Trump doet dit bijvoorbeeld. Overweegt elke mogelijke optie. Wint er veel meexelfer schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 22:28:
Ik vraag me na al die maanden HS nog steeds af waarom mensen zoveel tijd nodig hebben om hun beurt uit te spelen, zelfs turn 1. Soms zie ik mensen gewoon 30 keer hun kaart aanklikken en bekijken voordat ze iets doen....
Is er een strategisch iets wat ik over het hoofd zie ofzo?
Op turn 1 als Zoo anderhalve minuut nadenken of je de Flame Imp op turn 1 gaat spelen of niet?Bekse schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 22:31:
[...]
Trump doet dit bijvoorbeeld. Overweegt elke mogelijke optie. Wint er veel mee
Nee, dat weet je zelf ook welxelfer schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 22:38:
[...]
Op turn 1 als Zoo anderhalve minuut nadenken of je de Flame Imp op turn 1 gaat spelen of niet?
Je weet dat er een mogelijkheid bestaat dat ze naast HS, tv aan het kijken zijn, praten, film, weet ik veel wat?
Daarom vind ik het zo raar dat ze de kaarten wel constant highlighten in game. Ik zou juist verwachten dat zo'n persoon dan niets zou doen in game. Dat is namelijk wat ik doe als ik iets anders aan het doen benBekse schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 22:39:
[...]
Nee, dat weet je zelf ook wel
Je weet dat er een mogelijkheid bestaat dat ze naast HS, tv aan het kijken zijn, praten, film, weet ik veel wat?
[ Voor 10% gewijzigd door xelfer op 15-08-2014 22:48 ]
Goed puntxelfer schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 22:46:
[...]
Daarom vind ik het zo raar dat ze de kaarten wel constant highlighten in game. Ik zou juist verwachten dat zo'n persoon dan niets zou doen in game. Dat is namelijk wat ik doe als ik iets anders aan het doen ben.
Die vinden zichzelf wellicht een strifcro of darkwonix... die moeten ook 300 keer elke kaar combo aanklikken... toen de toernooien nog geen tijdslimiet hadden was dat zeeeeeeeer vervelend...
...
Something under the bed is drooling

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)
Thanks! Was de eerste keer 12 wins voor mij. Ik ga de laatste tijd ontzettend hard in Arena. Voor de D3 RoS break zat ik gemiddeld op 3 à 4 wins; de laatste weken haal ik vaak zomaar 5, 6, 7 wins. Ook met heel matige decks. Dit was natuurlijk een heel mooi deck en ik ging er zonder noemenswaardig (on)geluk vrij gemakkelijk 12-2 mee. Opbrengst was overigens 425 gold en 2 pakjes met nutteloze kaarten.
Er is een tijd geweest dat je in Arena de eerste ronde's veel van die facetank zombies tegenover je kreeg: nul tactiek en alles recht in je mik. Kripparrian noemt dat 'the Jungle'. Lijkt geheel te zijn verdwenen. De tijd dat elk potje na de 6-0 tegen een mage is ook;
Shaman: -1, Druid: +3, Priest: +1, Mage: +2/-1, Warrior: +1, Paladin: +3, Rogue: +2. Dit is min of meer in volgorde: de laatste potjes waren dus tegen een Warrior, Paladin en Rogue.
Maar goed, blijven jullie maar lekker weg uit de Arena, dan heb ik 't rijk voor mij alleen.
Er is een tijd geweest dat je in Arena de eerste ronde's veel van die facetank zombies tegenover je kreeg: nul tactiek en alles recht in je mik. Kripparrian noemt dat 'the Jungle'. Lijkt geheel te zijn verdwenen. De tijd dat elk potje na de 6-0 tegen een mage is ook;
Shaman: -1, Druid: +3, Priest: +1, Mage: +2/-1, Warrior: +1, Paladin: +3, Rogue: +2. Dit is min of meer in volgorde: de laatste potjes waren dus tegen een Warrior, Paladin en Rogue.
Maar goed, blijven jullie maar lekker weg uit de Arena, dan heb ik 't rijk voor mij alleen.
Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)
Verwijderd
Sinds Naxx zit arena vol met newbies volgens mij, gaat inderdaad een stuk gemakkelijker de afgelopen weken
Als ge 6-0 staat in arena wordt ge nie gematched met iemand die ook 6-0 staat, maar met iemand die ook 0loses heeft. Kan dus gerust ne 0-0 speler zijn. Op 10-2 kunde ook 0-2 tegenkomen, zeker nooit ne 10-2.
[ Voor 56% gewijzigd door stevosmax op 16-08-2014 12:14 ]
Verwijderd
Ik had bijna je post door google translate gehaald, maar ik wist niet welke taal ik moest selecterenstevosmax schreef op zaterdag 16 augustus 2014 @ 12:10:
Als ge 6-0 staat in arena wordt ge nie gematched met iemand die ook 6-0 staay, maar met iemand die ook 0losew heeft. Is indertijd al een topic van geweest en ik heb dit,met maten al uitgetest,voor die topic. Maat stond 0-2 en komt tegen ekop die,10-2 stond. Erna nog zo van fie fratsen gehad tegen streamers. Als ge op 10wins zit, komde toch ook echt zovaak tegen noobs uit, die onmogelikl met zon deck/skill. 10wins zouden hebben. Achja arena... Aparte gamemode
zit op gsm, en kan daar men getypte bericht niet zien. Men toetsbord komt boven het typvensterke... Prul Enja men typskills zijn nie legendary:PVerwijderd schreef op zaterdag 16 augustus 2014 @ 12:13:
[...]
Ik had bijna je post door google translate gehaald, maar ik wist niet welke taal ik moest selecteren
Heeft niks met typfouten te maken, meer omdat je een wirwar van schrijf- en spreektaal door elkaar gebruikt met hier en daar wat Belgisch tussendoor. Ik moet het vaak ook 2x lezen...
Vicariously I live while the whole world dies
Lode, je had het over je Hearthstone team. Ik ben geïnteresseerd, kun je me er meer over vertellen?
Ik ben op dit moment rank 5.
Ik ben op dit moment rank 5.
Ugh, die LEEROYYYY JENKINSSS is zo irritant om te horen, vooral tegen miracle rogue. Blij dat mircale minder populair is geworden
NOOIT conceden tegen deze kaart, tenzij je ziet dat je 100% verliest. Heb enkele keren meegemaakt dat er een lethal gefaket werd, met 'well played' en vervolgens leeroy + shadowstep, maar dat de laatste shadowstep ontbrak om me af te maken.
Nooit conceden totdat je zeker weet dat je verloren hebt!!
@Tektoon: prachtig deck! en gefeliciteerd!
DarthDavy en ik hebben vanavond onze potjes gespeeld, waarbij Davy met 3-0 gewonnen heeft, dus volgens mij is ronde 2 ook compleet?
www.inthenapoftime.com - Bordspellen | Fan van koffie
DaMei, bedankt om zo coulant te zijn om zo laat te spelen. En het waren fijne potjes.DaMei schreef op zondag 17 augustus 2014 @ 00:03:
DarthDavy en ik hebben vanavond onze potjes gespeeld, waarbij Davy met 3-0 gewonnen heeft, dus volgens mij is ronde 2 ook compleet?
Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit
Daar mag je even een linkje bij geven want het klinkt als een mooi broodje aap verhaal. Voor zover ik weet en voor zover ik kan terugvinden word je gekoppeld aan iemand die, bij benadering, dezelfde score heeft als jij. Zie bijvoorbeeld een Arena match tussen Trump en Kripp. De ene staat 10-2 en de andere 9-0.stevosmax schreef op zaterdag 16 augustus 2014 @ 12:10:
Als ge 6-0 staat in arena wordt ge nie gematched met iemand die ook 6-0 staat, maar met iemand die ook 0loses heeft. Kan dus gerust ne 0-0 speler zijn. Op 10-2 kunde ook 0-2 tegenkomen, zeker nooit ne 10-2.
Steve typt in Algemeen Beschaafd Vlaams. Hij is geen Gerrit Callewaert denk ik. Overigens heeft Wim Opbrouck (dat is de guy die Callewaert speelt) ook een wiki in het West Vlaams.
Hier sluit ik me bij aan.Tektoon schreef op zondag 17 augustus 2014 @ 00:34:
[...]
Daar mag je even een linkje bij geven want het klinkt als een mooi broodje aap verhaal. Voor zover ik weet en voor zover ik kan terugvinden word je gekoppeld aan iemand die, bij benadering, dezelfde score heeft als jij.
Verwijderd
Is het ook, dat zou wel een erg kromme manier van matching zijn imo en volgens deze twitter feed ook niet hoe het werkt.Tektoon schreef op zondag 17 augustus 2014 @ 00:34:
[...]
Daar mag je even een linkje bij geven want het klinkt als een mooi broodje aap verhaal.
Even een schandalige schouderklop: nog 1 overwinning verwijderd van Rank 3 
Edit: Karma... na mijn bericht gepost te hebben, crasht mijn computer. Maak daar dus maar 2 overwinningen van
Edit: Karma... na mijn bericht gepost te hebben, crasht mijn computer. Maak daar dus maar 2 overwinningen van

[ Voor 43% gewijzigd door Bekse op 17-08-2014 09:35 ]
Pairings voor ronde 3 staan online
🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: 🍏 TCG Codex for iOS ::: 🤖 TCG Codex for Android
welke decks kom je vaak tegen? Zeke dat mad scientist Hunter deck?Bekse schreef op zondag 17 augustus 2014 @ 09:27:
Even een schandalige schouderklop: nog 1 overwinning verwijderd van Rank 3
is nochtans toch het geval. Kijkt eerst naar aantal loses en kijkt dan ook naar wins. Dusja in principe zelfde score. Vanaf 8-9wins is dat dus amper haalbaar. Verklaart wrm je op,10wins vaak tegen een noob uitkomt. Zelf al meegemaakt dat il tegen xixo uitkwam toen ik 4-2 stond en hij,11-2. Maat t zelfde met ekop. Score kon je op stream zien... staat ergens op reddit een topic over. Iemand die over xxx arenaruns aan enemies scores vroeg en die kwam ook tot dit besluit. loses was altijd hetzelfde, wins verschillen. Soit al zelf op 10+wins tegen super noobs uitgekomen die nooit 5wins konden halen. GVerwijderd schreef op zondag 17 augustus 2014 @ 02:01:
[...]
Is het ook, dat zou wel een erg kromme manier van matching zijn imo en volgens deze twitter feed ook niet hoe het werkt.
Je meldt vaak dingen alsof je als een of ander instituut echt de waarheid vertelt, maar ik merk zo vaak dat je klinkklare onzin uitkraamt... arena is gebaseerd op je wins, niet op je verliezen...stevosmax schreef op zondag 17 augustus 2014 @ 12:10:
[...]
is nochtans toch het geval. Kijkt eerst naar aantal loses en kijkt dan ook naar wins. Dusja in principe zelfde score. Vanaf 8-9wins is dat dus amper haalbaar. Verklaart wrm je op,10wins vaak tegen een noob uitkomt. Zelf al meegemaakt dat il tegen xixo uitkwam toen ik 4-2 stond en hij,11-2. Maat t zelfde met ekop. Score kon je op stream zien... staat ergens op reddit een topic over. Iemand die over xxx arenaruns aan enemies scores vroeg en die kwam ook tot dit besluit. loses was altijd hetzelfde, wins verschillen. Soit al zelf op 10+wins tegen super noobs uitgekomen die nooit 5wins konden halen. G
Verwijderd
Mag je me ook verklaren dan hoe het mogelijk is om 2x tegen dezelfde op rij te komen in arena, het aantal losses voor een van de 2 is dan niet meer hetzelfde, toch?stevosmax schreef op zondag 17 augustus 2014 @ 12:10:
[...]
is nochtans toch het geval. Kijkt eerst naar aantal loses en kijkt dan ook naar wins. Dusja in principe zelfde score. Vanaf 8-9wins is dat dus amper haalbaar. Verklaart wrm je op,10wins vaak tegen een noob uitkomt. Zelf al meegemaakt dat il tegen xixo uitkwam toen ik 4-2 stond en hij,11-2. Maat t zelfde met ekop. Score kon je op stream zien... staat ergens op reddit een topic over. Iemand die over xxx arenaruns aan enemies scores vroeg en die kwam ook tot dit besluit. loses was altijd hetzelfde, wins verschillen. Soit al zelf op 10+wins tegen super noobs uitgekomen die nooit 5wins konden halen. G
Maar het maakt mij verder niet uit, zoals Mauz al zegt lijk je alleen jezelf te geloven, zelfs als er een officiële twitter het tegendeel beweert....
Verwijderd
Ik heb mad scientist gisteren even geprobeerd in een hunter deck, maar ik vind het niets, iedere keer pakt ie freeze trap als er iets kleins op het bord ligt (gnomish engineer ofzo...) of m'n enige explosive trap als er niets ligt.stevosmax schreef op zondag 17 augustus 2014 @ 11:45:
[...]
welke decks kom je vaak tegen? Zeke dat mad scientist Hunter deck?
Daarna geprobeerd in een mage deck, maar dan pakt ie een counter spell die ik liever bewaar tegen AoE spells.
Ik bepaal liever zelf wanneer en welke secrets ik speel
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 17-08-2014 14:41 ]
Veel verschillende, die inderdaad maar ook control warrior, priest, token druid, ramp druid, zoo, etc.stevosmax schreef op zondag 17 augustus 2014 @ 11:45:
[...]
welke decks kom je vaak tegen? Zeke dat mad scientist Hunter deck?
Eindelijk weer een keer 12 wins in Arena. Dit is m'n tweede keer in 164 runs 
Vooraf had ik helemaal niet het idee dat ik zo'n fantastisch deck had gemaakt, maar het werkte vrij goed

In totaal 3 nieuwe golden cards, dat is altijd leuk.
De meeste kaarten heb ik namelijk al.
