[PC/MAC/Mobile] Hearthstone: Heroes of Warcraft (F2P) Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 71 ... 133 Laatste
Acties:
  • 326.901 views

Verwijderd

Grotman schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 14:54:
[...]

Die 2e ja (wat je overigens niet op 1 health zet maar je immune maakt bij lethal) maar er is geen Mage spell die 2 to all enemy minions doet bij een aanval, dat is echt Explosive trap van de Hunter.
Blizzard doet dat dus echt wel m8 ;) 6 mana 2 damage to all minions and freezes them

• Tremulant
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 17:15
Verwijderd schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 15:21:
[...]

Blizzard doet dat dus echt wel m8 ;) 6 mana 2 damage to all minions and freezes them
Maar dat is dan weer geen secret ;)

• Mistymo
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03-03-2022
Denk het ook, zit meestal wel aan de whisky tegen die tijd :)

• Torgo
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23:06
dacht ff leuk Ysera te spelen... wordt ie ge-mindcontrolled, daarna gefaceless-manipuleerd. Dacht nog ff een comeback te maken met Sylvana om er iig weer eentje terug te pakken, wordt die ook ge-mindcontrolled... vervelende Priests ook! 8)7

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/14851260/backfire%20small.jpg

• Thompson
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22:24

Thompson

Beeromaniac

Als een priest in endgame 2 mindcontrols in z'n handen heeft kun je t 9/10x wel schudden :9

Beeromaniac

• Durandal
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 15-11 15:41
Het is een beetje over geloof ik. Ik kan sinds een uur of 7 niet meer inloggen.

• Krukar
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 05-11 11:48
Werd er net ook uitgeknikkerd en kan niet meer terug, hoop dat m'n 9-0 arena run gesaved blijft..... (was in potje 10 bezig).

Volgens mij is battle.net down (alweer).

Edit: In wow gaat het inloggen ook zeer traag/helemaal niet, dus is inderdaad alweer een battle.net storing

[ Voor 24% gewijzigd door Krukar op 05-02-2014 19:27 ]

• DarthDavy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-06 16:12
Beetje dagelijkse kost ondertussen he

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

• Bekse
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 29-05 17:43
Down ja. Helaas, vrouw op stap, voetbal aan en lekker HS op de laptop.... not.

• uqrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 20-12-2024
Hier na 1 gefaalde inlogpoging net ingelogd en een potje ranked afgerond, hopelijk valt het mee.

• Bekse
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 29-05 17:43
Zit er ook weer in ja

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 18-11 09:10
Pff.. Daar zat ik net ff goed mis.. Ik dacht dat ik lethal had, dacht te lezen dat flamestrike 'deal 4 damage to all enemies' deed.. Ik deed alles, maar de flamestrike deed alleen 4 damage tegen de minions en mijn tegenstander had nog 2 life over en een ysera op het bord... Gelukkig had ik gewonnen, maar dat was wel ff stom van me.

En nog een geweldige fout.. Ik wilde fireball spelen, maar twijfelde nog, dus ik wilde m cancelen. Toen targette ik per ongeluk mijn eigen hero :P Die werd me wel fataal, omdat ik daarna nog maar 2 life over had. Ach ja.. Noobs will be noobs

[ Voor 26% gewijzigd door aicaramba op 05-02-2014 20:38 ]

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

• uqrax
Kijk, je moet het zo zien: Als je Paladin gaat, dan moet je ook echt Paladin gaan:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Q3bicaQ.jpg

Hearthstone + bubble blijft leuk :+

• Xfade
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 17-11 14:18
Beetje jammer. Heb ik eindelijk na een paar week weer zin om te spelen word ik er steeds met "playful sprites" error uitgeknikkerd.

• Smurf
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18-11 10:44

Smurf

Detri

pff net een hunter met 3x hondjes, 3 buzzards en 2 hyena's.
Laatste beurt stond hij op 17 en ik op 10 met alleen een Stormwind champion op het bord en een Assassin's blade. Aan zijn kant genoeg spul om mij de volgende beurt dood te krijgen. Topdeckte een Argent Commander. Deze kan je met Shadowstep precies 2x spelen voor 5+5+6+3 damage totaal :)

Het had ook niet langer moeten duren aangezien hij 2 beurten eerder net zijn hand had bijgevuld door 2 buzzards + hondjes te spelen (3 minions aan mijn kant)

edit: Hier geen problemen met inloggen, maar vorige week was er ook een avond dat ik achter elkaar de sprites error kreeg, en mijn vriendin lekker zat te spelen.

[ Voor 13% gewijzigd door Smurf op 05-02-2014 21:04 ]

)

• Jerry
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

uqrax schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 20:35:
Kijk, je moet het zo zien: Als je Paladin gaat, dan moet je ook echt Paladin gaan:

[afbeelding]

Hearthstone + bubble blijft leuk :+
Nu nog een Blood Knight en je zit gegoten :P.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

• Torgo
Hoera... wat een leuke verassing vandaag. Wie heeft er nog meer deze achievement? :)

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/14851260/big%20winner.jpg

• Xfade
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 17-11 14:18
Waarschijnlijk duizenden personen met jou.

• Nielzsche
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 14:29
Daar zit ik nog wel een honderdje of vijf vanaf gok ik.

Verwijderd

Torgo schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 23:01:
Hoera... wat een leuke verassing vandaag. Wie heeft er nog meer deze achievement? :)

[afbeelding]
Zo goed als iedereen die tegenwoordig speeld ;)

• badboyqxy
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 12-10 05:29
zijn meer mensen hun quests kwijt?
ik had er toen straks 3, 1 van gehaald. Nu log in in en heb ik er 0 ?

Verwijderd

nope, gister alle 3 Qs gehaald, overlapte zo mooi, enkel met druid spelen en 3Qs halen :D

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-11 10:24
badboyqxy schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 00:31:
zijn meer mensen hun quests kwijt?
ik had er toen straks 3, 1 van gehaald. Nu log in in en heb ik er 0 ?
Gewoon even afsluiten en opnieuw HS opstarten. Soms gaat het mis.

