[PC/MAC/Mobile] Hearthstone: Heroes of Warcraft (F2P) Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 56 ... 133 Laatste
Acties:
  • 326.611 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaria
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 08-10 22:41

Xaria

Boventitel

een mazzel!!!
Ik op 2 HP hij op 5 HP, ik 4 mobs op tafel waarvan 1 taunt en de rest niet boeiend. Hij kaartloos en kan niets meer. Wat trekt ie... fucking hellfire... *rage*

Dit kan en moest een stuk gematigder

[ Voor 21% gewijzigd door Gropah op 15-12-2013 18:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19-10 17:04

SkyStreaker

Move on up!

*knip*

[ Voor 149% gewijzigd door SkyStreaker op 15-12-2013 18:55 ]

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uqrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 20-12-2024
Verbinding is weer brak. Zojuist verbinding verbroken na gold betalen voor arena, opnieuw gestart, class gekozen, en verbinding verbroken tijdens het kiezen van mijn eerste kaart voor arena deck. Tijd voor een pauze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-10 00:05
ik kom er überhaupt niet in, vanaf vanmiddag al. Eerst crashes bij het inloggen, en nu is de play button disabled, ook na restart...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uhmmie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20-08 17:30
Hele dag hard gewerkt, dus ik dacht even lekker te relaxen met een paar potjes HS. Maar helaas zit dat er niet in.. Dan maar ff wat filmpjes online kijken om wat tactieken te leren ;).

Currently playing: MTG Arena (PC)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-10 22:38

PromWarMachine

Forsaken Archer

http://eu.battle.net/hear...ic/8966267040?page=43#854

Hier de meest recente update van Blizzard over de issues. Het lijkt totaal niet stabiel. Niet om de game in te komen en ook niet als je eenmaal speelt. Tot er goed nieuws van Blizzard is, moet ik mijn Arena run helaas uitstellen. Om geen onverwachte en onnodige loss te krijgen, zou ik jullie adviseren 't zelfde te doen. :)

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franko P.
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 11-10 10:30

Franko P.

Hit it.

Heel Battle net ligt plat momenteel. Diablo 3, Starcraft 2 en Hearthstone werken niet.
WoW heb ik nog niet geprobeerd maar ik vermoed dat daar ook problemen mee zullen zijn.

Blijkbaar een probleem met de authentication server.

Voor updates zie twitter: @BlizzardCSEU_EN

It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeeDRaZoR3
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10-10 14:52
Verwijderd schreef op zondag 15 december 2013 @ 16:43:
Heb nog een beta key liggen voor de eerste die me een pm stuurt

veel plezier er mee SpeeDRaZoR3 :9
Nogmaals bedankt.

Erg jammer dat battle.net nu niet werkt. Dat wordt nog langer wachten.

PSN: speedrazor3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine

PromWarMachine

Forsaken Archer

Ook beschamend dit.. :X
Na een hele dag van problemen hebben ze misschien iets gevonden.. maar geen ETA..
We believe we might have found the cause of these connection issues but we do not have any ETA. Thanks for your understanding. #BlizzCS
Ik ga daar maar eens niet op wachten.. Morgen nieuwe kansen. :z

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13-10 19:52
Nice Eu up als ik naar bed moet, veel speel plezier die nu gaan spelen ;)

http://eu.battle.net/d3/en/profile/An1mA-1336/hero/65094263

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uhmmie
Zo te zien is het nog steeds down.. Maarja vandaag toch de hele dag werken, hopelijk dat het vanavond weer werkt.. Ondertussen bijna alle classes op level 10.. Moet zeggen dat ik Arena nog steeds veel leuker vind dan constructed, maar dat is vooral omdat ik nog 95% van de kaarten mis..

Feit is alleen dat ik bij arena meestal rond de 3/3 eindig en ik dus per arena entry gold of geld in moet leggen om verder te kunnen.. Gold is natuurlijk geen probleem, maar ik twijfel of ik wel letterlijk per potje wil betalen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser387
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 01-09 11:04
Uhmmie schreef op maandag 16 december 2013 @ 08:32:
Zo te zien is het nog steeds down.. Maarja vandaag toch de hele dag werken, hopelijk dat het vanavond weer werkt.. Ondertussen bijna alle classes op level 10.. Moet zeggen dat ik Arena nog steeds veel leuker vind dan constructed, maar dat is vooral omdat ik nog 95% van de kaarten mis..

Feit is alleen dat ik bij arena meestal rond de 3/3 eindig en ik dus per arena entry gold of geld in moet leggen om verder te kunnen.. Gold is natuurlijk geen probleem, maar ik twijfel of ik wel letterlijk per potje wil betalen..
Met het abandonen van quests (1 per dag), kan je quests uitzoeken die je kunt halen tijdens de Arena zoals: Destroy 40 minions of Deal 100 damage.

Op die manier verzamel je tijdens de Arena weer Gold voor de volgende run :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser387
Lau1187 schreef op zondag 15 december 2013 @ 13:42:
[...]

De aanvallende partij kiest welke van jouw minions met taunt hij/zij wil aanvallen. Daar heb je als blokkerende partij dus geen invloed op.
Dit in tegenstelling tot Magic the Gathering, waarbij de verdediger kiest met welke minion welke aanvallende minion geblocked wordt. Dit vond ik erg wennen.