Vooraf had ik helemaal niet het idee dat ik zo'n fantastisch deck had gemaakt, maar het werkte vrij goed

Verwijderd
Gefeliciteerd. De mana curve is perfect van dat deck.PromWarMachine schreef op zondag 17 augustus 2014 @ 14:52:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Hey Astie, schrijf het berichtje even hier, kon je niet 123 vinden op Got. Ik kan vanavond rond 10 uur of later spelen, anders morgen.
Verloren van Aquine: 3-2.
Mijn eigen stomme schuld: in twee games 2 cruciale fouten gemaakt. Zo zie je maar weer dat je altijd eerst al je opties moet overlopen voor een eerste kaart te spelen. Tweede fout was mijn beste kaart in mijn hand houden om er value uit te halen (ging over een black knight) terwijl ik vol voor de kil ging en ik hem gewoon op het bord had moeten gooien.
Damn, ik had deze match echt moeten winnen.. En nog een disco van mij erboven op ook. Soit, ik moet me daar niet achter verschuilen. Ik heb gespeeld gelijk een amateur.
Mijn eigen stomme schuld: in twee games 2 cruciale fouten gemaakt. Zo zie je maar weer dat je altijd eerst al je opties moet overlopen voor een eerste kaart te spelen. Tweede fout was mijn beste kaart in mijn hand houden om er value uit te halen (ging over een black knight) terwijl ik vol voor de kil ging en ik hem gewoon op het bord had moeten gooien.
Damn, ik had deze match echt moeten winnen.. En nog een disco van mij erboven op ook. Soit, ik moet me daar niet achter verschuilen. Ik heb gespeeld gelijk een amateur.
Verwijderd
Gisteravond (tot 5-1) en vandaag nog eens een arena run gedaan en met Shaman 12-2 gegaan, best wel leuke deck met redelijke removal en sterke late game kaarten. Als ik controle kon houden tot ongeveer turn 5 dan was er behoudens slechte draws geen houden aan meestal voor de tegenstander. Op 11-1 eerst van een mage verloren door stalling en een pyro maar de 12 haalde ik door een hele sterke starting hand met super curve vanaf 3, Acolyte (werd gepoly'd), Yeti, Coin Ogre, Ogre. Dat was gewoon teveel hp op het bord om zelfs door een mage geburned te krijgen, ook al had hij/zij een flamestrike. Jammer genoeg geen golden cards maar wel een leuke bak gold en 2 packs waar helaas niks in zat.

Ohhh myy Goddddd... Caine Bloodhoof, Ancestral Spirit, Baron Rivendare, Faceless Manipulator wat een heerlijke combo als het lukt
Turn 8: Caine Bloodhoof + Ancestral Spirit. Ik laat hem leven, ik had veel damage op het bord
Turn 9: Baron Rivendare, Faceless Manipulator. Hij trade 1x Caine en dit was het gevolg.
....
Werkt Silence op die Ancient watcher? Want dan heb je een flinke aanval vroeg in het spelPromWarMachine schreef op zondag 17 augustus 2014 @ 14:52:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Nog wel gewonnen? 1 damage te weinig voor lethal zo te zien.Loev schreef op zondag 17 augustus 2014 @ 19:21:
[afbeelding]
Ohhh myy Goddddd... Caine Bloodhoof, Ancestral Spirit, Baron Rivendare, Faceless Manipulator wat een heerlijke combo als het lukt
Turn 8: Caine Bloodhoof + Ancestral Spirit. Ik laat hem leven, ik had veel damage op het bord
Turn 9: Baron Rivendare, Faceless Manipulator. Hij trade 1x Caine en dit was het gevolg.
....
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
Verwijderd
Ik kom maar tot 14 dmg, nova doet ook dmg op je eigen critters met een soulpriest in het spel en voor je hero power heb je geen mana meerg0tanks schreef op zondag 17 augustus 2014 @ 20:07:
[...]
Nog wel gewonnen? 1 damage te weinig voor lethal zo te zien.
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 17-08-2014 20:18 ]
Ik kwam ook tot 14 dmg dus conceet. Wel gaar, stond erg ver voor. Had Caine niet moeten laten leven.Verwijderd schreef op zondag 17 augustus 2014 @ 20:17:
[...]
Ik kom maar tot 14 dmg, nova doet ook dmg op je eigen critters met een soulpriest in het spel en voor je hero power heb je geen mana meer
Ah, was inderdaad het effect van Auchenai vergeten.Verwijderd schreef op zondag 17 augustus 2014 @ 20:17:
[...]
Ik kom maar tot 14 dmg, nova doet ook dmg op je eigen critters met een soulpriest in het spel en voor je hero power heb je geen mana meer
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
Not sure if troll or...Ossi schreef op zondag 17 augustus 2014 @ 19:59:
[...]
Werkt Silence op die Ancient watcher? Want dan heb je een flinke aanval vroeg in het spel
Hiero. Bijvoorbeeld.Ossi schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 11:01:
Ik speel pas twee weken (...)
Het kan ff duren voor je je collectie kaarten een beetje in de steigers hebt staan als je net bent begonnen. Voor mij werkte het goed om geregeld Arena te spelen en zo bekend te raken met de kaarten en hoe ze spelen.
Ik heb m'n eerste 1000 à 1500 dust gebruikt om zelf kaarten te maken die nuttig zijn en/of het spelplezier verhogen en die ik steeds maar niet uit de pakjes trok. In mijn geval bijvoorbeeld: Knife Juggler, Argent Commander, Faceless, Kodo, Lightning Storm en Keeper of the Grove. (iemand vroeg hier laatst naar...) Vooral die Faceless is geweldig als je zelf geen goede 'grote' legendaries hebt zoals Ragnaros, Ysera of Cairne.
Ik heb er geen spijt van, ook al heb ik sommigen daarna alsnog uit pakjes getrokken. Je kunt met die kaarten veel makkelijker meedoen met de meta en je hebt veel meer plezier van het spelen op ranked. Daardoor hark je vervolgens ook meer gold, pakjes en dust binnen waarmee je weer kunt sparen voor een legendary.
Zo'n eerste, zelf gemaakte legendary kan overigens ook veel betekenen: ik heb al veel lol aan m'n Ragnaros beleefd en hij heeft ook al een hoop potjes voor me gewonnen die ik anders zou hebben verloren.
Als je zonder euro's speelt moet je wel wat geduld hebben, maar ik vind het prima te doen.
Verwijderd
Afgelopen week ben ik op Americas opnieuw begonnen met een schone lei. Als je bijna een jaar spelervaring hebt, is het niet moeilijk om met een basic only deck rank 12 te bereiken. Regelmatig verlies je natuurlijk op kaarten, maar met een win ratio van rond de 3:1 tot rank 15 kom je erg ver. Na rank 12 is het veel lastiger om te stijgen. Als ik verder ga, zal ik toch echt wat packs moeten open trekken (ik mis mana wyrms en harvest golems).
Hier is m'n deck:

Hier is m'n deck:

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 18-08-2014 07:47 ]
Ik was dus niet aan het trollenTektoon schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 00:40:
[...]
Not sure if troll or...
[...]
Hiero. Bijvoorbeeld.
