Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[PC/MAC/Mobile] Hearthstone: Heroes of Warcraft (F2P) Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 36 ... 133 Laatste
Acties:
  • 326.914 views

• Lau1187
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 06-11 13:01
Roxors schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 10:08:
[...]

Als het goed is is de betaling al verwerkt want op mijn account pagina is mijn saldo gelijk aan de betaling. Ik neem aan dat de betalingen van je saldo worden afgeschreven en niet rechtstreeks van een eventuele gekoppelde creditcard ofzo?
Gister zelf twee packs gekocht en de kosten werden van m'n saldo afgehaald (na invoeren van m'n account wachtwoord). Kreeg zelfs ook meteen een mail met een order/betalingsbevestiging. Dus voor zover ik weet worden betalingen in het spel direct van je saldo afgehaald ja, en niet verwerkt via je gekoppelde betaalmethode. Misschien is dat anders als je niet voldoende saldo hebt op je account, maar dat zou ik niet weten.

[ Voor 18% gewijzigd door Lau1187 op 22-10-2013 11:15 ]

Steam ||

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 16:13
Als je geen Saldo hebt haalt ie het van een gekoppelde CC geloof ik (ik heb nl niets gekoppeld en dan komt ie met een popup on een betalingsmethode te koppelen).

• Lau1187
Dennism schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 11:36:
Als je geen Saldo hebt haalt ie het van een gekoppelde CC geloof ik (ik heb nl niets gekoppeld en dan komt ie met een popup on een betalingsmethode te koppelen).
Edit, nm stond al in je reactie 8)7

Misschien wel een goede reden om m'n CC niet te koppelen, zodat ik niet teveel ga uitgeven :P

[ Voor 20% gewijzigd door Lau1187 op 22-10-2013 11:40 ]

Steam ||

Verwijderd

Gisteren maar weer eens arena gespeeld. Eerste kon ik mage kiezen, kreeg behoorlijke kaarten en 2 of 3 legendary's. Gekomen tot 4-3, niet slecht voor de 4e keer arena denk ik?
Dus nog maar een run gedaan, dit maal met priest... Pfft, brakke kaarten! Geen clerics, geen mind controls en geen legendary's. Toch wederom tot 4-3 gekomen! Maar dat was meer omdat ik 2 tegenstanders had die er niets van snapten.. :p

Ik level alle chars btw gewoon via Play, custom deckje maken en gaan.

• Roxors
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 17-09 12:59
Dennism schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 11:36:
Raar...
Ik heb een CC gekoppeld en toen ik packs wou kopen gaf die aan dat het niet lukte. Vervolgens b.net geopend en saldo op mijn account gestort via datzelfde CC. Na 1 a 2 dagen stond het saldo op mijn account. Vervolgens wederom geprobeerd om packs te kopen maar ik kreeg dezelfde foutmelding als eerst. Denk dat ik maar eens contact met customer service op ga nemen..

• Michielodc
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08-11 14:03
Ivm packs kopen. Ik heb dus mijn bankrekening aan Paypal gelinkt en dit werkt al jaren zo,maar bij battle.net accepteert die dat niet en wilt die per se een CC. Vrienden van mij hebben wel gewoon hun bankrekening aan Paypal gelinkt en werden niet gevraagd om een CC te koppelen. Iemand enig idee? Of hebben die vrienden van mij gewoon geluk met het kopen van kaarten.

Verwijderd

Ik heb het ook aan mn paypal gelinkt en dat werkt prima, instant transfer - geen delay. Heb hiervoor nooit WoW gespeeld e.d. dus moest voor Hearthstone ook Battle.net installeren. Bij mij was dus alles nog nieuw.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2013 12:10 ]

• Lau1187
Roxors schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 11:54:
[...]

Raar...
Ik heb een CC gekoppeld en toen ik packs wou kopen gaf die aan dat het niet lukte. Vervolgens b.net geopend en saldo op mijn account gestort via datzelfde CC. Na 1 a 2 dagen stond het saldo op mijn account. Vervolgens wederom geprobeerd om packs te kopen maar ik kreeg dezelfde foutmelding als eerst. Denk dat ik maar eens contact met customer service op ga nemen..
Het enige dat ik kan bedenken dat fout zou kunnen gaan bij jou is als je je battle.net saldo in een andere valuta hebt dan waarin je packs wilt kopen in de HS store. Als je dan packs wilt kopen in euro's maar je saldo in dollars is (of vice versa) dan (h)erkent de HS store je battle.net saldo niet en kan je dus geen packs kopen. Source: ergens gelezen maar weet niet meer waar :?

Steam ||

• Michielodc
Verwijderd schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 12:09:
Ik heb het ook aan mn paypal gelinkt en dat werkt prima, instant transfer - geen delay. Heb hiervoor nooit WoW gespeeld e.d. dus moest voor Hearthstone ook Battle.net installeren. Bij mij was dus alles nog nieuw.
Ja, maar heb jij creditcard gelinkt of je bankrekening zelf?

Verwijderd

Bankrekening.

• zwik
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13:33

zwik

randomized

Ook ik heb m'n bank aan m'n paypal gekoppeld en ondervind ook geen problemen. Heb hiervoor o.a. ook WoW gespeeld hoewel dat automatisch incasso en iDeal was.

• Michielodc
Ik had dat ook met WoW en heb dus ook gewoon bankrekening gelinkt. Toch vraagt die voor CC als ik op paypal click bij battle.net. Achja dan maar gewoon normaal geld toevoegen.. Op het forum van blizz staat ook dat je een CC bij paypal moet toevoegen..

Verwijderd

Leuke ronde met priest in arena: 0-3
1e beurt: had in beurt 4 5 en 6 alleen maar spells in mn hand.... gg
2e beurt: had in beurt 4 5 en 6 mind control en 2 light wells... gg
3e beurt: had alleen maar 2 mana taunts en 2 mind controls...gg

soms is arena zo frustrerend :(

• Robbie.b
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 30-08 11:48
Eindelijk :D.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/kCCMD4l.jpg

Dota: http://dotabuff.com/players/105780721 - Hearthstone: Skelzo#2968 Steam: http://steamcommunity.com/id/skelelele

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-11 22:27

JSchut

.....

