ik heb me ook ingeschreven. sinds lange tijd weer eens hearthstone aan het spelen. laatst weer opgepakt sinds naxxramas. en het is weer erg leuk
Kunnen de onderestaande spelers hen battletag doorgeven via DM? Kan ik dadelijk de rules en de battletags posten. Ook vraag ik de spelers die mee doen, even bij challonge je naam te veranderen in je battletag. Je veranderd je naam niet permanent, het is alleen zichtbaar in de bracket. En ja ik weet dat dit dubbel op is, maar beter meer overzicht dan te weinig.
En ik hoop dat iedereen gestemd heeft op de poll, het staat nu 6 voor en 5 tegen een class ban. Dus als het zo blijft, spelen we net als het voorgaand toernooi met een classban en moet je met 4 classes het toernooi door komen.
http://strawpoll.me/2405406
Heralin
crazyguy1
Stone_NL
steveos007
En ik hoop dat iedereen gestemd heeft op de poll, het staat nu 6 voor en 5 tegen een class ban. Dus als het zo blijft, spelen we net als het voorgaand toernooi met een classban en moet je met 4 classes het toernooi door komen.
http://strawpoll.me/2405406
Heralin
crazyguy1
Stone_NL
steveos007
0-3 uiteraardRKwant schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 18:00:
[...]
Mag ik vragen waarom dut 3-0 moet zijn? Lode was degene die niet kon in dit geval...
Verwijderd
Steel net een warsong commander met cabal priest.
MIjn sylvanas steelt een 23/1 berserker, en die heeft ook charge door warsong commander.
Raar, want die heeft toch op da moment al 23 Attack^o)
Nuja was wl nice om zo eens te winne
MIjn sylvanas steelt een 23/1 berserker, en die heeft ook charge door warsong commander.
Raar, want die heeft toch op da moment al 23 Attack^o)
Nuja was wl nice om zo eens te winne
had die berserker niet toevallig al eerder charge gekregen van zijn commander? dan blijft dat zo. erg handig als je zo'n demon kopiëert bijvoorbeeld.
Verwijderd
jair_richman schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 23:31:
had die berserker niet toevallig al eerder charge gekregen van zijn commander? dan blijft dat zo. erg handig als je zo'n demon kopiëert bijvoorbeeld.
Was wel grappig eigenlijk =p
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 24-08-2014 23:41 ]
Anima wanneer zijn de rondes van t toernooi? Net zoals tweakers 4? Dan wil ik nog wel mee doen
Hierbij de regels en spelers/battletag, mis alleen nog de battletag van Heralin. Hoop dat hij/zij morgen zijn battletag doorgeeft. Natuurlijk ook nog de bracket - > http://challonge.com/tw5
We spelen weer met class bans het was een nek aan nek race, maar met 1 vote verschil heeft "team" voor gewonnen. http://i.imgur.com/vqHd2IA.jpg?1
Ik wil ook even het volgende toelichten. "Je mag tussen de rondes wel van kaarten veranderen. Bijvoorbeeld, ronde 1 speel je zoo warlock en ronde 2 mag je handlock warlock spelen." Er is hier voor gekozen, omdat het niet mogelijk is te controleren of iemand zijn decks aanpast tussen de rondes door. Iedereen forceren te streamen gaat natuurlijk ook te ver. Hoop dat er begrip hier voor is.
@astie ik heb je ingeschreven, mocht dat niet de bedoeling zijn. Schop ik je er wel weer uit.
Regels
Spelers/battletag
An1mA - An1mA#1336
Aquine - Aquine#2729
Astie - Astie#2155
Bekse - Bekse#2911
Crazyguy1 - crazyguy#2910
DennuszHS - Dennusz#2440
GoUdVis - Cryonist#1336
Heralin - Heralin#2883
Mauz - Mauz#2618
RKwant - Royy90#2993
Steveos007 - stevos#2529
Stone_NL - StoneNL#2313
Vicarious - Vicarious#1948
Virtual - theVirtual#2588
We spelen weer met class bans het was een nek aan nek race, maar met 1 vote verschil heeft "team" voor gewonnen. http://i.imgur.com/vqHd2IA.jpg?1
Ik wil ook even het volgende toelichten. "Je mag tussen de rondes wel van kaarten veranderen. Bijvoorbeeld, ronde 1 speel je zoo warlock en ronde 2 mag je handlock warlock spelen." Er is hier voor gekozen, omdat het niet mogelijk is te controleren of iemand zijn decks aanpast tussen de rondes door. Iedereen forceren te streamen gaat natuurlijk ook te ver. Hoop dat er begrip hier voor is.
@astie ik heb je ingeschreven, mocht dat niet de bedoeling zijn. Schop ik je er wel weer uit.