Het kan ff duren voor je je collectie kaarten een beetje in de steigers hebt staan als je net bent begonnen. Voor mij werkte het goed om geregeld Arena te spelen en zo bekend te raken met de kaarten en hoe ze spelen.
Ik heb m'n eerste 1000 à 1500 dust gebruikt om zelf kaarten te maken die nuttig zijn en/of het spelplezier verhogen en die ik steeds maar niet uit de pakjes trok. In mijn geval bijvoorbeeld: Knife Juggler, Argent Commander, Faceless, Kodo, Lightning Storm en Keeper of the Grove. (iemand vroeg hier laatst naar...) Vooral die Faceless is geweldig als je zelf geen goede 'grote' legendaries hebt zoals Ragnaros, Ysera of Cairne.
Ik heb er geen spijt van, ook al heb ik sommigen daarna alsnog uit pakjes getrokken. Je kunt met die kaarten veel makkelijker meedoen met de meta en je hebt veel meer plezier van het spelen op ranked. Daardoor hark je vervolgens ook meer gold, pakjes en dust binnen waarmee je weer kunt sparen voor een legendary.
Zo'n eerste, zelf gemaakte legendary kan overigens ook veel betekenen: ik heb al veel lol aan m'n Ragnaros beleefd en hij heeft ook al een hoop potjes voor me gewonnen die ik anders zou hebben verloren.
Als je zonder euro's speelt moet je wel wat geduld hebben, maar ik vind het prima te doen.
1000 a 1500 dust?
Het probleem momenteel is dat ik begonnen ben met de opening van Naxx zo'n beetje, dus ik spaar al mijn gold op om de vleugels te kunnen openen, heb er nu 3 geopend, dat is 3x700g, dat is dus de waarde van 21 pakjes kaarten, ik kom dus wat kaarten te kort
Het komt wel, maar het duurt gewoon even nu zolang ik er niet voor wil betalen, maar ik moet nu wel alle zelfbeheersing tonen om geen kaarten te kopen of Naxx te unlocken met echt geld...
Hoewel ik Naxxramas momenteel het goud nog niet echt waard vind, wil ik het wel afronden
De beste manier om F2P uw collectie op te bouwen is denk ik gewoon Arena's gaan doen. Van zodra je daar wat goed in bent, kan je daar zelfs infinite gaan en met iedere Arena neemt je collectie kaarten toe omdat je hoe dan ook altijd minsten 1 pakje krijgt.
Mjah, Naxx gooit wel een beetje roet in het eten wat dat betreft. 150 gold voor Arena is veel als je weet dat je ze niet winstgevend gaat spelen. Dat zie je mensen als Trump doen in hun Free2Play serie en 12 wins halen , maar dat is in de praktijk niet echt haalbaar voor mensen die net beginnen met HS. En is het dus een afweging tussen Naxx vrijspelen en arena's doen.
Persoonlijk ben ik gestopt met arena en doe alleen nog de dailies. Zelfs dat is genoeg voor een pakje of 4 per week ofzo met minimale inspanning.
Persoonlijk ben ik gestopt met arena en doe alleen nog de dailies. Zelfs dat is genoeg voor een pakje of 4 per week ofzo met minimale inspanning.
[ Voor 17% gewijzigd door Bosmonster op 18-08-2014 10:29 ]
Ik doe hetzelfde. Gewoon de dailies voor de gold en daar koop ik pakjes van. Arena is mij te random om leuk te zijn. Ik leave ook iedere game tegen een deck wat gebouwd is op het zo lang mogelijk rekken van de game. Persoonlijk geef ik de voorkeur aan games die snel afgelopen zijn, zodat ik meer gold per minute binnenhaal.Bosmonster schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 10:28:
Mjah, Naxx gooit wel een beetje roet in het eten wat dat betreft. 150 gold voor Arena is veel als je weet dat je ze niet winstgevend gaat spelen. Dat zie je mensen als Trump doen in hun Free2Play serie en 12 wins halen , maar dat is in de praktijk niet echt haalbaar voor mensen die net beginnen met HS. En is het dus een afweging tussen Naxx vrijspelen en arena's doen.
Volgend seizoen ga ik ook gewoon lekker op rank 20 zitten en mijn dailies appeltje eitje doen. Tegen al die gare decks in ranked spelen schiet helemaal niet op.
[ Voor 19% gewijzigd door xelfer op 18-08-2014 11:52 ]
Je vind dus Arena en Ranked niet leuk? Speel je allen casual dan?xelfer schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 11:22:
[...]
Ik doe hetzelfde. Gewoon de dailies voor de gold en daar koop ik pakjes van. Arena is mij te random om leuk te zijn. Ik leave ook iedere game tegen een deck wat gebouwd is op het zo lang mogelijk rekken van de game. Persoonlijk geef ik de voorkeur aan games die snel afgelopen zijn, zodat ik meer gold per minute binnenhaal.
Volgend seizoen ga ik ook gewoon lekker op rank 20 zitten en mijn dailies appeltje eitje doen. Tegen al die gare decks in ranked spelen schiet helemaal niet op.
Nee hij verzamelt gold om packs te kopen voor een game die die eigenlijk helemaal niet leuk vindt om te spelen
Lol ja, ik las het ook en dacht, waarom speel je het dan?
Ik speel vnl. casual ja. Is in principe hetzelfde als ranked alleen je ziet wat meer creativiteit in de decks. Casual heeft overigens ook zijn eigen matchmaking systeem.astie schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 12:13:
[...]
Je vind dus Arena en Ranked niet leuk? Speel je allen casual dan?
Ik lees nu her en der dat je niet Arena moet gaan doen, omdat alle casuals aan het sparen zijn voor Naxx. Uiteraard lees ik ook her en der precies het tegenovergestelde, dat er juist veel Arena word gespeeld en het een goed moment is om die grote winning streak binnen te harken. Wie kan mij vertellen wat de juiste conclusie is?
Overigens een behoorlijk gaar Mage deck in elkaar gezet waar ik nu in Arena mee speel. Geen 1-drops, geen Flamestrikes, één Blizzard. Wel weer 2x Poly, en 4x Fireball, maar vooralsnog 2/2
Overigens een behoorlijk gaar Mage deck in elkaar gezet waar ik nu in Arena mee speel. Geen 1-drops, geen Flamestrikes, één Blizzard. Wel weer 2x Poly, en 4x Fireball, maar vooralsnog 2/2

Surfin' paradise!
Ik vermoed dat de casuals aan het sparen zijn. Ik speel nog steeds arena, maar merk wel dat ik minder wins haal dan voor Naxx.
Desalniettemin vind ik arena gewoon leuk om te doen
Desalniettemin vind ik arena gewoon leuk om te doen
User Error -- Please Replace User
als je goed bent in Arena, en veel geld wil binnen halen, moet je vooral arena doen, en anders je vermaken met de daily quests. Mijn tip daarbij is als je een quest van 40 gold hebt, die proberen te 'rerollen' naar iets van 60
.
Als je gold spaart om Naxx te kunnen unlocken dan zou ik ook geen arena spelen geloof ik. Het heeft bij mij in ieder geval wel een paar maanden (uurtje spelen per dag) geduurd voor ik winst maakte in de arena.Bosmonster schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 10:28:
Aan de andere kant: bij 3 wins krijg je *meestal* 50 gold, waarmee je dus een gratis arena run hebt gekregen bij je pakje. En die 3 wins zijn wel goed te behalen.