Wat maakt die ene anders dan degene die er links van staat?

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

• Robbie.b
JSchut schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 14:05:
Hoe bedoel je? :)

Dota: http://dotabuff.com/players/105780721 - Hearthstone: Skelzo#2968 Steam: http://steamcommunity.com/id/skelelele

Verwijderd

Hij showt zijn murloc deck. :)

• Osxy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21:35

Osxy

Holy crap on a cracker

Golden, is alleen andere graphics.

Beetje zoals de Foil kaarten bij de normale hardcopy kaartspellen.

"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."

• JSchut

JSchut

.....

Sorry ik bedoel de linker 2 kaarten. Het uiterlijk is anders. maar voor de rest zijn ze het zelfde.

Edit: Ah ok gewoon visueel dus :)

[ Voor 7% gewijzigd door JSchut op 22-10-2013 14:11 ]

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-11 15:46

OkkE

CSS influencer :+

Ik haat Murlock decks. :( Omdat ik vaak verlies van Warlock Murloc rush...
.
Golden Card; doet precies het zelfde, alleen de kaart is goudkleurig en het plaatje er op beweegt. Is eigenlijk alleen “Fo’ Show” dus. :)

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

• Robbie.b
Ja ik speel er nu voor het eerst mee, wel al aantal keer van verloren.
Tot zover 5-0 winlose, meestal turn 5 al win, of ze conceden :p.

• Xaria
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 16:46

Xaria

Boventitel

Murloc rush is leuk, maar misschien juist ook omdat het niet extreem OP is. Alleen tegen mensen die gewoon een deck hebben die er niets tegen kunnen doen en mensen die het onderschatten is het zeer zeer snel afgelopen :o

[ Voor 9% gewijzigd door Xaria op 22-10-2013 14:21 ]

Verwijderd

Ligt het aan mij, of is de druid nogal under powered?

Ik heb ondertussen van alle classes een goed deck kunnen bouwen. M'n priest-taunt deck en paladin-buff deck winnen 9 van de 10x, ik heb aggressive warrior/rogue/hunter decks die het goed doen, ik heb zelfs een zeer effectief warlock-control en aggressive shaman deck gebouwd waarvan ik eerst dacht dat dat niet mogelijk was (deze 2 classes vereisen wat meer strategie dan de rest). Alleen met een druid deck kom ik niet uit de voeten.

Druids hebben geen goede minion removal spells (moonfire is 1 damage, starfire is 6 mana, naturalize geeft je opponent 2 card advantage), geen card drawing abilities, een class skill die je nergens mee kan combineren. Als ik naar de rares en epics kijk, zie ik compleet verschillende spells. De enige lijn die ik zie is hero damage en minion buffs. Iemand een tip?

• Robbie.b
Verwijderd schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 14:21:

Ik heb ondertussen van alle classes een goed deck kunnen bouwen. M'n priest-taunt deck en paladin-buff deck winnen 9 van de 10x, ik heb aggressive warrior/rogue/hunter decks die het goed doen, ik heb zelfs een zeer effectief warlock-control en aggressive shaman deck gebouwd waarvan ik eerst dacht dat dat niet mogelijk was (deze 2 classes vereisen wat meer strategie dan de rest). Alleen met een druid deck kom ik niet uit de voeten.

Druids hebben geen goede minion removal spells (moonfire is 1 damage, starfire is 6 mana, naturalize geeft je opponent 2 card advantage), geen card drawing abilities, een class skill die je nergens mee kan combineren. Als ik naar de rares en epics kijk, zie ik compleet verschillende spells. De enige lijn die ik zie is hero damage en minion buffs. Iemand een tip?
Ik heb zelf een Druid deck wat redelijk goed werkt, ik zal hem even in elkaar zetten bij hearthhead o.i.d.
Ben er zelf ook nog steeds een beetje mee aan het experimenteren.

Edit: Leesvoer

[ Voor 11% gewijzigd door Robbie.b op 22-10-2013 14:31 ]

• JimDB
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 01-06-2023
Net even verder gedaan in arena met de priest en ik merk toch wel gaten in m'n deck.

Speelde tegen een mage en had de hele tijd de controle in de game, counterde al z'n moves, clearde steeds het veld en bleef op 30 hp. Tot dat we op 10 mana kwamen ... Counteren kon ik wel, maar zelf had ik helemaal niets om te spelen, geen enkele finisher. Uiteindelijk dus toch verloren omdat al m'n counters op waren en ik geen minions meer had om te spelen.

Kijk ik nu even naar m'n deck: Heb maar 2x een 7 mana kaart, rest is allemaal low mana en amper minions... Oops :/

• OkkE

OkkE

Xaria schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 14:18:
Murloc rush is leuk, maar misschien juist ook omdat het niet extreem OP is. Alleen tegen mensen die gewoon een deck hebben die er niets tegen kunnen doen en mensen die het onderschatten.
Klopt, mijn huidige deck is gewoon niet zo geschikt tegen Rush deck. Ook problemen met Hunter Beast rushes. Ik mis eigenlijk nog iets als Starfall, maar geen dust meer om die te maken. :)
.
Verwijderd schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 14:21:

[...]

Je hebt als uiteraard nog Swipe, wat ik best een fijne removal vind. Starfall (rare) is erg prettig en Wrath (common) vind ik zeer goed. Zowel Wrath als Starfire zijn ook card draw; niet verkeerd in mijn ogen. Nurish vind ik minder en Naturalize is imho echt alleen voor noodgeval...

Ik ben zelf ook nog bezig met mijn Druid deck, ben er nog niet tevreden mee, hoewel ik toch redelijk succesvol ben tot nu toe. Zal mijn deck binnenkort ook eens online zetten.

