[PC/MAC/Mobile] Hearthstone: Heroes of Warcraft (F2P) Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 120 ... 133 Laatste
Acties:
  • 326.542 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rabbiej
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 13:19
Vanavond na 9 uur tijd voor mijn partijen, dan is het als het goed is allemaal weer bij :-)

Zag op teamliquid trouwens het volgende toernooi langskomen, wellicht interessant: http://www.liquidhearth.c...-liquidhearth-opens-na-eu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauz1978
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21-09 19:05

Mauz1978

Console War Veteran

Ypho schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 10:33:
Ik ben een beetje in de war met de dagen (gisteren vrij, vandaag "maandag" gevoel).

Pairings voor ronde #4 staan online.
An1mA#1336 - Aquine#2729
Astie#2155 - DarthDavy#2284
Lode#2141 - RoricNorman#2140
Vicarious#1948 - Rabbiej#2742
DaMei#2785 - theVirtual#2588
Bekse#2911 - KoningTimmy#2519
Dennusz - Mauz#2618
Royy90#2993 - ***BYE***

@DaMei/RabbieJ @Mauz/Royy90, als de ronden zijn ingehaald, laat even de score weten via PB.
We hadden op zich voor gisteravond afgesproken, nadat we zondag maar 1 potje hebben gedaan. Echter kreeg ik gisteravond een dm dat hij die avond niet kan en dat het wellicht vanavond moet kunnen... Ik mailde hem dat de pairings inderdaad tot gisteren waren en dat ik vanavond hoogstwaarschijnlijk niet kan (90% kans dat ik niet kan)... wat nu?

Dan vind ik alle andere toernooien die ik gespeeld heb op zich fijner, dan boek je 1 avond om meteen alles te spelen, en dan blijf je ook geconcentreerd. Merk dat de tussendoor potjes heel slecht is voor mn uitslag :p...

Something under the bed is drooling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royy90
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 09:34
Mauz1978 schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 17:05:
[...]

We hadden op zich voor gisteravond afgesproken, nadat we zondag maar 1 potje hebben gedaan. Echter kreeg ik gisteravond een dm dat hij die avond niet kan en dat het wellicht vanavond moet kunnen... Ik mailde hem dat de pairings inderdaad tot gisteren waren en dat ik vanavond hoogstwaarschijnlijk niet kan (90% kans dat ik niet kan)... wat nu?

Dan vind ik alle andere toernooien die ik gespeeld heb op zich fijner, dan boek je 1 avond om meteen alles te spelen, en dan blijf je ook geconcentreerd. Merk dat de tussendoor potjes heel slecht is voor mn uitslag :p...
Als jij vandaag niet kan dan krijg je van mij de overwinning :) het is mijn schuld dat ik gisteravond niet meer kon. Ik zie daar geen problemen in.

PSN Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauz1978

Mauz1978

Console War Veteran

Vind ik ook weer lullig want je stond 1-0 voor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royy90
Geeft niet, mijn schuld dat ik niet kon gisteravond. Je mag er ook een draw van maken (2-2), maar als je de overwinning wil is het mij ook prima ;)

PSN Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauz1978

Mauz1978

Console War Veteran

2-2 vind ik prima hoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royy90
Dan doen we dat Mauz!

Ik heb net wat gelezen waar ik best wel pissed over ben... Ik vind dit spel super, en vooral het collectible gedeelte, ik heb dan ook een golden geblin en zelfs een golden etc, heb nog alle cardbacks (behalve legendary) en heb dus nog steeds de kans om alles in het spel te verzamelen.

Nu kwam er begin van de week een bericht dat er een cardback kwam bij de collecters edition van wow, oké, het kost wat, maar voor het spel had ik dit wel over en ik hou me collectie compleet... Ondanks dat ik geen wow speel zat ik hier serieus over na te denken.

Nu lees ik zojuist dat er een andere speciale Tespa card back komt die alleen beschikbaar komt voor US/Canada + ALLEEN als je naar college gaat + ALLEEN als je Tespa joint.... Misschien zie ik iets over het hoofd, maar volgens mij wordt het voor ons onmogelijk om deze cardback te bemachtigen. Balen dit!

Dit is hem overigens:
Afbeeldingslocatie: http://media-hearth.cursecdn.com/attachments/4/582/tespa.png

PSN Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Hij is nog eens fucking mooi ook. Direct de mooiste cardback die er is ;(

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felyrion
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-09 13:53

Felyrion

goodgoan!

Ik vind het ook altijd dom dat bij dit soort "collectable" games dingen toegevoegd worden die niet door iedereen (hoe lastig ook) verkregen kunnen worden. Snap ik niet...

sleep: a completely inadequate substitute for caffeine

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royy90
Ik vind het ook totaal niet erg om moeite te moeten doen om iets te verzamelen, vind dat zelfs leuk, maar om het onmogelijk te maken, dat vind ik ook absurd.

PSN Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Blizzard staat bekend om zijn gare collectible dingen en rewards (bv: betaal 25 euro voor mount X etc.). Ik heb dan ook de hoop opgegeven om dingen in een Blizzard game te verzamelen.

Voor mensen die graag een complete HS verzameling hebben snap ik dat dit vervelend is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royy90
Tja, ik vind het echt heel jammer... als je een verzamelspel maakt, zorg dan ook dat je alles kan verzamelen. Ze kunnen toch iets maken van, doneer een x bedrag aan tespa en je ontvangt die cardback...

Heel misschien is het een code die bound to account is, en dan zou hij misschien nog op eBay kunnen verschijnen. Maar volgens mij gaat het om een hearhstone toernooi van tespa voor studenten... als je mee doet aan zo'n toernooi dan zal iedereen ook wel die cardback zelf houden. Volgens mij worden er ook maar 512 gemaakt weggegeven.

