Ligt aan je skill, in principe wordt het pas lastig(er) zodra je op het niveau zit wat het spel denkt waar je thuis hoort. Zodra je niet of nauwelijks in rang omhoog gaat dan weet je waar je ongeveer thuis hoort.Dennism schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 09:24:
Heeft iemand trouwens een idee wanneer ranked mode echt lastig wordt? Ik zit nu op 2-star platinum volgens mij, en dat eigenlijk binnen 2 dagen al behaald.
of een observermode waarbij je geen enkele kaart die ze in hun handen hebben kunnen zien, dus dat je alleen de kaarten ziet die ze daadwerkelijk spelenRocketKoen schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 09:36:
[...]
Observer mode is wel gevoelig voor cheaten.
Bij een game als DOTA is dat prima op te lossen door een delay van een minuut ofzo in te bouwen. Maar bij HS kan informatie over de kaarten die iemand in zn hand heeft 10 min later nog steeds relevant zijn. Nog meer als je meerdere games tegen dezelfde speelt (de bouw van zn deck zien uit zn dichte kaarten).
Ik denk dat het beter is om een replay functie te krijgen. Dan kun je meteen leuke features zoals het skippen van de bedenktijden van de spelers, of juist pauzeren.
misschien wel minder leuk ,maar niet cheat gevoelig
nothing stops this train
Hangt van je skill af natuurlijk, maar ook volgens mij geluk; wie je tegen je hebt.Dennism schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 09:24:
Heeft iemand trouwens een idee wanneer ranked mode echt lastig wordt? Ik zit nu op 2-star platinum volgens mij, en dat eigenlijk binnen 2 dagen al behaald.
Ik zit nu ook op 2-star Platinum en kwam gister vrij veel rush decks tegen (Warlock-Murlock en Hunter-Beasts), waar ik met mijn huidige Druid deck een beetje moeite mee heb, mis nog wat kaarten. De ranking daar onder kwam ik voornamelijk Legendary's tegen, wat eigenlijk niet zo'n proleem gaf.
.
Ik zou erg graag een Observer Mode zien voor tournaments, al was die maar alleen beschikbaar wanneer beide spelers bijv. toestemming geven. Maar zoals bij de TeamLiquid Invitational van afgelopen weekend is het best onhandig hoe het nu moet gebeuren (met POV video's naderhand).RocketKoen schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 09:36:
Observer mode is wel gevoelig voor cheaten.
Bij een game als DOTA is dat prima op te lossen door een delay van een minuut ofzo in te bouwen. Maar bij HS kan informatie over de kaarten die iemand in zn hand heeft 10 min later nog steeds relevant zijn. Nog meer als je meerdere games tegen dezelfde speelt (de bouw van zn deck zien uit zn dichte kaarten).
Ik denk dat het beter is om een replay functie te krijgen. Dan kun je meteen leuke features zoals het skippen van de bedenktijden van de spelers, of juist pauzeren.
Een Replay functie zoals bij o.a. DOTA zou ik ook erg fijn vinden.
.
Ermmm, fout van mij; ik bedoel ook Diamond, lol. Verwacht dat Master iets te moeilijk is (iig op dit moment) voor mij.Xaria schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 10:19:
Na platinum komt eerst nog diamond. Master is denk ik echt voor de top 1% als het niet de top 0,1% is
[ Voor 9% gewijzigd door OkkE op 21-10-2013 10:26 ]
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Na platinum komt eerst nog diamond. Master is denk ik echt voor de top 1% als het niet de top 0,1% is
Hoe hoger je komt, hoe meer pay2win figuren je tegenkomt in ranked play. op een gegeven moment is het spel saai want met een matige deck kun je moeilijk winnen, alleen priest spelen is leuk dan omdat je dan zijn legendary's kan stelen.
nothing stops this train
Tja wat is pay to win, Ik heb ook 40 packs gekocht zodra ik de key had. Maar moet zeggen dat iedereen die ik tegen kom wel expert kaarten heeft. Daarnaast ken ik mensen die minder hebben gekocht dan ik en meer legendaries hebben, tis imho meer luck based dan P2W. Heb er zelf ook maar iets van 9 uit packs gehaald geloof ik, waarvan een aantal compleet nutteloos. En in mijn "beste" deck gebruik ik er geen een.
Volgens mij heb ik nu die murloc legendary van een quest. Sylvanas, Hogger, Illidan, Baron Geddon, Nozdormu, Ysera, Deathwing en een gouden onyxia
Volgens mij heb ik nu die murloc legendary van een quest. Sylvanas, Hogger, Illidan, Baron Geddon, Nozdormu, Ysera, Deathwing en een gouden onyxia
Lekker kort door de bocht. Mijn deck gebruikt 0 legendaries en toch ben ik 3 star diamond. Verder heeft mijn deck helemaal niet zulke goeie kaarten, mijn geluk op dit moment is dat ik zeer effectief werk tegen priests. 9 van de 10 keer vecht ik dan ook tegen priests. Meeste moeite heb ik op dit moment met mages en tot een bepaalde hoogte met warriors die insane armor stacken.Kol Nedra schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 10:28:
Hoe hoger je komt, hoe meer pay2win figuren je tegenkomt in ranked play. op een gegeven moment is het spel saai want met een matige deck kun je moeilijk winnen, alleen priest spelen is leuk dan omdat je dan zijn legendary's kan stelen.
Hangt erg af van welke ranking je speelt.Kol Nedra schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 10:28:
Ik vind het Pay2Win tot nu toe meevallen (t/m 2-star Platinum). Ben een aantal van die decks tegengekomen, maar ze waren allemaal niet meer dan een paar Epic's en Legendary's met random andere kaarten. Was duidelijk dat die spelers vooral hadden gewonnen door geluk (tegenstander had geen goede counter/removal) of het surprise effect waarna de tegenspeler er geen raad mee wist.