Ook moest je bij Magic volgens mij Minions in de defence-stand zetten, omdat ze anders niet mochten verdedigen. Bij Magic kan je aanvallen en dan in de beurt van de tegenstander dezelfde minions weer gebruiken om te verdedigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adros
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 14-10 23:31
nog steeds down?

Gepassioneerd Landschapsfotograaf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas_De_Beer
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 22-09 10:54
Ja, nog steeds down helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
Uhmmie schreef op maandag 16 december 2013 @ 08:32:

Je zet uiteindelijk 50 gold op het spel. Met 3/3 krijg je vaak alweer 30 gold of zo terug plus nog dust of als je geluk hebt een rare. Je verlies is dan echt te verwaarlozen naar mijn mening. En als je dan een keer een uitschieter hebt van 7+ is je winst bijhoorlijk.
Tenzijn je echt nooit boven 3/3 komt zou ik altijd Arena aanraden, de ervaring die je op doet is ook 'goud' waard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauz1978
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22:52

Mauz1978

Console War Veteran

Blizzard CS EU ‏@BlizzardCSEU_EN 8m

Sorry everyone, work on the conenctivity issues for #wow #hearthstone #d3 and #sc2 continue, we do not have an ETA just yet.
Flinke problemen daar! Duurt nu al meer dan een dag....

Something under the bed is drooling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper 99
  • Registratie: Augustus 2007
  • Nu online
prutser387 schreef op maandag 16 december 2013 @ 10:51:
[...]

Dit in tegenstelling tot Magic the Gathering, waarbij de verdediger kiest met welke minion welke aanvallende minion geblocked wordt. Dit vond ik erg wennen.

Ook moest je bij Magic volgens mij Minions in de defence-stand zetten, omdat ze anders niet mochten verdedigen. Bij Magic kan je aanvallen en dan in de beurt van de tegenstander dezelfde minions weer gebruiken om te verdedigen.
Uhm nee? Bij magic tap je een unit als hij aanvalt dan is hij tot jou beurt aan getapt en niet meer te gebruiken, Abilities waren ook tab abilities, dan moest je kiezen aanvallen of ability etc. Verder klopt het hoor (je hebt dus juist attack stance defenden mag je als hij untapped is) :)

[ Voor 4% gewijzigd door Jasper 99 op 16-12-2013 12:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser387
Jasper 99 schreef op maandag 16 december 2013 @ 11:34:
[...]

Uhm nee? Bij magic tap je een unit als hij aanvalt dan is hij tot jou beurt aan getapt en niet meer te gebruiken, Abilities waren ook tab abilities, dan moest je kiezen aanvallen of ability etc. Verder klopt het hoor :)
Ow ja, dat was het :). Als je hebt aangevallen met een beestje, dan mag die niet meer verdedigen.

[ Voor 9% gewijzigd door prutser387 op 16-12-2013 12:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper 99
  • Nu online
prutser387 schreef op maandag 16 december 2013 @ 12:08:
[...]

Ow ja, dat was het :). Als je hebt aangevallen met een beestje, dan mag die niet meer verdedigen.
Ook blijft schade niet dat is ook heel erg wennen kwa heartstone, Maar gezien de eenvoud van heartstone tegenover magic, vind ik het wel goed dat ze dingen implementeren als kiezen wie je aanvalt en damage blijft staan. Bij magic was het gewoon 4/4 unit andere had een 5/5 dan kan je niet aanvallen. Want dan was die gratis weg :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
Die eenvoud maakt het wel heerlijk snel allemaal. Tegelijkertijd vraag ik me af hoe ze het later uit gaan breiden dat ze enerzijds de eenvoud kunnen bewaren maar ook de variatie hoog kunnen houden.

Ik bedoel, dingen uit Magic zoals 'interrupts' kunnen ze eigenlijk niet aan beginnen omdat dit het spel enorm zou vertragen (daarom heb je nu 'secrets' wat in feite van te voren uitgespeelde interrupts zijn).

Wat ik in elk geval hoop is dat er meer kaarten zoals Shadowform aankomen, die een soort van permanente spells zijn de het potje tot het einde veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArmouredSPony
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14-10 14:44

ArmouredSPony

ArmouredSpacePony

SeamusXanthus schreef op maandag 16 december 2013 @ 13:04:
Die eenvoud maakt het wel heerlijk snel allemaal. Tegelijkertijd vraag ik me af hoe ze het later uit gaan breiden dat ze enerzijds de eenvoud kunnen bewaren maar ook de variatie hoog kunnen houden.

Ik bedoel, dingen uit Magic zoals 'interrupts' kunnen ze eigenlijk niet aan beginnen omdat dit het spel enorm zou vertragen (daarom heb je nu 'secrets' wat in feite van te voren uitgespeelde interrupts zijn).

Wat ik in elk geval hoop is dat er meer kaarten zoals Shadowform aankomen, die een soort van permanente spells zijn de het potje tot het einde veranderen.
Nieuwe kaarten, nieuwe classes, nieuwe gamemodes. Kan nogal wat bijkomen om het interessant te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
Alleen maar nieuwe kaarten is denk ik niet genoeg voor de wat langere termijn denk ik, als dit dezelfde soort kaarten zijn (minions of spells). Ik bedoel, hoeveel soort 2 mana kostende 2/3 of 3/2 monsters kan je hebben?