Regels
Het toernooi word gespeeld in een Double Elimination format, je ligt er uit nadat je 2 games verliest. Toernooi begint maandag 25 augustus. |
Spelers plannen de match via DM en geven ook meteen de class ban aan, houd rekening dat de match dient gespeeld te worden binnen 2 dagen. Classban word hieronder uitgelegd. |
Spelers moeten 4 decks voorbereid hebben bestaand uit 4 verschillende classes voor het hele toernooi. Je laat je tegenstander de 4 classes weten en vervolgens bant hij/zij 1 class, dat geld vice versa. Uiteindelijk houden beide spelers dus 3 classes over. Een class ban houd trouwens niet in dat beide speler niet met de class mag spelen, tenzij ze beide dezelfde class bannen. |
Mogen er meerdere matches op een dag gespeeld worden? Ja, indien het mogelijk is dat prima. |
Als een speler niets laat horen terwijl de tegenstander probeert iets af te spreken, verliest die speler. |
Wedstrijden worden gespeeld in een best of 5, wat wil zeggen wie als het eerst 3 games wint, heeft uiteindelijk de match gewonnen. |
Verliezer van een game kiest een ander class van de overige gebleven classes, winnaar van de game blijft bij zijn huidige class. Je mag niet sidedecken, dat houd in dat je tussen de games door GEEN kaarten mag wisselen. Je decks moeten dus voor de match af zijn. Je mag tussen de rondes wel van kaarten veranderen. Bijvoorbeeld, ronde 1 speel je zoo warlock en ronde 2 mag je handlock warlock spelen. |
Indien gevraagd ook screenshots van je wins. Vergeet dus niet een screenshot te maken bij een win, ik ga uit dat iedereen eerlijk is, maar you never know. |
Als tijdens een match een speler disconnect en de client wordt gestart, zal de client proberen de match weer verder te laten gaan. Lukt dit niet, dan heeft deze speler automatisch verloren, tenzij de tegenstander aangeeft dat een rematch ook in orde is. In dat geval begint de game opnieuw. |
Indien er nog vragen/suggesties zijn kun je me er een DM over sturen. |
Spelers/battletag
An1mA - An1mA#1336
Aquine - Aquine#2729
Astie - Astie#2155
Bekse - Bekse#2911
Crazyguy1 - crazyguy#2910
DennuszHS - Dennusz#2440
GoUdVis - Cryonist#1336
Heralin - Heralin#2883
Mauz - Mauz#2618
RKwant - Royy90#2993
Steveos007 - stevos#2529
Stone_NL - StoneNL#2313
Vicarious - Vicarious#1948
Virtual - theVirtual#2588
Lol ik was het vorige toernooit geeindigd tegen Dennusz en nu in de eerste ronde weer tegen hem
Vicariously I live while the whole world dies
Mooie HyperX Invitational finale zojuist. Ben benieuwd wat jullie van die beslissende play op turn 5 in de laatste game vinden. Ik had volgens mij hetzelfde gedaan ook al zei m'n gevoel dat 'ie z'n faceless had moeten spelen.
Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)
Gaaf zo snel alweer een toernooi!, jammer dat ik pas in de tweede ronde mee mag doen.
Succes iedereen!
Succes iedereen!
Hey, de Android versie!SkyStreaker schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 17:47:
[afbeelding]
Kwam ik tegen op Reddit![]()
![]()
(je zou hier maar echt een rom van hebben, episch)
/edit: Oops verkeerde topic.
[ Voor 90% gewijzigd door Thompson op 25-08-2014 10:40 ]
Beeromaniac
Verwijderd
ga ervan uit dat "Mauz - Mauz#2618" Mauz1978 is. DM verstuurd. indien een andere Mauz graag hier of met DM melden.
Dat is hem.Verwijderd schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 10:57:
ga ervan uit dat "Mauz - Mauz#2618" Mauz1978 is. DM verstuurd. indien een andere Mauz graag hier of met DM melden.
Verwijderd
En dat waren leuke potjes. Ben benieuwd!Vicarious schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 01:24:
Lol ik was het vorige toernooit geeindigd tegen Dennusz en nu in de eerste ronde weer tegen hem
Iemand heeft een fysieke versie van Hearthstone gemaakt: http://dactylion-esport.com/homemade-hearthstone-game/

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
Inderdaad!
Maar, nog best wel cool. En al die tokentjes doen mij denken aan de good old MTG days.
Mijn Star Wars The Old Republic referral link voor degene die de game eens willen proberen. (terugkerende spelers krijgen een bundeltje account unlocks) Ook BDO guest passes verkrijgbaar.
Is er weer iets verandert in de metagame? Ik speel nu sinds +- een week weer een paar potjes ranked en het is 100% Zoo na 19 games....
Ik zie vooral veel Hunter en Priest voorbij komen. Af en toe een palli en shaman.xelfer schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 11:34:
Is er weer iets verandert in de metagame? Ik speel nu sinds +- een week weer een paar potjes ranked en het is 100% Zoo na 19 games....
Rond welke rank zit je?
Ik zit nu op rank 9. Maar het maakt niet uit of ik casual of ranked speel.
Ik heb nu 26 games gespeeld. 25 keer Zoo en 1 keer Shaman....
Overigens waren dit allemaal potjes in casual mode. Ranked speel ik zelden tot nooit.
Net weer een Nat Pagle uit mijn pakje. Dat is mijn derde Pagle in de afgelopen 5 pakjes.....
Ik heb nu 26 games gespeeld. 25 keer Zoo en 1 keer Shaman....
Overigens waren dit allemaal potjes in casual mode. Ranked speel ik zelden tot nooit.
Net weer een Nat Pagle uit mijn pakje. Dat is mijn derde Pagle in de afgelopen 5 pakjes.....
[ Voor 41% gewijzigd door xelfer op 25-08-2014 13:19 ]
Zo, het toernooi is afgerond. De top 5 is als volgt:
1: An1mA#1336
2: Aquine#2729
3: Astie#2155
4: Rabbiej#2742
5: Bekse#2911
De betreffende spelers hebben inmiddels een DM gekregen met hun prijs.
🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: 🍏 TCG Codex for iOS ::: 🤖 TCG Codex for Android
Bedankt! Zowel voor de prijs als de organisatie. Wanneer er een vervolg komt en er bijvoorbeeld sponsoring nodig is wat betreft prijzen, organisatie, etc dan hoor ik het graag!Ypho schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 13:43:
Zo, het toernooi is afgerond. De top 5 is als volgt:
Mag ik vragen waar de prijzen uit bestonden? 
Ik ben wel benieuwd.
Ik ben wel benieuwd.
- Eerste prijs: Hitman: Codename 47 + Hitman 2: Silent Assassinxelfer schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 14:24:
Mag ik vragen waar de prijzen uit bestonden?
Ik ben wel benieuwd.
- Tweede prijs: Thief Gold
- Derde prijs: Anachronox (bij 8+ spelers)
- Vierde prijs: Daikatana (bij 16+ spelers)
- Vijfde prijs: Mini Ninja's (bij 16+ spelers)
Verwijderd
Eh wut? Ik heb geen idee wat dat zijn. Spellen ofzo? Ik word oud geloof ik.Bekse schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 14:29:
[...]
- Eerste prijs: Hitman: Codename 47 + Hitman 2: Silent Assassin
- Tweede prijs: Thief Gold
- Derde prijs: Anachronox (bij 8+ spelers)
- Vierde prijs: Daikatana (bij 16+ spelers)
- Vijfde prijs: Mini Ninja's (bij 16+ spelers)
Wikipedia: ComputerspelVerwijderd schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 15:22:
[...]
Eh wut? Ik heb geen idee wat dat zijn. Spellen ofzo? Ik word oud geloof ik.
Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit
Verwijderd
Net de eerste game gespeeld tegen TheVirtual.
Game 1 was hunter(ik) tegen druid.
Game was echt close. Ik had geen kaarten meer over. Dacht eigenlijk al een paar turns dat ik sowieso verloren was, maar kon hem toch met de allerlaatste kaart nog killen.
Kinda lucky win.
Game 2 en 3 was het iets te makkelijk voor mij. Denk dat TheVirtual in die 2 games echt wel kansloos was.
Ik had als hunter een sterke openingshand + hij kon het tempo elke turn niet volgen.
3-0, maar het had gerust anders kunnen geweest zijn had ik men eerste game verloren.(waar het naar uit zag)
Game was echt close. Ik had geen kaarten meer over. Dacht eigenlijk al een paar turns dat ik sowieso verloren was, maar kon hem toch met de allerlaatste kaart nog killen.
Kinda lucky win.
Game 2 en 3 was het iets te makkelijk voor mij. Denk dat TheVirtual in die 2 games echt wel kansloos was.
Ik had als hunter een sterke openingshand + hij kon het tempo elke turn niet volgen.
3-0, maar het had gerust anders kunnen geweest zijn had ik men eerste game verloren.(waar het naar uit zag)
Altijd hunter bannenVerwijderd schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 18:20:
Net de eerste game gespeeld tegen TheVirtual.
Kinda lucky win.
Verwijderd
Ge kunt hunter kinda easy counteren dus bwahAn1mA schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 18:52:
[...]
Altijd hunter bannenHeeft zijn lesje wel geleerd, net zoals Amaz. Hij ging 4-0 tegen Strifecro, omdat hij zijn hunter niet bande.
Maar overall is da wel een goeie class voor meerdere games.
Ik ga nu nog eens arena spelen, na 2 games weet ik weeral waarom ik die shit nooit speel.
Mage: Flamestrike, pyroblast, fireball, frostbolt
Ik snap echt nie da mensen al 300 arenaruns hebben ^o)
Vertel jij ons eens hoe je hunter easy kunt counteren dan? Er zijn talloze 'pro's' en streamers die nog aan het puzzelen zijn. Je hoort rank 1 legendary te zijn als je hunter easy kunt counteren want het is verreweg de meest gespeelde klasse in legendary rank...Verwijderd schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 19:02:
[...]
Ge kunt hunter kinda easy counteren dus bwah
Maar overall is da wel een goeie class voor meerdere games.
Ik ga nu nog eens arena spelen, na 2 games weet ik weeral waarom ik die shit nooit speel.
Something under the bed is drooling
Verwijderd
Priest heeft momenteel een hoge winrate tegen hunter. Is ook de populairste class op het moment na hunter in de hoge ranks volgens mij.Mauz1978 schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 19:39:
[...]
Vertel jij ons eens hoe je hunter easy kunt counteren dan? Er zijn talloze 'pro's' en streamers die nog aan het puzzelen zijn. Je hoort rank 1 legendary te zijn als je hunter easy kunt counteren want het is verreweg de meest gespeelde klasse in legendary rank...
Verwijderd
Daarom dat ik amper hunters tegenkom kom de laatste dagen. Op stream ziet ge ze ook nie meer superveel als vorige week. Ik kom meer priests tegen dan hunters...Mauz1978 schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 19:39:
[...]
Vertel jij ons eens hoe je hunter easy kunt counteren dan? Er zijn talloze 'pro's' en streamers die nog aan het puzzelen zijn. Je hoort rank 1 legendary te zijn als je hunter easy kunt counteren want het is verreweg de meest gespeelde klasse in legendary rank...
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 25-08-2014 20:31 ]
Bron of spreek je nu uit eigen ervaring of aka streams van pros bekijken? Ik volg het esport scene gedeelte van Hearthstone nauwlettend en elke speler die bant gewoon hunter. Zo niet, tja dan gaan ze af. Net als de vorige meta met miracle rogue. Voor mij staat hunter op nummer 1 en miracle roge op 2. Spot 3 kun je over discussiëren, voor mij is dat control warrior.Verwijderd schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 19:45:
[...]