• Robbie.b
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 30-08 11:48
Torgo schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 23:01:

[afbeelding]
Ik heb deze inderdaad ook al een aantal weken geleden gehaald :).

Dota: http://dotabuff.com/players/105780721 - Hearthstone: Skelzo#2968 Steam: http://steamcommunity.com/id/skelelele

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16:25
https://twitter.com/Blizz...status/431367488258187264

After running into some unforeseen issues we need to extend the current emergency maintenance. New ETA is 14:00 CET. More info as we get it.

Zo ken ik Blizzard weer :P

• Robbie.b
Of je wint een game met je deck dat speciaal voor de daily quest 'summon 40 minions that cost 2 or less' is.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/iFaZdKi.jpg

Dota: http://dotabuff.com/players/105780721 - Hearthstone: Skelzo#2968 Steam: http://steamcommunity.com/id/skelelele

• Krukar
  • Laatst online: 05-11 11:48
Als ik zo naar je minions kijk is dat gewoon het standaard murloc deck, behalve dan dat je een nutteloze wisp erin hebt zitten :P niet zo gek dat je daarmee wint, die heb ik gebruikt van rank 25 - rank 7 diet seizoen met 2 losses in totaal :)

Na rank 7 is die echter useless omdat iedereen daar heavy control decks speelt met dikke taunts.

[ Voor 9% gewijzigd door Krukar op 06-02-2014 16:03 ]

• Grotman
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Robbie.b schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 15:56:
Of je wint een game met je deck dat speciaal voor de daily quest 'summon 40 minions that cost 2 or less' is.
[afbeelding]
Dat is toch niet zo raar met een warlock rush deck? Gewoon to the face elke beurt.
Die quests haal je toch wel, dus daar ga ik niet speciaal een rushdeck voor maken, zeker niet in Arena.
Dat soort decks zijn erg irritant om tegen te spelen vind ik.

Mag zelf niet klagen over mijn Druid draft in Arena. Kreeg Ysera en redelijk wat goede druidkaarten.

[ Voor 28% gewijzigd door Grotman op 06-02-2014 16:04 ]

• Robbie.b
Krukar schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 16:02:
Als ik zo naar je minions kijk is dat gewoon het standaard murloc deck, behalve dan dat je een nutteloze wisp erin hebt zitten :P niet zo gek dat je daarmee wint, die heb ik gebruikt van rank 25 - rank 7 diet seizoen met 2 losses in totaal :)

Na rank 7 is die echter useless omdat iedereen daar heavy control decks speelt met dikke taunts.
Ik heb maar 4 murlocs in dit deck zitten. Ik heb gewoon alle 1 drops gepakt uit mijn collection in volgorde.
Grotman schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 16:03:
[...]

Dat is toch niet zo raar met een warlock rush deck? Gewoon to the face elke beurt.
Die quests haal je toch wel, dus daar ga ik niet speciaal een rushdeck voor maken, zeker niet in Arena.
Dat soort decks zijn erg irritant om tegen te spelen vind ik.

Mag zelf niet klagen over mijn Druid draft in Arena. Kreeg Ysera en redelijk wat goede druidkaarten.
Het is ook geen warlock rush deck, ik gebruik dit deck alleen voor die daily quest, ik probeer gewoon zoveel mogelijk minion op t board te krijgen voordat ik doodga. totaal niet de intentie om mee te winnen.

[ Voor 38% gewijzigd door Robbie.b op 06-02-2014 16:21 ]

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:40
Eindelijk gelukt:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Z95rvAll.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/1mmfVThl.jpg

TheS4ndm4n#1919

Verwijderd

Gefeliciteerd! Ook nog wat leuks uit je booster gehaald???

• RocketKoen
Verwijderd schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 20:49:
[...]

Gefeliciteerd! Ook nog wat leuks uit je booster gehaald???
Nope, een alarm-o-bot en 4 commons.

TheS4ndm4n#1919

• Grotman
  • Niet online
RocketKoen schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 21:09:
[...]

Nope, een alarm-o-bot en 4 commons.
Woohoo! ;)
Ach, je hebt in ieder geval de 12 een keer gehaald, is mij nog niet gelukt.
Feli :)

• Freelance
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 06-11 14:48

Freelance

(..)

Turn 2 Cairne leek me wel geinig:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/EH1Zy3y.jpg

Zijn antwoord: sap :+

[ Voor 12% gewijzigd door Freelance op 06-02-2014 21:24 ]

"Sometimes I sits and thinks, and sometimes I just sits" - (W. the Poo)

• RocketKoen
Grotman schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 21:13:
[...]

Woohoo! ;)
Thanks. vorige record was 7-3
Laatste Na de 6-0 was elke match ook op het randje.

1 keer gewonnen van een mage. Ik had nog 5 HP en hij 9 en een secret (ice armor). 0 kaarten in mijn deck, hij 3. Geen minions op het bord en geen minions in mijn hand.
Mijn hand: Mindcontrol, Dream, PW:Death, PW:Shield, Holy Nova. Hij had niks in zijn hand.

Zijn 1e creature gejat met MC. Zijn 2e creature afgemaakt met PW:Death. Zijn 3e creature gedreamed.
Beurt 4 speelde hij zijn creature weer. En ik had met Holy Nova precies lethal.

TheS4ndm4n#1919

• Grotman
  • Niet online
RocketKoen schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 21:53:
[...]

Thanks. vorige record was 7-3
Laatste Na de 6-0 was elke match ook op het randje.

1 keer gewonnen van een mage. Ik had nog 5 HP en hij 9 en een secret (ice armor). 0 kaarten in mijn deck, hij 3. Geen minions op het bord en geen minions in mijn hand.
Mijn hand: Mindcontrol, Dream, PW:Death, PW:Shield, Holy Nova. Hij had niks in zijn hand.

Zijn 1e creature gejat met MC. Zijn 2e creature afgemaakt met PW:Death. Zijn 3e creature gedreamed.
Beurt 4 speelde hij zijn creature weer. En ik had met Holy Nova precies lethal.
Heb zelf twee of drie keer de 9 gehaald en sta nu op 7-2. Heb een redelijk sterk druid deck, maar 1 keer nipt van Mage verloren (dubbel fireball + ping) en een keer tegen een andere druid. Die deed in zijn beurt 1 coin, 2X Innervate en legde een Boulderfist Ogre neer. Die kreeg is dus niet weg de eerste paar beurten, had toevallig een rothand en geen removal, dus GG.