Misschien kan jij je deck ook online zetten, denk dat mensen dan iets makkelijker tips kunnen geven. :)

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Verwijderd

Robbie.b schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 14:25:
[...]

Ik heb zelf een Druid deck wat redelijk goed werkt, ik zal hem even in elkaar zetten bij hearthhead o.i.d.
Ben er zelf ook nog steeds een beetje mee aan het experimenteren.

Edit: Leesvoer
dank je, ik zie dat je flink wat rares en epics nodig hebt voor een deck wat een beetje werkt, ter illustratie, voor een priest kun je met de basic set al een killer deck maken
wat is de strategie achter je deck? ik zie aggressive kleine minions en een paar grote defensive minions. ik zie zo snel geen killer combinaties of kaarten die je card advantage geven. hoe speel je dit? ook de toevoeging van Alexstrasza snap ik niet helemaal behalve dan als wrecking ball

• Robbie.b
Verwijderd schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 14:42:
[...]

dank je, ik zie dat je flink wat rares en epics nodig hebt voor een deck wat een beetje werkt, ter illustratie, voor een priest kun je met de basic set al een killer deck maken
wat is de strategie achter je deck? ik zie aggressive kleine minions en een paar grote defensive minions. ik zie zo snel geen killer combinaties of kaarten die je card advantage geven. hoe speel je dit? ook de toevoeging van Alexstrasza snap ik niet helemaal behalve dan als wrecking ball
Nja Alexstrasza zit er eigenlijk een beetje in voor de lol, en meestal zorg ik dat ik wat early game pressure kan uitvoeren door middel van mijn low drop minions met mark of the nature of mark of the wild i.c.m. Defender of Argus. En dan gewoon board control houden met starfall/swipe. Mocht de tegenstander daarna nog leven heb ik dus nog de wat hogere drops om het af te maken. :)

• OkkE

OkkE

Verwijderd schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 14:42:
Zelf geen ervaring mee, maar blijkbaar is dit een (relatief) succesvol Basic Druid deck. :)

• Xaria

Xaria

Boventitel

Hoe gaan we om met murloc rushes?

http://img607.imageshack.us/img607/7110/s3np.png Zo! :D

Zzz at die mensen die na een leuke game niet eens de moeite nemen je gewoon meteen af te maken. Nee die moeten nog eerst 5 min alle kaarten bekijken en alle spells doen. Ja flikker toch op, concede doei. Stelletje faggots :X

[ Voor 54% gewijzigd door Xaria op 22-10-2013 16:55 ]

• Bekse
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 29-05 17:43
Xaria schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 16:06:
Hoe gaan we om met murloc rushes?

http://img607.imageshack.us/img607/7110/s3np.png Zo! :D

Zzz at die mensen die na een leuke game niet eens de moeite nemen je gewoon meteen af te maken. Nee die moeten nog eerst 5 min alle kaarten bekijken en alle spells doen. Ja flikker toch op, concede doei. Stelletje faggots :X
Schitterend >:)

Verwijderd

OkkE schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 14:41:
[...]

Misschien kan jij je deck ook online zetten, denk dat mensen dan iets makkelijker tips kunnen geven. :)
http://www.wowhead.com/deck=3526

probleem is dat er te weinig samenhang in zit
ik heb geen verdediging tegen rush decks of tegen zware control decks, alleen met swipe, starfire en novice engineer krijg je een card advantage, en veel minion disposal zit er ook niet in

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2013 17:27 ]

• Sahje
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 12-02-2021
Verwijderd schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 17:19:
[...]

http://www.wowhead.com/deck=3526

probleem is dat er te weinig samenhang in zit
ik heb geen verdediging tegen rush decks of tegen zware control decks, alleen met swipe, starfire en novice engineer krijg je een card advantage, en veel minion disposal zit er ook niet in
Het ziet eruit als een typisch beginner CG deck, niks mis mee. Een paar dingen die ik zo mis zie:
  • Balans tussen minions/spells. 14 minions tov 16 spells kan prima, maar voor beginners zijn minion decks vaak eenvoudiger te spelen.
  • Mana curve, je richt je zo te zien ontzettende op het early game met 17/30 kaarten in de 2/3 mana cost range. Voorbij turn 3 is het mazzel als je een minion te spelen hebt die in je mana curve past. Daarom zal je ook vaak met weinig cards in hand zitten want je speelt meerdere kaarten op 1 turn met amper card draw mechanics.
  • Zwakke minions en zwakke minions voor jou deck. Brewmasters zijn leuk als je veel minions hebt met een mooie battlecry maar dat valt in jou geval tegen. Questings zijn op zich goed, en combineren ook leuk met de veel low-cost minions maar ik denk dat je niet genoeg bescherming gaat kunnen bieden voor ze. Tauren Warriors zijn noob-traps, ronduit slechte kaart, een amani beserker doet voor 2 mana hetzelfde en de taunt maakt niks uit. Faceless manipulator is vooral goed als je in je eigen deck een minion hebt die je wil kopieren, voorlopig zie ik daar alleen Ironbars voor.
  • Mark of the Wild/Nature zijn kwa waarde/kaart vrij zwak. Op zich redelijke kaarten maar relatief weinig waarde op de kaart zelf. Je spendeert een kaart aan een minion buffen +2/+2 en taunt lijkt leuk maar is voor trades vaak overkill. Zelfde geld voor Mark of Nature, ik heb dan liever 2 Clerics die +1/+1 geven maar ook nog een 3/3 minion of Argus' die +1/+1 en taunt geven en een 4/4 op het bord. Een extra dark iron dwarf kan ook vaak geen kwaad.
  • Innervate is een goede kaart maar vooral sterk als je je late-game wil vervroegen. Zoals besproken bij de mana-curve heb je eigenlijk geen late-game in je deck om over te schrijven.
Ter vergelijking, mijn Druid deck: http://i.imgur.com/cBADcKu.png

Verwijderd

Sahje schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 18:30:
[...]

