Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Op verzoek, mijn pallydeckje. Geschikt voor tegen mensen met zilver tot dusver met een leuke winratio van, nou.... Inmiddels op 100 potjes 5 verloren, tegen alle klassen.
[ Voor 41% gewijzigd door SkyStreaker op 08-12-2013 12:29 ]
Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding
Ben bezig met alle classes op level 10 te krijgen.
Met mn mage ben ik momenteel lvl 14 en daarmee wil ik straks verder gaan spelen.
Wat me nu niet helemaal duidelijk is, is hoe ik bepaalde kaarten voor mn mage kan bemachtigen. Kan dit alleen via het kopen van decks?
Als ik in play mode potjes speel krijg ik geen extra kaarten bij winst of verlies.
Of moet ik gewoon door blijven levelen in practice mode?
Ben bezig met een deck te bouwen en heb hier en daar wat rondgekeken op internet, ik mis bijvoorbeeld de kaart "cone of cold".
Deze dus: http://www.hearthpwn.com/cards/26-cone-of-cold
Er staat wel bij expert, betekent dit dat ik deze kaart alleen kan verdienen door te spelen tegen expert ai tegenstanders?
It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
Expert kaarten kun je alleen uit pakjes kaarten halen. Die kun je winnen in de arena of kopen. Alleen basis kaarten kun je vrijspelen (20 per class)...Franko P. schreef op zondag 08 december 2013 @ 14:25:
Sinds een paar dagen ben ik ook bezig met HS.
Ben bezig met alle classes op level 10 te krijgen.
Met mn mage ben ik momenteel lvl 14 en daarmee wil ik straks verder gaan spelen.
Wat me nu niet helemaal duidelijk is, is hoe ik bepaalde kaarten voor mn mage kan bemachtigen. Kan dit alleen via het kopen van decks?
Als ik in play mode potjes speel krijg ik geen extra kaarten bij winst of verlies.
Of moet ik gewoon door blijven levelen in practice mode?
Ben bezig met een deck te bouwen en heb hier en daar wat rondgekeken op internet, ik mis bijvoorbeeld de kaart "cone of cold".
Deze dus: http://www.hearthpwn.com/cards/26-cone-of-cold
Er staat wel bij expert, betekent dit dat ik deze kaart alleen kan verdienen door te spelen tegen expert ai tegenstanders?
Je kunt ook kaarten craften met dust. Dit win je in de arena en krijg je door andere kaarten te disenchanten. Hoe zeldzamer de kaart, hoe meer dust je nodig hebt. En dat kun je dus ook weer alleen krijgen via Arena of door kaarten te kopen en dan te disenchanten. Het duurt wel even voordat je die kaarten bij elkaar hebt gespaard als je ze via de Arena wilt vrijspelen. Ik zit nu op 344 arena wins, dat zijn zo'n 100 arena potjes en heb pas 10% van de legendaries bij elkaar gespaard.
[ Voor 18% gewijzigd door Torgo op 08-12-2013 14:51 ]
Inderdaad, Hearthstone komt net kijken. Sterker nog: Het is nog niet eens uit de beta.Sahje schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 18:04:
[...]
Ik denk dat je het zelf wat kan inschatten. Magic bestaat al ~25 jaar. Hearthstone komt net om de hoek kijken. Heb je ervaring en wil je echt diep gaan doe dan Magic. Wil je 2-3x in de week snel een uurtje kunnen spelen dan HS.
Als je een beetje leest over wat ze nog willen brengen aan uitbreidingen:
Nieuwe cardsets, nieuwe classes, een offline questing systeem. Bosses die je met een groep spelers moet verslaan (Soort raiden dus).
Als dat soort dingen binnen een half jaar in Hearthstone komen en ook blijven komen, dan kan het best wel een leuk spel zijn.
Magic is naar mijn idee een spel waar je in eerste instantie veel geld in moet stoppen voordat het leuk wordt. Hearthstone is gratis ook leuk (alhoewel zeker in het begin frustererend als je niet de juiste kaarten hebt). Maar dan is Arena weer leuk.
Maar in het pakje zelf zat de Black Knight en meteen mijn eerste legendary! (6 mana. 4/5. Battlecry: Destroy an enemy minion with taunt). Ik heb hem letterlijk nog nooit tegen me gehad, dus ik dacht in eerste instantie ook dat het een slechte kaart was. Maar aan de andere kant de keren dat een taunt minion me de overwinning kostte zijn ontelbaar. En aangezien bijna iedereen met Defender of Argus lijkt te spelen tegenwoordig is het toch best een goede kaart volgens mij.
Wat vinden jullie van deze kaart?
Leuke kaart maar geen grote gamechanger of eentje waaromheen je een deck kan bouwen. Zeker de moeite waard om in sommige decks te verwerken echter.SeamusXanthus schreef op maandag 09 december 2013 @ 09:42:
Haha, gisteren echt een totaal waardeloze sessie gehad met episch einde. Eerst een zeer matige draw in Arena, daarmee nog net 3-3 kunnen halen. Niet dat dat uit maakte, het leverde maar 10 gold op en 15 dust dus net zo goed 3-0 kunnen verliezen.