• Rone
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
Nou, de Battle.net problemen zijn kennelijk nog steeds niet helemaal opgelost. Kan hier zowel met als zonder Desktop App niet verbinden met de service. Probeer nu de Desktop App weer opnieuw te installeren, maar dat loopt natuurlijk vast op 'Checking for Battle.net updates...' :z

PC1: 9800X3D + RX 9070 XT || PC2: 5800X3D + RTX 3080 || Laptop: 7735HS + RTX 4060

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-10 00:05
Soms valt alles zo leuk in elkaar.

Tegenstander speelt Tirion. Volgende beurt met mijn 9 mana drop ik faceless manipulator, spat zijn bubble kapot met mijn mage power en kill hem met 2 minions. Dan meteen nog een Ooze kunnen neerleggen.

Andersom is weer minder grappig. Priest trekt 2 kaarten random uit mijn deck. Vervolgens zie ik later mijn eigen twee flamestrikes mijn boardcontrol volledig wegblazen. gg (maar eigenlijk denk je dan helemaal niet gg, je denkt: vieze mazzelaar! )

Ook weer een wijze les: Een 8/8 Gruul wordt 9/9 VOOR hij door Ragnaros 8 schade krijgt. Of tenminste, in mijn potje, misschien omdat Gruul eerder gelegd was.

Blijft een leuk spel alleen kan ik het echt niet meer op brengen om 'well played' te zeggen tegen al die copy-paste deckjes. Zo moe wordt je van al die identieke rush/to-the-face decks. En als ze een slechte start hand hebben zijn ze bij beurt 2 al weer weg vaak. Echt zo van 'hallo, ik ga met jou een leuk spelletje spelen, maar alleen als ik win. En by the way, potje moet niet langer dan 4 beurten duren want anders mis ik potentiele XP.'.

[ Voor 25% gewijzigd door SeamusXanthus op 07-02-2014 13:01 ]

Verwijderd

SeamusXanthus schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 12:55:
Soms valt alles zo leuk in elkaar.

Tegenstander speelt Tirion. Volgende beurt met mijn 9 mana drop ik faceless manipulator, spat zijn bubble kapot met mijn mage power en kill hem met 2 minions. Dan meteen nog een Ooze kunnen neerleggen.

Andersom is weer minder grappig. Priest trekt 2 kaarten random uit mijn deck. Vervolgens zie ik later mijn eigen twee flamestrikes mijn boardcontrol volledig wegblazen. gg (maar eigenlijk denk je dan helemaal niet gg, je denkt: vieze mazzelaar! )

Ook weer een wijze les: Een 8/8 Gruul wordt 9/9 VOOR hij door Ragnaros 8 schade krijgt. Of tenminste, in mijn potje, misschien omdat Gruul eerder gelegd was.
Klopt, Gruul is +1/+1 aan het eind van de turn (van de bezitter op dat moment) dus in principe safe van Rag.

Overigens heb ik nu zelf gewoon alle legends die ik heb (stuk of 9) allemaal in 1 deck gestopt en daar @random kaarten bijgezocht om vervolgens te gaan spelen. Je lacht je rot wat voor een onzincombi's die nog werken ook daaruit komen. Bijv. iets als coin+lorewalker Cho en daarna meteen Millhouse...

• SeamusXanthus
Beide zijn op einde van de turn (Gruul ook op die van tegenstander), dus er moet toch een volgorde in zitten, waarschijnlijk wanneer je ze hebt gedropt.

Verwijderd

SeamusXanthus schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 13:07:
Beide zijn op einde van de turn (Gruul ook op die van tegenstander), dus er moet toch een volgorde in zitten, waarschijnlijk wanneer je ze hebt gedropt.

• RocketKoen
Lol
12-2 en ik krijg 5 waardeloze kaarten.
Ronde daarna 1-3 en dit als beloning:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/0WAvFjVl.jpg

TheS4ndm4n#1919

• Thompson

Thompson

Beeromaniac

Hebben jullie ook vaak dat je in arena de keus krijgt uit 3 belachelijk slechte kaarten? En dan vaak nog bij epics ook...

Hoe vaak ik al niet de keus heb gehad uit Hungry Crab, Doomsayer en Murloc Warleader is niet normaal (vrijwel altijd die 3 samen als ik een keer epic kan kiezen)

Beeromaniac

• DarthDavy
Thompson schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 22:58:
Hebben jullie ook vaak dat je in arena de keus krijgt uit 3 belachelijk slechte kaarten? En dan vaak nog bij epics ook...

Hoe vaak ik al niet de keus heb gehad uit Hungry Crab, Doomsayer en Murloc Warleader is niet normaal (vrijwel altijd die 3 samen als ik een keer epic kan kiezen)
Story of my life mate... story of my life!

Edit: één kaart maakt je deck niet. En iedereen in arena heeft wel een klotekaart in zijn arena deck zitten.

[ Voor 11% gewijzigd door DarthDavy op 07-02-2014 23:23 ]

• Torgo
what the heck is dit nou weer voor vage hunter actie... speelde er 3 in 1 beurt, de beurt erna de vierde erbij en zijn hondjes en hoppa ik dood ;w

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/14851260/hunter.jpg

• RocketKoen
Torgo schreef op zaterdag 08 februari 2014 @ 00:41:
what the heck is dit nou weer voor vage hunter actie... speelde er 3 in 1 beurt, de beurt erna de vierde erbij en zijn hondjes en hoppa ik dood ;w

[afbeelding]
weird arena deck being weird :P
Waarom iemand 4x raid leader zou draften is een raadsel. Maar hier werkt het.

TheS4ndm4n#1919

• Robbie.b
Thompson schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 22:58:

Jup, ik krijg regelmatig de keuze tussen hungry crab, murloc warleader en een doomsayer. |:(

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23:12
net 5 x shadow word: death op mijn dak....