PSN Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperEgo
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 18-07-2024
Ugh speel ik weer eens na 2 maand en kom je nog steeds enkel hunters tegen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bekse
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 29-05 17:43
SemperEgo schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 20:59:
Ugh speel ik weer eens na 2 maand en kom je nog steeds enkel hunters tegen...
Doorbijten :) zat andere decks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rabbiej
Rabbiej wint van Damei met 3-0, graag even aanpassen op de site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11:49

Rannasha

Does not compute.

Laatste wing van Naxx is nu beschikbaar. Saphiron en Kel'thuzad op normal mode waren 1-shots.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beunhaas
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 09-10-2024
Die paladin class challenge is erg pittig!

Nu alles ook op heroic verslagen :) Mooie nieuwe cardback erbij!

[ Voor 44% gewijzigd door Beunhaas op 20-08-2014 01:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypho
  • Laatst online: 14:42

Ypho

Allround Nerd

Rabbiej schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 21:57:
Rabbiej wint van Damei met 3-0, graag even aanpassen op de site.
Check!

🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: 🍏 TCG Codex for iOS ::: 🤖 TCG Codex for Android

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morrar
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08:50
Iemand deze "easter egg" al gevonden? Speelde een Animal Companion tegen Kel Thuzad, resultaat:

Bigglesworth

En toen ik hem afmaakte:

Bigglesworth Dead

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha

Rannasha

Does not compute.

Morrar schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 11:06:
Iemand deze "easter egg" al gevonden? Speelde een Animal Companion tegen Kel Thuzad, resultaat:

[afbeelding]

En toen ik hem afmaakte:

[afbeelding]
Ja, die was ik gisteravond ook al tegengekomen. Heb bewust geprobeerd om die kat in leven te houden, want ik verwachte dat als ik hem dood zou maken er iets naars zou gebeuren. Uiteindelijk maakte KT hem zelf af, waarna die uitspraak kwam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

5x die pala challenge geprobeerd, lukt me nog steeds niet ^o)

In ranked wel veel kerels met een deathrattle/aggro paladin deck met de nieuwe secret.

Nuja zoveelste beter, zijn free wins naar (hopenlijk) legendary :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 21-09 22:49

Nitai

Live the life you love.

Verwijderd schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 11:20:
5x die pala challenge geprobeerd, lukt me nog steeds niet ^o)

In ranked wel veel kerels met een deathrattle/aggro paladin deck met de nieuwe secret.

Nuja zoveelste beter, zijn free wins naar (hopenlijk) legendary :p
Hij speelt heerlijk die secret :) Ook fijn dat hij niet triggert als je geen andere minions hebt.

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kelthuzad lijkt me wel een leuke Legendary om te spelen. Ik ben benieuwd in wat voor decks die kaart zou passen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nitai schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 11:31:
[...]

Hij speelt heerlijk die secret :) Ook fijn dat hij niet triggert als je geen andere minions hebt.
Vind er eigenlijk totaal niks aan. Enemy weet welke secret ge hebt en speelt er zo langs heen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 11:55:
[...]

Vind er eigenlijk totaal niks aan. Enemy weet welke secret ge hebt en speelt er zo langs heen.
Dat is natuurlijk wel het probleem met een groot aantal secrets. Het voordeel is juist dat de tegenstander gedwongen wordt om er omheen te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Die paladin challenge is echt een ramp. Een deck met geen endgame en je moet nog meer geluk hebben met je draws dan bij de andere challenges :X.
Twisting Nether, gg.
Abominations, gg.
En dan heb je alles gehad, heb je boardcontrol en dan heeft hij nog blizzard ook |:(.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 21-09 22:49

Nitai

Live the life you love.

Verwijderd schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 11:55:
[...]

Valt wel mee, in m'n deck zit ook Repentance en Noble Sacrifice. Met name Noble Sacrifice werkt erg goed in een aggro deck.

Gewoon rustig afwachten en slimes met buffs spelen. Secrets er op en je hebt het zo gehaald. Ik had 5 minions met 5/6 health op het eind.

[ Voor 16% gewijzigd door Nitai op 20-08-2014 12:42 ]

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grotman
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Nitai schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 12:39:
[...]

Valt wel mee, in m'n deck zit ook Repentance en Noble Sacrifice. Met name Noble Sacrifice werkt erg goed in een aggro deck.
Get down! (vind dat zo'n grappig stemmetje, maar gebruik geen secrets in mijn Paladindeck)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Jerry schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 12:37:
Die paladin challenge is echt een ramp. Een deck met geen endgame en je moet nog meer geluk hebben met je draws dan bij de andere challenges :X.
Twisting Nether, gg.
Abominations, gg.
En dan heb je alles gehad, heb je boardcontrol en dan heeft hij nog blizzard ook |:(.
Haha ik heb er nu 3 pogingen op zitten en ik snap ook niet helemaal hoe ik hem met dit kutdeck moet verslaan :D

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

Nitai schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 12:39:
[...]

Gewoon rustig afwachten en slimes met buffs spelen. Secrets er op en je hebt het zo gehaald. Ik had 5 minions met 5/6 health op het eind.
Uhuh, en hoe werkt dat als je 3x op een rij geen buff kaarten drawed? :+

[ Voor 10% gewijzigd door Jerry op 20-08-2014 13:38 ]

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

Jerry schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 13:38:
[...]

Concede > Retry. :+

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 06:38

Christiano007

Ich bin der champion

Heb dit spel eergisteren ook ontdekt en vind het heel erg tof om te doen. Zelf nog geen deck gemaakt omdat ik nog niet elke hero heb om te kiezen.

hebben jullie nog tips voor een beginner ?

