[PC/MAC/Mobile] Hearthstone: Heroes of Warcraft (F2P) Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 133 Laatste
Acties:
  • 326.493 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 15-09 19:26
Mij ook niet gelukt vannacht, maar ik zie iets verontrustends, mijn telefoon loopt 2 min voor qua update in vergelijking met mijn pc.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Private message verzonden... 20 seconden na het bericht... ben benieuwd al schat ik mijn kansen niet erg hoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
Volgens mij zit er belachelijk veel lag in die seconde, jij ziet bijvoorbeeld 5 seconden staan, maar in werkelijkheid is het bijvoorbeeld al 15 seconden. Mijn iPhone liep dit keer namelijk voor op mijn pc, wel erg vreemd. Misschien ligt het aan mijn verbinding, maar wel balen dat we dus ook met lag rekening moeten houden en dat wat je ziet staan niet de werkelijkheid is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kupauw
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13-08 15:04
Ach ja er zijn ook mensen die keys winnen als ze 4 minuten later reageren. Er is geen pijl op te trekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBuddha
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 24-03 08:18
Ook maar eens een berichtje gestuurd. Wie weet heb ik geluk vandaag. Happy waiting day!

Not all those who wander are lost - twitch.tv/ToHowl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

Bummer. Was net in bespreking op mijn werk... Nu natuurlijk te laat.

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madstorm
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 28-08 16:39

Madstorm

Derping all the way!

Ach ik was ook 3 minuten te laat, alsnog maar een bericht gestuurd.. Weet maar nooit :D

I'm an Ironman!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
Madstorm schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 09:33:
Ach ik was ook 3 minuten te laat, alsnog maar een bericht gestuurd.. Weet maar nooit :D
Tja als ik al die posts zie van mensen die een key krijgen, terwijl ze bijvoorbeeld 9 min later waren, dan zou het zomaar kunnen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

te laat waarvoor? wat moet je doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kupauw
In een hoekje gaan huilen en hopen op een open beta op korte termijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Kupauw schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 09:41:
In een hoekje gaan huilen en hopen op een open beta op korte termijn :)
Er is nog hoop... :)
.
‏@Brandonspikes
@cataclyst78 Can you confirmed that everyone who has opted in will get into beta before it goes open?
‏@cataclyst78
@Brandonspikes That is our intention. We will begin substantially increasing the population once we get through the initial phase.
bron: https://twitter.com/Brandonspikes/status/375724061411639296

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• awesom-o
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 10-09 12:57
9:09 bericht verzonden, net key binnen.

Overwatch profile awesomo#2162

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kupauw
jaaaa hoooorrrr

Ik snap er niks meer van!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madstorm

Madstorm

Derping all the way!

Ik heb ook 3 min later verzonden, heb ook een key gekregen :D

I'm an Ironman!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Burlok86
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 09-09 15:12
Die FB acties lijken aardig random te verlopen, hoop dat ze binnenkort batches keys aan sites gaan uitdelen. Daar is tenminste iets meer een pijl op te trekken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kupauw
Ik verwacht nog wel een tweakers actie binnenkort :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Drie tot vier minuten later verzonden? Waaaat?
Have fun, though!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven__NL
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 15-09 08:58
09.05 verzonden en heb niks :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madstorm

Madstorm

Derping all the way!

F*CK, nu moet ik de hele dag nog werken...

I'm an Ironman!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• awesom-o
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 10-09 12:57
Madstorm schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 10:20:
F*CK, nu moet ik de hele dag nog werken...
Same. Voel me ineens niet zo lekker :P

Overwatch profile awesomo#2162

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/2EcQkO3.jpg
Toepasselijk!

Maar gz mensen, toch leuk om te lezen dat er mensen een key winnen met de Facebook actie. Hadden jullie nog een leuk berichtje geschreven? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madstorm

Madstorm

Derping all the way!

wat ik heb geschreven:
(fill in key here)

I'm an Ironman!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Burlok86
Om het maar even over wat anders dan de keys te hebben; ik ben geen financieel expert, maar volgens mij is dit echt een van de meest geniale business plan voor een f2play game.