Nu op 2-star Platinum ben ik nog vrij weinig decks tegengekomen waar veel geld in leek te zijn gestoken, paar goede Rare's en verder voornamelijk common en class cards.
Door de Crafting optie valt het reuze mee hoeveel geld je er in moet steken. Ik heb 2 packs gekocht (voor de reward) en verder al mijn kaarten via Arena en Crafting, waarmee ik al een redelijk deck heb gemaakt. Winnen gaat tot nu toe best goed.
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Hoe craften jullie eigenlijk. Heb nog zo'n 1000 dust liggen, maar is het verstandig om door te gaan tot bijv een class legendary? of is het handiger eerst commons, rares en epic te craften?
Vaak kleine aanpassingen maken vind ik fijner dan af en toe een grote.Dennism schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 10:50:
Hoe craften jullie eigenlijk. Heb nog zo'n 1000 dust liggen, maar is het verstandig om door te gaan tot bijv een class legendary? of is het handiger eerst commons, rares en epic te craften?
Ik maak dus steeds een common kaart wanneer ik er genoeg dust voor heb, zo verbeter ik mijn deck vrij vaak in kleine stapjes. Geeft me ook de tijd om na het maken van een kaart mijn deck opnieuw te testen en er achter te komen wat ik verder nog mis.
Ik craft eigenlijk gewoon alles wat ik denk nodig te hebben in mijn deckDennism schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 10:50:
Dota: http://dotabuff.com/players/105780721 - Hearthstone: Skelzo#2968 Steam: http://steamcommunity.com/id/skelelele
Verwijderd
denk dat p2win overal in trade games is? MtG is op hoog niveau niet veel anders, zolang je geen draft (Arena) doet is het een simpele feit. Zelfs daarna moet je leren spelen/kaarten onthouden en kan je altijd slechte kaarten pakken. Vindt zelf p2win niet echt een goed/slecht argument, meer een feit, je weet dat het zo is in ranked ....wil je dat vermijden, ga dan Arena denk ik dan
Card Games zijn per definitie pay2win. Hearthstone is wat dat betreft nog vrij mild in vergelijking met pokemon, magic, en yu-gi-oh bijvoorbeeld. Je krijgt gratis een starterdeck, vrij uniek voor een card-game. Je kunt kaarten gratis unlocken, zo mogelijk nog unieker.Verwijderd schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 11:01:
denk dat p2win overal in trade games is? MtG is op hoog niveau niet veel anders, zolang je geen draft (Arena) doet is het een simpele feit. Zelfs daarna moet je leren spelen/kaarten onthouden en kan je altijd slechte kaarten pakken. Vindt zelf p2win niet echt een goed/slecht argument, meer een feit, je weet dat het zo is in ranked ....wil je dat vermijden, ga dan Arena denk ik dan
Legendary kaarten craften is een duur grapje. Het is goedkoper om te wachten tot je er een random krijgt, en dan de rest van het deck dat er bij past te craften.Dennism schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 10:50:
Je hebt heel veel decks waarbij de belangrijkste kaarten maar 100 dust kosten. Die kun je het beste craften.
Dan denk ik bijvoorbeeld aan combo kaarten voor een rogue, of expert murlocks of beasts voor een beast/murloc deck.
Snel even mijn deck gepost op hearthead.
http://www.hearthhead.com/deck=3097
Zoals je kunt zien is er echt weinig pay2win aan, maar tot nu toe werkt het redelijk en ik vind het een fijne deck. Er is genoeg te verbeteren en sta zeker open voor tips en suggesties
Zoals je kunt zien is er echt weinig pay2win aan, maar tot nu toe werkt het redelijk en ik vind het een fijne deck. Er is genoeg te verbeteren en sta zeker open voor tips en suggesties
Lol ik maar denken met 3 plat. dat ik onderaan de ladder sta.
Maar hoor best veel mensen met 1 en 2 star plat., ik heb gisteren lekker 6 op rij gewonnen met een Hunter Beast deck wat erg fun was.
Tevens iemand op turn 4 rage quit met een priest, door eerst alles te vernietigen wat geplaatst werd en toen een high minion MC'ed. :-)
Ook al eens in 2 beurten een taunt en een core hound ge mc'ed ook wel lache.
Arena heb ik nog niet veel geluk en maak ik teveel fouten nog helaas.
Maar hoor best veel mensen met 1 en 2 star plat., ik heb gisteren lekker 6 op rij gewonnen met een Hunter Beast deck wat erg fun was.
Tevens iemand op turn 4 rage quit met een priest, door eerst alles te vernietigen wat geplaatst werd en toen een high minion MC'ed. :-)
Ook al eens in 2 beurten een taunt en een core hound ge mc'ed ook wel lache.
Arena heb ik nog niet veel geluk en maak ik teveel fouten nog helaas.
Turn 4 mindcontrol?Ithric schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 12:37:
Dota: http://dotabuff.com/players/105780721 - Hearthstone: Skelzo#2968 Steam: http://steamcommunity.com/id/skelelele
Met een Turn 3 holy nova voor de AoE clear.