• Thompson

Thompson

Beeromaniac

DarthDavy schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 23:22:
[...]

Story of my life mate... story of my life!

Edit: één kaart maakt je deck niet. En iedereen in arena heeft wel een klotekaart in zijn arena deck zitten.
Helemaal mee eens dat dat niet het verschil maakt. Maar het zogenaamde "random" wordt hierdoor wel heel erg ontkracht bij Arena als meerdere mensen meerdere malen exact dezelfde (waardeloze) kaartkeuze krijgen

Beeromaniac

• Goron
  • Laatst online: 17-11 15:09
Thompson schreef op zaterdag 08 februari 2014 @ 14:17:
[...]

Helemaal mee eens dat dat niet het verschil maakt. Maar het zogenaamde "random" wordt hierdoor wel heel erg ontkracht bij Arena als meerdere mensen meerdere malen exact dezelfde (waardeloze) kaartkeuze krijgen
Er zijn maar iets van 12 epics ofzo, dus de kans je dat je die 3 krijgt is helemaal niet klein.

• Thompson

Thompson

Beeromaniac

Goron schreef op zaterdag 08 februari 2014 @ 14:24:
[...]

Er zijn maar iets van 12 epics ofzo, dus de kans je dat je die 3 krijgt is helemaal niet klein.
5x dezelfde combinatie krijgen (en andere mensen ook) is een vrij kleine kans als je er een kansberekening op los laat.

Beeromaniac

• Bosmonster
  • Laatst online: 11-11 10:24
Thompson schreef op zaterdag 08 februari 2014 @ 15:09:
[...]

5x dezelfde combinatie krijgen (en andere mensen ook) is een vrij kleine kans als je er een kansberekening op los laat.
Die kans is vrij groot als je er kansberekening op loslaat :P

En, zoals altijd geldt met dit soort dingen: mensen onthouden de crappy keuzes, maar vergeten de goede.

Verwijderd

Hey fellow hearthstone spelers,

Zoals ook in de topic start te lezen is, ben ik de ontwikkelaar van HearthstoneTracker.

Afgelopen maand ben ik hard bezig geweest en de meeste van mijn programmeer sessies heb ik ook gestreamed op twitch.tv.

Na veel feedback, bugfixes en een hoop verbeteringen heb ik vandaag dan eindelijk de 1.0 versie uitgebracht.

Meer informatie over de tool, screenshots en een overzicht van welke features er nog gaan komen vind je in het nieuwsbericht op http://hearthstonetracker.com/Home/News

Hopelijk hebben jullie er wat aan. Feedback, bugs, kritiek en/of thumbs up zijn erg welkom :-)

Enjoy!

Remco

• Durandal
Grotman schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 21:13:
[...]

Woohoo! ;)
Beter dan ik. Gister eindelijk 11/3 gehaald. 12 zat er niet in.

Geen 2 booster packs trouwens?
Dan deed ik het niet slecht; 1 pack + 430(!) gold.

• Durandal
Verwijderd schreef op zaterdag 08 februari 2014 @ 20:04:

Zoals ook in de topic start te lezen is, ben ik de ontwikkelaar van HearthstoneTracker.

Afgelopen maand ben ik hard bezig geweest en de meeste van mijn programmeer sessies heb ik ook gestreamed op twitch.tv.

Na veel feedback, bugfixes en een hoop verbeteringen heb ik vandaag dan eindelijk de 1.0 versie uitgebracht.

Meer informatie over de tool, screenshots en een overzicht van welke features er nog gaan komen vind je in het nieuwsbericht op http://hearthstonetracker.com/Home/News

Hopelijk hebben jullie er wat aan. Feedback, bugs, kritiek en/of thumbs up zijn erg welkom :-)

Enjoy!

Remco
Hoi Remco. Leuk project heb je daar. Je website ziet er ook strak uit.
Ik heb er al eens naar gekeken maar niet geinstalleerd. 2 dingen hielden me tegen;
1) werkt het all goed in full-screen mode? Dat was nog beta geloof ik, en ik heb geen zin in crashes halverwege mijn potje.
2) Verder ben ik een paranoide tweaker, dus hoe weet ik of het veilig is? Is de source open? Ik ben ook wel nieusgierig naar de gebruikte technieken.

Verwijderd

Durandal schreef op zaterdag 08 februari 2014 @ 21:26:
[...]

Hoi Remco. Leuk project heb je daar. Je website ziet er ook strak uit.
Ik heb er al eens naar gekeken maar niet geinstalleerd. 2 dingen hielden me tegen;
1) werkt het all goed in full-screen mode? Dat was nog beta geloof ik, en ik heb geen zin in crashes halverwege mijn potje.
2) Verder ben ik een paranoide tweaker, dus hoe weet ik of het veilig is? Is de source open? Ik ben ook wel nieusgierig naar de gebruikte technieken.
Hey,

1) het werkt prima in fullscreen, hoewel ik zelf weinig in fullscreen speel, gebruik ik wel de directx engine en heb geen crashes gehad. Ik heb ook geen meldingen hiervan gekregen verder. Dus bij deze verklaar ik het stabiel :-)

2) Nou, uiteindelijk komt het er op neer dat je dat niet weet (zonder zelf de source te bekijken d.m.v. te decompilen. wat overigens vrij eenvoudig is voor .Net tools). Ook al zou ik de source vrij geven, is dat nog geen zekerheid. Als ik kwade bedoelingen zou hebben, zou ik in de gecompilede versie / installer alsnog troep kunnen stoppen.
Verder ben ik altijd open geweest in wat ik doe (ik stream de meeste van me coding sessies) en als je googled op mijn echte naam kom je genoeg tegen :D Dus mocht er iets gigantisch mis zijn, kom je je maar even thuis opzoeken haha.

3) Welke technieken ben je precies benieuwd naar?

• aicaramba
Het is een leuk programma.. Veel informatie over vanalles. Ziet er ook wel goed uit.
Misschien is het handig om een video te maken met daarin uitleg over het programma en de verschillende dingen die je ermee kan doen. Het is in het begin namelijk nogal zoeken.

Ook zou ik de naam van de hero toevoegen wanneer je er over heen hovert met je cursor.