Het ziet eruit als een typisch beginner CG deck, niks mis mee. Een paar dingen die ik zo mis zie:
  • Balans tussen minions/spells. 14 minions tov 16 spells kan prima, maar voor beginners zijn minion decks vaak eenvoudiger te spelen.
  • Mana curve, je richt je zo te zien ontzettende op het early game met 17/30 kaarten in de 2/3 mana cost range. Voorbij turn 3 is het mazzel als je een minion te spelen hebt die in je mana curve past. Daarom zal je ook vaak met weinig cards in hand zitten want je speelt meerdere kaarten op 1 turn met amper card draw mechanics.
  • Zwakke minions en zwakke minions voor jou deck. Brewmasters zijn leuk als je veel minions hebt met een mooie battlecry maar dat valt in jou geval tegen. Questings zijn op zich goed, en combineren ook leuk met de veel low-cost minions maar ik denk dat je niet genoeg bescherming gaat kunnen bieden voor ze. Tauren Warriors zijn noob-traps, ronduit slechte kaart, een amani beserker doet voor 2 mana hetzelfde en de taunt maakt niks uit. Faceless manipulator is vooral goed als je in je eigen deck een minion hebt die je wil kopieren, voorlopig zie ik daar alleen Ironbars voor.
  • Mark of the Wild/Nature zijn kwa waarde/kaart vrij zwak. Op zich redelijke kaarten maar relatief weinig waarde op de kaart zelf. Je spendeert een kaart aan een minion buffen +2/+2 en taunt lijkt leuk maar is voor trades vaak overkill. Zelfde geld voor Mark of Nature, ik heb dan liever 2 Clerics die +1/+1 geven maar ook nog een 3/3 minion of Argus' die +1/+1 en taunt geven en een 4/4 op het bord. Een extra dark iron dwarf kan ook vaak geen kwaad.
  • Innervate is een goede kaart maar vooral sterk als je je late-game wil vervroegen. Zoals besproken bij de mana-curve heb je eigenlijk geen late-game in je deck om over te schrijven.
bedankt voor je reply, ik ga even terug naar de tekentafel

ik zie nog steeds niet waar een druid deck nou goed in is?
zo kan ik voor elke class wel een paar goede kaartcombinaties bedenken, maar niet voor een druid

• Sahje
Verwijderd schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 18:46:
[...]

bedankt voor je reply, ik ga even terug naar de tekentafel

ik zie nog steeds niet waar een druid deck nou goed in is?
zo kan ik voor elke class wel een paar goede kaartcombinaties bedenken, maar niet voor een druid
Flexibiliteit. Veel kaarten geven je 2 opties, wat druids in staat stelt met 1 kaart 2 verschillende situaties het hoofd te bieden.

Verwijderd

Sahje schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 18:49:
[...]

Flexibiliteit. Veel kaarten geven je 2 opties, wat druids in staat stelt met 1 kaart 2 verschillende situaties het hoofd te bieden.
daar zit wat in, maar dat heeft als nadeel dat je je deck niet echt op 1 ding kunt focussen
een druid deck heeft niet veel killer combo's, dus als je geen snel deck hebt, leg je het af tegen goede control decks (priest met 3/12 taunters en 14/14 lightspawns, paladin met 7 8/8 buffed critters, mage met +10 spell power, enz.), wat heeft een druid liggen in beurt 10? (behalve die 2 legendaries van je die verder niemand heeft)

edit: kleine wijziging en nu 10 victories op rij, kan ook komen doordat het noobtime is rond deze tijd
http://www.wowhead.com/deck=3585
ik win voornamelijk door effectief buffen van kleine critters, meeste kills door questing adventurers die worden onderschat

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2013 21:03 ]

• Robbie.b
Ik kom maar niet in de master ranking.. :o echt al 20-25 games gedaan op 3 star diamond.

• Lau1187
Robbie.b schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 19:28:
Ik kom maar niet in de master ranking.. :o echt al 20-25 games gedaan op 3 star diamond.
Ik zit al een dag vast op 1-star gold, ondanks 7 consecutive wins met een mage gister. Toch teveel verloren blijkbaar door voor dailies met andere decks te spelen, had er niet aan gedacht om dat unranked te doen...

Steam ||

• Xaria

Xaria

Boventitel

Robbie.b schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 19:28:
Ik voel je pijn. Ben benieuwd als we het genoeg verkloten of we ook terug kunnen vallen?
Ik denk in ieder geval niet dat ik snel of uberhaupt ooit in master ranking zal komen. :'(

Ik begin echt te twijfelen of het hele gebeuren wie er eerder mag beginnen wel eerlijk is. Ik zie zo ontzettend veel voordelen om als 2e te beginnen. The coin is serieus OP shit :F
Oh en nerf priests. Arena game tegen een priest met 4x shadow word death en 3x shadow word pain. Je hoeft gvd geen minion te spelen zo 8)7

[ Voor 29% gewijzigd door Xaria op 22-10-2013 20:17 ]

• An1mA
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 19-11 17:41
Xaria schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 20:06:
[...]

Ik voel je pijn. Ben benieuwd als we het genoeg verkloten of we ook terug kunnen vallen?
Ik denk in ieder geval niet dat ik snel of uberhaupt ooit in master ranking zal komen. :'(

Ik begin echt te twijfelen of het hele gebeuren wie er eerder mag beginnen wel eerlijk is. Ik zie zo ontzettend veel voordelen om als 2e te beginnen. The coin is serieus OP shit :F
Oh en nerf priests. Arena game tegen een priest met 4x shadow word death en 3x shadow word pain. Je hoeft gvd geen minion te spelen zo 8)7
Idd ik vind ook dat ze iets moeten doen met "The coin". En volgens mij werkt de mmr systeem net als sc2. Als dat zo is, dan moet eerst iemand uit Masters worden gekicked voordat iemand Masters kan joinen. Of kan iemand vertellen hoe de mmr systeem van hs werkt?

