nothing stops this train
Wel een goede business die keys. Damn hij heeft er zelfs al twee verkocht

Overigens dacht ik dat het op Ebay verboden is om beta keys te verkopen.
Ja, jammer dat ik op zo'n lage manier getrolled ben. Had me er zo op verheugd na een lange dag werken hehe.DivineNL schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 21:17:
Ja getrolld, ben die naam als eens eerder tegen gekomen. Dat is pas zuur
Kan ook niet van de AI warrior winnen met z'n k*t taunts... ach ja gewoon door gaan..
I'm an Ironman!
Sharfer#2586
Waarom speel je het dan uberhaupt?Sharfer schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 22:22:
ach jij kan het tenminste spelen, ik zit vast aan league of legends wat ik echt helemaal.. maar dan ook HELEMAAL zat ben.. echt 80% die dat speelt.. zijn van die sneue rage kiddo's
Want a cookie?!
Sharfer#2586
Overwatch profile awesomo#2162
nothing stops this train
Lees een goed boekSharfer schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 23:12:
omdat ik momenteel echt niks beters te doen heb..
Not all those who wander are lost - twitch.tv/ToHowl
Ik zit al 3 dagen mn mail te refreshen..
Amateur racer met Trustmaster TMX + Wheelstand Pro
Oh, ja hoor. Er zijn er hier al wel een aantal die de key via die weg hebben bemachtigd.MyKey schreef op zaterdag 07 september 2013 @ 12:10:
Heeft er uberhaupt al een nederlander een beta key via die opt-in wave gekregen?
Ik zit al 3 dagen mn mail te refreshen..
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
en dan beloof ik alleen te spelen als jij zelf niet kan spelen.
Ellohime is weer online, yay
http://www.twitch.tv/ellohime#/w/6757952704
[ Voor 42% gewijzigd door Kol Nedra op 07-09-2013 12:57 ]
nothing stops this train
Is ook vrij weinig informatie over de beta optin giveaway tbh. Doen ze iedere dag een batch sturen? Of iedere dinsdag/woensdag
Verschillend. Ze sturen wanneer het hun uitkomt, niet op een specifiek moment.MyKey schreef op zaterdag 07 september 2013 @ 14:40:
Is ook vrij weinig informatie over de beta optin giveaway tbh. Doen ze iedere dag een batch sturen? Of iedere dinsdag/woensdag
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Dan is het hopen dat er geen andere games gelinked zijn aan zo'n account...MyKey schreef op zaterdag 07 september 2013 @ 14:40:
Ik weet nog bij de diablo beta dat er mensen zijn die hun account voor een week te huur aanboden. Zie dat nu helemaal niet, wel jammer sou best een week een account willen huren.
Echt het domste wat je kan doen, ook gezien het volledig tegen alle Blizzard regels in gaat en je, als je geluk hebt, je complete account kwijt bent
Want a cookie?!
Sharfer#2586
Als iemand mijn account wil gebruiken, prima, maar dan betaal het volledige bedrag wat ik totaal aan mijn account kwijt was de afgelopen 9 jaar.
Het is opzich niet tegen de regels om je battle.net account door een ander te laten gebruiken, maar je loopt wel een heel groot risico dat je jouw account kwijtraakt. De persoon die jouw account gebruikt hoeft enkel maar je wachtwoord aan te passen en weg is je account. En Blizzard helpt je overigens niet daarmee. Eigen schuld, dikke bult. Je bent meermaals gewaarschuwd voor de risico's.
Dan is hij ze toegang kwijt en ze geld, zie niet in waarom iemand dat dus zou doen?
Dom is het dus niet en het is makkelijk geld verdienen.
Volgens mij is wel degelijk verboden, zie de battle.net EULAZeror schreef op zaterdag 07 september 2013 @ 16:33:
Het is opzich niet tegen de regels om je battle.net account door een ander te laten gebruiken, maar je loopt wel een heel groot risico dat je jouw account kwijtraakt..