Ja oke maar een High minion kan waarschijnlijk niet gemindcontroled worden door die kaart
Je kan je sowieso afvragen hoe hoog een minion kan zijn met turn 4. Op dat moment was het misschien de sterkste minion op het bord. Who knows
turn 4, Mountain Giant?Xaria schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 13:05:
Je kan je sowieso afvragen hoe hoog een minion kan zijn met turn 4. Op dat moment was het misschien de sterkste minion op het bord. Who knows
nothing stops this train
Best sterk:
1 Mana: Northshire cleric 1/3
2 Mana: Powerword: Shield > 1/5 (met Coin + Divine spirit, 1/10)
3 Mana: Divine spirit: 1/10 (indien vorige beurt coin 1/20 + Innerfire 20/20)
4 Mana: Divine spirit + Innerfire voor 20/20
Das volgens mij aardig sterk
Dit is mijn turn4 kaart bij mn warlock deck (als het even mee zit).Xaria schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 13:05:

Met 10 kaarten is dat best sterk
En ook als je een deck speelt met innervate kun je op turn 4 hele enge minions spelen.
Dat kan ook, maar dan moet je wel de perfecte kaarten trekken. En je tegenstander moet geen schade doen, anders zijn je divine spirits ineens een stuk minder sterk.Dennism schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 13:16:
Best sterk:
[ Voor 33% gewijzigd door RocketKoen op 21-10-2013 13:18 ]
Best kans dan dat ik van o.a. jou verloren heb gisterIthric schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 12:37:
Lol ik maar denken met 3 plat. dat ik onderaan de ladder sta.
In Arena heb ik ook nog niet heel veel succes behaald; vrijwel al mijn runs tot nu toe waren 4-3.Arena heb ik nog niet veel geluk en maak ik teveel fouten nog helaas.
Nu we het over sterkte openers hebben...
Ik had toevallig gister een Druid tegenover me, die deed dit:
T1: Coin + Ancient Watcher (4/5; Can't Attack)
T2: Mark of the Wild (Give a minion Taunt and +2/+2)
Dat verdiende een “Well Played”. En uiteraard heb ik dat potje verloren.
Tis niet echt voor de hand liggend inderdaad, maar de vraag was hoe sterk een minion kon zijn 
Zaken als Twilight drake zijn zeker makkelijker
Zaken als Twilight drake zijn zeker makkelijker
Maar een mountain giant kan je niet controllen met shadow madness
Verwijderd
Ziet er echt een goed spel uit. Hopelijk stuurt Blizzard allicht nog een wave uit naar mensen die beta opt-in gedaan hebben.
Verwijderd
Net mijn beste arena run gehad: 7-3
Kwam in de laatste ronde tegen een mage die 4 fireballs had
Kwam in de laatste ronde tegen een mage die 4 fireballs had
Volgens mij is Blizz vrij actief op het moment met invites
Ik zie dagelijks meer mensen op HS komen in mijn BattleID friendlist.
Ik zie dagelijks meer mensen op HS komen in mijn BattleID friendlist.
Weet het niet meer precies, maar zal wel 5-6 geweest zijn met Coin.
Maar het kwam er opneer dat ik elke turn counterde door zijn minions te slopen en geen minion had gespeeld.
Zelfde naam als Character, ik zal eens mensen uit de lijst in begin post gaan toevoegen.OkkE schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 13:20:
Best kans dan dat ik van o.a. jou verloren heb gister![]()
.
Wil wel eens chattend spelen en wijzer worden ervan voornamelijk.
ipv het niet weten wat hij nou in handen had en waarom hij keuzes maakte.
Net 8-2 arena
.
Toch 275 gold erbij en een pack waar niks boeiends in zat!
Toch 275 gold erbij en een pack waar niks boeiends in zat!
Ik zou denk ik die ene Silverback omruilen voor een tweede Grizzly, verder volgens mij een prima deck met de Release the Hounds finisher. Erg irritant deck om tegen te spelen, vind ik.Xaria schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 11:51:
Snel even mijn deck gepost op hearthead.
Disclaimer: Heb zelf nog niet veel ervaring met Hunter, alleen tot level 10 gespeeld.
[ Voor 13% gewijzigd door OkkE op 21-10-2013 13:53 ]
Het probleem van de Grizzly is alleen dat die bijna door iedere 2 drop wordt opgeruimd. Er is echter geen enkele 2 drop die unbuffed e.d. 4 dmg doet, dus dan is het 2 voor 1 (als het om 2 drops gaat). Uiteraard doet de grizzly meer dmg, maar de vraag is waar je hem voor nodig hebt.OkkE schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 13:53:
[...]
Ik zou denk ik die ene Silverback omruilen voor een tweede Grizzly, verder volgens mij een prima deck met de Release the Hounds finisher. Erg irritant deck om tegen te spelen, vind ik.
Disclaimer: Heb zelf nog niet veel ervaring met Hunter, alleen tot level 10 gespeeld.
Grizzly is bijna altijd 1 voor 1 minimaal early game qua minions. Silverback doet bijna geen damage en killt dus ook bijna niets dat hem aanvalt.
Hmm, inderdaad de Grizzly is door bijna elke 2 drop te killen en in Hunter Beast deck hoef je natuurlijk geen hoge attack, omdat je toch buffed. In dat opzicht is dan de Silverback beter ja, zeker wanneer die buffed is. Ignore mijn eerdere comment.microoo schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 13:57:
Het probleem van de Grizzly is alleen dat die bijna door iedere 2 drop wordt opgeruimd. Er is echter geen enkele 2 drop die unbuffed e.d. 4 dmg doet, dus dan is het 2 voor 1 (als het om 2 drops gaat). Uiteraard doet de grizzly meer dmg, maar de vraag is waar je hem voor nodig hebt.
Precies. Met iedere andere class zou ik inderdaad liever een 2e grizzly hebben ipv een silverback. Maar door de vele buffmogelijkheden van de Hunter, maakt het de silverback een goede optie.OkkE schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 14:14:
[...]