Maar in het pakje zelf zat de Black Knight en meteen mijn eerste legendary! (6 mana. 4/5. Battlecry: Destroy an enemy minion with taunt). Ik heb hem letterlijk nog nooit tegen me gehad, dus ik dacht in eerste instantie ook dat het een slechte kaart was. Maar aan de andere kant de keren dat een taunt minion me de overwinning kostte zijn ontelbaar. En aangezien bijna iedereen met Defender of Argus lijkt te spelen tegenwoordig is het toch best een goede kaart volgens mij.
Wat vinden jullie van deze kaart?
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Hij trade gewoon erg goed, zolang de tegenstander (grote) taunts gebruikt.Ngangatar schreef op maandag 09 december 2013 @ 10:29:
[...]
Leuke kaart maar geen grote gamechanger of eentje waaromheen je een deck kan bouwen. Zeker de moeite waard om in sommige decks te verwerken echter.
een 4/5 wegspelen kost hem minstens een kaart van 4 mana. Dus zelfs als je een 2mana taunt opruimt met de battlecry is het een goede trade.
Precies wat ik aangeefRocketKoen schreef op maandag 09 december 2013 @ 11:32:
[...]
Hij trade gewoon erg goed, zolang de tegenstander (grote) taunts gebruikt.
een 4/5 wegspelen kost hem minstens een kaart van 4 mana. Dus zelfs als je een 2mana taunt opruimt met de battlecry is het een goede trade.
Mage OP
Verwijderd
Dank.
Wel de moeite waard om te proberen maar dat worden dan wel een aantal kaarten craften, oftewel eerst wat gouden kaarten disenchanten om wat meer dust te krijgen.An1mA schreef op maandag 09 december 2013 @ 12:44:
[...]
Mage OPIntressant dat de Frost Giants deck werden gebruikt om warlocks te verslaan door meerdere spelers. Ik ben er nog steeds niet uit of ik het deck ook gewoon op constructed kan gebruiken. Tot zo ver vind ik het meer soft/ hard counter deck dan een overall deck.
PS: Mocht je een van de beta-keys weggeven zou ik er enorm verheugd mee zijn!
Verwijderd
Kan je gewoon weggeven, je kan ze in dit topic posten als je ze wilt weggevenVerwijderd schreef op maandag 09 december 2013 @ 12:59:
Hoi, ik heb 3 beta keys gekregen via de mail, op 3 verschillende battle.net accounts die ik heb. Gaan deze keys werken voor andere mensen, of zijn ze gebonden aan mijn accounts? Als ze zouden werken, is er een topic of iets dergelijks waar ik deze aan andere mensen kan schenken?
Dank.
Dat was snel zeg. Ik heb er helaas maar 2 dus ik geef de eerste 2 er 1.
[ Voor 35% gewijzigd door mareck1 op 09-12-2013 13:30 ]
Verwijderd
Dit is in ieder geval een EU key: 9591951993372769993728004
En mijn US keys:
5330204928913505631453981
2093587052654097167630161
Vergeven
Laat even weten als je er (succesvol) eentje hebt gebruikt, dan weten anderen dat, en kan ik mijn post aanpassen.
Stuur me een PM, dan stuur ik 'm door
edit: en weg is de key
[ Voor 15% gewijzigd door Waywaith op 09-12-2013 15:02 ]
-Pirate : "The cannons be ready Captain." -Captain: "Are."
Bedankt Waywaith! Ik zal me er vanavond eens aan wagen.Waywaith schreef op maandag 09 december 2013 @ 14:56:
Ik heb ook key ontvangen, maar ik heb er al één in bezit.
Stuur me een PM, dan stuur ik 'm dooraan de eerste...
edit: en weg is de key
Komt er overigens nog een wipe na de beta? Of hou je je vrij gespeelde kaarten en progressie wanneer de release is?
(...)
Zover ik weet zouden er geen wipes meer komen. Correct me if i am wrongFreelance schreef op maandag 09 december 2013 @ 15:28:
[...]
Bedankt Waywaith! Ik zal me er vanavond eens aan wagen.
Komt er overigens nog een wipe na de beta? Of hou je je vrij gespeelde kaarten en progressie wanneer de release is?
en np veel plezier
[ Voor 61% gewijzigd door Waywaith op 09-12-2013 15:41 ]
-Pirate : "The cannons be ready Captain." -Captain: "Are."
Verder zit er dan denk ik ook wat meer uitdaging in play mode. Het begint namelijk een beetje saai te worden.
Ik speel er al een weekje mee, had eerst Alex vervangen voor leeRoy, Alex vond ik uit eindelijk toch wel beter. Wel een flamstrike geswapt voor een 2de doomsayer.Ngangatar schreef op maandag 09 december 2013 @ 13:00:
[...]