Weapons zijn bijvoorbeeld een unieke vorm van kaarten omdat deze niet de regels volgen van de typische minions of spells. Ik ben vooral benieuwd wat ze voor een nieuwe concepten ze nog meer gaan bedenken. Dus echt nieuwe soort kaarten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sleepwalkerbe
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 25-09 04:09
SeamusXanthus schreef op maandag 16 december 2013 @ 13:25:
Alleen maar nieuwe kaarten is denk ik niet genoeg voor de wat langere termijn denk ik, als dit dezelfde soort kaarten zijn (minions of spells). Ik bedoel, hoeveel soort 2 mana kostende 2/3 of 3/2 monsters kan je hebben?

Weapons zijn bijvoorbeeld een unieke vorm van kaarten omdat deze niet de regels volgen van de typische minions of spells. Ik ben vooral benieuwd wat ze voor een nieuwe concepten ze nog meer gaan bedenken. Dus echt nieuwe soort kaarten.
Kijkend naar MTG lijkt me wel dat ze nog even kunnen verder bouwen aan verschillende kaartdecks.

<SG> Sleepwalkerbe - Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
Al heb ik denk ik MTG al bijna 20 jaar niet meer gespeeld, heeft dit spel van wat ik me kan herinneren ook veel meer 'soorten' kaarten dan alleen minions/spells.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sleepwalkerbe
SeamusXanthus schreef op maandag 16 december 2013 @ 13:53:
Al heb ik denk ik MTG al bijna 20 jaar niet meer gespeeld, heeft dit spel van wat ik me kan herinneren ook veel meer 'soorten' kaarten dan alleen minions/spells.
Ja het is ook al ff geleden maar ik meen me te herinneren dat het voornamelijk minions en spells waren.
In elk geval tonen zij wel hoe ze elke x jaren kunnen nieuwe release van kaarten uitbrengen als expansion packs en toch een enorme hype creeeren onder de TCG spelers.

Misschien zit ik er naast maar ik herrinner me nog van toen dat nieuwe releases voor nieuwe combos zorgen en hence dus interessant zijn voor velen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HS en D3 nog steeds down?
Wow lijkt wel te werken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 16 december 2013 @ 13:58:
HS en D3 nog steeds down?
Wow lijkt wel te werken...
Yep :( HS in ieder geval wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gebeurt niet vaak dat er 24uur+ problemen zijn :( en ook op meerdere games

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deem
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-10 00:48

Deem

Ontcijfer mij!

Volgens mij zijn ze backups aan het terugzetten. Ik ga kapot hier, nu Heartstone eruit ligt...

"May our framerates be high and our temperatures low."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser387
SeamusXanthus schreef op maandag 16 december 2013 @ 13:53:
The card types are artifact, creature, enchantment, instant, land, planeswalker, sorcery, and tribal.
Ik moet zeggen dat ik de eenvoud van Hearthstone wel heel erg waardeer. Ik heb potjes gespeeld met (ook) redelijke nieuwe mensen en dan zit je toch wel 1-2 keer per potje in de handleiding te bladeren en te discusseren of iets is toegestaan of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
prutser387 schreef op maandag 16 december 2013 @ 14:34:

Ik moet zeggen dat ik de eenvoud van Hearthstone wel heel erg waardeer. Ik heb potjes gespeeld met (ook) redelijke nieuwe mensen en dan zit je toch wel 1-2 keer per potje in de handleiding te bladeren en te discusseren of iets is toegestaan of niet.
Ja precies, dat is de kracht van Hearthstone. Maar daarom ben ik dus wel sceptisch over uitbreidingsets. Als je gaat verdiepen kan dat ten koste gaan van de snelheid. Maar doe je het niet, is het lastig nieuwe kaarten te bedenken.

Overigens ben ik met MtG gestopt door de toenemende hoeveelheid uitbreidingsets die je kreeg. Het verzamelen vond ik zeer leuk onderdeel maar die sets kwamen zo snel na elkaar uit op een gegeven moment dat het onbegonnen werk was, tenzij je echt belachelijke hoeveelheden geld eraan uit gaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uhmmie
Dat is ook het enige wat ik echt mis in hearstone. Het ruilen van kaarten.. Natuurlijk is er de optie om kaarten kapot te maken voor dust en daar nieuwe kaarten van te kopen.. Maar het echt kunnen ruilen van kaarten mis ik persoonlijk toch echt wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine

PromWarMachine

Forsaken Archer

Uhmmie schreef op maandag 16 december 2013 @ 14:45:
Dat is ook het enige wat ik echt mis in hearstone. Het ruilen van kaarten.. Natuurlijk is er de optie om kaarten kapot te maken voor dust en daar nieuwe kaarten van te kopen.. Maar het echt kunnen ruilen van kaarten mis ik persoonlijk toch echt wel.
Daar heb ik ook wel eens over nagedacht, maar dan is de fun van het verzamelen er snel af. Er zijn niet zoveel unieke kaarten. Als je zou kunnen ruilen, heb je snel een volledige collectie en dan is voor sommigen (ik vind het doel niet het verzamelen van alle kaarten..) de lol er af.
Voor Blizzard ook ongustig, want die mensen gaan in ieder geval geen kaarten meer kopen.

Die feature zie ik dan ook niet zo snel komen.

In other news.. Er is een 'very good chance' dat het vandaag weer gaat werken. Geen ETA, geen garanties.
@maci1206 We can't guarantee anything, but there is a very good chance, yes.

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uhmmie
PromWarMachine schreef op maandag 16 december 2013 @ 14:49:
[...]