Ik sta nu trouwens 5-2 in arena, met een rogue rush deck!!! Met erg veel 1 en 2 drop minions en met veel weapons.. Het is zelfs mn beste arena tot nu toe.. Dat had ik echt totaal niet verwacht. Ik ging er vanuit dat ik hooguit 1 win zou halen met dit deck. Een paar sen'jin shieldmasta's of andere taunts en ik kan niets meer.

[ Voor 17% gewijzigd door aicaramba op 08-02-2014 21:57 ]

• DarthDavy
Hoe weet je in Arena als je een goed deck hebt?

Als je wint van een shaman die achtereenvolgens tegen u dropt (hou u vast):
- Doomhammer
- Fire Elemental
- Fire Elemental
- Gruul
- Al'Akir the Wind Lord

Hoe heb ik daar van gewonnen? Gelukkig stond hij laag op HP en gewoon met een Hammer of Wrath op zijn gezicht en Avenging Wrath en hopen dat Avenging Wrath voldoende dmg op hem zelf deed en niet op zijn minions. :)

• uqrax
Ook leuk: Ik sta in arena op 2/1, de verbinding verbreekt even, dus sta ik op 2/2. Ik start opnieuw en win het 5e potje... en mijn arena run is afgelopen met een 2/2 score. Dat gaat wel erg hard zo...

• ini
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-10 17:29

ini

Life is what you make of it

...
Enjoy!

Remco
Hi Skafa,

Heb deze sinds een paar dagen meedraaien op mijn systeem. Vooralsnog werkt deze prima en houdt deze de stats keurig bij en kan ik mijn 'ratio'(62% wins) bijhouden.

Nu je toch vraagt om feedback, heb nog wat wensen :)
-win/loss ratio als een ratio zoals bij shooters, dus wins/losses(
- de winratio overall van de laatste
-dag
-week
-(kalender)maand
-per classe
- stats van de klasse open waar je mee speelt als je een potje aan het doen bent, zodat je weet hoe sterk/zwak je bent met die class en hoe sterk/zwak je bent tegen deze class.

Ik zal ze ook op je site plaatsen

Testspecialist

• Thompson

Thompson

Beeromaniac

Even een situatieschets, vraag me af wat jullie zouden doen.
Paladin aggro deck, you go second.
Hand: Arcane Golem, Young Priestess, Knife Juggler, Argent Squire.

De knife juggler coinen, hopen op geen antwoord?
Young priestess + argent coinen?
Young priestess óf argent squire en coin bewaren?

Tegen een Shaman overigens.

Hoe doen jullie het trouwens qua hero keuze in Arena? Indien kan kies ik altijd paladin of mage, ik vind ze leuk om te spelen en ze zijn sterk. Daarna kies ik vaak rogue maar dat is puur gebaseerd op het feit dat die na pala/mage als sterke class wordt gezien, meestal vind ik die helemaal niet leuk om te spelen (niet mijn stijl). Maar om nou een class te kiezen waarvan je weet dat die waarschijnlijk minder goed zal eindigen...

[ Voor 44% gewijzigd door Thompson op 09-02-2014 22:18 ]

Beeromaniac

• ini

ini

turn 1 bij leeg bord:
argent squire

turn 2, elk bord
knife juggler
coin
young priestess(dus 1 knife)
attack met squire

3 minions on board, dus heeft aggro, en 2 dmg done(to face als bord nog leeg is)

Testspecialist

• Thompson

Thompson

Beeromaniac

ini schreef op zondag 09 februari 2014 @ 22:21:
[...]

turn 1 bij leeg bord:
argent squire

turn 2, elk bord
knife juggler
coin
young priestess(dus 1 knife)
attack met squire

3 minions on board, dus heeft aggro, en 2 dmg done(to face als bord nog leeg is)
Hmm ja dat is inderdaad de beste optie denk ik. Had ik dus toch verkeerd gekozen. (Ik heb de gok genomen om de knife juggler te coinen maar werd gesloopt door rockbiter)

Beeromaniac

• ini

ini

Argent squire is lastig te verwijderen door de shield, en je behoud de coin.
Een shaman heeft meerdere eenvoudige removals early game(lightning bolt, rockbiter, earth shock) en zal die vaak inzetten indien er een aggro vermoeden is(totem is dan te passief). Door de priestess en argent squire hou je een leuke combi vast als die knife juggler verwijderd wordt door een rockbiter.

Murphy's law zegt dat hij natuurlijk lightning storm speelt de beurt erna :o , dan kan je opnieuw beginnen met opbouwen.

[ Voor 7% gewijzigd door ini op 09-02-2014 22:29 ]

Testspecialist

• D4NG3R
  • Laatst online: 23:10

D4NG3R

kiwi

:)

Freelance schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 21:23:
Turn 2 Cairne leek me wel geinig:
[afbeelding]

Zijn antwoord: sap :+
How!? Ding is 6 mana

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Verwijderd

Preparation neem ik aan ;) Kan net dan (aangenomen dat het daarna turn 3 is)

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 09-02-2014 22:38 ]

• Jerry

Jerry

Who?

Innervate, Innervate :P

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

• ini

ini

Jerry schreef op zondag 09 februari 2014 @ 22:37:
[...]

Innervate, Innervate +coin:P
fixed :P

Testspecialist

• Jerry

Jerry

Who?

Niet nodig op turn 2 ;).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 09 februari 2014 @ 22:37:
[...]

Preparation neem ik aan ;) Kan net dan (aangenomen dat het daarna turn 3 is)
Preparation werkt alleen op spells, niet op minions ;)

• Tektoon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 14-10 12:37
Thompson schreef op zondag 09 februari 2014 @ 22:14:
Hoe doen jullie het trouwens qua hero keuze in Arena? Indien kan kies ik altijd paladin of mage, ik vind ze leuk om te spelen en ze zijn sterk. Daarna kies ik vaak rogue maar dat is puur gebaseerd op het feit dat die na pala/mage als sterke class wordt gezien, meestal vind ik die helemaal niet leuk om te spelen (niet mijn stijl). Maar om nou een class te kiezen waarvan je weet dat die waarschijnlijk minder goed zal eindigen...
Ik kan je toch echt aanraden om ook met de andere classes arena te spelen. Het geeft een nuttig inzicht in de mogelijkheden en problemen van die andere classes, en daar heb je weer veel aan wanneer je het met een Mage of Paladin tegen die classes opneemt.