Priest heeft momenteel een hoge winrate tegen hunter. Is ook de populairste class op het moment na hunter in de hoge ranks volgens mij.
Verwijderd
Wat hij zegt is toch correct?An1mA schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 20:33:
[...]
Bron of spreek je nu uit eigen ervaring of aka streams van pros bekijken? Ik volg het esport scene gedeelte van Hearthstone nauwlettend en elke speler die bant gewoon hunter. Zo niet, tja dan gaan ze af. Net als de vorige meta met miracle rogue. Voor mij staat hunter op nummer 1 en miracle roge op 2. Spot 3 kun je over discussiëren, voor mij is dat control warrior.
Priest countert hunter.
En als ik hearthstats van de voorbije 3 dagen bekijk (games tegen r2/1 en legendaries) is de most played enemy class priest....
Ja da was 5 dagen geleden iets heel anders...
Neemt nie weg dat hunter atm het enige deck is dat zo goed als tegen elk deck een 60% winrate kan hebben. Daardoor is die natuurlijk pick 1 voor tounament play.
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 25-08-2014 20:37 ]
Volgens de statistieken van Arena Mastery liggen de winrates van de beste en slechtste class maar 5% uit elkaar, en dat verschil wordt alsmaar kleiner.Verwijderd schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 19:02:
[...]
Maar goed... Déze mensen spelen in de Hearthstone Arena waar Pyroblast een zeldzame epic is, waar zonder problemen om een flamestrike heen wordt gespeeld èn waar spelers wordt gematched op basis van hun wins en niet op basis van hun losses.

Je zou het eigenlijk ook eens moeten proberen. Hartstikke leuk, heb je zo 100 runs te pakken.
Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)
Verwijderd
Ik heb de eer om als eerst uit het toernooi te liggen. Volgens mij had ik een aardig game plan tegen mauz, gezien ik begon met de juiste deck. Alleen toen mijn shaman twee keer in een beurt de rng tegen zat. Ging de game naar mauz. Anders ben ik van mening dat ik die pot zou hebben gewonnen. De potjes erna waren de matchup in zijn voordeel wat zich uiten in het feit dat ik elke pot net een beurt te kort kwam. Ik had hem ik de DM al gewenst dat "may you draw well" maar dit was we een beetje te well.
Potjes tegen the virtual hadden we leuke games. Ik hoop dat hij verrassend was door mijn warlock deck. Is net geen zoo maar ook geen handlock. Werd nog spannend om dat we in de late game kwamen waar zijn deck beter in is dan mijn warlock. Maar ik zat al een paar beurten te wachten op PO of soulfire waarvan ik er beide nog twee had. Game stone. Tweede game was ook spannend. Al was ik meer bezig te kijken welke kaarten hij in zijn deck had. Game TV. Daarna een mirror match waarvan mijn deck sterker is dan zijn versie. Maar door twee zeer belangrijke beurten toch naar TV ging. Mijn paladin had er minder moeite mee. Game4 naar mijn. Laatste game ging het aardig gelijk op ik miste mijn o zou belangrijke removal terwijl VT juist een hoop/de correcte had. GG VT door naar ronde 2.
Potjes tegen the virtual hadden we leuke games. Ik hoop dat hij verrassend was door mijn warlock deck. Is net geen zoo maar ook geen handlock. Werd nog spannend om dat we in de late game kwamen waar zijn deck beter in is dan mijn warlock. Maar ik zat al een paar beurten te wachten op PO of soulfire waarvan ik er beide nog twee had. Game stone. Tweede game was ook spannend. Al was ik meer bezig te kijken welke kaarten hij in zijn deck had. Game TV. Daarna een mirror match waarvan mijn deck sterker is dan zijn versie. Maar door twee zeer belangrijke beurten toch naar TV ging. Mijn paladin had er minder moeite mee. Game4 naar mijn. Laatste game ging het aardig gelijk op ik miste mijn o zou belangrijke removal terwijl VT juist een hoop/de correcte had. GG VT door naar ronde 2.
Op verzoek van Bekse, de bracket van het toernooi die ik momenteel speel. 100+ man en ik sta nu in de halve finale. Je kunt een 10tje winnen als je eerste word, maar ja speel meer natuurlijk voor de fun. Format is net zoals ESL. Je kunt sidedecken een class/deck meerdere keren spelen. Zelfs als je verlies mag ik bv 2 keer met hunter spelen. Alle rondes zijn btw bo3.
http://binarybeast.com/xHS1408253
http://binarybeast.com/xHS1408253
[ Voor 223% gewijzigd door An1mA op 25-08-2014 21:49 ]
Verwijderd
Weet ik. Maar ik ben er echt al uit. Lees mijn post nog maar eens. Dan zal je zien dat ik twee ronde beschrijf. Ik weet dat ik daarin wat wazig heb beschreven maar dat kom om dat ik mauz en TheVirtual deck niet wil verklappen
Las het net zelf op tweakers, ik hoop zelf dat er weinig veranderd. Vind het wel goed zo. Anyways, sta in de finale ^^
Verwijderd
Nice:)An1mA schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 22:24:
[...]
Las het net zelf op tweakers, ik hoop zelf dat er weinig veranderd. Vind het wel goed zo. Anyways, sta in de finale ^^
Aant streamen? (zoja linkje)
Mijn stream lagt, omdat ik dan via mijn desktop met wifi stream. Morgen heb ik een nieuwe laptop die ook streamwaardig is en daar plug ik dan een netwerkabel. Vind het eigenlijk wel jammer, dat ik mijn run niet heb gestreamt. Ach ja, vanmorgen kan het.