C.Username and Password.
During the Account creation process, you may be required to select a unique username and/or a password (collectively referred to hereunder as “Login Information”), and you may not share the Account or the Login Information with anyone other than as expressly set forth herein.
Verderop komt dan nog wel voor dat je als parent of guardian met 1 minderjarige mag delen, maar dat is dan ook de enige uitzondering die ik kan vinden.
[ Voor 10% gewijzigd door Dennism op 07-09-2013 18:17 ]
Moet er trouwens wel bij zetten dat ze volgens mij alleen de game bannen waarmee je shared.
Dus als je bijv Diablo en WoW hebt, maar de shared alleen WoW dan wordt in dat geval alleen wow gebanned en niet diablo.
[ Voor 20% gewijzigd door Dennism op 07-09-2013 19:05 ]
Hehe dat is wel een slimme manier van Blizzard, want je geld hebben ze dan toch al.Kol Nedra schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 17:33:
Nee de kaarten worden gereset, maar het geld krijg je terug, dat komt dan weer op je battle.net account te staan.
De enige manier ook lijkt me. Ze gaan je niet je geld teruggeven een paar maanden later.Morphs schreef op zaterdag 07 september 2013 @ 19:18:
[...]
Hehe dat is wel een slimme manier van Blizzard, want je geld hebben ze dan toch al.
(veel donations van subscribers)
nothing stops this train
Dat sowieso niet. Maar dat er tijdens een beta al geld betaald kan worden geeft wel de commerciele inslag aan. 10 jaar geleden zou zoiets ondenkbaar zijn geweest aangezien het een onvolledig product betreft.Pheace schreef op zaterdag 07 september 2013 @ 19:46:
De enige manier ook lijkt me. Ze gaan je niet je geld teruggeven een paar maanden later.
Misschien dat over 10 jaar betakeys gekocht moeten worden. Oh wacht, dat is nu al het geval
10 jaar geleden hadden we uiteraard ook nog niet zoveel uitgebreide online betaalmogelijkheden die getest konden / moeten worden. Ergens baal ik er wel van dat je packs simpelweg kan betalen, maar zo is het helaas met veel resources bij verschillende games.Morphs schreef op zaterdag 07 september 2013 @ 20:25:
[...]
Dat sowieso niet. Maar dat er tijdens een beta al geld betaald kan worden geeft wel de commerciele inslag aan. 10 jaar geleden zou zoiets ondenkbaar zijn geweest aangezien het een onvolledig product betreft.
Misschien dat over 10 jaar betakeys gekocht moeten worden. Oh wacht, dat is nu al het gevalik heb de scrolls beta ook betaald, maar daar krijg je het volledige spel (dat na release meer kost) dan wel voor.
Persoonlijk wacht ik "geduldig" op mijn eigen key. Ik verwacht dat er morgen nog een goede wave komt waar ik goede hoop van heb, anders hoop ik dat het pas volgend weekend wordt. Ben namelijk bang dat ik hier redelijk wat avonduren aan kwijt zal raken.
nothing stops this train
Waar ik wel benieuwd naar ben en erg vet vind is dat die ook op de ipad komt. Ik duim dat het shared word met de pc versie, al denk ik van niet het zal wel los komen staan
Geeft mij alleen maar ellende en teveel tijd.
[ Voor 22% gewijzigd door Kol Nedra op 08-09-2013 12:57 ]
nothing stops this train
ik vermaak me zoiezo prima met GTA5 over een week ^^
nothing stops this train
over ~13uur gaat BlizzardCS 200 keys weggeven (zeggen ze).
nothing stops this train
Ben met mage begonnen daarna een tijd met priest gespeeld, vervolgens geëindigd met shaman. En de shaman vind ik veruit een van de leukere om mee te spelen, zijn totems zijn erg handig.