http://eu.battle.net/d3/en/profile/An1mA-1336/hero/65094263

• CorVus
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 31-03 14:15

CorVus

Aka Thumbass

hoewel ik ook inderdaad veel liever als 2de begin, blijkt toch dat het op een bepaalde manier balanced is, anders was de coin of de 4de kaart al veel eerder weg natuurlijk, en ik win ook gerust wel als ik als eerste mag beginnen, dus zo erg is het ook weer niet..

ondertussen met me 4de potje arena bezig, gaat nou niet echt super maar speel arena echt veel meer voor de lol dan de 9 wins zoals nu ook weer een leuk RNG deckje, ik blijf maar gokken, had wel liever nog een 'mindgames' gehad, maar zo al leuk zat..

http://i.imgur.com/l2d8xgH.jpg

en voor de rest niet letten op de keuzes, speel nog niet zo lang :)

I'm making a note here: "HUGE SUCCESS!!"

• Xaria

Xaria

Boventitel

Ik heb geen idee hoe het systeem precies werkt. Logisch gezien zouden ze een soort gelijk systeem als SC2 kunnen aanhouden. Verklaart wel waarom ik met geen mogelijkheid van m'n 3 sterren diamond af kom. Niet positief of negatief. Wat ik dan wel weer appart vind. Net echt 4 games achter elkaar verloren maar nog niet gezakt in rang. Mogelijk even een blue aan z'n tand voelen hoe dit systeem werkt :)

@CorVuS, the coin is in sommige manieren zeer OP omdat het als spell geld. Sommige builds die draaien puur om zoveel mogelijk spells te spammen. Die ene mana crystal zal me een worst wezen. Het moet unclassified zijn imho :x

Verwijderd

Heb een (voornamelijk) basic deck gemaakt voor Paladin.

http://www.wowhead.com/deck=3600

Ben nog niet helemaal bekent met het builden van decks. Tips zijn altijd welkom.
Heb hier 3 matches mee gespeeld en alle 3 gewonnen.

• Pedr0
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22:03
Kan ik iemand nog blijmaken met een BETA key?

Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112

Verwijderd

Pedr0 schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 21:51:
Kan ik iemand nog blijmaken met een BETA key?
Zou top zijn!

• Famous Copra
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 20:47
Graag ikke

Al maanden wacht ik, ik heb vele overloaded servers meegemaakt. Veel streams gekeken.
Een keer kwam ik ver, ik haalde de pop up met hierboven verschijnt uw bèta key.

Hij verscheen niet door overloaded server en een fout in het script.

[ Voor 92% gewijzigd door Famous Copra op 22-10-2013 21:56 ]

• Pedr0
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22:03
Zie PM, veel plezier! :+

@Famous Copra: sry, net iets telaat...........

[ Voor 13% gewijzigd door Pedr0 op 22-10-2013 21:54 ]

Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112

• sebasgrif
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 17-11 23:20
Pedr0 schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 21:54:
[...]

Zie PM, veel plezier! :+

@Famous Copra: sry, net iets telaat...........
Zie t weer net te laat :) Have Fun!

• Famous Copra
Poopfeast

Heel erg veel plezier met je key, hij is je gegund(al ben ik uiterwaarden beetjejeaolous) mocht je een opt in invite krijgen, denk dan aan je arme medetweaker

• peterveldman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 31-05 18:23
Ik ken nog een andere arme medetweaker.

Jammer dat het allemaal zo lang duurt met de game....

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19:42

SkyStreaker

Move on up!

Ik ben het net aan het installeren met verse donder en bliksem voor het raam op 6 hoog. Is dit een voorteken? XD

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

• Michielodc
112hp minion :D

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/DlbT2Ff.png

• Lau1187
Haha :D Hoe krijg je dat voor elkaar?

Steam ||

• Michielodc
Lau1187 schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 22:31:
[...]

Haha :D Hoe krijg je dat voor elkaar?
Hij had nog maar 2 kaarten en geen minions. En dat was 2x double hp geven. Deed hij maar op die creep die 6 hp had. Hij kon toch niks anders en verloor toch sowieso. Dus toen 12 en daarna 24. Zelf had ik ook nog 2 van die kaarten dus werd het 56 en daarna uiteindelijk 112 :) Jammer dat hij daarvoor een minion van mij vernietigde van 18 hp, anders had het nog hoger kunnen worden.

• Lau1187
Michielodc schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 22:35:
[...]

Hij had nog maar 2 kaarten en geen minions. En dat was 2x double hp geven. Deed hij maar op die creep die 6 hp had. Hij kon toch niks anders en verloor toch sowieso. Dus toen 12 en daarna 24. Zelf had ik ook nog 2 van die kaarten dus werd het 56 en daarna uiteindelijk 112 :) Jammer dat hij daarvoor een minion van mij vernietigde van 18 hp, anders had het nog hoger kunnen worden.
Ah vandaar, met verdubbelen gaat het inderdaad wel snel ja ^^

Steam ||

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 16:13
hmm nett een rare rage quit. Mage tegen priest.. hij had 12 HP ik nog 25 denk ik. Ik had maar 1 minion op het board. een 1/4 hij een 7/5, hij had 8 kaarten denk ik en ik 5 en hij had mijn secret gekopieed die een minion kopieerd wanneer je er een speelt. Turn was turn 8.

Nu snap ik dan 12 vs 25 er kut uitziet, maar om nu zo op te geven.....

• Robbie.b
Dennism schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 22:57:
hmm nett een rare rage quit. Mage tegen priest.. hij had 12 HP ik nog 25 denk ik. Ik had maar 1 minion op het board. een 1/4 hij een 7/5, hij had 8 kaarten denk ik en ik 5 en hij had mijn secret gekopieed die een minion kopieerd wanneer je er een speelt. Turn was turn 8.

Nu snap ik dan 12 vs 25 er kut uitziet, maar om nu zo op te geven.....
Misschien moest hij gaan :D.

• JSchut

JSchut

.....