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royy90
Christiano007 schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 14:12:
Heb dit spel eergisteren ook ontdekt en vind het heel erg tof om te doen. Zelf nog geen deck gemaakt omdat ik nog niet elke hero heb om te kiezen.

hebben jullie nog tips voor een beginner ?
Zorg dat je elke class op lvl 10 krijgt en ga de arena in om kaarten te leren en te verdienen. Niet iedereen zal het met me eens zijn om de arena in te gaan maar ik vind het de goede manier om als beginnende speler kaarten te verdienen. Daarna gewoon plezier hebben en spelen met de class spelen die jij het leukste vind. Je wordt vanzelf beter door meer te spelen.

PSN Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jerry schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 13:38:
[...]

Wat mij opviel bij KT:
Voordat hij zegt: NOW ITS MY TURN, speelt ie nauwelijks minions. Pas hierna gooit ie ze allemaal achter elkaar op het board. Als je voordat dat gebeurd, al je minions op het board gooit (beetje geluk hebben dat ie het niet al turn 4 doet :/ ), en dan divine favor doet, kan je 4+ kaarten in je hand krijgen. Op die manier heb je dan 4+ minions op het board, en iets van 6 kaarten in je hand. Dit gaf mij zo'n grote voorsprong dat ik hem heb kunnen verslaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bekse
RKwant schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 14:19:
[...]

Zorg dat je elke class op lvl 10 krijgt en ga de arena in om kaarten te leren en te verdienen. Niet iedereen zal het met me eens zijn om de arena in te gaan maar ik vind het de goede manier om als beginnende speler kaarten te verdienen. Daarna gewoon plezier hebben en spelen met de class spelen die jij het leukste vind. Je wordt vanzelf beter door meer te spelen.
Mee eens! Even alle heroes op 10 en dan Arena in!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha

Rannasha

Does not compute.

RKwant schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 14:19:
[...]

Mee eens.

En daarnaast zorgen dat je iedere dag de "daily quest" doet (waarvoor je een popup krijgt bij het opstarten). Je kunt er in maximaal 3 tegelijk actief hebben en ze leveren relatief veel goud op, dus het is zonde als je er 3 actief hebt en je ze niet wegwerkt, terwijl je nog veel goud nodig hebt. Bovendien speel je op deze manier vanzelf met verschillende klasses.
Verwijderd schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 14:20:
[...]

Wat mij opviel bij KT:
Voordat hij zegt: NOW ITS MY TURN, speelt ie nauwelijks minions. Pas hierna gooit ie ze allemaal achter elkaar op het board. Als je voordat dat gebeurd, al je minions op het board gooit (beetje geluk hebben dat ie het niet al turn 4 doet :/ ), en dan divine favor doet, kan je 4+ kaarten in je hand krijgen. Op die manier heb je dan 4+ minions op het board, en iets van 6 kaarten in je hand. Dit gaf mij zo'n grote voorsprong dat ik hem heb kunnen verslaan.
De "NOW IT'S MY TURN" gebeurt wanneer je KT's armor (10 punten) weggewerkt hebt en je aan z'n health begint. Dan verandert ook z'n hero power. Je kunt dit dus enigszins timen. Je wil er ook niet te lang mee wachten, want KT's nieuwe hero power (1 minion voor 1 beurt stelen) kost 8 mana en kan erg schadelijk zijn. Als je lang wacht voordat je naar phase 2 gaat dan kan KT vrij snel na het begin van phase 2 al z'n nieuwe hero power inzetten.

[ Voor 37% gewijzigd door Rannasha op 20-08-2014 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grotman
  • Niet online
Lijken mij allemaal goede adviezen voor een nieuweling die hierboven gegeven worden :)

En als aanvulling nog:
- De ranking doet er echt niet toe, dus verliezen is slechts een deukje voor je ego. In elk potje verliest er standaard iemand, dus erger je niet te veel. Dit hoort bij HS, de beste spelers verliezen ook zeer regelmatig.
- Leg niet te snel de schuld bij randomness van kaarten of draws, of kaartkeuzes in Arena. Ja, randomness (ook wel RNG genoemd) heeft in elk kaartspel, en zeker ook in Hearthstone, een grote impact op de uitkomst. Maar hoe langer je speelt, hoe meer je er achter komt dat er zeeeeeeeeer veel belangrijke keuzemomenten in een potje zijn die effect hebben op de uiteindelijke uitkomst. Nogmaals, RNG is real en zeker dik aanwezig, maar beginners geven veel te snel de schuld hieraan, in plaats van hun eigen plays. Het is een bedriegelijk simpel spel wat dat betreft.
- Plezier is het allerbelangrijkst, en morgen is er altijd een nieuwe dag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-09 23:53
Na de laatste update werkt bij mij hearthstone amper, reageert soms wel soms niet in het menu...
Meer mensen last van?

Nu bezig met een herinstallatie, kijken of dat helpt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bekse
Ossi schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 14:37:
Na de laatste update werkt bij mij hearthstone amper, reageert soms wel soms niet in het menu...
Meer mensen last van?

Ik kom er ook niet in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royy90
Nog een tip, je kan de quests rerollen door op het kruisje te klikken. Zodra je een 40 gold hebt kan je proberen deze te rerollen naar een 60 of een 100 gold quest.

Moet zeggen dat ik de 100 gold quest al weken niet meer gehad heb terwijl ik elke dag speel... hij is er toch nog wel?

PSN Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bekse
RKwant schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 14:48:
Nog een tip, je kan de quests rerollen door op het kruisje te klikken. Zodra je een 40 gold hebt kan je proberen deze te rerollen naar een 60 of een 100 gold quest.

Moet zeggen dat ik de 100 gold quest al weken niet meer gehad heb terwijl ik elke dag speel... hij is er toch nog wel?
Ja, kreeg hem vanochtend :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royy90
Hmm, nja hopelijk krijg ik hem binnenkort ook weer dan.

PSN Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-08 09:13
RKwant schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 14:48:

Mind = blown. Dit wist ik niet, awesome.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royy90
Cyleo schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 15:29:
[...]