Ik denk dat ik eerst alle characters op (max practice level) 10 ga halen, zodat ik alle basic cards heb. Dan ga ik wel kijken naar een leuke deck..
Oh, en daarnaast tegen (bijna) elke speler wordt ik goed ingemaakt..
[ Voor 7% gewijzigd door Madstorm op 09-09-2013 09:08 ]
I'm an Ironman!
Die 1ste keer (gratis) arena was echt een faal, 3x loss op rij ^^. Had even moeten wachten tot ik wat meer gespeeld had denk.

Hopelijk kom ik in de beta, anders mis ik deze card
[ Voor 15% gewijzigd door Kol Nedra op 09-09-2013 10:21 ]
nothing stops this train
Die card kan je altijd nog krijgen als het goed is, hij zal alleen niet gold zijn dan. Is maar hoe belangrijk je dat vind uiteraardKol Nedra schreef op maandag 09 september 2013 @ 10:20:
Koop 1x iets met echt geld, krijg je een golden card die je alleen via de beta kan krijgen.
[afbeelding]
Hopelijk kom ik in de bata, anders mis ik deze card
Ik was toch van plan om 40 packs te kopen, hopelijk kan ik dat doen tijdens de beta periode

nothing stops this train
Dat ben ik ook van plan! De game is toch free dus die 50 euro voelt als een aanschaf van de game zelf.Kol Nedra schreef op maandag 09 september 2013 @ 10:23:
Je kan de kaart zeker halen, maar idd niet de golden versie.
Ik was toch van plan om 40 packs te kopen, hopelijk kan ik dat doen tijdens de beta periode
Dit.Verwijderd schreef op maandag 09 september 2013 @ 10:25:
als er een open beta komt zal iedereen die kaart wel kunnen scoren denk ik hé
En volgens mij is het zeker dat er een open beta komt toch?
I'm an Ironman!
Misschien dat ik er wel wat geld in stop maar ik denk vooral om arena te kunnen blijven spelen.
nothing stops this train
True, toen ik filmpjes of streams keek zat ik altijd te zeggen, nu die kaart en dan die enz enz... Maar nu ik zelf speel zit ik echt van, euuhhhh welke nu, en welke nu... uhmmmm...awesom-o schreef op maandag 09 september 2013 @ 10:32:
Haha. Het is echt lastiger dat je denkt met een class die je niet vaak hebt gespeeld en kaarten die je nooit hebt gespeeld, ook als je uren naar streams hebt zitten kijken.
En soms heb je geluk en gaat het lekker en heb je geluk met je card draws.
I'm an Ironman!
Jep, ik heb ook als die lont gaat lopen dat ik het he-le-maal kwijt benMadstorm schreef op maandag 09 september 2013 @ 10:35:
[...]
True, toen ik filmpjes of streams keek zat ik altijd te zeggen, nu die kaart en dan die enz enz... Maar nu ik zelf speel zit ik echt van, euuhhhh welke nu, en welke nu... uhmmmm...
En soms heb je geluk en gaat het lekker en heb je geluk met je card draws.
Misschien leuk om een keer tegen elkaar te spelen? awesomo#2162
haha, herkenbaar..awesom-o schreef op maandag 09 september 2013 @ 10:52:
[...]
Jep, ik heb ook als die lont gaat lopen dat ik het he-le-maal kwijt ben![]()
Misschien leuk om een keer tegen elkaar te spelen? awesomo#2162
Ik voeg je vanavond wel even toe..
I'm an Ironman!
lol check deze prijzen niet normaal!!
http://www.ownedcore.com/...arthstone-buy-sell-trade/
[ Voor 44% gewijzigd door Kol Nedra op 09-09-2013 12:50 ]
nothing stops this train
Alleen gekken en dwazen, schrijven iets bij een signature...