Ik speel zelf evenveel met alle classes, alleen de Hunter vermijd ik. Shaman / Warlock zijn favo, al haal ik een hoger percentage met Mages.

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

Verwijderd

ini schreef op zondag 09 februari 2014 @ 22:12:
[...]

Hi Skafa,

Heb deze sinds een paar dagen meedraaien op mijn systeem. Vooralsnog werkt deze prima en houdt deze de stats keurig bij en kan ik mijn 'ratio'(62% wins) bijhouden.

Nu je toch vraagt om feedback, heb nog wat wensen :)
-win/loss ratio als een ratio zoals bij shooters, dus wins/losses(
- de winratio overall van de laatste
-dag
-week
-(kalender)maand
-per classe
- stats van de klasse open waar je mee speelt als je een potje aan het doen bent, zodat je weet hoe sterk/zwak je bent met die class en hoe sterk/zwak je bent tegen deze class.

Ik zal ze ook op je site plaatsen
Ik heb ze gezien ja, goede suggesties. Ik denk dat ik enkele wel bij een volgende release toe kan voegen. Mooi dat je ze op uservoice hebt gezet, kan ik het ook niet vergeten ;)

• Robbie.b
Verwijderd schreef op maandag 10 februari 2014 @ 04:05:
[...]

Ik heb ze gezien ja, goede suggesties. Ik denk dat ik enkele wel bij een volgende release toe kan voegen. Mooi dat je ze op uservoice hebt gezet, kan ik het ook niet vergeten ;)
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/OeUZsri.jpg

:'( .

Verwijderd

oei, kan je de crash logs posten op pastebin.com ? Je vindt ze in c:\users[user]\appdata\local\HearthStoneTracker\logs

• Robbie.b
Verwijderd schreef op maandag 10 februari 2014 @ 10:49:
[...]

oei, kan je de crash logs posten op pastebin.com ? Je vindt ze in c:\users[user]\appdata\local\HearthStoneTracker\logs
Heb helaas geen crash logs in de map staan, waarschijnlijk omdat hij al crashed als ik hem opstart?

• D4NG3R
  • Laatst online: 23:10

D4NG3R

kiwi

:)

Ik mag nu ook uit ervaring spreken :9

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/1MmxRDDo4nMqcckfXCqGbCu5/medium.png

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/rbE3hxf1mbmH17QDkStaqcO7/medium.png

2 beurten later gewonnen :D

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

• aicaramba
D4NG3R schreef op maandag 10 februari 2014 @ 11:37:
[...]

Ik mag nu ook uit ervaring spreken :9

[afbeelding]

[afbeelding]

2 beurten later gewonnen :D
Ik heb hem een keer gehad.. Turn one darkscale healer, turn two give minion +2/+2 and taunt.. Turn 4 concede.

Verwijderd

tijdens constructed maar wat owls erin gegooid nadat ik voor 2e keer op rij een priest had die dan de perfecte hand pakte met turn 1coin+lightwel en turn 2 power world shield + inner fire sterke combo als je precies goede hand hebt, RNGesus was niet in mijn favor ;-(

• uqrax
Hmmm. Gisteren 3 pakjes geopend na arena runs. Resultaat: Bloodmage Thalnos en Captain Greenskin. Misschien maar eens een Rogue of Warrior deck afstoffen om deze uit te proberen. Casters heb ik nog niet echt de goede kaarten voor.

- Edit: Zodra Hearthstone weer online is.

[ Voor 8% gewijzigd door uqrax op 10-02-2014 19:56 ]

Verwijderd

Iemand hier een bepaald ritueel dat hij uitvoert om meer geluk te krijgen in de arena? Laatste 5 arenas niet verder dan 4 wins gekomen, voor een groot deel door domme pech. Wel een boel spannende potjes gehad waarbij het echt op de kaart die je trekt aankomt of je wint of verliest. Dan weet je dat je 5 kaarten van de 15 hebt dat als je die trekt dat je gewonnen hebt, maar het wil nooit baten :(

Ook al tijden geen mage meer kunnen spelen in arena, waarmee je met een paar fireballs en flamebreaks makkelijk 7+ wins haalt.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 10-02-2014 20:46 ]

• ini

ini

uqrax schreef op maandag 10 februari 2014 @ 19:55:
Resultaat: Bloodmage Thalnos ... Casters heb ik nog niet echt de goede kaarten voor.
Bloodmage is de perfecte kaart voor casters

swipe wordt 5 dmg +2 to all dmg ipv 4dmg +1 to all
flamestrike 5dmg to all ipv 4
consecrate 3dmg ipv 2
holy nova 3dmg ipv 2
lightning storm 3-4 ipv 2-3
en uiteraard alle single target spells +1 waardoor je bv met een lightning bolt net een 4hp minion kan killen

heerlijke kaart om vast te houden voor maar 2 mana en dan een extra sterke boardclear te doen. De turn erop is ie dood, maar als toetje krijg je nog een kaart!

[ Voor 12% gewijzigd door ini op 10-02-2014 21:17 ]

Testspecialist

• Smurf
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18-11 10:44

Smurf

Detri

Na een stuk of 4 pala decks met niet echt slechte resultaten toch weer eens een mage gemaakt. En wat voor een:
Afbeeldingslocatie: https://db.tt/m0saBOvU
De eerste Pyro was mijn eerste pick. De 2e waren de alternatieven echt het pakken niet waard (Southsea Captain en Hungry Crab)
Tot nu toe 5-1, waarbij game 2 de loss was, tegen een priest was die in turn4 mijn Cobra overnam en daarmee de Dorf die ernaast lag molde. Daarna nooit meer boardcontrol kunnen krijgen en dat geintje kostte me uiteindelijk dus de game. (Hij zette mij wel netjes op 10 om vervolgens een gestolen Pyro te gebruiken :P )

)

• uqrax
ini schreef op maandag 10 februari 2014 @ 21:13:
[...]