Vanmiddag had ik ook zo'n "domme" play van een tegenstander. Ik krijg een alex tegen mij en ik speel sylv en ik had een 3/1 wapen liggen. Speelt hij zelf daarna ook een sylv. Dus ik hit de alex, word het een 8/5, ik ren mijn sylv er in en jat zijn sylvVerwijderd schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 22:41:
opponent gooit Deathwing op tafel terwijl ik Sylvanas op het bord heb liggen

Verwijderd
Hahaha, heb dat ook ooit al eens mee gemaakt.Verwijderd schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 22:41:
opponent gooit Deathwing op tafel terwijl ik Sylvanas op het bord heb liggen
Zegt ie WP en speelt deathwing. 1sec later, not quite what was planned ^^
Verwijderd
bij mij was het 5 seconden stil, toen concedeVerwijderd schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 22:52:
[...]
Hahaha, heb dat ook al eens ooit mee gemaakt.
Zegt ie WP en speelt deathwing. 1sec later, not quite what was planned ^^
Als we het toch over Sylvanas anti-value hebben, ik mocht net ook een heel leuke play maken. Tegenstander speelt Sylvanas, heeft al Baron Rivendare en een 1/2 taunt Slime token liggen. Ik heb een Deathlord, Dire Wolf Alpha en Damaged Golem token op het bord. De golem trade met de slime, wolf valt Sylvanas aan, Power Overwhelming op de Deathlord die haar afmaakt. Sylvanas steelt de Deathlord die aan het eind van mijn beurt aan zijn kant doodgaat, twee gratis minions voor mij uit mijn deck. Dank u vriendelijk.An1mA schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 22:51:
[...]
Vanmiddag had ik ook zo'n "domme" play van een tegenstander. Ik krijg een alex tegen mij en ik speel sylv en ik had een 3/1 wapen liggen. Speelt hij zelf daarna ook een sylv. Dus ik hit de alex, word het een 8/5, ik ren mijn sylv er in en jat zijn sylv
(Met de nadruk op mócht maken.
Het valt me op dat veel mensen nog niet goed weten hoe kel'thuzad werkt (tot mijn genoegen)
ik speelde tegen een to the face hunter, hij had 2 minions op de board liggen en deze met al akir + rockbiter weapon weg kunnen werken. Tegenstander gooit 2 adds neer op de board en verlaagt mijn health naar 5.
ik drop daarna kelthuzad en weet 1 minion the clearen en al akir legt het loodje, einde turn, al akir word weer tot leven gebracht. hunter gooit alle kaarten er tegen aan en weet al akir weer te doden echter geen mana over om iets op mijn hero te doen, einde turn.
*plop*
concede
ik speelde tegen een to the face hunter, hij had 2 minions op de board liggen en deze met al akir + rockbiter weapon weg kunnen werken. Tegenstander gooit 2 adds neer op de board en verlaagt mijn health naar 5.
ik drop daarna kelthuzad en weet 1 minion the clearen en al akir legt het loodje, einde turn, al akir word weer tot leven gebracht. hunter gooit alle kaarten er tegen aan en weet al akir weer te doden echter geen mana over om iets op mijn hero te doen, einde turn.
*plop*
concede
Ach ik zit ook nog wel eens mis wat dat betreft..
Late game: bord is gecleared en tegenstander heeft alleen nog Sylvana's. Ik ben leeg en topdeck Kelthuzad. Denk ach, moet wat spelen en speel hem...
Oops
(voor het geval je niet weet wat er gebeurt: hij ramt Sylvana's in Kelthuzad, MC'd hem en Sylvana komt netjes ook weer terug.. )
Late game: bord is gecleared en tegenstander heeft alleen nog Sylvana's. Ik ben leeg en topdeck Kelthuzad. Denk ach, moet wat spelen en speel hem...
Oops
(voor het geval je niet weet wat er gebeurt: hij ramt Sylvana's in Kelthuzad, MC'd hem en Sylvana komt netjes ook weer terug.. )
Grr.. Ik wil nooit 40 gold quests spelen. Ik wil dan altijd wachten tot ik er een 60 gold quest van kan maken.. Maar ik heb nu al dagen achter elkaar dat ik alleen maar 'algemene' 40 gold quests krijg, waardoor ik niet kan spelen zonder de quests te halen.
2 wins met mage of hunter kan ik omheen spelen. Maar destroy 40 minions en 3 wins with any class niet.
2 wins met mage of hunter kan ik omheen spelen. Maar destroy 40 minions en 3 wins with any class niet.
Dat is uiteraard een FWP, maar ik herken hem wel.aicaramba schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 10:43:
Grr.. Ik wil nooit 40 gold quests spelen. Ik wil dan altijd wachten tot ik er een 60 gold quest van kan maken.. Maar ik heb nu al dagen achter elkaar dat ik alleen maar 'algemene' 40 gold quests krijg, waardoor ik niet kan spelen zonder de quests te halen.
Heb ik ook te vaak.. mij helpt het om dan even naar m'n Steam library te kijken.. nog 200 spellen om te spelen. Een dagje zonder HS kan best
Dan loop je meer gold mis dan wanneer je gewoon HS zou spelen. 6 wins is al 20 gold, 40 quest +20 gold = 60 gold. Dan heb je je gold er al uit. En voor elke 3 games die je meer speelt heb je dan winst.PromWarMachine schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 11:16:
[...]