Daar heb ik ook wel eens over nagedacht, maar dan is de fun van het verzamelen er snel af. Er zijn niet zoveel unieke kaarten. Als je zou kunnen ruilen, heb je snel een volledige collectie en dan is voor sommigen (ik vind het doel niet het verzamelen van alle kaarten..) de lol er af.
Voor Blizzard ook ongustig, want die mensen gaan in ieder geval geen kaarten meer kopen.

Die feature zie ik dan ook niet zo snel komen.

In other news.. Er is een 'very good chance' dat het vandaag weer gaat werken. Geen ETA, geen garanties.

[...]
Mjah digitaal ruilen is zowiezo minder fun als het door elkaars mappen heen zoeken opzoek naar de kaarten die je nog wilt :)..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
Eén van de stomste dingen die ik ooit heb gedaan (achteraf). Mijn collectie grotendeels verkopen en rest aan mijn broer geven omdat 'over een paar jaar Magic toch niet meer veel gespeeld zal worden en de kaarten toch niks meer waard zijn'.

Damn wat een verkeerde inschatting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkangle
  • Laatst online: 22-09-2023
SeamusXanthus schreef op maandag 16 december 2013 @ 15:23:
Eén van de stomste dingen die ik ooit heb gedaan (achteraf). Mijn collectie grotendeels verkopen en rest aan mijn broer geven omdat 'over een paar jaar Magic toch niet meer veel gespeeld zal worden en de kaarten toch niks meer waard zijn'.

Damn wat een verkeerde inschatting.
Ik kreeg van een mede tweaker te horen dat mijn oude collectie voor best wel veel geld verkocht kan worden (voornamelijk beta en 4th(?) edition). Was zeer in mijn nopjes, genoeg om een leuk kerstreisje aan mijn vrvouw te geven dit jaar :)

Servers al weer up?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser387

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adros
duurt wel erg lang. Maar goed, het is een beta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser387
adros schreef op maandag 16 december 2013 @ 16:48:
[...]

duurt wel erg lang. Maar goed, het is een beta.
Heeft natuurlijk niks met de beta te maken, want ook de login-servers van Diablo, WoW en Starcraft hebben er 24 uur uitgelegen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adros
prutser387 schreef op maandag 16 december 2013 @ 16:58:
[...]

Heeft natuurlijk niks met de beta te maken, want ook de login-servers van Diablo, WoW en Starcraft hebben er 24 uur uitgelegen...
oke, wist ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 04:36
prutser387 schreef op maandag 16 december 2013 @ 16:58:
[...]

Hoezo hebben er uit gelegen?
Ze liggen er nog steeds uit.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psvunited
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 08-09 13:29
Wow etc werken weer alleen HS en Diablo nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17-09-2024
psvunited schreef op maandag 16 december 2013 @ 18:54:
Wow etc werken weer alleen HS en Diablo nog niet.
Dit inderdaad.
Ach, ik snap ze wel: eerste WoW up (degene waar ze nog steeds het meeste aan verdienen) dan het spel waar de meeste competities op gespeeld worden.
Hierna pas Diablo en die ene beta game :)

Toch wel jammer :( Wilde Diablo spelen...

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie.b
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 30-08 11:48
Heb alweer een hearthstone key mogen ontvangen, de zesde al voor mij haha.
Have fun, degene die hem als eerste activeert ;).

Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Dota: http://dotabuff.com/players/105780721 - Hearthstone: Skelzo#2968 Steam: http://steamcommunity.com/id/skelelele

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psvunited
Robbie.b schreef op maandag 16 december 2013 @ 19:39:
Heb alweer een hearthstone key mogen ontvangen, de zesde al voor mij haha.
Have fun, degene die hem als eerste activeert ;).

Members only:
6de :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deem
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-10 00:48

Deem

Ontcijfer mij!

De key is iig al geclaimed.

"May our framerates be high and our temperatures low."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie.b
Yeah, ik heb 3 email adressen geregistreerd voor de beta, 2 van gamer.nl en 1 van tweakers :).

Dota: http://dotabuff.com/players/105780721 - Hearthstone: Skelzo#2968 Steam: http://steamcommunity.com/id/skelelele

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adros
Robbie.b schreef op maandag 16 december 2013 @ 20:42:
[...]

Yeah, ik heb 3 email adressen geregistreerd voor de beta, 2 van gamer.nl en 1 van tweakers :).
zou leuk zijn als we ook ooit nog eens kunnen spelen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paterpor
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 19-10 16:02
Have fun!

Members only:

[ Voor 26% gewijzigd door Paterpor op 16-12-2013 22:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Helaas net telaat :-(
Nog maar even wachten dan.
Al meer bekend wanneer de beta public gaat ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaria

Xaria

Boventitel

Zodra ze er klaar voor zijn :')
Maar zonder dollen, volgens mij zou het ergens in december zijn, al kan het ook wel januari worden. Soon in ieder geval!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grotman
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
The login issues related to #Hearthstone & #D3 are still being worked on, folks. Updates to follow. Still no ETA.

Gaat lekker daar!

[ Voor 8% gewijzigd door Grotman op 16-12-2013 21:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uqrax
Begonnen de problemen niet zondagochtend? Begint richting de 48 uur te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blizzard CS EU ‏@BlizzardCSEU_EN 2m
The #Bnet connection issues are obviously our top priority right now and we will communicate further on this later tonight.