Mind = blown. Dit wist ik niet, awesome.
Lol, weet niet of dit sarcastisch is maar zoja dan is het bedoeld voor Christiano007, zoniet,,, nja dan weet je het nu :) :P

PSN Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tektoon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 16-09 22:36
Ossi schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 14:37:
Meer mensen last van?

Ja hier ook. Sinds gisteren enorme vertraging in sommige delen van t spel. Vooral in 't menu en in Naxx als er wat meer minions op het bord liggen.

Ik had overigens geen problemen met de paladin challenge. Had 'm in twee pogingen. Je moet gewoon geluk hebben met de kaarten die je krijgt, zoals bij elke challenge eigenlijk.

Sapphiron op heroic daarentegen... 8)7 Wordt er helemaal gek van. Ik heb 'm telkens *bijna*. Bijna met een Mage, bijna met een Warrior, bijna met een Druid. De eerste boss die mij echt problemen geeft iig.

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met mage snap ik dat je hem kan pakken, maar wat voor decks gebruik je als warriror/druid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tektoon
Mage met freeze, Warrior met wapens en chargers (Trump doet 't met een raging worgen die 20+ damage haalt maar ik trok steeds die combo niet) en Druid met een soort fatigue deck met removal en heals.

Het probleem is wel dat ik geen Pyroblast, Archmage Antonidas, *Alextrasza, Vaporize, Brawl, Shieldslam of Grommash heb. Dus het moet allemaal met goedkope kaartjes. Waarschijnlijk kom ik ook daarom steeds net tekort.

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grotman
  • Niet online
Freeze mage is vaak wel een goede tegen de heroics bosses in Naxx lijkt me, maar ik mis de Doomsayers nog en die zijn een belangrijke factor. Heb alleen geen zin om deze epics te craften voor 400 dust, alleen voor de bosses in Naxx. Zal ze verder toch nooit gebruiken. Alextrasza heb ik ook niet, en die is ook belangrijk.
Heb in principe best veel legendary's en epics e.d., maar soms mis je net een paar nichekaarten die wel belangrijk zijn voor een doelgericht deck, maar waar ik echt geen dust voor uit ga geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ir_richman
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 13-05 14:26
Nog een tip: een beetje lezen over Arena Play van de masters is ook zeer nuttig.

Ga eerst een rondje spelen om te zien wat er gebeurt en lees dan eens dit door:

http://ihearthu.com/vivafringes-guide-to-arena/

Dan weer spelen en nog eens lezen, dan pik je er weer nieuwe dingen uit.

Hier staan nog meer artikelen voor beginners:
http://ihearthu.com/categ...ne-101-beginner-handbook/

[ Voor 17% gewijzigd door ir_richman op 20-08-2014 17:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

Tektoon schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 17:14:
Mage met freeze, Warrior met wapens en chargers (Trump doet 't met een raging worgen die 20+ damage haalt maar ik trok steeds die combo niet) en Druid met een soort fatigue deck met removal en heals.

Het probleem is wel dat ik geen Pyroblast, Archmage Antonidas, *Alextrasza, Vaporize, Brawl, Shieldslam of Grommash heb. Dus het moet allemaal met goedkope kaartjes. Waarschijnlijk kom ik ook daarom steeds net tekort.
Zonder epics/legendaries: https://www.youtube.com/watch?v=N41KaXZBCLQ
Je moet alsnog wat geluk hebben met draws, maar ik had sapphiron ieder geval binnen 5 tries en KT had ik in 2 tries.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royy90
Zo, alle kaarten heb ik nu eindelijk :) Nu op naar alle golden cards, alhoewel dat wel erg lang zal duren...

PSN Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauz1978

Mauz1978

Console War Veteran

RKwant schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 18:42:
Zo, alle kaarten heb ik nu eindelijk :) Nu op naar alle golden cards, alhoewel dat wel erg lang zal duren...
Alles? echt alles? Elke legendary, elke class card? Respect :)..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net 3de geworden in Hearthstone: Heroes of Warcraft 1on1 Wednesday Wars #2 op ESL Benelux. Het ging niet slecht. Jammer dat control warrior mij de nek heeft omgedaan in halve finale.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felyrion
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-09 13:53

Felyrion

goodgoan!

Verwijderd schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 21:21:
Net 3de geworden in Hearthstone: Heroes of Warcraft 1on1 Wednesday Wars #2 op ESL Benelux. Het ging niet slecht. Jammer dat control warrior mij de nek heeft omgedaan in halve finale.
Zijn die matches nog opgenomen? Vind het altijd wel leuk om tournament plays te zien.

Maar derde is niet slecht lijkt me? :) hoeveel deden er mee?

sleep: a completely inadequate substitute for caffeine

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er deden er slechts 12 mee. Maar moest wel al in eerste ronde spelen. Dus 4 matchen gespeeld (3x BO3) en 1 verloren daarvan.

Ja zal ze op mijn kanaal zetten: http://www.twitch.tv/lodetv

EDIT:
Part 1 : Match tegen Kel'Thuzad Normal + Tournament start. Beetje doorspoelen waarschijnlijk. Eerste tegenstander was Bekse (hier van op het forum trouwens).
http://www.twitch.tv/lodetv/c/4950377

Part 2 : http://www.twitch.tv/lodetv/c/4950363
Part 3: http://www.twitch.tv/lodetv/c/4950408

[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 20-08-2014 21:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben toch al rank 3 en een half.
Gaat redelijk traag vooruit.
Elke dag ongeveer maar 1 rank .
Hopelijk haalk legendary ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 21:38:
Good luck! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Net verloren van een miracle rogue die in zijn eerste 9 kaarten de leeroy + shadowstep combo pakte + genoeg dmg had om mij instant te killen....

Wat is HS toch een heerlijk spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19-07 22:44

Nazanir

Is pappa!

xelfer schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 21:49:
Net verloren van een miracle rogue die in zijn eerste 9 kaarten de leeroy + shadowstep combo pakte + genoeg dmg had om mij instant te killen....