Gister weer paar potjes gespeelt met warlock tegen de ai classes. Shaman was zo weg maar die warrior die duurde even lol. Hij bleef maar taunt kaarten neerleggen en z'n armor stacken.

Derde potje had ik hem uiteindelijk makkelijk. Je leert wel een hoop tegen de AI. Nu is het natuurlijk niet te vergelijken met PVP, maar leer nu wel beetje de kaarten e.d.

Warlock is nu level 7. Vanavond even naar 10 en dan een nieuw deck maken. Eens kijken of PVP dan ook wat beter gaat :)

• thewizard2006
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 15:19
Ok dan. Gisteren heb ik bijna een warlock gekilled. Hij had nog 5 hp en ik 22. En wie komt daar om de hoek zetten. Mr Jaraxxus. Naja np die had ik ook weer bijna gekilled. Boem. Alextraza. Terug naar 15 health + een 8/8 minion. En laat ik nu net daarvoor mijn 2 executes gebruikt hebben omdat ik dacht dat ik hem in the pocket had. Kom je daar zonder je eigen legendary's en je rogue die level 10 ofzo is :P

We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation

• Robbie.b
thewizard2006 schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 08:11:
Ok dan. Gisteren heb ik bijna een warlock gekilled. Hij had nog 5 hp en ik 22. En wie komt daar om de hoek zetten. Mr Jaraxxus. Naja np die had ik ook weer bijna gekilled. Boem. Alextraza. Terug naar 15 health + een 8/8 minion. En laat ik nu net daarvoor mijn 2 executes gebruikt hebben omdat ik dacht dat ik hem in the pocket had. Kom je daar zonder je eigen legendary's en je rogue die level 10 ofzo is :P
Haha, ik heb die combo ook in mijn warlock deck zitten, denk dat ik er al aardig wat mensen mee heb laten ragen _/-\o_.

• Nipje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 21-10 15:41
Is er nog iemand die nog heel hard op zoek is naar een beta key en altijd pech heeft gehad met de giveaways?

Ik heb gisteren nog een beta key mogen ontvangen. De eerste PM in mijn inbox krijgt de key. Zet er wel even bij waarom je hem wilt en of het voor jezelf is. Als je de key vraagt voor een vriend van je of iets in die richting dan geef ik de key liever weg aan een ander.

• Robbie.b
Nipje schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 08:45:
Is er nog iemand die nog heel hard op zoek is naar een beta key en altijd pech heeft gehad met de giveaways?

Ik heb gisteren nog een beta key mogen ontvangen. De eerste PM in mijn inbox krijgt de key. Zet er wel even bij waarom je hem wilt en of het voor jezelf is. Als je de key vraagt voor een vriend van je of iets in die richting dan geef ik de key liever weg aan een ander.
Ik raad deze man aan.
Hij was net te laat bij de vorige keer dat een tweaker een key weggaf, en die werd weggegeven aan iemand die speciaal een account had aangemaakt hier om even snel te posten voor een key :>.
Terwijl deze man al iets langer als een jaar Tweakers lid is!
Famous Copra schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 21:54:
Graag ikke

Al maanden wacht ik, ik heb vele overloaded servers meegemaakt. Veel streams gekeken.
Een keer kwam ik ver, ik haalde de pop up met hierboven verschijnt uw bèta key.

Hij verscheen niet door overloaded server en een fout in het script.

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 21:49:
Heb een (voornamelijk) basic deck gemaakt voor Paladin.

http://www.wowhead.com/deck=3600

Ben nog niet helemaal bekent met het builden van decks. Tips zijn altijd welkom.
Heb hier 3 matches mee gespeeld en alle 3 gewonnen.
Ik zou er 1x Loot Hoarder en je Chillwind Yeti's uithalen. Deze vervangen door 6/7 mana minions, bijvoorbeeld Stormwind Champion. Ook wil je misschien een Acidic Swamp Ooze..?

• Famous Copra
Nipje heel erg graag, ik heb je al een DM gestuurd.

Robbie B hartelijk bedankt voor het aankaarten van mij.

[ Voor 69% gewijzigd door Famous Copra op 23-10-2013 09:10 ]

• Robbie.b
Famous Copra schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 09:01:

Geen probleem, hoop dat je niet te laat bent :-).

• Nipje
Ik neem mijn inbox even door na mijn huidige college :'). Ik moet steeds snel van scherm wisselen omdat de docent heen en weer blijft lopen.

• Nipje
Famous Copra schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 09:01:

Nou gefeliciteerd! Je was er het snelste bij. Het verbaast me hoe snel mensen toch nog PM's sturen als het om keys gaat :D

• Robbie.b
Nipje schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 09:51:
[...]

Nou gefeliciteerd! Je was er het snelste bij. Het verbaast me hoe snel mensen toch nog PM's sturen als het om keys gaat :D
Tja keys zijn nog steeds erg populair om te hebben, ook omdat ze voor een redelijk prijsje verkocht kunnen worden :D.
Gefeliciteerd Famous Copra!

• Famous Copra
Thanks man, had zodra ik het bericht zag gereageerd. Toen daarna robbie ook nog voor me pleitte, dacht ik deze is binnen en reageerde ik nog even dat ik DM gestuurd had, anders zou Nipje waarschijnlijk nog meer berichten hebben gehad.

Nogmaals bedankt.

Vanaf 12:30 ItsMrMe#2614

• Lau1187
Congrats Famous Copra, en have fun zo!

Vraagje aan iedereen: gister stond er in m'n battle.net client een mededeling over maintenance, maar die mededeling is nu weg. Ik geloof dat de maintenance vandaag overdag zou plaatsvinden, weet iemand nog hoe laat?

Steam ||

• Robbie.b
Lau1187 schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 09:58:
Congrats Famous Copra, en have fun zo!

Vraagje aan iedereen: gister stond er in m'n battle.net client een mededeling over maintenance, maar die mededeling is nu weg. Ik geloof dat de maintenance vandaag overdag zou plaatsvinden, weet iemand nog hoe laat?
Volgens mij stond er 2 A.M, dus is vanacht gebeurt denk ik.