[ Voor 12% gewijzigd door Cryostorm op 09-09-2013 13:14 ]
BANANAS Deck
http://www.twitch.tv/boogie2988/c/2864222
vanaf ~10:10 begint het
[ Voor 5% gewijzigd door Kol Nedra op 09-09-2013 13:16 ]
nothing stops this train
Voor zo'n casual spelletje als dit waar zeker 10 alternatieven voor zijn? Mij niet gezien.
Natuurlijk ga ik dit spelen (want het is Blizzard..), maar wetende dat straks toch alles reset wordt, ga ik hier geen geld in stoppen.
Voor sommige Youtubers bijvoorbeeld is dat vast een goede deal, die halen dat geld er wel weer uit, ergens wel triest inderdaad maar ja.Cryostorm schreef op maandag 09 september 2013 @ 13:12:
250 euro voor een betakey voor een game die voor het einde van het jaar uit is..... Echt absurd. Das zou balen zijn, koop je zo duur een key en dan announcen ze de open beta over een maand.
nothing stops this train
Ik ben wel van plan om tijdens de (open) beta iets te kopen, al is het maar één pack. Het geld krijg je (in de vorm van gold) toch weer terug en ik wil eigenlijk ook wel die golden kaart.PromWarMachine schreef op maandag 09 september 2013 @ 13:16:
[...]
Natuurlijk ga ik dit spelen (want het is Blizzard..), maar wetende dat straks toch alles reset wordt, ga ik hier geen geld in stoppen.
Daarnaast, ik vind deze game wel een paar euro waard. Dus geef ik dat er graag aan uit.
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
nothing stops this train
LOLKol Nedra schreef op maandag 09 september 2013 @ 13:14:
dit filmpje is echt een troll, heerlijk die humor ^^
BANANAS Deck
http://www.twitch.tv/boogie2988/c/2864222
vanaf ~10:10 begint het
Favoriete heroes zijn Mage en Warlock in Arena. In standaard play vind ik de Priest leuk om te spelen.
Regelmatig stream ik via www.twitch.tv/labstipjr
Er zit trouwens een hele slechte fout in het spel. Als je via een wireless connection speelt en je connectie valt even weg. Dan kan je niet re-connecten midden in een game en is het een loss. Gisteravond heb ik twee Arena games op rij verloren om die reden. Voor mij voorlopig geen Hearthstone op de laptop meer.
Geld dit ook voor "play" wins?LabsTipJr schreef op maandag 09 september 2013 @ 13:54:
inmiddels meer dan 100 wins (300 gold coins krijg je van deze Quest).
Ik neem aan dat je deze bij Blizz gemeld hebt?LabsTipJr schreef op maandag 09 september 2013 @ 13:54:
Er zit trouwens een hele slechte fout in het spel. Als je via een wireless connection speelt en je connectie valt even weg. Dan kan je niet re-connecten midden in een game en is het een loss. Gisteravond heb ik twee Arena games op rij verloren om die reden. Voor mij voorlopig geen Hearthstone op de laptop meer.
Want a cookie?!
Grote kans dat Blizzard hier nog wel iets aan gaat doen, bijvoorbeeld reconnecten binnen X tijd en je kunt verder. Het lijkt me logisch dat een disconnect uiteindelijk wel een loss betekend, anders is het heel eenvoudig om een disconnect te forceren wanneer je aan het verliezen bent om zo elke Arena toch 9-0 te behalen.LabsTipJr schreef op maandag 09 september 2013 @ 13:54:
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Deze heb ik gemeld uiteraard.OkkE schreef op maandag 09 september 2013 @ 15:12:
[...]
Grote kans dat Blizzard hier nog wel iets aan gaat doen, bijvoorbeeld reconnecten binnen X tijd en je kunt verder. Het lijkt me logisch dat een disconnect uiteindelijk wel een loss betekend, anders is het heel eenvoudig om een disconnect te forceren wanneer je aan het verliezen bent om zo elke Arena toch 9-0 te behalen.