Bloodmage is de perfecte kaart voor casters

swipe wordt 5 dmg +2 to all dmg ipv 4dmg +1 to all
flamestrike 5dmg to all ipv 4
consecrate 3dmg ipv 2
holy nova 3dmg ipv 2
lightning storm 3-4 ipv 2-3
en uiteraard alle single target spells +1 waardoor je bv met een lightning bolt net een 4hp minion kan killen

heerlijke kaart om vast te houden voor maar 2 mana en dan een extra sterke boardclear te doen. De turn erop is ie dood, maar als toetje krijg je nog een kaart!
Oh ja hoor, mij hoef je niet te overtuigen van +1 spellpower. In mijn mening is de Kobold Geomancer redelijk underrated; Ik gebruik deze normaal op dezelfde manier. +1 card is een prima ruil voor 1 damage en hp. Ik speel hem nu in mijn rogue deck, extra damage op backstab en fan of knives. Met een beetje geluk helpt een taunt hem overleven.

Beetje jammer dat mijn laatste 8 9 matches achter elkaar tegen mages zijn geweest. Ik heb niets tegen mages, maar dit wordt wel erg eentonig...

• ShadowBumble
  • Laatst online: 22:14

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Zo tijdje niet gespeeld maar inmiddels merk ik dat ik af en toe weer ff wat hearthstone doe als tussendoortje, aangezien er toch inmiddels wel wat wijzigingen zijn geweest is er iemand hier die een link heeft naar de laatste grote wijzigingen/nerfs van cards/hero's ?

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

• RocketKoen
uqrax schreef op maandag 10 februari 2014 @ 21:36:
[...]

Oh ja hoor, mij hoef je niet te overtuigen van +1 spellpower. In mijn mening is de Kobold Geomancer redelijk underrated; Ik gebruik deze normaal op dezelfde manier. +1 card is een prima ruil voor 1 damage en hp. Ik speel hem nu in mijn rogue deck, extra damage op backstab en fan of knives. Met een beetje geluk helpt een taunt hem overleven.

Beetje jammer dat mijn laatste 8 9 matches achter elkaar tegen mages zijn geweest. Ik heb niets tegen mages, maar dit wordt wel erg eentonig...
Ligt er aan waar je hem voor gebruikt.
Ik speel met 2x eviscerate en 2x backstab.
Bloodmage heb ik helaas niet. Gebruik wel 2 Azure drakes.
Ik vind + spellpower zonder een carddraw het niet waard. Niet op een rogue tenminste.
Het levert wel leuke combo's op. Maar je zit met een minion in je hand die je niet kan spelen tot je er ook een spell achteraan gooit. Anders gaat hij meteen dood en had je veel beter een minion met wat betere stats kunnen spelen.

[ Voor 12% gewijzigd door RocketKoen op 11-02-2014 10:03 ]

TheS4ndm4n#1919

• aicaramba
Ik had gisteren een enemy die 5 minions op het board had tegen over mijn 3. Hij had een 6-5 taunt en nog 2 minions meer met 3 of meer health. Mijn minions waren 4-3, 2-2, 2-2 (waarvan 1 +1 spell damage had).. Ik was toch behoorlijk blij dat ik een minion kon spelen die adjacent minions +1 spell damage geeft, gevolgd door een consecration.. De +1 spelldamage (3 in totaal) waren een echte matchwinner hier.

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16:25
ShadowBumble schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 09:45:
Zo tijdje niet gespeeld maar inmiddels merk ik dat ik af en toe weer ff wat hearthstone doe als tussendoortje, aangezien er toch inmiddels wel wat wijzigingen zijn geweest is er iemand hier die een link heeft naar de laatste grote wijzigingen/nerfs van cards/hero's ?
Dat is heel makkelijk zelf te vinden.

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Bartske schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 10:13:
Dat is heel makkelijk zelf te vinden.
Bedankt en zou je dan zo vriendelijk willen zijn om dat ook aan te geven waar ik dat zo makkelijk kan vinden even handig een samenvatting van de grote wijzigingen van de afgelopen 2 maanden ofzo ?

lees met een enorme portie sarcasme

Verwijderd

ShadowBumble schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 10:23:
[...]

Bedankt en zou je dan zo vriendelijk willen zijn om dat ook aan te geven waar ik dat zo makkelijk kan vinden even handig een samenvatting van de grote wijzigingen van de afgelopen 2 maanden ofzo ?

lees met een enorme portie sarcasme
Zoiets? http://eu.battle.net/hear...-notes-1004458-16-01-2014

• DarthDavy

Enjoy!

Remco
Sinds een paar dagen gebruiker van dit programma en ik ben fan! Ik vraag me trouwens af hoe je dit voor mekaar gekregen hebt. Is er van Blizzard ergens een API waar je die informatie met een extern programma kan gaan tracken?

Wat vind je zelf trouwens een billijke vergoeding voor je werk? 10 euro?

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Was niet helemaal wat ik bedoelde maar ok, ik wist neit of dat de enige patchnotes die eruit waren gekomen dus ipv van het grasduinen tussen alle patchnotes door het gewoon hier even vragen wat de verschillen waren maar blijkbaar is dat het enige geweest.

• BM
  • Laatst online: 20:04

BM

Moderator Spielerij
Elkaar verwijten maken doe je maar via een ander medium, niet in dit topic.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

• SeamusXanthus
DarthDavy schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 10:39:
[...]

Sinds een paar dagen gebruiker van dit programma en ik ben fan! Ik vraag me trouwens af hoe je dit voor mekaar gekregen hebt. Is er van Blizzard ergens een API waar je die informatie met een extern programma kan gaan tracken?

Hij doet dat blijkbaar via image recognition. Grappig dat dat blijkbaar snel en accuraat genoeg kan.

Verwijderd

DarthDavy schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 10:39:
[...]

Zoals hierboven al gezegd via afbeelding herkenning inderdaad. En het viel inderdaad niet mee om de totale scan loop onder de 50 / 100 milliseconde te houden :-) Maar het werkt voortreffelijk momenteel moet ik zeggen.

Een billijke vergoeding is dat ik voorlopig gewoon mijn koffie kan blijven drinken ;) haha, bedankt!!