F2p dus lekker laagdrempelig, daily quests om er zeker van te zijn dat mensen dagelijks 'terugkomen' om hun gratis gold te halen, en op die manier hooked blijven.
Dit zou zomaar een behoorlijke melkkoe kunnen worden voor Blizzard (bv nieuwe 'expansion' aan kaarten uitbrengen). Terwijl er maar een relatief klein team aan heeft gewerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remmetje
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 10-09 12:55
Burlok86 schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 10:31:
Om het maar even over wat anders dan de keys te hebben; ik ben geen financieel expert, maar volgens mij is dit echt een van de meest geniale business plan voor een f2play game.

F2p dus lekker laagdrempelig, daily quests om er zeker van te zijn dat mensen dagelijks 'terugkomen' om hun gratis gold te halen, en op die manier hooked blijven.
Dit zou zomaar een behoorlijke melkkoe kunnen worden voor Blizzard (bv nieuwe 'expansion' aan kaarten uitbrengen). Terwijl er maar een relatief klein team aan heeft gewerkt.
Vergeet niet dat kaartspellen niet voor iedereen is weggelegd. De doelgroep is hiermee een stuk kleiner t.o.v. een "normale" game. Echter ben ik het er wel mee eens dat zit een heel slim concept is om omzet te genereren. Geen pay2win maar het helpt wel om sneller een nieuw deck te bouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Madstorm schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 10:12:
Ik heb ook 3 min later verzonden, heb ook een key gekregen :D
Dit iig goed om te horen, dat betekend dat het niet om de eerste 100 private messages gaat, het is dus random :) goed nieuws dus.

maareh, gz met je key!! ik ben echt jaloers nu xD

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kupauw
Twitter:
Check your spam filters to avoid blocking mails from Blizz, there might be a @PlayHearthstone beta invite on the way! http://bit.ly/T1okiQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
OMG, kijk ik net op mn mobiel staat er:

Andrew Kaler

congratulations your key is xxx

Nu probeer ik hem net toe te voegen en krijg ik dit:
The following errors have occurred:
The code you entered cannot be claimed. Please check the code and try again. If you see this error again, please try again later, as the game or website may be undergoing maintenance.

WHAAA, ik word gek! En ik moet nu aan het werk, ik hoop dat de key vanavond wel werkt :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kupauw
Ik wil hem wel voor je proberen ;) Ik hoop dat ik of mijn vriendin vandaag in de nieuwe wave zitten. *keeping fingers crossed*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17-09-2024
Nostordici schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 11:09:

Andrew Kaler

The code you entered cannot be claimed. Please check the code and try again. If you see this error again, please try again later, as the game or website may be undergoing maintenance.

WHAAA, ik word gek! En ik moet nu aan het werk, ik hoop dat de key vanavond wel werkt :S
Kan ook een niet-blizzard mail zijn heh ;) Spam enzo.

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nostordici schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 11:09:

Andrew Kaler

Aangezien er op dit moment niet bekend is dat er een opt-in wave uitgestuurd wordt, en dat ze dit vanaf een neutraal Blizzard account zullen versturen, denk ik dat het spam is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Verwijderd schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 11:18:
[...]

Aangezien er op dit moment niet bekend is dat er een opt-in wave uitgestuurd wordt, en dat ze dit vanaf een neutraal Blizzard account zullen versturen, denk ik dat het spam is
Er is wel een kans dat er net een wave is/wordt verstuurd.
@BlizzardCSEU_EN 19m ago
Check your spam filters to avoid blocking mails from Blizz, there might be a @PlayHearthstone beta invite on the way! http://bit.ly/T1okiQ
bron: https://twitter.com/blizz...status/375906215538094080

Neemt niet weg dat die mail net zo goed als nog spam kan zijn inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OkkE schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 11:20:
[...]

Er is wel een kans dat er net een wave is/wordt verstuurd.