Het gaat mij niet zozeer om de loss, snap dat je verliest als je niet connected bent.. Het gaat mij er meer om dat ik niet binnen een bepaalde tijd kan re-connecten en verder spelen. Je komt gewoon het potje nooit meer in. Het is weg.
Zeker duur, al halen alle (degelijke) streamers dit er natuurlijk uit.Cryostorm schreef op maandag 09 september 2013 @ 13:12:
250 euro voor een betakey voor een game die voor het einde van het jaar uit is..... Echt absurd. Das zou balen zijn, koop je zo duur een key en dan announcen ze de open beta over een maand.
Zelf zou ik atm wel €50 willen betalen voor een key :]
Sorry kon het niet laten
[ Voor 14% gewijzigd door Madstorm op 09-09-2013 16:53 ]
I'm an Ironman!
nothing stops this train
Kol Nedra schreef op maandag 09 september 2013 @ 17:02:
ik heb al 20 euro betaald.....voor een scam, dus dat doe ik niet meer.

heb zo net een speciale plek in hell voor je gereserveerd!Madstorm schreef op maandag 09 september 2013 @ 16:52:
Ik zou atm wel 150,- voor een ...................... oh wacht...![]()
Sorry kon het niet laten
btw, hoe laat is die facebook actie nou vanavond.. want 12:30 pm.. is hetzelfde als 00:30 am of??
ga sowieso weer eens proberen een kans te maken
Sharfer#2586
Ik vind trouwens dat mensen die geen key willen zich gewoon niet moeten aanmelden, dan maken wij weer wat kans. Maarja, zij zien er geld in.
Eensch. Zou het zelf niet beter kunnen verwoorden!TheBuddha schreef op maandag 09 september 2013 @ 17:14:
Een beta krijgen en deze vervolgens verkopen vind ik simpelweg crimineel. Helaas zijn er altijd mensen die betalen. Keys zijn bedoeld om mensen het spel te laten testen en fans een kans te geven van iets te genieten waar ze naar uitkijken. Om vervolgens honderden euro's/dollars te vragen aan mensen die het zo graag willen spelen maar simpelweg niet de kans krijgen vindt ik moraal meer dan fout. Het is dezelfde instelling waardoor fans van bekende artiesten of sportevenementen het vijf dubbele betalen omdat klootzakken de kaartjes eerder weten op te kopen. Het is qua wetgeving helaas onmogelijk om deze mensen hard aan te pakken maar ik hoop dat er ooit een systeem komt dat dit soort egoïsten buiten spel zet. Ik zou mezelf niet in de spiegel kunnen aankijken.
Want a cookie?!
Van de ene kant ben ik het met je eens, maar als ik zie voor wat voor bedragen het gaat, dan begin ik toch te twijfelen hoor. Ik wil het spel best graag spelen, maar als ik zo'n key kan verkopen en hier een halve-driekwart maand huur van kan betalen, is de keuze snel gemaakt. Het is inderdaad niet netjes, maar als ik daardoor een maandje wat royaler kan leven (ben immers studentTheBuddha schreef op maandag 09 september 2013 @ 17:14:
Een beta krijgen en deze vervolgens verkopen vind ik simpelweg crimineel. Helaas zijn er altijd mensen die betalen. Keys zijn bedoeld om mensen het spel te laten testen en fans een kans te geven van iets te genieten waar ze naar uitkijken. Om vervolgens honderden euro's/dollars te vragen aan mensen die het zo graag willen spelen maar simpelweg niet de kans krijgen vindt ik moraal meer dan fout. Het is dezelfde instelling waardoor fans van bekende artiesten of sportevenementen het vijf dubbele betalen omdat klootzakken de kaartjes eerder weten op te kopen. Het is qua wetgeving helaas onmogelijk om deze mensen hard aan te pakken maar ik hoop dat er ooit een systeem komt dat dit soort egoïsten buiten spel zet. Ik zou mezelf niet in de spiegel kunnen aankijken.