Dat is uiteraard een FWP, maar ik herken hem wel.
Heb ik ook te vaak.. mij helpt het om dan even naar m'n Steam library te kijken.. nog 200 spellen om te spelen. Een dagje zonder HS kan best
Je kan per 24 uur 100 gold puur uit ranked wins halen, wat je grootste bron van inkomen zou moeten zijn (tenzij je echt héél weinig tijd hebt), quests zijn secundair inkomen.
Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo
Maar tijdens het spelen van een 60 gold quest haal je ook 1 2/3x3 wins, dus ook 16,7 gold. Dus moet je bij een 40 gold quest al 4x3=12 wins halen om met meer gold uit te komen. 12 wins op een dag is voor mij erg veel.kaluro2 schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 12:55:
[...]
Dan loop je meer gold mis dan wanneer je gewoon HS zou spelen. 6 wins is al 20 gold, 40 quest +20 gold = 60 gold. Dan heb je je gold er al uit. En voor elke 3 games die je meer speelt heb je dan winst.
Je kan per 24 uur 100 gold puur uit ranked wins halen, wat je grootste bron van inkomen zou moeten zijn (tenzij je echt héél weinig tijd hebt), quests zijn secundair inkomen.
Mijn grootste inkomstenbron is Arena. Ik speel altijd eerst een Arenarun (gemiddeld heb ik de afgelopen maand 6,8 overwinningen per run) en behaal hierbij veel winst. Meestal laat ik het aantal daily quests oplopen tot 3 en dan ineens wegwerken (indien dit niet al tussendoor door ranken is gegaan). Dit is efficiënter omdat er vaak overlap in de quests zit.kaluro2 schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 12:55:
[...]
Dan loop je meer gold mis dan wanneer je gewoon HS zou spelen. 6 wins is al 20 gold, 40 quest +20 gold = 60 gold. Dan heb je je gold er al uit. En voor elke 3 games die je meer speelt heb je dan winst.
Dus Arena kan ook je primaire bron van inkomsten zijn!
Maar je vergeet dat je als je een dag níet speelt, je dus ook 30 á 40 gold mis loopt puur door het niet spelen van die 40 gold quest. Jij zei zelf dat wanneer je een 40g quest re-rolled naar nog een 40g, je die dag niet speelt.aicaramba schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 13:12:
[...]
Maar tijdens het spelen van een 60 gold quest haal je ook 1 2/3x3 wins, dus ook 16,7 gold. Dus moet je bij een 40 gold quest al 4x3=12 wins halen om met meer gold uit te komen. 12 wins op een dag is voor mij erg veel.
Stel, dag een krijg je een 40g quest, dag twee speel je gewoon 9 games, no matter what (anders infinite loop enzo):
Dag 1 -> 40g quest + 9 wins = 70 gold
Dag 2 -> 9 wins = 30 gold
----------------------
100g
Dag 1 -> 40g quest... nee!
Dag 2 -> 60g quest + 9 wins = 90g
---------------------
90g
Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo
Je vergeet dat je op dag 2 nog een quest erbij krijgt!kaluro2 schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 14:08:
[...]
Maar je vergeet dat je als je een dag níet speelt, je dus ook 30 á 40 gold mis loopt puur door het niet spelen van die 40 gold quest. Jij zei zelf dat wanneer je een 40g quest re-rolled naar nog een 40g, je die dag niet speelt.
Stel, dag een krijg je een 40g quest, dag twee speel je gewoon 9 games, no matter what (anders infinite loop enzo):
Dag 1 -> 40g quest + 9 wins = 70 gold
Dag 2 -> 9 wins = 30 gold
----------------------
100g
Dag 1 -> 40g quest... nee!
Dag 2 -> 60g quest + 9 wins = 90g
---------------------
90g
Nee hoor.. Je kunt die quests gewoon inhalen de dag erna.. Pas als je 3 quests vol hebt verlies je ze.
Dag 1 -> 40g quest.. nee!
Dag 2 -> 60g quest + 9 wins + 40g quest = 130 gold.
Daarbij kun je vaak nog wel 1 of 2 games spelen als je je 40 gold quests niet wilt halen.
Dag 1 -> 40g quest.. nee!
Dag 2 -> 60g quest + 9 wins + 40g quest = 130 gold.
Daarbij kun je vaak nog wel 1 of 2 games spelen als je je 40 gold quests niet wilt halen.
[ Voor 21% gewijzigd door aicaramba op 26-08-2014 14:31 ]
Verwijderd
Toen ik terug kwam van vakantie had ik 3 quests. Deze alle 3 gedaan, de volgende avond.. had ik er weer 3!
is dit normaal als je twee weken niet gespeeld hebt, of had ik geluk met een grote G?
Heb ik soms ook dat ik er meer dan 1 bij krijg. Het is niet consistent, dus kan niet pinpointen waar dat aan ligt.
Ik had het niet toen ik uit verlof kwam dus. Maat van mij heeft dat wel al gehad dat hij wel weer 3quests erby kreeg.
Is de metagame in ranked overigens 100% hunter opeens? Iedere game die ik speel is vs hunter
.
Verwijderd
Yep. Welkom in hunterland.
Vroeger kom je 4 quest toegewezen hebben. 3 zichtbaar/actief en een onzichtbaar. Als je dan meer dan twee quest weg speelde kreeg je de volgende dag je onzichtbare quest en je nieuwe quest, of drie quest als je twee dagen later inlogde. Deze onzichtbare Quest bestaat volgens mijn niet meer.