De persvoorlichter blijft inventief met z'n politiek correcte tweets ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
Dus....

Bluepost from the German Forum:

*"Update" 21:45 Uhr*

Leider tut sich mittlerweile die Möglichkeit auf, dass sich die Arbeiten an den betroffenen Systemen aufgrund ihrer Komplexität bis zum morgigen Tag hinziehen könnten. Natürlich gibt es für uns aktuell nichts Wichtigeres, als das Spiel wieder online zu bekommen, doch der bisherigen Entwicklung nach ist es eher unwahrscheinlich, dass es heute Abend noch etwas wird. Wir drücken selbstverständlich dennoch die Daumen, während Spezialisten aus Europa und den US zusammen und rund um die Uhr weiter an dem Problem arbeiten.

Dies mag nun sicher nicht die Information sein, die sich die meisten von euch gewünscht haben werden, doch wollten wir euch einerseits zwecks eurer Abendplanung auf dem Laufenden halten, andererseits auch noch einmal verdeutlichen, dass wir unser Bestes geben, um euch schnellstmöglich wieder den Zugang zu unseren Games zu ermöglichen.

Bitte bewahrt Geduld und einen respektvollen Umgang miteinander.

English:

Unfortunately the possibility has arisen, that the work on the affected systems may last until tomorrow due to its complexity. Of course there is nothing more important right now than getting the the game back online, but due to recent developments it is rather unlikely that this will be resolved tonight. We are still keeping our fingers crossed while specialistst from the EU and US are working around the clock to fix this issue.

This may not be the information most of you wished for, but on the one hand we wanted to keep you up to date for your evening planings and on the other hand assure you that we are doing our best to enable you to acces the games as soon as possible.

Plese stay patient and respectufull with each other

http://eu.battle.net/hear...topic/8965607213?page=149

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackminister
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15-05 16:37
Morgen heb ik de hele dag om te spelen, hoop dat het tegen dan gefixt is!! Is het niet al geleden van de launch van Diablo dat de servers zo lang out waren?

Hoe meer je weet, des te meer je beseft dat je eigenlijk niets weet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaria

Xaria

Boventitel

Weet je met dit soort situaties heeft het toch weinig nut om te klagen. Blizzard echt wel haar stinkende best om dit zo snel mogelijk op te lossen, omdat het ze alleen maar geld kost en slechte rep.
Wow doet het tenminste, dus ik vermaak me wel. Morgen weer een dag voor HS als het werkt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Nu online
ach ik heb nog steeds de arena bug en kan al een aantal dagen niet spelen oww wacht het is opgelost met de volgende patch........ zucht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Alles is weer in de lucht.

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Nu online
niet echt die arena loop word met de volgende patch pas opgelost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Ik zit te twijfelen. Heb een redelijk aantal mooie golden cards, tot aan epics toe.

Zal ik deze houden, ik hou wel van de looks, of zal ik ze disenchanten om andere kaarten te craften? De golden epics, zoals Faceless Manipulator leveren 500 dust op, is toch een andere epic of 1/3 Legendary.

Wat doen jullie met je golden commons, rares, epics en legendaries?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine

PromWarMachine

Forsaken Archer

Gotta catch 'em all, dus ik zou ze bewaren. Zeker een golden nuttige epic als Faceless Manipulator.

Daarbij moet ik wel zeggen dat mijn doel absoluut niet ligt in Play mode. Dus dat ik nu iets eerder een legendary kan craften die ik wel leuk vind, boeit me echt totaal niet. Als Ranked modus helemaal jouw ding is, kun je dat natuurlijk wel doen.

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Juist jouw eerste opmerking, dat gevoel heb ik tot nog toe gehad.

En ja, ik vind ranked leuk om te spelen, beetje zelf decks samenstellen en dan kijken of je de synergy tussen je kaarten van de grond kunt krijgen en zonodig aanpassen met 2-3 kaarten. En zodra de meta richting een bepaalde class gaat pak ik een andere class.

Zo heb ik eerst een tijd hunter (2 maanden terug, geen OTK) gespeeld maar toen iedereen dat ging doen naar mage geswitched en daarna vrij snel naar andere classes. Nu de Priest een aantal kaarten in de laatste patch heeft zien verminderen ben ik daar voor het eerst serieus mee begonnen. Beetje tegendraads. Nu wil ik weer hunter gaan testen nu unleash the hounds weg is. :)

Maar juist daarom is kaarten craften wel leuk. Ik denk dat ik maar eens 20 euro er tegenaan ga gooien vanavond, wie weet zie ik dan weer kaarten in mijn bak terecht komen waar omheen ik decks kan gaan verzinnen.

Disenchanten nog maar even laten zitten.

[ Voor 5% gewijzigd door Ngangatar op 17-12-2013 11:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaria

Xaria

Boventitel

Rng hates me :')
Ik zal lief ranten, maar pff faceless manipulator + ragnaros achter elkaar trekken is wel gg... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie.b
Ngangatar schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 11:13:
Ik zit te twijfelen. Heb een redelijk aantal mooie golden cards, tot aan epics toe.

Zal ik deze houden, ik hou wel van de looks, of zal ik ze disenchanten om andere kaarten te craften? De golden epics, zoals Faceless Manipulator leveren 500 dust op, is toch een andere epic of 1/3 Legendary.