Wel de moeite waard om te proberen maar dat worden dan wel een aantal kaarten craften, oftewel eerst wat gouden kaarten disenchanten om wat meer dust te krijgen. Wat ik wel heb gewijzigd is flamestrike er uit voor een 2de doomsayer, ging Savjz ( huidige KOTH) ook doen of er mee testen.
*Edit*
Een tussentijdse fix er voor - > http://www.twitch.tv/savjz/c/3348551Nostordici schreef op maandag 09 december 2013 @ 15:55:
Ik ben echt blij als Blizzard die nieuwe patch uitbrengt, net alweer een potje verloren door die stomme swap bug. Ik had 2 minions, wilde er 2 taunt geven, uiteindelijk krijgt alleen de zwakkere minion een taunt. GG
Verder zit er dan denk ik ook wat meer uitdaging in play mode. Het begint namelijk een beetje saai te worden.
[ Voor 48% gewijzigd door An1mA op 09-12-2013 19:02 ]
Laat even weten als hij gebruikt is.
[mo]0704305600693958477416022[/mo]
En al gebruikt.
[ Voor 7% gewijzigd door MADG0BLIN op 09-12-2013 19:30 ]
Op het goeie moment gekeken bedankt voor de keyMADG0BLIN schreef op maandag 09 december 2013 @ 19:27:
Ik krijg net via de mail een beta account key. Aangezien ik er al een had meld ik hem hier.
Laat even weten als hij gebruikt is.
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
Damn, echt net een paar seconde te laat ;_;Gaitos schreef op maandag 09 december 2013 @ 19:28:
[...]
Op het goeie moment gekeken bedankt voor de key
BronShattered Sun Cleric is now a 3/2 (was a 3/3)
Argent Commander is now a 4/2 (was a 4/3)
These cards are quite good for their cost, and they currently feel to be slightly above the curve in power compared to cards of a similar cost and type. Players end up choosing these cards for their deck much more often than other cards at the same mana cost. We want to increase the variety of cards being played at 3 and 6 mana.
Flame Imp’s Battlecry now deals 3 damage (up from 2)
Warlocks have a very strong early game, and this small change to Flame Imp should help a small amount. There are other cards that help the Warlock maintain early board advantage, and we’re keeping a close eye on those as time goes on.
Mind Control’s mana cost is now 10 (up from 8 )
Mind Control has some pretty accurate flavor text … perhaps a little too accurate. Raising the mana cost will allow players to have a couple more turns to play with their big minions.
Starving Buzzard is now a 2/1 (was a 2/2)
At some ranks, Hunter was a bit strong versus Druids, Mages and Rogues. This change to Starving Buzzard will help even the playing field against those classes in particular.
Unleash the Hounds has been reworked and now reads: “(4) For each enemy minion, summon a 1/1 Hound with Charge”.
The old version of Unleash the Hounds was allowing for Hunters to win in a single turn, starting with no minions on the board. The new version adds some fun, new card combos to Hunters and helps with their ability to AoE.
Something under the bed is drooling
Argent commander blijft er gewoon in, blijft naar mijn mening gewoon nog te goed ondanks -1 toughness. Hij trade dadelijk nog steeds 2 voor 1.
De flame imp nerf vind ik wel interessant, vond eerder dat ze iets aan de blood imp moesten doen.
MC was te verwachten na al elke thread met "MC OP" en hunter is redelijk dood, jammer genoeg niks verbeterd aan de warrior.
Iemand die de gold cap kan toelichten? Naar mij weten is er toch geen bug om snel gold te verdienen etc...
[ Voor 14% gewijzigd door An1mA op 09-12-2013 20:07 ]
Wintrading tegengaan denk ik.An1mA schreef op maandag 09 december 2013 @ 20:02:
Shattered Sun Cleric zou ik wellicht niet meer in mn deck doen, nu zij best easy te killen is.
Argent commander blijft er gewoon in, blijft naar mijn mening gewoon nog te goed ondanks -1 toughness. Hij trade dadelijk nog steeds 2 voor 1.
De flame imp nerf vind ik wel interessant, vond eerder dat ze iets aan de blood imp moesten doen.
MC was te verwachten na al elke thread met "MC OP" en hunter is redelijk dood, jammer genoeg niks verbeterd aan de warrior.
Iemand die de gold cap kan toelichten? Naar mij weten is er toch geen bug om snel gold te verdienen etc...
Verwijderd
Als je hem gebruikt graag het even laten weten is wel zo netjes.
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
Key gebruikt, hartstikke bedankt! (en toevallig dat ik net keek).ShadowBumble schreef op maandag 09 december 2013 @ 21:16:
Ook ik heb een key in mijn box ontvangen :
Members only:
Als je hem gebruikt graag het even laten weten is wel zo netjes.
