liggen natuurlijk.

edit: de kolento hunter heeft geen weapons btw dus ik twijfel zeker of 2 oozes wel gaat helpen.
Afbeeldingslocatie: http://media-hearth.cursecdn.com/avatars/38/434/389.png

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12-11 15:03
Liggen de Hearthstone servers eruit?

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Fleximex schreef op maandag 21 april 2014 @ 11:22:
Liggen de Hearthstone servers eruit?
Vermoeden van wel.

• Fleximex
Gelukkig kreeg ik geen disconnect tijdens een Arena potje, maar er net na.

• FreqAmsterdam
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-09 12:23
Bleh, Ik had net een godhand in ranked. :P

Verwijderd

Fleximex schreef op maandag 21 april 2014 @ 11:26:
Gelukkig kreeg ik geen disconnect tijdens een Arena potje, maar er net na.
Ik wel, maar gelukkig werd het niet als loss gerekend :o

(Gelukkig maar, want ik sta nu 5-1 met een warrior, met 4 arathi weaponsmiths, sunwalker, 2 arc reapers en grommash)

• djengizz
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Begrijp niet helemaal wat je bedoeld, dit is als suggestie voor mijn deck?
Ik denk eerlijk gezegd niet dat een 5 drop minion met een random effect mij gaat helpen vs hunter / zoolock.

• DarthDavy
djengizz schreef op maandag 21 april 2014 @ 11:38:
[...]

Begrijp niet helemaal wat je bedoeld, dit is als suggestie voor mijn deck?
Ik denk eerlijk gezegd niet dat een 5 drop minion met een random effect mij gaat helpen vs hunter / zoolock.
Probeer het maar eens ipv die Azure Drakes ;)

• Dreanor
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 30-10 21:48

Dreanor

Joene

Weet iemand toevallig een goede hearthstone spelers (zoals bijv. Trump) die plays doet en ze ook uitlegd?

Trump doet dit een beetje, maar vaak te snel en beknopt en zijn arena picks dan hoor ik hem meestal zeggen this card is value, this one doesnt suck that much, etc.

Ik zoek net een stapje verder, iemand die dus verteld waarom een kaart value is en de andere twee niet. Die tijdens het spelen (arena of constructed) dieper ingaat in het hoe en waarom.

Bijv. dat hij uitlegd waarom hij kaart x eerst speelt en dan y. En waarom z nu niet. Omdat zijn tegenstander waarschijnlijk die of die kaart heeft, etc.

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

• djengizz
  • Niet online
DarthDavy schreef op maandag 21 april 2014 @ 13:51:
Probeer het maar eens ipv die Azure Drakes ;)
Ik waardeer de suggestie maar de knipoog alleen is wat weinig uitleg ;).
Waarom precies?

Mijn redenatie:
De Azure drakes hebben synergie met mijn Wrath of Air Totem en de vele (removal/ AOE) spells. De Kodo heeft zonder ability slechtere stats (vs dit soort decks) en de ability heeft geen enkele synergie met mijn deck. Daarnaast is het een random effect en heb je dus minder controle door zo'n kaart. Tenslotte zullen de decks waar ik het over heb deze minion gewoon wegbursten door een overmacht van kleinere minions. De Azures maken juist mijn (AOE) removal sterker waarna ze itt tot de Kodo wel hun werk kunnen doen.

Ik kan er natuurlijk naast zitten of wat over het hoofd zien.

edit: en de card draw van de Azure is natuurlijk pure bonus vergeleken met de Kodo en is iets wat dit deck echt nodig heeft, ook om te drawen naar genoemde removals of taunts. Zoo en Hunter zijn turbo draw decks.

[ Voor 10% gewijzigd door djengizz op 21-04-2014 14:15 ]

• DarthDavy
djengizz schreef op maandag 21 april 2014 @ 14:01:
[...]

Ik waardeer de suggestie maar de knipoog alleen is wat weinig uitleg ;).
Waarom precies?

Mijn redenatie:
De Azure drakes hebben synergie met mijn Wrath of Air Totem en de vele (removal/ AOE) spells. De Kodo heeft zonder ability slechtere stats (vs dit soort decks) en de ability heeft geen enkele synergie met mijn deck. Daarnaast is het een random effect en heb je dus minder controle door zo'n kaart. Tenslotte zullen de decks waar ik het over heb deze minion gewoon wegbursten door een overmacht van kleinere minions. De Azures maken juist mijn (AOE) removal sterker waarna ze itt tot de Kodo wel hun werk kunnen doen.

Ik kan er natuurlijk naast zitten of wat over het hoofd zien.

edit: en de card draw van de Azure is natuurlijk pure bonus vergeleken met de Kodo en is iets wat dit deck echt nodig heeft, ook om te drawen naar genoemde removals of taunts. Zoo en Hunter zijn turbo draw decks.
Je sprak over je deck als anti-hunter/zoolock. Je redenatie die je hier geeft klopt grotendeels, maar als je echt hunter aggro en zoolock wil verslaan/vernietigen zal de kodo je meer value geven dan de azure drakes. Op beurt vijf zal de aggro speler typisch meer minions op het bord hebben dan jij als shaman, de controller. De kodo geeft je meer waarde op dat ogenblik dan de Azure Drake. Azure Drake trekt een kaart, maar Kodo vernietigt een kaart van de tegenstander (meer value). De kodo heeft 3 attack, drake 4, maar die 3 attack zal de meeste minions van hunter/zoolock zonder al te problemen kunnen vernietigen. Daartegenover staat dat de kodo 5 health heeft, ipv 4 voor de Drake. Kodo overleeft dus beter.

Samengevat: de kodo zal altijd 2 for 1 zijn, meestal zelfs 3 for 1 (kan zelfs nog meer tegen hunter). Azure Drake is in het beste geval 2 for 1, maar zal meestal 1 for 1 zijn. Ik tel de getrokken kaart niet mee, want die getrokken kaart heeft zijn value op zich.

Kijk, ik wil de Azure Drake zeker niet bekritiseren, want het is een hele goede kaart. Maar de azure drake kan je amper helpen als je achter staat. De drake helpt je sneller winnen als je aan het winnen bent. Ben je aan het verliezen, dan kan kodo het spel volledig omkeren en dat kan de drake niet.