Hmm, inderdaad de Grizzly is door bijna elke 2 drop te killen en in Hunter Beast deck hoef je natuurlijk geen hoge attack, omdat je toch buffed. In dat opzicht is dan de Silverback beter ja, zeker wanneer die buffed is. Ignore mijn eerdere comment.
Ligt er ook aan waar je hem voor hebt.Dennism schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 14:05:
Grizzly is bijna altijd 1 voor 1 minimaal early game qua minions. Silverback doet bijna geen damage en killt dus ook bijna niets dat hem aanvalt.
Als je deck veel minions heeft met hoge attack en weinig health of met een sterke skill, dan heb je meer aan een minion die 2 aanvallen absorbeert zonder iets te killen dan dat hij 1/1 trade en de 2e minion van je tegenstander een geweldige ruil maakt.
Het als Mirror Image ofzo.
Wat is jullie mening over Ooze (in Constructed) eigenlijk?
Ik kom niet zo heel vaak wapens tegen en die ik tegen kom zijn meestal niet zo'n gevaar. Ik twijfel nu of het de kaart(en) nog wel waard is. Toen ik net begon stopte ik automatisch 2x Ooze in mijn deck, nu vaak één of geen.
Edit: Mijn probleem met Ooze is tegen een Hero met potentieel een wapen; ik hem blijf bewaren (what if).
Ik kom niet zo heel vaak wapens tegen en die ik tegen kom zijn meestal niet zo'n gevaar. Ik twijfel nu of het de kaart(en) nog wel waard is. Toen ik net begon stopte ik automatisch 2x Ooze in mijn deck, nu vaak één of geen.
Edit: Mijn probleem met Ooze is tegen een Hero met potentieel een wapen; ik hem blijf bewaren (what if).
[ Voor 17% gewijzigd door OkkE op 21-10-2013 14:53 ]
Tegen bepaalde classes kan ie echt zeer goed zijn. zo'n WF shaman wapen, dat pala weapon dat healt, of gorehowl destroyen van een warrior kan game bepalend zijn denk ik.
Ja zo is het wel met die Ooze, ik heb in elk deck gewoon 1 zitten voor het geval dat.OkkE schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 14:51:
Wat is jullie mening over Ooze (in Constructed) eigenlijk?
Klopt, dan kan die bepalend zijn. Maar ik twijfel dus of het de kaart, laat staan 2 kaarten, wel waard is... Eigenlijk is de Battlecray van de Ooze me iets te situatie afhankelijk, gelukkig is het ook zonder wapen een prima 2 drop.Dennism schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 14:54:
Tegen bepaalde classes kan ie echt zeer goed zijn. zo'n WF shaman wapen, dat pala weapon dat healt, of gorehowl destroyen van een warrior kan game bepalend zijn denk ik.
.
Ja, ik blijf er voorlopig ook één Ooze in mijn decks houden.Robbie.b schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 14:57:
Ja zo is het wel met die Ooze, ik heb in elk deck gewoon 1 zitten voor het geval dat.
[ Voor 20% gewijzigd door OkkE op 21-10-2013 15:09 ]
Heb voor het eerst eens Mage gekozen in de Arena. Wordt tijd dat ik dat vaker doe, 6-0 op het moment :-)
Alleen ben ik nu waarschijnlijk de goden aan het verzoeken...
Alleen ben ik nu waarschijnlijk de goden aan het verzoeken...
Weet iemand wanneer er een open beta komt? of dat de game gereleased wordt? Zit al een tijdje youtube filmpjes te kijken en het lijkt me een geweldige game.
Nope weet niemand nog helaas!Mistymo schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 15:26:
Weet iemand wanneer er een open beta komt? of dat de game gereleased wordt? Zit al een tijdje youtube filmpjes te kijken en het lijkt me een geweldige game.
Ik heb sinds vandaag een key en het spel doet me erg denken aan magic the gathering
Charge = Flash
battlecry = on battlefield ability
ik zag ook al een double strike wat enigsinds hetzelfde is als de double strike in magic alleen krijg je dan wel damage bij de eerste hit
verder aura's, soort van tokens, en artifacts..
leuk spel, ga zeker verder spelen..
heb mijzelf een token deck gemaakt met murlocs (zoveel mogelijk gastjes op het veld krijgen met +1/+1 counters)
Charge = Flash
ik zag ook al een double strike wat enigsinds hetzelfde is als de double strike in magic alleen krijg je dan wel damage bij de eerste hit
heb mijzelf een token deck gemaakt met murlocs (zoveel mogelijk gastjes op het veld krijgen met +1/+1 counters)
Rig: AMD Ryzen 9950X3D, 96GB DDR5 6000Mhz, MSI Ventus X3 OC RTX5090
8-0 met mijn Mage inmiddels, zou het me dan lukken?!
De gebruiktelijke Soon™Mistymo schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 15:26:
Weet iemand wanneer er een open beta komt? [...]
Aardig wat mensen denken dat tijdens/na BlizzCon (8 & 9 november) de Open Beta aangekondigd wordt en van start zal gaan. Maar dat is niet meer dan een gok. Release date van de echte game is helemaal niet te zeggen.
Als je het nog niet gedaan hebt: zet in je Battle.net account de Beta Opt-In aan (checkbox), wie weet ontvang je een key.
9-0 The Dream.Bekse schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 15:33:
Ben sowieso erg benieuwd naar je deck waar mee dit is gelukt.
8-3 incoming!Bekse schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 15:33:
[quote]OkkE schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 15:35:
[...]
Als je het nog niet gedaan hebt: zet in je Battle.net account de Beta Opt-In aan (checkbox), wie weet ontvang je een key.
[...]
Dat heb ik vorige week al gedaan, maar nog geen geluk
[...]
[...]