[...]

bron: https://twitter.com/blizz...status/375906215538094080

Neemt niet weg dat die mail net zo goed als nog spam kan zijn inderdaad.
Oops, my bad. |:(
Had ik niet gezien! Ik had Tweetdeck blijkbaar gesloten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23:31
Vanavond om 8 uur gaat volgens mij die Facebook actie weer verder. Dus dan ga ik maar eens ff Facebook campen en hopen op een key.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat moet je doen voor de FB actie? kan helaas niet uitgebreid zoeken op werk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inhumanous
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 15-09 15:21
Ik had mijn key ook gewoon onverwachts in de mail heb me ooit maanden geleden ingeschreven voor beta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Verwijderd schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 11:46:
wat moet je doen voor de FB actie? kan helaas niet uitgebreid zoeken op werk
Het is BlizzardCS die de actie doet. Volgens mij bij elke 5000 nieuwe volgers geven ze opnieuw keys weg.

Enige dat je afgelopen paar keer hoefde te doen was alleen een private message te sturen. Maar over de manier waarop de winnaars gekozen worden, is nog enige onduidelijkheid. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukker_T
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14-09 00:42
Toch jammer die manier van keys weggeven. Altijd na zon actie zie je dat een een hoop van die keys te koop wordt aangeboden op de verschillende mmo trading forums.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Burlok86
Ja koppel al die keys gewoon aan battle.net accounts,
Je moet er zo ongelofelijk strak op zitten, dat de keys naar mensen gaan die toch al zeer geinteresseerd zijn. Zie zelf niet in hoe dit extra hype zou moeten creeren, eerder irritatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madstorm

Madstorm

Derping all the way!

Nou, ik ben als een speer even thuis geweest.. snel mijn key geprobeerd, en heb de tutorial doorgespeeld.. Dit gaat een slapeloos weekend voor mij worden..

I'm an Ironman!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArmouredSPony
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-09 10:34

ArmouredSPony

ArmouredSpacePony

Madstorm schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 12:07:
Nou, ik ben als een speer even thuis geweest.. snel mijn key geprobeerd, en heb de tutorial doorgespeeld.. Dit gaat een slapeloos weekend voor mij worden..
Heb je snel gedaan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madstorm

Madstorm

Derping all the way!

Tja, na 15 uur gameplay her en der gezien te hebben was de tut niet heel moeilijk :P

I'm an Ironman!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Madstorm schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 12:13:
[...]

Tja, na 15 uur gameplay her en der gezien te hebben was de tut niet heel moeilijk :P
15 uur maar?? das niet veel!
Ik zit denk ik al op 60+ uur :/

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madstorm

Madstorm

Derping all the way!

Kol Nedra schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 12:18:
[...]

15 uur maar?? das niet veel!
Ik zit denk ik al op +60 uur
Tja, maar ik moet ook nog werken (45uur+ deze week). Ik heb nog vrienden en familie die af en toe aandacht willen >:)

Heb voor de 'hell of it' ook 40 packs gekocht.. waarvan 5 uitgepakt, en één epic in zat.. Zal vanmiddag / vanavond de rest ff uitpakken :D

[ Voor 19% gewijzigd door Madstorm op 06-09-2013 12:21 ]

I'm an Ironman!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb geen baan helaas, daarom heb ik teveel tijd tussen 9 en 18 uur.
na 18 uur is mijn vriendin thuis, dan gaat de aandacht daar naar toe :)

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flip154
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 28-08 21:44
Zijn er buiten de facebook actie en opt-in op battle.net nog andere manieren om een key te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
flip154 schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 14:05:
Zijn er buiten de facebook actie en opt-in op battle.net nog andere manieren om een key te krijgen?
Twitter ook nog. Maar verder zijn er geen manieren bekend nog.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharfer
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13-03 13:31
wat wordt er met dat opt-in bedoeld, gewoon aanklikken dat je die beta wilt spelen op je account toch?