Ik moet ook wel grif toegeven dat Kodo enkel op is tegen aggro decks zoals aggro hunter en zoolock. Tegen warrior control bvb wil je altijd azure drake.

• djengizz
  • Niet online
DarthDavy schreef op maandag 21 april 2014 @ 16:39:
Op beurt vijf zal de aggro speler typisch meer minions op het bord hebben dan jij als shaman, de controller. De kodo geeft je meer waarde op dat ogenblik dan de Azure Drake.
5 drop minions zijn link vs hunter want dat is de turn van UDH.

Ik zie de drake dan ook meer als een combo kaart: drop icm lightning storm / bolt / etc zodat ie meteen proced en board cleared of threads weghaalt. Beide situatie dat de extra kaart draw een erg goede timing is.

Een goede minion drop curve is als shaman vs dit soort decks niet tot veel minder belangrijk: tis geen arena en je speelt als shaman vaak early overload tegen dit soort decks.

[ Voor 4% gewijzigd door djengizz op 21-04-2014 17:02 ]

• Freelance
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 06-11 14:48

Freelance

(..)

Kol Nedra schreef op zondag 20 april 2014 @ 22:17:
deze is het geworden

[afbeelding]

wie wilt er een potje doen? :)
Voeg me maar toe! Blockbuster#2813

"Sometimes I sits and thinks, and sometimes I just sits" - (W. the Poo)

• DarthDavy
Zou het nogmaal lukken?

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/78697752/Photos/Hearthstone/20140421/Hearthstone_Screenshot_4.21.2014.19.34.59_small.jpg

Spijtig genoeg niet... Was wel een hele goeie game. De tegenstander heeft gewoon aan het langste eind getrokken.

Rewards zijn heel teleurstellend!

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/78697752/Photos/Hearthstone/20140421/Hearthstone_Screenshot_4.21.2014.19.47.10_small.jpg

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/78697752/Photos/Hearthstone/20140421/Hearthstone_Screenshot_4.21.2014.19.47.28_small.jpg

• Beunhaas
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 09-10-2024
Dreanor schreef op maandag 21 april 2014 @ 14:00:
Weet iemand toevallig een goede hearthstone spelers (zoals bijv. Trump) die plays doet en ze ook uitlegd?

Trump doet dit een beetje, maar vaak te snel en beknopt en zijn arena picks dan hoor ik hem meestal zeggen this card is value, this one doesnt suck that much, etc.

Ik zoek net een stapje verder, iemand die dus verteld waarom een kaart value is en de andere twee niet. Die tijdens het spelen (arena of constructed) dieper ingaat in het hoe en waarom.

Bijv. dat hij uitlegd waarom hij kaart x eerst speelt en dan y. En waarom z nu niet. Omdat zijn tegenstander waarschijnlijk die of die kaart heeft, etc.
Reynad27 is mijn favoriete streamer samen met Trump, hij speelt constructed maar ik heb hem al lang niet meer zien streamen.
Kripp is erg populair, alleen weet ik niet of hij z'n plays en picks goed uitlegt (ik denk het wel aangezien hij altijd heel veel views heeft). Hij streamt vooral in de nacht (NL tijd).

@Darth: 11 games is nog steeds erg goed! Haal je vaak 12 wins?

• DarthDavy
Beunhaas schreef op maandag 21 april 2014 @ 21:10:
[...]

@Darth: 11 games is nog steeds erg goed! Haal je vaak 12 wins?
Nee, één keer maar tot nu toe. Maar ik moet wel zeggen dat ik de laatste tijd wel weer consequent 7+ wins haal. In januari en februari van dit jaar zat ik in een dipje: was al tevreden met 5 wins. Sinds maart gaat het weer beter. De release zal daar ook wel mee te maken hebben: nieuwe spelers.

Ik vond het toch een goede run met dat rogue deck, want zo goed vond ik dat deck niet. Voor ik aan deze Arena begon deze namiddag was ik al tevreden met 7 wins. Dus ik vind 11 zeker een succes.

Het scheelde maar een haartje of het waren er twaalf. Ik had mijn tegenstander bij de keel, maar de equality/consecration combo heeft me de das omgedaan. En ja, het was topdeck van zijn kant, maar uiteindelijk toch tevreden. :)

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 12:18
Dreanor schreef op maandag 21 april 2014 @ 14:00:

http://www.twitch.tv/wowhobbs/profile

http://www.twitch.tv/ellohime/profile

http://www.twitch.tv/noxious_hs/profile (mijn fav, en hij legt ook het beste uit, en zeker beter dan Trump)

Trump vinden velen ook goed, hij speelt wel goed imo maar is saai om naar te kijken (vind ik)

nothing stops this train

• Slashdotter
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Maffe bug zonet, ik mocht 2 beurten achter elkaar...

[ Voor 86% gewijzigd door Slashdotter op 21-04-2014 23:04 ]

• Astie
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 06-11 14:23
Ik speel het spel nu vanaf 11 maart. Ik ben nu dus 6 weken onderweg. Ik moet zeggen dat ik aanzienlijk beter ben gaan spelen in de tussentijd. Ik ben pas 3 weken geleden begonnen met Arena runs omdat ik het zonde van mijn gold vond en ik nog geen skills had. Ik begon vaak met 1-3, 2-3 runs. Nu zit ik op 5-3 en 6-3 runs. Gaat steeds beter.
Constructed zat ik vorig seizoen op 16, nu zit ik alweer op 13.
Zelf bedachte decks en nieuwe kaarten daarin verwerken vind ik leuker dan decks nabouwen.

Ik zoek alleen nog wat tegenstanders, voeg me toe: Astie#2155

• Dreanor
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 30-10 21:48

Dreanor

Joene

Slashdotter schreef op maandag 21 april 2014 @ 23:01:
Maffe bug zonet, ik mocht 2 beurten achter elkaar...
Dat is een bug aan de kant van je tegenstander (denkik).