• ETzPliskin
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 17-11 16:39

ETzPliskin

PS3 ID: Kretus

Ik loop nu tegen een muur aan op rank 18 :X Onwaarschijnlijk op welke manier ik telkens verlies. Oh en the amount of mages is just too damn high!

Zoals net met mijn druid deck. Ik moet eerst starten en trek 3 4+ mana kaarten. Ik wissel ze en trek vervolgens een Ironbark Protector, Cenarius en een Druid of the Claw. Eerstvolgende draw is een Starfire, en de draw erna opnieuw een Ironbark Protector. GG -O-

[ Voor 47% gewijzigd door ETzPliskin op 11-02-2014 17:36 ]

• Rone
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
ETzPliskin schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 17:31:
Ik loop nu tegen een muur aan op rank 18 :X Onwaarschijnlijk op welke manier ik telkens verlies. Oh en the amount of mages is just too damn high!
Meestal een kwestie van wat aanpassingen doen aan je deck, dan kom je ineens veel verder. Heb zelf ook meegemaakt dat met mijn deck destijds Rank 17 wel de max was. Nu zit ik, na wat kaarten te hebben verwisseld, op Rank 11 en ik ben nog niet klaar. Wel kom je vanaf dat punt veel rushdecks tegen, of juist veel taunts, of pay-to-win legendary decks. Als ze dat nodig hebben om van mijn deck te winnen, terwijl mijn deck helemaal niet bijzonder is, dan verdienen ze het wat mij betreft ook. :P
Zoals net met mijn druid deck. Ik moet eerst starten en trek 3 4+ mana kaarten. Ik wissel ze en trek vervolgens een Ironbark Protector, Cenarius en een Druid of the Claw. Eerstvolgende draw is een Starfire, en de draw erna opnieuw een Ironbark Protector. GG -O-
Tja, dan zou je wellicht eens naar de manaverdeling binnen je deck kunnen kijken. Als je meer 1-2-3 mana kaarten in je deck hebt zitten is de kans ook groter dat je daarmee kunt starten. Maar dat is juist het leuke eraan, beetje spelen met de talloze opties die je hebt totdat je een deck bij elkaar hebt gesprokkeld dat echt lekker speelt. Maar goed, geluk is ook een factor en verliezen doe je toch wel zo nu en dan.

[ Voor 32% gewijzigd door Rone op 11-02-2014 19:57 ]

PC1: 9800X3D + RX 9070 XT || PC2: 5800X3D + RTX 3080 || Laptop: 7735HS + RTX 4060

• Jerry

Jerry

Who?

ETzPliskin schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 17:31:

Post je deck eens dan kunnen we wat input geven. Ik speel ook een druid op het moment. Vooral omdat ik daar de meeste kaarten van heb :P. Ik ben tot rank 17 gekomen met een basic druid deck (alleen basic kaarten die je automatisch krijgt). En een slechte draw kan je altijd wel eens hebben :).

Ik zit nu op rank 15 met een druid deck zonder legendaries en het gaat best aardig. Gisteren 6 potjes gedaan waarvan 1 verloren tegen een andere druid. We probeerden allebei te topdecken aan het eind en hij had meer geluk :P.

Mijn deck tot nu toe (Work In Progress uiteraard ;)):
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/bCuMTtp.png

2x Swamp Ooze, want ik kom echt veeeeeel rush warriors tegen.

[ Voor 18% gewijzigd door Jerry op 11-02-2014 18:09 ]

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

• aicaramba
Ik ben sinds een paar dagen ook ranked aan het doen. Af en toe tussen arena's door. Ik ben nu rank 21, maar ik heb nog niet verloren.

Mijn decks zijn niet echt goed, denk ik. Maar ik zie wel hoe ver ik kom. Ik ga wel proberen zelf decks te maken en niet zomaar kopieren van het internet. Ik speel vaak de class waarvoor een quest bezig is :p

Mijn laatst 3 arenas waren. 5, 5 en 4 wins. Beter dan gemiddeld en beter dan wat me daarvoor lukte, maar er is altijd ruimte voor verbetering.

• DarthDavy
Verwijderd schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 16:31:
[...]

Zoals hierboven al gezegd via afbeelding herkenning inderdaad. En het viel inderdaad niet mee om de totale scan loop onder de 50 / 100 milliseconde te houden :-) Maar het werkt voortreffelijk momenteel moet ik zeggen.

Een billijke vergoeding is dat ik voorlopig gewoon mijn koffie kan blijven drinken ;) haha, bedankt!!
Afbeelding herkenning :X :X 8)7 8)7

Dat heeft ook wel een paar uren, wat zeg ik, een paar dagen gekost voor je dat op punt had denk ik. Respect man! _/-\o_ _/-\o_

Verwijderd

Goedenavond mensen!

Ik ben nieuw op het forum en ook met Hearthstone, ben wel een tweaker-lezer maar niet echt een actief medelid. Dus toch maar besloten om mij eens aan te melden :)

Vraagje, ik heb zojuist Hearthstone geinstalleerd mede door jullie enthousiastme hier (zie 284 paginas ) haha.
Alleen nu kan ik direct niet inloggen, zie wel iets van een melding. Maar is dit een bekend fenomeen? Of is het echt nu puur even een server probleem oid ?

Misschien overbodige vraag, maar ik dacht misschien is er al een oplossing/ ETA bekend.

P.s. Ben zelf Magic the Gathering ervaren, en het lijkt me echt een tof spel :D
Pagina: 1 ... 71 ... 133 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]Registreren op de tweakers battle.net lijst kan <a href=https://sites.google.com/site/tnetbtagdb/welkom>hier</a>

Plaatjes aub resizen (het liefst naar een breedte van 570 pixels of minder) zodat ook mobiele gebruikers van dit topic kunnen genieten.

Voorkom slowchat in dit topic! Ga naar de Tweakers.net IRC Hearthstone chat:
<strong><a href="http://irc.tweakers.net/hearthstone" target="_blank">webbased</a></strong> of <strong>#hearthstone</strong> op <strong>irc.tweakers.net</strong>~~~[/html]