Sharfer#2586

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moonborne
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 02-08 07:38
Ik heb vernomen dat de prijzen voor packs aanzienlijk hoger zijn vergeleken met de US versie, €44,- voor 50 packs (50$ = €38)? Kan iemand in de beta dit bevestigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Manabrew schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 14:40:
Ik heb vernomen dat de prijzen voor packs aanzienlijk hoger zijn vergeleken met de US versie, €44,- voor 50 packs (50$ = €38)? Kan iemand in de beta dit bevestigen?
awesom-o in "\[PC/MAC/iPAD] Hearthstone: Heroes of Warcraft (free game)"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flip154
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 28-08 21:44
Sharfer schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 14:39:
wat wordt er met dat opt-in bedoeld, gewoon aanklikken dat je die beta wilt spelen op je account toch?
Ja gewoon aanklikken op je battle.net account en je hardware specs even doorgeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moonborne
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 02-08 07:38
Bedankt voor de info, echter in de V.S. moet je in de meeste staten zelf aangifte hiervan doen, en rara, dat gebeurt dus bizar weinig. Dat scheelt dus toch, wat ik eigenlijk al verwachtte voor de beta hier van start ging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Manabrew schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 14:51:
[...]

Bedankt voor de info, echter in de V.S. moet je in de meeste staten zelf aangifte hiervan doen, en rara, dat gebeurt dus bizar weinig. Dat scheelt dus toch, wat ik eigenlijk al verwachtte voor de beta hier van start ging.
Maar dat is toch niet de schuld van Blizzard? Als alle spelers het volgens de regels zouden doen, zouden we hier in de EU even duur uit zijn als in de VS.

Overigens, als je het een probleem vindt, dan zou je (denk ik) ook een B.net account voor de US Region kunnen* maken en op US servers spelen. Dan betaal je in dollars. :)

*) Het zal vast officieel niet mogen volgens de ToS van Blizzard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Welke andere manieren dan b.net balance kun je voor Nederland gebruiken om extra kaarten te kopen? Iemand die dat weet? Of even kan checken in in de beta?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madstorm

Madstorm

Derping all the way!

Zeror schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 15:10:
Welke andere manieren dan b.net balance kun je voor Nederland gebruiken om extra kaarten te kopen? Iemand die dat weet? Of even kan checken in in de beta?
Mijn Paypal is gekoppeld met Battle.net
Ging vrij vlot ingame, had de 40 packs ook meteen tot mijn beschikking..

Volgens mij had ik geen keus om iets anders te kiezen, puur omdat mijn paypal gekoppeld was.

I'm an Ironman!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blizzard CS EU ‏@BlizzardCSEU_EN 1m
Hi everyone! Unfortunately phase 2 of our beta giveaway is on-hold so we can’t Tweet any today. We'll provide 12h+ notice before resuming.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ja hoor hij is weer online, mijn fav hearthstone streamer

http://www.twitch.tv/noxious_hs

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morphs
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-05 09:45
[b]Madstorm schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 12:20:
Heb voor de 'hell of it' ook 40 packs gekocht.. waarvan 5 uitgepakt, en één epic in zat.. Zal vanmiddag / vanavond de rest ff uitpakken :D
Ik mag hopen dat je die gekochte kaarten na de beta ook nog houdt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Morphs schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 17:32:
[...]

Ik mag hopen dat je die gekochte kaarten na de beta ook nog houdt?
Nee de kaarten worden gereset, maar het geld krijg je terug, dat komt dan weer op je battle.net account te staan.

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Madstorm schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 15:16:
[...]

Mijn Paypal is gekoppeld met Battle.net
Ging vrij vlot ingame, had de 40 packs ook meteen tot mijn beschikking..

Volgens mij had ik geen keus om iets anders te kiezen, puur omdat mijn paypal gekoppeld was.
Behoord iDeal ook tot de betaal opties? Iemand die dat toevallig al gezien heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb je een key Zeror? dan zal ik wel even voor je checken :)

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Kol Nedra schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 17:58:
Heb je een key Zeror? dan zal ik wel even voor je checken :)
Heb geen beta key nog. Anders had ik deze vragen niet gesteld :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
oh ja :P

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 09:14
Zeror volgens mij kan je gewoon op je battle.net inloggen, en daar checken? Voor zover ik weet gaat zijn de payment opties namelijk gewoon hetzelfde als battle.net balance opwaarderen. o.a. ideal, diverse CC, Paypal en automatische incasso. Al zie ik het nog wel gebeuren dat straks ingame de optie alleen battle.net balance is, en je battle.net balance dan kan opwaarderen.