Laatst had ik zelf dat de end turn knop geel bleef, dus ik klikte er nog een paar keer op terwijl de tegenstander al aan zijn beurt begonnen was. Daarna kreeg ik een kaart en per direct de beurt weet naar de tegenstander ... Dus hij heeft dat onthouden ofzo. :S

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

• Kol Nedra
Ik wil meer weten over curse of naxramas, ik heb nu 900 gold......maar ik bewaar al het gold voor zekerheid tot ik weet hoeveel gold het per Wong kost om te unlocken.

Hopelijk komt de patch binnenkort!

nothing stops this train

• Astie
Dreanor schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 12:01:
[...]

Dat is een bug aan de kant van je tegenstander (denkik).

Laatst had ik zelf dat de end turn knop geel bleef, dus ik klikte er nog een paar keer op terwijl de tegenstander al aan zijn beurt begonnen was. Daarna kreeg ik een kaart en per direct de beurt weet naar de tegenstander ... Dus hij heeft dat onthouden ofzo. :S
Op de iPad heb ik heel vaak dat de Turn knop niet werkt of gewoon geel blijft en de tegenstander aan de beurd is. Ook vaak dat als je in de laatste ?10? seconde zit en je laatste actie dan terug gedraaid wordt. Zie je je minion weer van het veld terug gaan in je hand.
Ook vaak dat er niets meer reageerd en dan ineens *plop* ben je terug en zijn de acties van je tegenstander al klaar.
Dit alles heeft met buggs/verbindingsproblemen te maken.

• Lasteraar
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 25-09 09:34
Gisteren geïnstalleerd en tot diep in de nacht zitten spelen...
Damn...

• prutser387
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 01-09 11:04
Kol Nedra schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 12:45:
Ik wil meer weten over curse of naxramas, ik heb nu 900 gold......maar ik bewaar al het gold voor zekerheid tot ik weet hoeveel gold het per Wong kost om te unlocken.

Hopelijk komt de patch binnenkort!
De kosten kan je wel een beetje gokken. Er zijn totaal 30 kaarten te verdienen uit 3 wings (+ 1 gratis wing). Na verslaan van deze 4 wings opent de 5e wing. Nog onduidelijk of deze kan gratis is, maar stel dat je deze ook moet kopen.

5 wings = 30 kaarten. 6 kaarten per wing.

In een Pack zitten 5 kaarten. Die kost 100 Gold.
Maar per Pack heb je gegarandeerd 1 Rare. Nu met deze 30 kaarten zal je gegarandeerd 1 legendary krijgen, maar ook alle epics en rares. Daarnaast zijn het allemaal nieuwe kaarten en als je een cardpack koopt voor 100G, dan krijg je vaak kaarten die je al hebt.
HIerdoor verhoogt de waarde van de 6 kaarten naar minimaal 500 gold. (en eigenlijk nog hoger).
In feite koop je namelijk gewoon de kaarten + fun. Want je kan oneindig veel runs doen (i.t.t. arena waarbij je per run betaalt). Dus als je betaalt, dan heb je gegarandeerd de kaarten.

Daaarnaast moeten ze de singleplayer-content ook maken. Dus dan zit je al op 750 gold.

Dit komt overeen met (iets meer dan) 10 euro dacht ik. Dat klinkt wel weer duur voor een paar kaarten.
Dan kom je met deze single player uitbreiding op 40 euro voor een gratis spel...

Mijn voorspelling zal zijn dat het met echt geld iets goedkoper is omdat Blizzard hier meer aan verdiend. Dus 500-1000 Gold of 5-10 euro per wing.

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

ShadowBumble

Professioneel Prutser

prutser387 schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 13:15:
Mijn voorspelling zal zijn dat het met echt geld iets goedkoper is omdat Blizzard hier meer aan verdiend. Dus 500-1000 Gold of 5-10 euro per wing.
Daar geloof ik nu weinig van als ik heel eerlijk ben 5 tot 10 euro per wing staat in totaal niet tot verhouding met hoe de huidige prijzen van 1,79 EUR per Arena run of de prijs ( afhankelijk van de hoeveelheid die je koopt ) voor EEN kaart tussen de 0,269 & 0,225 EUR.

Dus als we die card prijzen hanteren komen we op 30x 0,269 = 8.07 nou gooi daar nog eens 5 Euro bovenop voor development ksoten, en je komt op pakweg 13 euro voor de hele curse event, laten we dit afronden naar 15 Euro met de huidige cardprijzen en dergelijke, maar dan ben je er echt wel afgaande van 5 wings kom je dan gemiddeld op 3 euro per wing.

Als je nagaat dat Blizz op dit moment zoals wat meerdere fansites zeggen er dagelijks meer dan 10 Miljoen spelers minimaal 1 potje spelen, is dat heel wat omzet voor een game die in verhouding voor Blizzard niks gekost heeft maar nu al extreem veel opbrengt. ( Ter info naar schatting waren alle kosten er tijdens de BETA al uit waar 1 miljoen mensen aan meededen ).

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Verwijderd

Ik ben net begonnen met Hearthstone, erg verslavend! Ik merk wel dat ik het moet afleggen tegen de bergen mensen die al geruime tijd spelen of die enorme Magic ervaring hebben. Zelf als ik een deck probeer dat succesvol is gebleken (Reynad) dan nog maak ik te vaak de verkeerde keuzes dat ik verlies. Dat wordt nog een lange leercurve!

Offtopic: Wat een non-discussie. Bij Blizz hebben ze marketingmensen die gaan kijken wat men er voor zou willen betalen. ze gaan het echt niet terugrekenen op prijs per kaart of kostprijs.

• Astie
Verwijderd schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 13:34:
Ik ben net begonnen met Hearthstone, erg verslavend! Ik merk wel dat ik het moet afleggen tegen de bergen mensen die al geruime tijd spelen of die enorme Magic ervaring hebben. Zelf als ik een deck probeer dat succesvol is gebleken (Reynad) dan nog maak ik te vaak de verkeerde keuzes dat ik verlies. Dat wordt nog een lange leercurve!