[ Voor 5% gewijzigd door Trigalti op 09-12-2013 21:19 ]
Wat betreft classes:
Shaman, Mage, Druid, Priest, Warrior, Warlock, Rogue.
Shaman staat bij mij stipt op 1. Zoveel sterke class specifics en een geweldige summoner ability. Hex is wat mij betreft de beste hard removal in de game. Shaman summoner is in het slechtste geval even goed als Paladin. In het beste geval wint hij games met heal-spam, taunt beschermengeltjes voor je money beesten of spell damage buffs. Qua rares zitten er een paar echte koninkjes in Shaman. 1 kaart, 2 taunt wolven. Te gek. Windspeakers? Yes please. Flametongue totems? Ik ruil graag mijn 2 drop voor jouw 4 drop.
2e plek: mage. Polymorph is heerlijk. Fireball is heerlijk. Pyroblast is heerlijk. Simpelweg erg veel goede spreuken. De Summoner ability is solide en maakt omhoog ruilen een eitje.
Zal morgen mijn notities eens verder doorspitten om te kijken wat de echte gamewinners zijn.
Verwijderd
Je kunt kiezen uit 3 classes die random worden gekozen.jaydenjarno schreef op maandag 09 december 2013 @ 22:49:
In de Arena kan je toch niet kiezen met welke class je speelt?
Verwijderd
immers 1 van tweakers gehad, dan netjes 1 terug stoppen
edit: is reeds vergeven, Hazeldinho was er snel bij
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 10-12-2013 09:35 ]
Bedankt!madpilot0 schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 09:35:
Members only:
Hopelijk heeft iemand er iets aan
Een bedankje zou ik wel zo netjes vinden
Foetsie.
[ Voor 11% gewijzigd door SkyStreaker op 10-12-2013 11:44 ]
Your Hearthstone Game Key:
Aaand.....its gone!
[ Voor 35% gewijzigd door DeGrand op 10-12-2013 12:43 ]
D3 armory: DeGrand-2382
[ Voor 43% gewijzigd door Gody op 10-12-2013 12:37 ]
Tegen mensen van zilver? Denk dat die geen deckjes hebben waar 2 legend's in zitten en nog zo'n 400 dust zwaardjeSkyStreaker schreef op zondag 08 december 2013 @ 12:27:
[afbeelding]
Op verzoek, mijn pallydeckje. Geschikt voor tegen mensen met zilver tot dusver met een leuke winratio van, nou.... Inmiddels op 100 potjes 5 verloren, tegen alle klassen.
Had niet gedacht dat het zo goed zou werken, kan meestal echt giga "blows" uitdelen waarbij je eigenlijk al weet dat de game gewonnen is al heeft ie nog 20+hp over. Die +5spell damage doet echt veel, een simpele spell van 1 damage (die freeze aan weerszijden) is opeens een freeze flamestrike, een frostball doet pats boem 8 damage op de boss en een fireball wordt een pyroblast voor de cost van 4
Als je malygos 1 keer hebt kunnen gebruiken, dan loont het al en is je tegenstander eigenlijk al ten dode opgeschreven.
Zijn er meer die met Malygos spelen in een mage spell deck?
Ik heb de kaart niet nog mijn mage deck zo ingericht maar het lijkt mij dat je dan ook Sorcerer's Aprentice en andere mana cost verlaagde minions om ZSM en het maximale effect te bereiken.Mistymo schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 13:23:
Heb laatst Malygos gewonnen in een packje en dacht laat ik hem eens verwerken in mijn mage deckje. Vervolgens verwerk ik 2x frost, 2x fireball en 1 pyroblast erin en verder nog de gebruikelijke boardclear kaarten en de gebruikelijke minions. Doel was om zoveel mogelijk een normale game te spelen en mijn spells te bewaren voor op het einde.
Had niet gedacht dat het zo goed zou werken, kan meestal echt giga "blows" uitdelen waarbij je eigenlijk al weet dat de game gewonnen is al heeft ie nog 20+hp over. Die +5spell damage doet echt veel, een simpele spell van 1 damage (die freeze aan weerszijden) is opeens een freeze flamestrike, een frostball doet pats boem 8 damage op de boss en een fireball wordt een pyroblast voor de cost van 4
Als je malygos 1 keer hebt kunnen gebruiken, dan loont het al en is je tegenstander eigenlijk al ten dode opgeschreven.
Zijn er meer die met Malygos spelen in een mage spell deck?
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
Ze zijn weer op. Duurde behoorlijk wat langer dan de eerste keer. Volgens mij heeft zo'n beetje iedereen die er een wil er al een.
[ Voor 47% gewijzigd door mareck1 op 10-12-2013 14:07 ]
Ja, ik heb 2x die sorc erin zitten. Meestal redden die het niet tot het eindShadowBumble schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 13:26:
[...]
Ik heb de kaart niet nog mijn mage deck zo ingericht maar het lijkt mij dat je dan ook Sorcerer's Aprentice en andere mana cost verlaagde minions om ZSM en het maximale effect te bereiken.