De conclusie lijkt me dat je nog steeds eerst een goed gebalanceerd deck moet samenstellen als je meer wins wilt halen in Arena. Waar mensen winnen zijn er ook horde's mensen die verliezen: dubbele berichten zullen er altijd zijn.Snappie88 schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 13:04:
Ik lees nu her en der dat je niet Arena moet gaan doen, omdat alle casuals aan het sparen zijn voor Naxx. Uiteraard lees ik ook her en der precies het tegenovergestelde, dat er juist veel Arena word gespeeld en het een goed moment is om die grote winning streak binnen te harken. Wie kan mij vertellen wat de juiste conclusie is?
Ik speel vooral Arena omdat ik dat het leukste vind.
"Creativiteit", bedoel je met creativiteit het maken van slechte keuzes wanneer het op deck-building aan komt? Want dan krijg je inderdaad hele creatieve resultaten die het gewoon (net) niet zijn.xelfer schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 12:34:
[...]
Ik speel vnl. casual ja. Is in principe hetzelfde als ranked alleen je ziet wat meer creativiteit in de decks. Casual heeft overigens ook zijn eigen matchmaking systeem.
Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo
Tot rank 10 ofzo vind ik niet zoveel verschil tussen casual en ranked eerlijk gezegd. Veel crappy zelfbedachte decks of slechtgespeelde standaard decks.
Daarna ga je bij ranked iig langzaam over op de beter gespeelde standaard decks.
Daarna ga je bij ranked iig langzaam over op de beter gespeelde standaard decks.
Klopt wel aardig, tot rank 5 ranken vind ik ook altijd leuk om te doen, daarna lukt het me gewoon niet om verder te komen dus switch ik dan over naar casual/arena...
Zo'n arena run met 50 gold als reward is alleen 'gratis' als je sowieso van plan was om een pack te kopen; als je voor Naxx aan het sparen bent, gaat dat dus niet op, dan ben je alsnog 100 gold verder verwijderd van een nieuwe wing.Tektoon schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 14:39:
[...]
Als je gold spaart om Naxx te kunnen unlocken dan zou ik ook geen arena spelen geloof ik. Het heeft bij mij in ieder geval wel een paar maanden (uurtje spelen per dag) geduurd voor ik winst maakte in de arena.
Aan de andere kant: bij 3 wins krijg je *meestal* 50 gold, waarmee je dus een gratis arena run hebt gekregen bij je pakje. En die 3 wins zijn wel goed te behalen.
[...]
Als je enige doel op korte termijn is om Naxx wings te unlocken, kun je beter alleen arena doen wanneer je gemiddeld meer dan 150 gold uit de rewards krijgt (exclusief de overige rewards); je moet dus rond de 7 wins halen.
Die rank is er niet direct om direct naar #1 legend te gaan, die rank is er puur en alleen om jezelf te matchen tegen gelijke tegenstanders, waardoor jij op de long run 50% winrate behaald.RKwant schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 15:09:
Klopt wel aardig, tot rank 5 ranken vind ik ook altijd leuk om te doen, daarna lukt het me gewoon niet om verder te komen dus switch ik dan over naar casual/arena...
Dus rank 5 is waar jij thuis hoort, en waar je dus ook 50/50 wint/verliest.
Als je eenmaal verbetert, zul je vanzelf je rank omhoog zien gaan.
Dus wat jij zegt, is dat jij het niet leuk vind om tegen tegenstanders van gelijk niveau te spelen?
Je speelt hearthstone toch om het spel (tegen elkaar vechten met kaarten/strategie)? Maar je wilt geen eerlijke uitdaging?
Het spel 'begint' eigenlijk pas zodra je rank stabiliseert, alles daarboven is gewoon het inmaken van slechtere spelers.
Inderdaad, maar ze doen dat ook om de goede spelers niet nog meer advantage te geven over de slechtere spelers. De heroics verslaan kost best wel wat tijd en moeite, als je niet van redelijk hoog niveau bent.murphsy schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 16:11:
Ik vond het wel een beetje tegenvallen dat ik voor de Heroics niet nog een leuke reward kreeg. Waarschijnlijk ben ik te hebberig.
Maar ik ben het er inderdaad wel mee eens dat ze iets decoratiefs hadden mogen toevoegen, een speciale golden card per heroic ofzo, bijvoorbeeld. Die je dan niet kan disenchanten.
[ Voor 30% gewijzigd door kaluro2 op 18-08-2014 16:13 ]
Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo
Ik vond het wel een beetje tegenvallen dat ik voor de Heroics niet nog een leuke reward kreeg. Waarschijnlijk ben ik te hebberig. Na een paar maandjes niet spelen duik ik voorlopig weer op arena, dat vind ik de leukste balans qua gameplay, uitdaging, luck en rewards. Ranked is af en toe best leuk, maar 'levert' niets op. Wel een Zoolock, Hunter en miraculeuzer rogue deckje in elkaar gezet. Zoo is leuk om te spelen!
je krijgt een card back na het verslaan van alle herotics dus ja je hebt al iets visuelskaluro2 schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 16:09:
[...]
Die rank is er niet direct om direct naar #1 legend te gaan, die rank is er puur en alleen om jezelf te matchen tegen gelijke tegenstanders, waardoor jij op de long run 50% winrate behaald.
Dus rank 5 is waar jij thuis hoort, en waar je dus ook 50/50 wint/verliest.
Als je eenmaal verbetert, zul je vanzelf je rank omhoog zien gaan.
Dus wat jij zegt, is dat jij het niet leuk vind om tegen tegenstanders van gelijk niveau te spelen?
Je speelt hearthstone toch om het spel (tegen elkaar vechten met kaarten/strategie)? Maar je wilt geen eerlijke uitdaging?
Het spel 'begint' eigenlijk pas zodra je rank stabiliseert, alles daarboven is gewoon het inmaken van slechtere spelers.
[...]
Inderdaad, maar ze doen dat ook om de goede spelers niet nog meer advantage te geven over de slechtere spelers. De heroics verslaan kost best wel wat tijd en moeite, als je niet van redelijk hoog niveau bent.
Maar ik ben het er inderdaad wel mee eens dat ze iets decoratiefs hadden mogen toevoegen, een speciale golden card per heroic ofzo, bijvoorbeeld. Die je dan niet kan disenchanten.
Ik vind het wel leuk om tegen gelijk niveau te spelenkaluro2 schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 16:09:
Zover ik weet krijg je een speciale cardback na alles te hebben verslagenmurphsy schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 16:11:
Ik vond het wel een beetje tegenvallen dat ik voor de Heroics niet nog een leuke reward kreeg. Waarschijnlijk ben ik te hebberig. Na een paar maandjes niet spelen duik ik voorlopig weer op arena, dat vind ik de leukste balans qua gameplay, uitdaging, luck en rewards. Ranked is af en toe best leuk, maar 'levert' niets op. Wel een Zoolock, Hunter en miraculeuzer rogue deckje in elkaar gezet. Zoo is leuk om te spelen!