Offtopic: Wat een non-discussie. Bij Blizz hebben ze marketingmensen die gaan kijken wat men er voor zou willen betalen. ze gaan het echt niet terugrekenen op prijs per kaart of kostprijs.
Ik had precies hetzelfde in het begin. Maar ik ben met een zelf gemaakt deck begonnen. Deze elke verder getuned. Zo leer je je class en je deck goed kennen.
Die voorbeeld decks zijn leuk maar het ligt toch aan jouw eigen spel of dit deck ook werkt.
Het enige handige aan de voorbeeld decks is dat je een juiste combi van type kaarten kunt bekijken. Ook de basic decks van bijvoorbeeld Trumph zijn handig om een houvast te hebben en daarna te gaan tunen.

Verwijderd

Ikzelf heb hoop geleerd van constructed en ranked spelen, daar kreeg ik combo's door en snapte ik de kracht van bepaalde kaarten. (bijv. Equality + Wild pyromancer) Daarna voorzichtig arena in (voelt serieuzer vanwege betalen (gold/geld) om erin te mogen, daar leer je dat andere picks net gelden (Venture Co. 7/6) die je normaal in ranked niet ziet.

Leuke leercurve, veel oefenen en doorzetten :)

• Remagine
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 05-01-2022
Erg vermakelijk spelletje, ben zelf ook al een aantal weken er mee zoet.
Ben op het punt dat ik per speelmodus een andere stijl ga hanteren zoals Shave zegt.
Is geinig om te zien hoe je na het lezen van een paar guides een compleet andere logica voor ogen houd tijdens het samenstellen van decks. Zal wanneer ik thuis ben mij even bij het lijstje in de OP voegen.

Merk alleen wel dat ik nu per speelsessie 2 of 3 decks klaarmaak en dan deze weer verwijder.
Dit omdat ik nu het liefst voor Arena Ranked per class 2 aparte decks zie, maja je mag er maar 9 opslaan. Had best voor een paar extra slots willen betalen.

• Kol Nedra
Max 9 is meer dan genoeg.
Ik gebruik er maar 6:

1 voor pala
1 voor druid
2 voor priest
1 voor warlock
1 voor warrior

nothing stops this train

• Astie
Kol Nedra schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 16:25:
Ik gebruik er maar 6:

1 voor pala
1 voor druid
2 voor priest
1 voor warlock
1 voor warrior
Ja voor jou mssn wel, voor mij ook niet hoor. Ik probeer graag nieuwe decks uit zonder mijn oude aan te passen dus maak ik graag nieuwe aan. Maak dan een feature dat je je deck kunt exporteren ofzo.

• Kol Nedra
astie schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 16:26:
[...]

Ja voor jou mssn wel, voor mij ook niet hoor. Ik probeer graag nieuwe decks uit zonder mijn oude aan te passen dus maak ik graag nieuwe aan. Maak dan een feature dat je je deck kunt exporteren ofzo.
Daarom heb ik 3 plaatsen over om decks te maken en te testen.

Oh ja mijn fav combo;

Equally + wild pyromancer + Kings :)
Hammer of wrath en gewoon op de heroes werkt ook goed

[ Voor 5% gewijzigd door Kol Nedra op 22-04-2014 16:34 ]

nothing stops this train

• Bekse
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 29-05 17:43
Kol Nedra schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 16:25:
Ik gebruik er maar 6:

1 voor pala
1 voor druid
2 voor priest
1 voor warlock
1 voor warrior
Het is wat persoonlijker dan dat jij hier schetst :)
Ik zou er ook graag meer zien.

• Chief
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14-11 01:56
iemand problemen met inloggen op battle.net? Kan ook niet inloggen op hun webpage

Ik kwam, ik zag, ik ging er keihard vandoor

• Grotman
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Kol Nedra schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 16:32:
[...]

Daarom heb ik 3 plaatsen over om decks te maken en te testen.

Oh ja mijn fav combo;

Equally + wild pyromancer + Kings :)
Hammer of wrath en gewoon op de heroes werkt ook goed
Kings op wat?

• Mauz1978
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11:18

Mauz1978

Console War Veteran

Ik gok op de pyro ;-)...

Ik vind het erg laggy nu, ik miste gewoon twee arena beurten door de lag (dus loss)... anderen last van?

[ Voor 69% gewijzigd door Mauz1978 op 22-04-2014 20:15 ]

Something under the bed is drooling

Verwijderd

Mauz1978 schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 20:14:
Ik gok op de pyro ;-)...

Ik vind het erg laggy nu, ik miste gewoon twee arena beurten door de lag (dus loss)... anderen last van?
of Leon :F

• Mauz1978

Mauz1978

Console War Veteran

huh? ik snap niks van jouw opmerking...

godver weer lag, weer verloren, terwijl ik best een mooie deck had... da's wel balen... niemand anders last van lag? al het andere internet gaat snel bij me :/...

*edit* ah het is 'breaking news' dat ze latency issues hebben... maar ff wat anders doen dan ;)...

[ Voor 55% gewijzigd door Mauz1978 op 22-04-2014 20:34 ]

• Grotman
  • Niet online
Mauz1978 schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 20:14:
Ik gok op de pyro ;-)...

Die is ook dood na equality, heel je board is leeg.

• Mauz1978

Mauz1978

Console War Veteran

Grotman schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 20:37:
[...]

Die is ook dood na equality, heel je board is leeg.
Nee, goed lezen: eerst equality, dan is iedereen 1 hp, dan je pyro spelen, dan blessings, dat maakt de pyro 7/6 en -1 vs all iedereen dood behalve de pyro die 7/5 over heeft ;)...

• Grotman
  • Niet online
Mauz1978 schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 20:40:
[...]

Nee, goed lezen: eerst equality, dan is iedereen 1 hp, dan je pyro spelen, dan blessings, dat maakt de pyro 7/6 en -1 vs all iedereen dood behalve de pyro die 7/5 over heeft ;)...
Oh inderdaad, lol. Dacht eerst dat ie per ongeluk de volgorde verkeerd had met equality en dan pyro. Ik gebruik die combo altijd als boardclear.
Een 3-card combo is vaak ook niet bij elkaar te krijgen, en helemaal niet deze die je op een goed moment moet kunnen spelen waar de tegenstander wat waardige minions moet hebben liggen. Anders is het zonde van je equality.