Wat is HS toch een heerlijk spel.
Dat ligt niet aan Miracle Rogue, tegen iedereen die een perfect start hand heeft + goede draws ga je het moeilijk krijgen.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nazanir schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 21:51:
[...]

Dat ligt niet aan Miracle Rogue, tegen iedereen die een perfect start hand heeft + goede draws ga je het moeilijk krijgen.
Klopt. Dat is meer het probleem van kaartspellen in het algemeen. In poker kan je ook weinig beginnen als je tegenstander constant heel goede draws krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-06 16:12
In het huidige formaat van Best of five is die eerste game wel uiterst belangrijk om te winnen.

Je wint de eerste game. Tegenstander neemt counter: tegenstander wint tweede game. Jij neemt counter en wint derde game. Tegenstander heeft nu maar één deck maar, dus het moet al tegenzitten dat het een counter is, maar laten we aannemen van wel. Tegenstander wint: 2-2. Nu mogen we ook aannemen dat jouw laatste deck een counter is. Jij wint: 3-2.
Als het laatste deck van je tegenstander geen counter is, dan kan het zo zelfs 3-1 worden.

Aan het andere spectrum: je verliest de eerste game, je neemt je counter en wint de tweede game. Dan neemt je tegenstander zijn counter en je verliest: 2-1 met je rug tegen de muur waarbij je moet hopen dat je laatste deck voldoende zal zijn om te winnen.

Een class ban maakt dit eigenlijk alleen nog maar erger.

Ik heb nu een paar potjes in dit formaat gespeeld en als ik de eerste game win, dan win ik de match. Verlies ik de eerste game, dan verlies ik ook de match. Dus alles hangt af van die eerste game...

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tektoon
Jerry schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 18:11:
[...]
Zonder epics/legendaries: https://www.youtube.com/watch?v=N41KaXZBCLQ
Je moet alsnog wat geluk hebben met draws, maar ik had sapphiron ieder geval binnen 5 tries en KT had ik in 2 tries.
Thanks man. Sapphiron in 2 en Kel Thuzad in 1 met deze guide. Prima deluxe. Kelly bleef mijn 18/18 minion trouwens maar freezen de laatste beurten dus ik was blij dat ik de guide netjes had gevolgd en die Demolisher er toch maar in had gedaan. Met tien man op het bord ging hij steeds netjes voor face. :7

Nou nog die lag uit m'n game en ik kan ook weer tegen iemand anders dan de AI spelen. Op het moment kan ik op ranked maar drie minions per beurt laten aanvallen want na de vertraging dat dat geeft is de beurt alweer voorbij. SR + FoN lukte nèt. 7(8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DarthDavy schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 22:14:
In het huidige formaat van Best of five is die eerste game wel uiterst belangrijk om te winnen.

Je wint de eerste game. Tegenstander neemt counter: tegenstander wint tweede game. Jij neemt counter en wint derde game. Tegenstander heeft nu maar één deck maar, dus het moet al tegenzitten dat het een counter is, maar laten we aannemen van wel. Tegenstander wint: 2-2. Nu mogen we ook aannemen dat jouw laatste deck een counter is. Jij wint: 3-2.
Als het laatste deck van je tegenstander geen counter is, dan kan het zo zelfs 3-1 worden.

Aan het andere spectrum: je verliest de eerste game, je neemt je counter en wint de tweede game. Dan neemt je tegenstander zijn counter en je verliest: 2-1 met je rug tegen de muur waarbij je moet hopen dat je laatste deck voldoende zal zijn om te winnen.

Ik heb nu een paar potjes in dit formaat gespeeld en als ik de eerste game win, dan win ik de match. Verlies ik de eerste game, dan verlies ik ook de match. Dus alles hangt af van die eerste game...
Pro conclusie.

En wat zou jij dan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy
Geen idee. Is gewoon een vaststelling van in dit systeem te spelen :)

Maar ik ben ondertussen geen fan meer van class ban.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik was er altijd al tegen. Ocharme mijn trouwe Paladin :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

Stomme bots op ladder. Deze zat rond rank 16, speelde Warlock Zoo. Nam elke beurt de hele tijd in beslag en speelde slecht als maar kan :X.
Duurt echt eeuwig zo voor een match...

Edit: Ah op het eind heeft hij toch nog even overgenomen... Te laat :D

[ Voor 17% gewijzigd door Jerry op 20-08-2014 23:42 ]

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb forfait gegeven voor mijn match tegen Roric met dat ik niet meer deze week kan spelen. 3-0 voor Roric ingevuld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

Net even een partijtje tegen een vriend van me gespeeld. Priest tegen priest mirror.
Ik had mijn deathrattle deck genomen en hij heeft een vrij standaard priest deck. Krijg ik de kans om Stalagg en daarna Feugen te spelen. Beide staan ze op 2 health na wat trading en mijn tegenstander beslist om Holy Nova te gebruiken. *boom* *boom* 2x Thaddius op het veld :D.
Dus als ze tegelijk doodgaan spawnen ze allebei een Thaddius blijkbaar. Nooit geweten :P.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 06:38

Christiano007

Ich bin der champion

Op de ipad mini komt het spel niet verder dan het eerste scherm. Je ziet het blauwe icoon pulsen maar doet verder niets. Vanmorgen deed alles het nog

[ Voor 3% gewijzigd door Christiano007 op 21-08-2014 00:26 ]

Ter land, ter zee en in de kroeg

• Royy90
Mauz1978 schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 20:00:
[...]

Alles? echt alles? Elke legendary, elke class card? Respect :)..
Jep echt alles :) blij mee, alleen een beloning van 100gold is wel beetje weinig imo haha.