Wat doen jullie met je golden commons, rares, epics en legendaries?
Ik disenchant meestal de golden commons, soms een golden rare. Verder bewaar ik al de golden cards die ik in mijn main decks kan of wil gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkangle
Ik bewaar ze netjes, maar van de week na de patch heb ik toch maar mijn golden Argent Commander's ge-DE'ed. Dat was te goed om niet te doen qua dust.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
Ik kon het niet 1 2 3 vinden, maar hebben ze gewoon ter compensatie 2 extra quest gegeven? Ik heb tenminste nu ineens 3 quest ipv 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

An1mA schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 12:02:
Ik kon het niet 1 2 3 vinden, maar hebben ze gewoon ter compensatie 2 extra quest gegeven? Ik heb tenminste nu ineens 3 quest ipv 1.
gok dat je 1 had, gister down dus +1 kreeg en vandaag weer, zou dan 3 moeten zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkangle
Ik heb er 3 ipv 0 o.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
Verwijderd schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 12:23:
[...]

gok dat je 1 had, gister down dus +1 kreeg en vandaag weer, zou dan 3 moeten zijn?
Je moet de game starten om een quest te krijgen en dat kon de laatste 2 dagen niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

An1mA schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 12:29:
[...]

Je moet de game starten om een quest te krijgen en dat kon de laatste 2 dagen niet.
de Quest teller zit gewoon op de server, max is 3 Quests, dus als je 3 dagen niet inlogt, krijg je er 3, als soms 4 als je er al 1 af had en direct haalt. Je hoeft niet elke dag in te loggen voor een Quest :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkangle
Verwijderd schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 12:31:
[...]

de Quest teller zit gewoon op de server, max is 3 Quests, dus als je 3 dagen niet inlogt, krijg je er 3, als soms 4 als je er al 1 af had en direct haalt. Je hoeft niet elke dag in te loggen voor een Quest :)
Ik heb tijdens de malaise zondag kunnen inloggen en mijn quest kunnen doen... Dan zou ik er maar 2 moeten hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als je zondag 0 had maar nu voor maandag en dinsdag er totaal 3 hebt gekregen, zou het eerder kloppen dat er 3 Qs zijn voor iedereen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
Als ik er naar zoek krijg ik 50/50 antwoorden er op, misschien heeft iemand al een blue post er over gevonden?

https://www.google.nl/sea...annel=np&biw=1920&bih=914

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 09:22
Zondag was de quest "Kill 40 minions" oid, die van vandaag en gisteren zijn:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/lj8eDeT.jpg

Het ligt er dus aan of je zondag hebt kunnen spelen of niet. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Lekker belangrijk, ga gewoon genieten van je volle questlog ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper 99
  • Nu online
Awsom schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 13:39:
Zondag was de quest "Kill 40 minions" oid, die van vandaag en gisteren zijn:

[afbeelding]

Het ligt er dus aan of je zondag hebt kunnen spelen of niet. :P
De f*ck... Ik heb geen extra quests gekregen :| misschien omdat ik al op 3 zat voordat deze hele drama begon. Maar wel jammer had graag 2 gefinished en 2 nieuwe gekregen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElCondor
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08:59

ElCondor

Geluk is Onmisbaar

Van het weekeinde ook mijn beta key gekregen! :D Heb me nu ook op het Tweakers.net Btag overzicht ingeschreven.

Hay 365 dias en un año y 366 occasiones para festejar (Boliviaans spreekwoord)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sleepwalkerbe
ElCondor schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 14:59:
Van het weekeinde ook mijn beta key gekregen! :D Heb me nu ook op het Tweakers.net Btag overzicht ingeschreven.
Congrats met de key :) Ik hoop ondertussen dat hij snel open beta wordt want no matter wat ik vis altijd net na de keys :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psvunited
Koop een key voor 5 dollar dan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edd
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09:54

Edd

sleepwalkerbe schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 15:38:
[...]

Congrats met de key :) Ik hoop ondertussen dat hij snel open beta wordt want no matter wat ik vis altijd net na de keys :(
Check je DM.. Volgens mij had ik m nog niet weggegeven ;)

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkangle
Nice one Edd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sleepwalkerbe
Edd schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 15:45:
[...]

Check je DM.. Volgens mij had ik m nog niet weggegeven ;)
Goede zielen bestaan idd nog in de wereld :)
Hartstikke bedankt O+ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser387
An1mA schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 12:46:
Als ik er naar zoek krijg ik 50/50 antwoorden er op, misschien heeft iemand al een blue post er over gevonden?

https://www.google.nl/sea...annel=np&biw=1920&bih=914
Ik heb dit laatst geprobeerd. Als je een dag niet inlogt, dan krijg je de volgende dag 2 nieuwe quests.

En daar heb je toch geen blue post voor nodig. Gewoon lekker zelf uitproberen en van je eigen waarheid genieten :)

[ Voor 10% gewijzigd door prutser387 op 17-12-2013 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

prutser387 schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 16:50:
[...]

Ik heb dit laatst geprobeerd. Als je een dag niet inlogt, dan krijg je de volgende dag 2 nieuwe quests.