• Fleximex
Ligt Hearthstone er weer uit?

Zat net in een arena potje waar mijn tegenstander zijn eigen arcane golem demonfired, omdat die dacht dat het een demon was. Goede kans om te winnen, maar helaas...

• Astie
Fleximex schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 21:17:
Ligt Hearthstone er weer uit?

Zat net in een arena potje waar mijn tegenstander zijn eigen arcane golem demonfired, omdat die dacht dat het een demon was. Goede kans om te winnen, maar helaas...
Bij mij wel. Wilde net in gaan loggen om te spelen maar kom er niet op.

• Mauz1978

Mauz1978

Console War Veteran

Ja, ze geven het aan op de loginscherm... latency issues... heb net een mooie arena 3-0 naar 3-3 zien gaan door lag :((... ik speel maar niet vanavond...

• Kol Nedra
Mauz1978 schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 20:40:
[...]

dit ja :-)

zo gebruik ik ook combo's zoals:

equally+abomination
equally+avenging wrath
equally+consecration

nothing stops this train

• Slashdotter
  • Niet online
Wel stom dat je niet eens lokaal tegen de computer kan spelen...

• ShadowBumble
  • Nu online

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Slashdotter schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 23:08:
Wel stom dat je niet eens lokaal tegen de computer kan spelen...
Lokaal tegen de computer ? Je bedoelt Practise mode tegen de Innkeeper ? Ik zou niet anders weten wat je met lokaal zou bedoelen, als je erop doelt ( mede door de aankomende fireside gatherings ) dat je over je netwerk tegen een computer wil spelen, lijkt me dat nogal logisch dat dat niet kan, immers als je toch lokaal tegen een computer speelt waarom zou je het dan over een netwerk doen.

Kortom ik snap niet helemaal waar je op doelt.

Verwijderd

Hij bedoelt dat, omdat de servers van Hearthstone gisteren problemen hadden, geen enkel deel van het spel speelbaar was. Het lijkt vanzelfsprekend dat practice mode niet afhankelijk zou moeten zijn van de netwerkverbinding, maar lokaal gedraaid zou kunnen worden. Aangezien je niet/nauwelijk in kon loggen gisteren, was het ook niet mogelijk om even te oefenen.

Zijn er trouwens ook add-ons voor Hearthstone, zoals deze er voor WoW ook waren, of is dit lekker gewoon gehouden?

edit: typo

• Hafermaut
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14-11 14:22
Geen addons zoals je gewend bent van WoW, wel andere tools. Zelf gebruik ik deze als ik op mijn desktop speel, ik ben gek op statistiekjes.

http://www.hearthstonetracker.com/

• ShadowBumble
  • Nu online

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Verwijderd schreef op woensdag 23 april 2014 @ 08:31:
Hij bedoelt dat, omdat de servers van Hearthstone gisteren problemen hadden, geen enkel deel van het spel speelbaar was. Het lijkt vanzelfsprekend dat practice mode niet afhankelijk zou moeten zijn van de netwerkverbinding, maar lokaal gedraaid zou kunnen worden. Aangezien je niet/nauwelijk in kon loggen gisteren, was het ook niet mogelijk om even te oefenen.
Sja dat is een discussie die al jaren gehouden word onder de gamers van Blizzard games ? Waarom heeft Diablo 3 geen offline mode ? Waarom heeft Starcraft 2 geen offline mode ? Terwijl van die spellen alleen de co-op online heoft of multiplayer games maar campaign echter niet.
Zijn er trouwens ook add-ons voor Hearthstone, zoals deze er voor WoW ook waren, of is dit lekker gewoon gehouden?

edit: typo
Ik heb iets als Hearthstone tracker en Deck counter voorbij zien komen maar die zijn eerder echt losstaande apps naast hearthstone dan addons, ik vermoed niet dat er zoals WoW een add-on gedeelte zal komen,

Verwijderd

ShadowBumble schreef op woensdag 23 april 2014 @ 08:35:
[...]

Sja dat is een discussie die al jaren gehouden word onder de gamers van Blizzard games ? Waarom heeft Diablo 3 geen offline mode ? Waarom heeft Starcraft 2 geen offline mode ? Terwijl van die spellen alleen de co-op online heoft of multiplayer games maar campaign echter niet.
Ik wilde alleen even verduidelijken, niet inhoudelijk op de discussie ingaan ;). Het zij zo.

Hearthstone tracker ziet er interessant uit, ik ga dat vanavond eens proberen :D

• ETzPliskin
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 14-11 17:03

ETzPliskin

PS3 ID: Kretus

Paladin speelt Ysera, en ik heb Mind Control:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/7RErwyI.jpg

GG :)

• Tjiwa
  • Laatst online: 08-11 14:14
Zijn er al Nederlandse Fireside Gatherings georganiseerd? Ik ben benieuwd

PSN/XBL: DarkTaufu

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Tjiwa schreef op woensdag 23 april 2014 @ 11:49:
Zijn er al Nederlandse Fireside Gatherings georganiseerd? Ik ben benieuwd
Zouden 2 virtuele machines helpen om het toch nog voorelkaar te krijgen? of... 3 Oo

• ShadowBumble
  • Nu online

ShadowBumble

Professioneel Prutser

SkyStreaker schreef op woensdag 23 april 2014 @ 12:18:
[...]

Zouden 2 virtuele machines helpen om het toch nog voorelkaar te krijgen? of... 3 Oo
Same subnet is de enige vereist, het zou dus in theorie zelfs werken als er 1 VPN Server is waarop iedereen inlogged in hetzelfde subnet. Enige voorwaarde is alleen dat alle routing ook door die server dient te gaan ivm Internet Access voor de hearthstone client.

Kortom wie gaat er een VPN Server opzetten voor ongeveer 200 players ?