PSN Profile

• Rabbiej
Christiano007 schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 00:25:
Op de ipad mini komt het spel niet verder dan het eerste scherm. Je ziet het blauwe icoon pulsen maar doet verder niets. Vanmorgen deed alles het nog
Server was down van 12 tot 1 voor scheduled maintenance.

Verwijderd

KT bug? Bigglesworth taunted up w/Houndmaster. KT's minions bypass taunt and hit my face.
Haha very much intended - Ben Brode
:'(

• Ypho
  • Laatst online: 14:42

Ypho

Allround Nerd

Pairings voor ronde #5 staan online. Voor ronde #4 mis ik nog de score van Dennusz - Mauz#2618. Gaan jullie deze nog inhalen? Zo ja, laat de score even weten.

Ronde #5:
Aquine#2729 - Astie#2155
An1mA#1336 - RoricNorman#2140
Rabbiej#2742 - theVirtual#2588
Bekse#2911 - DarthDavy#2284
Lode#2141 - Royy90#2993
Vicarious#1948 - Dennusz
DaMei#2785 - KoningTimmy#2519
Mauz#2618 - ***BYE***

Op dit moment staat Aquine#2729 bovenaan, een gelijkspel of beter betekent plaats #1 in het toernooi. Mocht Aquine#2729 verliezen hebben Astie#2155 en An1mA#1336 nog kans op de eerste plaats. Spannend!

🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: 🍏 TCG Codex for iOS ::: 🤖 TCG Codex for Android

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

Summon 4x Thaddius, gg wp. :D

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

• kaluro2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-01-2024

kaluro2

Kaluro.650

Verwijderd schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 21:38:
Rank 3.5.. oftwel rank 4 met 2 á 3 sterren? :P
Of bedoel je rank 2.5, rank 3 met 2 á 3 sterren?

Lastig als ranks aftellen in plaats van optellen x_X.

Ik vond de paladin class challenge heel vet, alleen jammer genoeg verreweg de makkelijkste challenge van alle class challenges. De enige die ik echt moeilijk vond waren de mage en warrior challenges. Paladin challenge vanaf beurt 1 volledige control gehad en behouden.

Nu maar eens zien of ik me aan de heroics ga wagen.. :O

Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:55
Heroic Kel'Thuzad is echt een drama. Inmiddels een poging of 20 gedaan, maar het is RNG or nothing met deze matchup.. En RNG is nooit echt aan mijn zijde..
Bosmonster schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 09:46:
Heroic Kel'Thuzad is echt een drama. Inmiddels een poging of 20 gedaan, maar het is RNG or nothing met deze matchup.. En RNG is nooit echt aan mijn zijde..
Ik heb Kelthuzad verslagen met 1 of ander gaar priest deckje.

DarthDavy schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 22:14:

Dit is denk ik het nadeel van het wisselen van classes en het maken van decks in het algemeen. Persoonlijk vind ik best of 5 ook niet genoeg om een eerlijke winnaar te bepalen. Maarja, aangezien je ook niet 3 uur achter elkaar kan gaan spelen iedere ronde...

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:55
xelfer schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 09:56:
[...]

Hoe doe je dat met een priest dan? Want bij mij MC'd die praktisch elke beurt en zonder tokens als de 1/1's wordt dat een lastige bezigheid. (Hoewel die bij mij alsnog bijna altijd de grootste minion eruit weet te RNG'en natuurlijk :'))

Zelf heb ik de Paladin-strategie dus geprobeerd voornamelijk, tot nu toe zonder succes.

[ Voor 8% gewijzigd door Bosmonster op 21-08-2014 10:20 ]

Bosmonster schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 10:19:
[...]

Hoe doe je dat met een priest dan? Want bij mij MC'd die praktisch elke beurt en zonder tokens als de 1/1's wordt dat een lastige bezigheid. (Hoewel die bij mij alsnog bijna altijd de grootste minion eruit weet te RNG'en natuurlijk :'))

Zelf heb ik de Paladin-strategie dus geprobeerd voornamelijk, tot nu toe zonder succes.
Ik had geloof ik vrij snel een 16/16 Gargoyle liggen (beurt 4-5 ofzo). Die mind control van hem kost 8 mana, dus voor die tijd had ik al vrij veel schade aangericht. Toen hij eindelijk 8 mana had om te mind controllen had ik 2 beurten geluk (hij pakte beide keren een 2/1 ofzo).

• stevosmax
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 07:32
kaluro2 schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 09:33:
[...]

Rank 3.5.. oftwel rank 4 met 2 á 3 sterren? :P
Of bedoel je rank 2.5, rank 3 met 2 á 3 sterren?

Lastig als ranks aftellen in plaats van optellen x_X.

Nu maar eens zien of ik me aan de heroics ga wagen.. :O
rank 3 met 2 sterren. Dus nog 2,5 ranks te gaan. Vanaf r5 ben ik 38% Hunters tegengekomen. Speel warrior maar men winrate is nie zo super. Mss druid ofzo proberen. Idk

• ir_richman
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 13-05 14:26
Jerry schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 23:59:
Net even een partijtje tegen een vriend van me gespeeld. Priest tegen priest mirror.
Ik had mijn deathrattle deck genomen en hij heeft een vrij standaard priest deck. Krijg ik de kans om Stalagg en daarna Feugen te spelen. Beide staan ze op 2 health na wat trading en mijn tegenstander beslist om Holy Nova te gebruiken. *boom* *boom* 2x Thaddius op het veld :D.
Dus als ze tegelijk doodgaan spawnen ze allebei een Thaddius blijkbaar. Nooit geweten :P.
Gisteren een paar keer flink in mijn kont gebeten door mijn eigen thaddius (hij pakte hem met 25% kans met sylvanas) en kopieerde hem, speelde daarna nog een Feugen. beurt later had hij 11/11s en was ik uitgekakt.