En daar heb je toch geen blue post voor nodig. Gewoon lekker zelf uitproberen en van je eigen waarheid genieten :)
Klopt, je krijgt er elke dag 1, ongeacht of je die dag inlogt of niet.
Dus als je 2 dagen niet inlogt, krijg je de derde dag 3 quests.
Je kan maar maximaal 3 quests krijgen, dus als je er nog 1 hebt, en je logt 3 dagen niet in, krijg je er dus maar 2 bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ithric
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 18-10 16:36
Eindelijk een keer geluk, met een middelmatig Paladin deck. (we zorgvuldig samengesteld van de beschikbare kaarten)

Afbeeldingslocatie: http://www.mijnalbum.nl/Foto-BJSQGY4X-D.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.mijnalbum.nl/Foto-RPYUGWT6-D.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.mijnalbum.nl/Foto-UDSSG6RH-D.jpg

Ben alleen vergeten foto te maken van de overige kaarten. 8)7

Echt tevreden en kan weer een aantal maal Arena doen.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In the most recent patch, we discovered an issue where some players were unable to start a new Arena run. This particular issue is unable to be hotfixed and requires a client patch to resolve. The good news is, we’re about ready to patch Hearthstone and get those affected back to normal!

With that said, we’re not planning on too many additional patches between now and open beta, so we’ve also decided to take this opportunity to make a couple of changes to some Mage cards that utilize the Freeze mechanic.

We’ve been keeping an eye on Freeze mechanics for the past few months, and we’ve decided to make some changes to certain cards that utilize Freeze in this patch: Cone of Cold, Blizzard and Frost Nova. These cards are all having their mana costs increased by one. We understand that the Freeze mechanic can be frustrating to play against, and we feel that these changes should allow the opponent some additional time to be aggressive with their minions and well as slow the overall pacing of the control-based Mage play style while still keeping Freeze playable in many different types of decks.

As with all Expert card changes, Cone of Cold and Blizzard will both be disenchantable for their full value for two weeks starting from the day of the patch.

Thank you for continuing to test Hearthstone and giving us your feedback!
http://us.battle.net/hear...opic/10949904973?page=1#0

Erg blij mee, kut magefreezedecks :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vertor
  • Laatst online: 08:04
Heeft iemand dit als eens aan de had gehad?

http://eu.battle.net/hearthstone/en/forum/topic/8966077709

Zeer irritant want ik wil arena doen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walance
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 15-10 17:54

Walance

Hm.. wat zal ik hier schrijven

Als je dit topic had gevolgd, had je dat geweten... in de laatste 3 pagina's is het bijna nergens anders over gegeaan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vertor
  • Laatst online: 08:04
Walance schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 19:55:
Als je dit topic had gevolgd, had je dat geweten... in de laatste 3 pagina's is het bijna nergens anders over gegeaan :P
ik heb net snel de laatste 3 pagina's doorngenomen, toch niet tegengekomen (maar schiet me er niet op neer :p)

nuja, dan maar een beetje gaan LoL'en

[ Voor 5% gewijzigd door Vertor op 17-12-2013 20:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uqrax
Vertor schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 19:59:
[...]

ik heb net snel de laatste 3 pagina's doorngenomen, toch niet tegengekomen (maar schiet me er niet op neer :p)

nuja, dan maar een beetje gaan LoL'en
Valt inderdaad wel mee hoe vaak het gemeld is, maar kijk eens 1 post boven de post waarin jij hierover klaagt :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
Meh, ik heb vandaag mn blizzard naar dust veranderd, omdat ik een golden uit een pakje kreeg. Met de toekomstige nerf word sorc apprentice alleen maar populairder denk ik en warlock weer meer in trek. Hoewel lock nog steeds erg populair is, ik voorspel dat de volgende FotM de blood imp word :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uqrax
Een tegenstander in arena speelde zojuist tijdens turn 1 om vervolgens... Armor up te casten. Ik ben nog redelijk nieuw; is dit ooit een nuttige tactiek of de slechtste eerste zet ooit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uhmmie
Ik speel heartstone nu een paar dagen, maar ik gok dat het lang gaat duren voor ik uit de 3/3 zone kom bij arena.. Vaak win ik dik of ik wordt echt compleet ingemaakt. Echt veel spannende potjes zaten er niet tussen tot nu toe. Maar dit betekend dus wel dat ik eigenlijk iedere avond wel 1,79 of 2x1,79 uit moet geven aan arena.. Twijfel nog steeds of ik het dat wel waard vindt. Constructed heb ik echt helemaal geen zin in.. Aangezien ik niet genoeg kaarten heb voor leuke decks te maken.. Sure er is met de basis kaarten genoeg te doen, maar alle deck ideeen die ik heb op gedaan met het bladeren door alle kaarten kan ik nog langer na niet testen helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 09:22
uqrax schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 22:48:
Een tegenstander in arena speelde zojuist tijdens turn 1 om vervolgens... Armor up te casten. Ik ben nog redelijk nieuw; is dit ooit een nuttige tactiek of de slechtste eerste zet ooit?
Als je niks anders kan, waarom zou je het niet doen? Toch weer x 'hp' extra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
Awsom schreef op woensdag 18 december 2013 @ 00:39:
[...]

Als je niks anders kan, waarom zou je het niet doen? Toch weer x 'hp' extra
Ik denk dat ie bedoeld, coin en dan armor, ten slot hij heeft het over turn 1. Dan is idd gewoon niet slim.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser387
THE COIN

In het kader van 'card advantage' is het spelen van de coin voor je Hero power een verspilling. Immers je verliest dan een kaart zonder dat de tegenstander een kaart verliest.