@ Madstorm, heb je op de plek waar bij jou paypal staat geen pulldown met waar ook "other payment option" te selecteren is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBuddha
Het is tegenwoordig zo gemakkelijk om een credit card aan te schaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madstorm

Madstorm

Derping all the way!

Nee geen drop down menu of iets.. dit staat er wanneer ik iets wil aanschaffen:

Afbeeldingslocatie: http://img189.imageshack.us/img189/3267/e5jp.jpg

Wanneer ik naar de info knop ga:

Afbeeldingslocatie: http://img28.imageshack.us/img28/3936/9rc4.jpg

[ Voor 8% gewijzigd door Madstorm op 06-09-2013 18:39 ]

I'm an Ironman!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

>1,5 mb per plaatje? kun je er niet even *jpg van maken...

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madstorm

Madstorm

Derping all the way!

Fietsbel schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 18:35:
>1,5 mb per plaatje? kun je er niet even *jpg van maken...
Excuus, zo beter? :)

I'm an Ironman!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 09:14
Ah volledig battle.net balance based dus. En balance kan je in nederland opwaaarderen met die opties die ik eerder noemde, CC, Ideal, Paypal en Automatische incasso.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Kol Nedra schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 17:33:
Nee de kaarten worden gereset, maar het geld krijg je terug, dat komt dan weer op je battle.net account te staan.
Volgens mij niet. Als je geld hebt uitgegeven aan Hearthstone wordt dat geld in de vorm van gold op je account gezet.
For the wipe, everything is wiped - this includes quest progress, character levels, just about everything. It will be as if you were starting a new game.

You will keep your golden Gelbin (if you have acquired one) after the wipe.

(From the same linked article) Players who purchased card packs or Arena entry with real money prior to the collection wipe will be credited back with an equivalent amount of gold following the wipe, which can be used to re-purchase packs and/or Arena entry to re-establish their collection. These packs will not contain the same configuration of cards as the packs acquired previous to the collection reset.
bron: http://us.battle.net/hear...opic/9754065934?page=2#27

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Over ongeveer 6 minuten gaat er weer iets op Facebook gebeuren als goed is. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
shhh niet doorvertellen, hoe meer mensen het weten hoe minder kans ik maak.

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Ik ga er gewoon vanuit dat degene die een key wint die gewoon netjes aan mij afstaat. Voor dat harde werk in die topicstart heb ik toch wel wat verdient toch? :P O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
als ik er 2 win...dan verloot ik er 1 hier

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBuddha
Als ik ergens een tweede key verover dan is die voor Zeror.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madstorm

Madstorm

Derping all the way!

Ik doe ook wel mee met facebook dingie, kan ik hem hier wel verloten :D

I'm an Ironman!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
TheBuddha schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 20:08:
Als ik ergens een tweede key verover dan is die voor Zeror.
Hahaha, zo desperate ben ik nu ook weer niet hoor. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBuddha
Maar je OP is zo mooi dat je het wel verdient.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Burlok86
Zo er zitten aardig wat mensen op die FB pagina Oo, 1k likes in een paar seconden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Dankje dankje!!!

Btw. mijn bericht is verstuurd! :)
Nu duimen voor een key....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
gaat nergens over zoveel likes in 10 seconden

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven__NL
Als ik nou toch niet bij de 1e 100 zit dan weet ik het ook niet meer :D
Voor mijn gevoel zat ik er toch echt goed bij. Maar ja we shall see ;)

Gl iedereen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 14-09 12:47
Ik wil wel mee doen met de loting hier hahahah :p

Ik heb nu eens een aantal minuten gewacht en gewoon een leuke message getypt, wat hier bij sommige al heeft gewerkt. Hopen dat dit em nu eens wordt :D

EDIT:
Ze kijken niet naar de eerste 100, dat is iets wat ik zeker weet :p

[ Voor 16% gewijzigd door DivineNL op 06-09-2013 20:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
gaat niet om de 1ste 100
het is random

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ik refresh mijn message 1x per 3 minuten

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn beste kans zal zijn om zo vaak mogelijk mee te doen, hoe moeilijk dat ook is op sommige tijdstippen. Hopen voor die 200 key giveaway.