Maar één potje was wel fantastisch: Ik had Stallag en Feugen allebei liggen tegen een priest. de 4/7 tikte een cleric dood (4/6 over) en ik was van plan de laatst levende te kopieren met faceless. Toen kwam hij met de geniale move om Kel'Thuzad (6/8) te spelen. Dus ik faceless Kel'T en tik mijn 2 boys tegen die van hem aan. Einde beurt en voila: Bord met Kel'Thuzad, Thaddius en 2 loaded boys die bij elke death ook weer een Thaddius zouden spawnen.
Helaas was het daarna direct GG, maar was ook lethal. 28 dmg op het bord en ik had nog een FON/Savage Roar combo in het handje voor ca. 50 dmg totaal.

Soms zou je willen dat je je beurt nog even kunt uitspelen, nadat iemand concede. Even genieten van je mooie spullen.

Verwijderd

Mauz,

Wij moeten onze games nog spelen. Ik heb je twee a drie dagen geleden al toegevoegd. Misschien doe ik iets fout? Anyways, mijn battletag : Dennusz#2440.

Spreek je op HS. :-)
Net in arena verloren van een mage met 3 flamestrikes 3 fireballs 3 sludge belchers en 2 sunwalkers......

• Mofkees
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 24-10-2024
xelfer schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 13:11:
Net in arena verloren van een mage met 3 flamestrikes 3 fireballs 3 sludge belchers en 2 sunwalkers......
voor turn 6 had ie toch al dood moeten zijn ? :)

D3 Armory / Battletag NeooeN#2211

Mofkees schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 13:20:
[...]

voor turn 6 had ie toch al dood moeten zijn ? :)
Was het maar waar.... hij had natuurlijk ook nog ander spul voor die tijd. Uiteindelijk was het wel een lang potje omdat die gast een complete noob was. Toch verloren aangezien ik niets kon doen tegen zijn zieke deck als druid.

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 19-09 22:45

Snappie88

Mr. Hollywood

Laatste keer Arena was voor mij als Mage toch lastig. Geen earlygame, geen Flamestrikes en slechts één Blizzard. Wel weer 2x Poly en 4x Fireball (!), dus kon redelijk control spelen. Miste de echt grote knallers.

Wel weer van iemand gewonnen die een Alexstraza en een Deadwing tegen mij neergooide.

Surfin' paradise!

Iedere class heeft zo zijn eigen wapens en ik denk dat je succes kan hebben met iedere class, zolang je maar goed draft en een beetje geluk hebt.

Ik ben nog steeds met mijn run bezig. Ik sta nu 9-1 met mijn Druid en de enige loss is tegen die mage met al die goede kaarten.

• Tektoon
Bosmonster schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 10:19:
[...]

Gisteren heeft Jerry een link gepost naar een video guide met eenPriest deck zonder epics of legendaries. Daarmee kon ik Kelly oneshotten. Het is een kwestie van een minion opblazen tot 16/16 of 32/32. Je bent dan in twee beurten klaar en hebt dan dus ook niet zo'n last van die mindcontrol.

• DarthDavy
xelfer schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 09:56:
[...]

Ik heb het ook lang geprobeerd met zo'n deck, maar het wou maar niet lukken. Dan heb ik een paar wijzigingen aangebracht en dan begon het beter te gaan. Eén keer zat de RNG dan uiteindelijk mee dat hij twisting nether had en ik kon hem doodmaken met mijn 20/20 deathlord.

Ik heb mijn versie zo aangepast zodat er maximale carddraw is voor de combo te trekken om een grote minion te bouwen. Daarbij wou ik ook de Lightspawns om ook zonder inner fire een grote minion te kunnen bouwen.

Mijn versie werkte heel goed omdat ik altijd een grote minion kon bouwen, maar je moet nog altijd de RNG meehebben dat hij geen twisting nether speelt op het moment dat je hem doodkrijgt. Ook moet je voldoende minions blijven trekken en spelen zodat hij niet je grote minion kan stelen. Ook hier helpen de novice engineers en de loot hoarders enorm.

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/78697752/Photos/Hearthstone/antikelthuzad.jpg

Net verloren van een druid in arena die Ragnaros, Cairne en Sylvannas had :o.

Daarna verlies ik een game omdat ik na mulligan geen enkele 2 of 3 drop pakte in mijn eerste 9 kaarten :(. Ik speelde nog wel 8 x 2 drop en 4 x 3 drop...

[ Voor 50% gewijzigd door xelfer op 21-08-2014 16:54 ]

• Mauz1978

Mauz1978

Console War Veteran

Verwijderd schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 11:57:
Mauz,

Wij moeten onze games nog spelen. Ik heb je twee a drie dagen geleden al toegevoegd. Misschien doe ik iets fout? Anyways, mijn battletag : Dennusz#2440.

Spreek je op HS. :-)
Vanavond tijd? Vanaf 19.00 zal ik online zijn.

• Grotman
  • Niet online
xelfer schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 16:48:
Net verloren van een druid in arena die Ragnaros, Cairne en Sylvannas had :o.

Daarna verlies ik een game omdat ik na mulligan geen enkele 2 of 3 drop pakte in mijn eerste 9 kaarten :(. Ik speelde nog wel 8 x 2 drop en 4 x 3 drop...
Die heeft een aardige draw gehad dan... 3 legendary's en dan ook alle 3 hele sterke :P
In constructed niet zo'n probleem, want dan speel je zelf ook met een sterk deck, maar in arena is het dan vaak ;w
Grotman schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 17:18:
[...]

Die heeft een aardige draw gehad dan... 3 legendary's en dan ook alle 3 hele sterke :P
In constructed niet zo'n probleem, want dan speel je zelf ook met een sterk deck, maar in arena is het dan vaak ;w
Jep, doe je vrij weinig tegen. Ik heb zelf nog nooit meer dan 1 legendary in arena gehad (ook maar een paar keer 1tje). Vaak is een legendary niet zo'n probleem, tenzij het echt een gamebreaker is.