[ Voor 7% gewijzigd door ShadowBumble op 23-04-2014 12:33 ]

• Nostordici
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 10-11 22:06
Ik ben blij dat ik voor de Fireside Gathering niet zoveel moeite hoef te doen, sowieso twee pc's en twee iPads aanwezig, er hoeft alleen een extra Hearthstone account aangemaakt te worden.

Verder nog een leuke aanbieding voor mensen die nog boosters willen kopen met de iPad.

Itunes aanbieding bij Kruidvat:
25€ tegoed voor 21,75€
50€ tegoed voor 40€

Scheelt toch 15% of 20% bij de aanschaf van boosters op de iPad :)

Verwijderd

Wow, sta je 1-1 in arena, moet je tegen een warrior met Alexstrasza, sunwalker, gorehowl, spiteful smith, sea giant, frothing berserker etc :/

• Slashdotter
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 23 april 2014 @ 14:20:
Wow, sta je 1-1 in arena, moet je tegen een warrior met Alexstrasza, sunwalker, gorehowl, spiteful smith, sea giant, frothing berserker etc :/
Oeh...

[ Voor 5% gewijzigd door Slashdotter op 23-04-2014 15:59 ]

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Hoe dicht zijn jullie al bij het gouden karakter-embleem? Nog 150 te gaan, pfff...

[ Voor 17% gewijzigd door SkyStreaker op 23-04-2014 19:04 ]

• Kol Nedra
SkyStreaker schreef op woensdag 23 april 2014 @ 19:04:
Hoe dicht zijn jullie al bij het gouden karakter-embleem? Nog 150 te gaan, pfff...
wow ik moet er nog 440!! Maar ik speel meestal tegen andere tweakers ipv ranked :)

anyway nieuwe druid only spell die uitkomt met curse of naxxramas:
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Bl6-x3RCcAAwnKk.jpg:large

bron: https://twitter.com/PlayHearthstone

nothing stops this train

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14-11 20:51

D4NG3R

kiwi

:)

Dit potje duurde echt veel te lang en eindigde in een ontzettende sisser:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/xMoMSA2UwmbRUSPDzFrMi5b9/full.png

M'n powerkaarten zaten verdomme nog in m'n deck :( .

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Soms heb je gewoon een zwakke start en een smeeeeeeeeeerig einde. Zo zat ik 6 beurten lang op 1 HP en dan trekt die mazzelpik ineens dat recht voor de face kon. heerlijke board control, maar uitstel van de executie :(

• Slashdotter
  • Niet online
Deze instellen als handige wallpaper:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/N9VEHnB.jpg

• Slashdotter
  • Niet online
Is het vandaag Mage en Hunter dag? Ik kom alleen die 2 tegen.

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Slashdotter schreef op donderdag 24 april 2014 @ 00:25:
Is het vandaag Mage en Hunter dag? Ik kom alleen die 2 tegen.
Elke dag is Hunter dag :P.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

• Slashdotter
  • Niet online
Jerry schreef op donderdag 24 april 2014 @ 00:28:
[...]

Elke dag is Hunter dag :P.
En elke Hunter komt met UTH... |:(

Verwijderd

Slashdotter schreef op donderdag 24 april 2014 @ 00:31:
[...]

En elke Hunter komt met UTH... |:(
gek he, als dat de kaart is waar heel Hunter van afhankelijk is..

• Kol Nedra
wees blij dat de hunter een beetje generfed is, weet je OTK Hunters nog??

nothing stops this train

• Astie
Slashdotter schreef op woensdag 23 april 2014 @ 23:17:
Deze instellen als handige wallpaper:

[afbeelding]
Prachtig, bedankt. Ik heb niet altijd mijn tablet bij de hand dus dit is ideaal!
Bedankt!

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 11-11 11:07
Ik heb besloten om tegen hunter voortaan altijd direct te conceden.

Nadat ik een perfecte begin kaarten kreeg tegen hunter, taunts had, concecration, kleine minions om mee te beginnen, maximal 3 creatures op het bord had (waarvan 2 taunt), ook best grote creatures uiteindelijk en uiteindelijk nog steeds werd ingemaakt door buzzard, uth en die 'gain +2/+1 for each friendly minion that dies' kaart heb ik dat besloten. Wat me opvalt is dat hunters ook nog bijna altijd redelijk efficient kunnen traden, ondanks dat ze zulke goedkope creatures hebben.

Ik heb geen zin meer om overgelaten te worden aan de draws van een hunter en daar tijd aan te verliezen.

[ Voor 5% gewijzigd door aicaramba op 24-04-2014 08:34 ]

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

• ShadowBumble
  • Nu online

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Kol Nedra schreef op donderdag 24 april 2014 @ 07:21:
wees blij dat de hunter een beetje generfed is, weet je OTK Hunters nog??
Gaat vast niet lang duren de combinatie altijd 2 Damage Garanteed Hero damage + de cards is eigenlijk altijd een los voor je. Kijk maar naar de tournooien van de afgelopen 2 weken allemaal plek 1 t/m 6 Hunters.

Dat moet gewoon wel opvallen.

Verwijderd

Kol Nedra schreef op woensdag 23 april 2014 @ 19:24:
[...]

anyway nieuwe druid only spell die uitkomt met curse of naxxramas:
[afbeelding]

bron: https://twitter.com/PlayHearthstone
Wth serieus? Hier kun je gewoon niet op anticiperen. 4 mana en je hele bord is overhoop. Doet niet veel tegen rush, maar end of game tegen control decks. Dank je wel Blizzard. Common ook nog.

Welke briljante geest vond het een goed idee om Druid hard removal te geven?

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 24-04-2014 08:45 ]

• ShadowBumble
  • Nu online

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Verwijderd schreef op donderdag 24 april 2014 @ 08:39:
[...]

Wth serieus? Hier kun je gewoon niet op anticiperen. 4 mana en je hele bord is overhoop. Doet niet veel tegen rush, maar end of game tegen control decks. Dank je wel Blizzard. Common ook nog.
Mwa die kaart op zich is niks mis mee er staat alleen dat alles vervangen word door 2/2 treeants dus ook de kaarten van de tegenstander, het probleem wat hiermee ontstaat is de combinatie van Poison Seeds + Starfall.