Zou wel leuk zijn als ze een keyword deden zodat bots er gewoon uitgehaald kunnen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
Verwijderd schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 20:17:
Mijn beste kans zal zijn om zo vaak mogelijk mee te doen, hoe moeilijk dat ook is op sommige tijdstippen. Hopen voor die 200 key giveaway.

Zou wel leuk zijn als ze een keyword deden zodat bots er gewoon uitgehaald kunnen worden.
Ik doe met je mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Hahaha, ze zijn alweer klaar met deze wave. Tenminste. Iedereen die nu iets stuurt valt buiten de boot. LOL Dat ging snel. :P

Ik refresh iedere 15 seconden.

[ Voor 11% gewijzigd door Zeror op 06-09-2013 20:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukker_T
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14-09 00:42
Ook maar weer meegedaan, hopelijk een beetje geluk nu :P. En ja het is random volgens mij, heb er nu een paar keer bijgezeten voordat het bericht 3 seconden oud was en niks van gehoord.
Hehe ik hoop dat je een addon oid gebruikt om dat automatisch te laten doen. Ik zou gek worden om handmatig te moeten refreshen.

[ Voor 42% gewijzigd door Tukker_T op 06-09-2013 20:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven__NL
Idd.
Volgende poging doe ik het ook gewoon rustig ipv te rushen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Nou ze zijn druk bezig de keys uit te delen. Dus ik hoop op het beste. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
je hebt 0.056% kans ;)

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Ah, moet genoeg zijn.
Ik begon mijn bericht zeer positief dus dat moet indruk gemaakt hebben. 8) :+

Edit:
@ hieronder. Ok. Minder slowchat dus. Gaan we doen! :)

[ Voor 12% gewijzigd door Zeror op 06-09-2013 20:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Hoewel al de slowchat best leuk/grappig is, blijft het slowchat. Iets minder mag ook wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
Wow, ik heb blijkbaar vanochtend toch geen beta key gewonnen. Ik ben gewoon keihard getrolled denk ik. Dit is niet echt iemand van Blizzard, toch? https://www.facebook.com/andrew.kaler.7
Wel een gemene streek, aangezien ik op mijn telefoon het logo van Blizzard zag en de key zag er normaal uit. Sad panda :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17-09-2024
Nostordici schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 21:12:
Wow, ik heb blijkbaar vanochtend toch geen beta key gewonnen. Ik ben gewoon keihard getrolled denk ik. Dit is niet echt iemand van Blizzard, toch? https://www.facebook.com/andrew.kaler.7
Wel een gemene streek, aangezien ik op mijn telefoon het logo van Blizzard zag en de key zag er normaal uit. Sad panda :(
Lijkt er idd op dat je getrolled bent.
Wel sad.

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
Ja getrolld, ben die naam als eens eerder tegen gekomen. Dat is pas zuur :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArmouredSPony
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-09 10:34

ArmouredSPony

ArmouredSpacePony

Nostordici schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 21:12:
Afbeeldingslocatie: https://sphotos-a-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-ash4/1004480_1382069045349688_1011969980_n.jpg
u mad?

--

Sorry mod. ;(

Tevens erg jammer dat je zo bent teleurgesteld.. volgende keer beter. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het kan erger, ik ben 20 euro armer omdat er een faker was met een fake betakey :(

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
Daarom moet je ook niet betalen voor keys :p

Niet te vertrouwen xd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

20 euro betalen voor een gratis beta key? wat uiteindelijk een gratis spel zal zijn? .... 8)7

39

Pagina: 1 ... 5 ... 133 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]Registreren op de tweakers battle.net lijst kan <a href=https://sites.google.com/site/tnetbtagdb/welkom>hier</a>

Plaatjes aub resizen (het liefst naar een breedte van 570 pixels of minder) zodat ook mobiele gebruikers van dit topic kunnen genieten.

Voorkom slowchat in dit topic! Ga naar de Tweakers.net IRC Hearthstone chat:
<strong><a href="http://irc.tweakers.net/hearthstone" target="_blank">webbased</a></strong> of <strong>#hearthstone</strong> op <strong>irc.tweakers.net</strong>~~~[/html]