Kom mareck even in het topic bedanken voor de key ! Hartstikke bedankt wanneer ik thuis kom ga ik maar even de hele nacht gamen !mareck1 schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 13:55:
Ik heb weer 2 keys. Ze gaan weer naar de eerste twee die een berichtje sturen.
Ze zijn weer op. Duurde behoorlijk wat langer dan de eerste keer. Volgens mij heeft zo'n beetje iedereen die er een wil er al een.
const { signature } = await fetchProfile()
Bedankt :)!mareck1 schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 13:55:
Ik heb weer 2 keys. Ze gaan weer naar de eerste twee die een berichtje sturen.
Gasloos 27/9/24 | WP: Quatt | Bosch Tronic 3500 6kW| WPB: Ariston Nuos Evo+ | 15 x Jinko 390WP (WZW)
Verwijderd
Hij had de perfecte opening: 2 wisps, archer en stonetusk boar. Beurt erna young dragonhawk
Denk dat ie pretty pissed was toen ik fan of knives speelde
Verwijderd
voor de rest natuurlijk een heel erg tof spelletje, maar mag van mij nog wel een extra mechanic in, voor wat extra afwisseling en spanning. Het voelt nog iets te simplistisch aan
[ Voor 3% gewijzigd door An1mA op 10-12-2013 17:04 ]
Klinkt meer als een deck dat snel in elkaar is geflanst om de daily quest play 40 minions that cost 2 or less te halen.Verwijderd schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 15:39:
Hehe, net tegen een druid met een rushdeck gespeeld.
Hij had de perfecte opening: 2 wisps, archer en stonetusk boar. Beurt erna young dragonhawk
Denk dat ie pretty pissed was toen ik fan of knives speelde
Dota: http://dotabuff.com/players/105780721 - Hearthstone: Skelzo#2968 Steam: http://steamcommunity.com/id/skelelele
Verwijderd
-edit: dinsdag 10 december 2013 18:44
JackInTheBox91 was de 1e die reageerde , hf met de key
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 10-12-2013 20:44 ]
Nieuwe rank systeem waar ik erg blij mee ben. Hoewel ik meen te herinneren dat ze ook de rewards bij constructed gingen aanpakken, bv meer rewards.
*EDIT*
There will be rewards for playing ranked mode in the future, but they were not implemented with this patch, and will be added at a future date.
[ Voor 20% gewijzigd door An1mA op 10-12-2013 20:24 ]
Verwijderd
Arena
The number of matches you can win in Arena has increased to 12 (up from 9).
woehoeee
(laat ik eerst maar eens boven de 6 komen ...)
Ik ben benieuwd of dat met starving buzzard en die hyena werkt. Dat maakt hem haast nog beter dan de oude versie.
Also RIP argent commander :*(
Uth vind ik nu een slechte kaart, omdat je tegenstander eigenlijk board control heeft om de volle potentie uit de kaart te halen. Gewoonweg te afhankelijk van de situatie om de 4 mana cost goed te praten.Goron schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 21:26:
Unleash the Hounds has been reworked and now reads: “(4) For each enemy minion, summon a 1/1 Hound with Charge”.
Ik ben benieuwd of dat met starving buzzard en die hyena werkt. Dat maakt hem haast nog beter dan de oude versie.
Also RIP argent commander :*(
Argent Commander is prima te gebruiken, trade nog steeds 2 voor 1, alleen is hij makkelijker te doden en vatbaar voor aoe.
#EDIT#
Zojuist gepost als known issue:
We have identified two known issues with this most recent content update that we wanted to make sure everyone was aware of:
When finishing an Arena run, if the client is closed while on the rewards screen, an issue may occur that would prevent this account from starting any new Arena runs.
Minions that give Health buffs such as Blood Imp and Stormwind Champion may provide an inaccurate amount of Health bonus in certain situations.
We are working to resolve both of these issues as soon as possible, and will provide further updates when we have them
[ Voor 29% gewijzigd door An1mA op 10-12-2013 21:47 ]
Is deze patch nu live of niet? Of moet je uit arena zijn ofzo? Beter komt hij nu live want dan kan ik even 12 wins van mijn 5/1 makenVerwijderd schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 20:27:
Jaa,
Arena
The number of matches you can win in Arena has increased to 12 (up from 9).
woehoeee
(laat ik eerst maar eens boven de 6 komen ...)
Patch komt voor ons morgen, vandaar dat er vannacht maintance is.Jasper 99 schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 22:09:
[...]
Is deze patch nu live of niet? Of moet je uit arena zijn ofzo? Beter komt hij nu live want dan kan ik even 12 wins van mijn 5/1 maken
Ik speel vooral constructed en het nieuwe ranking systeem ziet er een stuk beter uit. Hoewel ik wel moet zeggen dat het wel heel veel ranks zijn ook nog eens met meerdere sterren per rank (als ik de tekst lees lijkt dit 5 te worden tegenover de 3 nu).