[ Voor 46% gewijzigd door Royy90 op 18-08-2014 16:42 ]
idd je krijgt een ander kleurtje cardpack.
Ik heb alleen de eerste wing op hc gedaan, ik vind het niet echt leuk om te doen.
vanaf morgen om 23.59 laatste wing..... yay
hopelijk komt de nieuwe expansion er snel aan
Ik heb alleen de eerste wing op hc gedaan, ik vind het niet echt leuk om te doen.
[ Voor 12% gewijzigd door Kol Nedra op 18-08-2014 16:38 ]
nothing stops this train
Deze om precies te zijn:badboyqxy schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 16:34:
[...]
je krijgt een card back na het verslaan van alle herotics dus ja je hebt al iets visuels
.

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Wait wut?murphsy schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 16:11:
Zoo is leuk om te spelen!
Ik speel af en toe graag met leuke kaarten, die an sich niet competitive zijn. Bijvoorbeeld: Malygos, Tinkmaster Overspark, Illidan Stormrage, Lorewalker Cho etc.kaluro2 schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 14:56:
[...]
"Creativiteit", bedoel je met creativiteit het maken van slechte keuzes wanneer het op deck-building aan komt? Want dan krijg je inderdaad hele creatieve resultaten die het gewoon (net) niet zijn.
Uiteraard probeer ik er wel een winnend deck van te maken (wat vaak ook aardig lukt op rank 8-9 o.i.d.), maar ik neem het niet zo serieus en ik speel dat soort games niet alleen puur om te winnen.
Ranked betekent gewoon dat iedereen een deck van internet af haalt en dat deck speelt (vaak het deck wat de grote streamers de afgelopen dagen gespeeld hebben). Een paar dagen geleden keek ik toevallig weer eens op Twitch en zat ik even naar de stream van Trump te kijken. Hij speelde op dat moment control Warrior. Raad eens waar ik de afgelopen dagen opeens buitensporig veel tegen moest spelen? Juist, control Warrior
Als ik serieus zou willen upranken dan zou ik kijken naar wat de grote streamers spelen en dan een deck spelen wat een goede matchup tegen die decks heeft.
Overigens heeft 100% van de mensen waar ik vandaag tegen gespeeld heb in casual mode (7 potjes) die Legendary cardback, dus kennelijk ben ik niet de enige die casual mode speelt.
[ Voor 6% gewijzigd door xelfer op 18-08-2014 17:08 ]
Iedereen speelt warrior om hunter te counteren. Niet omdat arenagod trump dat ff speelt op stream.
Wel apart dat ze dan precies Trumps lijst spelen....stevosmax schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 17:17:
Iedereen speelt warrior om hunter te counteren. Niet omdat arenagod trump dat ff speelt op stream.
omdat Trump bekend is daarom apen mensen hem naxelfer schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 17:36:
[...]
Wel apart dat ze dan precies Trumps lijst spelen....
nothing stops this train
Precies mijn puntKol Nedra schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 17:38:
[...]
omdat Trump bekend is daarom apen mensen hem na
Leuk is anders ja, ergernis komt eerder in de buurtKol Nedra schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 16:38:
idd je krijgt een ander kleurtje cardpack.
Ik snap soms niet dat sommigen de heroic bosses maar zo simpel vinden, ik vind ze soms echt lastig. Dan hangt het ook maar net van je draws af of je ze kunt verslaan.
Overigens heb ik wel alle heroics gewoon behaald tot nu toe, want ik wil alles gewoon uitspelen. Maar met sommigen heb ik echt flinke moeite gehad en heb ik een deck of in ieder geval kaartsuggesties moeten opzoeken om ze te verslaan.
Trumps deck?
. is toevallig het deck waarmee een andere befaamde streamer dit wknd naar rank 1 heeft gefacerolled ... trump heeft hetovergenomen. Soit neemt natuurlijk nie weg dat fanboys die decks klakkeloos overnemen. net zoals dat mad scientist Hunter deck van reynad. Daar hebde wek gelijk in.
Ik heb alleen de eerste wing gedaan (wel alles, dus normal, class & heroic) en was daarmee binnen een uurtje of twee (max) klaar. Ik verwacht dat de andere wings pittiger zijn. Alleen de 700 goud vind ik wat veel. Dat is een hoop arenaGrotman schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 17:59:
[...]
Leuk is anders ja, ergernis komt eerder in de buurt
Ik snap soms niet dat sommigen de heroic bosses maar zo simpel vinden, ik vind ze soms echt lastig. Dan hangt het ook maar net van je draws af of je ze kunt verslaan.
Overigens heb ik wel alle heroics gewoon behaald tot nu toe, want ik wil alles gewoon uitspelen. Maar met sommigen heb ik echt flinke moeite gehad en heb ik een deck of in ieder geval kaartsuggesties moeten opzoeken om ze te verslaan.
@bosmonster: ik speel een Zoo variant met veel utility drops. Het speelt heerlijk soepel door de lage curve en heeft erg veel 'outs' in listige situaties. Ook vind ik dat je met slim spelen erg veel waarde uit zoo kan halen. Alles maar op tafel braken is suboptimaal
Nee niet leuk, want 70% van de potjes zijn tegen Zoo (zo voelt het in elk geval). Kan me niet schelen of iemand al zijn kaarten op tafel dumpt of speelt als een echte einstein. Originaliteit is nul, en keer op keer tegen dezelfde tegenstander is echt niet leuk spelen.murphsy schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 19:13:
[...]
@bosmonster: ik speel een Zoo variant met veel utility drops. Het speelt heerlijk soepel door de lage curve en heeft erg veel 'outs' in listige situaties. Ook vind ik dat je met slim spelen erg veel waarde uit zoo kan halen. Alles maar op tafel braken is suboptimaalofwel: soepel, versatiel & subtiel (meer dan mensen lijken te denken). Die drie samen = leuk!
Zelfde geldt voor miracle rogue, kan me niet eens meer heugen dat ik tegen een andere rogue heb gespeeld. Trouwens zijn ook alle priest decks exact hetzelfde, maar die kom je dan in elk geval minder vaak tegen.
Haha, ik zit ff Forsen stream te kijken. Hij speelt met deathlords in z'n Priestdeck en komt hele tijd tegen Warrior. Heeft ie 6 keer achter elkaar dat z'n Deathlord gekilled wordt en hij een Rag, een Ysera, een Cairne, een Baron Geddon, weer een Rag, en weer een Ysera tegen zich krijgt in 5 potjes.
Geen een keer iets normaals, altijd sterke Legendaries, zelfs twee keer in 1 potje
Geen een keer iets normaals, altijd sterke Legendaries, zelfs twee keer in 1 potje
Tja de warrior heeft sinds kitzkatz alleen maar end game legendaries, dus die kans is aardig groot met een deathlord...Grotman schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 19:38:
Haha, ik zit ff Forsen stream te kijken. Hij speelt met deathlords in z'n Priestdeck en komt hele tijd tegen Warrior. Heeft ie 6 keer achter elkaar dat z'n Deathlord gekilled wordt en hij een Rag, een Ysera, een Cairne, een Baron Geddon, weer een Rag, en weer een Ysera tegen zich krijgt in 5 potjes.