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 05-09 07:40
Ik heb een beetje een gimmicky shaman deck gemaakt. Met ancient watchers, defender of argus, sunfury protectors, silence, nerubian eggs en reïncarnate..
Het idee is om veel goedkope 'grote' minions te krijgen.
Voorlopig lukt het niet heel goed. Ik ben nog erg afhankelijk van een goede starthand. Ik moet er even naar kijken of ik daar iets aan kan veranderen.

Als het wel lukt wordt het erg moeilijk om cost efficient te traden tegen dit deck.

Met name de nerubian eggs met reïncarnate is een erg leuke combo als hij in je openingshand zit.

Edit: Ik ga de baron riverdare eens proberen om het nog meer gimmicky te maken :P

[ Voor 29% gewijzigd door aicaramba op 21-08-2014 19:25 ]

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

• Mauz1978

Mauz1978

Console War Veteran

Ypho schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 08:12:
Pairings voor ronde #5 staan online. Voor ronde #4 mis ik nog de score van Dennusz - Mauz#2618. Gaan jullie deze nog inhalen? Zo ja, laat de score even weten.

Ronde #5:
Aquine#2729 - Astie#2155
An1mA#1336 - RoricNorman#2140
Rabbiej#2742 - theVirtual#2588
Bekse#2911 - DarthDavy#2284
Lode#2141 - Royy90#2993
Vicarious#1948 - Dennusz
DaMei#2785 - KoningTimmy#2519
Mauz#2618 - ***BYE***

Op dit moment staat Aquine#2729 bovenaan, een gelijkspel of beter betekent plaats #1 in het toernooi. Mocht Aquine#2729 verliezen hebben Astie#2155 en An1mA#1336 nog kans op de eerste plaats. Spannend!
Wij hebben zojuist erg leuke potjes gespeeld : uiteindelijk heb ik met 3-2 aan het langste eind getrokken nadat mijn rogue roemloos ten onder ging aan zijn druid, die vervolgens opgevreten werd door mn hunter, die op zijn beurt weer geowned werd door de shaman. De shaman legde het vervolgens af tegen de Handlock, die ook in een spannende eindstrijd tegen de paladin met 4hp heeft weten te winnen....

gg Dennusz!

PS. kan iemand het aanpassen op de toernooipagina (voor de statistieken :P)...

[ Voor 3% gewijzigd door Mauz1978 op 21-08-2014 19:56 ]

Verwijderd

vandaag eindelijk tijd gehad voor de laatste heroics, KT was niet zo moeilijk, maar ben met Sapphiron ruim een uur bezig geweest, en dan nog op het randje...

spoiler:
secret is misdirection

Afbeeldingslocatie: http://i60.tinypic.com/11qplc3.png

• An1mA
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 20-09 10:50
Zojuist mijn match gewonnen van RoricNorman 3-1, volgens mij heb ik daardoor het toernooi gewonnen. Nu even graag feedback over het Swiss toernooi. Hoe vonden jullie het? Ik persoonlijk vond het wel leuk dat er veel matches gespeeld werden, maar het duurder voor mij te lang. Vind het niet erg om Swiss te spelen, maar als het toernooi ook maar in een week gefinished kan worden. Anders kunnen we net zo goed naar mijn mening het vorige formaat pakken met double ipv single elimination.

Ik hoorde er ook een paar klagen over class bans, volgend toernooi weer even een nieuwe strawpoll online gooien. Ik hoop dat we het volgend toernooi op maandag kunnen laten starten, in de tussentijd kunnen we er over discussiëren wat goed en slecht ging (feedback). Daarnaast natuurlijk welke formaat je het meest aanspreekt etc.

Wat ik voorstel voor de tussen tijd, om zaterdag een mini toernooi te spelen, die we ook zaterdag af spelen. Ik dacht aan een double elimination formaat. Als er animo voor is, maak ik wel een strawpoll waar je kunt stemmen wanneer het toernooi volgens jou moet beginnen.

[ Voor 3% gewijzigd door An1mA op 21-08-2014 22:43 ]

http://eu.battle.net/d3/en/profile/An1mA-1336/hero/65094263

• the Virtual
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 31-12-2024
De match tussen Rabbiej en mij wordt pas zaterdag gespeeld, rond een uur of 7 's avonds. Aangezien het de laatste ronde is, hoop ik dat dit geen probleem blijkt.
An1mA schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 22:41:
Zojuist mijn match gewonnen van RoricNorman 3-1, volgens mij heb ik daardoor het toernooi gewonnen.
[...]
De winnaar staat nog niet vast, geloof ik. De eerste tiebreaker is het matchwinstpercentage van de tegenstanders, en die kan nog veranderen zolang nog niet alle matches zijn gespeeld.

• PCBaas
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13:32
@DaMei:
Ik zag dat je m'n friend request nog niet had geaccepteerd en dus neem ik aan dat je vandaag niet online bent gekomen. Helaas is het zo dat ik juist morgen niet online kan zijn. xD

Als dit een probleem mocht zijn voor de planning van het toernooi dan neem ik wel de loss op mij.
Misschien kom ik dan zelfs wel in aanmerking voor een eventuele troostprijs voor de laatste plaats *hint hint*. :D

5700X | RX 6600 | 4K 150Hz

Pagina: 1 ... 120 ... 133 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]Registreren op de tweakers battle.net lijst kan <a href=https://sites.google.com/site/tnetbtagdb/welkom>hier</a>

Plaatjes aub resizen (het liefst naar een breedte van 570 pixels of minder) zodat ook mobiele gebruikers van dit topic kunnen genieten.

Voorkom slowchat in dit topic! Ga naar de Tweakers.net IRC Hearthstone chat:
<strong><a href="http://irc.tweakers.net/hearthstone" target="_blank">webbased</a></strong> of <strong>#hearthstone</strong> op <strong>irc.tweakers.net</strong>~~~[/html]