Dat heb ik vorige week al gedaan, maar nog geen geluk
9-0 geworden 
Als iemand me even uitlegt hoe ik een afbeelding plaats, gooi ik mijn deck er even op.
Als iemand me even uitlegt hoe ik een afbeelding plaats, gooi ik mijn deck er even op.
9-0 NICE!!Bekse schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 15:50:
9-0 geworden
uploaden afbeeldingen doe ik altijd hier:
http://imgur.com/
nothing stops this train
Het is eigenlijk ook hetzelfde spel. Alleen de PC versie van Magic schijnt echt heel slecht te zijn.Themperror schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 15:32:
Ik heb sinds vandaag een key en het spel doet me erg denken aan magic the gathering
Charge = Flash
Tegenover het fysieke kaartspel voegt dit heel veel toe. Matchmaking met spelers over de hele wereld. Geen gedoe meer met 20 verschillende dobbelstenen en tokens om de score enz bij te houden. En toegang tot diverse decks en kaarten zonder dat je een fortuin moet uitgeven.
Ok, kleine is net wakker dus ik gooi vanavond mijn deck er even op.Kol Nedra schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 15:54:
[...]
9-0 NICE!!
uploaden afbeeldingen doe ik altijd hier:
http://imgur.com/
Daar zat toch geen deckbuilding in? Niet in de versie die ik op mijn Steam heb in ieder geval (2011?). En dat is (imho) juist het leuke van dit soort spellen, een OMGWTF deck maken en iedereen roflstompenRocketKoen schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 15:56:
[...]
Het is eigenlijk ook hetzelfde spel. Alleen de PC versie van Magic schijnt echt heel slecht te zijn.
Surfin' paradise!
En je vergeet de belangrijkste: als je speelt tegen een rogue met een wapen-heavy deck. De damage die een rogue zelf kan uitdelen is gewoon belachelijk hoog, vooral omdat die wapens ook nog gebuffed kunnen worden en vaak gerefreshed worden ...Dennism schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 14:54:
Een Ooze is echt bijna verplicht in je deck, zelfs zonder z'n battlecry een goede 2
Een "That was lucky" emote is echt nodig. Grmbl.
Steam ||
De oudste versie (1997, Shandalar) is daarentegen wel érg vet, met deckbuilding, quests, etc.Snappie88 schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 17:44:
[...]
Daar zat toch geen deckbuilding in? Niet in de versie die ik op mijn Steam heb in ieder geval (2011?). En dat is (imho) juist het leuke van dit soort spellen, een OMGWTF deck maken en iedereen roflstompen
WEBN & chill (@IBKR)

Verwijderd
Diamond medal behaald! 
Edit: Plaatje weggehaald vanwege grootte.
Edit: Plaatje weggehaald vanwege grootte.
[ Voor 125% gewijzigd door Verwijderd op 21-10-2013 18:43 . Reden: Plaatje werkte niet. ]
Congrats !
We kunnen wel je afbeelding niet zien doordat je via Dropbox linkt, http://imgur.com/ of http://tinypic.com/ zou wel moeten werken
We kunnen wel je afbeelding niet zien doordat je via Dropbox linkt, http://imgur.com/ of http://tinypic.com/ zou wel moeten werken
Close
[ Voor 39% gewijzigd door JimDB op 21-10-2013 18:41 ]
Voor degene die zich ingeschreven hebben, een kleine reminder.
Hearthstone Tweakers Tournament
I'm an Ironman!
Ja heb mijn tegenstander gisteren al een PM gestuurd, nog niks gehoord.Madstorm schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 18:42:
Zijn er nog extra's nodig of hebben jullie al genoeg mensen?Madstorm schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 18:42:
Steam ||

So this just happened..ik was helemaal trots op mijn 14/14 lightspawn en m'n tegenstander een leeg bord, totdat hij hem mind controlled, en hem twee keer verdubbelt met Divine Spirit naar 56/56. Well played!
Die ene, met die snor
Ouch...Tjado schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 19:06:
[afbeelding]
So this just happened..ik was helemaal trots op mijn 14/14 lightspawn en m'n tegenstander een leeg bord, totdat hij hem mind controlled, en hem twee keer verdubbelt met Divine Spirit naar 56/56. Well played!
Edit: Hoi!
[ Voor 7% gewijzigd door Robbie.b op 21-10-2013 19:11 ]
Argh ik word echt superchagerijnig van arena. Denk ik een mooi deck te hebben gebouwd, eerste potje gister ging supermakkelijk, en nu drie keer achter elkaar keihard ingemaakt. Vind het idee van arena veel leuker dan de gewone play mode, maar steeds verliezen haalt de lol er wel vanaf
Steam ||
Ik had beloofd mijn 9-0 Mage deck te posten. Bij deze, nu hopelijk wel leesbaar.

[ Voor 20% gewijzigd door Bekse op 21-10-2013 20:46 ]
is wel erg klein en je kan hem niet vergroten, jammer dus kan niet zien wat het isBekse schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 20:24:
Ik had beloofd mijn 9-0 Mage deck te posten. Bij deze.
[afbeelding]
[afbeelding]
anyway ik heb genoeg Hearthstone gespeeld, ik ga me steeds meer ergeren aan deze game
misschien moet ik het houden bij games waar je skill nodig hebt en minder luckbased.
nothing stops this train
Ik zal hem even editen.Kol Nedra schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 20:38:
[...]
is wel erg klein en je kan hem niet vergroten, jammer dus kan niet zien wat het is
anyway ik heb genoeg Hearthstone gespeeld, ik ga me steeds meer ergeren aan deze game![]()
misschien moet ik het houden bij games waar je skill nodig hebt en minder luckbased.