nothing stops this train
ipv 200 keys aan facebook te doneren kunnen ze die 200 keys beter gebruiken voor de waves die ze doen (als ze het nog doen).
gewoon misbruik maken van social media hype, dat is het gewoon.
er zullen vast mensen zijn die vanavond bv hun 3rde key ontvangen, dat is 400 dollar voor ze.
[ Voor 14% gewijzigd door Kol Nedra op 09-09-2013 17:48 ]
nothing stops this train
Gaat al niet meer werken..Sharfer schreef op maandag 09 september 2013 @ 17:53:
http://www.pcgamer.com/20...s-new-card-battling-game/
snel zijn ik heb zo net een key gewonnen
I'm an Ironman!
[ Voor 27% gewijzigd door Tukker_T op 09-09-2013 18:11 ]
Alleen gekken en dwazen, schrijven iets bij een signature...
Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112
had ff eerder geroepenSharfer schreef op maandag 09 september 2013 @ 17:53:
http://www.pcgamer.com/20...s-new-card-battling-game/
snel zijn ik heb zo net een key gewonnen
iig ik heb me aangemeld, 350keys is niet verkeerd, grote kans om te winnen
[ Voor 11% gewijzigd door Kol Nedra op 09-09-2013 18:39 ]
nothing stops this train
Waar gaan er vanavond 200 keys de deur uit? Mis ik iets?Kol Nedra schreef op maandag 09 september 2013 @ 17:47:
eigenlijk slaat het nergens op he, straks om 21.30 gaan er 200 keys de deur uit (Zeggen ze)
ipv 200 keys aan facebook te doneren kunnen ze die 200 keys beter gebruiken voor de waves die ze doen (als ze het nog doen).
gewoon misbruik maken van social media hype, dat is het gewoon.
er zullen vast mensen zijn die vanavond bv hun 3rde key ontvangen, dat is 400 dollar voor ze.
Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112
https://www.facebook.com/BlizzardCS?hc_location=timelinePedr0 schreef op maandag 09 september 2013 @ 18:39:
[...]
Waar gaan er vanavond 200 keys de deur uit? Mis ik iets?
https://www.facebook.com/...away-Free/413393485437580
je hoeft alleen maar te liken, sharen en private message te sturen. Aangezien ik toch 2 facebook accounts heb (1 voor vrienden,RL en 1 voor onzin dingen zoals dit dus) komt dat goed uit
nothing stops this train
Kol Nedra schreef op donderdag 05 september 2013 @ 13:36:
slaat nergens op ik heb zeker al meer dan 1000x refreshed, komt niks meer bij! en wacht al 20 minuten op volgende, ik wacht er nog op 1 en dan ....fuck it
Dit heb je ook niet lang vol gehouden helaasKol Nedra schreef op donderdag 05 september 2013 @ 13:54:
ik stop ermee, ik kijk even om 13:59 nog en dan geef ik het op.
nothing stops this train
Maar ik heb geen Facebook en ga hiervoor ook geen account aanmaken. Zonder Facebook behoor je schijnbaar niet tot de doelgroep van Blizzard
Als er nog een gelukkigere Tweaker is die een key over heeft, hou ik me aanbevolen.
Patience is the key.
Dit topic is gesloten.
~~~[html]Registreren op de tweakers battle.net lijst kan <a href=https://sites.google.com/site/tnetbtagdb/welkom>hier</a>
Plaatjes aub resizen (het liefst naar een breedte van 570 pixels of minder) zodat ook mobiele gebruikers van dit topic kunnen genieten.
Voorkom slowchat in dit topic! Ga naar de Tweakers.net IRC Hearthstone chat:
<strong><a href="http://irc.tweakers.net/hearthstone" target="_blank">webbased</a></strong> of <strong>#hearthstone</strong> op <strong>irc.tweakers.net</strong>~~~[/html]