Het lijkt er op dat mijn control deck geen enkele wijziging mee krijgt met de nieuwe update morgen. Dus dat scheelt weer 1 stap.
Dit is het deck dat ik nu al een tijdje gebruik en mij tot nu toe zelden in de steek laat: http://www.hearthhead.com/deck=12219/control-mage
Voor diegene die wilt, stuur maar een DM! De eerste die wint, vanzelfsprekend!
De code is weg!
[ Voor 6% gewijzigd door Vecodo op 11-12-2013 09:25 ]
Verwijderd
Mage lijkt me nu toch wel echt de sterkste class nu in zowel Arena als Play.
Verder snap ik niet dat Priest en Hunter generfed moesten worden. Van een Priest weet je dat hij MC's heeft, dus kun je er rekening mee houden. Er 10 mana van maken heeft ook weinig zin, want zo vaak gebruik ik geen MC direct op de 8 mana turn.
Release the Hounds... waarom hebben ze niet gewoon de mana cost aangepakt? Klaar is kees. Nu is de fun wel een beetje weg voor me als Hunter. Jammer dit.
Ik kan alleen direct na een restart van mijn pc 1 game spelen voordat de verbinding lijkt weg te vallen. Als ik dan een game probeer te starten, watvoor dan ook, krijg ik de volgende melding in mijn connectlog:
Ook als ik langer dan een minuut wacht met het starten van Hearthstone na een reboot blijft hij hangen in het eerste scherm.process attached
Tue Dec 10 17:36:08 2013 [MAIN] client.config says aurora.version.source='product'
Tue Dec 10 17:36:08 2013 [LOCS] 11010= <------------------------------------- error
Tue Dec 10 17:36:30 2013 [AURA] Marshal Error feature=7 event=31 code=3003 name=
Tue Dec 10 17:36:30 2013 [GAME] Tried to send a Util packet before login was complete, ignoring
Ik had al een mogelijk oplossing geprobeerd door de battle.net desktop app te verwijderen en daarna Hearthstone te starten waardoor de app weer geinstalleerd wordt, maar dit had geen effect.
Erg jammer dit....
En ik ben niet ontevreden over de 400 dust voor mijn golden Unleash the Hounds, thank you based blizzard.
Nu kan je in elk geval je 8 mana minion (vaak gamechangers) op tafel leggen, en in beurt negen in elk geval één beurt gebruiken.Verwijderd schreef op woensdag 11 december 2013 @ 09:45:
Van een Priest weet je dat hij MC's heeft, dus kun je er rekening mee houden. Er 10 mana van maken heeft ook weinig zin, want zo vaak gebruik ik geen MC direct op de 8 mana turn.
Dat de game idd een stuk warmer oogt heb ik ook opgemerkt, nieuwe sound effecten en alle golden cards hebben nu een animatie.Sahje schreef op woensdag 11 december 2013 @ 10:24:
Ik moet zeggen, naast alle leuke ranked changes (kwam er net achter dat met een winning streak je een bonus ster krijgt) ziet het spel er ook een stuk 'warmer' uit en meer afgewerkt uit. Ook heb ik het gevoel dat het sneller opstart en de animaties een stuk vloeiender lopen in de menus.
En ik ben niet ontevreden over de 400 dust voor mijn golden Unleash the Hounds, thank you based blizzard.
Probeer eens de app launcher te sluiten en met run as admin te starten?Dr.Snuggles schreef op woensdag 11 december 2013 @ 10:09:
Heeft iemand hier ervaring met de sprites bug?
Ik kan alleen direct na een restart van mijn pc 1 game spelen voordat de verbinding lijkt weg te vallen. Als ik dan een game probeer te starten, watvoor dan ook, krijg ik de volgende melding in mijn connectlog:
[...]
Ook als ik langer dan een minuut wacht met het starten van Hearthstone na een reboot blijft hij hangen in het eerste scherm.
Ik had al een mogelijk oplossing geprobeerd door de battle.net desktop app te verwijderen en daarna Hearthstone te starten waardoor de app weer geinstalleerd wordt, maar dit had geen effect.
Erg jammer dit....
http://www.hearthpwn.com/...ds-have-been-restructured
Nah, eerst was dat ook meestal vanaf 7 wins, en dan nog niet eens 100%.An1mA schreef op woensdag 11 december 2013 @ 11:42:
Mensen hebben bij gehouden wat je ongeveer krijgt per win in arena, als je infinite arena wilt gaan moet je nu minimaal 7 wins hebben. Eerst was dat volgens mij 6.
http://www.hearthpwn.com/...ds-have-been-restructured
Heel soms kreeg je met 6 wins net de 150 gold, maar meestal niet zover ik het heb meegemaakt.