Wat een complete boardwipe is van je tegenstander ongeacht wat voor kaarten hij heeft liggen. Tenzij een Mage een spellcounter secret heeft wat eigenlijk de enige kaart is die ik kan bedenken die deze card countered.

[ Voor 8% gewijzigd door ShadowBumble op 24-04-2014 08:46 ]

• Kol Nedra
Boardwipe van paladin blijft sterkste, voor 6 mana equally+concecration of voor 4 mana pyromancer+ equally......

nothing stops this train

Verwijderd

Door de 4 mana is dat een combinatie, maar tegen een control deck die alleen zware minions speelt, is deze kaart al vies genoeg. Voor 4 mana een silence en shrink voor alle minions. Het ergste is dat je hier als tegenstander totaal niets tegen kan doen.

O ja, wacht. Dat kan wel: rush spelen. Ik stof m'n Zoo deck alvast even af.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 24-04-2014 08:52 ]

• ShadowBumble
  • Nu online

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Verwijderd schreef op donderdag 24 april 2014 @ 08:48:
Door de 4 mana is dat een combinatie, maar tegen een control deck die alleen zware minions speelt, is deze kaart al vies genoeg. Voor 4 mana een silence en shrink voor alle minions. Het ergste is dat je hier als tegenstander totaal niets tegen kan doen.
Nee ik vraag me ook af of je kaarten replaced worden door nieuwe kaarten of dat je huidige kaarten transformen in een 2/2 bij de laatste optie zouden bijvoorbeeld deathrattle effects wel blijven maar bij de eerste niet.

Ik vind deze kaart in eerste instantie best een kaart die single handed van de druid de sterkste class ingame kan maken en direct de nieuwe META zal worden. Echter zijn de andere class cards ook nog niet announced dus wie weet wat daar nog tussen zit.

Verwijderd

Hmmm, er staat destroy and replace, dus je triggert wel alle death rattles. Dat scheelt wel, maar nog steeds een nerf voor control decks.

• ShadowBumble
  • Nu online

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Verwijderd schreef op donderdag 24 april 2014 @ 08:55:
Hmmm, er staat destroy and replace, dus je triggert wel alle death rattles. Dat scheelt wel, maar nog steeds een nerf voor control decks.
Eens en combineer dat met de nieuwe card theme van naxx and alle nieuwe Deathrattles en het zou zelfs nog wel eens mee kunnen vallen, overigens zie ik zat leuke combinaties, bedenk deze card met bijvoorbeeld soul of the forest ;)

• prutser387
Verwijderd schreef op donderdag 24 april 2014 @ 08:48:

O ja, wacht. Dat kan wel: rush spelen. Ik stof m'n Zoo deck alvast even af.
Dat is natuurlijk een beetje kort door de bocht.

Een mage heeft ook Polymorph, Fireball, Flamestrike.
Een Paladin heeft Equality/Pyromancher.
Een Hunter heeft Hunters mark/UTH
Een Priest heeft ShadowWord Death en Mind Control. Of Soulpriest en Circle of Healing.

iedereen heeft Big Game Hunter of bijvoorbeeld Doomsayer

Dus om nou te zeggen dat deze kaart het einde betekent van Control Decks. Als jij die kaart speelt worden ook je eigen minions vernietigd. En de nieuwe Treants hebben Summoning Sickness. Dus je tegenstander kan het board clearen en nieuwe minions spelen.

Verwijderd

prutser387 schreef op donderdag 24 april 2014 @ 10:03:
[...]

om nou te zeggen dat deze kaart het einde betekent van Control Decks
dat maak jij er dan weer van

mijn punt is dat deze kaart weinig uithaalt tegen rush decks en game ending kan zijn tegen control decks
verder zijn Druids een van de sterkste classes en hebben zeker geen hard removal nodig in mijn mening

daarnaast is hier niet omheen te spelen, als je een control deck hebt, zul je toch ooit je grote minions kwijt moeten (Rag, Ysera, Ancient of War, giants, enz.) en om alles dan voor 4 mana te zien worden geneutraliseerd zonder dat je er iets tegen kunt doen, dat haalt de strategie een beetje uit het spel, het is niet als Flame Strike die je kunt uitlokken in beurt 6

• prutser387
Als de Druid deze kaart speelt, dan wipete hij ook zijn eigen board (en dus zijn eigen voordeel). Een Control Druid zal deze kaart dus nooit late-game kunnen spelen.

En door de 4 mana-cost kan hij niet daarna een grote druid-minion spelen (ancients of ironbark) of een grote legendary.

Naar mijn idee moet je deze kaart inderdaad uitlokken, vergelijkbaar met Polymorph, Big Game Hunter, Execute, Assasinate.

Deze kaart zorgt ervoor dat je ook bij Druids moet kijken wat de druid zelf op het bord heeft liggen. Dit is iets wat nu ontbrak bij druids. Bij een paladin/priest/mage moet je constant rekening houden met een equality of MindControl of Flamestrike. Ook elke beurt na turn 7/10. Nu moet je dat bij een Druid ook doen.

• Kol Nedra
Zo ik denk ik zal mijn deck is na maken op heartpwn

dit is mijn paladin build, helemaal zelf verzonnen en win er 60-70% mee :)

http://www.hearthpwn.com/...1;597:1;610:1;657:2;682:1;

nothing stops this train

• Mauz1978

Mauz1978

Console War Veteran

Altijd leuk: Winnen, de speler voegt je toe, scheldt je uit, hoop dat je een ziekte krijg en doodgaat, en remove me...

Kan je niet een speler rapporteren bij blizzard? "Merichg" heette hij, erg leuk.......

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Kol Nedra schreef op donderdag 24 april 2014 @ 20:45:

Afgezien van een paar verschillen, heel erg gelijkend aan die van mij. Ik ga voor zoveel mogelijk synergie.
Heb nu eindelijk een deck waarmee ik voorbij rank 16 ben gekomen, lol.

edit:

Ook geinig word het als je op een winning streak zit XD

[ Voor 5% gewijzigd door SkyStreaker op 24-04-2014 22:19 ]

• Freelance
  • Laatst online: 06-11 14:48

Freelance

(..)