En nu Trump deze klasse inderdaad streamt, zie je ze ineens meer in de ladder. Is die speciaal gebouwd om hunter te counteren? Ik heb vandaag aardig wat rank 5+ potjes gedaan en ben maar 1 keer zoo tegen gekomen...Veel Trump Priests (en varrianten), de Trump warrior en heel veel hunter... Miracle Rogue helemaal niet, maar wel de backspace rogue wat nu ineens best populair is.
[ Voor 4% gewijzigd door Mauz1978 op 18-08-2014 19:50 ]
Midrange Hunter is gewoon de nieuwe Zoo.
Wat ik nu tegen kom in ranked [rank 10 tot 8] is echt ~40% Warlock, ~30% Mindrange Hunter, 15% Priest en 15% anders.
Wat ik nu tegen kom in ranked [rank 10 tot 8] is echt ~40% Warlock, ~30% Mindrange Hunter, 15% Priest en 15% anders.
[ Voor 8% gewijzigd door PCBaas op 18-08-2014 20:45 ]
5700X | RX 6600 | 4K 150Hz
backspace rogue en dat hunter secret deck met die 2/2 en zijn secret-deathrattle zijn nu volgens mij de populairste decks om snel ranks te krijgen.Mauz1978 schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 19:48:
[...]
Tja de warrior heeft sinds kitzkatz alleen maar end game legendaries, dus die kans is aardig groot met een deathlord...
En nu Trump deze klasse inderdaad streamt, zie je ze ineens meer in de ladder. Is die speciaal gebouwd om hunter te counteren? Ik heb vandaag aardig wat rank 5+ potjes gedaan en ben maar 1 keer zoo tegen gekomen...Veel Trump Priests (en varrianten), de Trump warrior en heel veel hunter... Miracle Rogue helemaal niet, maar wel de backspace rogue wat nu ineens best populair is.
Ik zit nu op 2 sterren Rank 3 maar ik zie ook echt veel andere decks. Veel control warrior en priest, zoo ook nog steeds.Vicarious schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 20:56:
[...]
backspace rogue en dat hunter secret deck met die 2/2 en zijn secret-deathrattle zijn nu volgens mij de populairste decks om snel ranks te krijgen.
Edit: uuuh en nu voor het eerste tegen een legendary, Rank 1000 lol
Edit2: en de eerste winst ooit tegen een legendary ranked speler
[ Voor 14% gewijzigd door Bekse op 18-08-2014 21:58 ]
Gratz...Bekse schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 21:53:
[...]
Ik zit nu op 2 sterren Rank 3 maar ik zie ook echt veel andere decks. Veel control warrior en priest, zoo ook nog steeds.
Edit: uuuh en nu voor het eerste tegen een legendary, Rank 1000 lol
Edit2: en de eerste winst ooit tegen een legendary ranked speler
Ik heb net vanavond wat token druid zitten spelen op de ladder. Had een 60 gold quest voor 5 druid wins nog zitten en mijn daily was 7 wins. Vlot gewonnen op 8 spelletjes had ik het klaar.
Meta:
- 1x zoo
- 1x handlock
- 3x hunter secrets
- 2x priest
- 1x token druid
En mijn enigste loss was dan nog de mirror tegen token druid
Vlotjes van rank 10 naar rank 8.
Misschien dat ik deze week eens wat tijd maak om rank 5 te halen voor het einde van het seizoen.
Verwijderd
ik zie niks hunter 
en eerste win tegen legendary? =)
Denk da ik al 99999 legendaries ben tegengekomen op low ranks(na resets)
Jij nooit dan?
Jij nooit dan?
Niet de legendary cardback... Een speler met legendary rank 1000. Je weet wel, max is legendary rank 1Verwijderd schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 22:41:
ik zie niks hunter
Jij nooit dan?
Verwijderd
Vervolg op m'n Amerikaanse avontuur, misschien nuttig voor de beginners die meelezen.Verwijderd schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 07:40:
Afgelopen week ben ik op Americas opnieuw begonnen met een schone lei. Als je bijna een jaar spelervaring hebt, is het niet moeilijk om met een basic only deck rank 12 te bereiken. Regelmatig verlies je natuurlijk op kaarten, maar met een win ratio van rond de 3:1 tot rank 15 kom je erg ver. Na rank 12 is het veel lastiger om te stijgen. Als ik verder ga, zal ik toch echt wat packs moeten open trekken (ik mis mana wyrms en harvest golems).
Hier is m'n deck:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik ben m'n andere heroes van 1 naar 10 aan het levelen in Americas. Dat doe ik ranked, dus dat kost een paar ranks. Wat kom je veel bots tegen tussen level 20 en 16 rond dit tijdstip. Allemaal Murloc decks, maar allemaal even slecht gespeeld.
Basic pally deck, terug op rank 15 nu:

Naxx gratis quarter gedaan en Novice Engineers zijn ondertussen vervangen door eggs.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 18-08-2014 23:07 ]
Verwijderd
Aaah, ok. Dacht alBekse schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 22:58:
[...]
Niet de legendary cardback... Een speler met legendary rank 1000. Je weet wel, max is legendary rank 1
Nuja die komde tegen vanaf rank 3
Ben nu rank 5.
Voor jou waarschijnlijk erg normaal. Voor mij dus voor het eerst rank 3, dan krijg je dat heVerwijderd schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 23:01:
[...]
Aaah, ok. Dacht al
Nuja die komde tegen vanaf rank 3
Ben nu rank 5.
vanaf vandaag ben ik minder actief op HS, diablo 3 is uit op ps4 
maar van tijd tot tijd ben ik uiteraard beschikbaar voor 1vs1 battle
maar van tijd tot tijd ben ik uiteraard beschikbaar voor 1vs1 battle
nothing stops this train
Wanneer komt ronde 4 online van het toernooi?, al zie ik wel dat er 1 match niet is gespeeld.
Wil graag vandaag spelen namelijk omdat ik morgen niet zoveel tijd heb
Ik zie Roy en Mauz nog openstaan en ik en Rabbiej. Rabbiej en ik gaan in ieder geval vanavond om 9u spelen hebben we afgesproken!LangeQuin schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 09:52:
Wanneer komt ronde 4 online van het toernooi?, al zie ik wel dat er 1 match niet is gespeeld.
Maar moest ronde 3 niet zondag of gisteren gespeeld zijn?DaMei schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 10:05:
[...]
Ik zie Roy en Mauz nog openstaan en ik en Rabbiej. Rabbiej en ik gaan in ieder geval vanavond om 9u spelen hebben we afgesproken!