• Lau1187
Robbie.b schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 10:01:
[...]

Volgens mij stond er 2 A.M, dus is vanacht gebeurt denk ik.
Thanks, dat zou meteen verklaren waarom het er niet meer staat nu. Ik had PM onthouden denk ik.

Steam ||

• Nipje
Robbie.b schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 09:53:
[...]

Tja keys zijn nog steeds erg populair om te hebben, ook omdat ze voor een redelijk prijsje verkocht kunnen worden :D.
Gefeliciteerd Famous Copra!
Ja ik vind het niet echt redelijk om keys te verkopen. Zeer irritant zelfs dat mensen het doen momenteel.

• TheRecklezz
  • Laatst online: 01-03-2022
Famous Copra schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 09:54:
Thanks man, had zodra ik het bericht zag gereageerd. Toen daarna robbie ook nog voor me pleitte, dacht ik deze is binnen en reageerde ik nog even dat ik DM gestuurd had, anders zou Nipje waarschijnlijk nog meer berichten hebben gehad.

Nogmaals bedankt.

Vanaf 12:30 ItsMrMe#2614
Gefeliciteerd! :)
Heb je wel donderse snel gereageerd, dacht dat ik er zelf ook wel redelijk snel bij was.

• elsh5544
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 07-11-2024
TheRecklezz schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 10:39:

Gefeliciteerd! :)
Heb je wel donderse snel gereageerd, dacht dat ik er zelf ook wel redelijk snel bij was.
precies ik had hetzelfde :P

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 22:24
Dat dit kan gebeuren in een arena potje :o
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/gJMbvUr.jpg

nothing stops this train

• RDDD
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
Kol Nedra schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 10:48:
Dat je als Priest een Southsea Deckhand pickt bedoel je ;)? Ik wil niet weten wat je andere 2 opties waren denk ik, haha.

• Kol Nedra
RDDD schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 11:03:
[...]

Dat je als Priest een Southsea Deckhand pickt bedoel je ;)? Ik wil niet weten wat je andere 2 opties waren denk ik, haha.
Thoughsteal heet dat, tuurlijk zal ik die piraat nooit zelf pakken ^^

nothing stops this train

Verwijderd

Kol Nedra schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 10:48:
[afbeelding]
Wat gebeurt hier dan precies? Je wint toch wel vaker :P

• Kronos1979
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 18-11 10:28
Hoe is de tutorial in deze game? Is het gemakkelijk om erin te duiken?
Ik ben nog steeds aan het azen om ergens een key te bemachtigen, dus kan momenteel nog niet spelen, maar is het eenvoudig om te spelen? (heb wel ervaring met spellen zoals MtG e.d.).

Vooralsnog zal ik als een sluipmoordenaar dit topic in de gaten houden en wellicht een keer raakschieten indien iemand een extra key over heeft.

Tot die tijd: voldoende leesvoer door jullie reacties, ook al is het soms lastig in perspectief te zetten zonder daadwerkelijke ervaring in dit spel.

PSN RobinNova

• RDDD
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
Kronos1979 schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 11:21:
Hoe is de tutorial in deze game? Is het gemakkelijk om erin te duiken?
Ik ben nog steeds aan het azen om ergens een key te bemachtigen, dus kan momenteel nog niet spelen, maar is het eenvoudig om te spelen? (heb wel ervaring met spellen zoals MtG e.d.).

Vooralsnog zal ik als een sluipmoordenaar dit topic in de gaten houden en wellicht een keer raakschieten indien iemand een extra key over heeft.

Tot die tijd: voldoende leesvoer door jullie reacties, ook al is het soms lastig in perspectief te zetten zonder daadwerkelijke ervaring in dit spel.
Goed en ja, vrij eenvoudig om te starten en te spelen. Maar as always, a bit more difficult to master :)...

• Nipje
Ja sorry elsh5544 en TheRecklezz !!

Jullie waren allemaal bijna tegelijk.

• Kronos1979
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 18-11 10:28
Nipje schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 11:25:
Ja sorry elsh5544 en TheRecklezz !!

Jullie waren allemaal bijna tegelijk.
Voor Elsh5544 hoef je niet zo te verontschuldigen lijkt me ;-)
(als je zijn accountdatum e.d. checkt)

Al een mooi gebaar dat mensen hun keys op een forum plaatsen in plaats van Ebay.

PSN RobinNova

• Kol Nedra
Verwijderd schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 11:20:
[...]

Wat gebeurt hier dan precies? Je wint toch wel vaker :P
Jawel :P

Murloc deck bijna compleet ik heb nu in totaal 16 murlocs en mis er dus nog maar 1tje!!
helaas is dat Murloc Warleader die kost 400 dust :'( maar binnenkort is ie vast compleet :)
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/N7cPBz3.jpg

nothing stops this train

• elsh5544
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 07-11-2024
Kronos1979 schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 11:26:

Voor Elsh5544 hoef je niet zo te verontschuldigen lijkt me ;-)
(als je zijn accountdatum e.d. checkt)
klopt ik ben nieuw tot de tweaker forums maar ik heb mijn account niet aangemaakt voor het graaien naar keys.

ik volg al een lange tijd het nieuws op tweakers en volg sinds anderhalve week ook het forum.
ik heb me al een hele tijd geleden ingeschreven voor de beta maar nog geen geluk gehad. daarnaast volg ik streams wanneer het uitkomt omdat ik de game wel erg leuk vind en ik leer ontzettend van de discussies hier op het forum.

dus ja ik ben nieuw maar ga er niet vanuit dat je weet waarom ik nieuw ben

Edit: ;)

• Lau1187
Zonder dat ik het door had toch al de chicken dinner quest gehaald (100 wins in any mode), weer twee gratis arena's! Gaat vrij goed in ranked, zit nu op 3* gold met een fijn mage deck :)

Steam ||

• Mistymo
  • Laatst online: 03-03-2022
Nipje schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 08:45:

Denk dat ik maar om de 30 sec mijn scherm ga refreshen :) Zie de berichten altijd te laat :(

• Dembar
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 06-12-2024
Mistymo schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 12:34:
[...]