Verder denk ik dat je een aantal potjes niet hebt weten te winnen? Aangezien je geklaag?
Iemand een idee hierover: ik dacht dat er een quest was die 100 goud oplevert als je alle expert decks in practice verslaat? Zojuist gedaan maar geen quest...
Ik erger me gewoon aan luck topdecking. Ik speel liever games dat met skill te maken heeft, dan is het niet erg om te verliezen aangezien er dan een reden is als je verliest.Bekse schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 20:41:
[...]
Ik zal hem even editen.
Verder denk ik dat je een aantal potjes niet hebt weten te winnen? Aangezien je geklaag?
Iemand een idee hierover: ik dacht dat er een quest was die 100 goud oplevert als je alle expert decks in practice verslaat? Zojuist gedaan maar geen quest...
nothing stops this train
Als je alle expert AI's verslaat krijg je automatisch 100 gold. Je moet zelf even bijhouden welke je al verslagen hebt omdat dat niet aangegeven wordt afaik.Bekse schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 20:41:
[...]
Ik zal hem even editen.
Steam ||
Zie je dan iets dat je een quest gehaald hebt?Lau1187 schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 20:43:
[...]
Als je alle expert AI's verslaat krijg je automatisch 100 gold. Je moet zelf even bijhouden welke je al verslagen hebt omdat dat niet aangegeven wordt afaik.
Ik dacht ze alle 9 verslagen te hebben ...
Edit: 9-0 deck staat inmiddels hierboven
[ Voor 5% gewijzigd door Bekse op 21-10-2013 20:47 ]
Je krijgt zo'n standaard "quest completed" popup. Maar er is verder niets dat aangeeft wat je voortgang is of dat er uberhaubt een quest bestaat om alle expert AIs te verslaan.Bekse schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 20:47:
[...]
Zie je dan iets dat je een quest gehaald hebt?
Ik dacht ze alle 9 verslagen te hebben ...
Edit: 9-0 deck staat inmiddels hierboven
|| Vierkant voor Wiskunde ||
Damn dan heb ik er dus 1 niet... lol good luck to me figuring that out!Rannasha schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 20:49:
[...]
Je krijgt zo'n standaard "quest completed" popup. Maar er is verder niets dat aangeeft wat je voortgang is of dat er uberhaubt een quest bestaat om alle expert AIs te verslaan.
SuccesBekse schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 20:49:
[...]
Damn dan heb ik er dus 1 niet... lol good luck to me figuring that out!
Steam ||
Kan wel met een zelf gemaakt deck toch? Just to be sure
Natuurlijk.Bekse schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 20:53:
[...]
Kan wel met een zelf gemaakt deck toch? Just to be sure
Bovenaan beginnen dan maar weer
Edit: Het was de Hunter! Dat waren gelukkig maar 2 potjes opnieuw... + 100!
[ Voor 19% gewijzigd door Bekse op 21-10-2013 21:11 ]
Nadat ik in het weekend eindelijk een beta key gekregen heb ook maar eens begonnen met deze game.
Nog niet veel tijd gehad, maar al wel 2x arena gedaan, 2x met warrior. Eerst 1-3 en toen 0-3...
Deck building skills zijn echt nihil, en als je dan als warrior 0,0 wapens in je draft krijgt maar je al wel minions hebt die daar synergy mee hebben zit het ook niet echt mee.
Daarnaast heb ik het idee dat als je in arens speelt je ook tegen mensen speelt die ranked mode spelen met een constructed deck. Ik bedoel, hoeveel geluk kun je als hunter hebben als je in je draft alleen maar beasts krijgt, en daarnaast 2 kill commands en nog meer removal. Laatste potje kansloos verloren dus tegen deze hunter. Ook nog en potje tegen een priest die alleen maar buff battlecries en +health minions had. De synergy van die decks is zo goed... maar goed, het kan ook al bekend zijn dat dit zo is en dan is me rant voor niks
Ik probeerde ook een deck te kopen en ik krijg steeds een error melding terwijl ik wel voldoende salde op me battle.net balance heb staan? Moet je per sé een bepaalde payment methode hebben ofzo?
Nog niet veel tijd gehad, maar al wel 2x arena gedaan, 2x met warrior. Eerst 1-3 en toen 0-3...
Deck building skills zijn echt nihil, en als je dan als warrior 0,0 wapens in je draft krijgt maar je al wel minions hebt die daar synergy mee hebben zit het ook niet echt mee.
Daarnaast heb ik het idee dat als je in arens speelt je ook tegen mensen speelt die ranked mode spelen met een constructed deck. Ik bedoel, hoeveel geluk kun je als hunter hebben als je in je draft alleen maar beasts krijgt, en daarnaast 2 kill commands en nog meer removal. Laatste potje kansloos verloren dus tegen deze hunter. Ook nog en potje tegen een priest die alleen maar buff battlecries en +health minions had. De synergy van die decks is zo goed... maar goed, het kan ook al bekend zijn dat dit zo is en dan is me rant voor niks
Ik probeerde ook een deck te kopen en ik krijg steeds een error melding terwijl ik wel voldoende salde op me battle.net balance heb staan? Moet je per sé een bepaalde payment methode hebben ofzo?
Iemand een idee hoe de Quests werken? Heb vandaag nog geen Quest gezien
even 1 potje "play" spelen. Meestal komt hij daarna.Dennism schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 21:34:
Iemand een idee hoe de Quests werken? Heb vandaag nog geen Quest gezien
I feel your pain, heb tot nu toe drie potjes arena gespeeld, 2-3, 0-3, 1-3..Roxors schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 21:12:
Nadat ik in het weekend eindelijk een beta key gekregen heb ook maar eens begonnen met deze game.
[...]