Dota: http://dotabuff.com/players/105780721 - Hearthstone: Skelzo#2968 Steam: http://steamcommunity.com/id/skelelele
Verwijderd
Currently playing: MTG Arena (PC)
Nou ik haalde gemiddeld toch wel altijd minimaal 6 wins, met soms echt uitspatters van 2-3 wins, door een hele slechte draft bijvoorbeeld.Uhmmie schreef op woensdag 11 december 2013 @ 14:16:
Maar aangezien je tegen mensen van hetzelfde nivo speelt, is de kans dat je dus keer op keer minimaal 6/3 wint vrij klein? Of duurt het heel lang voordat je op je echte nivo zit?
Helpt deze link misschien of al geprobeerd? https://eu.battle.net/sup...ors-windows-xp-14-11-2013Dr.Snuggles schreef op woensdag 11 december 2013 @ 10:09:
Heeft iemand hier ervaring met de sprites bug?
[...]
Ook als ik langer dan een minuut wacht met het starten van Hearthstone na een reboot blijft hij hangen in het eerste scherm.
Erg jammer dit....
Als ik zijn bnet post correct gevonden heeft, dan heeft hij win8.1, all patches installed en heeft hij de standaard oplossing al geprobreerd.An1mA schreef op woensdag 11 december 2013 @ 16:52:
[...]
Helpt deze link misschien of al geprobeerd? https://eu.battle.net/sup...ors-windows-xp-14-11-2013
@Dr.Snuggles, heb je al kunnen kijken naar admin?
Grafisch ziet het spel (het hout aan de randen) er ook wat warmer/mooier uit. De minion stat changes kan ik ook goed mee leven, en ik vind die nieuwe ranking, ondanks ik gisteren 1 star master heb gehaald, erg leuk
[ Voor 3% gewijzigd door Mauz1978 op 11-12-2013 17:30 ]
Something under the bed is drooling
Ranked gaat wel aardig, nu rank 18 met tot nu toe 0 losses. Speel op dit moment enkel m'n warlock deck. De AC nerf is wel merkbaar maar nog steeds een prima kaart. Enige nadeel zoals al eerder gezegd is dat veel aoe spells em nu kunnen killen nadat Divine Shield weg is. Verder is flame imp nerf vervelend dat het 1 dmg meer doet.. maar hardly game changing. Ik denk dat warlock nog wel verder generft gaat worden,.. maar laten we hopen dat het nog even duurt!
Verder moet ik eerlijk bekennen dat mijn hunter deck in de huidige vorm met UTH nerf nog steeds bijzonder sterk aanvoelt. Ik was sowieso al niet zo van de OTK style al lukte het soms wel met goeie draws. Nu zijn mensen zo extreem gefocust op hyena en buzzard dat ze iets heel simpels als Young Dragonhawk totaal negeren.. laat ik zo zeggen dat een 6/1 YD snel je HP verneukt
Netjes hoor, geen tier 1 class gebruikt en 11-3. Liever geen dust maar gold ja. Voor sommige echt een vette reward een legendary, maar voor sommige toch liever gold.adros schreef op woensdag 11 december 2013 @ 19:52:
11-3 , helaas geen 12. Arcane dust moeten ze echt afschaffen....
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik haal meestal 3/4 wins.
Ook heb ik het gevoel dat ik de games meestal verlies door draft picks en mooie drafts van de tegenstanders.
Natuurlijk zijn mijn keuzes niet altijd 100% maar ik heb het gevoel dat ik niet slecht speel.
Zijn er bepaalde gouden regels waar jullie aan houden die deze fouten tot het minimum kunnen terugbrengen ?
Verwijderd
ben zelf zeker geen pro, kom nu wel met regelmaat boven de 6+ zit, vaak komt bij mijBioHzRd schreef op donderdag 12 december 2013 @ 10:02:
Zijn er bepaalde gouden regels waar jullie aan houden die deze fouten tot het minimum kunnen terugbrengen ?
- dat traden goed moet zijn (dus altijd meer eruit halen)
- kaart voordeel erg belangrijk
- niet bang zijn om je hero wat dmg te laten nemen (als je 1 beurt wacht voor combo wombo ipv nu 1 beestje opgooien die je zo kwijt raakt)
- goed op de curve letten qua mana
- ik dook in begin teveel op de class kaarten, die zijn wel goed, enkel veel neutrals ook goed, ik ging voor zekerheid ipv de class combo kaarten (bijv priest inner fire, goede kaart maar als je in draft niet echt lekker trekt ervoor....zonde)
sowieso kwestie van veel doen en streams kijken
Of als ik nog geen AoE spell heb gehad, dat pak ik die met hoge prio.
En uiteindelijk is het ook mazzel hebben naar mijn mening. De keren dat ik 9 wins haalde (pas 2 keer van de 10 pogingen of zo) voelde ik dat al van te voren aan. En als ik een slechte draw heb dat wordt het ook bijna altijd 3-3 of zo.