Vroeger kom je 4 quest toegewezen hebben. 3 zichtbaar/actief en een onzichtbaar. Als je dan meer dan twee quest weg speelde kreeg je de volgende dag je onzichtbare quest en je nieuwe quest, of drie quest als je twee dagen later inlogde. Deze onzichtbare Quest bestaat volgens mijn niet meer.
Veel ja, maar zoals al vaker gemeld: ook veel priests, mages, druids en warriors. Ook het gebruikelijke zoo komt voorbij.xelfer schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 18:02:
Is de metagame in ranked overigens 100% hunter opeens? Iedere game die ik speel is vs hunter.
@Crazy en Astie: wanneer gaan jullie spelen?
Net mijn laatste 5 ranked games vs hunter gespeeld. Vanaf game 1 had ik al control Warrior erbij gepakt (ik hoorde al dat hunter zeer populair was).
Appeltje eitje 5-0.
Appeltje eitje 5-0.
Iets voor 9 speel ik mijn match tegen virtual en dat ga ik streamen met uiteraard een delay. Stream lagt niet meer, heb een instelling gewijzigd in mijn router (WMM uit gezet).
http://www.twitch.tv/an1ma1336
Ziet er offline uit m8.... wil wel toekijken strakjesAn1mA schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 19:18:
Iets voor 9 speel ik mijn match tegen virtual en dat ga ik streamen met uiteraard een delay. Stream lagt niet meer, heb een instelling gewijzigd in mijn router (WMM uit gezet).
Zojuist van stevos gewonnen met 3-1.
[ Voor 4% gewijzigd door Mauz1978 op 26-08-2014 20:10 ]
Verwijderd
lol =)Mauz1978 schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 20:09:
[...]
Ziet er offline uit m8.... wil wel toekijken strakjes..
Zojuist van stevos gewonnen met 3-1.
edit: nvm ge hebt het al aangepast wat ge eerst zei.
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 26-08-2014 20:20 ]
Verwijderd
Hearthstone is een zalig spel. Golden King Mukla dit weekend gekregen. NOT BAD! Jammer dat ik geen rogue speel.
past ook prima in een hunter deck hoor, of aggro pally... prima kaart! Alleen is een golden legendary een gratis legendary naar keuze wat heel verleidelijk is als je nog enkele op het oog hebt....Verwijderd schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 20:16:
Hearthstone is een zalig spel. Golden King Mukla dit weekend gekregen. NOT BAD! Jammer dat ik geen rogue speel.
Live, binnen 7 minuten online op twitch.An1mA schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 19:18:
Net mijn game tegen Crazyguy gespeeld. 3-0 gewonnen. Weet niet hoe ik dat in moet vullen op die website dus dat mag An1ma doen.
Verloor er gister en vandaag 3 games tegenVerwijderd schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 21:38:
Ik haat Zoo Locks. Pfff. Brainless deck. Wie dat speelt: 0,0 skill & 0,0 respect.
Ha gisteren wat Noxious filmpjes zitten kijken, en vandaag maar eens een mooi priest deckje gemaakt. RNG be my friend.
Turn 2: Mad Bomber op zijn Power of the Wild panter (sweet)
Turn 3: coin Mind games...
En dan met het Noxious stemmetje: "ha ha, GG!"
Turn 2: Mad Bomber op zijn Power of the Wild panter (sweet)
Turn 3: coin Mind games...
spoiler:

En dan met het Noxious stemmetje: "ha ha, GG!"
[ Voor 0% gewijzigd door ir_richman op 26-08-2014 22:07 . Reden: typo ]
Is dat dit deck?Verwijderd schreef op zaterdag 23 augustus 2014 @ 22:15:
[...]
Zetalot's toevallig? Dat deck is momenteel een beest op de ladder
http://www.elitedecks.net/deck-1778
Ziet er niet zo pro uit tbh

Die is sterk verouderd en werkt niet meer in de huidige meta. Eerder deze of een variant ervan:PromWarMachine schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 23:31:
[...]
Is dat dit deck?
http://www.elitedecks.net/deck-1778
Ziet er niet zo pro uit tbh
http://www.hearthpwn.com/decks/62316-zetalot-priest
Edit: Momenteel dit deck met een paar Naxx cards erbij: http://i.imgur.com/8HKQdvZ.png
[ Voor 11% gewijzigd door Rone op 27-08-2014 00:07 ]
PC1: 9800X3D + RX 9070 XT || PC2: 5800X3D + RTX 3080 || Laptop: 7735HS + RTX 4060
= free andere legendaryVerwijderd schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 20:16:
Ik was groot fan van het spel Hearthstone. Ook toen de Naxxramas expansion uitkwam. Echter, ik moet nu toch tot de conclusie komen dat die hele Naxxramas expansion behooorlijk waardeloos is. De kaarten zijn naar mijn mening vrij achterlijk. Kort gezegd: De komst van Naxxramas heeft het spel flink verpest voor mij.
Daarom vroeg ik me af of er geen mogelijkheid is om het spel te spelen zonder de Naxxramas kaarten. Dus dat je ze niet tegen komt, ook niet bij je tegenstanders.
Daarom vroeg ik me af of er geen mogelijkheid is om het spel te spelen zonder de Naxxramas kaarten. Dus dat je ze niet tegen komt, ook niet bij je tegenstanders.