Denk dat ik maar om de 30 sec mijn scherm ga refreshen :) Zie de berichten altijd te laat :(
haha en dan nog worden de de post betreffende key's precies gepost als je net even 5 min iets anders aan het doen bent.

Battletag Vakasha#2284

• Mistymo
  • Laatst online: 03-03-2022
Dembar schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 12:37:
[...]

haha en dan nog worden de de post betreffende key's precies gepost als je net even 5 min iets anders aan het doen bent.
Neeeeeeeee ik heb een goede Karma >:)

• OkkE

OkkE

Nogmaals een bevestiging (13 uur geleden) dat ze geen wipe van plan zijn:
.
Please keep in mind that we are currently in the closed beta test phase of Hearthstone and we do expect there to be certain issues during this testing phase. We are aware that some of these issues may have impacted certain player's gameplay and experience, but we have no plans to perform another wipe of the game.
Bron: http://www.hearthpwn.com/...pe-needed-to-restore-lost

Mistymo schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 13:08:
Neeeeeeeee ik heb een goede Karma >:)

Zo goed/hoog issie niet... :+ ;)

• Famous Copra
Nou ik heb lichte vertraging opgelopen bij mijn fietstocht lees 2 uur op een tocht van 1,5

Maar nu zal ik dan ook kunnen beginnen

• OkkE

OkkE

Ik ben het grotendeels wel eens met Sahje zijn tips.
.
Sahje schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 18:30:
[...] Een paar dingen die ik zo mis zie:
[...]

Mijn eigen deck is op dit moment zo: http://www.hearthhead.com/deck=3162/in-progress

Dit deck is tot nu toe redelijk succesvol, alleen tegen rush decks verlies ik vaak. Ben daarom dust aan het verzamelen om Starfall te craften, de twee Bootybay ga ik daar mee vervangen denk ik.

Verder weet ik op moment niet zo goed wat ik er aan moet/ga veranderen, kwestie van eerst meer dust hebben of geluk met openen van packs. :)

• Sahje
OkkE schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 13:39:
[...]

Ik ben het grotendeels wel eens met Sahje zijn tips.
.

[...]

Mijn eigen deck is op dit moment zo: http://www.hearthhead.com/deck=3162/in-progress

Dit deck is tot nu toe redelijk succesvol, alleen tegen rush decks verlies ik vaak. Ben daarom dust aan het verzamelen om Starfall te craften, de twee Bootybay ga ik daar mee vervangen denk ik.

Verder weet ik op moment niet zo goed wat ik er aan moet/ga veranderen, kwestie van eerst meer dust hebben of geluk met openen van packs. :)
Hoeveel helpen die Dalaran Mages je echt? Ben na de nerf niet kapot van die kaart.

• Famous Copra
Die tutorial is echt veel te makkelijk...

• Sahje
Famous Copra schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 13:47:
Het is ook een tutorial hè. Ik weet niet wat je had verwacht?

• TheRyzenDude
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 11:45
Moet zeggen dat ik niet veel warrior decks tegenkom in heartstone.

Ben zelf nu lvl 26 met mijn Warrior deck(mauldeath) en heb toch al erg lastige duels gewonnen vooral paladins zijn erg vervelend.

Moet toegeven dat die armor echt sweet is van Warrior..2x 5 armor kan op einde echt VEEL uitmaken.

Heb tot nu toe vaak gewonnen omdat de concurrent zijn kaarten had verspeelt..en ik telkens armor opbouwde met tactische taunt kaarten.

Mijn kameraad is alleen wel jaloers hahaha heeft nog steeds geen key zit nu gewoon hele weekend naast mij te kwijlen haha :9

je leeft maar 1 x maak er dan ook in 1x wat van en maak geen half werk.

Verwijderd

Famous Copra schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 13:47:
Alleen op de laatste zou je wat moeite kunnen hebben. Verder loop je overal doorheen.
Bij AI hetzelfde, had alleen wat moeite tegen priest.

• Famous Copra
Sahje schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 13:47:
[...]

Het is ook een tutorial hè. Ik weet niet wat je had verwacht?
Hopen dat de AI iets beter zijn, want om nu direct PvP of Arena te gaan doen...

• OkkE

OkkE

Sahje schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 13:41:
Hoeveel helpen die Dalaran Mages je echt? Ben na de nerf niet kapot van die kaart.
Ik twijfel er inderdaad over. Eerlijk gezegd zijn ze tot nu toe een stuk minder effectief gebleken dan ik had gedacht. :) Het idee is/was om ze tegelijk met Swipe/Starfire te gebruiken, maar het komt er meestal op neer dat ik ze los gebruik en dan zijn ze te zwak.

• Sahje
Famous Copra schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 13:51:
[...]

Hopen dat de AI iets beter zijn, want om nu direct PvP of Arena te gaan doen...
De expert AI's zijn wat beter, de normal AI's niet echt. Direct PvP is geen probleem, je wordt dan toch tegen noobs gematched en die zijn er na de wave gisteren genoeg.
Pagina: 1 ... 36 ... 133 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]Registreren op de tweakers battle.net lijst kan <a href=https://sites.google.com/site/tnetbtagdb/welkom>hier</a>

Plaatjes aub resizen (het liefst naar een breedte van 570 pixels of minder) zodat ook mobiele gebruikers van dit topic kunnen genieten.

Voorkom slowchat in dit topic! Ga naar de Tweakers.net IRC Hearthstone chat:
<strong><a href="http://irc.tweakers.net/hearthstone" target="_blank">webbased</a></strong> of <strong>#hearthstone</strong> op <strong>irc.tweakers.net</strong>~~~[/html]