Omdat ik graag ook eens tot de 9 wins zou gaan (nu 12) ben ik op youtube naar de Arena runs van bekende spelers beginnen kijken, zoals Trump. Maar ik moet toegeven dat ik qua player skills daar weinig tot niets van bijleer: 80 tot 90% van de plays die ze maken zou ik ook maken. Ok, met die extra percentages die ik deels al overgenomen heb, heb ik ook al enkele spelletjes in de Arena in mijn voordeel kunnen beslechten. Maar het blijft voor mij wachten op die perfect run.
Wat mij wel vooral opvalt, is hoe perfect zo'n Arena run moet verlopen. Neem nu volgende 9-0 Prienst Arena Run van Trump: YouTube: Hearthstone: Trump Cards Episode 5 - Priest full Arena
Ten eerste: dat deck is qua mana curve gewoon een ramp en dat geeft Trump ook grif toe. Ik denk ook niet dat hij verwacht had om hiermee 9-0 te gaan.
Waarom dit dan wel gelukt is, daar zie ik toch voornamelijk de luck factor in:
- Tegen veel idioten gespeeld
- Slechte mana curve, maar in de meeste van de rondes krijgt hij toch meestal wat early game erin (geluk met mulligans) en als hij geen early game had, had zijn tegenstander blijkbaar ook geen early pressure. Bijvoorbeeld die ronde tegen die paladin die niets anders deed in het begin dan met zijn hero power 1/1'tjes te casten.
- Situationele kaarten toch altijd optimaal kunnen gebruiken: black knight bijna nooit getrokken, enkel op situaties dat hij hem echt nodig had. Ook die epic die divine shields opeet (kan momenteel niet op de naam komen) heeft nooit in zijn hand zitten rotten en als hij hem had, heeft hij hem altijd ook functioneel kunnen gebruiken.
Begrijp me niet verkeerd: Trump is een fantastisch goede speler en het feit dat hij met zo'n rotdeck 9-0 in de Arena kan gaan zegt veel. Maar je moet toch toegeven dat er verdomd veel geluk mee gemoeid is. Ook bij de topspelers.
Dus het enigste dat ik kan doen is blijven spelen en ook wachten op die perfecte run en ik ben ook niet zo goed als Trump, dus ik zal waarschijnlijk een beter deck nodig hebben ook
Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit
Ik had em een half uur geleden al op mn mobiel snel ingevoerd, echt super bedankt! Kan ik het zelf spelen ipv filmpjes kijkenBanballa schreef op donderdag 12 december 2013 @ 11:36:
Ook ik heb een key in mijn box ontvangen :
Members only:
Have fun!
Verwijderd
[ Voor 71% gewijzigd door Gropah op 12-12-2013 18:59 ]
burobladSkyStreaker schreef op donderdag 12 december 2013 @ 16:06:
Waar komen die screenshots nou.... O_o Gek genoeg kan ik het niet vinden, lol.
D3 armory: DeGrand-2382
Bedoel je nu gewoon waar de screenshots worden opgeslagen als je printscreen drukt? Ik open meestal daarna paint en plak de screenshot daarin.SkyStreaker schreef op donderdag 12 december 2013 @ 16:06:
Waar komen die screenshots nou.... O_o Gek genoeg kan ik het niet vinden, lol.
Printscreen zorgt er nu voor dat er een foto direct op je bureablad wordt gesaved.
Niet ideaal, maar beter en minder omslachtig dan via de paint manier!
Net geprobeerd en het werk gewoon.Xaria schreef op donderdag 12 december 2013 @ 17:45:
De nieuwste patch notes (kan ze niet linken zit op werk..) vermelden dat de change is doorgevoerd.
Printscreen zorgt er nu voor dat er een foto direct op je bureablad wordt gesaved.
Niet ideaal, maar beter en minder omslachtig dan via de paint manier!
Altijd op de laatste plek waar je kijkt he....

Dat 1e, dat andere lijkt mij vanzelfsprekendAn1mA schreef op donderdag 12 december 2013 @ 17:39:
[...]
Bedoel je nu gewoon waar de screenshots worden opgeslagen als je printscreen drukt? Ik open meestal daarna paint en plak de screenshot daarin.
Edit - uqrax, veel speelplezier gewenst
[ Voor 27% gewijzigd door MonVert op 12-12-2013 19:48 ]
Dit topic is gesloten.
~~~[html]Registreren op de tweakers battle.net lijst kan <a href=https://sites.google.com/site/tnetbtagdb/welkom>hier</a>
Plaatjes aub resizen (het liefst naar een breedte van 570 pixels of minder) zodat ook mobiele gebruikers van dit topic kunnen genieten.
Voorkom slowchat in dit topic! Ga naar de Tweakers.net IRC Hearthstone chat:
<strong><a href="http://irc.tweakers.net/hearthstone" target="_blank">webbased</a></strong> of <strong>#hearthstone</strong> op <strong>irc.tweakers.net</strong>~~~[/html]