Ik heb zelf nog niet geprobeerd om iets met echt geld te kopen, maar ik weet wel dat het even kan duren voordat je saldo toegevoegd wordt aan je battle.net account (afhankelijk van betaalmethode 30 min - 3 dagen). Als je dus net saldo toegevoegd hebt kan het daar aan liggen; anders weet ik het niet.
Steam ||
klopt als een busBekse schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 21:37:
[...]
even 1 potje "play" spelen. Meestal komt hij daarna.
Wat is priest tegen priest toch leuk in constructed
.
Hey mensen,
Om een of andere reden krijg ik ineens weer een opt-in e-mail met code er in (en dit terwijl ik al geregistreerd sta via wedstrijd en vervolgens al eens een keer een opt-in e-mail had gekregen).
De eerste tweaker die mij een DM stuurt en langer dan een jaar geregistreerd is mag hem hebben.
EDIT: Sorry mensen nu al vergeven
Om een of andere reden krijg ik ineens weer een opt-in e-mail met code er in (en dit terwijl ik al geregistreerd sta via wedstrijd en vervolgens al eens een keer een opt-in e-mail had gekregen).
De eerste tweaker die mij een DM stuurt en langer dan een jaar geregistreerd is mag hem hebben.
[ Voor 6% gewijzigd door Nelusz op 21-10-2013 22:25 ]
Haha lol, net tegen een priest met druid voor de daily, minions met 4 attack wist ie gewoon niets tegen te doen
Net hetzelfde meegemaakt
zit ik daar als priest met Shadowword Death en Pain in m'n hand.
Die ene, met die snor
lol das snelNelusz schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 22:21:
Hey mensen,
Dat vraag ik mij ook af ja. Ik ben nog verschillende classes aan het levelen en daar speel ik gewoon ranked mee. Inmiddels Masters 1ster en speel niet heel erg vaak.Dennism schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 09:24:
Wel apart dat Arena me dan echt helemaal niet lijkt te lukken. Ga regelmatig 3-0 en dan wordt het alsnog 3-3. De ene keer te weinig card draw, dan weer te weinig taunts en dan geen hoge minions die dmg kunnen doen. Natuurlijk wil ik RNG de schuld geven maar als je dan ziet dat er spelers zijn die structureerl 9-0/1/2 halen dan kan je niet uitsluiten dat skill zeker meehelpt.
We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation
Sinds ik een beta key had nog niet veel tijd gehad. Zondag even de eerste 4 gevechten tegen de ai gedaan en gister de laatste. Daarna tegen warlock. Eerste keer verloren en tweede keer gewonnen. Vervolgens direct playmode in en uiteraard 2 keer op mn kloten gehad. Al had hij de tweede keer nog maar 1 hp
(Warlock tegen warlock)
Nu gok ik dat ik eerst een deck moet maken wat een beetje werkt. Alleen is dit mijn eerste game in dit genre dus alles is nog helemaal nieuw en begrijp ik nog niet helemaal wat nou een goed deck is. Ik heb nu maar wat handige dingen bij elkaar geklikt. Is het normaal dat je in het begin niet heel veel kans maakt en moet je eerst kaarten unlocken e.d. door te levelen of ben ik gewoon te slecht?
Nu gok ik dat ik eerst een deck moet maken wat een beetje werkt. Alleen is dit mijn eerste game in dit genre dus alles is nog helemaal nieuw en begrijp ik nog niet helemaal wat nou een goed deck is. Ik heb nu maar wat handige dingen bij elkaar geklikt. Is het normaal dat je in het begin niet heel veel kans maakt en moet je eerst kaarten unlocken e.d. door te levelen of ben ik gewoon te slecht?
PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82
In het begin is het zowiezo wat moeilijk omdat je alleen nog maar tegen AI hebt gebattled, en een custom deck maken niet zo simpel is als het lijkt, zeker omdat je ook niet alle kaarten hebt vrijgespeeld voor iedere class en dus minder keuze hebt.
In het begin is het dus gewoon Trial and Error, maak een deck en zie hoe het gaat, niet goed, nieuw deck en weer wat spelen. Bij deze game leer je al heel veel door gewoon te spelen, en anders kan je natuurlijk ook wat starter custom decks opzoeken die goed lijken te gaan.
In het begin is het dus gewoon Trial and Error, maak een deck en zie hoe het gaat, niet goed, nieuw deck en weer wat spelen. Bij deze game leer je al heel veel door gewoon te spelen, en anders kan je natuurlijk ook wat starter custom decks opzoeken die goed lijken te gaan.
[ Voor 5% gewijzigd door JimDB op 22-10-2013 09:08 ]
Deze game is voor een deel gebaseerd op luck inderdaad, maar voor een groot deel ook op skill. Mijn ervaring is dat je niet verliest door één lucky topdeck van de tegenstander, tenzij je zelf daar voor al een aantal slechte beslissingen hebt gemaakt. De keren dat ik heb verloren puur door dat mijn tegenstander constant geluk had, is op één hand te tellen.Kol Nedra schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 20:38:
anyway ik heb genoeg Hearthstone gespeeld, ik ga me steeds meer ergeren aan deze game![]()
.
Inderdaad. Ik kijk regelmatig Trump en die doet af en toe Arena runs als “geen class cards”, “lowest cost cards”, “highest cost cards”, “worst cards” etc... En zelfs met zulke decks weet hij nog 5+ wins te behalen. Dat is echt niet puur geluk, hoewel uiteraard geluk altijd meespeelt in zo'n game als dit.thewizard2006 schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 08:48:
Natuurlijk wil ik RNG de schuld geven maar als je dan ziet dat er spelers zijn die structureerl 9-0/1/2 halen dan kan je niet uitsluiten dat skill zeker meehelpt.