Ronde #1: Woensdag 13 en donderdag 14 augustus
Ronde #2: Vrijdag 14 en zaterdag 15 augustus
Ronde #3: Zondag 16 en maandag 17 augustus
Ronde #4: Dinsdag 18 en woensdag 19 augustus
Ronde #5: Donderdag 20 en vrijdag 21 augustus
Wil niet teveel zeuren hoor maar uitloop kan ik niet echt hebben aangezien ik het hele weekend afwezig ben
Tja ik was gisteren online maar Rabbiej kon vanwege dingen niet, daar kan ik moeilijk verandering inbrengen? Ik snap dat uitloop niet de bedoeling is, maar met twee mensen is het een stuk lastiger om een tijdstip aan te houden dan in je eentje. Ik ben elke dag in ieder geval van 16.00 tot 22.00 online op de pc of ipad en toch lukt het soms niet om af te spreken, waar dat aan ligt durf ik je niet te zeggen.LangeQuin schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 10:08:
[...]
Maar moest ronde 3 niet zondag of gisteren gespeeld zijn?
Ronde #1: Woensdag 13 en donderdag 14 augustus
Ronde #2: Vrijdag 14 en zaterdag 15 augustus
Ronde #3: Zondag 16 en maandag 17 augustus
Ronde #4: Dinsdag 18 en woensdag 19 augustus
Ronde #5: Donderdag 20 en vrijdag 21 augustus
Wil niet teveel zeuren hoor maar uitloop kan ik niet echt hebben aangezien ik het hele weekend afwezig ben
Dat gezegd hebbende, er is ook gewoon een regel aangaande deze situatie. Bij regel drie op de website staat volgens mij heel duidelijk wat er kan gedaan worden in dit geval : Het toernooi wordt gespeeld volgens bovenstaand schema. Als een speler in die tijd niets laat horen terwijl de tegenstander probeert iets af te spreken, verliest die speler met 3-0 (no-show). Doen beide spelers hun best om iets te plannen, maar lukt het niet, wordt een 2-2 ingevuld en kan de match later worden ingehaald (wel voor het einde van de volgende ronde). Als je weet dat je niet kan spelen ivm de planning, kun je ook een loss nemen en de volgende ronde weer meespelen.
Dus als de twee potjes die nog moeten nu op 2-2 worden gezet kunnen de pairings voor de volgende ronde gemaakt worden en kunnen Rabbiej en ik vanavond al dat potje inhalen.
Ik ben zelf gedropped uit het toernooi toen ik vanwege een wijziging in mijn planning 3 dagen achter elkaar geen tijd ging hebben om te spelen.
Ik ben een beetje in de war met de dagen (gisteren vrij, vandaag "maandag" gevoel).
Pairings voor ronde #4 staan online.
An1mA#1336 - Aquine#2729
Astie#2155 - DarthDavy#2284
Lode#2141 - RoricNorman#2140
Vicarious#1948 - Rabbiej#2742
DaMei#2785 - theVirtual#2588
Bekse#2911 - KoningTimmy#2519
Dennusz - Mauz#2618
Royy90#2993 - ***BYE***
@DaMei/RabbieJ @Mauz/Royy90, als de ronden zijn ingehaald, laat even de score weten via PB.
Pairings voor ronde #4 staan online.
An1mA#1336 - Aquine#2729
Astie#2155 - DarthDavy#2284
Lode#2141 - RoricNorman#2140
Vicarious#1948 - Rabbiej#2742
DaMei#2785 - theVirtual#2588
Bekse#2911 - KoningTimmy#2519
Dennusz - Mauz#2618
Royy90#2993 - ***BYE***
@DaMei/RabbieJ @Mauz/Royy90, als de ronden zijn ingehaald, laat even de score weten via PB.
[ Voor 33% gewijzigd door Ypho op 19-08-2014 10:34 ]
🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: 🍏 TCG Codex for iOS ::: 🤖 TCG Codex for Android
Geraken daardoor de pairings niet in de war?DaMei schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 10:22:
[...]
Tja ik was gisteren online maar Rabbiej kon vanwege dingen niet, daar kan ik moeilijk verandering inbrengen? Ik snap dat uitloop niet de bedoeling is, maar met twee mensen is het een stuk lastiger om een tijdstip aan te houden dan in je eentje. Ik ben elke dag in ieder geval van 16.00 tot 22.00 online op de pc of ipad en toch lukt het soms niet om af te spreken, waar dat aan ligt durf ik je niet te zeggen.
Dat gezegd hebbende, er is ook gewoon een regel aangaande deze situatie. Bij regel drie op de website staat volgens mij heel duidelijk wat er kan gedaan worden in dit geval : Het toernooi wordt gespeeld volgens bovenstaand schema. Als een speler in die tijd niets laat horen terwijl de tegenstander probeert iets af te spreken, verliest die speler met 3-0 (no-show). Doen beide spelers hun best om iets te plannen, maar lukt het niet, wordt een 2-2 ingevuld en kan de match later worden ingehaald (wel voor het einde van de volgende ronde). Als je weet dat je niet kan spelen ivm de planning, kun je ook een loss nemen en de volgende ronde weer meespelen.
Dus als de twee potjes die nog moeten nu op 2-2 worden gezet kunnen de pairings voor de volgende ronde gemaakt worden en kunnen Rabbiej en ik vanavond al dat potje inhalen.
Ja, dat denk ik wel. Maar ik heb het zo uit de regels overgenomenDarthDavy schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 10:48:
[...]
Geraken daardoor de pairings niet in de war?
Ja, en daardoor mag ik nu tegen RabbiejDarthDavy schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 10:48:
[...]
Voor deze ronde wel. De standings worden wel weer gecorrigeerd, dus ronde #5 moet weer "juist" zijn, al is het nu minimaal vertekend. Maar om te voorkomen dat we te veel uitloop zouden krijgen, hebben we hiervoor gekozen.DarthDavy schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 10:48:
[...]
LangeQuin = Aquine#2729? Zo ja, zou je me een kunnen DM sturen mbt onze match.
Done!, gaat een leuk potje worden nummer 1 tegen de nummer 2An1mA schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 12:14:
LangeQuin = Aquine#2729? Zo ja, zou je me een kunnen DM sturen mbt onze match.
Dit topic is gesloten.
Let op:
~~~[html]Registreren op de tweakers battle.net lijst kan <a href=https://sites.google.com/site/tnetbtagdb/welkom>hier</a>
Plaatjes aub resizen (het liefst naar een breedte van 570 pixels of minder) zodat ook mobiele gebruikers van dit topic kunnen genieten.
Voorkom slowchat in dit topic! Ga naar de Tweakers.net IRC Hearthstone chat:
<strong><a href="http://irc.tweakers.net/hearthstone" target="_blank">webbased</a></strong> of <strong>#hearthstone</strong> op <strong>irc.tweakers.net</strong>~~~[/html]
~~~[html]Registreren op de tweakers battle.net lijst kan <a href=https://sites.google.com/site/tnetbtagdb/welkom>hier</a>
Plaatjes aub resizen (het liefst naar een breedte van 570 pixels of minder) zodat ook mobiele gebruikers van dit topic kunnen genieten.
Voorkom slowchat in dit topic! Ga naar de Tweakers.net IRC Hearthstone chat:
<strong><a href="http://irc.tweakers.net/hearthstone" target="_blank">webbased</a></strong> of <strong>#hearthstone</strong> op <strong>irc.tweakers.net</strong>~~~[/html]