Je moet altijd proberen om kaarten in ieder geval 1vs1 weg te spelen (dus 1 kaart van jou wegstrepen tegen 1 kaart van je tegenstander). En het liefst natuurlijk 2vs1 of 3 vs1.

Voorbeeld: Argent Commander heeft Charge en Divine Shield. Als je deze kaart speelt, dan kan je hiermee direct een enemy minion aanvallen. Jouw kaart blijft dan leven en hij verliest een kaart. Daarna kost het hem nog minimaal 1 kaart om Argent Commander dood te krijgen. Dat is een goede ruil.(2vs1)

Voor de Coin zijn veel verschillende theorien, maar de meeste experts zijn het er wel overeens, dat je de coin moet gebruiken voor Board Advantage, en niet in beurt 1 om je hero power te gebruiken.

Voor de 'aanvallende' hero powers is dit lastiger. Als de tegenstander een 3/1 beestje neerlegt, dan kan je de coin gebruiken om hem direct weg te halen met je hero power. Maar dit is erg afhankelijk van jouw class, jouw deck, de andere kaarten in je hand, enz.
Heb je bijvoorbeeld een 2-mana beestje in je hand met battlecry 'do 1 damage', dan zou ik deze neerleggen. En misschien zelfs nog een beurt wachten, zodat je de coin niet verspilt. Maar dit ligt ook weer aan je speelstijl

De coin gebruiken in beurt 1 om een Minion op tafel te leggen kan wel, maar zorg dat het dan minimaal een minion is met 2 health. Anders gebruikt de tegenstander zijn hero power in beurt 2 (Mage, Rogue, Druid) en heeft hij een kaart van jou weggespeeld zonder dat het hem een kaart heeft gekost (en eigenlijk 2 kaarten van jou, met de Coin meegeteld).

In bijvoorbeeld Rogue decks is het slim om de Coin zo lang mogeljk te bewaren. Een rogue heeft namelijk kaarten met een Combo-effect. Dan wordt de kaart sterker als je de kaart als tweede kaart tijdens een beurt speelt. En de Coin telt als een kaart.

Maar het ligt dus ook weer aan het soort deck dat je hebt. Heb je een Rush-deck waarbij je vroeg in het spel Board Control nodig hebt? Of heb je een deck wat pas sterker is bij 5 mana-beestjes (5 drops) of hoger. Dan is het slim om de coin te bewaren tot de 4 mana-beurt, zodat je dan al een 5 mana-beestje kan spelen.

[ Voor 13% gewijzigd door prutser387 op 18-12-2013 08:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser387
En lees gewoon veel tactieken op internet. Zo zijn er ook hele strategieën over welke kaarten je moet houden bij de start. Als jij 4 kaarten krijgt met: 3 mana, 4 mana 5 mana, 6 mana. En de 6 mana is een legendary. Wat doe je dan? Gooi je alle kaarten weg zodat je weer 4 kansen hebt op kaarten van 1 of 2 mana? Of houd je de Legendary vast zodat je die gegarandeerd kan spelen in beurt 6?

En hoeveel kaarten met 1 of 2 mana moet je in je deck stoppen om de kans zo groot mogelijk te maken dat je in de eerste beurt iets kan spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beunhaas
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 09-10-2024
prutser387 schreef op woensdag 18 december 2013 @ 07:45:
En lees gewoon veel tactieken op internet. Zo zijn er ook hele strategieën over welke kaarten je moet houden bij de start. Als jij 4 kaarten krijgt met: 3 mana, 4 mana 5 mana, 6 mana. En de 6 mana is een legendary. Wat doe je dan? Gooi je alle kaarten weg zodat je weer 4 kansen hebt op kaarten van 1 of 2 mana? Of houd je de Legendary vast zodat je die gegarandeerd kan spelen in beurt 6?

En hoeveel kaarten met 1 of 2 mana moet je in je deck stoppen om de kans zo groot mogelijk te maken dat je in de eerste beurt iets kan spelen?
Ik zou de 4, 5 en 6 weggooien, en de 3 afhankelijk van welke kaart het is, en of je coin hebt of niet. 5 en 6 zijn echt te duur om in je beginhand te houden, of het nou n legendary is of niet.
Je tegenstander krijgt met zo'n hand waarschijnlijk board control, en kan zijn minions effectief tegen die van jou traden.

Hier een link van een goede mulligan guide: http://ihearthu.com/arena-mulligan-guide/
Het gaat er wel over arena, maar het idee erachter is duidelijk.
Welke kaarten je moet houden is natuurlijk afhankelijk van je deck. Met mijn warlock rush deck wil ik zoveel mogelijk van mijn 1- en 2-mana minions. Met mijn hero power kan ik kaarten blijven pakken, waardoor ik toch een card advantage kan blijven hebben ondanks dat ik 2 minions heb gebruikt om er een van de tegenstander te mollen :)
Pagina: 1 ... 56 ... 133 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]Registreren op de tweakers battle.net lijst kan <a href=https://sites.google.com/site/tnetbtagdb/welkom>hier</a>

Plaatjes aub resizen (het liefst naar een breedte van 570 pixels of minder) zodat ook mobiele gebruikers van dit topic kunnen genieten.

Voorkom slowchat in dit topic! Ga naar de Tweakers.net IRC Hearthstone chat:
<strong><a href="http://irc.tweakers.net/hearthstone" target="_blank">webbased</a></strong> of <strong>#hearthstone</strong> op <strong>irc.tweakers.net</strong>~~~[/html]