.
Sowieso is het van belang dat je de Hero waar je mee wil spelen levelt naar 10, zodat je alle class cards vrij hebt gespeeld. Daarna is het de vraag of je tijd en energie wil steken in het leren van de kaarten/game voordat je een goed eigen deck kunt maken en veel wint? Je leert het meest van zelf een deck maken en proberen maar je kunt ook een deck van iemand anders kopiëren (zoek op “basic” voor decks met de starters kaarten), waarbij je grotere kans hebt om te winnen.JSchut schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 08:59:
Zin om me er in te verdiepen heb ik zeker!OkkE schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 09:24:
Sowieso is het van belang dat je de Hero waar je mee wil spelen levelt naar 10, zodat je alle class cards vrij hebt gespeeld. Daarna is het de vraag of je tijd en energie wil steken in het leren van de kaarten/game voordat je een goed eigen deck kunt maken en veel wint? Je leert het meest van zelf een deck maken en proberen maar je kunt ook een deck van iemand anders kopiëren (zoek op “basic” voor decks met de starters kaarten), waarbij je grotere kans hebt om te winnen.
Het levelen is wel gewoon het beste via play mode? Of kun je beter in practice een beetje levelen?
Thnx voor de tips over de starters decks. Ga ik vanavond even naar kijken.
PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82
Je kan in zowel play mode als practice mode levellen, al krijg je wel meer exp. in play modus en daar leer je ook wat meer over wat de andere decks allemaal kunnen. Maar het is natuurlijk ook niet fijn om steeds te verliezen van spelers met legendaries, dus dat kan wel een nadeel zijn van de play mode 
Zelf heb ik meteen nadat ik alle hero's had vrijgespeeld geswitched naar play mode, maar gewoon door alle classes vrij te spelen zat m'n mage al op level 10, dus levellen tegen de AI is niet slecht hoor.
Zelf heb ik meteen nadat ik alle hero's had vrijgespeeld geswitched naar play mode, maar gewoon door alle classes vrij te spelen zat m'n mage al op level 10, dus levellen tegen de AI is niet slecht hoor.
Als het goed is is de betaling al verwerkt want op mijn account pagina is mijn saldo gelijk aan de betaling. Ik neem aan dat de betalingen van je saldo worden afgeschreven en niet rechtstreeks van een eventuele gekoppelde creditcard ofzo?Lau1187 schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 21:45:
[...]
Ik heb zelf nog niet geprobeerd om iets met echt geld te kopen, maar ik weet wel dat het even kan duren voordat je saldo toegevoegd wordt aan je battle.net account (afhankelijk van betaalmethode 30 min - 3 dagen). Als je dus net saldo toegevoegd hebt kan het daar aan liggen; anders weet ik het niet.
Moet wel zeggen om ooit op alle chars level 60 te gaan halen.... my god dan zijn we wel even bezig. Heb nu al voor mijn gevoel iets van 10 wins nodig per level. En ik ben pas lvl 26 met die char >_<
Practice Mode is geschikt om in te beginnen je eerste Hero mee naar 10 te levellen, als je verder geen ervaring hebt met de (soort) game. Je leert er de basics mee en speelt de kaarten vrij. Eenmaal de Hero die je wil spelen op level 10, kun je beter Play Mode doen. Het levert je (dacht ik) meer XP op en je leert er meer van omdat echte spelers heel anders denken/doen dan de computer.JSchut schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 09:29:
Het levelen is wel gewoon het beste via play mode? Of kun je beter in practice een beetje levelen?
Ook kun je alle Heroes in Practice Mode verslaan en ze vervolgens nogmaals verslaan: Expert AI. Als je die kunt verslaan, maak je ook wel kans in Play Mode. Mijn ervaring is dat je in Play Mode wel een eigen deck (of zo'n basic deck van HearthHead.com) nodig hebt, met het standaard starter deck zal je erg vaak verliezen van andere spelers.
.
Haha, dat bedacht ik me gister ook... Gelukkig zijn de rewards alleen Golden Cards, dus niet per se noodzakelijk voor het spelen. Vraag me af of het me ooit zal lukken om ze allemaal 60 te krijgen; een aantal vind ik gewoon niet leuk om te spelen.Xaria schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 10:16:
Moet wel zeggen om ooit op alle chars level 60 te gaan halen.... my god dan zijn we wel even bezig. Heb nu al voor mijn gevoel iets van 10 wins nodig per level. En ik ben pas lvl 26 met die char >_<
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
~~~[html]Registreren op de tweakers battle.net lijst kan <a href=https://sites.google.com/site/tnetbtagdb/welkom>hier</a>
Plaatjes aub resizen (het liefst naar een breedte van 570 pixels of minder) zodat ook mobiele gebruikers van dit topic kunnen genieten.
Voorkom slowchat in dit topic! Ga naar de Tweakers.net IRC Hearthstone chat:
<strong><a href="http://irc.tweakers.net/hearthstone" target="_blank">webbased</a></strong> of <strong>#hearthstone</strong> op <strong>irc.tweakers.net</strong>~~~[/html]
~~~[html]Registreren op de tweakers battle.net lijst kan <a href=https://sites.google.com/site/tnetbtagdb/welkom>hier</a>
Plaatjes aub resizen (het liefst naar een breedte van 570 pixels of minder) zodat ook mobiele gebruikers van dit topic kunnen genieten.
Voorkom slowchat in dit topic! Ga naar de Tweakers.net IRC Hearthstone chat:
<strong><a href="http://irc.tweakers.net/hearthstone" target="_blank">webbased</a></strong> of <strong>#hearthstone</strong> op <strong>irc.tweakers.net</strong>~~~[/html]