Mauz1978 schreef op donderdag 24 april 2014 @ 20:59:
Altijd leuk: Winnen, de speler voegt je toe, scheldt je uit, hoop dat je een ziekte krijg en doodgaat, en remove me...

Kan je niet een speler rapporteren bij blizzard? "Merichg" heette hij, erg leuk.......
Wanneer ik iemand toevoeg na een win/löss accepteert niemand. Terwijl ik echt oprecht interesse heb 'n m'n opponents deck.

Komt waarschijnlijk door slechte ervaringen :9

"Sometimes I sits and thinks, and sometimes I just sits" - (W. the Poo)

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Warlock/Murlock.

Fucking. Eng.

• Slashdotter
  • Niet online
Heeft iedereen dezelfde daily quests?
Vandaag heb ik "Total Dominance, win 7 quests games in any mode" voor 100 gold

[ Voor 13% gewijzigd door Slashdotter op 24-04-2014 22:56 ]

• dxta
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

dxta

Moo!

Slashdotter schreef op donderdag 24 april 2014 @ 22:38:
Vandaag heb ik "Total Dominance, win 7 quests in any mode" voor 100 gold
Nope, die verschillen per persoon en worden random uitgedeeld.

Overigens is die quest bijzonder makkelijk, je mag hem namelijk ook in Practice Mode halen ;)

Omelette du fromage!

• Kol Nedra
Slashdotter schreef op donderdag 24 april 2014 @ 22:38:
Vandaag heb ik "Total Dominance, win 7 quests games in any mode" voor 100 gold
gelukkig niet, stel je voor: dat iedereen 5 games met hunter moet spelen.....dat zijn geen leuke potjes dan....

ik richt altijd op de 60gold en 100 gold quest, alle 40 gold quests verander ik gelijk en met de hoop dat ik een betere quest krijg, hoe meer gold hoe beter :)
heb atm 1090 gold, zoveel heb ik nog nooit gehad ^^

nothing stops this train

• CorvusGS
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 21-10 12:48
Curse of Naxxramas: What We Know

It's time to recap Curse of Naxxramas, the upcoming adventure mode which is hitting this summer. We've learned of a new card this week, for Druids, called Poison Seeds!

The adventure will add 30 new cards to the game. 29 of the normal cards will be obtained by:
Killing Bosses (15 Cards)
Defeating a Wing (5 Legendary Cards)
Completing a Class Challenge (9 Class Specific Cards)
We do not know where #30 will come from, but it is likely a reward for collecting the other 29.
There are five wings/sections to the adventure.
One wing will come out per week.
The first wing and the last wing will be free.
The last wing will unlock once the first four wings have been completed.
Wings 2,3,4 will be purchasable for in-game currency or real money.
Naxxramas will be a solo pve adventure.
A new board will be available which is Naxx themed. It will be the board which is played on during the adventure.
All the new cards will be available in the arena to all players.
Naxxramas will feature Class Challenges, a difficult twist on the adventure mode encounters.
You will not get to select your deck for these challenges, you must use one designed by Blizzard.

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-10 00:05
Kol Nedra schreef op donderdag 24 april 2014 @ 20:45:

Leuk gebruik van redemption alleen is de Elite Tauren Chieftain een wannabe Cairne natuurlijk (die zul je niet hebben denk ik?).

Wat is je rank hiermee? Want een winrate van 60-70% zegt natuurlijk op zichzelf helemaal niets. Met mijn vorige zelfverzonnen Paladin deck kwam ik eenvoudig tot lvl 9 maar dit seizoen is het een stuk moeilijker allemaal omdat bijna 100% een copypaste deckje van het internet haalt.

Ik wil zelf nu wat minderen nu Dark Souls 2 op Pc uit is, maar stond gisteren nog op 3 quests met oa de 'speel 30 2-mana minions quest' en de 'speel 20 spells quest'. Dus tegen mijn principe een hunter deckje in elkaar gezet door gewoon de standaard meuk erin te gooien die ik steeds tegen me gebruikt zie worden (bijna allemaal low cost spells en minions). Wat een smerige class is dat zeg! Nu zag ik het vanaf de andere kant, ik won zelfs een potjes waar ik duidelijk niet had mogen winnen!
Bah wat voelde ik me een cheater toen ik won :+

• Kol Nedra
Elite tauren gekozen gewoon om de fun en je krijgt een extra kaart. Oké de enemy ook maar die moet nog wel eerst je 5/5 minion van het bord halen.

Ik ben nu rank 12, ik speel weinig ranked en speel meer tegen vrienden en andere tweakers

nothing stops this train

• Royy90
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 14-11 23:55
Ook maar eens posten in dit topic. Sinds open beta redelijk veel gespeeld. Heb nu 3710 dust en vraag me af welke twee legendaries ik nu nog het beste kan craften.
Heb op dit moment al de volgende in bezit:
- King Mukla
- Leeroy Jenkins
- Old Murk-Eye
- Cairne Bloodhoof
- Gelbin Mekkatorque
- Sylvanas Windrunner
- The Beast
- Gruul
- Ragnaros the Firelord
- Onyxia
- Ysera

Ik speel veel mage laatste tijd en twijfel om Nat Pagle en Antonidas te craften... goed idee?

PSN Profile

• Kol Nedra
Antonidas zeker een goed idee! Meestal concede ik gelijk als ik hem niet direct kan removen.

Elite tauren is een leuke legendary!

nothing stops this train

Pagina: 1 ... 83 ... 133 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]Registreren op de tweakers battle.net lijst kan <a href=https://sites.google.com/site/tnetbtagdb/welkom>hier</a>

Plaatjes aub resizen (het liefst naar een breedte van 570 pixels of minder) zodat ook mobiele gebruikers van dit topic kunnen genieten.

Voorkom slowchat in dit topic! Ga naar de Tweakers.net IRC Hearthstone chat:
<strong><a href="http://irc.tweakers.net/hearthstone" target="_blank">webbased</a></strong> of <strong>#hearthstone</strong> op <strong>irc.tweakers.net</strong>~~~[/html]