Verwijderd
Tegen een vriend spelen die er net zo over denktMysticSnake schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 00:57:
Ik was groot fan van het spel Hearthstone. Ook toen de Naxxramas expansion uitkwam. Echter, ik moet nu toch tot de conclusie komen dat die hele Naxxramas expansion behooorlijk waardeloos is. De kaarten zijn naar mijn mening vrij achterlijk. Kort gezegd: De komst van Naxxramas heeft het spel flink verpest voor mij.
Heb je ook argumentatie voor je conclusie?MysticSnake schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 00:57:
Verwijderd schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 18:07:
Yep. Welkom in hunterland.

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit
Speel alsnog veel met een variant van Zoo (heb geen Argus e.d.) en gaat wel gewoon lekker, "skill loos" vind ik wat overdreven. Ja het is veel common sense, maar ik zie genoeg idioten die tegen druid/mage op 4/7 mana het hele dek volplempen.
Miracle rogue probeer ik, maar ik doe ergens iets verschrikkelijk fout. Ik weet niet wanneer ik damage moet doen tegen de champion, en heb geen Leeroy, dus het voelt alsof ik constant spells aan het spammen ben (als ik Auctioneer heb) zonder effect
Ik baal wel want ik zoek al tijden een leuke rogue deck om te spelen. Had een keer iets van backspace rogue gezien die me leuk leek, met cold blood en Scrubs, maar ben hem kwijt. En ik heb geen legendaries en mis nog veel rares
Miracle rogue probeer ik, maar ik doe ergens iets verschrikkelijk fout. Ik weet niet wanneer ik damage moet doen tegen de champion, en heb geen Leeroy, dus het voelt alsof ik constant spells aan het spammen ben (als ik Auctioneer heb) zonder effect

Ik baal wel want ik zoek al tijden een leuke rogue deck om te spelen. Had een keer iets van backspace rogue gezien die me leuk leek, met cold blood en Scrubs, maar ben hem kwijt. En ik heb geen legendaries en mis nog veel rares
Een argumentatie lijkt mij niet nodig, aangezien het zijn gevoel is.Bekse schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 08:31:
[...]
Heb je ook argumentatie voor je conclusie?
Overigens denk ik niet dat het mogelijk is om zonder Naxxramas kaarten te spelen.
Waar lees jij dat het een gevoel is? Misschien heeft hij wel zo zijn redenen?xelfer schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 09:10:
[...]
Een argumentatie lijkt mij niet nodig, aangezien het zijn gevoel is.
Overigens denk ik niet dat het mogelijk is om zonder Naxxramas kaarten te spelen.
Ah, in mijn snelheid bedoelde ik 'mening' ipv 'gevoel'. Ik bedoelde eigenlijk gewoon te zeggen dat hij vindt dat Naxxramas niet goed is voor zijn spelbeleving.Bekse schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 09:12:
[...]
Waar lees jij dat het een gevoel is? Misschien heeft hij wel zo zijn redenen?
Verwijderd
En die mening mag hij uiteraard hebben, maar "wij" zijn nieuwsgierig waarom hij dat vind. Wat of welke kaart hebben een “negatief” effect op zijn spelbeleving.
Verwijderd
daar gaat het mis denk ik, miracle rogue gebruikt het hele spell cycle mechanisme met auctioneer om de finishing combo Leeroy/shadow step in de hand te kunnen krijgen, de enige andere finisher is een opgeblazen van Cleef, maar daar win je zelden mee, zonder Leeroy heb je geen burst/finisherZebby schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 09:07:
je kan die 4/2 haste proberen maar veeeeeel minder effectief als Jenkins
Toen ik Leeroy nogn iet had deed ik het ook met Argent Commander of die neutral Golem charge-kaart (dat heet geen Haste in Hearthstone heWognummer schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 10:21:
je kan die 4/2 haste proberen maar veeeeeel minder effectief als Jenkins
Ik won er nog weleens mee, maar inderdaad is het een stuk zawakker dan met Leeroy. In de hoge ranks kom je tekort, maar rank 12 en hoger kun je er best mee winnnen. Soms win je ook met de optimale Miralce zonder ooit Leeroy in je hand gehad te hebben. Gewoon goed je spells gebruiken, hopen op goede draws (en slechte voor je tegenstander) en mikken op efficiente blade flurry's. Eviscerate voor face gebruiken aangezien je de damage nodig hebt. Dat soort dingen worden erg belangrijk, goed je win-conditions in de gaten houden.
Ok, WTF! 
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Dit topic is gesloten.
Let op:
~~~[html]Registreren op de tweakers battle.net lijst kan <a href=https://sites.google.com/site/tnetbtagdb/welkom>hier</a>
Plaatjes aub resizen (het liefst naar een breedte van 570 pixels of minder) zodat ook mobiele gebruikers van dit topic kunnen genieten.
Voorkom slowchat in dit topic! Ga naar de Tweakers.net IRC Hearthstone chat:
<strong><a href="http://irc.tweakers.net/hearthstone" target="_blank">webbased</a></strong> of <strong>#hearthstone</strong> op <strong>irc.tweakers.net</strong>~~~[/html]
~~~[html]Registreren op de tweakers battle.net lijst kan <a href=https://sites.google.com/site/tnetbtagdb/welkom>hier</a>
Plaatjes aub resizen (het liefst naar een breedte van 570 pixels of minder) zodat ook mobiele gebruikers van dit topic kunnen genieten.
Voorkom slowchat in dit topic! Ga naar de Tweakers.net IRC Hearthstone chat:
<strong><a href="http://irc.tweakers.net/hearthstone" target="_blank">webbased</a></strong> of <strong>#hearthstone</strong> op <strong>irc.tweakers.net</strong>~~~[/html]